برند ها

خوشبو ترین های عطر والنتینو مردانه و زنانه Valentino

عطرهای زنانه و مردانه والنتینو

معرفی برترین های عطر والنتینو مردانه و زنانه

دنیای عطر، دنیای پیچیده اما جالب و پر طراوتی است که با وجود هزاران برند و ده ها هزار محصول، کار  انتخاب را برای عطربازها  روز به روز سخت  تر میکند. یکی  از عطرهای پر فروش و پر  مخاطب جهان، محصولات عطر والنتینو ایتالیا بوده که مدل های سه گل، اومو، والنتینو پینک، والنتینو راکن رز و والنتینو یومو در ایران با فروش خوبی همراه شده است.

خوشبوترین عطرها و ادکلن های دنیا برای طرفداران رایحه های هیجان انگیز گرم و سرد، همواره در حال تغییر است و هیچ گاه فرمولاسیون خاصی از نت های  شگفت انگیز  برترین برندهای عطر دنیا نمیتواند برای مدت زیادی  در فهرست پر فروش ترین عطرهای جهان قرار بگیرد. البته  موارد نادری  هم مثل شانل نامبر فایو دیده می شود که در  فهرست  نوستالژیک ترین عطرهای دنیا قرار میگیرد و همچنان یکی از گزینه های جذاب بانوان جوان است.

 

والنتینو یومو

در گزارش امروز سرویس برندهای مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۴۰ مدل عطر مردانه و زنانه محصولات عطر والنتینو آشنا می  کنیم.

در  عطر گردی امروز مابا والنتینو همراه باشید که یکی از  لاکچری ترین برندهای پوشاک و کیف و کفش و عطر محسوب می شود.

حتما بخوانید : ۶۰ مدل کفش  لاکچری والنتینو را اینجا ببینید

داستان والنتینو

والنتینو گاراوانی یکی از اسم های معروف در عرصه مد و لباس و محبوب لاکچری گردهای عاشق پایتخت مد اروپا یعنی شهر میلان به شمار می رود. اقای گاراوانی همچون گابریل شانل فرانسوی، میراثی بر جای گذاشت که امروزه بخشی از سبک زندگی لاکچری گردهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی با محصولات کیف و کفش و ساعت و عینک و لباس این برند همراه شده است و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.

والنتینو گاراوانی

والنتینو گاراوانی با خانه مد خود در ایتالیای قرن یستم میلادی، هواداران زیادی را به سمت خود کشاند که حضور برترین طراحان مد لباس جهان مثل ماریا گرازیا در راس این برند لاکچری که بعدا  به دیور رفت و لباس رویایی میراندا کر را طراحی نمود، بخشی از قدرت جادویی این خانه  مد را برای لوکس گردهای مشکل پسند به نمایش می گذارد.

سایت والنتینو در این نشانی در دسترس است که شما را با صدها محصول فوق لاکچری و جذاب و گران قیمت این برند در سال ۲۰۱۸ و پس از آن آشنا میکند. دنیای  اینستاگردهای والنتینو را میتوانید در اینستاگرام  این برند تماشا کنید که میلیون ها فالور دارد.

VALENTINO

اولین عطر والنتینو VALENTINO

اولین عطر والنتینو تولید شده، در سال  ۱۹۷۹  میلادی عرضه  شد و VALENTINO نام داشت.  دوباره  در سا ۱۹۸۶ میلادی این محصول عرضه شد  که  محصولی از همکاری والنتینو با خانه  مد  GIVAUDAN  بود. رایحه ابتدایی آن را هلو، آکوردهای سبز  و لیمو  تشکیل می  دهد که  پس  از مدتی  با گل  رز  و گل  لیلی و یاسمین  جایگزین می شود.

عطر والنتینو زنانه گلد

VALENTINO GOLD FOR WOMEN

GOLD FOR WOMEN

این  محصول در  سال ۲۰۰۲  میلادی روانه بازار  شد و در گروه بویایی اورینتال فلوارل (ORIENTAL  FLORAL)  جای میگیرد. ترکیب  اولیه  آن را ماندارین،  لیمو و هلو تشکیل می  داد  که پس از مدتی با رایحه  های چوب صندل و لیلی آب جایگزین می  شود. پرفیوم گلد از قدیمی ترین و ارزان ترین محصولات این برند که پخش  بو و ماندگاری بو متوسطی دارد. با الهام از این محصول،  محصول  ROCK’N ROSE  PRET-A-PORTER  در  سال ۲۰۰۸ میلادی روانه  بازار  شد که گزینه  خوبی  برای اسپری در طول روز است و عطری  ۵۰ میل  با غلظت اسانس  EAU DE  TOILETTE  است.

البته  پیش از  این عطر، VENDETTA DONNA در  سال  ۱۹۹۱ میلادی در گروه بویایی  فلورال عرضه شد که طراح استایل شیشه ای  آن:  SERGE  MANSAU بود. البته VENDETTA  UOMO نیز از همین کالکشن در سال ۱۹۹۱ میلادی عرضه  شده بود که از عطر  EDOURAD FLECHIER  الهام گرفت.

عطر والنتینو زنانه دونا آکوا

والنتینو دونا آکوا زنانه VALENTINO DONNA ACQUA

DONNA ACQUA

دومین عطری که از این محصول  معرفی میکنیم، والنتینو دونا آکوا زنانه (DONNA ACQUA) نام دارد که از عطرهای خوش بو با رایحه میوه ای و گلی این برند به شمار می رود. قبلا در گزارش های  عطرگردی لوکس تهران گفتیم که بعضی از عطرها در  گروه  بویایی گلی-میوه ای قرار  می گیرند که اصطلاحا به آن ها: فلوارل فروتی (FLORAL FRUITY) گفته می شوند. در واقع این عطر در این دسته بندی قرار دارد.

والنتینو آکوا زنانه از جدید ترین محصولات عطر خانه مد  VALENTINO  بوده  که در سال ۲۰۱۷ میلادی روانه  بازار  شد.  این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس  EAU DE  TOILETTE دارای رایحه های شیرین  گلی  و میوه ای بوده به همین خاطر،  گزینه خوبی برای روزهای سرد بانوان مشکل پسند در نیمه دوم سال به  شمار می رود.

رایحه نخست این عطر والنتینو را نت های گلابی و بادام تشکیل  می دهد که پس  از گذر زمان، نت های جذابی از  گل یاسمن  و گل یاس  جایگزین  آن می شود. برای کسانی که  رایحه تکمیلی (اصلی)  ترکیبی از نت های چوب صندل  و زالزالک  را دوست دارند، آکوا زنانه با استایل صورتی رنگ مشبک توصیه  می شود که پخش بو و ماندگاری بو خیلی خوبی  هم دارد. این عطر در گروه  عطرهای بالای ۳۵۰ هزار تومان قرار می گیرد. ولنتینو دونا آکوا  را بهتر  است  در  روزهای سرد سال استفاده  کنید.

عطر والنتینو پودر

عطر والنتینو ولنتینا پودری

VALENTINA  POUDRE

عطر بعدی، عطر والنتینو ولنتینا پودری (پاودری) زنانه  (VALENTINA  POUDRE) است که تقریبا از عطری قبلی گران تراست و  رایحه گلدار و پودری دارد که شروعی میوه ای را تداعی می کند. این عطر ۸۰ میل، با غلظت اسانس  EAU DEPARFUM در گروه  بویایی اورینتال فلوارل (ORIENTAL  FLORAL) قرار میگیرد و عطری رمانتیک گلدار  و پودری برای روزهای سرد سال است.  والنتینو پودری  در سال ۲۰۱۶ میلادی  تولید و روانه بازار  شد.

رایحه میانی این عطر را گل مریم و نت زنبق تشکیل  می دهد که پس از مدتی با رایحه  اصلی  که ترکیبی  از چوب صندل و وانیل است جایگزین می شود. این عطر که استایل شیشه ای شبیه غنچه گل دارد،  پخش بو خوب و ماندگاری بالایی از آن گزارش شده و شاید جای تعجب نباشد که طرفداران زیادی میان برندبازها و لاکچری گردهای  ایرانی داشته باشد.

عطر والنتینو اوسولوتو

عطر والنتینو ولنتینا روسا اسولوتو VALENTINO VALENTINA ROSA ASSOLUTO

VALENTINA  ROSA  ASSOLUTO

عطر والنتینو ولنتینا روسا اسولوتو (VALENTINA  ROSA  ASSOLUTO) عطری زنانه  و به  نسبت  آکوا و والنتینو  پودری، ارزان تر است. عطری جذاب و تقریبا رسمی که همانطور که از نامش پیداست،  بر پایه  نت های خوش  بو و با طراوتی از گل رز ساخته  شده است.

والنتینو رز، استایل شیشه ای بنفش  دارد و عطری ۸۰  میل با غلظت اسانس  EAU DE PARFUM است که در گروه  بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار می گیرد  و در  سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار  گردید.  این عطر بر پایه نت های  گل رز بوده و به همین خاطر،  رایحه  شیرین و گرم دارد که برای روزهای سرد سال بانوان شیک پوش رمانتیک، توصیه می شود.

والنتینو رز بانوان شیک پوش رمانتیک

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از رز،  زعفران و تمشک تشکیل می دهد که پس از گذر زمان، با ترکیبی از نت های رز  و شکوفه پرتقال  به  عنوان رایحه میانی جایگزین می شود.  برای کسانی که دوستدار ترکیب جذابی از نعناع هندی، رایحه های  چوبی و کرم بادام سوخته هستند، والنتینو رز  آسولوتو  توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری بالایی از آن گزارش شده است.

عطر والنتینو اومو

عطر والنتینو اومو نویر ابسولو VALENTINO UOMO NOIR ABSOLU

UOMO NOIR ABSOLU

عطر والنتینو اومو نویر ابسولو (UOMO NOIR ABSOLU) عطری مردانه با استایل شیشه ای مشکی و رسمی  است  که در سال ۲۰۱۷ میلادی تولید شد. این عطر ۱۰۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در  گروه  بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY)  قرار دارد و گزینه  خوبی  برای روزهای سرد نیمه  دوم  سال آقایان لاکچری گرد  محسوب  می شود. رایحه اولیه این عطر  را ترکیبی از فلفل و دارچین تشکیل می دهد که با  رایحه میانی چوب صندل  جایگزین می  شود. بخور، به  عنوان نت اصلی والنتینو اومو نویر ابسولو معرفی شده است.

این عطر به نسبت گران آقایان،  پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد.

عطر والنتینو زنانه دونا

عطر والنتینو دونا زنانه VALENTINO DONNA

 DONNA

عطر والنتینو دونا زنانه (DONNA) عطری با استایل شیشه  ای صوری  و مشبکی  است  که هم چون دیگر محصولات این برند ، پلاک طلایی رنگ  در  وسط  آن کار  شده است. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM در گروه  بویایی چیپره  فلورال (CHYPRE FLORAL)  قرار داشته و در سال  ۲۰۱۵ میلادی تولید و روانه بازار  شد.

رایحه اولیه این عطر را ترنج تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه گلرز  و زنبق جایگزین می شود. رایحه  اصلی  این عطر ، نعناع  هندی، چرم و وانیل است که ترکیب خوبی برای  عطر زنانه روزهای  سرد سال  است  که پخش بو  و ماندگاری بو آن  به  نسبت  قیمتش  مطلوب به نظر  می رسد.

عطر والنتینو والنتینا اسولوتو زنانه

عطر والنتینو والنتینا اسولوتو زنانه VALENTINO VALENTINA ASSOLUTO

 ASSOLUTO

عطر والنتینو والنتینا اسولوتو زنانه (VALENTINA ASSOLUTO)  عطری  جذاب و شیرین است که بر پایه  نت های عسلی و گرم وانیل آغاز می شود  و از همه عطرهایی که تا کنون معرفی کردیم ارزان تر می باشد. این  عطر ۸۰ میل، با  غلظت اسانس  EAU DE PARFUM  در گروه بویایی فلورال  (FLORAL)  قرار داشته و در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد. همان طور که گفتیم، چون  رایحه شیرین و گل  دار دارد، برای روزهای  سرد  سال  توصیه  می شود.

رایحه اصلی این عطر والنتینو را نت هایی از ترنج،  هلو و قارچ تشکیل می دهد که پس  از گذر زمان  با نت  هایی  از  گلمریم،  گل  یاس و وانیل جایگزین  می شود. برای کسانی که دوستدار  نت اصلی  از  خزه بلوط،  چوب درخت سدر و رایحه نعناع هندی هستند، والنتینا آسولوتو توصیه  می شود که البته پخش بو و ماندگاری بو متوسطی دارد.

عطر والنتینو مردانه اومو آکوا

والنتینو اومو آکوا مردانه VALENTINO UOMO ACQUA

UOMO  ACQUA

والنتینو اومو آکوا مردانه (UOMO  ACQUA) از جمله عطرهای  نیمه  شیرین و البته سبز و پودری  این برند محسوب  می شود که ۱۲۵ میل  بوده  و با غلظت اسانس  EAU DE TOILETTE درسال ۲۰۱۷ میلادی تولید شد.  این عطر والنتینو در گروه  بویایی چرمی  (LEATHER)  قرار داشته و به دلیل رایحه  اصلی  پودری و تلخ،  گزینه ای  شایسته برای روزهای گرم نیمه نخست سال آقایان  است.

رایحه  اولیه این عطر را ماندارین و گوجه فرنگی تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه میانی ترکیبی ازمریم  گل و نعناع هندی جایگزین می  شود. رایحه اصلی این عطر را  چرم  و زنبق  تشکیل  می دهد که پخش  بو و ماندگاری بو نسبتا مناسبی را برای عطر به ارمغان می آورد.

عطر والنتینو ولنتینا بلاش

VALENTINO VALENTINA BLUSHعطر والنتینو ولنتینا بلاش

 VALENTINA  BLUSH

عطر دیگری که از برند والنتینو در  این گفتار معرفی میکنیم و از محصولات به  نسبت گران این مجموعه محسوب  می شود،  عطر والنتینو ولنتینا بلاش  (VALENTINA  BLUSH)  است که همانطور که از استایل شیشه  عطر مشخص است، گزینه ای  برای بانوان عطر  باز  محسوب می شود.  عطری قرمز  رنگ با رایحه های جذاب و دوست داشتنی که شروعی از نت های آلبالویی و شکوفه های پرتقال را تداعی  می کند.

این عطر ۸۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در  گروه بویایی فلورال  فروتی گورماند  (FLORAL FRUITY GOURMAND) قرار داشته  و در  سال ۲۰۱۷میلادی روانه بازار شد.  به دلیل اینکه رایحه  های ترکیبی گلی و میوه  ای دارد، گزینه مطلوبی برای  روزهای  سرد پاییز و زمستان محسوب می شود.

همان طور که گفتیم، رایحه اولیه  این  عطر را فلفل صورتی و آلبالو تشکیل می دهد که پس  از مدتی  با نت میانی از  شکوفه پرتغال جایگزین می شود. رایحه اصلی این  عطر ، وانیل  و کرم  بادام سوخته است که پخش بو و ماندگاری  مناسبی دارد.

عطر والنتینو مردانه اومو

VALENTINO UOMO FOR MENوالنتینو اومو (یومو) مردانه

UOMO  FOR MEN

والنتینو اومو (یومو) مردانه (UOMO  FOR MEN) عطری تلخ است  که رایحه  نیمه  شیرینی و دوست داشتنی از فندق  و وانیل را تداعی  میکند. این عطر ۱۰۰ میل،  با غلظت اسانس EAU  DE  TOILETTE  در گروه  بویایی  چرمی (LEATHER)  قرار داشته و در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار  شد. این  عطر به دلیل  رایحه های  شیرین و تلخی که دارد، گزینه مطلوبی برای  روزهای  سرد نیمه  دوم سال آقایان  شیک پوش به  شمار می رود.

توجه داشته باشید که رایحه اولیه این عطر والنتینو را ترنج و نتی  از پیچ تلگرافی تشکیل داده که پس از مدتی  با ترکیب  شگفت انگیزی  از  قهوه،  شکلات  تلخ و فندق جایگزین  می شود. برای کسانی که دوستدار رایحه اصلی چرم و نتی از چوب درخت  سدر  هستند، والنتینو  اومو مردانه  گزینه  خوبیاست  که پخش  بو و ماندگاری بو خیلی خوبی از آن   گزارش شده است.

عطر والنتینو ولنتینا اود اسولوتو

عطر والنتینو ولنتینا اود اسولوتو VALENTINO VALENTINA OUD ASSOLUTO

VALENTINA OUD ASSOLUTO

عطر والنتینو ولنتینا اود اسولوتو (VALENTINA OUD ASSOLUTO) عطری شیک و آفیشیال بارایحه سنگینی از عود  است که رسمی بودن عطر  را میتوان از استایل شیشه ای دایره  ای مشکی آن تشخیص داد.  این عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی تولید و روانه بازار  شد و در گروه بویایی چرمی  (LEATHER) قرار می گیرد و گزینه خوبی برای روزهای  سرد سال بانوان شیک پوش است. به دلیل رایحه تلخ و گرمی  که در نت های اصلی ان  قرار دارد.

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از شکوفه پرتقال و هل تشکیل می دهد که پس  از مدتی با رایحه میانی عود، گل رز و چرم جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر ، زعفران، وانیل  و رایحه های چوبی است که  پخش بو و ماندگاری بو  بالایی را برای این عطر  مشکی گل دار  به  ارمغان می آورد.

عطر والنتینو ولنتینا زنانه صورتی

عطر والنتینو ولنتینا زنانه صورتی VALENTINO VALENTINA

VALENTINA

عطر والنتینو ولنتینا زنانه صورتی  (VALENTINA ) عطری  جذاب و شیرین با رایحه پایه عسلی بوده  که ۸۰ میل حجم  دارد و با غلظت اسانس EAU  DE  PARFUM در گروه  بوایی اورینتال  فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار میگیرد. این عطر در  سال ۲۰۱۱ میلادی تولید شد و به دلیل رایحه های گل  دار  شیرین، گزینه مطلوبی برای  روزهای پاییز و زمستان است.

رایحه اولیه  این  عطر  را ترنج  تشکیل می  دهد که پس از مدتی با رایحه گلداری از:  گل یاس، شکوفه پرتقال، گل مریم و توت فرنگی  جایگزین می شود. رایحه اصلی این  عطر را تلفیقی  از  نت های وانیل، چوب درخت سدر و حس سنگین کهربا شامل  می شود که پخش بو مطلوب اما ماندگاری  بو متوسطی از آن گزارش شده است.

از دیگر عطرهای گران والنتینو زنانه میتوان به عطر والنتینو ولنتینا مر اسولوتو اشاره کرد که عطری تلخ و شیرین بوده و شروعی  جذاب  از نت های وانیل و صمغ مر  و البته چرمی گونه دارد.

این عطر ۸۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM در گروه بویایی اورینتال  (ORIENTAL) قرار دارد  و در  سال  ۲۰۱۶ میلادی تولید و روانه بازار شد. به دلیل رایحه های  گرم و شیرینی که در طراحی این عطر والنتینو به کار رفته است،  گزینه مطلوبی برای روزهای سرد نیمه دوم  سال  بانوان شیک پوش می باشد. ترکیبات این عطر را ترکیبی از:  گل یاس، صمغ  مر، چرم، وانیل، مشک و یلانگ  یلانگ  تشکیل میدهد. این عطر پخش بو  و ماندگاری مناسبی  دارد و استایل  شیشه ای سرمه ای  رنگ با درب  شیشه  ای طلایی دارد.

عطر وری والنتینو

گران ترین محصولات والنتینو VERY VALENTINO

VERY

یکی از گران ترین محصولات این برند ، وری والنتینو (VERY ) نام دارد که عطری جذاب ۱۰۰ میل با غلظت اسانس  EAU DE  TOILETTE  بوده و درگروه بویایی اورینتال  (ORIENTAL) جای میگیرد و در سال ۱۹۹۹ میلادی روانه بازار شد. این عطر دارای رایحه اولیه جوز  هندی، گشنیز، مریم گلی و رازیانه  رومی  است که پس از مدتی، با میخک صد  پر،  اسطوخدوس،  زیره  سیاه، توتون  و چوب برزیلی جایگزین می شود.

رایحه اصلی این عطر را صمغ ها،  چوب  صندل، کهربا، مشک و چوب درخت سدر تشکیل می دهد.

عطر والنتینو وی پور هوم مردانه

والنتینو وی پور هوم مردانه VALENTINO V POUR HOMME

V POUR HOMME

والنتینو وی پور هوم مردانه  (V POUR HOMME) عطری  ارزان  برای  مردان  است که اتفاقا میتواند برای کسانی که قصد آشنایی بانت های  جذاب این برند لاکچری را دارند، گزینه  مناسبی باشد. این عطر  ۵۰ میل،  با غلظت اسانس EAU DE  TOILETTEدر گروه بویایی اورینتال وودی  (ORIENTAL  WOODY) قرار داشته و در سال ۲۰۰۶  میلادی روانه بازار شد. رایحه اولیه  آن را ترکیبی  جذاب  از: تمبر هندی،  فلفل صورتی، ماندارین،  ریحان و ترنج تشکیل می دهد که پس  از مدتی با نت های: چوب صندل،  کهربا، مشک، چوب درخت سدر و پوست جوز هندی جایگزین می شود.

رایحه اصلی این عطر را ترکیبی  از نعناع  هندی، وانیل، گل یاس،  گل  آفتاب پرست،  کهربا، زیره  سبز  و نوعی عنبر صنعتی تشکیل می دهد که پخش  بو و ماندگاری متوسطی دارد.

عطر والنتینو اومو انیتنس

والنتینو اومو انیتنس VALENTINO UOMO INTENSE

UOMO  INTENSE

والنتینو اومو انیتنس (UOMO  INTENSE) عطری با استایل شیشه ایمشکی و ورژن کامل تری از نسخه UOMO CLASSIC است  که بوی شیک و البته پودری گل زنبق را به عنوان رایحه ابتدایی تقدیم میکند. این عطر مردانه والنتینو ، در فهرست جدید ترین محصولات این برند قرار میگیرد و در گروه بویایی چرمی  (LEATHER) قرار می گیرد.  اومو اینتنس با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد و به دلیل رایحه های شیرین و پودری  خود، انتخاب خوبی برای روزهای سرد زمستان است.

رایحه اولیه این عطر والنتینو  را ترکیبی از ماندارین و مریم گلی کبیر تشکیل میدهد که پس از مدتی با گل  زنبق و دانه  تونکا  جایگزین می شود. برای کسانی که دوستدار رایحه اصلی چرم  و وانیل هستند،  والنتینو اومو اینتنس توصیه می شود که پخش بو  و ماندگاری بو بسیار بالایی دارد.

عطر والنتینو  والنتینا پینک زنانه

والنتینو والنتینا پینک زنانه VALENTINO VALENTINA PINK

VALENTINA PINK

والنتینا پینک زنانه (VALENTINA PINK)  در واقع عطری کاملا زنانه و جذاب است که با استایل شیشه ای طرح گل و قرمز رنگش، رایحه  شیرین و تند توت فرنگی  را تداعی میکند. عطری ۸۰ میل  با غلطت اسانس EAU DE PARFUM  که در گروه بوایی FLORAL FRUITY  GOURMAND قرار داشته و در سال  ۲۰۱۵ میلادی تولید شد.  این عطر رمانتیک، با رایحه  میوه ای و گلی برای همه  فصول قابل استفاده  است.

رایحه اولیه این عطر را توت فرنگی، توت سیاه و مشک تشکیل می دهد که پس از مدتی با نت های با طراوت و دوست داشتنی از گل  رز و گل صد تومانی جایگزین می شود.  رایحه اصلی این عطر  را  کهربا، چوب  کشمیر و کرم  بادام سوخته تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگاری بسیار مطلوبی را برای این عطر به ارمغان می آورد.

عطر والنتینو ادو  پرفیوم زنانه

عطر والنتینو ادو پرفیوم زنانه VALENTINO EDP FOR WOMEN

EDP  FOR WOMEN

عطر والنتینو ادو  پرفیوم زنانه  (EDP  FOR WOMEN) عطری ارزان و قدیمی از خانه مد  والنتینو ایتالیا بوده که  ۷۵ میل است و در  غلظت اسانس  EAU DE  PARFUM  قرار می گیرد. این عطر در  گروه بویایی  فلورال آدهید  (FLORAL  ALDEHYDE) جای دارد که در سال ۲۰۱۲ میلادی  تولید و روانه  بازار شد.

رایحه اولیه این عطر را نت هایی  از  گل  ماگنولیا تشکیل می دهد که پس از مدتی  با نت های میانی از شکوه پرتقال، گل ابریشم و برگ گل بنفشه جایگزین می شود. برای کسانی که ترکیب  شگفت انگیز  از نت  برنج،  گل آفتاب پرست و ارکیده را به  عنوان رایحه اصلی  می پسندند،  والنتینو  ادو پر فیوم توصیه  می شود که پخش بو و ماندگاری بو متوسطی دارد.

عطر والنتینو راکن رز کوتور

والنتینو راکن رز کوتور VALENTINO ROCK N ROSE COUTURE

ROCK N ROSE  COUTURE

والنتینو راکن رز کوتور (ROCK N ROSE  COUTURE) عطری شیرین و گل دار است که بر اساس رایحه  پایه انگور بنا شده و مخاطبان  زیادی در داخل کشور دارد. این عطر ۵۰ میل، با غلظت اسانس  EAU  DE  PARFUM در گروه بوبایی  فلورال  (FLORAL) جای دارد و در سال  ۲۰۰۷ میلادی روانه  بازار شد. به عنوان یکی از قدیمی ترین محصولات این برند ،  به دلیل رایحه  جذاب  شیرین و پودری  آن، همچنان مشتریان فراوانی  را جذب می کند. این عطر برای روزهای سرد نیمه دوم سال، گزینه خوبی برای بانوان محسوب می شود.

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از انگور، گل برف و ترنج  تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه میانی شکوفه پرتقال،  نت گاردنیا و گل رز جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را چوب صندل،  مشک، وانیل، ریشه  زنبق و گل آفتاب پرست تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگاری بو خوبی را برای این  عطر به ارمغان می آورد.

عطر والنتینو وی

برند عطر والنتینو وی VAKENTINO V

V

از متفاوت ترین استایل های  شیشه ای برند عطر والنتینو  میتوان به والنتینو وی (VAKENTINO V) اشاره کرد که عطری ۹۰ میل،  با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM بوده که در گروه بویایی خاص و جذاب فلورال وودی ماسک  (FLORAL  WOODY MUSK) جای داشته و در سال ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار شد.

رایحه اولیه این عطر را ماندارین، انجیر و گریپ فروت تشکیل می دهد که پس از مدتی با  رایحه میانی  گل رز، گل فریزیا و بهار نارنج جایگزین می شود. برای کسانی که دوستدار رایحه اصلی چوب صندل،  چوب درخت سدر و عنبر سائل هستند،  عطر والنتینو وی زنانه گزینه  خوبی محسوب می شود که استایل  شیشه ای آن با تناژ صورتی ملایم، قطاع یک دایره است.

عطر والنتینو راکن دریمز زنانه

والنتینو راکن دریمز زنانه VALENTINO ROCK’N DREMAS

ROCK’N DREMAS

والنتینو راکن دریمز زنانه (ROCK’N DREMAS) عطری نیمه شیرین از خانه مد لاکچری والنتینو ایتالیا بوده که با رایحه شیرین دوست داشتنی و گلدار هلو آغاز می شود. این عطر  ۹۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال  (FLORAL) قرار داشته و در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شد. این عطر به دلیل رایحه شیرین  پودری و تلخ، گزینه مطلوبی برای همه  فصول سال است.

ترکیبات عطر والنتینو راکن دریمز را ترکیبی از نت های:  گل زنبق، وانیل، هلو،  رایحه های چوبی، صمغ مز و دارچین  تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگاری بو مناسبی را به ارمغان می آورد.

عطر والنتینو زنانه وی ابسولو

عطر والنتینو وی ابسولو زنانه VALENTINO V ABSOLU

V ABSOLU

عطر والنتینو وی ابسولو زنانه  (V ABSOLU) عطری با استایل شیشه ای قرمز رنگ طرح قطاع دایره، ۹۰ میل و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM است که در  سال  ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار شد و هم  چنان  عطر خوشبو و شاداب  برای بانوان به شمار می رود. این عطر در گروه بویایی  فلورال وودی (FLORAL  WOODY MUSK)  قرار گرفته و نت هایی  از: انجیر، ماندارین، فریزیا و گریپ  فروت در  آن به  عنوان رایحه اولیه به کار  رفته است.

این ترکیب شگفت انگیز پس از مدتی با نت هایی از شکوفه پرتقال، گل رز، گل آفتاب پرست و گل  یاسمین جایگزین  می شود. رایحه اصلی این عطر را کهربا، چوب صندل، مشک، وانیل، بخور و چوب درخت سدر تشکیل  می دهد.

عطر والنتینو دونا کالکتر ادیشن

VALENTINO DONNA COLLECTOR EDITION والنتینو دونا کالکتر ادیشن

DONNA COLLECTOR EDITION

از گران ترین عطرهای والنتینو را باید والنتینو دونا کالکتر ادیشن  (DONNA COLLECTOR EDITION)  دانست  که استایل شیشه ای  صورتی  رنگ  با درب طلایی دارد. این محصول که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد، با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM عطری  ۱۰۰ میل  در  گروه بوبایی  فلورال قرار میگیرد. رایحه اولیه آن را ترنج  و رایحه میانی آن را گل  زنبق  تشکیل  می دهد که پس از مدتی با رایحه اصلی  نعناع هندی، چرم  و وانیل  جایگزین می شود.

از دیگر  عطرهای معروف این برند میتوان به  والنتینو راکن رز زنانه (ROCK’N ROSE)  اشاره  کرد که نخستین ورژن راکن رز والنتینو بوده که در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار شد و عطری ۵۰ میل با غلظت اسانس  EAU DE  PARFUM بوده و در گروه  بویایی فلورال قرار می گیرد. این عطر  به دلیل  رایحه  شیرین و پودری و تلخی که  دارد گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه  دوم  سال بانوان به  شمار می رود.

رایحه اولیه این عطر را انگور فرنگی، ترنج و رایحه های سبز تشکیل میدهد که پس از مدتی با شکوفه پرتقال، نت هایی شاداب از: گل گاردنیا،  گل برف و گل رز قرمز رنگ جایگزین می شود. نت های اصلی این عطر والنتینو را چوب صندل،  مشک، وانیل، ریشه زنبق و گل آفتاب پرست تشکیل میدهد که ماندگاری مطلوب و پخش بو مناسبی را به ارمغان می آورد.  کلمه ROCK ‘N ROSE VALENTINO روی استایل شیشه ای گرد صورتی رنگ  این  عطر درج شده است.

عطر والنتینو زنانه وی اته

عطر والنتینو وی اته زنانه VALENTINO V ETE

V  ETE

عطر والنتینو وی اته زنانه  (V  ETE)  عطری با استایل  بنفش رنگ و البته هم چون دیگر  نمونه  های عطر این برند ، با طرحی از  قطاع دایره بوده و حجم ۱۰۰ میل داشته و با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM در گروه بویایی فلورال فروتی  (FLORAL FRUITY) قرار دارد. این عطر در سال ۲۰۰۶ میلادی عرضه شد.

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از بامبو، گل بنفشه، میوه لیچی و گل  رز  تشکیل می دهد که پس از مدتی با گل صد  تومانی، گل رز،  گل شمعدانی و گل یاس  جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را چوب صندل، کهربا، نعناع هندی، مشک، چوب گایاک و چوب درخت سدر تشکیل میدهد.

عطر والنتینو مردانه اومو  ۲۰۱۵

عطر والنتینو اومو (یومو) ۲۰۱۵ مردانه VALENTINO UOMO 2015

UOMO 2015

عطر والنتینو اومو (یومو) ۲۰۱۵ مردانه (UOMO 2015)  همان طور که از  نامش پیداست در سال ۲۰۱۵ تولید شد و عطری رسمی با  استایل شیشه ای  مشکی  مشبک و خیلی جدی  بوده که شروعی با نت تلخ دارد. این عطر ۱۰۰ میل  با غلظت اسانس  EAU DE  TOILETTE در گروه بویایی اورینتال (ORIENTAL)  جای دارد و به دلیل نت های شیرین و تلخ آن، گزینه  خوبی برای روزهای  سرد سال است.

رایحه اولیه این عطر را ترنج و پیچ تلگراف تشکیل می دهد که پس از مدتی با نت هایی از چوب درخت سدر، فندق و چرم جایگزین می شود. رایحه اصلی والنتینو امو ۲۰۱۵ را ترکیبی جذاب از شکلات تلخ و قهوه تشکیل می دهد که پخش بو وماندگاری بو خوبی  را برای این عطر  مردانه به ارمغان می آورد.

عطر والنتینو والنتینا آکوا فلورال زنانه

عطر والنتینو والنتینا آکوا فلورال زنانه VALENTINO VALENTINA ACQUA FLOREALE

VALENTINA ACQUA FLOREALE

عطر والنتینو والنتینا آکوا فلورال زنانه (VALENTINA ACQUA FLOREALE) عطری شاداب و گلدار بوده که آغازی مرکباتی و شاداب داشته  و میتوانید حس قوی گل یاس را در رایحه ابتدایی احساس کنید. این عطر ۸۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE  TOILETTE  در گروه بویایی چیپره فلورال (CHYPRE FLORAL)  در سال  ۲۰۱۲ میلادی  روانه بازار شد و گزینه  خوبی  برای روزهای گرم سال بانوان  شیک پوش  است.

رایحه اولیه آن را ترنج و شکوفه پرتقال تشکیل می دهد که پس از مدتی با ترکیبی از بهار نارنج، گل  ابریشم،  گل مریم و گل یاس جایگزین می شود. برای کسانی که به دنبال رایحه اصلی از نت های جذاب نعناع هندی و کهربا هستند، والنتینا آکوا فلورال  را توصیه میکنیم که الیته پخش بو و ماندگاری بو مطلوبی دارد.

عطر وری والنتینو زنانه

VERY VALENTINOعطر وری والنتینو زنانه

(VERY نسخه قدیمی  و جدید)

عطر وری والنتینو زنانه  (VERY ) قدیمی ترین عطر و ارزان ترین کالکشن عطر این برند بوده  که در سال  ۱۹۹۸ میلادی روانه بازار شد. این عطر  ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی فلورال گرین (FLORAL GREEN) قرار داشته و گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه  دوم  سال بانوان محسوب می شود.

رایحه اولیه این عطر را پرتقال، گل  ماگنولیا، انگور، ماندارین، ترخون، لیمو، گل برف و ترنج تشکیل میدهد که پس  از مدتی با رایحه های: رزماری،  گل بنفشه،  گل  یاس، رایحه های چوبی و گل رز  جایگزین می شود. رایحه اصلی این گل  را چوب صندل،  کهربا،  مشک و وانیل تشکیل  می دهد.

عطر والنتینو اومو کالکتورز ادیشن

عطر والنتینو اومو (یومو) کالکتورز ادیشن VALENTINO UOMO COLLECTORS EDITION

UOMO COLLECTORS EDITION

عطر والنتینو اومو  (یومو) کالکتورز ادیشن (UOMO COLLECTORS EDITION) عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU FE PARFUME   است که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد و از جدید ترین محصولات  خانه عطر والنتینو ایتالیایی به شمار می رود.  این عطر با غلظت اسانس EAU DE PARFUM دارای رایحه اولیه  ترنج است که پس از مدتی با رایحه میانی  فندق  و قهوه جایگزین می شود.

رایحه اصلی این عطر را چرم و چوب درخت سدر تشکیل می دهد که پخش  بو و ماندگاری بو مطلوبی را برای  این  عطر به ارمغان می آورد.

ست هدیه والنتینو اومو مردانه

ست هدیه والنتینو اومو (یومو) مردانه VALENTINO GIFT SET UOMO

GIFT SET UOMO

ست هدیه در  اکثر برندهای عطر جهان  مشاهده  می شود که گزینه عالی برای  هدیه  روز تولد، روز ولنتاین و سالگرد ازدواج می باشد. ست هدیه والنتینو اومو (یومو) مردانه (GIFT SET UOMO) دارای  دو نمونه عطر از ادیشن های اومو بوده که عطرهای تلخ و دوست داشتنی از نت های  فندق و کاکائو را ارائه میکند. دو  شیشه عطر ۱۰۰  میل با غلظت اسانس EAU DE  TOILETTE در گروه بویایی چرمی  (LEATHER) در این عطر طراحی  شده است. ست هدیه این برند در  سال ۲۰۱۴  میلادی روانه بازار شد و برای روزهای سرد نیمه دوم  سال،  گزینه خوبی برای  هدیه  دادن  است.

رایحه میانی این ست را قهوه، شکلات تلخ  و فندق تشکیل می دهد که پس از مدتی با چرم و چوب درخت سدر جایگزین می شود.

کالکشن های ۸ گانه والنتینو

برای  اینکه درباره کالکشن های والنتینو  از سال ۱۹۷۸ میلادی تا پایان  دهه دوم قرن بیست و یکم میلادی بدانید،  طبقه بندی زیر را توجه داشته باشید.

والنتینو عادی

  • والنتینو (VALENTINO) محصول ۱۹۷۸ میلادی
  • والنتینو ادو دی پرفیوم (EAU DE  PARFUM) محصول  ۲۰۰۹ میلادی
  • والنتینو گلد (GOLD) محصول ۲۰۰۲ میلادی

والنتینو راک ان رز

  • والنتینو راکن دریمز (ROCK’N  DREMAS)  محصول  ۲۰۰۹ میلادی
  • والنتینو راکن رز (ROCK’N  ROSE) محصول ۲۰۰۶ میلادی
  • والنتینو راکن رز پرت آ پورتر (ROCK’N  ROSE  PRET-A-PORTER)  محصول  ۲۰۰۸ میلادی
  • والنتینو راکن رز کوتور (ROCK’N  ROSE COUTURE) محصول  ۲۰۰۷ میلادی

کالکشن والنتینو وی

  • والنتینو وی (V) محصول ۲۰۰۵
  • والنتینو ابسولو (ABSOLU)  محصول  ۲۰۰۵
  • والنتینو وی اتی (V ETE) محصول  ۲۰۰۶
  • والنتینو وی پور هوم (POUR  HOMME) محصول ۲۰۰۶

کالکشن والنتینا والنتینو

  • والنتینا والنتینو (VALENTINA VALENTINO) محصول ۲۰۱۱  میلادی
  • والنتینا آکوا فلورال (VALENTINA ACQUA FLOREALE) محصول  ۲۰۱۳ میلادی
  • والنتینا اسولوتو (VALENTINA ASSOLUTO)  محصول ۲۰۱۲  میلادی
  • والنتینا بلاش (VALENTINA BLUSH) محصول ۲۰۱۷  میلادی
  • والنتینا میر اوسولوتو  (VALENTINA MYRRH  ASSOLUTO)  محصول  ۲۰۱۶ میلادی
  • والنینا اود اسولوتو (VALENTINA OUD ASSOLUTO) محصول ۲۰۱۳
  • والنتینا پینک (VALENTINA PINK) محصول ۲۰۱۵
  • والنتینا پودری (VALENTINA POUDRE)  محصول  ۲۰۱۶
  • والنتینا رز اسولوتو (VALENTINA ROSA ASSOLUT) محصول  ۲۰۱۴

کالکشن والنتینا دونا

  • والنتینا دونا (VALENTINA DONNA) محصول ۲۰۱۵
  • والنتینو دونا آکوا (DONNA  ACQUA) محصول  ۲۰۱۷  میلادی
  • والنتینو دونا نویر آبسولو  (DONNA  NOIR ABSOLU) محصول  ۲۰۱۷

کالکشن والنتینو  اومو

  • والنتینو اومو (یومو) (UOMO) محصول ۲۰۱۴
  • والنتینو اومو (یومو) مردانه (UOMO  ۲۰۱۵)  محصول  ۲۰۱۵
  • والنتینو اومو آکوا (UOMO ACQUA) محصول  ۲۰۱۷
  • والنتینو اومو (یومو)  اینتنس (UOMO  INTENSE)  محصول  ۲۰۱۶
  • والنتینو اومو (یومو) نویر ابسولو  (UOMO  NOIR  ABSOLU) محصول  ۲۰۱۷

کالکشن وندتا والنتینو

  • وندتا دونا (VENDETTA DONNA) محصول ۱۹۹۱ میلادی
  • دوندتا اومو  (یومو)  (VENDETTA  UOMO)محصول ۱۹۹۱  میلادی

کالکشن وری والنتینو

  • وری والنتینو زنانه (VERY VALENTINO) محصول ۱۹۹۸
  • وری والنتینو  مردانه (VERY FOR MEN) محصول ۱۹۹۹ میلادی

راهنمای خرید عطر والنتینو

همان طور که در  این گفتار مشاهده  کردید، محصولات عطر والنتینو بیش از ۳۰ محصول مختلف با نت های شگفت انگیز و با طراوت مردانه و زنانه  را شامل  می شود  که انتخاب آن برای عاشقان عطر و لاکچری گردها  را کمی سخت میکند.  توصیه  همیشگی لوکس تهران به  عزیزانی که میخواهند برای نخستین بار ، محصولی از  یک برند معروف را تست کنند،  خرید محصولات حجم پایین مثل ۵۰  میل است تا اگر عطر خریداری شده در کوتاه  مدت،  نت مورد نظر آنها را تداعی نکرد، پول زیادی برای خرید خرج  نکرده  باشند.

حتما بخوانید : راهنمای خرید عطر

همواره توصیه میکنیم  که در خرید عطر والنتینو ، از کارشناسان خبره مشورت گرفته و از  فروشگاه های معتبر و نه  دست فروشان و مغازه های غیر معتبر نسبت به  خرید محصولات این برند اقدام کنید. اگر شما برای  نخستین بار است که با لوکس تهران و سرویس عطر گردی لوکس این سایت با گفتار  والنتینو آشنا میشوید،  ضمن خوش امد گویی به شما توجه شما را  به نکاتی مهم  در خرید عطر  خوب جلب میکنیم که میتواند راهنمای ارزشمندی  برای علاقمندان به دنیای نت های شگفت انگیز  به خصوص والنتینو باشید.

پیج اینستاگرام سرویس عطر گردی

(بیش از ۷ میلیون عکس از هزاران برند عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی جهان توسط کاربران اینستاگرام روی این هشتگ محبوب لاکچری گردها تگ شده است که شما را با دنیایی از پرفیوم های مورد علاقه سلبریتی ها و کاربران اینترنت آشنا می کند)

اما اگر بخواهیم به طور اجمالی به مهم ترین مقولات در انتخاب عطر اشاره کنیم، توجه شما را به محورهای ده گانه زیر جلب میکنیم  که می تواند در خرید عطر های این برند که به ۳۴ محصول آن در این گفتار اشاره  کردیم موثر باشد.

    • بو های متفاوت محصولات  عطر والنتینو : همان طور که در معرفی بهترین عطرهای VALENTINO در این گزارش  اشاره شد، همه  عطر ها دارای گروه  بویایی متفاوت بوده و به همین خاطر  دارای نت های مختلفی هستند.  مثلا بعضی  از عطرها در گروه  های بویایی چوبی قرار میگیرند بخاطر نت هایی  از درخت سدر با رایجه های چوبی. هر جا کلمه WOODY مشاهده کردید، این  به  آن  معنی است که نت اصلی این عطر، رایحه  هایی چوبی دارد.  مثل  WOODY MUSK. برخی در گروه بویایی گلی یا میوه ای یا ترکیب از آن ها قرار می گیرد. اگر  گروه های  میوه ای را دوست ندارید، دنبال  گروه بویایی  عطرها  باشید که در طراحی نت آنها،  رایحه های فروتی وجود ندارد. کلمه FLORAL  یا FLORAL FRUITY به این موارد اشاره  دارد.
    • اسانس ها را بشناسید: توجه داشته باشید که یکی از عوامل مهم در  انتخاب  عطر والنتینو ، شناسایی خوب اسانس های عطر و درک  غلظت اسانس آنهاست  که در  این گفتار  به آن اشاره شد.  در واقع  برای خرید عطر باید با غلظت اسانس عطرها آشنا شوید. همان طور که عطرها در گروه بویایی  متفاوت قرار می گیرند، غلظت اسانس متفاوت هم داشته و نوع غلظت، کیفیت و در نهایت قیمت یک  عطر  را تعیین می کند.  مثل EAU DE PARFUME, EAU DE TOILETTE. این اسامی روی شیشه عطرها، به کیفیت عطر اشاره میکنند و میزان دوام و ماندگاری. به این موضوع توجه کنید به خصوص در خرید عطرهای والنتینو که تنوع غلظت بالایی  محصولات آن دارد.
    • پخش بو عطرهای والنتینو : پپخش بو در همه عطرهای والنتینو بالا نیست. بعضی  بالا،  بعضی متوسط و بعضی هم  خیلی خوب  است. پخش بو در همه  عطرها حتی محصولات این برند ، ثابت نیست و پخش بو میتواند کم یا زیاد باشد. در سایت  های مهم و مرجع عطر شناسی  مثل پرفیوم، درباره پخش بو  عطرها مطالب زیادی ارائه شده است که راهنمای  خوبی برای مخاطبان عطرها به خصوص طرفداران بهترین عطرهای والنتینو  است.
    • ماندگاری بو محصولات عطر والنتینو : ماندگاری، فاکتور مهم در انتخاب و خرید عطربه خصوص  محصولات  متنوع این برند است. اگر مشتاق  هستید که عطری با ماندگاری  بالا برای لباس های شب داشته باشید، باید مشخصات فنی عطر  را به دقت مطالعه کرده و عطری که ماندگاری بالا دارد انتخاب کنید. گاها نیاز هست برای تداوم رایحه های اصلی عطر مورد نظر، در فواصل زمانی مختلف، عطر را بر روی لباس اسپری کنید. برای  آشنایی با ماندگاری بو هزاران محصول از صدها برند، به این سایت رجوع کنید.

بسته های محصولات VALENTINO برای هدیه دادن

(بسته  های محصولات VALENTINO برای هدیه دادن در روزهایی مثل روز زن و ولنتاین و سالگرد ازدواج گزینه  های خوبی برای رمانتیک  ها خواهد بود)

حتما بخوانید : معرفی برترین های کیف مجلسی زنانه برند والنتینو

  • قدرت رایحه های ابتدایی: همان طور که در  گفتار  معرفی عطرهای  VALENTINO گفتیم، همه محصولات دارای رایحه های آغازین است. این رایحه ها، در ترغیب شما به خرید عطر یا عدم خرید، تاثیر زیادی دارند. نباید خرید یک عطر، تنها مبتنی بر رایحه ابتدایی باشد. چرا که این رایحه پس از مدتی به رایحه های میانی و اصلی تغییر پیدا می کند و شاید شما علاقه ای به رایحه تکمیلی و اصلی عطر مورد نظر نداشته باشید. به این موضوع مهم توجه کنید.
  • بوتیک گردی ممنوع: برای خرید هر عطری از جمله عطرهای والنتینو ، راهی  خیابان نشوید  تا ظرف نیم ساعت عطر مورد نظر  را حتی اگر برندش  را از قبل مشخص کردید مثل والنتینو  سه گل یا والنتینو  راکن  رز راخریداری کنید! چون شما وقتی دهها عطر را تست کنید، رایحه  مورد نظر  شما گم می شود و به خوبی قادر نخواهید بود که قدرت رایحه های اصلی و ماندگاری  آن را روی پوست خود تشخیص  دهید. به  همین خاطر،  باید صبوری را درنظر  گرفته و به  هر عطری که تست میکنید مدتی فرصت دهید  تا رایحه  اصلی خود را نشان دهد.
  • مشاوره در خرید عطر والنتینو : این برند بیش از ۳۰ محصول عطر و لوسیون دارد. در انتخاب عطر، چه ۱۰ دلار باشد چه ۲۰۰ دلار و بیشتر، حتما مشورت گرفته یا اطلاعات کافی بدست آورید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.
  • نت سرد و گرم عطر والنتینو : هر عطری رایحه خاص خود را دارد و هر نتی از عطرها، با استقبال عموم مواجه نمی شود. بنابراین طبع شما که گرم است یا سرد، به طور مستقیم یا غیر مستقیم در انتخاب عطر شما تاثیر گذار خواهد بود.
  • عطر والنتینو برای همه  فصول: بعضی از عطرها، همانطور که در سلسله گفتارهای عطر گردی لوکس تهران اشاره می شود، مربوط به فصول خاصی از سال است. مثلا  توصیه می شود که عطرهایی که رایحه های خنک دارند را در روزهای گرم سال استفاده کنید یا عطرهایی با نت های گرم و شیرین را در روزهای کوتاه نیمه دوم سال اسپری کنید. به این موضوعات هم توجه کنید.
  • عطر تقلبی والنتینو : عطر تقلبی و عطر اصل، با هم تفاوت دارد. تشخیص آن نیز آسان نیست و اسانس های قلابی در بازار زیاد شده است. دوام و ماندگاری و پخش بو عطر تقلبی با عطر اصل، یکسان نیست. حتی اگر استایل شیشه و رایحه ابتدایی و شکل و طراحی جعبه، یکی باشد. بنابراین از خرید عطر از جاهای ناشناس خودداری کنید.
  • عطر تقلبی و آسیب به پوست: عطر تقلبی، میتواند به دلیل استفاده از مواد شیمیایی نامرغوب و غیر بهداشتی، تاثیر منفی روی بافت پارچه لباس و هم چنین آسیب به پوست شما را به ارمغان آورد. به این موضوع توجه کنید که عطر تقلبی، میتواند بهداشت پوست و مو شما را تهدید کند.

همراهان گرامی

برای  خرید محصولات عطر والنتینو ،  حتما از فروشگاه های مجاز فروش  عطر نسبت به خرید محصول  مورد نظر اقدام کنید  و هیچ گاه تنها به دلیل معروفیت یک محصول والنتینو برای عموم، پیش از تست آن، نسبت به خرید محصولات بالای ۱۰۰ میل و گران اقدام نکنید. در هنگام خرید بهترین عطر والنتینو ، همواره مشخصات فنی ارائه شده در این سایت را با مشخصات فنی درج شده روی حعبه  محصول چک کنید تا محصول تقلبی و اصل را تا حدودی تشخیص دهید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا