استایل و مد بانوان

بهترین انتخاب ها برای مدل مانتو بهاره برای عید ۱۴۰۰

مدل مانتو عید 99

بیش از ۷۰ تصویر انواع جذاب ترین مدل مانتو عید ۱۴۰۰

یکی از چیزهایی که خانم ها عموما برای نوروز عید تهیه می کنند و البته بسیار هم برایشان مهم است که خاص و زیبا باشد مانتو بوده و البته انتخاب این روپوش ممکن است بر اساس سلیقه و سنت هایی محلی و شهری متفاوت باشد . برخی ترجیح می دهند از مدل مانتو جدید و متفاوت استفاده کنند برخی دیگر هم علاقه دارند از پارچه های سنتی بهره ببرند.

تصویر مانتو گلدار مدل مانتو عید 1400

بیشتر بخوانید : تصاویری از جدیدترین های مدل مانتو بلند مجلسی

انتخاب مانتو برای خانم ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است و البته در دنیای مد و فشن که هر روز هم رو به گسترش و پیشرفت است انتخاب ها بسیار راحتتر و البته تخصصی تر شده است . در این مطلب برخی مدل های خاص و زیبا را به شما معرفی می کنیم تا برای عید ۱۴۰۰ انتخاب بهتر و راحتتری داشته باشید .

حتما بخوانید : ۶۰ مدل مانتو تابستانی ؛ مناسب برای خانم های خوش لباس در تابستان

مانتو ها بسیار جذاب و شیک برای عید 1400

مدل مانتو عید ۱۴۰۰ بهاره با طرح دو تکه

این نوع مانتو ها بسیار جذاب و شیک بوده و طرفداران زیادی دارد به دلیل اینکه این الگوها به صورت کاملا تخصصی و طرح بندی شده تهیه می شوند و اغلب در تعداد کم تولید می گردند باید به صورت سفارشی دوخته شده و انتخاب نوع پارچه و طراحی مورد استفاده هم می تواند کاملا خاص و سلیقه ای باشد . این الگوها از پارچه های زیر و رو تشکیل شده اند و نوع پارچه و جنس آنها می تواند در هر کدام متفاوت و البته در یک تم باشد .

مدل مانتو عید 1400 مدل دوتیکه

مدل مانتو خط دار رسمی

مطلب مرتبط : ۲۰ مدل مانتو سحر قریشی ؛ هنرپیشه خوش پوش سینمای ایران

مدل مانتو عید ۱۴۰۰ ،دو تکه می تواند برای همه فصول و آب و هوایی طراحی شود و در عید و بهار اغلب آنها را از پارجه های حریر و نخی و خنک دوخته و سعی می کنند تمی از بهار و جذابیت شکوفه های نوروزی هم در آن مشهود باشد . با پوشیدن این مدل ها عطر بهار نارنج و شکوفه های پرتقال را در اعماق وجود خود حس خواهید کرد و همانند ستاره ها در جمع خواهید درخشید این نوع الگوها انتخاب بسیار مناسبی برای عید ۱۴۰۰ هستند تا شما را بیشتر از انچه هستید زیبا و فریبنده نشان دهند ، فقط باید دقت داشته باشید از رنگهای شاد و مناسب با این فصل استفاده نمایید .

مدل مانتو عید 1400

مدل مانتو های حریر بهاره و کار شده

اگر برای شما قرار است در عید ۱۴۰۰ یک اتفاق خاص بیفتد و بهترین رویداد زندگی شما در عید ۱۴۰۰ رقم بخورد ما به شما مدل مانتو جدید حریر و گلدار را پیشنهاد می کنیم . پارچه های حریر خودشان به خودی خود هیجان انگیز و متفاوت هستند و  زیبایی بیشتر این نمونه ها در طراحی و جنس  لطیف و زیبا و در عین حال رنگهای شاد و هیجان انگیز آن است.این مدل مانتو برای عید ۱۴۰۰ برای فصل بهار و فضای شیرین آن بسیار مناسب بوده و شما را خاص و منحصر به فرد خواهند کرد .

حتما بخوانید : ۶۰ مدل مانتو پاییزه ؛  برای خانم های شیک پوش

نمونه مانتو گلدار حریر

(تصویری از مدل مانتو عید ۱۴۰۰ به رنگ سفید با گهای کارشده از حریر روی استین و انتهای مانتو )

گلهای رو آستین مانتو

(گلهای سفید رنگ رو آستین مدل مانتو عید ۱۴۰۰ )

تمام مانتو از گلهای برجسته

(تصویر فوق ،مدل مانتو عید ۱۴۰۰ که تمام پارچه و گل برجسته است )

مدل مانتو بلند با گل های بجسته

( ترکیب رنگی طوسی (رنگ خنثی ) و سفید برای مدل مانتو عید ۱۴۰۰ پیشنهاد جذابی است )

مدل مانتو های بهاره بلند گلدار گل برجسته

استفاده از جنس حریر برای مدل مانتو عید ۱۴۰۰ یک انتخاب هوشمندانه و در عین حال شیک و زیباست . بهار و حریر هر دو از نوعی لطافت و آرامش خاص برخوردار هستند.

مانتو پارچه طرح آبرنگی

(طرحی شاد برای مدل مانتو عید ۱۴۰۰ )

این مدل مانتو در طرح های مختلف دو تکه و کار شده با گل های سفید و صورتی در اطراف آستین در تصویر سمت چپ و در همه بالا تنه در سمت راست  و به صورت جلو باز و یا جلو بسته دوخته می شوند و بسیار هم مورد توجه خانم های شیک پوش هستند . نکته ای که در انتخاب این مدل مانتو ها باید به آن توجه نمایید بلندی یا کوتاهی انها بوده که با توجه به اندازه قد خود می توانید مدل های بلند تر یا کوتاهتر را در نظر گرفته و با توجه به سلیقه رنگهای سفید یا صورتی را برای بهار بپوشید.

مدل مانتو های سفید صورتی بهاره

مدل مانتو جدید به رنگ سفید و صورتی

( در این مدل مانتو عید ۱۴۰۰ قد بند تر به نظر بیایید ! )

انتخاب رنگ سفید و صورتی به صورت توام در طراحی و دوخت مدل مانتو عید ۱۴۰۰ بسیار هوشمندانه است بهار سرشار از رنگ و زیبایی بوده و غالب رنگهای موجود در این فصل عاشقانه ها ، شکوفه های سفید و صورتی هستند و پوشیدن لباس و مانتوهایی با این رنگها و تم ها می تواند شما را بسیار جذاب و زیبا نشان دهد .

مدل مانتو عید 1400 صورتی کم رنگ

رنگها و تم های خنثی برای روپوش

مانتو ها در زیباترین شکل ممکن مونوکروم سفید

سارافونی آستین کوتاه و خنک از حریرو کت بلند

طراحی این مانتو ها در زیباترین شکل ممکن صورت گرفته است ، سارافونی آستین کوتاه و خنک از حریرو کت بلند از جنس حریر همه انچه را که شما از زیبایی و لطافت می خواهید در اختیارتان می گذارد .

یک انتخاب کلاسیک و مدرن

البته در مورد این نوع مدل مانتو ها می توان طرح ها و رنگهای دیگری هم در نظر گرفت ترکیب سفید و آبی یک انتخاب کلاسیک و مدرن و در عین حال سرشار از سادگی و زیبایی است بدون هیچگونه چیز اضافه ای. حس بهار را در آرامش حریر و رنگهای انتخابی می توانید حس کنید این مدل مانتو عید ۱۴۰۰ برای خانم هایی پیشنهاد می شود که عاشق سادگی بوده و هر طرح اضافه ای را روی لباس نمی پسندند . یک سارافون حریر آبی بلند به همراه کت کوتاه تا زیر زانو ترکیب ساده بهاری و شیکی خواهد بود . مناسب عید خودش به خودی خود جذابیت های زیادی دارد و شما با انتخاب های خاص می توانید ان را هیجان انگیز تر و به یاد ماندنی تر نمایید.

بهترین پیشنهاد برای مدل مانتو عید ۱۴۰۰ ؛ طرح ها گلدار

گل هایش و عطر شکوفه های گیلاس

بهار و عید و گل هایش و عطر شکوفه های گیلاس و یاس همه در این نوع مانتو ها مشهود است خاص پسندان و خانم هایی که تمایل را دارند همیشه بهترین باشند و در عین حال شیک و مدرن و امروزی هم به نظر برسند انتخاب هایی این چنینی خواهند داشت البته این مانتو ها مورد پسند خانم هایی قرار خواهد گرفت که عاشق پارچه های گلدار مادربزرگ ها و طرح های شاد آن هستند .

مانتو کمر دار گلی گلی

مدل مانتو عید 1400 مانتو گلدار ست با رنگ های جذاب

مانتو نخی راحت شکوفه ای و یاسی تر

این الگوها واقعا نشاط و شادابی و حس گل های بهاری را در جامعه تسری می دهد و باعث می شود چهره کوچه و خیایان های دود گرفته شهر هم بیشتر شکوفه ای و یاسی تر شود ما به شما این مدل مانتو جدید و گلدار را پیشنهاد می کنیم البته اگر عاشق و گل و عطر های آن هستید  و از متفاوت و خاص بودن هراسی ندارید .

مانتو حریر تور با گلدوزی های بهاری

( تصویری از مدل مانتو عید ۱۴۰۰ ؛ رنک مشکی با گل های بهاری )

یک استایل جذاب با مدل مانتو بلند

مدل مانتو های گیپور بهاره

مدل پارچه های گران مانتو های عبایه عربی

پارچه گیپور از آن مدل پارچه های گران و البته بسیار پرطرفدار برای لباس های مجلسی است در دنیای مد و فشن امروز دیگر هیچ پارچه ای در انحصار مدل خاصی از لباس نیست و می توان از انواع پارچه ها برای لباس های مختلف استفاده است .

پارچه های گیپور کار شده روی آستین مانتو

( مدل مانتو عید ۱۴۰۰ کار شده با مروارید و گیپور در انتهای آستین ها و شال )

طراحان خوش سلیقه با استفاده از پارچه های گیپور توانسته اند مدل مانتو بهاره بسیار زیبایی را طراحی و روانه بازار کنند اگر چه قیمت این نمونه ها اغلب گران است اما ارزش هزینه کردن را به واقع دارد چون واقعا خاص و زیبا هستند استفاده از رنگهای بهاری سفید و صورتی در سارافون ها و کت های طراحی شده روی ان واقعا جلوه ای باور نکردنی به این نوع پارچه ها داده است .

مدل های کلوش برای آستین و گیپور تزیین شده با مروارید

برای دوخت این مانتو ها بسته به سلایق مشتری آستین هایی ساده یا مدل های کلوش یا شمشیری و غیره طراحی شده اند و مدل آستین های کلوش واقعا زیبا و جذاب هستند .

پارچه گیپور کار شده روی عبایه عربی

سارافون زیرین این مدل مانتو عید ۱۴۰۰ را می توان هم از جنس حریر کاملا ساده گرفت و یا اینکه از همان پارچه گیپور اما با رنگ دیگر استفاده کرد استفاده از سارافون گیپور در زیر و مانتو گیپور در رو واقعا خاص و زیبا است البته این ترکیب رنگی می تواند برعکس هم بشود و بلندی و کوتاهی سارافون و عبای روی آن فقط به سلیقه و خواست شما بستگی خواهد داشت و شما هم باید در انتخاب اندام و فرم و قدتان را حتما در نظر بگیرید تا جذابیت شما چند برابر شود .

مدل مانتو های بهاره با طرح های مجلسی

مدل مانتو عید 1400 مجلسی نگین دار

انتخاب این نوع مدل مانتو عید ۱۴۰۰ را می توان با چند هدف صورت گرفت این الگوها را می توانید هم در مهمانی ها خاص و هم به عنوان مانتو استفاده نمایید چون نوع طراحی و پارچه ای که در آنها به کار می رود  قابلیت استفاده در هر دو موضوع را دارد و البته بسیار هم شیک و مجلسی خواهد بود .

مادل مانتویی بسیار شیک و مجلسی به تور مروارید دوزی شده

انتخاب مانتو مدل مانتو عید 1400 همراه دامن ساده مشکی

فصل بهار و عید نوروز فصل آدم های عاشق هیجان و تازگی است و این افراد سعی می کنند این هیجان و تغییر و تازگی را در همه ابعاد زندگیشان ایجاد نماید ، انتخاب مانتو هم برای آنها در مناسبت عید یک رویداد هیجان انگیز است نگاه اینگونه به زندگی داشتن باعث می شود همه چیز ها و انتخاب ها به سمت شکوفه ای شدن و لطافت و زیبایی پیش برود . مانتو های با طرح مجلسی یکی از این هیجان هاست و نوع مدل بستگی به خواست و سلیقه شما دارد و اینکه چه رنگی را بیشتر دوست دارید .

مدل های سوپر مجلسی و شیک برای مانتو

برخی طراحان سعی می کنند در انتخاب پارچه برای مدل مانتو عید ۱۴۰۰ از نمونه های اصیل و طبیعی و خاص استفاده کنند مثلا در الگوهای دو تکه پارچه زیرین می تواند از نخ طبیعی و عبا یا کت رویی از گیپور یا حریر ساده باشد که البته همانطور که اشاره شد بسته به سلیقه مشتری تغییر خواهد کرد . ولی یادتان باشد زیبایی و جذابیت این مانتوها به سادگی و انتخاب مدل های ساده و با ترکیب های رنگی ملایم و ظریف است و رنگهای تند و قوی در این مدل های جذاب نخواهند بود و با مناسبت عید و بهار سنخیت نخواهند داشت .

مدل مانتو های کتی کوتاه برای بهار و عید ۱۴۰۰

مانتو با زیر پیراهن خط دار با جیب های ساده

برخی خانم ها عموما به مانتو های کوتاه با شلوارهای متناسب با ان علاقه دارند و ترجیح می دهند یک تیپ اسپرت و بهاره برای عید ۱۴۰۰ داشته باشند ، این الگوها طرفداران زیادی دارد و البته برای بهار و عید هم بسیارمناسب است .

تیپ اسپرت و بهاره برای عید 1400

الگوها در رنگ های سفید مانتو ساده حریر

اغلب این الگوها در رنگ های سفید و ملایم مانند صورتی طراحی می شوند و ویژه گی خاص آنها این است که در تعداد کم و به صورت سفارشی دوخته می شوند و شما نمی توانید در تعداد زیاد انها را مشاهده کنید و این همان خاصیت خاص و انحصاری آن است .

قابل طراحی و دوخت مانتو با اکسسوری

( تصویری از مدل مانتو عید ۱۴۰۰ست شده با کفش و اکسسوری های زیبا )

مدل های متنوعی داشته و در انواع کت کوتاه و در رنگهای مختلف قابل طراحی و دوخت می باشند ،  اغلب ترکیب رنگی این الگوها بلوز سفید و کت کوتاه صورتی یا آبی ملایم به همراه یک شلوار سفید کوتاه طراحی می شوند و برای خانم ها عاشق سادگی و تیپ های اسپرت بسیار مناسب و هیجان انگیز هستند،  این مدل ها ویژگی دیگری هم که دارند قابل استفاده در اغلب مهمانی ها و دورهمی ها هم بوده و نیاز نیست چند مدل لباس و مانتو به همراه داشته باشید .

مدل مانتو های چهارخونه و بهاره برای عید ۱۴۰۰

مانتو های چهارخونه فصل و مناسب

مانتو های چهارخونه فصل و مناسب و غیره ندارد و بسیاری علاقمند هستند در بسیاری مناسبت ها و جاهایی که حضور پیدا می کنند از این طرح ها و الگوها و رنگ ها استفاده نمایند مانتو های چهار خونه علاوه بر اینکه اسپرت و جذاب هستند بسیار هم زیبا طراحی می شوند و در عین سادگی جلوه ای خاص به شخص خواهند داد .

سادگی جلوه ای خاص برای مانتو چهارخونه

رنگ های گوناگون برای مانتو

چهارخونه های این مانتوها می تواند در رنگ ها و ابعاد گوناگون طراحی شوند . استفاده از مانتو چهارخونه جلو باز به همراه شلوار سفید نخی یا شلوار جین ساده یک ترکیب شیک و اسپرت است ، البته چهار خونه های ابی به همراه یک بلوز سفید حریر در زیر و شلوار سفید نخی هم می تواند یک انتخاب شیک و اسپرت و جوان پسند باشد این مدل ها برای افراد اسپرت پوش و جوانان بسیار مناسب بوده و البته بین انها طرفداران زیادی هم دارد .

 لباس با پارچه چهارخونه برای مانتو راحتی

شاید به نظرتان برسد پوشیدن یک لباس با پارچه چهارخونه برای بهار و عید ۱۴۰۰سنخیتی نداشته باشد اما ما به شما قول می دهید استفاده از یک کت یا مانتو جلوباز با چهار خونه های آبی و یا طوسی به همراه شال سفید و یک شلوار نخی می تواند چندین برابر به زیبایی و جذابیت شما بیفزاید و علاوه بر آن لباس بسیار راحتی برای مهمانی ها و سفرهای بهاری و عید هم باشد .

مدل مانتو عید 1400 ابی رنگ با تور

مدل مانتو عید 1400 مدل مانتو دخترانه خوش رنگ

مدل مانتو عید 1400 صورتی دوتکه

13 دیدگاه

13 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا