استایل و مد بانوان

گرانترین مدل های کیف زنانه مجلسی و اسپرت والنتینو Valentino

کیف زنانه مجلسی والنتینو

معرفی مدل های کیف زنانه مجلسی والنتینو

گران ترین کیف و کفش  های دنیا،  همیشه در اختیار ثروتمند ترین افراد جامعه نیست و برندهای لاکچری بسیاری  وجود دارد که کیف و کفش های رنگارنگ هیجان انگیزی را با قیمت های بالا  طراحی و تولید میکنند و مخاطبان  بسیاری دارند. مدل های کیف زنانه مجلسی و اسپرت والنتینو (VALENTINO) که طرح و نقش های جذابی  همچون کفش های زنانه این برند دارد، در فهرست پر فروش ترین مارک کیف های زنانه لاکچری قرار دارد که در گفتار های سه گانه، شما را با ۱۰۰ مدل جدید کیف های مجلسی چرمی  و زنانه شیک این برند معروف ایتالیایی  آشنا می کنیم.

لباس های فاخری از برند والنتینو

(تصویر هایی از کت والک مانکن های  والنتینو در فشن شو پاییزی که لباس های فاخری از  این برند  را در فوریه  ۲۰۱۸ به نمایش گذاشتند. در این تصویر، نائومی اسکات  و کارلی کلاس را در کت های جذاب طلایی POLKA  DOT برند والنتینو مشاهده میکنید)

فرش قرمز اسکار ۲۰۱۸

(یکی از طرح های لباس والنتینو  که در  فرش قرمز  اسکار  ۲۰۱۸ به نمایش در آمد، لباس قرمز رنگ بلند مجلسی  پوشیده والنتینو بود که توسط MAYA RUDOLPH رونمایی شد. او را در کنار همسرش مشاهده میکنید)

اگر دوست دارید با جدید ترین طرح های پر نقش و نگار  و شیک کیف های دستی مجلسی زنانه آشنا شوید،  با والنتینو گردی امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران همراه  باشید.

۶۰ مدل کفش باشکوه و لاکچری والنتینو  را اینجا ببینید

والنتینو : داستان لاکچری سطح بالا

والنتینو ، یکی از برندهای خوش نام در صنعت مد جهان است که توانسته ظرف چند دهه اخیر، نقش پر رنگی در طراحی لباس های فاخر و جذاب سلبریتی های سینما و موسیقی جهان ایفا کرده  و نام خود را در فرش  قرمز مراسم  بفتا، گلدن گلوب و اسکار، به عنوان برندی تاثیرگذار و جریان ساز ثبت کند.  والنتینو گاراوانی همچون رالف لورن و گابریل کوکوشانل، از جمله اسامی جریان ساز عرصه مد و لباس جهان است که از دهه شصت قرن بیستم میلادی، با  طراحی و تولید انواع کیف و کفش و لباس مردانه و زنانه، در فهرست خلاق ترین شرکت های تولیدی مد و لباس جهان قرار گرفت.

طرح کیف زنانه مجلسی والنتینو

(تصویری از جدید ترین طرح های کیف زنانه برند والنتینو که شکوه رنگ زرشکی و کهربایی را در طراحی و تولیدکیفهای دستی شیک و ساده به نمایش می گذارد. این کیفها در کت  والک سال ۲۰۱۸  والنتینو  به نمایش  در آمد که برای کسب اطلاعات بیشتر  به VALENTINOFW1819 مراجعه  کنید. )

کیف های دستی شیک و مجلسی والنتینو

(نحوه ست شدن فوق  العاده جدید ترین مدل های کیف مجلسی زنانه والنتینو را تماشا کنید که با اکسسوری های جذابی  ظریف کاریشده  است.  جزییات بیش تر را در VALENTINOFE1819 مشاهده فرمایید)

مدل کیف مجلسی

(گلدوزی هایی به رنگ صورتی بر روی مجموعه مدل های کیف مجلسی زنانه والنتینو، از جمله نقش های  مورد علاقه  این خانه مد ایتالیایی است. در واقع رنگ صورتی، از  جمله رنگ های جذاب برای طراحی مد و لباس بانوان  مشکل  پسند جوان است که میخواهند حس یک بانوی انرژی مثبت را در  مهمانی ها  به نمایش بگذارند)

اگر  میخواهید با کسب و کار جذاب این برند آشنا شوید، توصیه  میکنیم به این URL مراجعه  کنید که شما  را در جریان متن و حاشیه  فعالیت ها و خدمات و رفتار سازمانی این برند خوش نام  قرار می دهد. صدها محصول  این شرکت از عطر والنتینو ، لباس زنانه شیک مجلسی والنتینو تا کت و شلوار مردانه والنتینو  تا ساعت  و عینک والنتینو را میتوانید در این  LINK  مشاهده کنید.

قریب به شش هزار  محصول این برند را میتوان در اینستاگرام  ۱۰ میلیون فالوری والنتینو مشاهده کرد و در جریان مشخصات فنی  و هم چنین اطلاعاتی که ادمین صفحه در اختیار مشتریان جهانی این برند میگذارد قرار گرفت.

۱۰۰  مدل کیف زنانه مجلسی و اسپرت والنتینو

حمل وسایل معمولی با کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف دارای ۲ محفظه جداگانه زیپ

(در این عکس، تصویر گران ترین کیف مجلسی زنانه برند والنتینو را مشاهده میکنید که ۵۴۷۵  دلار  آمریکا قیمت گذاری شده است و کیف رو دوشی طرح دار جذابی با  نام  GUITAR ROCKSTUD ROLLING NOIR  CROSS به شمار می رود که یک نوع مدل قدی (BODY BAG) بوده و شماره  مدل  PWB0173JK0NO را نشان می دهد. این کیف چرمی از پوست گوساله، با طرح گل های رنگارنگ، به عنوان یک کیف اسپرت لاکچری، گزینه  خوبی برای بانوان لاکچری پسند است. از  اکسسوری های روتنیوم و فلزی در ظریف کاری روی آن استفاده  گردید. این مدل دارای ۲ محفظه جداگانه زیپ دار کوچک  و محفظه ۱۷ در ۲۶ سانتیمتری اصلی بوده که برای حمل وسایل معمولی مناسب خواهد بود. این محصول در ایتالیا  طراحی و ساخته  شده است.)

کیف زنانه مجلسی والنتینو شماره PW0B0A80ZJC

کیف زنانه مجلسی فاخر و گران قیمت والنتینو

(در این کیف زنانه مجلسی فاخر و گران قیمت والنتینو، شاهد مدلی به رنگ  آبی تیره هستیم  که ۴۲۷۰ دلار قیمت گذاری شده است و طرحی از  DEMILUNE SMAL  CROSS BODY BAG را با شماره  PW0B0A80ZJC را به نمایش می  گذارد. در  طراحی و تولید این مدل ، از اکسسوری ظریف برند اتریشی سواروسکی هم  استفاده شده  است. هم  میتواند به صورت رودوشی و هم کیف کمربندی  به کار رود. این  مدل از دو محفظه زیپ دار داخلی بهره  می  برد. ابعاد  این  مدل نیز ۲۳.۵  در ۱۶ سانتیمتر بوده و در ایتالیا تولید شده است. این کیف برای ست شدن با لباس های  تیره  ماکسی بانوان قد بلند،  ترکیب رویایی به ارمغان می  آورد. گل میخ های نقره ای آنتیک و اکسسوری های فلزی رنگارنگ در  این محصول مشاهده می شود. بند شانه ای چرمی که قابلیت جداشدن دارد همراه با گلدوزی راه راه در این مدل به کار رفته است)

GUITAR ROCKSTUD ROLLING DOUBLE TOTEکیف زنانه مجلسی والنتینو

طرح کیف ساده و شیکی به رنگ عاج فیل

(تصویری از  کلکسیون مدل های کیف زنانه مجلسی و اسپرت والنتینو که ما را طرح کیف ساده  و شیکی به رنگ عاج  فیل  (IVORY) آشنا می کند. این مدل ،  ۴۲۷۵  دلار  قیمت گذاری شده است و تک سایز تولید شد.  از چرم پوست  گوساله STAMPA ALCE  برای طراحی  این محصول دو بنده که GUITAR  ROCKSTUD  ROLLING DOUBLE  TOTE نام  دارد استفاده  گردید.  ابعاد  این مدل گرانقیمت،  ۳۲.۵ در  ۲۶ سانتی متر است.)

رنگ سرخ یاقونی کیف زنانه مجلسی والنتینو

زنجیرهای قابل تنظیم

(در این عکس، کیف مجلسی زنانه طرح والنتینو را مشاهده  میکنیم  که ۴  هزار دلار آمریکا قیمت  گذاری  شده  و رنگ سرخ یاقوتی  (CORAL)  را با زنجیر کوچک  به نمایش  می گذارد.  رنگ  این کیف زنانه لاکچری، همچون رژ لب های والنتینو، خوش رنگ و فرینده است.  درطراحی این کیف ، از اکسسوری های کریستال و بافت های  ابریشمی استفاده  شده  است.  گل میخ های پلاتینیومی که در طراحی کفش های گران والنتینو مشاهده  کرده ایم نیز در طراحی  این مدل گرانقیمت  به کار رفت. این مدل دارای زنجیرهای قابل تنظیم بوده  و ابعاد ۲۱  در  ۱۶ سانتی متر دارد.  این محصول نیز  فقط در ایتالیا تولید شده است و تک رنگ و تک سایز می باشد)

کیف زنانه مجلسی والنتینو STUD

عکسی از کیف دستی زنانه مجلسی

(در این  طرح، عکسی از کیف زنانه مجلسی و شیک والنتینو را مشاهده میکنیم که رنگ محبوب والنتینو  یعنی صورتی را به نمایش می گذارد و ROCKSTUD  SPIKE  IT  MEDIUM  CHAIN  BAG نام دارد. این کیف لاکچری ، ۳۹۰۰  دلاری  قیمت گذاری  شده و تک سایز و تک رنگ می باشد. در طراحی رویه این آن ، از چرم پوست گوساله استفاده شده و از گل میخ (STUD)  های پلاتینیومی معروف والنتینو نیز در روی آن استفاده گردید که نقش و نگارهای جذابی  را برای آن به  ارمغان آورده است.  چرم ناپا نیز در طراحی این محصول استفاده شد. یک  جیب زیپ دار قرمز رنگ چرمی در داخل کیف تعبیه شده  است. ابعاد این مدل ،  ۳  در ۱۶ سانتی متر می باشد)

بند کوچک کیف زنانه مجلسی والنتینو

لباس های بهاره و تابستانه

(اگر به دنبال کیف های دستی اسپرت شیک به  رنگ صورتی روشن هستید که ترکیب خوبی با لباس  های بهاره  و تابستانه  دارد، DEMILUNE  SMALL  DOUBLE HANDLE BAG  که ۳۸۷۵ دلار قیمت  گذاری شده از برند والنتینو گزینه  خوبی  خواهد بود. کیفی تک سایز و تک رنگ  با بند کوچک که بند آن قابلیت جدا شدن دارد. زنجیر فلزی دکوراتیو و گل  میخ های جذاب به عنوان اکسسوری آن استفاده شده  است.  چرم ناپا  (NAPPA) نیز  در تولید این محصول به کار رفته و گل  میخ  های پلاتینیومی  محبوب والنتینو  را نیز میتوان در این کیف دستی کوچک مشاهده کرد.  ابعادش هم ۲۶ در ۱۸ سانتی متر می  باشد. )

کیف زنانه مجلسی والنتینو SMALL CHAIN CROSS BODY BAG NW2B0566NUA

کیف زنانه اسپرت شیک با طرح متفاوت را از برند والنتینو

(در این تصویر،  کیف زنانه اسپرت شیک  با طرح متفاوت را از برند والنتینو  مشاهده  میکنید که خاکستری  روشن بوده  و SMALL  CHAIN CROSS  BODY BAG  NW2B0566NUA نام  دارد.  این مدل ، ۳۸۴۰ دلار  قیمت گذاری شده است. زنجیر کوچک  قابل جدا شدن داشته و تک رنگ و تک سایز عرضه شد. از چرم پوست گوساله و چرم NAPPA در طراحی محصول استفاده  گردید که گل میخ های پلاتینیومی والنتینو  نیز در ان مشاهده  می شود. ابعادش نیز  ۲۱ در ۱۶ سانتی  متر است. دو جیب داخلی  آن ،  برای قرار دادن وسایل  ریز، در دسترس  می باشد)

دو محفظه کیف زنانه مجلسی والنتینو

GUITAR ROCKSTUD ROLLING NOIR CROSS BODY BAG

(یکی  از کیف دستی های زنانه  شیک و رسمی والنتینو را در عکس  های بالا مشاهده  میکنید که تک رنگ  مشکی و تک سایز عرضه شده است. این مدل که GUITAR  ROCKSTUD  ROLLING  NOIR CROSS BODY  BAG  نام  دارد، ۳۶۰۰ دلار قیمت گذاری گردید. از چرم پوست گوساله در طراحی محصول استفاده شده و گل  میخ های پلاتینیومی در آن دیده نمی شود. داخل کیف دارای دو محفظه جداگانه است. ابعاد این محصول لاکچری والنتینو، ۶.۷  در  ۱۰ اینچ است و محصول ایتالیا)

کیف زنانه مجلسی والنتینو طرح کیف لاکچری

قفل مگنتیک برای باز و بسته شدن

(در تصویر، طرح کیف لاکچری ۳۶۰۰ دلاری  والنتینو به  رنگ برنزه را شاهد هستید که همانطور  که در عکس دیده  می شود دارای ۲ محفظه مجزا و یک جیب  زیپ دار قرمز است که برای ست شدن با لباس های شب ماکسی بلند یا کوتاه توصیه می شود. این کیف که ROCJSTUD  SPIKE TOTE BAG نام دارد، دارای زنجیر کوچک جدا شونده  بوده و در طراحی آن، از چرم  پوست گوساله استفاده  گردید. از گل میخ های پلاتینیومی، در روی و پشت و زیر آن و روی  بند استفاده شده است. قفل مگنتیک برای باز و بسته شدن آسان کیف روی آن نصب شده است. ابعاد آن، ۳۳ در ۲۴ سانتی  متر است و در ایتالیا تولید شد)

کیف زنانه مجلسی والنتینو کلکسیون کیف

مجلسی شیک بند دار

(از کلکسیون کیف های زنانه مجلسی شیک بند دار  والنتینو شاهد  طرح  ROCKSTUD SPIKE  TOTE BAG هستیم که ۳۶۰۰ دلار  قیمت گذاری شده است. این محصول، همچون بسیاری از محصولات کیف مجلسی زنانه والنتینو، تک  سایز و تک رنگ بوده و از پوست چرم گوساله در طراحی و تولید آن استفاده شد. گل میخ های میکرو به عنوان اکسسوری راک استاد اسپایک والنتینو  نیز به کار  رفته  است.  قفل مگنیتیکی  و هم  چنین دو جیب بزرگ و یک جیب کوچک زیپ دار در داخل ان تعبیه  شده و ابعاد ۳۳ در  ۲۴  سانتی متر دارد. این  محصول نیز در ایتالیا تولید شده  است و زیپ های  داخلی آن، برای قرار گرفتن محصولات آرایشی یا کیفیت MAC و ESTEE LAUDER  مناسب می باشد. )

قفل های دوقلو برای کیف زنانه مجلسی والنتینو

طرح دار و شیک والنتینو

(از  مدل کیف های دخترانه مجلسی طرح  دار و شیک والنتینو، شاهد طرح ساده اما جذاب والنتینو هستیم  که دارای  یک جیب زیپ دار  قرمز رنگ در داخل و بدون محفظه  جدا کننده است. این کیف که دارای زنجیر جداشونده است، ROCKSTUD  SPIKE IT MEDIUM    نام دارد و ۳۵۷۵ دلار قیمت گذاری شد. از چرم پوست گوساله  و طرح های پروانه ای بر  رویه  کیف استفاده  شده  که  طرح تحسین برانگیزی را به  ارمغان آورده است. گل میخ های پلاتینیومی و قفل های دوقلو برای باز  و بسته  شدن درب آن ، از جمله  فیچرهای  این کیف به شمار می رود.  ابعادش نیز ۲۳ در  ۱۶ سانتی متر  است. این مدل نیز محصول ایتالیا  است. )

زیبای رنگارنگ گلی کیف زنانه مجلسی والنتینو

طراحی جذاب این کیف مجلسی زنانه

(این کیف ۳۵۷۵  دلاری  مشکی که طرح  های زیبای رنگارنگ گلی روی آن ظریف کاری شده ، تک رنگ و تک سایز  بوده از  گل  میخ های پلاتینیوم به عنوان اکسسوری در  طراحی جذاب این کیف مجلسی زنانه استفاده  شده است. مدل SMALL  CHAIN  CROSS BODU  BAG PW2B0566EJL، زنجیر جدا شونده داشته و در ابعاد ۲۱ در  ۱۶ سانتی متر  در  دسترس است.  این محصول نیز فقط در ایتالیا  تولید شده و تحت لیسانس شرکت یا کشور خاصی نیست)

بند پهن جدا در کیف زنانه مجلسی والنتینو

GUITAR ROCKSTUD ROLLING CROSS BODY BAG

(در این کیف مجلسی زنانه  والنتینو که GUITAR ROCKSTUD ROLLING CROSS  BODY BAG نام دارد،  شاهد  کیفی  به رنگ عاج فیل هستیم که بند پهن جدا شونده داشته و هم  چون دیگر مدل ها، از  اکسسوری  های  گل میخ  پلاتینیوم در کنار  چرم پوست گوساله در طراحی محصول استفاده شده است. همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، دارای دو محفظه مجزا و یک جیب  بدون زیپ است. ابعاد این مدل تک رنگ و تک سایز،    ۱۷ در  ۲۶  سانتی متر می باشد)

کیف زنانه مجلسی والنتینو GUITAR ROCKSTUD ROLLING NOIR CROSS BODY

کیف مشکی تک رنگ و تک سایز

(در این کیف مشکی تک رنگ و تک سایز که مدل  GUITAR  ROCKSTUD  ROLLING NOIR  CROSS BODY را به  نمایش می گذارد، شاهد طرح PW2B0043HIF هستیم که بند پهن جدا شونده داشته و از  دو محفظه  مجزا با یک زیپ فلت بزرگ برخوردار است. طرح متفاوتی برای سگگ و قفل آن  تعبیه شده که آن را با نمونه های قبلی متفاوت میکند. این مدل از  چرم پوست گوساله STAMPA ALCE و گل میخ های روتنیوم بهره  می برد و بند آن نیز طرح های گلدار دارد که جذابیت خاصی را در زمان به  دوش انداختن، در اختیار بانوان مشکل پسند قرار  می دهد. این  کیف ۳۵۰۰ دلاری،  دارای ابعاد ۱۷ در  ۲۶  سانتی متر است.)

GUITAR ROCKSTUD ROLLING NOIRکیف زنانه مجلسی والنتینو

(در این طرح مشکی  تک رنگ و تک سایز والنتینو، تقریبا شاهد کیفی  با طرح و استایل قبلی هستیم که نوع طراحی آن به صورت ظریفی، آن را متفاوت کرده است. این کیف که GUITAR  ROCKSTUD  ROLLING NOIR  نام  دارد، از  پوست چرم گوساله  و گل میخ های روتنیومی و بند کتان طرح دار استفاده  میکند  که در ابعاد  ۱۷ در ۲۶  سانتی متر در  ایتالیا تولید شده است.  قیمت این کیف نیز ۳۴۷۵ دلار تعیین  گردید)

کیف زنانه مجلسی والنتینو ۳۵۰۰ دلاری

 طراحی رویه کیف

(در این عکس، شاهد کیفی به  رنگ عاج فیل و تک سایز  هستیم که برای کسانی که به دنبال کیف های مجلسی و اسپرت  شیک لاکچری ۳۵۰۰ دلاری هستید  با بند جدا شونده، گزینه خوبی خواهد بود. این کیف  نیز از چرم  پوست گوساله ساخته  شده  و گل میخ های نقره ای آنتیک  در طراحی رویه  کیف به کار رفته است. ابعاد این کیف نیز ۱۷ در ۲۶  سانتی  متر بوده و کاملا ساخت ایتالیا می باشد. همان طور  که در عکس مشاهده  میکنید، دارای دو محفظه  مجزا و یک زیپ فلت داخل محفظه کیف می باشد. )

دو محفظه مجزا در کیف زنانه مجلسی والنتینو

(در این مدل ، شاهد  طرح کیف زنانه با بند جدا شونده پهن طرح دار از والنتینو هستیم که GUITAR ROCKSTUD  نام  داشته و از مدل ROLLING CROSS BODY BAG  می  باشد. تک رنگ عاج  فیل  بوده  و در  یک سایز  تولید شده است. این کیف نیز از پوست چرم گوساله تولید شده  و گل میخ های نقره ای آنتیک در تولید آن به کار  رفت.  بند  جدا شونده  و دو محفظه  مجزا در داخل کیف یا یک زیپ  کوچک در طراحی محصول استفاده گردید.  این محصول در ابعاد  ۱۷ در  ۲۶ سانتی متر  تولید شد و ساخت ایتالیا است. )

دستی های جذاب و شیک زنانه کیف زنانه مجلسی والنتینو

بر خلاف مدل هایی دیگر کیف ها

(محصول مشکی رنگ از کیف دستی های جذاب و شیک زنانه و مجلسی والنتینو را شاهد هستیم که بر خلاف مدل هایی که در بالا مشاهده کردید، دارای گل میخ های فیروزه ای بوده که کنتراست رنگ  خاصی را به رویه  چرمی  این کیف بخشیده است. این مدل نیز GUITAR ROCKSTUD ROLLING  CROSS BODY BAG  بوده که بافتی از پوست چرم  گوساله با بند جدا  شونده و محفظه  های مجزا داخل  آن دارد. ابعاد این آن ۳۵۰۰ دلاری  نیز  ۱۷ در ۲۶ سانتی  متر  است. این مدل ، تک رنگ و تک سایز، محصول ایتالیا  معرفی گردید)

آنتیک نقره ای کیف زنانه مجلسی والنتینو

(دراین طرح شنی رنگ، کیف زنانه تک رنگ  و تک سایز ازوالنتینو طرح  GUITAR ROCKSTUD ROLLING  را مشاهده میکنید که ۳۴۹۵  دلار  قیمت گذاری شده است و کیفی با بند شانه جدا شونده و دو محفظه داخلی مجزا  با یک زیپ  کوچک  را در اختیار  لاکچری گردها قرارمی  دهد. این مدل نیز از پوست چرم گوساله  تهیه شده و گل میخ های آنتیک نقره ای به عنوان اکسسوری کیف استفاده  گردید.  ترکیب رنگ بند شانه این مدل هم  قرمز، مشکی  و طیف های رنگی  روشن است که در عکس مشاهده میکنید.  ابعاد آن ، ۶ اینچ در ۱۰ اینچ می  باشد)

کیف زنانه مجلسی والنتینو slate blue

کیف های مجلسی زنانه

(در این مدل ،  شاهد طرحی آبی رنگ مایل به خاکستری  (slate  blue)  از کیف های مجلسی  زنانه  والنتینو هستیم  که CLUTCH NW2B0A72JC E34 بوده و تک رنگ و تک سایز، محصول  ایتالیا می باشد. این  کیف گیره دار (کلاچ)، دارای ساختار محفظه ای چرمی بوده و از اکسسوری های پلاتینیومی در طراحی محصول استفاده  گردید.  این مدل دارای ابعاد ۲۱ در ۱۶ سانتی متر است و ۳۳۷۵ دلار قیمت گذاری گردید)

اکسسوری های پلاتینیومی کیف زنانه مجلسی والنتینو

(این کیف زنانه مجلسی  که به رنگ  صورتی روشن تولید شده  است، کلاچی تک رنگ و تک سایز بوده که با قیمت ۳۳۷۵ دلار در سال ۲۰۱۷ میلادی  توسط والنتینو روانه  بازار شد. محفظه داخلی این مدل ، چرمی بوده  و بدون زیپ است. از  اکسسوری های پلاتینیومی در طراحی محصول استفاده گردید.  ابعادش  نیز  ۲۱  در ۱۶ سانتی متر می باشد)

رنگ صورتی روشن کیف زنانه مجلسی والنتینو

MINI CHAIN CROSS BODY BAG VALENTINO NW2B0898EMI R75

(این مدل که MINI CHAIN CROSS BODY BAG VALENTINO NW2B0898EMI R75 نام دارد، رنگ صورتی روشن داشته و از چرمی AYERS در  طراحی آن استفاده گردید. گل  میخ های پلاتینیومی و فلزی در طراحی محصول استفاده شده و دارای بند زنجیر جدا شونده و چرم  NAPPA بوده  که حمل و نقل آسانی را در اختیار  بانوان لاکچری گرد قرار  می دهد.  ابعاد آن  نیز ۱۵ در ۱۵ سانتی متر گزارش شده است.  قیمت این محصول، ۳۳۷۵ دلار می  باشد)

نسبتا بزرگ تک رنگ کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف اسپرت زنانه نسبتا بزرگ تک رنگ و تک سایز طرح کوله پشتی والنتینو

(در این عکس، شاهد  کیف اسپرت زنانه نسبتا بزرگ تک رنگ و تک سایز طرح کوله پشتی والنتینو هستیم که JOYLOCK  MAXI HANDLE  BAG PW2B0B4QRQ نام دارد و ۳۲۷۵ دلار قیمت گذاری گردید.  این محصول از چرم  پوست گوساله  تولید شده و VLTN LOGO بر روی  آن حک شده است. طرح خاصی برای  قفل کیف تعبیه شده که در عکس مشاهده میکنید.  از اکسسوری های  آنتیک طلایی برای این کیف دستی بزرگ با رنگ سبز نظامی استفاده  گردید. اندازه  این مدل نیز ۴۰ در ۳۲ سانتی متر است)

دو محفظه مجزا در مدل کیف زنانه مجلسی والنتینو

ROCKSTUD SPIKE CHAIN BAG

(این کیف زنانه مجلسی والنتینو  که ROCKSTUD  SPIKE  CHAIN BAG  مشکی تک رنگ و تک سایز ۳۱۹۵  دلاری بوده،  دارای دو محفظه مجزا با جیب چرمی است که از چرم پوست گوساله در طراحی آن استفاده  گردید. گل  میخ های پلاتینیومی و چرم NAPPA  در طراحی  رویه کیف مشاهده می شود. این مدل دارای  ابعاد ۳۰ در ۲۰ سانتی  متر بوده و به طور  کامل  در ایتالیا  تولید شده است. )

کالکشن های کیف زنانه مجلسی والنتینو

ROCHSTUD SPIKE CHAIN BAG

(عکس بالا، مربوط به  کیف زنانه مجلسی والنتینو است که ROCHSTUD  SPIKE  CHAIN BAG نام دارد و ۳۱۹۵دلار  آمریکا قیمت گذاری شد. این مدل تک رنگ و تک سایز، چرمی بوده  و از جمله  کالکشن های رسمی کیفهای  زنانه والنتینو بوده که  طرح خاصی بر روی آن کار نشده است. از چرم پوست گوساله استفاده شده و زنجیرقابل تنظیم  جدا شوند  دارد. گل میخ های  روتنیوم  در  طراحی محصول  به کار رفته که طرح  را از سادگی خارج  میکند. ابعاد این مدل که نسبت  به ۲۵ طرح قبلی  ارزان تر است، ۳۰ سانت عرض و ۲۰ سانتی متر ارتفاع دارد.  )

کلکسیون کیف های دستی زنانه کیف زنانه مجلسی والنتینو

(این کیف زنانه که به نظر می رسد از طرح قبلی جذاب تر باشد، از کلکسیون کیف های دستی زنانه والنتینو بوده که جدا کننده محفظه نداشته  و از یک جیب چرمی قرمز رنگ بهره  می برد.  این کف مشکی تک رنگ و تک سایز، ۳۱۹۵  دلار قیمت گذاری شده و ارسال رایگان به آمریکا دارد.  ROCJSTUD SPIKE CHAIN BAG در واقع از کیف های چرمی والنتینو بوده که از چرم نرم پوست گوساله ساخته شده و زنجیر طلایی جدا شونده و قابل تنظیم دارد. از گل میخ های پلاتینیومی در طراحی محصول استفاده شده و ابعاد ۳۰ در ۲۰ سانتی  متر دارد.  این محصول نیز  تولید ایتالیا  می  باشد) چرم قرمز و زیپ کیف زنانه مجلسی والنتینو

ROCKSTUD SPIKE CHAIN BAG PW2B0121NAP

(این کیف چرمی برنزی رنگ مجلسی زنانه والنتینو، ROCKSTUD  SPIKE  CHAIN BAG PW2B0121NAP نام دارد که تک رنگ و تک سایز بوده و از  چرم پوست گوساله برای  ساخت آن  استفاده شده است. گل میخ های پلاتینیومی به  عنوان اکسسوری های زیر در  رویه این مدل  کار شده و محفظه داخلی آن نیز با چرم قرمز و زیپ، تزیین شده است. ساختار قفل طلایی این مدل ، جذابیت  خاصی به آن بخشیده است. ابعاد این کیف چرمی زنانه والنتینو، ۳۰ در  ۲۰ سانتی متر می باشد)

ساخته رویه و محفظه داخلی قرمز کیف زنانه مجلسی والنتینو

(از  جمله کیف های قرمز رنگ مجلسی والننیتو که ترکیب فوق العاده  ای با ماکسی های کوتاه و بلند رنگ تیره  به  ارمغان می آورد، طرح بالا بوده که از دو جهت، میتوان این کیف لاکچری  ۳۲۰۰ دلاری را مشاهده کرد.  مدل ROCKSTUD SPIKE CHAIN BAG رنگ قرمز  والنتینو (VALENTINO  RED) داشته و هم  چون دیگر محصولات  والنتنیو، تک رنگ و تک سایز  تولید شده است. این مدل ، از  چرم پوست گوساله در ساخته رویه و محفظه داخلی قرمز رنگ  آن استفاده کرده و گل میخ های پلاتینیومی طلایی رنگ، بر جذابیت این طرح افزوده  است. ابعاد این مدل ، ۳۰ سانت در ۲۰ سانتی  متر است)

سفید رنگ ریز برای زیبا سازی روی کیف کیف زنانه مجلسی والنتینو

زنانه گران قیمت والنتینو

(در  طرح سفید رنگ بالا، از کلکسیون کیف  های دستی مجلسی زنانه گران قیمت والنتینو، شاهد طرحی متفاوت با نمونه های قبلی هستیم که FREE  ROCKSTUD  SPIKE DUFFLE BAG نام دارد و تک رنگ و تک سایز تولید گردید. والنتینو  گاروانی  فری  راک استاد سفید، از چرم پوست  گوساله  در طراحی  آن استفاده شده و گل میخ های سفید رنگ ریز برای زیبا سازی روی آن و بند، به کار رفته است. بند آن قابل جدا  سازی بوده و محفظه انفرادی چرمی آن همانطور که در  عکس بالا مشاهده  میکنید، با یک جیب زیپ دار، تزیین شده است. ابعاد این کیف دستی مسافرتی، ۳۲ در ۱۶ سانتی متر است)

زنجیر سفید فلزی

(کیف زنانه قرمز  رنگ  بالا، از  دیگر  طرح های کیف زنانه مجلسی شیک والنتینو ایتالیا  محسوب می شود که با قیمت ۳۱۹۵  دلار در سال  ۲۰۱۷ میلادی تولید شد. این مدل نیز به صورت تک رنگ و تک سایز تولید شده و چرم نرم پوست گوساله با اکسسوری  های ریز سفید رنگ در طراحی آن به کار رفت. زنجیر سفید فلزی قابل جدا سازی  نیز به همراه دارد. محفظه چرمی آن ، بدون جدا ساز  بوده و با جیب زیپ دار قرمز رنگ، تزیین شده است. ابعاد این کیف زیبا، ۳۰ در ۲۰ سانتی متر می باشد. این محصول نیز فقط در ایتالیا تولید می شود و مراقب نمونه های FAKE آن باشید. )

صورت تک رنگ و تک سایز کیف زنانه مجلسی والنتینو

FREE ROCKSTUD

(در این عکس،  از رنگ مخصوص قرمز والنتینو، شاهد کیف زنانه مجلسی  بزرگ والنتیو به نام FREE ROCKSTUD  هستیم که ۳۱۹۵ دلار قیمت گذاری  گردید و طرح ۴ بنده  هست. چرم پوست گوساله و بندهای قابل تنظیم و جدا شونده با گل میخ های سفید در  طراحی  محصول استفاده شد. ابعاد این کیف لاکچری  مجلسی،  ۳۲ در ۱۶ سانتی  متر است. این محصول  نیز به صورت تک رنگ و تک سایز از ایتالیا روانه بازار گردید)

 رنگ مخصوص قرمز والنتینو کیف زنانه مجلسی والنتینو

 کیف یک طرفه

(در  این کیف زنانه مجلسی مشکی رنگ والنتینو، شاهد کیفی مشکی  با گل میخ های سفید هستیم که با زنجیر جدا شونده سفید، طرحی جذابی برای ست های مجلسی بلند یا کوتاه زنانه تیره و روشن است. مدل  PW2B0121RVH که FREE  ROCKSTUD  SPIKE CHAIN BAG  نام دارد، از پوست چرم گوساله برای طراحی محصول استفاده کرده است. این مدل را میتوان به عنوان کیف رو دوشی یا یک طرفه (CROSS BODY) نیز استفاده کرد یا دستی حمل کرد. ابعاد آن ، ۳۰ سانتی  متر در ۲۰ سانتی متر  است و تولید ایتالیا  می باشد)

اکسسوری های ریز کیف زنانه مجلسی والنتینو

(از دیگر کیف های دستی مجلسی زنانه والنتنیو، شاهد کیف خوش رنگ (عاج  فیلی) هستیم که تک رنگ و تک سایز تولید شده و ۳۱۹۵ دلار قیمت گذاری گردید. این مدل با زنجیر سفید رنگ قابل تنظیم و جدا شدن، از چرم پوست گوساله ساخته شده و محفظه داخلی انفرادی دارد که با یک  جیب زیپ دار قرمز رنگ همان طور که در تصویر مشاهده میکنید،  تزیین شده  است. گل میخ های پلاتینیومی به عنوان اکسسوری های ریز در طراحی محصول به کار رفته  و ابعاد ۳۰ در  ۲۰ سانتی  متر دارد)

به طور کامل ساخت ایتالیا کیف زنانه مجلسی والنتینو

(کیف ۳۱۹۵  دلاری آبی رنگی که در بالا مشاهده میکنید، از مدل  های  ۲۰۱۷  برند والنتینو است که کیف زنانه مجلسی جذابی را به تصویر می کشد و ROCHSTUD  SPIKE CHAIN BAG  مدل NW1B0121PID 25D نام دارد و تک رنگ و تک  سایز روانه  بازار شده است. این محصول، از  چرم نرم پوست گوساله تولید شده و گل میخ های پلاتینیومی  در  ساخت این محصول  به کار  رفته  تا ظاهری جذاب را با زنجیر جدا شونده به ارمغان آورد. این مدل را میتوان به صورت دستی  یا دوشی حمل کرد.  سایز  این مدل ،  ۳۰ سانتی متر در ۲۰ سانتی متر است و به طور کامل ساخت ایتالیا می باشد)

کیف خوش طرح و نقش کیف زنانه مجلسی والنتینو

گل میخ های طلایی محبوب والنتینو

(در این کیف زنانه مجلسی  جذاب  که نقطه های رنگارنگ با قفل و زنجیر طلایی در طراحی آن به کار رفته  است،  شاهد کیف زنانه زنجیری مدل ROCKSTUD SPIKE MEDIUM  PW0B0122JMD116  هستیم که با قیمت ۳۱۷۵ دلار تولید و روانه بازار شد. رنگ عاج فیلی که در طراحی این مدل به کار رفته، سبب می شود تا هم به عنوان کیف مجلسی و هم در استایل های کژوال خیایانی در اختیار بانوان لاکچری گرد قرار بگیرد. این مدل از  چرم پوست گوساله ساخته شده و با گل میخ های طلایی محبوب والنتینو، تزیین شده است. ابعاد این کیف خوش طرح و نقش، ۲۳ سانتی متر  در ۱۶ سانتی متر می باشد. همان طور که در عکس ها مشاهده میکنید، محفظه داخلی انفرادی دارد با یک جیب زیپ دار  دارد)

کیف دو دسته ای کیف زنانه مجلسی والنتینو

رسمی ترین کیف های زنانه مجلسی والنتینو

(یکی از رسمی ترین کیفهای  زنانه  مجلسی والنتینو، مدل DEMILUNE  SMALL  DOUBLE HANDLE BAG  است که تک رنگ مشکی و تک سایز بوده  و در سال ۲۰۱۷ روانه  بازار شد. این مدل ، طرح متفاوتی با آنچه تا کنون شاهد بودیم دارد و بخش پایینی آن ، استایل متفاوتی از محصولات کیف زنانه والنتینو را به نمایش می گذارد.  گل میخ های پلاتینیومی کوچک، ظاهر  زیبایی به این مدل با دسته های لوله ای شکل داده  است. بند این کیف قابل تنظیم و جدا شونده است و محفظه داخلی چرمی کیف نیز جدا ساز ندارد و با زیپ  کوچکی تزیین شده است. ابعاد این مدل دو دسته ای،  ۲۶ در ۱۸ سانتی  متر است و محصول ۳۱۷۵ دلاری از ایتالیا می باشد)

کیف دستی زنانه کیف زنانه مجلسی والنتینو

جیپ زیپ دار کوچک با چرم سفید

(یکی از ساده ترین  محصولات کیف زنانه دستی والنتینو را شاهد هستید که رنگ عاج  فیلی آن  با دوخت های قرمز  رنگ  زیگزاگی و ستاره ای، طرح جالبی را برای این کیف دسته دار کوچک به ارمغان آورده است. این مدل که DEMILUNE SMALL DOUBLE  HANDLE  BAG نام دارد، با قیمت ۳۰۹۵  دلار روانه بازار شده و تک رنگ و تک سایز است. این مدل ، از پوست چرم گوساله  ساخته شده و چرم قرمز  رنگ در طراحی بند آن نیز استفاده شده است. همان طور که در عکس ها مشاهده میکنید، محفظه داخلی  آن ، با چرم قرمز تزیین شده و یک جیپ زیپ دار کوچک با چرم سفید در آن  تعبیه شده است. گل میخ های پلاتینیومی کوچک نیز برای جذابیت در داخل  این مدل به کار رفته است. ابعاد آن  دستی زنانه، ۲۶ سانتی متر در ۱۸ سانتی متر است )

 چرم پوست گوساله کیف زنانه مجلسی والنتینو

دستی کوچک و ساده

(از کیف های دستی کوچک و ساده اما شیک والنتینو،  میتوان به DEMILUNE DOUBLE  HANDLE BAG که ۳۰۴۵ دلار  قیمت گذاری شده است اشاره  کرد  که به رنگ مشکی  تک  رنگ و تک  سایز روانه بازار گردید. این محصول  جدید والنتینو،  مثالی از چرم دست ساز عالی با طراحی فاخر و جذاب  برای کیف دو دسته ای است که در ساخت آن از چرم پوست گوساله استفاده شد. جیبی در پشت آن تعبیه شده  است و در داخل  کیف  نیز، جیب کوچک زیپ دار  در دسترس است. از  گل  میخ های پلاتینیومی در داخل محفظه آین مدل استفاده  گردید. ابعاد این کیف زنانه والنتنیو، ۳۰ در  ۲۲  سانتی متر است)

سلایق لاکچری گردها کیف زنانه مجلسی والنتینو

جذاب ترین طرح کیف های دستی مجلسی زنانه والنتینو

(یکی  از جذاب ترین طرح کیف های دستی مجلسی زنانه والنتینو که هم  میتوان از ان به عنوان کیف مجلسی و هم اسپرت  برای استایل  های کژوال  خیابانی بهره  برد،  مدل CANDYSTUD  HANDBAG  است که به  رنگ صورتی و با قیمت ۳ هزار دلار روانه بازار شده است.  این مدل تک رنگ و تک سایز، از  چرم پوست گوساله تهیه شده و طرح  V شکل  در دیزاین  روی آن ،  جذابیت آن را دو چندان کرد. گل میخ های پلاتینیومی هم  بر روی رویه  کیف  و هم  بند آن مشاهده می شود. بند  قابل جدا  شدن دارد  و دوخت با کیفیتی در محفظه آن به کار رفته  است تا  محصولی مناسب سلایق لاکچری گردها و لاکچری پسندهای شیک پوش به ارمغان آید.  ابعاد این مدل ، ۲۳ سانتی متر در  ۱۷ سانتی  متر است)

جذابیت آفرینی کیف کیف زنانه مجلسی والنتینو

رنگ برنزی

(در این طرح کیف رنگ برنزی،شاهد کیف مجلسی زنانه با نام SINGLE HANDLE BAG  PW2B0B31LRP هستیم که با قیمت ۲۸۹۵ دلار روانه بازار شد. این محصول  تک رنگ و تک سایز، میتواند  به صورت رو دوشی یا دستی حمل شود. بند آن قابل  تنظیم و جدا سازی بوده و محفظه  داخلی  انفرادی  بدون جدا ساز دارد که با جیپ  کوچک زیپ  دار، دیزاین شده  است. گل میخ های پلاتینیومی برای جذابیت آفرینی کیف ، بر روی  طرح جالب قفل  کلید دار تعبیه شده اند. ابعاد آن ، ۳۱ در ۲۲  سانتی  متر است. )

عنوان کیف رو دوشی کیف زنانه مجلسی والنتینو

استایل خاصی برای قفل

(کیف زنانه مجلسی مشکی والنتینو از جمله کیفهای بزرگ و شیک این برند است که استایل خاصی برای  قفل آن در نظر گرفته شده  که آن را با نمونه های بالا، متفاوت می کند. این محصول  ۲۸۹۵ دلاری، تک سایز بوده و SINGLE  HAND  BAG PW2B0B31LRO  نامیده می شود. از چرم  پوست گوساله  در طراحی  محصول لستفاده  شده  و با بند جدا ساز  قابل تنظیم،  میتوان هم  به عنوان کیف رو دوشی و هم دستی از آن استفاده کرد. گل  میخ های پلاتینیومی به عنوان اکسسوری جهت جذابیت سازی این مدل به کار رفته است.  همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، محفظه های دو گانه داشته که برای  بانوانی که دوست دارند کیف آن ها دو محفظه جدا گانه داشته باشد، گزینه خوبی خواهد بود ابعادش، ۳۱  در ۲۲  سانتی  متر است)

 استایل قلب قرمز کیف زنانه مجلسی والنتینو

محفظه تکی داخل

(در این طرح کیف مجلسی زنانه استایل قلب قرمز، شاهد محصولی ۲۸۹۵ دلاری تک رنگ و تک سایز از والنتینو هستیم که ROCKSTUD  SPIKE  IT MEDIUM CHAIN BAG  نام  دارد. از  چرم نرم پوست گوساله  در طراحی  محصول استفاده  شده  و با  گل میخ های رنگانگ پلاتینیویم، دیزاین جذابی برای آن به ارمغان  آورده است. ابعاد این کیف دخترانه زیبا، ۲۳ در ۱۶ سانتی متر است. محفظه تکی داخل، با جیب ساده  چرمی قرمز زیپ دار تزیین شده است)

محصول ایتالیا کیف زنانه مجلسی والنتینو

مجلسی نسبتا بزرگ والنتینو

(در این طرح  کیف زنانه مجلسی نسبتا بزرگ والنتینو، شاهد کیفی با رنگ آبی تیره هستیم که که با نوار  سفید وسط،  دیزاین جذابی  را برای آن به ارمغان آورده است.  این کیف که FREE  ROCKSTUD MEDIUM TOTE نام دارد،  ۲۸۹۵ دلار  قیمت گذاری گردید و از چرم نرم پوست گوساله در  ساخت آن استفاده شد. بند ضخیم با قابلیت تنظیم و جدا سازی، امکان خوبی در طراحی این محصول به ارمغان آورده است. ابعاد این محصول،۳۳ سانتی  متر در ۲۶  سانتی متر  است. این  محصول، تک رنگ و تک  سایز، محصول ایتالیا به شمار  می رود)

بند دوش قابل تنظیم کیف زنانه مجلسی والنتینو

دیزاین جذابی

(کیف زنانه مجلسی شیک با رنگ قرمز والنتینویی (VALENTINO RED)،  با قیمت ۲۸۷۵ دلار روانه  بازار شده است و CANDYSTUD  HANDBAG  PW0B0B55NAP نامیده می شود. این کیف دستی، از چرم پوست بره با گل میخ های پلاتینیومی که دیزاین جذابی را به کیف داده اند، استفاده کرده است. بند دوش قابل تنظیم و جدا  ساز در طراحی این مدل تک رنگ و تک سایز تعبیه شده است. ابعاد آن ، ۲۳ سانتی متر در ۱۷ سانتی متر است)

بدنه چرمی قهوه ای و جیب زیپ دار کیف زنانه مجلسی والنتینو

مجلسی خاکستری روشن

(این کیف زنانه مجلسی خاکستری روشن والنتینو،  CANDYSTUD  HANDBAG تک سایز بوده که ۲۸۷۵  دلار  قیمت گذاری  شده  و از  چرم پوست بره با گل میخ های پلاتینیومی ساخته شده است. این مدل ، دارای بند قابل تنظیم جدا ساز و محفظه  انفرادی با بدنه چرمی قهوه ای و جیب زیپ دار بوده که برای کسانی که کیف هایی با ابعاد ۲۳  در ۱۷ در  ۱۱ سانتی متر را می پسندند، گزینه خوبی برای ست کردن با لباس های  مجلسی تیره است. این محصول نیز  تولید ایتالیا به شمار می رود)

 متالیک نرم کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف دستی کوچک شیک رنگ روشن والنتینو که ROCKSTUD SPIKE MEDIUM CHAIN BAG PW0B12

(کیف زنانه کوچک  شیک رنگ روشن والنتینو  که ROCKSTUD  SPIKE MEDIUM CHAIN BAG  PW0B122 نام دارد،  با قیمت ۲۸۴۵ دلار روانه  بازار شد. برای کسانی که میخواهند کیف زنانه شیک والنتینو با لباس های  ماکسی  کوتاه  یا بلند ست کنند، این کیف با طرح ساده  جذابش،  گزینه خوبی  به نظر می رسد. در  طراحی این محصول، از  چرم پوست بره متالیک نرم استفاده شده و گل میخ های  پلاتینیومی برای دیزاین رو و بدنه آن به کار رفته  است. بند جدا ساز  و قابل تنظیم محفظه  انفرادی  با جیب کوچک زیپ دار قرمز دارد.  این مدل را میتوان به صورت دستی  یا رودوشی در اختیار  داشت. ابعاد آن نیز، ۲۳ در ۱۶ سانتی  متر  است)

پلاتینیومی روی رویه کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف ۲۷۹۵ دلاری شیک

(در  این طرح کیف مجلسی زنانه  مشکی رنگ، شاهد کیف  ۲۷۹۵  دلاری شیک  هستیم که هم چون بسیاری  از محصولات کیف زنانه والنتینو، به صورت تک سایز  روانه بازار شده است. این مدل زنجیری قابل  تنظیم  و جدایی با گل  میخ های پلاتینیومی  روی رویه و بدنه محصول، با چرم پوست بره نرم ساخته شده و میتوان از آن به عنوان کیف دستی یا کیف رو دوشی سود برد. ابعاد آن ، ۲۳ در ۱۶ سانتی متر  است)

کیف دستی زنانه برنزی رنگ والنتینو کیف زنانه مجلسی والنتینو

( کیف زنانه برنزی رنگ والنتینو  که ۲۷۹۵ دلار قیمت گذاری شده  است ROCKSTUD SPIKE MEDIUM CHAIN نام  دارد و تک سایز می باشد. این کیف دستی  زنجیر دارد که زنجیرش  قابل تنظیم و جدا  سازی  تعبیه شده، از چرم  پوست بره  ساخته شده و از گل  میخ های پلاتینیومی در  طراحی  آن استفاده شد.  چرم ناپا  هم در  طراحی  جیب زیپ دار  کوچک داخل  محفظه  آن به  کار رفت.  این مدل دارای ابعاد ۲۳ سانتی  متر در ۱۶ سانتی متر  بوده و ساخت  ایتالیا  می باشد)

رنگ قرمز والنتینونیی

VALENTINO RED

(کیف زنانه دستی شیک و مجلسی والنتینو  که به رنگ قرمز والنتینونیی (VALENTINO  RED)  طراحی و روانه  بازار  شده  است، از کیفهای  ۲۷۹۵ دلاری  این برند بوده که تک سایز تولید شده و از چرم قرمز  پوست بره  در طراحی آن به همراه گل میخ های پلاتینیومی زیبا استفاده گردید. زنجیر آن قابل تنظیم و جدا سازی بوده و میتوان از این مدل به عنوان کیف رو دوشی  یا کیف دستی بهره برد. کل محفظه داخلی آن ،  با چرم قرمز  NAPPA  ساخته شده  و دارای یک جیب  زیپ دار  می باشد. در همه مدل های کیف والنتینو، لوگو این شرکت در داخل  و روی  رویه آن نصب شده  است. ابعاد این کیف نیز ۲۳ در  ۱۶ در  ۶.۵ سانتی  متر  می باشد)

 کیف رودوشی

(این کیف زنانه مجلسی والنتینو ،رنگ مشکی و تک سایز بوده  و ROCKSTUD  SPIKE  MEDIUM  CHAIN  نام  دارد  که در سال ۲۰۱۷ تولید و به قیمت ۲۷۹۵دلار برای فروش عرضه شده است. زنجیره قابل  تنظیم طلایی رنگ  و جدا سازی داشته  که  به شما امکان میدهد تا به عنوان کیف دوستی یا کیف رودوشی آن را حمل کنید. محفظه  داخلی  تکی این مدل نیز با چرم ناپا (NAPPA) طراحی شده و برای جذابیت بیشتر، از گل  میخ های روتنیومی در طراحی رویه آن استفاده گردید. ابعاد این کیف مشکی زنانه  والنتینو، ۲۳ در ۱۶ سانتی متر است. )

لباس های مجلسی کوتاه یا بلند تیره رنگ

ست کردن کیف دستی کوچک سفید

( کیف زنانه مجلسی مشکی سفید رنگ والتینو، برای  افرادی  که قصد ست کردن کیف دستی کوچک سفید با لباس های  مجلسی کوتاه یا بلند تیره رنگ دارند، گزینه ارزشمندی  می باشد که ۲۷۹۵  دلار  قیمت گذاری  شده  و FREE ROCKSTUD SPIKE  MEDIUM CHAIN BAG  نامیده  می  شود.ا این مدل از پوست چرم بره در  طراحی  آن استفاده  شده و همان طور که در عکس مشاهده میکنید، محفظه داخلی آن با چرم قرمز رنگ ناپا  دوخته  شده  که  ظاهر  جذابی  را برای  آن به  ارمغان آورده  است. زنجیر فلزی سفید کیف نیز قابل  تنظیم  و جدا سازی می باشد. ابعاد این مدل ،  ۲۳  در  ۱۶ سانتی متر  معرفی گردید.  )

تنظیم و جدا سازی با گل میخی های

(کیف زنانه مجلسی قرمز رنگ والنتینو،  FREE ROCKSTUD SPIKE MEDIUM CHAIN BAG نام داشته  و ۲۷۹۵ دلار  قیمت گذاری  شده است. این کیف زنانه مثل  همه کیف دستی های والنتنیو،  تک سایز  بوده  و از زنجیر سفید فلزی قابل تنظیم و جدا سازی با گل میخی های پلاتینیومی فلزی بهره  می برد. محفظه داخلی چرمی  این مدل نیز  با چرم قرمز رنگ ناپا دوخته شده  و ابعاد ۲۳ در  ۱۶ سانتی متر دارد. )

 کیف بخشیده

کوچک والنتینو سبز رنگ

(کیف زنانه کوچک والنتینو سبز رنگ، از گل میخ های پلاتینیومی سفید رنگ  با زنجیر  سفید رنگ قابل تنظیم و جدا سازی استفاده می کند که ظاهر  زیبایی به این کیف بخشیده  است. این مدل ۲۷۹۵  دلاری، تک سایز بوده  و FREE ROCKSTUD SPIKE  MEDIUM  CHAIN BAG  PW2B0122RVH  نامیده می شود. از چرم پوست بره در طراحی آن استفاده  کرده  اند  و ابعاد ۲۳ در  ۱۶ در ۶.۵  سانتی متر دارد.  )

پلاتینیومی سفید رنگ و زنجیره

(کیف زنانه کوچک مشکی  رنگ  والنتینو، ۲۷۹۵ دلار قیمت گذاری شده و با گل میخ های پلاتینیومی سفید رنگ و زنجیره سفید قابل تنظیم و جدا سازی دیزاین گردید.  FREE  ROCKSTUD  SPIKE MEDIUM هم به عنوان کیف دستی و هم کیف رو دوشی  قابل استفاده می باشد و همانطور که در عکس مشاهده میکنید، از چرم قرمز رنگ  برای طراحی محفظه  و زیپ داخلی  آن بهره بردند. ابعاد این کیف زنانه مجلسی،  ۲۳ در ۱۶ سانتی متر  است)

کیف رودوشی

سفید رنگ

(کیف مجلسی زنانه قرمز رنگ والنتینو، با قفل و گل میخ های پلاتینیومی سفید رنگ، دارای زنجیر سفید قابل تنظیم و جدا سازی است که میتوان آن را به صورت کیف رودوشی یا دستی استفاده کرد. این مدل ، ۲۷۹۵ دلار  قیمت گذاری شده  و از کالکشن FREE ROCKSTUD  SPIKE MEIDUM  می باشد. ابعاد آن ،  ۲۳ در ۱۶  سانتی  متر  بوده  و محصول  ایتالیا است)

کالکشن FREE ROCKSTUD SPIKE MEDIUM CHAIN BAG

(کیف زنانه مجلسی والنتینو لاجوردی، از خوش رنگ ترین طرح های کیف شیک والنتینو بوده که ۲۷۹۵ دلار قیمت گذاری شده است. در ست کردن لباس با رنگ کیف لاجوردی باید دقت کنید که کنتراست خوبی را ایجاد کند. این مدل هم  از کالکشن FREE  ROCKSTUD  SPIKE  MEDIUM CHAIN BAG  عرضه شده و پوست چرم  گوساله در  طراحی رویه  و محفظه داخلی تکی  آن استفاده گردید. گل میخ های سفید پلاتینیومی  و چرم قرمز رنگ برای دیزاین داخلی  آن را در  عکس مشاهده میکنید.  ابعاد این مدل ، ۲۳ در ۱۶  سانتی  متر  است)

کیف نیز ۲۳ در ۶ در ۶.۵ سانتی متر

(کیف دستی صورتی مجلسی زنانه  شیک والنتینو، از کالکشن های کوچک  ROCKSTUD  SPIKE  است که گل میخ های طلایی و زنجیر فلزی  قابل تنظیم و جدا سازی دارد تا آن را بتوان به صورت  رودوشی  یا دستی استفاده  کرد. از  چرم متالیک پوست  بره در طراحی رویه و چرم ناپا قرمز رنگ در طراحی محفظه  داخلی آن بهره برده اند. ابعاد این کیف نیز  ۲۳  در  ۶  در ۶.۵ سانتی  متر بوده  و در ایتالیا  تولید شد)

 طراحی رویه و چرم ناپا

(در  این مدل آبی رنگ  مایل به خاکستری، شاهد کیف زنانه مجلسی برند  VALENTINO  هستیم که ۲۷۹۵  دلار قیمت گذاری  شده  و تک سایز است. زنجیره قابل تنظیم و جدا سازی  داشته و از  گل  میخ های پلاتینیومی  برای طراحی  رویه  آن که قفل طلایی بدون  مگنت هم برای آن  تعبیه  شده، بهره می برد.  محفظه داخلی این مدل چرمی قرمز  رنگ زیپ دار را در عکس مشاهده  میکنید. ابعاد این مدل ،  ۲۳  در  ۱۶ سانتی متر  است)

صورتی مجلسی شیک زنانه والنتینو

کیف ۲۷۹۵ دلاری

(کیف دستی صورتی مجلسی شیک زنانه والنتینو، کیف ۲۷۹۵ دلاری است که از کالکشن ROCKSTUD SPIKE MEDIUM روانه بازار شده  و از  زنجیر سفید قابل تنظیم و جدا سازی  نیز بهره  می برد. در طراحی این مدل از چرم پوست گوساله  و گل میخ  های پلاتینیومی استفاده  شده  که طرحی جذاب  را برای  این کیف مجلسی  به  ارمغان آورده است. محفظه  داخلی نیز همان  طور که در  تصویر  مشاهده میکنید،  از چرم قرمز رنگ با زیپ  برخوردار  می  باشد. ابعاد آن  نیز  ۲۳  در ۱۶  سانتی متر می باشد)

شیک زنانه آبی رنگ

(طرحی  دیگر از  کیف زنانه مجلسی شیک  زنانه آبی رنگ مایل  به  خاکستری،  برند  VALENTINO  که از کالکشن  MEDIUM  ROCKSTUD  SPIKE CHAIN BAG MW0B0122NAP  L32  بوده  ۲۷۹۵  دلار قیمت گذاری  شده  و تک سایز  است. زنجیره قابل تنظیم و جدا سازی داشته و از  گل  میخ های پلاتینیومی برای طراحی  رویه  این مدل که قفل طلایی  بدون  مگنت هم برای آن  تعبیه  شده، بهره می برد.  محفظه داخلی این کیف چرمی قرمز  رنگ زیپ دار را در عکس  مشاهده  میکنید. ابعاد این مدل ،  ۲۳  در  ۱۶ سانتی  متر  است)

کالکشن MEDIUM ROCKSTUD SPIKE

چرم قرمز رنگ پوست گوساله

(در  این  کیف قرمز  رنگ خوش  طرح  والنتینو،  شاهد  محصولی از کالکشن  MEDIUM ROCKSTUD SPIKE هستیم  که  زنجیر  فلزی  بلند  قابل  تنظیم و جدا سازی  داشته  و با قیمت ۲۷۹۵  دلار  در سال  ۲۰۱۷ روانه  بازار  شد.  گل  میخ های پلاتینیومی در طراحی این مدل به کار  رفته و  چرم قرمز رنگ  پوست گوساله برای طراحی محفظه  داخلی آن که  از جیب  زیپ دار نیز بهره می  برد، برای دیزاین آن  استفاده گردید. ابعاد این مدل نیز هم  چون بسیاری از کیف های والنتینو، ۲۳ در  ۱۶ سانتی متر  است)

 گل میخ های پلاتینیومی در طراحی

(کیف زنانه مجلسی صورتی رنگ والنتنیو، از کالکشن  MEDIUM ROCKSTUD SPIKE CHAIN  BAG  ساخته  شده و ۲۷۹۵ دلار  قیمت گذاری گردید. از چرم پوست بره ناپا نرم با گل  میخ  های پلاتینیومی در طراحی آن استفاده شده و زنجیر  قابل  تنظیم و جدا سازی دارد. این محصول،  همان طور که در  عکس بالا مشاهده میکنید، از چرم قرمز  رنگ ناپا برای طراحی محفظه  برخوردار بوده  و یک  جیب  زیپ  دار  کوچک نیز در آ تعبیه شده است.  ابعاد کیف نیز  ۲۳  در  ۱۶  سانتی  متر  می  باشد)

کالکشن ROCKSTUD

(این کیف مجلسی  زنانه برند والنتینو ، برای کسانی  که دوست  دار رنگ  عاج  فیلی ملایم  هستند، گزینه  خوبی برای ست کردن با لباس های مجلسی تیره بوده و ۲۷۹۵  دلار  قیمت گذاری  شده است.  این مدل نیز از  کالکشن  ROCKSTUD SPIKE MEDIUM CHIAN  PW2B122NAP  می باشد که از چرم نرم پوست بره در طراحی آن با گل میخ های پلاتینیومی استفاده  گردید. زنجیر سفید قابل  تنظیم و جدا سازی دارد تا کیف را به صورت  دستی و رو دوشی  استفاده نمایید. ابعاد آن ،  ۲۳ در ۱۶  سانتی  متر می  باشد)

محفظه ای با یک جیب زیپ دار

کیف رو دوشی یا دستی

(یکی  از کیف دستی های مجلسی شیک زنانه والنتینو  را شاهد هستیم که  DEMILUNE  SMALL  CROSS BODY BAG  نام داشته  و ۲۷۴۵ دلار  قیمت  گذاری  گردید.  این کیق ، از اکسسوری های رنگارنگ ریز سواروسکی اتریش بهره می  برد و زنجیر  قابل  تنظیم و جدا سازی داشته  که میتوان آن را به عنوان کیف رو دوشی یا دستی استفاده نمود. این مدل زرشکی  گونه والنتینو، دارای  محفظه ای با  یک جیب زیپ دار  است و ابعادش، ۱۷ در  ۱۱  سانتی متر اعلام شده  و البته محصول ایتالیا. این مدل با طرح  فانتزی،  یک  کیف مجلسی دخترانه زیبا و لاکچری برای  مشکل پسندها به شمار می رود)

 بدون زیپ کیف زنانه مجلسی

طرح ساده قلب های قرمز

(کیف زنانه مجلسی مشکی با طرح ساده قلب های قرمز رنگ سه گانه،  ازکیفهای  ۲۷۴۵  دلاری والنتینو بوده  که تک سایز  روانه بازار  شده  و DEMILUNE SMALL  DOUNBLE  HANDLE BAG  PW2B0A80  نامیده  می شود.  این مدل ، از زنجیر  قابل تنظیم و جدا شونده بهره  می برد و محفظه  داخلی آن  دارای جیب زیپ دار است.  البته  پشت این مدل نیز جیب باز بدون زیپ تعبیه شده  است. این کیف از گل میخ های پلاتینیومی بهره می برد و ابعادش،  ۲۳ در  ۱۶ سانتی متر است)

 جیب زیپ دار چرمی

مجلسی زنانه مشکی تک

(در این مدل ، شاهد کیف زنانه مجلسی مشکی تک سایز والنتینو  هستیم  که دارای دو دسته  و بند رو دوشی  قابل  تنظیم  و جدا سازی هست و ۲۷۴۵ دلار قیمت گذاری گردید. از  چرم پوست گوساله  با  گل  میخ  های  پلاتینیومی بهره می برد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده  میکنید،  محفظه  داخلی بزرگ آن ، با یک جیب  زیپ دار چرمی، دیزاین  شده است.  ابعاد این مدل ، ۲۶  در ۱۸ سانتی متر است)

 ابعادش، ۲۶ در ۲۱ در ۱۰ سانتی متر

شاهد کیف دستی رنگ عاج فیل

(در این کیف زنانه نسبتا بزرگ  والنتنیو،  شاهد کیف دستی رنگ عاج فیل هستیم که با قیمت ۲۷۴۵  دلار عرضه  شده و از کالشن ROCKSTUD ROLLING می  باشد. این کیف تک  سایز، از  چرم پوست گوساله  STAMPA  ALCE بهره  می  برد و بند قابل تنظیم و جدا سازی  دارد.  داخل  آن نیز  همان طور که در  تصویر  بالا مشاهده  میکنید،  خوش  دوخت بوده  و از جیب  زیپ  دار بهره  می  برد. ابعادش، ۲۶ در ۲۱  در  ۱۰ سانتی متر  است. این  محصول، کاملا  ساخت ایتالیا  می باشد)

GUITAR ROCKSTUD ROLLING NOIR CROS BODY BAG

کیف زنانه ترکیب متریالی

(این کیف زنانه  والنتینو،  از طرح  های متفاوت این برند است که ۲۶۹۵  دلار قیمت گذاری شده  و مشکی رنگ و تک  سایز  است.  GUITAR ROCKSTUD  ROLLING  NOIR CROS  BODY BAG،  در  سال  ۲۰۱۷  تولید شد و از  پوست چرم گوساله در طراحی  با بند کتانی  قابل تنظیم و جدا سازی  بهره  می برد که به دلیل ترکیب  متریالی که در  ساختش به کار  رفته، طیف هایی از رنگ  آبی تیره  و روشن را تداعی می  کند. از جیب زیپ دار  داخل محفظه  بزرگ برخوردار  بوده  و ابعاد آن نیز ۷  در  ۸ اینچ است. )

رنگارنگ کیف دستی PUZZLESTUD TOTE

استایل های کژوال خیابانی و اسپرت

(اگر به  دنبال  کیف زنانه برای استایل های کژوال خیابانی  و اسپرت هستید، طرح رنگارنگ کیف دستی  PUZZLESTUD  TOTE والنتینو را پیشنهاد میکنیم که ۲۶۷۰ دلار  قیمت گذاری شده  و همان طور که در عکس بالا مشاهده میکنید، از یک مدل کوچک  چرمی  قرمز رنگ  نیز برخوردار  است.  محفظه  داخلی  آن از چرم قرمز  رنگ  ساخته شده  و دارای یک جیب زیپ دار می باشد. از گل میخ های  پلاتنیومی به  عنوان  اکسسوری استفاده شده  و بند  این مدل نیز قابل تنظیم  و جدا سازی می باشد. ابعاد این کیف زنانه اسپرت  جذاب، ۳۷ در  ۲۹ سانتی  متر  است)

 کژوال گزینه جذاب و شیکی

(در این کیف زنانه مجلسی ، که ۲۶۷۵  دلار قیمت گذاری شده است، شاهد مدل ROCKSTUD MINAUDIERE طرح  قلب هستیم که یکی از متفاوت ترین طرح های کیف زنانه مجلسی والنتنیو در سال های اخیر است  و هم  برای استایل های رسمی  و هم کژوال گزینه جذاب و شیکی به شمار  می رود. این مدل همانطور که در عکس بالا مشاهده  میکنید، دارای گل میخ  های پلاتینیومی خوش ترکیب بوده و با قفل  مگنتیک دارش، ترکیب  جذابی را به  ارمغان آورده است. ابعادش هم  ۱۲  در ۱۴  سانتی متر  می باشد)

طرح پروانه کیف زنانه

کیف لاکچری خوش طرح دخترانه

(این کیف زنانه رنگ  عاج فیل،  از مدلهای جذاب مجلسی بانوان  هست که به عنوان کیف لاکچری خوش طرح دخترانه نیز  میتواند استفاده  شود. GUITAR  ROCKSTUD  ROLLING  CROSS BODY BAG با قیمت ۲۶۷۰  دلار  روانه  بازار شده  و اکسسوری  های پلاتینیومی در بدنه آن ، ظریف کاری  شده است. از  چرم پوست گوساله  برای  طراحی  ایم مدل استفاده شده و محفظه  دو بخشی دارد که از  جیب زیپ دار  چرمی نیز  برخوردار می باشد. بند جذاب  این مدل ، طرح  پروانه  داشته  و به راحتی میتوان آن را تنظیم و جدا کرد. ابعاد آن ،  ۱۸ در  ۲۰  سانتی متر  می باشد)

کالکشن GUITAR ROCKSTUD ROLLING CROSS BODY

کیف زنانه مجلسی شنی

(در این مدل ،  شاهد کیف زنانه مجلسی شنی رنگ هستیم که ۲۶۷۰ دلار قیمت  گذاری شده  و از کالکشن GUITAR ROCKSTUD  ROLLING  CROSS  BODY  روانه بازار  شده است. طرح جذابی  برای طراحی بند  قابل تنظیم  و جدا سازی  آن  استفاده شده که از  چرم  پوست گوساله  STAMPA ALCE می باشد.  گل میخ های نقره ای آنتیک در  طراحی  بدنه آن مشاهده  می شود. محفظه  داخلی  چرمی این مدل دو بخشی بوده  و دارای یک جیب زیپ دار می  باشد. ابعادش این کیف  نیز ۷ در  ۸ اینج می  باشد)

زنجیر طلایی در کیف زنانه

(در  عکس  بالا،  طرح کیف مجلسی زنانه  والنتینو ازکالکشن ROCKSTUD  SPIKE MEDIUM CHAIN  را شاهد هستیم که ۲۵۹۰  دلار قیمت گذاری شده  و صورتی روشن است و از زنجیر طلایی قابل تنظیم و جدا سازی  برخوردار است. گل میخ های پلاتینیومی  و چرم قرمز رنگ  ناپا برای طراحی رویه و محفظه داخلی آن استفاده گردید.  این مدل دارای  یک  جیب زیپ دار قرمز رنگ  است. ابعاد این کیف  نیز  ۲۳ در  ۱۶ سانتی  متر است)

کیف دستی زنانه اسپرت والنتینو

کیف رنگ سبز ارتشی

(در  عکس بالا، کیف زنانه اسپرت والنتینو را شاهد هستیم  که  ۲۵۹۰ دلار قیمت گذاری شده  و رنگ  سبز ارتشی دارد.  مدل  JOYLOCK  MEDIUM HANDLE BAG، کلمه  VA  بر روی آن حک شده  و دارای  یک جیب بزرگ جلویی و جیب  زیپ  دار کوچک  داخل  محفظه آن است. از  چرم  پوست گوساله و گل میخ های  طلایی آنتیک  در طراحی این مدل استفاده شده است  و بند قابل تنظیم  و جدا سازی  دارد. طرح قفل  این مدل ،  استایل  جالبی به  این کیف اسپرت بخشیده  که گزینه  خوبی برای استایل های کژوال بهاره و تابستانی  می باشد. ظرفیت  محفظه آن را میتوان بر اساس  بند آن،  کم  و زیاد کرد.  ابعاد این مدل بزرگ،  ۲۸ در ۲۴  سانتی متر است.)

کیف از چرم پوست گوساله کیف زنانه مجلسی والنتینو STAMPS ALCE

زنانه شیک و مجلسی والنتینو

( کیف زنانه مجلسی و شیک والنتینو که از کالشن  ROCKSTUD MEDIUM TOTE مشاهده  میکنید،  ۲۵۹۵ دلار  قیمت گذاری شده  و رنگ آبی تیره  دارد. در  ساخت این مدل از چرم  پوست گوساله  STAMPS  ALCE  استفاده  شده  و گل  میخ های پلاتینیومی  به عنوان اکسسوری در  ای  محصول به  کار رفته است. بند قابل تنظیم  و جدا سازی  داشته  و از  جیب زیپ  دار داخل  محفظه برخوردار است. ابعاد این مدل ،  ۳۳ در  ۲۶  در  ۱۴ سانتی متر است)

دارای جیب زیپ چرمی قرمز رنگ بوده کیف زنانه مجلسی والنتینو

مشکی چرمی والنتینو

(این کیف مشکی چرمی والنتینو ، ۲۵۹۵ دلار  قیمت گذاری شده  است  و ROCKSTUD  SPIKE  MEDIUM  CHAIN BAG  نامیده  می شود از گل  میخ  های پلاتینیومی در طراحی این محصول به کار  رفت.  این  مدل همان طور که در عکس  بالا مشاهده  میکنید، دارای جیب زیپ چرمی  قرمز رنگ  بوده  و دارای  ابعاد  ۲۳ سانتی  متر در  ۱۶ سانتی متر می باشد)

بند قابل تنظیم و جدا سازی کیف زنانه مجلسی والنتینو

عکس کیف طرح کوله پشتی والنتینو

(در طرح کیف زنانه چرمی که در بالا مشاهده میکنید،  عکس کیف طرح کوله پشتی والنتینو را مشاهده  میکنید که ۲۵۹۰ دلار  قیمت گذاری شده  و کیف مشکی زنانه  با محفظه  داخلی  مشکی با  جیب چرمی قرمز رنگ  را دارا می باشد. این مدل از چرم پوست گوساله بوده و با گل میخ های پلاتینیومی تزیین شده  است. این محصول  از بند قابل تنظیم و جدا سازی بوده و در ابعاد  ۲۴ در  ۲۶ سانتی تولید گردید. این محصول  نیز  تک سایز و محصول  کشور ایتالیا می باشد)

چرم پوست گوساله کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف زنانه  ۲۵۹۵ دلار

(در این طرح، کیف زنانه برنزی  رنگی از والنتینو را شاهد هستیم  که با قیمت ۲۵۹۵ دلار روانه بازار شده و طرح کوله پشتی می باشد.  این مدل ، از چرم پوست گوساله ساخته شده  و گل میخ های پلاتینیومی برای طراحی آن استفاده  گردید. دارای بند قابل جدا سازی بوده  و همان طور که در عکس مشاهده میکنید ، دارای یک جیب زیپ دار  بزرگ  است.  ابعاد آن ،  ۲۴  در  ۲۶ در  ۱۲ سانتی متر است. )

محصول چرمی مشکی رنگ تک سایز کیف زنانه مجلسی والنتینو

ROCKSTUD MEDIUM TOTE

(در این طرح کیف زنانه مجلسی نسبتا ساده، ازکالکشن  ROCKSTUD MEDIUM  TOTE، شاهد محصول چرمی مشکی  رنگ  تک سایز  هستیم که با قیمت ۲۵۹۵ دلار روانه  بازار  شد. از  چرم پوست گوساله در طراحی آن استفاده  گردید و برای طراحی جذاب تر، از گل  میخ های پلاتینیومی در رویه کیف بهره برده است. دارای بند قابل  تنظیم  و جدا سازی  بوده و همان طور که در عکس  مشاهده میکنید، از جیب  زیپ دار که لوگو  والنتینو به صورت قرمز رنگ بالای آن  حک شده است، برخوردار  می باشد. ابعاد این مدل ،  ۳۳  در ۲۶ در ۱۴  سانتی  متر  است)

 کیف دستی مجلسی زنانه رسمی کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف زنانه مجلسی رسمی غیر دخترانه والنتینو

(در عکس بالا، کیف زنانه مجلسی رسمی غیر دخترانه والنتینو را شاهد هستیم که ۲۵۹۵ دلار  قیمت گذاری شده و از کالکشن  ROCKSTUD MEDIUM  TOTE  با قیمت ۲۵۹۵ دلار  است. از چرم پوست گوساله  STAMPA ALCE  ساخته شده  و شاهد گل میخ های پلاتینیومی بر روی بدنه آن هستیم. بند قابل تنظیم  و جدا سازی دارد  و از جیب  زیپ دار نیز برخوردار می باشد. ابعاد این مدل ، ۳۳ در ۲۶ در  ۱۴  سانتی متر  است)

گل میخ های پلاتینیومی رنگی کیف زنانه مجلسی والنتینو

شیک عاج فیلی رنگ

(کیف زنانه مجلسی شیک عاج  فیلی رنگ (IVORY) ملایم  را شاهد هستیم که گل میخ های پلاتینیومی رنگی روی  آن کار شده و ۲۵۴۵ دلار  قیمت گذاری شده است. این مدل که ROCKSTUD  SPIKE  SMALL CHAIN  BAG نامیده  می شود از  چرم سبک نرم به  رنگ عاج  فیل برخوردار بوده و محفظه داخلی آن  از جیب زیپ  دار  قرمز  رنگ برخوردار می باشد. این مدل ، دارای ابعاد ۲۰ در ۱۱ در ۵  سانتی متر  می باشد  و محصول ایتالیا به شمار می رود. مراقب نمونه های تقلبی این طرح باشید)

کیف دستی اسپرت کیف زنانه مجلسی والنتینو

گیف با پارچه جین

(برای کسانی که به دنبال کیف زنانه اسپرت هستند،  این طرح والنتنیو  که از  پارچه جین برای طراحی استفاده  کرده، توصیه می شود. کیف زنانه خوش طرحی برای استایل  های کژوال خیایانی  بهاره  و تابستانی که  ۲۴۷۵ دلار قیمت گذاری شده است. این مدل ،  JOYLOCK  MEDIUM  HANDLE BAG  نامیده می شود و رنگ  آبی  تک  سایز دارد. روی دسته این مدل ، از  چرم  پوست گوساله  STAMPA ALCE استفاده  شده  و میتوان آن را به صورت کیف دستی یا کیف رودوشی به کار بست. گل میخ  های پلاتینیومی  آنتیک  روی آن به  کار رفته و محفظه آن را میتوان با بند، بزرگ و کوچک نمود.  این مدل دارای  ابعاد ۲۸ در ۲۴  در ۱۴  سانتی  متر  است. )

 کیف دخترانه کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف مجلسی بانوان شیک پوش

(این  کیف شیک والنتینو  که هم به  عنوان کیف دخترانه و هم کیف زنانه مجلسی  بانوان شیک پوش قابل استفاده است، از متفاوت ترین طرح های سال  ۲۰۱۶ این  خانه مد ایتالیایی محسوب  می شود که با قیمت ۲۴۷۵ دلار روانه بازار شده  و مدل  DEMILUNE SMALL CROSS  BODY BAG  می  باشد.  رنگ خاکستری  آن به راحتی امکان ست شدن با لباس های ماکسی بلند و کوتاه  را میدهد. این مدل از اکسسوری های سواروسکی اتریش و زنجیر  قابل  تنظیم و جدا سازی سود می برد که با  گل میخ های  پلاتینیومی خوشطرحی، ظریف کاری شده است. ابعاد این مدل ، ۱۷ در ۱۱ در  ۵  سانتی متر بوده  و  به عنوان یک کیف زنانه مجلسی و جذاب،  گزینه  خوبی  برای لاکچری گردها  محسوب  می شود)

چرم نرم پوست بره کیف زنانه مجلسی والنتینو

۲۴۷۵ دلار قیمت گذاری شده

(از متفاوت ترین  طرح های کیف زنانه مجلسی والنتینو  که تا کنون مشاهده کردیم، همین طرح  است  که ۲۴۷۵ دلار  قیمت گذاری شده  و استایل جذابی از رنگ قرمز والنتینو  (VALENTINO RED)  را به نمایش میگذارد. همچون دیگر محصولات کیف زنانه مجلسی والنتینو،  تک سایز بوده و زنجیر طلایی قابل  تنظیم و جدا سازی دارد.  گل  میخ های پلاتینیومی روی آن ، طرح جالب توجهی به آن داده  و این محصول از چرم نرم پوست بره تولید گردید. ابعاد این کیف دخترانه  جذاب،  ۱۷  در  ۱۰ سانتی متر است و دارای یک جیب زیپ دار  قرمز  رنگ در داخل نیز می باشد)

جیب مشکی چرمی زیپ دار کیف زنانه مجلسی والنتینو

تک سایز والنتینو

(در این طرح کیف زنانه چرمی مشکی وتک سایز والنتینو، مدل DEMILUNE  BACKPACK  را مشاهده  میکنید که با قیمت  ۲۴۷۵  دلار  روانه  بازار شد. همان طور که در  عکس های بالا شاهد هستید، این مدل دارای محفظه دو بخشی بوده  و یک جیب مشکی چرمی زیپ دار در بدنه آن وجود دارد. جنس این مدل ، چرم پوست گوساله  بوده و از گل میخ های  پلاتینیومی برای  طراح بندی محصول استفاده  کرده است. زنجیر جدا شونده  داشته و  در  ابعاد ۱۹ در ۱۸ در  ۱۴ سانتی متر در ایتالیا  تولید گردید)

۲۴۷۵ دلار قیمت گذاری شده کیف زنانه مجلسی والنتینو

شاهد عکس کیف دستی کوچک والنتینو

(در  این طرح،  شاهد عکس کیف زنانه کوچک  والنتینو هستیم  که  ۲۴۷۵  دلار قیمت گذاری شده  و تک  سایز  می  باشد.  این مدل که VALENTINO  GARAVANI ROCKSTUD SPIKE MINAUDIERE نامیده می شود، از  چرم نرم  پوست گوساله  و گل میخ های پلاتینیومی ساخته شده  و زنجیر قابل جدا سازی و قابل تنظیم دارد. ابعاد این محصول،  ۱۷ در  ۱۰  در ۴  سانتی  متر است)

طرح شیک کیف زنانه مجلسی والنتینو

مشکی تک سایز والنتینو

(در  این عکس، شاهد  کیف چرمی دستی  مشکی تک سایز والنتینو هستیم  که طرح شیک  اما ساده ای را در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. این محصول از چرم پوست گوساله ساخته  شده و از  گل  میخ های  روتنیومی و زنجیر  قابل تنظیم  برخوردار می  باشد.  ابعاد این مدل ، ۲۷ در ۱۷  در ۶  سانتی متر است. )

کیف زنانه مجلسی والنتینو DEMILUNE CLUTCH VALENTINO

کیف چرمی مجلسی شیک رنگ پوست

(این طرح،  کیف چرمی مجلسی شیک رنگ پوست  (SKIN COLOR) والنتینو  را با نام DEMILUNE  CLUTCH  VALENTINO به  نمایش می گذارد که ۲۴۴۵ دلار  قیمت گذاری گردید. بند قابل  جدا  سازی داشته  و از گل میخ های پلاتینیومی  در طراحی آن استفاده شده  است.  ابعاد این مدل که از  جیب بدون زیپ در  داخل  محفظه  برخوردار می باشد، ۲۷ در ۱۳  سانتی متر است)

کیف های چند منظوره کیف زنانه مجلسی والنتینو

دو رنگه شیک قرمز و سفید والنتینو

(این  کیف زنانه دو رنگه شیک قرمز و سفید والنتینو، از جمله  کیف های چند منظوره این برند است که با گل  میخ  های پلاتینیومی سفید رنگ  جذاب،  طراحی شده و ۲۳۷۵  دلار  قیمت  دارد.  از چرم پوست گوساله در طراحی  ان  استفاده  شده و بند ضخیم با طرح سفید و قرمز در آن به کار رفته است که قابل تنظیم  و جدا سازی می باشد.  داخل  آن ، جیب زیپ دار  چرمی داشته  و روی بدنه آن نیز، از  جیب بدون زیپ  کوچک برخوردار میباشد. اندازه این محصول، ۲۷ در ۲۱  در ۷ سانتی متر است)

مدل کیف زنانه مجلسی والنتینو FREE ROCKSTUD SADDLE BAG

کیف چرمی آبی تیره والنتینو

(این کیف چرمی آبی تیره والنتینو، مدل FREE ROCKSTUD SADDLE BAG  دارای پایه  بوده و این مدل شیک  چند منظوره  را به تصویر می  کشد.  این کیف  ۲۳۷۵ دلار  قیمت  گذاری شده  و تک سایز روانه بازار  شد. این مدل دارای یک مگنت بوده  که استایل جذابی را برایش  با گل میخ های پلاتینیومی به ارمغان آورده است. بند  پهن  این مدل ، دارای  نوار  سفید رنگ می  باشد. ابعاد آن ، ۲۷ در ۲۱ در ۷ سانتی  بوده و کاملا محصول  ایتالیا معرفی شده  است)

گل میخ های پلاتینیومی با قفل مگنت دار کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف دستی به رنگ یاقوت سرخ

(در این کیف زنانه به  رنگ یاقوت سرخ، شاهد محصولی خوش رنگ و استایل از والنتینو هستیم که  کالکشن ROCKSTUD SINGLE HANDLE  BAG  را به نمایش میگذارد و ۲۳۴۵ دلار قیمت دارد. تک دسته بوده و با بند روی شانه  قابل تنظیم و جدا سازی، گزینه خوبی برای استایل های کژوال خیابانی به شمار می رود.  گل میخ های پلاتینیومی با قفل مگنت دار در طراحی این محصول شیک زنانه به کار  رفته است. ابعاد این مدل ، ۲۷.۵ در ۲۰  در ۱۳ سانتی  متر است)

کالکشن کیف زنانه مجلسی والنتینو ROCKSTUD

طرحی ۲۳۴۵ دلاری

(در  این  عکس،  شاهد طرحی  ۲۳۴۵ دلاری از کیف دستی های زنانه  والنتینو  هستیم که  کالکشن ROCKSTUD  با دسته انفرادی  را به نمایش میگذارد. در این مدل ،  چرم نرم پوست گوساله استفاده  شده و میتوانید هم  به صورت  رو دوشی  و هم به صورت دستی حمل  شود.  گل میخ  های پلاتینیومی در طراحی محصول به  کار  رفته و سیستم قفل  مگنتی  دارد. بر خلاف بسیاری  از مدل های والنتنیو، دارای یک جیب بزرگ زیپ دار در بخش جلویی این مدل بوده  و و در  محفظه داخلی نیز، دارای یک جیب  زیپ دار چرمی می باشد.  ابعاد آن ، ۲۷ در  ۲۰ در  ۱۳ سانتی  متر گزارش شده است)

چرم کیف زنانه مجلسی والنتینو NAPPA

فوق العاده جذاب دخترانه و شیک

(یک طرح فوق العاده جذاب دخترانه  و شیک  که هم  برای استایل های خیابانی و هم  برای ست  های مجلسی، گزینه  خوبی به  شمار می رود. این مدل که ROCKSTUD  SPIKE MEDIUM CHIAN  BAG  VALENTINO نام  دارد،  ۲۲۹۵  دلار  قیمت گذاری  شده و و از جنس PVC  شفاف بوده  و زنجیر قابل تنظیم جدا شونده  دارد.  از گل  میخ های پلاتینیومی در  طراحی محصول  استفاده  شده  و چرم NAPPA  در طراحی محفظه  کیف  به کار رفت. همان طور که در  تصویر بالا مشاهده  میکنید، دارای  یک  جیب قرمز رنگ  چرمی زیپ دار  است. ابعاد آن ،  ۲۳ در ۱۶ سانتی متر  می  باشد)

آبی تیره کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف زنانه مجلسی چرمی والنتینو

(در  این  طرح  کیف زنانه  مجلسی چرمی والنتینو که آبی تیره را به نمایش  گذاشته است، شاهد مدلی از ROCKSTUD  VALENTINO SMALL DOUNBLE  HANDLE BAG هستیم که از چرم پوست گوساله ساخته شده  و از گل  میخ های پلاتینیومی در طراحی  آن  استفاده  شد.  بند قابل تنظیم جدا شونده داشته  و ابعاد ۲۳  در  ۲۰ سانتی  متر  را به صورت محصولی  تک سایز دارا می باشد. همانطور که در  تصویر مشاهده میکنید، بر خلاف  بسیاری از مدل  های کیف زنانه والنتینو ،  جیب  زیپ دار  ندارد.  قیمت این محصول،  ۲۲۹۵ دلار می  باشد)

قفل مگنت دار کیف زنانه مجلسی والنتینو

خلاقانه و شیک والنتینو

(در این عکس،  کیف ساده  اما خلاقانه و شیک  والنتینو را شاهد هستیم که به  نوار طرح داری، آن را به دو بخش تقسیم  کرده است و رنگ  عاج  فیل  دارد.  این  محصول  ۲۲۷۵ دلاری،  INDI  FRING SHOULDER  BAG  نام  داشته  و از چرم پوست گوساله در طراحی آن استفاده شده است. در بخش جلویی آن ، گل میخ های پلاتینیومی  ریز به  کار رفته است. محفظه این مدل دارای جیب زیپ دار بوده و و در بخش پشت کیف نیز،  یک جیب بزرگ بدون زیپ در دسترس قرار دارد. زنجیر این محصول نیز  قابل تنظیم  و جدا سازی می باشد. ابعاد آن ، ۱۹ در ۱۳  در  ۶  سانتی  متر  است. این محصول دارای  قفل  مگنت دار  بوده و محصولی  از ایتالیا  گزارش شد)

جدا شونده گل میخ دار کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف چرمی قرمز رنگ زنانه والنتینو

(این کیف چرمی قرمز رنگ زنانه والنتینو، مدل  DEMLINE  VALENTINI  SMALL  CROSS BODY BAG  بوده  و ۲۲۷۵ دلار قیمت  گذاری گردید. محصولی تک سایز که  با بند قابل تنظیم و جدا شونده گل میخ دار، تزیین شده است. در طراحی این محصول از چرم پوست گوساله  استفاده شده و زنجیر فلزی کوچک دستی آن، شکل خوبی به  آن داده است. این مدل را میتوان به صورت رو دوشی  و دستی  حمل کرد. گل  میخ  های پلاتینیومی  در بخش  های مختلف  آن به کار  رفته  و همان طور که در عکس مشاهده  میکنید، دارای  محفظه انفرادی  با جیب زیپ دار می  باشد. ابعاد  آن  نیز ۲۳  در  ۱۶  سانتی متر است)

چرم نرم پوست گوساله کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف دستی صورتی رنگ والنتیو

(در این کیف زنانه صورتی رنگ  والنتیو که ROCKSTUD  SPIKE  SMALL BUCKET BAG  نامیده  می شود، شاهد کیفی  ۲۲۴۰ دلاری  هستیم که از  چرم نرم پوست گوساله برخوردار بوده  و بند و دسته  قابل تنظیم و جدا سازی دارد. گل میخ های پلاتینیومی به صورت خلاقانه  روی بدنه و دسته آن کار شده است. ابعاد این مدل ،  ۲۲  در  ۲۳ در ۱۴  سانتی متر  است. )

گل میخ های پلاتینیومی کیف زنانه مجلسی والنتینو

کیف دستی زنانه/دخترانه

(در این عکس، شاهد  طرح  کیف زنانه/دخترانه  جذاب  اسپرت هستیم که طرح  پروانه ای داشته و ۱۹۹۵دلار قیمت گذاری گردید. در  طراحی این مدل ، از گل میخ  های پلاتینیومی  استفاده  شده  که  طرح  جذابی برای ست کردن با استایل های  اسپرت خیابانی  بانوان جوان است. ابعاد این مدل ، ۳۷  در ۲۹  در  ۱۴ سانتی متر  است)

اسپرت سبز کیف زنانه مجلسی والنتینو

طرح خلاقانه اسپرت

(در این سطح کیف زنانه سبز رنگ،  شاهد یک طرح خلاقانه  اسپرت/مجلسی  هستیم  که  ۱۹۹۰ دلار  قیمت گذاری شده  و FREE  ROCKSTUD  SPIKE  CAMERA  BAG نام  دارد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، از چرم پوست گوساله در  طراحی آن  به  کمک گل میخ  های پلاتینیوم استفاده  شده و طراحی بند آن به گونه ای  است که میتوان به عنوان کیف دستی یا کیف رودوشی از آن بهره  برد. ابعاد آن  ،  ۲۰ در  ۱۰ در ۸ سانتی  متر می باشد)

جیب بزرگ بدون زیپی کیف زنانه مجلسی والنتینو

محصول چرمی قرمز رنگ

(در  این محصول چرمی قرمز رنگ، شاهد کیف زنانه ۱۹۴۰ دلاری  از والنتنیو هستیم که  یکی از شیک ترین مدل  های زیر  ۲۰۰۰ دلار این برند را به نمایش  می گذارد. طراحی محصول به گونه ای بوده که هم میتوانید به  صورت کیف دستی رو دوشی از آن استفاده  کرد و هم با دو دسته کوچک، آن را حمل نمود. گل میخ  های پلاتینیومی  در طراحی آن به کار رفته و بند قابل تنظیم و جدا سازی دارد. برای  جذابیت طرح، جیب بزرگ بدون زیپی در جلوی آن تعبیه شده است.  ابعاد آن ،  ۱۶ در ۹ سانتی  متر است)

 کیف دستی زنانه قرمز رنگ

(در  این کیف زنانه قرمز رنگ والنتینو، شاهد محصولی ۱۸۹۰ دلاری هستیم که  ROSSO  ROCKSTUD نام دارد و تک سایز  روانه بازار شد. این مدل از چرم پوست گوساله تهیه  شده و قفل مگنت داردارد. ابعاد این مدل ،  ۲۱  در  ۱۵ در ۷ سانتی  متر است.  )

رنگارنگ کیف زنانه مجلسی والنتینو

خوش رنگ و رنگارنگ والنتینو

(این کیف زنانه مجلسی چرمی خوش رنگ و رنگارنگ والنتینو،  با قیمت ۱۶۴۵ دلار  روانه بازار  شده  و مدل PUZZLESTUD CLUTCH  است. در طراحی این مدل از چرم پوست گوساله استفاده شده و گل میخ های پلاتینیومی در طراحی این محصول اسپرت زنانه به کار  رفت. بند قابل  تنظیم  و جدا ساز داشته  و از  ابعاد ۲۸  در  ۱۶  سانتی  متر برخوردار می باشد. )

کیف دستی زنانه شیک و مجلسی کیف زنانه مجلسی والنتینو

(در این محصول،  شاهد کیف زنانه مجلسی والنتینو  با  رنگ  آبی تیره هستیم  که به  قیمت  ۱۵۴۰ دلار  روانه بازار شده است  و تک سایز  می باشد. این  مدل که ROCKSTUD  VAKENTINI SPIKE  CHAIN BAG  نام دارد، از  چرم  متالیک  پوست  گوساله  استفاده  کرده و گل  میخ  های پلاتینیومی  جذابی در طراحی محصول به کار رفت.  این مدل را میتوان  هم  به صورت رودوشی  و هم  به صورت دستی  حمل  کرد.  ابعاد این کیف ، ۲۳  در  ۱۳  سانتی  متر  است)

رنگ قرمز بوده و تک سایز کیف زنانه مجلسی والنتینو

(این مدل چرمی  ۱۴۹۰  دلاری والنتینو، به رنگ  قرمز بوده و تک سایز،  از چرم  پوست گوساله  با  گل میخ های پلاتینیومی روی آن کار شده است. از  بند های قابل جدا سازی برخوردار بوده و به عنوان  کیف رو دوشی و دستی  میتوان آن را حمل  کرد. گل  میخ های پلاتینیومی به  همراه زنجیر  طلایی قابل تنظیم  و جدا سازی در طراحی  محصول  استفاده  شد.  این محصول در ابعاد ۲۳ در ۱۳ سانتی  متر  تولید شد)

شاهد کیف زنانه مجلسی چرمی دو رنگه کیف زنانه مجلسی والنتینو

(در  این طرح، شاهد کیف زنانه مجلسی چرمی دو رنگه از والنتینو هستیم که با قیمت ۱۳۷۵ دلار  روانه بازار  شد. مدل VALENTINO GARAVANI  FREE  ROCKSTUD SMALL، از  چرم پوست گوساله  در  طراحی  آن  استفاده  شده  و رنگ  سفید دارد. بند قابل  تنظیم و جدا سازی  داشته  و داخل محفظه آن ، جیب  یپ دار به کار رفته است. این محصول در ابعاد ۲۲.۵  در ۱۵ در  ۶ سانتی متر تولید گردید)

در خرید محصولات کیف زنانه مجلسی والنتینو :

  • از خرید محصولات در فروشگاه های غیر معتبر خودداری کنید.
  • اطلاعات مندرج در این گفتار را در  زمان  خرید به منظور  تطبیق اطلاعات  با مشخصات  فیزیکی محصول در نظر داشته  باشید.
  • پیش از خرید هر محصول، مدل  لباس و رنگ لباسی که قصد دارید با کیف های والنتینو ست کنید را مشخص کنید  تا تناسب خوبی  بین  رنگ و استایل  هر کیف زنانه مجلسی  با لباس های شما  وجود داشته  باشد.
  • قیمت محصولات والنتینو چند ماه  پس از عرضه، با تخفیف همراه  می شود. بنابراین، همواره  در خرید محصولات  کیف  و کفش و لباس والنتنیو  یا هر برند لاکچری دیگر، صبوری و بردباری  را در  نظر داشته  باشید.
  • اگر میخواهید درباره کیفیت محصولات این برند اطلاعات خوبی کسب  کنید، به  هشتگ های والنتینو در اینستاگرام و فیسبوک مراجعه کنید.

استایلیست ها کیف زنانه مجلسی والنتینو

(ست کردن کیف و کفش لاکچری والنتینو نیاز به مشورت از استایلیست ها دارد تا  در قیمت  و وقت خود صرفه جویی  کنید)

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا