رویداد ها

اینستاگردی خفن نوروزی از سلنا گومز تا مهناز افشار

از سلنا گومز تا مهناز افشار

نوروز ۹۷ بزودی از راه می رسد و بخش قابل توجهی از جمعیت ایران که کاربر اینستاگرام هستند، از فرصت تعطیلات نوروزی  و دید و بازدید های استفاده کرده و طوفانی از سلفی های نوروزی و استوری های لایو و آرشیوی را به اشتراک می گذازند و به قولی، کسب و کارهای اینستاگرام رونق دوباره می گیرد. اگر دوست دارید با پر طرفدار ترین اینستاگرام ایران و جهان آشنا شده و بیشترین فالورها در اینستاگرام ایران و جهان را مشاهده کنید و در نوروز ۹۷، با رکورد داران اینستاگرام، جهانگردی کنید، گزارش جالب امروز لوکس تهران را در نظر داشته باشید.

با اینستاگردی امروز ما همراه باشید.

بیشترین فالور در اینستاگرام جهان در اختیار این ۵۰ صفحه قرار دارد

اینستاگردی نوروزی در چند ایستگاه

نوروز حتما فرصت خوبی برای نیمی از جمعیت ایران است تا از فرصت تعطیلات عید استفاده کرده و در کنار دید و بازدید و تماشای سریال های نوروزی (از دیوار به دیوار ۲ تا پایتخت ۵ خمسه و محسن تنابنده) و تماشای فوتبال های هیجان انگیز جام باشگاه های آسیا و اروپا، سری هم به صفحات معروف اینستاگرام ایران و جهان زده و تا پاسی از شب، مشغول لایک و فالو و کامنت زنی و پست زدن و انتشار استوری های لایو باشند.

حتما از اواخر اسفند تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷، تماشای هموطنانی که تا ۴ صبح مشغول لایک و فالو هستند، جای تعجب نخواهد داشت. مخصوصا الان که بسیاری از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی اینستاگرام، به ارزش قدرتمند و اثرگذار هشتگ ها آشنا شده و بعضا پست های بی ربط خود را بر روی معروف ترین و پر بیننده ترین هشتگ های اینستاگرام چه در زمینه مد و لباس و چه گردشگری و ورزشی، تگ می کنند!

کت والک های داغ در فشن ویک های جهان

(برای آشنایی با متن و حاشیه کت والک های داغ در فشن ویک های جهان در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به صفحه مجله ووگ مراجعه کنید که بیش از ۱۸ میلیون فالور دارد و شما را با دنیای جذاب مدل ها و مدلینگ از انجل های ویکتوریا سکرت تا پشت صحنه دولچه گابانا همچون فشن ویک پاییز ۲۰۱۸ آن آشنا میکند)

اگر قصد اینستاگردی نوروزی در اینستاگرام های نوروزی دارید، توصیه میکنیم که صفحات خوب و آموزنده در حوزه های مورد نظر را شناسایی و فالو کنید تا در ایام عید بتوانید به راحتی از این صفحات فالو شده استفاده کرده و سر فرصت، پست هایی که در طول سال ۹۶ به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید. مثلا یکی از این صفحات خوب که پیشنهاد میکنیم در اینستاگردی های نوروز ۹۷ دنبال کنید، صفحات اینستاگرام مجلات معروف دنیا از نشنال جئوگرافیک تا VOGUE و VANITY FAIR و صفحه فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) است که شما را با دنیای هیجان انگیز محیط زیست و حیوانات، مد و لباس، پشت صحنه فیلم ها و سریال های روز جهان و هم چنین دنیای هیجان انگیز مستطیل سبز آشنا می کند.

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

(تصویری از کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در جدید ترین پست اینستاگرامی اسفند ۹۶ صفحه فیفا منتشر شده است و از کارگاه آموزشی فیفا در شهر سوچی روسیه خبر می دهد. صفحه فیفا که هزاران پست درباره فوتبال جهان در سال ۹۶ منتشر کرده است، ۵.۷ میلیون فالور دارد)

صفحه پائولو کوئیلو

(صفحه پائولو کوئیلو، نویسنده سرشناس برزیلی در اینستاگرام، نمونه ای از صفحات جالب برای بررسی اندیشه های نویسندگان و اندیشمندان جهان در تعطیلات نوروز است)

علاوه بر این صفحات، توصیه میکنیم که اگر به زبان انگلیسی تا حدودی آشنایی دارید، صفحات روزنامه های مهم جهان را نیز فالو کنید و در جریان مطالبی که در چند ماه اخیر به اشتراک گذاشته قرار بگیرید. البته اگر عاشق مطالعه باشید، میتوانید با فالو کردن صفحات انتشارات معروف جهان مثل برند اند نوبلز، در جریان جدید ترین محصولات صوتی و الکترونیکی و چاپی این ناشران مطرح و کتاب هایی که منتشر کرده اند قرار گرفته و در صورت علاقه، با خریداری کارت اعتباری ارزی، نسبت به سفارش محصول اقدام کنید.

البته صفحات ناشران ایرانی هم در اینستاگرام، یکی از جذاب ترین فعالیت های برای اینستاگردی در اینستاگرام نوروزی است که سبب می شود تا شما در جریان هزاران کتابی که در چند ماه اخیر در بازار نشر ایران منتشر شد قرار گرفته و بخش هایی از کتاب ها را که در لابلای پست ها به اشتراک گذاشته شده، مطالعه کنید. هم چنین اگر صفحات نویسندگان و مترجمان نیز تگ شده است، در جریان نقطه نظرات و دیدگاه های نویسندگان و مترجمان آثار شاخص و کتاب های پر فروش ایران در سال ۹۶ از رمان تا سیاسی و مد و لباس و امثالهم قرار بگیرد.

 پر طرفدار ترین و بیشترین فالور در اینستاگرام هنرمندان سینمای ایران

(اگر در اینستاگرام نوروزی، به دنبال پر طرفدار ترین و بیشترین فالور در اینستاگرام هنرمندان سینمای ایران هستید، پست های مفهومی استاد پرویز پرستویی، شما را با جهانی جالب آشنا می کند که خواندنی است)

یکی دیگر از کارهای جذابی که میتوان در اینستاگرام نوروزی انجام داد، مراجعه به صفحات رسمی شبکه های تلویزیونی داخلی و بین المللی است تا ویدوهای جالبی که در حوزه های مختلف به اشتراک گذاشته اند و شما فرصت نکردید در طول سال نگاه کنید را بررسی کنید. مثلا بخش هایی از مستندهایی که شبکه الجزیره یا CNN یا TV5 به اشتراک گذاشته اند.

بزرگ ترین سایت رزرواسیون خانه های اجاره ای

(در اینستاگرام ایر بی ان بی که بزرگ ترین سایت رزرواسیون خانه های اجاره ای در هزاران شهر جهان است، شما با خانه های اجاره ای با دکوراسیون و طراحی عجیب و جالب آشنا می شوید. مثل خانه بالا که در ژاپن است. البته عکس سمت راست، شما را با منطقه ای زیبا در بریتیش کلمبیا کانادا آشنا می کند)

تریپ ادوایزر

(اگر دوست دارید با هیجان انگیز ترین و دیدنی ترین و برترین مناطق توریستی و تفریحی جهان آشنا شوید، گشتی در تریپ ادوایزر را فراموش نکنید. عکس سمت راست، جزایر دیدنی دومنیکن و عکس سمت چپ، خانه های رنگارنگ در اطراف بورانو ایتالیا است)

هشتگ تفلیس

(در عکس بالا که روی هشتگ تفلیس منتشر شده است، سفر نوروزی به تفلیس (پایتخت گرجستان) را از لنز دوربین گردشگران تماشا کنید)

بعضی از سایت های مهم اینترنت به خصوص در حوزه گردشگری مثل تریپ ادوایزر (TRIPADISOR)، کوچ سرفینگ (couchsurfing)، لونلی پلنت (LONELYPLANEY)، پلنت ور (PLANETWARE)، ایر بی ان بی (AIRBNB)، اکسپدیا (EXPEDIA)، صفحه اینستاگرامی اختصاصی داشته و در طول روز، مطالب جالب و جذابی درباره معرفی مقصدهای گردشگری و تجربه گردشگران به نقاط مختلف جهان به صورت تصویری و ویدیویی به اشتراک می گذارند.

اگر قصد اینستاگردی نوروزی دارید، توصیه میکنیم این صفحات را نیز فالو کنید و در جریان پر مسافر ترین شهرهای ایران و جهان، دیدنی ترین نقاط توریستی آسیا، جذاب ترین مقصدهای گردشگری اروپا، ارزان ترین هتل های جهان و هزاران نکته ای که برای گردشگری خودمانی (مثل رایگان سواری) نیاز دارید، قرار بگیرید.

البته همان طور که در گفتارهای گردشگری لوکس تهران گفتیم، یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با شهرها و کشورها و نقاط توریستی و دیدنی و تفریحی و آشنایی با هتل ها و SPA ها و مراکز ماساژ و سرگرمی در سراسر جهان، مراجعه به دنیای جذاب هشتگ ها هست. مثلا برای دیدن شهر پاریس یا بارسلون یا تفلیس یا استانبول یا برج خلیفه دوبی یا حتی برج دوقلو پتروناس مالزی، کافی است به هشتگ های هر کدام مراجعه و از لنز دوربین گردشگران خارجی، به جهانگردی مجازی بپردازید.

پس یکی از جالب ترین کارهایی که در ایام عید میتوانید انجام بدهید و وقت خود را به بطالت صرف نکرده باشید، تماشای مقصدهای گردشگری و پر توریست جهان از طریق هشتگ گردی است.

پر طرفدار ترین اینستاگرام ایران

پر طرفدار ترین اینستاگرام ایران، مدت ها است که در اختیار مهناز افشار، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان بوده که پس از ازدواج با همسرش و بچه دار شدن و انتشار پشت صحنه فعالیت های سینمایی و زندگی خود در این صفحه، مخاطبانش به سرعت افزایش یافت و اکنون رکورد دار پر فالور ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان به شمار می رود.

مهناز افشار در ۳ سال اخیر با انتشار قریب به ۷۰۰ پست، بیش از ۶.۸ میلیون فالور دارد که بزودی از مرز ۷ میلیون کاربر نیز فرا تر خواهد رفت. پیش بینی می شود که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کل کاربران ایرانی این شبکه، مخاطب صفحه خانم افشار باشند.

او تنها ۷۰ صفحه را دنبال می کند و تلگرام مهناز افشار در این نشانی در دسترس است که شما می توانید در جریان زندگی خصوصی و فعالیت های سینمایی و کتاب ها و غذاها و مد و لباس و مزون های مورد علاقه ایشان قرار بگیرید. صفحه مهناز افشار تنها با این آی دی: MAHNAZ_AFASHAR در دسترس است که تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت کرده است.

پس از خانم مهناز افشار، رامبد جوان، مجری همیشه خندان برنامه خندوانه که قرار است جناب خان را در برنامه های نوروز ۹۷ دوباره دعوت کند، با انتشار بیش از ۲۱۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۶.۳ میلیون فالور دارد. در واقع دومین صفحه پر بیننده/پر فالور اینستاگرام ایرانیان در اختیار رامبد جوان بوده و او تنها ۱۳ صفحه از جمله صفحه همسرش، نگار جواهریان را دنبال می کند.

رامبد در این صفحه از هر دری سخن گفته و برای آشنایی با پشت صحنه سری قبلی و جدید خندوانه توصیه می شود. حتما در برنامه اینستاگرام نوروزی خود، بررسی پست های جالب و جذاب و پر حاشیه رامبد را در برنامه قرار دهید.

رکورد دار فالور در اینستاگرام

اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر داشته و به نظر می رسد کار سختی برای نزدیک شدن به مرز ۱ میلیارد کاربر نداشته باشد. پیش بینی می شود که ۲۰ درصد کل اینترنت بازهای جهان، کاربر اینستاگرام باشند و این نرم افزار جادویی، روی گوشی صدها میلیون نفر در سراسر جهان نصب شده است.

رکورر دارد فالور در اینستاگرام، هیچ شخصی نیست! نه سلبریتی ایرانی نه خارجی! نه هنرپیشه نه ورزشکار. نه سیاستمدار نه خواننده! رکورد دار فالور در اینستاگرام، از سال ۲۰۱۲ میلادی تا کنون، صفحه رسمی شرکت اینستاگرام است که در  این نشانی در دسترس است.

این صفحه بیش از ۵۱۰۰ پست در ۶ سال اخیر به اشتراک گذاشته و بیش از ۲۳۳ میلیون فالور دارد. شما در صفحه رسمی شرکت اینستاگرام در این نرم افزار، می توانید ویدیوها و عکس های جالبی از سراسر جهان مشاهده کنید که بعضا هیچ ربطی به خدمات و فعالیت های فنی و تجاری و بازاریابی این شرکت محبوب ندارد.

نفر اول اینستاگرام ایران

همان طور که گفتیم، نفرات اول اینستاگرام ایران، مهناز افشار و رامبد جوان هستند که پس از آن ها، صفحه بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست، هنرپیشنه های سینما و تئاتر، در رده های سوم و چهارم قرار دارد. این دو صفحه بیش از ۶ میلیون فالور دارند و روزانه مورد بازدید صدها هزار کاربر ایرانی اینستاگرام قرار می گیرند تا در جریان پشت صحنه فیلم های سینمایی و تئاتر و زندگی این چهره های محبوب هنری کشور قرار بگیرند.

پر طرفدار ترین اینستاگرام جهان

پر طرفدار ترین اینستاگرام جهان، همان طور که گفته شد در اختیار صفحه اینستاگرامی شرکت اینستاگرام است. پس از این صفحه، سلنا گومز، با انتشار ۱۴۰۰ پست در ۳ سال اخیر و کسب ۱۳۴ میلیون فالور، دومین صفحه پر فالور اینستاگرام را در اختیار دارد. سلنا گومز، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکا، یکی از شخصیت های موسیقی میلیونر فعال این شبکه بوده که بخش هایی از مد و لباس و سبک زندگی و مراحل ضبط آلبوم هایش را نیز در قالب پست هایی به اطلاع صدها میلیون هواداراش قرار می دهد.

ست های کریس رونالدو

(جدید ترین پست های کریس رونالدو در اینستاگرام فوریه ۲۰۱۸ میلادی)

پس از او، صفحه کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی رئال مادرید، با انتشار ۲۲۰۰ پست در ۳ سال اخیر، ۱۲۱ میلیون فالور دارد و بیش از ۴۰۰ صفحه را نیز دنبال کرده است. کریستیانو رونالدو امروزه با برند CR7، در زمینه تولید کفش ورزشی و عطر، بسیار فعال بوده و در گزارشاتی در لوکس تهران به فعالیت های کسب و کار ایشان اشاره کردیم.

چهارمین صفحه پر فالور اینستاگرام جهان در اختیار آریانا گرانده ، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکا است که بیشترین فالور در اینستاگرام جهان را در سال ۲۰۱۸ میلادی پس از رونالدو و گومز در اختیار دارد. او قریب به ۱۱۸ میلیون فالور داشته و معتاد اینستاگرام است! چرا که ظرف ۳ سال، ۳۸۰۰ پست به اشتراک گذاشته و ۱۴۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند. آریانا گرانده خود را زن خطرناک می داند و در BIO درج کرده  است.

بیشترین فالور پس از کریس رونالدو، سلنا گومز و آریانا گرانده در اختیار بیانسه، هنرپیشه و خواننده سیاه پوست آمریکایی است که با ۱۱۲ میلیون فالور، بیش از ۱۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. او با آلبوم LEMONADE و هشتگی که برایش ایجاد نمود، سال ۲۰۱۷ میلادی را طوفانی آغاز کرد. او را در BEYONCE.COM هم میتوانید مشاهده کنید. البته هنوز مثل ریحانا که با کرم پودر و لوازم آرایشی و بهداشتی برند FENTY BEAUTY (فنتی بیوتی) غوغایی از لوازم آرایش با کیفیت را در طرح ها و رنگ های مختلف به پا کرد، وارد این عرصه نشده و به برند عطر خود بسنده کرده است.

اینستاگرام علی کریمی

علی کریمی، کاپیتان سابق یم ملی فوتبال و باشگاه پرسیپولیس تهران، یکی از جنجالی ترین چهره های ورزش سال بود که با اسناد منتشر شده در برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور در اواخر بهمن ماه، غوغایی به پا کرد و همچنان فدراسیون فوتبال را موظف به پاسخ به سوالات خود می داند.

مزایده فروش پیکان علی کریمی

(مزایده فروش پیکان علی کریمی به نفع معلولان در مزایده ای در سال ۱۳۹۴ به مبلغ ۵۰۸ میلیون تومان به فروش رسید)

اینستاگرام علی کریمی پس از آن برنامه جنجالی ۹۰ فردوسی پور که با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال همراه شد، از مرز ۳ میلیون نفر فرا تر رفت. او همواره یکی از داغ ترین صفحات اینستاگرام را در میان فوتبالیست ها دارد. فقط این صفحه، صفحه رسمی علی کریمی است که تیک آبی دارد. خانه علی کریمی و ماشین علی کریمی، حتی در سال ۹۶ هم در کانون توجه رسانه ها بود که البته ایشان با انتشار پست های انتقادی، همواره همچون رامبد جوان، نسبت به حفظ حریم خصوصی تاکید می کرد.

اینستاگرام محسن یگانه

اینستاگرام محسن یگانه

کامران بختیاری

(کامران بختیاری، طراح لباس های محسن یگانه )

محسن یگانه، خواننده پاپ کشورمان که با ترنه های بهت قول میدم، رگ خواب، دوستت دارم و درکم کن، مخاطبان زیادی را در سالهای اخیر به خصوص در استیج های سال ۹۶ جذب کرد و البته آخرین کنسرتش در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی در آمریکا با حاشیه هایی همراه شد، بیش از ۱.۵ میلیون فالور دارد. او بیش از ۷۰۰ پست به اشتراک گذاشته و ۱۳۰ صفحه را نیز دنبال میکند. در صفحه محسن، میتوانید پشت صحنه ضبط آهنگ ها و آلبوم ها و سبک زندگی و سفرهای داخلی و خارجی را مشاهده کنید. صفحه وی در این نشانی در دسترس است.

اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی، هنرپیشه سینما ایران است که در سال های ۹۶ هم با بازی در فیلم های طنز، گیشه پر رونقی  را برای فیلم ها به ارمغان اورد. صفحه او بزودی در فهرست ۳ صفحه پر طرفدار ترین اینستاگرام ایران قرار می گیرد و رکورد دار اینستاگرام در ایران خواهد شد. صفحه سحر قریشی، حدود ۶ میلیون طرفدار دارد که یکی از بیشترین فالورها در اینستاگرام ایران است. او بیش از ۲۰۰ پست منتشر کرده  و امکان کامنت زدن را به کاربران نمی دهد تا حرف و حدیثی ایجاد نشود!

طرح شال و روسری سحر قریشی

(طرح شال و روسری سحر قریشی با ملینا)

اکسسوری و طلا و جواهرات سحر قریشی

(اکسسوری و طلا و جواهرات سحر قریشی)

صفحه سحر قریشی در اینستاگرام در این نشانی در دسترس است. پست هایی که سحر قریشی می گذارد معمولا بیش از ۲۰۰ هزار لایک دریافت می کند و ویدیوهایش، قریب به ۱.۵ میلیون بار دیده می شود.

تنها صفحه ای که سحر قریشی در اینستاگرام دنبال کرده است، صفحه شال و روسری مدلینا است که قریب به ۴۷ هزار مخاطب دارد.

اینستاگرام بهاره رهنما

یکی از صفحات جالبی که برای اینستاگرام نوروزی ۹۷ توصیه میکنیم، گشتی در مطالبی است که بهاره رهنما، هنرپیشنه سینما، تئاتر و تلویزیون و نویسنده و مترجم کتابهای داستان در صفحه اش به اشتراک گذاشته و پس از ازدواج با همسر دوم نیز، هم چنان یک شخصیت هنری فعال در این شبکه به شمار می رود.

صفحه وبلاگ بهاره رهنما

(صفحه وبلاگ بهاره رهنما در این نشانی در دسترس است)

او که چند باری صفحه اش توسط هکرها مورد حمله قرار گرفت، بیش از ۲.۸ میلیون فالور دارد و تنها ۶ صفحه را دنبال می کند. صفحه بهاره رهنما در اینستاگرام را در این نشانی دنبال کنید. بهاره رهنما در روزهای پایانی اسفند ۹۶ به مشهد رفته است و روایت جالبی از مشهد گردی به خصوص رستوران گردی در عالی کباب دارد.

 عالی کباب مشهد

(امروز ناهار در عالی کباب مشهد با حضور عوامل عزیز و درجه یک نمایش ،دلم براتون تنگ میشه رفقا،هنرمندا… پی نوشت: امشب اجرای نهایی جن گیر در مشهده ومن فردا صبح زود عازم تهرانم، خواهش میکنم اگر جایی با اعلام حضور من در مشهد مواجه شدید برای کار یا نمایش بدونید دروغ و سو استفاده است! پی نوشت دو ؛عکس دو نفره من با ایمان سرابی مدیر تولید جن گیر و مجتبی فرزانه مجری طرح این نمایش است که براستی مثل دو برادر و دو مشهدی دو انسان اصیل و بامعرفت همه جوره هوای من و همسر جان رو داشتند و به راستی اگر نبودند نمیدانم خیلی از مشکلات چگونه حل می شد!)

محصولات آرایشی و بهداشتی هاینس

(برند هاینس، که متعلق به همسر ایشان است، تولید کننده محصولات آرایشی  و بهداشتی بود که بهاره رهنما با انتشار این پست، از طرفدارانش خواسته است از محصولات کرم پودر و آبرسان آن استفاده کنند. کرم پور مورد علاقه بهاره رهنما که پوست خیلی خوبی دارد)

کتاب جدید بهاره رهنما

(کتاب جدید بهاره رهنما در اواخر اسفند ۹۶ منتشر شد و پای به جاده زدن نام دارد. این دهمین کتاب ایشان است که روانه بازار می شود و قبلا، ۵ نمایشنامه از ایشان توسط نشر نگاه چاپ و روانه بازار شده بود. این نمایش نامه، در واقع روایت گر عواطف پیدا و نهان زنان ایرانی است که به گفته بهاره رهنما، در هزار توی پر فراز و نشیب وصل و فصل، روزهای کش داری را تجربه میکنند. او از زنان این داستان، به عنوان قهرمانان زندگی خود یاد کرده است و این کتاب را به همه زنان سرزمین ایران تقدیم کرد. او تفالی هم به گفته های استاد آیدن آغداشلو می زند که می گوید: عرصه مشق، جولانگه ماست. )

همراهان گرامی

اگر به دنبال صفحه پر بیننده و پر طرفدار در حوزه خاصی هستید، سوالات خود را از طریق کامنت ارسال کرده تا صفحات پر بیننده و پر طرفدار را در زمینه مورد علاقه شما معرفی کنیم. نظرات و پیشنهادات خود را درباره اینستاگردی در اختیار لوکس تهران قرار دهید.  دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما جالب ترین صفحه اینستاگرام ایران در سال ۹۶ کدام بود؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا