استایل و مد بانوان

جذاب ترین مدل لباس های مشکی در گلدن گلوب ۲۰۱۸

گلدن گلوب

جذاب ترین مدل لباس ها در گلدن گلوب ۲۰۱۸ از نیکول کیدمن تا آنجلینا جولی

مراسم فرش قرمز اسکار و جوایز گلدن گلوب که هر ساله در اوایل سال  میلادی در ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، جشنواره ای از مد و لباس و زیور آلات سلبریتی های پرده نقره ای را به تصویر  می کشد که مصداق حاشیه های پر رنگ تر از متن بوده و توجه افکار عمومی جهان را به جدید ترین طرح ها و نقش های خانه های مد اروپا و آمریکا معطوف می کند. فهمیدن اینکه مثلا چه کسی و چه برندی طراح لباس فلان بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و فعال هنری در مراسم اختتامیه اسکار یا گلدن گلوب ۲۰۱۸ بوده است، موضوعی جذاب هم برای رسانه های فشن و هم برای معتادان و عاشقان دنیای رنگارنگ مد و لباس است تا جذاب ترین زنان هنرمند جهان را با پوشش های رویایی و پرنسسی شاهد باشند و از لباس های به نمایش در آمده به عنوان الگوهای هیجان انگیز برای طراحی لباس شب بانوان شیک پوش استفاده کنند.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۵۰ لباسی که در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ توسط سلبریتی های سینما به نمایش در آمد آشنا می کند تا با طراح و برند هر یک از استایل سلبریتی ها، از شانل تا دیور، از دولچه گابانا تا سواروسکی و آرمانی و ورساچه آشنا شویم.

با مد گردی امروز ما در گلدن گلوب همراه باشید.

مراسم فرش قرمز اسکار و جوایز گلدن گلوب 2018

گلدن گلوب چیست ؟

مراسم گلدن گلوب (GOLDEN GLOBE)، یکی از معتبر ترین رویدادهای سینمایی و تلویزیونی جهان است که همه ساله توسط آژانس مطبوعات بین المللی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اعطا می شود و سابقه فعالیتش به سال ۱۹۴۳ میلادی باز میگردد. در این مراسم، گوی طلایی به برندگان آثار در بخش های مختلف اهدا شده که جایزه بهترین فیلم و جایزه یک عمر فعالیت هنری از جمله مهم ترین جوایزی است که به فعالان هنری آمریکای شمالی تعلق می گیرد.

این مراسم همچون مراسم اسکار و EMMY AWARDS و فستیوال سینمایی کن و هم چنین MET GALA، بازتاب های رسانه ای گسترده ای پیدا می کند و افرادی که در ان حضور پیدا میکنند و سبک پوشش و اظهارتشان در کانون توجه افکار عمومی علاقمند به دنیای جذاب مد و لباس و سینما قرار می گیرد. برای آشنایی با جزییات برنامه ها و تاریخچه فعالیت ها و هم چنین آشنایی با نامزدهای گلدن گلوب و برندگان جایزه گلدن گلوب در نیم قرن اخیر، به سایت اینترنتی رسمی مراسم گلدن گلوب در این LINK مراجعه کنید.

جوایزی که در مراسم گلدن گلوب هر سال به منتخبان هیات داوران اعطا می شود، به ۲ بخش تقسیم می شود. یکی بخش جوایز فیلم، دیگری بخش جوایز تلویزیونی.

استایل لباس نیکول کیدمن و همسرش

(استایل لباس نیکول کیدمن و همسرش در مراسم امسال)

در بخش جوایز فیلم، ۱۵ جایزه اعطا می شود که عبارت است از : جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم دراماتیک، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال، جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم دراماتیک، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم دراماتیک، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه نویسی، جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی، جایزه گلدن گلوب بهترین ترانه، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل.

از سال ۲۰۰۶ میلادی نیز یک جایزه به جایزه های گلدن گلوب اضافه شده است که آن جایزه گلدن گلوب بهترین انیمیشن است.

در بخش جوایز تلویزیونی، ۲ جایزه داده می شود. جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی کمدی یا موزیکال.

سلفی های هنرپیشه ها

(سلفی های هنرپیشه ها با شرکت کنندگان گلدن گلوب ۲۰۱۸ )

فرق گلدن گلوب با مراسم اسکار چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن اکثر مخاطبان رویدادهای مهم هنری تداعی می شود، تشخیص تفاوت بین رویداد هنری در فلان کشور با دیگر کشورهاست. مثلا فرق جشنواره سینمایی کن با جشنواره فیلم سباستین یا فرق جشنواره فیلم ونیز با مراسم اسکار. این ها در محتوا و فرم با هم تفاوت هایی دارند که با مراجعه به سایت اینترنتی هر جشنواره، در قسمت MISSION/VISION (ماموریت/چشم انداز)، در جریان ساختار و اهداف هر فستیوال قرار می گیرید.

اما فرق مراسم اسکار با مراسم گلدن گلوب این است که در مراسم اسکار، جایزه ای به نام جایزه تلویزیونی وجود ندارد و تنها به آثار انگلیسی زبان راه یافته به بخش مسابقه و هم چنین فیلم های غیر انگلیسی زبان راه یافته به بخش انتخاب اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان حضور دارند. اما در  مراسم گلدن گلوب، بخشی از جوایز همان طور که در بالا مشاهده کردید، متعلق به انتخاب بهترین مجموعه های تلویزیونی است.

فرق دیگر مراسم اسکار با مراسم گلدن گلوب این است که در جوایز اسکار، جوایز متعددی در حوزه های مختلف اعطا می شود مثل جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه، یا جایزه اسکار بهترین تدوین یا جایزه اسکار بهترین مستند. در حالی که در مراسم گلدن گلوب، چنین بخش هایی وجود ندارد.

توجه داشته باشید که نودمین مراسم اسکار، ۴ مارچ ۲۰۱۸ میلادی در دالبی تئاتر هالیوود برگزار شد. جزییات این مراسم را در سایت اسکار دنبال کنید.

تنها اصغر فرهادی، کارگردان نامدار ایرانی و برنده ۲ جایزه اسکار، توانست در سال ۲۰۱۲ میلادی برای فیلم جدایی نادر از سیمین، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی را از طرف سینمای ایران کسب کند.

یکی از فرق های غیر رسمی جایزه گلدن گلوب با جایزه اسکار آن است که معمولا نامزدها و یا برندگان جایزه گلدن گلوب هر سال، به نوعی ابزاری برای پیش بینی فیلم های راه یافتنی به جایزه اسکار همان سال است.

شکارچیان گلدن گلوب

(فیلم THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING MISSOURI یکی از شکارچیان گلدن گلوب امسال بود)

حاشیه های جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۸

هفتاد و پنجمین دوره جایزه گلدن گلوب، ۱۷ دی ماه ۹۶ با اجرای ست مایرز در هتل بورلی هیلتون شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد و دوره ای متفاوت با رویدادهای پیشین را تجربه کرد. در این مراسم، اکثر هنرمندان و فوق ستاره های هالیوود، با پوشیدن لباس سراسر مشکی، اعتراض خود را به پرونده های تجاوز جنسی سیاستمداران آمریکایی به زنان این کشور بیان کردند.

رژه سلبریتی ها در فرش قرمز گلدن گلوب

(رژه سلبریتی ها در فرش قرمز گلدن گلوب محوطه بیرونی سالن مراسم)

مراسم امسال به این خاطر خاص بود که جنبش METOO که روی هشتگ #METOO، طوفانی از اعتراضات جهانی درباره خشونت علیه زنان را به پا کرده است، در این مراسم حضور پر رنگی داشت و سبب شد تا برندگان آثار، محتوای سخنرانی های خود را در نکوهش گسترش آزار و اذیت جنسی اختصاص دهند. جریان افشای تعرضات جنسی صورت گرفته به زنان آمریکایی همواره یکی از موضوعات داغ رسانه ای در این کشور بوده که با روی کارامدن دونالد ترامپ، به عنوان سکان دار جدید کاخ سفید، روز به روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد.

بوسه برندگان گلدن گلوب

(بوسه برندگان گلدن گلوب امسال بر جوایز دریافتی)

افشاگردی زنانی که توسط ترامپ در دو دهه اخیر مورد تعرض  و تجاوز جنسی قرار گرفته اند در حال افزایش بوده و این مساله یک چالش جدی برای رهبر فعلی ایالات متحده بوده که در تاریخ این کشور بی سابقه است. اوضاع در صنعت فیلم  سازی  هالیوود هم تفاوت زیادی با وضعیت حاکم در کاخ سفید و سنا و کنگره ندارد. افشای روابط جنسی برخی از تهیه کنندگان نامدار هالیوود با هنرپیشه های سرشناس در دو دهه اخیر و اظهار نظر فوق ستاره های هالیوود از پشت پرده فعالیت های هالیوود نشان می دهد که جنبش METOO، ترندی پایان ناپذیر در آستانه آغاز سومین دهه قرن بیست و یکم میلادی باشد.

 هشتگ معروف ترند دیجیتالی مهم گلدن گلوب امسال

(۳ هشتگ معروف که ترند  دیجیتالی مهم برای گلدن گلوب امسال درباره رسوایی های جنسی  هالیوود بود)

به همین خاطر، ست مایرز، مجری مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ بارها در جریان این رویداد  هنری مهم سال، به این موضوع پرداخت و با توجه به اینکه یکی از سریال های راه یافته به بخش مسابقه گلدن گلوب، سریال دروغ های کوچک بزرگ با نقش آفرینی نیکول کیدمن بود اظهار داشت: امسال، سال دروغ های کوچک بزرگ است و هم چنین سال ییرون رفتن (منظور ایشان سریال برو بیرون است).

رسوایی های اخلاقی برخی از بزرگان و نامداران هالیوود در سالهای اخیر مثل  هاروی واینستاین یا کوین اسپیسی در سریال محبوب و معروف خانه پوشالی، که در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران نیز به نمایش درآمد، سبب شد تا بار دیگر بحث داغ رسوایی های اخلاق بزرگان سینما جهان به خصوص در هالیوود، درکانون توجه رسانه ها قرار بگیرد.

مدل مو و آرایش اپرا وینفری

(مدل مو و آرایش اپرا وینفری، مجری معروف تلویزیون آمریکا در گلدن گلوب ۲۰۱۸ )

ست مایرز به دلیل افشای روابط غیر اخلاقی اسپیسی و وودی آلن، کارگردان صاحب نام فرانسوی، در این مراسم به نوعی از ان ها سخن گفت. وی در این مراسم گفت که اجرای مراسم هفتاد و پنجم گلدن گلوب به دلیل جو ایجاد شده درباره افشای روابط غیر اخلاقی در هالیوود، سخت ترین سال اجرای مراسم است.

در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ ، سو‌ء استفاده از زنان، مهم ترین کلید واژه سخنرانان مراسم بود که از همه بیشتر، در سخنان نیکول  کیدمن و فرانسیس مک دورمند بازتاب یافت.

نامزدها و برندگان جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۸

فهرست نامزدها و برندگان جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۸ میلادی به شرح زیر است:‌

جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم دراماتیک

در این بخش، فیلم هایی چون: مرا به نام خودت صدا کن، دانکرک، پست، شکل آب، سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری نامزد دریافت بهترین فیلم دراماتیک بودند که در نهایت، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم دراماتیک به سه بیلبورد تعلق گرفت.

جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی یا موزیکال

در این بخش، فیلم هایی چون: هنرمند فاجعه، برو بیرون، من، تونیا، برترین شومن و لیدی برد نامزد دریافت بهترین فیلم کمدی یا موزیکال شدند که جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی/موزیکال به لیدی برد تعلق گرفت.

جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی

در این بخش، بزرگانی چون: استیون اسپیلبرگ با فیلم پست، گیلرمو دل تورو با فیلم شکل آب، کریستوفر نولان با فیلم دانکرک، ریدلی اسکات با فیلم تمام پول دنیا و مارتین مک دونا برای فیلم سه بیلبورد، نامزده بودند که جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی سال ۲۰۱۸ میلادی به گیلرمو دل تور اهدا شد.

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد

در این قسمت که یکی از جذاب ترین بخش های مراسم بود، بزرگانی چون تام هنکس برای فیلم پست، دانیل دی لوییس برای فیلم موضوع فانتوم، تیموثی شلمی برای بازی در فیلم مرا به نامت صدا کن، دنزل واشنگتن برای فیلم رومن جی و گری آلدمن برای فیلم تاریک ترین ساعت نامزد شدند. در نهایت جایزه گلدب گوب بهترین بازیگر مرد به گری الدمن تعلق گرفت.

جایزه گلدن بهترین بازیگر زن فیلم دراماتیک

در این قسمت نیز که هم چون بخش قبلی، منتظران زیادی داشت، جسیکا چستین، برای فیلم بازی مالی، فرانسس مک دورماند برای فیلم سیه بیلبورد، مریل استریپ برای فیلم پست، میشله ویلیامز برای فیلم تمام پول دنیا و سالی هاوکینز برای شکل آب نامزد شدند که جایزه بهترین بازیگر زن فیلم دراماتیک به فرانسس مک دورماند تعلق گرفت که ایشان را یکی از نامزدهای اسکار نودم می دانند.

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد کمدی/موزیکال

در این بخش، استو کارل برای فیلم نبرد جنس ها، انسل الگورت برای فیلم بچه راننده، دانیل کالویا برای فیلم برو بیرون، جیمز فرانکو برای فیلم هرمند فاجعه و هیو جکم برای فیلم بزرگ ترین شومن کاندید بودند که در نهایت، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد به جیمز فرانکو رسید.

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم کمدی/موزیکال

در این قسمت، جودی دنچ برای فیلم ویکتوریا و عبدل، هلن میزن برای فیلم لذت طلب، سیرشا رونان برای فیلم لید برد، اما استون برای فیلم نبرد جنس ها و مارگت روبی برای فیلم من نامزد بودند که جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال ۲۰۱۸ به سیرشا رونان رسید.

جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی

در این بخش، فیلم یک زن شگفت انگیز محصول کشور شیلی، اول پدرم را کشتند، محصول کشور کامبوج، بی عشق، محصول روسیه، میدان محصور سوئد و در محو شدگی، محصول آلمان، نامزد جایزه گلدن گلوب بودند که جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی در سال ۲۰۱۸ به فیلم آلمانی در محو شدگی تعلق گرفت.

 فیلم خارجی گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین پویانمایی

در این بخش، بچه رییس، نان آور، فردیناند، وینسنت دوست داشتنی و کوکو نامزد بودند که در نهایت جایزه گلدن گلوب بهترین انیمیشن به کوکو تعلق گرفت.

بهترین پویانمایی گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن

از دیگر  بخش های جذاب این مراسم، اعطای جایزه گلدن گلوب به نقش دوم ها در فیلم های این دوره بود. امسال، مری جی بلایژ برای فیلم مادباند، هونگ چائو برای فیلم کوچک سازی، الیسون جنی برای فیلم من، اوکتاویا اسپنر برای فیلم شکل آب و لاری میت کالف برای فیلم لیدی برد نامزد بودند که در نهایت، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن به الیسون جنی اهدا شد.

نقش مکمل زن گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

در این قسمت، ویلم دفو برای فیلم پروژه فلوریدا، آرمی هامر برای فیلم مرا به نامت صدا کن، کریس پلامر برای فیلم همه پول دنیا، سم راکول برای فیلم سه بیلبورد نامزد بودند که بازهم یکی از عوامل فیلم سه بیلبورد، گلدن گلوب ۲۰۱۸ را به خانه برد و او کسی نبود جز سم راکول.

مکمل مرد گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه

در این بخش، مارتین مک دونا برای سناریو فیلم سه بیلبورد، گیلرمو دل تورو، برای سناریو فیلم شکل آب، گرتا گرویک برای سناریو فیلم لیدی برد، جاش سینگر برای سناریو فیلم پست و آرون سوکین برای نوشتن سناریو فیلم بازی مالی نامزد بودند که در نهایت، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه ۲۰۱۸ به مارتین مک دونا تعلق گرفت تا فیلم سه بیلبورد، یکی از شاهکارهای گلدن گلوب ۲۰۱۸ لقب بگیرد.

 بهترین فیلمنامه گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی فیلم

در این قسمت نیز ۵ فیلم به نام های شکل آب، سه بیلبورد، ماجرای فانتوم، پست و دانکرک کاندید شدند که جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی فیلم به شکل آب تعلق گرفت که توسط الکساندر دسپلات ساخته شده بود.

موسیقی فیلم گلدن گلوب 2018

 جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام

در این بخش، سریال های تاج، بازی تاج و تخت، سرگذشت ندیمه، چیزهای عجیب و این ما هستیم نامزد بودند که در نهایت جایزه گلدن بهترین سریال درام ۲۰۱۸ به سرگذشت ندیمه تعلق گرفت.

تلویزیونی درام گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی کمدی /موزیکال

در این قسمت، سریال سیاه طور، خانم میزل شگفت انگیز، استاد هیچ، اسمیلف و ویل و گریس نامزد بودند که در نهایت جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی کمدی سال ۲۰۱۸ به سریال خانم میزل شگفت انگیز اهدا شد.

مجموعه تلویزیونی کمدی گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال های درام

در این بخش، استرلینگ کی  براون برای بازی در سریال این ما هستیم، فردی هایمو برای بازی در فیلم دکتر خوب، باب اودندیک برای بازی در فیلم زنگ زدن به سوال، جیسون بتمن برای سریال اوزارک و لیو شریبر برای بازی در سریال  روی داناوان، نامزد بهترین بازیگر مرد سریال های درام ۲۰۱۸ شدند که در نهایت جایزه به استرلینگ براون رسید.

مرد سریال های درام

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگرن زن سریال های درام

در این قسمت، کاتریونا بالف برای فیلم بیگانه، کلر فوی برای فیلم تاح، مگی جیلنهال برای فیلم شیطان، کارتین لانگفورد  برای فیلم ۱۳ دلیل و الیزابت ماس برای بازی در فیلم سرگذشت ندیمه، نامزد دریافت جایزه شدند که جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال های درام ۲۰۱۸ به الیزابت ماس رسید.

 زن سریال های درام گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال کمدی

در این قسمت، آنتونی اندرسون برای سریال سیاه طور، عزیز انصاری برای سریال استاد هیچ، کوین بیکم برای سریال من عاشق دیک هستم، ویلیام میسی برای سریال بی شرم و اریک مک کورمک برای سریال ویل و گریس نامزد دریافت جایزه شدند که عزیز انصاری توانست جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال کمدی ۲۰۱۸ را به خانه ببرد.

مرد سریال کمدی گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال های کمدی

در این بخش، پاملا اولون برای سریال چیزهای بهتر، الیسون پری برای سریال تابش، ایسا را برای سریال نا امن، راشل براسنان، برای سریال خانم میزل شگفت انگیز و فرنکی شاو برای سریال اسمیلف، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۸ شدند که در نهایت  راشل براسنان، گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال های کمدی ۲۰۱۸ را از آن خود کرد.

زن سریال های کمدی گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در یک مینی سریال

در این بخش، رابرت دنیرو برای بازی  در سریال جادوی دروغ ها، جود لا برای بازی در فیلم پاپ جوان، کایل مک لاکلن برای بازی در فیلم تویین پیکس، ایوان مگ گروگر برای بازی در سریال فارگو و جفرش راش برای حضور در سریال نابغه نامزد شدند که جایزه بهترین بازیگر مرد در یکی فیلم تلویزیونی (مینی سریال) به مک گروگر تعلق گرفت.

بازیگر مرد در یک مینی سریال گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک مینی سریال

در این بخش نیز جسیکا بیل برای گناهکار، نیکول کیدمن برای سریال دروغ های کوچک بزرگ، جسیکا لانگ برای سریال دشمنی، سوزان سراندون برای سریال دشمنی و ریس ویترسپون برای دروغ های کوچک بزرگ کاندید شدند که این بار، نیکول کیدمن، فوق ستاره هالیوود توانست به خاطر ایفای نقش در سریال ۷ قسمتی BIG LITTLE LIERS، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن یک مینی سریال را از آن خود کند.

 بازیگر زن در یک مینی سریال گلدن گلوب 2018

جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد مینی سریال

در این قسمت نیز دیوید هاربر برای مینی سریال چیزهای عجیب، آلفرد مولینا برای مینی سریال دشمنی، الکساندر اسکارسگارد برای مینی سریال دروغ های کوچک بزرگ و کریستین اسلاتر برای مینی سریال آقای روبات کاندید شدند که این بار نیز جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ۲۰۱۸ به یکی از عوامل مینی سریال دروغ های کوچک بزرگ با بازی الکساندر اسکارسگارد اهدا شد.

مکمل مرد مینی سریال گلدن گلوب 2018

در این دوره، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش مکمل در یک سریال، فیلم تلویزیونی (مینی سریال) به لارا درن برای دروغ های کوچک بزرگ اهدا شد. این سریال توانست در نهایت جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۸ بهترین مینی سریال را از آن خود کند.

مدل مو آرایش جذاب سلبریتی ها در گلدن گلوب ۲۰۱۸

مدل مو سارا جسیکار پارکر و ویولا داویس

(مدل مو سارا جسیکار پارکر و ویولا  داویس)

میشل ویلیامز و مایلی رابی

(تصویری از آرایش مو سلبریتی های گلدن گلوب ۲۰۱۸ : میشل ویلیامز و مایلی رابی)

 مدل آرایش مو و صورت جسیکا بیل و کلاری فوی

(عکس از مدل آرایش  مو و صورت جسیکا بیل و کلاری فوی (CLARIE FOY))

مدل مو و آرایش کندال جنر

(مدل مو و آرایش کندال جنر در گلدن گلوب ۲۰۱۸ )

 آرایش ملایم و مدل مو آنجلینا جولی و ناتالی پورتمن

(تصویر آرایش ملایم و مدل مو آنجلینا جولی و ناتالی پورتمن در گلدن گلوب)

تصویر آرایش مو و صورت سلما هایک و گرتا گرویچ

(تصویر آرایش مو و صورت سلما هایک و گرتا گرویچ در گلدن گلوب ۱۳۹۶)

مارگوت روبی و جسیکا چستین

( تصویر آرایش و مدل مو سلبریتی های در گلدن گلوب امسال: مارگوت روبی (MRGOT ROBBIE) و جسیکا چستین (JESSICA CHASTAIN)

زییا ترین لباس های گلدن گلوب ۲۰۱۸

همان طور که گفتیم در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ میلادی به دلیل جنبش حمایت از زنانی که تحت تجاوز و تعرض جنسی قرار گرفته بودند، بسیاری از سلبریتی ها، لباس هایی با تم سیاه بر تن کرده بودند که در ادامه به معرفی زیبا ترین لباس سلبریتی ها در مراسم امسال اشاره میکنیم تا با طراح آن آشنا شوید.

تصویر مارگوت روبی

(تصویر مارگوت روبی (MARGOT ROBBIE) که لباس مشکی طرح دار و گل دوزی شدن فاخری از برند گوچی را بر تن داشت و جواهراتش هم از خانه مد تیفانی بود)

 ریسی ویترسپون در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸

(در این تصویر، ریسی ویترسپون (REESE WITHERSPOON) را شاهد هستیم که در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ ، لباسی  که توسط طراح مد معروف، زاک پوسن (ZAC POSEN) دوخته شده بود را بر تن داشت)

طرح لباس مارای لاراسی و اما واتسون

(در این تصویر، طرح لباس  مارای لاراسی (MARIA LARASI) و اما واتسون (EMMA WATSON) هنرپیشه سرشناس هالیوود در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ را شاهد هستید که طرح لباس خانم واتسون توسط رونالد وان در کمپ (RONALD VAN DER KEMP) ارائه شده بود و جواهرات ایشان نیز کاری از جواهر سازی دوستدار محیط زیست (SUSTAINABLE JEWELLERY) یعنی لیلان وان تراپ (LILIAN VON TRAPP) است)

طرح لباس نیکول کیدمن کسی که جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد

(در این تصویر، طرح لباس نیکول کیدمن، بازیگر سریال دروغ های کوچک بزرگ را در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ مشاهده میکنید که توسط خانه مند ژیوانژی (GIVENCHY) طراحی شده و توسط جواهرات فرد لیتون (FRED LEIGHTON) تزیین شده است)

لباس لاکچری آنجلینا جولی در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب

(طرح لباس لاکچری آنجلینا جولی در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ که طرحی از فاخر از خط تولید ATELIER برند ورساچه (VERSACE) است)

املیا کلارک

(در این تصویر، املیا کلارک  (EMELIA CLARKE) را مشاهده میکنیم که طرحی از MIU MIU را بر تن کرده و جواهراتش از برند هری وینستون (HARRY WINSTON JEWELLERY) است)

اوا لونگوریا

(در این لباس، اوا لونگوریا (EVE LONGORIA) را مشاهده میکنیم که لباس مشکی از برند GENNEY در فرش قرمز گلدن گلوب بر تن داشته و جواهراتش نیز کاری از خانه مد لوران شوارتز آلمانی (LORRAINE SCHWARTZ) است)

لباس مشکی فاخر دیان کورگر

(لباس مشکی فاخر دیان کورگر (DIAN KRUGER) را میبینیم که در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ ، لباسی از برند لاکچری پرادا (PRADA) بر تن داشت که طراحی سرشانه و ظریف کاری آن، الگوهای خوبی برای طراحان مد لباس های شب به خصوص اوت کوتورهای رویایی است)

لباس مشکی بلند نائومی کمپبل

(در این تصویر، لباس مشکی بلند نائومی کمپبل (NAOMI CAMPBELL) را مشاهده میکنیم که در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ ، لباسی از برند JEAN-PAUL GAULTIER و جواهراتی از برند NELI LANE را بر تن داشت)

اما استون

(در این تصویر، اما استون (EMMA STONE) را میبینید که در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ ، طرحی از لوییس ویتون (LOUIS VITTON) و BILLIE JEAN KING  را پوشیده است)

میلی بابی در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب

(میلی بابی (MILLIE BOBBY BROWN) در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ ، لباس مشکی متفاوتی با دیگر سلبریتی ها که لباس بلند بر تن داشتند پوشیده بود که طرحی از کلوین کلین (CK) بود)

جسیکا بیل

(در این عکس، جسیکا بیل (JESSICA BIEL) را تماشا میکنید که در گلدن گلوب ۲۰۱۸ ، طرحی فاخز از مجموعه اوت کوتورهای بهار ۲۰۱۷ میلادی برند DIOR را بر تن داشت)

 کندال جنر خواهر زاده نانتی کیم کارداشیان

(در این عکس، کندال جنر، خواهر زاده نانتی کیم کارداشیان و فعال مدو لباس آمریکایی را مشاهده میکنید که طرحی از GIAMBATTISTA VALLI را بر تن داشت)

 لباس و جواهراتی از برند لاکچری پیاژه برای جسیکا

(در این طرح، لباسی از ARMANI PRIVE و جواهراتی از برند لاکچری پیاژه را شاهد هستیم که تیپ جسیکا چستین (JESSICA CHASTAIN) را در گلدن گلوب ۲۰۱۸ بر تن دارد)

مریل استریپ همیشه خندان

(در این عکس، مریل استریپ همیشه خندان را میبینیم که در مراسم امسال، لباس مشکی بلند پوشیده ای بر تن داشت و در کنار AI-JEN POO فعال اجتماعی حوزه زنان ، روبروی لنز دوربین خبرنگاران قرار گرفت)

تتو کوچک بازوهای زو کراویتز

(در این تصویر، تتو کوچک بازوهای زو کراویتز (ZOE KRAVITZ) هنرپیشه آمریکایی را شاهد هستیم که در گلدن گلوب امسال، لباسی از SAINT LAUREN  را بر تن داشت)

لباس متفاوت گلدن گلوب ۲۰۱۸ بر قامت کلاری فوی

(یکی دیگر از لباس های متفاوت گلدن گلوب ۲۰۱۸ را میتوان بر قامت کلاری فوی (CLARIE FOY) مشاهده کرد که طرحی از برند دوستدار محیط زیست استلا مک کارتنی (STELLA MCCARTNEY) را پوشیده بود)

گیولیانا رانچیچ

(لباس درخشانی که در تصویر بالا مشاهده میکنید، توسط گیولیانا رانچیچ (GIULIANA RANCIC) پوشیده شده بود که توسط SHERRI HILL  طراحی و تولید شده بود)

 ژست تراسی الیس رز

(در این عکس، ژست تراسی  الیس رز (TRACEE ELLIS ROSS) را مشاهده میکنیم که کاری از خط تولید بهار ۲۰۱۸ برند MARC JACOBS بود)

 لباس ساده و مشکی سادی سینک

(در این طرح، لباس ساده و مشکی سادی سینک (SADIE SINK) از جوان ترین شرکت کنندگان گلدن گلوب ۲۰۱۸ را مشاهده میکنیم که طرحی از MIU MIU را بر تن داشت)

کریستین کاوالاری

(در این لباس، کریستین کاوالاری (KRISTIN CAVALLARI) طرحی از ALEX PERRY را بر تن داشت)

تصویر کیالا ستل

(در این عکس، تصویر کیالا ستل (KEALA SETTLE) را مشاهده میکنیم که طرحی بلند و چند لایه و متفاوت از کریستین سیریانو (CHRISTIAN SIRIANO) را بر تن کرده بود)

آلیسون ویلیامز

(گردن بند یقه ای الماس و لباس شیک و ساده مشکی بلند که در این عکس مشاهده می شود توسط آلیسون ویلیامز  (ALLISON WILLIAMS) پوشیده شده و کاری از برند ARMANI PRIVE بود)

 تیپ کلی کلارکسون

(این عکس، تیپ  کلی کلارکسون (KEELY CLARKSON) را نمایش می دهد که کاستومی از برند CHRISTIAN SIRIANO را بر تن کرده است)

 تصویر آلیسون سودول

(در این عکس، تصویر آلیسون سودول (ALISON SUDOL) را مشاهده میکنیم که جواهرات لاکچری بولگاری را بر تن کرده است و طرح گلدار لباس مشکی بلندش، تیپ او را متفاوت از دیگر سلبریتی هایی که در بالا معرفی کردیم نمود)

 راشل بروسناهان

(در این تصویر، راشل بروسناهان (RACHEL BROSNAHAN) را مشاهده میکنیم که طرحی از VIONNET را در فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۸ رونمایی کرده است)

الکسیز بلدل

(در این عکس، الکسیز بلدل (ALEXIS BLEDEL) را شاهد هستیم که طرحی از برند OSCAR DE LA RENTA  را بر تن کرده و کفش هایی از برند CHOO را پوشیده است)

 لباس مشکی شیک و ساده داو کامرون

(در این عکس، لباس مشکی شیک و ساده داو کامرون (DOVE CAMOERON) را مشاهده میکنیم که توسط MONIQUE LHUILLIER طراحی و دوخته شده بود)

لباس مشکی جامی چونگ

(در این طرح، لباس مشکی جامی چونگ (JANMIE CHUNG) را مشاهده میکنیم که طرحی از ERMANNO SCERVINO و SOPHHIA WEBSTER   در گلدن گلوب ۲۰۱۸ بر تن کرده است)

 لباس مشکی بلند فرانکی شاو

(در این عکس، لباس مشکی بلند فرانکی شاو (FRANKIE SHAW) را شاهد هستیم که طرحی از برند J MENDEL  را بر تن دارد)

طرحی از کایتیرونا بالفه

(در این عکس، طرحی از کایتیرونا بالفه (CAITRIOANA BALFE) را شاهد هستیم که جدید ترین اوت کوتور شانل را در ژانویه ۲۰۱۸ به نمایش گذاشت)

 الساندرا ماستروناردی

(در این عکس، الساندرا ماستروناردی (ALESSANDRA MASTRONARDI) را میبینیم که او هم یکی از طرح های  ۲۰۱۷ برند شانل را بر تن دارد)

 لباس مشکی بلند چند لایه با طرح جذابی از دبرا مسینگ

(در این عکس، لباس مشکی بلند چند لایه با طرح جذابی از دبرا مسینگ (DEBRA MESSING) شاهد هستیم که برند CHRISTIAN SIRIANO را بر تن کرده است)

سمیرا وایلی

(در این عکس، سمیرا وایلی (SAMIRA  WILEY) را مشاهده میکنیم که طرحی از ROMONOA KEVEZ را پوشیده است)

 ویولا داویس

(در این عکس، ویولا داویس (VIOLA DAVIS) را شاهد هستیم که لباسی از BRANDON MAXWELL و کفشی از برند STUART WEITZMAN را بر تن کرده است)

 داکوتا جانسون

(در این طرح، داکوتا جانسون (DAKOTA JOHNSON) لباس  بلند مشکی پر توری از برند گوچی را پوشیده شده است)

 لباسی از کریستینا هندریکز

(در این عکس، شاهد لباسی از کریستینا هندریکز (CHRISTINA HENDRICKS) هستیم که لباسی از کریستین سیریانو را بر تن دارد)

 لباسی بلند و ساده و البته مشکی از میشل پفیفر

(در این عکس، شاهد لباسی بلند و ساده و البته مشکی از میشل پفیفر (MICHELLE PFEIFFER) هستیم که اوت کوتوری از خانه مد دیور است)

هاله بری

(طرحی از هاله بری (HALLE BERRY) که لباسی از ZUHAIR MURAD را در گلدن گلوب ۲۰۱۸ بر تن داشت)

کاترین لانگفورد

(در این تصویر، کاترین لانگفورد (KATHERINE  LANGFORD) را مشاهده میکنید که در گلدن گلوب امسال، لباسی از پرادا و جواهراتی از چوپارد را پوشیده بود)

کری واشنگتن

(کری واشنگتن (KERRY WASHINGTON) در این عکس، لباسی از برند PRABEL GURUNG را بر تن دارد)

 لباس ماری بلیگ (MARY BLIGE) از برند ALBERTA FERRETI

(یکی از متفاوت ترین استایل های مراسم گلدن گلوب امسال، لباسی بود که ماری بلیگ (MARY BLIGE) از برند ALBERTA FERRETI بر تن داشت که در عکس بالا مشاهده میکنید)

ماندی مور

(در این عکس، ماندی مور (MANDY MOORE) را میبینیم که طرحی از روزی آسولین (ROSIE ASSOULIN) را بر تن دارد)

 ایسا رایی

(در این عکس، ایسا رایی (ISSA RAE) را در گلدن گلوب ۲۰۱۸ مشاهده میکنیم که طرحی از PRABEL GURUNG  را پوشیده بود)

لباسی از هیدی کلوم

(لباسی از هیدی کلوم (HEIDI KLUM) را در مراسم رد کارپت گلدن ۲۰۱۸ میبینیم که طرحی از برند ASHI STUDIO را بر  تن دارد)

لباس مشکی بلند پوشیده آلیسون جنی

(طرحی جذاب از لباس مشکی بلند پوشیده آلیسون جنی (ALLISON JANNEY) که طرحی  از MARIO DICE را پوشیده بود)

لباس مشکی کریسی متز

(در این طرح، لباس مشکی کریسی متز (CHRISSY METZ) را شاهد هستید که لباس مشکی بلند متناسب با وزن و استایل خود پوشیده  که طرحی از SACHIN & BABI بود)

آلیشیا ویکاندر

(لباسی که در عکس بالا تماشا می کنید، مربوط به لباس آلیشیا  ویکاندر (ALICIA VIKANDER) است که طرحی از لوییس ویتون را بر تن کرده است)

استایل سارا جسیکا پارکر

(در این طرح، استایل سارا جسیکا پارکر (SARAH JESSICA PARKER) را مشاهده میکنیم که در رد کارپت ۲۰۱۸، برند دولچه گابانا (D&G) را پوشیده بود)

 اوت کوتور کریستین دیور

(در این عکس، شاهد رونمایی از اوت کوتور کریستین دیور هستیم که توسط الیزابت موس (ELISABETH MOSS)  پوشیده شده است)

ژیوندولی کریستی

(در این تصویر، ژیوندولی کریستی (GWENDOLINE CHRISTIE) را مشاهده میکنیم که در رد کارپت گلدن گلوب  امسال، طرحی از GILES DEACON و جواهراتی از برند VARTANIAN را بر تن داشت)

سارا پالسون

(در این عکس، سارا پالسون (SARAH PAULSON) را میبینیم که طرحی از کلوین کلین را بر تن کرده و جواهراتش از برند لاکچری تیفانی ۲۰۱۷ بود)

 آلیسون بری

(در این عکس، تصویری از آلیسون بری (ALSON BRIE) را شاهد هستیم که لباس مشکی پوشیده بلند طرح پرنسسی از ZOUALIAS را بر تن کرده و آن را با جواهرات بولگاری ست نمود)

 هنرپیشه سیاه پوست آمریکایی

(در این عکس، اوکتاویا اسپنسر، هنرپیشه سیاه پوست آمریکایی را مبینیم که طرحی از TADASHIO  SHOJI را بر  تن کرده و صندل هایی از برند JIMMY CHOO را پوشیده است)

 لورا درن

(در این لباس، لورا درن (LAURA DREN) را در فرش قرمز گلدن گلوب میبینیم که طرحی از برند ARMANI PRIVE را پوشیده است)

ماریا کری

(ماریا کری، خواننده موسیقی پاپ در مراسم گلدن گلوب امسال حاضر شد و جامه ای مشکی و بلندی از دولچه گابانا را رونمایی کرد)

 سلما هایک

(در این عکس، شاهد رونمایی از لباس BALENCIAGA از سلما هایک (SALMA HAYEK)  هستیم که در فرش  قرمز گلدن گلوب بر تن داشت)

تارانا بورکو میشل ویلیامز

(در این عکس، تارانا بورک (TARANA BURKE) و میشل ویلیامز (MICHELLE WILLIAMS) را مشاهده میکنیم که طرح هایی از برند لاکچری LOUIS VITTON پوشیده بودند)

پنه لوپه کروز

(طرح جامه بلند  مشکی از پنه لوپه کروز، هنرپیشه  سینما که طرح  اوت کوتوری از RALPH & RUSSO  را بر تن داشت و کلکسیون جواهراتش هم از برند سوراوسکی اتریش  بود)

سائوریس رونان

(در این عکس، طرحی از سائوریس رونان (SAORISE RONAN) را مشاهده میکنیم که محصولی از خط تولید ATELIER VERSACE را پوشیده بود)

گال گادوت

(در این لباس مشکی شیک، گال  گادوت (GAL GADOT) را میبینیم که طرحی از TOM FORD و جواهراتی از تیفانی را بر دست دارد)

 کهنسال ترین شرکت کننده گلدن گلوب ۲۰۱۸ HELE MIRREN

(در این عکس، کهنسال ترین شرکت کننده گلدن گلوب ۲۰۱۸ را میبینیم که HELE MIRREN هشتاد ساله بوده و طرحی از ZUHAIR MURAD را پوشیده بود)

 آمی پوهلر

(در این عکس، شاهد تصویری  از آمی پوهلر (AMY POEHLER) هستیم که طرحی از GRETA CONSTANTINE و SARU JAYARAMAN را بر تن دارد)

 لباس رامسی

(در این عکس، لباس رامسی آن  نایتو را مشاهده میکنید)

همراهان گرامی

۸۰ تصویری که در این گفتار در تحلیل لباس و مدل مو و آرایش ده ها سلبریتی جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۸ ارائه شد، فرصت خوبی برای مشاهده ایده ها و جدید ترین روندها در طراحی مد و لباس مجلسی بانوان و طرح های جدید از طلا و جواهرات برندهای مطرح جهان است که میتواند الگوهای خوبی برای طراحان مدو لباس کشورمان به خصوص علاقمندان به تاسیس مزون باشد تا از روش خود اشتغالی فشن، کسب درآمد کنند.

صفحه اینستاگرام گلدن گلوب

(صفحه اینستاگرام گلدن گلوب)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید و با جدید ترین رویدادها و اتفاقات دنیای فشن ایران و جهان در سرویس رویداد لوکس تهران همراه باشید. توجه داشته باشید که برای دانلود و تماشا مراسم گلدن گلوب امسال می بایست به سایت اینترنتی آن یا صفحه اینستاگرامش مراجعه کنید که ۹۷۱  هزار فالور دارد.

به نظر شما، زیبا ترین مدل مو و بهترین لباس گلدن گلوب امسال متعلق به چه کسانی بود؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا