استایل و مد آقایان

معرفی۸۰ مدل جدید از کفش آدیداس مخصوص پیاده روی و دویدن

آدیداس

در میان برند کفش های ورزشی مردانه و زنانه، یکی ازمعتبرترین و با کیفیت ترین محصولات در اختیار غول تولید لوازم ورزشی اروپا  یعنی کفش آدیداس است که همچون نایک و اسیکس آمریکایی ها، پیشگام در تولید فناوری های به روز جهانی در طراحی این محصولات ورزشی با کیفیت بوده و مشتریان  میلیونی در سراسر جهان از جمله ایران دارد.

کفش های پیاده روی و رانینگ آدیداس بیش از ۶۰۰ مدل در طرح ها و رنگ ها و قابلیت های فنی مختلف بوده که به تناسب نیاز افراد در موقعیت های مکانی مختلف، قابل  شناسایی و خریداری می باشد. در انتخاب محصولات کفش آدیداس ، انتخاب محصول اصل و تشخیص آدیداس  تقلبی، اهمیت  دارد.

کفش های پیاده روی و دویدن آدیداس کفش آدیداس

کفش های ورزشی مردانه و زنانه

 

در سلسله گفتارهای معرفی کفش آدیداس در مجله تخصصی مد و سبک زندگی  لوکس تهران، شما را با ۸۰ مدل از  آخرین و جدید ترین محصولات کتونی ورزشی آدیداس شامل کتانی های :  پورشه، سوپراستار، توبولار، تاپ سالا، ساموا و سامبا آشنا میکنیم. مشخصات  نمایندگی های آدیداس در آسیا و ایران به خصوص تهران نیز در انتهای گفتار در اختیار  علاقمندان این برند ورزشی نام  آشنا قرار گرفته است.  با ما در بخش اول همراه باشید.

حتما بخوانید :

چگونه آدیداس اصل را از آدیداس  تقلبی تشخیص دهیم؟

آزمایشگاه آدیداس

(تصویر کارلی کلاس  KARLIE KLOSS، مدل معروف را در آزمایشگاه آدیداس مشاهده میکنیم که یکی ازسفیران تبلیغاتی کتانی های این برند محسوب می شود)

مدل ADIDAS COLD BLOODED PACK

(تصویر مدل  COLD BLOODED PACK را مشاهده  میکنید که از جدیدترین کتانی های فوتبالی آدیداس است. دنیای کتانی های فوتبالی آدیداس را مستقیم در این هشتگ دنبال کنید)

کفش رانینگ (دویدن) مردانه آدیداس مدل اولترابوست آنکیجد

کفش رانینگ (دویدن) مردانه آدیداس

ULTRABOARD UNCAGED BA9616

کفش رانینگ (دویدن)  مردانه آدیداس مدل اولترابوست آنکیجد، در فهرست  گران ترین  و جدید ترین  محصولات اینبرند آلمانی قرار دارد.  در طراحی و تولید رویه این محصول از فیبرهای مصنوعی استفاده  شده و تنها ۲۰۰ گرم  وزن  دارد.  کف این کتانی با لاستیک با کیفیت  طراحی شده تا فشار  وارده به پاشنه  و کف پا  کاهش  یابد. با  توجه به اینکه پا در دویدن، تحت فشار قرار میگیرد، لذا اولترابوست آدیداس ، مجهز به فناوری بوست بوده  که سبب افزایش بیشتر انرژی به  پا در زمان دویدن  می شود.

همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، این مدل دارای رویه  با ساختار مشبک است که عمل تهویه آسان و سریع پا  را به خوبی انجام می  دهد و موضوع مهمی درزمان دویدن های بلند مدت می باشد. برای اینکه پا  در زمان دویدن  های طولانی، اصطکاک کمتری را احساس  کند، با استفاده از  فناوری PRIME  KNIT (پرایم نیت)، این مشکل  مرتفع شده است. زیره این کتانی نیز از فناوری استرچ وب (STRETCH  WEB) برخوردار بوده  تا  دوام و استقامت ان ارتقا یابد. از این  کالکشن،  میتوان PURE  BOOST را هم  انتخاب کرد  که طرفداران بسیاری دارد.

کفش رانینگ مردانه مشکی رنگ ریسپانس آدیداس

کفش رانینگ (دویدن) مردانه آدیداس

RESPONSE BB3935

کفش رانینگ مردانه مشکی رنگ  ریسپانس  آدیداس ، از جمله  گران ترین  و جدید ترین محصولات ورزشی  این  برند آلمانی بوده که همچون نمونه بالا،  از فیبرهای مصنوعی در  طراحی  و تولید رویه  آن استفاده شده است. وزن هر لنگه  این کتانی حدود  ۲۹۰ گرم بوده  و جنس  کفی  آن بر خلاف فناوری GEL  نایک،  از  لاستیک می باشد. همان  طور که در شکل  مشاهده  میکنید،  به منظور تسریع  و تسهیل  جریان  آزاد هوا در داخل آن،  پنل های شبکه ای در رویه به  کار رفته تا پا در زمان دویدن  ها طولانی و گرم شدن و عرق کردن، تحت فشار  قرار نگیرد. هم چنین نوارهایی در کنار  رویه تعبیه شده تا پا کاملا در کفش فیت شود. از طریق لایه  میانی به کار  رفته در  ریسپانس آدیداس ،  میتوان از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد.

در  کتانی آدیداس ریسپانس، به جهت حرکت آسان پنجه و پاشنه در کفش،  از فناوری تورشن (TORSION)  استفاده شده  تا پا احساس راحتی کند. این موضوع، فاکتور مهمی برای دویدن های  طولانی مدت می باشد. توجه داشته باشید که زیره این مدل کفش دویدن آدیداس ، خاصیت کشسانی  خوبی را در اختیار دونده  قرار می دهد.

کفش آدیداس انرژی بوست شماره  ۳

کفش آدیداس انرژی

ENERGY BOOST 3

کفش آدیداس  انرژی  بوست  شماره  ۳ نیز از  جمله گران ترین  و جدید ترین مدل های کفش آدیداس بوده  که در سایز های مختلف در اختیار دوندگان  قرار دارد. این کتانی معروف  رانینگ  آدیداس ، همچون  ۲  مدل قبلی، از فناوری فیبرهای مصنوعی در رویه بهره برده و  وزن هر لنگه  آن،  ۲۸۸ گرم گزارش شده است. جنس کفی نیز همچون اکثر محصولات آدیداس ،  لاستیک  است و پنل  های مشبکی که در  رویه تک  فیت کشسانی به کار رفته، جریان  آسان  هوا در پا  را تسریع و تسهیل  می  کند.

توجه داشته باشید که آدیداس ، به فیت شدن پا در کتانی های رانینگ خود توجه  زیادی داشته  و به همین منظور، از فناوری FIT  FRAME بهره میبرد. به  طور  کلی، فناوری BOOST آدیداس سبب می شود تا از  هدر  رفت  انرژی  پا در زمان دویدن جلوگیری شود. این محصول نیز،  فناوری TORSION  دارد که  ماحصلش، تحرک  آسان پنچه و بخش پاشنه  در  کفش می باشد.

کفش آدیداس انرژی بوست شماره ۳

این کفش، همه نوع  نیازی  که شما از یک کتانی رانینگ انتظار دارید را برآورده میکند.  چرا که به خوبی در پای شما  جفت و جور  می  شود و شما به راحتی  میتوانید دویدن یکنواخت را تجربه  کنید و تسلط  شما در دویدن های  طولانی  مدت افزایش  یابد. چون پا در زمان دویدن، عرق زیادی نمیکند، حس  راحتی شما  در دویدن بیشتر می  شود  و خستگی  را کاهش می دهد.

کفش دویدن مردانه گلکسی  ۲ آدیداس

کفش دویدن مردانه گلکسی ۲ آدیداس

GALAXY 2 RUNNING SHOES FOR MEN

کتانی دویدن  مردانه گلکسی  ۲ آدیداس ، از جمله کتانی های رانینگ  این برند آلمانی بوده  که در رنگ ها و سایز های مختلف در اختیار آقایان دونده  قرار  دارد.  وزن هر لنگه  آن، ۲۸۰ گرم و از رویه مشبک  برای تسریع جریان هوا در داخل آن استفاده میکند تا عرق ناشی از پا به  راحتی  خشک شود. زیره این کفش از فناوری  ADIWEAR برخوردار  است تا پا در  دویدن  های طولانی مدت، فشار  کمتری احساس  کند. به منظور  کاهش شوک ها وارده به بخش  کف  پا،  فناوری  آدی پرن (ADIPRENE) در لایه میانی  کفش  استفاده شده  و تنش  های  عمودی  و افقی  را کم می  کند.

توجه کنید که گلکسی آدیداس  نیز مانند سایر مدل های کفش آدیداس ، از فیبرهای مصنوعی در رویه آن و جنس  لاستیک  در کف، استفاده می کند. این مدل همچون NEO LIT زرد  رنگ آدیداس ،  برای دیویدن  های طولانی مدت توصیه  می شود.

کفش رانینگ آدیداس مدل پور بوست شماره اس  ۸۱۹۹۵

کفش رانینگ آدیداس مدل پور بوست

PUREBOOST S81995

کفش رانینگ آدیداس کتانی پور بوست شماره اس  ۸۱۹۹۵، در  سایزبندی های  مختلف  به عنوان یکی از جدید ترین  و گران ترین محصولات این برند آلمانی  روانه بازار  شده است.  این کتانی پیاده روی و دویدن  آدیداس ، از فیبرهای مصنوعی در طراحی و ساخت رویه و لاستیک  در  کف بهره برده  و وزن هر لنگه  حدود  ۲۸۰ گرم می باشد. جریان هوا سیصد و شصت درجه ای در رویه آن با استفاده از فناوری سیماکول (CIMACOOL) سبب می شود تا تعرق پا در کفش کاهش یابد و محیط آن، خشک بماند. لایه میانی این مدل به منظور کم شدن تنش های  عمودی  و افقی  به پاشنه، از  فناوری بوست  برخوردار است .

مدلهای کفش دویدن آدیداس

توجه داشته  باشید که زیر این کتانی نیز همچون دیگر مدلهای کفش  دویدن آدیداس ،  از فناوری  کشسانی  STRETCHWEB برخوردار  بوده  که استقامت  آن در دویدن های  طولانی را حفظ می  کند.  چون پاشنه پا در  دویدن  های طولانی مدت ، آسیب میبیند، لذا از فناوری فیت کانتر برخوردار است که  تا تنش های عمودی به  پاشنه  کاهش یابد. توجه کنید که این کتانی ، گزینه  خوبی  برای دویدن مردان می باشد و با استقبال مشتریان  بین المللی همراه  شده است.

کفش آدیداس توبولار رادیال

آدیداس توبولار رادیال

TUBULAR RADIAL RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس توبولار رادیال از جمله مدل های پر طرفدار آدیداس بوده که در فهرست جدید ترین و گران ترین محصولات  ادیداس به شمار می  رود. وزن هر لنگه  بیش از  ۳۴۰ گرم  بوده اما برای پیاده  روی و دویدن مناسب می  باشد.

جنس  رویه  این کفش، ازفیبرهای مصنوعی بهره مند می شود. رویه این مدل،  ساختاری شبیه  جوراب دارد تا حس پوشیدن یک جوراب را برای  پا شما به ارمغان آورد. در کف کفش از لاستیک استفاده شده  و از  زیره با فناوری  پلیمر  منعطف  EVA  استفاده میکند تا تنش  های عمودی به  پاشنه  کاهش یابد. توبولار رادیال ادیداس، به نسبت  دیگر  کتانی های ادیداس، از جنس جیر در  طراحی وتولید رویه استفاده کرده  تا موقع  دویدن، کفش به خوبی در پا شما فیت شده و بتوانید به  صورت یکنواخت  بدوید.

کفش آدیداس مردانه مدل اولترا بوست

کفش آدیداس مردانه مدل اولترا بوست

BOOST ALL TERRAIN

کفش آدیداس مردانه مدل اولترا بوست ترین شماره ۲،  از  کتانی های  گران و جدید آدیداس بوده  که  در  سال های  اخیر روانه بازار شد و با استقبال  مشتریان مواجه گردید.  در  طراحی و تولید این کتانی ،  از  فیبرهای مصنوعی استفاده  شده تا کفش سبک و تعریق  پا در آن به  خوبی  و به آسانی  صورت  بگیرد تا محیط آن خشک باشد و حس راحتی  به دونده  منتقل شود.  از این کتانی ،  نوع زنانه هم  در طرح و رنگ و سایزهای  مختلف در دسترس  دوندگان قرار دارد.

کفش آدیداس اوترا بوست مردانه

کفش آدیداس اوترا بوست مردانه

ULTRA BOOST ALL TERRAIN FOR MEN

کفش آدیداس اوترا بوست  مردانه،  از جدید ترین محصولات  رانینگ آدیداس بوده  که در سایزهای  مختلف روانه بازار شده است. وزن هر لنگه حدود ۳۰۰ گرم و در طراحی کفی آن از لاستیک برخوردار بوده و به منظور تعرق  بهتر پا در کفش، رویه مشبک انعطاف پذیر  از فیبرهای مصنوعی در آن استفاده گردید. فناوری به کار رفته در این کفش شبیه کتانی PURE BOOST  است. اما با مدل  GALAXY 2 تفاوت می کند.

کفش  آدیداس زد  ایکس ۷۵۰

کفش آدیداس زد ایکس ۷۵۰

ZX 750

کفش آدیداس زد  ایکس ۷۵۰،  از جمله مدل های راحتی مردانه این برند بوده  که برای دویدن های  کوتاه و نه طولانی قابل استفاده می باشد. این کتانی ، ازلاستیک  در زیره برخوردار  بوده  و به منظور تعرق  آسان پا در آن، فیبرهای مصنوعی در رویه آن به  کار رفته است. جهت استفاده از کفش  هایی برای پیاده روی های طولانی  مدت  با قیمت  به  نسبت  ارزان در  قیاس  با کتانی های قبلی، از زد ایکس آدیداس استفاده کنید.

کفش آدیداس ای کیو تی

آدیداس ای کیو تی

EQT RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس ای کیو تی، ازکالکشن کفش های مناسب  برای  دویدن این برند آلمانی  بوده و وزن هر لنگه آن، حدودا  ۳۰۰ گرم  می باشد. در  طراحی  و تولید رویه این مدل از فیبر مصنوعی استفاده شده  و جنس کفی آن نیزلاستیک می باشد. بر خلاف کتانی های اولترا بوست و گلکسی، شاهد  ساختار مشبک رویه  نیستیم. فیت شدن پا در این محصول  آدیداس به آسانی انجام  می شود و به هر حال، کتانی ارزان ترین  به  نسبت  ۵ مدل اول این گفتار به  شمار  می رود.

آدیداس اوریجینال ایکس پیر

آدیداس اوریجینال ایکس پیر

ORIGINALS X PLR RUNNING SHOES FOR MEN

کفش آدیداس اوریجینال  ایکس پیر،  از جمله کتانی های ورزشی به  نسبت گران آدبداس است که سایز های مختلف دارد و برای دویدن های طولانی مدت توصیه می شود.همچون اکثر محصولات  آدیداس ،  از  فیبرهای مصنوعی در  طراحی  و ساخت  رویه برخوردار بوده  و وزن هر  لنگه حدود ۳۰۰ گرم  می باشد. کفی  آن، لاستیک است اما زیره از  فناوری  منعطف پلیمری  جدید EVA  برخوردار می باشد تا تنش  های عمودی وارده به  پاشنه  کاهش یابد و از هدر رفت انرژی جلوگیری کند. کفی این مدل از فناوری اورتیلته  برخوردار می باشد تا محیط داخلش، محیطی  راحت و سالم  باشد.

آدیداس اوریجینال ایکس پیر

رویه  مشبک  این مدل  همچون  برخی از کتانی های آدیداس ، تسریع و تسهیل در  تعرق  پا که در دویدن های طولانی مدت ایجادمی شود را به ارمغان می  آورد که فاکتور خیلی مهمی در خرید کفش های رانینگ است. وقتی جریان هوا خوبی در کفش وجود داشته باشد، محیط  آن، خنک و خشک می ماند و این  مقوله مهمی  در کاهش بیماری های قارچی در پا می باشد.

به هر حال طراحی مهندسی اوریجینال X PIR، مطلوب  و با استقبال آدیداس  دوستان مواجه شده است.

کفش پیاده روی مدل AQ3335

کفش پیاده روی مدل AQ3335

AQ3335 WALKING SHOES FOR MEN

از دیگر محصولات به  نسبت گران و جدید آدیداس ، میتوان به  کفش پیاده  روی مدل  AQ3335 اشاره  کرد  که به تازگی  به  فهرست  محصولات کفش  این برند آلمانی اضافه شده است  و از UPPER MAERIAL با سیستم بند کشی  LACE-UP و فناوری DMX و LINING MATERIAL سود می برد.   کنار بند کفش، عنوان FAST SHELL مشاهده  می شود.  این مدل، همچون سایر  کتانی های آدیداس ، از فیبرهای مصنوعی در  رویه برخوردار بوده  و کفی آن نیز لاستیک می باشد.

همانطور که گفتیم  از فناوری دی ام  ایکس  سود می برود که تنش های عمودی  به پا در اثر دویدن های طولانی مدت را کاهش می دهدو سبب  می شود تا پا دیرتر خسته  شود.

کفش آدیداس پور بوست مدل اس ۸۰۹۸۰

آدیداس پور بوست مدل اس ۸۰۹۸۰

PURE BOOST S80980

آدیداس  پور  بوست  مدل اس  ۸۰۹۸۰، از کتانی های جدید  آدیداس  بوده که زیبایی  جذابی در شب به دلیل فناوری  شبرنگ دارد. برای کسانی که به پیاده روی شبانه علاقمند هستند،  این کفش برای  تشخیص  آنان توسط دوچرخه  سوارها و ماشین های عبوری  مناسب است. به خصوص  در محیط های پر مه و ابری. این کفش، مخصوص پیاده  روی و دویدن است و از  محصولاتی  که تاکنون معرفی شد، قیمت کم تری دارد.  در طراحی این محصول از فیبر مصنوعی در رویه استفاده  شده و کفی  لاستیکی  دارد.  وزن هر لنگه آن،  حدود ۲۹۰ گرم می  باشد.

کفش مخصوص رانینگ بانوان دونده

کفش مخصوص رانینگ بانوان دونده

ULTRA BOOST ALL TERRAIN  WOMAN

این کفش، کفشی  مخصوص رانینگ  بانوان دونده است و همچون کتانی مردانه  ALL TRRAIN2، در سایز و رنگ  های مختلف تولید شده  و از  رویه با  الیاف  مصنوعی بهره می  برد. این کتانی، دارای  الیاف نرم  بوده  و سبک و مناسب استفاده در فصول  مختلف سالمی  باشد. این مدل با استقبال ورزشی پوش  ها مواجه  شده است.

اولترا  بوست آل  تایم همانطور که از  نامش  پیداست،  هم برای هم فصول  است و هم  از فناوری اولترا بوست  آدیداس بهره  می  برد که در  مجموع، دویدن راحت و آسان با کم  ترین  میزان تنش  های وارده عمودی به پاشنه را برای  بانوان دونده به ارمغان می آورد. کتانی های  آلترا بوست (ULTRABOOST) همواره در مجلات  ورزشی با استقبال منتقدان و ورزشکاران مواجه  شده است که انقلابی  در فناوری ساخت فوم  کفش های ورزشی به شمار می رود. فوم سفید و یکدست  این مدل، احتمالا اولین چیزی است که در زمان انتخاب آن، نظر  شما  را با خود جلب  میکند.

این فوم (BOOST) از صدها بالشتک ریز انرژی  پذیر  سود می برد و در  سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و با تبلیغات گسترده این  برند ورزشی  آلمانی همراه گردید.  به همین منظور،  این کتانی را  میتوان  تحولی  در فناوری صنعت کفش برشمرد.  در فناوری اولترا بوست سعی شده تا فاصله  پا با زمین کاهش  یابد و سطح تماس پا با زمین، بر خلاف کفش های والیبالیست ها و بسکتبالیست  ها، زیاد نباشد. این کفی  فوم شکل،  نرم  و انعطاف خوبی  دارد تا تسلط دونده در دویدن  زیاد باشد. این تفاوت را دونده هایی که کفش هایی با کفی  بالشتک دار  می پوشند، به خوبی احساس  میکند.

فناوری اولترا بوست آدیداس

چون این مدل معمولا با استقبال هموطنان مواجه شده است،  ذکر این نکته  ضروری  است که موادی  با کیفیت  پرایم نیت در طراحی  و تولید  اولترا بوست آدیداس استفاده شد که تطبیق پذیری (FIT)  پا در کفش  را ارتفا می دهد. هم چنین جذب ضربه این کتانی به دلیل فناوری های به کار  رفته خیلی خوب است و منجر به  افزایش  عملکرد دونده  به خصوص در دویدن های طولانی مدت می شود.

کفش مخصوص دویدن آدیداس کلود فوم

دو فناوری مهم  پرایم  نیت (PRIMEKNIT) و فلای نیت (FLYKNIT) که توسط برند NIKE عرضه  شد، با فیبرهای درهم تنیده، سبب جذب  فشار به آن می شود و به همین خاطر در اولترا بوست آدیداس ، بیش از ۷۰ درصد کفش تحت این فناوری انعطاف پذیر قرار دارد. زبانه این مدل درهنگام دویدن، بالا پایین نمیشود و در جای  خود ثابت می ماند تا حس راحتی  در رانینگ های طولانی مدت را احساس  کنید.

فناوری پرایم نیت

(فناوری پرایم نیت)

 کفش مخصوص دویدن آدیداس کلود فوم هشت تی آی اس

کفش مخصوص دویدن آدیداس

NEO CLOUD FOAM 8TBS FOR MEN

کتانی مخصوص  دویدن آدیداس  کلود فوم هشت  تی آی اس، از جمله  مدل های به نسبت ارزان آدیداس در قیاس با محصولات بالا بوده و در رویه  کفش،  از فیبرهای مصنوعی برخوردار می باشد. وزن  هر لنگه حدود ۳۰۰ گرم  بوده  و کفی آن نیز همچون  سایر محصولات آدیداس ، لاستیک  است. این  کفش مجهز به  فناوری CLOUDFOAM بوده  که راحتی بیشتر  پا در کفش را  که موضوعی  مهم در  رانینگ های  طولانی  مدت  است را به  ارمغان می اورد. همانطور که درتصویر  مشاهده  میکنید،  دارای ساختار  مشبک است تا جریان هوا به خوبی  در آن  جریان داشته  و بتوان محیط  کفش  خنک و خشک  را در اختیار داشت. واژه NEO در واقع از کلمه NEW انگلیسی به  معنای جدید الهام گرفته است.

سلنا گومز و تبلیغ کفش آدیداس

(سلنا گومز و تبلیغ کفش آدیداس)

جاستین بیبر و آدیداس

(جاستین بیبر و آدیداس)

کالکشن NEO برای نوجوانان در  نظر  گرفته شده و رنگ و سایز بندی های متنوع دارد. جاستین بیبر و سلناگومز، معروف ترین خواننده های پاپ  آمریکای  شمالی که در فهرست ۲۰ صفحه  پر فالور اینستاگرام قرار  دارند، در  کمپین تبلیغاتی این محصول  حضور داشتند.

کفش ورزشی دویدن آدیداس مدل وی اس جوگ

کفش ورزشی دویدن آدیداس مدل وی اس جوگ

VS JOG RUNNING SHOES FOR MEN

کفش ورزشی دویدن آدیداس مدل وی اس جوگ، همانطور  که در  تصویر مشاهده میکنید، ساختاری کاملا  متفاوت با نمونه هایی  که تا کنون  تماشا کردیم  داردو نوارهای ۳  گانه سفید  روی بدنه آن که به  نوعی  برند آدیداس محسوب می شود،  وجود دارد.  این کفش، از  فیبر مصنوعی در طراحی رویه برخوردار  بوده  و جنس  کفی آن  نیز لاستیک میباشد. رویه مشبک  این کتانی ،  برای جریان یافتن هوا  مفید بوده و سبب کاهش تعرق و خشک  ماندن و خنک شدن آن می  شود. یکی از نکات مثبت این مدل، اصطکاک  خوبی است که در زیر آن وجود دارد و سطح تماس کمی با زمین برقرار میکند که برای دویدن و راه رفتن طولانی مدت توصیه می شود.

مدل های آدیداس VS JOG

(نمونه ای از مدل های کفش آدیداس VS JOG)

کفش آدیداس مدل زو فلاکس

کفش آدیداس مدل زو فلاکس، از جمله  کتانی های فناورانه مخصوص دویدن این برند خوش  نام  تولید محصولات ورزشی جهان است که از چرم و فیبرهای مصنوعی درطراحی و تولید رویه استفاده کرده است . کفی این نوع همچون بسیاری از محصولات آدیداس ، لاستیکی بوده و برای  کوهنورودی و بوم گردی هم مطلوب می  باشد.

کفش آدیداس مدل زو فلاکس

ZX FLUX RUNNING SHOES FOR MEN

همان طور که در تصویر  مشاهده  میکنید،  رویه  آن از  ساختار مشبکی سود می برد که تهویه هوا داخل کفش را تسهیل  و تسریع میکند تا پای شما در آن همواره خشک و خنک بوده  و احساس راحتی  داشته  باشید. هم چون  برخی از محصولات آدیداس ، از پلیمر  انعطاف  پذیر  EVA  سود می برد تا تنش  های عمودی  وارده به  پاشنه  پا کاهش یابد. به  منظور  راحتی  بیشتر کفش،  از فناوری توروشن که متعلق به آدیداس هست سود می برد تا در دیویدن  های طولانی مدت، احساس خستگی کمتری بکنید.

کفش آدیداس استان اسمیت

آدیداس استان اسمیت

STAN SMITH RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس استان اسمیت، از مدل های کفش دویدن  نسبتا  ساده  آدیداس است که شبیه آن را در برندهای گوناگون تا کنون شاهد بودیم. به  منظور تهویه  خوب  کفش، از سوراخ  های ریزی در بدنه  کفش همانطور که در شکل مشاهده میکنید  سود می  برد. کتانی استان  اسمیت،  از فیبر مصنوعی  برخوردار بوده تا جریان هوا به  راحتی در  کفش نفوذ کند. همچنین  کفی لاستیکی دارد و زیره  سه لایه کشسان  و پلیمری آن، فاکتوی مهمی برای احساس راحتی در دویدن های طولانی  مدت  می باشد. در  کل اگر به دنبال  یک مدل ساده  و تقریبا  ارزان  وبا دوام وبا کیفیت مخصوص  طبیعت گردی  و دویدن های معمولی هستید، STAN  SMITH آدیداس  را به شما  توصیه میکنیم.

کلاد فوم رنگارنگ آدیداس با بندهای رنگی

کلاد فوم رنگارنگ آدیداس با بندهای رنگی

CLOUD FOAM

کلاد فوم رنگارنگ  آدیداس با بندهای  رنگی، از  جمله  محصولات  به  نسبت گران آدیداس است  که به  عنوان یک کتانی اسپرت مخصوص رانینگ آقایان، با استقبال  خوب ورزشی  پوش  ها و همچنین منتقدان لباس های ورزشی مواجه شده است. این کفش، جنس لاستیکی داشته و وزن هر لنگه آن  حدود  ۴۰۰ گرم است.  جزییات بیشتر درباره  کالکشن CLOUDFOAM  آدیداس را در این LINK مشاهده کنید که شما را در جریان مشخصات  فنی کامل این مدل های جدید آدیداس قرار  می دهد.

از این کالکشن میتوان به محصولاتی چون:

CLOUDFOAM RACER TR SHOE

CLOUDFOAM RACER ULTIMATE

CLOUDFOAM LITE RACER

اشاره کرد که نمونه  های مردانه  و زنانه باطرح و رنگ  های مختلفی دارد. محصولات کلاد  فوم،  همگی  بدون درز  (seamless) بوده و پوشش های پارچه ای  (TEXTIL LINING) در تولید آن به کار رفته است. ساختار مشبکی که در کالکشن  های  کلاد فوم به کار رفته، تهویه خوبی به پا ورزشکاران  می دهد و از فناوری  لاستیک  OUTSOLE  برخوردار می باشند.

محصول آدیداس نئو لیته

محصول آدیداس نئو لیته

NEO LITE FOR MEN

محصول آدیداس نئو  لیته، از جمله  کفش های مخصوص دویدن بوده که در طرح وسایز مختلف  طراحی  و تولید شده است که نوجوانان به عنوان هدف  اصلی  جامعه  مشتریان این  محصولات  در  نظر  گرفته شده  است.  از فیبرهای مصنوعی در طراحی  و تولید رویه آن استفاده گردیده و کفی لاستیکی دارد. وزن هر  لنگه حدود  ۳۰۰ گرم می باشد  که وزن خوبی برای  دویدن  می  باشد.

کفش آدیداس مدل بی بی۳۲۱۲

آدیداس مدل بی بی۳۲۱۲

BB3212 RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس مدل  بی  بی  ۳۲۱۲، از جمله کتانی های مخصوص دویدن  آدیداس است که اخیرا  تولید و روانه بازار  شده است. این نوع  دارای فیبرهای مصنوعی برای  جنس رویه آن  بوده  و جنس کفی  آن لاستیکی  می باشد. لایه  میانی  کقش از جنس بونسه  (BOUNCE) بوده  و برای  راحتی و انعطاف  پذیری کفش گزینه  خوبی خواهد بود. این محصول از جمله  مدل های فناورانه  ورزشی  و مهندسی  شده است که تنش  های وارد به پا  را جذب  میکند تا حس بهتری در دویدن به خصوص  رانینگ های طولانی مدت داشته  باشید. بندهای آن بر روی  توری  قرار  گرفته و کاملا  بدون درز است

کفش دویدن وی اس استار آدیداس

کفش دویدن وی اس استار آدیداس

VS STAR

کفش دویدن وی  اس استار آدیداس ، از جمله  کفش  های بدون  درز  و راحت این  برند ورزشی  آلمانی است  که به نسبت قیمت  متعادلی  دارد و از رویه با فیبرهای مصنوعی بهره می  برد و با کفی  لاستیکی، تنش های عمودی وارده به پا را جذب می کند.  وزن هر لنگه حدود ۴۰۰ گرم  است که همانطور که مشاهده میکنید، به  نسبت محصولاتی  که در  بالا معرفی کردیم،‌ وزن بیش تری  دارد. البته این کتانی به نسبت مدل های قبلی،  شهرت کم  تری دارد و فناوری  های خاص آدیداس در تولید آن استفاده نشده  و به همین  خاطر  قیمت ارزانی  دارد.

آدیداس کلاد فوم کلایر

آدیداس کلاد فوم کلایر

ZAPATILLAS NEO CLOUDFOAM FLYET FOR MEN

آدیداس کلاد فوم کلایر، ازکالشن CLOUDFOAM بوده که  از بهترین محصولات این  برند به  شمار می رود. آدیداس زاپاتیلاس  نئو کلاد  فوم، دارای  کفی  لاستیکی  بوده  و جنس  رویه آن همچون بسیاری از محصولات  آدیداس ،  از فیبرهای مصنوعی می باشد. وزن هرلنگه  حدودا  ۴۵۰ گرم می باشد. به  منظور تهویه مطلوب  آن و جریان یافتن راحت هوا داخل کفش،  از رویه مشبک  انعطاف پذیر سود می برد. این محصول  آدیداس ،  زیر سازی  سه لایه داشته تا در هنگام دویدن  های طولاتی مدت،  پا دوندگان تحت تنش های عمودی  کمتری  باشد.  به هر حال، ژاپاتیلاس  آدیداس ، کفشی به  نسبت مدل  هایی که تا کنون معرفی  کردیم کمی  سنگین  تر است.

آدیداس ترکس رانینگ

آدیداس ترکس رانینگ

TERREX AX2R RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس  ترکس رانینگ،  محصولی  با طرح و سایزهای  مختلف بوده  و وزن هر لنگه آن  بیش  از  ۴۰۰  گرم  می باشد. از کفی  لاستیکی  در  طراحی آن استفاده  شده  و رویه  آن از پارچه  مش  و مواد  غیر  طبیعی ساخته  شده است که  به  هر حال، جریان  هوای خوبی را در کفش  برقرار کرده  و سبب خشک  ماندن  پا و خنک  شدن آن در طول دویدن های طولانی مدت شده  و تعرق  خوبی  به پا می  بخشد. به منظور کاهش  تنش  های عمودی  از  سطح  به پا،  از فناوری  تراکسیون  بهره  می برد  و همچون بسیاری از محصولات آدیداس ، از زیره پلیمیری انعطاف پذیر EVA برخوردار است  که  استحاکم و فلکسیبیلتی  (FLEXIBILITY)  مطلوبی را برای دوندگان به ارمغان می اورد.

کفش رانینگ مردانه ساده آدیداس کلاد فوم

کفش رانینگ مردانه ساده آدیداس کلاد فوم

CLOUDFOAM

کفش رانینگ مردانه  ساده  آدیداس  کلاد فوم، از دیگر  کتانی های ورزشی دویدن این برند آلمانی است که وزن  هر  لنگه آن  حدود ۳۰۰ گرم  است و همان طور  هم که در تصویر  بالا مشاهده میکنید، کفشی به نسبت سبک است که برای پیاده  روی و دویدن های مسافت پایین، توصیه می شود.  کفی  آن، لاستیکی بوده و از الیاف مصنوعی در  طراحی رویه  آن  به منظور  تهویه  مطبوع خوب برخوردار می باشد.

کفش آدیداس اوراکل مردانه

آدیداس اوراکل مردانه

ORACLE FOR MEN

آدیداس  اوراکل مردانه،  از دیگر کتانی های مخصوص  رانینگ  آدیداس است که نوارهای سه گانه معروف  آدیداس  به  رنگ های مختلف از  جمله نارنجی  و مشکی را ارائه میکند.  محصولی  که وزن هر  لنگه آن حدود ۳۰۰ گرم  بوده و جنس  کفی  آن  لاستیکی است. در  طراحی  رویه همچون مدل های قبلی  از فیبر  مصنوعی استفاده شده  و تهویه داخل آن به خوبی  انجام  می شود. کفشی که بر خلاف نامش،  الهام  بخش کتانی های  خاصی از آدیداس نشد.

کفش آدیداس کلاد فوم لیته ریسر

آدیداس کلاد فوم لیته ریسر

CLOUDFOAM LITE RACER FOR MEN

آدیداس  کلاد فوم لیته  ریسر، همانطور که قبلا گفتیم،  از  کالکشن  کتانی های کلاد فوم  این  برند محبوب  ورزشی پوش  ها بوده و به نسبت کفشی سنگین است.  وزن هر لنگه ، حدود  ۴۰۰ گرم براورد شده است. جنس کفی، لاستیکی بوده و رویه  مشبک دارد تا تهویه هوا به  خوبی صورت بگیرد و پا در کفش احساس  خنکی داشته  باشد. در  طراحی  زیره، از متریال مقاوم  در برابر اصطکاک استفاده  شده  تا پاشنه  و کف آن ، احساس  راحتی  را در دویدن های بلند مدت تجربه  کند. این مدل خیلی  سنگین  نیست و اانعطاف پذیری خوبی دارد.

کالکشن  RACER  آدیداس

کالکشن RACER آدیداس

V RACER RUNNING FOR MEN

از کالکشن  RACER  آدیداس ، شاهد کفش  مخصوص  دویدن  هستیم که  محصولی  سبک و خوش  نقش  و استایل  و سبک  است. وزن  هر لنگه  ان  حدود ۲۵۰  گرم  بوده  و کفی  آن لاستیکی دارد. رویه این کتانی از چرم  مصنوعی بوده  و از الیاف مصنوعی  برای  طراحی رویه استفاده  شده است.  تعرق  پا در این کقش به  نسبت  ارزان  در قیاس با ۱۰ مدل اول  این گفتار به  خوبی انجام می شود.

کفش آدیداس آدی پوره

کفش آدیداس آدی پوره

ADIPURE

کفش آدیداس آدی پوره،  کفش مخصوص پیاده روی بوده که به نسبت مدل هایی  که تا کنون معرفی  کردیم،  سنگین است  و تقریبا وزن  هر لنگه  آن بیش  از ۴۵۰  گرم می باشد. جنس کفی آن از لاستیک بوده  و از الیاف  مصنوعی  در  طراحی  آن استفاده  گردید.

آدیداس ییزی بوست  ۳۵۰  رانینگ مردانه

آدیداس ییزی بوست ۳۵۰ رانینگ مردانه

YEEZY BOOST 350 RUNNING FOR MEN

آدیداس  ییزی بوست  ۳۵۰  رانینگ مردانه، از جمله کتانی های اسپرت بزرگ  اما به نسبت  ارزان این برند محسوب می شود که سایز بندی های مختلف داشته  و استایل  خاص  و به نسبت بزرگ دارد. اگر  به دنبال کفش  جمع و جور  کوچک  و ریز هستید،  این مدل توصیه نمی  شود. رویه آن از جنس الیاف مصنوعی و کفی  آن نیز  لاستیکی  می باشد. برای آگاهی از کالکشن YEEZY آدیدانس به این URL مراجعع کنید که شما را با مدل های مختلف این کالکشن  آشنا میکند.

آدیداس کلاد فوم فلایر

آدیداس کلاد فوم فلایر

CLOUDFOAM FLYER

آدیداس  کلاد فوم  فلایر، از جمله  کالکشن CLOOUDFOAM  این برند آلمانی بوده  که  در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد. از جمله مدل های شیک  برای دویدن آقایان که  کفی  لاستیکی داشته و از الیاف مصنوعی در طراحی و ساخت رویه آن  استفاده شده است.  وزن هر  لنگه،  ۴۰۰ گرم و رویه  مشبک برای تسریع  و تسهیل جریان  هوا  در آن به  کار می رود. به  منظور ارتقا مقاومت  و استحام کفش در  برابر اصطکاک، از فناوری زیره مقاوم برخوردار می باشد. این  نوع،  راحت،  سبک و انعطاف پذیر  می باشد.

کفش پیاده روی و رانینگ ترکس تریس راکر ادیداس

کفش پیاده روی و رانینگ ترکس تریس راکر ادیداس

TERREX TRACEROCKER RUNNING SHOES FOR MEN

کفش پیاده  روی و رانینگ  ترکس  تریس  راکر  ادیداس،  از فیبر مصنوعی  در  طراحی رویه برخوردار بوده  و وزن هر لنگه آن،  ۳۵۰ گرم می  باشد. کفی این نوع ازجنس لاستیک  بوده  و برای بوم گردی و یپاده  روی های  بلند مدت و حتی  دویدن، کفشی سبک و انعطاف  پذیر می باشد. به منظور تسریع و تسهیل در تبادل تهویه  هوا  در آن  و خشک شدن پا در هنگام دویدن های  طولانی بلند مدت، از رویه  مشبک و با استحکام بالا  برخوردار است.  ضمنا، برای اینکه  در دویدن  های طولانی، پاشنه و کف  پا، تحت تنش های عمودی زیادی  قرار نگیرد،  از لایه میانی پلیمر انعطاف پذیری به نام EVA  در  طراحی آن استفادهشده است.

توجه  داشته باشید که این محصول فناورانه آدیداس ، از زیر لاستیکی تراکسیون برخوردار  بوده  که  میتوانید به  راحتی در  کوه  و جنگ و طبیعت و سطوح ناصافه  هم  از آن  استفاده  کنید.

 جیم برکر رانینگ آدیداس

آدیداس جیم برکر رانینگ آدیداس

GYMBREAKER RUNNING SHOE

آدیداس  جیم برکر رانینگ آدیداس ،  کفش پیاده روی و دویدن آدیداس  بوده که از جمله مدل های  به نسبت سبک و ارزان محسوب می شود. کفی آن لاستیکی بوده  و جنس  رویه آن  از پارچه  است. برای باشگاه های ورزشی و فعالیت  های جیم، گزینه  خوبی  بوده و نرم و انعطاف پذیری  مطلوبی را در اختیار آقایان برای بدنسازی قرار می  دهد.

کفش ورزشی آدیداس کلیما کول

کفش ورزشی آدیداس کلیما کول آدیداس

CLIMACOOL RUNNING FOR MEN

کفش ورزشی آدیداس کلیما  کول آدیداس ،  کتانی ورزشی مناسب دویدن می  باشد که برای آقایانی  که دنبال کفش های مطمئن ورزشی  هستند، توصیه می شود. هم برای دویدن و هم پیاده  روی و طبیعت گردی،  از این مدل  میتوان استفاده کرد  که راحت وانعطاف پذیر بوده و از یک لایه میانی منعطف برای کاهش فشارهای عمودی به پا  بهره  می برد. رویه های مشبکی که در شکل مشاهده میکنید، ساختاری برای تهویه  خوب جریان هوا داشته و هوا در داخل  آن باعث خشک شدن  پا و عرق نکردن می شود. اگر به دنبال کفشی  با  تعرق  کم  هستید،  کلیما کول  را انتخاب کنید که هم  چون نامش،  خنکی را برای پا به ارمغان می آورد.

 کفش ورزشی

وزن  هر  لنگه  ۳۵۰  گرم  و و برای خنک شدن ۳۶۰ درجه ای پا، از فناوری  CLIMA COOL بهره می گیرد. دارای لایه پلیمری انعطاف پذیری EVA  بوده و فناوری  BOUNCE هم در آن  به کار می رود که برای جلوگیری از  فشارهای وارده از سطح استفاده می  شود.

فناوری  کلیما کول که در  محصولات کفش ورزشی پیاده  روی و رانینگ آدیداس استفاده  می شود، فناوری منحصر به  فرد آدیداس است تا تهویه کفش به  خوبی  انجام شده  و پا  در آن، همواره خشک  بماند. کیسه  های توری نانو  فناوری در  طراحی فضای داخلی کفش  هایی  که از این فناوری  استفاده  میکنند  به کار رفته تا فرآیند میکرو تهویه  به خوبی صورت بگیرد.

جدید ترین مدل کلیما کول آدیداس

(جدید ترین مدل کلیما کول آدیداس)

 از این پروسه در طراحی لباس تنیسورها که تعرق زیادی دارند، استفاده  شد و پس از موفقیت  آن،  واحد  R&D آدیداس  را بر آن داشت تا از این فناوری در  طراحی  مدل هایی که جذاب عرق هستند بهره گیرد.  کلیما  کول، فناوری  خاصی است که کتانی ورزشکاران را ضد بو  می کند.

توجه  داشته باشید که فناوری  کلیما  کول از این جهت اهمیت فراوانی برای  کفش  های رانینگ دارد که هر  اندازه تعرق پا شما زیاد باشد و راهکاری  برای  خشک شدن آن فراهم نشود، عرق بدن شما روی  پوست پا  جمع شده  و منفذها را بسته  نگه  می دارد و جذب اکسيژن را مختل می کند.  اگر جذب  اکسیژن  پا کاهش یابد،  احساس خستگی افزایش پیدا می کند و این  موضوع  مهمی  در بازدهی حرکت دوندگان می باشد. پس کلیما کول در کتانی های رانینگ  آدیداس را جدی بگیرید.

زد ایکس آدیداس

زد ایکس آدیداس

AX FLUX RUNNING WHITE FOR MEN

زد ایکس آدیداس ، کفشی  ساده  اما منعطف پذیر است که وزن هر  لنگه ان  حدود ۳۵۰ گرم می  باشد. کفی آن لاستیکی  بوده  و در رویه  آن از مواد مصنوعی  مانند رپیپ استاپ (RIPSTOP)  استفاده شده است. به منظور قرار گیری  آسان  و تحرک خوب این مدل در پا، از کفی اورتولینه  (ORTHILITE) بهره می برد . فناوری توریشن  (TOIRSON)   به  منظور  راحتی پا در کفش  علاوه  بر  کفی  فوق،  به کار  رفته و با لایه  میانی  انعطاف  پذیر پلیمری EVA  همراه  شده  است.  در  کل  این کتانی  برای پیاده  روی های  بلند مدت  توصیه  می شود و استایل  خوبی برای  ست های بهاره دارد.

آدیداس رانینگ دورامو

آدیداس رانینگ دورامو

DURAMO RUNNING SHOE FOR MEN

آدیداس  رانینگ دورامو،  نوعی  با سایز و رنگ های مختلف  بوده  که از فیبرهای مصنوعی در طراحی  رویه  آن  استفاده شده است. جنس  کفی آن،  لاستیکی  بوده  و رویه  مش دار  مشبک  آن، عمل  تهویه  هوا را داخل  آن تسریع می  کند. زیر این کتانی از  فناوری ADIWEAR  سود می برد که استحکام و پایداری  خوبی به کفش  می دهد. از فوم های حافظه  دار (MEMORY FOAM) و فناوری تولید کفش های کلاد فوم (CLOUDFOAM)  بهره  می برد تا فشارهای  عمودی وارد  به کف پا  کاهش  یابد. این موضوع همان طور که قبلا گفتیم، در راحتی پا به منظور تحرک زیاد موثر است.

لایه میانی این مدل،  به  منظور  کاهش  فشار وارده از زمین مطلوب  است و از لایه های  تکمیلی برای استحکام بخشی و افزایش دوام، سود می برد.

آدیداس انرژی کلاد رانینگ

آدیداس انرژی کلاد رانینگ

ENERGY CLOUD RUNNING SHOES FOR MEN

آدیداس  انرژی  کلاد رانینگ،  کتانی مردانه مخصوص دویدن  است و از فیبرهای مصنوعی در رویه آن  برخوردار می  باشد. کفی  این مدل، لاستیکی بوده و همان طور که در تصویر  مشاهده میکنید، به  منظور جریان داشتن بهتر  هوا  در داخلش، از بافت  مش استفاده می کند. نوارهایی  در اطراف رویه قرار دارد تا کفش به خوبی در  پا  FIT  شود. کفی این نوع  از جنس اورتولیته  بوده تا تحرک  آسان و مطلوبی به ان بدهد.

لایه میانی آن، به منظور کاهش فشارهای وارده به سطح  از  فناوری  CLOUD FOAM (فوم ابری) استفاده  میکند که  قبلا درباره اش صحبت کردیم. توجه داشته باشید که زیر این کفش، از فناوری  ADIEWEAR استفاده میکند که در  برابر سایش، مقاوم  است. وزن هر لنگه این کفش،  ۳۲۰ گرم  می  باشد.

آدیداس پرفورمنس انرژی کلاد رانینگ

آدیداس  پرفورمنس  انرژی  کلاد رانینگ،  کفش پیاده روی و دویدن است که از فیبرهای مصنوعی در طراحی  رویه کفش استفاده  شده  است. کفی کفش، لاستیکی بوده  و از  رویه مشبک برای تهویه  مطبوع  هوای  داخل آن بهره می  برد تا پا  همیشه خنک و خشک باشد.  رویه  آدیداس  پرفورمنس  انرژی  کلاد، انعطاف پذیر و با دوام  است و از فناوری ADIWEAR  به منظور دوام  بیشتر  برخوردار می باشد. در  طراحی این محصول فناورانه آدیداس ، از فناوری سه بعدی فیت پنل  (FIT PANEL 3D)  استفاده شده تا پا  مصرف کننده  در داخل  پا، به  خوبی فیت شود.

PERFORMANCE ENERGY CLOUD RUNNING SHOE FOR MEN

آدیداس مدل بی ۸۱۱۴

آدیداس پرفورمنس انرژی کلاد رانینگ

BAB114 RUNNING SHOE FOR MEN

آدیداس مدل بی  ۸۱۱۴، کفش  ورزشی شیک مشکی  رنگ با سایز  های مختلف  است  که از جمله  ارزان ترین  مدل های قدیمی رانینگ این  برند آلمانی بوده  و رویه  آن  از الیاف مصنوعی ساخته شده  و کفی  لاستیکی دارد.  مدلی  نرم و انعطاف  پذیر که سبک وزن است و همچون برخی از محصولات کفش مردانه آدیداس ، لایه  میانی آن  از  پلیمر  انعطاف  پذیر  EVA برخوردار بوده  تا تنش های عمودی وارده  با پاشنه  و کف پا را کاهش دهد. در کل این مدل برای استایل های بهاره  مردانه، گزینه  خوب و مطلوبی به شمار می رود.

آدیداس المنت رفرش رانینگ

آدیداس المنت رفرش رانینگ

ELEMENT REFRESH RUNNING SHOE

آدیداس المنت رفرش رانینگ، از جمله مدل های مخصوص دویدن آدیداس است  که طرح  و استایل  ساده  داشته  و گزینه تقریبا ارزانی  به  شمار  می رود. این نوع مخصوص پیاده  روی، از الیاف مصنوعی در طراحی رویه آن برخوردار بوده  و کفی لاستیکی دارد. همان طور که در شکل مشاهده  میکنید، این کفش هم از MESH درطراحی رویه سود می برد. لایه  های میانی  انعطاف پذیری  در طراحی  آن از پلیمر EVA برخوردار بوده که در کاهش فشار به پا در دویدن  های طولانی مدت  مفید خواهد بود.  کفی، نرم و راحت بوده  و زیره  مقاوم در برابر اصطکاک دارد.

کفش آدیداس اکویپمنت مدل اولترا

کفش آدیداس اکویپمنت مدل اولترا

EQUIPMENT SUPPORT ULTRA BB1237

کفش  آدیداس  اکویپمنت  مدل  اولترا، از جمله مدل های  مردانه  دویدن  این  برند محسوب  می شود که همچون بسیاری از مدل های مردانه  رانینگ آدیداس ، از الیاف  مصنوعی  در طراحی رویه استفاده  کرده  و کفی  لاستیکی دارد. وزن هر  لنگه   حدود ۳۶۰ گرم  می باشد و از  ارزان ترین محصولات  آدیداس در سالهای اخیر  محسوب می شود.

کفش آدیداس مردانه مخصوص دویدن مدل بوس ای اس ام

کفش آدیداس مردانه مخصوص دویدن

BOOST ESM RUNNING SHOE

کفش آدیداس  مردانه  مخصوص دویدن  مدل بوس ای اس  ام، از  مدل های ارزان رانینگ مردانه  آدیداس بوده که برای طراحی  و تولید رویه  آن از فیبرهای مصنوعی استفاده کرده  اند.  کفی لاستیکی داشته  و همانطور که قبلا گفتیم، از فناوری بوست (BOOST) بهره می برد که باعث  میشود  تا انرژی  پا  هدر نرفته و پا در زمان دویدن های طولانی  خسته  نشود.

فناوری فورمیشن هم  در این مدل استفاده شده تا هنگام دویدن، راحتی  بیشتری  از  این  محصول فناورانه  حس  کنید. رویه  آن همانطور که در تصویر  مشاهده میکنید، ساختار مشبکی داشته تا تهویه  هوا به راحتی در پا جریان  یافته و احساس خنکی و خشکی  بکنید. این موضوع برای  مدل های رانینگ مسافت بالا در ذهن داشته باشید.

کفش آدیداس کازمیک رانینگ

کفش آدیداس کازمیک رانینگ

COSMICS RUNNING FOR MEN

کفش آدیداس  کازمیک  رانینگ، به گونه  ای  طراحی شد که برای دویدن های طولانی مدت و طبیعت گردی مفید باشد. رویه این مدل از جنس  فیبر مصنوعی بوده تا از ورود آب  به  آن جلوگیری شود.  این رویه، ساختار محکمی  دارد  تا از پا در برابر  سختی های  عبور و مرور  محافظت کند. زیره  این مدل از مواد پلیمر انعطاف پذیر  EVA سود می برد که دوام  بالا داشته  و با عث جذب فشارهای عمودی وارده به پاشنه و کف پا می شود که در  نهایت، گام برداشتن  آسان را به ارمغان می آورد. این نوع علاوه  بر این این فناوری ها،  از فناوری  ADIWEAR  بهره  می برد که گردش  پا داخلش را تسریع می  کند.  این مدل، از تکنولوژی اورتولیته  نیز  برخودار  است که بوی نامطبوع آن  را جذب کرده  و کیفیت خوبی را در اختیار دوندگان قرار می دهد.

کفش دویدن آدیداس: جی تی ایکس آ ایکس ۲

کفش دویدن آدیداس: جی تی ایکس آ ایکس ۲

AX2 GTX RUNNING SHOE

کفش دویدن آدیداس: جی تی ایکس آ ایکس  ۲،  مدلی مخصوص دویدن طولانی  مدت بوده و همچون سایر محصولات  فناورانه  کفش  نایک  و آیداس، از فناوری  های مختلف در طراحی و تولید آن استفاده گردیده است. یکی از این فناوری  ها، تکنولوژی  تکس (TEX)  است که برای جلوگیری از نفود آب  به  داخل  کفش  استفاده می شود.

همانند همه  محصولات آدیداس که در این گفتار  لوکس  تهران معرفی شد، از فیبرهای مصنوعی با ساختارهای نایلونی در رویه آن سود می برد تا هوا به راحتی به  درون آن  نفوذ  کرده  و وزنش  سبک باشد.  وجود الیاف سبب  می شود تا وزن  کفش  کم بوده و با ساختار مشبک،  تعرق پا به خوبی صورت  بگیرد. کلا صفحات مشبک، راحتی تنفس  را سبب می شود که در کاهش خستگی  دونده نقش بسزایی ایفا می کند.

از دیگر فناوری هایی که این مدل  به آن مجهز است میتوانیم به فناوری تراکسیون اشاره کنیم. این  فناوری عاملخوبی برای ارتقا سطح تماس کفش با زمین بوده و تحرک آسان و سریع را در اختیار دونده گان قرار می دهد.  در واقع این فناوری ها، فناوری  هایی  شیمیایی و پتروشیمی بوده که دنیای  شیمی  را به کمک طراحی و تولید کتانی های  با دوام و سبک و منطبق با فیزیک پا و نیازهای مصرف کنندگان اورده  است.  فناوری دیگری که AX2 GTX  استفاده  می کند، فناوری ADIPRENE می  باشد که وقتی پا را بر روی  سطوح مختلف میگذارید، فشار عمودی کمتری  به پا وارد می شود.

همچون  همه محصولات کتانی آدیداس ، این  کقش  نیز  از کفی لاستیکی مرغوبی سود می برد که قدم  برداشتن آسان را به ارمغان می آورد.

آدیداس آدلیاگو اسنیکر

آدیداس آدلیاگو اسنیکر

ADLIAGO SNEAKERS SHOE  for  MEN

آدیداس آدلیاگو اسنیکر، از جمله  کفش  های مخصوص دویدن این برند نام آشنا کتانی های ورزشی با کیفیت جهان است که با رویه چرم طبیعی ساخته  شده  و از کف لاستیکی مرغوبی سود می برد.  کفی این مدل، تخت و انعطاف پذیر  است  که قدم  زدن آسان را در طول پیاده روی و دویدن به ارمغان می آورد. این کفش، استایل ساده  و نوستالژیک دارد و برای  تیپ های بهاره مردانه  توصیه  می شود.

کفش آدیداس تک سوپر

کفش آدیداس تک سوپر

TECH SUPER RUNNING FOR MEN

کفش آدیداس تک سوپر،  مدلی با فیبر مصنوعی است که در رویه به کار رفته  تا نوعی سبک با مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب را در اختیار مشتری  قرار دهد. کفی آن  از  لاستیک مرغوب بوده تا هنگام گام برداشتن، احساس  راحتی بکنید. رویه  مشبک این مدل، سبب می شود تا تهویه آن به خوبی  صورت  بگیرد  و هوا داخل کفش  سبب  خشک شدن  عرق  پا  و خنکی  کفش شود.  نوارهایی که در کنار  رویه  تعبیه شده  این  امکان را فراهم  می کند تا آن به  خوبی در پا فیت شود.  همچون دیگر نمونه  های  کفش  آدیداس ،  این کتانی نیز  از  لایه  میانی پلیمر  انعطاف  پذیر  EVA  بهره  می  برد  که به منظور  کاهش  فشارهای  عمودی  به  پاشنه  و کف پا به کار می  رود.

کفش آدیداس اینفینیت

کفش آدیداس اینفینیت

INFINITE MEN RUNNIG SHOE

کفش آدیداس اینفینیت،  از جمله  کفش  های به نسبت ارزان این برند بوده  که در  طراحی رویه  آن از  فیبر مصنوعی  استفاده شده  تا هم  تهویه آن به  خوبی انجام شود و هم  پا در برابر  نم  و آب ،  محفوظ  بماند. کفی آن از  جنس  لاستیک بوده  و لایه  زیرین آن،  نرم و مقاوم  متناسب با حالت  دویدن  می باشد.  به  منظور خنک شدن پا، این محصول دارای فناوری  کلیما  چیل  (CLIMACHILL) است

کفش آدیداس آدی پور ۳۶۰ درجه

آدیداس آدی پور ۳۶۰ درجه

ADIPURE 360 RUNNING

آدیداس آدی پور  ۳۶۰  درجه،  کفش  مخصوص  دویدن است که استایل  خوبی برای ست های اسپرت بوده  و رویه کفش از  فیبرهای مصنوعی با کیفیت برای تهویه  مطبوع کفش  و همچنین  مقاومت در برابر رطوبت  برخوردار می باشد.جنس کفی  کفش  از لاستیک بوده و به  منظور  مقابله با تنش  های عمودی وارده  به کفی لاستیکی  کفش،  از فناوری EVA که پلیمر انعطاف پذیر است  سود می  برد. به  نظر می رسد،  آدی پور  آدیداس ،  برای دویدن های طولانی مدت،‌ گزینه خوبی  باشد. چرا که به راحتی، عرق پا  را جذب کرده و محیط کفش  را خشک نگه میدارد تا هدر رفت انرژی،‌ جلوگیری  شود.

آدیداس مخصوص دویدن مدل بونس اس چهار

آدیداس مخصوص دویدن مدل بونس اس چهار

BOUNCE S4 RUNNING FOR MEN

آدیداس  مخصوص دویدن مدل  بونس  اس  چهار،  از  جمله  کفش  های فناورانه  رانینگ  مردانه  بوده  که از  رویه  با فیبرهای مصنوعی  روی آن به کار  رفته  و با  طراحی  مشبک آن،  تهویه  مطبوع هوا به راحتی در کفش انجام می شود. کفی  کفش نیز  از جنس لاستیک مرغوب  می باشد  و همانطور که در تصویر  مشاهده میکنید، طراحی آن، الهامی از خودرو لاکچری پورشه  میباشد.

عبارت PORSCHE  DESING روی  بدنه  کفش، حک شده  است.  به  منظور قدم  زدن راحت و گام برداشتن آسان و کاهش تنش های عمودی وارده به کفی کفش، از  فناوری BOUNCE سود می برد. ورق بسیار سبک کربنی در پاشنه این کفش  خوش استایل و خوش طرح فناورانه آدیداس  تعبیه  شده  تا در دویدن های  مسافت بالا، پا کمتر تحت آسیب و فشار  باشد. یکی از جذاب ترین کفش های رانینگ مردانه  آدیداس ،‌همین  مدل است.  از  دیگر کفش  های آدیداس که از طرح  پورشه الهام گرفته است میتوان به کفش  PORSCHE  SPEEDSTAR MEN CASUAL  SHOE  اشاره داشت.

کفش آدیداس مخصوص دویدن وویجر

کفش آدیداس مخصوص دویدن وویجر

VOYAGER RUNNING SHOE

کفش  آدیداس مخصوص دویدن  وویجر، از عالی  ترین کفش  های فناورانه این  برند آلمانی به شمار می رود. رویه  کفش،  مشبک با الیاف  مصنوعی و مقاوم در برابر  رطوبت بوده  که سبب کاهش  وزن و سبکی کفش  می  شود. وزن هر لنگه کفش،  حدود ۲۵۰  گرم  می  باشد  و به  منظور گام برداشتن آسان و هم چنین دویدن  های طولانی مدت،  از فناوری تراکسیون بهره  می برد. لایه  میانی این کفش از پلمیر  انطعاف  پذیر  EVA  سود می  برد تا فشا وارده  به پاشنه  و کف پا،  کاهش یابد. به  منظور  جذب عرق و تعرق  راحتت و سریع پا در این کفش، از فناوری  CLIMACOOL استفاده میکند.

آدیداس رانینگ زد ایکس ۷۵۰

آدیداس رانینگ زد ایکس ۷۵۰

Z  X 750 RUNNING  SHOES FOR MEN

آدیداس  رانینگ  زد ایکس  ۷۵۰، از  کفش های  مخصوص دویدن بوده  که رویه کفش،  از فیبر مصنوعی مشبک به منظور  جریان هوا مناسب  داخل  کفش  سودمی برد. کفی  کفش، لاستیک مرغوب  است که مقاومت خوبی  در برابر  سایش  دارد.  لایه  محافظتی میانه  کفش  نیز  دارای پلیمر  انعطاف  پذیر  EVA  می  باشد.

کفش مخصوص دویدن لس آنجلس

کفش مخصوص دویدن لس آنجلس

LOS ANGELES RUNNING SHOE

کفش  مخصوص دویدن لس  آنجلس،  همانطور که در تصویر بالا مشاهده  میکنید، دارای  فیبرهای مصنوعی  و چرم مصنوعی در رویه  مشبک بوده  که عاملی برای کاهش  وزن  کفش و هم  چنین، مقاومت در  برابر  رطوبت  است  و جریان هوا در داخل کفش را تسریع می کند. زیره  لاستیکی  این کفش، مرغوب  و مقاومت خوبی در  برابر  سایش  دارد. لایه میانی محافظتی آن نیز  از  فناوری پلمیر  انعطاف پذیر  سود می  برد  وزن هر لنگه حدود ۲۵۰ گرم است.

نوارهایی  در  اطراف  رویه  به  کار  رفته  تا پا  داخل کفش  به خوبی  فیت  شود. گفتنی  است،  این کفش نیز از فناوری  های خاصی  برای کاهش  فشار به  کفش  بهره  می  برد تا هنگام گام برداشتن و هم چنین  دیویدن های  طولانی مدت،  احساس خستگی  نکنید.

آدیداس ساموآ

آدیداس ساموآ

SAMOA

آدیداس ساموآ،  کفش  پیاده  روی محبوب آدیداس  بوده که هم برای أقایان  و بانوان،  گزینه  خوبی برای  کفش  پیاده  روی بوده و مقاومت و کیفیت بالایی در طراحی و تولید ان به  کار رفته است. این کفش  در فهرست کفش های ارزان آدیداس بوده و برای کسانی که قصد دارند با این برند آشنا شوند، آدیداس ساموآ به  عنوان  ورود  اول آنها گزینه خوبی  خواهد بود. آدیداس ساموآ  همچون آدیداس  سامبا  (SAMBA)،  محبوب  فوتسالیست  ها  می باشد.

زیره میانی کفش از مواد پلیمری انعطاف پذیر بوده  و کفی آن  نیز از جنس لاستیک مرغوب می باشد. از کفش های محبوب SAMOA میتوان به SAMOA  VINTAGE  اشاره  کرد. در طراحی کتانی های ساموآ آدیداس ، از فیبر مصنوعی استفاده شده و برای جلوگیری از قسمت جلوی کفش، ضربه  گیر دارد.

این مدل  مثل کفش آدیداس شبرنگ (XENO)،  نمایی متفاوت در شب ندارد.

سوپر نوا آدیداس

سوپر نوا آدیداس

SUPERNOVA RUNNING SHOES

سوپر نوا آدیداس ،  زیر  بسیار  انعطاف پذیر و راحتی دارد که هم  برای ورزشهای پر  تحرک  مثل  پیاده  روی و هم دویدن های  طولانی مدت، گزینه  خوبی  برای گام برداشتن آسان و راحت  میباشد.  مواد پلمیری  داخل آن، به  خوبی خاصیت  انعطاف پذیر  دارد.  در واقع به  دلیل طراحی و ساخت لایه میانی پلیمری، هنگامی که به کفش، فشار  وارد می  شود،  به  سرعت  این لایه  متراکم  شده  تا نیروی  بیشتری  به  شما به  منظور بازدهی  بهتر و تحرک راحت  تر  ارائه دهد و قطعا، بازدهی  دونده را افزایش خواهد داد.

هم چنین، وقتی  پای شما  روی زمین قرار میگرد و از طرف زمین  به  پای  شما، نیرو (تنش  عمودی) وارد می شود، منبسط  می شود تا تنش های وارده  را کنترل کند و پا شما در طول مسافت زیاد، احساس  خستگی  نکند.

همانند بسیاری  از کتانی های  آدیداس در  این گفتار  لوکس تهران، مثل  سوپرنوا،  از جنس  فیبر مصنوعی  بوده  که مقاومت زیادی در  برابر سایش  و پوسیدگی  داشته  و بازدهی  و کیفیت آن را افزایش  می دهد. همچنین، سبک کاهش  وزن ان شده  و تهویه  مطبوع  داخلش  را تسریع و تسهیل می کند تا پا شما همواره در محیط خشک و خنک قرار داشته و از هدر رفت انرژی  جلوگیری شود. رویه این مدل همچون سایز آن، متنوع بوده  و رنگ بندی  زیادی دارد که میتوان به رنگ های شاد و سفید اشاره کرد.

آدیداس تاپ سالا

آدیداس تاپ سالا

TOP SALA

آدیداس تاپ سالا،  از جمله  جدید ترین و بهترین کتانی های برند آدیداس بوده که محبوب  فوتیالیست  های  سالنی کار محسوب  می شود. در  طراحی و تولید این کفش،  از فناوری های  مختلف آدیداس  استفاده شده که ازآن جمله میتوان به  رویه هیبریدی  اشاره  کرد که تلفیقی  از چرم  مصنوعی  و طبیعی  می  باشد. این کالکشن از سال  ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد  و از جدید ترین مدل  های عرضه شده  به  شمار می رود.

کفش  تاپ سالا آدیداس ، سبک وزن  بوده  تا سالنی کارها بتوانند تحرک  خوبی در زمین  داشته و کنترل توپ  آن ها  در این ورزش پر تحرک،  حداکثر شود. چرمی که در این محصول  استفاده  شده  سبب می  شود تا بازیکنان بتوانند توپ  را به راحتی در  روی آن کنترل کرده  و بر روی سطح  کفپوشی  زمین، به  حرکت در آورند.

مدل TOP SALA در قیاس با  SUPER  SALA،  حجم توری  بیشتری در تولید آن به کار  رفته  است  که  در نهایت،  این پنل های  مشبک، وزن  نهاییش را به طور قابل ملاحظه ای  کاهش می  دهد. کفی آن تاپ  سالا، از فناوری ADIPRENE  سود می برد و راحتی کفش  را روی سطوح سخت  افزایش  خواهد داد.

کفش آدیداس سوپر استار

کفش آدیداس سوپر استار

SUPER STAR RUNNING

کفش آدیداس سوپر  استار را باید  از محبوب ترین  کتانی های  ورزشی  آدیداس  دانست.  کفشی همه  کاره  که به نوعی، برند یک برند  محسوب می شود و بسیاری از  مشتریان آدیداس ، این مجموعه  تولیدی  آن را با سوپر استار  می شناسد.  کتانی سه خط  که در طول  سالها، با  رنگ  بندی و طرح های گوناگونی تولید و روانه  بازار شده است.

کتانی سوپر  استار آدیداس ، در  سال ۱۹۶۹ میلادی تولید شد  و در ابتدا به  عنوان مدلی  از  کتانی های  بسکتبال این برند محسوب  می شود که پس از  مدتی با استقبال  گسترده  مواجه شد  و به استایل های  کژوال خیایانی وارد شد. پنجه صدفی  شکل  آن  در  کنار خطوط  سه  گانه  مشکی رنگ که معرف  آدیداس  است، سبب شد تا سوپر  استار آدیداس را پنجه  صدفی هم  بنامند. رویه های  این کفش متنوع بوده  و توانسته  نظر  طیف گسترده ای  از هواداران کفش های ورزشی آدیداس  را به خود جلب کند.

کفی  پارچه ای  در  کفش سوپر  استار  آدیداس  مشاهده می شود، روند تهویه  هوا در آن  را  تسریع می  بخشد  که باعث راحتی گام  برداشتن برای مصرف کننده خواهد شد. گریپ های زیره  آن سبب می شود تا کفش  از سر خوردگی دور بماند.

کفش آدیداس آدی پور سلبراتیو

کفش آدیداس آدی پور سلبراتیو

ADIPURE 360 LEA CLEBRATIO RUNNIGN SHOW

کفش آدیداس  آدی  پور  سلبراتیو، از مدرن ترین و فناورانه  ترین محصولات آدیداس به شمار می رود. در طراحی و تولید این مدل، از آخرین فناوری  های روز  دنیا در صنعت  کفش  های ورزشی  استفاده شده است که از ان جمله  میتوان به  طراحی  کفش سبک، با انعطاف  پذیری  بالا و مناسب دویدن های مسافت  بالا اشاره  نمود.  جنس  رویه  آن  همان طور  که مشاهده میکنید، ازجنس  مشبک است  تا تهویه  مطبوع کفش به  خوبی  انجام شود.  از چرم  مصنوعی ساخته شده تا  وزن آن کم شود و  در  برابر  سایش  وخوردگی  مقاوم  شود. روی پنجه، پنل  مشبک مشاهده  می شود  تا عرق  پا  به راحتی خشک شود. کفی نرم  آن از  لاستیک بوده و جنس  مرغوبی  دارد.

در طراحی  کناره  های رویه،  سعی شده تا کفش به  خوبی در  پا  جای بگیرد.  زیره  منعطف آن برای  کم کردن  فشارهای  وارده از  سطح،  مهم  است و  در کاهش خستگی  پا دونده،  تاثیر  زیادی  دارد.  لایه اضافی ضد خوردگی از  جمله  امتیازهای این کفش  فناورانه  محسوب  می شود تا گام برداشتن، آسان شود.

آدیداس الیته ۳

آدیداس الیته ۳

FALCON ELITE 3 RUNNINGSHOE

آدیداس الیته ۳، از کفش های  اسپرت خوش  رنگ و خوش  استایل این برند آلمانی بوده که گزینه خوبی برای دویدن های  طولانی مدت  آقایان به شمار  می رود. رویه  کفش از چرم  مصنوعی است تا وزن  آن کاهش  یابد.  از جنس  مشبک در  رویه  استفاده  شده تا تعرق پا به خوبی انجام شود. نوار  تی  پی یو  که در  اطراف  پاشنه قرار گرفته،فیت شدن خوب  پا را به دنبال  دارد. لایه  میانی  این مدل، LITE STRIKE  EVA بوده  و سبک و انعطاف پذیر می باشد  و برای کم  کردن  فشارهای وارده از  سطح  توصیه  می شود.

زیره این کفش  با دوام بوده  و از  فناوری  ADIWEAR در  طراحی آن  استفاده شده تا هنگام گام  برداشتن،  در انرژی دونده، صرفه جویی  شود و به راحتی  امکان پیاده  روی  روی سطوح مختلف،  در اختیار  مصرف  کننده باشد.

کفش آدیداس فرش ۲

آدیداس فرش ۲

FRESH 2 RUNNING SHOE

آدیداس  فرش ۲،  کفش مخصوص دویدن است که جنس رویه آن،  فیبر  مصنوعی  بوده  و کفی  آن از  لاستیک می باشد. در این مدل از  پنل  های مشبک استفاده شده تا هم  وزن کفش  کاهش یابد و هم  تعرق پا به خوبی  صورت گیرد.  این کتانی دارای فناوری  کلیما کول  بوده  که سبب خشکی پا در  کفش  می  شود. لایه  میانی آن، نرم  و انعطاف پذیر بوده و برای کاهش  شدت ضریه  های  عمودی وارده  به کفش مناسب می  باشد.  ازنکات جالبی  که درباره  این نوع باید به آن توجه کرد  آن است که به منظور  راحتی در گام برداشتن  و دویدن، بخش  مچ  و زبانه،  بالشتک گذاری شده است.

کفش آدیداس اسپرینگبل مردانه

آدیداس اسپرینگبل مردانه

SPRINGABLE RUNNING SHOE

آدیداس  اسپرینگبل  مردانه، کفش مخصوص پیاده روی و دویدن است که در رویه آن از فیبر مصنوعی استفاده شده  که سبب کاهش وزن کفش و تحرک  آسان و راحت می  شود. جنس مشبکی که در رویه استفاده شده این امکان را میدهد تا هوا  داخل آن به  خوبی  جریان داشته و تعرق پا  به  سرعت انجام شود.  نکته  مهمی که درباره این نوع باید بدانید آن اس که طراحی زیره این کفش به گونه ای بوده شتاب خوبی  به  دونده  بدهد و نیروهای  عمودی  وارده  از سطح به  کفش  را با  صفحات  مورب  پلیمری  جذب  کند.  طراحی  داخلی این مدل با پارچه بوده  و زیره  مقاوم  در  برابر  سایش دارد.  به هر  حال، این کفش  فناورانه  ورزشی، به  دوندگان  توصیه  می شود.

آدی پور پریمو آدیداس

آدی پور پریمو آدیداس

ADIPURE PRIMO RUNNING

آدی پور پریمو  آدیداس ، کفش پیاده  روی و مخصوص دویدن است که  در طراحی رویه، از چرم  مصنوعی استفاده  شده است و جنس  لاستیکی دارد.  لایه میانی آن از پلیمر انعطاف پذیر EVA  استفاده شده است. برای  حفظ شتاب  کفش، ، زیر سازی آن  به صورت  شیار  دار بوده  و از  فناوری  NON  MARKING به منظور افزایش  اصطکاک  با سطح برخوردار  است.  این نوع از  زیر سازی سبک  سود می برد تا گام بر داشتن آسان،  و دویدن  سهل  و سریع  شود. بنابراین  اگر به دنبال کفش  آدیداس  رانینگ  مردانه هستید،  این مدل به نسبت  ارزان  را توصیه  میکنیم.

کفش آدیداس هیدروترا شاندال

آدیداس هیدروترا شاندال

HYDROTERRA SHANDAL MEN RUNNING

آدیداس هیدروترا  شاندال، ازجمله  کفش های ورزشی مخصوص دویدن  بوده  که انعطاف پذیری خوبی در پاشنه  داشته و تحرک  مطلوبی  را به  پا داخل آن می دهد.  مدلی  سبک و انعطاف پذیر که از جنس  رویه  مشبک مصنوعی مثل اکثر کتانی های آدیداس  برخوردار بوده و سبب کاهش وزن آن  شده است.  نشان  آدیداس  که همان سه  خط کج معرف است  بر روی کفش نصب  گردید و لایه میانی آن از پلیمر انعطاف  پذیر می باشد تا  تقویت مقاومت  کششی  را هنگام وارد شدن تنش  های  عمودی به کفش  به  ارمغان آورد.

از قابلیت های خوبی این کفش، میتوان به فیت شدن  خوب پا در کفش اشاره کرد که برای دویدن  های طولانی  مدت  اهمیت  دارد.  کفی  آن نیز از لاستیک مرغوب می باشد.  این مدل، سبک است و به راحتی برای طبیعت گردی و دویدن های  مسافت  بالا میتوان از آن  بهره  برد.

کفش آدیداس مدل دورامو شش

آدیداس مدل دورامو شش

DURAMO 6 MEN RUNNING

آدیداس مدل دورامو  شش،  از جمله  کفش های مخصوص  پیاده روی و دویدن آدیداس  بوده  که فناوری های مختلفی در  طراحی و تولید آن استفاده شده است. کفی  آن از جنس لاستیک مرغوب  بوده  و رویه آن  نیز از  فیبرهای مصنوعی ساخته  شد. فناوری  ADIPRENE+  در  طراحی  زیره استفاده شده  تا تنش های  عمودی  کمتری به  پاشنه و کف  پا،  انتقال یابد. همچون دیگر  مدل های کتانی ورزشی  رانینگ  آقایان  آدیداس ، شاهد جنس  پلیمر  انعطاف پذیر هستیم  که استحکام و مقاومت کششی آن  را در پی خواهد داشت. فناوری  ADIWEAR، به  منظور ارتقا استحکام لایه  زیرین آن در مقابل  سایش  استفاده شده و فلکسیبیلیتی زیادی را به  دونده  میدهد. رویه  مشبک،  همانطور  که  میدانید، برای  تهویه مطبوع وتعرق پا استفاده می شود که در این کفش نیز قابل مشاهده خواهد بود.

کفش آدیداس مردانه مدل ریسر لایت ای ام

آدیداس مردانه مدل ریسر لایت ای ام

RACER LITE EM MEN  RUNNING

آدیداس مردانه مدل ریسر لایت ای ام،  از  جمله کفش های مخصوص دویدن  این برند آلمانی بوده که با پاشنه  مناسب، ضربه  های  وارده  به پا را در اثر دویدن زیاد، جذب میکند و با پنل  های مشبک و جنس  رویه  از  فیبرهای مصنوعی، همباعث تعرق بهتر پا و خشک شدن محیط  آن می شود و هم  سبکی  وزن  این کتانی را به ارمغان  می آورد.

در این مدل نیز همچون بسیاری از کتانی های دویدن آدیداس  از فناوری  EVA  استفاده  شده است.  فناوری  NONMARKING هم سبب  شده تا آدیداس ریسر  لایت،  استحکام خوبی  در برابر زیره  آن داشته  و در برابر سایش، مقاومت خوبی از خود نشان دهد.  پا در این مدل ، به خوبی  فیت میشود که  فاکتور  مهمی برای دویدن های  مسافت بالا  می  باشد  در کل، کتانی مسابقه  ای لایت آدیداس  برای استفاده  حرفه ای ها، گزینه  خوبی  است.  چرا که همواره تنشهای  عمودی از  طرف سطح  به آن را جذب  میکند تا گام برداشن برای دونده  آسان شود.

کفش آدیداس مدل والی تیم ۲

آدیداس مدل والی تیم ۲

VOLLEY TEAM  ۲  MEN  RUNNING

آدیداس   مدل والی تیم  ۲، از جمله  کفش  های پیاده  روی و رانینگ  آدیداس به شمار می رود که سایز مخصوص آقایان  دارد. از فناوری  AIDPRENE+ برخوردار  بوده  که سبب واکنش نرم  زیره به ضربه  و شوک می شود. زیره  آن از جنس  پلیمر انعطاف  پذیر  بوده  و عامل  مهمی  در شتاب بخشی به  حرکت دونده  در  فعالیت  ورزشی  می  شود.  به منظور ارتقا مقاومت  این کتانی در  برابر سایش، از  فناوری  ADITUFF  استفاده  شده است که  انعطاف پذیری  بالایی را به این مدل بخشیده  است. ناگفته  پیداست  که پنل  های مشبک رویه  آن ، عامل مهمی برای  تعرق خوب  پا  و خنک شدن  آن در مسافت های  زیاد است.  به خصوص  که سبب کاهش وزن این کتانی می شود.

کفش آدیداس گزل واکینگ

کفش آدیداس گزل واکینگ

GAZELLE WALKING SHOES FOR MEN

کفش آدیداس گزل واکینگ، مخصوص پیاده روی  است.  اما بعضی ها از آن کتانی برای دویدن های کوتاه مدت  هم استفاده می کنند.  طرح  ساده دارد و به نسبت  هم  از  مدل های فناورانه آدیداس ، سبک  تر و ارزان تر  می  باشد.  رویه برخی از مدل  های گزل، از  جنس  جیر  بوده  و کفی  آن لاستیکی  است. به منظور کاهش  تنش های  عمودی وارده به کف  پا، لایه میانی این کتانی از مواد مصنوعی ساخته  شده و  گزینه  خوبی  برای  پیاده  روی خواهد بود.

کفش آدیداس ایکس ۱۶ مردانه، کفش فوتسال

آدیداس ایکس ۱۶ مردانه، کفش فوتسال

X  ۱۶٫۳ FUTSAL FOR MEN

آدیداس ایکس ۱۶ مردانه، کفش فوتسال است  اما از ان برای دویدن های  کوتاه مدت هم میتوان استفاده کرد. یکی از بهترین کفش های فوتسال،‌  همین کتانی بوده  که به نسبت کفش  ارزانی  به  شمار  می رود.  در طراحی رویه  آن از چرم  مصنوعی استفاده  شده  و تقریبا هر لنگه  آن  ۳۰۰ گرم می باشد. ایکس ۱۶ مدلی سبک  که فناوری  تک  فیت در  طراحی  آن  به کار رفته تا پا  به خوبی در ان جفت شود و فوتسالیست ها بتوانند به خوبی توپ  را روی  این کفش کنترل کنند. کنترل توپ  در فوتسال بر  روی  کفپوش، کار  آسانی نیست و به همین منظور، این کفش از فناوری  خاصی برای  ارتقا سطح  کنترل  سالنی کارها  بر  توپ و تحرک در زمین برخوردار می باشد.

اگر به دنبال کفش های فوتسال خوب هستید،  مدل محصولات نایک  و آدیداس زیر را در  نظر داشته  باشید:‌

  • X TANGO 17
  • COPA 17
  • PATIKE AC
  • NEMEZIZ ADIDAS
  • NF-2020-M
  • NMF-2018-S
  • A080
  • MAC-A
  • MAGISTIAX OLA II IC

 

همراهان گرامی

کتانی هایی که در این گفتار ارائه شد، از جدید  ترین  و گران ترین محصولات  کفش پیاده روی و دویدن  آدیداس  بوده  و طرفداران  بسیاری دارد.  آدیداس در ایران، دارای  نمایندگی رسمی  توزیع است که در  تهران، شهرک غرب،  بالا  تر از بلوار  مدیریت قرار دارد. نمایندگی  آدیداس در ولنجک،  شریعتی و پاسداران  در دسترس  ورزشی پوشان پایتخت می  باشد.

کفش های پیاده روی و دویدن آدیداس

همواره جدیدترین محصوات آدیداس را در این LINK  دنبال کنید. اینستاگردها،  مشخصات فنی کفش های پیاده روی و دویدن  آدیداس را  در نشانی رسمی اینستاگرام آن بررسی نمایند.

دنیای مدو لباس  و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال  کنید.

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا