برند ها

معرفی جدیدترین محصولات آرایشی مک : از رژ لب تا بهترین ریمل های مک (بخش اول)

مک

معرفی جدیدترین محصولات آرایشی مک MAC

یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش بانوان شیک پوش مشکل پسند، محصولات آرایش مک (MAC) است که همچون محصولات آرایشی و بهداشتی مکس فاکتور  (MAX FACTOR) و استی لادر (ESTEE LAUDER)، مشتریان زیادی در ایران و سراسر جهان دارد. برای آشنایی با محصولات آرایشی مک اصل یا تقلبی و هم چنین معرفی جدید ترین محصولات آرایشی مک و بررسی لیست قیمت محصولات آرایشی مک به خصوص  پنکیک مک ، کرم پودرها،  رژ  لب و فونداسیون و پرایمر های مک ،  در سلسله  گفتارهای ۳ بخشی، شما را با ۹۰ محصول این برند خوشنام  آشنا می کنیم که راهنمایی فوق العاده جامع برای آشنایی با محصولات آرایشی مک در  ایران است.

لوازم آرایشی مک : از مرطوب کننده تا فونداسیون مک (بخش دوم)

جدید ترین محصولات مارک آرایشی مک : از لوسیون تا کرم پودر مک (بخش سوم)

در بخش اول مک گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران همراه باشید.

جادوی محصولات آرایشی مک

محصولات  آرایشی و بهداشتی مک ، یکی از با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی زنان است که  مخاطبان  بسیاری در  سراسر جهان به ویژه در ایران دارد. کیفیت محصولات آرایشی که مستقیم  با پوست بدن، از چشم  تا  دست  و پا  در ارتباط است،  اهمیت  فراوان داشته و نقش مهمی در  حفظ  بهداشت  پوست  و مو بانوان دارد که این  قضیه  برای بانوان  لاکچری گرد علاقمند به برندهای معتبر جهانی، اهمیت مضاعف دارد. به همین خاطر، خرید محصولات  آرایشی و  بهداشتی  اصل یک موضوع  مهم  است که در انتهای این گفتار شما را با شیوه  های تشخبص  محصولات آرایشی مک اصل با مک تقلبی آشنا کرده ایم.

شرکت مک کازمتیک (MAC COSMETICS) یک  شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که درسال ۱۹۸۴ میلادی توسط فرانک توسکان، عکاس و گریمور در شهر مهاجر خیز تورنتو کانادا بر اساس نیازسنجی محصولات آرایشی بانوان تاسیس  شد. دفتر مرکزی این شرکت هم  اکنون در پایتخت مد ایالات متحده  (نیوریورک) قرار داشته و  از  سال  ۱۹۹۸ میلادی، بخشی از شرکت  معتبر استی لادر به شمار  می رود. جالب است که بدانید، کلمه مک (MAC)، مخفف MAKE-UP  ART  COSMETICS  است.

سایت و اینستاگرام شرکت مک

سایت رسمی شرکت مک در این LINK در دسترس است که شما را با محصولات آرایشی مک و کالکشن های مختلف  آرایشی  این برند آشنا میکند.

موفقیت های کسب و کار مک محصولات آرایشی مک

(تصویر ایندکس سایت رسمی این برند )

موفقیت های کسب و کار این برند را می  بایست  علاوه  بر  کیفیت و قیمت محصولات، در حمایت  سلبریتی های نام آشنایی چون:‌ مدونا، ماریا کری، پرنسس دیانا، نائومی کمپل و جنت جکسون دانست. برخی از  سلبریتی ها مثل نیکی میناژ  (NICKI  MINAJ) برای تولید محصولات آرایشی تحت نام  خود، از خدمات این برند استفاده کرده اند.

 صفحه اینستاگرام مک محصولات آرایشی مک

(در این عکس ها، صفحه اینستاگرام این برندبه تبلیغ رنگ های مختلف رژ لب مایع این برند پرداخته که جزییات بیشتر را در این هشتگ  دنبال کنید. برای آشنایی با مدل های این برند ، به  این نشانی بروید)

سلبریتی های اسکار

(سلبریتی های  اسکار، گلدن گلوب و بفتا از محصولات آرایشی مک معمولا استفاده کنید. این برند در فرش قرمز را در  این هشتگ : MACREDCARPET دنبال کنید)

محصولات آرایشی مک مدیر ارشد خانه آرایش برند مک

(مدیر ارشد خانه  آرایش این برند ،  GREYGORY  ARLT نام دارد که در عرصه FAST FASHION فعالیت  داشته و صدها  نمونه  آرایش انجام  شده توسط ایشان بر روی  چهره  سلبریتی ها را میتوانید در اینستاگرامش تماشا کنید)

اینستاگرام مک ، بیش از ۶ هزار پست به منظور معرفی محصولات خود و همچنین اطلاع رسانی درباره کیفیت  و اصالت محصولاتش به اشتراک گذاشته  که قریب به ۱۸ میلیون فالوردارد. اگر عاشق این محصول هستید و میخواهید در جریان متن و حاشیه فعالیت های کسب و کار این برند قرار بگیرید و هم  چنین بررسی نظر فشن بلاگرهای حامی این  برند،  به این  url مراجعه  کنید.

طبقه بندی محصولات آرایشی مک

محصولات آرایشی و بهداشتی مک ، به چندین بخش تقسیم بندی می شود که به شرح  زیر  است:‌

LIPS

  • LIP STICK
  • LIP GLOSS
  • LIP PENCIL
  • LIP CARE_PREMIER
  • LIP PALETTES +KITS
  • LITTLE MAC LIPS
  • LIQUID LIP

EYES

  • EYE SHADOW
  • EYEPALETTES+KITS
  • LINER
  • MASCARE
  • BROW
  • LASH
  • EYE PREMIER

FACE

  • FOUNDATION
  • POWDERS
  • BLIUSH+BRONZER
  • CONCEALER
  • FACE PRIMER
  • HIGHLIGHTING+CONTURING
  • MULTI-USE
  • FACE PALETTES+KITS

SKIN CARE

  • PRIMES
  • LIP CARES +PRIMER
  • REMOVERS + CLEANSER
  • MOISTURIZERS

در  بخش اول گفتارهای ۳  گانه، شما را با ۳۰ محصول مک آشنا میکنیم.

سایه چشم تکی مک MAC EYE SHADOW

محصول پر فروشی به نام سایه چشم تکی مک

از نخستین محصولات آرایشی مک که معرفی میکنیم، محصول پر فروشی به نام سایه چشم تکی مک است که ساخت آمریکا بوده و حالت پودر فشرده داشته و پایداری زیادی دارد. این محصول، مخصوص بانوان و در طول روز و شب میتوان از آن استفاده کرد.

نمای نهایی محصول پس از آرایش:  به صورت لومینوس، شیرم،  گلیتر،  متالیک، رادیانت، ساتین و هم  چنین مات بوده  که با استفاده قلمو، میتوان با تنوع رنگ زیاد این محصول، سایه  چشم  های جذابی را به  ارمغان آورد. با استفاده از پاک  کننده  های آرایشی معمولی میتوان سایه چشم ایجاد شده را پاک  کرد. نکته  ای که باید توجه داشت آن است که این محصول، رنگدانه های  بسیاری داشته که سبب می شود تا سطح یکنواختی بر روی پوست ایجاد شده و ماندگاری  بالایی  را در  اختیار بانوان قرار  دهد. رنگدهی  خوب و ارائه سطحی براق و صاف  از  جمله ویژگی  های این محصول به  شمار  می  رود.

کرم پودر ضد آب مک پرولانگویر

 

کرم پودر ضد آب

MAC PRO LONGWEAR NOURISHING WATERPREOOF FOUNDATION

فونداسیون محبوب محصولات آرایشی مک را میتوان کرم پودر ضد آب آن دانست که با نام PRO LOGWEAR  (پرولانگویر) شناخته  می شود. این محصول ساخت آمریکا بوده و به صورت کرم عرضه شده است. پوشانندگی بالا و پایداری خیلی زیاد، از  جمله  ویژگی های کرم پودر ضد آب این برند است که با فرمولاسیون بدون روغن در  سال  ۲۰۱۶ میلادی تولید و روانه بازار شد. گزینه ای مناسب برای بانوان عاشق محافظت از  پوست در  روز و شب. اگر  به دنبال پوشش یکنواخت پوست  و رفع  کلیه  خلل و فرج هستید، توصیه  میکنیم که یک بار از پرو لانگویر این برند استفاده کنید.

بر اساس  بررسی های انجام شده، دوام و ماندگاری این کرم پودر خیلی خوب است و رطوبت مورد نیاز پوست شما را به ارمغان می آورد که برای پوست های خشک، گزینه فوق العاده ای به شمار می رود. این محصول، ضد آلرژی است  و حتما به تاریخ  انقضا و اصالت محصول توجه کنید. این کرم پودر،  ۲۵  میلی لیتر است  و به صورت تیوپی،، انتخاب خوبی برای کیف های دستی بانوان در طول روز  است.

ریمل ماسکارا  اکسریم دایمنشن تری دی  بلک لش مک

ماسکارا

MAC IN EXTREME DIMENTION 3D BLACK LASH MASCARA

برای عاشقان ریمل زدن، ماسکارا  (ریمل) خوبی توسط مک روانه بازار شد که ماسکارا  اکسریم دایمنشن تری دی  بلک لش نام دارد. محصولی آمریکایی بدون بو با پایداری بالا که برای بلند کردن و حجم  کردن مژه میتوان از آن استفاده کرد.

همان طورکه میدانید، ریمل ها به سه  قسمت تقسیم می شوند: حجم دهنده ها، بلند کننده ها و حالت دهنده ها که این ماسکارا مک ، دو حالت اول را ایجاد میکند. عملکرد برسی این ریمل سبب می شود تا شما شاهد ۳۵ درصد افزایش طول، ۹۰ درصد افزایش حجم مژه  و ۱۰۰ درصد افزایش فر کنندگی را شاهد باشید.

اگر به دنبال انبوه شدن مژه ها و پرهیز از لک هستید، اکستریم دایمنشن تری دی مک را توصیه  میکنیم.

اسپری آب مینرالازیز برند مک

اسپری آب مینرالازیز برند مک

MAC MINERALIZE WATER

اسپری آب مینرالازیز برند مک ، برای کسانی که به دنبال راهکارهایی برای افزایش ضریب آبرسانی به پوست  هستند گزینه خوبی است. مهم ترین فاکتور در شادابی پوست، میزان آب پوست است که باعث پایداری و اثر گذاری کرم های بهداشتی  روی صورت می شود. اسپری های آب معدنی، انقلابی عظیم درصنعت آرایش ایجاد کردند و این تاثیرات را در محصولات اسپری آب معدنی برند مک میتوان شاهد بود.

در اسپری آب مک ، مواد معدنی شامل:  بیکربنات، کلسیم، سیلیکات، مس، روی و سلنیوم دیده می شود که باعث تحریک سنتز پروتين های لایه ایپیدرم پوست شده و نرم و مرطوب کردن پوست را به خصوص در میان ورزشکاران به ارمغان  می آورد. از این اسپری ، میتوانید قبل از انجام آرایش استفاده کرد و آبرسانی معدنی به پوست خود را افزایش دهید. موضوعی که بسیاری از بانوان از آن غفلت میکنند.

پودر راکی هارر ست مک

پودر راکی هارر ست مک

MAC ROCKY HORROR SET POWDER

پودر راکی هارر ست مک ، محصول آمریکا بوده و پودری غیر متراکم است که پایداری بالایی از آن گزارش شده است. البته ویتامینه نیست و نقش ضد آفتابی ندارد. در طول روز و شب میتوان از آن استفاده کرد که البته بدون  رنگ است. میزان پوشانندگی این محصول به نسبت پایین می باشد.

برق لب مک

برق لب

MAC PRO LONGWEAR LIPGLASS

برق لب، محصول جذاب و مورد علاقه  بانوان جوان است که برای براقی لب خود استفاده می شود و نمونه مک آن ، علاوه بر  آنکه وزن کمی  دارد، از مواد معدنی و آبرسان نیز  بهره  می برد. این برق در هشت رنگ مختلف تولید شده و دوام و ماندگاری بالایی داشته و تقریبا تا هفت ساعت بر روی لب های شما رنگش می ماند. درخشش ویژه ای  به لب  شما می دهد که برای مهمانی ها، جذابیت صورت را افزایش می دهد. این برق لب، مایع بوده و نقش ویتامینه  ندارد. برق لب کلییر مک نیز  از جمله محصولات برق لب پر طرفدار این محصول به شمار می رود.

مداد لب پرولانگر برند مک

مداد لب پرولانگر برند مک

MAC PRO LONGWEAR LIP PENCIL

مداد لب پرولانگر برند مک ، در هشت رنگ مختلف روانه بازار شده است و فرمولاسیون با کیفیتی در  طراحی  و تولید آن به کار رفته است تا رنگ خوبی بر روی لب های شما ایجاد شود. شدت رنگ بالا و دوام خوب و ماندگاری مطلوب، از جمله ویژگی های مداد لب این برند است. اگر به دنبال شدت رنگ های بالا برای طراحی لب خود هستید، این مداد  توصیه می شود که رنگ ثابت و یکنواختی را روی لب شما میسازد. هیچ گونه تغییر و یا ایجاد لکه را در زمان استفاده از این مدل شاهد نیستیم.

فونداسیون کامل برند مک

فونداسیون کامل برند مک

MAC FULL COVERAGE FOUNDATION

فونداسیون (پوشاننده) کامل برند مک در ۱۰ تناژ رنگ مختلف در دسترس است که مخاطبان زیادی دارد. نرمی این  فونداسیون سبب شده  تا دوام و ماندگاری مطلوبی را برای مشتری به ارمغان آورد. هر نوع لک و زخم و خلل و فرجی  را میتوان روی سطح پوست با این پوشاننده  برطرف کرد. این محصول مقاوم آب بوده و نقش ویتامینه  و آبرسان ندارد. با پد اسفنجی میتوان سطح پوست  را با این محصول پوشش  داد.

پودر برنزه کننده  برند مک

پودر برنزه کننده برند مک

MAC BRONZIN POWDER

پودر برنزه کننده  برند مک ،  یکی از محصولات ۴ رنگ این برند محسوب می شود که که نام محصول بر روی درب به  صورت دایره ای رج شده است. برای بانوانی که به دنبال رنگ تیره و برنزه طبیعی برای پوست خود هستند، پودر برنزه  کننده  این برند توصیه می شود که پوشش  یکنواخت با ماندگاری بالا را برای پوست های برنزه به ارمغان می آورد. این محصول، خاصیت ضد آفتاب نداشته و ویتامینه و ضد آب هم نیست. از پد اسفنجی آن میتوان برای استفاده از محصول بهره برد. برند مک ، این برنزه کننده را برای  انواع و اقسام پوست مناسب تشخیص داده است.

پرایمر فیکس پلاکس پرت برند مک

پرایمر فیکس پلاکس پرت برند مک

MAC PREP PLUX PRIME FIX

پرایمر فیکس پلاکس پرت برند مک ، در واقع یک زیر ساز آرایش مطلوب است. اگر میخواهید پوستی درخشان داشته باشید با پایه صاف و یکدست، توصیه می شود که از پرایمر  استفاده کنید که پیش از آرایش، پوست شما را تمییز و صاف  کرده و برای  یک آرایش خوب سبک یا سنگین آماده میکند. پرایمر فیکس مک ، در واقع سبک بوده و از مواد غنی برای ویتامینه و آبرسانی پوست استفاده می کند و پس از اتمام آرایش، پوست شما را تازه  میکند.

در واقع  این پرایمر فیکس، در یکنواخت سازی پوست و صاف کردن و از بین بردن خطوط، نقش مهمی داشته و باعث  می شود تا آرایش شما  ثابت بماند. تثبیت آرایش، موضوع مهمی برای بانوان به خصوص بانوان جوان و عروس خانم  ها می باشد. این محصول بی رنگ و سبک بوده و برای روز و شب میتوان از آن استفاده کرد. فرمولاسیون آن نیز دارای  مواد معدنی و مغذی برای پوست است.

کانسیلر پرولانگ برند مک

کانسیلر پرولانگ برند مک

MAC PRO LONGWEAR CONCEALER

کانسیلر پرولانگ برند مک در ۱۰ رنگ بندی در تناژ هاییبه رنگ پوست تولید و روانه  بازار شد.  عنوان CACHE  CERNES بر روی شیشه ۹ میلی لیتری آن هک شده است. همان طور که میدانید، کانسیلر،  وسیله ای است که به کمک آن میتوان تیرگی های  دور چشم، کک، مک و لکه های پوست را پوشاند و صورت خسته، به  صورتی  شاداب  تبدیل شود.

هر چقدر قدرت پوشانندگی مات گونه کانسیلرها خوب باشد، قدرت پوشش دهی خوبی  روی  صورت خواهند داشت.  به هر  حال، کانسیلرها به عنوان کرم پودرهای فشرده رنگی، یک همراه لازم  در کیف  لوازم  آرایش  بانوان شیک پوش  و لاکچری  گرد به شمار می رود که این محصول مک ، که ۱۵ ساعت ماندگاری  را برای پوست به ارمغان می آورد،  گزینه  خوبی برای پوشاندن عیب های پوست صورت بانوان است.

مخصوصا برای  سیاهی های دور چشم. پوشش  سبک  و قابلیت استفاده برای نواحی اطراف چشم، از جمله قابلیت های این محصول  به شمار می رود که برای کاربردهای روزانه توصیه  شده است.

ماسکارا اوت ناتی تو بلک لش مک

ماسکارا اوت ناتی تو بلک لش مک

MAC  HAUTE & NAAUGHTY TOO BLACK  LASH MASCARA

ماسکارا اوت ناتی تو بلک لش مک ، محصولی دو کاره به منظور ایجاد مژه های مشکی است که برای پوشش همه  بخش  های مژه  کاربرد دارد و برای  جلوه  بخشی  طبیعی به مژه ها میتوان از آن بهره برد.  اگر به دنبال مژه های خیلی مشکی با شدت  رنگدهی  مطلوب هستید، لش ماسکارا  اون ناتی انتخاب خوبی خواهد بود. این  محصول  با ۲  برس  متفاوت عرضه  می شود و برای پاک کردن آن  نیز میتوان از پاک کننده های آرایش معمولی استفاده کرد. پایداری  زیاد  روی مژه  و امکان فر  کنندگی از جمله  دیگر قابلیت های  این ریمل پر مشتری برند مک  است.

خط  چشم سرمه مک

خط چشم سرمه مک

MAC TECHNAKHOL LINER

از دیگر  محصولات آرایشی مک ، خط  چشم سرمه مک است که در واقع محصولی با کاور سبک بوده و شدت رنگ مطلوبی  برای آرایش های  سنگین دارد.  اگر از این خط چشم استفاده  کنید، در مدت کوتاهی، شاهد خشک شدن متریال به کار  رفته در آن روی پوست  شده و سبب لکه  یا تیرگی روی پوست نمی شود.

هر اندازه زاویه این مداد را با پوست تغییر دهید، قادر  خواهید بود تا خط چشم متفاوتی را کشیده و پهنای آن را تنظیم کنید. این خط  چشم، جامد بوده و قابلیت آبرسان و ویتامینه  ندارد. مناسب استفاده در روز و شب است و با هر نوع حلال متداول که برای پاک کردن آرایش به کار  می رود، به  آسانی  پاک می شود. در خرید مداد خط چشم دقت کنید که تاریخ مصرف آن منقضی  نشده  باشد تا بهداشت  پوست  این منطقه از صورت آسیب نبیند.

خط چشم مایع برند مک

خط چشم مایع برند مک

MAC LIQUID EYE LINER

خط چشم مایع برند مک ، برای کسانی که دوستدار محصولات مایع به جای جامد در لوازم آرایش خود هستند،  توصیه  می شود. اگر میخواهید تا خط نازکی روی پوست چشم ایجاد کنید، خط چشم مایع مک که تیرگی خوبی فراهم میکند را انتخاب کنید.

البته  این محصول، کیفیت خوبی داشته و باعث لک و تیرگی نشده و ماندگاری خوبی از آن گزارش شده است. عملکرد  قلمویی این خط چشم برای کسانی که به دنبال آرایش های سریع هستند مطلوب خواهد بود. البته برای تمییز کردن اثر این خط چشم، حلال های معمولی آرایش  کفایت میکند.

ژل ابرو برند مک

ژل کرمی ابرو برند مک

MAC FLUIDLINE BROW GELCREME

ژل کرمی ابرو برند مک که مایع است، محصول  خلاقانه ای از این برند بوده که ماندگاری خیلی خوبی برای  ابرو داشته و ضد آب است. البته امکان آبرسان و ویتامینه ندارد و پوشش خوبی روی ابروی بانوان  ایجاد میکند و به  طور کامل  آن را می پوشاند.

استفاده از ژل کرمی مایع  برای ابرو، نیازمند حوصله  و دقت است تا محصول نهایی، آنطور که مورد نظر است ایجاد شود. هر  نوع پاک کننده آرایش که ضد  آب باشد برای تمییز  کردن ژل ابرو مک پس  از آرایش میتوان  استفاده  کرد.

پالت پودر رژگونه ریفیل پن از محصولات مک

 رژگونه ریفیل پن از محصول مک

MAC POWDER BLUSH  PRO  PALETTE REFILL PAN

پالت پودر رژگونه ریفیل پن از محصولات مک ، رنگ دانه های بسیار قوی دارد که سبب ماندگاری طولانی در فرآیند  آرایش  می شود.  پوشش خوبی روی پوست ایجاد میکند و به راحتی  امکان یکنواختی  آن وجود دارد. از این پالت رنگ میتوان جهت پر کردن ظرف رژ گونه بهره برد. ماندگاری و دوام این محصول بالا است و به عنوان پودر فشرده، قابلیت ضد آفتاب،  ویتامینه  یا آبرسان  ندارد. از هر نوع پاک کننده معمولی آرایش برای تمییز کردن آرایش میتوان استفاده کرد و به دلیل  سبک بودن، به راحتی در کیف دستی قابل حمل است.

مداد چشم کروماگرافیک مک

مداد چشم کروماگرافیک

MAC CHROMAGRAPHIC PENCIL

از دیگر  محصولات آرایشی مک ، میتوان به مداد چشم کروماگرافیک اشاره  کرد که محصولی نرم بوده و همچون کرم، پوشش خوبی را برای پوست صورت  ایجاد می  کند. رنگ دانه های خوبی  در طراحی و ساخت  محصول  استفاده  شده که دوام و ماندگاری  بالا را برای  خط  چشم  کروماگرافیک  مک پدید آورده  است.  این محصول حالت جامد دارد  و قابلیت ضد آب، ویتامینه یا آبرسان ندارد. از هر نوع حلال  برای پاک کردن آرایش پس از استفاده از این  محصول  میتوان بهره  برد.

فرمژه فول لش مک

فرمژه

MAC FULL  LASH CURLER

اگربه دنبال فرمژه هستید، فرمژه فول لش مک را توصیه میکنیم. داشتن مژه های بلند و فرد سبب می شود که چشمان بانوان، کمی باز تر و جذاب تر به نظر آید  و در نهایت، چهره جوان و شاداب جلوه کند. فر کردن مژه یکی از روش های آرایش  چشم بوده که برای بانوانی که مژه های  بلندی ندارند یا از مژه های  صاف برخوردارند، توصیه می شود.

البته  راه های فر کردن مژه زیاد است و یکی  از آن ها، استفاده از همین محصول برند مک می باشد. این محصول تیره رنگ مک ، کاربرد  آسانی را در  اختیار بانوان جوان قرار می دهد. برای استفاده از چنین محصولاتی  باید دقت و بردباری را سر  لوحه فرآیند آرایش کرد تا به مژه و چشم شما آسیب نرسد .

سرمه چشم کُحْل مک

 سرمه که کُحْل

MAC EYE KHOL

همان طور که می دانید، سرمه که کُحْل هم نامیده می شود، ماده آرایشی بوده که ازترکیب دوده و مواد دیگر  تهیه شده و به بانوان این امکان را میدهد تا برای تیره  کردن رنگ پلک ها  از  آن استفاده کنند. البته اگر  چشمان  حساسی  دارید بهتر است از سرمه استفاده نشود تا فلز سرب موجود در سرمه به بهداشت پوست و چشم شما آسیب نزند. در  این موارد با پزشک پوست  خود مشاوره  کنید.

سرمه چشم مک ، ۱۰ رنگ دارد و از ماده ای نرم برخوردار است که به راحتی روی چشم قرار گرفته و به دلیل رنگدانه های قوی به کار  رفته در طراحی و تولید این محصول، ماندگاری و دوام خوبی را پس از آرایش به ارمغان می آورد. بافت نرم و ایجاد سطحی صاف و یکنواخت، از جمله خصیصه هایی است که برای این محصول مک معرفی شده است. حالت نهایی  پس از آرایش از طریق این سرمه  چشم، رنگ  مات می باشد. این محصول، قابلیت ضد آفتاب یا ضد  آب  و  هم چنین ویتامینه ندارد.

مداد چشم پاور پوینت مک

مداد چشم پاور پوینت مک

MAC POWERPOINT EYE PENCIL

مداد چشم پاور پوینت مک از دیگر محصولات آرایشی مک برای خط چشم است که فروش نسبتا بالایی را تجربه می  کند. این محصول در تناژ رنگ یازده گانه ارائه شده و شما میتوانید بر اساس طیف های رنگی تیره تا نیمه روشن که برای این محصول تولید شده است، بر اساس تم اصلی آرایش خود،  از یکی از رنگ ها استفاده کنید. محصولی ضد آب  با ماندگاری بالا  که پس از آرایش،  رنگ متالیک یا مات یا ترکیبی از آن را پدیدار  میکند.

عدم  ایجاد لکه و دوام بالا و قابلیت شستشو با حلال  های معمولی برای پاک کردن آرایش، از ویژگی های مک پاور پوینت است. این محصول، قابلیت ضد آب دارد. اما قابلیت ضد آفتاب،  ویتامینه و آبرسان ندارد.

پالت پرو سایه چشم ریفیل پن برند مک

پالت پرو سایه چشم

MAC EYE SHADOW PRO PALETTE REFILL PAN

پالت پرو سایه چشم ریفیل پن برند مک ، برای کسانی که به دنبال سایه چشم های با کیفیت هستند، گزینه خوبی است که در ۳۹  رنگ مختلف عرضه می شود. این محصول دارای رنگدانه های بالا بوده و به خوبی با پوست آمیزش پیدا میکند و به طور یکنواخت روی پوست  قرار می گیرد.

استفاده  از کیت نگهداری سایه برای دوام کیفیت این محصول توصیه می شود. پالت پودر سایه  چشم ریفیل پن مک ،  حالت فشرده پودری داشته و قابلیت: صد آب، صد آفتاب و ویتامینه ندارد. در طول شبانه روز می توان از آن استفاده  کرد و به راحتی با حلال های معمولی آرایش، پاک می شود و لک هم ایجاد نمی کند.

این که چه تناژ رنگی از این پالت پودر برای شما مفید است، به رنگ پوست و تم آرایش شما بستگی دارد که میتوانید  از مشاوران گریم اطلاعات تکمیلی را دریافت  کنید.

لاک ناخن استودیو مک

لاک ناخن استودیو مک

MAC STUDIO NAIL LACQUER

لاک ناخن استودیو مک در طرح ها  و رنگ  های مختلف ارائه  شده و مواد به کار  رفته در طراحی و تولید آن سبب  پوشش  خوب  بر روی ناخن  های بانوان می شود. سه رنگ کرمی، مرواریدی و گلیتر، محصول رنگ نهایی این لاک  را بر روی ناخن ها بوده که برای کاهش آسیب  رسانی به  ناخن ها،  از تولوئن و فرمالدئید در تولید آن استفاده  نشده  است.

قلموی پهن آن،  برای آرایش سریع، کاربرد خوبی دارد. هیچ اکسسوری دیگری درکنار این محصول وجود ندارد. برای  پاک  کردن لاک ناخن استودیو  مک ، میتوانید از  استون استفاده  کنید.

پمپ های پوشاننده مک

استفاده از پمپ های پوشاننده

MAC FOUNDATION PUMP

استفاده از پمپ های پوشاننده، گزینه  خوب برای زیر سازی آرایش به جای استفاده از کرم پودرهایی است که معمولا سبب کثیف شدن دست شده  و مقداری زیادی از آن مصرف می شود.  البته ناگفته  پیداست که استفاده از برخی از  کرم پودرها هم دشوار است. مخصوصا برای بانوان جوان کم تجربه در آرایشگری.

بنابراین بهره گیری از پمپ های پوشاننده انتخاب موجهی خواهد بود.  این محصول، برای استفاده از محصولات مایع است که میتواند جایگزین کرم  پودرهای فشرده شده و برای پخش  کردن محصولات مایع روی پوست قابل  استفاده  خواهد بود. برای روان کردن متریال آرایشی روی  پوست بدون استفاده از  دست، کاربرد خوبی دارد.

مداد تراش مک

مداد تراش کوچک مک

MAC PENCIL SHARPER SMALL

مداد تراش کوچک مک ، به منظور تراشیدن مدادهای آرایشی کاربرد دارد و به نظر  می رسد در  هر کیف آرایش،  وجود یکی از آن ها الزامی است. درب محافظ  دارد تا  تراشه  های  مداد را جمع کند و از پخش آن روی  میز جلوگیری شود.

رژ لب پورلانگور  مک در ۱۲ رنگ متفاوت

رژ لب پورلانگور مک

MAC PRO LONGWEAR LIPCREME

رژ لب پورلانگور  مک ، در ۱۲ رنگ متفاوت با بافت سبک طراحی و تولید شده است و به خوبی روی لب ها قرار گرفته و تا دوازده ساعت میتوان از آن استفاده کرد. پرولانگور مک میتواند رطوبت لب را به خوبی جذب کرده و با دوام و ماندگاری بالا،  سبب فرم دهی و رنگ دهی خوب لب شود که لطافت خوبی را به ارمغان می آورد.

این محصول، جامد بوده و قابلیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد. از هر حلالی میتوان برای پاک کردن رژ لب استفاده کرد. این محصول دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا است.

فونداسیون مینرالیزر مک

فونداسیون مینرالیزر مک

MAC MINERALIZER FOUNDATION

فونداسیون مینرالیزر مک ، در واقع یک پوشاننده قوی است که با ارا بودن از مواد معدنی و غنی که برای تغذیه  پوست  مفید است، ابزار مهمی در آرایش های سبک و سنگین بوده و برای پوست های خشک مطلوب خواهد بود. در طراحی و تولید این محصول از فرمولاسیونی حاوی روغن درخت استفاده شده و عصاره های نرم کننده به منظور انعطاف پذیری پوست در آن به کار رفته است.

هر نوع خلل و فرج و عیبی که روی پوست شما وجود داشته باشد توسط این پوشاننده (فونداسیون) بر طرف می شود و پوستی صاف و یکنواخت آماده برای آرایش را به ارمغان می آورد. برای در اختیار داشتن پوستی مات میتوان  از این  فونداسیون با کیفیت استفاده  کرد.

پاک کننده آرایشی

پوشاننده مینرالیزر مک

توجه داشته باشد که پوشاننده مینرالیزر  مک ، قابلیت ضد آفتاب یا ضد آب نداشته و ویتامینه هم نیست. با هر پاک کننده  آرایشی مععمولی میتوان برای پاک کردن آرایش استفاده کرد. پد اسفنجی این محصول سبب می شود  تا  به راحتی بتوانید از آن روی پوست خود استفاده  کنید و تحرک خوبی برای فست فشن (FAST FASHION)  داشته باشد.

پوشاننده  مچمستر مک

پوشاننده مچمستر مک

MAC MATCHMASTER FOUNDATION

پوشاننده  مچمستر مک ، SPS نمره  ۱۵ داشته و ۳۵ میلی لیتر حجم دارد. برای رفع هر گونه نقصی که روی پوست  وجود دارد گزینه خوبی است. محافظت از پوست  درباره اشعه  UV نمره A و B از جمله ویژگی های مچمستر  مک است.

بعد  از استفاده از  این محصول، پوست شما کدر نمی شود و لک هم بر روی پوست ایجاد نمی شود. اگر میخواهید چربی های پوست شما پیش از آرایش سنگین جذب شود و پوستی نرم و یکنواخت را در اختیار داشته باشید،  استفاده از پوشاننده مچمستر مک را توصیه  میکنیم.

این محصول آمریکایی، قابلیت ویتامینه و ضد آب ندارد و با عملکرد پمپی خود، به راحتی قابل استفاده است. از هر  پاک کننده ای برای تمییز کردن آن میتوان بهره برد.

فونداسیون پرو لانگور مک در ۱۳ رنگ

فونداسیون پرو لانگور مک

MAC PRO LONGWEAR FOUNDATION

فونداسیون پرو لانگور مک در ۱۳ رنگ مختلف طراحی و تولید شده است و بیش از ۱۲ ساعت ماندگاری و دوام را برای بانوان به ارمغان می آورد. البته در شرایط محیطی متعادل که خیلی گرم و مرطوب نباشد. استایل خامه ای این  محصول  سبب می شود تا به راحتی بر روی پوست قرار گرفته و بتوان آن را با حلال های معمولی پاک کرد. رنگدانه های  معدنی به  کار رفته در طراحی و تولید این محصول، باعث قوام بخشی به پوست و ایجاد رنگی طبیعی در  پوست می شود. دوام و ماندگاری بالا و پوشش یکنواخت، از جمله ویژگی های این محصول به شمار می رود.

این محصول، قابلیت ضد آفتاب و ضد آب ندارد و ویتامینه و بدون بو است. ماندگاری بالایی را به ارمغان می  آورد.

پوشاننده فشرده پرو  لانگور برند مک

لانگور برند مک

MAC PRO LONGWEAR COMPACT FOUNDATION

پوشاننده فشرده پرو  لانگور برند مک ، در بیست و دو رنگ مختلف طراحی و تولید شده است و دوام و ماندگاری خیلی خوبی را به مدت ۱۲ ساعت بر روی پوست ایجاد می کند. محصولی سبک که امکان حمل آسانی دارد. ظاهری که  برای پوست  ایجاد میکند طبیعی است با طیف هایی از  رنگ مات که برای هر نوع پوست گزینه  خوبی برای فونداسیون کاری به  شمار می رود.

SPF به کار رفته در این محصول سبب می شود تا پوست شما در برابر اشعه های UV نمره A و   محافظت شود.  ماندگاری و دوام این محصول بالا بوده و قابلیت ضد آب و ویتامینه ندارد. با هر نوع حلال معمولی آرایش، میتوان آن را تمییزکرد. پد  اسفنجی  این محصول، سبب  آرایش  سریع می شود. البته پد هم  باید تاریخ مصرف مشخصی  داشته  باشد.

راهکارهای تشخیص محصولات آرایشی مک اصل از مک تقلبی

برای بانوان به خصوص بانوان جوان، برندهای مطرح تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی از عطر و رژ لب گرفته  تا انواع کرم پودرهای آبرسان و کانسیلرها اهمیت فوق العاده داشته و بخشی از بودجه فصلی بانوان مشکل پسند و لاکچری دوست و لاکچری گرد به خرید محصولات آرایشی با مارک های  گران و معتبر اختصاص پیدا  میکند. به منظور  فهم این  موضوع که چگونه میتوان محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را با تقلبی تشخیص داد به این گفتار لوکس  تهران مراجعه  کنید.

تشخیص محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و تقلبی برند MAC کار خیلی سختی و پیچیده ای نیست و نیاز  به دقت و صبوری دارد.  مهم ترین عامل در انتخاب محصولات اصل مک و پرهیز از خرید محصولات تقلبی، اقدام به خرید محصولات  در نمایندگی های معتبر این برند در داخل و خارج از کشور و پرهیز از خرید محصولات آرایشی مک در فروشگاه های غیر معروف  است که سند مشخصی نداشته و محصولات، گواهی اصالت محصول سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت کشورمان را ندارند.

محصولات آرایشی و بهداشتی اصل مثل MAC

مشاوران مد و لباس همواره توصیه میکنند که برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل مثل MAC اصل یا MAX FACTOR اصل یا شانل و حتی والنتینو اصل، حتی المقدور تلاش کنید تا مشخصات درج شده روی شیشه و جعبه محصول مورد نظر شما، مطابق مشخصات فنی باشد که در سایت رسمی برند مذکور قید شده است. اگر احیانا تفاوتی احساس کردید، می بایست نسبت به اصل بودن و اصالت محصول شک کنید. البته این موضوع باید با دقت انجام  شود.

به  دلیل فروش محصولات آرایشی و بهداشتی این برند که طیف گسترده ای از محصولات را با کاربری های مختلف برای آرایش های سبک و سنگین و آرایش عروس و هم چنین محصولات مراقبت از پوست ارائه کرده است، فروش و عرضه  محصولات آرایشی مک تقلبی در بازار به خصوص در سایت های اینترنتی روند صعودی پیدا کردI، لذا مخاطبان این برند باید مراقب کلاهبرداری سودجویان  باشند.

خرید محصولات مک

اگر قصد خرید محصولات آرایشی مک از سایت های اینترنتی دارید، حتی الامکان از سایت هایی استفاده  کنید که نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را داشته و اصطلاحا، مرکز اعتبار دهی شده  (ACCREDITED) برای فروش  محصولات آرایشی اینترنتی هستند.

خرید از سایت هایی که  امکان برگشت محصول طبق شرایط مکتوب اعلامی را در اختیار مشتریان قرار می دهند، دومین توصیه  مهم برای خرید محصولات آرایشی این برند از طریق  اینترنت است. هیچ گاه  به صفحات اینستاگرامی و تلگرامی که محصولات آرایشی به خصوص  مک را در اختیار مشتریان قرار میدهند اعتماد نکنید. چرا که امکان شکایت و پیگیری برای شما محفوظ نخواهد بود.

تشخیص محصولات اصلی و تقلبی مک

(برای تشخیص محصولات اصلی و تقلبی مک ، به  سایت اینترنتی آن بخش MAKEUP مراجعه کنید)

قیمت محصولات آرایشی مک : اگر قیمت محصولات آرایشی مک عرضه شده  برای  فروش، در یک مکان واقعی یا  مجازی،  بیش از  حد پایین  بود، حتما به اصالت محصول  شک کنید. محصول  ۱۰۰ دلاری  این برند هیچ گاه با قیمت ۱۰ دلار  به فروش نمی رسد. البته  محصولی  که قیمت خیلی بالایی هم  داشته  باشد، حتما دال  بر  اصل بودن و اثبالت  اصالت محصول نیست. به همین  خاطر،  طیف  قیمتی را با سایت این برند چک کنید.

اشانتیون های مک : اگر در زمان خرید محصولات آرایشی مک ، تعدادی محصول این برند به صورت اشانتیون به شما هدیه داده  شد، می  بایست  به  اصالت  محصولات شک کنید. حتی در  سایت رسمی این برند و سایت های اینترنتی جهان  عرضه این  محصولات، اعطای  اشانتینون به خریداران، در  شرایط  عمومی و متداول مرسوم نیست.

تطبیق کدها:  معمولا روی محصولات آرایشی مک ، هم  در بارکد  و هم  پشت محصولات، یک کد درج می شود. اگر این  کدها  با هم  تطبیق نداشت، به اصالت  محصول مشکوک شوید.

برند MAC:  روی  کلیه محصولات آرایشی مک  از رژ گونه تا کرم پودرها، برند این  شرکت با حالت خاص خود درج شده است  و حکاکی شده و این  یکی از عوامل ظاهری برای تشخیص محصول این برند واقعی با تقلبی است. پس اگر میخواهید مک اصل را با مک تقلبی تشخیص دهید، بررسی کنید که آیا  نام برند مک بر روی محصول و جعبه  درج شده است یا خیر و اگر درج شده است، همانند رویه همیشگی محصولات آرایشی مک است  یا شاهد تغییر  رنگ و انداه فونت هستیم؟!

اندازه فونت برند

اندازه فونت برند: اندازه فونت این برند ،به صورت متداول است و نه خیلی  بزرگ  و نه خیلی کوچک و نه  حتی  BOLD شده. اگر مغایر  با این  رویه، محصولی را مشاهده کردید، حتما محصول FAKE از برند MAC در اختیار  شما قرار گرفته است. پس همیشه در هنگام خرید محصولی خاص، عکس رنگ  از محصول اصلی که در  سایت ارائه شده را با آنچه در  فروشگاه میبینید  تطبیق دهید.

شماره رنگ محصولات آرایشی مک : شماره هایی  که  در محصولات آرایشی مک  در سایت  اینترنتی آن درج شده است را  می  بایست  با محصولی که در  فروشگاه  مشاهده  میکنید تطبیق  دهید. اگر عدم انطباق مشاهده  کردید، حتما محصول تقلبی ایست. شماره های پشت و روی جعبه محصولات MAC، حتما باید یکی  باشد. محصولات تقلبی معمولا  یا از  این شماره  ها بی بهره هستند یا بین شماره های درج شده در پشت  محصولات آرایشی مک با آنچه بر روی جعبه قید شده است،  تفاوت مشاهده  می  شود.

بارکد محصولات مک

بارکد  محصولات آرایشی مک : حتما توجه کردید که محصولات آرایشی مک ، دارای  یک بارکد هستند که این بارکد دارای ۴ کاراکتر است.  سه  کاراکتر شامل حروف  و یک  کاراکتر شامل عدد است. این شماره  هم  روی  جعبه  محصولات آرایشی مک و هم  بر  روی خود محصول  مورد نظر  شما درج می  شود. هر  گونه  تفاوت در این بارکد، به معنای محصول  تقلبی است. البته بارکد محصولات آرایشی مک ، ثابت نیست و برای  هر نوع محصول و هر  کالکشن،  متفاوت می  باشد  که از طریق سایت این برند میتوان  اطلاعات بیشتر دریافت کرد.

اکسسوری های مک

اکسسوری های مک :‌ بعضی از محصولات آرایشی و بهداشتی این برند مثل  سایه  چشم این برند،  اکسسوری  و لوازم  جانبی  ندارد.  اگر مشاهده  کردید که به همراه  محصول، برس یا آینه  نیز در کنار محصول است، به اصالت  محصول شک کنید.  مگر اینکه در  سایت  اصلی این برند به این موضوع اشاره  شده باشد که فلان ادیشن  /ورژن از  فلان محصول این برند ، با اکسسوری خاصی  عرضه می  شود.

ترکیب محصولات آرایشی مک : حتما به ترکیب محصولات آرایشی مک توجه کنید. مثلا محصولات آرایشی مک بر خلاف برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی،  پالت های  رنگی  دوازده گانه  یا بیشتر ندارد.  چنین محصولاتی حتما تقلبی است. مگر اینکه  در  سایت اصلی این برند قید شده  باشد. مثلا در  کالکشن KITTY این برند، پالت های رنگی فرد ارائه نشده  و همچنان  پالت های رنگی زوج زیر ۱۰ رنگ  ارائه شده است.

سایه های چشم مک :‌ سایه های چشم این برند (MAC  EYE SHADOW) نمونه های تقلبی بسیاری دارد و متاسفانه  بانوان جوان و آماتور به این موضوع آشنا نیستند. چون سلامت پوست چشم و متریالی که در محوطه چشم استفاده می شود با  هم در  ارتباط است، استفاده  از سایه های چشم تقلبی و تاریخ مصرف گذشته، تهدید جدی برای سلامت  پوست و چشم خواهد بود.

جنس ظروف محصولات:  همه محصولات آرایشی مک دارای کیفیت ظرف  مشخصی هستند که در سایت اصلی این برند معرفی شده است.  اگر با ظروف متفاوت با رنگ بندی خاصی  مواجه  شدید، حتما جنس تقلبی مک است.

برچسب ها: برخی  از محصولات آرایشی مک ، پشت محصول،  برچسب سیاه دارند که شماره یا کلمه ای بر روی آن قید شده است. مثلا سایه های پودری این برند از برچسب های سیاه یا رنگی تهی هستند.  اگر چننین چیزی بر خلاف اطلاعات سایت اصلی مشاهده کردید، حتما با مک تقلبی روبرو شدید.

کدر شدن نام برند مک : تولید محصولات اصلی این برند به صورت انبوه و بر اساس استانداردهای تولیدی و تایید واحد کنترل کیفی (QC) خط تولید کارخانه سازنده انجام می شود.

بنابراین، تفاوتی ساختاری  بین ۹۹  درصد محصولات آرایشی مک مشاهده نمی شود.  یعنی شما نمیتوانید با دست کشیدن  روی برند این شرکت روی محصولات، ظرف چنددقیقه باعث کدر شدن و حذف شدن نام این برند روی محصول  باشید.  اگر با مالش دست شما روی نام این برند ، شاهد کدر شدن و حذف شدن برند هستید، حتما محصول مک تقلبی را مشاهده  میکنید.  اینکه فروشنده به شما بگوید که نام برند روی این محصول چاپ نشده یا شما خیلی فشار دادید!،  اصل پذیرفتنی نیست.

جنس قلموهای مک : حتی قلموهای این برند هم میتواند تقلبی باشد. بیشتر قلموهای این برند به رنگ سیاه  و دسته چوبی  هستند و اگر دسته پلاستیکی یا رنگارنگ  مشاهده  کردید، حتما به  اصالت محصول شک کنید.  از طرفی محصولات قلمو این برد ، پر پشت هستند و به ندرت شاهد ریزش مو قلمو هستیم. حتی پس از  شستشو. به بارکد نصب شده  روی محصولات آرایشی مک به خصوص  قلمو  توجه کنید که یکی از  روش های شناسایی مک  اصل  یا تقلبی است.

برای آشنایی با دیگر محصولات آرایشی مک ، به بخش دوم  و سوم  سلسله  گفتارهای  معرفی ۹۰ محصول مک مراجعه کنید.

دنیای مد  و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس  تهران دنبال کنید.

به نظر  شما،  بهترین محصول آرایشی  با کیفیت مک کدام  است؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا