برند ها

عطر گردی با عطر AJMAL : اعتبار عطرسازی اعراب

بخشی از سبک زندگی لاکچری گردها و شیک پسندها، به دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی به خصوص عطرهایی با نت های عالی و خاص برمیگردد و قسمتی از بودجه خرید لوازم لوکس آن ها به این عرصه هیجان انگیز وابسته است. بسیارند کسانی که هر فصل، عطر خاصی می زنند و دوست دارند که با لباس های کژوال و رسمی خود، بوهای تلخ و شیرین و گرمی را متناسب با سردی و گرمی  هوا در اختیار داشته باشند.در گزارش امروز، شما را با عطر اجمل یکی از معروف ترین برندهای عطر آشنا میکنیم.

تا کنون لوکس تهران به معرفی ده ها برند عطر از ۳۰ برند عطر سلبریتی ها گرفته تا برندهای کمتر شناخته شده جهان پرداخته تا مخاطبان گرامی سایت، با ظرفیت های فنی و مشخصات رایحه های سه گانه (ابتدایی-میانی و نهایی) برندهای گوناگون آشنا شوند.

همانطور که قبلا در راهنمای خرید عطر اشاره کردیم، انتخاب عطر ، همچون انتخاب یک لباس از یک برند خاص، نیاز به اشراف اطلاعاتی و همچنین درک مطلوبی از خصوصیات دیگر برندها در حوزه مورد نظر (مثل کیف و کفش و لباس و عطر) بوده و توصیه می شود که همواره از مشاوران مجرب برای انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص عطرها، استفاده کنید تا جنس تقلبی خریداری نشده و از آسیب های پوستی در امان باشید.

 فروشگاه های اجمل

(دکوراسیون فروشگاه های عطر اجمل در مگامال های دوبی که امکان تست محصولاتی که نت های شگفت انگیز اجمل از آن ها گرفته می شود را نیز به مشتریان می دهد)

 معروف ترین برندهای عطر

در گزارش امروز، شما را با یکی از معروف ترین برندهای عطر البته برای جوامع عربی آشنا میکنیم که در چند سال اخیر نیز در فروشگاه های داخل و خارج از کشور، با استقبال هموطنان مواجه شده است. برند عطر اجمل، بیش از شصت سال سابقه در تولید عطر را در کارنامه دارد و بخشی از اقتصاد عطر خاورمیانه علاوه بر شانل و CK و Dior، در اختیار اجمل است که از سال ۱۹۵۱ میلادی تا کنون، یکی از انتخاب های سلبریتی های اعراب بوده است.

فروشگاه های اجمل

(تصویری از فروشگاه های عطر اجمل در کشورهای عربی)

این برند توانسته جایگاه خوبی در فروش عطرهای خوش بو با ماندگاری بالا در خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی داشته باشد و تنوع رایحه و قیمت خوب آن سبب شده تا برند عطر اجمل عربی،  هم برای لاکچری گردها و هم برای گردشگران و شیک پسندهای خودمانی، گزینه مطلوبی باشد. بیش از ۱۸۰ محصول در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی که توسط صدها فروشگاه این برند در سراسر جهان عرضه می شود، اجمل را یکی از برندهای معتبر دنیای عطر اعراب معرفی کرده است که در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد.

اگر دوست دارید با کلکسیون عطر اجمل آشنا شوید، بیش از ۳۰ عطر این برند در گزارش امروز معرفی شده است که از مطرح ترین آنها میتوان به چمستری، تینانیوم، سکری فایس و رین دراپ اشاره کرد.

با عطرگردی امروز ما همراه باشید.

لاکچری گردی با عطر اجمل

نخستین عطری که از اجمل معرفی میکنیم، اینگیما مردانه است که AJMAL ENIGMA FOR HIM نام دارد. این عطر با ظاهری کلاسیک و تم رنگی سرخ، از جمله ارزان ترین عطرهای جهان بوده که در کشورهای عربی طرفداران زیادی دارد. این عطر ۷۵ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در سال ۲۰۱۱ میلادی تولید شد و گزینه خوبی برای همه فصول است و رایحه مرکبانی و شیرین دارد.

 نت های ترنج و گریپ فروت

رایحه ابتدایی عطر اجمل، نت های ترنج و گریپ فروت و لیمو بوده که پس از گذر زمان، نت های فلفل و هل، جایگزین آن می شود. خزه بلوط و رایحه سنگین کهربا، از جمله نت های اصلی انیگما اجمل است که پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

در همین سال ۲۰۱۱،عطر اجمل، عطر ماسک پرنسس زنانه را با نام AJMAL PRINCESS MUSK روانه بازار کرد که عطری ۵۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM بوده و در گروه بویی فلوار وودی (FLORAL WOODY) قرار می گیرد. این عطر زنانه مخصوص روزهای گرم سال بوده و به همین خاطر، رایحه خنکی از گلهای بهاری دارد.

عطر ارزان

این عطر ارزان، پخش بود و ماندگاری خوبی  دارد و نت قوی و شیرین مشک، رایحه مسلط پرنسس ماسک است. این عطر، پخش بو و ماندگاری مناسب دارد و به عنوان عطر اجمل دم دستی که همیشه در روزهای گرم سال در کیف بانوان شیک پوش در دسترس باشد، گزینه مطلوبی است.

عطر ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویی وودی کیپره (WOODY CHYPRE) قرار میگیرد و در سال ۲۰۱۰ میلادی رونمایی شد، اجمل انتایس مردانه AJMAL ENTICE FOR HIM بوده که شیشه با درب نقره ای رنگ و استایل کلاسیک داشته و برای کسانی که به دنبال عطری برای تمام فصول با قیمت ارزان هستند، گزینه خوبی خواهد بود.

رایحه ابتدایی این عطر

رایحه ابتدایی این عطر اجمل، ترنج بوده که با گذر زمان، رایحه های نعناع هندی و خس خس جایگزین می شود. نت اصلی را مشک تشکیل می دهد که برای کسانی که دوستدار این نت هستند، انتایس اجمل، توصیه می شود.

عطر ۹۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در سال ۲۰۱۲ میلادی از برند اجمل تولید شد، اجمل سکریفایش مردانه شماره ۲ AJMAL SACRIFICE NO 2 است که به نسبت عطرهای قبلی گران تر است. شیشه جذاب و تم سبز رنگ بدنه عطر، حس لاکچری را تداعی می کند که میتواند انتخاب خوبی برای هدایای تولد و ولنتاین به آقایان باشد.

عطر ۹۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM

اگر به دنبال عطر ۹۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM برای روزهای گرم سال هستید، رایحه خنکی که از گل های بهاری منتشر می شود از اجمل اووک مردانه توصیه می شود. AJMAL EVOKE FOR HIM رایحه خطی جذابی بر پایه نت های گیاهی و ادویه دارد و برای کسانی که علاقمند به رایحه خنک و سبز گیاهان هستند، توصیه می شود. حس تمیز و صابونی که از رایحه اسطوخدوس آغاز می شود، حس خنکی و شادابی را تداعی می کند که پس از اندکی، هل و چوب صندل، حس تلخی تری را به عطر می دهد.

سروکوهی

رایحه میانی این عطر اجمل، سروکوهی، زنبق، گل آفتاب پرست و هل بوده که با رایحه اصلی خس خس و مشک و چوب صندل جایگزین می شود. استایل شیشه این عطر اجمل به نسبت گران، برای آقایانی به دنبال تنوع شیشه در کلکسیون عطرهای خود هستند، گزینه جذابی است.

در سال ۲۰۱۱ که یکی از سالهای شلوغ اجمل در طراحی و تولید رایحه های متنوع برند خود بود، عطر ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM از گروه بویایی FLORAL WOODY MUSK برای بانوان شیک پوش روانه بازار شد که گزینه مطلوبی برای روزهای سرد سال است و به همین خاطر، نت های شیرین و گرم دارد.

اجمل انیگما زنانه AJMAL ENIGMA FOR HOE برای کسانی که دوستدار نت های تلخ و رسمی هستند، گزینه جذابی است که با رایحه شیرین مشک و گل یاس آغاز شده و حس شادابی ضعیفی از مرکبات تلخ را تداعی می کند. رایحه ابتدایی این عطر اجمل، ماندارین و ترنج بوده که پس از مدتی با نت هایی جذاب از گل برف، هل و گل یاس جایگزین می شود.

دوستدار نت های زیتون

برای کسانی که دوستدار نت های زیتون و چوب درخست سدر و چوب صندل هستند، این عطر اجمل برای روزهای کوتاه نیمه دوم سال، گزینه خوبی به شمار می رود که پخش بو  ماندگی مطلوبی از آن گزارش شده است.

یکی از عطرهایی که اجمل در سال ۲۰۱۰ میلادی با غلظت اسانس ۸۵ میل EAU DE PARFUM روزانه بازار کرد و در گروه بویایی فلورال فورتی قرار دارد، لیور زنانه نام دارد که استایل شیشه ای جذاب با تم رنگ سرخ دارد و گزینه خوبی برای روزهای گرم سال بوده و به همین خاطر، نت هایی خنک با رایحه گل ها در تولید آن استفاده شده است.

AJMAL LURE FOR HER با رایحه شیرین آلو و زرد آلو آغاز می شود که پس از مدتی، رایجه های گل یاس و شکوفه پرتغال جایگزین می شود. اگر عاشق رایحه های چوبی هستید، این عطر که ماندگاری بو و پخش بو مناسبی از ان گزارش شده است، توصیه می گردد. البته برای روزهای گرم سال!

گروه عطرهای EAU DE PARFUM

از گروه عطرهای EAU DE PARFUM با غلظت ۶۰ میل و گروه بویایی فلورال فروتی (floral fruity gourmand) که در سال ۲۰۱۲ میلادی اجمل تولید کرد، میتوان به AJMAL PROSE اشاره کرد که یکی از خاص ترین شیشه های عطر اجمل را ارائه میکند و تلفیقی از سرخی و صورتی و بنفش است و گزینه خوبی برای هدیه به بانوان محسوب می شود.

پروز زنانه

پروز زنانه، عطری شاداب با رایحه گرم توت فرنگی است که از نت های عامه پسند به خصوص برای بانوان محسوب می شود. رایحه ابتدایی عطر با توت فرنگی و کمی مرکبات آغاز شد و برای کسانی که نت های اولیه وانیل را دوست دارند، این محصول توصیه می شود. با گذر زمان، رایحه مرکباتی ضعیف تر شده و وانیل قوی تر می شود. به هر حال، رایحه جوان پسند وانیل و توت فرنگی در پروز اجمل، آن را مطلوب بانوان جوان میکند که پخش بو و البته ماندگاری آن مناسب گزارش شده است.

 قدیمی ترین عطرهای اجمل

از قدیمی های عطر اجمل که با غلظت ۵۰ میل EAU DE PARFUM و گروه بویایی FLORAL FRUITY در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار شد، می توان به عطر زنانه نسبتا ارزان AJMAL RAINDROPS اشاره کرد که عطری خوش بو و متعادل برای بانوان بوده و با رایجه شیرین مرکبات همراه است.

این عطر، رایحه های گلی، چوبی و میوه ای و عنبر سائل را تداعی می کند که نت های رسمی و جدی  هستند. برای کسانی که دوستدار رایحه شاداب میوه ها و تلخی گل ها هستند با بالانس مناسب، اجمل رین دراپ زنانه توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری آن مطلوب گزارش شده  است و برای همه فصول انتخاب خوبی خواهد بود.

حجم کم و استایل شیشه ای لاغر، سبب شده تا رین دراپ زنانه به راحتی قابل حمل باشد.

عطر اجمل دیگری که از گروه محصولات ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد، عطر ۸۵ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM است که در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار داشته و گزینه خوبی برای همه فصول به شمار می رود. عطری با رایحه میوه و گل دار شیرین که بر پایه مرکبات و کهربا تولید شده و استایل شیشه ای آن خاص است. برای کسانی که با نت های ابتدایی ترش و شیرین، حس خوبی پیدا می کنند، لیور مردانه توصیه می شود.

حس خنگ و مرکباتی لیور مردانه با حس سنگین کهربا جایگزین می شود و حضور نتی از گل های شمعدانی، حس ملایم را در عطر تداعی می کند. پخش بو و ماندگی عطر متوسط است و قیمت نسبتا ارزانی دارد.

اجمل عطری

در سال ۲۰۰۷ میلادی، اجمل عطری ۵۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM را روانه بازار کرد که در گروه بویایی FLORA FRUITY قرار داشته و به دلیل رایحه های شیرین از میوه ها و گل ها، گزینه خوبی برای همه فصول است و روایش اجمل نام دارد. در واقع AJMAL RAVISH  نت هایی کاملا زنانه داشته و رایحه ترش و شیرین مرکبانی آن، با میوه های مختلف همراه می شود و حس با طراوتی القا می کند که با گذر زمان، عطر شیرین تر شده  و رایحه گل یاس به آن اضافه می شود.

این عطراجمل، با رایحه میانی و پایه تلخ و چوبی از صندل، برای کسانی که دوستدار صندل هستند توصیه می شود. البته حس رسمی آن با رایحه های شیرین و میوه ای، حس شادابی در روزهای سرد سال می دهد. البته پخش بو و ماندگانی راویش اجمل با استایل شیشه ای مستطیلی کوچک، مطلوب گزارش شده است.

عطر ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در سال ۲۰۰۸ میلادی با رایحه شیرین گل ها مخصوص روزهای سرد سال تولید شد، اجمل شادو زنانه AJMAL SHADOW زنانه بوده که استایل شیشه ای جذاب با بدنه طلایی رنگ دارد. عطری خوش بو و دوست داشتنی که نت های نیمه شیرین و گرم از مشک، آن را برای کسانی که این رایحه را می پسندند، گزینه خوبی کرده است.

حس قوی مشک

حس قوی مشک همزمان با رایحه گل ارکید در شادو زنانه اجمل قوی تر می شود و حس گلدار و سفید و شیرین را تداعی می کند. حضور موثر نعناع هندی که به تلخی عطر اجمل می افزاید، آن را برای روزهای سرد سال مناسب جلوه می دهد. البته پخش بو و ماندگی اجمل شادو، مطلوب گزارش شده است.

اجمل سیلور شید AJMAL SILVER SHADE از جمله عطرهای ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM است که با گروه بویایی آروماتیک فروتی در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد. این عطر که مناسب روزهای گرم سال به شمار می رود، رایحه خنگ تلفیقی از گل  های بهاری و چوب دارد. اجمل سیلور شید  زنانه، رایحه شادابی دارد که با نت های لیمو و ترنج آمیخته شده و این حس، پس ازمدتی با نت های زنبق و بنفشه جایگزین می شود.

 رایحه میانی رز و گل یاس

برای کسانی که رایحه میانی رز و گل یاس را دوست دارند، این عطر اجمل انتخاب خوبی خواهد بود. توجه داشته باشید که رایحه اصلی و نسبتا ماندگار سیلور شید زنانه، چوب های صندل و درخت سدر، با مشک و دانه های تونکا است که پخش بو مطلوبی را تداعی می کند.

عطر ۹۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی آروماتیک اسپایسی قرار دارد و در سال ۲۰۰۷ میلادی از برند اجمل روانه بازار شد، سکری فایس مردانه یا AJMAL SACRIFINE MAN نام دارد که از کلاسیک ترین عطرهای این برند عربی محسوب می شود. استایل شیشه ای با تم سبز رنگ، خبر از حس خنک آن دارد. عطری ساده و خوش بو که با رایحه شیرین و آبدار پرتقال آغاز می شود و تلخی ملایمی از هل و زنجبیل را به مشام میرساند.

جوز هندی

مشک، جوز هندی، چوب درخت سدر و هتل و پرتقال،معجوبی از نت های شاد و خنک این عطر است که گزینه خوبی برای روزهای گرم سال آقایان است و البته بخش پو آن متوسط است. به نسبت عطرهای دیگر، گران تر به نظر می رسد.

از گران ترین برند عطر اجمل در سال های اخیر می توان به EVOKE AJMAL FOR HER اشاره کرد که عطری ۱۰۰ یل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM بوده و در گروه بویایی فلورال وودی ماسک قرار دارد. این عطر اجمل رمانتیک که برای روزهای سرد سال بانوان به دلیل رایحه های گرم و تلخی که دارد توصیه می شود. فلفل صورتی و ترنج، به عنوان رایحه اولیه عطر محسوب می شود که با گذر زمان، نت گل یاس و رز و ریشه زنبق نیز جایگزین می شود.

نعناع هندی و وانیل

نعناع هندی و وانیل و خزه بلوط، به عنوان رایحه های اصلی اووک اجمل به شمار می رود که پخش بو و ماندگی مطلوبی از این عطر به نسبت گران گزارش شده است. استایل شیشه ای طلایی با سوراخ وسط، یکی از جالب ترین استایل های این برند در سالهای اخیر بود.

از دیگر عطرهای اجمل میتوان به اجمل تیتانیوم AJMAL TITANIUM, اشاره کرد که به خاطر رایحه های شاداب میوه ای و همچنین استایل باریک و شیک آن، از عطرهای پر فروش اجمل در مگا مال های خاورمیانه گزارش شده است. رایحه شیرینی و خنک لیمو وقتی در کنار حس تلخی از جوز قرار بگیرد، معجونی بی نظیر را تداعی می کند که برای آقایان خوش پوش که دنبال رایحه های ملایم در روزهای گرم سال هستند، توصیه می شود. البته پخش بو و ماندگاری تیتانیوم اجمل، متوسط گزارش شده است. این عطر اجمل در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد و در گروه بویایی آروماتیک فروتی قرار دارد.

 انتخاب عطرهای اجمل

حتما در انتخاب عطر اجمل به غلظت اسانس و گروه بویایی ان توجه کنید که کاربردهای متفاوتی را خبر می دهد.

از دیگر انتخاب هایی از اجمل برای آقایان شیک پوش، می توان به اجمل ویژن اشاره کرد که به نسبت اجمل تیتانیوم، عطر ارزان تر و استایل باریک و قابل حمل آسانی دارد. عطری شاداب که رایحه شیرین مرکبات داشته و حضور گل بنفشه و رایحه های سبز، حس طبیعی و ملایمی در ان ایجاد می کند.

 عطر کمی شیرین تر شده

با گذر زمان، عطر کمی شیرین تر شده و رایحه گل ها در آن قوی تر می شود. حس تلخی چوب ها که در رایحه میانی عطر دیده می شود، جذابیت مردانه اجمل ویژن را افزایش می دهد. پخش بو و ماندگی متوسط و قیمت ارزان، از مزیت های این عطر است که میتوان همیشه در کیف و کمد و خودرو به عنوان عطر دم دستی همراه داشت.

عطر ۷۵ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی وودی اسپایسی قرار می گیرد، از جمله عطرهای رسمی اجمل است که در سال ۲۰۰۸ میلادی و در آستانه رقابت های المپیک تابستانی پکن چین روانه بازار شد. این عطر ، برای روزهای سرد سال توصیه می شود که رایحه شیرین و تلخ دارد.

اجمل شادو مردانه با تم آبی رنگ شیشه آن، عطر تلخ و رسمی بوده که نت های گیاهی آن سبب می شود تا حس خنکی ابتدایی تداعی شود که با حضور بخور، حس دودی سنگین را القا می کند. حس شیک و رسمی AJMAL SHAODW FOR MEN از معجون نت های مریم گلی، خس خس و چوب صندل و البته نعناع  هندی گرفته شده است.

اجمل نوترون مردانه

اجمل نوترون مردانه NEUTRON AJMAL FOR MEN عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM با گروه بویایی آروماتیک اسپایسی است که در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد و عطری خنک با رایحه مرکباتی بوده و مخصوص آقایان در روزهای گرم سال است. استایل شیشه ای کلاسیک و شیک آن نشان دهنده نت های رسمی دارد که با رایحه شیرین و ترش مرکباتی آغاز می شود.

رایحه ادویه جات

برای آقایانی که رایحه ادویه جات را دوست دارند اجمل نیوترون با پخش بو و ماندگاری متوسط توصیه می شود.

از قدیمی ترین و نوستالژیک ترین عطرهای اجمل میتوان به کاربن اشاره کرد که در اواخر ۱۹۹۹ میلادی روانه بازار شد. این عطر ۱۰۰ میل که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در گروه بویایی وودی کیپره (WOODY CHYPRE) قرار می گیرد، با نت های خنک از گیاهان معطر، گزینه خوبی برای روزهای گرم سال آقایان است.

رایحه اولیه CARBON FOR MEN AJMAL ترکیبی از مرکبات و اسطوخودوس بوده که با رایحه میانی میخک و گل بنفشه جایگزین می شود. برای کسانی که حس شیک و رسمی مشک و رایحه های چوبی را دوست دارند، کاربن اجمل که پخش بو و ماندگاری متوسط دارد توصیه می شود.

اجمل اکسپدیشن مردانه AJMAL EXPEDITION

عطر ۱۰۰ میل با غلظت او د پرفوم که گروه بویایی چوبی (WOODY) را نمایندگی میکند، از جمله عطرهای اجمل است که در سال ۲۰۰۱ میلادی روانه بازار شد و با رایحه های خنگی از گیاهان معطر، برای روزهای گرم سال آقایان به شمار می رود. اگر علاقمند به میخک و گل بنفشه به عنوان رایحه میانی هستید، این عطر توصیه می شود. البته ترکیبی از نعناع هندی و مشک، به عنوان رایحه اصلی معرفی شده است که پخش بو و ماندگی مطلوبی را تداعی می کند.

اجمل اکسپدیشن مردانه AJMAL EXPEDITION از قدیمی ترین عطرهای برند اجمل است که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در سال ۲۰۰۲ میلادی تولید شد. این عطر در گروه بویایی وودی اسپایسی قرار داشته و برای روزهای سرد سال معرفی شده است.

رایحه میانی آن را زنبق، گل بنفشه و رایحه های میوه ای تشکیل می دهد که پس از گذر زمان، با ترکیبی از مشک و نعناع هندی و رایحه های چوبی و چوب درخت سدر، جایگزین می شود.

عطر ۵۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM   در گروه بویایی فلورال فروتی، از جمله عطرهای اجمل است که در سال ۲۰۰۷ میلادی روانه بازار شد و عطری  برای رمانتیک ها در روزهای سرد سال به شمار می شود. عطری با رایحه شیرینی از گل ها که استایل شیشه ای بنفش رنگش، از عطری شیک و خوش بو خبر می دهد.

اجمل سکریفایس AJMAL SACRIFICE WOMEN عطری دوست داشتنی و نسبتا گران است که به دلیل حضور وانیل در آن، عطری گرم محسوب می شود. بانوان جوانی که دوستدار رایحه های شیرین و خامه ای و گل دار با تلخی کم در پس زمینه هستند، از این عطر که پخش بو و ماندگی نسبتا بالایی دارد غاقل نشوند.

عطر ۹۰ میل

عطر ۹۰ میل UTOPIA II AJMAL MENبا غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی سیتروس آروماتیک قرار دارد، در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد و با رایحه خنگی که از نت های گیاهی در ان استفاده شده، گزینه خوبی برای آقایان شیک پوش در همه فصول سال است.

اجمل یوتوپیا

اجمل یوتوپیا مردانه شماره ۲ عطری متعادل با استایل شیشه ای سبز رنگ است که از خنکی خبر می دهد. بالانس بالا داشته و به نسبت عطری ارزان محسوب می شود. بوی شاداب و طراوت لیمو این عطر، با حضور برگهای لیمو و خزه بلوط و گیاه اسطوخدوس، نتی تلخ و گیاهی را تداعی می کند. رایحه اولیه اتوپیا شماره ۲ اجمل، برگ پرتقال با سیب و لیمو بوده که پس از مدتی با آویشن و اسطوخدوس  و چوب درخت سد و آب جایگزین می شود.

اگر عاشق حس های سنگین و گرم کهربا در کنار خزه بلوط به عنوان رایحه اصلی هستید، اتوپیا اجمل مشاره ۲ که پخش بو و ماندگاری بالا دارد را توصیه می کنیم.

از دیگر عطرهای قدیمی اجمل که مخاطبان زیادی هم در زمانی داشت، می توان به چمستری CHEMISTRY FOR MEN AJMAL اشاره کرد که بر خلاف عطرهایی که تا حالا معرفی کردیم، در غلظت اسانس EAU DE TOILETTE قرار دارد و گروه بویایی آن نیز متفاوت است (AROMATIC FOUGERE). این عطر اجمل با نت های شیریخ و تلخ، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال معرفی می شود.

رایحه اولیه این عطر

رایحه اولیه این عطر، جوز هندی و هل و ماندارین و ریجان بوده که با گذر زمان با حس گیاهی شاداب و سبز از آویشن و کاج و اسطوخودوس جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر، چوب صندل و چوب درخت سدر و وانیل و دانه های تونکا است. این عطر، پخش بو وماندگاری بالایی دارد.

از جمله عطرهای دیگر اجمل زنانه میتوان به اجمل ساکرد لاو زنانه (AJMAL SACRED LOVE)، اجمل دیسترکشن زنانه (AJMAL DISTRACTION) و اجمل وایس مردانه (AJMAL VICE) اشاره نمود.

عطرهای مردانه خوش بو

از عطرهای مردانه خوش بو این برند میتوان به اجمل آکورد بویز AJMAL BOISE ACCORD FOR MEN می توان اشاره داشت که عطری شیرین با رایحه دوست داشتنی بوده که حس سنگین کهربا و تلخ آن، حس شیکی و رسمی تداعی می کند. استایل شیشه ای با تم تیره، این عطر را با دیگر محصولات عطر اجمل متفاوت می کند.

اکورد اجمل

رایحه ابتدایی اکورد اجمل، قهوه و فلفل بوده که با مریم گل و بخور پس از مدتی جایگزین می شود. اگر علاقمند به نت های نعناع هندی و زنجبیل هستید به عنوان رایحه اصلی، این عطر توصیه می شود که پخش بو و ماندگی مطلوبی دارد.

از جمله عطرهای اجمل که استایل شیشه ای جذاب برای هدیه به بانوان دارد، اجمل ریگا AJMAL RIKA نام داشته که در سال ۲۰۱۱ میلادی تولید شد و با حجم ۶۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی فلورال فروتی قرار دارد.

مثلثی ترین استایل شیشه ای

مثلثی ترین استایل شیشه ای اجمل را میتوان اجمل ایلوشن زنانه دانست که بسیار شیک و به نسبت ارزان و گزینه عالی برای هدیه ولنتیاین و تولد وسالگرد ازدواج است. AJMAL ILLUSION در سال ۲۰۰۹ میلادی تولید شد و در غلظت اسانس EAU DE PARFUM قرار دارد و در گروه بویایی اورینتال وودی جای می گیرد. اگر دوست دارد نت های گل شمعدانی و رز به عنوان رایحه میانی و نعناع هندی و چوب صندل به عنوان رایحه اصلی هستید، این عطر را توصیه میکنیم.

کلکسیون محصولات اجمل

از دیگر کلکسیون محصولات اجمل که سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد میتوان به ENTICE AJMAL FOR WOMEN اشاره کرد که ۷۵ میل بوده و در گروه فلورال فروتی قرار دارد. عطری رمانتیک که در غلظت اسانس EAU DE PARFUM قرار دارد و رمانتیکی در گروه فلورال فروتی است.

انتایک اجمل

رایحه ابتدایی انتایک اجمل، لیمو و ماندارین بوده که با گل یاس و مریم جایگزین می شود. اگر عاشق حس گرم و شیک مشک و نت هایی از چوب درخت سدر و چوب صندل هستید، این عطر را توصیه میکنیم.

اجمل جید زنانه

عطر اجمل جید زنانه JADE AJMAL FOR WOMEN عطری مدرن و زنانه و با رایحه شیرین و دلپذیر از سیب و گلابی بوده که با پخش بو و ماندگی مناسب، برای همه فصول سال میتوان از ان بهره برد. برای کسانی که دوستدار نت رز و سوسن به عنوان رایحه میانی و رایحه های شیک و خوشبوی مثل مشک و وانیل و چوبی هستند، جید اجمل توصیه می شود.

لاکچری گردی با اجمل

(از جمله جدید ترین محصولات عطر اجمل میتوان به AMBER IN LOVE اشاره کرد که از نوامبر ۲۰۱۷ میلادی در بازارهای عربی در دسترس علاقمندان است و از سایت اینترنتی ان نیز میتوان سفارش داد. گزینه ای لوکس برای هدیه )

لاکچری گردی با اجمل

برند معروف عطر اعراب (اجمل)، یکی از گزینه های مطرح در میان کشورهای عربی به خصوص در مگامال های مجلل دوبی (شهر رویایی لاکچری خاورمیانه) به شمار می رود. سایت این شرکت در این نشانی، شما را با محصولات ۲۰۱۸ این مجموعه آشنا می کند. شعار لاکچری: YOUR PRIDE YPUR SPRIT YOUR ESSENSCE در نوار بالایی ایندکس سایت اجمل خود نمایی می کند که با قافیه، جدید ترین محصول عطر اجمل نمایش داده شده است.

سایت اجمل

(تصویر ایندکس سایت عطر اجمل، از برندهای لاکچری دنیای عرب در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی)

برای خرید محصولات میتوانید مستقیم به بخش PRODUCTS مراجعه کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، یکی از جدید ترین محصولات برند اجمل را میتوان OUDESIRE دانست که در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد.

سایت عطر و ادکلن اجمل

سایت عطر اجمل، فهرست ۱۲ مورد از ادیشن های جدید محصولات خود را دردسامبر ۲۰۱۷ رونمایی کرد که در تصویر زیر مشاهده میکنید.

 دوبی یا ابوظبی

برای سفارش این محصولات در صورتی که به دوبی یا ابوظبی یا عمان یا دیگر کشورهای آسیایی مراجعه کردید، میتوانید خریدهای ارزان را از طریق سایت های مگامال ها یا همین سایت اجمل انجام دهید. در اختیار داشتن کارت اعتباری ارزی بین المللی الزامی خواهدبود که اگر در اختیار ندارید، از شرکت های پرداخت مجازی ایرانی که گواهی نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و تجارت را در اختیار دارند استفاده کنید.

اینستاگرام این شرکت را در این نشانی دنبال کنید که قریب به ۱۷ هزار فالور دارد. البته این شرکت محصولات خود را علاوه بر دوبی در کویت و قطر و بحرین نیز در اختیار علاقمندان قرار م یدهد. اینستاگرام برند اجمل را باید یکی از فعال ترین اکانت های رسمی دنیای عطر دانست که ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۱۱۰۰ پست را در اختیار لاکچری گردهای عطر باز قرار داده است.

 پست های اینستاگرامی برند عطر اجمل

(از پست های اینستاگرامی برند عطر اجمل که به معرفی عطر SENORA اجمل می پردازد که استایل شیشه ای بنفش و صورتی آن، نشان از حس گرمای نت های آن برای روزهای سرد سال دارد که در گروه بویایی اورینتال قرار دارد. در واقع گروه های بویایی اورینتال را میتوان در این هشتگ دنبال کرد)

عطر سکیرفایس

(عطر سکیرفایس با استایل شیشه ای با تم آبی تیره، یکی از عطرهای پر مخاطب اجمل است که در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در پست اینستاگرامی این برند به عنوان مفهوم جدید تازه گی و طراوت معرفی شده است. برای دیده شدن بیشتر این برند، از هشتگ اجمل پرفیوم و اجمل هیزتوری استفاده شده است)

مناسبت کریسمس ۲۰۱۸

(در پست بالا که به مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی توسط صفحه اینستاگرامی برند اجمل منتشر شد، میتوان جدید ترین محصولات بهداشتی این برند را مشاهده کرد)

 استایل لاکچری یکی از جذاب ترین محصولات اجمل

(در تصویر بالا، استایل لاکچری یکی از جذاب ترین محصولات عطر اجمل را مشاهده میکنیم که با نام WISAL رونمایی شده است. جزییات بیشتر این محصول را در سایت اجمل پرفیوم دنبال کنید)

عطر معروف اعراب

(از پرفیوم های جدید عطر اجمل می توان به AJMAL SHINE  اشاره کرد که در استایل جذاب نارنجی رنگ خود در ماه های اخیر رونمایی شده است و نت های شاداب و با طراوتی برای بانوان دارد)

جذاب ترین استایل های شیشه

(یکی از جذاب ترین استایل های شیشه از عطر اجمل را میتوان ARISTOCRAT دانست که نت های فوق العاده ای برای بانوان جوان داشته و اینستاگرام اجمل از ان به عنوان عطر لاکچری فراموش نشدنی یاد کرده است)

  • معروف ترین عطرهای سال ۲۰۱۷ را جستجو میکنید؟
  • عطرهایی با نت گرم و شیرین را می پسندید؟
  • عطرهای مخصوص زمستان را از برندهای معروف دنیا دوست دارید؟
  • عطر مورد علاقه سلبریتی های موسیقی و سینما و ورزش را دوست دارید؟
  • پر فروش ترین عطرهای ۲۰۱۷ را می شناسید؟
  • عطرهای پر فروش لاکچری گردهای ایرانی را می دانید؟
  • پر فروش ترین عطرهای اجمل را می شناسید؟

دنیای عطر و مد و لباس را با لوکس تهران دنبال کنید و پرسش ها و نظرات خود را از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کدام محصول AJMAL از نظر شما رایحه خوشبو و شاداب دارد؟

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا