برند ها

جدید ترین محصولات مارک آرایشی مک : از لوسیون تا کرم پودر مک (بخش سوم)

مارک آرایشی مک

محصولات مارک آرایشی مک ، از عطر و کرم پودر گرفته تا رژ لب، کانسیلر و فونداسیون های رنگارنگ، همه از با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی جهان بوده که هم چون استی لادر و مکس فاکتور، با استقبال مشتریان ایرانی مشکل پسند نیز  قرار گرفته است. اگر چه تشخیص محصولات مارک آرایشی مک اصل با مک تقلبی نیاز به دقت و توجه دارد، اما طیف گسترده مارک آرایشی مک MAC، نشان دهنده خلاقیت کسب و کار این برند در صنعت مد و لباس جهان به شمار می رود. در بخش اول و دوم ، به  معرفی بخشی از محصولات مارک آرایشی مک پرداختیم. در این گفتار شما را محصولاتی از قبیل لوسیون مک و انواع کرم پودرهای مارک مک آشنا میکنیم.

حتما بخوانید :

معرفی جدیدترین محصولات آرایشی مک : از رژ لب تا بهترین ریمل های مک (بخش اول)

لوازم آرایشی مک : از مرطوب کننده تا فونداسیون مک (بخش دوم)

با مک گردی امروز  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران همراه باشید.

سایت و اینستاگرام مارک آرایشی مک

یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با جدید ترین محصولات مارک مک و هم  چنین آگاهی از فهرست قیمت محصولات  مک از عطر و لوسیون تا فونداسیون و دنیای پرایمر ها و مرطوب کننده های مک ، مراجعه به سایت رسمی این شرکت و مشاهده  اطلاعات فنی هر محصول است. با این روش، با استایل و ساختار هر محصول آشنا شده و میتوان با تطبیق این اطلاعات با آنچه در فروشگاه های عرضه محصولات این کمپانی شاهد هستیم، مارک مک اصل را با برند مک تقلبی تشخیص دهیم.

سایت مک مارک آرایشی مک

اینستاگرام مک

(بخشی در سایت این برند، به معرفی محصولات کوچک این برند در قالب  LITTLE MAC پرداخته است که استراتژی جالب در کسب و کار این برند معروف محصولات آرایشی بانوان لاکچری گرد جهان محسوب می شود)

 محصولات کوچک مک

(رژ لب ها و براق کننده های لب مارک مک ، همگی زیر  ۲۵ دلار قیمت گذاری شده است)

ریمل مک

(همه محصولات مایع مارک مک را میتوانید در هشتگ  MacLiquidLastLiner مشاهده  کنید)

اگر  مخاطب شبکه اجتماعی اینستاگرام  هم هستید، هر هفته ، چندین محصول MAC توسط مدل های این محصول یا فشن بلاگرها، معرفی و تحلیل می شود و شما را با دنیای رنگارنگ و هیجان انگیز  محصولات متنوع این شرکت با  عکس و ویدیو  آشنا می کند. برای فالو کردن  صفحه ۱۸ میلیون فالووری این برند ، به این LINK مراجعه کنید.  توجه داشته  باشید که محصولات مارک آرایشی مک نیز هم  چون بسیاری  از برندهای آرایشی و بهداشتی جهان در  اینستاگرام، دارای هشتگ های اختصاصی بوده که توسط آن، میتوان درباره هر محصول، اطلاعات گسترده از نقطه نظر مصرف کنندگان بین المللی دریافت  کرد.

محصولات رژ لب مایع مک مارک آرایشی مک

(محصولات رژ لب مایع مارک مک را در این هشتگ مشاهده کنید)

دنیای شگفت انگیز

(دنیای شگفت انگیز و رنگارنگ محصولات سایه چشم، رژ لب و خط  چشم از این برند  )

 برق لب کلیر لیپ گلاس های رنگارنگ

(رنگ فوق العاده برق لب کلیر لیپ گلاس های رنگارنگ مارک مک را با GLITTER  in Reflect مشاهده  میکنید)

جزییات این آرایش جذاب

(جزییات این آرایش جذاب از محصولات مک را در هشتگ جرمی اسکات، آرایشگر ارشد این برند را مشاهده کنید)

چسب مژه مک

چسب مژه مک

DUO ADHESIVE

چسب مژه این برند ، برای افرادی که از مژه مصنوعی استفاده میکنند انتخاب خوبی است و آسیب و خطری برای چشم ندارد.  این محصول را میتوان با مژه مصنوعی (MAC  ۱  LASH) استفاده  کرد که به مژه شما، طول طبیعی داده و آن را حجیم و انبوه می کند. از ویژگی های مژه مصنوعی مارک مک آن است که حالت طبیعی به مژه داد و تشخیص آن با مژه طبیعی سخت است.

این محصول، چسب مژه ندارد و باید آن را جداگانه تهیه  کنید. افزایش طول و حجم مژه از جمله ویژگی این محصول به شمار می رود.  این مژه مصنوعی قابلیت فر شدن ندارد و نمیتوان آن را با فرمژه، حالت داد.

 مژه های مصنوعی مارک آرایشی مک

از  دیگر مژه  های مصنوعی مک میتوان به MAC  ۲۰ LASH اشاره کرد که دست ساز بوده و با رنگ طبیعی مشکی  برای ایجاد فرم مورد نظر میتوان از آن استفاده  کرد. محصول مژه مصنوعی ۲۰ از این برند ، برای شکل دهی به مژه ها  و طبیعی نشان دادن آن گزینه خوبی  است و چهره  را کاملا  طبیعی  نشان می دهد. رنگ مشکی طبیعی داشته  و میتوان به راحتی با چسب مژه برای قرار گیری  آن در صورت استفاده کرد.

این محصول ، قابلیت فر شدن دارد و به راحتی طول و حجم آن افزایش پیدا میکند  و دست ساز  است.

مژه مک ۱

علاوه بر مژه مک ۱  و ۲۰، مژه  مصنوعی ۳۰ این برند (MAC  ۳۰ LASH)  طول مژه مختلف داشته  و تطبیق خوبی با مژه ها را به ارمغان می آورد. محصولی دست ساز که برای طبیعی به  نظر رسیدن  مژه های درخشان چهره های جذاب، توصیه می شود. این محصول فاقد چسب مژه بوده و باید مجزا خریداری شود. اگر مشاهده کردید که محصولی از  این  برند، با اکسسوری ارائه شد، به اصالت محصول شک  کنید.

این محصول، قابلیت فر کنندگی ندارد و برای  بانوان در طول شبانه روز قابلیت استفاده دارد و در ۳ اندازه مختلف  در دسترس است.

حالت دهنده ابرو برند مک

Mac brow finisher

brow finisher

حالت دهنده ابرو برند مک ،  همان طور که از نامش پیداست، برای حالت دادن به ایرو در جهات مختلف استفاده  می شود و در  طراحی آن، از فرمولاسیون اختصاصی استفاده شده  تا برای  فرم دهی ابروها،  گزینه  خوبی برای  بانوان مشکل پسند باشد.  نوک متحرک  این محصول که شیب ملایمی هم دارد، سبب می شود تا به ابرو شما نچسبد.  برو فینیشر ، کاملا بی رنگ بوده  و پس از مصرف، هیچ تاثیر  منفی روی  ابرو شما باقی نمی گذارد و کمک می کند تا ابرو شما، فرم دلخواه بگیرد. به منظور جلادهی به ابروها و عدم خشک شدن،  میتوانید از این محصول استفاده کنید.

نمای نهایی این محصول به صورت  LUMINOUS  بوده و خاصیت ضدآب، ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. بو نداشته و برای  استفاده در طول شبانه روز توصیه می شود.

مداد ابرو ولوکس مارک مک

MAX VELUXE BROW LINER

VELUXE BROW LINER

مداد ابرو ولوکس مارک مک ، از دیگر محصولات این کمپانی برای مداد ابرو بوده  که در چند  رنگ مختلف طراحی و عرضه شده است و به خوبی به تصویر آن توجه کنید که محصول تقلبی مک را خریداری نکنید. مدادی که به خوبی، ابروی  شما را پر کرده و خطوط آن را مشخص کرده و برای مخملی کردن ابرو، گزینه خوبی است.

مداد ابرو مارک آرایشی مک

این محصول نیز هم چون دیگر محصولات آرایشی مارک مک ، ظاهر صاف و یکنواختی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.  توجه داشته باشید که از این محصول برای فرم دهی به ابرو نمی  توان استفاده کرد  و برس  مو  طرف دیگر این مداد،  برای فرم دهی معمولی ابرو قابل استفاده است و برای فرم دهی حرفه ای باید  از دیگر محصولات این برند بهره  برد.

این محصول نیز قابلیت ضد آب، ویتامینه و ضد آفتاب ندارد و میتوان در طول روز و شب از ان بهره برد که ابرو  نرم  را برای شما با سر دو کاره به ارمغان می آورد.

ست ابروی برند مک

ست ابروی برند مک ، فقط  به شکلی که در بالا مشاهده میکنید ارائه شده است و برای صاف کردن و یکنواختی ابرو گزینه  خوبی است که در چند رنگ روانه بازار گردید. محصولی ژله ای که با برس کوچکی که در این محصول تعبیه شده ، به راحتی برای نرم کردن ابرو کفایت میکند.

MAC BROW SET

BROW SET

ست ابرو مک ،رنگ بندی مختلف دارد و حتی نوع بدون  رنگ آن نیز در اختیار مصرف کننده  قرار دارد.  برای موهای کنار گوش آقایان و همچنین فرم دهی خط ریش، قابل استفاده  است. این محصول ژله  ای،  خاصیت  ضد آب،  ویتامینه و ضد  آفتاب نداشته  و برای استفاده در طول شبانه روی توصیه می شود.

کرم استروب برند مک

مارک آرایشی مک MAC STROBE CREAM

STROBE CREAM

کرم استروب برند مک ، محصولی ۵۰ میلی لیتری بوده که برای شاداب و درخشندگی پوست و حس طراوت  آن به خصوص  در  نیمه نخست سال که هوا گرم است، گزینه  خوبی برای جلوگیری  از خشکی پوست می باشد. برای افرادی که به دنبال کرم  های مرطوب کننده هستند،  این کرم گیاهی آنتی اکسیدانی توصیه می شود.

کرم استروب مک

اگر به دنبال پوستی شفاف و جوان هستید، آنتی اکسیدان های موجود در این کرم، خستگی پوست را کاهش  داده و منافذ پوست را برای دریافت اکسیژن، باز میکند. بهبود تیرگی پوست، از دیگر ویژگی  های کرم استروب مارک مک  است.

کرم استروب ،  از ویتامین های گیاهی بهره  می  برد و خاصیت ضد آفتاب ندارد. با هر  نوع حلال میتوان آن را پاک کرد.

پرایمر پلاس فیس پروتکت محصول مراقبتی صورت

محصول پرایمر پلاس فیس پروتکت که محصول مراقبتی صورت این کمپانی به شمار می رود، با SPF50  و حجم ۳۰ میلی لیتری ساخته شده است و از ان میتوان به عنوان زیر ساز در فرآیندهای آرایشی  بهره برد. البته  مراقبت کننده  خوبی  هم در برابر اشعه آفتاب است و اس پی  اف بالایی دارد. قدرت جذب اشعه آفتاب را به خوبی داشته و در هنگام مصرف روی پوست، نامریی می شود و ماندگاری طولانی دارد.

MAC PREP PLUS PRIME FACE PROTECT

PREP PLUS PRIME FACE PROTECT

پودر  جذب کننده روغن مایع در طراحی و تولید این محصول استفاده شده که از ایجاد روغن روی پوست شما جلوگیری میکند. برای بانوانی که در مناطق خشک و خیلی مرطوب زندگی میکنند یا مدت زیادی مجبورند زیر نور آفتاب باشند   و با خشکی پوست روبرو هستند، میتوان  از این محصول استفاده کنند تا از خشکی و پیری زودرس پوست آن ها جلوگیری شود.

خشکی و پیری زود رس مارک آرایشی مک

پرایمر مراقبتی صورت مارک مک ، خاصیت ویتامینه نداشته و رنگ طبیعی را در پوست حفظ  میکند. پایداری بالا و عدم وجود روغن در طراحی فرمولاسیون این محصول، از ویژگی های آن است. این محصول را نباید با کرم آبرسانی مثل  استروب(MAC STROBE  CREAM)  یا  اسپری آبرسان این برند (MAC MINIERALIZE CHARGED  WATER)  یا لوسیون آبرسان  صورت و بدن مک  MAC mineralize charged water face and body lotion اشتباه گرفت.

مک پرپ پلاس پرایمر لاین فیلر

مک پرپ پلاس پرایمر لاین فیلر در واقع پرایمر کاهش دهنده خطوط پوست است که برای  از بین بردن چین و چروک های پوست  توصیه  می شود. این کرم  متراکم و غلیظ،  پس از خشک شدن محو می  شود و پوست را نرم و صاف میکند.

MAC PREP PLUS PRIME LINE FILLER

PREP PLUS PRIME LINE FILLER

برای شادابی و جوان  سازی  پوست، توصیه شده که از این محصول  ۵۰ میلی  لیتری  و مشکی این برند استفاده کنید. این کرم، خاصیت ضد آفتاب یا ویتامینه نداشته و برای پوست های خیلی چرب (OILY SKIN) و پر کردن چروک  ها توصیه  می شود. اگر  میخواهید پوستی نرم و طبیعی داشته باشید، از این محصول استفاده  کنید که با هر  نوع حلال هم  قابلیت  پاکسازی دارد.

لوسیون کنترل کننده  چربی برند مک

لوسیون کنترل کننده  چربی برند مک ، محصولی ۵۰ میلی  لیتری بوده و با وزن سبک و خاصیت مات کنندگی، برای کنترل  چربی توصیه  میشود. از هر نوع براق کننده تهی بوده و به عنوان یک لایه بردار طبیعی، برای روشنی  و شادابی پوست  انتخاب مناسبی است. اگر میخواهید چسبندگی هایی که بر روی پوست به دلیل استفاده از مواد آرایشی متعدد ایجاد  شده را کاهش  دهید،  لوسیون کنترل کننده مارک مک را توصیه میکنیم.

این محصول، روغن نداشته و پوست شما را با مواد مینرال آنتی اکسیدانی حفاظت میکند  که برای بالانس  سطح PH  پوست،  مطلوب است.

MAC OIL CONTROL LOTION

OIL CONTROL LOTION

بنابراین اگر قصد دارید برای چربی پوست و بهبود  بافت پوست، یک کرم خوب در  اختیار داشته باشید، این لوسیون  را در  نظر داشته  باشید.  این لوسیون، رنگ مات به پوست می دهد و قابلیت  ضد آفتاب ندارد. با هر  حلالی میتوان آن را از  روی صورت پاک کرد.  این محصول  را با ضد آفتاب های مک اشتباه نگیرید!

کرم خوب

لوسیون  مرطوب کننده استودیو فیکس برند مک

لوسیون  مرطوب کننده استودیو فیکس  مارک مک ، بر خلاف  لوسیون کنترل کننده چربی مک ، فرمولاسیونی قوی  آبرسان  و مرطوب کننده داشته و ضد آفتاب است و پوست را در برابر اشعه های مضر مخصوصا برای کسانی که در مدت  زیادی در معرض تابش نور آفتاب هستند مراقبت می کند. مرطوب سازی شگفت انگیز این برند استودیو  مویسچر  فیکس،  فاقد چربی بود  و فرمولاسیون  معدنی جدید  دارد. اگر برای زیر سازی، قصد استفاده از کرم آبرسانی دارید،  از این محصول  استفاده کنید.

مارک آرایشی مک MAC STUDIO MINSTURE FIX SPF 15

STUDIO MINSTURE FIX SPF 15

این محصول، خاصیت ویتامینه  نداشته  و پایداری زیادی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. البته توجه کنید که ضد آفتاب بایستی هر چند ساعت یک بار، تجدید شود. این ضد آفتاب برای پوست بانوان در طول روز، گزینه  خوبی خواهد بود و از فیلتراسیون  UV  بهره می برد.

اسکین پریپ پرایم مارک مک

اسکین پریپ پرایم مارک مک که نام: SKIN BASE VISAGE بر روی آن حک شده  است، محصولی ۳۰ میلی لیتری مایع بوده و اثر گذاری خوبی  روی  پوست با سیلیکون هایی  که در  طراحی  آن به  کار رفته، ایجاد می کند.

MAC PREP PLUS PRIME SKIN

PREP PLUS PRIME SKIN

شما میتوانید با مک پلاس پرایم اسکین، چربی  های اضافی پوست خود را کاهش داده و اگر حساسیت پوست قرمز  رنگ  دارید،  آن را کاهش دهید. این محصول برای لطافت و شادابی پوست، مفید است و باعث جذب بهترین محصولات کرم پودر و پنکیک مک ، روی پوست می شود.

برای  کم کردن چربی  اضافی  پوست و لطافت پوست خود از اسکین پریپ پرایم استفاده کنید. این محصول، خاصیت ویتامینه نداشته و به عنوان ضد آفتاب نباید اشتباه گرفته شود. با هر نوع پاک کننده  آرایش، میتوان نسبت به تمیز کردن آن اقدام نمود.

دستمال مرطوب کننده بالک برند مک

MC BULK WIPES

BULK WIPES

دستمال مرطوب کننده بالک مارک مک ، گزینه خوبی برای مرطوب سازی دست و صورت است. مخصوصا برای بانوانی که از محصولات آرایشی  بر  روی  پوست  صورت زیاد استفاده میکنند، مک بالک را توصیه میکنیم تا سطح پوست خود را با این دستمال مرطوب کننده نرم، پاک  کنند و از  هر گونه ناخالصی خلاص  شوند.

این دستمال، حاوی ویتامین بوده و باعث محافظت و لطافت پوست می شود. اگر به دنبال راهکاری برای هیدراته کردن پوست خود هستید، این محصول توصیه می شود. که شادابی خاصی را به پوست شما انتقال می دهد. این محصول، نقش ضد آفتاب نداشته و از فرمولاسیون گیاهی استفاده می کند.

مک گرین ژل  کلینسر یا پاک کننده ژله ای سبز برند مک

MAC GREEN GEL CLEANSER

GREEN GEL CLEANSER

مک گرین ژل  کلینسر یا پاک کننده ژله ای سبز مارک مک ، محصول پاک کننده  آرایشی است که در تولید آن از  عصاره  جلبک و خیار  استفاده  شده است تا شادابی  را به پوست هایی که مدام  تحت آرایش با محصولات شیمیایی هستند باز  گرداند. این محصول  به شکل فوم نرم است و برای هیدراته کردن پوست به خصوص برای بانوانی که در نقاط خشک و نیمه مرطوب زندگی  میکنند،  گزینه مطلوبی به شمار می رود. برای صاف کردن و شفاف کردن پوست خود، از این محصول استفاده کنید. ژل کلینسر ، یک  مرطوب کننده خوب است و البته خاصیت ویتامینه و ضد آفتاب ندارد. پد اسفنجی آن همچون  لوسیون زیر  بغل، باعث طراوت پوست در بلند مدت می شود.

مک پرو  میکاپ ریموور

MAC PRO EYE MAKEUP REMOVER

PRO EYE MAKEUP REMOVER

مک پرو  میکاپ ریموور همان طور که از نامش پیداست، برای پاک  کردن مواد آرایشی روی پوست استفاده می شود  و به صورت مایعی تولید شده  است. محصولی سبک وزن که برای تمییزکردن آرایش چشم به کار می رود و اگر  محصول ضد آب به  عنوان سایه  چشم استفاده کردید، با این محصول، به خوبی پاک  می شود و لکه ای بر جا نمی گذارد.

با استفاده از این محصول، میتوانید رنگ های ریمل، خط چشم، خط ابرو و سایه را تمییز کنید و هم چنین از قابلیت هیدراته شدن پوست نیز بهره مند شوید. پس برای تمیز کردن دور چشم، سراغ این محصول مک بروید.

این محصول برای تسکین دادن و مرطوب سازی پوست توصیه می شود و برای استفاده از این محصول، یک پد را به  مایع این محصول آغشته کرده و به آرامی روی  چشم بکشید تا آرایش پاک شود. این محصول دارای ویتامینه نیست و خواص ضد آفتاب ندارد. توجه کنید که این برند ، محصولات هیدراتاسیون  (HYDRATATION) متنوعی تولید کرده است که میتوان از آن برای هیدراته  نگهداشتن پوست در طول شبانه  روز  بهره  برد.

کرم چشم فست ریسپانس برند مک

MAC FAST RESPONSE EYE CREAMمارک آرایشی مک

FAST RESPONSE EYE CREAM

کرم چشم فست ریسپانس مارک مک ، محصول کرمی، حاوی کافئین و ضد پف است و برای از  بین بردن سیاه های  دور چشم، گزینه خوبی محسوب می شود. این محصول به بافت دور چشم  استحکام بخشیده و آن را نرم  و لطیف میکند. اگر اطراف چشم شما، چین و چروک دارد، میتوان با این  محصول بر  طرف کرد.

پس برای کم کردن خطوط پنجه کلاغی و پلک های چروکیده و اطراف چشم و به منظور استحکام بافت دور چشم، از کرم  چشم فست ریسپانس  (پاسخ سریع) استفاده  کنید.

 کم کردن خطوط پنجه کلاغی

خطوط پنجه کلاغی به چروک هایی در اطراف چشم گفته  میشود که از گوشه ی چشم به سمت شقیقه ها و گونه ها کشیده شده اند. به این دلیل به این اطلاق می شوند که این خطوط، ظاهری شبیه به پای کلاغ دارند. این کرم، خاصیت ویتامینه و ضد آفتاب ندارد و از فرمولاسیون آنتی اکسیدان سود می برد.

مک لیپ پرایم

MAC LIP PREP + PRIME

LIP PREP + PRIME

محصول مک لیپ پرایم، محصولی بی رنگ و مومی بوده که برای زیر سازی لب  قبل  از استفاده  رژ لب  میتوان از ان استفاده  کرد.  اگر به دنبال  افزایش رطوبت و لطافت  لب های  خود در زمان آرایش  هستید،  از MAC LIP  استفاده کنید  که ظاهر  خوبی را به لب داده  و برق  لب و رژ لب این محصول و دیگر محصولات آرایشی به خوبی روی آن قرار می  گیرد. برای محافظت از لب و بهبودی آن، از این  محصول استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محصول مارک آرایشی مک ،  خاصیت ضد  آفتاب، ضد  آب  و ویتامینه  نداشته  و در  طول شبانه روز  می  توان از ان بهره  برد.

راش چشم مک ۲۰۱۸

MAC EYE ANGLED BROW BRUSH 2018

EYE ANGLED BROW BRUSH 2018

راش چشم مک ۲۰۱۸، جهت رنگ زدن ابرو استفاده می شود و با حالت زاویه داری که در سر این  محصول تعبیه  شده  است، می توان فرم دهی خوبی برای ابرو انجام داد. در ساخت این محصول از فیبر طبیعی و مصنوعی استفاده  می شود.

براش ابرو مک

MAC LIP BRUSH 316

LIP BRUSH 316

علاوه بر براش ابرو، براش لب نیز با لیپ براش ۳۱۶ در  اختیار شما است تا ظاهر  خوبی  را به لب خود پس از استفاده از برق لب و رژ لب بدهید. قلمویی که سر این محصول تعبیه شده، به خوبی برای ایجاد فرم روی لب کاربرد دارد.  از فلز نیکل آبکاری شده برای ساخت بدنه این محصول استفاده می شود. محصول دیگری هم با عنوان براش  لب ۳۱۸ یا  MAC 318  RETRACTABLE  LIP BRUSH توسط مک تولید شده ، برس کوچکی مویی برای حمل و نقل آسان دارد و سر آن  مخروطی شکل است.

قلموی چند منظوره رژ  گونه و پودر صورت مک

قلمو برند مک

۱۲۹ POWDER BLUSH BRUSH

قلمویی که در تصویر بالا مشاهده میکنید، چند منظوره بوده و میتوان برای رژ  گونه و پودر صورت از ان بهره  برد. در ساخت  این محصول از الیاف نرم استفاده شده و بدنه  آن با نیکل آبکاری شده ساخته شده است. حتما دقت کنید که در استفاده از  قلموها،  هیچ گاه قلمو  مشترک را استفاده نکنید تا در معرض بیماری های قارچی قرار نگیرید.

نیکل آبکاری

پاک کننده براش مارک مک

MAC BRUSH CLEANSERمارک آرایشی مک

BRUSH CLEANSER

پاک کننده براش مارک مک ، محلول تمیز کننده و ضد عفونی کننده قلم های آرایشی است  که فرمولاسیون  خوب  و با کیفیتی دارد تا ناخالصی های جذب شده روی قلموها را به  سرعت پاک کند. همان طور که مشاهده میکنید، این برند برای همه اهداف آرایشی، محصولات مناسب را طراحی کرده است.

پاک کننده آرایش چشم و لب از مارک مک

مارک آرایشی مک MAC GENTLY OFF EYE & LIP MAKEUP REMOVER

GENTLY OFF EYE & LIP MAKEUP REMOVER

محصولی که با استایل شیشه ای صورتی رنگ در اختیار شما است،  پاک کننده آرایش چشم و لب از محصول مک است  که توصیه  شده  پیش از استفاده،  آن را  به خوبی تکان داده تا آب و روغن با هم  ترکیب شود. در ساخت این محصول از عصاره خیار و عصاره گل رز برای طراوت بخشی استفاده شده است. این محصول، خاصیت ضد آفتاب و ضد آب و ویتامینه ندارد.

  • طرز استفاده از کانسیلر را می دانید؟
  • طرز استفاده از پرایمر صورت مارک مک را میدانید؟
  • طرز استفاده از کرم پودر مک را میدانید؟
  • طرز استفاده  از زیر  سازی با پرایمر و کانسیلر این برند را میدانید؟
  • رنگ بندی رژ لب  های آن را می شناسید؟
  • فرق لوسیون مارک مک با کرم های این برند را میدانید؟
  • فرق لوسیون با امولوسیون را می دانید؟
  • پر فروش ترین محصولات مارک مک را میشناسید؟
  • طرز استفاده از مداد چشم آن را می دانید؟
  • میکاپ با لوازم آرایش مک  چگونه  است؟
  • طرز استفاده از پرایمر چشم را می دانید؟
  • انواع برق لب مک را می شناسید؟
  • تفاوت رژ لب های این برند با مکس فاکتور را می دانید؟
  • با نت های شگفت انگیز محصولات عطر مک آشنا هستید؟
  • سلبریتی هایی که از محصولات MAC استفاده می کنند را می شناسید؟
  • لیست قیمت محصولات جدید مارک مک را دارید؟
  • نمایندگی های مک در ایران را می شناسید؟
  • ست های هدیه لوازم آرایش با محصولات این مارک را می شناسید؟
  • شیوه انجام آرایش غلیط  با محصولات  مک را می دانید؟
  • شیوه آرایش عروس با مو مشکی و صورت گرد و لاغر با این محصولات را می دانید؟
  • نمایندگی فروش محصولات آرایشی مارک مک در اصفهان،  تبریز،  شیراز  و تهران را می دانید؟
  • پر تخفیف ترین محصولات آرایشی مارک مک را می شناسید؟

محصولات آرایشی مارک آرایشی مک

برای دریافت پاسخ پرسش  های فوق با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس  تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا