رویداد ها

جشنواره مانتو بهاره مجلسی در جشن مد تهران

هفتمین جشنواره مد و لباس فجر که مهم ترین رویداد فشن ایران است، از ششم تا سیزدهم  اسفند ماه ۹۶ در تالار وحدت،  برج میلاد و سالن حجاب خیابان  فاطمی تهران برگزار می شود تا روزهای پایانی سال  برای طراحان پارچه و لباس و مدیران مزون  ها و فعالان کسب و کار مد و پوشاک ایرانی، هم چون نمایشگاه فروش بهاره تهران، داغ داغ باشد. در این جشنواره، برنامه های هیجان انگیزی  مثل مسابقه زنده طراحی لباس، نمایش صدها مدل مانتو شیک بهاره  و هم  چنین کارگاه ها و نشست های آموزشی در حوزه مد ولباس و فناوری  مد برگزار می شود.

سرویس  رویداد مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران در گزارش امروز،  نگاهی دارد به  اتفاقاتی که در این جشنواره  در چند روز اخیر رخ داده  است. اگر تهران هستید، در روزهای  پایانی سال  ۹۶ به تالار وحدت رفته و از نزدیک در جریان آخرین طرح و نقش های پوشاک ایرانی-اسلامی رونمایی شده  در این جشنواره قرار بگیرید. اینستاگرام جشنواره مد و لباس فجر در این نشانی در دسترس است که البته اطلاع رسانی  گسترده و جامعی ندارد.

مدل مانتو جدید بهاره ۹۷

(مدل مانتو  جدید  بهاره ۹۷ که در  هفتمین جشنواره مد و لباس  فجر به نمایش درامده است)

طرح مد مانتو های گیپور

(طرح مد مانتو های گیپور، سنتی، کتی و گلدار در جشنواره مد فجر)

مدل مانتو کوتاه شیک و مجلسی

(مدل مانتو کوتاه شیک و مجلسی در جشنواره هفتم فجر)

مانتو شیک مجلسی بلند و نقش دار

(طرح مانتو شیک مجلسی بلند و نقش دار که الهام گرفته از نقوش ایرانی و سنتی است)

مانتو مدل مفهومی در جشنواره مد و لباس فجر

(طرح های از مانتو مدل مفهومی در جشنواره مد و لباس فجر)

طرح های مانتو تابستانه

(نمونه  هایی از مانتو های  گلدار جدید، گلدار زیر  و گلدار برجسته و طرح های مانتو تابستانه در جشنواره هفتم  فجر که در تالار وحدت تهران به نمایش در آمده است)

مدل مانتو زمستانه مجلسی جدید

(نمونه  هایی  از مدل مانتو زمستانه مجلسی جدید که در جشنواره هفتم فجر  به نمایش در آمده است)

طرح مانتو سنتی بلند مجلسی

(نمونه ای از طرح مانتو سنتی بلند مجلسی  شیک که نقوش ایرانی در طراحی آن به کار رفته و در جشنواره هفتم فجر  در بخش  مسابقه رونمایی شده است)

الگو و مدل های جدید مانتو بهاره و تابستانه ۹۷

(برای بانوانی که به  دنبال مانتو های نقش دار، طرح های مفهومی به خصوص مدل مانتوهای  نقش برجسته، مانتو ساتن و حریر نقش دار هستند، جشنواره مد فجر، گزینه هایی خوبی  را در اختیارشان قرار می دهد تا با الگو و مدل  های جدید مانتو بهاره و تابستانه ۹۷ آشنا شوند)

جشنواره مد در ایستگاه هفتم

هفتمین جشنواره مد و لباس فجر امسال به ایستگاه هفتم رسید. هر  سال،  شور و اشتیاق طراحان لباس  ایرانی  برای حضور  موفق و گسترده در هیجان انگیز ترین  رویداد فشن ایرانی  بیش تر می شود و این را از شمار  آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره هفتم میتوان احساس کرد. امسال بر اساس اعلام دبیر هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، بیش  از ۶۱۰۰ اثر  از طراحان  پارچه و لباس سراسر کشور که شمار زیادی از آن ها را دانشجویان رشته کارشناسی طراحی پارچه و لباس و مزون داران مراکز استان  تشکیل می دهند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این بین، ۷۰۰ اثر منتخب رونمایی می شود.

حال و هوای ایستگاه هفتم جشنواره

(حال و هوای  ایستگاه هفتم جشنواره در اسفند  ۹۶)

مانتوهای بهاره

(جشنواره ای از مانتوهای  بهاره را میتوان در  جشنواره هفتم فجر مشاهده کرد)

قرار است پس از داوری آثار ، زمینه تجاری سازی و تولید انبوه لباس های منتخب فراهم  شود.

جشنواره امسال  شاهد برگزاری بخش بین الملل است و قرار است جایزه ویژه ای به طراحان لباس خارج از کشور که اثار آنها بر اساس معیارهای جشنواره طراحی و ارسال شده، تقدیم  گردد که اتفاق خوشی برای  جهانی شدن مد و لباس ایرانی به خصوص فعالیت های جشنواره مد فجر در  سال های آینده می باشد.

جدول نشست ها و کارگاه های آموزشی

(جدول نشست ها و کارگاه  های آموزشی بخش صنعت در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر تا ۱۳ اسفند)

اینفو گرافی جشنواره مد و لباس فجر

(اینفو گرافی جشنواره مد و لباس فجر)

 نشست ها و کارگاه های بخش علمی و دانشگاهی جشنواره هفتم مد فجر

(جدول نشست ها و کارگاه های بخش  علمی و دانشگاهی  جشنواره هفتم مد فجر)

جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودکان و نوجوانان

(نخستین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودکان و نوجوانان در  بخش مسابقه زنده  ایده  و اجرا  در کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار  میشود که یکی از بخش های  داغ رویداد مد  ایرانی  را تشکیل میدهد)

همان طور که گفتیم، در جشنواره امسال هم چون رویه  سال های پیش، مسابقه زنده طراحی لباس توسط ۳۰ گروه منتخب حرفه ای در زمینه های مختلف برگزار می شود تا توان و ظرفیت های طراحی، دوخت و تولید  سریع متخصصان طراحی  لباس کشور  در این  جشنواره محک  بخورد. برگزاری بیش  از  ۳۰ نشست تخصصی در  حوزه های جالبی چون: طراحی مد سنتی  اقوام ایرانی، اصول راه اندازی استارت آپ های مد و لباس، فشن دیجیتالی ایرانی و همچنین موضوعات مرتبط  با تجاری سازی مد و لباس و تکنیک های  مدیریت  موفق مزون و مزون داری عملی، از جمله فیلدهای کارگاه هایی است که در حاشیه  این  جشنواره در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

جشنواره مد و لباس در کاخ گلستان و گروه مد سازان

کاخ گلستان تهران، نگین کاخ های ایران و تنها اثر ثبت شده تهران در میراث جهانی یونسکو که در  نوروز ۹۷، میزبان صدها هزار گردشگر از سراسر ایران و جهان می شود، در  جشنواره هفتم نیز حضور فعال دارد.  کاخ گلستان محور موضوعی ارائه یک مجموعه لباس ملی در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر است.

“گروه مدسازان” با برنامه ریزی – مریم یاسینی و امیر حسین مهدیزاده در بخش خارج از مسابقه هفتمین جشنواره مد و لباس فجر با همراهی گروهی از چهره های شاخص عرصه مد و لباس ایران و با ارائه هر طراح و خانه مد با یک کالکشن خاص از “کاخ گلستان” با استفاده از پارچه ی ایرانی در معرض داوری برای انتخاب کالکشن ملی قرار می گیرد. مد سازی و توجه به بخش پارچه سازی در ارائه این الگو ازسوی هنرمندان حاضر لحاظ خواهد شد.

جشنواره مد و لباس در کاخ گلستان و گروه مد سازان

چهره های شاخص عرصه مد و لباس کشور در گروه مد سازان بشرح ذیل اعلام شده است:

  • مریم عسگر اولادی از خانه مد مهین بانو با مجموعه ی گنجه
  • سمیه هنروری از خانه مد هنروری با مجموعه ی آزاره های مرمرین
  • رفیعه رازبانی از خانه مد آریا پرند با مجموعه ی کرته پوشان ارگ طهران
  • مهدیه شریف از خانه مد پروشات با مجموعه ی سیجاری
  • مهنوش تیمورزاده/نرگس حسینیان از خانه مد ایران زمین با مجموعه ی نگین پایتخت ایران زمین
  • سارا مهدیان از خانه مد خانواده طراحان با مجموعه ی ضرب آهنگ
  • عسل خلیل پور/آیدا افشار مهاجر از خانه مد کپسول با مجموعه ی سیاه و سفید
  • مریم حسینی از خانه مد مریم با مجموعه ی کاخ بافته.

اگر  قصد بازدید  از کاخ گلستان در روزهای پایانی اسفند دارید، اکنون  وقت خوبی  برای تماشای مقر دیدنی ناصر الدین  شاه قاجار و روایت مد ایرانی در نگین کاخ های ایران زمین  است.

نکته هایی از پوستر جشنواره  مد فجر

طراحی پوستر جشنواره مد و لباس فجر طی فراخوانی  توسط دبیرخانه  جشنواره  هفتم، به مسابقه گذاشته شد که در نهایت در بین صدها اثر رسیده به دبیرخانه، طرح محسن پیشدادی، انتخاب و به عنوان پوستر رسمی چاپ شد که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید.

نکته هایی از پوستر جشنواره مد فجر

آقای پیشدادی که دانش آموخته کارشناسی  ارشد گرافیک  تهران است، در طراحی پوستر جشنواره مد و لباس فجر، از تاپیوگرافی  استفاده کرده و همان طور که در تصویر  بالا مشاهده میکنید، واژه فجر  را که با طرح  نستعلیق، ترکیب مطلوبی برای الگو  سازی  و تصویر سازی حرفه ای دارد، به شکل  یک طاووس طراحی  کرده است. طاووس در طراحی، مصداقی از کامیابی، شکوه  و عظمت را تجلی می کند که به عنوان عنصر کلیدی در طراحی پوستر ایشان برای جشنواره امسال در نظر گرفته شده  است.

اگر در  طراحی  این پوستر، شاهد  ترکیبی از رنگ های آبی و زرد و سبز و شاد هستید، از این فلسفه نشات  میگیرد که مد و لباس، دنیایی جذاب و رنگارنگ بوده و با توجه به معیارهای ایرانی و سنتی  پوشش  اقوام، در طراحی این پوستر، المان  هایی  از پوشاک ایرانی گنجانده شده است  که از ان جمله  میتوان به پس زمینه پوستر  که از بافت پارچه متقال، الهام گرفته  شده  اشاره نمود.

جشنواره مد گیلانی ها

خبر بعدی اینکه نخستین جشنواره مد و لباس  اسلامی  ایران گیلان  به همت دانشگاه جامع علمی و کاربردی این استان، اردیبهشت ۹۷ برگزار میشود.  طراحان لباس  و علاقمندان میتوانند  آثار  خود را تا ۳۱ فروردین  ۹۷ به دبیرخانه جشنواره مد گیلان ارسال کنند.

موضوعات  جشنواره عبارتند از: طراحی پوشش  اجتماعی بانوان (مانتو-فرم  اداری و چادر)، طراحی پوشش اجتماعی آقایان (فرم اداری و سازمانی)، بخش ویژه طراحی و الگو سازی  با رویکرد از المان ها و فرهنگ  و آداب  و رسوم محلی.

متقاضیان میتوانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی: رشت- خیابان امام خمینی-  خیابان انقلاب- بن بست رز- عمارت سبز طبقه سوم  ارسال  کنند.

جشنواره مد گیلانی ها

روزهای مد در پردیس ملت تهران

خبر آخر اینکه ، پردیس ملت تهران  که در بهمن ماه، به عنوان کاخ  سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، میزبان داغ ترین نشست  های سینمایی فیلم های راه  یافته  به بخش سودای  سیمرغ جشنواره فیلم بود، در روزهای پایانی  سال ۹۶ نیز  میزبان رویداد جذابی در حوزه لباس ایرانی است.

 نمایشگاه جنگ به روایت لباس

با خبر شدیم که سومین نمایشگاه جنگ به روایت لباس از پانزدهم اسفند لغایت هجدهم اسفند ۹۶ در گالری پردیس ملت واقع در بزرگراه آیت الله رفسنجانی (نیایش) برگزار می شود که به موضوع لباس در دفاع مقدس اختصاص دارد. این نمایشگاه همزمان با سالرزو عملیات  تاریخی والفجر ۸، میزبان آثار طراحان لباس، هنرمندان  سینما و تئاتر، شخصیت های  سیاسی،  فرهنگی و نظامی  است  تا دفاع مقدس را در  قاب  لباس  تماشا کنند. موسسه تصویر  شهر، راهبری این نمایشگاه را بر عهده دارد.

گزارش تصویری از هفتمین جشنواره  مد و لباس  فجر

بازديد دكتر بيجندي از هفتمين نمايشگاه مد و لباس فجر

(بازديد دكتر بيجندي، رييس سازمان اشتغال كشو از هفتمين نمايشگاه مد و لباس فجر. سالن حجاب تهران)

تصویر مدل های مانتو بهاره

(تصویر مدل های مانتو بهاره به نمایش در امده در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر  در سالن حجاب تهران)

بازدید دکترحمید زاده از هفتمین نمایشگاه مد و لباس فجر

(بازدید دکتر  حمید زاده، مشاوره  معاونت علمی و فناوریریاست جمهوری از  بخش موسسات هفتمین نمایشگاه مد و لباس فجر در سالن حجاب- روبروی غرفه نرم افزار  مدآپ- نخستین اپلیکیشن جامع مد و لباس ایران که بزودی رونمایی می شود)

 مسابقه زنده ایده تا اجر در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

(تصویری  از  مسابقه زنده ایده تا اجر در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر که در بخش بالاپوش  مردانه در تالار وحدت تهران برگزار می شود و تا سیزدهم اسفند، پذیرای  بازدید علاقمندان مد و لباس ایرانی است)

 بخش مسابقه زنده ایده تا اجرا که گروه های راه یافته

(تصویری  از بخش مسابقه زنده ایده  تا اجرا که  گروه های راه یافته به این قسمت، طرح های خود را درحضور نمایندگان هیات داوران طراحی  و تولید می کنند.  در  این عکس، طراحی بالاپوش مردانه  توسط  اعضای یکی از گروه ها را مشاهده میکنید  که در غرفه های تالار وحدت انجام می شود)

طوفان مولاژ و تاپستری در بخش مسابقه زنده طراحی لباس جشنواره هفتم

(طوفان مولاژ و تاپستری در بخش  مسابقه  زنده طراحی لباس جشنواره هفتم که توسط گروه های منتخب هم اکنون در  تالار وحدت تهران در حال برگزاری است)

مهلا زمانی پیشکسوت طراحی لباس ایران

(مهلا زمانی، پیشکسوت طراحی لباس ایران به  عنوان مهمان در بخش دیدار  با اساتید هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، دیدگاه ها و تجارب خود را در سه دهه فعالیت هنری ارائه میکند)

 کارگاه آموزشی مجموعه سازی آثار هنری

(تصویری از کارگاه آموزشی مجموعه سازی آثار هنری (پورتفلیو)  توسط استاد عطاله فروغی  در حاشیه نشست های علمی هفتمین جشنواره مد و لباس فجر )

بخش نمایش زیور آلات در تالار وحدت

(بخش نمایش زیور  آلات در تالار وحدت را مشاهده میکنید که آثار راه یافته به  بخش مسابقه هفتمین جشنواره مد و لباس  فجر است)

 نشست های تخصصی انجمن و موسسات مد و لباس ایران

(تصویری از نشست های تخصصی  انجمن و موسسات مد و لباس ایران در هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر  با عنوان الگوهای حجیم هندسی  در طراحی  لباس و تکنیک های خلاقانه طراحی لباس مجلسی بانوان)

تقدیر از تولید کنندگان موفق ایران

(تقدیر از تولید کنندگان موفق  ایران با نام های تجاری سالیان، آرشاک و بادی  اسپنسر  در افتتاحیه جشنواره مد فجر)

 جلسه داوری آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره هفتم

(تصویری از جلسه داوری آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره  هفتم فجر با حضور معاون وزیر  و دبیر کارگروه ساماندهی  مد و لباس)

بخش مسابقه زنده طراحی لباس در تالار وحدت

(بخش مسابقه  زنده  طراحی لباس در تالار  وحدت)

تصویری از غرفه های حاضر

(تصویری از غرفه های حاضر در بخش  موسسات  هفتمین جشنواره مد و لباس فجر)

کارگاه های آموزشی در حاشیه هفتمین جشنواره بین المللی مد فجر

(تصویری از کارگاه های آموزشی در  حاشیه  هفتمین جشنواره بین  المللی مد فجر)

دومین کتاب ملی جامع مد و لباس ایران

(دومین کتاب ملی جامع مد و لباس ایران در روز اختتامیه این نمایشگاه رونمایی  خواهد شد)

تصویرجشنواره هفتم فجر

تصویر فناوری های معرفی شده در جشنواره هفتم فجر

(تصویر فناوری های معرفی شده در جشنواره هفتم فجر)

بازدید دکتر مولاوردی از هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

(بازدید دکتر مولاوردی از هفتمین جشنواره مد و لباس فجر)

 جدیدترین مدل های بهاری پوشاک بانوان

(نمایی از روزهای داغ نمایش جدیدترین مدل های بهاری  پوشاک بانوان (مانتو و لباس مجلسی) در  تالار وحدت  تهران)

مانتو های به نمایش درآمده از خانه طراح و مد غزال

(مانتو های به نمایش درآمده از خانه طراح و مد غزال)

برنامه کارگاه های هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

۳۳ نشست تخصصی در حاشیه هفتمین جشنواره مد و لباس  فجر تا ۱۲  اسفند برگزار می شود که علاوه بر آن، کارگاه های آموزشی  نیز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد که به شرح زیر است:

  • ۵ شنبه ۱۰ اسفند ۹۶: کارگاه اصول صنعتی تولید  پوشاک و مدیریت کارگاه- استاد دکتر اسکندر  زاده- ساعت ۱۷ تا ۱۹
  • جمعه ۱۱  اسفند  ۹۶: کارگاه استراتژی خلاقیت  در  طراحی لباس و پارچه- استاد  مهندس مقدسی- ساعت ۱۴ تا ۱۶
  • جمعه ۱۱ اسفند ۹۶: کارگاه آموزش  بافت  پارچه سنتی – استاد خانم نعمتی- ساعت ۱۷ تا ۱۹
  • شنبه ۱۲ اسفند  ۹۶:  کارگاه آموزش  چاپ پارچه – استاد فناییان- ساعت  ۱۷ تا ۱۹

برنامه کارگاه های بخش علمی

۵  شنبه ۱۰ اسفند

  • کارگاه تاثیر نرم افزار در روند مد و لباس  – استاد سیامک ناظمی- ساعت ۱۱ تا ۱۳
  • کارگاه رسم الگو بر اساس آناتومی و تطبیق آن با موازین ایرانی واسلامی – استاد فاطمه پور  مورسی- ۱۳ تا ۱۵
  • دوخت گل های  پارچه  به همره  مرصع دوزی- استاد شهین پزشکی- ۱۵ تا ۱۷

جمعه ۱۱  اسفند

  • کارگاه طراحی خلاقانه پارچه از ایده تا اجرا با نرم افزار – استاد شاهین شریفی-  ‍۱۱ تا ۱۳
  • کارگاه آموزش هنر  کچه و چگونگی کار  روی  لباس با الباف – استاد  امیریان- ۱۳ تا ۱۵
  • کارگاه سبک شناسی مد و لباس – استاد مهسا علامیر- ساعت ۱۵  تا ۱۷

شنبه ۱۲ اسفند

  • کارگاه ررسی فرصت های حرفه  ای  طراحان پارچه با تکیه  بر شناخت و مهارت افزایی – استاد هانیه  ابری- ۱۱ تا ۱۳
  • کارگاه نقش دوزی  کاشی کاری ایرانی بر روی لباس  – استاد فامیل سماک- ساعت ۱۳  تا ۱۵
  • کارگاه چاپ های هنری روی پارچه – استاد شیرین افلاطونی- ساعت ۱۵  تا ۱۷

آشنایی با برگزیدگان ششمین جشنواره مد فجر

اگر  میخواهید با برترین طراحان پارچه و لباس و حرفه ای ترین  طراحان  مانتو  و لباس شیک و مجلسی  بانوان و هم چنین طراحان لباس آقایان  آشنا شوید، فهرست زیر، اسامی برترین طراحان  پارچه و لباس و محققان  ایران که در ششمین جشنواره مد فجر مقام  اول تا سوم را در میان هزاران اثر  دریافتی به  خود اختصاص داده  اند را در نظر داشته باشید.

برای ارتباط با طراحان پارچه و لباس منتخب سال ۹۵ می توانید به جستجوی نام این عزیزان در شبکه های اجتماعی اقدام کنید. این اسامی، راهنمای خوبی برای  دانشجویان و محققان  طراحی پارچه و لباس و زیورآلات است تا با متخصصان این  رشته در  تعامل  باشند.

  • برندگان بخش مانتو اجتماع: رتبه اول سمیه مختاری فرد، رتبه دوم نوشین پور سلطان و رتبه سوم غزل ترکی شریف آبادی
  • برندگان بخش چادر: رته اول رقیه اعتقادی و رتبه دوم میترا کاکاوند.
  • برندگان بخش مانتو مجلسی: رتبه اول محبوبه علی بلندی، رتبه دوم ژاله مباشر ، رتبه سوم فاطمه زراعت پیشه
  • برندگان بخش پوشش سر هم: شرکت موژان نگار پارسیان و مریم قلی زاده
  • برندگان بخش مانتو مشاغل: رتبه اول الهه رضایی و زهرا نصیری و رتبه دوم فریبا یوسف پور
  • برندگان بخش مانتو کاربردی: رتبه اول محمدرضا ملک شاهی، رتبه دوم یوسف اسماعیلی
  • برندگان بخش لباس اجتماع آقایان: حمید و سعید عظیمی فمی تفرشی
  • برندگان بخش لباس کاربردی آقایان: شاهرخ جعفری، بنیامین اسلامی و مرجان صدر العلمایی
  • برندگان بخش لباس اجتماع کودک و نوجوان : پوشاک بهشتی کودک و نوجوان سندس
  • برندگان بخش لباس مجلسی کودک و نوجوان: نرگس محسن درویش
  • برندگان بخش طرح ‌های اولیه زیورآلات: طناز سعیدی رتبه اول، ژیلا پرویزی میلانی دوم و کینوش معماری
  • برندگان  بخش طرح ‌های سه بعدی زیورآلات: محمد آزادی احمدآبادی رتبه اول، فرانک نوری دوم و آرزو جعفری رتبه سوم
  • برندگان بخش طرح‌های ساخته شده زیور آلات: فهیمه نوری دهنوی رتبه اول، بنفشه همتی دوم و امیرحسین دلبری رتبه سوم
  • برندگان بخش طراحی پارچه :رتبه اول به نگین فرامرزی، دوم به الناز گشتاسب، رتبه سوم انیس ایمری
  • برندگان بخش کیف : رتبه اول ساغر علیزاده، رتبه دوم امید مولودی و رتبه سوم فهمیه فدایی راد
  • برندگان بخش کفش : رتبه اول داریوش جعفری، رتبه دوم علیرضا جعفری ، رتبه سوم حمید صادقی
  • برندگان بخش پایان نامه دوره کاشناسی رشته طراحی لباس: رتبه اول الهه رضایی، رتبه دوم زهرا خیروشر و رتبه سوم فرنوش احمدی و مژده بختیاری
  • برندگان بخش پایان نامه کارشناسی ارشد: رته اول سمیه خلیلیان ، رتبه دوم افسانه دادخواه و رتبه سوم سحر ایازی یزدی
  • برندگان بخش طرح‌های پژوهشی : سجاد سرایانی و فائزه عظیم زاده اردبیلی
  • برندگان بخش مقالات تخصصی : رتبه اول علی اکبر مرآتی، رتبه دوم زیبا آرون و رتبه سوم مریم غریب حسینی و شهناز نایب زاده
  • برندگان بخش مقامات میانه: رتبه اول حسین مهربانی فر، رتبه دوم بهار هاشمیان، رتبه سوم صدرالدین طاهری
  • برندگان بخش پایان نامه کارشناسی در رشته طراحی پارچه: رتبه اول مریم آشتیان، رتبه دوم مهرنوش روحی، رتبه سوم مهسا شهبال اردبیلی
  • بخش مسابقه زنده طراحی ویژه لباس اجتماع بانوان: رتبه اول گروه هگمتانه سیدسعید فاضل زاده همدانی، فاطمه خلجی جو، اکبر خدابندلو یگانه و رتبه دوم ،گروه داوین، رتبه سوم گروه سیاه و سفید .

امیدواریم جشنواره مد و لباس فجر تهران فرصتی برای معرفی هر چه بهتر و شایسته مد و لباس ایرانی در سطح منطقه و جهان بوده و از رسانه مد بتوانیم برای انتقال پیام  صلح و دوستی فرهنگ و تاریخ کهن دیار هزاران  ساله ایران استفاده کنیم.

اگر به دنبال الگوهای مانتو شیک مجلسی  طرح دار و نقش ریز و برجسته  و مدل مانتو بهاره جذاب هستید، فرصت تماشای جشنواره امسال را در مراکز چهارگانه معرفی شده  از دست ندهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا