استایل و مد بانوان

۶۰ مدل لباس مجلسی کیت میدلتون : ملکه مد جهان

لباس مجلسی کیت میدلتون ملکه مد جهان

۶۰ طرح از مجموعه لباس مجلسی کیت میدلتون در ۸ سال  اخیر

دوسش کمبریج ، عروس پرنسس دایانا فقید، پرنسس کنزینگتون، همسر پرنس چارلز، خوش پوش ترین شخصیت سلطنتی و ملکه مد دنیا (FASHION’S QUEEN) این ها القابی است که نسبی و سببی به دوسش کمبریج ، یکی از معروف ترین آیکون های اجتماعی و سلطنتی در یک دهه اخیر داده شده تا او را هفته به هفته در کانون توجه رسانه های جهان قرار دهد. اگر معروف ترین عضو خاندان سلطنتی بریتانیا در قرن بیستم، دایانا و الیزابت دوم بود، اکنون باید کیت را به واسطه فعالیت های خیرخواهانه و مدل لباس مجلسی ها و لباس های شب جذاب، مشهور ترین عضو این خاندان خطاب کنیم.

گزارش امروز سرویس مدگردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۶۰ طرح از مجموعه لباس مجلسی کیت میدلتون در ۸ سال  اخیر آشنا میکند که الگوها و ایده هایی فوق العاده برای آن دسته از بانوان جوانی است که قصد دارند  بر  اساس  سبک مد و لباس و سلیقه ملکه مد سلطنتی جهان، لباس های مجلسی، اسپرت و رسمی خود را طراحی و اماده کنند.

با مد گردی امروز ما با دوسش کمبریج همراه باشید.

حتما بخوانید : لاکچری گردی با کیت میدلتون

لباس جذاب سبز رنگ لباس مجلسی کیت میدلتون

(در این لباس جذاب سبز رنگ، از کلکسیون کت های پاییزی  و کلاه های  سلطنتی دوسش کمبریج، شاهد کت بسپک از  برند کارتین والکر هستیم که به مناسبت روز ملی سنت پاتریک بر تن کرده بود)

لباس مجلسی کیت میدلتون مراسم جایزه بفتا ۲۰۱۷

(طرح لاکچری لباس مجلسی کیت میدلتون در مراسم جایزه بفتا  ۲۰۱۷ میلادی که لباسی جذاب از  الکساندر مک کویین، طراح لباس محبوبش را بر  تن کرده بود)

کت کرپ از برند EPONINE مدل لباس کیت میدلتون

(کت  کرپ از  برند EPONINE که دوسش کمبریج در هنگام بازدید از مرکز درمانی در لندن بر تن داشت)

تصویری از کت پشمی برند HOBBS UNLIMITED CELESTE کیت میدلتون

(تصویری از کت  پشمی برند  HOBBS  UNLIMITED  CELESTE که دوسش کمبریج در زمان بازدید کریسمی  از کلیسا  سنت مارک در منطقه برکشایر (زادگاهش) برتن داشت و شارلوت ۲ ساله را در آغوش گرفته است)

لباسی از برند VENESSA SEWARD

(ترکیبی فوق العاده از یک اکسسوری نازک  چرمی و کیف چرمی کوچک مشکی  که با لباسی از برند VENESSA SEWARD ست شده است)

کالکشن لباس های تابستانی کیت میدلتون

(از کالکشن لباس های تابستانی کیت میدلتون شاهد لباسی از کاترین واکر هستیم که در زمان سفر به روتردام هلند بر تن داشت.  این تیپ، یادآور استایل جکی کندی  است)

آشنایی با کیت میدلتون

کیت میدلتون ، ملکه مد جهان همچون پرنسس ویکتوریا، ملکه مد سوئد، از فشن آیکون های معروف امروز اروپا  به شمار می رود. کیت میدلتون که از وی به عنوان دوشس کمبریج (CATHERINE, DUCHESS OF CAMBRIDGE) نام می برند، نهم ژانویه ۱۹۸۲ میلادی در برکشایر انگلستان متولد شد و به دلیل تحصیل در دانشگاه سنت اندروز این کشور، با پرنس ویلیام (دوک کمبریج) آشنا شد و این آشناییت، زمینه ارتباط این دو و در نهایت ازدواج را فراهم کرد.

پدرش مایکل میدلتون (MICHAEL MIDDELTON)  برنامه ریز پرواز و مادرش کارول گلد اسمیت (CAROLE GOLDSMITH) مهماندار هواپیما بود و در  BRITISH AIRWAYS کار میکرد. پس از کنار گذاشتن فعالیت های خود در صنعت هوایی بریتانیا، با یک استارت آپ جالب که اکسسوری های کوچک را با خدمات پستی در اختیار مشتریان قرار می داد، کسب و کار پر فروشی را رقم زدند و به سرمایه قابل توجهی دست یافتند که همین عامل خوبی برای فرستادن کیت به مدرسه ثروتمندان انگلیس بود.

کیت او در روستایی نزدیک برکشایر به نام CHAPEL RAW دوران کودکی را گذراند و در  رشته تاریخ تحصیل کرد.

بررسی های رسانه ای نشان می دهد از زمانی که این دو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند و پس از فراغت از تحصیل، به خصوص در دهه اول قرن بیست و یکم میلادی، ارتباط کیت و ویلیام در کانون توجه رسانه های انگلیس بوده و کیت در برخی از مراسم سلطنتی شرکت می کرد. تا آنکه در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ میلادی، دفتر پرنس ویلیام با صدور بیانیه ای، رسما نامزدی این دو را اعلام عمومی کرد.

حتما بخوانید : مدگردی با آیشواریا رای

کیت میدلتون با میشل اوباما

(تصویری از زمان دیدار دوسش کمبریج با میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رییس جمهور سابق امریکا در کاخ باکینگهام  که کیف ساتن  کلاچی  از برند ANYA  HINDMARCH و لباسی  ۱۷۵ پوندی  از برند SHOLA را بر تن داشت)

شاهد لباسی با رنگ صورتی ملایم

(تصویر لباس مجلسی کیت میدلتون با رنگ صورتی ملایم  که با زیورآلات کریستال سوراوسکی ظریف  کاری شده است بر تن او میبینیم که طرحی از  JENNY PACKHAM بود و با صندل هایی از برند AGATA   و کیف کلاچ صورتی از برند لاکچری  PRADA، ترکیبی فوق العاده را برای ملکه مد جهان به ارمغان آورده است)

از زمان اعلام این نامزدی تا به امروز،دوسش کمبریج زیر نظر خبرنگاران و رسانه ها بوده تا از زندگی خصوصی او و سبک لباس پوشیدن و زندگی ایشان، اخبار و اطلاعاتی هم چون یک سلبریتی تمام عیار هالیوودی و فوتبالی، در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. مخاطبانی که در دهه هشتاد قرن بیستم میلادی، عاشق فهمیدن متن و حاشیه سبک زندگی پرنسس دایانا، ملکه مد آن دوران نه چندان دور بودند.

عکس های رسمی که پس از برگزاری مراسم

(از عکس های رسمی که پس از برگزاری مراسم انداخته  شد)

خواهر کیت در لباسی سفید رنگ

(خواهر کیت در لباسی سفید رنگ، به عنوان ساقدوش عروسی، دنباله  لباس  عروس کیت را حمل میکند)

تاثیر گذاری دوسش کمبریج در  مد و لباس  ۱۰ سال اخیر به قدری ژرف و شگرف بوده است که برخی از رسانه های غربی، استایل او را با نام تاثیر کیت میدلتون (KATE MIDDELTON EFFECT) خطاب میکنند. مجله TIME امریکا در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی، او را در فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیر گذار جهان (MOST INFLEENTIAL PEOPLE) قرار داد.

خوش پوشی و خوش استایلی این دختر قد بلند و انتخاب جذاب و هیجان انگیزش در رنگ بندی لباس های متنوع به نسبت ارزان باعث شده تا او یک آیکون در صنعت فشن جهان و یک الگو برای انتخاب استایل و طراحی لباس معرفی شود. شاید این انتخاب خوب و دقیق و شگفت انگیز در لباس های فاخر و جذاب را نمیتوان غیر ربط با تحصیلات کیت در مقطع کارشناسی تاریخ هنر در دانشگاه دانست.

اگر چه دوسش کمبریج با طراحان و خانه های مد متعددی در سراسر جهان در ارتباط است که برای مد هر هفته او فکر و بررسی می کنند، اما به نظر می رسد که دوشس کمبریج، توانایی بسیاری در طراحی مد و لباس و استایل داشته باشد و این زیرکی و زکاوت را بارها در فشن شوها و رویدادهای رسمی به خصوص فرش قرمزها به نمایش گذاشته است. نمونه بازار این هوشمندی در طراحی لباس، لباس بلند آستین کوتاه سبز تیره بود که او در مراسم رد کارپت جایزه بفتا در لندن بر تن کرد که کاری از JENNY PACKHAM بود.

طراحی لباس عروسی دوسش کمبریج

لباس عروسی کیت میدلتون ، شاید  به اندازه برگزاری مراسم عروسی در کانون توجه رسانه ها و  افکار عمومی جهان به خصوص  عاشقان مد و لباس  و طراحان خانه های مد قرار گرفت و اکنون که سال ها از آن روز  می گذرد، هم  چنان به عنوان یک الگوی موفق، هیجان انگیز و فاخر در لباس عروسی، خطاب  می شود و از آن دوران، الگوی لباس عروس بسیاری از دختران جوان در کشورهای مختلف  از جمله ایران شد.

طراحی لباس عروسی کیت میدلتون

ساقدوش عروس

(ساقدوش عروس، خواهر دوسش کمبریج بود)

کیت میدلتون به همراه پدرش وارد کلیسا وست مینستر شدند

( کیت میدلتون به همراه  پدرش وارد کلیسا وست مینستر شدند و دنباله لباس روی فرش قرمز مراسم کشیده می شد)

لباس به نسبت پوشیده و ساده اما خوش دوخت

این لباس به نسبت پوشیده و ساده اما خوش دوخت  و خوش استایل، توسط سارا برتون،  طراح  ارشد خانه مد الکساندر مک کویین دوخته شد و به سرعت شهرت این فرد را جهانی کرد. مدل یقه  این لباس، مهم ترین المانی  از این لباس عروس  رویایی بود که مورد توجه مد گردها ولاکچری  پسندهای شیک پوش قرار گرفت. مدل این  یقه، SWEET HEART  نام داشت که با آستین های بلند و طرحی کلاسیک، در  قامت یک پرنسس جذاب قد بلند، ترکیبی  ایده آل را در معرض دید  میلیاردها بیننده مراسم قرار می  دهد.

لباس  عروسی دوسش کمبریج، هم  چون لباس عروس پرنسس  ها، دنباله بلندی داشت  که از گیپور ساخته شده بود و ساقدوش  هایش  آن را در طول مدت مراسم حمل  میکردند. کیت در این مراسم، دسته گل سفید رنگ را حمل  میکرد. لباس  عروسی کیت میدلتون ، از جنس  توری اطلسی بود که با دامن ساتن ست شده بود و الگوبرداری بخشی از لباس  از  طرح های کریک مکراس ایرلندی  که در سده  نوزدهم  میلادی کار میکرد، انجام شد.

جالب  است که بدانید، در لباس  عروسی دوسش کمبریج، الگوهایی از  گل نرگس، گل رز و شبدر  ایرلندی در  قالب  پارچه توری ابریشمی عاجی  استفاده شده است.

لباس مجلسی کیت میدلتون و مدگردی با او

کیت میدلتون تا کنون در مراسم اسکار شرکت نکرده است. اما در مراسم  بفتا و رقابت های ورزشی  و سینمایی حضور داشته است.

کیت میدلتون در طرح لباس بنفش رنگی از اسکار د لارنتا

(لباس مجلسی کیت میدلتون در طرح لباس بنفش رنگی از اسکار دلارنتا (OSCAR  DE LA RENTA) )

لباس شب کیت میدلتون در زمان شرکت در مراسم جایزه بفتا

(لباس مجلسی کیت میدلتون در زمان شرکت در مراسم  جایزه بفتا در  سال ۲۰۱۱ میلادی)

لباس بارداری کیت میدلتون و پرنس ویلیام

(لباس بارداری کیت میدلتون و پرنس ویلیام در  مراسم جایزه بفتا در سال ۲۰۱۸ میلادی)

کیت میدلتون در عروسی خواهرش پیپا

(تصویر لباس مجلسی کیت میدلتون در عروسی خواهرش پیپا)

تصویر لباس جذاب کیت میدلتون در عروسی خواهرش

(تصویری جذاب از لباس مجلسی کیت میدلتون در عروسی خواهرش و استایلی که برای شارلوت و جورج در نظر گرفته بود)

کلکسیون لباس های کژوال کیت میدلتون

(دو لباس از کلکسیون لباس های کژوال کیت میدلتون که در زمان حضور در المپیک لندن ۲۰۱۲ بر تن  داشت)

رقابت های المپیک لندن ۲۰۱۲

( کیت میدلتون در چهارمین روز حضور به منظور تماشای  رقابت های المپیک لندن ۲۰۱۲)

مدل مو و آرایش و لباس کیت میدلتون

(مدل مو و آرایش و لباس کیت میدلتون در  مراسم افتتاحیه  المپیک ۲۰۱۲  لندن)

پارک پرنسس اینگرید الکساندرا

(در این لباس، کیت میدلتون را مشاهده میکنیم  که در نوامبر،  به نروژ سفر  کرده  و در حال بازدید از پارک پرنسس  اینگرید الکساندرا است.  کت آبی رنگ لاکچری او، طرحی از CATHERINE WALKER و لباس  زیر این کت نیز  طرحی  از SERAPHINE  است)

کیت میدلتون و بازدید از دانشگاه پزشکی معتبر کارولینسا

(این طرح جذاب و ساده، زمانی  است که کیت میدلتون برای  بازدید از دانشگاه پزشکی معتبر کارولینسا  استکهلم به سوئد سفر کرده و طرحی از کت پشمی  CATHERINE  WALKER را بر  تن دارد)

لباس لاکچری گل دار و بلندی از کیت میدلتون

(از کلکسیون مد  لباس مجلسی کیت میدلتون : شاهد لباس لاکچری گل  دار و بلندی از او هستیم که ایشان را در ضیافت شام سفیر  انگلیس در استکهلم  نشان می دهد که جامه ای طلایی و ابریشمی  از برند ERDEM بر تن دارد)

کیت میدلتون مشغول بازی هاکی روی یخ

(در این عکس، کیت میدلتون مشغول بازی  هاکی  روی یخ در استکهلم  است.  کتی  پشمی و فاخر  از برند لاکچری  BURBERRY بر  تن دارد)

کیت میدلتون در حال بازدید رسمی از موسسه نورو ساینس سلطنتی

(در این عکس، کیت میدلتون در حال بازدید رسمی از موسسه نورو ساینس سلطنتی  است که در یک روز  بارانی،  لباس آبی رنگ  خوش استایلی از SERAPHINE  NATASHA و کفش  چرم جیر از برند JIMMY CHOO بر تن داشت)

کیت میدلتون را در استایلی آبی رنگ

(در این عکس، باز هم کیت میدلتون را در  استایلی آبی رنگ مشاهده میکنیم که روبروی مدرسه ROE  GREEN JUNIOR ایستاده و  لباس زنانه بارداری SERAPHINE و کت اسپرت مکس را بر تن دارد)

لباس کیت میدلتون در حال بازدید از آکادمی فلتهام

(لباس کیت میدلتون در حال بازدید از آکادمی فلتهام  در  غرب  لندن  که لباس  بارداری  چاپی رنگی  از SERAPHINE  FLORRIE   را زمانی که شارلوت (دومین فرزندش) را باردار بود بر تن  داشت. این لباس  مجلسی کیت میدلتون ، الگوی خوبی برای لباس های بارداری بانوان در مراسم رسمی است)

کیت میدلتون در این لباس کت پشمی

( کیت میدلتون در این لباس،  کت پشمی HOBBS و کفش پاشنه کوتاه مخملی را که تناسب رنگ فوق العاده ای با این لباس  آبی  نفتی دارد ست کرده  است)

لباس های پاییزی کیت میدلتون

(از کلکسیون مد  لباس مجلسی کیت میدلتون :  در این عکس، شاهد کلکسیونی  از  لباس های  پاییزی کیت میدلتون هستیم که در مسیر  رفتن به  کلیسا سنت  ماری در لندن هستیم و پارچه پشمی شطرنجی رنگارنگ جذابی را بر تن دارد)

لباس فاخری از کیت میدلتون

(از کلکسیون لباس مجلسی کیت میدلتون : لباس  فاخری از او را شاهد هستیم که برندی از خانه مد SERAPHINE لندن بر تن دارد و در منطقه RUGBY PORTOBELLO  TRUST در کریسمس  ۲۰۱۶ میلادی است. طرح کت پشمی راه راه کیت به  خوبی  با کفش و جوراب  مشکی ست شده است)

کالکشن لباس های کیت میدلتون ۲۰۱۷

(این لباس مجلسی کیت میدلتون ، از کالکشن لباس  های ۲۰۱۷ ایشان است که در مراسم ROYAL  VARIETY PERFORMANCE بر تن داشت  و طرحی از  جنی  پاکهام  (JENNY PACKHAM) بوده که طراح لباس ایشان در مراسم بفتا ۲۰۱۸ نیز به شمار می رود. آستین هی بلند  این لباس  آبی  رنگ جذاب و ظریف کاری  شده، اوج  شکوه یک پرنسس کاریزماتیک  را به رخ می کشد)

کلکسیون کلاه های سلطنتی و جذاب کیت میدلتون

(از کلکسیون مد و لباس مجلسی کیت میدلتون : کلاه  های سلطنتی  و جذاب او  و استایلی را شاهد هستیم که با  کت ۶ دکمه طلایی که با گل قرمز رنگ ست شده  در  مراسم REMEBRANCESUNDAY حضور  یافته است)

لباس های ورزشی کیت میدلتون

(از  کلکسیون لباس های ورزشی کیت میدلتون ، او را در مرکز  تنیس  لندن مشاهده میکنیم)

لباس فاخر کیت میدلتون در مراسم سالگرد مرگ پرنس دایانا

(این لباس فاخر، لباس مجلسی کیت میدلتون در مراسم سالگرد مرگ پرنس دایانا که  طرحی  از برند  PRADA ابریشمی  چاپی را بر  تن دارد)

کیت میدلتون استایل کت و کلاه سفید

(در این طرح جذاب ساده، کیت میدلتون  استایل  کت و کلاه  سفید  رنگ خود را در سفر به  بلژیک نشان می دهد که طرحی از طراح محبوب و مورد علاقه  کیت میدلتون یعنی الکساندر مک کویی است)

لباس بنفش رنگ جذاب

(از کلکسیون مدل لباس مجلسی کیت میدلتون : لباس بنفش رنگ جذاب  دوشس کمبریج در زمان سفر  به برلین که  طرحی  از برند LILAC EMILIA WICKSTEAD را پوشیده  است)

کیت میدلتون در لباس فاخری از برند MARKUS LUPFER

(در این طرح،  دوشس کمبریج  را در لباس فاخری از برند  MARKUS  LUPFER شاهد هستیم  که در برلین،  به منطقه CLARECHENS BALLHUS  رفته است)

لباس زرد رنگ کیت میدلتون

(لباس زرد رنگ کیت میدلتون را در زمان بازدید رسمی  از آلمان مشاهده میکنید که این  لباس خوش استایل شیک  کاری از برند محبوب  او یعنی  جنی پکهام است)

رنگ جذاب لباس کیت میدلتون و دخترش شارلوت

(تناسب  رنگ جذاب لباس مجلسی کیت میدلتون و دخترش شارلوت در زمان تور سلطنتی به آلمان که کت آبی کبالت  از برند CATHERINE  WALKER & CO را ست کرده  است)

همراهان گرامی

اگر علاقمند به مدل  های مو و آرایش صورت و لوازم آرایش کیت میدلتون و شناخت طراح لباس  های ایشان در مراسم مختلف هستید، همواره با سرویس مد گردی  لوکس تهران همراه باشید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با مطالب جذاب لوکس  تهران دنبال کنید.

سلفی های خندان کیت میدلتون

(سلفی های خندان کیت میدلتون )

رقص کیت میدلتون با لباس های محلی آفریقایی

(رقص کیت میدلتون با لباس های محلی آفریقایی)

4 دیدگاه

4 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا