استایل و مد بانوان

مد گردی با بهنوش بختیاری : دیدار با “ ارتش بهنوشی ها ”

بختیاری بهنوش بیوگرافی

بهنوش بختیاری ، هنرپیشنه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، یکی از فعال ترین شخصیت های سینمایی کشور به شمار می رود که حضور گسترده ایشان در عرصه های نیکوکاری، هنری، تبلیغاتی، مدلینگ و تولید، سبب شده تا وی در ۴ سال اخیر، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار داشته باشد. عنوانی که پس از حضور مهناز افشار، سوپر استار سینمای ایران در این شبکه و اطلاع رسانی فعالیت های هنری و سبک زندگی دیجیتالی اش، از بهنوش گرفته شد و اکنون مهناز افشار با بیش از ۶.۵ میلیون فالور، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد و بهنوش بختیاری در رتبه دوم قرار دارد.

حتما بخوانید : مدگردی با بهاره رهنما

بهنوش بختیاری که متولد اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است، به عنوان منشی صحنه و بازیگر وارد فعالیت های سینمایی شد و با آنکه دانش اموخته کارشناسی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است، اما اهم فعالیت های هنری و کسب و کارش را در فیلد هنرهفتم و تلویزیون دنبال می کند که البته موفقیت های اجتماعی گسترده ای نیز برایش به ارمغان آورده است.

استایل مد و لباس و اکسسوری های بهنوش بختیاری

(استایل مد و لباس و اکسسوری های بهنوش بختیاری در پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی)

ست شدن رنگ مو و مانتو بهنوش بختیاری

(ست شدن رنگ مو و مانتو بهنوش بختیاری با رنگ آبی)

بهنوش بر خلاف نیکی کریمی، نتوانسته در عرصه فستیوال های داخلی و بین المللی، به جز چند نامزدی، موفقیت خاصی کسب کند و البته اهم فعالیت های ایشان بر موضوعات هنری اجتماعی داخل کشور متمرکز شده است. امروزه فضای مجازی، ابزار فوق العاده ای برای ایشان شده تا گوشه هایی از متن و حاشیه فعالیت های رسانه ای و هنری و گردشگری خود را در صفحه اینستاگرام ۶ میلیون فالوریش در اختیار جامعه مخاطبانش قرار دهد. جامعه ای که از آن ها به عنوان ارتش بهنوشی ها یاد می کند.

لباس های سنتی بهنوش بختیاری

(فوتوشوت های بهنوش بختیاری با لباس های سنتی شاد ایرانی که الهام گرفته از لباس هایی با نقش ایرانی و اسلیمی و پوشش اقوام سرزمین پر افتخار ایران است)

کلکسیون سلفی هاب بهنوش بختیاری در کنار همکارانش

(از کلکسیون سلفی های بهنوش بختیاری در کنار همکارانش مثل سحر قریشی)

استایل بهنوش بختیاری در سلفی همیشه خندان

(استایل بهنوش بختیاری در سلفی همیشه خندان با سولماز حصاری و گلشید بحرایی)

بهنوش بختیاری در کنار امیر تتلو

(بهنوش بختیاری در کنار امیر تتلو با کاریکاتورهای خود)

بهنوش بختیاری را امروزه میتوان همچون سالار عقیلی، رضا کیانیان، محمد رضا گلزار، بهرام رادان و سیروان خسروی، بر روی بیلبورد بزرگراه های شمال و جنوب پایتخت مشاهده کرد که مورد خاصی برای هنرپیشه های زن سینمای ایران به شمار می رود و پیش از این نیز مسبوق به سابقه نبود.

فرش قرمز جشنواره هایی چون حافظ و خانه سینما

به هر حال، بهنوش بختیاری با تیپ مد و لباس خاصی خود که در مراسم هنری و اجتماعی و فرهنگی در تهران و مراکز استان های کشور حاضر می شود، به خصوص در فرش قرمز جشنواره هایی چون حافظ و خانه سینما و فیلم فجر، زیر ذره بین رسانه های هنر و سبک زندگی به خصوص شکار دوربین رسانه ها بوده و معمولا اخبار ایشان با بازتاب های گسترده ای همراه می شود.

شاید یکی از دلایل پر خبر بودن فعالیت های معمولی تا خاص بهنوش بختیاری در قیاس با دیگر سلبریتی های سینمای ایران را در چهره خندان و شیطنت های همیشگی بهنوش بتوان خلاصه کرد که در صفحه بسیار پر بیننده ایشان در اینستاگرام نیز زمینه واکنش ها و بازتاب های گوناگونی را فراهم می کند.

هنوش بختیاری با شال و لباس های متنوع

(فوتوشوت هایی که بهنوش بختیاری با شال و لباس های متنوع در بهار ۲۰۱۶ میلادی با DORNA BELL گرفت)

او از جمله سلبریتی های  ایرانی اینستاگرام است که توانسته از صفحه خود درآمد زایی کند و به نوعی درامد زایی دیجیتالی را تجربه کند. مقوله ای که معمولا در فصای اطلاع رسانی مجازی شخصیت های هنری و ورزشی کشور در این رسانه، سابقه ندارد. در کنار این فعالیت ها، باید بهنوش بختیاری را یکی از فعال ترین هنرپیشه های سینمای ایران در عرصه فوتوشوت های تبلیغاتی برای برندهای مختلف کیف و کفش و لباس زنانه دانست.

به هر حال آشنایی با مد و لباس بهنوش بختیاری و بررسی جدید ترین پست های اینستاگرامی و ویدیوهای تبلیغاتی ایشان در سال های اخیر، عنوان گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران است که امیدواریم شما را با گوشه هایی از فعالیت این بانو چهل و دو ساله همیشخ خندان سینمای ایران آشنا کند.

به مد گردی امروز ما با بهنوش، همراه باشید.

مد گردی با بهنوش

مد گردی با بهنوش : داستان های پاندورا تا ماهان دکور

همکاری گسترده سلبریتی های سینمای ایران با برندهای صنعتی کشور، سابقه چندانی به خصوص در میان سلبریتی های زن ندارد. اگر چه ژیلا صادقی مدتی به معرفی یکی از برندهای لوازم خانگی می پرداخت، اما حضور یک سلبریتی مطرح سینما و تلویزیون با استایل های متفاوت پر حاشیه برای برندهای کیف و کفش لاکچری و مبلمان، اصلا سابقه نداشت.

سلفی سحر قریشی با بهنوش بختیاری

(سلفی سحر قریشی با بهنوش بختیاری در خودرو لاکچری بهنوش)

محمد رضا گلزار، سوپر استار خوش استایل سینمای ایران را می بایست در فهرست نخستین شخصیت های محبوب سینمایی دانست که وارد تبلیغات با برندهای مد و لباس شد و فوتوشوت هایی از ایشان را با برند EUCT شاهد بودریم. حضور ایکاتی گلزار روی بیلبوردهای شهر در سال های نه چندان دور، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد. البته گلزار این روزها با یکی از برندهای تولید آبمیوه، در بیلبوردهای شهری با استایلی خاص حضور دارد.

البته پس از وی، حضور بهرام رادان در بیلبوردهای نوین چرم، بار دیگر اهمیت تبلیغ سلبریتی های سینما با برندهای مد و لباس داخلی را نشان داد.

۲ شرکت صنعتی یکی در حوزه طراحی و ساخت محصولات چرمی به نام پاندورا و دیگری کارخانجات ماهان دکور که در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری و منزل فعالیت می کند، در کانون توجه رسانه ای و تبلیغاتی گسترده بهنوش بختیاری در سال های اخیر قرار گرفته اند و صفحه اینستاگرام ایشان، مملو از فوتوشوت هایی است که ایشان برای معرفی این ۲ برند ایرانی منتشر کرد.

استایل کرم رنگ بهنوش بختیاری

(استایل بهنوش بختیاری در ماهان دکور)

استایل بهنوش بختیاری در ماهان دکور

مانتوهای جذاب و رنگارنگ و شاد بهنوش بختیاری

(مانتوهای جذاب و رنگارنگ و شاد بهنوش بختیاری در فوتوشوت های مختلف برای برند ماهان دکور)

بهنوش بختیاری در فوتوشوت هایی که برای تبلیغ ماهان دکور

(بهنوش بختیاری در فوتوشوت هایی که برای تبلیغ ماهان دکور گرفته است، از لوکیشن های مختلف مثل پذیرایی و آشپزخانه و نهارخوری استفاده می کند که در این تصاویر، از استایل های مختلف مانتو های شاد و رنگارنگ که کار خانه های مد پایتخت است بهره می گیرد)

او قبلا با انتشار پست اینستاگرامی به معرفی این برند پرداخت و از این که برندی است که محصولاتش با حفظ الزامات زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی (CSR) و مد سبز تولید می شود، ابزار خرسندی کرد و نوشت: ماهان دکور، برندی است که هیچ درختی رو قطع نکرده . . . هیچ چوبی در وسایلش به کار نبرده و تمام قد در حفظ محیط زیست فعالیت دارد.

بهنوش بختیاری در حمایت از برند ماهان دکور

(پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری در حمایت از برند ماهان دکور و فوتوشوت تابستانی ایشان)

یلبوردهای ماهان دکور

(حضور گسترده بهنوش بختیاری در بیلبوردهای ماهان دکور در سراسر کشور)

بهنوش بختیاری از سال ۱۳۹۳ تا کنون به عنوان مدل، سهامدار و مدیر توسعه برند Pandora با هدف ارائه محصولات با کیفیت کیف و کفش چرم ایرانی در بازار داخل کشور، کار خود را آغاز کرد و توانست با ده ها فوتوشوتی که با تولیدات این شرکت گرفت و در فضای مجازی منتشر کرد، نقش موثری در معرفی این برند به عموم مخاطبان ایرانی به خصوص بانوان جوان داشته باشد.

بهنوش بختیاری و پاندورا

(او در پست اینستاگرامی درباره پاندورا در اکتبر  ۲۰۱۵ نوشت: سلام دوستان، لازم دونستم توضیح بدم که این حقیر، مدل این برند نیستم. یکی از سهامداران و مدیران پاندورا هستم و از انجایی که بازیگرم، مثل همه کارهام حامیانم را در جریان امور کاری و سینمایی میگذارم. طبیعیه که برند خودم را تبلیغ میکنم. مثل خیلی از شما عزیزان که برای کارتون تبلیغ میکنید. حتی در پیج خودم،‌ تبلیغات دوستان رو ممنوع نکردم. بعضا لایک هم میکنم. معتقدم آدم باید هر کاری از دستش بر میاد برای مردم انجام بده. در این روزگار سخت، چه اشکالی داره که من نوعی باعث رشد کار و کاسبی یک عزیزی باشیم. چی از این بهتر. )

تبلیغات بهنوش بختیاری

(در جایی دیگر در این باره نوشت: تصور میکنم اولین خانم بازیگری در ایران هستم که بیلبورد دارم. خوشحالم که فرهنگ رو به رشد ما به تبلیغات در جهت حمایت از تولید ملی بها میده. قطعا حجاب درست عکس من نشانه استفاده ابزاری از زن نیست. بلکه همه جای دنیا از چهره های شناخته شده در جهت معرفی محصول مخصوصا وطنی استفاده میکنند. خبرهای خوبی در راه هست)

حضور بهنوش بختیاری در مراسم رونمایی از شعب این شرکت در نقاط مختلف کشور نیز با استقبال گسترده جامعه هواداران اینستاگرامی ۶ میلیون نفری ایشان مواجه شد که همواره علاقمند به پیگیری فعالیت ها و تماشای ویدیوها و تصاویر به خصوص سلفی های او از متن و حاشیه فعالیت هایش هستند. محصولات لاکچری پاندورا ، تمام چرم است و از چرم طبیعی برای طراحی و تولید آن استفاده می شود.

بهنوش بختیاری در حمایت از پاندورا

(پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری در حمایت از پاندورا و فوتوشوت ایشان با محصولات چرمی این برند)

فوتوشوت هایی که بهنوش برای پاندورا گرفته است، در سایت ها و مجلات داخلی بسیاری بازتاب پیدا کرد و این حس انتخاب این برند را برای استفاده از نام و استایل همیشه خندان بهنوش در معرفی محصولات و بازارش نشان می دهد.

برای تماشای فوتوشوت های بهنوش با این برند به صفحه اینستاگرام پاندورا در این صفحه یا سایت اینترنتی آن رجوع کنید. شرکتی که بهنوش بختیاری در سال های اخیر به تبلیغ گسترده ان در تهران و مراکز استان ها پرداخته، قریب به ۲۵ شعبه در سراسر کشور دارد.

بهنوش بختیاری در معرفی محصولات ماهان دکور

(پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری در معرفی محصولات ماهان دکور با فوتوشوتی با مانتو زرد رنگ و حضور مدیرعامل این شرکت)

از دیگر شرکت های تبلغاتی که همواره استایل مد و لباس بهنوش بختیاری را به صورت متنوع با تولیدات آن شاهد هستیم، شرکت ماهان دکور است که در زمینه فروش مبل و میز و لوازم چوبی فعالیت دارد.

 بهنوش بختیاری با مانتو تم صورتی

(فوتوشوت های بهنوش بختیاری با مانتو تم صورتی با ماهان دکور در پست های اینستاگرامی خود)

برخی از لباس های بهنوش بختیاری در فوتوشوت ها و مراسم هنری که حضور می یابد توسط شاهدخت مزون طراحی و تولید شده است.

کلکسیون فوتوشوت های تبلیغاتی بهنوش بختیاری

(از کلکسیون فوتوشوت های تبلیغاتی بهنوش بختیاری برای برند پاندورا که کیف و کفش های چرم طبیعی این برند را با استایل های رنگارنگ و فیگورهای جذاب بهنوش شاهد هستیم)

بهنوش بختیاری از کلکسیون ۲۰۱۵

(در تصویر بالا، بهنوش بختیاری از کلکسیون ۲۰۱۵ میلادی پاندورا به معرفی کفش های پاشنه بلند لاکچری این برند می پردازد)

بهنوش بختیاری در طرح های رنگارنگ و سورمه ای

(ست کیف و کفش چرمی آبی با برند پاندورا که از کلکسیون فوتوشوت های بهنوش بختیاری با این برند در سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد بودیم)

بهنوش بختیاری در طرح های رنگارنگ

(بهنوش بختیاری در طرح های رنگارنگ تمام چرمی از محصولات کیف و کفش پاندورا)

استایل های مختلف بهنوش بختیاری

(استایل های مختلف بهنوش بختیاری در فوتوشوت هایی برای پاندورا)

مدیر توسعه برند

(بهنوش بختیاری در سال های اخیر به عنوان مدیر توسعه برند این شرکت فعالیت داشته است)

فیگورهای بهنوش بختیاری

(فیگورهایی که بهنوش بختیاری برای فوتوشوت های خود می گیرد، بازتاب های رسانه ای داشته است)

فوتوشوت های جذاب بهنوش بختیاری

(بهنوش تلاش کرده تا با استفاده از لباسهای سنتی پر نقش و رنگارنگ و شاد، فوتوشوت های جذابی برای محصولاتی که تبلیغ می کند بگیرد)

حمایت بهنوش بختیاری از پاندورا

(او برای حمایت از پاندورا، تقدیرنامه هایی هم دریافت کرده است)

جشنواره گردی با بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری معمولا هر سال در جشنواره حاضر می شود. اما تا کنون موفق به شکار سیمرغ نشده است.

استایل سبز رنگ بهنوش بختیاری

(استایل سبز رنگ جذاب بهنوش بختیاری در سی و پنجمن دوره جشنواره فیلم فجر تهران)

استایل سبز رنگ جذاب بهنوش بختیاری

مزون هستی

(مزون هستی یکی از مزون های مورد علاقه بهنوش بختیاری است)

بهنوش بختیاری در جشنواره سی و پنجم

(استایل بهنوش بختیاری در جشنواره سی و پنجم)

بهنوش بختیاری در کاخ جشنواره فیلم فجر

(بهنوش بختیاری در کاخ جشنواره فیلم فجر)

استایل بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

(استایل بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر)

تصویر بهنوش بختیاری و آزاده صمدی

(تصویر بهنوش بختیاری و آزاده صمدی در جشن دنیای تصویر سال ۱۳۹۴)

حضور تلویزیونی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در تلویزیون ایران بسیار فعال است. بخشی از فعالیت های تلویزیونی بهنوش بختیاری را که معمولا با تیپ و استایل خاصی هم همراه بود می توان در شبکه نسیم دانست که به عنوان مجری، به ایفای نقش می پرداخت و البته پس از مدت کوتاهی از این شبکه رفت. اما همراهی بهنوش بختیاری با مهران مدیری در سریال های جایزه بزرگ، شب های برره و باغ مظفر در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶، تاثیر زیادی در افزایش محبوبیت ایشان داشت.

حضور بهنوش در رسانه ملی به نخستین کارش با عنوان مرگ در سکوت به سال ۱۳۷۸ باز می گردد که روبروی دوربین شهریار پارسی پور قرار گرفت. پس از آن با قاسم جعفری در سریال همسفر بازی کرد و ۲ سال بعد، نخستین فعالیتش با کیانوش عیاری را تجربه کرد که در سریال هزاران چشم روبروی دوربین این پیشکسوت سینمای ایران رفت.

استایل مد و لباس بهنوش بختیاری

(استایل مد و لباس بهنوش بختیاری در سری اول مجموعه تلویزیونی دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم)

نخستین تجربه تلویزیونی بهنوش بختیاری با رضا عطاران که در چند سال اخیر، رکورد دار گیشه در سینمای ایران شده است، به سال ۱۳۸۳ و سریال خانه به دوش باز می گردد. بهنوش بختیاری در سال ۱۳۸۶ در برنامه های تلویزیونی: چارخونه و زندگی به شرط خنده، به کارگردانی سروش صحت و مهدی مظلومی ایفای نقش کرد. در سال های پایانی دهه هشتاد شمسی نیز، بهنوش بختیاری، همکاری با مسعود ده نمکی و سعید آقاخانی را برای ایفای نقش در برنامه های تلویزیونی دارا و ندار  عید امسال تجربه کرد.

در ۵ سال اخیر، مهم ترین فعالیت تلویزیونی بهنوش بختیاری به حضور در برنامه معروف و پر طرفدار محله گل و بلبل که از شبکه دوم سیما در فاصله سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ پخش می شد اختصاص داشت. برنامه ای که بهنوش با تیپ و لباس سنتی رنگارنگ در ژانر کودک و نوجوان، روبروی دوربین احمد درویش علی پور رفت. برنامه ای که وی در نقش خانم چمنی، موفقیت های رسانه ای خوبی را از آن بدست آورد.

البته در فاصله سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴، او را در برنامه هایی چون مسیر انحرافی و خداحافظ بچه و خانه اجاره ای ۲ نیز شاهد بودیم.

حضور سینمایی بهنوش بختیاری

حضور سینمایی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه های گسترده ای که در شبکه های مختلف رسانه ملی در ۲۰ سال اخیر در کارنامه دارد، از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۶، در ۴۰ فیلم بلند سینمایی نیز با کارگردانان مختلفی همکاری کرد و روبروی دوربین انها رفت. در اکثر این فیلم ها، کارکتر طنز بهنوش، پر رنگ تر از کارکترهایی است که وی در ژانر غیر طنز ایفای نقش نمود.

تقریبا نیمی از فیلم هایی که بهنوش بختیاری در آن ایفای نقش کرده است، مربوط به سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶ است که کلیات آن را در فهرست زیر مشاهده می کنید:

  • سال ۱۳۸۹: زن ها شگفت انگیزند/ داماد خجالتی/اخراجی های ۳/آژانس ازدواج
  • سال ۱۳۹۰: ساعت شلوغی/ تو و من/ بازگشت به آینده
  • سال ۱۳۹۱: عملیات مهد کودک
  • سال ۱۳۹۲: کالسکه/ساکن طبقه وسط/پنج ستاره
  • سال ۱۳۹۳: دوریین / دزد و پری/دریا کنار/باورم کن
  • سال ۱۳۹۴: من / مشکل گیتی/ پنجاه کیلو آلبالو/
  • سال ۱۳۹۵: قهرمانان کوچک / پا تو کفش من نکن / انزوا/ماجان/ مرداد
  • سال ۱۳۹۶: استیگمات

جنجالی ترین پست های اینستاگرامی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در چند سال اخیر به دلیل در اختیار داشتن بر ببیننده ترین و پر فالورترین صفحه اینستاگرام ایرانیان، پست ها و مطالب جنجالی بسیاری در حوزه های فرهنگ عمومی، سلامت و بهداشت و کسب و کار به اشتراک گذاشت که بازتاب های گسترده فراوانی پیدا کرد.

یکی از انها، مربوط به جراحی زیبایی بهنوش بختیاری بود که واکنش های زیادی در رسانه ها به دنبال داشت. او از انجام جراحی بینی در چند سال اخیر ابراز ندامت کرد و از طرفدارانش خواست از انجام این عمل پرهیز کنند. متن کامل اظهارات ایشان که انعکاس زیادی در اینستاگرام در سال ۲۰۱۴ داشت را در زیر میخوانید.

صورت عملیه بهنوش بختیاری

روزی روزگاری در نوجوانی من اشتباه بزرگی کردم و دلیلش احساس خود کم‌بینی و نداشتن اعتماد به نفس بود. بینی نمی‌گویم فوق‌العاده، ولی متناسبم رو عمل کردم. هرگز فکر نمی‌کردم بازیگر بشم. الانم پشیمونم و به همه می‌گم صورتی که خدا بهتون داده زیباترین حالتشه. چهره خودتو، وجود خودتو دوست داشته باش. هر چیزی اصلش بهتره. مخصوصاً بازیگر اصلا نباید دست به صورتش بزنه، اما خدائیش دمم گرم که راحت راجع به این موضوع با مردمم که از خودم می‌دونمشون حرف می‌زنم. مسلماً اکثریت آدما این روزا جراحی می‌کنن و هم در میان بازیگران و هم مردم عادی تعداد عمل‌های متعدد زیاده و فقط من نیستم که راجع بهم انقدر صحبت میشه. هستند کسانی که به کل منکر جراحی میشن اما من صادقانه می‌گم و حتی اجازه می‌دم تو فیلما باهام شوخی بشه و اگه این باعث طنز میشه و شادی لحظه‌ای آدما رو فراهم میاره، انقدر جنبه‌ام بالا هست که مشکلی با این شوخی ندارم. ولی من فقط و فقط یک بار عمل کردم. آخه شنیدم که میگن همه جاش عملیه. نه عزیزانم، اینطور نیست.

بهنوش بختیاری در سال های اخیر

(از جنجالی ترین پست های اینستاگرامی بهنوش بختیاری در سال های اخیر، مربوط به ۲ پست بالا بود. یکی از ان ها مربوط به حضور ایشان در جشن دنیای تصویر (حافظ) بود که به دلیل عدم انتشار تصاویرش، درپستی اینستاگرامی به انتقاد از عکاسان مراسم پرداخت. پست بعدی به انتقاد بهنوش بختیاری از مصرف مشروبات الکی در جامعه و مشکلاتی که برای پارک بانان برخی از رانندگان مست ایجاد می کنند مرتبط شده است)

جراحی سخت بهنوش بختیاری

(شکر خدا که جراحی سخت روزهای اخیر من به خیر گذشت)

بهنوش بختیاری و حجاب در مشهد مقدس

(بهنوش بختیاری و حجاب در مشهد مقدس)

بهنوش بختیاری در دی ماه ۹۶

(پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری در دی ماه ۹۶ که خبر از حضور ایشان در فیلم سینمایی آرینا به کارگردانی احمد تجری می دهد)

بهنوش بختیاری در این پست اینستاگرامی

(بهنوش بختیاری در این پست اینستاگرامی، استایل مد و لباس خود را در فیلم لالا کن که در حال فیلمبرداری آن است نشان داد)

پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری

(پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری در آذر ماه ۹۶ که او را در پشت صحنه فیلم آقای سانسور در نقش هاله دیباج نشان می دهد. گریم این کار از سمانه مرادپور و طراح لباس نیز مهری شیرازی اعلام شده است)

ویدیوی بهنوش بختیاری

(تصویری از ویدیوی بهنوش بختیاری که او را در حال کمک به مستعفین حاشیه تهران نشان می دهد. او نوشت: بله در همین تهران. ۱۵ میلیون کمک شما رو رسوندیم به چند خانواده بچه دار . همراه با خیره مهر آفرین و نبض. این فیلم را اینجا تماشا کنید که حدود ۴۱۰ هزار لایک دریافت کرد و پر لایک ترین پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری در سال ۹۶ است)

توصیه های مد و لباس و دکوراسیون بهنوش بختیاری

خیلی ها دوست دارند بدانند که سلبریتی ها، چه نوع استایل مد و لباس را بیشتر می پسندند و طرفدار چه طیف رنگی هستند و عاشق کدام رنگ بوده و دکوراسیون خانه خود را چطور دیزاین می کنند. بهنوش بختیاری که خود را فردی فعال در حوزه های مختلف سبک زندگی نشان می دهد، در گفت و گو با رسانه ها، به این موضوعات پاسخ داده که خلاصه آن را در زیر مشاهده می کنید.

  • بهنوش بختیاری، عاشق سبک زندگی انرژی مثبت است.
  • بهنوش بختیاری، سادگی و خلوت بودن دکوراسیون شیک خانه را به مبلمان های غول پیکر فلزی لاکچری ترجیح می دهد.
  • بهنوش بخیتاری از مبلمان استیل فراری است و به خانه های کوچک توصیه می کند که از این دکوراسیون پرهیز کنند.
  • بهنوش بختیاری از بوفه های بزرگ و درشت هیکل و تلفیق رنگ های نقره ای و طلایی با تزیینات آنچنانی دوری می کند.

استایل مد و لباس بهنوش بختیاری

(استایل مد و لباس بهنوش بختیاری در خریدهای روزانه)

  • بهنوش بختیاری خود را طرفدار مکتب IKEA (شرکت سازنده مبلمان و دکوراسیون خانه سوئدی) می داند. آیکیا به زندگی فلت (FLAT) و دکوراسیون غیر مجلل اما شیک و زیبا با کمترین برش و ظریف کاری اعتقاد دارد و معتقد است که خانه ایده آل را باید ارزان، ساده، شیک و پر انرژی طراحی کرد.
  • بهنوش بختیاری، فرش ایرانی را به عنوان هنر ایرانی، اثری برای آویزان کردن بر روی دیوار می داند.
  • بهنوش بختیاری می گوید که فرش دستبافت را زیر پا نمی اندازد.
  • بهنوش بختیاری عاشق رنگ زرد است. بارها او را در مزون ها، با لباس های زرد رنگ دیده ایم.

بهنوش بختیاری عاشق رنگ زرد

  • بهنوش بختیاری خودش را طرفدار مکتب خانه های خلوت عشقولانه می داند که به گفته ایشان، سادگی و خلوتی دو اصل در ژورنال های دکوراسیون خانه های لوکس هم هست.
  • بهنوش بختیاری معتقد است که در خانه، نباید چیزی که جنبه کاربردی ندارد، وجود داشته باشد (فنگ شویی).

بهنوش بختیاری در شام ایرانی

(بهنوش بختیاری در شام ایرانی)

  • بهنوش بختیاری خود را طرفدار کمدهای کپسولی می داند. یعنی چند لباس با طیف رنگی مختلف در مکان های مختلف که انتخاب سریع و صحیح را در فصول مختلف می دهد.
  • بهنوش بختیاری به طرفداران لاکچری و غیر لاکچری خود همواره در مراسم مختلف توصیه کرده که شاد باشند و رنگی بپوشند.
  • بهنوش بختیاری، طرفدار لباس های پوشیده بلند گلدوزی شده با تناژ رنگ روشن است.

بهنوش بختیاری در مزون هستی تهران

(بهنوش بختیاری در مزون هستی تهران)

  • رنگ مورد علاقه بهنوش بختیاری، رنگ بژ است. رنگی کمتر دیده شده در استایل مد و لباس مردان و زنان و حتی در دکوراسیون منازل. او تلفیقی از رنگ های طوسی، سبز و یشمی را فوق العاده می داند و از آنها به عنوان رنگ اول یاد می کند.

سلفی خندان بهنوش بختیاری

(سلفی خندان بهنوش بختیاری در خانه پدری)

  • دکوراسیون خانه بهنوش بختیاری، زمانی از چوب بود که حس انرژی مثبت به وی می داد. اما اکنون سفید سفید است و تنها چیز رنگی در خانه، یک ننو است.

کیکی ۷ طبقه به مناسبت تولد بهنوش بختیاری

(کیکی ۷ طبقه به مناسبت تولد بهنوش بختیاری!)

بهنوش بختیاری از طرفداران شال و لباس

(بهنوش بختیاری از طرفداران شال و لباس هایی با نقش ها و نوشته هایی از فرهنگ و ادب ایران زمین است)

بهنوش بختیاری عاشق صنایع دستی

(بهنوش بختیاری خود را عاشق صنایع دستی ایران و همچنین لباس های سنتی اقوام ایرانی می داند و بعضا از این استایل ها بر تن می کند که در تصویر بالا مشاهده می کنید)

لباس های سنتی بهنوش بختیاری

(لباس های سنتی بهنوش بختیاری در برنامه های تلویزیونی)

بهنوش بختیاری در لباس ایل پوش قشقایی

(بهنوش بختیاری در لباس ایل پوش قشقایی با تناژ رنگ زرد خوش رنگ)

امیدواریم در این گزارش خواندنی، با سبک مد و لباس و سلیقه و دکوارسیون بهنوش بختیاری آشنا شده باشید. برای آگاهی از متن و حاشیه زندگی سلبریتی های ایرانی و خارجی، گزارشات اینستاگردی لوکس تهران را دنبال کنید. اگر علاقمند به طراحی لباس هایی مثل پوشش های متنوع سنتی و فرنگی بهنوش بختیاری هستید، میتوانید در رشته کارشناسی طراحی پارچه و لباس در ایران یا خارج از کشور تحصیل کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را همواره در لوکس تهران مشاهده کرده و ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه کنید.

به قول بهنوش:

 روز عالی ، پرتقالی . . .  شل و پلتونم!

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا