سبک زندگی لوکس

لاکچری گردی در دبی : از برج خلیفه تا خانه اپرا

جاذبه های گردشگری دبی

معرفی جاذبه های گردشگری دبی

دبی ، شهر رویایی گردشگران و نیویورک خاورمیانه، مقصد شماره یک گردشگری در خاورمیانه به شمار می رود و سالانه ده ها میلیون گردشگر از سراسر جهان روانه این امارت نشین حاشیه سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس می شوند تا در دبی مدرن ترین شهر آسیا، در آب و هوایی گرم و شرجی، مدتی را تفریح کرده و از هوای داغ آن برای حمام آفتاب و از مگامال هایش، برای خرید جدید ترین محصولات برندهای مد  و لباس و آرایش و غذایی و دکوراسیون و امثالهم استفاده کنند.

دبی امروزه یکی از مقصدهای مهم هنرگردی و گالری گردی در خاورمیانه بوده و با راه اندازی فشن ویک، خیلی از گردشگران عاشق این رویدادهای مهم لباس را به خاورمیانه کشانده است و شاهد حضور بزرگان مد و لباس جهان در یک دهه اخیر در این شهر هستیم که مرکز جهانی این شهر را تبدیل به یکی از هاب های ارائه مد و لباس مدرن و جدید این منطقه از جهان کرده است. همین جا یادآوری کنیم که از اول فروردین لغایت چهارم فروردین ۱۳۹۷، نمایشگاه هنر دبی (DUBAI ART) برگزار می شود که محفلی برای مشاهده هنرهای معاصر از کشورهای مختلف دنیا در این کشور است.

دوبی شهر رویایی گردشگران

(تصویری از بخش هنرهای معاصر نمایشگاه هنر دبی در سال ۲۰۱۶ میلادی)

تصویر هوایی از دوبی

در دبی ، همه نوع فرصت گردشگری و تفریح در اختیار طیف های مختلف گردشگران اعم از لاکچری گرد تا گردشگر خودمانی و عاشق سافاری و بیابان گردی و ورزش های هیجان انگیز دریایی وجود دارد. مهم نیست شما به چه دلیلی قصد سفر به دبی دارید! با هر هدف، دبی گردی فرصت های خوبی را در اختیار کسانی که دنبال مقصدهای جذاب برای شنا و SPA و حمام آفتاب و پاساژ گردی لوکس و اقامت در هتل های رویایی با غذاهای وسوسه انگیز هستند، قرار می دهد.

اتاق های لوکس هتل KEMPISNKI دوبی

(تصویری از اتاق های لوکس هتل KEMPISNKI دبی که یکی از لاکچری ترین جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آید)

مرکز خدمات SPA‌در هتل جمیرا دوبی

(تصویری هیجان انگیز از مرکز خدمات SPA‌در هتل جمیرا دبی از جاذبه های گردشگری دبی)

از دوش های بارانی در SPA هتل کنراد و کمپرینسکی دبی گرفته تا اتاق های زیر دریا در هتل برج العرب، این ها نمونه هایی از جاذبه های گردشگری دبی است که در اختیار گردشگران این شهر رویایی خاورمیانه قرار گرفته است.

 سالن پروسینیوم آرچ در اپرای دوبی

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، مربوط به سالن پروسینیوم آرچ در اپرای دبی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی به بهره برداری رسید و یکی از برترین سالن های اپرا خاورمیانه و آسیا از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود)

تصویری هوایی از مرکز شهر دوبی

(تصویری هوایی از مرکز شهر دبی را مشاهده میکنید)

اگر چه جاذبه های گردشگری در سرزمین چهار فصل ایران زمین به مراتب بیشتر از دبی و بسیاری از کشورهای آسیا و حتی جهان است، اما هنوز هم گردشگران ایرانی در ژانویه و نوروز و دیگر فرصت های سال، این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

اگر قصد سفر به دبی در روزهای آینده را دارید، مطالب این گفتار شما را با موضوعات جالبی برای لاکچری گردی و شناخت برخی از مقصدهای هیجان انگیز کمتر شناخته شده شهر آشنا می کند.

با دبی گردی امروز ما همراه باشید.

۴ توصیه برای دبی گردها

اگر  قصد سفر به دبی را دارید، توصیه های ۴ گانه زیر را که به صورت خلاصه در اختیار شما قرار می گیرد در نظر داشته باشید که اشراف اطلاعاتی شما را در دبی گردی و استفاده بهینه از مقصدهای گردشگری و جاذبه های دیدنی این شهر مدرن امارات متحده عربی افزایش می دهد.

  • هشتگ های دبی گردی:‌ هشتگ های دبی گردی را فراموش نکنید. میلیون ها عکس از نقاط مختلف دبی توسط میلیون ها گردشگری اینستاگرام که به این شهر سفر کرده اند روی هشتگ های مهمی چون:‌ DUBAI, VISITDUBAI, و برج العرب و برج الخلیفه و واید وادی دبی تگ شده است که شما را به گشتی مجازی و هیجان انگیز در این شهر می برد. آنهم از نگاه لنز دوربین گردشگران دبی گرد.

گردشگر آلمانی در WILD WADY دوبی

(تصویری جالب از یک گردشگر آلمانی که در WILD WADY دبی آماده سر خوردن به سمت پایین است. این عکس بر روی صفحه رسمی این مقصد گردشگری آبی هیجان انگیز دبی که در سال ۱۹۹۸ میلادی افتتاح شد بارگذاری شده و هزاران لایک دریافت کرد. روشی جالب برای معرفی مقصدهای گردشگری جذاب و پر مخاطب دبی)

هشتگ وایلد وادی

(تصاویری که روی هشتگ وایلد وادی و صفحه رسمی ۶۰۰ هزار فالوری آن بارگذاری شده است. برای مشاهده تخفیف های ویژه ژانویه و تعطیلات خاص دبی که توسط این محیط ورزش های آبی ارائه می شود به سایت آن مراجعه کنید)

بازدید از برج العرب

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید را یکی از گردشگران دبی در بازدید از برج العرب، یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری دبی که گزینه خوبی برای لاکچری گردهای شکم گرد هم محسوب می شود در اینستاگرامش بر روی هشتگ burjalarab بارگذاری کرده است. نمایی از آسمان خراش ها و سواحل دبی را میتوان از ارتفاع ۲۰۰ متری از برج العرب شاهد بود)

گردشگران اسپانیایی در سفر به دوبی

(تصویر بالا را گردشگران اسپانیایی در سفر به دبی گرفته اند که پشت صحنه آنها فضای رویایی برج العرب است که برای کریسمس ۲۰۱۸ میلادی دیزاین شده است)

 MADINAT JUMEIRAH در دوبی

(فکر میکنید اینجا شهر رویایی ونیز ایتالیا یا کانال های آبی آمستردام هنلد است؟ خیر. اینجا MADINAT JUMEIRAH در دبی است که یکی از جاذبه های گردشگری دبی این شهر هیجان انگیز برای خاص گردها محسوب می شود. )

غذا فروشی های دوبی

(تصویری از غذا فروشی های دبی که انتخاب های هیجان انگیزی برای شکم گردها به ارمغان می اورند. تصویری که روی هشتگ دبی لایف تگ شده است)

نور پردازی های شبانه برج العرب از جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویری از نور پردازی های شبانه برج العرب از جاذبه های گردشگری دبی که در این صفحه به اشتراک گذاشته شده و بر روی هشتگ DUBAILIFE  تگ شده است. روی این هشتگ، بیش از ۲ میلیون عکس از دبی بارگذاری شده که شما را به تماشای نقاط مختلف دبی و آشنایی با سبک زندگی مردمان این شهر در عصر مدرن می برد)

بلند ترین برج جهان از جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویر گردشگری فرانسوی که در سفر به دبی ، فوتوشوتی جذاب از برج خلیفه، بلند ترین برج جهان از جاذبه های گردشگری دبی را به اشتراک گذاشته است و آن را بر روی هشتگ برج خلیفه تگ کرده است. وی برای دیده شدن بیشتر این عکس از این هشتگ های دبی گردی نیز استفاده کرد که گزینه های خوبی برای دبی گردها محسوب می شود:‌

#CornerOfTheWorld#Dubai #DubaiMall#DubaiLife

#LifeStyle #MyDubai #DubaiDesert#AbuDhabi

 #DubaiMarina #BurjKhalifa#BurjAlArab #SheikhZayed #FerrariWorld#Camel

 #Jumeirah #travelgram #tourism#wanderlust #instavacation#postcardsfromtheworld #traveldeeper

#travelstroke #travelling #trip #traveltheworld#getaway #travelpics #wanderer#arountheworld #worldcaptures)

  • رزرواسیون آنلاین: در سفر به دبی چه برای سفر گروهی و چه انفرادی، چه لاکچری گردی و چه خودمانی گردی، از امکانات رزرواسیون آنلاین استفاده کنید. بوکینگ و اکسپیدا و هتلز، این فرصت را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید از طریق آنان، صدها هتل مجلل و غیر مجلل این شهر را شناسایی کرده و برای رزرو آن اقدام کنید. تنها در این ۳ سایت، امکان رزرو صدها هزار هتل در سراسر جهان و صدها هتل در این شهر با تخفیف های باور نکردنی دردسترس گردشگران است. اگر کارت اعتباری مجازی بین المللی دارید میتوانید مستقیم به رزرو هتل مورد نظر پرداخته و پیش از رزرو، از نظرات دیگر مسافران آگاه شوید. اگر کارت اعتباری ارزی ندارید، از شرکت های پرداخت مجازی ایرانی که کد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن ایران را دارند استفاده کنید و سفارش کارت بدهید!

 سفر به دوبی

  • تریپ ادوایزر: اگر میخواهید پیش از سفر به دبی با مقصدهای گردشگری این شهر آشنا شوید و از نظرات مسافران در اقامتگاه های لوکس و غیر لوکس آن مطلع شوید و بدانید کدام رستوران ها برای صرف غذای خوشمزه و دلپذیر بهتر است یا کدام مگامال تخفیف های بهتری دارد، به COM بروید. جایی که نیم میلیارد توصیه توسط کاربران گردشگر ارائه شده و بیش از ۱ میلیون مورد آن به سفر به دبی اختصاص داد.

دوبی گرد تریپ ادوایزر

(بیش از ۴۰۰ هزار توصیه از سوی کاربران دبی گرد تریپ ادوایزر برای معرفی رستوران ها و غذاهای مختلفی که در این شهر ارائه می شود در دسترس است که گزینه خوبی براای شکم گردها در این شهر محسوب می شود)

  • لونلی پلنت: اگر در سفر به این شهر یا هر نقطه دنیا، نیاز به همسفر داشتید یا میخواستید در این شهر به خرید و فروش لوازم پرداخته و از نظرات گردشگران خارجی یا شهروندان مقیم کشور مقصد استفاده کنید، لونلی پلنت گزینه خوبی برای شما خواهد بود. برای آشنایی با بخش دبی این سایت به این لینک مراجعه فرمایید.

 نقاط دیدنی و جذاب دوبی

خوب با این مقدمه جالب، از شما دعوت میکنیم تا با همراه سرویس لاکچری گردی لوکس تهران به گشتی در نقاط دیدنی و جذاب این شهر با ما همسفر شوید.

نایت لایف دبی

معماری نور پردازی (LIGHTING ARCHITECTURE) یکی از موضوعات نوظهر در عرصه گردشگری شهری و معماری منظر بوده که نقش زیادی در جلب توریست ها برای بازدید از نقاط مختلف شهر دارد. مثلا بسیارند گردشگرانی که شب به بازدید از برج ایفل پاریس می روند تا از این آیکون گردشگری معروف فرانسوی ها عکسبرداری کنند.

یا نور پردازی شبانه کلیسای DUOMO میلان ایتالیا که مقصد تاریخی گردی این شهر است، به واسطه نور پردازیهای شگفت انگیزش مخاطبان بسیار دارد. یا نور پردازی شبانه کلیسای ساگرادا فامیلا شهر بارسلون اسپانیا، بخشی از نایت لایف یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری قاره سبز را در اسپانیا تشکیل می دهد.

کلیسای کتردال DUOMO شهر میلان ایتالیا

(تصویری از کلیسای کتردال DUOMO شهر میلان ایتالیا که یکی از مقصدهای شب گردی در این شهر توریستی است و میراث یونسکو به شمار می رود)

تصویری کلیسای تاریخی SAGRADA FAMILIA شهر بارسلون اسپانیا

(تصویری کلیسای تاریخی SAGRADA FAMILIA شهر بارسلون اسپانیا که از میراث ثبت شده در یونسکو است)

همه این ها مبین این واقعیت است که گردشگران به شب گردی علاقه زیادی دارند. برای همین، نایت لایف های هر شهر تاثیر زیادی در جذب گردشگر دارد. تنها کلوب های شبانه و رستوران ها و کافه ها نیستند که فرصت های شبک گردی را در اختیار لاکچری گردها یا گردشگراان شهری قرار می دهند. بلکه نور پردازی های شبانه بناهای تاریخی هم میتواند مخاطب بسیاری را جلب کند.

دبی اگرچه بنای تاریخی ندارد و شهر مدرن از دهه هشتاد قرن بیستم میلادی تا کنون به شمار می رود، اما نور پردازی های شگفت انگیز این شهر سبب شده تا شب این شهر همچون روز، دیدنی و رویایی باشد و برخی از گردشگران بخاطر مشاهده این دنیای پر از نور در وسط آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، به این دیار سفر می کنند.

شب گردی در دبی

در تصاویر زیر، شما را با شب گردی در دبی آشنا میکنیم.

شب گردی جاذبه های گردشگری دوبی

(دراین تصویر که یکی از تصاویر این شهر است، از فراز برج العرب ، دبی زیر نور را شاهد هستیم که برای کسانی که عاشق ارتفاع گردی و گرفتن عکس های هیجان انگیز از طبقات بالایی برج های عظیم دبی هستند، توصیه خوبی به نظر می رسد که از جاذبه های گردشگری دبی است. اگر به این شهر رفتید، سلفی از فراز برج العرب در شب میتواند خاطره انگیز باشد. برای دیده شدن بیشتر عکس خود و کسب لایک بیشتر، از تگ گردن روی هشتگ های معرفی شده این گفتار غفلت نکنید!)

نایت لایف جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویر هوایی از منطقه ای در این شهر که نور پردازی شبانه فوق العاده ای دارد. در عکس، هتل کنراد که یکی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود را مشاهده میکنید)

مشاهده جاذبه های گردشگری دوبی از درون هواپیمای مسافربری

(تصویری که از درون هواپیمای مسافربری گرفته شده و دبی زیر ابر را شاهد هستیم که فضای رویایی را خلق کرده است و آسمان خراش های این شهر را زیر نور مشاهده میکنیم. در این تصویر، برجی که بالاتر از ابرها قرار گرفته است، برج خلیفه از جاذبه های گردشگری دبی بوده که بلند ترین برج جهان به شمار می رود)

برج خلیفه دوبی در شب

(در تصویر بالا، نمایی نزدیک از برج خلیفه را در شب مشاهده میکنیم که معماری نور پردازی جذابی را تداعی می کند. این برج با هزینه یک و نیم میلیارد دلاری با ۱۶۳ طبقه و ۸۲۸ متر ارتفاع پس از ۶ سال کار، در سال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح شد و شیخ محمد بن راشد آل مکتوم آن را به افتخار حاکم امارات، برج الخلیفه نامید. جالب است که بدانید برند معروف مد و لباس GIORGIOA ARMANI ایتالیایی نیز صاحب هتل در این برج است. )

سازه راس برج خلیفه جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویری از سازه راس برج خلیفه از جاذبه های گردشگری دبی را شاهد هستید)

برج خلیفه از نمایی نزدیک بر فراز ابرها از جاذبه های گردشگری دوبی

(برج خلیفه از نمایی نزدیک بر فراز ابرها)

گشتی در سالن اپرا دبی

یکی از مناطق جدید التاسیس دبی را میتوان سالن اپرا این شهر دانست که همچون سالن اپرا سیدنی استرالیا، سالن اپرا اسلو نروژ، سالن اپرا مسقط عمان و سالن اپرا وین اتریش، معماری عظیم و شگفت انگیزی دارد. تا پیش از افتتاح این سالن، دبی برای برگزاری رویدادهای موسیقی و تئاتر، سالن خوبی نداشت و به همین خاطر در راستای سیاست های گردشگری هنری در این شهر، ساخت این سالن در دستور کار قرار گرفت.

گشتی در سالن اپرا دوبی

(تصویری از مراحل ساخت خانه اپرا در فاصله سالهای ۲۰۱۲ میلادی تا ۲۰۱۶)

این سالن را یکی از بهترین سالن های اپرا در خاورمیانه و قاره کهن می دانند که معماری با عظمت و دکوراسیون جذاب و معماری تلفیقی سنتی و مدرن آن نظرها را جلب می کند. برترین هنرهای نمایشی در امارات متحده عربی در این مرکز برگزار می شود و سالانه شاهد برگزاری رویدادهای هنری متنوعی در این جا هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت چند زبانه آن رجوع کنید. از نمایش شو لیزری گرفته تا رقص باله و کنسرت، هر روز در این خانه خدمات هنری و برنامه ها و ایونت های جذابی در اختیار گردشگران است.

 محوطه خانه اپرا جاذبه های گردشگری دوبی

(در تصویر بالا، محوطه خانه اپرا از جاذبه های گردشگری دبی را مشاهده میکنید که در یکی از شلوغ ترین مراکز این شهر احداث شده تا گردشگران با هزینه کم بتوانند به این نقطه هنر گردی شهر سفر کرده و از خدمات آن بهره مند شوند)

لوستر کریستال جذاب و آسانسورهای داخلی خانه اپرا جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویری هیجان انگیز از لوستر کریستال جذاب و آسانسورهای داخلی خانه اپرا دبی که رفت و آمد هنرمندان و گردشگران را تسهیل میکند)

امکانات رفاهی گسترده ای نیز در کنار آن در اختیار گردشگران و هنرمندان قرار گرفته که جالب توجه بوده و به همین خاطر، اگر قصد گالری گردی و هنر گردی در این شهر رویایی دارید، بازدید از این سالن را توصیه میکنیم.

ساختمان اپرا با لوکیشنی برج خلیفه جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویری از سالن اپرا که یکی از جاذبه های گردشگری دبی برای هنر دوستان و دبی گردها بوده و در این عکس، ساختمان اپرا با لوکیشنی برج خلیفه را شاهد هستیم که مکان خوبی برای  عاشقان سلفی است تا دو بنای مهم آسیا و جهان را در پس زمینه عکس خوب داشته باشند)

اجراهای موسیقی در سالن اپرا دوبی

(تصویری از اجراهای موسیقی در سالن اپرا در سال ۲۰۱۶ میلادی)

سالن اپرا دبی در سال ۲۰۱۶ میلادی پس از ۴ سال ساخت و ساز به اتمام رسید. این سالن در شهر سازه های منحصر به فرد، یکی از گزینه های خوب برای کسانی است که در سال ۲۰۱۸ و پس از آن به دبی سفر میکنند و دوست دارند در کنار سازه گردی ونایت لایف و رستوران گردی و خرید، نگاهی هم به هنر مدرن و کلاسیک در یک سازه مدرن در مرکز شهر داشته باشند. سالنی با گنجایش حدود ۲ هزار نفر که اتفاقا جایزه بهترین سازه خاورمیانه را از GCC اخذ کرد.

برای کسانی که دنبال CASE STUDY معماری هستند، سالن اپرا دبی را توصیه میکنیم. سالن اپرا، در شلوغ ترین بخش این شهر است و به راحتی میتوان در زمانی که به مرکز شهر رفتید  پیاده یا با مترو به این منطقه بروید. طراحی خلاقانه در طراحی این سازه که آن را شبیه به یک کشتی درست کرده است، با شیشه آرایی جالبش، سالن اپرا را به فهرست کلکسیون سازه های منحصر به فرد آسیا اضافه کرد.

تصویری هوایی از سالن اپرا جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویری هوایی از سالن اپرا از جاذبه های گردشگری دبی )

دکوراسیون داخلی چوبی سالن اپرا دوبی

(تصویری از چیدمان صندلی ها و دکوراسیون داخلی چوبی سالن اپرا )

برنامه های هنری اجرا شده در سالن اپرا جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویر یکی از برنامه های هنری اجرا شده در سالن اپرا از جاذبه های گردشگری دبی )

تا کنون صدها کنسرت در این ۲ سال در سالن اپرا برپا شده و بزرگان موسیقی جهان در آن به اجرای برنامه پرداخته اند.

سالن مسطح در خانه اپرا جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویری که در یالا مشاهده میکنید مربوط به سالن مسطح در خانه اپرا است)

دکوراسیون و طراحی سن خانه اپرا جاذبه های گردشگری دوبی

(دکوراسیون و طراحی سن خانه اپرا را درتصویر بالا مشاهده میکنید)

در خانه اپرا دبی ، تا کنون شاهد اجرای برنامه هایی از قبیل: تئاتر، رقص باله، ارکستر، کنسرت و نمایش های مد و لباس و همچنین برنامه های سرگرم کننده از شعبده بازهای بزرگ هستیم. همچنین تا کنون برخی از کنفرانس های بین المللی صنعتی و غیر صنعتی در امکانات این مرکز برگزار شده است.

چگونه به خانه اپرا دبی برویم؟

اگر عازم دبی هستید و قصد دیدن از این مقصد هنر گردی این شهر را دارید، مسیر رفتن اهمیت دارد تا در هزینه ها صرفه جویی کنید.

اگر با خودرو شخصی میروید: برای رفتن به این سالن با ماشین های اجاره ای، ابتدا می بایست وارد جاده ۱۱E که شیخ زاید است شده و از خروچی ۵۰ خارج شده و وارد بلوار شیخ محمد بن راشد آل مکتوم شوید. تابلوهای خانه اپرا دبی از دور مشاهده می شود. پارکینگ این مجموعه مخصوصا همه گردشگران نیست.

نور پردازی شبانه خانه اپراجاذبه های گردشگری دوبی

(نور پردازی شبانه خانه اپرا و محوطه آن یکی از مقصدهای نایت لایف از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود)

اگر با تاکسی عازم هستید: از گزینه های خوب اما نسبتا گران سفر به این مجموعه هنری ، سفر با تاکسی هست. از هر نقطه شهر میتوانید تاکسی گرفته به این مرکز بروید. اما حتما کرایه را پیش از سفر با راننده طی کنید!

مترو: سالهاست که دبی صاحب خط مترو مدرن و سریع السیر شده است. اگر میخواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، مترو دبی را درنظر بگیرید که برای بازدید از همه نقاط شهر توصیه می شود. اگر مترو را انتخاب کردید، در ایستگاه برج خلیفه پیاده شده و وارد خط قرمز رنگ شده و سپس در ایستگاه  OPERA DUBAI توقف کنید. از این ایستگاه  ساختمان اپرا دیده می شود.

اتوبوس گردی: برای سفر  به خانه اپرا دبی با اتوبوس کار سختی در پیش ندارید و ارزان ترین وسیله سفر هست. اگر  در ایستگاه DUBAI MALL پیاده شوید، میتوانید با مترو یا پیاده به این مرکز هنری بروید. مترو این شهر در سال ۲۰۰۹ میلادی راه اندازی شد و تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، ۴۹ ایستگاه آن افتتاح شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. سایت اتوبوسرانی این شهر هم مسیرهای اتوبوس ها را معین کرده است که در این آدرس در دسترس است.

استفاده از خدمات خانه اپرا تقریبا گران است و به نوعی گزینه خوبی برای گردشگران لاکچری محسوب می شود. برای استفاده از خدمات این مجموعه به موارد زیر توجه کنید:

  • اگر خرید اینترنتی بلیط از درگاه این مجموعه را انجام دادید کد رهگیری یا بلیط کاغذی را همراه داشته باشید.
  • استفاده از بلیط های خانه اپرا برای تبلیغات غیر قانونی تلقی می شود.
  • بلیط های خریداری شده فقط برای برنامه مشخص در زمان مشخص قابل استفاده بوده و نمیتوانید آن را با دیگر بلیط های برنامه ها تعویض کنید.
  • محدودیت سنی استفاده از برنامه های این سالن را در نظر داشته باشید.
  • هر گونه ضبط صدا و فیلم در این سالن در زمان اجرای برنامه ممنوع خواهد بود.
  • اگر کوپن هدیه از مگامال ها و مراکز خرید برای بازدید از این منطقه دریافت کردید، تا ۱ سال اعتیار خواهند داشت.
  • برای خرید بلیط های بیش از ۱۰ مورد باید حضوری مراجعه کنید.

گشتی در مسجد جمیرا از جاذبه های گردشگری دبی

یکی از مقصدهای گردشگری مذهبی در این شهر که ما را با سازه ای عظیم و معماری جذاب آشنا میکند مسجد جمیرا دبی است که در منطقه JUMEIRAH قرار دارد. از جمله ساحل های لوکس و مناطق مسکونی لاکچری دبی در این قسمت واقع شده است و سالانه شاهد حضور صدها هزار گردشگر از سراسر جهان می شود. پر آوازه ترین مسجد امارات متحده عربی همین مسجد است که البته گردشگران اجازه عکاسی از داخل ان را ندارند یا از نمازگزاران عکاسی نکنند.

مسجد جمیرا از جاذبه های گردشگری دوبی

گنبد و گلدسته های مسجد جمیرا از جاذبه های گردشگری دوبی

(نکته جالب درباره مسجد جمیرا آن است که در ساخت آن از سنگ هایی به رنگ کرم و صورتی استفاده شده است و همچون گنبد مرتفع در کازابلانکا مراکش، بیش از ۱۶ متر ارتفاع دارد و از ۲ گلدسته تشکیل شده  که هر یک ۴۰ متر می باشد. درون هر مناره هم چندین پله مارپیچ وجود دارد و بر فراز آن ها دو گنبد کوچک به چشم می خورد که محلی برای سر دادن اذان هستند. )

اگر شب ها به این منطقه بروید، اطراف این گلدسته ها با چراغ های زرد روشن می شوند و جلوه ای روحانی به این عبادتگاه می دهند. گنبد این مسجد دیدنی هم از جاذبه های گردشگری دبی است که با طرح برجسته هایی ساده، زیباسازی شده است.

ساخت این مسجد از سال ۱۹۷۶ میلادی آغاز شد و اکنون با گنجایش ۱۳۰۰ نفر، همچون مسجد سلطان قابوس عمان، یکی از دیدنی ترین عبادتگاه های مسلمانان در خاورمیانه به شمار می رود.

منطقه جمیرا جاذبه های گردشگری دوبی

(گردشگران زیادی برای بازدید از این مسجد هر ساله به منطقه جمیرا می روند)

بازدید از برج خلیفه

بزج خلیفه دبی ، اکنون بلند ترین برج جهان است. این برج ۸۲۸ متری یکی از لاکچری ترین و گران ترین برج های جهان است که در قرن بیست و یکم ساخته شد. بیش از یک و نیم میلیارد دلار خرج ساخت این برج شد و خدمات بسیاری در آن در اختیار گردشگران و خریداران واحدهای تجاری و اقامتی آن ارائه می شود. جایی در قلب این شهر که امروز یکی از مقصدهای مهم دبی گردی لاکچری گرد ها پس از بازدید از برج العرب و جمیرا به شمار می رود. برای آشنایی برج خلیفه دبی پیشنهاد میکنیم به سایت اختصاصی آن مراجعه کنید.

تصویر ایندک سایت رسمی برح خلیفه دبی

(تصویر ایندک سایت رسمی برح خلیفه دبی که امکانات و شرایط بازدید از طبقات ۱۶۰ گانه ان را در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. خرید بلیط برای بازدید از بخش های آن همچون برج میلاد تهران، الزامی است)

در برج خلیفه، پنت هاوسی وجود دارد که بیش از ۱۳ میلیون دلار قیمت گذاری شده و با حدود هفتصد متر مساحت، یکی از بزرگ ترین پنت هاوس های مرتفع جهان است. جایی که آن را تبدیل به یکی از گران ترین خانه های امیر نشین کرده و چشم انداز کم نظیر ۳۶۰ درجه ای اش، لوکیشنی فوق العاده برای تماشای طلوع صبح و غروب آفتاب شهر آسمانخراش ها به شمار می رود.

برج یک صد و شصت و سه طبقه ای برج خلیفه که همواره نوک آن بر فراز ابرها قرار می گیرد، حدود ۵۰ طبقه اداری و بیش از یک هزار آپارتمان داری که این پنت هاوس مجلل ترین آنان محسوب می شود.

پنت هاوس مجلل در برج خلیفه از جاذبه های گردشگری دبی

(در تصویر بالا، پنت هاوس مجلل در برج خلیفه دبی ، مرتفع ترین برج جهان را شاهد هستیم که دکوراسیونی شبیه اتاق های مجلل هتل های ۵ ستاره دارد و ماه ها طراحی آن به طول انجامید)

مدیریت هوشمند

(این پنت هاوس ۱۳ میلیون دلاری با قابلیت های مدیریت هوشمند (BMS) یک خانه تمام دیجیتالی را در اختیار ساکنانش قرار داده است و خانه ای هوشمند (SMART HOME) به شمار می رود)

دیزاین ساده و شیک از جاذبه های گردشگری دبی

(دیزاین ساده و شیک میز نهار خوری این پنت هاوس، فرصت خوبی برای ایده پردازان معماری و طراحان دکوراسیون داخلی است تا با سبک های جدید دیزاین آشنا شوند)

 پنت هاوس مجلل برج خلیفه دوبی

(در تصویر بالا، بخشی از پنت هاوس مجلل برج خلیفه دبی را شاهد هستیم که نمایی حیرت انگیز از شهر آسمانخراش ها را در قسمتی از خانه به تصویر می کشد. طرح جذاب آباژورهای اتاق را در نظر داشته باشیدو همچنین دیزاین صندلی ها)

سبک های آلاچیق چوبی مسقف از جاذبه های گردشگری دوبی

(در این عکس که قسمتی از پنت هاوس لوکس برج خلیفه را نشان می دهد، انواع و اقسام میز و نیمکت و صندلی و حتی سبک های آلاچیق چوبی مسقف را شاهد هستیم تا اعضای خانه شرایط متفاوتی را برای اقامت در این مکان لاکچری با پانورامای ۳۶۰ درجه شاهد بوده و احساس خستگی نکنند)

سبک نور پردازی پنت هاوس مجلل از جاذبه های گردشگری دوبی

(سبک نور پردازی پنت هاوس مجلل دبی را شاهد هستیم که به صورت جذابی، کل بخش نشیمن را پوشش روشنایی داده است تا فضای رمانتیک شبانه خلق شود)

چشم اندازهای شهر دوبی

(در تصویر بالا، یکی از چشم اندازهای شهر دبی را از فراز پنت هاوس برج خلیفه از جاذبه های گردشگری دبی را شاهد هستیم)

رمانتیک ترین و ایده آل ترین جاذبه های گردشگری دوبی

(تصویر شبانه عکس بالا از منظر پنت هاوس مجلل برج خلیفه را مشاهده میکنید که چگونه رقص فواره ها در شب، یکی از رمانتیک ترین و ایده آل ترین مقصدهای گردشگری شبانه این شهر را بوجود آورده است)

 اتاق خواب مستقر در پنت هاوس مجلل برج خلیفه دوبی

(تصویری از دیزاین ساده و بسیار شیک اتاق خواب مستقر در پنت هاوس مجلل برج خلیفه از جاذبه های گردشگری دبی )

آشپزخانه پنت هاوس دوبی

(به مکان یابی زیبایی که برای تلویزیون در آشپزخانه پنت هاوس دبی در نظر گرفته شده است توجه کنید. آشپزخانه ای با وسایل مدرن و دکوراسیون تمام سفید و جزیزه مستطیل شکل که ایده خوبی برای طراحان دکوراسیون داخلی به شمار می رود)

 پنت هاوس ۱۳ میلیون دلاری برج خلیفه دوبی

(شاید فکر کنید که پنت هاوس ۱۳ میلیون دلاری برج خلیفه باید حمامی لاکچری تر از طرح فوق داشته باشد! اما این یکی از حمام های این پنت هاوس است که از نوع سنگ و دیزاین دستشویی و حمام آن به نظر می رسد که برای مهمان در نظر گرفته شده است)

اگر دانشجوی معماری و دکوراسیون داخلی هستید و به دنیال کیس خوبی برای مطالعه هستید، PENTHOUSE مجلل در برخ خلیفه انتخاب خوبی برای شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

اگر قصد گردش در دبی دارید، از سایت VISIT DUBAI اطلاعات خوبی میتوانید دریافت کنید که در کنار سایت هایی مثل تریپ ادوایزر، لاکچری کروز، گزینه های خوبی برای سفر در اختیار شما قرار می گیرد. اگر برای سفر به دبی نیاز به اطلاعاتی درباره جاذبه های گردشگری دبی ، تخفیف ها و همچنین فرصت های لاکچری گردی هستید، سوالات خود را کامنت کرده یا از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار بدهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا