برند ها

بهترین برندهای کفش ورزشی و مجلسی : ۲۰ انتخاب

کفش ورزشی و مجلسی

۲۰ انتخاب از برترین های کفش ورزشی از آدیداس تا پرادا

انتخاب کفش از انتخاب  اکسسوری،  طلا، جواهرات  و حتی گران ترین لباس ها  و پوشش  های روزمره  سخت تر است.  چرا که با یکی از حساس ترین اندام  بدن یعنی پا که قلب دوم  نام دارد  در ارتباط است. برای خرید کفش خود  باید خیلی دقت کرد و کیفیت را فدای  قیمت نکرد. بهترین برندکفش های اسپرت، بهترین مارک های کفش مجلسی  مردانه و زنانه و بهترین برندهایی  که برای  کوهنوردی و پیاده روی نیاز دارید را از ۲۰  برند  معروف کفش جهان فهرست کردیم تا اگر روزی خواستید کفش خوب بخرید، این ۲۰ برند در ذهن شما باشد.

گفتار امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با برترین برندهای کفش جهان د ر سال های اخیر  آشنا می کند.

با کفش گردی امروز ما همراه باشید. در پایان این گفتار، ۱۵ معیار مهم برای خرید کفش خوب و راحت را نیز  معرفی کردیم.

۱) کفش ورزشی آدیداس

نام آشنا ترین برند بین المللی کفش را میتوان کفش  آدیداس آلمان دانست  که در  طراحی  و تولید  کفش های اسپرت، رقیب بزرگی  برای نایک آمریکا محسوب می شود. این شرکت در فهرست ۵ شرکت بزرگ تولید کننده لوازم ورزشی جهان از جمله  کفش  قرار دارد و مخاطبان  زیادی در ایران دارد. شرکت adidas در اواخر دهه پنجاه  قرن بیستم  میلادی  توسط  آدولف داسلر  و برادرش تاسیس  شد و با لوگو سه خط موازیش،  اعتبار کفش های ورزشی محسوب می شود.

آدیداس بیش از ۴۰۰ نوع کفش ورزشی تولید میکند که رکوردی درمیان تولید کنندگان کفش ورزشی به شمار  می رود. کفش های مخصوص دویدن آن شامل ADISTAR  RIDE, ADISTAR  SALVATION, ADISTAR CUSHION, ADIDAS  SUPERNOVA  CONTROL و امثالهم است که در زیر به شماری از کفش ورزشی های این برند اشاره  شده است.

اولتورا بوست

(اولتورا بوست  از جدید ترین مدل های کفش ادیداس است)

گروه فوتبالی

( کتانی های ورزشی  آدیداس در ۴ گروه فوتبالی، رانینگ ، بسکتبال و دیگر  رشته های ورزشی (all  training)  تقسیم  بندی می شود که در  سایت  این شرکت در دسترس است)

(تصویر  یکی از جدید ترین محصولات کفش فوتبالی آدیداس که PREDATOR TANGO 18.3 TURF نام دارد و رنگ بندی متنوعی را در اختیار مشتاقان مدل های فوتبالی این برند خوش نام قرار می دهد)

 تولیدات و فعالیت های آدیداس

برای مشاهده آخرین  اطلاعات و اخبار از تولیدات و فعالیت  های آدیداس  به سایت آدیداس مراجعه کنید. آدیداس در اینستاگرام  نیز یکی از برندهای فعال محسوب می شود و اگر میخواهید جدید ترین مدل های کفش آدیداس و هم چنین متن و حاشیه طراحی و تولید و عرضه آدیداس را در سال ۲۰۱۸ میلادی و پس از  آن مشاهده کنید به  این صفحه بروید که بیش از ۱۹ میلیون فالور دارد.

اینستاگرام آدیداس

(از اینستاگرام آدیداس برای مشاهده جدید ترین مدل های آدیداس استفاده کنید)

حتما بخوانید : چگونه کفش آدیداس اصل را از تقلبی آن تشخیص دهیم ؟

۲) کفش ورزشی نایک

نایک یا نایکی یا همان NIKE  از سال ۱۹۶۴ میلادی در تولید و طراحی انواع و اقسام کفش های ورزشی و لوازم ورزشی  در آمریکا و سایر کشورهای جهان فعال  است و در قرن بیست و یکم با در اختیار  داشتن لابراتوارهای  عظیم طراحی و آنالیز کفش  و آناتومی، از فناوری های فوق پیشرفته در طراحی  و تولید کتانی های سازگار با بدن جهت نیاز طیف های گوناگون ورزشکاران استفاده می کند. در این گزارش شما را با دنیای مدل های هوشمند و فناورانه  نایک آشنا میکنیم که نایک  مرکوریال (NIKE MERCURIAL) از آن جمله  است.

شرکت نایک را باید در تولید کفش ورزشی ، یکی از پیشگامان کسب و کار سبز یعنی تولید مدل های دوستدار محیط زیست(ECO FRIENDLY)  خطاب کرد. نایک ایرمکس،  نایک زوم، نایک تمپو  و هم چنین نایک مرکوریال از پر مخاطب ترین کتانی های نایک در سالهای اخیر هستند  که فناوری های خاصی  در طراحی و تولید آن به کار  می رود تا محصولات نایک چه برای ورزشکاران حرفه ای و چه عموم مردم، متناسب با نیازهای حرکتی آنان باشد.

 کفش ورزشی خوب

(همان طور که گفتیم،  کفش ورزشی خوب مدلی  است که از مچ پا شما به خوبی محافظت کند. مثل  این مدل نایک سفید فوتبال که ساق کوتاه دارد و محبوب کریستیانو رونالدو،  اسطوره رئال مادرید است)

نایک ایر مکس کالکشن

(تصویری از نایک ایر مکس کالکشن NIKE AIR MAX را مشاهده میکنید که از ارزان ترین و پر فروش  های نایک در سال های  اخیر بوده و فناوری ایر مکس سبب مبتنی بر بالشتک های هوا سبب شده  تا از لاستیک  های فیلون (برای ضربه  گیری) در لایه میانی آن استفاده شود تا حس یک جوراب  را به صاحب  آن بدهد به خصوص در فعالیت های ورزشی. هر مدل AIR  MAX  THE JACQUARD مشاهده کردید بدانید مخصوص دویدن است)

محصول نایک فلایت بونافیده

(محصول نایک فلایت بونافیده NIKE  FLIGHT BONAFIE از محصولات  جدید نایک است که فناوری پیشرفته ای در طراحی  و تولید این کفش ورزشی به نسبت گران استفاده  شده است)

نایک واپر مکس سی اس

(محصول نایک  واپر مکس سی  اس NIKE VAPORMAX CS  را شاهد هستید که از  محصولات جدید این شرکت است)

ماریا شاراپوا و کریستانو رونالدو و لیونل مسی، از معروف ترین طرفداران  کتانی های ورزشی جدید نایک هستند. صفحه اینستاگرام  شرکت  نایک، پر  مخاطب  ترین صفحه اینستاگرام یک شرکت تولید کننده کفش ورزشی در این شبکه اجتماعی محبوب است  که بیش از ۷۴ میلیون فالور دارد. دنیای نایک را در این LINK دنبال کنید که شما را با جدید ترین محصولات شرکت نایک و فناوری های هوشمند به کار رفته در آن آشنا میکند.

تصویر جدید ترین محصول

(تصویر جدید ترین محصول برند نایک  را مشاهده  میکنید که NIKE MERCURIAL SUPERFLY 360 نام دارد و پیشرفته  ترین فناوری  تولید کفش ورزشی حرفه ای  جهان در ان به کار رفته و با استقبال برند رونالدو (CR7)  نیز مواجه شده است)

سایت فروشگاه رسمی کریس رونالدو

(تصویر سایت فروشگاه رسمی کریس رونالدو  که تحت  عنوان CR7.com  محصولات خودرا را تحت لیسانس نایک و با مشارکت  آن تولید میکند)

۳) کفش ورزشی پوما

از دیگر  برندهای معتبر کفش ورزشی جهان  میتوان  به شرکت آلمانی پوما اشاره کرد که در تولید محصولات ورزشی از جمله کیف و کتانی و پوشاک، یکی از بزرگان تولیدکنندگان به شمار می رود. برندی  معتبر که محصول جدا شدن آدولف داسلر  از  برادرش در خط  تولید  آدیداس در  سال ۱۹۴۸ میلادی  است. پوما در ایران برای علاقمندان به دنیای کفش ورزشی و محصولات  ورزشی، نامی شناخته  شده با کیفیتی  بی نظیر بوده  و محصولاتی  چون: پوما  فراری، پوما  بی  ام دابلیو، پوما دیسک از جمله محصولات پر  فروش  این  برند مطرح برای ایرانیان است.

شرکت پوما

در سال  ۲۰۱۶ میلادی، شرکت پوما در همکاری با شرکت خودروسازی لاکچری BMW آلمان، استایل خاصی از کفش های ورزشی را روانه بازار کرد که به صاحب آن اجازه می داد با چرخاندن یک دیسک که جایگزین  بند شده  است، نسبت به تنظیم کفش در پا  اقدام کند که اگر چه خلاقیت جالبی بود اما با واکنش های تند فشن  بلاگرها  و منتقدان فناوری همراه شد.  در این کتانی ، از سیستم محرک دیسک استفاده  شده  تا با چرخاندن  آن، کفش در پا، شل یا سفت  شود.

تصویر PUMA BMW X-CAT DISC

(تصویر PUMA BMW X-CAT DISC)

کالکشن پوما فراری

(تصویر کالکشن پوما فراری پر فروش Puma Ferrari MS Drift Cat 5)

یکی از ویژگی های مهمی که در کتانی های نایک و آدیداس مشاهده  می شود ، سبکی آن است  که در مدل PUMA  BMW X-CAT DISC نیز شاهد هستیم. این مدل کم  تر  از ۲۵۰ گرم  وزن دارد. به هر  حال  مدل کانپست جینا لایت که در کفش پوما مشاهده کردید یکی از ده  ها فناوری جالبی است که پوما در سال  های اخیر در طراحی و تولید مدل های خود به کار برده است. برای  مشاهده جدید ترین طراحی های خلاقانه و رویایی پوما به این سایت  رجوع کنید.

 اینستاگرام پوما

(در  صفحه اینستاگرام پوما، جدید ترین محصولات این شرکت  را مشاهده کنید. هشتگ  معروف پوما: PUMAJAMMING  است)

صفحه اینستاگرام پوما  با انتشار  بیش  از ۳ هزار عکس از فعالیت های پوما و نمایش صدها نوع محصول این شرکت در  یک دهه اخیر بیش  از ۷ میلیون فالور دارد.  برای کسب اطلاعات بیش تر به این نشانی بروید.

۴) کفش ورزشی ریباک

از دیگر برندهای مطرح دنیای کفش مردانه و زنانه میتوان به ریباک اشاره  کرد که در تولید کفش ورزشی ، همچون آدیداس و نایک،  شهرت بین المللی دارد و مخاطبان زیادی درمیان ورزشی پوش  های ایرانی! این شرکت انگلیسی از  سال ۱۸۹۵  میلادی در صنعت مد ورزشی  جهان فعال است و در حال حاضر یکی از زیر مجموعه های آدیداس به شمار می رود.

تشخیص ریباک  اصل  و تقلبی آن است که از فروشگاه  های مجاز خریداری کنید یا با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت  ریباک، مشخصات  فنی ارائه شده هر محصول  را که شناسنامه رسمی آن هست،  با مشخصات فیزیکی کالای  خریداری شده  تطبیق دهید.

اینستاگرام ریباک

(اینستاگرام ریباک  برای مشاهده جدید ترین طرح های این برند ورزشی فراموش نکنید)

سایت ریباک

(سایت ریباک شما را با جدید ترین محصولات این شرکت آشنا میکند. هم چنین تخفیف های  هیجان انگیز فصلی)

پر فروش ترین محصولات ریباک

(پر فروش ترین محصولات ریباک طبق گفته  سایت این شرکت: REEBOK CROSSFIT NANO 8, REEBOK CROSSFIT  NANO  FLEX, CLUB  C  ۸۵, REEBOK  CROSS FIT FITNESS, CLASSIC LEATHER TL, CLASSIC  LEATHER   و REEBOK  LEGACY LIFTER است)

یکی از کتانی های  ریباک  که برای دویدن مردان  گزینه  خوبی است، مدل سابلیت است که از  ترکیب چرم  با الیاف های غیر طبیعی ساخته  شده  است و رویه محکم و مشبکی دارد  تا جریان هوا به راحتی به  داخل پا رفته  و سبب  تعریق خوب کفش شود.  لایه میانی SUBLITE و کفی MEMORY TECH در بسیاری از محصولات اخیر REEBOK  مشاهده می شود.

برای مشاهده جدید ترین مدل های کفش ریباک  و طراحی های جدید خانه  مد ورزشی این برند، به سایت  اینترنتی آن رجوع کنید. هم  چنین آخرین  محصولات از کالشکن های خلاقانه و جذاب ریباک را در اینستاگرام  این شرکت که بیش از ۲۵۰۰ عکس از محصولاتش را به اشتراک گذاشته  دنبال کنید. اینستاگرام ریباک حدود ۲ میلیون فالور دارد.

۵)  کفش ورزشی آندرآرمور

برندی کم تر  شناخته  شده  برای عموم کاربران کفش باز اما نام آشنا برای حرفه ای ها،  آندر  آرمور  (UNDER  ARMOUR)  است که از  سال ۱۹۹۶  میلادی  به عنوان یکی از  شرکت های تولید کننده محصولات ورزشی  به خصوص کتانی ، از آمریکا شروع به فعالیت کرد و با توجه به سابقه کم  فعالیتش به نسبت نایک  و پوما و آدیداس، اما گردش مالی  و فروش فوق العاده  ای را در سال های اخیر تجربه  کرده  است. بیش از ۴ میلیارد دلار فروش در  سال ۲۰۱۶ میلادی، بخشی از قدرت آندر آرمور  را در کسب  و کار  کفش جهان نشان می دهد که بیش از ۱۲هزار کارمند است.

محصول جدید آندر آرمور

(تصویری از محصول جدید آندر آرمور  UA HOVR Sonic Connected که از  فناوری DIGITALLY CONNECTED و UA HOVR و ANTI MICROBIAL ORTHOLITE  استفاده میکند  که فناوری های تولید مدل منحصر به فرد آندر آرمور است)

برای مشاهده جدید ترین محصولات آندر آرمور و هم  چنین  نمایندگی های مجاز  عرضه این برند  در خاورمیانه، میتوانید به سایت اینترنتی چند زبانه آن مراجعه  کنید که اطلاعات خوبی را در اختیار ورزشی پوش ها قرار می دهد.

سایت آندر آرمور آمریکا

(تصویر  ایندکس سایت آندر  آرمور  آمریکا)

محصولات برند آندر آمور

(اینستاگرام آندرآرمور روش خوبی  برای آشنایی با محصولات این برند و کسب اطلاعات درباره مشخصات فنی و قیمت و طرح بندی محصولات است)

آندر آرمور در اینستاگرام

آندر آرمور  در اینستاگرام بسیار  فعال است و ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۲۵۰۰ عکس از کفش های پیاده روی، مخصوص دویدن،  فوتبالی و بسکتبالی و دیگر رشته های ورزشی را به اشتراک گذاشته است  که در این نشانی  مشاهده کنید. این صفحه بیش  از  ۵  میلیون فالور دارد. پر فروش ترین محصولات آندر آرمور را اینجا ببینید.

۶) کفش کدز

از  سال ۱۹۱۸ میلادی به این سو، برند KEDS که برای مخاطبان ایرانی در فهرست  برندهای  کم تر شناخته  شده  جهانی  قرار میگیرد،  فعالیت خود را در  تولید محصولات ورزشی به خصوص کفش کدز  آغاز کرد و تا به  امروز با فروش  جهانی،  از فعال ترین  و پر فروش ترین  برندهای کفش محسوب می شود. برای آشنایی با پر فروش ترین محصولات این  برند مدل اسپرت به  سایت  آن در این نشانی مراجعه کنید.

اینستاگردها  هم اگر دنبال اسنیکر  آمریکایی از  سال ۱۹۱۶ میلادی هستند به  اینستاگرام فعال این شرکت در این نشانی بروند. این شرکت علاوه بر  کفش های ورزشی ، مدل های راحتی متنوع در  رنگ بندی گوناگون را نیز روانه بازار کرده است.

محصولات کفش کدز در اینستاگرام

(محصولات کدز را میتوانید در اینستاگرام این مجموعه  مشاهده  کنید)

تصویر ایندکس سایت کدز

(تصویر  ایندکس سایت کدز)

اگر دنبال مدل های فانتزی طرح  برجسته  و ریز در مدل ها و رنگ بندی گوناگون هستید توصیه میکنیم کفش کدز را در نظر داشته باشید که مدل های راحتی متنوعی را در اختیار کفش بازها  قرار می دهد.

تصویری از محصولات keds

(تصویری از محصولات keds)

کفش های نامزدی کدز

(کالکشن مدل های نامزدی کدز که  در طرح ها و رنگ بندی متنوعی عرضه شده است و قیمت  های مقرون به صرفه  ای برای رمانتیک ها و حتی لاکچری گردها دارد)

کفش های سفید مخصوص نامزدی و عروسی از برند کدز

(کالکشی از مدل های سفید مخصوص  نامزدی و عروسی از برند کدز)

۷) کفش ورزشی نیوبالانس

برند  دیگری که در این گفتار کفش گردی لوکس تهران معرفی میشود، نیو بالانس نام دارد. تولید کننده کفش ورزشی  آمریکایی که از سال ۱۹۰۶ میلادی در تولید کفش ورزشی  شهرت دارد و در  فهرست پر فروش ترین برندهای  کفش ورزشی جهان به شمار می رود و در سال های اخیر نیز به  فهرست  مدل های ورزشی  لاکچری گردهای ایرانی  اضافه شده است.

تصویر NEW BALANCE Men’s 608v4 Sneakers, 4E

(تصویر NEW BALANCE Men’s 608v4 Sneakers, 4E)

برای مشاهده جدید ترین محصولات نیوبالانس و تشخیص محصولات اصل  و تقلبی نیوبالانس،  به سایت اینترنتی رسمی شرکت  مراجعه کنید.  برای مشاهده جدید ترین طراحی های نیو بالانس به اینستاگرام  این  شرکت بروید  که حدود ۳ میلیون  فالوردارد.

محصولات نیوبالانس

۸) کتانی کی سویس

دیگر  برند کفش معتبر جهان، برند کی سویس  (K-SWISS) است که برخلاف  اسمش که نام کشور زیبا و صلح طلب سوییس را تداعی  میکند، برندی  آمریکایی بوده که در فهرست گران ترین  کتانی های قهرمانی ورزشی به از سال  ۱۹۶۶ میلادی به شمار می رود.  اکنون  این شرکت  توسط کمپانی  E-LAND کره  جنوبی هدایت می شود. ۴  محصول: K-SWISS HERREN  RINZLER SP  SNEAKER, K-SWISS LOZAN III, HERREN  SNEAKERS, K-SWISS  RINZLER SNEAKER WIEB و K-SWISS HERREN ARVEE 1.5 SNEAKERS از پر  فروش های  این شرکت به شمار  می رود.

رند کی سویس

 کفش بازهای لاکچری گرد

محصولات کی سوییس

برای مشاهده جدید ترین محصولات کی سوییس به سایت اینترنتی  آن رجوع کنید.  اینستاگرام این شرکت نیز  با انتشار پست ههای متعدد  در  هفته،  کفش بازهای لاکچری گرد  را با محصولات  متنوع این  شرکت آشنا میکند.

۹)کفش های کوه نوردی تک

کفش های تک  (HI-TEC) تولید کننده کفش ورزشی  است و محصولات مرتبط با مد  ورزشی  است  که از سال ۱۹۷۴  میلادی به عنوان شرکت فعال انگلیسی در تولید کفش های ورزشی  متنوع فعالیت دارد. شرکت BATRA  LIMITED   به عنوان سهامدار ارشد هایتک معرفی شده است. های تک در تولید مدل های ضد آب  مشهور  است.

جدید ترین محصولات های  تک را میتوانید در  سایت این شرکت  مشاهده کنید. آخرین اطلاعات و اخبار این شرکت تولید محصولات ورزشی  را در  صفحه اینستاگرام  آن دنبال نمایید. توجه داشته  باشید که مدل های طبی های تک مثل کفش های  طبی اکو،  از بهترین برندهای کفش جهان محسوب  می شود.

محصولات COVE, ALTITUDE LITE WP, COVE JUNIRO, V-LITE WILDLIFE, V-LITE LOW I

(محصولات  COVE, ALTITUDE LITE WP, COVE JUNIRO, V-LITE WILDLIFE, V-LITE LOW I را در تصویر  بالا مشاهده میکنید که اواسط سال ۲۰۱۸  میلادی به بازار  عرضه شد)

کفش های تک محصول Hi-Tec Florence Low WP Hiking Shoe

(تصویر مدل های تک محصول  Hi-Tec Florence Low WP Hiking Shoe)

محصول های تک سانتر

(محصول های تک سانتر  HI-TECH  SAUNTER که کفش مخصوص دویدن  مردانه است و رنگ بندی های متنوعی دارد و مدلهای زنانه نیز در  اختیار ورزشی پوش  ها قرار دارد)

برای  کسانی که به دنبال کفش های کوهنوردی مستحکم و با کیفیت به نسبت ارزان هستند،  مدلهای تک توصیه  می شود  که با چرم تقویت شده،  گزینه خوبی برای کوهپیمایی  های ارتفاع بالا به خصوص در مناطق  سنگلاخی است  که دوام کف آن اهمیت زیادی  دارد. همه  محصولات کوهنوردی های تک دارای  لایه ای است  که رطوبت را به خود جذب میکند و ضد باکتری می باشد. دو فناوری I-SHIELD و THEROMO-DRI سبب می شود تا کفش های های تک،  عایق خوبی در برابر حرارت و مقاومت مطلوبی در برابر لکه  داشته باشد.

کفش کوهنوردی پر فروش های تک

( کفش کوهنوردی پر فروش های تک)

فناوری شیلد و ترمو

( کفش  کوهنوردی های تک مدل MOUNTDIABLO که فناوری شیلد و ترمو درای را دارا بوده و چسبندگی مطلوبی با سطوح ایجاد می کند که برای کوهنوردانی که به  دنبال مدل های سبک و زیبا هستند،  مانت دیابلو را توصیه میکنیم)

کفش کوهنوردی

( کفش کوهنوردی های تک  مدل TRAIL OX WINTER مدلی هست که هر دو فناوری شیلد و ترمو را دارا بوده و برای  صعودهای سخت طراحی شده است)

۱۰) کفش ورزشی فیلا

دهمین برند معتبر  کفشی که در گفتار امروز سرویس مد گردی لوکس تهران  معرفی میکنیم،  برند فیلا  است که از  سال ۱۹۱۱ میلادی به  عنوان  تولید کننده  کفش های ورزشی از سئول کره جنوبی کار خود را آغاز کرد  و امروز در تولید لوازم ورزشی از جمله  اسکیت و کفش  های ورزشی، نامی شناخته  شده محسوب می شود. فیلا در  این سال  از ایتالیا  کار  خود را شروع کرد و اکنون توسط FILA KOREA  اداره  می شود. نیکولاس فیلا، بنیان گذار  این برند است که نباید با فدراسیون جهانی کشتی  اشتباه گرفته  شود.

 کفش اسکیتی فیلا

(مدل اسکیتی فیلا  FILA PRIMO ALU MAN گزینه  خوبی برای اسکیت بازی آقایان بوه و فریم آلومینیومی دارد  که با ۴ چرخ پلی یورتان، مانور  خوبی را در اختیار اسکیت بازها قرار می دهد. برای  اینکه از  پا شما در زمان اسکیت سواری محافظت شود،  محافظ  های پلاستیکی مستحکمی  در بخش پنجه و پاشنه  طراحی شده است)

محصولات فیلا

(برای مشاهده  محصولات فیلا در اینستاگرام به هشتگ: FILAHERITAGE مراجعه فرمایید)

 محصول FILA SHOWCASE 3

(تصویری از محصول  FILA SHOWCASE 3)

برای مشاهده جدید ترین محصولات فیلا به خصوص اسکیت کفشی متنوع و رنگارنگ  فیلا  به  سایت  آن در این نشانی  مراجعه کنید.  در اینستاگرام فیلا نیز  میتوانید  جدید ترین  محصولات این برند  را با توضیحات فنی مشاهده  فرمایید.

۱۱) کتانی Y-3

از  دیگر برندهای معروف جهانی کفش های ورزشی که البته در ایران هنوز به  عنوان ۱۰ برند  قبلی شناخته شده نیست، میتوان به کتانی وای تری  اشاره  کرد که توسط یوهجی یاماموتور (YOHI YAMAMOTO) ژاپنی تاسیس شد. انواع و اقسام اسنیکرها  و مدل های  اسپرت  مردانه  و زنانه  وای تری  را میتوان در  سایت  اینترنتی آن مشاهده کرد.

تصویر محصول Y-3 SUBEROU

(تصویر محصول  Y-3 SUBEROU)

تصویر محصول Y-3 PRIMEKNIT PURE BOOST ZG

(تصویر محصول Y-3 PRIMEKNIT  PURE BOOST ZG )

اسنیکرهای جدید وای تری

(اسنیکرهای جدید وای تری)

توجه کنید  که وای تری  چند سالی  است  که با برند آدیداس همکاری میکند و تحت نام ADIDAS Y-3  فعالیت دارند. جزییان بیشتر را در اینستاگرام اختصاصی این هلدینگ  طراحی  و تولید کفش ورزشی مشاهده کنید. سایت رسمی وای تری را میتوان در این LINK  مشاهده کرد. مجله معروف مد و لباس ووگ، در فوریه  ۲۰۱۸  از مخاطبانش  خواست تا از  لباس های مردانه و کفش وای تری برای طراحی مد خود  استفاده کنند.

۱۲) کفش مجلسی الکساندر مک کویین

نامی شناخته  شده  در  طراحی مد و لباس به خصوص  لباس های  سلبریتی های  پرده  نقری  و استیج که در دنیای کفش نیز، از برندهای صاحب طرح و نقش  به  شمار می رود.  کفش ها و کتانی های اسپرت الکساندر  مک کویین  در طرح ها و رنگ  های مختلف  چند  سالی است  که با استقبال کفش بازهای  ایرانی مواجه  شده و البته  از گران ترین مدل های بازار به  شمار می رود.

برای مشاهده محصولات لاکچری  و گران الکساندر مک  کویین  که همچون اوت کوتورهای  آن، قیمت های رویایی  دارد،  به سایت  اینترنتی ان رجوع کنید. اینستاگرام برند الکساندر مک  کویین نیز شما را با هر هفته با جدید ترین  محصولات این  برند در حوزه  کفش و کیف و لباس مردانه  و زنانه آشنا می  کند.

یکی از لاکچری ترین برندهای تولید کفش

(یکی از لاکچری ترین برندهای  تولید  کفش جهان در اختیار شرکت الکساندر مک کویین است که ۸ مدل  آن را برای  مدل های پاشنه  بلند طرح دار زنانه  مشاهده میکنید)

 اسنیکرهای سفید و متالیک گران

(طرح های مختلف از اسنیکرهای سفید  و متالیک  گران برند الکساندرمک کویین  را مشاهده  میکنید)

 کفش اسپرت با طرح صورتی رنگ الکساندر مک

(محصول  کفش اسپرت  با طرح  صورتی رنگ الکساندر مک  کویی  ALEXANDER MCQUEEN 511 که بیش  از ۳میلیون تومان قیمت گذاری شده است)

۱۳) کتانی بالنسیاگا

شرکت بالنسیاگا در  سال  ۱۹۱۵  میلادی  توسط کریستوبال بالنسیاگا  اسپانیایی تاسیس شد  و در تولید  عطر و محصولات لاکچری به خصوص کیف و کفش فعالیت دارد. این برند در  ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد. این برند کار خود را از پاریس  آغاز کرد  و در فهرست  محصولات لاکچری به شمار  می  آید. برای  آشنایی  با محصولات این برند لاکچری  کیف و کفش  و لباس  به سایت  آن  رجوع کنید.

اینستاگرام بلانسیاگا

اینستاگرام بلانسیاگا  نیز با ۴ میلیون فالور  در این URL در  دسترس است  تا شما  را با جدید ترین محصولات  این برند از جمله  مدل های  اسپرت  آشنا کند. سایت CQ اعلام کرده  که نایک  و بالنسیاگا از  اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی  همکاری خود را آغاز کرده اند. محصولات این برند از گران ترین  محصولات  کفش در میان ۳۳  برند معروف جهان  محسوب  می شود.

محصولات پر فروش بالنسیاگا

محصولات پر فروش بالنسیاگا را میتوان BALENCIAGA KIDS  SPEED, BALENCIAGA  SPEED TRAINERS, BALENCIAGA HERREN  SNEAKERS, BALNCIAGA LEDER-BOOTS و Balenciaga  schuhe دانست که بین ۴۰۰ تا ۱۲۰۰  یورو قیمت گذاری شده است.

۱۴) کتانی کامن پراجکتز

کتانی کامن پراجکتز،  از جمله  برندهای لاکچری طراحی و تولید کفش جهان است که در  سال ۲۰۰۴  میلادی تاسیس  شده و به عنوان  شرکت تولید کفش ایتالیایی و آمریکایی لوکس به شمار می رود. فلاویو جیرولامی  و پارتهان پوپات این شرکت را تحت  برند COMMUN  PROJECTS تاسیس کردند.

۵ برند گران این شرکت عبارتند از: COMMON PROJECTS  ORIGINAL ACHILL, COMMON PROJECTS LOW TOP, COMMON  PROJECTS  ORIGINAL ACHILLE 3, COMMON PROJECTS SNEAKERS AUS, COMMON PROJECTS ACHILLES  SPECK که در  بازه  قیمتی  ۲۵۰ یورو تا ۴۰۰ یورو قرار میگیرد.

کفش کامن پراجکتز

 جدید ترین طرح و مدل های رنگارنگ

برای مشاهده  جدید ترین طرح و مدل های رنگارنگ کامن پراجکتز  به سایت اینترنتی آن در این نشانی مراجعه کنید که مدتی  است به فهرست مدل های مورد علاقه  لاکچری  گردهای ایرانی وارد شد.

۱۵) کفش فندی

فندی را در ایران با محصولات آرایشی  و بهداشتی  بیشتر  می شناسیم که محبوب لاکچری گردهای ایرانی است. خانه  مد  لاکچری ایتالیایی  FENDI  در  زمینه  طراحی  و تولید کیف و کفش های لوکس و گران  فعالیت  زیادی  را از سال ۱۹۵۲ میلادی آغاز  کرده و از  طراحان ارشد او میتوان به کارل  لاگرفلد آلمان،  رهبر خانه  مد شانل و سیلویا  وینتورینی فندی اشاره  کرد.

محصولات مد و لباس لاکچری فندی

(محصولات مد و لباس لاکچری  فندی)

کفش فندی

شرکت های اقماری غول آرایشی

برند  فندی  هم اکنون یکی از شرکت های اقماری غول آرایشی  جهان یعنی  LVMH است. فندی را میتوان در این سایت و هم  چنین اینستاگرامش دنبال کرد تا با محصولات کیف و کفش  مردانه و زنانه  آن اشنا شد.

۱۶) کتانی راف سیمونز

شانزدهمین برند این گفتار، شما را با دیگر  برند مطرح دنیای  کفش  آشنا میکند. راف سیمونز (RAF  SIMONS) توسط  طراح  مد بلژیک راف  سیمونز از سال ۱۹۹۵  میلادی طراحی و تولید می شود. در  آوریل ۲۰۱۲  میلادی  این طراح مد اعلام  کرد که به  عنوان طراح ارشد برند کریستین دیور  فعالیت می  کند اما ۳  سال بعد از این شرکت جدا شد.

 همکاری آدیداس و راف سیمونز

(محصول  همکاری آدیداس و راف سیمونز)

کفش های به نسبت گران

برای  مشاهده کفش  های به نسبت گران این برند  به سایت اینترنتی راف مراجعه کنید. صدها محصول  این برند را میتوانید در  اینستاگرام  رسمی  راف  سیمنوز در این URL  دنبال کنید.

۱۷) کفش زنانه مجلسی پرادا

خانه  مد پرادا که در طراحی و تولید  لباس  های عروس و جامه های لاکچری  بانوان به خصوص لباس سلبریتی  های موسیقی  و سینما، برندی  نام آشنا  برای لاکچری گردها به  شمار  می رود، در  طراحی کفش نیز برای  مردان و زنان فعالیت  گسترده ای دارد.  جی  جی  حدید،  سوپر مدل  معروف، از جمله مانکن  های  این برند مطرح به شمار  می رود.  یکی از بهترین  مدل های مجلسی زنانه  را همین برند تولید می  کند.

کفش های ۱۰۰۰ یورویی زنانه چرمی پرادا

(از مدل های مجلسی  ۱۰۰۰  یورویی زنانه چرمی پرادا)

 لباس مشکی مجلسی بلندی از پرادا

(تصویری  از جیادا کولاگرانده در فرش  قرمز اسکار که لباس مشکی مجلسی  بلندی از پرادا را به نمایش گذاشت)

دنیای هیجان انگیز  این  برند لاکچری  را در سایت PRADA  و اینستاگرام ان مشاهده کنید که شما را با جدید ترین طرح ها و مدل های کیف و کفش  و لباس  پرادا آشنا می کند.

۱۸) کتانی پل اسمیت

برند پل اسمیت  (PAUL SMITH) متعلق  به پل  اسمیت،  طراح مد انگیلسی  است که در  طراحی  و تولید کیف و کفش  و لباس از  سال ۲۰۰۰  میلادی فعالیت دارد و کالکشن مدل های مجلسی لوکس  ان مخاطبان زیادی  دارد  که رنج قیمتی  از ۳۰۰  یورو تا  ۸۰۰ یورو را شامل می شود.

کفش پل اسمیت

برند پل اسمیت

از محصولات  معروف آن میتوان به: PAUL  SMITH  FLEMING  LEATHER, PAUL SMITH ERNEST DERBY, PAUL SMITH CONEY  LEATHER, PAUL SMITH WOOSTER LEATHER, PAUL SMITH LOGO  اشاره کرد. طراحی  کلاسیک کتانی های این برند با مدل های رنگارنگ را میتوان در سایت پل اسمیت  و اینستاگرام پل  اسمیت مشاهده کرد.

۱۹)کفش مجلسی زنانه سنت لورن

برند سنت لورن در سال ۱۹۶۱ میلادی تاسیس شد  و از برندهای لاکچری تولید محصولات  پوشا ک و آرایشی و بهداشتی و کیف و کفش  است. ژاکت  های تاکسیدو، محصول این برند است. در  زمینه کفش نیز یکی از  برندهای لوکس  بوده که میوانید جدید  ترین طرح ها و مدل های سنت لورن را در YSL.COM مشاهده کنید. اینستاگرام  سنت لورن فرصت خوبی است که با مدل های جدید این خانه مد آشنا شوید. هم چنین اوت کوتورهای رویایی آن.

 بوت های لاکچری سنت لورن

(تصویر بوت های لاکچری سنت لورن که بیش از  یک هزار یورو قیمت دارد. مدل TANGER 105  را مشاهده میکنید)

بوت های لاکچری مردانه

(تصویر  بوت های لاکچری مردانه  سنت لورن  که بیش از یک هزار یورو قیمت گذاری شده است)

۲۰) کفش مجلسی زنانه والنتینو

خانه مد  والنتینو از  برندهای لاکچری ایتالیا محسوب می شود. هم در طراحی و تولید  لباس و هم  کیف و کفش ، از برترین  برندهای جهان  محسوب  می شود که طراحی بسیاری از پوشش  های سلبریتی  ها در فرش قرمز  را بر عهده  داشته است. مدل های والنتینو برای لاکچری  گردها توصیه  می شود به  خصوص بانوان شیک پوش مشکل پسند  که دوست دارند در مهمانی ها متفاوت باشند. این برند  از بهترین برندهای کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه  است.

کفش های پاشنه بلند لاکچری

(تصویر مدل های پاشنه بلند لاکچری  والنتینو که یکی از جذاب ترین مدل های مجلسی  بانوان است)

کفش والنتینو

محصولات کفش والنتینو را در این نشانی مشاهده کنید.

حتما بخوانید : ۶۰ مدل از گران ترین کفش های زنانه والنتینو Valentino

۸ برند خوب برای کفش دخترانه

برندهای خوب و لاکچری برای بهترین کفش های مجلسی و اسپرت دخترانه  ۲۰۱۸ به شرح زیر توصیه شده است که به معرفی نیو بالانس  و آدیداس  و نایک ایر در این گفتار پرداختیم. کفش های  ASICS را در این نشانی مشاهده کنید. ‌

  • Brooks PureFlow.
  • Junior Asics Cumulus 17 GS Girl.
  • New Balance Lace
  • Junior Saucony Cohesion Girls.
  • Asics Gel Cumulus 16 GS.
  • Adidas Originals ZX 700
  • Asics Cumulus 18 GS Girl.
  • Nike Air Pegasus Zoom 33.

کفش خوب چه کفشی هست؟

همان طور که گفتیم، پا، قلب دوم است. شما در طول فعالیت های روزانه،  مجبور هستید برای رفتن  به مدرسه، اداره، خرید، تفریح، سرگرمی،  رفت  و آمدهای  عمومی در ساختمان و دیگر حرکت ها، مسافت زیادی را طی  کنید و شاید  این  مسافت در طول روز به  خصوص برای دانش آموزان، دانشجویان،  کارمندان و فعالان کسب و کارهای سخت، بیش  از ۱۰  کیلومتر در روز  باشد. بنابراین آنچه سبب می  شود تا شما در  این رفت و آمدهای پی  در پی  درمحیط های  باز یا بسته،  راحت تردد کنید و فشار کمتری به ستون فقرات شما وارد کند،  مدل  مناسب است.

تنظیم بند کفش ورزشی

(تنظیم بند کتانی ،  تاثیر زیادی در راحتی پا  شما در آن به خصوص در  پیاده روی های طولانی دارد)

در واقع مدل مناسب، تحرک روزانه شما را آسان  و تسریع میکند و تحرک آسان، سبب می شود تا شما با کم ترین مشکل،  روی سطوح  مختلف از موزاییک  و سنگ گرفته تا چمن  و کفپوش،  حرکت کنید و فعالیت  های مورد نظر را انجام دهید. اگر کفش شما  سفت  باشد  یا پاشنه  خوبی نداشته  باشد یا از  کتانی نامناسب و غیر متناسب با فعالیت روزانه استفاده  کنید (مثل استفاده از  مدل مجلسی برای دویدن)، نه تنها  کیفیت کتانی شما کاهش می یابد،  بلکه به دلیل عدم  تناسب کفی آن با تحرک مورد نظر، ستون فقرات تحت تنش قرار گرفته  و در دراز  مدت،  آسیب های مفصلی در انتظار شما خواهد بود.

متاسفانه عموم  بعضا، خرید کفش خوب را برای مهمانی ها انجام  داده و اصطلاحا،  برای خرید کفش مجلسی شیک، دقت  و هزینه زیادی صرف میکنند و از خرید مدل مناسب  برای فعالیت های پیاده  روی، ورزشی و حتی  دویدن که معیارهای استاندارد  کتانی خوب را برای  فعالیت های ورزشی  داشته باشد،  اجتناب میکنند.

خرید کفش خوب و راحت  همانند خرید عطر خوب و اصل و لوازم آرایش اصل و با کیفیت و انتخاب پارچه درست برای طراحی لباس مردانه یا زنانه، نیازمند توجه به اصول  و نکاتی است که در خرید شما تاثیر گذار  است و در نهایت  مدلی مطلوب را برایتان به ارمغان می آورد.

کتانی خوب مدلی  است که قابل انعطاف  باشد  تا پا در زمانی که در مدتی  طولانی در آن قرار می گیرد، تحت تنش های افقی و عمودی کم تری قرار گرفته و فشار  کم تری را تحمل کند. بنابراین در  خرید کفش خوب و راحت، به  فاکتور انعطاف پذیری توجه کنید.

کفش خوب مدلی است  که بند دار باشد و بتوان آن را با باز و بسته کردن تنظیم  کرد و به تناسب  فعالیت  مورد نیاز، راهبری خوبی را در اختیار صاحب  آن قرار دهد. بعضا مدل هایی که بندی نیست و اصطلاحا  چسبی است،  گزینه خوبی برای  پیاده روی های طولانی یا دویدن نیست.

کتانی خوب مدلی است که طبق نظر متخصصان ارتوپدی،  پاشنه سه  سانتی داشته باشد. پاشنه های بلند به  دلیل  فشاری  که به پا ایجاد میکند و بیشتر  برای  بانوان در مدل های مجلسی  استفاده می شود، توصیه  نمی شود و در مواقعی، باید  این کتانی ها به مدت کمی پوشیده شود.

کفش خوب مدلی  است که کفی آن مطلوب بوده  تا در پرش ها و فرودها، به  خصوص در میان ورزشکاران آماتور و حرفه ای، تنش کمتری  با پاشنه  ها و پنجه ها و بخش میانی پا وارد شود. معمولا مدل هایی که از فناوری GEL در  طراحی و تولید آن استفاده  میکنند  مثل مدل  های  برند ASICS GEL، گزینه  خوبی  برای  انتخاب کفش والیبالیست ها، بسکتبالیست ها و علاقمندان به هندبال  است. از بهترین کفش های ورزشی  برای فوتبالیست  ها و فوتسالیست  ها میتوان به محصولات NIKE  (نایک) اشاره  کرد.

کتنی خوب مجلسی مدلی است  که جنس آن از چرم طبیعی  بوده تا تعریق بهتری  برای پا  به ارمغان آورده و مانع از تعریف و بوی بد پا شود. به خصوص در مهمانی ها و مراسم که زمان زیادی پا در کفش می ماند،  استفاده  از  این گونه  مدل ها برای  طیف  های مختلف  سنی توصیه  می شود.

کفش خوب مدلی است که  به هر  منظوری که استفاده می شود، از اسپرت ساده و پیاده روی گرفته تا مجلسی و ورزش های تخصصی سخت، دارای کفی  جاذب انرژی  باشد تا فشار  کم  تری به پاشنه  منتقل شود.  پس  یکی  از نکات مهم  در انتخاب مدل مناسب،  کفی مناسب  است که در  فناوری  های تولید کفش جهان به خصوص این ۳۳ برند به آن توجه شده است.

کفش خوب

کفش خوب  مدلی است که به راحتی خمیده  شود.  اگر در هنگام خرید متوجه شدید که کتانی به خصوص کفی  آن به خوبی خمیده  نمی شود و با ترک های ریز مواجه شدید، به جز در  موارد پاشنه بلند  بانوان،  این مدل گزینه  خوبی  برای  خرید  به  خصوص به  منظور استفاده های طولانی  مدت نیست.

دیوید بکهام از طرفدارن محصولات H&M

(خمیدگی راحت  کتانی برای مدل های  اسپرت  اهمیت زیاد تری  دارد. چرا که مدت طولانی از آن استفاده می شود. دیوید بکهام از طرفدارن محصولات H&M، علاقه  زیادی به ست لباس با اسنیکر سفید دارد)

کتانی خوب اسپرت  یا طبی  کفشی  است که معیارها و استانداردهایی که فیزیوتراپیست ها  در خرید کتانی به آن اشاره  میکنند را داشته  باشد. چرا که مدل غیر راحت و نامناسب، انحراف شست پا، قوسی کمر و آسیب به  پنجه و فشار به مهره های ستون فقرات را برای شخص  ایجاد میکند  که در بلند مدت، سلامت فرد به  خصوص در کودکان و میانسالان  تهدید می شود.

کفش خوب  مدلی  است  که کفه داخل آن بتواند کل  محیط  قوس کف پا شما را به  راحتی پر کرده  و در  هنگام راه رفتن، حس  راه رفتن  در سطحی صاف  بدون جوراب را به شما  منتقل کند. به همین خاطر،  انتخاب و خرید مدل چرمی یکی از بهترین روش  های برای خرید کفش آقایان  و بانوان در سنین مختلف است. چرا که  چرم، سازگاری  خوبی  با پا دارد. البته اگر سازگاری خوبی هم  با جیب  شما داشته باشد!

ویدیوی زیبایی از تولید کفش نایک  که ویژگی های  فنی  یک  مدل خوب  را دارد:

کفش خوب و راحت  مدلی است که زیور  آلات کم تری دارد. هر  اندازه زیورآلات کفش بیش تر  باشد، وزن آن افزایش پیدا میکند و پا شما برای بلند کردن آن ،  نیروی بیش  تری  باید  صرف کند.

کتانی خوب را در بعد از ظهرها انتخاب و خرید کنید چرا که پا بر اثر حجم  فعالیت های روزانه  به بزرگ ترین حد خود می رسد.

فیزیوتراپیست ها

فیزیوتراپیست ها  معتقدند که کفش خوب مدلی است که قابلیت  الاستیکی  خوبی داشته و کفی آن به گونه ای طراحی شده باشد که استخوان پا صاحب کفش در اثر راه رفتن کم یا زیاد، تحت فشار  عمودی  قرار نداشته باشد. به  همین خاطر  توصیه  می  شود که مدلی  انتخاب کنید که فاصله بین پنجه آن و پاشته پا شما،  حداکثر  سه سانتی متر باشد.

کفش خوب از نظر پزشکان مدلی است که پنجه پا در داخل آن چه مجلسی چه اسپرت ، تحت فشار  نبوده و اصطلاحا پنجه به راحتی تا حدودی خم  شده و آزاد  باشد.  اگر پنجه شما در  آن تحت فشار افقی  و عمودی قرار دارد، از خرید اینش  خودداری کنید.

اگر فکر میکنید برای  خرید مدلی مناسب ،  نیازی به  مشاوره با فیزیوتراپیست های مجرب نیست، در اشتباه  هستید. چرا که ۷۰ درصد افراد، مشکل  قوسی پا داشته و خرید کفش انها با افراد عادی نیازمند رعایت  الزامات مهمی  است  که باید در  کنار استفاده از مشاوران  مد در  حوزه  کتانی در نظر داشته  باشند.

کفش مناسب و راحت

(اینفوگرافی که به شما میگوید  چگونه  مدلی مناسب  و راحت بخرید)

طبق  اعلام متخصصان ارتوپدی،  برخی از ناهنجاری های  لگنی به خصوص در میان  بانوان،  در پا دیده  می شود که پاهای پرانتزی، ایجاد  انحراف در  ستون مهره ها از آن جمله است. بنابراین مشورت با یک  متخصص طب فیزیکی پیش از خرید کفش به خصوص مدل های اسپرت و طبی  را فراموش  نکنید.

کانیه وست

(کانیه وست، همسر کیم  کارداشیان در فوتوشوت  کفش های جدید تیمبرلند پاشنه بلند)

کتانی خوب مدلی است که مچ پا شما را محکم در داخل آن  نگه می  دارد و ساق دار است. اگر به دنبال کفش های ورزشی  برای کوهنوردی،  پیاده روی و ورزش های  پر  تحرک  مثل تنیس، والیبال و فوتبال هستید، از نوع  کفش های ورزشی  ساق دار  کوتاه یا بلند استفاده کنید تا مچ پا شما به دلیل  تحرکات  ناگهانی، آسیب  نبیند. در رفتگی مچ پا در  فعالیت  های ورزشی،  از  متداول ترین آسیب  های مفصلی  ورزشکاران  است.

کفش خوب مدلی  است که شما روح و روان و جسم شما با آن تحت تاثیر منفی قرار نمی  گیرد.

همراهان گرامی

بهترین کفش  های کتانی یا طبی  یا مجلسی یا اسپرت، می  بایست بر اساس نیاز شما و هم  چنین فرم و سایز پا و قد و وزن شما انتخاب شود و تنها برند  و قیمت یک کفش ، تنها فاکتورهای لازم در انتخاب یک مدل خوب مجلسی یا اسپرت نیست. ده ها لینک و اطلاعاتی  که در  این گفتار  از ۲۰ برند معروف  کفش جهان  اشاره  شد،  میتواند راهنمای خوبی برای علاقمندان برای آشنایی  با بهترین مارک های کفش جهان باشد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین برند کفش ورزش و  مجلسی کدام است؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا