استایل و مد بانوان

۴۰ توصیه طراحی استایل به لاکچری گردها

لاکچری گردی آنجلینا

۴۰ توصیه طراحی استایل

بعضی از طراحان مد و لباس مانند بانو شانل، از تاثیرگذار ترین طراحان فشن در جهان هستند که بخشی از تاریخ مد و لباس جهان، مدیون استایل هایی است که آنها با طراحی پارچه و لباس های هیجان انگیز از NO 5  تا مدل های دامن و لباس شب بانوان به دنیای رنگارنگ و جذاب مدگردها معرفی کردند و البته فشن آیکون هایی چون کیت میدلتون و پرنسس دایانا نیز در معرفی این استایل ها تاثیر گذار بوده و هستند.

دنیای سلبریتی های پرده نقره ای و استیج، تاثیر زیادی در معرفی استایل های گوناگون به شهروندان دهکده جهانی دهه های اخیر داشته و البته تاثیرگذاری شگفت انگیزی فشن ویک ها که محصولات خلاقانه طراحان خانه های مد را از شانل تا دولچه گابانا از طریق مانکن های خوش استایل در معرض نمایش می گذارند را نیابد در این دگردیسی عظیم فراموش کرد. تحولی که این روزها به مدد شبکه های اجتماعی و هشتگ های مد اینستاگرام و پینترست،طیف گسترده ای از مردم با این اکو سیستم آشنا کرده است.

در آستانه سال ۲۰۱۸ میلادی، برخی از نشریات دنیای مد و لباس، به معرفی فوق العاده ترین طرح های مد و لباس بانوان پرداختند و از دید فشن بلاگرهای خود، برترین طرح های مد و لباس را معرفی کردند که میتواند الگوی جالب و جذابی برای بلاگرها و استایلیست ها و همچنین عاشق دنیای طرح و دوخت و برش های هیجان انگیز لباس و اکسسوری باشد.

ده ها تصویری که در زیر مشاهده میکنید به انتخاب سرویس طراحی مد و لباس InStyle صورت گرفته است  که لاکچری گردها را برای انتخاب استایل و طراحی مد و لباس شیک و جذاب با ارائه الگوهای متنوع، یاری می دهد.

با استایل گردی هیجان انگیز امروز لوکس تهران همراه باشید.

حتما بخوانید : استایلیست کیست ؟

۴۰ توصیه طراحی استایل

برترین استایل های مد و لباس آنجلینا جولی

(در تصویر بالا که یکی از برترین استایل های مد و لباس آنجلینا جولی، سوپر استار هالیوود را مشاهده میکنیم، ایشان با لباس مشکی رنگ بلند که با کفش شانل پاشنه بلند ست شده است، در فرش قرمز اسکار مشاهده می شود که طرحی از MICHAEL TRAN را بر تن دارد)

شلوار جین و پیراهن سفید یقه باز

(استایلی کلاسیک از شلوار جین و پیراهن سفید یقه باز از مرلین مونرو، از جذاب ترین بازیگران زن تاریخ سینمای جهان که در فیلم های نوستالژیک قرن بیستم ایفای نقش کرد. وی را در برند SUNSET BOULEVARD مشاهده میکنیم که پیراهن طرح BALL را بر تن داشت و روزگاری، مخاطب بسیاری را شیفته کرده بود)

سلبریتی های دنیای سینما

(در این تصویر که استایل اسپرت یکی از سلبریتی های دنیای سینما را مشاهده میکنید، کیف چرمی قرمز رنگ برند شانل یا کمربندی باریک چرمی به همان رنگ، شکوه خاصی را به این استایل ساده اما شیک بخشیده است که توسط STEVE GRANITZ طراحی شده است)

لباس سفید فوق العاده زیبا

(تصویری از لباس سفید فوق العاده با طرح کمتر دیده شده از داکوتا جانسون که Kate Young استایلیست معروف درباره اش می گوید که الگوی خوبی برای بانوان جوان است تا ببینید چگونه شلوارهای پاچه بلند باید با کفش های پاشنه بلند ست شود که حتما یک دوم اینچ تا سه چهارم اینچ از سطح زمین فاصله داشته باشد. این عکس، کاری از DIA DIPASUPL است)

شکوه کت زرشکی

(در تصویر بالا ، شکوه کت زرشکی را مشاهده میکنید که با پیراهن مشکی و اکسسوری نقره ای ست شده است و توسط ANTHONY HARVEY عکسبرداری شد)

فیبر پلی اورتان الاستیک

(استایل خیابانی جذاب و شیک که ترکیب ۹۵ درصد کتان و ۵ درصد پارچه اسپاندکس برند Lycra را به نمایش میگذارد. برای جین های خوش استایل، بهره گیری از ۲ درصد لیکرا (فیبر پلی اورتان الاستیک) توصیه شده است. عکس کاری از EDWARD BERTHELOT است)

برترین استایل های تاثیرگذاری در تاریخ مد و لباس

(در عکس بالا که در فهرست برترین استایل های تاثیرگذاری در تاریخ مد و لباس توسط این استایل معرفی شده است، ترکیبی جذاب از لباس و کفش قرمز رنگ را مشاهده میکنیم که Ts ساده را به نمایش می گذارد. عکس کاری از TIMURE EMEK است. رنگ بندی و طرح شال به طور فوق العاده ای لاکچری است)

اهمیت مراقبت از لباس ها

(در این عکس، اهمیت مراقبت از لباس ها و توجه به کیفیت پارچه و بافت آن در شستشوی دستی و غیر دستی توسط این استایل معرفی شده و به بانوان جوان توصیه شده است که همواره از خشک خشویی استفاده کنند. این عکس کاری از PHILIP RAMEY است)

شوشانا گراس

(وقتی می دانید که چه منظره ای شما را فریب می دهد، سختی را فیلتر کنید. شوشانا گراس، طراح مد با این این جمله معتقد است که اگر شما هیکل خوش استایل و مناسبی دارید، از لباس های راسته و بلند و با طرح کم استفاده کنید که تیپ شما را جذاب تر نشان می دهد. استایلی خوب برای بانوان قد بلند لاغر. عکسی از J ALIMASI)

پاساژ گردی

(همواره از ۱۰ استایل و مد و لباسی که دوست دارید، فهرستی تهیه کنید تا در پاساژ گردی ها، به دنبال آنچه که بیشتر میپسندید باشید. در تصویر بالا، تیپ جذاب یکی از سلبریتی های هالیوود و استایلیست را پس از خرید از برند مارک جاکوبز مشاهده میکنید)

لباس هایی با رنگ و طرح های مختلف

(انتخاب لباس هایی با رنگ و طرح های مختلف برای کمد های کپسولی همیشه گزینه و راهکار خوبی برای تنوع بخشی به استایل و انتخاب سریع و بی دردسر لباس ها برای بانوان جوان است)

 عکسی از JOISAH HAMAU

(در این استایل، برای بانوانی که پایین تنه درشتی دارند، استایل جذابی معرفی شده است. عکسی از JOISAH HAMAU)

 طراحی کمد لباس بانوان جوان

(کمد های کپسولی، راهکاری برای طراحی کمد لباس بانوان جوان است که ان ها را در انتخاب سریع و صحیح پوشش های مختلف برای مراسم و مکان های گوناگون یاری می دهد. همواره: EDIT YOUR CLOSET. )

طراحان فشن

(همه زوایایی مد و لباس شما اهمیت دارد. طراحان فشن توصیه میکنند تا همه زوایای لباس  را در آینه بررسی نکردید، آینه را ترک نکنید. هر زوایه و قسمت از لباس شما مهم است)

گردن بندهای طلایی یا اکسسوری های چند زنجیره

(استفاده از گردن بندهای طلایی یا اکسسوری های چند زنجیره و لایه ای در طراحی مد و لباس بانوان جوان به خصوص در پوشش های شب، اهمیت دارد. درباره موضوعاتی که در انتخاب اکسسوری با توجه به فرم صورت، کشیدگی چانه و پیشانی و اندام باید در نظر داشته باشید، گقتاری در لوکس تهران ارائه شده است)

 تیپ های خیابانی فشن بلاگر ها

(استفاده از رنگ های مکمل و خثی و ترکیب آن در به نمایش در اوردن استایلی جذاب و شیک، برای استایل های خیابانی بانوان جوان اهمیت دارد. چنین استایل هایی در تیپ های خیابانی فشن بلاگر ها بعضا مشاهده می شود. به  همه نکات ریز ودرشت در طراحی استایل توجه کنید که سادگی، شکوه خوبی را با تناژ رنگ های متناسب خلق می کند)

استایل های لاکچری و شیک

(برای استایل های لاکچری و شیک، باید ذهن را باز کرد. خیلی از برندها و طرح ها و دوخت و برش های لباس ها، بر  تن برخی ها برازنده و بر تن دیگران، شایسته نیست. آنچه که شایسته و برازنده تیو و قیافه و اندام و فرم صورت خودتان است را انتخاب کنید. این موضوع در انتخاب اکسسوری نیز اهمیت دارد)

 لباس شیک و فاخر سبز و آبی با گل دوزی های ظریف کاری

(تصویری از ۲ لباس شیک و فاخر سبز و آبی با گل دوزی های ظریف کاری شده بر قامت ۱۸۰ سانتیمتری کیت میدلتون، ملکه مد جهان (عروس ملکه انگیس) را شاهد هستیم که شکوه سادگی و طراحی مبتنی بر قامت و میمیک چهره و استایل ایشان را به نمایش در می اورد)

کفش های سبک زنانه

(استفاده از کفش های سبک زنانه در طراحی استایل های غیر رسمی، اهمیت دارد و سبب جنبش راحت بانوان به خصوص بانوان مسن می شود. بهتر است رنگ کفش تناسب خوبی با اندام و ضخامت پا و رنگ پوست داشته باشد)

 جنیفر لارنس

(در تصویر بالا، لباس سفید بلند طرح دوزی شده جنیفر لارنس را مشاهده می کنیم که باید به این نکته توجه داشت که لباس های سفید، در روشنایی روز به خوبی دیده می شود و شکوه بهتری تا شب و زیر نورهای مصنوعی دارد)

استایل های خیابانی در روزهای تعطیل

(استایل های مد و لباس راه راه جذاب هستند، مخصوصا برای استایل های خیابانی در روزهای تعطیل. تینا چای ، طراح لباس معتقد است که ترکیب کفش های سفید و پیراهن های راه راه آبی و سفید افقی میتواند جذابیت استایل را در میان بانوان به خصوص بانوان جوان در بهار و تابستان افزایش دهد)

 کت و شلوار آبی با چکمه چرمی

(طراحان لباس به استایلیست ها و شیک پوش ها همواره توصیه میکنند که دکمه های لباس به خصوص کت و مانتو را مرتب به روز رسانی وتعویض کنید تا در شیک شدن و متفاوت شدن استایل شما نقش آفرینی کند. مشاهده کنید که چگونه کت و شلوار آبی با چکمه چرمی صورتی، شکوه این استایل پاییزی را به رخ می کشد. )

کت های پاییزی خسته کننده

(نکته دیگری که استایلیست ها به خصوص بانوان جوان باید به آن توجه کنند، پرهیز از خرید کت های پاییزی خسته کننده است. لباس هایی که در بیرون به تن می کنید نباید در کوتاه مدت از مد بیفتد. طراح مد ارشد برند Jeanna Yang خانم هولمز یانگ معتقد است بسیاری از افراد، شما را فقط در کت هایتان تصور می کنند. پس از درک درستی از آن ها درباره مد شناسی و استایل خود بدهید و انتخاب درستی از کت های متناسب با اندام خود داشته باشید. در استایل بالا، تیپ پاییزه از OLIVIA CULPO را مشاهده میکنید که توسط GOTHAM عکسبرداری شده است)

شلوار مشکی راسته و بلند

(در تصویر بالا، شلوار مشکی راسته و بلند که طبق توصیه های قبلی، حداقل نیم اینچ از زمین فاصله دارد را مشاهده می کنیم که با کمربند چرمی نسبتا ضخیمی ست شده است. انتخاب درست اکسسوری ها به گفتهROB ZANGARDI فوق العاده در استایل های جذاب خیابانی اهمیت دارد و تیپ شما را فریبنده می کند)

پارچه های چاپی رنگی میکس

(پارچه های چاپی  رنگی میکس، گزینه خوبی برای لباس های بهاری و تابستانی است که وقتی با کفش های متناسب  ست شود، استایل خیره کننده ای را تداعی می کند. در عکس سمت چپ، فردی که نشسته است، گابریل یونیون است که همچون فرد ایستاده، ترکیبی از رنگ و مقیاس و اندازه و الگوها را در لباس خود به نمایش میگذارد. شما میتوانید پارچه های چاپی را بر تن کنید که از ۲ رنگ به طور مختلفی استفاده کرده باشد یا ترکیبی از الگوهای مقیاس بزرگ یا کوچگ باشد)

لباس زرد کفش سفید

(زرد، رنگی با شکوه است و ترکیب فوق العاده ای با مشکی و به خصوص کفش سفید دارد. در انتخاب رنگ لباس ها، به تناژ هر رنگ و خاصیت رنگ های مکمل و خنثی توجه کنید که البته رنگ پوست شما نیز در انتخاب رنگ لباس و تیپ نهایی تاثیر گذار خواهد بود. این قضیه برای انتخاب اکسسوری مناسب نیز باید مورد توجه استایلیست های مشکل پسند قرار بگیرد)

گوشواره های خوشه ای نفیس

(در این تصویر، گوشواره های خوشه ای نفیس GRACE KELLY را شاهد هستیم که معمولا این نوع گوشواره ها برای لباس هایی که تنوع رنگی زیاد ندارد مطلوب است)

مراسم فرش قرمز امی در سال ۲۰۱۷

(در تصویر بالا، لباس فاخر شب از RAQUAL WELCH را شاهد هستیم که که در مراسم فرش قرمز امی در سال ۲۰۱۷ بر تن داشت. نگاه کنید که چگونه لباس طرح دوزی شده و ظریف کاری شده بلند پوشیده میتواند قامت کشیده ای را در بانوی ۱۷۰ سانتیمتری خلق کند. )

تخفیف ها

(طراحان مد و لباس توصیه میکنند که تنها بر روی لباس هایی چانه بزنید که علاقه دارید و حتما قصد خرید دارد. هیچ گاه گول تخفیف ها را نخورید. بعضا کیفت های خوب از لباس های خوش استایل که مناسب تیپ و علاقه شما هست را ارائه نمی کنند. )

هیکل منحنی شکل

(اگر دوستدارید هیکل منحنی شکل را در استایل لباس های شب داشته باشید، توصیه می شود که از کمربندهای ضخیم استفاده کنید که در استایل اشلی گراهام در عکس بالا مشاهده میکنیم. البته بانوان چاق باید در انتخاب اکسسوری بیشتر مراقب باشند تا نقایص استایل آنها به چشم نیاید)

کت و ژاکت با طرح رنگ و استایل متفاوت

(نکته ای برای استایلیست ها : همواره استفاده از کت و ژاکت با طرح رنگ و استایل متفاوت، انتخاب خوبی برای بانوان جوان برای تیپ های تابستانی و پاییزی است. مخصوصا وقتی با ژاکت های چرمی رنگی با شلوارهای پشمی ست شود)

استایل های مردانه در تیپ مد و لباس زنان جوان

(استایلیست ها به یاد داشته باشند، گاهی استفاده از استایل های مردانه در تیپ مد و لباس زنان جوان نیز میتوانید جذابیت های خاصی را جلوه دهد که در طرحی از بیانکا جاگر شاهد هستیم. البته بالانس همه موارد در تیپ بانوان باید رعایت شود تا جذابیت زنانه حفظ شود)

خیاط مجرب اختصاصی

(استایلیست ها و کسانی که به اوت کوتورهای خاص علاقه دارند، بهتر است یک خیاط مجرب اختصاصی داشته باشند. کسی که استایل اندام شما و علایق شما را در طرح ها و رنگ ها و برش ها به خوبی میداند و بر اساس نظر شما، انتخاب پارچه ای جذاب برای طراحی لباسی که شما را متفاوت نشان بدهد ارائه میکند. حتما بخوانید : اوت کوتور چیست ؟  )

 استایل های متفاوت و لاکچری بانوان جوان

(جامه های تاکسیدو، همواره گزینه خوبی برای استایل های متفاوت و لاکچری بانوان جوان است که با چاپ های گرافیکی، میتوان از آن در تیپ های خیابانی و شبانه استفاده کرد که اگر در طراحی أن از پارچه های ابریشم نیز استفاده شود شکوه ان دو چندان می شود. شبیه استایل PRIYANKA CHOPRA که طرحی از L,L BEAN را بر تن دارد)

ویکتوریا بهکام از لاکچری گردها

(در تصویر بالا، از کلکسیون مد و لباس معمولی ویکتوریا بکهام، ایشان را با شلوار جین و پیراهن سفید مشاهده میکنیم که با وجود قد کوتاه ایشان، لباس جین راسته، ایشان را کشیده و قد بلند نشان می دهد.)

بوت چرمی قرمز رنگ

(توصیه ای برای استایلیست ها : همیشه المان هایی برای متفاوت کردن استایل در اختیار داشته باشید تا استایل های خیابانی خیلی رسمی نشود. ترکیب کت تیره لاکچری با بوت چرمی قرمز رنگ کری واشنگتن میتواند ایده خوبی برای بانوان حتی در استایل لباس های شب باشد )

 اکسسوری روی لباس

(به کار رفتن اکسسوری روی لباس شما، نه فقط در انگشت و گردن و دستان، میتواند زیبایی استایل شما را چند برابر کند. به این نکته ، استایلیست ها توجه داشته باشند)

استایل های نامتناسب

(در استایل های نامتناسب در طراحی  مد و لباس خود پرهیز کنید. تناسب رنگ و اندازه مطاق با استایل اندام شما اهمیت فراوان دارد. به همین خاطر، بودجه ای که برای انتخاب اکسسوری میگذارید را افزایش دهید)

 کیت خیاطی

(همیشه یک کیت خیاطی به همراه داشته باشید و طریق استفاده از آن را فرا بگیرید. دوختن و ترمیم ساده، کار سختی نیست. اما گاهی که بخشی از لباس پاره می شود ، برای ترمیم فوری میتوانید از این KIT خیاطی اورژانسی استفاده کنید)

شکوه استایل تمام مشکی با کمربند چرمی

(شکوه استایل تمام مشکی با کمربند چرمی مشکی باریک را تماشا کنید که چگونه استایل تابستانی چارلیز ترون را جذاب و خیره کننده به نمایش گذاشته است)

توصیه های پایانی از طراحی استایل

  • اگر قصد فعالی در کسب و کارهای لاکچری دارید، با روش های راه اندازی استارت آپ های لاکچری (LUXURY START-UPS) آشنا شوید.
  • اگر قصد تحصیل در رشته های مد و لباس دارید، از فرصت های تحصیلی داخلی و خارجی استفاده کنید.
  • اگر میخواهید بدانید که انرژی مثبت ها چگونه لباس می پوشند، این گزارش جالب را مطالعه کنید.
  • با دنیای مد و لباس سبز (GREEN FASHION) آشنا شوید که آینده مد و لباس جهان را به خود اختصاص خواهد داد.
  • اگر دوست دارید استایل هنری مردانه و جذاب داشته باشید به این لینک بروید که البته نباید این ۲۵ نکته را هم فراموش کنید.
  • با گزارش های اینستاگردی لوکس تهران در طول هفته همراه باشید تا نکات جالبی از دنیا مد و لباس سلبریتی های موسیقی و سینما و ورزش را مشاهده کنید که الگوهای خوبی برای طراحی لباس های لاکچری خواهد بود.

اگر برای طراحی لباس و انتخاب پارچه و مزون لاکچری با پرسشی روبرو هستید، سوالات خود را از طریق کامنت و کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا پس از بررسی به اطلاع شما برسد.

دنیای مد و لباس و استایلیست ها را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا