سبک زندگی لوکس

با هتل های ۵ ستاره تفلیس و باتومی آشنا شویم

تفلیس و باتومی

گرجستان، چند سالی است که به فهرست اولویت های گردشگری ارزان و آسان هموطنان در کشورهای اطراف اضافه شده و دیگر تنها دبی، استانبول،  آنتالیا، کوشی آداسی و حتی باکو و ایروان، به عنوان مقصدهای ارزان گردی هیجانی به شمار نمی رود. پس از لغو روادید سفر ایرانیان به گرجستان از سال ۲۰۱۵ میلادی، شاهد سفر میلیون ها تن از هموطنان به این کشور زیبا در مرزهای شمالی ایران هستیم.

گرجستان اگر چه کشورهای دیدنی، تاریخی و زیبا با قابلیت های فرهنگی و سنتی متنوع و جذابی به شمار می رود، اما در قیاس با چند مقصد گردشگری که در بالا عنوان کردیم، جاذبه های بسیار کمتری دارد و کشوری در حال توسعه و رونق در صنعت گردشگری به شمار می رود. اما به نظر می رسد، افزایش سطح سرمایه گذاری های بین المللی در این کشور در یک دهه اخیر که با تزریق دلارهای گردشگران به خصوص ایرانیان، بستر توسعه ملی این صنعت در سرزمین گرج ها فراهم شده است، بتوان انتظار داشت تا در یک دهه آینده، گرجستان یکی از هاب های گردشگری در این بخش از جهان شود.

البته علاوه بر گرجستان، صربستان نیز اخیرا به فهرست کشورهایی که هموطنان بدون دریافت روادید در مبدا میتوانند به آن سفر کنند اضافه شده است و این کشور زیبای اروپایی، یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری طبیعی در اروپا به شمار میرود که اگر فاصله آن با فرودگاه های بین المللی ایران به نسبت دور نبود، شاهد فزونی گرفتن شمار مخاطبان سفر به صربستان، در قیاس با شهرهای گرجستان و ترکیه بودیم.

هتل های ۵ ستاره مجلل در مرکز شهر تفلیس گرجستان

(تصویر لابی یکی از هتل های ۵ ستاره مجلل در مرکز شهر تفلیس، پایتخت گرجستان)

اقامتی ارزان قیمت هم در تفلیس و باتومی گرجستان

(توجه کنید که امکانات اقامتی ارزان قیمتی هم در تفلیس و باتومی در اختیار گردشگران است. برای کسب اطلاعات بیشتر این ظرفیت ها را در HOSTELWORLD.COM جستجو کنید)

اقامت گاه های مجلل پایتخت گرجستان

(تصویری از لابی مجلل هتل ۵ ستاره بالتیمور تفلیس را مشاهده میکنید که یکی از اقامت گاه های مجلل پایتخت گرجستان به شمار می رود)

در گزارش امروز سرویس گردشگری لاکچری مجله تخصصی لوکس تهران، قصد داریم برای آن دسته از عزیزانی که به مناسبت تعطیلات کریسمس ۲۰۱۸ و همچنین در آستانه نوروز ۹۷، قصد سفر به این دیار زیبا و دیدنی را دارند و دوست دارند در سفر خود، با اقامت های لوکس و مجلل آن آشنا شوند، بیش از ۱۰ هتل  لوکس در شهرهای تفلیس و باتومی را معرفی کرده ایم که با مطالب تکمیلی و جالبی از دنیای هشتگ گردی اینستاگرام نیز همراه شده است.

با لاکچری گردی امروز ما در تفلیس و باتومی همراه ما باشید.

توصیه های ویژه به مسافران گرجستان

اگر شما با خواندن این مطلب لوکس تهران قصد سفر به گرجستان را در آینده نزدیک دارید، پیشنهاد میکنیم که برای استفاده بهتر و بیشتر از این سفر، توصیه های ۷ گانه زیر را در نظر داشته باشید که تجربه هایی خوبی از لاکچری گردها و حتی گردشگران خودمانی در سفر به دیار گرجستان محسوب میشود.

کاربران تفلیس گرد تریپ ادوایزر

(بیش از ۷۷ هزار توصیه توسط کاربران تفلیس گرد تریپ ادوایزر در اختیار گردشگران قرار گرفته است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید. اگر قصد تفریح در تفلیس دارید، ۲۵ هزار توصیه توسط کاربران این سایت در اختیار شما است)

  • گرجستان گردی با تریپ ادوایزری ها: سفر به گرجستان با توجه به اینکه سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا به این دیار می روند، با استفاده از سایت تخصصی گردشگران اینترنت ، میتواند جذاب تر باشد. بیش از نیم میلیارد توصیه توسط کاربران جهانگرد تریپ ادوایزر به صورت رایگان به منظور معرفی مقصدهای گردشگری و جاذبه های تاریخی و باستانی و طبیعت گردی و همچنین اقامت گاه های لوکس و معمولی در کشورهای مختلف دنیا ارائه شده است که ساکلوپدیای ارزنده و زنده ای از سایبر توریسم جهان است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید ، با مراجعه به بخش گرجستان ، در جریان توصیه های شگفت انگیز کاربران گرجستان گرد قرار گرفته و در انتخاب هتل ، رستوران، موزه گردی، گالری گردی، ساحل گردی و طبیعت گردی و پاساژ نوردی در این سرزمین، همواره از تجربه ها و مشورت های ارزنده کاربران گرجستان گرد تریپ ادوایزر بهره مند شوید.

گرجستان گردی با تریپ ادوایزری ها

(در سایت لونلی پلنت میتوانید اطلاعات خوبی درباره گرجستان گردی پیدا کرده و با گردشگران بین المللی شهر آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید. )

  • لونلی پلنتی های گرجستان: سایت دیگری که همواره در مجله تخصصی لاکچری لوکس تهران به عزیزان گردشگر معرفی میکنیم، لونلی پلنت هست. لونلی پلنت، یکی از برترین ناشران کتاب های راهنمای گردشگری به نقاط مختلف جهان از جمله ایران و گرجستان است. سایت لونلی پلنت، یکی از درگاه های مطرح گردشگری بوده ودر آن صدها هزار کاربر عضویت دارند. برای سفر به گرجستان، اگر دنبال همسفر هستید، اگر میخواهید با جاذبه های گردشگری و شکم گردی و لاکچری گردی تفلیس و باتومی و شهرهای دیگر آشنا شوید و با گردشگران بین المللی ساکن این دیار آشنا شوید، به این لینک بروید.

سفر به گرجستان

  • ازبوکینگ تا اکسپدیا: اگر در سفر به گرجستان، علاقه ای به رزرو تور نداشته و قصد دارید تا به صورت گروهی یا انفرادی رهسپار دیار خاچاتوری و خانیکی بشوید، توصیه میکنیم که کارت اعتباری ارزی بین المللی تهیه کرده و مستقیم به رزرو هتل های لاکچری و خرید بلیط هوایپما اقدام کنید. سایت های : BOOKING, HOTELS, EXPEDIA امکان رزرو هتل های ۲ تا ۵ ستاره را در شهرهای مختلف این کشور در اختیار شما قرار می دهند. ضمن اینکه در برخی از ایام سال، تخفیف های باور نکردنی توسط این ۳ سایت در اختیار گرجستان گردها قرار می گیرد که میتوانند با نرخ اقامت در هتل های ۳ ستاره، در هتل ۵ ستاره اقامت کنند!

سایت بوکنیگ در اختیار گرجستان گردها

(فرصت های اقامتی متنوعی که سایت بوکنیگ در اختیار گرجستان گردها ارائه میدهد را در نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید)

  • هشتگ گردی:‌ حتما در مقاله هشتگ های مد گردی لوکس تهران خواندید که یکی از بهترین و جذاب ترین ظرفیت های شبکه اجتماعی محبوب عکس محور این روزها (اینستاگرام) هشتگ بازی است که میتوان با جدید ترین موضوعات و پست ها در حوزه ای خاص آشنا شد.

مقصدهای گردشگری هنر شهر تفلیس گرجستان

(تصویر یکی از مقصدهای گردشگری هنر شهر تفلیس را مشاهده میکنید که بر روی هشتگ معروف TBILISI‌تگ شده است. این سازه جذاب توسط شرکت ایتالیایی FUKSAS طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ۲۵ هزار فالوری آن در این نشانی مراجعه کنید)

صفحه اینستاگرامی گردشگری در گرجستان

(تصویر یکی از پارک های دیدنی شهر تفلیس که بر روی صفحه اینستاگرامی گردشگری در گرجستان به اشتراک گذاشته شده است و روی هشتگ TBILISI تگ شده است. اطلاعات بیشتر را در این نشانی مشاهده فرمایید)

نور پردازی شبانه برج بلند MTATSMINDA PARK TOWER در تفلیس گرجستان

(تصویری دیدنی از نور پردازی شبانه برج بلند MTATSMINDA PARK TOWER در تفلیس گرجستان را مشاهده میکنید که روی این هشتگ تگ شده است)

گردشگر آسیایی در گرجستان

(این گردشگر آسیایی با انتشار این عکس از سفرهایش به گرجستان، سفر به این دیار را مملو از شادی و جذابیت وصف ناشدنی می داند. عکس هایی که ایشان روی هشتگ تفلیس و صفحه خودش بارگذاری کرده  است را اینجا ببینید)

منطقه جنگلی شهر تفلیس گرجستان

(نمایی از منطقه جنگلی شهر تفلیس که معماری خانه ها و رنگ بندی نما را نشان می دهد و روی هشتگ تفلیس تگ شده است. برای دیده شدن بیشتر این عکس، از هشتگ تراول جورجیا و جورجیا نیز استفاده شد)

خیابان های تفلیس گرجستان را در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی

(ساموئل کازاریان با انتشار عکس بالا، نور پردازی خیابان های تفلیس را در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی نشان می دهد که روی هشتگ تفلیس تگ شده است)

غذاهای دلچسب در گرجستان

(تفلیس، مقصد خوبی برای شکم گردها محسوب می شود تا غذاهای قفقاز را با طعم و مزه های دلچسب تست کنند. این عکس بر روی هشتگ تفلیس تگ شده است. عکس های جذاب دیگر را اینجا تماشا کنید)

نمایی دیدنی از شهر تفلیس

(نمایی دیدنی از شهر تفلیس در دو قاب متفاوت که بر روی هشتگ تفلیس تگ شده است)

دیدنی ترین سازه های پایتخت گرجستان

(در تصویر بالا، نمایی از شهر تفلیس را از زیر پل صلح مشاهده میکنید که یکی از دیدنی ترین سازه های پایتخت گرجستان بوده و از جمله لوکیشن های هیجان انگیز شهر برای سلفی بازهای اینستاگرام است. تصویرهای بیشتر را در این آدرس مشاهده کنید که کاربران بارگذاری کرده اند)

منطقه بام تفلیس در گرجستان

(تصویری از منطقه بام تفلیس در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی را تماشا می کنید که روی هشتگ تفلیس تگ شده است . این عکس را سارسانا منتشر کرد)

منطقه قدیمی شهر تفلیس در گرجستان

(تصویری از منطقه قدیمی شهر تفلیس را مشاهده میکنید که یکی از مقصدهای گردشگری گردشگران در این شهر تاریخی محسوب میشود. کلکسیونی از تصاویر این قسمت تفلیس را در این نشانی مشاهده کنید)

هشتگ تفلیس گرجستان

(اگر به تفلیس رفتید، این شام وسوسه انگیز را میتوانید در کافه رستوران روستاولی تناول کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه فرمایید که روی هشتگ تفلیس نیز به اشتراک گذاشته شده است)

صبحانه هیجان انگیز در گرجستان

(این صبحانه هیجان انگیز را که با خاچاتوری تازه نیز همراه شده است در کافه G,VINO شهر تفلیس میل کنید. اطلاعات بیشتر را در این نشانی دنبال کنید که روی هشتگ تفلیس نیز تگ شد)

انواع و اقسام میوه ها در شهر تفلیس گرجستان

(در شهر تفلیس، انواع و اقسام میوه های حاره ای و قفقازی و بین المللی از نقاط مختلف دنیا در اختیار گردشگران است. همچون میوه فروشی بالا، میوه های خشک شده و خشکبار نیز در دسترس لاکچری گردها قرار دارد)

کوچه پس کوچه های تفلیس

(گشتی در کوچه پس کوچه های تفلیس را در تصویر بالا که تفلیس را در روزهای پایانی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد، مشاهده میکنید. عکس روی هشتگ تفلیس بارگذاری شده و توسط اکا کاناشویلی عکسبرداری شد)

مثلا با مراجعه به هشتگ: FASHIONBLOGGER می توانید روزها به هزاران عکسی که مد نویس های دنیا به معرفی طرح ها و نقش ها و برندهای جدید جهان اقدام میکنند دسترسی داشته و اطلاعات جالب توجهی دریافت کنید. همچنین با مراجعه به هشتگ FOODBLOGGER میتوانید دنیا را از دید شکم گردهای اینستاگرام  مشاهده کرده و با طعم و مزه و رنگ و رسپی و شیوه پخت غذاهای مختلف دسترسی پیدا کنید! در عرصه سفر و همچنین گرجستان گردی نیز چنین ظرفیتی وجود دارد. هشتگ های سفر مانند:‌  TRAVEL, TRABELBUDDI, TRAVELGRAM, TRIP و امثالهم، شما را با روزانه با هزاران مقصد توریستی در سراسر جهان آشنا میکند. در سفر به گرجستان نیز، ااز هشتگ های مربوطه مانند:  GEORGIA, TBILISI, BATUMI, VISITTBILISI استفاده کنید.

  • سایت های رسمی: در سفر به هر نقطه ای از دنیا، تلاش کنید که برای آشنایی با مقصدهای لاکچری گردی یا گردشگری خودمانی، از منابعی که سایت های رسمی و دولتی ان کشور ارائه میکنند استفاده کرده و اطلاعات لازم را جهت برنامه ریزی اثربخش سفر بدست آورید. این سایت، از جمله سایت های مرجع گردشگری گرجستان است. اگر قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در این کشور در حال توسعه را دارید نیز به این لینک مراجعه کنید.
  • اینترنیشن و کوچ سرفینگ: مهم نیست هدف شما از سفر به گرجستان، لاکچری گردی، تحصیل، کسب و کار یا گردش چند روز است. اینترنیشنی که میلیون ها کاربر در نقاط مختلف دنیا هستند، هر هفته و هر ماه در بیش از ۳۹۰ شهر دنیا، رویدادهای رایگان را در اختیار گردشگران (EXPAT) قرار می دهند. در تفلیس نیز آنها در هفته و هر ماه، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری داشته که حضور (ATTEND) شما میتواند فرصت خوبی برای آشنایی با گردشگران و شهروندان گرجی و تبادل اطلاعات باشد. اگر قصد اقامت چند ساعته یا چند روزه انفرادی در گرجستان دارید، کوچ سرفینگ ها (میزبان های مهمان نواز رایگان) میتوانند خدماتی در اختیار شما قرار دهند.
  • دنیای AIRBNB:  بعضی ها گمان میکنند که تنها روش اقامت، استفاده از هتل و خدمات این مجموعه های اقامتی است. در حالی که اگر قصد صرفه جویی در پول خود را دارید، با دنیای HOSTELWORLD آشنا شده و با ده ها هاستل تفلیس و باتومی و سایر شهرهای این کشور آشنا شوید . هاستل، خدمات لوکس هتل را ندارد اما فضای خودمانی برای کسانی است که قصد دارند با کمترین هزینه، شب یا شب هایی را به صبح رسانده و کم هزینه سفر کنند.

هاستل های متعدد در گرجستان

(هاستل های متعددی در گرجستان توسط هاستل ورلد قابل رزرو است. بیش از ۹۰ فرصت رزرو هاستل گرجستان را اینجا مشاهده کنید)

البته اگر هاستل نوردی را دوست ندارید، پیشنهاد دیگری داریم. از خدمات ایر بی ان بی که یکی از برترین سایت های معرفی خانه های اجاره ای از لوکس تا معمولی در سراسر جهان است استفاده کنید. ده ها خانه لاکچری تا متوسط در شهرهای مختلف گرجستان در رنج های قیمتی متنوع در اختیار شما است. مخصوصا اگر گروهی سفر میکنید که اقامت در خانه های لوکس دوبلکس شهرواندان گرجستان، میواند جذاب، جالب و خاطره انگیر باشد و شما را با سبک زندگی گرج ها از نزدیک آشنا کند.

لاکچری گردی در هتل های تفلیس

تفلیس، شهر تاریخی و دیدنی گرج ها، بزرگ ترین شهر قفقاز است و قریب به یک و نیم میلیون جمعیت دارد. قرار گرفتن رود متکواری در وسط تفلیس، همچون رود سن در پاریس و تیمز در لندن، زیبایی خاصی را به این شهر تمییز و آرام بخشیده است. جالب است که بدانید، تفلیس در صد کیلومتری رشته کوه های قفقاز و در دویست و پنجاه متری جنوب دریای سیاه قرار دارد. همواره تفلیس به خاطر واقع شدن در محل تلاقی راه های مهم، مکان پر اهمیتی برای تبادلات سیاسی و تجاری بوده و با جاذبه های دیدنی بسیار، مقصد خوبی برای گردشگران ارزان گرد و حتی لاکچری گرد محسوب می شود.

تفلیس، اگر چه پایتخت پر گردشگر گرجستان است، اما انتظار انتخاب هتل های لاکچری مثل دوبی و آنتالیا و باکو را نداشته باشید. اما به هر حال برای ویژه پسندها و خاص گردها، انتخاب های هیجان انگیزی همچنان در دسترس است.

اتاق های هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

(تصویری از شهر دیدنی تفلیس از داخل یکی از اتاق های هتل رادیسون بلو تفلیس)

یکی از بهترین هتل های لوکس تفلیس را که بارها توسط کاربران تریپ ادوایزر و حتی سایت های معروف مانند گاردین و حتی پرتال رزرواسیون هتلز دات کام به عنوان مقصد اقامتی عالی معرفی شده است میتوان رادیسون بلو دانست که در سال نوامبر ۲۰۱۶ میلادی به عنوان هتل برتر گرجستان، تقدیر نامه از TRIPADVISOR دریافت کرد. هتلی به نسبت گران در کشور گرجستان که برای اقامت، باید بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ دلار به ازای هر شب پرداخت کرد.

نمایی از هتل رادیسون تفلیس گرجستان

(نمایی از هتل رادیسون تفلیس)

البته این قیمت هر سال با کمی افزایش یا کاهش همراه می شود. اقامتی فوق العاده در هتلی مجلل را میتوان در این کشور تجربه کرد. RADISSON BLU IVERIA HOTEL تفلیس، با سازه ای تمام شیشه ای که نور  پردازی فوق العاده ای در شب دارد، خود را به عنون یکی از گزینه های مهم لاکچری گردهای این شهر معرفی می کند.

از طبقات بالایی  این هتل میتوان شهر زیبای تفلیس که در نیمه دوم سال، هزار رنگ  و در زمستان کاملا سفید می شود را مشاهده کرد که لوکیشن خوبی برای سلفی بازها و استوری بگیرهای اینستاگرام است. ۲۵۰ اتاق این هتل همه زیر پوشش اینترنت پر سرعت است و در رستوران آن میتوانید انواع و اقسام غذاهای گرجی و ملل را تست کنید.

هتل رادیسون تفلیس گرجستان

(نمایی از هتل رادیسون تفلیس)

البته مرکز SPA هتل، دوش های آبشاری رنگارنگی که در هتل های دوبی شاهد بودیم را ندارد، اما برای رفع خستگی مهمانان لاکچری گرد، گزینه خوبی به نظر می رسد. از نظر هتل های خانوادگی و هتل های تجاری، این هتل ۵ ستاره همواره در رده اول قرار داشته است.

سالن بدنسازی و استخرهای سرپوشیده و سرباز و همچنین وای فای پر سرعت رایگان از جمله خدمات این هتل در کنار اتاق های لوکس و پذیرایی خوب کارکنان است. این هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس حدود بیست دقیقه فاصله دارد. اگر قصد پیاده روی عصرانه در این شهر داشته باشید، فاصله هتل تا سالن اپرا تفلیس و باغ سامایا و حتی میدان معروف انقلاب (ROSE REVOLUTION) کم تر از سیصد متر است. اگر حیوان دارید، این هتل را انتخاب نکنید.

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

(مرکز SPA در هتل رادیسون بلو تفلیس)

آدرس:  SUARE 1, IBLISI , ROSE REVOLUTION

اگر با دیدن عکس ها و اطلاعاتی که از هتل بلو ارائه کردیم، مشتاق اقامت در این هتل نیستید، هتل دیگری را مد نظر داریم. هتل TBILISI MARRIOTT از دیگر مقصدهای اقامتی لاکچری گردهای تفلیس است که هم از نظر موقعیت مکانی و هم دید شهری و هم مجموعه خدماتی که در اختیار گردشگران قرار میدهد، هتل ارزنده به شمار می رود و هزاران توصیه اقامتی از ان توسط تریپ ادوایزری ها ثبت شده است. یکی از دیدنی ترین بخش های این هتل را میتوان همچون هتل های ۵ ستاره دوبی، لابی بی نظیر آن دانست که در وهله اول، نظر شما را جلب میکند. لوسترهای بزرگ و درخشانی که از سقف آویزان است، شکوه خاصی را به هتل می دهد. تسلط کارکنان به زبان های گرجبی و انگلیسی و بعضا فرانسه، با استقبال گردشگران تریپ ادوایزر روبرو شده است.

هتل ماریوت تفلیس گرجستان

هتل ماریوت تفلیس را بسیاری از تاکسیرانان می شناسند. اگر  چه نصف هتل بلو اتاق دارد، اما همواره مملو از گردشگران از سراسر جهان است. اگر در ماریوت اقامت کنید، برای مشاهده مقصدهای تاریخی و باستانی شهر، فاصله زیادی ندارید. اگر عاشق غذاهای فرنگی هستید ، رستوران PARNAS میتواند طعم غذاهای اروپایی و حتی گرجی را برای شما خلق کند. این هتل بارها در فهرست هتل های رمانتیک گردهای گرجستان قرار گرفته است که وای فای پر سرعت و خدمات جذابش، آن را برای اقامتی زیر ۳۰۰ دلار در هر شب توجیه میکند.

هتل BLUE گرجستان

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس، کمتر از هتل BLUE است و همانطور که گفتیم، فاصله کمی تا مراکز دیدنی شهر تفلیس مثل: سالن اپرا، سالن تئاتر مرکزی تفلیس، میدان انقلاب و همچنین پارک آوریل دارد. بنابراین برای تماشای مناطق دیدنی شهر، نیازی  به پرداخت هزینه به نسبت گران تاکسی در تفلیس  نیستید.

اقامت در ماریوت تفلیس گرجستان

اگر عاشق روستاولی گردی (خیابان معروف تفلیس) هستید، اقامت در ماریوت را توصیه میکنیم.

همانطور که در ابتدای گفتار اشاره کردیم، یکی از سایت های معروف برای رزرواسیون هتل، EXPEDIA.COM است. هتل PEREFERENCE HUALING TBILISI انتخاب شماره ۱ این سایت در لاکچری گردی گرجستان به شمار می رود. این هتل از جمله هتل های لوکس و ۵ ستاره پایتخت گرجستان بوده و در نزدیک ساحل بنا شده است و دویست و پنجاه اطاقش، مشرف به ساحل است. هتل هالینگ پرفرنس تفلیس، دیزاین فرانسوی داشته و فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی این شهر دارد که تنها ۱۲ کیلومتر است.

شهرک جدید دریایی تفلیس گرجستان

وای فای پر سرعت رایگان و سالن های بدنسازی و SPA و استخر، از جمله خدمات جنبی هتل است. این هتل در شهرک جدید دریایی تفلیس به نام: TBLISI SEA NEW CITY قرار دارد که منطقه گردشگری پر مخاطبی در این شهر در نیمه نخست سال است.

اتاق خواب های لاکچری هتل های تفلیس گرجستان

هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان

(میز صبحانه هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس)

از دیگر مقصدهای اقامتی لاکچری شهر را میتوان به هتل بالتیمو اشاره کرد که گران ترین هتل تفلیس به نظر می رسد. قیمت اتاق های آن بین ۱۸۰ تا ۵۰۰ دلار متفاوت بوده و امکانات و دیزاینش برابری میکند با هتل های لوکس دوبی و آنتالیا. امکانات خوبی و چشم انداز فوق العاده آن، فرصت خوبی را برای گردشگران لاکچری فراهم می کند تا VIEW رویایی از شهر زیبا تفلیس داشته باشند . خدمات SPA این هتل در گرجستان کم نظیر است و با خدمات وای فای رایگان پر سرعت و سالن بدنسازی و استخر و رقص، گزینه خوبی برای اقامت لاکچری گردها به شمار می رود.

گران ترین هتل تفلیس گرجستان

به نسبت هتل های دیگر کمی از فرودگاه تفلیس دور تر است و شما باید حدود ۲۰ کیلومتر را طی کنید که تقریبا نیم ساعت زمان می برد. اما نکته مهم در اقامت در این هتل آن است که برخی از مناطق گردشگری شلوغ شهر مانند: سالن اپرا، تئاتر تفلیس، کنسرت هال بزرگ تفلیس، میدان انقلاب و کاخ ریاست جمهوری این شهر در نزدیکی  بالتیمو واقع شده است و فرصت پیاده گردی آسانی را در اختیار مسافران بالتیمو قرار می دهد.

مناطق گردشگری گرجستان

عاشقان روستاولی گردی، بالتیمور را در نظر داشته باشند.

همانطور  که در معرفی هتل های بالا گفتیم، هتل ها اکثرا نزدیک میدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس که از خیابان های معروف این شهر است قرار دارند. خیابان یک و نیم کیلومتری روستاولی، از میدان تاویسوپلبا آغاز و به خیابان کوستاوا ختم می شود و بسیاری از مراکز تجاری و سیاسی و هنری دولتی و غیر دولتی شهر در این مسیر قرار دارند. از سالن اپرا و باله تفلیس گرفته تا مجلس و نهاد ریاست جمهوری گرجستان در این خیابان است.

سالن اپرا و باله تفلیس گرجستان

اگر به تفلیس رفتید

  • دیدار از دریاچه LISI را که در شمال تفلیس قرار دارد در نظر داشته باشید که از جاذبه های گردشگری طبیعتی تفلیس است.

گردشگری طبیعتی تفلیس گرجستان

  • در جنب رودخانه کورا ، شاهد ملحه ای هستیم که به محله حمام های سنتی شهر معروف است. چشمه های آب گرم طبیعی ان سبب شده تا مقصد اکو توریسم تفلیس باشد.
  • اگر عاشق AQUA PARK هستید، پارک آبی تفلیس گزینه خوبی برای ورزش های هیجان انگیز آبی است. البته حس WILD WODY دوبی را تداعی نمی کند، اما در نیمه نخست سال که هوا اجازه می دهد، میتوان از این منطقه بهره برد و تنی به آب زد. البته سواحل باتومی، جای بهتری برای شنا محسوب می شود.

کلیسا گردی در گرجستان

  • اگر عاشق کلیسا گردی هستید، تفلیس مقصدهای گردشگری مذهبی زیادی دارد که یکی از آنها کلیسای صخره ای تفلیس است که بیش از ۱۵۰۰ سال قدمت دارد.
  • اگر عاشق تله کابین گردی بر فراز تفلیس هستید، توصیه میکنیم که از قلعه NARLIKA دیدن کنید که در طول تابستان گردشگری بسیاری را به سمت خود می کشاند و میتوان نورپردازی و رقص فواره ها را در شبهای تفلیس شاهد بود. نایت لایف تفلیس هم برای لاکچری گردها، توصیه شده است!
  • پل صلح همچون پل طبیعت تهران، یکی از دیدنی های شب گردی و روز گردی تفلیس است. بیش از شش هزار لامپ LED نصب شده بر روی آن سبب شده تا این مقصد گردشگری جدید تفلیس، مکان جالبی برای لوکیشن های تصویربرداری و سلفی باشد.
  • اکثر هتل های لاکچری تفلیس، نزدیک کلیسای جامع شهر معروف به سامیا است که بزرگ ترین کلیسای ارتدکس جهان بوده و قریب به ۱۰۰ متر ارتفاع دارد. معماری خاص و نور پرداز شبانه اش، شکوه خاصی را به این مقصد مذهبی گردی تفلیس داده است.

پایتخت گرجستان

  • اگر به صد کیلومتری جنوب پایتخت گرجستان بروید با یک شهر قدیمی آشنا می شوید که قدمتی مثل شهر سوخته ایران (بهشت باستان شناسی جهان در سیستان و بلوچستان) ندارد. شهر سیقناقی تفلیس در منطقه کاختی واقع شده و اتوبوس برون شهری و تاکسی برای رفتن به آنجا از مرکز تفلیس در دسترس است.

سفر به باتومی: آنتالیا در گرجستان

اگر قصد ورزش های آبی و ساحل گردی دارید، باتومی، دومین شهر توریستی گرجستان را به شما پیشنهاد میکنیم که لحظات فرح بخشی را میتوان در این شهر ساحلی تجربه کرد. البته بیشتر مسافران، این شهر زیبا را در نیمه نخست سال که هوا سرد نیست را برای سفر به این دیار انتخاب می کنند. از تفلیس به سمت باتومی، هواپیما و اتوبوس برون شهری و تاکسی در دسترس گردشگران خواهد بود.

آنتالیا در گرجستان

اگر چه باتومی شهری کوچک محسوب می شود، اما یکی از مدرن ترین شهرهای گرجستان بوده و سالانه پذیرای صدها هزار گردشگر از سراسر ایران و جهان است. چند سالی است که باتومی گردی به فهرست انتخاب های ایرانیان در مناطق مرزهای شمالی کشور اضافه شده و به نظر می رسد که در سالهای آینده نیز این روند ادامه داشته باشد. شهری در کرانه دریای سیاه که با بناها و اقامتگاه های مجللش، قطعا یکی از مقصدهای لاکچری گردی به نسبت ارزان ایرانیان محسوب می شود.

شهر ساحلی کوچک گرجستان

حدود ۱۰ هتل ۵ ستاره در این شهر ساحلی کوچک قرار دارد که در ادامه به معرفی ان می پردازیم. فراموش نکنید که برای رزرواسیون میتوانید از سایت های معرفی شده در ابتدای گفتار استفاده کرد و تخفیف  های رویایی دریافت نمایید.

اقامتگاه لاکچری گردی شهر باتومی گرجستان

نخستین اقامتگاه لاکچری گردی شهر باتومی را میتوان هتل شرایتون نامید. SHERATON BATUME HOTEL جایی است که در شب، همچون بنایی زیبا می درخشد. نور پردازی شبانه باتومی، یکی از زیبا ترین معماری های نورپردازی (lighting architecture) در این کشور محسوب می شود.

شرایتون بارها توسط تریپ ادوایزری ها به عنوان هتل برتر معرفی شده است و اگر قصد سفر لاکچری به این شهر دریایی دارید، گزینه نخست شما میتوانید این هتل گران باشد. جایی که اقامت در آن معمولا زیر ۱ میلیون تومان به ازای هر شب امکان ندارد! مجلل ترین هتل باتومی، نزدیک دریای سیاه واقع شده و برخی از اتاق هایش رو به دریا است. فاصله ۱۲ دقیقه ای این هتل تا فرودگاه باتومی و فاصله ۵ دقیقه ای تا مرکز شهر، سبب می شود که مسافران، همواره به مناطق مهم دسترسی داشته باشند.

دکوراسیون جذاب این هتل در گرجستان

هتل باتومی دویست اتاق دارد و بیست و پنج اتاق آن مجلل است و قیمت های گزافی هم دارد. مبلمان مدرن و رنگ های گرم و طراحی دکوراسیون جذاب این هتل، یادآور هتل های آنتالیا و دوبی است. از جمله امکانات این هتل میتوان به اینترنت وای فای پر سرعت و استخر و سالن SPA و سالن بدنسازی اشاره کرد.

دلفیناویوم باتومی گرجستان

توجه داشته باشید که هتل شرایتون باتومی تنها ۷ کیلومتر با فرودگاه بین المللی این شهر فاصله دارد و فاصله نزدیکی با میدان اروپایی دارد که در فاصله پانصد متری واقع شده است. اگر قصد بازدید از موزه باستان شناسی باتومی و دلفیناویوم باتومی برای دلفین بازی و سلفی با دلفین ها دارید، پیاده هم میتوانید از هتل به این نقاط بروید که در فاصله هفتصد متری هتل قرار دارد. فاصله هتل تا پارک آبی حدود ۳ کیلومتر است که میتوانید از تاکسی برای رفتن به این مقصد هیجان انگیز شهر استفاده کنید. البته AQUA PARK باتومی در سطح WILD WODY دوبی نیست!

هتل شرایتون، در خیابان روستاولی قرار دارد. البته نه روستاولی تفلیس. روستاولی باتومی!

هتل شرایتون در گرجستان

از دیگر هتل های مجلل باتومی میتوان به هتل هیلتون اشاره کرد که این هتل نیز همچون هتل شرایتون، هتل گرانی محسوب می شود. اقامت بین ۱ میلیون تا ۲.۵ میلیون تومان در شب بوده و هتلی ۵ ستاره در نزدیک مرکز شهر و دریای سیاه است. قریب به دویست و پنجاه اتاق در این هتل وجود دارد که شماری از آنها را سویت های مجلل تشکیل می دهد. رستوران HILTON BATUMI HOTEL انواع و اقسام غذای گرجی و ملل را میتوان سفارش داد. از جمله خدمات این هتل میتوان به وای فای پر سرعت رایگان و سالن بدنسازی و SPA اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرواسیون آنلاین به این لینک مراجعه کنید.

فرودگاه گرجستان

فاصله فرودگاه بین المللی باتومی تا هتل هیلتون حدود ۸ کیلومتر است. اگر قصد بازدید از دلفیناریوم باتومی دارید، با طی دویست و شصت متر میتوانید به این مقصد جذاب گردشگری شهر سفر کنید. فاصله موزه باستان شناسی باتومی و کلیسای مادر مقدس شهر با هتل، کم تر از نهصد متر است. پارک آبی باتومی حدود ۲ کیلومتر با هتل هیلتون ۵ ستاره باتومی فاصله دارد.

هتل هیلتون گرجستان

هتل رادیسون بلو باتومی RADISSON BLU HOTEL به نسبت هتل شرایتون و هتل هیلتون باتومی، هزینه کمتری برای اقامت در این شهر طلب می کند. اما هتل مجللی بوده و نظر مثبت کاربران جهانگرد تریپ ادوایزر را به دنبال داشته است. هتلی با معماری جذاب و دکوراسیون داخلی شگفت انگیز شیشه ای که توسط یکی از معماران ایتالیایی طراحی شده و نظر مسافران لاکچری گرد را به خود جلب می کند. هتلی در نزدیک ساحل دریای سیاه که فاصله چندانی تا مرکز شهر ندارد. صد و هفتاد اتاق هتل مجلل رادیسون، فرصت اقامت خوبی را در اختیار لوکس گردها قرار می دهد. برای رزرواسیون آنلاین و مشاهده خدمات هتل به این نشانی مراجعه کنید.

هتل رادیسون بلو ۵ ستاره باتومی گرجستان

فاصله هتل رادیسون بلو ۵ ستاره باتومی با فرودگاه بین المللی باتومی حدود ۷ کیلومتر است. فاصله این هتل تا میدان اروپا و دلفیناریوم شهر نیز که مقصد گردشگری باتومی محسوب می شود، حدود ۱ کیلومتر بوده که هم میتوانید با تاکسی سفر کنید و هم پیاده روی کنید! فاصله این هتل تا پارک آبی باتومی حدود ۳ کیلومتر است.

نمایی زیبا از شهر باتومی گرجستان

(نمایی زیبا از شهر باتومی گرجستان از داخل اتاق های لوکس رادیسون بلو باتومی)

هتل رادیسون بلو مجلل باتومی در خیابان NINOSHVILI قرار دارد. چشم انداز دیدنی شهر از اتاق های این هتل مشهود است.

مقصد لاکچری گردی دیگر شهر ساحلی باتومی را میتوان DIVAN SUITES  دانست که از هتل های ۵ ستاره گرجستان به شمار می رود و با استقبال گسترده تریپ ادوایزری ها هم در سال های اخیر مواجه شده است. این هتل به نسبت هتل شرایتون، رادیسون و هیلتون، ارزان است و میتوان بعضا با کمتر از ۸۵۰ هزار تومان به ازای هر شب، در این هتل لوکس اقامت کرد.

دیوان سوییت گرجستان

هتل ۵ ستاره دیوان سوییت، در مرکز شهر واقع شده و خدمات متنوعی از جمله وای فای رایگان پر سرعت، سالن بدنسازی و استخر را در اختیار مساقرانش قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی باتومی حدود ۷ کیلومتر است. برای رفتن به منطقه پیازا و میدان اروپایی، با طی ۴۰۰ متر میتوان به این دو نقطه توریستی شهر رسید. فاصله این هتل تا موزه باستانی شناسی و دلفیناریوم شهر نیز حدود ۱.۵ کیلومتر است.

دکوراسیون هتل دیوان ۵ ستاره شهر باتومی گرجستان

(تصویری زیبا از دکوراسیون هتل دیوان ۵ ستاره شهر باتومی گرجستان)

اگر قصد استفاده از پارک آبی باتومی را دارید، از هتل دیوان سویت باتومی می بایست با طی ۴ کیلومتر به این نقطه بروید. اگر قصد استفاده از تخت مکمل در اتاق ها را دارید، می بایست ۵۰ لاری (پول گرجستان) پرداخت کنید. این هتل در خیابان گمسخوردیا واقع شده است.

هتل دیوان سویت باتومی گرجستان

دیگر مقصد لاکچری گردی باتومی را میتوان هتل کلوز‌یوم مارینا یا COLOSSEUM MARINA دانست که هتلی ۵ ستاره و لومس در بیرون شهر است. این هتل با معماری شبیه بنای کلوزیوم در شهر رم ایتالیا، نور پردازی زیبایی را تداعی می کند که یادآور گلادیاتورهای روم باستان برای ایتالیاگردهای مسافر باتومی است. فاصله کم این هتل با پارک آبی باتومی از فواید اقامت در این هتل است. البته به دلیل واقع شدن در بیرون شهر باتومی، فاصله کمی با فرودگاه بین المللی شهر دارد.

مقصد لاکچری گردی باتومی گرجستان

(تصویری از کلوزئوم باتومی در شب)

فاصله هتل تا پارک آبی و دلفیناریوم شهر حدود ۵۰۰ و ۱.۵ کیلومتر است. فاصله این هتل تا موزه باستان شناسی باتومی و میدان اروپایی، حدود ۲ کیلومتر بوده و برای رفتن به شهر، باید از تاکسی های هتل استفاده کنید.

هتل کلوز‌ٔيوم باتومی در خیابان خیمشیاشویلی (KHIMSHIASHVILI) واقع شده است . اگر از اتاق های مشرف به دریا، پایین را نگاه کنید، استخر بزرگ  و تخت های چوبی اطراف، همچون هتل های دوبی و آنتالیا، هیجان انگیز است. این قضیه درتصویر زیر کاملا مشهود است.

هتل کلوز‌ٔيوم باتومی گرجستان

هتل لئوگرند باتومی دیگر هتل لوکس و ۵ ستاره شهر محسوب می شود. جایی که برای عاشقان لاکچری گردی در باتومی، گزینه خوبی برای اقامتی مفرح و دلپذیر بوده و به نظر می رسد میتوان با خداقل هزینه در این هتل اقامت کرد. اما گران ترین اقامت در باتومی را میتوان در LEOGRAND HOTEL & CASINO در اختیار داشت که شبی ۵ میلیون تومان برآورد می شود. البته این رقم همه ساله با افزایش یا کاهش درصدی مواجه می شود. رضایت بالای مسافرانی که در تریپ ادوایزر نظر خود را درباره اقامت در این هتل نوشته اند نشان دهنده اهمیت خدمات رسانی مطلوب به مهمانان هتل در سال های اخیر است. از خدمات لئو گرند باتومی میتوان به وای فای پر سرعت رایگان و سالن SPA و صبحانه و سالن بدنسازی و رستوران ملل اشاره کرد.

هتل لئوگرند باتومی گرجستان

این هتل مجلل تا فرودگاه بین المللی باتومی حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. فاصله آن تا تله کاین و بندرگاه حدود هفتصد متر است که پیاده نیز میتوان به آنجا بروید. از MIRACLE PARK و DOLPHINARIUM، حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد که هر دو مقصد گردشگری معروف شهر به حساب می آید. گفتنی است که این هتل تا پارک آبی نیز حدود ۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل لئوگرند باتومی در خیابان گوگباشویلی (GOGEBASHVILI) قرار دارد. اقامت کودکان زیر ۶ سال در هتل رایگان است و برای تخت های اضافی در هر اتاق نیز ۱۰۰ لاری باید پرداخت شود.

هتل ایفوریا از جمله دیگر هتل های ۵ ستاره شهر است که اقامت بین نیم میلیون تومان تا سه میلیون تومان در ان امکان پذیر خواهد بود. EUPHPRIA BATUMI HOTEL جایی است که تراس های کم نظیر و ساحل خصوصی داشته و این فرصت را در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد تا ساحل گردی شبانه را در این منطقه تجربه کنند. فاصله خیلی نزدیکش با پارگ آبی محبوب باتومی، یکی از نکات مثبت هتل از دید کاربران باتومی گرد تریپ ادوایزر اعلام شده است. از جمله خدمات این هتل ۵ ستاره باتومی میتوان به وای فای پر سرعت رایگان و سالن SPA و سرویس فرودگاهی و همچنین سونا و استخر اشاره کرد.

هتل ایفوریا گرجستان

فاصله این هتل تا فرودگاه باتومی حدود ۴ کیلومتر است. همچنین از موزه باستان شناسی تا دلفیناریوم حدود ۳ کیلومتر فاصله داشته اما برای رفتن به داخل شهر، باید حدود ۳ کیلومتر را طی کنید. اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در این هتل رایگان بوده و ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

این هتل در خیابان سبز (GREEN STREET) واقع شده است که در کنار بلوار جدید قرار دارد.

هتل اینتوریست باتومی یا INTOURIST PALACE یکی دیگر از مجلل ترین هتل های شهر است. هتلی که از گران ترین هتل های گرجستان بوده و اتاق هایی بیش از ۵  میلیون تومان هم در اختیار گردشگران خاص پسند قرار می دهد. در کنار ساحل واقع شده و با پیاده روی میتوانید به ساحل زیبایش برسید. طراحی معماری کلاسیک هتل، فضای دلنشینی را خلق کرده که کمپوزیسیونی از رنگ های گرم با ستی از مبلمان چوبی به شمار می رود.

هتل اینتوریست باتومی گرجستان

از جمله خدمات این هتل میتوان به استخر، وای فای پر سرعت رایگان و سالن SPA و رستوران اشاره کرد.

فاصله اینتوریست ۵ ستاره باتومی تا فرودگاه بین المللی شهر حدود ۷ کیلومتر بوده و فاصله نزدیکی با میدان اروپا و کلیسا مریم مقدس دارد. برای رفتن به موزه باستان شناسی باتومی و دلفیناریوم، حدود ۱ کیلومتر فاصله خواهید داشت. اما تا پارک آبی شهر حدود ۳ کیلومتر مسافت در پیش خواهید داشت. این هتل در خیابان نینوشویلی (NINOSHVILI) واقع شده است.

اینتوریست ۵ ستاره باتومی در گرجستان

گرجستان گردهای عزیز

امیدوارم ده ها هتل و مقصد گردشگری در تفلیس و باتومی که در سرویس گردشگری مجله تخصصی لوکس تهران ارائه شد بتواند راهنمای خوب و جامعی برای مشتاقان سفر به قفقاز باشد. اگر برای سفر به این کشور زیبا، با پرسشی مواجه شدید، سوالات خود را کامنت کنید یا از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا کارشناسان لوکس تهران بررسی کنند.

همواره دنیای مد و لباس و لاکچری گردی در ایران و جهان را با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا