استایل و مد بانوان

۶۰ مدل از گران ترین کفش های زنانه والنتینو Valentino

کفش والنتینو

معرفی ۶۰ مدل از گرانترین های کفش والنتینو زنانه

گران ترین کفش های دنیا را الزاما سلبریتی های موسیقی و سینما و ورزش نمی پوشند. مشتریان کفش های  چند هزار  یورویی تا چند ده  هزار یورویی بسیار  است و به همین خاطر، برندهای لاکچری جهان که  توسط طراحان ارشد خانه های مد حمایت می شوند، مدل ها و طرح های گوناگونی را با رنج قیمت متفاوت در اختیار  مشکل پسندهای لاکچری گرد قرار می دهند که خانه مد والنتینو  ایتالیا یکی از آنهاست. تولیدات کیف و کفش و لباس  مردانه و زنانه لوکس  این برند، مشتریان  زیادی  هم  بین  میلیونرها هم  بین لاکچری گردها دارد که فرصت پوشش های رویایی را در اختیار  آنان قرار  می دهد. کفش والنتینو به دلیل طراحی و رنگ خاص، همواره با استقبال مشتریان گران ترین برندهای کفش دنیا بوده است.

گزارش  امروز سرویس  مد گری مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با ۶۰ مدل از  محصولات زنانه و  گران کفش والنتینو آشنا می کند.

با گشتی در کفش های گران رنگارنگ این برند ایتالیایی همراه ما باشید.

کسب و کار والنتینو

در میان برندهای مطرح لاکچری جهان، برند والنتینو، حضور  فعالی در  طراحی مد و لباس سلبریتی ها در مراسم فرش قرمز از گلدن گلوب و بفتا گرفته تا گرمی و اسکاردارد. والنتینو گاراوانی (VALENTINO GARAVANI) در  سال  ۱۹۶۰ میلادی، خانه مد  والنتینو را درشهر رم، پایتخت مد اروپا تاسیس  کرد. اکنون  دفتر  مرکزی این شرکت در خیابان  معروف ویا  توراتا  شهر میلان واقع شده و استفانو ساسی، رهبری  آن را بر عهده دارد.

برند والنتینو  در  زمینه طراحی پوشاک، کیف و کفش، عینک، انواع عطرهای خوشبو و اکسسوری های لوکس فعالیت دارد و از جمله برندهای  محبوب ستارگان موسیقی و سینمای  جهان به شمار می رود که شماری از طرح های جذاب این برند  ایتالیایی را در کت والک سلبریتی  های هالیوود در رد کارپت سال های اخیر شاهد بودیم.

دیزاین شعبه والنتینو

(دیزاین شعبه والنتینو در سنت پترزبورگ روسیه)

طراح  ارشد  این شرکت، پیر پائولو پیکولی (PIER  PAOLO PICCIOLI) نام دارد و محصولات جذاب و فوق العاده  این شرکت در زمینه  های فوق الاشاره، مدیون طراحی  های بی  نظیر  و متفاوت  این طراح ارشد  خلاق  به  شمار می رود که همچون کارل  لاگرفلد  آلمانی در خانه مد شانل، از تاثیرگذار  ترین طراحان مد جهان محسوب می شود.  او از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون پس از ALESSANDRA FACCHINETTI و MARIA GRAZIA  CHIURI معروف،  رهبری خانه  مد والنتینو را بر عهده  دارد. برای  آشنایی با کسب و کار و شیوه  مدیریت  و راهبری  تجاری گروه والنتینو به  این LINK مراجعه کنید.

برای مشاهده محصولات مردانه و زنانه  این شرکت که بیش از ۴۰۰ محصول در ده ها  زمینه از  جمله  کیف و کفش و پوشاک و اکسسوری آقایان و بانوان شیک پوش و مشکل  پسند را شامل می شود، به این url  رجوع کنید.

۶۰ مدل گران کفش والنتینو

۶۰ مدل گران از کفش والنتینو

گران ترین کفش های زنانه جهان در اختیار برند والنتینو نیست. اما این برند، در فهرست برندهای لاکچری کیف و کفش زنانه جهان قرار دارد که در طراحی و تولید محصولات گران اما خوش  طرح و استایل، ید طولایی دارد و برای بانوان خوش پوشی که دوست دارند با یکی از جذاب ترین مارک های گران کفش مجلسی زنانه آشنا شوند، ۶۰ مدل از جدید ترین طرح های کفش والنتینو را در ادامه لیست کردیم.

اسنیکری ۲۰۰۰ دلاری از والنتینو

(در این عکس، اسنیکری ۲۰۰۰  دلاری از کفش والنتینو (valentine  sneakers with feathers)  را شاهد هستیم که از  جنس الیاف (STRETCH KNITTED) با زیپ پشتی بوده محصول ایتالیا است)

بوت ۱۶۰۰ دلاری از والنتینو

(در این عکس، بوت ۱۶۰۰ دلاری از والنتینو (VALENTINO ROCKSTUD SPIKE  BIKER  BOOT) را مشاهده میکنید  که گران ترین بوت چرمی این برند بوده تنها  در رنگ مشکی با سایز های مختلف  ارائه شده است و از ماده روتنیوم در ساخت آن بهره  گرفته اند)

چکمه گران قیمت ۱۴۰۰ دلاری

(نوع دیگر چکمه گران قیمت ۱۴۰۰ دلاری این برند را مشاهده میکنید که SOUL  ROCKSTOD VALENTINO BOOTIE نام داشته و تنها در رنگ مشکی  روانه  بازار شد. در بخش پاشنه و ساق این چکمه  خوش  طرح و استایل،  اکسسوری های ریزی کاری شده  که به جذابیت آن  افزوده  است. این چکمه دارای زیپ داخلی بوده و ۹۰ میلیمتر  ارتفاع  پاشنه دارد)

چکمه های چرمی تک رنگ

(در این عکس، طرحی  دیگر  از چکمه های چرمی  تک رنگ و مشکی کفش والنتینو  (ROCKSTUD SIPKE)  را مشاهده میکنید که از چرم  گوسفند ساخته شده و طرح سگک مثلثی  با  نقطه اتصال دایره ای دارد)

 بوت چرمی پاشنه بلند ۱۴۰۰ دلاری برند والنتینو

(در این تصویر،  بوت چرمی  پاشنه  بلند ۱۴۰۰ دلاری برند والنتینو را میبینیم که VALENTINO  ROCKSTUD ANKLE  نام دارد و اکسسوری های پلاتینیوم در طراحی کفش والنتینو به کار رفته است. ارتفاع پاشنه  این بوت  ۱۰۰ میلیمتر است)

اسنیکرهای لاکچری

(برای بانوانی که دوست دارند اسنیکرهای لاکچری بپوشند، والنتینو مدل های جذابی را در اختیار  شیک پوش  ها قرار داده که اسنیکر نقره ای EMBROIDERED HIGH TOP  VALENTINO  SNEAKERS  با قیمت  ۱۳۰۰ دلاری در دسترس می باشد. در طراحی و تولید کفش والنتینو ، از پارچه کشباف لوکس،  چرم متالیک و چرم جیر استفاده شده است. سنگ هایی  کوچک تیره  رنگی که در طرح دوزی این کفش  به کار رفته، جذابیت خیره کننده  ای به سادگی این طرح می دهد)

گران ترین کفش های پاشنه بلند

(از گران ترین کفش های پاشنه  بلند ساخت برندهای لاکچری  ایتالیا  را میتوان برند والنتینو دانست که در بالا، طرح جذابی از مدل  LOVE STUD VALENTINO SANDAL را مشاهده  میکنید که ۱۳۰۰ دلار  قیمت گذاری شده است. چرم متالیک در ساخت این صندل  استفاده شده و ارتفاع پاشنه آن  ۱۰۵ میلیمتر بوده  و امکان سفارش اینترنتی دارد)

اسنیکرهای گران زنانه والنتینو میتوان به محصول VALENTINO GRAVANI SNEAKERS

(از دیگر اسنیکرهای  گران زنانه والنتینو  میتوان به محصول VALENTINO GRAVANI  SNEAKERS اشاره کرد که تک رنگ مشکی بوده و از پارچه کشباف و اکسسوری های زیر رنگارنگ  در طراحی و تولید این محصول  ۱۳۰۰ دلاری استفاده شده  است)

 صندل های نقره ای جذاب والنتینو

(تصویر  یکی دیگر از صندل های نقره ای  جذاب والنتینو را مشاهده میکنید که VALENTIN O LOVESTUD SANDAL PW2S0F نام  دارد  و ۱۳۰۰ دلار قیمت گذاری  شده است. ای صندل نقره ای، ارتفاع پاشنه  ۹۰ میلیمتری دارد  و زیپ آن در پشت کفش قرار گرفته و طرح  لمینیت بر روی کفش  به کار رفته  است که ترکیب خوبی  با اکسسوری های ریز روی کفش ارائه میکند)

 صندل مشکی رنگ والنتینو مدل STUDWRAP BOOTIE NW0S0E4

(در این طرح، صندل مشکی رنگ والنتینو مدل STUDWRAP BOOTIE NW0S0E4 را مشاهده میکنیم که تک رنگ مشکی بوده و ۱۳۰۰ دلار  قیمت گذاری  شده  است. اکسسوری های  زیری از جنس پلاتینیوم  در  طراحی  این صندل  گران والنتینو به  کار رفته اس. ارتفاع پاسنه نیز  ۷۵ میلیمتر  است)

صندل های زنانه لوکس والنتینو

(طرح جذابی  از صندل های  زنانه  لوکس  والنتینو را در عکس بالا مشاهده میکنید که تک  رنگ مشکی با سایز بندی مختلف  است و LOVESTUD SANDAL  PW2S0F19 بوده و ۱۲۵۰ دلار قیمت گذاری شد. زیپ پشتی داشته و ارتفاع پاشنه  نیز ۹۰ میلیمتر گزارش شد. )

صندل نقره ای با سایز بندی های مختلف

(در این عکس، صندل نقره ای با سایز بندی های مختلف  از  برند والنتینو را با نام VALENTINO  LOVESTUD  SANDAL PW2S0F17 شاهد هستیم که ۱۲۵۰ دلار قیمت گذاری گردید. زیپی در  پشت دارد و ارتفاع پاشنه آن نیز ۵  میلیمتر  است. برای کسانی که میخواهند لباس ماکسی  بلند  بپوشند، این صندل  گزینه خوبی  نیست و بهتر است  از  نمونه های پاشنه  بلند  والنتینو استفاده کنید)

 انکل بوت مشکی خوش استایلی

(در این  تصویر، انکل بوت  مشکی خوش  استایلی  را از والنتینو  مشاهده  میکنیم که ۱۲۴۵دلار قیمت  گذاری  شده  و STUDWRAP OPEN-TOE ANKEL BOOT نام دارد. ارتفاع پاشنه کفش والنتینو زنانه مجلسی، ۱۰۵  میلیمتر است که یکی از بلند ترین پاشنه های کفش زنانه را به خود  اختصاص داده  است)

 زنانه لوکس والنتینو

(کفش والنتینو پاشنه بلند  زنانه  لوکس ، ۱۲۵۰ دلار قیمت گذاری شده و رنگ بندی دیگری  از  همان مدل  STUDWRAP OPEN TOE  ANKEL BOOT  است که از  چرم بز در طراحی  ان  استفاده شد ارتفاع پاشنه  ۱۰۵  میلیمتری دارد)

 اسنیکرهای زنانه

(در این عکس، تصویر یکی از گران ترین اسنیکرهای  زنانه  را شاهد هستیم که والنتینو اخیرا تولید کرده و MINK FUR VALENTINO SNEAKER NW2S0 نام دارد و ۱۲۵۰ دلار  قیمت گذاری شده است. طرح خاصی از یک اسنیکر  سفید لوکس والنتیو را مشاهده میکنید که به دلیل پوشش آبی رنگ تیره روی  زبانه  کفش، ترکیب جذابی را تداعی میکند)

 رویه کفش مینک فور والنتینو

(رنگ بندی دیگری از  رویه کفش  مینک فور والنتینو اسنیکر را مشاهده میکنید که ۱۲۵۰ دلار قیمت گذاری  دارد)

بوت مشکی جذاب و خوش طرحی ای والنتینو

(در این عکس، بوت مشکی جذاب و خوش طرحی ای  والنتینو هستیم که ROCKSTUD BOOTIE PW2SOF98LHG نام دارد و ۱۲۰۰ دلار  قیمت گذاری شده  است. ارتفاع پاشنه  این کفش  ۱۰۵ میلیمتر بوده و اکسسوری  های ریز از جنس  پلاتینیوم در  طراحی آن استفاده گردید)

 اسنیکر مشکی ۱۲۰۰ دلاری

(در این عکس تصویری  از اسنیکر  مشکی ۱۲۰۰ دلاری  والنتینو با نام EMROIDERED HIGH-TOP SNEAKER PW0S0G5  را مشاهده میکنیم  که یکی از  پر نقش و نگار  ترین محصولات اسنیکر  زنانه  والنتینو است  و سبک گزارش میشود. سنگ های ریز در طراحی رویه  کفش که تو دوزی  چرمی دارد استفاده شد)

 کالکشن صندل های جدید زنانه

(طرح  دیگری  از کالکشن صندل  های  جدید زنانه والنتینو را میبینیم که رویه باز داشته و از  مدل های LOVESTUD SANDAL PW2SOF17CM است که ۱۱۷۵ دلار  قیمت گذاری  شد. زیپ داخلی  داشته و ارتفاع پاشنه آن  ۵ میلیمتر است که برای ست کردن با لباس های  ماکسی بلند،  توصیه  نمی شود)

طرح های صندل جذاب و گران

(در  این عکس، تصویر یکی دیگر از طرح های صندل جذاب  و گران  والنتینو را مشاهده  میکنیم  که  طرح ROCKSTUD ROLLING NOIR  SANDAL بوده  و ۱۲۰۰  دلار قیمت گذاری گردید. ارتفاع پاشنه این صندل ۶۰ میلیمتربوده و با چرم گوساله STAMPA ALCE پوشش داده شده است. این صندل نیز تک رنگ مشکی میباشد)

انکل بوت های والنتینو

(طرح دیگری  از  انکل  بوت های والنتینو (VOLENTINO ROCKSTUD ANGEL  BOOT PW2S0E85WUV) را شاهد هستیم که با قیمت ۱۱۵۰ دلار قیمت گذاری  گردیده  و تک رنگ  آبی تیره عرضه شد. طرح ساده  و شیک چرمی با اکسسوری های فلزی در پاشنه کفش بوده و ارتفاع پاشنه ۶۰ میلیمتر دارد.)

 ایتالیا

(طرح مشکی رنگ از بوت های ساده والنتینو را مشاهده میکنید که ۱۲۰۰ دلار قیمت گذاری  شده و مدل  ROCKSTUD BOOTIE PW2S0E86WUV را نشان می دهد. ارتفاع پاشنه  این مدل ۱۰۰ میلیمتر بوده و در ایتالیا ساخته  شده است)

 بوت سبز

(در این طرح به نسبت  متفاوت  از دیگر  مدل های بوت معرفی  شده از والنتینو، شاهد بوت سبز  رنگ با ۴ نوار سبز روشن  ظریف کاری شده با اکسسوری های مربعی همیشگی  والنتینو  در مدل  ROSKSTUD BOOTI PW2S0F99LTD  هستیم که  ۱۱۵۰ دلار  قیمت گذاری گردید. از پارچه کشباف در ساخت آن استفاده شده و نوار های سفید،  کنتراست خوبی به این طرح بخشیده است. ارتفاع  پاشنه  این مدل ایتالیایی چکمه گران،  ۱۰۵ میلیمتر می باشد)

 بوت بالایی

(در  این طرح مشکی، همان بوت بالایی  را شاهد هستیم که طرح مشکی آن ارائه شده است و به  دلیل طرح شیک و ساده با نوارهای ۴ گانه ، ترکیب زیبایی را برای  ست های مشکی بانوان مشکل پسند به ارمغان می  آورد.  این طرح از کالکشن ROCKSTUD ANKLE BOOT مدل PW2S0F99LTS 0VP  ارائه شد ۱۰۵ میلیمتر ارتفاع پاشنه  و ۱۱۵۰ دلار  قیمت  دارد)

 لباس های رنگ روشن

(در این مدل قرمز رنگ  که برای لباس های  رنگ روشن، گزینه فوق العاده ای است و البته نمیتوان با هر تناژ  لباس  ماکسی  ست کرد، طرحی از  انکل بوت های والنتینو را شاهد هستیم که مدل ROSKSTUD ANGEL BOOT PW2S0F99LTD 0RS را به نمایش  میگذارد که ۱۱۵۰ دلار  قیمت گذاری گردید. بند چرمی داشته و ارتفاع پاشنه  نیز ۱۰۵میلیمتر  است. نوارهای  سفید  کار شده بر  روی این مدل چکمه  والنتینو، آن را گزینه  مطلوبی برای لباس  هایی  با رگه هایی از تناژ  رنگ  روشن می کند)

ظریف فلزی مربع شکلی

(طرح مشکی زنانه دیگر از کفش  والنتینو  که مدل ROSKSTUD  SPIKE PUMP NW2S0E37TZB را به نمایش  میگذارد  که ۱۱۲۰ دلار قیمت  گذاری  شده و تک رنگ  در دسترس است. کفش  پاشنه  بلند با نوک  طلایی و اکسسوری های  ظریف فلزی مربع  شکلی که در مدل های قبلی هم  شاهد بودیم. ارتفاع پاشنه  نیز ۹۰ میلیمتر بوده  و از  چرم پوست بره در  تولید آن استفاده شده است)

متفاوت ترین مدل های کفش پاشنه بلند زنانه

(در این عکس، یکی از متفاوت ترین مدل های کفش پاشنه بلند زنانه والنتینو  را مشاهده میکنید که ۱۱۰۰ دلار  قیمت گذاری شده و مدل PUMP  IN  LUREX KNIT FABRIC  PW0S0G66DXB نقره  ای رنگ را به نمایش میگذارد. ارتفاع پاشنه این کفش والنتینو ۱۰۵ میلیمتر با جنس پلکسی است. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک بوده که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد و به همین  خاطر در طراحی این مدل  استفاده شده است. گفتنی است، جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف است که نوعی پلیمر به شمار می رود)

حتما بخوانید : خوشبوترین های عطر والنتینو

 طرح صندل اسپایک والنتینو

(در این عکس،  طرح صندل اسپایک والنتینو را از مدل ROSKSTUD  SPIKE SANDAL PW2S0E98BWM را شاهد هستیم که ۱۱۰۰ دلار قیمت گذاری شده از چرم پوست گوساله در ساخت  آن بهره برده اند. ارتفاع پاشنه ۷۵ میلیمتر با ضخامت ۳۰  میلیمتر است. در ساخت این کفش  زنانه  والنتینو از  چرم ناپا  استفاده شده است . چرم ناپا برای رویه  کفش ها کاربرد دارد  تا نوعی لطافت و نازکی خاصی  را به کفش بدهد)

پاشنه این کفش ۹۰ میلمتر

(در این عکس، طرحی از کفش های پاشنه بلند  زنانه والنتینو را مشاهده  میکنیم  که تک رنگ مشکی عرضه شده و مدل ROSKSTUD  SPIKE PUMP PW2SOE37BWM را به تصویر میکشد. ارتفاع پاشنه این کفش ۹۰ میلمتر  بوده و همچنان شاهد استفاده  از اکسسوری های دکوراتیو در این طرح هستیم که محصول  ایتالیا  به شمار می رود)

کفش پاشنه بلند زنانه با رویه باز چرمی و مشکی

(در این عکس،  شاهد کفش پاشنه بلند  زنانه با رویه باز  چرمی  و مشکی والنتینو هستیم که مدل ROKSTUD  ROLLING NOIR PUMP را نشان میدهد که تک رنگ مشکی بوده و با قیمت ۱۱۰۰ دلار روانه بازار شده  است. ارتفاع پاشنه این کفش ۱۰۰ میلیمتر می باشد)

طرح مشکی تک رنگ

( در این طرح چکمه زنانه والنتینو که  مدل  ROCKSTUD BEATLE  BOOT NWSOD47VOT  را به نمایش می گذارد، شاهد طرح مشکی تک  رنگ بوده  که ۱۱۰۰ دلار  قیمت گذاری شده است. اکسسوری های ریز پلاتینیوم در طراحی آن به کار  رفته  و ارتفاع  پاشنه  کوتاه ۲۰ میلیمتری دارد. چرم پوست گوساله  برای رویه کفش و پاشنه  به  کار  رفته است)

 اکسسوری های ریز از جنس روتنیوم

(در این طرح، مدل کفش زنانه  پاشنه بلند والنتینو را شاهد هستیم که مدل ۱۱۰۰ دلاری  ROSKSTUD NOIR ANKLE STRAP  PUMP  را به نمایش می  گذارد و تک رنگ  مشکی عرضه  شده است. چرم  مشکی در  طراحی رویه  به کار رفته و اکسسوری  های ریز از جنس روتنیوم در طراحی  استفاده گردید. ارتفاع  پاشنه این کفش مجلسی زنانه  والنتینو ۱۰۰ میلیمتر است)

چرم مشکی در طراحی رویه و پاشنه

(در  این طرح،  شاهد مدل پاشنه بلند زنانه کفش والنتینو از طرح ۱۱۰۰ دلاری  ROCKSTUD NOIR  ANKLE  STRAP  PUMP PW2SO39VBS هستیم که از چرم  مشکی در طراحی  رویه و پاشنه  استفاده شده  است. اکسسوری های RUTHEINIUM روی بدنه  کفش به  کار  رفته و ارتفاع پاشنه ۱۰۰  میلیمتری دارد. البته این طرح ظاهری مشابه طرح قبلی و با جنس متفاوت را عرضه کرده است)

کفش پاشنه بلند والنتینو

(در  این طرح،  شاهد کفش پاشنه بلند والنتینو هستیم که رنگ یاقوت سرخ  (RUBY) ۱۱۰۰ دلاری را به نمایش میگذارد و از  اکسسوری های ریز پلاتینیوم در طراحی رویه های چرمی  این مدل استفاده شده است. طرحی  از کالکشن ROCKSTUD SPIKE  PUMP  NW2S0E30RZB را مشاهده میکنید که ۱۱۰۰ دلار قیمت گذاری گردید. از  چرم پوست گوساله برای ساخت رویه این کفش سگک دار استفاده گردید و جلو باز بوده و پاشنه  مربعی  کوچک با گل  میخ های طلایی دارد.)

 کفش از چرم STAMPA ALCE

(در این طرح،  شاهد  مدل کفش پاشنه بلند جلو باز پاشنه مربعی مشکی رنگ از والنتینو هستیم که مدل ROCKSTUD ROLLING NOIR SANDAL MW0S0A07HCU 0NO ۱۱۰۰ دلاری را به نمایش می گذارد. در تولید این کفش والنتینو از  چرم STAMPA ALCE استفاده شده است و ارتفاع پاشنه  ۱۰۵ میلیمتر و ضخامت ۵ میلیمتر است. محصولی جذاب از  خانه مد والنتینو ایتالیا)

پاشنه کوتاه مجلسی زنانه جلو باز

(در این طرح، شاهد کفش پاشنه کوتاه مجلسی زنانه جلو باز هستیم که طرح ۱۱۰۰ دلاری مدل ROCKSTUD  NOIR  ANKLE  STRAP  PUMP مشکی رنگ را به نمایش  میگذارد و ارتفاع پاشنه  ۶۵ میلیمتری دارد. طرح سه  سگگ چرمی  این طرح  آن را با دیگر  طرح های والنتینو  متفاوت کرده است)

 مشکی از مدل ROCKSTUD NOIR ANKLE STRAP

(در این عکس، شاهد طرحی  جذاب مشکی از مدل ROCKSTUD NOIR  ANKLE  STRAP LW2SO375VBS 0NO از  والنتینو با چرم تزیین شده را شاهد هستیم که ۱۱۰۰ دلار قیمت گذاری گردیده است. از چرم NAPA در طراحی این محصول  استفاده شده و ارتفاع  پاشنه  ۶۵ میلیمتری را به نمایش  میگذارد)

طرح جذاب جلو باز با گل میخ

(در این عکس، طرح ۱۱۰۰ دلاری  از  والنتینو  با رنگ POUDER  را مشاهده میکنید که از مدل  ROCKSTUD  ANKLE STRAP  PUMP  NW1S0393VCE P45 بوده  و طرح جذاب جلو باز با گل میخ های پلاتینیوم را به نمایش میگذارد. ارتفاع پاشنه این کفش ۱۰۰ میلیمتر است. طرح  تک سگک از این مدل را شاهد هستیم)

 چرم STAMPA ALCE

(در این عکس،  طرح پاشنه  بلند مشکی جلو  باز چرمی  والنتینو را شاهد هستیم که مدل ROCKSTUD  ANKLE STRAP PUMP  PW2SO393VCE  ۰NO است و ۱۱۰۰ دلار قیمت گذاری گردید. چرم  STAMPA ALCE  در  طراحی رویه این کفش  به کار رفته  و گل میخ های پلاتینیوم در طراحی آن به کار  رفته است. ارتفاع پاشنه  نیز ۱۰۰ میلیمتر است)

 بدون پاشنه

(در این طرح،  شاهد کفش پاشنه  بلند والنتینو ۱۱۰۰ دلاری از مدل  ROCKSTUD ROLLING NOIR  BALLERINA هستیم  که بدون پاشنه  بوده  و برای تیپ های اسپرت و کژوال  شیک گزینه خوبی برای ست های بهاری و تابستانی  بانوان شیک پوش می باشد. چرم ALCE مشکی در طراحی این کفش جلو باز استفاده شده و گل میخ های پلاتینیوم  در آن به کار  رفته است.  ارتفاع  پاشنه این کفش  ۵ میلیمتر  است)

تناژ رنگ RGB

(در  این طرح، شاهد کفش پاشنه بلند زنانه قرمز رنگ  ROCKSTUD ANKLE STRAP PUMP  هستیم که چرمی با قیمت ۱۱۰۰ دلاری  را به نمایش میگذارد.  کفش روباز با گل  میخ های پلاتینیومی این کفش  قرمز رنگ  برای لباس هایی با تناژ  رنگ RGB  ست جذابی را به ارمغان می آورد. از چرم پوست گوساله  STAMPA ALCE در ساخت این مدل استفاده شده  و ارتفاع پاشنه  ۱۰۰ میلیمتری دارد)

حتما بخوانید : معرفی برترین های کیف مجلسی زنانه برند والنتینو

فش پاشنه بلند جلو باز

(در این عکس، مدل کفش پاشنه بلند جلو باز، تک سگک و صورتی رنگ ۱۰۵۰ دلاری از والنتینو را میبینیم که از  کالکشن  ROCKSTUD  ANKLE STRAP PUMP PW0S0393NNG L30 عرضه شده است. چرم  پوست بره در طراحی رویه  کفش  استفاده  شده و ارتفاع پاشنه  نیز  ۱۰۰ میلیمتر می  باشد و در ایتالیا تولید شده  است)

 کفش پاشنه بلند تک رنگ مشکی

(در این عکس  شاهد  کفش پاشنه بلند تک رنگ  مشکی با دو سگک از والنتینو هستیم که کالکشن ROCKSTUD  SANDAL مدل PW0S074VBP 0NO را به نمایش میگذارد و ۱۰۵۰ دلار قیمت دارد. ارتفاع پاشنه مربعی این کفش ۹۰ میلیمتر  و از گل میخ (STUD) های پلاتینیومی در طراحی  بدنه  کفش استفاده شده است)

کفش پاشنه بلند مشکی جلو باز چرمی

(در  این عکس،  کفش پاشنه  بلند مشکی جلو باز چرمی والنتینو از  کالکشن  MARY-JANE  PUMP  مدل PW0S0G67WPB را مشاهده  میکنیم که ۱۰۵۰ دلار  قیمت گذاری شده و پاشنه پلکسی (PLEXI HEEL) ۱۰۵ میلیمتری دارد)

 پاشنه بلند رنگا رنگ

(در این طرح، کفش والنتینو پاشنه  بلند جذاب رنگارنگ  جلو باز چرمی مدل PW2S0F26CDZ را مشاهده  میکنیم  که ۱۰۴۰ دلار قیمت گذاری شده  و برای تیپ های مجلسی رنگی  گزینه  فوق  العاده ای به  نظر می رسد. چرم ناپا برای  طراحی این کفش  استفاده شده و ارتفاع پاشنه ۱۰۵ میلیمتری  دارد)

 پاشنه بلند رنگ عاج

(در این عکس،  شاهدکفش پاشنه  بلند رنگ عاج  (IVORY)  از والنتینو  هستیم  که از کالکشن  ROCKSTUD   مدل NW1S0749VBH116 عرضه شده و ارتفاع پاشنه مربعی ۹۰ میلیمتری دارد و از گل میخ های پلاتینیومی برای رویه کفش استفاده  شده  است. این کفش  روباز دارای ۲  سگک  است که بیشتر جنبه  تزیینی دارد)

شاهد صندل های چند رنگ والنتینو هستیم که مدل PW2SOF26CDZ

(در این عکس، شاهد صندل های  چند رنگ  والنتینو هستیم که مدل PW2SOF26CDZ   را به نمایش میگذارد و ۱۰۵۰ دلار قیمت گذاری  شده است. این صندل، از چرم سفید برای  پوشش  پاشنه  ۱۰۵ میلیمتری  آن استفاده  کرده است و مدل چرم NAPPA  دارد که ظرافت خوبی  را به کفش میدهد)

صندل پاشنه بلند والنتینو از مدل PW2S0E82CBL

(در این عکس، شاهد صندل پاشنه  بلند والنتینو از مدل PW2S0E82CBL  هستیم که ۱۰۵۰  دلار  قیمت گذاری  گردید  و به صورت تک رنگ مشکی  روانه بازار شده است. از چرم پوست بز در طراحی محصول استفاده شده و سگک  فلزی داشته و طرح متفاوتی  را از  مدل صندل  های والنتینو به نمایش  می  گذارد. گل میخ  های پلاتینی در  طراحی  این کفش والنتینو به کار رفته است. ارتفاع پاشنه  نیز ۹۰ میلیمتر است)

کالکشن ROCKSTUD

(طرح دو  سگک دار کفش پاشنه  بلند والنتینو  از کالکشن ROCKSTUD  را شاهد هستیم که مدل PW2S0749VBP را به نمایش می گذارد و ۱۰۵۰ دلار  قیمت گذاری شده  است. این صندل از چرم  پوست گوساله  ساخته  شده و گل  میخ های  پلاتینیومی  هم  چون دیگر  مدل های کفش مجلسی  والنتینو در طراحی آن به کار رفته است. ارتفاع پاشنه این صندل نیز ۹۰ میلیمتر است  و در ایتالیا  تولید گردید)

صندل پاشنه کوتاه والنتینو از کالکشن STUDYWRAP

(در این طرح صندل پاشنه کوتاه والنتینو از کالکشن STUDYWRAP مدل  PW2S0E82CBL را مشاهده میکنیم که ۱۰۴۵ دلار قیمت گذاری شده از چرم پوست بز  در طراحی آن استفاده  گردید. طرح متفاوتی از سکگ کفش  های پاشنه کوتاه والنتینو در طراحی  این مدل به کار  رفته که به جذابیت آن افزوده است. ارتفاع پاشنه این کفش ۹۰ میلیمتر است)

 کفش پاشنه بلند مشکی والنتینو شاهد کالکشن ROCKSTUD SPIKE

(در این طرح کفش پاشنه بلند مشکی والنتینو شاهد کالکشن ROCKSTUD SPIKE  مدل  PW3S0E99BWM هستیم که ۱۰۴۵ دلار قیمت گذاری  شده است. چرم  پوست بره در  طراحی کفش به کار  رفته و با  گل  میخ های روتنیوم  ظریف  کاری گردید. ارتفاع پاشنه این کفش ۱۰۵ میلیمتر  است)

پاشنه بلند یاقوتی رنگ والنتینو

(در این کفش والنتینو پاشنه  بلند یاقوتی رنگ ، شاهد کالکشن راک استاد مدل PW2S0F03WVW  هستیم که ۱۰۴۵ دلار  قیمت گذاری شده و با گل میخ های پلاتینیومی ظریف کاری شده است. ارتفاع پاشنه این کفش خوش رنگ و خوش  استایل،  ۱۰۵ میلیمتر  است که برای ماکسی هایی با تناژ رنگ روشن  توصیه می شود. از چرم ناپا برای  طراحی نوارهای روی کفش  استفاده  گردید)

طرح قرمز رنگ جلو باز چرمی پاشنه متوسط

(در این طرح قرمز رنگ جلو باز چرمی پاشنه متوسط والنتینو،  شاهد کالکشنی از ROCKSTUD SANDAL  هستیم  که مدل PW2S0A27VOD  U27  را به نمایش میگذارد و ۱۰۴۵ دلار  قیمت گذاری شده است و ۲ سگک دارد. ارتفاع پاشنه  ۱۰۰ میلیمتر و گل میخ های پلاتینیوم  در طراحی  آن به کار رفت. این  محصول نیز  کاملا در ایتالیا تولید شده است)

صندل راک استاد مشکی رنگ والنتینو

(در این عکس،  شاهد صندل راک استاد مشکی رنگ والنتینو مدل PW2S0F03WW هستیم که تک  سگک  و تک رنگ بوده  و با قیمت ۱۰۴۵ دلار روانه بازار شد. گل میخ های پالتینیومی در طراحی  رویه  این کفش  چرمی استفاده شد و ارتفاع پاشنه  ۱۰۵ میلیمتری دارد. از چرم ناپا در ساخت  این مدل نیز استفاده گردید)

کالکشن صندل راک استاد والنتینو

(در این عکس، شاهد کالکشن صندل راک  استاد والنتینو هستیم که ۱۰۴۵ دلار  قیمت گذاری شده  و رنگ  بنفش تیره  دارد. در تولید این مدل PW2SO491VBP از گل میخ های پلاتینیومی استفاده شده که در اکثر  کفش های لاکچری زنانه والنتینو کاربرد دارد. ارتفاع پاشنه  نیز  ۶۰ میلیمتر است)

کالکشن ROCKSTUD ANKLE STRAP

(در این عکس  شاهد  کالکشن  ROCKSTUD ANKLE  STRAP مدل PW2SO393VIW هستیم که ۱۰۴۵ دلار قیمت گذاری  شده و رنگ نقره ای دارد. مدل تک  سگک و تک رنگ بوده  و از چرم پوست گوساله در طراحی آن به کار رفته است. گل میخ های پالاتینیومی نیز جذابیت خاصی را به این کفش با پاشنه ۱۰۰ میلیمتری داده است)

 پاشنه کوتاه والنتینو

(کفش والنتینو پاشنه کوتاه برنزی رنگ از کالکشن  ROCKSTUD ANKLE STRAP مدل PW2SO375VIW را مشاهده میکنیم که ۱۰۵۰  دلار قیمت گذاری شده است و از گل میخ های پلاتینیومی برای طراحی رویه کفش  استفاده  گردید. ارتفاع پاشنه این کفش سگک  دار ۶۵ میلیمتر است)

مدل اسنیکر زنانه صورتی

(در این طرح، مدل اسنیکر  زنانه صورتی  رنگ والنتینو  از مدل  PW2S0F81FT  را شاهد هستیم  که به صورت تک رنگ عرضه شده و ۱۰۰۰ دلار قیمت  دارد.  این محصول کاملا تولید ایتالیا  بوده و نوارهای  سفید رنگ، طرح جذابی را برای علاقمندان اسنیکرهای لاکچری به  ارمغان آورده  است)

در  خرید محصولات والنتینو از فروشگاه های معتبر خرید انجام  دهید تا نمونه های  تقلبی  این محصول در  اختیار شما قرار نگیرد. توصیه میکنیم مشخصات فنی مندرج در این گفتار و سایت  والنتنیو را برای تطبیق دادن محصول فروشگاهی  با مشخصات  اصلی در نظر داشته باشید.

مشاوره با طراحان مد و لباس  و هم چنین  پزشکان متخصص  برای انتخاب کفش  مناسب بانوان و آقایان در مراسم  مختلف  راهکاری  برای انتخاب و خرید یک کفش خوب است.

دنیای مد و لاکچری  گردی  را هر روز  با لوکس تهران دنبال کنید.

به  نظر  شما خوشگل ترین طرح زنانه کفش والنتینو کدام است؟

10 دیدگاه

10 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا