استایل و مد بانوان

مد گردی لوکس تهران با مدونا : ملکه پاپ

مدونا خواننده آمریکایی ملکه پاپ

از معروف ترین چهره های دنیای مد و لباس در سالهای نه چندان دور می بایست از مدونا لوئیس نام برد که از اواسط دهه هشتاد میلای تا همین چند سال پیش، در فیلم های سینمایی بسیاری بازی کرد و جوایز زیادی در کارنامه هنری خود دارد. او تنها در عرصه سینما موفق نبود، بلکه در کسب و کارهای گوناگونی از وی به عنوان یک چهره فعال تجاری با قابلیت های توسعه کسب و کار حرفه ای و تخصصی یاد می کنند که در انتهای گفتار به مصداق هایی از ان اشاره شده است.

مدونا چون به نسل قرن بیستم سینمای جهان تعلق دارد، خیلی در کانون توجه رسانه های سینما و سبک زندگی و فشن قرار نداشته و به همین خاطر، در قیاس با چهره های جوان سینما و موسیقی جهان مثل تیلور سویفت ، آنجلینا جولی ، سلنا گومز و بیانسه ، مخاطبان چند ده میلیونی در اینستاگرام ندارد.

دنبال کردن مد و لباس و استایل مدونا خواننده آمریکایی

به هر حال دنبال کردن مد و لباس و استایل مدونا در قاب تصویر، گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی لوکس تهران را تشکیل می دهد که امیدواریم علاقمندان به هنر هفتم و طراحی پارچه و لباس را با ایده ها و برندهای مختلف در این سعی و روال، آشنا کند.

مدونا لوئیس در دیدار با رییس جمهور سابق آرژانتین

(تصویر مدونا در دیدار با رییس جمهور سابق آرژانتین)

فراموش نکنید که تا کنون به معرفی کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی، نیکول کیدمن، بیانسه، دایانا و کیت میدلیتون پرداخته و سبک مد و لباس ده ها تن از مانکن های پولساز سالهای اخیر را نیز در کنار تحلیل مد  و لباس تاثیرگذار ترین زنان دنیای سیاست جهان مورد بحث و بررسی قرار دارد که از شما خواننده گرامی میخواهیم تا از این مطالب نیز دیدن کنید.

با مد گردی امروز ما با مدونا لوئیس همراه باشید.

درباره مدونا

مدونا لوئیس سیسونه، که با نام اختصار Madonna شهرت دارد، یکی از سلبریتی های تاثیرگذار عرصه موشیقی پاپ و پرده نقره ای در چند دهه اخیر بوده است. سلبریتی پنچاه و هشت ساله این روزهای هالیوود، به واسطه ۳ دهه فعالیت هنری گسترده موفق، قریب به ۱ میلیارد دلار ثروت کسب کرده که به نظر می رسد او را در باشگاه میلیاردرهای فوربس قرار می دهد. دختر میشیگان، هیچ گاه فکر نمی  کرد بتواند در عرصه موسیقی و سینما به چنان شهرتی برسد که یک جریان را در عالم هنر قرن بیستم هدایت کند.

نخستین عطر زنانه با برند مدونا خواننده آمریکایی

(تصویری از نخستین عطر زنانه با برند مدونا به نام TRUTH DARE)

محصولات آرایشی مدونا خواننده آمریکایی

(محصولات آرایشی مدونا لوئیس با نام MDNA SKIN‌اکنون در سراسر جهان مخاطبان زیادی دارد)

مدونا و بازدید از مزون های مختلف

(وی در سال های اخیر به مزون های مختلف در سراسر جهان می رود تا نحوه رضایتمندی مشتریان از محصولات آرایشی و بهداشتی خود را مشاهده کند)

مدونا را ملکه پاپ (Pop Queen)‌ می دانند. عنوانی که شاید در روزگار امروز، بتوان نمونه هایی برایش پیدا کرد. او تاثیر گذرای زیادی بر روی هنرمندان عصر حاضر دارد و به همین دلیل می توان او را یک هنرمند جریان ساز عرصه موسیقی دانست. تلفیق پاپ و مد، هنری بود که او عرضه کرد. برنده چندین جایزه گرمی و ۲ جایزه Golden Globe در قرن بیستم میلادی، بخشی از شهرت جهانی وی را تشکیل می دهد.

بازی موثر وی در فیلم EVITA زمینه موفقیت های زیاد وی در سال های بعد شد.بیش از سیصد میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته است که رکوردی در میان بزرگان دنیای پاپ به شمار می رود. انجمن صنایع ضبط آمریکا این خواننده مشهور را در فهرست پر فروش ترین هنرمندان راک دنیا در قرن بیستم می داند. حضور فعالانه مدونا لوئیس در عرصه موسیقی پاپ با آلبوم MADONNA در سال ۱۹۸۲ میلادی بود. وی در کودکی در خانواده پول داری نبود، اما موفقیت های عرصه هنریش سبب شد تا وی ظرف ۴ دهه بتواند صدها میلیون دلار ثروت بدست آورد.

مدونا لوئیس و فرزندانش

(تصویری که ایشان از فرزندانش به مناسبت روز مادر در توییتر منتشر کرد)

تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با برند مدونا در چند سال اخیر و برگزاری تورهای مختلف در سراسر جهان، زمینه درامد های گسترده را برای این سلبریتی جواهر باز فراهم کرده است. مدونا، خواننده، بازیگر، فعال کسب و کار، نویسنده، کارگردان و رقاص معروف آمریکایی بوده که از اوایل دهه هشتاد میلادی به این سو، فعالیت های گسترده ای را در دستور کار خود قرار دارد. افرادی همچون شان پن از ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ میلادی و گوی ریچی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ میلادی، همسران وی بوده اند.

مدونا و علاقه زیادش به اینترنت

وی ۴ فرزند دارد و وب سایت شخصی اش در نشانی MADONNA.COM‌به اطلاع رسانی برنامه هایش فعال است.

ایشان علاقه زیادی به اینترنت و فعالیت در شبکه های اجتماعی دارد. وی در توییتر  هم فعال است و بیش از ۱.۲ میلیون فالور دارد و قریب به ۱۹۰۰ توییت را ظرف ۴ سال گذشته در اختیار میلیون ها طرفدارش در سراسر جهان قرار داده است.

فیس بوک مدونا

(تصویر صفحه شخصی مدونا لوئیس در توییتر با ۱.۲ میلیون فالوور)

 دایان کورداس، طراح یونانی جواهرات، یکی از علاقمندان مدونا بوده و این سلبریتی همواره خواستار طرح های این طراح زیر دست اروپایی بود. کمپانی Noir که در تولید و طراحی انگشترهای جذاب، شهرت جهانی دارد، یکی از برندهای محبوب کلکسیون طلا و جواهرات مدونا به شمار می رود.

اینستاگردی با مدونا

مدونا همچون کیم کارداشیاان و پاریس هیلتون و حتی بیانسه، یک معتاد به اینستاگرام محسوب می شود. او ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۳۲۰۰ پست در صفحه اش به اشتراک گذاشته و صدها صفحه را نیز فالو می کند. با توجه به اینکه او یک فعال کسب و کار در حوزه های مختلف آرایشی و بهداشتی و مد و لباس و بازاریابی و تبلیغات به شمار می رود، به خوبی از فضای مجازی برای اطلاع رسانی و مارکتینگ فعالیت های خود بهره می برد و جالب تر آنکه بسیاری از محتواهای به اشتراک گذاشته شده ایشان، هشتگ های پر بیننده دارد.

هشتگ هایی که به کاربران و هواداران ایشان امکان میدهد تا در جریان جزییات بیشتر محتوای دیجیتالی بارگذاری شده توسط مدونا لوئیس قرار بگیرند. از طرفی، تگ شدن محتوای تصویری و ویدیویی در صفحه ایشان در چند سال اخیر سبب شده تا کاربران بیشتری نسبت به حضور این ملکه موسیقی پاپ دهه های پایانی قرن بیستم آشنا شده و صفحه ایشان را که اخیرا تیک آبی اینستاگرام گرفته است فالو کنند.

مدونا اکنون قریب به ۱۱ میلیون فالور دارد. گر چه شمار فالورهایش در قیاس با آریانا گرانده بیست و سه ساله با ۱۲۰ میلیون فالور رقم کمی محسوب می شود، اما به هر حال، از بسیاری از سلبریتی های هالیوود که نسل جوان آنها را بهتر و بیشتر می شناسد، مخاطب بیشتری دارد. نکته جالب درباره محتوای اینستاگرامی او  آن است که با وجود بیش از ۱۱ میلیون فالور، تصاویرش معمولا کمتر از نیم میلیون لایک دریافت میکند که نشان گر این واقعیت است که با افزایش شماره فالورها، تعداد لایک ها نیز به همان میزان افزایش پیدا می کند.

به هر حال، حدود ۵ درصد کل کاربران اینستاگرام فالور صفحه خانم مدونا هستند و ایشان از این فرصت برای معرفی محصولات و فوتوشوت های خود استفاده می کند. همچون جنیفر لوپز که برند JLO را عرضه کرده است یا کیم کارداشیان با برند KKW، یا ریحانا که با برند RIRI شناخته می شود، مدونا نیز با MDNA وارد دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان شده است.

وی از مخاطبانش خواسته است تا صفحه اطلاع رسانی رسمی اش را مشاهده کنند. این صفحه را در این نشانی مشاهده کنید. صفحه اینستاگرامی مدونا لوئیس نیز در این لینک در دسترس است.

تصویر آخرین پست مدونا لوئیس

(تصویر آخرین پست وی را مشاهده میکنید که در صفحه اینستاگرامی اش در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرد و فلش بکی است به گذشته . زمانی که با JMB بازی میکرد. او تولدش را با این عکس تبریک گفت)

مدونا لوئیس با کلاه کابوی

(در این تصویر، مدونا را با کلاه کابوی مشاهده می کنیم که ایشان را برای مشاهده بیشتر این استایل، از هشتگ COWGIRL, COMBAT, RELANESS, STYLE استفاده کرد)

جواهرات مدونا را در دهه نود قرن بیستم میلادی

(تصویر بالا، کلکسیون مد و لباس و جواهرات او را در دهه نود قرن بیستم میلادی نشان می دهد که از ان به عنوان OG SATURDAY یاد کرد. همچون رسم همیشگی اش، از این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده که ۲۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد: BANDANA, DGAF, GOODTIMES, LIFE)

 نقاشی منتشر شده در اینستاگرام مدونا لوئیس

(در تصویر بالا که نقاشی منتشر شده در اینستاگرام مدونا را مشاهده میکنید وی نوشت که صورتی، رنگ سیاه جدید است و ازاین هشتگ برای توضیح عکس استفاده کرد که الهام گرفته از یکی از محصولات بهداشت پوست برند ایشان است. وی از جرمی اسکات طراح معروف برای طراحی محصولات خود استفاده می کند که در این عکس نیز نام ایشان را تگ کرد)

تبلیغ برند کرم پودر صورت مدونا به نام MDNASKIN

(در این تصویر نیز ایشان به تبلیغ برند کرم پودر صورت خود به نام MDNASKIN پرداخت و از این هشتگ استفاده نمود. یکی از هشتگ های پر بیننده ای که مدونا در محتوای خود استفاده میکند، هشتگ LOVE است که صدها میلیون عکس بر روی آن بارگذاری شده است و ثانیه ای ده ها عکس بر روی این هشتگ تگ می شود. هشتگ پروانه و گل رز نیز از جمله هشتگ های مورد علاقه وی به شمار می رود)

مدونا از پیام های تبریک کاربرانش تشکر کرد

(در تصویر بالا، مدونا از پیام های تبریک کاربرانش تشکر کرد و از آن ها خواست خود را دوست بدارند و پوست خود را نیز دوست بدارند! نوعی تبلیغ غیر مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی اش!. باز هم از هشتگ پوست، عشق و زندگی استفاده کرد)

کت قرمز رنگ و کلکسیونی از جواهرات و اکسسوری های مدونا

(استایل مد و لباس مدونا لوئیس را در هفته های پایانی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی شاهد هستیم که کلاه مشکی را با کت قرمز رنگ و کلکسیونی از جواهرات و اکسسوری ها ست کرده است. در این عکس یکی از دوستانش را مشاهده میکنید که در این هشتگ درباره اش اطلاعاتی در دسترس است)

استایل مد و لباس و جواهرات مدونا

(در این تصویر که استایل مد و لباس و جواهرات مدونا  را در ماه دسامبر ۲۰۱۷ نشان می دهد* وی را با طرحی از دبی مازار، هنرپیشه نامدار مشاهده میکنیم که تصویر بر روی کت قرمز رنگ بلند ایشان مشاهده می شود. وی از هشتگ: ‌هنر، زندگی و فیودور گلان برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد.. طراح این کت فیودور گلان است)

 سلفی دسامبری مدونا

(در این تصویر که سلفی دسامبری او را در اینستاگرامش مشاهده میکنیم، وی از طرح کت جذاب فیودور گلان تقدیر کرد و باز به معرفی برند محصولات آرایشی و همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط مانند: قرمز و لب و چهره خوب پرداخت)

سلفی ماه نوامبری مدونا لوئیس

(در این سلفی ماه نوامبری مدونا، شاهد اکسسوری های مختلف و رنگارنگ ایشان هستیم که در کنار دوستاش به نمایش در امده است. او باز هم از جرمی اسکات و لوازم آرایشی خود و هشتگ محبوب عشق و تعطیلات و دوستان در این عکس استفاده کرد)

 ماسک صورت سیاه رنگ مدونا

(تصویر بالا در صفحه رسمی محصولات آرایشی و بهداشتی مدونا لوئیس MDNASKIN به نمایش در امده است که ماسک صورت سیاه رنگ را در یکی از آرایشگاه های نیویورک با استفاده از محصولات این برند معرفی می کند. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید)

محصولات بهداشتی و آرایشی مدونا لوئیس

(کاربران اینترنت که مشتری محصولات بهداشتی و آرایشی مدونا هستند با انتشار جعبه این محصول در صفحه اینستاگرام خود، به نوعی به تبلیغ آن کمک میکنند)

مدونا لوئیس و انتشار یک سلفی

(در تصویر بالا، وی با انتشار یک سلفی، کاپشن و استایل زمستانی خود را نشان می دهد و از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

مدونا و سفر به مناطقی از آفریقا

(سفر به مناطقی از آفریقا برای انجام فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکاری)

مدونا در کنار فرزند خوانده آفریقای اش

(در این تصویر، سلفی مدونا در کنار فرزند خوانده آفریقای اش: MAMBO را مشاهده می کنید که نام ایشان را بر روی گردن بند طلایی خود نیز حک کرده است. در این عکس نیز او به تبلیغ محصولات خود با این هشتگ ها پرداخته است که جالب توجه می باشد:‌ tarinskillets @drpauljarrodfrank@edytaesthetician

#thefinishingcreme#skin #glow #hydrate

#radiate #beauty#life #luxury#love 💕🌸💕🌸💕🌸🌸)

 استایل کلاسیک مدونا لوئیس

(در این تصویر، استایل کلاسیک او را مشاهده میکنیم که بر خلاف تصاویر قبلی، هشتگ و توضیحی روی آن ارائه نشده است)

پاپ آرتی مدونا

(استایل جالب پاپ آرتی مدونا که ایشان را با اکسسوری و کلاه کج قرمز در کنار دوستان جذاب سیاه پوستش نشان می دهد)

تیپ هنری مدونا لوئیس

(تیپ هنری مدونا لوئیس که ایشان را با استایل کلاسیک و هنری مشاهده میکنیم)

استایلی از مدونا لوئیس که توضیحی برای این مد ارائه نشده

(استایلی از مدونا که توضیحی برای این مد ارائه نشده است)

 استایل تابستانی مدونا لوئیس

(در این تصویر نیز که استایل تابستانی ایشان را نشان می دهد، معرفی محصولات آرایشی در دستور کار قرار گرفته است.)

مد گردی با مدونا لوئیس

(در تصویر بالا، وی عکس سلفی را در فرودگاهی در آمریکا با استایل ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی خود منتشر کرد و به طنز نوشت که میخواهد از شاداب کننده های پوست در زمان پرواز استفاده کند که به نوعی تبلیغ محصولات آرایشی برند خودش است. وی از این هشتگ های جالب استفاده کرد:‌ airports #escalators#bagofnuts #mdnaskintravelkit

#ideserveit#yassssssssssssss #bish #love 💙)

مد گردی با مدونا لوئیس

مدونا، خواننده و هنرپیشه روز های نه چندان دور هالیوود، یکی از عاشقان طلا و جواهرات مخصوصا برند های مشهور چند دهه اخیر است. سرویس مد گردی لوکس تهران با مقدمه ای که از جدید ترین تصاویر ایشان در اینستاگرام خواندیم، شما را دعوت میکند تا ده ها طرح و نقش از کلکسیون جواهرات و استایل های خیابانی و رسمی ایشان را در ادامه مشاهده کنید.

 استایل گردن بندهای نقره ای مدونا لوئیس

(در تصویر بالا، دو عکس از استایل گردن بندهای نقره ای مدونا لوئیس را مشاهده می کنیم که در مراسم رونمایی کتاب کودکانش به نام Lotsa De Casha’ در نیویورک ۲۰۰۶ بر تن داشت)

وقتی از ایشان سخن می گوییم، عاشقان دنیای پاپ به یاد ترانه معروف Don’t cry for me Argentina می افتند و عاشقان پرده نقره ای به یاد فیلم جسد شاهد یا دختر شماره شش یا سورپرایز شانگهای! او به هر حال ستاره و ملکه دنیای پاپ است که یکی از چهره های سرشناس برای عاشقان دنیای فشن به خصوص جواهر باز ها به شمار می رود.

کلیپ معروف مدونا لوئیس

(در تصویر بالا، برای عاشقان موسیقی پاپ، یادآور صحنه ای نوستالژیک از کلیپ معروف مدونا لوئیس در خواندن ترانه: آرژانتین برای من گریه نکن است که توسط Andrew Lloyd Webber تنظیم و شعرش را شعر تیم ریس  در ۱۹۷۸ سرود)

سلبریتی  و فرش قرمز و دنیای مد و لباس و تبلیغات، چهار واژه جدا نشدنی از یکدیگر است. بسیاری از طراحان دنیای رنگارنگ مد و لباس، استایل سلریتی های مرد و زن ورزش و پرده نقره ای سینما را به عنوان بهترین رسانه ممکن برای معرفی و عرضه جدید ترین طرح های خلاقانه خود انتخاب می کنند. حتی برخی از برند های صاحب نام دنیای طلا و جواهرات، از بولگاری گرفته تا تیفانی، برخی از جواهرات گران بهای خود را به سلبریتی ها اجاره می دهند تا در مراسم و مهمانی خاص بر تن کرده و فلاش دوربین عکاسان و خبرنگاران، زمینه جهانی شدن طرح های گران قیمت انان را فراهم کند.

 انتشار فوتوشوت های مختلفی به معرفی برند MDNA

(مدونا با انتشار فوتوشوت های مختلفی به معرفی برند MDNA می پردازد)

طرح هایی که معمولا سر از مجلات مد و لباس و سبک زندگی در می آورد و میلیون ها طرفدار سلبریتی را با این طرح های جذاب و گران قیمت سرگرم می کند. سرگرمی غیر مستقیمی که درآمد های افسانه ای را برای صاحبان برترین برند های طلا و جواهرات دنیا به ارمغان آورده است.

فوتوشوتی از مدونا لوئیس برای روی جلد مجله رولینگ استون

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، فوتوشوتی از مدونا لوئیس برای روی جلد مجله رولینگ استون است که در ماه مارچ ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد)

سلبریتی ها علاقه زیادی به طلا و جواهرات دارند و معروف ترین آن ها، معمولا کلکسیون گران قیمت تر از بقیه دارد. یکی از این افراد، خانم مدونا،‌ خواننده و بازیگر آمریکایی است که این روزها در عرصه مد و لباس و تبلیغات و برگزاری کنسرت، کسب و کار موفقی را دنبال می کند و بعضا در کتاب های درسی در حوزه بازاریابی و تبلیغات، شیوه کسب و کار وی به عنوان CASE STUDY‌ معرفی می شود.

یکی از پرفورمنس های مدونا لوئیس در سال ۲۰۱۲ میلادی

(در تصویر بالا، وی را با لباس کلاسیک خاصی مشاهده میکنیم که برای یکی از پرفورمنس هایش در سال ۲۰۱۲ میلادی بر تن کرده بد. جواهرات، طرح فیلیپ تریسی و برند بوگاری است)

مدونا لوئیس را باید یکی از سلبریتی های جواهر باز دانست. برخی از برندهایی که وی در چند سال اخیر بر تن کرده، صدها و بلکه میلون ها دلار قیمت داشته است.

استایل های خیابانی مدونا لوئیس و گردن بندهای طلا و نقره

(تصویری از استایل های خیابانی مدونا و گردن بندهای طلا و نقره متعدد که با گوشواره ای عجیب ست شده است)

 دستبندهای نقره ای مدونا لوئیس

(تصویری از دستبندهای نقره ای او که کار جواهرسازی CARATIME‌ است)

مدونا لوئیس در تبلیغ برند جواهر سازی

(تصویر مدونا لوئیس در تبلیغ برند جواهر سازی Macy’s)

کلکسیون طلا و جواهرات مدونا لوئیس

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، مربوط به کلکسیون طلا و جواهرات مدونا است که وی در مراسم گرمی در سال ۲۰۱۴ میلادی بر تن کرد)

گردن بند طلایی طرح مار مدونا لوئیس

(تصویر گردن بند طلایی طرح مار مدونا را مشاهده میکنیم که با نگین های ظریف کاری شده همراه بوده و این تصویر روی جلد مجله OK‌ در ۲۰۰۶ منتشر شد)

گردن بند های طلایی مدونا لوئیس

(تصویر یکی از گردن بند های طلایی سال های اخیر مدونا – برند کاتلین کاوالارو)

طلا و جواهرات مدونا لوئیس

(در تصویر بالا، از کلکسیون طلا و جواهرات مدونا شاهد دستبندهای گران قیمت و شیک پلاتینیوم و الماس او هستیم که با برند NEIL LANE همراه است)

تصویری خندان از مدونا لوئیس

(تصویری خندان از وی به همراه گردن بند با آویزی به شکل صلیب)

استایل مد و لباس و جواهرات مدونا لوئیس

(در تصویر بالا، استایل مد و لباس و جواهرات مدونا لوئیس را در مراسم گرمی سال ۲۰۱۴ میلادی شاهد هستیم)

 کلکسیون اکسسوری های عجیب و غریب مدونا لوئیس طرح Loree Rodkin Bling

(تصویری از کلکسیون اکسسوری های عجیب و غریب مدونا لوئیس طرح Loree Rodkin Bling))

 اکسسوری های مختلف مدونا لوئیس با طرح ها و جنس های گوناگون

(تصویری از اکسسوری های مختلف مدونا با طرح ها و جنس های گوناگون)

سلفی مدونا لوئیس با کیم کارداشیان

(سلفی مدونا با کیم کارداشیان که لباس خود را با گردن بندی خاص و نگین های منشوری ست کرده است)

کلکسیون اکسسوری های جذاب مدونا لوئیس

(تصویری از کلکسیون اکسسوری های جذاب مدونا لوئیس و استایل جیونچی که الهام گرفته شده از Kinesiology))

کلکسیون جواهرات عجیب مدونا لوئیس

(کلکسیون جواهرات عجیب مدونا لوئیس که به مناسبت روز تولد در سال ۲۰۱۳ میلادی ست شد)

گران ترین جواهراتی که وی در چند دهه اخیر بر تن داشت، جواهرات ۲۰ میلیون دلاری از برند هری وینستون بود که در مراسم اسکار سال ۱۹۹۱ میلادی عرضه شد.

گران قیمت ترین گردن بند مدونا لوئیس

(تصویر گران قیمت ترین گردن بند مدونا در اسکار ۱۹۹۱ میلادی)

تصویر کتاب مدونا لوئیس

(تصویر کتاب مدونا، خودت را معرفی کن به قلم کارول گیونوسکی)

 موسسه بین المللی توسعه مدیریت در یکی از کورس های خود برای دانشجویان، درباره عوامل موفقیت در عرصه کسب و کار مدونا به ارائه تحلیل پرداخته که جالب است. سایت Bizjournal نیز اخیرا در مقاله ای، درس هایی از توان افزایی های گسترده ملکه پاپ در عرصه کسب و کار را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

مدونا لوئیس خواننده بازیگر و فعال کسب و کار آمریکایی

مدونا، خواننده، بازیگر و فعال کسب و کار آمریکایی که در مرز شصت سالگی به سر می برد،‌ همچنان یکی از سلبریتی های فعال و جنجالی این روزهای دنیای هالیوود بوده و وی را می توان یکی از ثروتمند ترین سلبریتی های عرصه موسیقی پاپ دانست که با فروش سیصد میلیون آلبوم و حضور در ده ها فیلم سینمایی، یکی از رکورد داران دنیای هنر است. مدونا با تلفیق هنر و پاپ، جریان تازه ای را در عرصه فعالیت های هنری در آمریکای شمالی ارائه کرد و به همین خاطر وی را ملکه پاپ می دانند. در سال های اخیر،‌ مدونا با فاصله گرفتن از دنیای سینما، به اجراهای موسیقی در سراسر جهان پرداخت و محصولات متنوعی را همچون جنیفر لوپز که با برند JLO عرضه کرده، به دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان عرضه کرده است.

مدونا در شیوه لباس پوشیدن و به تن کردن طلا و جواهرات، روش خلاقانه و عجیب و غریبی را هموااره در دستور کار دارد که این استایل، وی را تا حدی متفاوت از سبک پوشش دیگر سلبریتی  های هالیوود می کند. برخی از استایل های پوششی خانم مدونا در مراسم فرش قرمز آکادمی اسکا رو هم چنین مراسم گلدن گلوب و گرمی، بسیار خاص بوده و به همین خاطر، سبک پوشش مدونایی را به عرصه مد و لباس وارد کرده است. البته باید اذعان داشت که خانم مدونا که یکی از فعالان موفق کسب و کار در عرصه فشن هست،‌ از مشاوران حرفه ای برخوردار است و این ظرفیت سبب شده تا وی تنوع خلاقانه در طراحی و عرضه پوشش هایی که در اختیار دارد ارائه کند.

مدونا لوئیس با کلکسیون اکسسوری های بلند خاص

(جدید ترین طرح لباس مدونا با کلکسیون اکسسوری های بلند خاص که طرح Riccardo tichi بود  را شاهد هستیم که ایشان در نیویورک بر تن داشت و در مراسم  “Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology” Costume Institute Gala شرکت کرد)

 طرح نوشته چینی مدونا لوئیس که طرح Moschino

(تصویر یکی از طرح های خاص مشکی با طرح نوشته  چینی مدونا لوئیس که طرح Moschino  بود و با گردن بند بلند ست شد . ایشان از این طرح جهت شرکت در مراسم China: Through The Looking Glass” Costume Institute Benefit Gala استفاده کرد)

کلکسیون استایل های جذاب مدونا لوئیس

(در تصویر بالا، از کلکسیون استایل های جذاب مدونا در سال ۲۰۱۳ میلادی، شاهد کلاه و پاپیون کرم و گل سینه ست شده مدونا هستیم که جهت شرکت در مراسم  Dolce & Gabbana and The Cinema Society screening of the Epix World premiere بر تن داشت)

لباس سراسر مشکی مدونا لوئیس به همراه دوستش

(طرح لباس سراسر مشکی مدونا لوئیس به همراه دوستش  Brahim Zaibat در نیویورک ۲۰۱۳  در حرکت بود)

 لباس مشکی مدونا لوئیس در کنار the facebook wall در محل شرکت فیس بوک

(طرح لباس مشکی مدونا لوئیس در کنار the facebook wall در محل شرکت فیس بوک در مارچ ۲۰۱۳   بر تن داشت)

لباس مشکی ظریف کاری شده با تور های بلند مشکی مدونا لوئیس

(طرح لباس مشکی ظریف کاری شده با تور های بلند مشکی مدونا با برند Marchesa )

 لباس اسپورت آبی رنگ مدونا لوئیس

(طرح لباس اسپورت آبی رنگ مدونا درمراسم GLADD MEDIA AWARD طرح Boy Scouts- در نیویورک سال ۲۰۱۳ را نشان می دهد که جهت شرکت در مراسم    Annual GLAAD Media Awardsبر تن کرد)

 لباس سفید مدونا لوئیس که با نوار قرمز

(طرح لباس سفید مدونا لوئیس که با نوار قرمز رنگ ساده، ست شده است ‌و در لس آنجلس در سال ۲۰۱۲ میلادی بر تن داشت)

کلکسیون جواهرات و دستکش قرمز رنگ چرمی مدونا لوئیس

(در تصویر سمت چپ، (طرح لباس مشکی مدونا با کلکسیون جواهرات و دستکش قرمز رنگ چرمی در مراسم WE-لندن ۲۰۱۲ را شاهد هستیم و در عکس سمت راست نیز طرح لباس سفید زمستانی مدونا با شال و کلاه ست شده مشکی – سفید- نیویورک ۲۰۱۲ را مشاهده می کنیم)

طرح لباس مشکی ساده مدونا لوئیس که با گل های سفید

(در عکس سمت چپ، تصویر طرح لباس مشکی ساده مدونا لوئیس که با گل های سفید رنگ تزیین شده است- برند (MIU MIU) را که جهت شرکت در اپرای شیکاگو ۲۰۱۱ میلادی بر تن کرده بود شاهد هستیم و در عکس راستی هم تصویر ژاکت چرمی مدونا که با شال گردن قهوه ای و کلاه قهوه ای ست شد- نیویورک ۲۰۱۰ را مشاهده میکنیم)

 استایل پاییزی مدونا

(در عکس سمت چپ، تصویر استایل پاییزی مدونا که با کلاه مشکی و شال گردی بلند طرح دار تیره ست شده است  که در پاریس در سال ۲۰۱۰ میلادی رونمایی شد. در عکس سمت راست نیز تصویر استایل پاییزی مدونا که کت و شلواری سفید رنگ با کلاه و شال گردنی سفید ست شد ه است را شاهد هستیم که پیش از سوار شدن در کشتی خصوصی رومان آبراهیمووویچ مالک ثروتمند چلسی عکسبرداری شد)

 طرح استایل خیابانی مدونا لوئیس

(در عکس سمت چپ، تصویر طرح استایل خیابانی مدونا لوئیس که با شال بلند طرح دار تیره و کلاهی قهوه ای روش ست شده بود- اکتبر ۲۰۱۰ را نشان می دهد. در عکس سمت راست، طرح استایل خیابانی مدونا که با شلوار پاچه گشاد و شال گردن و کلاهی آبی تبره ست شده است را مشاهده میکنیم)

 استایل ساده مدونا لوئیس به همراه دخترش

(در عکس سمت راست، استایل ساده مدونا لوئیس به همراه دخترش در مراسم Bent نیویورک ۲۰۱۰ را نشان می دهد و در عکس سمت راستی نیز (طرح لباس مدونا در مراسم کنسرت Hope for Haiti- که در نیویورک در سال ۲۰۱۰ میلادی رونمایی شد را میبینیم)

طرح لباس مدونا لوئیس

(در عکس سمت چپ، طرح لباس مدونا که سراسر مشکی و برند  Anna Wintour- است را در دسامبر  ۲۰۰۹ میلادی در نیویورک نشان می دهد و در عکس راستی نیز، طرح لباس مشکی رنگ مدونا که با کیف و کفش خاص شیک ست شده است و از کلکسیون بهاره ۲۰۰۹ میلادی دولچه گابانا است را شاهد هستیم)

کلکسیون استایل های ۱۹۹۶ میلادی مدونا

(در عکس سمت چپی، از کلکسیون استایل های ۱۹۹۶ میلادی مدونا، طرح لباس مشکی ساده مدونا لوئیس در مارسی فرانسه  را شاهد هستیم. ۱۰ سال بعد در سال ۲۰۰۶ میلادی همانطور که در عکس سمت راستی مشاهده میکنید، طرح لباس سفید بهاره مدونا که با کلاه و اکسسوری بلند معروف وی ست شده است نشان داده شده است)

طرح لباس بلند قرمز رنگ جذاب مدونا لوئیس

(در تصویر بالا، در سمت چپ، عکس طرح لباس ساده سفید که با دامن مشکی ست شده است  را شاهد هستیم که در سفر به لندن در سال ۲۰۰۹ میلادی ست کرده بود. در عکس سمت راستی نیز، طرح لباس بلند قرمز رنگ جذاب مدونا در مراسم فستیوال کن ۲۰۰۹  فرانسه را مشاهده میکنیم)

 شلوار شیک سفید رنگ مدونا لوئیس

(طرح کت و شلوار شیک سفید رنگ مدونا لوئیس که با پیراهن مشکی رنگ و گردن بند نقره ای ست شد در سفر به لس آنجلس در سال ۲۰۰۱ میلادی مشاهده می شود)

مدونا یکی از عاشقان شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است و ظرف ۲ سال اخیر هزاران پست از خود و فعالیت های هنری و کسب و کارش در اختیار میلیون هوادار در سراسر جهان قرار داده که بعضی از ان ها نیز بازتاب خبری گسترده را تجربه کردند. انتشار هزاران پست در توییتر، مدونا را یکی از توییتر باز ها در میان سلبریتی های این روزهای هالیووده کرده که برای دسترسی بیش تر به صفحه اینستا وی به نشانی    https://www.instagram.com/madonna/?hl=en     و صفحه توییترش به نشانی  https://twitter.com/Madonna  مراجعه کنید. مدونا ۱۱ میلیون فالوور دارد.

تتو ابرو مدونا لوئیس

(تصویری از تتو ابرو مدونا لوئیس)

استایل های عجیب مدونا لوئیس

(از استایل های عجیب مدونا در امریکا)

 استایل های خیابانی مدونا لوئیس

(تصویری از استایل های خیابانی مدونا لوئیس در سفر به آمریکای جنوبی)

اگر میخواهید با فهرست آابوم های موسیقی و عناوین فیلم هایی که وی در آن ها به ایفای نقش پرداخته دسترسی داشته باشید، فهرست زیر بخش هایی از کارنامه هنری این سلبریتی فعال عرصه موسیقی و سینما و مد و لباس را معرفی می کند.

فهرست آلبوم های موسیقی مدونا از ۱۹۸۳ تا ۲۰۱۵

  • Madonna(1983)
  • Like a Virgin(1984)
  • True Blue(1986)
  • Like a Prayer(1989)
  • Erotica(1992)
  • Bedtime Stories(1994)
  • Ray of Light(1998)
  • Music(2000)
  • American Life(2003)
  • Confessions on a Dance Floor(2005)
  • Hard Candy(2008)
  • MDNA(2012)
  • Rebel Heart(2015)

فهرست فیلم های مدونا از ۱۹۷۹ تا ۲۰۰۶ میلادی

  • A Certain Sacrifice(1979)
  • Vision Quest(1985)
  • Desperately Seeking Susan(1985)
  • Shanghai Surprise(1986)
  • Who’s That Girl(1987)
  • Bloodhounds of Broadway(1989)
  • Dick Tracy(1990)
  • Madonna: Truth or Dare(1991)
  • Shadows and Fog(1991)
  • A League of Their Own(1992)
  • Body of Evidence(1993)
  • Dangerous Game(1993)
  • Blue in the Face(1995)
  • Four Rooms(1995)
  • Girl 6(1996)
  • Evita(1996)
  • The Next Best Thing(2000)
  • Swept Away(2002)
  • Die Another Day(2002)
  • I’m Going to Tell You a Secret(2005)
  • Arthur and the Invisibles(2006)

فهرست تورهای موسیقی مدونا از ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۶ میلادی

  • The Virgin Tour(1985)
  • Who’s That Girl World Tour (۱۹۸۷)
  • Blond Ambition World Tour (۱۹۹۰)
  • The Girlie Show World Tour (۱۹۹۳)
  • Drowned World Tour (۲۰۰۱)
  • Re-Invention World Tour (۲۰۰۴)
  • Confessions Tour (۲۰۰۶)
  • Sticky & Sweet Tour (۲۰۰۸–۰۹)
  • The MDNA Tour (۲۰۱۲)
  • Rebel Heart Tour (۲۰۱۵–۱۶)

درس هایی از کسب و کار مدونا لوئیس

  • دنیای هشتگ های اینستاگرام را جدی بگیرید. همانطور که در این گفتار مشاهده کردید، مدونا برای انتشار هر پستی از هشتگ های بسیار پر بیننده که روزانه هزاران عکس روی ان بارگذاری می شود استفاده می کند.
  • مدونا سالانه بیش از ۱ هزار پست در اینستاگرامش منتشر می کند و این قضیه نشان می دهد که برای افزایش شمار فالور ها با توجه به نرخ unfollow هایی که توسط کاربران انجام می شود، باید حضور فعالی را در اینستاگرام تجربه کرد.
  • مدونا در هر پستی به معرفی برند خود می پردازد. این قضیه نشان می دهد که برای موفقیت تجاری می بایست از روندها و ترفندهای غیر مستقیم استفاده کرده که مدونا در این زمینه به خوبی عمل کرده است و درس خوبی برای فعالان بازاریابی دیجیتالی و کارآفرینی اینترنتی به شمار می رود.
  • رازهای کسب و کار مدونا را میتوانید در این مقاله مشاهده کنید که case study خوبی برای دانشجویان مد و لباس و طراحی پارچه و مدیریت و کارآفرینی و حتی فناوری اطلاعات است.
  • اگر در رشته های کارآفرینی درس میخوانید و میخواهید استارت آپی را راه اندازی کنید، از درس های ۷ گانه به روایت مجله فوربس استفاده نمایید.
  • اگر دنبال رازهای سلامتی و بهداشت پوست مدونا هستید، روایت دیلی میل انگلستان نکات جالبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دنیای کلکسیون طلا و جواهرات سلبریتی های این روزهای عرصه مد و لباس را در سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

نظر شما درباره کلکسیون طلا و جواهرات و مد و لباس مدونا چیست؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا