استایل و مد بانوان

نمایشگاه فروش لباس بهاره در برج میلاد تهران

برج میلاد، لوکس ترین و بلندترین برج ایران  در فهرست مرتفع ترین برج های خدماتی و مخابراتی آسیا قرار دارد که در ایام نوروز ۹۷، یکی از مقصدهای مهم نوروز گردی هموطنان در پایتخت می شود تا از مجموعه خدمات جذاب و هیجان انگیز آن از رستوران گردان با غذاهای سنتی و ملل تا دلفیناریوم و گالری های مختلف دیدن کنند. برج میلاد تا هفته چهارم اسفند ماه، میزبان یکی از بخش های هفتمین جشنواره مد و لباس فجر است که از ششم تا سیزدهم اسفند، طوفانی از برندهای مد و لباس ایرانی را به نمایش عمومی گذاشت.

در گزارش امروز سرویس رویداد مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران ، گشتی در برج میلاد تهران زدیم تا با اتفاقاتی که در این برج مهم تهرانی ها در عرصه مد و لباس و نمایش زیباترین مدل مانتوهای بلند و مجلسی و طرح دار رخ داده است آشنا شویم.

مدل مانتوهای بلند و مجلسی

با ما با مد گردی در برج میلاد همراه باشید.

جشنواره فجر در ایستگاه هفتم

همانطور که قبلا در سرویس رویداد مجله تخصصی لوکس تهران عنوان شد، جشنواره مد و لباس فجر که امسال به ایستگاه هفتم رسید، در تالار وحدت، سالن حجاب خیابان فاطمی و برج میلاد تهران برگزار گردید و آثار منتخب از مجموع ۶۱۰۰ اثر از هزاران طراح مد و لباس ایرانی که به دبیرخانه جشنواره رسید، به نمایش عمومی در آمد. امسال برای نخستین بار، بخش بین المللی در جشنواره راه اندازی شد و طراحانی از ده کشور جهان، آثار خود را در حوزه طراحی پارچه، لباس و زیور آلات در بخش رقابتی به نمایش گذاشتند.

جشنواره فجر در ایستگاه هفتم

(بخش مسابقه زنده طراحی لباس در جشنواره مد و لباس فجر)

امسال بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی در حوزه های مختلف صنعت مد از استارت آپ های دیجیتال فشن گرفته تا مدیریت مزون و طراحی پارچه و لباس برگزار شد که مهم ترین آن، بر پایی دو کارگاه آموزشی از سوی اساتید برجسته دانشگاه برارار ایتالیا و دانشگاه مد آرت پاریس فرانسه بود که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان طراحی لباس و طراحان ارشد خانه های مد ایران همراه شد.

اعطای جایزه طاووس طلایی جشنواره مد ایرانی

اعطای جایزه طاووس طلایی جشنواره مد ایرانی به بهترین طراحان لباس بین المللی، فرصتی برای معرفی مد و لباس ایرانی-اسلامی به بازارهای جهانی است تا آثار فاخر لباس ایرانی با طرح و نقشی از سنت ها و آیین اقوام ایرانی در طراز بین الملل معرفی شود.

جشنواره امسال هم چون جشنواره های سال قبل به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد برگزار شد و به نسبت جشنواره سال گذشته، استقبال گسترده ای از آن از سوی عموم مردم به خصوص طراحان مزون ها و کارگاه ها و شرکت های تولیدی لباس ایرانی و حتی منطقه به عمل آمد.

جشنواره مد و لباس فجر در برج میلاد تهران

جشنواره مد و لباس فجر در برج میلاد تهران

برج میلاد تهران در روزهای پایانی اسفند ماه ۹۶ نیز هم چون هفته آخر بهمن ۹۶ که با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، پاتوق هنرمندان ایرانی شده بود، تبدیل به پاتوق فعالی از عاشقان دنیای رنگارنگ مد و لباس شد که گشتی مصور در حال و هوای برج را در ادامه مشاهده کنید.

رج میلاد تهران به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۹۷

برج میلاد تهران به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۹۷، تا بیست و ششم اسفند ماه، پذیرای بازدید علاقمندان به خرید لباس هایی از برندهای ایرانی هست. ساعت کار نمایشگاه مد و لباس برج میلاد از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

انواع و اقسام شال رنگارنگ زنانه

(خرید انواع و اقسام شال رنگارنگ زنانه و بچه گانه در غرفه های طبقه سوم برج میلاد تهران در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر تهران)

بازار چادر مشکی ایران

(درصد بالایی از بازار چادر مشکی ایران در اختیار برندهای خارجی است که به صورت قاچاق وارد کشور می شود. در نمایشگاه جشنوراه هفتم فجر، تولیدات شرکت های ایرانی در حوزه حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شد)

رنگ بندی مانتوهای بهاره دخترانه

(رنگ بندی مانتوهای بهاره دخترانه و بزرگسال با طرح خز در نمایشگاه مد و لباس برج میلاد)

طرح های اسپرت و فانتزی کفش دخترانه

(طرح های اسپرت و فانتزی کفش دخترانه در نمایشگاه مد برج میلاد تهران)

ویترین ملی هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

(ویترین ملی هفتمین جشنواره مد و لباس فجر در ایستگاه برج میلاد تهران)

هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

(در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، بیش از ۳۰ موسسه تخصصی مد و لباس کشور حضور داشتند که رشد ۱۰۰ درصدی به نسبت ششمین جشنواره مد و لباس ۹۵ را نشان می داد)

عرصه مانتوهای مجلسی بلند

(ده ها مزون از تهران و مراکز استان ها، جدید ترین تولیدات خود را در عرصه مانتوهای مجلسی بلند و شیک به خصوص برای کسانی که دنبال مانتوهای مجلسی یا اسپرت ۹۷ هستند به نمایش گذاشتند)

پارچه چادر مشکی های

(بهترین چادر مشکی مجلسی و پارچه چادر مشکی های جدید ۲۰۱۸ در غرفه های مد و لباس برج میلاد تهران به نمایش در امد)

کوسن مربع کوسن بافتنی کوسن گلیمی

(طرح هایی از کوسن گرد، کوسن مربع، کوسن بافتنی، کوسن گلیمی و کوسن فانتزی، از جمله کوسن های مبلمان است که در گالری مد و لباس برج میلاد تهران در معرض نمایشگاه قرار دارد)

کارگاه تولیدی در نمایشگاه مد و لباس برج میلاد تهران

(ده ها کارگاه تولیدی در نمایشگاه مد و لباس برج میلاد تهران (مثل تولید گلسار)، جدید ترین طرح مانتوهای بهار ۹۷ را به نمایش گذاشتند)

طرح های جذاب مانتو

طرح های لباس با خطوط نستعلیق

(برای بانوانی که به دنبال طرح مانتو نستعلیق هستند و هم چنین آقایانی که دوستدار طرح های لباس با خطوط نستعلیق می باشند، جشنواره مد هفتم، از طرح های جذابی رونمایی کرد که در سرویس رویداد لوکس تهران جستجو کنید)

طرح نستعلیق در مسابقه زنده طراحی لباس

(طرح نستعلیق در مسابقه زنده طراحی لباس که در تالار وحدت تهران برگزار شده بود نیز  در طراحی لباس گروه های شرکت کننده در این بخش هیجان انگیز، کاربرد داشت)

مد و لباس ایرانی

اینستاگرام برج میلاد

(اینستاگرام برج میلاد در این نشانی در دسترس است که شما را با بخش های مختلف برج میلاد از جمله رستوران گردان، لیزاریوم، گنبد اسمان و مغازها و فود کورت برج آشنا می کند)

اگر در تهران هستید، برای خرید پوشاک نوروزی بچه گانه تا بزرگسال از کیف و کفش تا زیور آلات و لباس مجلسی، به برج میلاد مراجعه کنید.

مسیر های منتهی به برج میلاد تهران

  • تهران – بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری – ورودی بزرگراه شهید همت – کنارگذار اختصاصی برج میلاد
  • تهران – بزرگراه حکیم غرب – بعد از بزرگراه چمران – ورودی اختصاصی برج میلاد
  • تهران – بزرگراه همت شرق – خروجی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلاد

نظر شما درباره مد و لباس ایرانی در سال ۹۶ چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا