برند ها

عطرهای لاکچری : از “ آنجل شلیسر ” تا “ آمورود ”

آمورود

اگر مخاطب سرویس برندهای مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران باشید، در کنار معرفی برندهای لاکچری مد و لباس جهان، به تحلیل عطرهای مطرح برندهای شناخته شده و کمتر شناخته شده برای مخاطبان عطرباز می پردازیم تا با سلسله گفتارهای معرفی برندهای مطرح عطر جهان، دانش فنی و تخصصی شما درباره انتخاب عطر، نوع رایحه ها، نت های شگفت انگیز، غلظت ها و همچنین گروه های بویایی برندهای عطر افزایش یابد.

همانطور که در گفتار معرفی ۳۰ برند عطر سلبریتی ها اشاره کردیم، انتخاب عطر، همچون انتخاب صحیح مد و لباس و استایل، نیازمند اطلاعات مطلوب و مشورت از مشاوران فشن بوده تا بر اساس نیازهای روزانه و شبانه و کاربردهای مورد نظر خود، نسبت به عطر با رایحه خاص مورد علاقه اقدام کنید. عطرها نیز همچون دنیای مد و لباس و طلا و جواهرات و اکسسوری ها، جهانی متنوع و پیچیده اما جذاب و شگفت انگیز است که میلیون ها نفر را در دنیا، معتاد رایحه های دلپذیر برندها کرده است.

بنابراین، تلاش ما در لوکس تهران، ارائه اطلاعات فنی درباره صنعت مدو لباس به خصوص صنعت لاکچری است تا مخاطبان گرامی در کنار مشاهده جدید ترین ترندهای فشن جهان، با مقولات فنی این حوزه نیز آشنا شوند. در گزارش امروز، شما را با شماری از برندهای لاکچری عطر که در بوتیک ها و مگامال های معروف دوبی و کوالالامپور و پاریس، با استقبال خوبی از سوی لاکچری گردهای عطر باز مواجه شده است، آشنا می کنیم.

آنجل شلیسر، الکساندر جی، آمورود و آنتونیو پوگ، عنوان برندهایی است که در عطرگردی امروز لوکس در سرویس برندها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا پیشنهادات هیجان انگیزی برای لاکچری گردها عزیز ارائه شود.

با لاکچری گردی  امروز ما با برندهای گران عطر همراه باشید.

چند نکته در انتخاب عطر و ادکلن

اگر برای اولین بار است که با لوکس تهران و سرویس عطر گردی لوکس ما آشنا می شوید، ضمن خوش آمد گویی به شما به اطلاع می رسانیم که مقوله انتخاب عطر، همانطور که گفته شد، به اطلاعاتی در حوزه عطر شناسی و برند شناسی و رایحه شناسی و غلظت شناسی مرتبط است که میتوانید در لوکس تهران، این اطلاعات را بدست آورید.

حتما بخوانید : راهنمای انتخاب عطر و ادکلن

 برند عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی

(بیش از ۷ میلیون عکس از هزاران برند عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی جهان توسط کاربران اینستاگرام روی این هشتگ محبوب لاکچری گردها تگ شده است که شما را با دنیایی از پرفیوم های مورد علاقه سلبریتی ها و کاربران اینترنت آشنا می کند)

اما اگر بخواهیم به طور اجمالی به مهم ترین مقولات در انتخاب عطر اشاره کنیم، توجه شما را به محورهای زیر جلب میکنیم:

  • عطرها دارای گروه های بویی متفاوت هستند. مثلا وودی، مثلا آروماتیک مثلا فلورال. به این ها در انتخاب عطر توجه کنید.
  • عطرها دارای غلظت اسانس مختلف هستند. مثل EAU DE PARFUME, EAU DE TOILETTE. این اسامی روی شیشه عطرها، به کیفیت عطر اشاره میکنند و میزان دوام و ماندگاری. به این موضوع توجه کنید.

عطرهای محبوب لاکچری گردها

(در تصویر  بالا، یکی از عطرهای محبوب لاکچری گردها را مشاهده می کنید که VIP PRIVATE SHOW جدید ترین برند بریتنی اسپیرز، خواننده موسیقی پاپ غرب است. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه بروید)

  • همه عطر ها، پخش بو بالایی ندارند و بعضا عطرهای گران از برندهای مختلف، پخش بو متوسط دارند. اگر خواهان پخش بو بالا هستید، سعی کنید از مشورت فعالان فشن استفاده کنید یا از کارشناسان لوکس تهران با ارسال کامنت، سوال کنید.
  • ماندگاری بو در عطر ها متفاوت است. اگر دوست دارید عطری با ماندگاری بالا برای لباس های شب داشته باشید، باید مشخصات فنی عطر  را به دقت مطالعه کرده و عطری که ماندگاری بالا دارد انتخاب کنید. گاها نیاز هست برای تداوم رایحه های اصلی عطر مورد نظر، در فواصل زمانی مختلف، عطر را بر روی لباس اسپری کنید.

مطرح ترین برندهای عطر

(در تصویر بالا، یکی از مطرح ترین برندهای عطر سال های اخیر KKWC را مشاهده میکنید که توسط خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کیم کارداشیان عرضه شده است. برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید)

  • عطرها دارای رایحه های ابتدایی مختلف هستند. این رایحه ها، در ترغیب شما به خرید عطر یا عدم خرید، تاثیر زیادی دارند. نباید خرید یک عطر، تنها مبتنی بر رایحه ابتدایی باشد. چرا که این رایحه پس از مدتی به رایحه های میانی و اصلی تغییر پیدا می کند و شاید شما علاقه ای به رایحه تکمیلی و اصلی عطر مورد نظر نداشته باشید. به این موضوع مهم توجه کنید.
  • بوتیک گردی برای تست عطرهای مختلف و انتخاب یک عطر مورد نظر، رفتار خوبی برای انتخاب عطر نیست. چرا که بوی یک عطر باید پس از اندکی صبوری، روی دست شما خود را نشان دهد و به همین خاطر، ظرف چند ثانیه نمیتوانید به این درک برسید.

عطر های محبوب ورزشکاران

(از عطر های محبوب ورزشکاران در سال های اخیر میتوان به برند CR7 اشاره کرد که توسط کریستیانو رونالدو، اسطوره باشگاه فوتبال کهکشانی رئال مادرید اسپانیا روانه بازار شد. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید)

  • در انتخاب عطر، چه ۱۰ دلار باشد چه ۳۰۰ دلار و بیشتر، حتما مشورت گرفته یا اطلاعات کافی بدست آورید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.
  • هر عطری رایحه خاص خود را دارد و هر نتی از عطرها، با استقبال عموم مواجه نمی شود. بنابراین طبع شما که گرم است یا سرد، به طور مستقیم یا غیر مستقیم در انتخاب عطر شما تاثیر گذار خواهد بود.
  • بعضی از عطرها، همانطور که در سلسله گفتارهای عطر گردی لوکس تهران اشاره می شود، مربوط به فصول خاصی از سال است. مثلا توصیه می شود که عطرهایی که رایحه های خنک دارند را در روزهای گرم سال استفاده کنید یا عطرهایی با نت های گرم و شیرین را در روزهای کوتاه نیمه دوم سال اسپری کنید. به این موضوعات هم توجه کنید.
  • عطر تقلبی و عطر اصل، با هم تفاوت دارد. تشخیص آن نیز آسان نیست و اسانس های قلابی در بازار زیاد شده است. دوام و ماندگاری و پخش بو عطر تقلبی با عطر اصل، یکسان نیست. حتی اگر استایل شیشه و رایحه ابتدایی و شکل و طراحی جعبه، یکی باشد. بنابراین از خرید عطر از جاهای ناشناس خودداری کنید.

برند مارک جاکوبز

(از عطرهای پر طرفدار چند سال اخیر میتوان به برند مارک جاکوبز اشاره کرده که کلکسیونی از محصولات این برند را میتوان در این نشانی مشاهده کنید)

  • عطر تقلبی، میتواند به دلیل استفاده از مواد شیمیایی نامرغوب و غیر بهداشتی، تاثیر منفی روی بافت پارچه لباس و هم چنین آسیب به پوست شما را به ارمغان آورد. به این موضوع توجه کنید که عطر تقلبی، میتواند بهداشت پوست و مو شما را تهدید کند.

لاکچری گردی با عطر الکساندر جی

نخستین عطری که در گفتار امروز پس از این مقدمه مهم معرفی می کنیم، برند الکساندر جی نام دارد که یکی از برندهای به نسبت گران فرانسوی است. البته به نسبت گران چرا که شاید مورد انتخاب عموم عطرباز ها قرار نگیرد. این برند، نشانی جدید در دنیای معطرات بوده و از پایخت عطر و مد اروپا یعنی فرانسه به جهان معرفی شده است.

سابقه ALEXANDRE J به سال ۲۰۱۲ میلادی باز می گردد. زمانی که با نخستین عطر خوددر آستانه رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن، با ارائه الکساندر جی او سنت بلک که گزینه مطلوبی برای آقایان شیک پوش بود، وارد رقابت با بزرگان عطر جهان گردید و به نسبت با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

عطر الکساندر جی آیریش ویولت زنانه

الکساندر جی آیریش ویولت زنانه (ALEXANDRE J IRIS VIOLET ) عطری مخصوص بانوان شیک پوش است که البته استایل لاکچری این عطر نیز خود بخشی از جذابیت لوکس آن را به رخ خریدار می کشد. استایلی آبی رنگ که با تزیینات طلایی بر روی بدنه و درب عطر، عامل تبلیغی خوبی برای متقاعد کردن مشتری به خرید آن است.

الکساندر جی آیریش ویولت زنانه

این عطر الکساندر جی، عطری ۱۰۰ میل بوده که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM و در گروه بویایی فلورال وودی ماسک، در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد و گزینه خوبی برای شب های سرد سال است. رایحه شیرین این عطر، برای کسانی که با نت های گرم حس شادابی می گیرند، فضای خوشبویی را تداعی می کند.

آیریش ویولت، عطری خوشبو است که را ترکیبی از رایحه شیرین میوه ها با نتی از گل زنبق شروع می شود. اگر عاشق رایحه چول صندل هستید، این عطر گزینه خوبی برای شما است که با ترکیبی از مشک، وانیل، نعناع هندی و کندر، فضای  گرم را تداعی می کند. این عطر، پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد.

ادکلن الکساندر جی ماندارین سلطان

الکساندر جی ماندارین سلطان (ALEXANDRE J MANDARINE SULTANE) عطری مرکباتی  است که غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی  سیتروس قرار می گیرد. عطری ۱۰۰ میل که گزینه خوبی برای نیمه تخست سال است. این عطر را آقایان و بانوان میتوانند استفاده کنند. رایحه میانی این عطر را ترنج و لیمو تشکیل داده که پس از مدتی، با نت هایی از بهار نارنج، گل یاس، شکوفه پرتغال، هلو  و بادام جایگزین می شود.

الکساندر جی ماندارین سلطان

اگر حس سنگین کهربا و چوب صندل و مشک و زعفران را دوست دارید، توصیه میکینم که مانداریان الکساندر جی را انتخاب کنید که پخش بو و ماندگاری نسبتا بالا دارد.

ادکلن الکساندر جی ماسک مورنینگ

سومین عطری که از این برند معرفی میشود، الکساندر جی ماسک مورنینگ (ALEXANDRE J MORNING MUSCS) نام دارد. استایل شیشه ای از همان تم های همیشگی الکساندر جی بوده  و برای بانوان و آقایان لاکچری گرد شیک پوش، توصیه می شود. این عطر در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد و عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال وودی (FLORAL WOODY MUSK) بوده  غلظت EAU DE PARFUM دارد. رایحه میوه ای با نت هایی از گل های بهاری در این عطر مشهود است.

رایحه اصلی الکساندر جی مورنینگ

رایحه اصلی الکساندر جی مورنینگ را ترکیبی هیجان انگیز از هلو و ماندارین و گریپ فروت تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه ملایمی از گل رز، گل بنفشه و نعناع هندی جایگزین می شود. معجونی از خزه بلوط و مشک، به عنوان رایحه اصلی عطر معرفی شده است. این عطر شاداب و مدرن، پخش بو و ماندگی خوبی  دارد.

ادکلن الکساندر جی بلک ماسک

الکساندر جی بلک ماسک  (ALEXANDRE J BLACK MUSCS)، عطری متعادل و خوش بو بوده که شروع تند و تیزی از مرکبات با نت گل رز دارد. عطری ۱۰۰ میل که غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی وودی (FLORAL WOODY MUSK) قرار می گیرد. این عطر از نخستین تولیدات الکساندر جی در سال ۲۰۱۲ میلادی است و برای همه فصول گزینه خوبی خواهد بود. رایحه خنک این عطر، برای روزهای گرم سال بیشتر توصیه می شود.

الکساندر جی بلک ماسک

ادکلن الکساندر جی OSCENT BLACK

آخرین عطری که از الکساندر جی معرفی میکنیم، عطر ۱۰۰ میل به نام OSCENT BLACK ALEXANDRE J بوده که غلظت اسانس EAU DE PARFUM بوده و در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار میگیرد. این عطر که از نخستین محصولات عطر الکساندر جی به شمار می رود، در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد.

عطری از الکساندر جی

رایحه اولیه این عطر را حس گرم زنجبیل تشکیل می دهد که پس از مدتی با نت چوب درخت سدر و نعناع هندی و رایحه های چوبی و توتون جایگزین می شود. اگر دوستدار نت های مشک و وانیل هستید، این عطر توصیه می شود که عطری تاریک، سنگین و تلخ به شمار می رود و البته بالانس و پخش بو و ماندگاری مطلوبی را نیز در اختیار مشتری قرار می دهد.

استایل شیشه ای جذاب و مشکی رنگ اوسنت بلک مردانه الکساندر جی، آن را برای هدیه بانوان به آقایان به مناسبت ولنتاین و سالگرد ازدواج و کادو تولد  و دیگر مناسبت ها، توجیه پذیر می کند.

لاکچری گردی با آنجل شلیسر

گزینه دوم برند عطری که در این گفتار در اختیار مخاطبان لوکس تهران قرار می دهیم، برند لاکچری انجل شلیسر است که از برندهای مطرح عطر دنیای لاکچری گردها بوده و در سال ۱۹۹۹ میلادی تولید شد. این عطر نیز  توسط یکی از طراحان اسپانیایی وارد صنعت فشن جهان شد و ظرف ۲ دهه اخیر، تولیداتش با استقبال مخاطبان در آسیا و اروپا مواجه شد. از جمله محصولات پر طرفدار آنجل شلیسر میتوان به اورینتال ادیشن و انجل شلیسر فم اشاره کرد.

در ادامه به ۱۵ محصول ANGLE SCHLESSER اشاره میکنیم.

آنجل شلیسر سو اسنشال زنانه

نخستین محصول این برند، سو اسنشال زنانه (ANGEL SCHLESSER SO ESSENTIAL) بوده که غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد و در گروه بویایی CHYRPE FLORAL قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد و با رایحه شیرین از میوه و گل های بهاری، گزینه خوبی برای همه فصول به شمار می آید.

رایحه اصلی سو اسنشال زنانه

این عطر شاداب و خوش بو، رایحه میانی از انار و کیوی و ماندارین داشته که پس از مدتی با رایحه میانی نخود و گل رز و شلیل جایگزین می شود. رایحه اصلی سو اسنشال زنانه آنجل شلیسر، نعناع هندی و مشک است.

این عطر، پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد و برای کسانی که رایحه انار را میپسندند با استایل شیشه ای صورتی توصیه می شود.

آنجل شلیسر پور اله زنانه

آنجل شلیسر پور اله زنانه (ANGEL SCHLESSER POUR ELLE) عطری ۱۰۰ میل است که در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد و غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار دارد. عطری مخصوص بانوان رمانتیک که گزینه خوبی برای روزهای بلند بهار و تابستان است. این عطر، خوشبو و بر  پایه رایحه شاداب گل های بهاری طراحی شده و برای کسانی که با رایحه نیمه شیرین گل ها و نت خامه ای میانه خوبی دارند، توصیه می شود.

انجل شلیسر پور اله زنانه

پخش بو و ماندگاری این عطر با استایل شیشه ای مستطیل با تم صورتی، مطلوب گزارش شده است.

آنجل شلیسر پیروئت زنانه

آنجل شلیسر پیروئت  زنانه (ANGEL SCHLESSER PIROUETTE) که یکی از متفاوت ترین استایل های شیشه ای این برند را ارائه میکند، عطری گرم و شیرین بوده که نت دوست داشتنی و البته کمی تلخ کاکائو را تداعی می کند. این عطر در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار  شد و عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE و گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) است که با نت های شیرین، پودری و البته تلخ خود، گزینه مطلوبی برای روزهای سرد زمستان به شمار می رود.

آنجل شلیسر پیروئت زنانه

رایحه ابتدایی این عطر  را ترنج، آلو و گل رز تشکیل میدهد که پس از مدتی با رایحه فریزیا، گل زنبق، گل برف، ارکیده و گل یاس و میوه درخت کاکائو جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را مشک، حس سنگین کهربا و نعناع هندی و وانیل و چوب درخت سدر تشکیل می دهد. به هر حال، این عطر  با پخش بو و ماندگاری بالا و استایل جذاب، میتواند گزینه خوبی برای خریدهای هیجان انگیز عطر در سال ۲۰۱۸  باشد.

آنجل شلیسر  اورینتال ادیشن ۲ زنانه

آنجل شلیسر  اورینتال ادیشن ۲ زنانه (ANGEL SCHLESSER ORIENTAL EDITION II) عطری رسمی و دوست داشتنی بود که بر پایه رایحه گل رز و شکلات طراحی شده است. استایل مستطیلی مشکی و نسبتا خشن آن، خبرا از عطری با نت سنگین می دهد. این عطر در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شد و غلظت اسانس EAU DE TOILETTE داشته و در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار می گیرد.

آنجل شلیسر اورینتال ادیشن ۲ زنانه

عطری مطلوب بانوان در روزهای سرد سال که نتی شیرین از گل های مختلف دارد. این عطر رسمی و خوشبو، رایحه ابتدایی آن از گل یاس، ترنج، رز و گل برف تشکیل شده که با گذر  زمانی، زعفران و کرم بادام سوخته و میخک  جایگزین آن می شود.  نت های تکمیلی آن را مشک، چوب صندل، نعناع هندی، چوب درخت سد و حس سنگین کهربا تشکیل میدهد. پخش بو و ماندگاری این عطر مطلوب گزارش شده است که برای روزهای پاییز و زمستان توصیه می شود.

آنجل شلیسر هوم اورینتال ادیشن

آنجل شلیسر هوم اورینتال ادیشن (ANGEL SCHLESSER HOMME ORIENTAL EDITION)، عطری تلخ و رسمی است که استایل کلاسیک ان نیز در القای  چنین حسی تاثیر گذار است. این عطر در سال ۲۰۰۹ میلادی تولید شد و عطری ۱۲۵ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE بوده و در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار دارد. برای روزهای سرد سال، گزینه مطلوبی به شمار می رود. چرا که مملو از نت های گرم و تلخ می باشد.

رایحه تلخ و چوبی این عطر

رایحه تلخ و چوبی این عطر ترکیبی از: اسطوخودوس، ترنج، چوب صندل، نعناع هندی، خس خس و مشک است. این عطر ماندگاری و پخش بو عالی دارد و به نسبت، عطری ارزان محسوب می شود.

آنجل شلیسر فم ادو پرفیوم زنانه

از جمله عطرهای پر فروش این برند میتوان به آنجل شلیسر  فم ادو پرفیوم زنانه (ANGEL SCHLESSER FEMME) اشاره کرد که عطر متعادل  و بسیار خوش بو با رایحه ترش و شیرین و شاداب از مرکبات است. این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM  داشته و در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار دارد. عطری که سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد، به دلیل نت های خنک مرکباتی و گل دار، گزینه خوبی برای روزهای گرم سال است.

عطر متعادل و بسیار خوش بو با رایحه ترش و شیرین

رایحه نخست این عطر را ترنج و ماندارین و فلفل تشکیل می دهد که با رایحه میانی گل یاس، گل بنفشه و زنجبیل، پس از گذر زمان، جایگزین می شود. اگر عاشق رایحه های اصلی هیجان انگیز از مشک و دانه تونکا و حس سنگین کهربا هستید، آنجل شلیسر فم را توصیه میکنیم که با رایحه ترش و شیرین مرکباتی، گزینه خوبی برای پخش بو و ماندگاری بالا در نیمه نخست سال است.

ادکلن مردانه آنجل شلیسر اورینتال سول پور هوم

آنجل شلیسر اورینتال سول پور هوم مردانه (ANGEL SCHLESSER ORIENTAL soul FOR MEN) عطری تلخ و شیرین و البته رسمی است که با استایل شیشه ای مستطیل رسمی تمام مشکی، این حس نیز  تداعی می شود. البته رایحه تلخ و سنگین چوب صندل نیز به عنوان رایحه ابتدایی آن، این درک را تداعی می کند که با عطری رسمی طرف هستیم.

انجل شلیسر اورینتال سول پور هوم مردانه

این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE TOILETTE داشته و در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و برای نیمه دوم سال به آقایان شیک پوش توصیه می شود.

آنجل شلیسر ابسولوت اورینتال زنانه

آنجل شلیسر ابسولوت  اورینتال زنانه (ANGEL SCHLESSER ABSOLUTE ORIENTAL) عطری بر پایه رایحه گل رز و تلخی چوب و ادویه است که البته بخش بو و ماندگاری بالایی دارد و به دلیل نت های گرم و شیرین، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال به شمار می رود. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار داشته و در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد.

انجل شلیسر ابسولوت اورینتال زنانه

رایحه اولیه آن را ترنج و فریزیا و گیاه اسمانتوس تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه هیجان انگیز زعفران و گل رز جایگزین می شود. رایحه اصلی نیز ترکیبی از نعناع هندی، مشک، چوب صندل و وانیل بوده که ترکیبی شاداب را برای این عطر به ارمغان می آورد.

آنجل شلیسر فم زنانه

آنجل شلیسر  فم زنانه (ANGEL SCHLESSER FEMME) عطری شاداب و مرکباتی بود که در عین حال کمی تلخ با رایحه خنک و تمیز از مرکبات است. از نخستین تجربه های آنجل شلیسر به شمار می رود که در گروه بویایی فلورال و غلظت اسانس EAU DE TOILETTE قرار می گیرد. این عطر گزینه خوبی برای روزهای گرم سال است و پخش بو و ماندگی ان متوسط اعلام شده است.

رایحه اصلی این عطر، شکوفه پرتغال، ماندارین و سرو کوهی است که پس از گذر زمان با ترکیبی از فلفل، گل برف، رایجه های چوبی جایگزین می شود. معجونی از مشک، مریم گلی و هل، نت های اصلی این عطر به شمار می رود.

عطری شاداب و مرکباتی

ارزانترین ادکلن مردانه آنجل شلیسر هوم

از جمله ارزان ترین محصولات آنجل شلیسر میتوان به هوم مردانه (ANGEL SCHLESSER HOMME) اشاره کرد که شاداب و در عین حال تلخ و گیاهی بوده و رایحه مردانه و شیک دارد. این محصول، سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد و غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد و در گروه بویایی AROMATIC FOUGERE قرار می گیرد.

برای آقایانی که دوست دار رایحه های خنگ و تلخ هستند، هوم مردانه این برند برای روزهای گرم سال که پخش پو و ماندگاری  متوسطی دارد، گزینه مطلوبی به شمار می رود.

محصولات آنجل شلیسر میتوان به هوم مردانه

ادکلن مردانه آنجل شلیسر اسنشال

آنجل شلیسر اسنشال مردانه (ANGEL SCHLESSER ESSENTIAL) عطری تلخ و شیرین و خوشبو به شمار میرود که همچون عطر قبلی، ارزان بوده و عطری ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE TOILETE در گروه بویایی وودی قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار شد و برای روزهای سرد زمستان به دلیل رایحه شیرین و گرم و تا حدی تلخ، توصیه می شود. رایحه اغازین را سیب و ترنج تشکیل می دهد که پس از مدتی با دارچین و قهوه و برگ گل بنفشه جایگزین می شود.

آنجل شلیسر اسنشال زنانه

اگر رایحه های اصلی  چرم و دانه تونکا و مشک را می پسندید، این عطر توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

آنجل شلیسر اسنشال زنانه

آنجل شلیسر اسنشال زنانه با استایل شیشه ای با تم صورتی کم رنگ، عطری ساده و شیک برای بانوان علاقمند به رایحه های نیمه شیرین و شاداب گل های بنفشه و گل صد تومانی است که حس میوه ای و ترش و شیرینی از انگور را تداعی می کند.

این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی FLORAL WOODY MUSK قرار می گیرد و در سال ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار شد و با رایحه میوه و گل ها، برای همه فصول توصیه می شود که پخش بو و ماندگی متوسطی دارد. ترنج و نت انگور فرنگی قرمز، به عنوان رایحه ابتدایی  معرفی شده است که پس از مدتی با نت گل رز و گل بنفشه و فریزیا جایگزین می شود. نت اصلی این عطر را چوب صندل و مشک تشکیل می دهد.

ادکلن مردانه آنجل شلیسر اورینتال دریم

آنجل شلیسر اورینتال دریم مردانه (ANGEL SCHLESSER ORIENTAL DREAM) عطری گرم و شیرین و کمی تلخ با نت ادویه ای ملایم است که پخش بو و ماندگاری بالا داشته و برای روزهای سرد زمستان توصیه می شود. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی وودی جای دارد و در سال ۲۰۱۳ میلادی روزانه بازار شد. نت های گرم و شیرین و تلخ آن، این عطر را برای آقایانی که حس سنگین کهربا را با وانیل و چوب صندل و نعناع هندی به عنوان رایحه اصلی می پسندند، توصیه می شود.

آنجل شلیسر اورینتال دریم مردانه

 رایحه میانی عطر

اسطوخدوس و گل یاس و شکوفه پرتغال، به عنوان رایحه میانی عطر معرفی شده است.

آنجل شلیسر  اورینتال سول  زنانه

آنجل شلیسر  اورینتال سول  زنانه (ANGEL SCHLESSER ORIENTAL SOUL) عطری ۱۰۰ میل بوده که با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی اورینتال وانیلا (ORIENTAL VANILLA) قرار می گیرد و در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. رایحه هایی که در این عطر استفاده شده، ترکیبی از حسن سنگین کهربا و مشک، با هلو، گل یاس، گل آفتاب پرست، وانیل و چوب صندل است. پخش بو و ماندگاری این عطر مطلوب گزارش شده است.

 آنجل شلیسر اسپریت

گرانترین ادکلن مردانه آنجل شلیسر اسپریت د جینجمبر

از جمله گران ترین محصولات این برند، آنجل شلیسر اسپریت د جینجمبر مردانه است که در سال ۲۰۰۷  میلادی روانه بازار شد. عطر ANGEL SCHLESSER ESPRIT DE GINGEMBRE عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE بودکه در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) قرار می گیرد. رایحه اصلی این عطر را چوب درخت سدر و مشک تشکیل می دهد.

عطر فلفل و هل و اسطوخدوس

رایحه میانی این عطر، فلفل و هل و اسطوخدوس است که جایگزین رایحه ابتدایی آن یعنی گریپ فروت و لیمو و زنجبیل می شود.

لاکچری گردی با آمورود

یکی از جدید ترین برندهای عطر که اخیرا روانه بازار شده و از گران ترین عطرهایی است که در چند سال گذشته در فهرست  عطرهای لاکچری گردها قرار گرفته، برند آمریکایی آمورود  است که در ادامه به ۸ محصول ان اشاره میکنیم. این عطر در کلاس عطرهای ۲۰۰ دلار به بالا قرار می گیرد. استایل شیشه ها همه شبیه به هم هستند. برای آگاهی از این محصول لاکچری به سایت آن در این نشانی مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را بدست آورید. برای خرید از آمازون به این لینک رجوع کنید.

لاکچری گردی با آمورود

آمورود عود دو ژوق (AMOUROUD OUD DE JOUR) عطری جذاب با رایحه میوه ای و تلخ بوده که عطری ۱۰۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM است  و در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) قرار می گیرد. این عطر محصول سال ۲۰۱۶ میلادی، با رایحه شیرین و تلخ، گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال است.

پخش بو و ماندگی مناسب داشته و با رایحه فلفل صورتی و تمشک و زعفران آغاز می شود. رایحه میانی این عطر را گل رز و گل برف و آلو تشکیل میدهد. رایحه اصلی این عطر، نعناع هندی، چوب گایاک و عود است. پخش بو و ماندگاری  نسبتا بالایی از این عطر گزارش شده است.

آمورود عود دو ژوق

ادکلن آمورود آگاروود نویز

آمورود آگاروود نویز (AMOUROUD AGARWOOD NOIR) عطری ۱۰۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM است که در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار داشته و در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد.

آمورود آگاروود نویز

ادکلن آمورود سافرون ریر

آمورود سافرون ریر (AMOUROUD SAFARAN RARE) عطری رسمی و خوش بو از ترکیب رایحه عود و زعفران بوده که عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM است و در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار می گیرد. گزینه خوبی برای روزههای سرد سال به دلیل نت گرم و تلخ آن. البته هم برای آقایان و هم برای بانوان لاکچری گرد.

آمورود سافرون ریر

رایحه اولیه این عطر را ترنج، فریزیا، گل شمعدانی و بخور تشکیل می دهد که با گذر زمان با ترکیبی از زعفران، گل رز، گل یاس و چوب درخت سدر جایگزین می شود. اگر عاشق نت های عود، چوب صندل و وانیل هستید، این عطر با پخش بو و ماندگاری بالا توصیه می شود.

ادکلن آمورود سیلک روت

آمورود سیلک روت (AMOUROUD SILK ROUTE) عطری شیرین و تلخ که شروعی گرم از رایحه دانه تونکا و حسی ادویه ای دارد و عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM است و در گروه بویایی اورینتال جای دارد. این عطر به دلیل نت های گرم و تلخ، گزینه خوبی برای روزهای گرم سال به شمار می رود. همچون دیگر محصولات آمورود، برای بانوان و آقایان شیک پوش توصیه می شود.

آمورود بویس دی اورینت

رایحه نخستین این عطر را ترنج، میخک و زنجبیل تشکیل می دهد که با رایحه گل نرگس، گل مریم و اسطوخدوس جایگزین می شود. اگر  عاشق  رایحه اصلی دانه تونکا، خزه بلوط و چرم هستید، توصیه میکنیم به این عطر که پخش بو و ماندگاری فوق العاده برای برای خاص پسندها دارد، مراجعه کنید.

ادکلن آمورود بویس دی اورینت

آمورود بویس دی اورینت (AMOUROUD BOIS D’ORIENT) عطری نیمه شیرین و تلخ با ساختاری گیاهی و گلی است که عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار دارد. عطری که در سال ۲۰۱۶ میلادی روزانه بازار شد و به دلیل نت های گلدار و شیرین و تلخ، گزینه خوبی برای بانوان و آقایان شیک پوش و لاکچری در روزهای سرد سال است.

 رایحه میانی گل مریم

رایحه ابتدایی این عطر را ترنج و دارچین تشکیل می دهد که با رایحه میانی گل مریم، گل رز جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر خوشبو و با طراوت را نعناع هندی، عود و حس سنگین کهربا تشکیل می دهد.

ادکلن امورود دارک ارکید

از دیگر محصولات امورود می توان به دارک ارکید (AMOUROUD DARK ORCHID) اشاره کرده که رایحه ای شاداب و نیمه شیرین از رایحه هیجان انگیز گل ارکید و حس مرکباتی ضعیف را تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار گرفته و نت شیرین و گلدار و تلخش برای روزهای سرد سال مناسب تشخیص داده یم شود. این عطر، پخش بو و ماندگاری عالی دارد.

رایحه اولیه آن را ترنج و ماندارین تشکیل می دهد که با رایحه میانی گل یاس، لاله مرداب و ارکیده جایگزین می شود. اگر عاشق نت چوب صندل، نعناع هندی و وانیل هستید، این عطر گزینه خوبی خواهد بود.

آمورود میدنایت رز

ادکلن آمورود میدنایت رز

آمورود میدنایت رز (AMOUROUD MIDNIGHT ROSE) عطری بسیار مدرن با رایحه ای شیرین و شاداب از ترکیب رایحه گل رز است که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال فروتی قرار گرفته است. این عطر ۱۰۰ میل با نت های شیرین، مناسب همه فصول است و برای بانوان و آقایان شیک پوش در همه فصول توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری بالایی دارد.

حس سنگین کهربا و گل لادن و عود

رایحه اولی ان را میوه  لیچی تشکیل می دهد که پس از گذر زمان، با نتی از گل سوسن و گل رز و گل زنبق جایگزین می شود. حس سنگین کهربا و گل لادن و عود، رایحه اصلی این عطر لاکچری را تشکیل می دهد.

ادکلن آمورود میل ساواج

اخرین عطری که در این گفتار معرفی می کنیم، آمورود میل ساواج (AMOUROUD MIEL SAUVAGE) نام دارد که عطری گرم و جذاب با رایحه ای شیرین و کمی تلخ از ترکب عسل و لوبیای تونکا است که پخش بو و ماندگاری مناسبی از ان گزارش شده است.

عطری گرم و جذاب با رایحه ای شیرین

این عطر ۱۰۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار دارد و به دلیل نت های گرم و شیرین و نسبتا تلخ، مناسب روزهای سرد سال به شمار می رود.

عطر آمورود در فروشگاه لاکچری

(نمایش ویژه عطر آمورود در فروشگاه لاکچری هرولدز لندن)

 هرولدز لندن

همراهان گرامی

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با گزارشات لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما، کدام یک از این برندها، استایل شیشه ای جذاب با رایحه های شگفت انگیز شیک را تداعی می کند؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا