سبک زندگی لوکس

گشتی در رستوران های لوکس تفلیس و آنتالیا

رستوران های لوکس تفلیس و آنتالیا

معرفی رستوران های لوکس آنتالیا و تفلیس

تعطیلات ژانویه ۲۰۱۸ میلادی ، بهترین فرصت برای هموطنان عزیز است تا به مقصدهای گردشگری هیجان انگیز و نسبت ارزان شمال ایران سفر کرده و از فرصت های توریستی و تفریحی جذاب این مناطق استفاده کنند. در سال های اخیر پس از لغو روادید بین ایران و گرجستان، تفلیس و باتومی، دو شهر توریستی  مهم این کشور به فهرست مقصدهای گردشگری ارزان و آسان و راحت ایرانیان برای سفر تبدیل شد و سالانه صدها هزار ایرانی بخشی از تفریح سالانه خود را در این دو شهر توریستی قفقاز سپری می کنند.

در کنار آنتالیا، استانبول، دوبی، کوالالامپور، پوکت، بانکوک و مالدیو که از دیر باز، مقصدهای گردشگری جذابی برای ایرانیان در سفر به خاورمیانه و جنوب شرق آسیا بودند، اکنون شهرهای گرجستان را نیز باید به فهرست مقصدهای جالب و پر مخاطب باید اضافه کرد.

غذاهای معروف گرجی ها

(یکی از غذاهای معروف گرجی ها، خاچاپوری است که در واقع پیراشکی اما از نوع پنیری است و شکلی شبیه به قایق کوچک دارد که معمولا زرده تخم مرغ در وسط ان مشاهده میشود و معمولا با کره تازه سرو می شود)

 ادویه گرجستانی

(چاناخی، از غذاهای سنتی و خوشمزه گرجستانی ها است که به دلیل انکه در ظروفی به همین نام سرو می شود، چاناخی نامیده می شود و در واقع همان تاس کباب خودمان با سبزیجان تازه و ادویه گرجستانی بوده و در کنارش، سیب زمینی پخته و گوجه و البته سیر هم ریخته می شود)

اگر شما هم قصد دارید در هفته های آینده سفری هیجان انگیز را به صورت انفرادی یا همراه با خانواده و دوستان تجربه کنید، سفر زمینی و هوایی به گرجستان را توصیه میکنیم.

گزارش امروز مجله تخصصی لوکس تهران، برای آن دسته از شکم گردهای عاشق لاکچری گردی، گزارش ویژه ای دارد و تلاش دارد تا گشتی در رستوران های لوکس دو شهر تفلیس و آنتالیا بزند. دو شهری که در صدر مقصدهای گردشگری ایرانیان در همه فصول سال قرار داشته و امکان استفاده از خدمات گردشگری لوکس را با قیمت های مقرون به صرفه برای طیف گسترده ای از توریست ها ایجاد می کند.

مقصدهای جذاب برای لاکچری گردها

(هتل تایتانیک آنتالیا یکی از مقصدهای جذاب برای لاکچری گردها در این شهر ساحلی ترکیه است. مشخصات بیشتر را در این لینک دنبال کنید. نظر تریپ ادوایزری ها را اینجا تماشا کنید)

تصویری هوایی از امکانات هتل مجلل تایتانیک آنتالیا

(تصویری هوایی از امکانات هتل مجلل تایتانیک آنتالیا)

اگر میخواهید با خاص ترین رستوران های این دو شهر آشنا شوید، گزارش امروز را بوک مارک کرده تا در صورت سفر به این مناطق، در جریان مکان های شکم گردی لوکس و خاص این دو شهر قرار داشته باشید. یادتان باشد که لوکس تهران، پر از پیشنهادات سفر و مد گردی هیجان انگیز است!

با تفلیس گردی  و آنتالیا گردی ما همراه باشید.

توصیه های هیجان انگیز در سفر به تفلیس و آنتالیا

اگر برای اولین بار است که با لوکس تهران آشنا می شوید، ضمن خوش امدگویی به شما به اطلاع می رسانیم که این مجله اینترنتی تلاش دارد تا مقصدهای گردشگری لاکچری و مکان های اقامتی لوکس و فرصت های گردشگری هیجان انگیز ویژه خاص گردها را در طول ماه معرفی می کند که کروز گردی های هیجان انگیز و سفر به خوشگل ترین شهرهای دنیا در این زمره به شمار می رود.

ما قبلا در لوکس تهران به این موضوع اشاره کردیم که لاکچری گردی (LUXURY TOURISM) به معنای سفر خیلی گران یا گران و ویژه افراد ثروتمند جامعه نیست! الزاما لاکچری گردی در داخل یا خارج از کشور، با پول زیاد امکان پذیر نیست. چرا گه بسیارند کسانی که پول زیادی برای سفر خود در نظر می گیرند، اما در نهایت، نه لوکیشن های خوبی برای سفر انتخاب می کنند و نه لوازم حمل و نقل انها خاص با امکانات ویژه است و نه حتی به مناطق رویایی و مقصدهای شکم گردی و گردشگری ویژه سفر میکنند.

اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره LEOGRAND تفلیس گرجستان

(تصویر اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره LEOGRAND تفلیس گرجستان)

برای لاکچری گردی میتوان از فرصت های گردشگری مجازی (CYBER TOURISM) استفاده کرد. اکنون با جادوی هشتگ های گردشگری اینستاگرام مانند:‌  TOURISM, TRAVEL, HOTEL. HOSTEL, TRAVELGRAM, TRAVELBUDDIES و همچنین همراهی توریسم بلاگرها (TOURISM BLOGGER) ها میتوان با لنز دوربین گردشگران جهان با رمانتیک ترین و شگفت انگیر تزین جاذبه ها و مناطق گردشگری دنیا آشنا شد و حتی با گردشگران، به صورت آنلاین و مستقیم صحبت کرد.

هتل بالتیمو تفلیس گرجستان

(تصویری رویایی از لابی هتل بالتیمو تفلیس گرجستان. توضیحات تکمیلی را در اکسپدیا مشاهده کنید)

بنابراین در سفر به تفلیس و آنتالیا اگر دوست دارید لاکچری گردی کنید، پیشنهادات ۸ گانه زیر را در نظر داشته باشید:‌

  • EXPEDIA: یکی از معروف ترین سایت های دسترسی به خدمات گردشگری در نقاط مختلف دنیا، درگاه اکسپدیا است. در سفر به تفلیس و آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه و گرجستان که سالانه میلیون ها ایرانی به آنجا سفر می کنند، خدمات کروز گردی، رزرو هتل و هواپیما (پروازهای داخلی) و همچنین اجاره خودروهای لوکس را در نظر داشته باشید. خدمات این سایت سالانه مورد استفاده میلیون ها گردشگر در سراسر جهان است. هتل ها و رستوران لوکس تفلیس را اینجا ببینید.

گردشگری خودمانی در تفلیس و آنتالیا

  • TRIPADVISOR: اگر قصد شکم گردی، لاکچری گردی، گردشگری خودمانی در تفلیس و آنتالیا یا هر شهر دیگر جهان دارید، معروف ترین شبکه اجتماعی تخصصی گردشگران (تریپ ادوایزر) فرصت خوبی برای آشنایی با جاذبه های گردشگری و اقامتی در سراسر دنیا محسوب می شود. در این سایت، نیم میلیارد توصیه توسط بیش از ۱۷۰ میلیون گردشگر درباره ده ها هزار منطقه گردشگری و اقامتی و تفریحی در ۲۰۰ کشور دنیا ارائه شده است که در تفلیس و آنتالیا نیز شما را با فرصت های جذابی آشنا می کند که شاید شهروندان این دو شهر نیز کامل مطلع نباشند! بنابراین پیش از سفر به تفلیس و آنتالیا، حتما نظرات کاربران سفر کرده را جویا شوید تا انتخاب های عالی و نسبتا ارزان را تجربه کنید.
  • BOOKING: برای رزرو هتل در سراسر جهان به خصوص در دو شهر پر مخاطب تفلیس و آنتالیا، به شما توصیه می شود که اگر کارت اعتباری ارزی بین المللی دارید، نسبت به رزرو هتل ۵ ستاره با تخفیف های شگفت انگیز قابل ارائه در این سایت استفاده کنید. این سایت نیز مثل com، گاها تخفیف های باور نکردنی را بر روی هتل های ۴ و ۵ ستاره مجلل و لوکس ارائه می کند که امکان اقامت جذاب را با قیمت اقامت در هتل های ۲-۳ ستاره در اختیارتان قرار می دهد.
  • INTERNATIONS: در سفر به ۳۹۰ شهر دنیا از جمله آنتالیا و تفلیس، شما میتوانید از رویدادهای گردشگری، فرهنگی، هنری و موسیقیایی استفاده کنید. این سایت ده ها میلیون کاربر دارد و هر هفته و هر ماه، در شهرهای مختلف دنیا، ایونت های رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا با هم آشنا شده و تبادل اطلاعات و ارتباطات کنند. جالب است که بدانید اینترنیشن هر هفته و هر ماه، توسط ده ها هزار کاربرش در تهران، برنامه های مختلف دارد.

 هتل و هاستل های لوکس

  • COUCHSURFING: اگر قصد اقامت چند ساعته یا چند شبه در تفلیس یا آنتالیا یا هر شهر دیگر دنیا دارید، کوچ سرفینگ ها میتوانند فرصت اقامت رایگانی را در اختیار شما قرار دهند. بیش از ۱۵ میلیون میزبان مهمان نواز در هزاران شهر دنیا فرصت اقامت رایگان را در اختیار گردشگران خودمانی قرار می دهند. البته عضویت در این سایت رایگان بوده و تایید درخواست شما منوسط به پذیرش میزبان (host) است. اما به هر حال، کوچ سرفینگ برای کسانی که دنبال آشنایی با شهروندان گردشگر در کشورهای مختلف هستند، انتخاب هیجان انگیز جالبی است.
  • AIRBNB: اگر شما دوست ندارید مثل اکثر گردشگران لاکچری و غیر لاکچری، در هتل و هاستل های لوکس یا معمولی اقامت کنید، میی توانید از فرصت اقامت در خانه های اجاره ای لوکس با رنج قیمتی مختلف در تفلیس و آنتالیا برخوردار شوید. بزرگ ترین سایت بررسی و معرفی خانه های اجاره ای جهان که استارت آپ موفق سانفرانسیسکو آمریکا بود، این فرصت جالب توجه را در اختیار گردشگران قرار داده است.

 سفر به تفلیس و آنتالیا

  • HOSTELWORLD: اگر در سفر به تفلیس و آنتالیا، نمیخواهید از تورهای روتین استفاده کنید ، میتوانید در هاستل ها اقامت کنید که خدمات هتل را ندارند، اما قیمت کم و فضای دوستانه و جذابی را در اختیار گردشگران خودمانی قرار می دهند. هاستل ورلد، شما را با صدها فرصت اقامتی ارزان در تفلیس و آنتالیا آشنا می کند. حتی اگر قصد اقامت نزدیک خیابان روستاولی تفلیس یا اطراف میدان تقسیم یا خیابان استقلال استانبول را داشته باشید.

سفر به تفلیس و استانبول

  • HASHTAGS: در سفر به تفلیس و استانبول، مقصدهای جذاب گردشگری و شکم گردی و تفریحی و دیدنی این دو شهر توریستی را پیش از سفر، از طریق این سه هشتگ:‌ TIBLISI, ANTALYA, TURKETY مشاهده کنید. صدها هزار تصویر روی این سه هشتگ مهم بارگذاری شده و شما را با مناطق جالبی در این مکان ها آشنا می کند. پس، چه قصد سفر لاکچری داریم چه میخواهیم مثل BUDGET TRAVEL ها سفر کنیم!، گشتی در هزاران عکسی که روی این هشتگ ها بارگذاری شده است را در سفر به تفلیس و آنتالیا در نظر داشته باشیم. شما میتوانید پیش از سفر به این دو شهر ترکیه و گرجستان یا هر شهر دیگر این دو کشور، با تصاویری از نقاط دیدنی این شهرها آشنا شوید که نکات خوبی درباره آنان توسط گردشگران و شهروندان بارگذاری شده است.

گشتی در تصاویر هشتگ های تفلیس و انتالیا را پیش از معرفی رستوران های این دو شهر توریستی مشاهده کنید.

آنتالیا گردی با یک گردشگر روس

(تصویری از طبیعت زیبا آنتالیا در روزهای  پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی که در آنتالیا گردی یک گردشگر روس در اینستاگرام منتشر شد)

 انتشار عکسی روی هشتگ آنتالیا

(در تصویر بالا، شاهد انتشار عکسی روی هشتگ آنتالیا هستیم که یک گردشگر ازبک، تصویری از ساحل ماسه ای زیبا این شهر را بارگذاری کرده است)

سواحل آنتالیا

(در عکس بالا، شاهد معرفی یک پرفیوم از صفحه اینستاگرام یک بوتیک هستیم که محصولی جدید را با لوکیشنی  از سواحل آنتالیا در اختیار مخاطبانش قرار داده است)

گردشگر آلمانی از شب های آنتالیا

(تصویر بالا که یک گردشگر  آلمانی از شب های آنتالیا در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرده است، نور پردازی شبانه کافه های اطراف ساحل را نشان می دهد)

هشتگ آنتالیا در اینستاگرام و شهروندانش

(در تصویر بالا که بر روی هشتگ آنتالیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، یکی از شهروندان این کشور، با انتشار عکس بالا، غروب دیدنی از شهر را در روزهای پایانی ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به تصویر کشیده است)

کافه های خاص آنتالیا

(مصطفی یک فود بلاگر است و در تصویر بالا، به یکی از کافه های خاص آنتالیا رفته و این عکس را به اشتراک گذاشته است)

معماری یکی از خیابان های انتالیا

(تصویر  بالا، ما را با معماری یکی از خیابان های انتالیا آشنا می کند که توسط این صفحه به اشتراک گذاشته شده است)

گزارش آنتالیا گردی

(طلها آکین هم یکی از گردشگرانی است که اخیرا به آنتالیا رفته و گزارش آنتالیا گردی ایشان را میتوانید اینجا ببینید)

 ورزش های هیجان انگیز در انتالیا

(اگر دنبال ورزش های هیجان انگیز در انتالیا هستید، این صفحه شما را با مقصدهای گردشگری آبی این شهر آشنا میکند)

 شهروندان تفلیس

(تصویر بالا مربوط به عکسی است که یکی از شهروندان تفلیس اخیرا از TIBLISI MALL‌و درخت کریسمس ۸ متری آن به اشتراک گذاشته و نشان می دهد که بزرگ ترین مال این شهر خود را برای برگزاری باشکوه کریسمس آماده میکند)

تفلیس گرد ژانویه ای

(در تصویر بالا که توسط خانم نیهاد، تفلیس گرد ژانویه ای به اشتراک گذاشته شده است، تصویری از میدان آزادی شهر تفلیس در گرجستان را شاهد هستیم که دو مرد کتابفروش مشغول بازی شطرنج هستند. ایشان برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ نیز استفاده کرد)

یکی از مناطق تفلیس

(تصویر زیبا بالا یکی از مناطق تفلیس را نشان می دهد که غروب زیبای رنگارنگی را به تصویر می کشد)

خیابان های آرام و زیبا تفلیس

(تصویری از خیابان های آرام و زیبا تفلیس در روزهای پایانی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که توسط آبی جانسون، توریسم بلاگر در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده است)

هوای ابری شهر تفلیس

(در تصویر بالا، عکسی از هوای ابری شهر تفلیس را مشاهده میکنیم که توسط فردی به نام ایوب بارگذاری شده و در پشت صحنه، کاخ ریاست جمهوری تفلیس را میتوان دید. این لوکیشن، یکی از جذاب ترین لوکیشن های عکسبرداری گردشگران در این شهر است)

هشتگ تفلیس در اینستاگرام

(در تصویر بالا که بر روی هشتگ تفلیس در اینستاگرام بارگذاری شده است، بخشی از نمای ساختمان های شهر تفلیس را مشاهده میکنیم که همچون برخی از شهرهای اروپا  مثل وین و پاریس، از مجسمه سازی برای معماری منظر و طراحی نما استفاده شده است)

مقصدهای پیاده گردی تفلیس

(در تصویر بالا، عکسی از مقصدهای پیاده گردی تفلیس را مشاهده میکنیم که توسط دکتر صبرینا، توریسم بلاگر در صفحه اینستاگرامش منتشر شده است و ده ها لایک دریافت کرد)

شهر تاریخی تفلیس

(تصویر زیبا بالا، شهر تاریخی تفلیس را از داخل تله کابین تفلیس نشان می دهد که توسط یکی از گردشگران تفلیس به اشتراک گذاشته شده است)

خوشگذرانی لوکس در مقصدهای شکم گردی تفلیس

تفلیس، شهر تاریخی و باستانی باشکوه گرجستانی ها، امروزه یکی از مقصدهای گردشگری جذاب برای ایرانی ها و بسیاری از گردشگران عاشق منطقه قفقاز است. پایتخت این کشور، یکی از شهرهای جذاب برای آشنایی با طعم و مزه های متنوع و خاطره انگیز و البته وسوسه انگیز است که معمولا در تصاویر فود بلاگرهای اینستاگرام هم رد پای آن دیده می شود.

از خاچاطوری تا چاناخی، غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های ترش و شیرین و ملس تفلیسی ها را میتوان در کافه و رستوران های متعددی در این شهر ارزان جستجو کرد که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگرن به خصوص لاکچری گردها به همراه می آورد.

در زیر، فهرستی از رستوران های لوکس و گران قیمت شهر تفلیس را برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال مکان های مجلل و جذاب برای سرو غذهای خوشمزه هستند ارائه کردیم که گزینه های خوبی برای لاکچری گردها را به ارمغان می آورد.

رستوراان له مونراشت در شهر تفلیس، یکی از رستوران های مجلل و معروف این شهر است که غذای ملل را میتوان در فضای شیک و تجملاتی آن که الهام گرفته از معماری فرانسوی و ایتالیایی است در اختیار داشت. انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی، آمریکایی و فرانسوی را میتوان در این رستوران تست کرد که البته متوسط قیمت ها نیز معمولا برای گران ترین غذا، زیر ۸۰ دلار گزارش شده است. البته این قیمت هر سال میتواند با اندکی افزایش یا کاهش مواجه شود.

رستوران کوچکی که شف نیویورکی آن، شما را با خوشمزه ترین غذاهای ملل آشنا میکند و معمولا منو به روزی دارد. یعنی هر روز، منو تغییر میکند و اگر در مدت اقامت در تفلیس، دوست دارید غذاهای متنوع را در نهار و شام سرو کنید، له مونراش تفلیس را به شما پیشنهاد میکنیم. البته امکان رزرو میز رستوران نیز وجود دارد. این رستوران در خیابات بتلمی شهر تفلیس قرار دارد که با این آدرس:‌TIBLISI, BETLEMI ST 23 میتوان آن را پیدا کرد.

دو غذای هیجان انگیز ایتالیایی

(تصویر دو غذای هیجان انگیز ایتالیایی که مخلوطی از سبزیجات و گوشت گرجی را در اختیار مشتریان در رستوران له مونراشت قرار می دهد)

از جمله دیگر رستوران های گران و لوکس تفلیس می نوان به رستوران دینهال یا DINEHALL اشاره کرد که آنجا اکثرا میتوانید غذاهای قفقازی و گرجی را تست کنید. غذاها تقریبا گران است و به دلیل اینکه دانیهال در مرکز تفلیس واقع شده است، معمولا جایی شلوغ برای سرو غذاهای سنتی این کشور محسوب می شود که در تریپ ادوایزر نیز به آن اشاره شده است. دکوراسیون داخلی آن مکان خوبی برای سلفی بگیرهای اینستاگرام است. از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب، سرو غذا در این رستوران انجام می شود. اگر عاشق روستاولی گردی هستید، طعم غذاهای دینهال را در نظر داشته باشید.

سوپ های خوشمزه

(در تصویر بالا، یکی از سوپ های خوشمزه ای که در این رستوران عرضه می شود را مشاهده میکنید)

اگر عاشق غذاهای فرانسوی هستید و میخواهید طعمی از غذاهایی که در پایتخت مزه اروپا (شهر لیون) عرضه می شود را در رستوران در گرجستان تست کنید، توصیه میکنیم که به رستوران له مارایس بروید. غذاهایی در رنج قیمتی ۳۰ تا ۸۰ دلار در این رستوران که دکوراسیون داخلی جذابی دارد ارائه می شود و فضای دلپذیر آن، خیلی ها را مشتاق دیدار از آن کرده است.

 شکم گردی در له ماریس

برای شکم گردی در له ماریس (LE MARAIS) به خیابان ایراکلی آباشیدزه ۳۲ یا TIBLISI, IRAKIL ABASHIZDE 32 مراجعه کنید.

دکوراسیون داخلی رستوران NEW ASIA تفلیس

(تصویری از دکوراسیون داخلی رستوران NEW ASIA  تفلیس)

نیو ایشیا یا NEW ASIA  مقصد شکم گردی لوگس دیگر برای لاکچری گردها در شهر تفلیس به شمار می رود. جایی که میتوانید فقط غذاهای چینی را سرو کنید و البته کیفیتی خوب و طعمی دلپذیر بر اساس کامنت های تریپ ادوایزری ها از این رستوران گزارش شده است. غذهایی نیو ایشیا، تزیین هیجان انگیزی دارد که برای فود بلاگرها، گزینه خوبی خواهد بود. این رستوران در خیابان دیوید گامرکلی یا DAVID GAMERKELI ST, 3, TIBLISI واقع شده است.

فضای داخلی رستوران آنسامبل تفلیس

(تصویری از فضای داخلی رستوران آنسامبل تفلیس)

رستوران دیگری در تفلیس برای خوردن غذاهای چینی و تایلندی، رستوران آنسامبل است که در شهر جدید دریایی تفلیس در منطقه هالتینگ پرفرنس اند هتل واقع شده است. این رستوران که ENSEMBLE CHINESS RESTAURANT نامیده می شود، غذاهایی بین ۳۰ تا ۶۵ دلار عرضه می کند و طیف متنوعی از غذاهای شرق و جنوب شرق آسیا را میتوان در آن پیدا کرد. اگر خواستید به این رستوران بروید، میتوانید از مرکز شهر تفلیس با تاکسی به این مکان رفته و حدود بیست دقیقه نیز مسیر را تحمل کنید.

آدرس: TIBLISI SEA NEW CITY, HOTELS & PERFERENCES HUALING, 380101

برای کسانی که عاشق سوشی و غذاهای دریایی ژاپنی هستند، یک از گزینه های سوشی خوری در تفلیس، رستوران SAKURA است. جایی که کلا غذاهایش به نسبت رستوران های مرکز تفلیس گران است و از ۱۲ ظهر تا ۲ شب به ارايه سرویس به لاکچری گردهای عاشق غذاهای دریایی می پردازد. این رستوران در خیابان عباشی زاده ۲۹ واقع شده است.

غذای رستوران های لوکس تفلیس

آدرس: TIBLISI, ABASHIDZE 29

از دیگر رستوران های لوکس تفلیس میتوان به رستوران واین استفان اشاره کرد که در جاده الکساندر کازیگی واقع شده است و بیرون شهر به نظر می رسد. غذاهایی که گران ترین آن حدود ۱۱۰ دلار است و از جمله رستوران های درجه ممتاز شهر به شمار می آید.

رستوران واین استفان تفلیس

(تصویری از رستوران واین استفان تفلیس)

دکوراسیون جذاب این رستوران برای کسانی که دنبال غذاخوری های مجلل هستند، گزینه مطلوبی را تداعی می کند.

آدرس: TIBLISI, ALEXANDER KAZBEGI AVE 27

رستوران مینو جی یا MENU GE شهر تفلیس از دیگر مقصدهای شکم گردی این شهر برای لاکچری گردها محسوب می شود. جایی که میتوان انواع و اقسام طعم و مزه از خوردنی جات شرق و غرب را امتحان کرد و البته می بایست پول خوبی هم برای ان پرداخت شود. مینو جی، رزرو اینترنتی و سفارش آنلاین غذا نیز در اختیار گردشگران قرار می دهد. به این سایت مراجعه کنید.

آدرس: TIBLISI, CHAVCHAVADZE 42

برای کسانی که در نزدیک خیابان متکاوری شهر تفلیس اقامت دارند، رستوران SAVOY انتخاب خوبی است. جایی که میتوان غذاهای گرجی و اروپایی را تست کرد و البته رنج قیمتی نیز  از ۱۵ تا ۷۵  دلار متفاوت خواهد بود. در این رستوران، با سر آشپز فرانسوی، شاهد غذهای خوشمزه با تزیین رنگارنگ و هیجان انگیزی هستیم که با وجود فضای دنج و کوچک، اما هیجانی خوبی برای شکم گردها ایجاد می کند. از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب امکان سرو غذا در محیط دوست داشتنی  رستوران ساوی را خواهید داشت.

 شکم گردی برای لاکچری گردها در شهر تفلیس

(تصویری از دکوراسیون داخلی رستوران ساوی که با مبل های سرخ رنگ و محیط دنج و کوچک که شبیه خانه دیزاین شده است، فرصت شکم گردی با غذاهای خوشمزه گرجبی را در اختیار تفلیس گردها قرار می دهد)

آدرس: TIBLISIM MTKVARI ST, 4.6

آخرین مقصد شکم گردی برای لاکچری گردها در شهر تفلیس را میتوان STRADA دانست. جایی در اطراف خیابان ساندرا اولی آر که امکان سرو غذاهای دریایی در ان وجود دارد. البته رستورانی گران محسوب می شود که محبوب گردشگران تریپ ادوایزر هم به نظر می رسد. تیمی حرفه ای آن را مدیریت می کند و این را با طرز برخورد گارسون ها  و تزیین غذا و کیفیت بالا آن درخواهید یافت.

شکم گردی لاکچری در آنتالیا

آدرس: TIBLISIM SANDRO R7 ST SULI

مقصدهای شکم گردی لاکچری در آنتالیا

اگر مسافر آنتالیا هستید و میخواهید با مقصدهای خوش گذران لوکس با غذاهای گران و خوش مزه و خوش طعم آشنا شوید، رستوران های زیر را در نظر داشته و فهرستی از ان ها را در GOOGLE MAP جستجوی کنید تا سریع تر به مقصد برسید. البته فراموش نکنید که برای فهمیدن این موضوع که آیا غذاهای این رستوران ها کیفیت و قیمت مناسبی دارد یا خیر، سری به رستوران های آنتالیا در تریپ ادوایزر و لونلی پلنت بزنید و اطلاعات تکمیلی و به روز را کسب کنید.

یعنی حرفه ای های انتالیا گرد، پیش از انتخاب هر رستوران و هتل و مکان دیدنی، از نظرات مکتوب سایر گردشگران استفاده می کنند.

آنتالیا یکی از مقصدهای گردشگری جذاب با هتل های فوق العاده برای لاکچری گردها است. هتل های لوکس و دیدنی بسیاری داشته و زرق و برق در این شهر ساحلی به خصوص در ایام تابستان و کریسمس بسیار زیاد است. رستوران های زیر معمولا با استقبال تریپ ادوایزری ها روبرو شده و بنابراین مقصدهای جذابی هستند. هم از نظر غذا و هم از نظر لوکیشن.

آنتالیا شهر ساحلی هست و به همین خاطر، جای تعجب نیست که برخی از رستوران های این شهر فضای باز داشته باشند.

نخستین مقصد شکم گردی لوکس در انتالیا، رستوران سون مهمت یا هفت مهمت یا ۷ MEHMET است. غذاهای این رستوران بین ۱۰ دلار تا ۹۰ دلار قیمت دارد و هر سال نیز شاهد افزایش یا کاهش درصدی در قیمت ها هستیم. البته تغییر نرخ ارز در برابر ریال هم تاثیر گذار است. به هر حال یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به توصیه آنتالیا گردها* همین رستوران است.

قرار های رمانتیک و جلسات کاری در آنتالیا

(فضای باز رستوران هفت مهمت آنتالیا)

فضایی خوبی برای خانواده ها و حتی جایی برای قرار های رمانتیک و جلسات کاری! دکوراسیون جذابش، هر سلیقه ای را جذب می کند. منویی کامل از غذاهای دریایی و گیاهی (مخصوصا وگان های عزیز) و مدیترانه ای و حتی حلال را شامل می شود. در این رستوران انتظار سوشی نداشته باشید! وای فای مهمت و برخورد خوب گارسون ها و غذای خوش طعم حتما نظر شما را جلب می کند.

فضای باز رستوران هفت مهمت آنتالیا

آدرس: MELTEM, ANTALYA, MURATPASA, KULTUE PARK

یکی از رستوران های نسبتا ارزان ترکیه را میتوان رستوران سراسر در آنتالیا دانست که نزدیک مسجد پاشا در منطقه سلسوک محمد حسین است. فضایی هیجان انگیز با غذاهای مدیترانه ای، آسیایی و بین المللی که بین ۱۰ تا ۴۰ دلار قیمت دارد. همه جور وعده غذایی در این رستوران سرو می شود. فضای باز و وای فای از خدمات رستوران به مهمانان است.

رستوران های نسبتا ارزان ترکیه

آدرس: SELCUK MH, PASA CAMI SK. NO 14 . ANTALYA, MIRATPASA

 فضایی هیجان انگیز با غذاهای مدیترانه ای

 انواع و اقسام غذاهای دریایی

رستوران دیگری که معرفی میکنیم، از رستوران بالا خیلی گران قیمت تر است. جایی که میتوان انواع و اقسام غذاهای دریایی و مدیترانه ای و ترکی را سرو کرد و از محیط دل انگیز با غذهای دلپذیر استفاده کرد. مکانی خوب برای سرو غذا در محیطی باز در نزدیک میدان کونیالتی آنتالیا. رستوران LARA EVI BALIK یک رستوران خاص برای گردشگران خاص است.

نزدیک میدان کونیالتی آنتالیا

رستوران ARMA

آدرس: ANTALYA, KONYAALT, KENT MEYDAN

رستوران ARMA اگر چه جایی آرمانی نیست برای شکم گردی، اما غذهای متوسطش و محیطی با دکوراسیون جذاب، پذیرای آنتالیا گردهایی است که دوست دارند همه جور غذایی را در منو تست کنند. قیمت ها معمولا ارزان است! نگران نباشد.

این رستوران از رستوران های پر طرفدار تریپ ادوایزری ها بوده و مکان محبوبی برای گذران روزهای بلند و کوتاه است.

آدرس: ANTALYA, SELUCK MH, ISKELE CAD NO 75

آنتالیا گردها

مکان شکم گردی معروف دیگر آنتالیا

مکان شکم گردی معروف دیگر آنتالیا را میتوان نجات بالیک یا NEJAT BALIK دانست که این رستوران به نسبت رستوران آرما کمی گران تر است. اما به همان اندازه محیط زیبا و جذابی برای گردشگران دارد. انواع و اقسان غذای ترکیه و مدیترانه و دریایی در ان سرو می شود. دکوراسیون رستوران زیبا بوده و فضای داخلی و خارجی دارد.

آدرس:‌ANTALYA, MURATPASA, 07160

رستوران Kaison

رستوران Kaison همانطور که از نامش پیداست، مقصد خوبی برای سوشی خوری است. رستورانی به نسبت گران که حتی در منو آن، غذاهایی بیش از ۲۵۰ دلار هم مشاهده می شود. رستوران کایسون نیز از محبوب های تریپ ادوایزری ها بوده و منوی گسترده دریایی دارد.

ادرس: MURATPASA, SIRINYAL 07160

 دیزاین شیک و مدرن

رستورانی با دیزاین شیک و مدرن که حس سوشی های خوش طعم را با تصاویری از ژاپن به شما می دهد.

غذاهای هیجان انگیزی که در رستوران کایسون سوشی آنتالیا

(تصویری از غذاهای هیجان انگیزی که در رستوران کایسون سوشی آنتالیا سرو می شود)

رستوران دیگری که در نظر داشته باشید، رستوران آسمانی است. جایی برای خوردن غذاهای مدیترانه ای و ترکی و البته نه سوشی و غذاهای شرق آسیا! رستورانی به نسبت گران قیمت نسبت به آرما و بانجی ولی با محیط جذاب و رمانتیک. رستوران ASMANI در محله مورادپاشا قرار دارد.

آدرس: SIINYAL, LARA CD, NO 24, ANTALYA, MURATPASA

فضای شهر آنتالیا

(فضای شهر آنتالیا را میتوان از چشم انداز رستوران آسمانی آنتالیا در زمان صرف نهار یا شام شاهد بود که برای لاکچری گردهای سلفی بگیر، لوکیشن خوبی برای افزایش لایک های هیجان انگیز است!)

غذاهای ساده در رستوران آسمانی آنتالیا

(تصویری یکی از غذاهای ساده در رستوران آسمانی آنتالیا)

خانه استیک آنتالیا نیز برای استیک خورها، مقصد جذابی به نظر می رسد. STEAK HOUSE آنتالیا در بهترین نقطه آنتالیا واقع شده و مشتریان بسیاری دارد. جایی که میتوان کباب ترکی را با غذای آرژانتینی و آمریکای جنوبی تست کرد.

رستوران کونیالتی آنتالیا

رستوران کونیالتی آنتالیا نیز مقصد دیگری برای شکم گردها در این شهر است که دوست دارند تا در یک فضای دل انگیز، استیک های آب دار را صرف کنند. این رستوران در منطقه آلتینکوم آنتالیا واقع شده و تریپ ادوایزری ها نظر مثبتی بر آن دارند.

تصویری از غذاهای رنگارنگ در KONYAALIT ET & STEAK HOUSE آنتالیا

(تصویری از غذاهای رنگارنگ در KONYAALIT ET & STEAK HOUSE آنتالیا)

آخرین مقصد شکم گردی در انتالیا را میتوان رستوران وانیلا دانست. رستورانی ارزان برای سرو پیتزا و استیک که مکانی معروف در میان آنتالیا گردها به شمار می رود. این رستوران در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد و از جمله پر طرفدارترین رستوران های این شهر است. رستوران وانیلا که در منطقه کالجی واقع شده است. استفاده از VANILLA را توصیه میکنیم که مورد نظر تریپ ادوایزری ها هم هست.

هتل های لوکس در تفلیس و همچنین آنتالیا

برای آشنایی با هتل های لوکس در تفلیس و همچنین آنتالیا، با سرویس گردشگری لاکچری لوکس تهران همراه ما باشید. اگر برای رزرو و استفاده از رستوران ها و سفر به این دو شهر توریستی با پرسشی مواجه شدید، سوالات خود را کامنت کرده یا از طریق فرم ارتباطی یا کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا بررسی شود.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا