برند ها

راهنمای مدل های جدید کفش اسیکس (ASICS)

کفش اسيکس

خرید کفش ورزشی اعم از اسیکس یا نایک یا آدیداس، برخلاف کفش های رسمی و مجلسی، کار آسانی نیست. چرا که کفش های رسمی و مجلسی، شاید  در طول هفته  یا ماه، چند بار استفاده شود و در باقی موارد، واکس زده و داخل کمد هستند. اما کفش ورزشی، چه برای مسابقات ورزشی باشد  چه پیاده روی و چه استفاده های روزانه غیر رسمی، همواره توسط  افراد در طیف های مختلف سنی پوشیده می شود، لذا کاربرد  به  مراتب بیشتری از کفش  های مجلسی برای بانوان و آقایان دارد. کفش اسیکس کتانی ورزشی خوبی است ، که ده ها فناوری برای تولید آن به کار  می رود، گزینه خوبی برای ورزشکاران و پیاده روی روزانه است. به خصوص مدل کفش اسیکس ژل نیماس، اسیکس ژل  کایانو، اسیکس ژل نوسا و اسیکس نوساتری.

در گزارش  امروز مد  گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی داریم به کفش اسیکس که همچون بهترین محصولات کفش ورزشی نایک و آدیداس، با استقبال  گسترده ورزشی پوش های ایرانی  مواجه شده  است. با اسیکس گردی امروز ما همراه باشید.

درباره اسیکس

برند اسیکس ، یکی از برندهای خوش نام و معتبر در طراحی و تولید کتانی های ورزشی جهان است. علت این که این نام خیلی به گوش شما آشنا نیست، در  تنوع کم محصولات آن به نسبت بزرگان این رشته از جمله آدیداس و نایک حکایت دارد. ازطرفی، آدیداس و نایک کمپین های بین المللی با حضور  سلبریتی های سینما  و موسیقی و ورزش برگزار می کنند  و فناوری های خاصی در طراحی و تولید و عرضه محصولات در دستور کار دارند که در این سطح، کفش اسیکس (آسیکس) فعالیتی ندارد.

اسیکس به قلب دوم شما کمک میکند! بله. پا،  قلب دوم  است.  اگر پوشش پا شما مناسب باشد و جریان هوا به خوبی در کتانی جریان داشته باشد  و کفی کفش و روی آن و نشست پاشنه در کتانی به خوبی صورت بگیرد، پا شما کم تر احساس  خستگی  می کند  به  خصوص در زمان پیاده روی های بلند مدت  و در نهایت، ستون فقرات شما سالم  تر  و سبک زندگی شما سالم تر خواهد بود. در واقع، کفشي که پاشنه‌ هاي خوبی داشته باشد و از انعطاف ‌پذيري مطلوبی در طراحی و تولید آن استفاده شده باشد، مدلی مناسبی برای همه  سنین است.

شرکت هم اکنون در طراحی  و تولید تجهیزات مربوط به ورزش فوتبال، اسکواش، ورزش های رزمی، گلف، کشتی  و تنیس و هم چنین والیبال و بسکتبال،  محصولات زیادی  را روانه بازار کرده است. اما از نظر قدرت برندینگ و میزان فروش، هم تراز با آدیداس و نایک نیست.  اما کیفیت محصولاتش، تحسین مصرف کنندگان را در سراسر جهان به همراه داشته است.

شاید برای شما جالب باشید که بدانید این اسم به نسبت سخت: اسیکس  یا آسیکس یا ASICS به چه معنایی است. این کلمه، الهامی از  جمله: “If you pray to God, you should pray for a sound mind in a sound body C است که به ژاپنی:   ANIMA SANA IN CORPORE SANO بوده که برگردان فارسی آن، روح سالم  در بدن سالم می باشد.

(تصویر جدید ترین مدل های کفش اسیکس در سال  ۲۰۱۸)

(تصویر جدید ترین مدل های کفش اسیکس از سری: DYNAGLYTE 2, GEL-KENUN MX و GEL-QUANTUM 360)

(مدل های جدید کفش اسیکس از سری COMUTRA, GEL-RESOLUTION 7 NOVAL و LYTERACER TS  ۶)

عنوانی که اصطلاحی در میان فارسی زبانان از قدیم و ندیم است اکنون مخفف نام یک برند فعال و معتبر جهانی در طراحی و تولید محصولات ورزشی به شمار می رود. عقل سالم در بدن سالم! توصیفی واقعی  برای نشان دادن اهمیت ورزش و ورزشکاری و قرار دادن فرهنگ ورزش کردن در بخشی از سبک زندگی دیجیتالی شده بشر امروز.

به نظر می رسد که در نیم قرن  اخیر، این برند  به این شعار (SLOGAN) وفادار بوده و توانسته با نیل به تعالی در  محصولات با کیفیت و ارزنده، پرسیتژ  خود را در صنعت مد ورزشی  حفظ کند. این برند، محصولی خلاق  از  کشور نوآور و دانش محور  ژاپن  است که دنیای  را با تویوتا،  سونی، پاناسونیک  و هزاران برند دیگر در طول قرن بیستم، متحول کرد.

اکنون بخش قابل  توجهی از  وقت و سرمایه شرکت های تولید محصولات ورزشی، به شناخت آناتومی بدن انسان و نیازسنجی مخاطبان در سطوح مختلف  از افراد عادی تا ورزشکاران حرفه ای مرتبط است که این وظیفه  را آزمایشگاه  های تخصصی طراحی  و توسعه محصول  این شرکت های ورزشی انجام می دهند. برقراری تعادل میان روح و جسم ورزشکاران، از جمله اهداف  مهم در رفتار سازمانی یادگیرنده شرکت اسیکس است.

این برند ، شرکت چند ملیتی بین المللی  است و اکنون که بیش از هفتاد سال از تاسیس آن می گذرد، با در اختیار داشتن بیش از  ۸ هزار پرسنل (یک دهم پرسنل NIKE) در سراسر جهان، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کتانی های ورزشی به شمار می رود. این شرکت تحت عنوان نام  TYO:7936 در بازار بورس توکیو فعال دارد و دفتر مرکزی آن در شهر KOBE  قرار دارد. مدیرعامل کنونی  شرکت  MOTOI OYAMA  است  و درآمد خالص آن تا دسامبر  ۲۰۱۶ میلادی بیش  از ۱۰ میلیارد ین ژاپن برآورد شد. بخش های  هفت گانه این برند عبارتند از:

Haglöfs Runkeeper – Europe B.-V. Sports Corporation- Tiger Corporation- Tiger do Brasil Ltda. -Tiger Oceana Pty.

اگر به دنبال یکی از بهترین مارک ها برای خرید کفش های پیاده روی هستید، برند اسیکس را در نظر داشته  باشید  که هم چون مدلهای پیاده روی نایک،  مخاطبان زیادی  دارد. فناوری انعکاس نور در محصولات این مارک را در این ویدیو میتوانید مشاهده کنید که شما را با فناوری های جالب  به کار رفته در تولید ده ها محصول کفش اسیکس این کفش ورزشی آشنا میکند.

سایت رسمی  این شرکت  معروف ورزشی کفش ژاپن  در این LINK در دسترس است که  شما را با مجموعه کتانی های ورزشی و خدماتی که در اختیار جامعه  مخاطبان  قرار می دهد آشنا می کند.

یکی از ویژگی های مهم کفش ها به خصوص مدلهای ورزشی که مرتب تحت فشار است، ضربه گیر بودن کف آن است که این برند با فناوری GEL توانسته تولیدات خوبی را در اختیار  حرفه ای های رانینگ قرار دهد. اگر خواستید کفش مناسبی بخرید، حتما به ضربه گیر بودن توجه کنید که هم سبک باشد و حرکت انگشتان داخل کتانی به راحتی صورت پذیرد. به نظر می رسد این ویژگی های مهم را این برند در اختیار شما قرار می دهد. این ویدیو توضیحات بیش تر را در باره فناوری اسیکس ژل ارائه میکند.

این برند ورزشی،  ازجمله تولید کنندگان بزرگ کفش ، پوشاک و تجهیزات ورزشی از کشور  چشم بادامی های شرق آسیا بوده و در سپتامبر سال ۱۹۴۹ میلادی توسط  کیها چیرو اونیتسوکا ژاپنی با سرمایه ۳۰۰  هزار ینی  و استخدام ۴ کارمند راه اندازی شد و در ۷۰ سال اخیر یکی از فعالان حرفه ای طراحی و تولید کفش در قاره آسیا به شمار می رود.

آقای  KIHACHIRO ONITSUKA، سه  سال  قبل از راه اندازی  شرکت خود، همچون رالف لورن، در یک شرکت تجاری  در شهر کوبه  ٰژاپن، به عنوان  فروشنده  مشغول به  کار بود  و فروشندگی در حوزه  مد سبب شد تا وارد دنیای کسب و کار  تولید  کتانی های ورزشی  در همان شهر کوبه  شود. نخستین محصول این شرکت، یک جفت کفش بسکتبال  بود که در زیر مشاهده میکنید.

(تصویری  به جا مانده از نخستین محصول کمپانی کفش اسیکس ژاپن)
(قرار دادن SUNCTION- CUP (مکش روی کفش) روی نمونه اولیه کفش بسکتبال که توسط ASICS طراحی شده است تا کیفیت محصول  و کارایی آن برای  بسکتبالیست ها افزایش یابد)

(تصویر نخستین  محصول توسعه  یافته کفش بسکتبال که توسط این کمپانی در سال ۱۹۵۲ میلادی تولید شد. این کتانی ،  محصول محبوب برند کفشهای بسکتبال TIGER شد. )

این شرکت در دهه پایانی قرن بیستم  میلادی با  تاسیس  مرکز  مطالعاتی  و تحقیقاتی  خود (R&D)، در تراز یک شرکت دانش بنیان در حوزه  طراحی و تولید محصولات ورزشی  وارد  بازار پر  رقابت و جذاب فروش کتانی هاو پوشاک  ورزشی شد و تولیدات فناورانه زیادی را به بازار عرصه کرد. محصولاتی که امروزه در  کورس  رقابت  با برترین مارک های کفش  و لباس ورزشی جهان حضور دارد.

(تصویر  ایندکس سایت اسیکس در  سال ۲۰۱۸)

موسسه علوم ورزشی  این برند در این نشانی در دسترس است. شعار این مرکز آموزشی: خلق زندگی  با کیفیت از طریق فناوری ورزشی هوشمند  است که بر اساس این چشم انداز،  فعالیت  های زیادی در به روز رسانی محصولات و خدمات دانش بنیان حرفه ای  خود در صنعت مد و لباس ورزشی ارائه کرده  است. این موسسه تلاش  میکند تا با آنالیز  صحیحی از عملکردهای ورزشکاران و تحرکات ان ها، محصولی منطبق بر  نیازهای متفاوت آن ها را روانه  بازار کند.

این مرکز در سال ۱۹۷۷ میلادی به عنوان مرکز تحقیقات فناوری  شرکت اسیکس تاسیس شد. در سال ۱۹۸۰ میلادی، بخش تحقیقات بنیادی  کفش (SHOE FUNDAMENTAL RESEARCH SECTION) راه اندازی گردید که مهم  ترین بخش  آن، توسعه و برنامه ریزی انواع پاپوش ها بود.

۲ سال بعد یعنی در  سال ۱۹۸۲ میلادی، مرکز  توسعه کفش راه اندازی شد و در سال ۱۹۸۵  میلادی، موسسه علوم ورزشی این کمپانی متولد شد که در منطقه  جزیره کوبه قرار دارد. در  سال ۱۹۹۰ میلادی، موسسه علوم ورزشی و مرکز  توسعه منابع انسانی با نام ASICS R&D CENTER تاسیس گردید. در سال  ۲۰۱۵ میلادی نیز، شرکت اسیکس * فعالیت های خود را به حوزه  های مختلفی  توسعه دارد.

یکی از بخش های جالب این کمپانی ، موزه ورزش کفش اسیکس است که تحت نام ASICS SPORTS  MUSEUM فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید. گشتی در این موزه را در ویدیو زیر تماشا کنید.

۷۰ سال تاریخ فعالیت های این شرکت در طراحی نمونه  های اولیه  محصولات لباس و کفش اسیکس ورزشی را میتوان در این موزه مشاهده  کرد که یکی از موزه های ورزشی کشور ژاپن به شمار می رود که حتما در طی رقابت  های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو نیز  مورد توجه  گردشگران ژاپن  گرد قرار می  گیرد.

(بخش  معرفی سیاست  ها و اقدامات شرکت ASICS  در ارائه محصولات و خدمات  منطبق  بر الزامات زیست  محیطی، رعایت حقوق مصرف کنندگان، رعایت  مسایل  زیست  محیطی، کاهش تولید کربن، حمایت از محیط زیست در تولید کتانی ورزشی و رعایت حقوق دی نفعان (STAKE HOLDER) و سهامداران (SHARE HOLDERS) که درس های خوبی برای  دانشجویان و دانش اموختگان و مدیران شرکت های تولیدی و خدماتی ایرانی است)

(بخش  مربوط به دانلود  گزارش مسئولیت اجتماعی سالانه  شرکت کفش اسیکس ژاپن)

برنامه عمل  تجاری این شرکت (CODE OF  CONDUCTS) را در این نشانی مشاهده کنید. هم چنین اگر میخواهید ببینید که این شرکت تا چه اندازه در زمینه  کسب و کار سبز (GREEN BUSINESS) فعال بوده و تا چه میزان به معیارهای کسب و کار محیط زیست محور (ECO-FEINDLY  APPROACHES) وفادار است، میتوانید رفتار مد سبز این شرکت را در گزارش های سالانه  مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار (CSR & SUSTAINABILITY REPORT) مشاهده کنید که در این آدرس در دسترس  شما خواهد بود.

مثلا زنجیره تامین سبز (GREEN SUPPLY CHAIN) از جمله موضوعات جالبی است که این شرکت تولید کتانی های ورزشی به آن در طراحی  و عرضه محصولات خود توجه دارد.

(بخش استخدام در این شرکت در ژاپن)

اگر  دوست دارید  در یکی از خوش نام ترین برندهای تولید کفش آسیا در حوزه های مختلف مشغول به کار شوید، توصیه میکنیم به این بخش مراجعه کنید.

اینستاگردی با کفش اسیکس

صفحه اینستاگرام این برند معتبر تولید  کتانی های ورزشی  در آسیا، ظرف  ۴ سال  اخیر بیش از ۲ هزار پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۶۰۰  هزار مخاطب  دارد. این صفحه بیش از ۲۴۰۰ صفحه را نیز دنبال میکند که به نظر می رسد،  اکانت فعالی در  این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور باشد  و از روش بازاریابی  دیجیتالی  و هشتگ، به دنبال معرفی محصولات و طیف بیش تری از مخاطبان بالقوه این برند است.

(اینستاگرام  رسمی این برند با انتشار این پست در مارچ ۲۰۱۸ میلادی  نوشت: به بهار  سلامی دوباره باید داد. تغییر فصل، تنها چیزی نیست که تغیر میکند. برای دیده  شدن بیش تر این محصول جدید اسیکس ، از هشت  MOVETOBLOOM و هم  چنین CHERRYBLOOM استفاده شده است که نشان می دهد تا چه اندازه  سیاست های تبلیغاتی این برند معروف محصولات ورزشی جهان در راستای استفاده  از قدرت هشتگ ها در تبلیغاتی دیجیتالی متمرکز شده است)

(در این تصویر، بخشی از یک فیلم ویدیویی  را که اسیکس به مناسبت بیستمین سال تولید محصول GELNIMBUS منتشر کرده است را مشاهده  میکنید. برای کسب  اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید. استفاده  از هشتگ: #PLATINUM برای دیده شدن بیشتر این عکس، جالب توجه است)

(تصویری که صفحه اینستاگرام این برند از محصول اسیکس ژل نیمباس منتشرکرد  و از رنگ بندی خاکستری تا صورتی ان به عنون کتانی مورد علاوه آقایان و بانوان ورزشکار خبر می دهد. )

(تصویری از کفش اسیکس ژل نیمبوس)

(تصویری از جدید ترین محصول  کتانی ورزشی اسیکس ژل اکنومیکس (GEL  KENUNMX) که روی هشتگ  اینستا رانر یا INSTA RUNNERS  تگ شده است)

(در این پست اینستاگرامی، صفحه اینستاگرام این مارک از کاربران این صفحه خواسته است تا دوستان دونده خود را زیر این عکس تگ کنند. اقدامی جالب برای معرفی غیر  مستقیم محصولات کفش اسیکس به مخاطبان اینستاگرام تا با برند آشنا شوند که رویه جالبی برای تبلیغاتی  دیجیتالی و بازاریابی مجازی است)

(تصویری از فوتوشوت کفش اسیکس به مناسبت ولنتاین ۲۰۱۸ میلادی)

(در این تصویر، محصول نواورانه کفش اسیکس که ژل نیمباس است را مشاهده میکنید که در پست اینستاگرامی این برند به مناسبت بیستمین سال تولید این محصول پر فروش،  معرفی شده و روی هشتگ اختصاصی این مارک : ASICSRUNNING  تگ شده  است)

(در این پست اینستاگرامی که در صفحه رسمی ASICS بارگذاری شده  است، محصولی جدید ازکفش اسیکس را شاهد هستیم که کفش  ورزشی جذابی که  در رنگ آن در نورهای مختلف تغییر  میکند. این عکس روی هشتگ FUZEXRUSH  تگ شد)

(برای مشاهده اپلیکیشن کاربردی کفش اسیکس ، به این لینک مراجعه  کنید)

(در این پست  اینستاگرام، فوتوشوتی از محصول GEL KENUM اسیکس را شاهد هستیم که روی هشتگ  WORKOUTWEDESNDAY  تگ شده  است  و یکی  از محصولات پر فروش این برند را به نمایش می گذارد)

گشتی در محصولات اسیکس

در ادامه نگاهی داریم به ۳۰ مدل از بهترین محصولات کفش اسیکس که از بهترین مارک های کتانی ورزشی در جهان به شمار می رود و برای کسانی که به دنبال بهترین برند کفش ورزشی پیاده روی هستند، کفش اسیکس ژاپن یک انتخاب  خوب  و لاکچری محسوب می شود.

کفش اسیکس مدل GEL  QUANTUM 360 SHIFT MX

(از کتانی های اسیکس ، کقش ژل  کوانتوم ۳۶۰ شیفت  میکس (GEL  QUANTUM 360 SHIFT MX) را مشاهده میکنید که ۳۴۰  گرم وزن دارد و رنگ بندی های متنوعی در تولید ان به کار رفته است. عمق پاشنه ۱۰ میلیمتر است. کتانی ورزشی راحت  خوبی برای پیاده روی مسیرهای  غیر بلند، فعالیت های بدنسازی  و سبک زندگی فعال روزانه. این محصول برای کسانیکه دنبال مدلهای پیاده روی و ورزشی سبک هستند توصیه می شود. قیمت این محصول ۱۶۰ پوند  اعلام شده  است)

کفش اسیکس مدل METARUN

(از محصولات کفش اسیکس ، شاهد کتانی ورزشی متار ران (METARUN) هستیم که برای پیاده  روی  های طولانی گزینه  خوبی است و در ۳ رنگ در دسترس است. این از محصولات نوآورانه موسسه  علوم و فناوری اسیکس به شمار می رود که اخیرا عرضه شده و نسبت به محصول بالا، گران تر است. در تولید این محصول، ۱۵ فناوری  منحصر به فرد به کار رفته است که ۴ مورد از آن ها جدید و ۴ مورد به صورت پتنت در اختیار این برند است. فناوری FYTEFOAM، JACQUARD MESH و METACLUTCH و X-GEL در تولید این کتانی ورزشی سبک به کار رفته  است که به فوم های حافظه دار که در طراحی مدلهای فناورانه  راحت سبک به کار می رود مرتبط  خواهد بود. این محصول ۳۰۰ گرم است )

کفش اسیکس مدل GEL-FUJITRABUCO 6 G-TX

(مدل کتانی مردانه اسیکس GEL-FUJITRABUCO 6 G-TX را مشاهده میکنید که از گران ترین محصولات کفش اسیکس ژاپن به شمار می رود. این مدل، گزینه خوبی برای پیاده روی و دویدن های بلندت مدت است  و رنگ بندی مشکی دارد. مدلی مناسب مردان  و بانوان ورزشکار از این برند )

کفش اسیکس مدل DYNAFLYTE 2

(کقش رانینگ مردانه اسیکس DYNAFLYTE 2 یک  کفش پیاده روی و دویدن بوده و رنگ آبی آن طرفداران زیادی دارد)

کفش اسیکس مدل DYNAFLYTE 2

(کتانی ورزشی  زنانه DYNAFLYTE 2 در رنگ سفید  عرضه شده است)

کفش اسیکس مدل GEL-CUMULUS 19

(کتابی رانینگ زنانه ژل کومولوس  GEL-CUMULUS 19 کتانی ورزشی مناسب برای پیاده روی و دویدن است که از پارچه مش برای طراحی و تولید آن استفاده  شده است. رنگ طوسی داشته و گزینه خوبی برای پیاده روی های طولانی بانوان ورزشکار است)

کفش اسیکس مدل GEL-NIMBUS 19 LITE-SHOW

(کتانی رانینگ مردانه  اسیکس ژل نیمباس GEL-NIMBUS 19 LITE-SHOW از جدید ترین و گران ترین محصولات  اسیکس است که کفش پیاده روی و دویدن خوبی برای آقایان و بانوان ورزشکار است. رنگ بندی متنوعی هم دارد. )

کفش اسیکس مدل GEL-CUMULUS  ۱۹

(کتانی ورزشی مردانه اسیکس قرمز رنگ GEL-CUMULUS  ۱۹ را مشاهده میکنید که به نسبت مدل های قبلی ارزان تر است و مناسب پیاده روی و دویدن بود و در طراحی آن از پارچه مش استفاده شده است. )

کفش اسیکس مدل GEL 0 SONOMA 3 G-TX

(کتانی پیاده روی و رانینگ زنانه  مشکی رنگ GEL 0 SONOMA 3 G-TX  را مشاهده میکنید که برای پیاده روی های طولانی و دویدن توصیه می شود. اگر به دنبال کفش اسیکس نسبتا ارزان و با کیفیت جدید  هستید، کتابی ورزشی اسیکس مشکی رنگ ژل اوسونوما را پیشنهاد میکنیم)

کفش اسیکس مدل GEL-CONTEND 4

(کتانی ورزشی زنانه اسیکس مدل  GEL-CONTEND 4 از جمله محصولات به نسبت ارزان قیمت اسیکس است که رنگ سرمه ای با رویه قرمز دارد و برای پیاده روی و دویدن  بانوان، گزینه مطلوبی در روزهای بلند نیمه  نخست سال به شمار می رود)

کفش اسیکس مدل FUZEX RUSH

(کفش اسیکس ورزشی مدل FUZEX RUSH از جمله مدلهای به نسبت گران این محصول است که رنگ خاکستری داشته و برای پیاده روی های طولانی مدت گزینه خوبی برای بانوان ورزشکار به شمار می رود)

کفش اسیکس مدل GEL-FLUX 4

(کتانی ورزشی پیاده روی زنانه اسیکس مدل  GEL-FLUX 4 کفش مشکی مخصوص پیاده روی  و دویدن بانوان است )

کفش اسیکس مدل GEL NIMBUS 19

(محصول ورزشی  اسیکس ژل  از گران ترین کتانی های این برند بوده که در تصویر بالا، سه رنگ از  کتانی رانینگ زنانه اسیکس ژل نیمابس ۱۹ یا GEL NIMBUS 19 را مشاهده میکنید که برای پیاده روی های طولانی  مدت و دویدن زیاد، از فناوری خوبی برای تولید مدلی نرم و با دوام و سبک استفاده کرده  است)

کفش اسیکس مدل GEL-QUANTUM 369 KNIT

(کتانی رانینگ مردانه اسیکس  ژل کوانتوم  GEL-QUANTUM 369 KNIT از جمله گران ترین کتانی ورزشی این برند محبوب ژاپنی به شمار می رود. این مدل دارای  رنگ بندی و سایز  بندی  های متنوع بوده و برای پیاده روی و دویدن طولانی مدت توصیه می شود)

کفش اسیکس مدل GEL-KAYANO 24

(در تصویر بالا، شاهد سه رنگ بندی مختلف از مدل رانینگ مردانه اسیکس ژل کایانو GEL-KAYANO 24 هستیم که کفش پیاده روی و دویدن خوبی برای آقایان  است که البته  رنگ بندی متنوعی دارد  با سایز  های مختلف)

نکته ای که باید درباره  کتانی های کایانو اسیکس  توجه کنید آن است که این مدل ها، رویه ای تلفیقی  از چرم مصنوعی و الیاف  نخی دارد که که سبب سهولت در جریان هوا در داخل آن شده  و برای تعرق پا در روزهای گرم سال مناسب است. این کتانی از فناوری  فلوید فت (FluidFit) بهره می برد که سبب افزایش انطباق  بهتری کفش  با پا در زمان گام برداشتن می شود.

برخی از مدل های کفش اسیکس از سيستم تقويت ديناميک (DuoMax) برخوردار است که در طراحی آن تلاش شده تا با کم کردن وزن این محصول و ارتقا فوم زیر آن، فشار کم تر  به پا  هنگام گام  برداشتن  وارد می شود. اگر در  بررسی مدلهای اسیکس با اصطلاح (Heel Clutching) مواجه شدید بدانید که این فناوری، سبب جفت شدن بهتر پاشنه در کتانی شده و سبب سهولت در پیاده روی های بلند مدت می شود.

سيستم ضربه‌گير (GEL) ، جدید ترین نوآوري اسيکس در قسمت کفه آن است که در برخی از کتانی های به نسبت گران قیمت شاهد هستیم.

کفش اسیکس مدل GEL-FLUX 4

(در عکس بالا، شاهد کتانی رانینگ مردانه ژل فلاکس  چهار GEL-FLUX 4 هستیم که رنگ مشکی آن را مشاهده میکنید. این محصول از محصول کایانو قیمت کم تری دارد و کفش پیاده روی و رانینگ مناسبی  برای  روزهای بلند سال  آقایان است. رنگ بندی و سایز بندی متنوعی دارد)

کفش اسیکس مدل GEL-LYTE V NS G-TX

(در این عکس، کفش اسیکس اسپرت مردانه مدل ASCIS GEL-LYTE V NS G-TX را شاهد هستیم که اسنیکری برای پیاده روی طولانی مدت است که رنگ مشکی آن را مشاهده میکنید و سایز بندی و رنگ های متنوعی دارد)

کفش اسیکس مدل GEL-FIT SANA 3

(سه رنگ بندی مختلف از کتانی فیتنس زنانه اسیکس سانا سه GEL-FIT SANA 3 را مشاهده میکنید که گزینه  خوبی برای  فعالیت های بدنسازی بانوان بوده و در واقع سانا، کفش اسیکس زنانه تقریبا ارزان به نسبت دیگر محصولات است که سایز بندی و رنگ بندی متنوعی دارد)

کفش اسیکس مدل FUZEZ

(کتانی رانینگ زنانه اسیکس فوزکس FUZEZ کفش پیاده روی و دویدن است که مدلی ورزشی و رنگ بندی  متنوع آن را در تصویر  مشاهده میکنید. سایز  بندی و رنگ بندی متنوعی دارد)

کفش اسیکس مدل GEL-PHOENIX 8

(در این  تصویر، کفش اسیکس رانینگ زنانه ژل فونیکس GEL-PHOENIX 8 را مشاهده میکنید که از اسیکس فوزکس گران تر بوده و گزینه خوبی برای پیاده روی و دویدن طولانی مدت بانوان است. مدل سرمه ای رنگ را مشاهده میکنید که البته رنگ بندی و سایز بندی متنوعی هم  دارد)

کفش اسیکس مدل GEL-KAYANO TRAINER

(کفش اسپرت مردانه  اسیکس ژل  کایانو ترینر GEL-KAYANO TRAINER در واقع اسنیکر اسپرت بوده که رنگ بندی مشکی کتانی را در عکس بالا مشاهده میکنید. سایز بندی و رنگ  بندی متنوعی دارد)

کفش اسیکس مدل  GEL-LYTE V

(در این  تصویر، کفش اسیکس اسپرت زنانه مدل GEL-LYTE V را مشاهده  میکنیم  که رنگ کرم داشته و اسنکیر خوبی  برای پیاده روی میان  مدت است)

کفش اسیکس مدل  GEL-RESPECTOR

(در این عکس، کتابی اسپرت  مردانه  اسیکس مدل  ASCIS  GEL-RESPECTOR را شاهد هستیم که رنگ فیلی داشته و سبک اسپرت  مردانه را به تصویر میکشد)

کفش اسیکس مدل  GEL-LYTE  III

(در  این تصویر کفش اسیکس مردانه  مدل GEL-LYTE  III را مشاهده  میکنید که سبک اسپرت بوده و رنگ مشکی  داشته و گزینه  خوبی  برای پیاده روی طولانی آقایان ورزشکار است)

کفش اسیکس مدل  GEL –NIMBUS 17

(کتانی ورزشی رانینگ اسیکس  ژل نیم باس مدل GEL –NIMBUS 17 محصولی مخصوص پیاده روی و دویدن خوبی با رنگ شرابی بوده که سیستم بالشتگ گذاری مناسب داشته  و مجهز  به سیستم فلوید راید (FLUID RIDE) بوده و از سامانه خشک کن (COMFOR DRY) بهره می  برد)

توجه داشته باشید که سیستم FLUID  RIDE که در برخی  از مدل ها استفاده می شود، ظاهر خوبی  را برای کفش اسیکس به ارمغان می  آورد. سیستم COMFOR DRY نیز  در بخش  بالایی  مدلهای این برند به  کار می رود که برای دوام بخشی به عملکرد بالشتک گذاری  و راحتی  پا در محصول مناسب است.

کفش والیبال اسیکس مدل  GEL VOLLEY ELITE

(مدلی که در بالا مشاهده میکنید،  کفش اسیکس مردانه برای والیبال  مدل  GEL VOLLEY ELITE است که در طراحی ان سعی  شده تا مچ پای شما که در  ورزش والبیال با تکان های شدید همراه می شود به خوبی محاط شده و از پیچ خوردن های احتمالی جلوگیری شود. مخصوصا برای کسانی که می بایست اسپک های  زیادی بزنند و پرش های ناگهانی و فرودهای  سخت دارند. قالب این کتانی هم برای پرش های درجا مناسب است. زیرا از پا  در مقابل فشارهای  ناشی از فرود، حفاظت میکند که برای کتانی های ورزشی، فاکتوری هست که باید به آن توجه کرد. این کفش والیبال اسیکس از فناوری ژل استفاده میکند که برای بازی  در زمین های داخل سالم  که کف پوش  خوبی دارند توصیه  می شود. ژل در بخش پاشنه  و ناحیه بیرونی کتانی استفاده می شود. )

کفش بسکتبال اسیکس مدل  GEL SENSEI 5 MT

(در این تصویر، شاهد کفش والبیال اسیکس مردانه پر فروش ژل سنسی سری های پنچ ام تی و شش ام تی هستیم (GEL SENSEI 5 MT) که مخصوص مردان بوده و همان طور که از اسمش بر می آید، فناوری ژل در کتانی استفاده شده است. همان طور که قبلا گفتیم، هر کفش اسیکس که کلمه ژل در نام برند باشد، یعنی برای ورزش های سالنی مثل بسکتبال و والیبال مناسب است. چرا که ژل در بخش پاشنه و کفی آن استفاده شده و پا شما را در پرش ها و فرودهای ناگهانی محافظت میکند. اگر میخواهید محصولی بپوشید که در طول مدت بازی پر تنش والیبال برای پاها، آسیب کمتری دریافت کنید، ژل سنسی پنچ ام تی این برند توصیه می شود)

کفش والیبال اسیکس مدل  GEL BEYOND 4 MT

(کفش اسیکس والبیال مردانه مدل چهار ام تی ( GEL BEYOND 4 MT) از جمله کفش های والیبال ژل دار این برند است که پا را در مقابل پرش ها و فرودهای ناگهانی محافظت میکند. کفی این کتانی پای شما را در بخش پاشنه و پنجه و قسمت میانی محافظت می  کند و به نسبت کتانی قبلی، ارزان تر است)

کفش والیبال اسیکس مدل  GEL TASK MT

( کفش والیبال اسیکس مردانه کتانی ژل تسک ام تی (GEL TASK MT) از کتانی های پر فروش اسیکس برای والیبال دوستان است که دو رنگ بندی ان را در این تصویر  مشاهده میکنید. چرا که ساق دار بوده و به خوبی مچ پا شما داخل کتانی محاط می شود و از پیچ خوردن های ناگهانی که در ورزش والیبال زیاد اتفاق می افتد جلوگیری میکند. در این مدل، شاهد استفاده از فناوری اسی پی وا (SPVA) هستیم که سبب می شود تا بازیکن والیبال در هنگام پرش، انرژی مورد نیاز پرش به روی پنجه متمرکز شود و در نهایت فلکسیبیلیتی ورزشکار در زمین بازی افزایش یابد. البته ژلی که در بخش زیره کتانی در این مدل به کار رفته، از پاشنه شما در فرود و پرش  ها محافظت میکند. اگر مشکلی با ساق آن ندارید، توصیه میکنیم از این کتانی برای بازی  والیبال استفاده کنید)

کفش والیبال اسیکس مدل  VOLLEY ELITE FF MT

( کفش والیبال اسیکس مردانه الیته اف اف ام تی ( VOLLEY ELITE FF MT)، همان طور که از اسمش پیداست، مدلی مخصوص البته ها بوده و از بهترین کفشهای والیبال محسوب می شود که مخاطبان زیادی دارد. در تولید این کتانی چند مورد از فناوری های پانزده گانه این برند استفاده شده که از ان جمله میتوان به فناوری فلیت فوم اشاره کرد. رویه ای این کتانی، انعطاف پذیری خوبی دارد و جریان هوا در آن به خوبی انجام می شود. این مدل، از گران ترین مدل های کفش های والیبال اسیکس به شمار می رود)

کفش والیبال اسیکس مدل  VOLLEY ELITE GEL 3 MT

( کفش والیبال اسیکس مدل الیته سه ام تی ( VOLLEY ELITE GEL 3 MT) از کتانی های قبلی ارزان تر است اما هم چنان فناوری ژل  و فلایت فوم به کار رفته در آن، برای والیبالیست هایی که به دنبال انعطاف پذیری خیلی خوب در زمین بازی هستند، انتخاب  خوبی است)

(کتانی های ژل نایت لایت که تحت عنوان GEL LYTE NIGHTSHADE ارائه می شود، کتانی NAVY، خاکستری، خاکستری روشن، مشکی و آبی دارد که درخشندگی خوبی در شب دارد. کتانی های نایت لایت (NYTE-LYTE) از زیبا ترین و پر طرفدار ترین محصولات این برند محسوب می شود)

(کتانی های نوسا NOOSA  از  جمله  ارزان ترین کتانی های این برند ژاپنی معتبر بوده و فناوری  خاصی در آن به کار نرفته و به همین خاطر، قیمتی جذاب برای عموم مشتریان  کتانی های پیاده روی و ورزشی دارد. اسیکس نوسا فسفری و نارنجی، از جمله پر طرفدار ترین کتانی های اسیکس نوسا به شمار می رود. البته مدل ASCIS GEL NOOSA رده TRI و FF  هم موجود است که قیمت بالاتری از کتانی های ساده دارد. ژل نوسا تری،  مخاطبان زیادی در کشورهای آسیایی دارد. )

درس هایی از اسیکس

از اسیکس ، این برند خوش نام کتانی های ورزشی آقایان و بانوان در تولید محصولات ورزشی و کسب و کار فشن ورزشی می  توان درس های فراوانی گرفت که در ادامه به بخش  هایی از آن اشاره  میکنیم.

(جدول تبدیل سایز کتانی اسیکس )

شفافیت در  اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری

 از  موضوعات مهم  در فعالیت های این شرکت  تولید ورزش قدیمی ژاپنی، شفافیت در اطلاع  رسانی خدمات و محصولات متنوع فناورانه ورزشی است. این شرکت در راستای سیاست  های مسئولیت اجتماعی (CSR)  خود تلاش دارد تا فعالیت های کسب و کار خود را اطلاع رسانی کند تا مخاطبان و مشتریان و سهامداران، درباره فعالیت  های تولیدی این شرکت و نقش آن در محیط زیست اطلاعات لازم را کسب کنند.

گزارش های دقیق و ماهانه و سالانه این شرکت ، الگوی خوبی برای فعالان صنعت مد و لباس  ایران است. این کمپانی  یکی از دلایلی که موسسه علم و فناوری خود را تاسیس کرد، توجه به تولید دانش بنیان در محصولات کفش است که زمینه را برای  تعالی این برند  در سطح بین المللی فراهم کرده است. این برند را باید یکی از برترین شرکت های نوآور خلاق در عرصه تولید کتانی های ورزشی  دانست که ارتباط خیلی خوبی با جامعه مشتریان (CRM)  دارد.

هدف این شرکت آنطور که در رفتار سازمانی آن مشاهده  میکنیم، تولید کتانی و ارایه خدماتی است که برای مشتریانش  ارزش  افزوده (VALUE ADDED)  ایجاد کرده و به جهانی ایمن  و سبز  و سالم  کمک کند. البته این سیاست، در کسب و کار های خانوادگی  بزرگ ژاپنی ها بسیار  به چشم میخورد.

کفش اسیکس و HSE

نکته مهم  که برای تولید کنندگان کتانی ورزشی  و حتی غیر ورزشی ایرانی اهمیت دارد، توجه به بهداشت ایمنی و حرفه ای است که در قالب HSE و استانداردهای OHSAS  ارائه می شود. ایمنی و کیفیت کفش اسیکس هم ردیف برترین برندهای جهان است. خودداری این شرکت در استفاده از کتانی های بی کیفیت  سبب  شده  تا موسسه  علوم ورزشی ASICS در واقع نقش واحد بزرگ فناورانه کنترل کیفی  (Q,C) این برند را عهده دار  بوده و بهترین  متریال در اختیار واحدهای  تولیدی  قرار بگیرد. آنالیزهای این موسسه  در نقش یک دانشگاه، ابزار قدرتمندی برای  توسعه برند این  شرکت است.

(کنترل کیفیت جامع  (TQM)  برگ برنده این مارک در توسعه برندینگ است)

طبق اطلاعاتی که در سایت شرکت درج شده است، کلیه آزمایش های تولیدی  از  بررسی پایداری  محصول  تا آزمایش استراکچر کتانی ها و بررسی کیفیت زنگ و نوع الیاف  به کار رفته و فوم و ژل  ها، بر اساس استانداردهای تولیدی صنعت کفش ژاپن انجام می شود. بازبینی دوره ای تامین کنندگان و آزمایش  های گوناگون  که بر روی محصولات  آن ها انجام می شود،  گامی  برای افزایش کیفیت و کتونی های این  برند در قالب سیاست HSE است.

(از فهرست کفش های ایمنی اسیکس )

مطابقت کتونی های این برند با قوانین و ضوابط ایمنی و زیست محیطی، الگوی خوبی برای فعالان صنعت مد و لباس ایران  است. گفتنی است، همچنین کمپانی Asics عضو انجمن AFFIRM ( گروه مدیریت و نظارت بر پوشاک و کنانی ورزشی ) می باشد که وظیفه آن کاهش استفاده و اثرات مواد مضر در چرخه تولید پوشاک و کتانی های ورزشی می باشد.

پایداری محصول

در راهبردهای  توسعه و تولید کتانی و خدمات  این برند معروف صنعت کفش  جهان، به طور  قابل ملاحظه ای مقولات  مدیریت محیط زیست (ENVIRONMENT MANAGEMENT) و توسعه  پایدار (SUSTAINABILITY) مد نظر است. مدیریت بر  مصرف  مواد شیمایی در چرخه های تولید،  توسعه فرآیندهای توسعه پایدار و کاهش انتشار دی اکسید کربن از جمله  برنامه  های این برند در تعالی به سمت تولید سبز (GREEN PRODUCTION)  است.

همراهان گرامی

برای  خرید محصولات کفش اسیکس ،  همواره به هدف  انتخاب کفش و کارکرد مورد نظر  خود توجه کنید و با اطلاعاتی  که در این گفتار ارائه شد و بررسی جدید ترین محصولات کفش اسیکس ، انتخاب درستی انجام دهید. برای تشخیص کفش اسیکس اصل با تقلبی،  از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و حتما اطلاعات  فنی  هر  مدل را با محصولی که در فروشگاه های مشاهده میکنید تطبیق دهید.

کفش اسیکس در ایران دارای نمایندگی است و میتوانید ازخدماتش در سایت اسیکس آی آر استفاده کنید. یکی از فانتزی ترین محصولات این برند ، کفش اسیکس نوسا ۹ فسقری هفت رنگ است که مدل دخترانه پر فروش آن در سال های اخیر بوده  است.

دنیای  مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین محصول کفش اسیکس برای پیاده روی کدام است؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا