استایل و مد بانوان

جدید ترین مدل آرایش و لباس برندگان جایزه بفتا ۲۰۱۸ (BAFTA)

بفتا

همه ساله در اوایل سال میلادی، شاهد برگزاری ۳ رویداد بسیار مهم هنری در نقاط مختلف جهان هستیم که ۲ مورد در ایالات متحده (اسکار و گلدن گلوب) و یک مورد در انگلستان برگزار می شود. رویدادهایی که همچون فشن شوهای معروف شانل و دیور  و ویکتوریا سکرت، تبدیل به رژه سلبریتی های پرده نقره ای روی فرش قرمز مهم ترین جشنواره های سینمایی و تلویزیونی سال می شود. جایزه بفتا (BAFTA) یکی از معتبر  ترین رویدادهای هنری قاره سبز است که همه ساله در اوایل اسفند برگزار شده و فرصتی برای مشاهده جدید ترین مدل مو آرایش صورت و طرح لباس ستارگان سینمای جهان در یک رویداد معتبر سینمایی است.برای مشاهده تصاویر بفتا ۲۰۱۸ با ما همراه باشید.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی دارد به جدید ترین مدل لباس مجلسی و شب برندگان جایزه بفتا که اخیرا در پایتخت انگلیس، طوفانی از طرح های خلاقانه خانه های مد غرب  و شرق عالم را در رویال آلبرت هال لندن روی فرش قرمز برده و روبروی لنز دوربین عکاسان و خبرنگاران، از نقش ها و الگوهای جدید لباس های رویایی و پرنسسی رونمایی کردند.

مراسم بفتا

با مد گردی امروز با در مراسم بفتا همراه باشید.

جایزه بفتا چیست ؟

هفتاد و یکمین دوره اعطای جوایز آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا موسوم به بفتا، اواخر بهمن ماه امسال در لندن، پایتخت سنتی مد اروپا برگزار شد و جهان، چند هفته مانده به برگزاری نودمین دوره جوایزه آکادمی اسکار، با شانس های طلایی کاندید اسکار ۲۰۱۸ آشنا شد. نامزدها و برندگان جایزه گلدن گلوب و جایزه بفتا هر سال، شانس های اول شکار اسکار هستند و به همین خاطر، این دو مراسم هم چنان در کانون توجه رسانه ها به خصوص تحلیلگران هنر هفتم قرار دارد.

خلاصه مراسم بفتا ۲۰۱۸ با زیر  نویس فارسی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بفتا یا BAFTA، در واقع مخفف BRITISH ACADEMY OF FILM & TELEVISION ARTS بوده و آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا را تشکیل می دهد. از سال ۱۹۴۷ میلادی، یعنی در واقع مقارن با سالی که جایزه گلدن گلوب (GOLDEN GLOBE) تاسیس شد، این جایزه نیز در لندن توسط این آکادمی طراحی شد تا همه ساله، به دنبال توسعه و ترویج هنرهای سینمایی و تلویزیونی در قاره سبز باشد.

 رویال آلبرت هال شهر لندن که مسئولان برگزاری مراسم

(تصویری از رویال آلبرت هال شهر لندن که مسئولان برگزاری مراسم، تصویر مدعوین را بر اساس طرح قرار گیری آن ها ، روی صندلی های قرمز رنگ سالن اپرا لندن نصب میکنند)

رویال آلبرت هال لندن پیش از آغاز مراسم امسال

(رویال آلبرت هال لندن پیش از آغاز مراسم امسال)

جایگاه بفتا ۲۰۱۸

(جایگاه بفتا ۲۰۱۸)

محوطه محل برگزاری مراسم بفتا ۲۰۱۸

(محوطه محل برگزاری مراسم بفتا ۲۰۱۸)

 مراسم اختتامیه بفتا

(تصویری از رویال آلبرت هال در مرکز شهر لندن که محل برگزاری مراسم اختتامیه بفتا در سال های اخیر است  و یکی از با شکوهترین سالن های اپرا در اروپا به شمار می رود)

این آکادمی، یک نهاد غیر دولتی و خصوصی و تا حدودی خیریه است و هدف اصلی خود را آن طور که در بخش معرفی این مجموعه در سایت رسمی آن درج شده، شناسایی و پشتیبانی از فعالانی میداند که به فیلم و صنعت سینما و تلویزیونی انگلستان خدمات با انگیزه ای ارائه کرده اند. هم چون گلدن گلوب که از سال ۲۰۰۶ میلادی، با اختصاص جایزه ای ویژه به نام جایزه گلدن گلوب بهترین انیمیشن، پویا نمایی را نیز به فهرست جوایز بیست و چند گانه خود اضافه کرد، بفتا نیز از سال ۱۹۹۸ میلادی، بازی های رایانه ای را به فهرست جوایز سالانه خود وارد کرد.

جایزه بفتا از سال ۲۰۰۸ میلادی در مکان جدید برگزار می شود که خانه اپرا سلطنتی لندن بوده که یکی از لاکچری ترین و دیدنی ترین سالن های اپرای اروپا و جهان به شمار می رود و طراحی معماری و دکوراسیون فوق العاده آن، یادآور خانه اپرا سیدنی استرالیا، مسقط عمان و اسلو نروژ است.

اعتراضات علیه سو استفاده جنسی زنان در هالیوود

(آیکون TIMES UP که اشاره به اعتراضات علیه سو استفاده جنسی زنان در هالیوود دارد روی کت برخی از آقایان شرکت کننده در مراسم نصب  شده بود)

این آکادمی بیش از ۷ هزار و پانصد عضو داشته و به منظور تریج هنر تصویری و الهام بخشی به عموم  برای همراهی با سینما و تلویزیون مستقل، فعالیت های رسانه ای و هنری گسترده ای را در دستور کار داشته و در کنار جشنواره کن و فیلم ونیز، پر مخاطب ترین رویداد هنری این قاره به شمار می رود. این آکادمی در کشورهای مختلف دنیا، دفاتر منطقه ای داشته که نسبت به شناسایی و جذب و آموزش فعالان هنری و سینمایی جهان اقدام می کند و دوره های تخصصی و آموزشی ویژه با برخی از دانشکده های هنری و سینمایی جهان نیز به صورت مشترک برگزار می کند.

پخش مستقیم مراسم بفتا یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی است که شهروندان اروپایی تماشا می کنند و البته در سالهای اخیر به دلیل گسترش فضای مجازی و فناوری اطلاعات و حضور سلبریتی های هالیوود و دیگر کشورها، بازتاب های گسترده ای پیدا کرده است.

جوایز بفتا هم چون جوایز گلدن گلوب که در ۲ بخش سینمایی و تلویزیونی اعطا می شود، ۲ بخش دارد. بخش جوایز سینمایی بفتا و بخش جوایز تلویزیونی بفتا.

معرفی بخش جوایز سینمایی بفتا

جوایز سینمایی بفتا شامل ۲۲ بخش است که هم  چون اسکار و گلدن گلوب، جوایزی به منتخب هیات دوارن هر سال در بخش های مربوطه اعطا می شود. این بخش ها عبارتند از:

جایزه بفتا بهترین فیلم، جایزه بفتا بهترین فیلم بریتانیایی، جایزه بفتا بهترین فیلم خارجی، جایزه بفتا بهترین فیلم کوتاه، جایزه بفتا بهترین انیمیشن کوتاه، جایزه بفتا بهترین انیمیشن، جایزه بفتا بهترین مستند، جایزه بفتا بهترین بازیگر  نقش  اول مرد، جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش  اول زن، جایزه بفتا بهترین کارگردانی، جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش  مکمل کرد و جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل  زن.

علاوه بر این جوایز، ۱۱ جایزه  دیگر تخصصی نیز اعطا می شود که عبارتند از:

جایزه بفتا  بهترین فیلم برداری، جایزه بفتا  بهترین صدا برداری، جایزه  بفتا بهترین موسیقی فیلم، جایزه بفتا بهترین طراحی تولید، جایزه بفتا بهترین طراحی تولید، جایزه  بفتا بهترین طراحی، جایزه بفتا بهترین تدوین، جایزه بفتا بهترین تازه وارد، جایزه بفتا بهترین جلوه های ویژه، جایزه بفتا بهترین گریم و آرایش مو، جایزه بفتا بهترین فیلم نامه اصلی، جایزه بفتا بهترین فیلمنامه  اقتباسی و جایزه بفتا رقابت ستاره ها که از سال ۲۰۰۶ میلادی به فهرست جوایز سالانه بفتا اضافه شد.

معرفی جوایز تلویزیونی بفتا

علاوه بر جوایز سینمایی، جوایز  تلویزیونی نیز  به منتخبان آثار اعطا می شود.

جایزه تلویزیونی بهترین بازیگر مرد، جایزه تلویزیونی بهترین بازیگر زن، جایزه تلویزیونی بهترین بازیگر نقش مکمل، جایزه  تلویزیونی بهترین بازیگر نقش مکمل زن /مرد، جایزه تلویزیونی بهترین کمدی، جایزه تلویزیونی بهترین برنامه سرگرمی، جایزه تلویزیونی بهترین عملکرد سرگرمی، جایزه تلویزیونی بهترین عملکرد کمدی مرد/زن، جایزه  تلویزیونی بهترین سریال درام و جایزه بهترین برنامه تلویزیونی خارجی از جمله جوایز اصلی تلویزیونی بفتا را تشکیل می دهد.

علاوه بر این جایزه، جایزه تلویزیونی بهترین درام مدام، جایزه  تلویزیونی بهترین سریال مستند، جایزه تلویزیونی بهترین برنامه ویژه، جایزه تلویزیونی بهترین پوشش خبری، جایزه تلویزیونی کمدی وضعیت، جایزه تلویزیونی بهترین برنامه ورزشی به منتخبان آثار داوری شده در دبیرخانه این جشنواره اهدا می شود.

جشنواره های معتبر دیگر اروپا علاوه بر  بفتا را میتوان جشنواره فیلم لوکارنو، جشنواره فیلم برلین، جشنواره فیلم ونیز،‌ جشنواره فیلم کن، جشنواره فیلم امپایر، جشنواره فیلم  سراز و جشنواره فیلم ستالایت دانست.

برندگان جایزه بفتا ۲۰۱۸

در هفتاد و یکمین دوره اعطای جایزه بفتا به بهترین آثار سینمایی و تلویزیونی سال، صدها اثر به بخش مسابقه این دوره از جشنواره راه یافتند و طوفانی از  هیجان با کت والک سلبریتی  ها در فرش قرمز مراسم و حاشیه های پر رنگ تر از متن برپا بود.

در این دوره، فیلم سه بیلبورد که موفقیت های زیادی در گلدن گلوب ۲۰۱۸ کسب کرد، در بفتا نیز توانست عنوان پر افتخار بهترین فیلم بفتا ۲۰۱۸ را از آن خود کند و پیش بینی های برای انتخاب آن به عنوان یکی از نامزدهای نهایی بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ را تقویت کند. شاهکاری از مارتین مک دونا که تحسین منتقدان سینمایی و استقبال عمومی را در سال ۲۰۱۷ میلادی به دنبال داشت و به نظر می رسد در سال ۲۰۱۸ بیش تر از آن خواهیم شنید. این فیلم، ۵ جایزه این جشنواره را از آن خود کرد.

علاوه بر فیلم سه بیلبورد خارج از میروزی ابینگ، فیلمی که طوفانی از نامزدی ها را در اختیار گرفت، فیلم شکل آب بود که جدیدترین ساخته گیلرمو دل تورو ایتالیایی، توانست در ۱۲ بخش، نامزد بفتا شده و در نهایت، جایزه بهترین کارگردانی بفتا ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد.

جایزه بفتا بهترین فیلم

جایزه بفتا بهترین فیلم

در این بخش، فیلم هایی چون: مرا با نامت صدا کن، تاریک ترین ساعت، دانکر، شکل آب (THE SHAPE OF WATER)  و سه بیلبورد خارج از میزوری نامزد بودند که در نهایت جایزه بفتا بهترین فیلم همان طور که گفتیم به سه بیلبورد رسید.

جایزه بفتا بهترین کارگردانی

جایزه بفتا بهترین کارگردانی

در این قسمت که یکی از با پرستیژ ترین بخش های بفتا محسوب می شود، فیلم بلید رانر ۲۰۱۹ ساخته دنس ویلنو، مرا با نامت صدا کن ساخته لوکا گوادانینو، دانکرک، ساخته کریستوفر نولان، شکل آب ساخته گیلرمو دل تورو و سه بیلبورد، ساخته مارتین مگ دونا نامزد بودند که شکل آب، جایزه بهترین کارگردانی را به خانه برد.

جایزه بفتا بهترین فیلم بریتانیایی  ۲۰۱۸

در قسمت جایزه بفتا بهترین فیل بریتانیایی، تاریک ترین ساعت، مرگ استالین، لید مک بث، پدینگتون و سه بیلبورد نامزد بودند که در نهایت، سه بیلبورد توانست عنوان بهترین فیلم سینمایی معتبر ترین جایزه فیلم بریتانیا را از آن خود کند.

جایزه بفتا بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان

در بخش جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، فروشنده، ساخته اصغر  فرهادی از ایران، او، ساخته پل ورهوفن، اول پدرم را کشتند ساخته آنجلینا جولی و کنیز، ساخته پارک چان ووک از کره جنوبی شرکت داشتند که نماینده  کره، بفتا بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان را از ان خود کرد. در این بخش، فیلم بی عشق، ساخته آندری زویا  گینتسف هم حضور داشت.

جایزه بفتا بهترین مستند

در این بخش که همواره پیش بینی خوبی از نامزدها و برندگان اسکار آن سال است، فیلم مستند شهر  ارواح، ساخته متیو هاینمن، من سیاه نو نیستم، ساخته رائول پک، ایکاروس، ساخته برایان فوگل، یک دنباله ناراحت کننده ساخته بانی کوهن و جین، ساخته برت مورگان نامزد بودند که جایزه بهترین مستند به اثر رائول پک رسید.

جایزه بهترین انیمیشن بفتا

کوکو، وینسنت دوست داشتنی و زندگی من به عنوان یک کدو سبز، نامزدهای سه گانه بهترین پویانمایی بفتا ۲۰۱۸ بودند که جایزه نهایی به کوکو رسید.

جایزه بفتا بهترین فیلمنامه اصلی

جایزه بفتا بهترین فیلمنامه اصلی

در بخش جایزه بفتا بهترین فیلم نامه، فیلمهایی چون: برو بیرون، سه بیلبورد، نوشته جوردن پیل، من، تونیا، نوشته استیون راجرز، لیدی برد، نوشته گرتا گرویک و شکل آب، نوشته گیلرمو دل تورو کاندید بودند که سه بیلبورد بیرون، ابینگ میزوری، نوشته مارتین مک دونا، برنده جایزه بهترین سناریو بفتا ۲۰۱۸ شد.

جایزه بفتا بهترین فیلم نامه اقتباسی

هترین فیلمنامه اقتباسی

نامزدهای جایزه بفتا بهترین فیلمنامه اقتباسی، من را با نامت صدا کن نوشته جیمز آیووری، مرگ استالین نوشته آرماندو ایانوچی، ستاره ها فیلم در لیورپول نمی میرند نوشه مت گرینهال، بازی مالی نوشته ارون سورکین و پدینگتون نوشته سایمون فارنبی بودند که جایزه به اثر  جیمز آیووری اهدا شد.

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش اول زن

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش اول زن

در این قسمت، آنت بنینگ در فیلم ستاره های فیلم در لیورپول نمی میرند، فرانسس مک دورمانه در سه بیلبورد، مارگتی رابی در من، سالی هاوکینز در شکل آب و سیرشا رونان در لیدی برد، نامزد دریافت بفتا بودند که جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن به فرانسس مک دورمانه بخاطر نقش آفرینی در سه بیلبورد اهدا شد.

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش اول مرد

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش اول مرد

در این قسمت، دنیل لوییس برای فیلم ماجرای فانتوم، دنیل کالویا برای فیلم برو بیرون، گری اولدمن برای فیلم در تاریک ترین ساعت، جیمی بل برای فیلم ستاره های فیلم در لیورپول نمی میرند و تیموثی شالی در فیلم من را با نامت صدا کن، نامزد بودند که گری اولدمن جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش اول مرد را از ان خود کرد.

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل زن

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل زن

در این قسمت، الیسون جینی در فیلم من، کریستین اسکات توماس در فیلم در تاریک ترین ساعت، لاری متکف، در فیلم لیدی برد، لزلی منویل در فیلم ماجرای  فانتوم و اکتیویا اسپنسر در فیلم در شکل آب، کاندید بودند که جایزه به الیسون جینی رسید.

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

در این بخش، کریستوفر پلامر در همه پول دنیا، هیو گرنت در پدینگتون ۲، سم راکول در سه بیلبورد، ویلم دفو در پروژه فلوریدا و وودی هرلسون در سه بیلبورد کاندید بودند که بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به سم راکول رسید.

جایزه بفتا بهترین موسیقی متن

در این قسمت، بنجامین والفیش و هانس زیمر برای ساخت موسیقی رانر ۲۰۴۹، داریو ماریانلی  برای ساخت موسیقی تاریک ترین ساعت، هانس زیمر برای فیلم دانکرک، جانی گرین وود برای ساخت موسیقی متن فیلم ماجرای فانتوم و الکساندر دسپلات برای فیلم شکل آب، برنده جایزه بفتا بهترین موسیقی متن شدند.

جایزه بفتا بهترین فیلمبرداری

نامزدهای این قسمت، بلید رانر ۲۰۴۹، تاریک ترین ساعت، دانکرک، شکل آب و سه بیلبورد است که در نهایت، جایزه بفتا بهترین فیلم برداری بفتا ۲۰۱۸ به فیلمبرداری رانر ۲۰۴۹ تعلق گرفت.

جایزه بفتا بهترین تدوین

بهترین تدوین بفتا ۲۰۱۸ در میان نامزدهایی چون: بلید رانر ۲۰۴۹، دانکرک، بچه راننده، شکل آب و سه بیلبورد، به بچه راننده رسید.

جایزه بفتا بهترین طراحی  لباس

جایزه بفتا بهترین طراحی لباس در میان دیو و دلبر، تاریک ترین ساعت، من، تونا، ماجرای فانتوم و شکل  آب، به طراحی لباس ماجرای فانتوم رسید.

جایزه بفتا بهترین چهره پردازی

در این بخش، بلید رانر، تاریک ترین ساعت، من، تونا، ویکتوریا و عبدل و شگفتی، نامزد دریافت بهترین چهره پردازی بودند که جایزه بهترین چهره پردازی بفتا ۲۰۱۸ به تاریک ترین ساعت رسید.

جایزه بفتا بهترین صدا گذاری

در میان نامزدهایی چون بچه راننده، بلید رانر ۲۰۴۹، دانکرک، شکل آب و حنگ ستارگان، جایزه بهترین صدا گذاری به دانکرک رسید.

جایزه بفتا بهترین جلوه های بصری ویژه

در این بخش، بلید رانر ۲۰۴۹، دانکرک، شکل آب، جنگ ستارگان و جنگ سیاره میمون ها، نامزد بودند که جایزه بفتا بهترین جلوه های ویژه به بلید رانر ۲۰۴۹ رسید تا پیش بینی اسکار این جایزه خیلی سخت نباشد.

جایزه بفتا بهترین پویانمایی کوتاه بریتانیایی

در این بخش  نیز  جرات داشته باش، مامون، جدا از هم نامزد بودند که جایز به جدا از هم تعلق گرفت.

جایزه بفتا بهترین فیلم کوتاه بریتانیایی

در این بخش، امیر، دیو کابوی، غرق شدن، کار و ورن بویز نامزد بودند که جایزه نهایی به دیو کابوی تعلق گرفت.

گفتنی است، فیلم سه بیلبورد که رکورد دارن جارو کردن نامزدی و جایزه گلدن گلوب و بفتا ۲۰۱۸ است، بالاترین شانس دریافت جوایز اسکار ۲۰۱۸ میلادی را از آن خود کرده است. این فیلم در ۷ بخش، نامزد دریافت جایزه اسکار امسال است. مراسم اسکار ۲۰۱۸، ۱۳ اسفند ۹۶ برگزار می شود.

طوفان #METOO از گلدن گلوب تا بفتا

همچون مراسم  گلدن گلوب ۲۰۱۸ که بسیاری از ستارگان هالیوود با پوشیدن لباس های مشکی، اعتراض خود را به روند فزاینده سو استفاده جنسی از هنرپیشه ها توسط تهیه کنندگان و دستندرکارن هالیوود به نمایش گذاشتند و حمایت  خود را از جنیش METOO اعلام کردند، بفتا امسال نیز تحت تاثیر جو روانی حاکم بر فضای گلدن گلوب و افشای افتضاحات جنسی سران هالیوود، کاملا سیاه پوش بود.

جنبش  METOO که غوغایی در میان هشتگ های معروف اینستاگرام در چند ماه اخیر به پا کرده است، پس از افشای روابط جنسی گسترده هاروی واینستین، غول تهیه کنندگان هالیوود، میلیون ها واکنش از سوی کاربران زن در شبکه های مجازی را در قالب این هشتگ به دنبال داشت. در همین راستا، موسسه ای به نام TIMES UP به منظور جلوگیری از گسترش آزار و اذیت جنسی علیه زنان تاسیس شده است.

یکی از نکته مهم در مراسم بفتا ۲۰۱۸، حضور پرنسس کیت میدلتون (ملکه مد جهان) به همراه پرنس ویلیام در مراسم بفتا بود. او در حالی که سومین فرزند خود را باردار است، با لباس فاخر  سبز تیره بلند و کلکسیون جواهرات جذابش که این بار با طرح Y همراه شده بود، به فرش قرمز بفتا امسال آمد. لباس او، مدلی جذاب از JENNY PACKHAM بود.

 لباس کیت میدلتون در مراسم بفتا ۲۰۱۶

(تصویر طرح لباس کیت میدلتون در مراسم بفتا ۲۰۱۶ که لباسی از الکساندر مک کویین را بر تن داشت)

 نکته ای که باید درباره لباس کیت میدلتون در بفتا بدانید آن است که ایشان طبق پرتکل های خاندان سلطنتی بریتانیا، حق اظهار نظر سیاسی ندارد و به  همین خاطر، لباس او با لباس دیگر سلبریتی ها متفاوت بود. اما نوار دوزی های کوچک مشکی رنگ لباس ایشان وقتی با کیف مشکی ست شده بود، نشان از حمایت غیر مستقیم و زیرکانه دوشس کمبریج از مراسم امسال داشت.

در  ادامه نگاهی داریم به جدید ترین مدل های لباس مجلسی بر تن ستارگان سینمای جهان در بفتا ۲۰۱۸ که شما را با آرایش صورت جدید و مدل مو های ۲۰۱۸ و سبک آرایش لایت و ملایم و جدید ترین ترندهای طراحی مد و لباس آشنا می کند.

مارگوت رابی

(طرح لباس مشکی بلند MARGOT ROBBIE (مارگوت رابی) در فرش قرمز جایزه بفتا ۲۰۱۸ که طرحی از ژیوانشی را به نمایش گذاشت)

دوشمس کمبریج و همسر پرنس ویلیام با لباس سبز تیره

(تصویر طرح لباس کیت میدلتون ، دوشمس کمبریج و همسر پرنس ویلیام با لباس سبز تیره در فرش قرمز بفتا  ۲۰۱۸ که به دلیل پرتکل های سلطنتی، اجازه پوشیدن لباس مشکی را پیدا نکرد. اما با  نوارهای مشکی دور پیراهن که با دایره قرمز رنگ مشخص است و کیف مشکی، همراهی خود را با جشن اعتراضی ضد آزار و اذیت جنسی صنعت هالیوود علیه زنان اعلام کرد)

طرح لباس مشکی جنیفر لارنس

(در این عکس، طرح لباس مشکی جنیفر لارنس را در فرش قرمز مراسم بفتا ۲۰۱۸ مشاهده میکنید که طرحی از DIOR را بر تن داشت)

آنجلینا در بفتا

(طرح فاجر لباس مشکی آنجلینا جولی در مراسم فرش قرمز بفتا  ۲۰۱۸ که طرحی فاخر از RALPH & ROSE است)

 لباس مشکی چند لایه و بلند لوپیتا نیونگو

(طرح لباس مشکی چند لایه و بلند لوپیتا نیونگو (LUPITA NYONGO) در رد کارپت بفتا ۲۰۱۸ که طرحی از ELIE SAAH را به نمایش گذاشت)

لباس سلما هایک هنرپیشه مکزیکی-آمریکایی بود

(یکی از جذاب ترین طرح های لباس  مراسم بفتا ۲۰۱۸، لباس سلما هایک هنرپیشه مکزیکی-آمریکایی بود که لباسی  بلند با طرح گل دوزی بنفش رنگ در وسط پیراهن و سر آستین ها از برند DIOR  بود که با استقبال کاربران در شبکه های اجتماعی هم روبرو شد و در صفحه اینستاگرامی SALMA HAYEK هم بازتاب گسترده ای پیدا کرد)

 لباس مشکی بلند آستین کوتاه گوگو باتا

(در این تصویر، شاهد لباس مشکی بلند آستین کوتاه گوگو باتا را (GUGU MBATHA-RAW) در بفتا ۲۰۱۸ هستیم)

 لباس مشکی سوایرس رونان

(در این تصویر، لباس مشکی سوایرس رونان (SAOIRSE RONAN) را مشاهده میکنیم که در بفتا ۲۰۱۸ بر تن داشت)

لباس مشکی لسلی مانویله

(لباس مشکی لسلی مانویله (LESLEY MANVILLE) در بفتا ۲۰۱۸)

هلنا کارتر لباس مشکی یقه هفت آستین کوتاه

(در این طرح، هلنا کارتر (HELENA BONHAM CARTER) را مشاهد میکنیم که لباس مشکی یقه V آستین کوتاه بر تن داشته و کیفی فانتزی که روی آن نوشته: همه چیزی که من نیاز دارم، عشق است و وای فای، در دست دارد. ALL I NEED IS LOVE & WI-FI )

 هلنا کارتر توسط VIVIENNE ESTWOOD

(لباس هلنا کارتر توسط VIVIENNE ESTWOOD طراحی شده بود)

لباس پوشیده مشکی بلند از ایزابل هوپرت

(لباس پوشیده مشکی بلند از ایزابل هوپرت (ISABELLE HUPPERT) در فرش قرمز بفتا ۲۰۱۸)

راما رابرتز با این لباس مشکی یقه هفت

(راما رابرتز با این لباس مشکی یقه V بزرگ بدون گردن بند و با گوشواره های خوشه ای در مراسم بفتا ۲۰۱۸ حضور پیدا کرد)

لباس گل دوزی شده بلند مشکی سلیا امریه

(لباس گل دوزی شده بلند مشکی سلیا امریه (CELIA IMRIE) را در فرش قرمز بفتا ۲۰۱۸ شاهد هستیم)

جولی والترز در این لباس مشکی

(جولی والترز در این لباس مشکی، یکی از لباس های کهن سال ترین شرکت کنندگان را رونمایی کرد)

 آلیسون جانی

(در این لباس، که آلیسون جانی (ALLISON JANNEY) بر تن کرده است، شاهد رونمایی از جدید ترین کلکسیون الماس برند MESSIKA هستیم)

سالی هاوکینز

(سالی هاوکینز (SALLY HAWKINS) در این طرح، لباس مشکی بلند با یک کیف چرمی مشکی را ست کرده است. او نامزد بفتا امسال بود)

لباس ساده مشکی از لورا بایلی

(طرح لباس ساده مشکی از لورا بایلی (Laura BAILEY) در رد کارپت بفتا ۲۰۱۸)

طرح لباس ناتالی دورمر

(طرح لباس ناتالی دورمر (NATALIE DORMER) در مراسم فرش قرمز بفتا ۲۰۱۸)

طرح گلد دوزی شده مشکی از گرتا گرویچ

(در این طرح، شاهد طرح گلد دوزی شده مشکی از گرتا گرویچ (GRETA GERWIG) هستیم)

 لباس کریستین اسکات توماس

(در این عکس، لباس کریستین اسکات توماس (KRISTIN SCOTT THOMAS) را مشاهده میکنیم که با جواهرات BUCCELLATI ست شده است)

جواهرات سبز رنگ خوش تراش

(جواهرات سبز رنگ خوش تراشی که در این تصویر مشاهده میکنید، توسط گرما آرترتون (GEMMA ARTERTON) پوشیده شده است و جواهراتی از ARA VARTANIAN را به نمایش میگذارد که توسط برخی از سلبریتی های گلدن گلوب نیز پوشیده شده بود)

 لباس فاخر و بلندی از هوفیت گولان

(در این عکس، لباس فاخر و بلندی از هوفیت گولان (HOFIT GOLAN) را شاهد هستیم که اوت کوتوری از برند دیور را به نمایش می گذارد)

لباس شیک و ساده مشکی اندرا رز بورق

(در این عکس، لباس شیک و ساده مشکی اندرا رز بورق (ANDREA ROSEBOROUGH) را در ورودی محل برگزاری مراسم بفتا ۲۰۱۸ شاهد هستیم)

راث ویلسون

(راث ویلسون (RUTH WILSON) در این کت و شلوار مشکی با دستمال گردن و کفش های طلایی، شکوهی از دولچه و گابانا را در فرش قرمز بفتا ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته است)

میلی مکیناش

(میلی مکیناش (MILLIE MACKINTOSH) )

 هالی بنت

(لباس فاخر و لاکچری از هالی بنت (HALEY BENNET) در فرش قرمز بفتا ۲۰۱۸)

مسن ترین شرکت کنندگان بفتا امسال آنت بنینگ

(تصویر یکی از مسن ترین شرکت کنندگان بفتا امسال آنت بنینگ (ANNETTE BENING) )

ربکا فرگوسن

(تصویر لباس ربکا فرگوسن (REBECCA FERGUSSON) در جشنواره بفتا که جدیدترین طرح لباس برند دوستدار محیط زیست: استلا مک کارتنی (STELLA McCARTNEY) بود)

داستان سه بیلبورد

یکی از فیلم هایی که در سال ۲۰۱۸، جوایز سینمایی بسیاری را درو کرد  و موفقیت خوبی هم در اسکار  ۲۰۱۸ بدست آوررد، فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری (TREE BILLBOARDS OUTSIDE  EBBING, MISSOURI) درامی  شور  انگیز از کارگردان و نویسنده توانمند، مارتین مک دونا که از نوامبر  ۲۰۱۷ میلادی در سراسر جهان اکران شده است  و توانسته نظر مساعد منتقدین و تماشاگران را به داستان روان و جذابش جلب کند. فیلمی که ۱۲ میلیون دلار برای ساختش هزینه شد، اکنون بیش از ۲۰ برابر هزینه اولیه فروش کرده است و ده ها جایز هنری را شکار نمود.

داستان سه بیلبورد

سکانس معروف از فیلم سه بیلبورد

(سکانس  معروف از فیلم سه  بیلبورد)

همراهان گرامی

اگر  علاقمند به حوزه طراحی پارچه و لباس مجلسی شب هستید یا به دنبال روش های آرایش صورت ساده و ملایم هستید، ده  ها مدل آرایش و طرح لباس سلبریتی ها در مراسم بفتا ۲۰۱۸، الگوی خوبی برای شما جهت ایده پردازی  است. به خصوص برای دانشجویان رشته های کارشناسی طراحی پارچه و لباس.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

  • زیبا ترین مدل آرایش و لباس جایزه بفتا ۲۰۱۸ متعلق به چه کسی است؟

همه برندگان BAFTA ۲۰۱۸ در یک قاب

(همه برندگان بفتا ۲۰۱۸ در یک قاب)

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا