استایل و مد آقایان

دیدار با رومئو : پسر مانکن خانواده بکهام

رومئو بکهام پس دیوید بکهام

 خانواده دیوید بکهام ، امروزه یکی از معروف ترین خانواده های سلبریتی در جهان است. نه فقط به خاطر این که دیوید بکهام ، اسطوره شیاطین سرخ منچستر یونایتد و کاپینان اسبق تیم کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، چهره ای معروف و بین المللی است. هم چنین نه به خاطر این که ویکتوریا بکهام ، همسر دیوید، روزگاری با گروه SPICE GIRLS، طوفانی را با تک آهنگ ها و پرفورمنس های خود در موسیقی انگلیس و اروپا در دهه نود قرن بیستم میلادی به پا کردند و اکنون با خانه مد خود در لندن، یکی از برندهای صاحب نام پایتخت مد اروپا است.این خانواده در عرصه تبلیغات نیز فعالیت دارند که حالا رومئو بکهام فرزند دوم جای پدر را نیز گرفته و بسیار هم موفق هستند .

حتما بخوانید :  لاکچری گردی با خانواده شیک پوش دیوید بکهام

این ها تنها بخشی از واقعیت است. این دو پس از ازدواج در سال ۱۹۹۸ میلادی، نخستین فرزند خود به نام بروکلین را در سال ۱۹۹۹ میلادی به دنیا آوردند و پس از آن، صاحب سه فرزند دیگر شامل دو پسر و یک دختر شدند. کروس، رومئو و هارپر سون، اسامی دو  پسر و تنها دختر خاندان بکهام است. این چهار فرزند، امروزه در عرصه های فوتبال و مد و لباس، حضور گسترده داشته و معروفیت والدینشان سبب شده تا بتوانند در این حوزه ها، درآمد های قابل توجه داشته باشند.

خانواده خوش تیپ بکام

(خانواده خوش تیپ بکهام )

نکته ای که باید درباره این ۴ فرزند خانواده بکهام به آن اشاره داشت، ثبت شدن نام آن ها به یک عنوان یک برند بین المللی است. ویکتوریا بکهام که در صنعت مد و لباس و برندینگ حضور موفقی را تجربه می کند، اخیرا نام ۴ فرزند خود را ثبت جهانی کرد تا این افراد در آینده ای نه چندان دور، بتوانند خود یک برند صاحب نام در عرصه تولید محصولات و خدمات پر طرفدار شوند و به نوعی راه پدر و مادر متمول خود را طی کنند.

تصویر صفحه اینستاگرامی ۴۰ میلیون فالوری دیوید بکام

(تصویر صفحه اینستاگرامی ۴۰ میلیون فالوری دیوید بکهام)

 صفحه ۱۹ میلیون فالوری ویکتوریا بکام

(تصویر صفحه ۱۹ میلیون فالوری ویکتوریا بکهام )

صفحه ۱۱ میلیون فالوری بروکلین بکام

(تصویر صفحه ۱۱ میلیون فالوری بروکلین )

بررسی های رسانه ای نشان می دهد که مجموع ثروت دیوید و ویکتوریا از راه درامدهای تبلیغاتی، فروش محصولات مد و لباس از عطر گرفته تا پوشاک مردانه و زنانه و هم چنین فوتوشوت های مجله ای و اینستاگرامی (PAID PARTNERSHIP) بیش از نیم میلیارد یورو است که انتظار می رود با گسترش فضای مجازی و حضور فعالانه ۴ فرزند وی در عرصه های تبلیغاتی و تولید محصولات جذاب مثل اسباب بازی و پوشاک ورزشی و مدلینگ ، این ثروت روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

در میان خانواده بکهام ، یکی از فرزندان وی در کانون توجه رسانه های جهان به خصوص رسانه های مد و لباس و تبلیغات قرار گرفته و توانسته به عنوان معروف ترین مانکن کودکان در انگلیس، قراردادهای شگفت انگیز و خیره کننده ای را با برترین برندهای لاکچری جهان امضا کنند که BURBERRY یکی از آن ها است.

THE NEXT GENERATION OF STYLE ICONS

(THE NEXT GENERATION OF STYLE ICONS)

یلبوردهای برند بربری در خیابان های سانتا مونیکا

(بیلبوردهای برند بربری در خیابان های سانتا مونیکا ایالت کالیفرنیا آمریکا)

گزارش  امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی دارد به فعالیت های مدلینگ و تبلیغاتی رومئو بکهام ، دومین فرزند خانواده متمول بکام تا در جریان قراردادها و اینستا نوشته ها و فوتوشوت های این پسر قرار بگیریم.

با ما در گزارش امروز همراه باشید.

رازهای موفقیت خاندان متمول دیوید بکهام

شهرت خانواده بکهام را نباید فقط به معروفیت صرف پدر و مادر در دنیای فوتبال و مد و لباس و موسیقی خلاصه کرد. بسیارند خانواده هایی که پدر و مادر معروف هستند، اما راه و رسم و سبک درامد زایی و توسعه برند و افزایش محبوبیت را نمی دانند و حاشیه هایی پر رنگ تر از متن ندارند.

کلکسیون فوتوشوت های رومئو جیمز بکام

(از کلکسیون فوتوشوت های رومئو بکهام با برند BURBERRY انگلیس)

کمپین تبلیغاتی برند بربری

(مدل هایی که در کمپین تبلیغاتی برند بربری شرکت کردند)

ژست های رومئو بکهام

(ژست های رومئو بکهام در کمپین فوتوشوت های برند بربری)

شهرت همسر دیوید و خود دیوید، به فرزندان نیز سرابت کرده است و اکنون این چهار فرزند، هم چون فرزندان خاندان سلطنتی انگلیس، سوئد و اسپانیا، زیر ذره بین رسانه های اروپایی قرار دارند و همواره پست های اینستاگرامی و نوع لباس پوشیدن و صحبت هایی که میکنند با پیگیری های نشریات همراه می شود که خبرهای جالبی برای میلیون ها هوادار این خانواده در سراسر جهان محسوب می شود.

حضور دیوید بکام و رومئو بکام

(حضور دیوید و رومئو بکهام در دفتر مرکزی شرکت لاکچری BURBERRY برای حضور در کمپین تبلیغاتی شرکت بربری که با حضور پسر دیوید بکهام ، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد)

ژست های رومئو

(ژست های رومئو بکهام روبروی دوربین کمپین تبلیغاتی  بربری)

این زوج پس از پرنس ویلیام، پادشاه آینده بریتانیا و همسرش کیت میدلتون، ملکه مد جهان، معروف ترین زوج بریتانیایی هستند که در سراسر جهان شناخته شده اند. شهرتی که امروزه تنها  منحصر به والدین نیست و طراحی کسب و کار و استراتژی تعریف شده برای موفقیت تجاری فرزندان توسط والدین به گونه ای است که میتواند آنها را به برندهایی تمام عیار در عرصه تبلیغات و فشن و به نوعی کسب و کار لاکچری تبدیل کند.

شال راه راه معروف برند بربری

(شال راه راه معروف برند بربری که توسط پسر دیوید بکهام در کمپین تبلیغاتی این برند استفاده شد)

التون جان و ناومی کمپل و رمئو

( رومئو بکهام ، التون جان و ناومی کمپل افرادی هستند که در کمپین تبلیغاتی بربری حاضر شدند)

دیوید و ویکتوریا، پس از تولد بروکلین، ۴ سال بعد، یعنی در آستانه جام جهانی ۲۰۰۲ میلادی کره و ژاپن،  پسر دوم خود را متولد کردند و نام رومئو بر او گذاشتند. رومئو جیمز، متولد شهر لندن بود و پس از گذشت ۱۲ سال از تولد خود، به سرعت روبروی دوربین خبرنگاران و رسانه های مد و لباس آمد و تصاویری از همکاریش با برند سرشناس بربری، فراگیر شد.

 تولد بروکلین

 بکام و شال

حضور دیوید بکام و چهار فرزندش

(حضور دیوید بکهام و چهار فرزندش در نمایشگاه مد ویکتوریا بکهام در نیویورک )

رومئو را ستاره خردسال استیج های لندن می دانند. او محبوب استودیوهای تبلیغاتی و خانه های مد این شهر است که میخواهند از چهره کاریزماتیک فرزندان بکهام برای توسعه برند خود استفاده کنند و هم چون بمب خبری، مخاطبانشان را شگفت زده کنند. رسانه ها معتقدند که پسر دیوید بکهام ، بیش از بروکلین و کروس، به والدین خود شباهت دارند و این شباهت سبب شده تا با استقبال فعالان حرفه ای دنیای رنگارنگ فشن مواجه شوند. او از ۵ سالگی مورد توجه برندهای صاحب نام لندن بود و در سن سیزده سالگی، در فوتوشوت های بربری و فیلم های تبلیغاتی این برند لوکس ظاهر شد و با دستمزد چهل و پنج هزار پوندی، یکی از شگفتی های مدلینگ خردسالان در قاره سبز شد.

حضور او در کمپین های تبلیغاتی بربری و نمایش کت و شلوارهای جذاب و خوش استایل بربری و پوشیدن لباس های لاکچری و طلایی این برند لاکچری گردها سبب شد تا قلمداد کردن رومئو به عنوان معروف ترین پسر خردسال انگلیس، بی دلیل نباشد.

کریستوفر بیلی

کریستوفر بیلی، مدیر اجرایی بربری به رسانه ها گفته بود که انرژی جوانی از طریق حضور مدل  های خردسالی همچون پسر دیوید بکهام  سبب می شود تا کمپین های تبلیغاتی بربری،  بار دیگر با استقبال هواداران این برند لوکس مواجه شده و تاثیر  خوبی در فروش این برند بگذارد.

رومئو و بارانی طلایی برند بربری

( رومئو بکهام و بارانی طلایی برند بربری در کمپین تبلیغاتی این مجموعه)

رومئو بکام در بربری با شال و بارانی و چتر بربری

 ( رومئو بکهام در کمپین تبلیغاتی بربری با شال و بارانی و چتر بربری)

رومئو بکام در تبلیغاتی بربری

برند بربری

برند بربری در ۱۶۰ سال پیش  توسط توماس بربری در انگلیس تاسیس شد و تولید کننده مطرح لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه است و لوگوی آن شهرتی جهانی دارد. تصویری از یک شوالیه که طبق تعریفی که موسس آن داشت، القا کننده حرکت و پسرفت به سمت جلو است که این هدف بزرگ را اکنون این برند لاکچری موفق دنبال می کند.

نباید فراموش کرد که دوستی موسس این برند با پرنس ولز، زمینه شهرت سریع آن را فراهم کرد تا یکی از برندهای  مورد تکریم خاندان سلطنتی اروپا شود. پارچه خاص بربری، یک پارچه پشمی شطرنجی که لوگوی آن همیشه در وسط کالا چاپ می شود. از عطر تا اکسسوری، از لباس زیر تا کت و شلوار و لباس مجلسی، تولیدات خاص یکی از خاص ترین برندهای دنیای مد و لباس محسوب می شود که امروزه، محبوب خاندان بکام است.

ثبت شدن نام ROMEO BECKHAM به عنوان یک برند بین المللی که توسط ویکتوریا بکام صورت گرفت، این شخصیت خردسال دنیای مد و لباس لندنی ها را تبدیل به  یک چهره بین المللی صنعت فشن در دهه سوم قرن بیست و یکم میلادی خواهد کرد و این همان چهره ای است که دنیا درباره آن بزودی بیش  تر خواهند شنید. اگر دوست دارید تا با یکی از پدیده های سال های آینده فشن و مدلینگ و دنیای بازیگری آشنا شوید، سبک زندگی و فعالیت های رومئو را دنبال کنید.

مادر رومئو ویکتوریا که خود از ستاره های موسیقی و فشن در اروپا محسوب می شود و مزون او، یکی از محفل های لاکچری گردهای انگلیسی و اروپایی محسوب می شود، تلاش دارد تا رومئو را علاوه بر دنیای مد، وارد عرصه سینما کند. او ارتباط خوبی با هنرمندان هالیوودی دارد و قصد دارد از پسر خود، یک هنرپیشه بسازد و مقدمات حضور رومئو در هالیوود را نیز فراهم کرده است.

اینستاگردی با رومئو بکهام

مانکن ترین فرزند خاندان بکهام همچون پدر و مادر و بروکلین و کروس، فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارند و از این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور این روزها، به عنوان ابزار تبلیغاتی رایگان، موثر و جذاب برای ارتباط با هواداران و اطلاع رسانی سبک زندگی دیجیتالی خود بهره می برند.

پسر دیوید بکهام حدود ۲ سال است که وارد اینستاگرام شده و بیش از ۲۴۰ پست به اشتراک گذاشت که قریب به ۱.۲ میلیون فالور برایش به ارمغان آورد. دریافت تیک آبی اینستاگرام برای این صفحه نشان می دهد که یکی از صفحات معتبر این شبکه به شمار می رود. رومئو ، یکی از فعال ترین اعضای خانواده بکهام در این شبکه نیز به شمار میرود و قریب به ۱۱۰۰ صفحه را دنبال می کند.

ورزش های زمستانی

(ورزش های زمستانی، از علایق خاص رومئو بکهام است که در این تصویر، او در پیست اسکی سویس، مشغول اسکیت  سواری بوده که ۱۲۰ هزار لایک در صفحه اینستاگرامش دریافت کرد. او توضیحی برای این عکس ارائه نکرد)

جدید ترین سلفی رومئو با برادر بزرگترش بروکلین و برادر کوچکتری کروس

(جدید ترین سلفی رومئو بکهام با برادر بزرگترش بروکلین و برادر کوچکتری کروس که ۲۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت از سوی هوادارانش به ارمغان آورد)

رومئو در لندن در کنارش دوسش

(کافه گردی  های رومئو بکهام در لندن در کنارش دوسش که او را در این صفحه: @NUSR_ET دنبال کنید)

رومئو در کنار دیوید بکام و دیگر خواهر و برادرش

(چهار صد هزار لایک برای این تصویر که رومئو بکهام را در کنار دیوید پدرش و دیگر خواهر و برادرش نشان می دهد)

خواهرش هارپر سون را با کاپشن قرمز رنگ کول کرده

(۴۳۰ هزار لایک برای تصویری که رومئو بکهام در اینستاگرامش در ۱۱ فوریه ۲۰۱۸ میلادی به اشتراک گذاشت و او را در حالی که خواهرش هارپر سون را با کاپشن قرمز رنگ کول کرده است به تصویر می کشد)

ویکتوریا بکام با رومئو که با استقبال هواداران اینستاگرامی

(تصویر سلفی ۳۰۰ هزار لایکی ویکتوریا بکهام با رومئو که با استقبال هواداران اینستاگرامی اش مواجه شد. او در تصاویری که اعضای خانواده اش حضور دارند، صفحه آن ها را نیز تگ می کند)

رومئو بکهام اهل مطالعه

(در این پست، پسر دیوید بکهام نشان می دهد که اهل مطالعه است و به کتاب های روانشناسی علاقه دارد. )

رومئو و همکاری پدرش با برند محصولات ورزشی آدیداس آلمان

(در این اینستانوشته، رومئو بکهام از همکاری پدرش با برند محصولات ورزشی آدیداس آلمان خبر دارد و صفحه آدیداس را تگ کرد)

تمرین تنیس رومئو بکهام

(۲۰۰ هزار لایک برای عکسی که پسر دیوید بکهام را در حال آماده شدن برای یک تمرین تنیس نشان می دهد. رومئو برخی از پست های اینستاگرام خود در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را به انتشار فیلم تمرینات تنیس خود اختصاص داد)

اینستانوشته های مفهومی رومئو بکام

(از اینستانوشته های مفهومی رومئو بکهام در روزهای پایانی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ۱۳۰ هزار لایک دریافت کرد و زیر این سلفی آینه ای در خانه اش نوشت: LOVE THIS SO MUCH)

درخت کریسمس خانه رومئو

(این هم تصویر درخت کریسمس خانه پسر دیوید بکهام که به مناسبت آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی در صفحه اش به اشتراک گذاشت و زیر نوشت: CHRISTMAS IS COMING)

رومئو بکهام و سوییشرت برند گوچی

(در این تصویر، رومئو بکهام از سوییشرت برند گوچی خود رونمایی می کند و عکسی  با گریگور دیمیتریو را در صفحه اش به اشتراک میگذارد که ۱۷۰ هزار لایک به ارمغان اورد)

 کنار مجیک جانسون

(یکی از پست های پر بیننده رومئو بکهام در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی، مربوط به عکسی است که او در کنار مجیک جانسون، از اسطوره های بسکتبال جهان و لیگ NBA ایالات متحده در دهه نود قرن بیستم میلادی منتشر کرد. این اسطوره را در این صفحه دنبال کنید)

کلکسیون سلفی های رومئو بکهام و ویکتوریا بکام

(از کلکسیون سلفی های رومئو بکهام و ویکتوریا )

 پست اینستاگرامی رومئو بکام در این مزرعه

(مزرعه کدو تنبل تا حالا دیده بودید؟ پست اینستاگرامی رومئو بکهام در این مزرعه را با رونمایی از تی شرت گوچی مشاهده می کنید که با یک فرغون، مشغول جمع آوری کدوها در مزرعه ای در جنوب لندن است)

تمرینات فوتبال رومئو بکام

(تصویری از تمرینات فوتبال رومئو بکهام درویلای خانوادگی در لس آنجلس)

دیوید بروکلین و رومئو در آمریکا گردی

( دیوید، بروکلین و رومئو در آمریکا گردی های ماه اکتبر ۲۰۱۷ میلادی)

کلکسیون سلفی های پسر و مادر رومئو بکهام

(از کلکسیون سلفی های پسر و مادر )

رومئو بکهام با حضور اینستاگرامی و همکاری با کمپین های تبلیغاتی، چهره ای مطرح در  دهه آینده خواهد بود که بیشتر از او خواهیم شنید.

صفحه رومئو بکهام در اینستاگرام

دنیای مدو لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید  و مد گردی با هشتگ های لاکچری اینستاگرام را جدی بگیرید. صفحه رومئو در اینستاگرام، یکی از مصداق های استارت آپ های لاکچری است.

به نظر شما آیا  شهرت خانواده بکهام تنها عامل معروفیت رومئو است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا