استایل و مد بانوان

مد گردی با بهاره رهنما ؛از استایل این سلبریتی تا زندگی خصوصی

بهاره رهنما

بهاره رهنما ، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، یکی از خبرساز ترین سلبریتی های دو دهه اخیر بوده که همواره با مدل لباس ها، ازدواج ها، کتاب ها و هنرنمایی هایش در صحنه نمایش و سینما، در کانون توجه  رسانه ها به خصوص علاقمندان به دنیای مد و لباس و هنر هفتم قرار گرفته است. او قریب به ۱۴ جلد کتاب نوشته  و با آنکه قد کوتاه و اندام درشتی تا چند سال پیش  داشت، اما حضور فعال و گرم او در صحنه های  مختلف هنری سبب شد تا این  دختر متولد آذر، هم چنان یکی از محبوب ترین هنرمندان جوان کشورمان باشد.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران همانطور که قبلا شما را با مد و لباس نیکی کریمی، بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست آشنا کرد، با مد و سبک زندگی خانم بهاره رهنما آشنا میکند که مطالب جذاب و کم تر شنیده شده درباره ایشان را در ادامه  خواهید خواند.

با ما همراه باشید.

بهاره رهنما : یک آذری دوست داشتنی

آذر ماهی ها، مثل مهری ها، خوش خلق، مهربان، خونگرم و شاد هستند و بهاره رهنما نیز که متولد ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در شهر اراک است، در  دوران بازیگری و فعالیت های  هنری خود همواره چهره یک  هنرمند شاد و بشاش و فعال را به نمایش گذاشته و این را میتوان در کارنامه فعالیت های هنری گوناگون ایشان از تالیف کتاب  تا اجرا در صحنه  تئاتر و سینما و تلویزیون مشاهده کرد. کمتر بازیگر  سینمای ایران سراغ داریم  که به اندازه بهاره رهنما ، کتاب خوانده  باشد و کتاب نوشته  باشد و حتی آلبوم از صدایش منتشر کرده باشد !

البوم تمام ششد بهاره رهنما

( نمايى متفاوت از بوسه همسر بهاره رهنما در مراسم رونمايى از آلبوم به نام « تمام شد » )

بهاره رهنما تمام شد البوم

( آلبوم تمام شد که شعر و دکلمه این آلبوم از بهاره رهنما بوده و تمامی درآمد حاصل از فروش فیزیکی و دیجیتالی این مجموعه از سوی ناشر ، مولفین و سایت ها به خیریه فرهاد اهداء می شود )

یادها و خاطره های بهاره رهنما

(یادها و خاطره ها: سال۱۳۷۷  از بهترین خاطره های کاریم ،داستان یک شهر کاری از اصغر فرهادی، از راست به چپ عکس من، رضا ایرانمش ،مانی کسراییان، نیما رییسی و سروش صحت، بیست سال گذشته)

بهاره رهنما و روز برفی تهران

( بهاره رهنما و روز برفی تهران )

اگر میخواهید با کتاب های این بازیگر دوست داشتنی  آشنا شوید و آن ها را در هفته های آینده خریداری کرده  و مطالعه کنید،  به پایان همین گفتار  رجوع کنید. همان طور  که گفتیم، او متولد  آذر است. او اگر  چه  هیچ گاه  جوایز سینمایی معتبر داخلی  و بین المللی مثل نیکی کریمی یا شهاب  حسینی یا مهناز افشار دریافت  نکرد، اما همیشه با  اظهار نظرهای گوناگون در  مسائل مختلف کشور  از  سیاست تا اقتصاد تا فرهنگ و گردشگری و مد و لباس،  در  کانون توجه کاربران  اینترنت به خصوص اینستاگرام ایرانیان قرار داشته است.

بهاره رهنما در کنار مادرش به مناسبت روز زن

(تصویری که خانم رهنما در کنار مادرش به مناسبت روز زن در استودیو عکاسی امینی تهران گرفت)

عکس های بهاره رهنما و مادرش در خیابان ولیعصر

(از کلکسیون عکس های این خانم هنرپیشه و مادرش در خیابان ولیعصر تهران. وی همواره ضمن ستایش از مادرش، او را یک هنرمند موفق در  سبک زندگی سنتی ایده آل میداند)

بهاره رهنما در کنار مادرش

(استایل تابستانی بهاره رهنما در کنار مادرش در یک کلینیک پوست و زیبایی در منطقه سعادت آباد تهران)

بهاره رهنما در کنار کیک تولد ۸۱ سالگی پدرش

(وی در  کنار کیک  تولد ۸۱  سالگی پدرش)

اینستاگرام و تلگرام بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از فعال  ترین  هنرپیشه  های ایرانی در اینستاگرام  است و مطالب جنجالی و مفهومی  بسیاری همچون  استاد پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش میگذارد که معمولا بازتاب های گسترده ای پیدا میکند. وی  بیش  از ۵۰۰  پست در چند سال اخیر منتشر کرده  و قریب به ۳ میلیون فالور  دارد. پس از مهناز افشار،  رامبد جوان، بهنوش بختیاری و الناز  شاکردوست،  که تقریبا ۶  میلیون فالور در اینستاگرام دارند،  صفحه اینستاگرام  بهاره رهنما را بایستی یکی از پر  بیننده ترین صفحات اینستاگرام  هنرمندان ایرانی در این شبکه اجتماعی محبوب  عکس  محور دانست.

عکس سلفی پر گل از فالورهایش

( بهاره رهنما با انتشار این عکس سلفی پر گل از فالورهایش خواست تا در یک جشن موسیقی برای حمایت  از مادران خود سرپست مبتلا به سرطان در تهران شرکت کنند. او معمولا حامی برنامه های نیکوکاری در سراسر  کشور است)

تصویر نامه تشکر آمیز نماینده دفتر هماهنگ کننده سازمان ملل متحد

( بهاره رهنما در اینستاگرامش، تصویر نامه تشکر آمیز نماینده دفتر هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در ایران را منتشر کرد که به خاطر کوشش درباره برابری جنسیتی زنان و دختران در ایران، با سپاس گری  لوییس مواجه شد. او و مهتاب کرامتی، از  معدود هنرپیشه های ایران  هستند که همکاری گسترده ای  با سازمان ملل در امور  بشردوستانه دارند.وی از  اینکه در  فضای مجازی  به  دروغ او را متهم به طرفدارای  از چند همسری میکنند انتقاد کرده است)

بهاره رهنما در اینستاگرامش

(خانم بازیگر در اینستاگرامش با انتشار این پست نوشت  که از روزهایی که در دانشگاه هنر  و معماری مشغول به تدریس  بوده،  روی طرز نشستن بچه ها  سر کلاس  حساس بوده است )

(استایل مد و لباس بهاره رهنما در اسفند ۹۶

(استایل  مد و لباس بهاره رهنما  در اسفند  ۹۶ در زمان بازدید از رستوران عالی  کباب مشهد که به  همراهی  دوستانش،  یک غذای خوشمزه  را تست کرده است. او را در این عکس، با مانتو  کوتاه قرمز رنگ و بوت کوتاه  مشکی  چرمی مشاهده میکنید که از خاص ترین استایل هایش در زمستان ۹۶ است)

سفر به مشهد بهاره رهنما

(خانم رهنما ، علاقه زیادی  به چای  قند پهلو دارد  و در سفر به مشهد  فرصتی پیدا کرد تا در رستوران  عالی کباب، در نعلبکی و استکان های طرح دار  قدیمی،  چای ایرانی را تست کند. او را با اکسسوری ها و استایل زرشکی رنگش در  حالی که مانیکور آبی طرح دار ساده را ست کرده  است مشاهده میکنیم)

صفحه اینستاگرام بهاره هنما به اندازه صفحه اینستاگرام محمد رضا گلزار و بهرام رادان مخاطب دارد. البته او ،صفحات زیادی را در  اینستاگرام فالو نمیکند و همواره  صفحاتی که فالو میکند زیاد نیست. صفحه اینستاگرام بهاره رهنما بارها  هک شده است و توسط هکرهای  کلاه سفید مجددا کار  خود را از سر گرفته  است. اینستاگرام بهاره رهنما را در این نشانی دنبال کنید که  شما را با متن و حاشیه و زندگی خصوصی او آشنا می  کند.

تلگرام بهاره رهنما نیز  در آدرس در دسترس است که هر  از گاهی  مثل مهناز افشار،  پیام  های صوتی  و عکس های خصوصی  برای  مخاطبان کانالش ارسال می کند. البته این هنرپیشه در سایت اینترنتی اختصاصی خود نیز فعالیت زیادی  دارد و می توان کارنامه  هنری و جدید ترین استایل های مد و لباس ایشان و هم چنین سخنرانی ها و همکاری با ناشران و موسسات و سازمان های داخلی و بین المللی او را در این LINK  دنبال کرد.

وی مدتی است که وارد توییتر شده  است و مطالب جالب کوتاهی درباره  موضوعات  مختلف می  نویسند.  اگر میخواهید جامعه شناسی خودمانی  ایرانیان به روایت ایشان را بخوانید به صفحه توییتر هزاران فالوری ایشان در این URL رجوع کنید.

صفحه اینستاگرام همسر بهاره رهنما

بهاره رهنما پس از جدایی جنجالی  از پیمان  قاسم  خانی، نویسنده سینما  و تلویزیون کشورمان، در  شهریور سال ۱۳۹۶  در  تهران با امیر  خسرو عباسی،  تاجر  و فعال کسب و کار در حوزه  محصولات آرایشی و بهداشتی ازدواج کرد که انتشار تصاویر عروسی او  بازتاب گسترده  رسانه ای پیدا کرد. صفحه اینستاگرام آقای عباسی،  از  زمانی  که ازدواج او با این خانم هنرپیشه به صورت رسمی اعلام شد، با مخاطبان زیادی همراه  شده است.

صفحه  اینستاگرام  همسر بهاره رهنما را میتوانید در این نشانی دنبال کنید که زیر ۵۰ هزار  فالور دارد. تصاویری که در زیر مشاهده میکنید، از معدود تصاویری  است  که آقای  عباسی به همراه همسرش در ایرانگردی های خود  به  اشتراک  گذاشته است.

بهاره رهنما و همسرش آقای عباسی

(تصویری از بهاره رهنما و همسرش آقای عباسی در یک گالری هنری تهران که اطلاعاتش منتشر نشد. این عکس مربوط  به اواخر سال  ۹۶ است)

بهاره رهنما را در کنار همسرش در شب گردی های

(در این عکس، بهاره رهنما را در کنار همسرش در شب گردی های ژانویه  ۲۰۱۸ میلادی  را مشاهده میکنیم  که مکانش  ذکر  نشده است. آقای  عباسی درباره  این عکس نوشت: خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخندهای مکرر تکرار شود و هر آنچه به  دل آرزو دارید بی بهانه از آن شما باشد)

مانتو زمستانی بهاره رهنما  ۹۶

(تصویر مانتو زمستانی ۹۶ خانم رهنما که به همراه همسرش در ضیافت حراج میلیاردی آثار هنری ایران که در دی ماه ۹۶ در  هتل بزرگ آزادی برگزار  شد را مشاهده میکنید. آرایش خاص او با رنگ بلوند و مدل مانتو طرح دار لاکچری را در کنار همسر و روزبه نعمت الهی مشاهده میکنید. روزبه در این محفل،استایل  خود را با شال های همیشگی اش که نقش و طرح های ایرانی با خط نستعلیق دارد را ست کرده  است)

مانتو پشمی بنفش رنگ و شال بلند

(در این عکس، استایل کریسمسی بهاره را مشاهده  میکنید که با مانتو  پشمی بنفش رنگ و شال  بلند که طرح سنتی ایرانی بر روی آن نقش بسته است، به همراه همسرش به هتل پارسیان  استقلال تهران رفته و در جشن سایت موسیقی  ما، شرکت کرده  اند)

مدل مانتو پاییزه بهاره رهنما

(در  این عکس، مدل مانتو پاییزه بهاره رهنما را شاهد هستیم که به همراه  همسرش به یک باغ رفته اند و جزییات مکانی  و زمانی آن در  دسترس نیست)

بهاره رهنما درباره علی زند وکیلی

(در  این  عکس، بهاره رهنما به همراه همسرش به کنسرت علی زند وکیلی در  برج میلاد تهران رفته و در حالی که  مانتو سفید رنگ با طرح های مشکی از خطوط ایرانی بر روی آن کار شده است، در حال سلفی گرفتن با گوشی آیفون سیکس پلاس سفید رنگش می باشد. او درباره علی زند وکیلی گفته بود که او  یک  رشته وصل  به  اون بالاها داره  و همین باعث  میشود که اجراهایش  را متفاوت و دلنشین بکند)

تصویری از مدل مانتوهای بهاره رهنما در سال ۹۶

(تصویری از مدل مانتوهای بهاره رهنما در سال ۹۶)

سلفی های بهاره رهنما

 کلکسیون سلفی های بهاره رهنما

(از کلکسیون سلفی های این بازیگر خوش چهره که ایشان  را با رژ  قرمر  رنگ و شال صورتی ساده در  حالی  که اکسسوری های آبی رنگ  را پوشیده است در حاشیه تئاتر جن گیر در مشهد مشاهده میکنید)

سلفی های زمستانی بهاره رهنما

(در این تصویر نیز سلفی های  زمستانی بهاره رهنما در  مشهد را مشاهده میکنید)

تصویری از سلفی های بهاره رهنما

(تصویری از سلفی های این خانم بازیگر)

مدل شال بهاره رهنما

(از کلکسیون سلفی که مدل شال وی و زیور آلات ایشان را به نمایش می گذارد)

 مانتو آبی رنگ و شال صورتی

(از کلکسیون سلفی های بهاره رهنما که او را با مانتو آبی رنگ و شال صورتی در  مرکز سالمندان بی سرپرست مشهد  مشاهده  میکنیم)

کلکسیون سلفی های پاییزی

(کلکسیون سلفی های پاییزی بهاره رهنما در تهران)

سازندگان طلا و جواهرات

(سلفی او با مریم مظفریان، از سازندگان طلا  و جواهرات تهران که ایشان به عنوان مدل این برند فعالیت  میکند)

سلفی بهاره رهنما و همسرش در آستان قدس رضوی

(سلفی بهاره رهنما و همسرش در آستان  قدس رضوی)

 شرکت همسرش که نمایندگی محصولات بهداشتی هاینس

(سلفی  بهاره رهنما در شرکت  همسرش که نمایندگی محصولات بهداشتی هاینس و آرایشی  ژاکسی را در اختیار  دارد)

سلفی بهاره رهنما که کلکسیون اکسسوری

(سلفی بهاره که کلکسیون اکسسوری  های  ایشان را در بهار ۹۶  مشاهده  میکنید)

لاغر شدن بهاره رهنما

بهاره رهنما بر اساس  آنچه در مصاحبه های مطبوعاتی  اش اعلام کرده است،  از سن  بیست و پنج سالگی، با مشکل  کم کاری تیروئید رنج میبرده و به  دلیل اینکه سابقه چاقی  در  خانواده اش وجود دارد و این را میتوان در اندام درشت مادرش نیز  مشاهده کرد، شاهد افزایش  وزن زیاد  خود در دهه چهارم  زندگیش می  شود.

پس از تولد دخترش (پریا) که حاصل  ازدواجش  با پیمان قاسم  خانی بود، او ظرف  یکسال، حدود  سی  کیلوگرم از وزنش را کاهش  داد و با اینکه پیاده روی  میکرد و رژیم غذایی  سختی  را در دستور کار  قرار داد، اما  مجموعا  تاثیر زیادی در مدت زمان کم مورد نظرش برای کاهش وزن نداشت. تا اینکه به فکر  بالون معدهافتاد  و این کار سبب  شد  تا مسیر کاهش وزن او نه تنها آسان، بلکه دشوار تر  شود.

او تنها با روش بالون معده، توانست ده  کیلوگرم  از وزنش  را کاهش دهد که با خروج بالون، هجده  کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد. به دلیل وجود بالون در معده اش ، همواره احساس  درد میکرد. این  در حالی  است که پزشک معالجش به  او توصیه  کرده  بود که از این کار پرهیز کند اما خودش اصرار به این کار داشت.

توصیه  بهاره رهنما برای  کاهش وزن بانوان

دکتر فرهمند، پزشک معالج بهاره رهنما برای کاهش وزن  اخیرش  است که  با روش اسلیو، معده ایشان جراحی شد و در نهایت موجب به  کاهش وزن قابل توجه ایشان گردید. در این  روش  جراجی،  معده شبیه موز شده و حجم قسمت بادکنکی معده  کاهش پیدا میکند و به  ۱۰۰ سی  سی کاهش  می یابد تا فرد احساس سیری کند.  چون  قصد او برای کاهش وزن، کاهش ۴۰ کیلوگرمی  بود این  روش  انتخاب گردید.

در این روش جراحی معده، وقتی بیمار بیهوش است،  بقیه معده با دستگاه  های خاصی  برداشته و از بدن   خارج می شود. ضمنا اگر بیمار در آینده  دچار مشکل شود،  میتوان به راحتی او را آندوسکوپی  نمود که در  سایر روش  های جراحی مثل  عمل BYPASS  این  مورد امکان  پذیر  نیست.

کاهش ۴۰ کیلوگرمی وزن بهاره رهنما

(۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی بود که این هنرپیشه با انتشار عکس بالا، خبر از کاهش  ۴۰ کیلوگرمی  وزن  خود در  یک برنامه  رژیمی بلند مدت زیر  نظر  متخصصان  داد. این  عکس،  بازتاب گسترده ای در رسانه  ها به خصوص اینستاگرام ایرانیان داشت. این عکس، کاهش وزن فوق  العاده او را در حاشیه  یکی از پروژه های  سینمایی در خیابان ظفر  تهران نشان می دهد)

تصویری که بهاره رهنما از کاهش وزن

(تصویری که بهاره رهنما از کاهش وزن  خود  در اینستاگرام  قبلیش منتشر  کرد)

بهاره رهنما در بهمن ۹۶

(عکسی  که  بهاره رهنما  در بهمن ۹۶ منتشر کرد و گفت که این خانم دکتر دوست  داشتنی، متخصص زیبایی و پوست و مو بوده و از جمله  متخصصانی است که نقش زیادی در بهداشت  پوست و موی او در جریان کاهش وزن ۴۰ کیلوگرمی ایشان در  سال ۹۶ داشت. او از هوادارانش به خصوص بانوان خواست تا اگر به دنبال روش  های غیر  تهاجمی برای زیبایی هستند با ایشان تمایس  بگیرند)

دکتر زهره فاضل متخصص پوست و زیبایی بهاره

(تصویری دکتر متخصص پوست و زیبایی این سلبریتی را مشاهده  میکنید)

بهاره رهنما را در کنار دکتر روانپزشک محبوبش

(در این عکس، بهاره رهنما را در کنار دکتر روانپزشک محبوبش مشاهده میکنید که پس از کاهش وزن ۴۰ کیلوگرمی و همچنین ازدواج مجدد، از مشاوره  ایشان  متخصص  بهره می برد)

نظر بهاره رهنما درباره روانپزشکش

(نظر خانم بازیگر درباره روانپزشکش)

همسران بهاره رهنما

بهاره رهنما پس از جدایی با پیمان قاسم خانی،  نویسنده  سرشناس سریال ها و فیلم های سینمایی، با امیر  خسرو عباسی ازدواج  کرد.

بهاره رهنما و همسر اول پیمان قاسم خانی

( بهاره رهنما و همسر  اول پیمان  قاسم  خانی)

پیمان قاسم خانی و دخترش پریا

(پیمان قاسم خانی  و دخترش پریا)

مراسم عقد بهاره رهنما

(مراسم عقد این بازیگر دوست داشتنی و همسرش  امیر خسرو  عباسی در  حرم  امام  رضا)

بهاره رهنما در آغوش همسر دومش

( بهاره رهنما در آغوش همسر دومش)

بهاره رهنما و همسر دوم

( بهاره رهنما و همسر سابق و همسر دوم)

آزاده نامداری و شقایق دهقان

(خانم بازیگر در کنار آزاده نامداری و شقایق دهقان پس از اجرای تئاترش)

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما با ازدواج مجددش در  شهریور ماه ۹۶، یکی از جنجالی ترین ازدواج هنرپیشه های سینمای ایران  را رقم  زد که از جنبه های مختلف با انتقاد، نکوهش، تقدیر،  تشکر و به  طور  کل، واکنش های متفاوت مردم و هنرمندان و فعالان  فرهنگی  و اجتماعی کشور  مواجه  شد. او بهترین  هدیه ازدواج  دوم  خود را،  کفشداری حرم امام  رضا اعلام کرد که اخیرا نصیبش شد. وی  درباره این ازدواج مجدد، جدید ترین اظهار نظری که کرده است را میتوانید در زیر بخوانید:‌

ماشین عروسی بهاره رهنما

(ماشین عروسی بهاره رهنما در  ازدواج دومش،  BMW  شاسی بلند بود)

از اینکه انقدر بی محابا از عشق حرف میزنی،نمیترسی اتفاقی برای زندگیت بیفته که بعد همه بگن دیدی اولش چی میگفت بعد چی شد؟ خیلیا میگن کاش مثل بیشتر ادم ها،جدایی و ازدواجت رو پنهان میکردی! خیلیا میکن نشر خوشبختی باعث چشم زخمه ، خیلیا هزار و یک انگ و قضاوت نسبت به ما دارن ، اما با همه این حرف و حدیث ها بخودم که رجوع میکنم میبینم ،نه، من واقعا از این حرف ها وپیش بینی ها نمی ترسم .

بعد دنبال دلیل این نترسیدن میگردم میگم شاید چون کلا تو همین لحظه زندگی میکنم و با همه وجودم تو اکنونم اینطور نمیترسم از فردا و فرداها و هرچه که در راهه، بعد میگم شاید چون با ادم خیلی محکم و قابل تکیه ای ازدواج کردم انقدر از هیچ چیز نمیترسم!

اما واقعیت اصلی تو همین عکس وجود داره، واقعیت علت اطمینان من به زندگیم تو بزرگی معرف ما و کسی است که باعث این وصلت شد، شاهی که در حرمش عقد شدیم و حالا یک ماه ما رو کنار خودش خونده و هر بار در حرم امنش قرار میگیرم متوجه تفاوت هدیه این ازدواج با همه هدایای زندگیم میشم، شک ندارم و میدونم کنارمونه و حامی عشق و روزگار ما و هرکی از ته دل صداش کنه:یا ضامن اهو،کنارشه !

همیشه با همسر جان توی حرم دعای ویژه برای همه عاشقا میکنیم ! ‌ بهترین هدیه ازدواج ما ماهی یکبار کفشداری حرم اقا بود که بعد از طی مراحل مختلف بالاخره بهمون دادن و افتخارش نصیبمون شد.

طراح  لباس  عروس و آرایشگر بهاره رهنما

آرایشگر این سلبریتی در  عروسی  دومش، خانم مریم است که در سالن لوکسی  در شمال تهران از سال ۱۳۸۷  مشغول  به فعالیت  می باشد. طراح لباس عروسی بهاره رهنما در ازدواج دومش نیز خانم رضایی است. نوع طراحی لباس عروسی او با انتقادات گسترده ای مواجه شد.

میک آپ بسیاری از هنرپیشه های سینمای ایران

(خانم مریم ،  میک آپ بسیاری از هنرپیشه های سینمای ایران  را در مراسم  فرش  قرمز  انجام داده است)

مریم رئوف

(تصویر ، آرایشگر خانم رهنما در عروسی دوم)

طراح لباس عروس بهاره رهنما

(تصویر ، طراح  لباس عروس خانم رهنما )

تصویر لباس عروسی بهاره رهنما

(تصویر لباس عروسی بهاره رهنما با روبان آبی  بلند)

لباس عروسی بهاره رهنما

(تصویر لباس عروسی بهاره رهنما ، آرایش و طراحی تاج هم  توسط برند شارس  )

کرم پودر ژاکسی

(کرم پودر  ژاکسی، کرم پودر مورد علاقه این خانم بازیگر است که در گریم عروسی اش نیز از آن استفاده  کرد)

حضور بهاره رهنما در برنامه دورهمی در کنار مهران مدیری

بهاره رهنما با مهران مدیری، کارگردان  و هنرپیشه  سینمای  ایران، با سریال مرد هزار چهره همکاری کرد. او در برنامه دورهمی مهران  مدیری،  صحبت  های جالبی مطرح کرد .

بهاره رهنما مهمان خنداونه رامبد جوان

این سلبریتی ،  یکی  از مهمان های جنجالی  برنامه خنداونه رامبد جوان درشبکه نسیم  بود . استند آپ کمدی بهاره رهنما با موضوع جراحی زیبایی در برنامه  خندوانه، بازتاب های گسترده پیدا  کرد.

بهاره رهنما در اهواز

یکی از سفرهای پر حاشیه بهاره رهنما در سال ۹۶، سفر به  ایشان به همراه همسرش به استان تاریخی و دیدنی خوزستان در جنوب کشور بود که ایشان از فرصت استفاده کرد  و به تالاب شادگان (ونیز ایران)  رفت و قایق سواری انجام داد که عکس  آن را در  زیر مشاهده میکنید.

بهاره رهنما درباره قایق سواری

بهاره رهنما درباره قایق سواری در تالاب شادگان گفته  بود:

پارو نمیزنم. فقط  دل سپرده ام  به  آبی بی انتهای قلب تو. بی دغدغه. آرام.  بی  هیاهو. به پیش میرانیم  قایق دقایق را.

بهاره رهنما در جشنواره ها و ایونت ها

پارک سنتر فرمانیه بهاره

(در این استایل، بهاره رهنما را در ایونت با شکوه حجاب در پارک سنتر فرمانیه تهران مشاهده  میکنید  که یکی از لاکچری ترین استایل مانتوهای مشکی بلند  خود را که طرح گل های آبی  بر روی آن گل  دوری شده است  را رونمایی کرد. )

جذاب ترین مدل های مانتو بهاره رهنما

(در  این عکس، یکی از جذاب ترین مدل های مانتو بهاره رهنما را مشاهده میکنید که در  رویداد  حجاب  استایل تهران، مانتو سفید  رنگ با  طرح های خوشنویسی ایران را رونمایی کرد. طراح مانتو ایشان ، خانم سپیده  است که طرح سپیده و سیاه را برای  ایشان طراحی کرده است. شعری  که روی مانتو او نوشته شده است، از اشعار  حضرت  مولانا است که می فرماید:  همه  مست در آیید، در این قصر در  آیید، که سلطان  سلاطین  شده  مهمان خرابات، همه  مست و خرابید همه دیده پر آبید)

شال بنفش رنگ را با بافتنی بلند

(در این استایل، بهاره رهنما را در حالی که شال بنفش رنگ را با بافتنی بلند و سر آستین های بنفش روشن و گردن بند  طلایی پلاک الله ست کرده را در خراسان  رضوی مشاهده میکنید)

مانتو مشکی و شال بنفش

(در این استایل، خانم بازیگر را در حالی که مانتو  مشکی و شال بنفش رنگ بلند مورد علاقه اش را با اکسسوری های گردن بندی و گل سینه  ست کرده است،  در اختتامیه  جشنواره  تئاتر در  منطقه سعادت آباد تهران  مشاهده  میکنید که جایزه معصومه  کریمی  را به وی اعطا کرد. )

کویین سنتر

(استایل بهاره رهنما در کویین سنتر خیابان فرشته  تهران در شب کریسمس  ۲۰۱۸ میلادی)

تبلیغ برند هاینس

( این سلبریتی در این عکس، به تبلیغ برند هاینس که نمایندگی ایران آن در اختیار شرکت همسر ایشان است پرداخت و فوتوشوتی از ایشان در معرفی کرم شتر مرغ را مشاهده میکنیم)

فوتوشوتی جالب از بهاره رهنما

(فوتوشوتی جالب از بهاره رهنما در نمایش  متفاوت از اپراتور نسل چهارم)

مدل مانتو تابستانی بهاره رهنما

(مدل مانتو تابستانی این بازیگر که طرح و نقش های ایرانی بر روی این مانتو شاد و رنگارنگ نقش  بسته است)

رشت گردی های بهاره رهنما

(تصویری زیبا از رشت گردی های خانم هنرپیشه در خانه تاریخی اربی  آوانسیان)

ایونت حمایت از روحانی

(مدل لباس بهاره رهنما در ایونت حمایت از روحانی)

مدل کلاه قرمز رنگ بهاره رهنما

(مدل کلاه  قرمز رنگ  این خانم هنرپیشه در تئاتر مکتب تهران)

استایل بهاره رهنما

(استایل  بهاره رهنما در  یک سلفی با روزبه نعمت الهی در  کافه رستوران دارنژه خیابان فرشته تهران)

استایل بهاره رهنما با مادرش در کنار سفره هفت سین

(استایل این هنرپیشه با مادرش در کنار سفره هفت سین نوروز ۹۶. طراحی این لباس را برند تکتم بانو بر عهده داشته است)

مدل لباس و زیورآلات بهاره رهنما

زرشکی رنگ بهاره رهنما

(استایل زرشکی رنگ بهاره رهنما در زمستان  ۹۶)

نگین الماس که به عنوان نخستین هدیه ولنتیان

(تصویری  از نگین الماس که به عنوان نخستین هدیه ولنتیان از همسرش دریافت کرد.  عکسی کمتر دیده  شده از وی )

رنگ مورد علاقه بهاره رهنما

(آبی، رنگ مورد علاقه بهاره رهنما در  استایل های  زمستانی  است)

کادو ولنتاین بهاره رهنما

(تصویری از  کادو ولنتاین خانم بازیگر  )

استایل زمستانی بهاره رهنما با دخترش

(در این عکس، تصویر استایل زمستانی بهاره رهنما را شاهد  هستیم که  کیف قرمز رنگ  طرح دار را با اکسسوری  های  آبی و شال سبز تیره در زمان سفر به  مشهد  در بهمن  ۹۶ ست کرد است)

بهاره رهنما اکسسوری

(در این عکس، بهاره رهنما را با اکسسوری جذابی که محصول جواهری مظفریان است مشاهده میکنید.  این خانم هنرپیشه، یکی از مدل های محصولات جواهرات این برند در  تهران است)

تصویر کلکسیون جواهرات بهاره رهنما

(تصویر کلکسیون جواهرات و اکسسوری های این بازیگر  )

کالکشن زمستانه لباس های غزاله غفاری

(تصویر کالکشن زمستانه لباس های خانم غزاله ، مزون مورد علاقه بهاره رهنما در  تهران که  با برند سندوس،  به  تولید لباس  بانوان مشغول است. )

مدل مانتوهای بهاره رهنما

(تصویری از  مدل مانتوهای بهاره رهنما که مدل  های لاکچری مزون خانم غزاله را نشان میدهد)

مدل مانتو آبی تیره بلند ساده بهاره رهنما

(مدل مانتو آبی تیره بلند ساده بهاره رهنما که با شال زرد رنگ و اکسسوری رنگارنگ ست کرده است از برند سندوس  است)

بهاره رهنما مزون سندوس

(فوتوشوت های بهاره رهنما در مزون  سندوس تهران)

 استایل زمستانی آبی رنگ

(در این استایل زمستانی  آبی رنگ، مد و لباس بهاره رهنما را با بوت آبی خز دار و شال بلند و مانتو کوتاه در جشن موسیقی  ما  مشاهده میکنیم که در کنار همسرش  ایستاده  است)

زیور آلات طرح ایرانی بهاره رهنما

(تصویری از زیور آلات طرح ایرانی خانم بازیگر که طرح  گردن بند، دستبند و حلقه آن را در دستان تتو کرده این خانم هنرپیشه شاهد هستیم)

استایل بهاره رهنما

(در این  عکس، استایل بهاره رهنما را در  پشت صحنه فیلم  آقای سانسور مشاهده  میکنید)

مدل کفش بهاره رهنما

(تصویری که مدل کفش ، مانتو ،شال و مدل شلوار جین  طرح  دار این هنرپیشه را در تماشاخانه  پالیز تهران نشان  میدهد)

جواهر فروشی گوهر

( بهاره رهنما در جواهر فروشی گوهر بین در مجتمع لوکس پالادیوم زعفرانیه  تهران)

مدل آرایش و زیور آلات بهاره رهنما

(مدل آرایش و زیور آلات  بهاره رهنما از  برند مریم مظفریان)

مدل مانتو و آرایش بهاره رهنما در مجتمع پالادیوم

(مدل مانتو و آرایش خانم هنرپیشه در مجتمع پالادیوم)

مدل مانتوهای اسپرت بهاره رهنما

(مدل مانتوهای اسپرت بهاره رهنما )

 مدل پالتو بهاره رهنما

(تیپ بهاره رهنما در سفرش به هندوستان)

مدل خانه، پالتو ، کفش و… این خانم هنرپیشه همواره مثل استایل بهنوش  بختیاری  و الناز شاکردوست، درکانون توجه طرفداران  فشن سلبریتی های سینمای  ایران  است  که  دراین گزارش،  علاوه بر این ها به مدل آرایش هم اشاره شده است.  مدل شدن این هنرپیشه محبوب را میتوانید در ۲  مورد زیر مشاهده  کنید.

تبلیغ عطر بهاره رهنما ( کارولینا هررا )

یکی از محصولات آرایشی  که بهاره رهنما  با انتشار  فوتوشوتی از خود،  به معرفیش پرداخت، عطر کارولینا هررا است که همچون دیگر عکس هایش، بازتاب های  مختلفی در جامعه  داشت.

حتما بخوانید : با ۱۹ محصول عطر  Bijan  آشنا شوید

عطر کارولینا هررا

(تبلیغ وی برای عطر کارولینا هررا)

تبلیغ بهاره رهنما برای  هود بی مکس

تبلیغ خاص بهاره رهنما برای لوازم خانگی bimax، از دیگر فوتوشوت های تبلیغاتی وی بوده  که عکس آن  را در زیر مشاهده میکنید.

تبلیغ بهاره رهنما

این سلبریتی هم چون بهنوش بختیاری، سلبریتی همه  جا حاضر و تمام عیار کشورمان،  در معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی و غیر آرایشی، حضوری فعال دارد.

بهنوش بختیاری تبلیغات

کتاب های بهاره رهنما

همان طور  که در ابتدا گفتار اشاره کردیم، بهاره رهنما در  فهرست  معدود هنرپیشه های ایران  است که در حوزه  تالیف  و انتشار کتاب، ید طولایی داشته و از سال ۱۳۸۸ به این سو، بیش از ۱۰ عنوان کتاب را منتشر نمود که به  نوعی رکوردی در فعالیت های  انتشاراتی هنرمندان  محسوب می شود.

معرفی کتاب های مورد علاقه اش

او هم در اینستاگرام و هم کانال تلگرام  خودش به معرفی کتاب های  مورد علاقه اش  می پردازد و همچون  نیکی  کریمی  که بعضا کتاب های انگلیسی زبان را به مخاطبانش  معرفی میکند، هنرپیشه های  کتابخوان و اهل مطالعه  می  باشد.

انتشارات نگاه کتاب بهاره رهنما

(کتاب پای به  جاده زدن از انتشارات نگاه، دهمین کتابی  است که به قلم  این سلبریتی وارد بازار کتاب ایران شد که  پنجمین نمایشنامه ایشان  را روایت  میکند. این کتاب، داستان عواطف  نهان و آشکار زنان سرزمین ایران است که در  زندگی پر  فراز و نشیب خود،  اوضاع عجیبی  را تجربه  میکنند. )

بهاره رهنما از آن به عنوان کتاب خواندنی

(خانم رهنما بعضا  کتاب هایی که میخواند و خودش  هم  در تالیفش  نفشی  ایفا نکرده را مثل نیکی کریمی  به دوستانش معرفی میکند. مثل  کتاب رمان:  شیراز، خیابان  افرا نوشته زهرا اسماعیل زاده که انتشارات برکه خورشید آن را منتشر کرده و وی از  آن به عنوان کتاب خواندنی ستایش کرد. کتابی در ستایش دوبارگی. دوباره زندگی  کردن  و دوباره عاشق شدن که به نظر می رسد بی ارتباط با ازدواج مجدد او نباشد)

کتاب های مورد علاقه بهاره رهنما

(از دیگر  کتاب های مورد  علاقه خانم بازیگر ، کتاب  اهمیت  ارنست بودن،  نوشته اسکار وایلد  است که در  ایران  توسط  ایوب آقاخانی  به  فارسی  برگردانده شده است و توسط  نشر  آسمون ریسمون منتشر شد. او ،‌ مطالعه این کتاب را به هوادارانش توصیه  کرد)

کتابهای بهاره رهنما از سال ۱۳۸۸ تا کنون به این شرح است:‌

  • کتاب این تابستان فراموشت کردم– ۱۳۹۰- نشر چشمه
  • کتاب با من بستنی میخوری؟ – ۱۳۹۴- نشر مروارید
  • کتاب پای  به جاده زدن –  ۱۳۹۶- نشر  نگاه
  • کتاب تو دهنتو می بندی یا من؟ – ۱۳۹۴- نشر مروارید
  • کتاب چشم هایی که مال  توست– ۱۳۹۴- نشر مروارید
  • کتاب چهار چهارشنبه  و یک کلاه گیس:  مجموعه داستان- ۱۳۸۸- نشر چشمه
  • کتاب زن باران، پای به جاده  زدن– ۱۳۹۵- نشر نگاه
  • کتاب غبار–  ۱۳۹۴- نشر مروارید
  • کتاب مالخیولیای محبوب  من  – ۱۳۹۲- نشر نگاه
  • کتاب ماه هفت  شب– ۱۳۹۱- نشر نگاه
  • کتاب ماه هفت شب هفت سال وب نوشت  – ۱۳۸۹ – نشر حوض نقره

فیلم شناسی بهاره رهنما

۱۳۹۶

  • فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی

۱۳۹۵

  • فیلم هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی فر
  • فیلم خوب، بد، جلف به  کارگردانی پیمان قاسم‌خانی
  • فیلم آس و پاس به کارگردانی آرش معیریان

۱۳۹۳  

  • فیلم ۳۶۰ به  کارگردانی سام قریبیان

۱۳۹۲

  • فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی
  • فیلم آشنایی به کارگدانی لیلا عادل یراقی

 ۱۳۹۰

  • فیلم بچگیتو فراموش نکن به کارگردانی جلال فاطمی
  • فیلم خنده در باران به کارگردانی داریوش فرهنگ

 ۱۳۸۹

  • فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی
  • فیلم زنان ونوسی، مردان مریخی به کارگردانی سیمین کاظم راست‌گفتار
  • فیلم زن‌ها شگفت انگیزند به کارگردانی مهرداد فرید
  • فیلم هرچی خدا بخواد به کارگدانی نوید میهن‌دوست
  • فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی یاسمن آقاسی (دبیر ادبیات) رامبد جوان

۱۳۸۸  

  • فیلم عروسک به کارگردانی فرشته ابراهیم وحیدزاده
  • یلم بعد از ظهر سگی سگی به کارگردانی مصطفی کیایی
  • فیم پوپک و مش ماشاالله به کارگدانی فرزاد مؤتمن
  • یلم سن پطرزبورگ به کارگردانی  بهروز افخمی
  • یلم ورود زنده‌ها ممنوع به کارگردانی جواد مزدآبادی

 ۱۳۸۷

  • فیلم چارچنگولی به کارگردانی سعید سهیلی
  • فیلم ده رقمی به کارگردانی همایون اسعدیان

۱۳۸۶

  • فیلم توفیق اجباری به کارگردانی بیتا محمدحسین لطیفی
  • فیلم دایره زنگی به کارگردانی شعله کجوری پریسا بخت‌آور

۱۳۸۳

  • فیلم شبانه به کارگردانی امید بنکدار / کیوان علیمحمدی
  • فیلم ماجراهای اینترنتی (چای نت) به کارگردانی حسین قناعت

 ۱۳۸۱

  • فیلم گاوخونی به کارگردانی بهروز افخمی

 ۱۳۸۰

  • فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ به کارگردانی ابوالحسن داوودی

۱۳۷۹  

  • فیلم بچه‌های بد به کارگردانی علیرضا داوودنژاد

۱۳۷۶

  • فیلم بادام‌های تلخ به کارگردانی کاظم معصومی

۱۳۷۴

  • فیلم عاشقانه به کارگردانی علیرضا داوودنژاد
  • فیلم غزال به کارگردانی مجتبی راعی

۱۳۷۱

  • فیلم افعی به کارگردانی محمدرضا اعلامی

اگر درباره  طراح مد و لباس و آرایشگر و پزشکان معالج  پوست  و مو و زیبایی بهاره رهنما با سوالی روبرو شدید، پرسش  های خود را کامنت کرده  یا از طریق کانال  های لوکس تهران  در  شبکه  های اجتماعی ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال کنید.

ازدواج دوم بهاره رهنما

تیپ بهاره رهنما

بهاره رهنما

عروس و تیپ بهاره رهنما

نظر شما درباره لباس  عروس و تیپ بهاره رهنما چیست؟

 

10 دیدگاه

10 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا