برند ها

لوازم آرایشی مک : از مرطوب کننده تا فونداسیون مک (بخش دوم)

لوازم آرایشی مک

برند لوازم آرایشی مک ، از معتبرترین مارک لوازم آرایش جهان بوده و تولیدات خلاقانه و متنوعی را برای آرایش های معمولی تا حرفه ای در  اختیار  بانوان  و آرایشگران متخصص قرار می دهد. محصولات مراقبت از پوست مک اصل و پرایمرها و فونداسیون ها تا کلینسرها و رژ لب های مک ، همگی از خوش نام ترین و با کیفیت  ترین محصولات بازار بوده که در ایران نیز با استقبال خوب بانوان مشکل پسند مواجه شده  است. در بخش دوم  معرفی ۹۰  محصول لوازم آرایشی مک اصل،  شما را با شماری از محصولات این برند  درحوزه  مرطوب کننده ها و فونداسیون هایی (زیر سازها) با فرمولاسیون جدید آشنا می کنیم.

حتما بخوانید :

معرفی جدیدترین محصولات آرایشی مک : از رژ لب تا بهترین ریمل های مک (بخش اول)

جدید ترین محصولات مارک آرایشی مک : از لوسیون تا کرم پودر مک (بخش سوم)

خرید محصولات مک

بخش اول و بخش سوم سلسله گفتارهای معرفی محصولات لوازم آرایشی مک اصل را با مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران مشاهده  کنید که راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید محصولات لوازم آرایشی مک در ایران است.

سایت مک

سایت لوازم آرایشی مک اصل و اینستاگرام مک

همان طور که در بخش اول  سلسله  گفتارهای  معرفی  محصولات  آرایشی و بهداشتی مک اشاره  کردیم،  بهترین  راه برای آشنایی با محصولات لوازم آرایشی مک اصل برند آمریکایی، مراجعه به سایت رسمی  این برند و مشاهده  دقیق ترین اطلاعات بر اساس مشخصات فنی  هر محصول است که بر روی  پرتال این شرکت بارگذاری شده است. برای تشخیص محصولات لوازم آرایشی مک اصل و تقلبی ، یکی  از راهکارها،  تطبیق محصول  فروشگاهی با اطلاعات فنی  ارائه شده در بخش محصولات سایت است.

پر فروش ترین

(پرفروش ترین محصولات لوازم آرایشی مک اصل را در طول سال را میتوانید در بخش BEST SELLER  مشاهده  کنید)

برای کسانی که دنیای آرایش و مد و لباس را در اینستاگرام دنبال می کنند، دنبال  کردن صفحه  میلیون فالوری  مک در این شبکه را توصیه میکنیم که شما را در طول  هفته با جدید ترین محصولات آرایشی مک و ویژگی های فنی و رنگ بندی و  جزییات ریز  آن آشنا می  کند.  هم  چنین برای  طرح سوالات خود درباره خواص  و نمره  های هر محصول مک ، ادمین  صفحه مربوطه ،  آماده  پاسخ  گویی به پرسش های  شما خواهد بود. مشاهده نحوه کاربرد  و استفاده از کلیه محصولات آرایشی مک را در کانال اختصاصی این برند در YOUTUBE  مشاهده کنید.

 آرایش و مد و لباس

(اینستاگرام محصولات لوازم آرایشی مک اصل ،  بیش از  ۱۸ میلیون فالور دارد)

رژ لب های مایع فوق العاده

(رژ لب های مایع فوق العاده مک اصل را مشاهده  میکنید)

پوشاننده صورت و بدن استودیو از محصولات لوازم آرایشی مک

پوشاننده صورت

MAC STUDIO FACE & BODU FOUNDATION

پوشاننده صورت و بدن استودیو مک در ۱۴ رنگ  مختلف و حجم ۱۲ میلیی لیتر  عرضه شده است و حالت مایع داشته  و برای پوشاندن عیوب در رنج ضعیف تا متوسط کاربرد دارد. رنگی که این محصول بر روی پوست ایجاد میکند،  طبیعی و درخشان است.

قابلیت ضد آب

این پوشاننده،  قابلیت ضد آب داشته و دوام و ماندگاری بالایی را به ارمغان می آورد و به خوبی روی پوستباقی می ماند. کمک به تنفس آسان پوست و عدم خاصیت ویتامینه، از جمله  ویژگی های پوست  است. این پوشاننده، متوسط بوده و در طول روز میتوان از آن بهره برد. البته برای پاک کردن آن، از هر نوع حلال میتوان استفاده کرد. با پد اسفنجی میتوان برای آرایش صورت و بدن از  این محصول استفاده  نمود.

پوشاننده مرطوب کننده مینرالایزر مک

MAC MOISTURE FOUNDATIONMAC MOISTURE FOUNDATION

پوشاننده مرطوب کننده مینرالایزر مک ، دارای SPF نمره ۳۰  بوده و ۳۰ میلی لیتر حجم دارد. پوشاننده مرطوب کننده مینرالایز ، هر گونه عیب پوست را پوشش داده و پوست را طبیعی میکند. محافظت پوست از  اشعه UV  و همچنین قابلیت ویتامینه و آبرسان از جمله قابلیت های این محصول به شمار می رود.

مویتسر فونداسیون،  قابلیت ضد آب ندارد اما در فرمولاسیون آن، همانطور که از اسمش پیداست، ویتامین E به  کار  رفته است. از هر حلالی برای پاک کردن MAC MISTURE  FOUNDATION  میتوان استفاده  کرد. این محصول، خاصیت مرطوب کننده دارد و محصول آمریکا می باشد.

سلکت کاور آپ مک

MAC SELECT COVER-UP

SELECT COVER-UP

سلکت کاور آپ مک ، محصول هشت رنگ بوده و پوشاننده مایع خوبی برای پوست است که میتوان در کنار کرم پودر از آن استفاده کرد. برای پاک سازی مناطق سیاه  و کدر از  این محصول  زیر ساز مک میتوان بهره  برد. با استفاده از این محصول، رنگ پوست یکنواختی برای شما به ارمغان می آید و عیوب پوست به خوبی بر طرف می شود و شاهد لک  روی پوست نخواهید بود. پوشش دهی خیلی خوب و یکنواختی، از جمله ویژگی های این محصول  است.

این محصول،  قابلیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و با آنکه پوشانندگی  بالا دارد، اما با حلال های معمولی آرایش، به راحتی پاک می شود.

زیر ساز مویسچر کاور مک

MAC SELECT MOISTURECOVER

SELECT MOISTURECOVER

زیر ساز مویسچر کاور مک ، هشت رنگ بوده و در واقع  یک کانسیلر مرطوب کننده در  استایل  استوانه ای بوده که با برس مخملی در اختیار آرایشگران  است. برای مرطوب کردن و یکنواخت سازی پوست، میتوانید  از این محصول  استفاده کنید که رنگ طبیعی و سطح یکنواختی را به ارمغان می آورد. برای محو کردن خطوط  ریز پوست و زیر  چشم با پوشش دهی بالا، سلکت مویسچر کاور را  توصیه  میکنیم  که دوام بالایی دارد و برس آن نیز امکان تحرک خوبی  را به آرایشگر می دهد.

اگر دنبال پوشش دهی مناطق سیاه و کدر پوست هستید، از  این محصول استفاده  کنید.

پوشش دهی مناطق سیاه

این محصول، ضد آفتاب و ضد آب نیست و خاصیت ویتامینه ندارد. توجه کنید که هیچ اکسسوری با این محصول  عرضه نمی شود و محصول ایالات متحده  است.

استودیو فینیش مک

MAC STUDIO FINISH

STUDIO FINISH

مک استودیو فینیش در واقع یک زیر ساز خوب  برای آرایشگران  خوب  است  که در ۱۲  طیف رنگی  مختلف، گزینه مطلوبی برای  بانوان  پیش از  آرایش سنگین به شمار  می رود. به طراحی محصول  توجه کنید که نوع تقلبی  آن را خریداری  نکنید. این کانسیلر ، سبک و حالت خامه ای داشته و به راحتی میتواند پوششی غیر قابل مشاهده را  برای  پوست شما به ارمغان آورد که دوام و ماندگاری بالایی  دارد. برای پوشش خالکوبی و خلل و فرج و عیب های ریز پوست  توصیه  می شود.

استودیو فینیش

استودیو فینیش مک ، از آنتی اکسیدان ها در طراحی آن استفاده شده که سبب جذب روغن پوست شده و سیلیکا موجود در آن، برای ویتامینه  کردن پوست ، مناسب تشخیص داده می شود. این محصول دارای ضد آفتاب با ضریب  SPF  نمره ۳۵  به  بالا است  که پوست را از  اشعه های  UV محافظت میکند.

البته  SPF مورد علاقه ملکه یخی (ماریا شاراپوا)، نمره  ۴۰ است. محصولی مقاوم در برابر آب و حساسیت و هیچ  گونه لکی  روی پوست  ایجاد نمی  کند. طیف رنگ وسیع آن سبب می شود تا به راحتی بتوانید بر اساس رنگ  پوست شما،  گزینه های  متعدد در اختیار داشته باشید. این محصول در برابر عرق و رطوبت، پوشش دهی خوبی دارد و میتوانید  با قلموهایی با نمره  متناسب از آن  استفاده کنید.

این محصول آمریکایی، هیچ گونه لوازم جانبی  نداشته لذا در خرید محصول به این موضوع توجه کنید تا FAKE MAC در اختیار شما قرار  نگیرد.

پوشاننده استودیو  فیکس  فلوید مک

MAC STUDIO FIX FLUID FOUNDATION

STUDIO FIX FLUID FOUNDATION

پوشاننده استودیو  فیکس  فلوید مک در واقع  زیر ساز سیال  قوی با درجه ماندگاری  و دوام خیلی  خوب  است که در ۲۲ رنگ  مختلف در اختیار بانوان قرار  گرفته است. این محصول ۵۰ میلی لیتری، SPF15  دارد و ضد آفتاب می باشد.  وشش خوبی روی پوست ایجاد میکند و تا ۸ ساعت میتوان از آن بهره برد.

رنگدانه های قوی میکرونیزه این محصول، سبب ماندگاری خوب محصول روی پوست می شود. با استفاده از این محصول، میتوان پوستی صاف و یکنواخت را در اختیار داشت تا زیر سازی خوبی برای آرایش سنگین ایجاد شود. محافظت در  برابر اشعه  آفتاب و هم  چنین مقاومت  در برابر رطوبت و عرق، از جمله ویژگی های این محصول است که با استفاده از پد اسفنجی آن میتوان به خوبی مایع مات را بر روی پوست پخش کرد.

این محصول  از کالکشن  STUDIO FIX  بوده و پوشانندگی قوی را به ارمغان می آورد و با هر نوع حلال معمولی میتوان برای  پاک کردن آن بهره برد. این محصول بدون روغن بوده و رنگدانه های میکرونیزه  در  طراحی  و تولید آن به کار رفته است.

پوشاننده استودیو فیکس پودری مک

MAC STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION

STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION

پوشاننده استودیو فیکس پودری مک ، در ۳۷ رنگ مختلف تولید شده است و محصولی تثبت کننده و از پوشاننده (فیکسر) و  پودر در طراحی و تولید آن استفاده گردیده و کاربری آسان را به ارمغان می آورد. با استفاده از برس  اسفنجی استودیو پلاس فونداسیون، میتوان بافت مات و البته مخملی را برای پوست خود ایجاد کنید که  با استفاده از سیلیس  به  کار  رفته در طراحی محصول، قدرت جذب چربی خوبی دارد.

فیکس پودری مک

تنوع رنگ خیلی خوب که قدرت پوشش خوبی را به رنگ پوست های مختلف می دهد و همچنین ماندگاری بالا  در پوشش  و وزن سبک، از جمله ویژگی های محصول است. هم چون دیگر محصولات مک ، هیچ گونه  لکی  بر جا نمی گذارد.

این محصول نیز همچون  محصول  فلوید، از کالکشن  STUDIO  FIX  بوده  و رنگ مات را به ارمغان  می آورد. این محصول، ویتامینه و ضد آب نیست و خاصیت ضد آفتاب هم ندارد. از هر نوع حلال برای پاک کردن آرایش آن میتوان استفاده کرد. به تاریخ  انقضا پد اسفنجی آن نیز توجه کنید.

مک استودیو اسکالپت فاندیشن

MAC STUDIO SCUPLT FOUNDATION

STUDIO SCUPLT FOUNDATION

مک استودیو  اسکالپت فاندیشن (فنوداسیون-زیر  کاری)  محصولی ۱۷  رنگ است که با SPF  بین  ۱۵ تا  ۳۰، مقاومت خوبی از پوست در برابر  اشعه  آفتاب دارد. این زیر ساز، حالت کرمی و ژله  ای داشته و امکان پوشانندگی خوب با ماندگاری و دوام  بالا را برای بانوان به ارمغان می آورد و پوست را با طراوت نگه می دارد. اگر به دنبال زیر سازی پوست  صاف و یکنواخت هستید و میخواهید در برابر عرق، محافظ خوبی روی پوست صورت شما موجود باشد، از استودیو اسکالپت فاندیشن  استفاده کنید که نوع ویتامینه و بدون بو ندارد. ار هر نوع پاک کننده آرایش ضد آب  میتوان به عنوان حلال  این محصول  بهره برد.

فنوداسیون-زیر کاری

این محصول دارای خاصیت آبرسان بوده و در ابعاد ۲.۵ در ۱۴.۵ سانتیمتر  عرضه  شده است. مراقب محصولات تقلبی آن باشید. هیچ لوازم همراهی این محصول ندارد.

پوشاننده استودیو تک برند مک

MAC STUDIO TECH

MAC STUDIO TECH

پوشاننده استودیو تک برند مک را میتوان محصول زیر  ساز ۱۲ رنگی دانست که جامد و سخت بوده و در  طراحی آن از آب و پودر و هم چنین نرم  کننده استفاده  شده است. این محصول با طیف  گسترده ای از رنگ، پوستی صاف و یکدست بوجود آورده و استفاده  از ان بسیار  آسان و قابل  مصرف  برای کلیه پوست ها است.

پوشش دهی و درخشندگی خوبی را استودیو تک به ارمغان می آورد و و هر نوع خلل و فرجی و خطوط ریز  پوست  را می  پوشاند. حتی اگر از لنز استفاده  میکنید، این محصول، بهداشت چشم شما را آسیب نمی زند.

ویژگی مهم  دیگر این محصول را میتوان ضد آکنه  بودن آن دانست. استودیو تک،  محصولی آمریکایی با حالت جامد بوده  و خاصیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و با پاک کننده های متداول به  عنوان حلال آن  میتوان  استفاده  کرد. تنها  پد اسفنجی  در کنار  این محصول ارائه  شده است. MAC STUDIO TECH خاصیت ضد آلرژی دارد.

پودر فشرده بلات مک

MAC BLOT POWDER PRESSED

اگر به دنبال  پنکیک خوب هستید، پنکیک بلات مک که در ۵ طیف  رنگی ارائه شده است را در نظر داشته  باشید که مناسب رنگ های پوست روشن تا کمی تیره  است. این پودر فشرده، برای بازی با درخشندگی  پوست  با نمره  های مختلف، مناسب بوده  و به  راحتی رنگ  طبیعی  مورد نظر  را در اختیار بانوان قرار می دهد.

در طراحی این محصول از مواد معدنی میکا و سیلیس استفاده شده است که برای جذب چربی پوست مناسب است. پد اسفنجی، داخل این محصول بوده که به راحتی امکان پوشانندگی  را بر روی سطح  پوست  فراهم می کند.  برای داشتن پوست یکنواخت و طبیعی، از این محصول استفاده کنید.

مواد معدنی میکا و سیلیس

BLOT POWDER PRESSED

پودر فشرده بلات ، قابلیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه  ندارد و با هر نوع پاک کننده آرایش  متداول میتوان به عنوان حلال این محصول  استفاده  کرد. این پنکیک  در میان بانوان ایرانی، طرفداران زیادی  دارد.

ایریدسنت لوز مک

MAC IRIDESCENT POWDER LOOSE

IRIDESCENT POWDER LOOSE

محصول دیگری که از کارخانه تولید محصولات آرایشی مک اصل را معرفی  میکنیم،  ایریدسنت لوز بوده که در چند رنگ در دسترس است. در طراحی این محصول، از رنگدانه  ها و دانه های ریز  استفاده  شده تا درخشندگی و جلای خاصی به  پوست بدهد. البته این محصول را میتوانید با آبرسان ها و کرم پودرهای مک اصل استفاده کنید تا میزان درخشش  افزایش یابد.

هم چنین، به راحتی با قلم مو میتوان سطحی یکنواخت و صاف را در پوست ایجاد کرد. هیچ گونه لکه ای روی پوست پس از استفاده از  این محصول بر جای نمی ماند. این محصول  چون غلظت بالا دارد، مقدار کمی از آن باید استفاده شود  تا تاثیرگذاری بهتر آن را در مدت زمان  مشخصی حس کنید.

این محصول پودری غیر متراکم، خاصیت ضد آب، ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و پوشانندگی متوسطی را به ارمغان می  آورد که برای آرایش های  شبانه  توصیه  شده است.

پنکک مک

پنکک مینرالایزر اسکین فینیش نچرال محصول مک

MAC MINERALIZE SKINFINISH NATURAL

پنکک مک MINERALIZE SKINFINISH NATURAL

پنکک مینرالایزر اسکین فینیش نچرال محصول مک ، یک پنکیک تخصصی و چند کاره است که در ۱۰ طیف  رنگ در اختیار  بانوان قرار دارد. استایل گنبدی شکل داشته و از  مواد معدنی همان طور که در نامش هم  آمده، بهره می گیرد تا پوست را تغذیه کند.

محصولی ظریف و سبک بوده و به راحتی قابل حمل است. به استایل آن توجه کنید تا از نمونه های تقلبی در امان باشید. محصول اسکین فینیش طبیعی، هماهنگی خوبی با آرایش داشته و اگر قصد باز سازی آرایش در  طول روز را دارید میتوانید از این محصول استفاده کنید. از ویژگی های  مینرالایز اسکین فینیش  نچرال میتوان به ایجاد پوستی  صاف و یکنواخت  بدون باقی  گذاشتن لک اشاره کرد.

 مک مینرالایز

این محصول، خاصیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و فرمولاسیون معدنی دارد که برای استفاده در  طول شبانه  روز میتوان از آن  بهره برد.

 پنکک مک شییر لوز

MAC SELECT SHEER LOOSE

 پنکک مک SELECT SHEER LOOSE

شییر لوز ، از دیگر محصولات پنکیک مک اصل است که سبک و شفاف بوده و برای  در اختیار داشتن پوستی  صاف و یکنواخت توصیه می شود. استایل  این محصول، همانطور که در شکل بالا مشاهده  میکنید، استوانه  ای کوچک بوده و دیگر  ترکیب های شیشه ای محصول، تقلبی می باشد.

برای مات کردن  پوست خود میتوانید  از سکلت شییر لوز استفاده کنید که برای جذب روغن  پوست موثر  است. این محصول سبک،  هیچ گونه سنگینی روی پوست ایجاد نمیکند و پوست طبیعی را برای مصرف کننده به ارمغان می اورد. جهت استفاده از این محصول میتوانید با قلم مو پودر یا پد اسفنجی استفاده فرمایید.

این محصول  آمریکایی، خاصیت  ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و پوشش سبکی برای حمل و نقل را در اختیار بانوان قرار داده است.

رژ گونه به فرم های پودری

MAC MINERALIZE BLUSH

MAC MINERALIZE BLUSH

رژ گونه به فرم های پودری، کرمی، مایع و خمیری  شکل در  دسترس است و برای تغییر رنگ  گونه ها میتوان از آن استفاده کرد. بانوانی که چهره  استخوانی دارند، میتوانند از رژ گونه برای برجسته تر کردن استخوان گونه استفاده کنند که رژ گونه  معدنی مک چنین خاصیتی را با تنوع رنگی به ارمغان می اورد.

در طراحی مینرلایزبلاش از مواد معدنی استفاده شده  تا برای  تغذیه  پوست مفید باشد. این محصول، فرمولاسیون  سبک و لطیف داشته  و گونه برجسته تری را در اختیار بانوان قرار می دهد. پوشش محصول بر روی پوست، یکنواخت و صاف بوده و معمولا لایه  لایه نمی شود.

پس از استفاده  از این محصول، احساس سنگینی نکرده و پوستی بدون خلل و فرج و عیب  ریز در اختیار شما خواهد بود. توجه کنید که رژ گونه معدنی مک ، خاصیت: ضد  آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد. از پاک کننده  آرایشی متداول  میتوان به عنوان حلال این محصول در طول شبانه روز استفاده کرد.

مک پودر بلاش

MAC POWDER BLUSH

لوازم آرایشی مک POWDER BLUSH

علاوه بر محصول رژ گونه قبلی، رژ گونه پودری در  ۲۵ رنگ مختلف توسط مک روانه بازار شده است که مخاطبان زیادی دارد. پودر بلاش، برای ایجاد جلوه های  مختلف روی پوست بر  اساس شماره  رنگ های مختلف توصیه  می شود. پوستی  صاف و یکنواخت را برای بانوان به ارمغان می آورد و با قلم مو، میتوان به راحتی  از آن استفاده کرد  که لکه  و لایه  روی  پوست  بافی نمی گذارد.

 رژ گونه

این محصول  در کشورهای  مختلفی تحت لیسانس برند مک تولید می شود اما به استایل  محصول  توجه کنید تا از محصولات  تقلبی در امان باشید.  این محصول، ویژگی ضد آقتاب، ضد آب  و ویتامینه ندارد. ازهر  نوع حلال برای  پاک کردن آرایش  این  محصول  میتوان استفاده  کرد.

ابزاری برای درخشان کردن پوست مک

MAC GLITTER

لوازم آرایشی مک GLITTER

همان طور  که از نامش پیداست، ابزاری  برای درخشان کردن پوست است. رنگ بنفش این محصول سبب می شود تا بتوان آن را با دیگر  محصولات مک در فرآیند های آرایش آماتور و تخصصی استفاده کرد. هم بر روی پوست و هم  مو میتوان از گلیتر بهره برد. البته طیف رنگی متنوع داشته و میتوان از سایت مک ، مشخصات بیشتر را دریافت کرد. این محصول، خاصیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و بدون بو عرضه  شده است.

مک لیپ استیک

MAC LIPSTICK

لوازم آرایشی مک LIPSTICK

مک لیپ استیک با پرولانگویر متفاوت است. آن ها را یکی نگیرید. این محصول در۱۰۰  طیف  رنگی  مختلف  طراحی و تولید شده  است  و پاسخگوی همه نیازهای بانوان برای ایجاد رنگی  جذاب و درخشان در  لب  است. پوشش دهی  قوی و دوام  بالا،  از جمله ویژگی های لیپ استیک به شمار می رود.

محصولی  محبوب از  کمپانی مک که نرمی و یکنواختی بلند مدت را در اختیار بانوان قرار می دهد. توجه کنید که همه  رژ لب ها تاریخ  انقضا دارند و هیچ گاه از  رژ لب و کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی مشترک استفاده نکنید که احتمال در  معرض  قرار گرفتن  بیماری های قارچی  افزایش  می یابد.

رنگ براق، شیمر و گلیتر از جمله نمای نهایی این محصول است. توجه کنید که لیپ استیک های مک ، خاصیت ضد آفتاب، ضد آب  و ویتامینه  ندارد. مگر اینکه در جعبه محصول به این موارد اشاره کرده باشد. عملکرد  این رژ  لب  به صورت استیکی بوده و برای هر پوست در هر رنج  سنی، مناسب گزارش شده  است.

رژ لب مایع پرولانگور مک

MAC PRO LONGWEAR LIPCOLOR

لوازم آرایشی مک PRO LONGWEAR LIPCOLOR

رژ لب  مایع پرولانگور مک ، برای افرادی که علاقمند به استفاده از رژ لب های مایع هستند  گزینه چند رنگی جذابی است که کیفیت و دوام و ماندگاری خوبی را بدون حساسیت در اختیار بانوان قرار می دهد. به استایل سه بخشی محصول توجه کنید که نمونه  های تقلبی آن شما را گول نزند!

این رژ لب دارای دو بخش است. بخش رنگدانه و بخش برق کننده که برای داشتن  لب های خوش  رنگ به  خصوص برای بانوان جوان، گزینه خوبی به نظر می رسد. اگر دوستدار رژ لبی با محصول صاف و یکنواخت بدون حساسیت  هستید  از  رژ لب مایع استفاده کنید که لک و لایه روی لب شما باقی نمی گذارد و در خوردن و آشامیدن، تاثیر  منفی ندارد.

افکت های براق و مات

افکت های براق و مات با ضریب  دوام و ماندگاری بالا و بدون بخش شوندگی، از جمله  ویژگی  های این محصول  است. توجه داشته باشید که رژ لب پرو لانگور  مک ، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد اما ضد آب است و پایدای زیادی دارد. محصولی مناسب در طول شبانه روز که بدون هیچ اکسسوری عرضه می شود.

رژ لب  ویوا گلام

MAC VIVA GLAM LIPSTICK

لوازم آرایشی مک VIVA GLAM LIPSTICK

رژ لب  ویوا گلام، از قدیمی ترین محصول آرایشی و بهداشتی مک است که در سال ۱۹۹۴ میلادی  روانه  بازار شد و به دلیل رنگ درخشان و براق قرمز، با استقبال بین المللی مواجه شد. ویوا گلام ۲ نیز سه سال بعد تولید شد که رنگ  بنفش داشت و این هم یکی از رژ  لب های پر فروش سالهای  پایانی  قرن  بیستم  شد.  در  سال ۲۰۰۰ میلادی، شاهد تولید ویوا گلام ۳ از این کمپانی هستیم که رنگ قهوه ای و حنایی آن، طرفداران زیادی  پیدا کرد.

رژ لب ویوا گلام

در سال های  ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ میلادی نیز، ویوا گام  ۴ و ۵ روانه  بازار شد که رنگ  صورتی و گل  سرخی را در اختیار  بانوان قرارمی دهد. محصول VIVA  GLAM VI رنگ گرم قهوه ای آلویی داشته و درخشش چون مروارید را بر  روی لبان  بانوان به ارمغان می آورد که دوام و درخشندگی  و پایداری خوبی از آن گزارش شده است.

این محصول برای داشتن رنگ لبی صاف و یکنواخت توصیه  می شود و البته  قابلیت  ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد.

مک کرم استیک لینر

MAC CREMESTICK LINER

لوازم آرایشی مک CREMESTICK LINER

مک کرم استیک لینر در واقع خط  لب کرمی  از این کمپانی بوده  که رنگ دهی بالا با ماندگاری و دوام  خوب را پدید می آورد.  نوک متحرک  این محصول خط لب مک ، شما را از هر گونه تراش، بی نیاز میکند و برای کشیدن خط دور لب یا پر کردن کل لب، مناسب است. عدم پس دهندگی رنگ و عدم  لایه لایه شدن  روی لب، از جمله ویژگی های  این محصول  به شمار می رود. میتوانید پس از استفاده از خط  لب، رژ لب و براق کننده  لب را نیز در کنار  این محصول استفاده کنید تا آرایش شما تکمیل شود.

این محصول نیز قابلیت ضد آفتاب، ویتامینه  و ضد آب نداشته  و پایداری بالا را به ارمغان می آورد و برای استفاده در طول  شبانه  روز توصیه  می شود.

مداد لب مک

MAC LIP PENCIL

لوازم آرایشی مک LIP PENCIL

مداد لب مک اصل از دیگر محصولات ارزان این برند است که در ۳۰ رنگ مختلف به  بازار  ارائه شده است. بافت خامه  ای و خیلی نرمی داشته که به راحتی میتوان برای رنگ بندی لب از آن استفاده کرد. برای پر کردن کامل  لب یا خط دور آن میتوانید از لیپ پنسیل استفاده  کنید.

این محصول، ماندگاری بالایی داشته  و از  مواد معدنی در تولید آن استفاده شده که ویتامین  E یکی از آنهاست.  در واقع مداد لب هایی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند، بهتر از نمونه هایی است که از این ماده تهی هستند. ماندگاری و دوام بالا از  جمله  ویژگی های این محصول است که قابلیت ضد  آفتاب  و ضد  آب ندارد. از هر حلال آرایشی میتوان برای پاک کردن این محصول استفاده نمود.

براق کننده لب لوستر مک

MAC LUSTRE GLASS

لوازم آرایشی مک LUSTRE GLASS

براق کننده لب لوستر مک دارای ویژگی  های دو گانه  درخشندگی و جلادهندگی  بوده  و زیبایی خاصی  را به لبان مصرف کننده می دهد. این محصول با رنگ بندی متنوع و درخشش مرواریدی، جذابیت و شادابی خوبی را به چهره  بانوان داده  و به راحتی  میتوان  آن را با حلال های آرایشی  پاک کرد.

اگر  به  دنبال  براق کننده  لب با کیفیت و تقریبا ارزان هستید،  این محصول لوازم آرایشی مک به شما  توصیه  می شود. تنوع رنگ زیاد و درخشندگی مطلوب، از  جمله  ویژگی های این محصول  به شمار می رود. این محصول، از ویژگی های  ضد آفتاب و ضد آب و ویتامینه تهی است.

براق  کننده لب پلاش مک

PLUSH

لوازم آرایشی مک PLUSH GLASS

براق کننده لب پلاش از دیگر محصولات است که کمپانی مک برای براق کردن لب ارائه کرده و تنوع رنگ زیادی دارد. این برق لب، درخشش مروارید گونه به لب میدهد که دوام و پایداری  بالایی دارد. پوشش سبک و راحت این محصول، لب ها را شاداب و با طراوت نگه می دارد و خاصیت آبرسانی دارد که در جذابیت رنگ لب، تاثیر زیادی  دارد.

خاصیت آبرسانی

اگر به دنبال برق لب حاوی مواد معدنی هستید، این برق لب با پوشش سبک را توصیه میکنیم. پلاش گلس،  خاصیت ضد آفتاب و ضد آب ندارد و برای استفاده در طول شبانه روز  گزینه  خوبی برای بانوان شیک پوش  است.

مک تینتد لیپ گلاس

مک تینتد لیپ گلاس

لوازم آرایشی مک TINTED LIP GLASS

تینتد لیپ گلاس، از محصولات براق  کننده لب کمپانی مک بوده که طیف رنگی متنوعی داشته  و از  رنگ برقی برای داشتن  لبانی  جذاب و صیقلی میتوان بهره برد. این محصول به تنهایی بر روی رژ  لب و خط لب میتواند به کار گرفته شود و درخشندگی خوبی دارد.

اگر  از برس اسفنجی آن استفاده کنید،  به  آرامی  میتوانید لبان خود را براق و خوشرنگ کنید. رنگدانه  های  قوی این محصول،   فرم و رنگ خوبی به  لبان  شما می دهد.  برای داشتن  پوشش یکنواخت روی  لبان جذاب، تینتند لپ گلاس  را فراموش  نکنید.

این محصول،  حالت مایع داشته  و خاصیت ضد آفتاب،  ضد آب  و ویتامینه  ندارد.

برق لب کلییر مک

برق لب کلییر مک

لوازم آرایشی مک CLEAR LIP GLASS

برق لب کلییر ، محصولی  است منحصر به فرد که درخشندگی بالا داشته و از ماندگاری  و پایداری خوبی هم  بهره  می برد.  هم چون دیگر محصولات برق لب مک که در بالا به آن اشاره  کردیم، پوشش دهی خوبی را در اختیار مصرف کننده قرار  داده  و به تنهایی یا بر روی رژ  لب میتوان آن را استفاده کرد.

روغن JOJOBA  در ساخت محصول استفاده  شده که لطیف شدن لب ها پس  از استفاده را به ارمغان می آورد. تیوب فشاری آن سبب می شود تا محتویاتش  به  راحتی خارج شود. با استفاده از یک برس کوچک میتوان  محتویات این محصول را بر  روی  لب پخش  کرد  تا  سطحی  صاف و یکنواخت ایجاد شود.  این برق لب خاصیت نرم کنندگی  هم  دارد  اما نباید در  اطراف چشم از آن استفاده نمود.

برق لب کلییر ، حالت مایع داشته  و ویژگی ضد  آفتاب و ضد آب ندارد. این محصول خاصیت ویتامینه  دارد و با هر حلالی  میتوان آن را پاک  کرد.

مداد چشم مک اصل

مداد چشم مک

لوازم آرایشی مک EYE PENCIL

مداد چشم مک اصل از دیگر  محصولات مداد چشم این برند است که در طیف رنگی مشکی در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد. تقریبا در هر کیف  آرایشی، وجود یک مداد چشم مشکی نیاز خواهد بود. مواد تشکیل شده در طراحی آی  پنسیل، به گونه ای است که با چشم سازگار بوده و حساسیت زا نیست.

استفاده از این مداد بسیار آسان و راحت بوده و با تراشیدن نوک آن به راحتی میتوان یک خط  چشم صاف  و باریک با رنگ دودی  بر روی چشم ایجاد نمود. همچون دیگر  محصولات مک ، دوام و ماندگاری این خط  چشم بالا بوده و حالتی  صاف و یکنواخت را به ارمغان می آورد و لایه لایه  نمی شود. این محصول، ویژگی ضد آب، ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و در طول شبانه روز میتوان از آن استفاده  کرد و با حلال های معمولی آن را  تمییز نمود.

خط چشم مایع مک اصل

MACFLUID LINE

لوازم آرایشی مک MACFLUID LINE

خط چشم مایع مک که LIQUIDLAST LINER  هم نامیده می شود، خط چشم غیر جامد و سبک بوده که با فرمولاسیون ژله ای روانه بازار شده و مشتریان زیادی دارد. قلم مو ویژه ای برای محصول طراحی شده تا خط  رنگ یکنواخت و صاف  برای رنگدهی چشمان بانوان به ارمغان آمده و پوشانندگی بالایی داشته باشد.  این محصول، تنوع رنگ زیاد دارد  و چشمان را زیبا میکند و جلوه ای خاص به آن  می  بخشد.

این محصول،  ویژگی ضد آقتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و در طول شبانه روز میتوان از آن بهره برد و با حلال های  معمولی  آرایش،  آن را تمیز  کرد.

خط چشم پن آلتیمیت مک

خط چشم پن آلتیمیت مک

لوازم آرایشی مک PENUTIMATE EYELINER

خط چشم پن آلتیمیت ، از دیگر محصولات جدید خط چشم مک  بوده که به  عنوان خط  چشم  مایع با استایل مداد گونه، میتوان  سایه های عمیق پررنگی  را به  ارمغان آورد. برای داشتن خط چشمی صاف و یکنواخت میتوان از این محصول  استفاده کرد که پوشش دهی مناسبی را در اختیار  بانوان مشکل پسند قرار می دهد. این  محصول، لک یا لایه روی چشم  ایجاد نمی  کند و کاربری آسانی دارد.

این محصول، خاصیت ضد  آفتاب، ضد آب و ویتامینه  ندارد و در  طول شبانه  روز میتوانید از این خط  چشم ماژیکی گونه استفاده کرد که با حلال های  معمولی  آرایش به  راحتی تمییز می شود.

مک پیگمنت

مک پیگمنت

لوازم آرایشی مک PIGMENT

مک پیگمنت، پودر رنگی است که در تناژ  رنگ های ۴ گانه  روانه بازار  شده است.  رنگ پودری به  نسبت غلیظ  که چسبندگی و ماندگاری بالایی به ارمغان می آورد و پوشانندگی خوبی روی  پوست دارد.  برای درخشندگی رنگ پوشت پشت چشم میتوان از مگ پیگمنت استفاده  کرد که به  نسبت، دوام  خوبی دارد  و البته  ضد آفتاب و ضد آب نبوده و خاصیت ویتامینه هم ندارد. به استایل شیشه این ظرف توجه کنید. حتما این محصول باید پر و پلمپ  شده در اختیار  شما قرار بگیرد.

نمای نهایی پودر رنگ  پیگمنت، براق، شیمر، گلتیر، متالیک و ساتین بوده و پایداری زیادی دارد و شما میتوانید با حلال های مختلف آن را تمییز کنید.

سایه چشم مک اصل

مواد مغذی به پوست

لوازم آرایشی مک MAC MINERALIZE EYE SHADOW

سایه چشم مک  هم  نوع معدنی یا اصطلاحا مینرالایز دارد تا در  هنگام  سایه زدن  ها، مواد مغذی به  پوست برسد.  این محصول کمپانی مک ،  ازرنگ های معدنی با فرمولاسیون جدید تولید شده  و فوق العاده  سبک  و نرم  است. درخشندگی خاصی آرایش این محصول  ایجاد می کند  و به  صورت سایه  روشن با ترکیب بندی لایه لایه  و یکنواخت است  تا چشمان جذابی را برای بانوان مشکل پسند به ارمغان آورد.  تنوع رنگ این محصول زیاد است و شما میتوانید با توجه به نمره رنگ پوست خود،  از رنگ مرتبط مینرالایز استفاده  کنید.

درخشش ویژه، محصولی سبک و عدم لایه لایه شدن پس از قرارگیری روی  پوست پشت چشم،  از جمله  قابلیتهای  این  محصول معرفی شده است. توجه داشته باشید که این محصول، ویژگی ضد  آفتاب، ضد آب و ویتامینه نداشته  و برای  استفاده در طول شبانه روز مفید می  باشد و با حلال  های معمولی  پاک می شود.

مک پینت

صورت کرم طراحی

لوازم آرایشی مک PAINTS (PEINTURES)

یکی  از محصولات خلاقانه  و دانش بنیان این برند ، مک پینت بوده  که به صورت کرم طراحی و تولید شده  است و حالت پوردی دارد. این محصول  کرمی، رنگدانه های مرواریدی داشته  و کاربری  آسانی دارد. همچون دیگر محصولات مک ، سطح صاف و یکنواخت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و قدرت پوشانندگی قوی دارد. این محصول دارای ویژگی  ضد آفتاب،  ضد آب  و ویتامینه  نیست و پایداری بالایی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. قدرت ترکیب  پذیری و انعطاف بالایی داشته  و در  طول  شبانه  روز  میتوان از آن استفاده کرد.

سایه چشم پرولانگور پینت پات مک

پرو لانگور مک

لوازم آرایشی مک PRO LONGWEAR PAINT POT

سایه چشم پرولانگور پینت پات مک از محصولات آرایشی حرفه ای این کمپانی بوده که طیف رنگی ۱۱  گانه دارد.  سایه  چشم لانگور پینت پات،  به صورت کرمی ( غیر پودری) ارائه شده و پس  از آن که پشت پلک  استفاده شد،  به  راحتی  خشک  می شود و لک و سایه و لایه ایجاد نمی کند.

غلظت رنگ بالا داشته و پوشش یکنواخت و سبک را به چشم میدهد و برای جذابیت چشم بانوان مشکل پسند، گزینه خوبی است. درخشندگی مروارید گونه ای که این سایه به چشم میدهد سبب استقبال خوبی از ان در سال  های اخیر شد. دوام و ماندگاری و قدرت پوشانندگی این محصول، مطلوب گزارش می شود.

پرو لانگور ، خاصیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و با هر نوع حلالی میتوان آن را تمییزکرد.

ریمل مک درخشنده و پر زرق و برق

ریمل درخشنده

لوازم آرایشی مک DAZZLE LASH

ریمل مک درخشنده و پر زرق و برق ، برای حجیم شدن مژه ها توصیه می شود که زیبایی خاصی را به چهره می دهد. این محصول، علاوه بر حجم دهی مژه ها، آن را نرم  میکند و دوام و ماندگاری خوب هم در اختیار بانوان قرار می دهد. ویژگی حجم  دهندگی و فرم دهی این محصول مشکی رنگ مایع،  ضد آفتاب و ضد آب نیست و خاصیت  ویتامینه هم  ندارد. با استفاده از  هر حلالی میتوانید این محصول را تمیز کنید. به استایل محصول توجه کنید تا از نمونه های تقلبی  آن در امان باشید.

ریمل مک اعیانی و پر زرق و برق

ریمل اعیانی و پر زرق و برق

لوازم آرایشی مک PLUSH LASH

ریمل مک اصل اعیانی و پر زرق و برق، یکی دیگر  از  محصولات موفق این محصول آرایشی برای لاکچری گردها بوده  و برای  ضخیم تر کردن مژه ها  و یکنواخت سازی ان توصیه  می شود.  این ریمل مایع، بدون آنکه  لک یا سایه یا لایه ای  از خود به جای  بگذارد،  سطحی صاف را در اختیار بانوان قرار می دهد.

شیار وی  شکل (V)  که  در  طراحی برس  این محصول به  کار  رفته این امکان را به شما می دهد تا کلیه  سطوح  مژه ها را بپوشانید  و درخشندگی یکنواختی را در مژه ها  مشاهده  کنید. ریمل مک میتواند از نوک تا ریشه  مژه  ها  را برای  مدتی طولانی، با ماندگاری رنگ بالا، حجیم کرده  و انعطاف پذیری خوبی را برای مژه به ارمغان آورد.  نحوه  ریمل زدن  را باید  به خوبی فرا بگیرید.

مثلا برای ریمل زدن مژه های پایین پلک خود، برس این ریمل را عمودی قرار داده و به آرامی، پرداخت را انجام دهید تا سطحی یکنواخت بر  روی مژه ها ایجاد شود. در تمییز کردن مراقب باشید تا حلال،  وارد محیط چشم نشود.

این محصول ریمل مک ، خاصیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه ندارد و با صابون هم پاک  میشود که گزینه بهتری به نسبت حلال های شیمیایی بازار است.

ریمل مک اصل زوم

 ریمل زوم مک

لوازم آرایشی مک ZOOM LASH

از محصولات ریمل مک اصل میتوان به ریمل زوم اشاره  کرد که بدون هیچ  اکسسوری در پک پلمپ شده عرضه و به فروش می رسد و استایلی شبیه  عکس بالا دارد. فرمولاسیون آن به صورت کرمی بوده  و باعث ضخیم  شدن و حجیم  شدن مژه ها می شود. محصولی سبک و منعطف که برس چند کاره آن، با استفاده از فیبرهای  پوشش دهنده و جدا ساز، باعث انحنا و رنگ دهی خوب  مژه بانوان می شود.

با استفاده از نوع طراحی انجام شده  برای برس این محصول،‌ میتوان نوک تا ریشه مژه ها را به این صورت پوشش  داد. این  محصول دارای خاصیت فرم دهندگی بوده و دوام و ماندگاری بالایی را برای  مصرف کننده  به ارمغان می آورد.

توجه کنید که این محصول، خاصیت ضد آفتاب، ضد آب و ویتامینه نداشته و در طول شبانه روز میتوان از آن استفاده  کرد و با حلال های معمولی  ان را تمییز  کرد.

ریمل مک اصل مژه و زیر ساز

زیر سازی مژه و ابرو

لوازم آرایشی مک PREP + PRIME LASH

ریمل مک اصل مژه و زیر ساز از محصولات دو کاره این برند بوده که برای زیر سازی مژه و ابرو استفاده می شود و پوشانندگی سفید رنگ داشته  که پس از  گذر زمان،  رنگ  خود را از دست می دهد. برای نرم  کردن و فرم  دهی به مژه ها میتوان از پرپ +پرایم لش  استفاده کرد که فرمولاسیون خاصی در طراحی و تولید آن به کار رفته است.

اگر  دوست دارید تا مژه های  ضخیم و حجیم داشته  باشید، حتما از این محصول  استفاده  کرده که کیفیت آن  با استقبال مشتریان مواجه شده و مخاطبان زیادی دارد. جایگاه این محصول، زیر سازی است و باید تفاوت آن در فرآیندهای آرایش را به خوبی  بدانید.

حالت مایع

پس از  خشک شدن  بر روی  مژه ها، رنگ نمی دهد و حالت مایع داشته  و خاصیت ضد آفتاب،  ضد  آب و ویتامینه ندارد. این محصول را میتوان در طول شبانه  روز استفاده  کرد و با صابون  یا حلال های  متداول،  تمییز کرد.

زیر ساز پرایم چشم مک

محصول دو کاره مک اصل

لوازم آرایشی مک PREP + PRIME  EYE

محصول دو کاره دیگر  از مک  را میتوان زیر ساز پرایم چشم دانست که در  چند  رنگ  ارائه شده  و ساختاری  سبک را برای پوشش پلک چشم به عنوان فونداسیونی قبل از آرایش به ارمغان می  آورد. پس از آرایش، سطحی صاف و یکنواخت و طبیعی را برای پلک ایجاد میکند که پیش از محصولات رنگدانه و البته  کانسیلرها میتوان از پرپ ـپرایم آی استفاده  نمود.

توجه کنید که زیر ساز پرایم چشم ، برای ایجاد رنگ  طبیعی چشم ها، گزینه خوبی بوده و قابلیت ضد آفتاب،  ضد آب و ویتامینه  ندارد و با پاک کننده های معمولی میتوان أن را تمییز کرد.

در خرید محصولات لوازم آرایشی مک اصل :

  • حتما محصول منطبق با رنگ پوست خود و ویژگی های پوستی خود را انتخاب کنید.
  • حتما از مشاوران مجرب برای خرید محصولات متنوع و تخصصی مک اصل استفاده  کنید.
  • از تست لوازم  دیگران به منظور آشنایی با محصولات مک، جدا خودداری کنید.
  • از سفارش های اینستاگرامی و تلگرامی پرهیز کنید.
  • اطلاعات فنی مندرج در سایت مک را با اطلاعات درج شده در جعبه  محصول، تطبیق  دهید.
  • حتما از فروشگاه  های مجاز و معتبر خرید کنید.
  • از دستفروش ها حتی پد های اسفنجی را هم خرید نکنید!

در بخش  سوم، با دیگر محصولات جدید مک آشنا شوید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

اگر از فونداسیون و کانسیلرها و مرطوب کننده های مک استفاده کردید،  تجارب  خود را در اختیار لوکس تهران قرار  دهید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا