دکوراسیون لوکس

زندگی خصوصی نیکول کیدمن به روایت اینستاگرام

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن ، هنرپیشه و تهیه کننده خوش چهره و جذاب استرالیایی هالیوود است که با ۱۸۰ سانتیمتر قد و موهای بلوند و چهره ای کاریزماتیک، یکی از جذاب ترین بانوان پولساز سینمای جهان در دو دهه اخیر به شمار می رود. هنرپیشه نامدار در فیلم های ساعتها، کوهستان سرد، ویرجینیا ولف، چشمان کاملا بسته و این اواخر نابغه، نابغه ای در دنیای بازیگری بوده و چند وقتی است که وارد دنیای جذاب و هیجان انگیز اینستاگرام شده است. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با بخشی از داستان زندگی، خانه نیکول کیدمن و اینستاگرام او آشنا می کند.

با ما همراه باشید.

صفحه نیکول کیدمن در اینستاگرام

نیکول کیدمن ، هنرپیشه ای که به تازگی مرز ۵۰ سالگی را گذراند، پس از ایفای نقش در فیلم تاریخی چشمان کاملا بسته، با تام کروز آشنا شد و پس از آن با ایشان ازدواج کرد که البته پس از ۱۱ سال، در سال ۲۰۰۱ میلادی به جدایی انجامید و ایشان کیث اربن، خواننده هموطن استرالیایی اش ازدواج کرد و از کیث صاحب یک دختر شد. نیکول کیدمن یکی از پولساز ترین و خبرساز ترین هنرپیشه های هالیوود در قرن بیست و یکم بوده و گیشه های بسیاری از فیلم ها به واسطه هنرنمایی وی نجات پیدا کرده است.

حضور نیکول کیدمن در دنیای مد و لباس و فوتوشوت های داغ و هیجان انگیز برای شانل تا ووگ و هارپرز بازار، بخشی از دنیای جذاب نیکول کیدمن را در عرصه فشن و پرده نقره ای به تصویر می کشد. او از اوایل ژانویه ۲۰۱۸ میلادی وارد اینستاگرام شد و حدود ۳۰ عکس تا پایان سال ۹۷ به اشتراک گذاشت که قریب به ۶۵۰ هزار فالور برایش به ارمغان آورده است.

اینستاگرام نیکول کیدمن

(اینستاگرام نیکول کیدمن از ۸ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی آغاز به کار کرد و بیش از ۶۵۰ هزار فالور دارد)

ناگفته پیداست که نیکول کیدمن ، حدود ۱۰ سال است که در صفحه اختصاصی خود در فیس بوک به تولید محتوا پرداخته و میلیون ها طرفدار دارد. او با اینکه خیلی دیر به اینستاگرام، این شبکه اجتماعی عکس محور محبوب آمد، اما به نظر می رسد در همین سال ۲۰۱۸ میلادی بتواند ده ها برابر شمار فالورهای موجودش، فالور جذب کند و شاید تا ۱-۲ سال آینده، به فهرست ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام جهان راه یابد. فهرستی که در آن، سلنا گومز، کریس رونالدو، کیم کارداشیان، ادل، بیانسه و تیلور سویفت، بیش از ۹۰ میلیون فالور دارند و محبوبیت و شهرت خانم نیکول کیدمن قطعا کم تر از این افراد نیست.

لباس فاخر و باشکوه مشکی نیکول کیدمن

(تصویری از لباس فاخر و باشکوه مشکی نیکول کیدمن در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ (GOLDEN GLOBE))

جواهراتی که نیکول کیدمن در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ به تن کرده بود

(جواهراتی که نیکول کیدمن در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ به تن کرده بود، کاری از فرید لیتون و لباس فاخر و لاکچری اش، از خانه مد جیوانجی (GIVENCHY) بود)

فوق ستاره هالیوود نیز در مراسم گلدون گلوب

(آنجلینا جولی ، فوق ستاره هالیوود نیز در مراسم گلدون گلوب ۲۰۱۸، لباس فاخر مشکلی بلندی از خط تولید آتلیر ورساچه (ATELIER VERSACE) بر تن کرده بود)

به هر حال صفحه نیکول کیدمن در اینستاگرام را در این نشانی مشاهده کنید. کلیه صفحاتی که به نام ایشان در اینستاگرام راه اندازی شده است، صفحات غیر واقعی بوده و ارتباطی به ایشان ندارد. چرا که تنها صفحه اصلی خانم نیگول کیدمن ، دارای تیک آبی از اینستاگرام است. نیکول کیدمن پس از حضور در اینستاگرام، فعالیت زیادی از خود نشان نمی دهد و همچنان در فیسبوک فعال تر است. اما قطعا تا نیمه نخست سال ۹۷، شما کاربران زیادی هم از ایران و سایر نقاط جهان با صفحه اینستاگرامی نیکول کیدمن آشنا شده و صفحه وی را دنبال خواهند کرد.

داستان زندگی نیکول کیدمن

داستان زندگی شخصی نیکول کیدمن ، داستان جذابی از روایت زنی فعال در حوزه هنر و مد و کسب و کار در ۳۰ سال اخیر است. او بازیگری را در سال ۱۹۸۳ میلادی با ایفای نقش در فیلم کریسمس بوش آغاز کرد که این رویه در دهه نود میلادی قرن بیستم ادامه یافت و با بازی در فیلم چشمان کاملا بسته در سال ۱۹۹۹ میلادی به اوج رسید.

۳ سال بعد خانم نیکول کیدمن برای بازی در نقش ویرجینیا ولف در فیلم ساعت ها موفق به نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد و توانست نخستین اسکار خود را تصاحب کند. حضور او در فیلم های ژانر ترسناک و حماسی چون دیگران محصول ۲۰۰۱ میلادی و کوهستان سرد در سال ۲۰۰۳ میلادی که با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان همراه شد، حجم فعالیت های وی را در دهه اول قرن بیست و یکم میلادی شتاب داد و او را همچون کیت میدلتون، تیلور سویقت و دایانا، بارها در صفحه اول مجلات معروف مد و لباس جهان مشاهده شد.

فوتوشوتی از نیکول کیدمن

(فوتوشوتی از نیکول کیدمن برای روی جلد مجله FLAUNT MAGAZINE)

نیکول کیدمن برای روی جلد مجله GLAMOUR

(فوتوشوتی از این هنرپیشه استرالیایی برای روی جلد مجله GLAMOUR)

نیکول کیدمن و همسرش در شرکت خودرو سازی

(استایل نیکول کیدمن و همسرش در شرکت خودرو سازی لینکولن)

نیکول کیدمن در سال های اخیر با بازی در فیلم راز در چشمانش (۲۰۱۵)، شهبانوی بیابان (۲۰۱۵)، خانواده فانگ (۲۰۱۵)، نابغه (۲۰۱۶)، شیر (۲۰۱۶)، چطور با دختران در پارتی گپ بزنیم؟ (۲۰۱۷) و کشتن گوزن مقدس (۲۰۱۷) حضور او را در پرده نقره ای در آستانه ورود به نیم قرن دوم زندگیش را رقم می زد، در فستیوال های هنری متعددی دیده شد. حضوری که با رونمایی از جدید ترین طرح های خانه های مد جهان همراه شد و بار دیگر نیکول کیدمن میانسال را در کانون توجه رسانه های مد و لباس قرار داد.

محل زندگی و خانه نیکول کیدمن

نیکول کیدمن در ۳۰ سال اخیر در مکان های زیادی در سراسر جهان زندگی کرده است که استرالیا و ایالات متحده یکی از آنهاست. او و کیث اربن در سال ۲۰۱۷ میلادی، خانه رویایی، لوکس و بزرگ خود را در منطقه روستایی TENNESSEE ایالات متحده در منطقه فرانکلین را به قیمت ۳.۴ میلیون دلار به حراج گذاشتند. این خانه دارای ۵۰۸۶ متر مربع مساحت و ۴ اتاق و ۵ حمام بود.

خانه نیکول کیدمن در منطقه تنسی ایالات متحده

(تصویری از خانه نیکول کیدمن در منطقه تنسی  ایالات متحده)

خانه ویلایی یک طبقه نیکول کیدمن

(تصویری از خانه این هنرپیشه بلند قامت که ویلایی و یک طبقه است و در منطقه ای جنگلی نزدیک نشول واقع شده است)

 بخش تراس خانه نیکول کیدمن

(تصویر بخش تراس که با یک پیانو مشکی رنگ و پنجره های سقفی طراحی شده است)

اتاق نشمین خانه لاکچری نیکول کیدمن

(تصویر اتاق نشمین لاکچری خانه نیکول کیدمن که طراحی ساده با مبلمان کوتاه را در منزلی مجلل به تصویر می کشد)

 آشپزخانه لوکس با چشم انداز جنگلی

(تصویری از آشپزخانه لوکس با چشم انداز جنگلی خانه مجلل ۳.۴ میلیون دلاری )

فرش دستبافت خانه نیکول کیدمن

(تصویری از اتاق خواب طبقه دوم که فرش دستبافت مستطیل شکل کناری راه پله، جالب توجه است. پنجره های قدی، چشم انداز خوبی به این خانه لوکس داده است)

اتاق تلویزیون روبروی اتاق خواب واقع در طبقه دوم خانه نیکول کیدمن

(تصویر اتاق تلویزیون روبروی اتاق خواب واقع در طبقه دوم که هم چون دیگر بخش های خانه، با پنجره های قدی بلند، نورگیری خوبی را با اتاق به ارمغان آورده است)

اتاق خواب خانه مجلل نیکول کیدمن

(عکس اتاق خواب مجلل در تنسی ایالات متحده آمریکا که دیزاین جالب و ساده را در یک خانه لوکس به تصویر می کشد)

 خانه مجلل نیکول کیدمن در آمریکا

(تصویر سرویس بهداشتی مجلل خانه نیکول کیدمن در آمریکا که از تم سفید رنگ برای طراحی این دستشویی و حمام بزرگ استفاده شده است)

 طبقه اول خانه مجلل نیکول کیدمن

(دکوراسیون مجلل بخشی از طبقه اول که شکوه طراحی زیبا و ساده را در یک خانه ۱۰ میلیارد تومانی به تصویر می شود)

 طبقه اول خانه لاکچری نیکول کیدمن

(اتاق کار مستقر لاکچری در طبقه اول خانه نیکول کیدمن را شاهد هستیم که دکوراسیون ساده اما شیک را در خانه ای در منطقه تنسی آمریکا به تصویر می کشد)

اتاق خوابی جالب در اتاقی با دکوراسیون خاص

(در این خانه، شاهد اتاق خوابی جالب در اتاقی با دکوراسیون خاص هستیم که از مبلمان چوبی برای طراحی آن استفاده شده است)

سالن بدنسازی در خانه لاکچری نیکول کیدمن

(تصویری از سالن بدنسازی که به قیمت ۳.۴۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته بود)

خانه لاکچری نیکلول کیدمن

(محوطه سازی لاکچری در منطقه فرانکین شهر تنسی آمریکا)

تصویری هوایی از خانه لوکس نیکول کیدمن

(تصویری هوایی از خانه نیکول کیدمن )

جایی نزدیک منطقه نشویل (NASHVILE) که یکی از لاکچری ترین و گران ترین خانه های این منطقه را در معرض دید علاقمندان به خانه های لوکس سلبریتی ها قرار می دهد. کیدمن و همسرش در منطقه نشویل، خانه ۱۲ هزار متر مربعی به ارزش ۳.۴۷ میلیون دلار در سال ۲۰۰۸ میلادی خریداری کردند و در همان سال در منطقه مرفه نشین بورلی هیلز کالیفرنیا، خانه ای ویلایی و باشکوه به ارزش ۴.۷ میلیون دلاری را تصاحب کردند.

زندگی خصوصی نیکول به روایت اینستاگرام

برای آشنایی با پست های اینستاگرامی نیکول کیدمن در چند ماه اخیر، گشتی مصور در اینستاگرام ایشان را در ادامه تماشا میکنید.

نخستین پست اینستاگرامی نیکول کیدمن

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، عکس نخستین پست اینستاگرامی در ۸ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی نشان می دهد که او را با یک لباس مشکی بلند در حال که در مراسم تقدیر از دستندرکاران سریال دروغ های کوچک بزرگ (BIG LITTLE LIES) حضور دارد، تندیس تقدیری دریافت کرده است. این سریال درام آمریکایی محصول HBO بوده و توسط ژان مارک کارگردانی شده است. بازیگرانی چون: ژان-مارک وَلِـی بازیگران ریس ویترسپون نیکول کیدمن شیلین وودلی الکساندر اسکارشگرد ادام اسکات زوئی کراویتز جیمز توپر جفری نردلینگ لورا درن لری سالیوان سارا برنز هانگ در آن ایفای نقش کرده اند. )

VALENTINO

(پست دومی که نیکول کیدمن در صفحه اش منتشر کرد مربوط به جایزه منتقدان است که به خاطر ایفای نقش در سریال دروغ های کوچک به ایشان و دیگر هم بازی هایش اهدا شد و او برای دیده شدن بیشتر عکس از هشتگ: VALENTINO استفاده کرد)

 پست نیکول کیدمن از همکاری با همکار کارگردان و سینماتوگرافش

(در این پست، نیکول کیدمن از همکاری با همکار کارگردان و سینماتوگرافش: کارین کوساما و جولی کیرک وود برای ایفای نقش در فیلم DESTROYER خبر می دهد که مربوط به ژانویه ۲۰۱۸ میلادی است. این عکس ۱۰۰ هزار لایک برای او به ارمغان آورد)

پست چهارم نیکول کیدمن

(پستی که او به عنوان چهارمین پست اینستاگرامی خود در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد و زیرش نوست: امروز و هر روز، ما مفتخریم به زندگی دکتر مارتین لوتر کینگ. او از هشتگ: MLKDAY برای دیده شدن بیشتر تصویر استفاده کرد. در این پست سخنی از لوترکینگ آمده است که می گوید: آن روزی که ما ساکت شویم، زندگی ما رو به اتمام خواهد رفت)

نیکول کیدمن از استایل مد و لباس سبز رنگ خوش استایلش

(در این پست اینستاگرامی ژانویه ای، نیکول کیدمن از استایل مد و لباس سبز رنگ خوش استایلش رونمایی کرده که فرم زیبایی برای پشت لباس دارد. او در این پست از دوست ۲۵ ساله اش، کوین هووان تشکر کرد و برای دیده شدن بیش تر عکس از هشتگ: ARTIOSAWARDS استفاده نمود)

مدل های لباس نیکول کیدمن

(یکی از لاکچری ترین مدل های لباس نیکول کیدمن را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم که او برای شرکت در مراسم جایزه SAG AWARDS اماده می شود و کلکسیونی از برندها را در این تیپ باشکوه به تصویر می کشد. استایلی مرکب از طلا و جواهرات و لباس هری وینستون و جورجیو آرمانی)

حضور نیکول کیدمن در کنار همسرش در فرش قرمز جایزه SAG-AFTRA AWARDS

(در این تصویر، شاهد حضور نیکول کیدمن در کنار همسرش در فرش قرمز جایزه SAG-AFTRA AWARDS هستیم که در آغوش دوستانش قرار دارد)

نیکول کیدمن و جایزه SAG-AFTRA WARDS

( تصویری از این هنرپیشه هالیوودی و جایزه SAG-AFTRA WARDS)

 نیکول کیدمن در کنار دوستش مارگل روبی

(تصویری از نیکول کیدمن در کنار دوستش مارگل روبی بر روی جلد نشریه معروف ووگ در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی . او برای دیده شدن بیشتر این عکس از هشتگ: ITONYA استفاده کرد)

نیکول کیدمن که روی تخت در کنار سوفیا کوپولا

(تصویری از او که روی تخت، در کنار سوفیا کوپولا که از او به عنوان یک دوست الهام بخش و با استعداد یاد می کند، خوابیده است و هشتگ FBF را برای دیده شدن بیشتر این عکس تگ کرد)

نیکول کیدمن و خبر اماده شدن برای شرکت در مراسم فشن شو

(در این تصویر، نیکول کیدمن خبر از اماده شدن برای شرکت در مراسم فشن شو برند کلوین کلین (CK) میکند که در فوریه ۲۰۱۸ میلادی در نیویورک برگزار شد. او رافی سیمونس را نیز در این تصویر تگ کرد)

تصویر تیپ نیکول کیدمن در مراسم فشن شو

(تصویر تیپ نیکول کیدمن در مراسم فشن شو کلوین کلین در کنار دوستانش در نیویورک)

نیکول کیدمن روی جلد کتاب داستان THE GOLDFINCH

(در این پست اینستاگرامی که در اواخر فوریه ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد، او روی جلد کتاب داستان THE GOLDFINCH نوشته DONNA TARTT را به نمایش گذاشته است و از حضور قریب الوقوعش در فیلمی به همین نام در نقش MRS BARBOUR حکایت میکند)

 پست اینستاگرامی نیکول کیدمن

(آخرین پست اینستاگرامی که از نیکول کیدمن در این گفتار ارائه میکنیم، مربوط به تصویری است که ایشان یکسال پیش در منطقه ای در انگلیس گرفت و صفحه TIAO BANDERAA را روی آن تگ کرد)

نیکول کیدمن یکی از پر طرفدار ترین صفحات اینستاگرام جهان را در سال ۹۷ یا همان ۲۰۱۸ به خود اختصاص خواهد داد. برای آشنایی با پشت صحنه زندگی خصوصی و سینمایی خانم نیکول کیدمن ، صفحه ایشان را دنبال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید و ما را در جریان نظرات و پیشنهادات خود قرار دهید.

به نظر شما راز زیبایی نیکول کیدمن در چیست؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا