برند ها

جدید ترین محصولات پوست و مو ایوروشه : کرم پودرها و مرطوب کننده ها

ایوروشه

همچون MAC و ESTEE LAUDER و LANCOM، برند ایوروشه ، از مطرح ترین تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی آقایان و بانوان بوده که توانسته در چند دهه اخیر، با  تولید محصولات با کیفیت در دسته بندی  های مختلف از کرم پودر ایوروشه و رژ لب تا کرم پودرهای گیاهی و محصولات ضد ریزش مو و محافظت از پوست های چرب و ژل لاغری، مشتریان بسیاری در سراسر ایران به خصوص در ایران جلب کند. قیمت محصولات ایوروشه و مشخصات کامل محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه را میتوانید در سلسله گفتارهای مجله تخصصی مد و سبک زندگش لوکس تهران مشاهده کنید.

با مد گردی امروز ما با محصولات پوست و مو،  همچون  کرم پودرها، حجم دهنده ها، مرطوب کننده ها و آبرسان  های ایوروشه همراه  باشید.

محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه (YVES ROCHE): بالم، شامپو و لوسیون

داستان کسب و کار ایوروشه

ایوروشه همچون کوکوشانل و رالف  لورن و لویی  ویتون و پیاژه، یکی  از بزرگان دنیای مد جهان است که توانسته  با تولید محصولات با کیفیت در حوزه  آرایشی و بهداشتی، مشتریان فراوانی در این بازار پر  رقابت به سمت خود کشانده  و یکی از نام آوران دنیای فشن قرن بیست و یکم باشد. آقای ایوروشه (YVES ROCHERS)  متولد آوریل ۱۹۳۰ میلادی در شهر LA GACILLY  فرانسه است که از اوایل نیمه دوم قرن بیستم میلادی، وارد دنیای جذاب و پر مشتری  محصولات آرایشی  شد. او در دسامبر  ۲۰۰۹ میلادی در گذشت و این شرکت توسط فرزندانش راهبری  می شود.

او را باید پیشگام در طراحی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی دانست که به نوعی مد سبز (GREEN FASHION)  را تبلیغ میکند. ایوروشه فرانسوی به دلیل تاثیرگذاری فوق العاده در صنعت تولید محصولات آرایشی دوستدار طبیعت، نشان لژیون دونور را دریافت کرد.

داستان کسب و کار ایوروشه

این کارآفرین فرانسوی، شرکتی را برپا کرد که در ۹۰ کشور دنیا نمایندگی فعال دارد و بیش از ۱۲ هزار نفر  به صورت مستقیم برای این  شرکت تولیدی محصولات آرایشی، مشغول به کار است. ایوروشه به  دلیل آنکه متخصص علوم گیاه بود و علاقه زیادی به سبک زندگی دوستدار محیط زیست (ECO-FRIENDLY) داشت، تصمیم گرفت تا دنیای محصولات آرایشی که در زمان او تا حد زیادی به محصولات و مواد اولیه شیمیایی  وابسته بود را متحول کند.

روستای زیبایی لاگاسیلی فرانسه سبب شد تا الهام بخش ایو  جوان برای راه اندازی یک کارگاه  کوچک  شود که بعدها مثل گاراژ لری پیج و سرگئی برین در کالیفرنیا که محل  تولد غول جستجوی اینترنت شد (GOOGLE)، خالق  یکی از تاثیرگذار ترین برندهای محصولات بهداشتی مردان و زنان شود.

روستای زیبایی لاگاسیلی فرانسه

اگر گذرتان به فرانسه  افتاد، یکی از مقصدهای روستاگردی این کشور را که امروزه موزه ایوروشه نیز در آن جا قرار دارد بازدید کنید تا با روش های کاشت و برداشت محصولات گیاهی که در تولید محصولات این  برند به کار می رود آشنا شوید.

ویدیو زیر در ۳ دقیقه شما را به گشتی دیدنی در مزرعه ایوروشه می برد.

اسپری حجم تارهای ایوروشه

اسپری حجم تارهای ایوروشه

YVES ROCHERS VOLUME SPRAY

اسپری حجم ایوروشه ، در واقع محصولی برای حجم تارهای مو آقایان و بانوان بوده تا موهای را ضخیم و پرحجم کند.  این  محصول، ماندگاری و دوام  بالایی داشته و به راحتی منجر  به حالت پذیری موها می شود.

این اسپری را میتوانید  پس از هر بار حمام کردن استفاده کنید. این محصول، با فرمولاسیون گیاهی ساخته شده و در طراحی و ساخت آن از پارافین استفاده  نشده است. از این محصول میتوان در طول شبانه روز استفاده  کرد و گزینه  خوبی  برای آقایان و بانوانی است که موهای ضعیف و شکننده  دارند.

توجه:  این محصول، ویژگی  ضد آفتاب و ویتامینه نداشت و پایداری  خوبی روی مو به  ارمغان می آورد.

اسپری حالت دهنده مو

اسپری حالت دهنده مو ایوروشه

YVES ROCHER DEMELAGE STYLING WATER

اگر  به دنبال حالت دهنده موهای فر و موج دار هستید، توصیه میشود از اسپری حالت دهنده مو استفاده کنید که در طراحی و تولید این محصول، از عصاره گیاهی به نام لیندن بهره  گرفته اند که خاصیت آرامش  بخش دارد. نت های شگفت انگیزی از  گل  ها را تداعی کرده  و در حالت بخشی به  موهای فر، سریع عمل  می کند. از استفاده  متعدد از چنین  اسپری های خودداری  کنید.

توجه: این محصول از سری ساخت DEMELAGE بوده و خاصیت ضد آقتاب و ویتامینه ندارد و میتوان در طول شبانه  روز از آن استفاده  کرد. این محصول، ۲۰۰ میلی لیتر حجم دارد و مراقب نمونه های تقلبی آن باشید.

ایوروشه سبو اسپسیفیک چنتل کلینسر یا پاک کننده و لایه بردار ملایم خاص ایوروشه

ایوروشه سبو اسپسیفیک چنتل کلینسر یا پاک کننده و لایه بردار ملایم خاص ایوروشه

YVES ROCHERS SEBO SPECIFIC GENTLE EXFOLIAING CLEANSER

ایوروشه سبو اسپسیفیک چنتل  کلینسر یا پاک کننده  و لایه بردار ملایم خاص ایوروشه ، محصولی  ۱۵۰  میلی  لیتری بوده  که دو خاصیت را توامان در اختیار بانوان علاقمند به بهداشت پوست و مو قرار می دهد. اگر پوست چرب دارید، پاک کننده و لایه بردار طبیعی ایوروشه  می تواند لایه های پوست شما را پاک کرده و طراوت و شادابی خوبی را به آن  اعطا کند.

کلیه منافذ  پوست از  این طریق این محصول گیاهی فلانوئید، باز و پاکیزه  می شود و سبب تنفس بهتر پوست و جذب  اکسیژن افزون تر می شود. توجه داشته باشید که وقتی این محصول را بر روی دست بریزید، کف  کرده  و باید آن را به  مدت ۳ دقیقه روی پوست زده  و سپس مالش داده و در نهایت با آب تمییز کنید.

توجه: این محصول ژله ای ایوروشه ، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و حلال  آن نیز آب می باشد.

دستمال مرطوب کننده

دستمال مرطوب کننده ایوروشه

YVES ROCHER PURE CALMILLE CLEANSING WIPES

ازدیگر محصولات پاک کننده  این برند، دستمال مرطوب کننده است که نمونه  پر فروشی در  ایران مثل دستمال  مرطوب  کننده  MAC  داشته و برای شادابی و پاکیزگی  و حفظ  طراوت و آبرسانی موقتی، توصیه می شود. در تولید این محصول، از فرمولاسیون غیر روغنی استفاده شده تا نیازی به شستشو پساز استعمال نباشد.

شما میتوانید پور کلمیل ایوروشه را بر روی چشمان هم بمالید. هر بسته حاوی ۲۰  عدد دستمال  است و در  طراحی آن از عصاره گل بابونه بهره گرفته اند، لذا با محصول شیمیایی مرطوب کننده مواجه نیستید. برای نرم کردن  و کاهش  التهاب پوست، توصیه می شود هر از گاهی از این محصول استفاده کنید.

توجه:  محصول پاک کننده و مرطوب کننده ایوروشه ، از سری کالکشن PURE CALMILLE بوده  و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  نداشته  و در طول  شبانه  روز  توسط آقایان و بانوان  میتواند استفاده شود.

ضد عرق دئودورانت گل لوتوس ایوروشه

ضد عرق دئودورانت گل لوتوس ایوروشه

YVES ROCHER DEODORANT LAOTIAN LOTUS FLOWER

ضد عرق دئودورانت گل لوتوس ایوروشه ، محصولی ۵۰  میلی لیتر با استایل  بده صورتی رنگ  بوده  که  همان طور که از نامش  مشخص است، از عصاره گل لوتوس لائوسی بهره می برد که برای پوست شما جهت جلوگیری  از  تعرق، گزینه  خوبی خواهد بود. این محصول با فرمولاسیون گیاهی، ماندگاری و دوام بالا  داشته  و برایکاهش بوی  بد عرق  به  کار می رود.

توجه: دئودورانت لوتوس ایوروشه ، از عصاره گل نیلوفر بهره میگیرد و از کالکشن FRAICHEUR  VEGETAL  بوده  و در  خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. به صورت رولی  میتوان  آن را به  نقاط مختلف پوست زد و به  مدت ۲۴  ساعت  اثر  خود را حفظ  میکند.

هاماملیس دئودورانت ایوروشه

هاماملیس دئودورانت ایوروشه

YVES ROCHERS HAMAMELIS SUPER SOFT DEODORANT

هاماملیس دئودورانت ایوروشه ، محصولی ۵۰ میلی  لیتری بوده که هم چون محصول  قبلی، برای جلوگیری از  بوی  بد عرق به کار می رود و البته دوام و ماندگاری بالا داشته و تا ۲۴ ساعت اثر آن روی پوست باقی  می ماند. در  طراحی این محصول از عصاره  هاماملیس استفاده شده که خاصیت  آرام  بخش  و  تسکین کننده دارد. دئودورانت برای  پوست هایی که حساس هستند توصیه شده  است.

توجه: این محصول  از کالکشن  HAMAMELIS بوده  و ویژگی ویتامینه و ضد آفتاب ندارد و در طول شبانه روز، بانوان میتوانند از این محصول نرم کننده  استفاده  نمایند.

کرم های باز سازی کننده چروک های عمقی پوست

کرم های باز سازی کننده چروک های عمقی پوست ایوروشه

YVES ROCHER CRÈME INTENSE REGENERATING CARE

اگر  به  دنبال  کرم های باز سازی کننده  چروک های عمقی پوست هستید،  از ریچ کرم  اینتنس ایوروشه  استفاده کنیده که محصول  ۷۵ میلی لیتری بوده و در طراحی  این محصول، از  ۳۰ روغن  گیاهی تغذیه  کننده  پوست استفاده  شده  است. برای بازسازی پوست و پوشش چین و چروک های پوستی میتوان از این محصول بهره  برد. این محصول  برای  پوست های خیلی خشک توصیه  شده که  نرمی و لطافت خوبی را برای چنین پوست هایی به ارمغان می آورد.

توجه: این محصول، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و ازکالکشن RICHE  CREME  ایوروشه با فرمولاسیون گیاهی روانه  بازار شده  است و برای  بانوان  توصیه  می شود.

کرم های ضد چروک شبانه

کرم های ضد چروک شبانه ایوروشه

YVES ROCHER RICHE CRÈME WRINKLE REDUCING NIGHT CREAM

اگر به دنبال کرم های ضد چروک شبانه هستید، از کرم ایوروشه ریچ کرم نایت استفاده  کنید. حتما میدانید که برای بهداشت  پوست، شب ها هم باید اقدامات اصلاحی و محافظتی را در دستور کار قرار دهید تا پوست شما حالت شاداب و جوان خود را حفظ کند.

این محصول  ۵۰ میلی لیتری، با اسید های چرب غنی  شده  و از  عصاره  سی گیاه  در  طراحی و تولید آن بهره مند است. اگر قصد کاهش چین و چروک های پوست دارید و میخواهید بافت مخملی و نرمی به  آن بدهید، این محصول را مثل ماسک صورت، چند دقیقه روی پوست گذاشته  و به خوبی ماساژ دهید تا پس از مدتی شاهد درخشندگی  و لطافت پوست خود شوید.

توجه: فرمولاسیون گیاهی و موثر این محصول مورد تایید متخصصان پوست بوده و برای مبارزه با روند پیر شدن  پوست توصیه  می شود  که سبب ثبات  و استحکام بخشی به  پوست خواهد شد. این کرم نیز  از  کالکشن RICHE CREME  بوده  و خاصیت  ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و برای بانوان میانسال گزینه خوبی خواهد بود.

محصول ۱۵ میلی لیتری ضد چروک دور چشم آنتی ایوروشه

محصول ۱۵ میلی لیتری ضد چروک دور چشم آنتی ایورشه

YVES ROCHER ANTI AGE GLOBAL EYE CREAM

محصول ۱۵ میلی لیتری  ضد چروک دور چشم آنتی  ایورشه که حالت تیوبی دارد، در فرانسه تولید شده  و از کالکشن  ANTI  AGE  GLOBAL  برخوردار می باشد. این کرم برای کاهش چروک های دور چشم به خصوص بانوانی که با سیاهی دور چشم مواجه هستند توصیه  می شود. البته این محصول با فرمولاسیون گیاهی خود، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته  و در طول شبانه  روز میتوان به منظور حفظ حالت  ارتجاعی ناحیه اطراف چشم  از ان بهره برد. اگر  قصد کاهش پف چشم هم دارید، از این کرم متیوانید استفاده کنید.

محصول ۵۰ میلی لیتری ضد چروک آنتی ایج گلوبال ایوروشه

محصول ۵۰ میلی لیتری ضد چروک آنتی ایج گلوبال ایوروشه

YVES ROCHER ANTI AGE GLOBAL NIGHT CREAM

محصول  ۵۰ میلی لیتری ضد چروک  آنتی ایج گلوبال  ایوروشه ،‌ هم  چون  محصول  قبلی که برای  دور چشم به کار  می رفت،  برای  کاهش چین و چروک های  پوست به کار می رود و برای مصرف شبانه توصیه  شده است. این کرم ماندگاری و دوام بالا داشته و خاصیت ضد آفتاب ندارد. در فرمولاسیون گیاهی آن،  از ویتامین های  E, A و F استقاده شده تا سبب  تغذیه پوست  و حفظ شادابی آن برای بانوان  شود.

این  محصول کاسه  ای، به دلیل ویژگی ضد اکسیدانی  خود، به بازسازی لایه های پوست کمک می  کند.

کرم مراقبتی روز الکسیر ۷ ایوروشه

محصولات گران مراقبت از پوست

YVES ROCHER ELIXIR 7.9 YOUTH ENERGY DAY

کرم مراقبتی روز الکسیر ۷ ایوروشه ، یکی از محصولات گران مراقبتی این محصول بوده که خاصیت ویتامینه و ضد آفتاب ندارد و از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است.

کرم مراقبتی روز الکسیر ۷ ایوروشه

محصول ۱۴ میلی لیتری اصلاح کننده (کورکتور) و محو کننده لکه های تیره ایوروشه

محصول ۱۴ میلی لیتری اصلاح کننده (کورکتور) و محو کننده لکه  های تیره ایوروشه ،  همان طور که از نامش هم پیداست، محصولی  گیاهی بوده و برای پاکسازی پوست بانوان توصیه می شود. این کرم  ژل مانند را میتوان در طول  شبانه  روز استفاده  کرد .

محصول ۱۴ میلی لیتری اصلاح کننده (کورکتور) و محو کننده لکه های تیره ایوروشه

YVES ROCHER WHITE BOTANICAL DARK SPOT CORRECTOR

توجه: کورکتور جوان کننده پوست ایوروشه ، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  ندارد  و فرمولاسیون گیاهی داشته و از کالکشن BOTANICAL می باشد و برای جلوگیری از پیری زودرس  و خستگی و تیرگی پوست به کار می رود.

محصولی برای مراقبت های شبانه پوست بانوان

همچون ELIXIR ENERGY DAY، محصولی برای مراقبت های شبانه پوست بانوان می باشد که استایل کاسه ای سبز رنگ دارد.

محصولی برای مراقبت های شبانه پوست بانوان

YVES ROCHER ELXIR 7 YOUTH NIGHT CARE

توجه: کرم شب الکسیر ۷.۹ این برند فرانسوی، خاصیت ویتامینه  و ضد آفتاب ندارد و از فرمولاسیون گیاهی در طراحی و  تولید آن استفاده شده است.

محصولات ضد چروک ایوروشه

محصولات ضد چروک ایوروشه

YVES ROCHER RICHE CRÈME WRINKLE REDUCING DAY CREAM

کرم دیگری که از محصولات ضد چروک ایوروشه  ازکالکشن  RICH ارائه شده است، کرم ۵۰ میلی  لیتری روز  ریچ رینکل است که همانطور  که از روی جلد این محصول مشاهده  می شود، در فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره  ۳۰ نوع روغن  گیاهی  استفاده  کرده است.

برای جلوگیری از پیری زود رس پوست و کاهش چین و چروک  ها و خلل و فرج های پوست خود می توانید از این کرم استفاده  کنید. فیلتراسیون خوبی برای محافظت از اشعه پوست در مقابل اشعه  UV داشته و آبرسانی مطلوبی نیز به پوست می دهد. کافی است این محصول را چند دقیقه روی کف دست خود مالش داده و روی پوست صورت و دست بزنید.

توجه:  این محصول خاصیت ویتامینه داشته  و ویتامین های  B5  و A, E و F  را به پوست می  دهد.  این کرم مناسب بانوان میانسال است و استایل کاسه  ای بزرگ دارد.

کرم ضد چروک ۵۰ میلی لیتر روز آنتی ایج گلوبال ایوروشه

کرم ضد چروک ۵۰ میلی لیتر روز آنتی ایج گلوبال ایوروشه

YVES ROCHERS ANTI AGE GLOBAL DAY CREAM

کرم ضد چروک ۵۰ میلی لیتر روز آنتی ایج گلوبال ایوروشه ، از کالکشن ANTI AGE  GLOBAL  بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و استایل کاسه ای دارد و از فرمولاسیون گیاهی بهره می برد. به دلیل توان نفوذ پذیری بالا در منافذ پوست و توان بازسازی  و جوانسازی، می تواند بخشی از فرآیند زیر سازی پوست بانوان باشد.

کرم فرانسوی ضد آفتاب اس پی اف ۵۰

کرم فرانسوی ضد آفتاب اس پی اف ۵۰

YVES RCHER MULTI PROTECTION FLUID UVA PA

همان طور که از نام این کرم  فرانسوی بر می آید،  یک ضد آفتاب است که اس پی اف ۵۰ داشته  و برای مراقبت از پوست در برایر اشعه های مضر یو  وی آ  مناسب می باشد. این محصول برای  آقایان و بانوانی که به مراقبت از پوست در برابر نور خورشید علاقمند هستند، توصیه می شود.

توجه: در طراحی این  محصول نیز از فرمولاسیون گیاهی استفاده شده  است.

کرم کاسه ای ۵۰ میلی لیتر برای جلوگیری از چین و چروک ها و خلل و فرج پوست

کرم کاسه ای ۵۰ میلی لیتر برای جلوگیری از چین و چروک ها و خلل و فرج پوست

YVES ROCHER SERUM VEGETAL FORCE +DAY CREAM

کرم کاسه  ای  ۵۰ میلی لیتر صورتی رنگی با استایل قرمز فورس پلاس سرم ویجیتال  ۳ این برند، محصولی برای جلوگیری از چین و چروک ها و خلل و فرج پوست بوده که برای افرادی که از صورت لاغر و شل بهره می برند، گزینه خوبی  برای حجم دادن به پوست است.

این محصول دارای فرمولاسیون گیاهی  بوده  و از عصاره  انگور، وسیا،  گل ذرت و الیگوساکارید بهره می برد. به منظور افزایش درخشندگی و استحکام بخشی به پوست، میتوان از کرم  روز  فورس ۳  ایوروشه استفاده کرد. یکی از  نقش  های این کرم، کم کردن سطح کلاژن پوست است که برای جوانسازی و استحکام پوست توصیه می شود.

توجه: از  این کرم برای تراکم پوست و حجم دادن به پوست استفاده  کنید و برای تاثیر گذاری بهتر، به خوبی  روی پوست مالش دهید. کرم روز فورس پلاس سرم  ایوروشه ، خاصیت ضد آفتاب نداشته  و برای بانوان چهل سال به بالا توصیه می شود.

کرم لیفتینگ اوال ایوروشه

کرم لیفتینگ اوال ایوروشه

YVES ROCHER OVALE LIFTING DAY CREAM

کرم لیفتینگ اوال ایوروشه ، محصول محصول ۵۰ میلی لیتری برای  ساختار بخشی مجدد (REDEFINING) به پوست بوده  و چین و چروک های پوست را کاهش می دهد. در طراحی این محصول از فرمولاسیون گیاهی عصاره  سنجد استفاده  شده  و در  نواحی صورت و گردن میتوان از آن استفاده  کرد تا پوست  شما حالت کشسانی  خود را حفظ  کند.

در فرمولاسیون گیاهی این محصول، از  گیاه سندتورن که حاوی اسیدهای مالیک بوده  بهره  بردند که سبب افطایش ترشح کلاژن و ارتقا استحکام  پوست می شود. اگر دنبال  تقویت لایه  های ایپدرم و درم هستید، این محصول حاوی  عصاره گل ذرت را توصیه می کنیم که برای لیفت چین و چروک پوست توصیه می شود.

توجه: توجه داشته باشید که کرم روز اوال، از کالکشن  OVALE  LIFITING  عرضه شده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  ندارد.

کرم شب اوال لیفتینگ ۵۰ میلی لیتری ایوروشه

کرم شب اوال لیفتینگ ۵۰ میلی لیتری ایوروشه

YVES ROCHER OVALE LIFTING NIGHT CARE

کرم شب اوال لیفتینگ ۵۰ میلی لیتری ایوروشه ، همان طور که از نامش پیداست، کرمی است که برای مراقبت های پوست و مو در شب به کار می رود و گزینه خوبی برای جوانسازی  وشادابی پوست بانوان بالای  ۴۰ سال است. اگر  به دنبال افزایش حجم پوست به منظور مقابله با افتادگی آن هستید  و میخواهید در آرامش  شب،  لایه برداری  خوبی  ازپوست انجام دهید، اوال لیفتیک نایت کر ایوروشه توصیه می شود. در فرمولاسیون گیاهی این محصول از عصاره  گل ذرت و دانه سندتورن و سویا استفاده شده  که نقش خوبی برای مقابله با خلل و فرج پوست و چروک های آن دارد.

اگر پوست گردن چین و چروک دار دارید، عصاره سندتورن غنی از اسیدهای مالیک و فیتوسترول، سبب صافی و یکنواختی پوست گردن می شود.

توجه: توجه داشته باشید که این کرم، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و از کالکشن  OVALE LIFTING با نمای  رادیانت  تولید شده است.

کرم چشم سرم وجیتال ۳ ایوروشه

کرم چشم سرم وجیتال ۳ ایوروشه

YVES ROCHER SERUM VEGETAL 3 EYE CREAM

کرم چشم سرم وجیتال  ۳ ایوروشه ، ازجمله  کرم های ضد چین و چروک این  برند فرانسوی بوده که از عصاره های گیاهی همچون: سویا، کنجد،  گل ذرت، ژل طبیعی آلوئه ورا و قهوه بهره  می برد. برای داشتن  طراوت و شادابی پوست، توصیه می شود که از این محصول استفاده کنید که در اطراف چشم، کارکرد فوق العاده ای از آن گزارش  شده  است.

برای کاهش سیاهی دور چشم و پف چشم، به آرامی این محصول را به صورت خود بمالید تا به خوبی در منافذ پوست نفوذ کند.

توجه: این محصول از کالکشن SERUM VEGETAL 3 بوده و حالت LUMINOUS  به پوست می دهد و البته خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. بافت مرواریدی  که در طراحی  محصول به کار  رفته است سبب درخشندگی پوست بانوان بالای ۴۰ سال می شود.

محصول بی بی کرم سفید بوتانیکال ایوروشه

محصول بی بی کرم سفید بوتانیکال ایوروشه

YVES ROCHER WHITE BOTANICAL DAY & NIGHT BB CREAM

محصول بی بی کرم سفید بوتانیکال ایوروشه ، همان طور که از نام مشخص است، محصولی است که میتوان در طول  روز و شب از آن استفاده کرد و از فرمولاسیون گیاهی برخوردار می باشد.  البته خاصیت ضد آفتاب دارد و SPF 25  داشته اما ویژگی ویتامینه ندارد. این محصول ۵۰  میلی لیتر به صورت تیوپی روانه بازار شده است.

توجه: این محصول از کالکشن WHITE BOTANICAL است که فرمولاسیون مخصوص به خود در قیاس با سایر محصولات مراقبت پوست ایرووشه  دارد.

 کرم لیفتینگ و سرم ویجیتال

 کرم لیفتینگ و سرم ویجیتال

YVES ROCHER SERUM VEGETAL WRINKLES & LIFTING V SHAPING NIGHT CARE

این محصول، همانطور که از نامش مشخص  است، کرم لیفتینگ و سرم ویجیتال است  که برای مراقبت های شبانه از پوست بانوان بالای  ۴۰ سال توصیه می شود. به منظور استحکام بخشی و سفت کردن پوست های شل، این محصول انتخاب خوبی خواهد بود که البته خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و همانطور که مشاهده می کنید، به صورت  کاسه ای تولید شده است. هم چون دیگر محصولات ایوروشه ، از فرمولاسیون غنی از عصاره های گیاهی بهره می برد.

کنستانتره تقویت کننده ریچ کرم ایوروشه

کنستانتره تقویت کننده ریچ کرم ایوروشه

YVES ROCHER RICHE CRÈME COMPENSATING CONCENTRATE

کنستانتره تقویت کننده ریچ کرم ایوروشه ، کرم تقویت کننده و تغذیه کننده خوبی برای مراقبت  از پوست بانوان بالای ۵۰  سال به شمار می رود. این محصول  برای باکسازی پوست توصیه می شود که در فرمولاسیون آن از عصاره های سویا که حاوی  OMEGA 3 است استفاده شده است. اگر به دنبال کرمی جهتت سفت کردن پوست و بازسازی  چربی های زیر  پوست هستید، ایوروشه کرمی کامپنسیتینگ کنستانتره  را توصیه  میکنیم  که برای  تغذیه  پوست نیز مفید خواهد بود.

توجه: توجه داشته باشید که این کرم، به صورت مایع بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. در فرمولاسیون  آن از گیاهان استفاده شده و برای بانوان میانسال مناسب خواهد بود. به منظور بازسازی پوست از این محصول پمپی استفاده کنید.

سرم لیفتینگ ویجیتال ایوروشه

سرم لیفتینگ ویجیتال ایوروشه

YVES ROCHER SERUM VEGTAL WRINKLES & LIFTING –VSHAPING SERUM

سرم لیفتینگ ویجیتال ایوروشه است که برای افرادی که قصد دارند از طریق  سرم ها به مراقبت از پوست و مو بپردازند توصیه می شود. این محصول، دارای ساختار غنی شده با فرمولاسیون گیاهی است که به منظور سفت کردن پوست با اثر لیفتینگ سریع  کاربرد دارد و برای نرم کردن پوست و لطافت آن به کار می رود.

توجه کنید که محصولات LIERAC نیز همچون محصولات لیفتینگ ایوروشه ، مشتریان زیادی داشته  و برای بانوان بالای ۴۰ سال توصیه  می شود.

کرم استحکام بخش سرم وجیتال ایوروشه

کرم استحکام بخش سرم وجیتال ایوروشه

YVES ROCHER SERUM VEGETAL WRINKLES & FIRMNESS DAY CREAM

کرم استحکام بخش سرم وجیتال ایوروشه است که استایل کاسه ای داشته و از جمله  محصولات مراقبت  از پوست پر فروش این برند فرانسوی محسوب می شود.  کرم روز سرم  وجیتال (وژیتال) ایوروشه ، به منظور کم کردن چین و چروک ها و خلل و فرج پوست  استفاده شده و پوستی شاداب ، با طروات و صاف را در اختیار بانوان بالای ۴۰ سال قرار می دهد.

این کرم سرم، قوام دهنده پوست بوده و به  دلیل فرمولاسیون گیاهی، باعث رطوبت رسانی به لایه ها و منافذ پوست شده و مقاومت پوست را افزایش  می دهد.

توجه: توجه داشته  باشید که این محصول، خاصیت  ضد آفتاب ندارد و به لایه  داخلی پوست به  خوبی نفوذ میکند و چروک های شکل  گرفته را در بلند مدت پر میکند.

کرم سفت کننده سینه ایوروشه

کرم سفت کننده سینه ایوروشه

YVES ROCHER BUST LIFT

کرم سفت کننده سینه ایوروشه ، کرم  سفت کننده است که کلمه  INDIAN PENNYWORT روی آن درج  شده و برای سفت کردن سینه های شل بانوان به کارمی رود. این کرم ۱۰۰ میلی  لیتری، مورد تایید متخصصان پوست بوده  و خاصیت ضد آفتاب یا ویتامینه  ندارد.

از  فرمولاسیون گیاهی در طراحی خود برخوردار بوده و در طول شبانه روز میتوان از آن استفاده کرد. به منظور  افتادگی  پوست میتوان از این کرم بهره برد که نقش فرم دهندگی به سینه نیز دارد.

در استفاده از  کرم های سفت کننده و فرم دهنده به سینه از پزشک متخصص خود مشورت بگیرید.

سرم ضد ریزش مو آنتی کوته ایوروشه

سرم ضد ریزش مو آنتی کوته ایوروشه

YVES ROCHER ANTI CHUTE STIMULATING COURSE

سرم ضد ریزش مو آنتی کوته این برند فرانسوی، همان طور که از نامش پیداست، سرمی برای جلوگیری از  ریزش مو بانوان بوده که ۶۰ میلی لیتر حجم دارد. اگر با ریزش مو مواجه هستید که در سبک زندگی دیجیتالی و کم تحرک با غذاهای فست فودی در شهرهای آلوده و پر استرس، گریبان گیر بانوان در گروه های سنی مختلف شده است، توصیه  می کنیم که از این سرم استفاده کنید که از لوبیای سفید در فرمولاسیون خود برخوردار  می باشد.

این محصول، حاوی پروتئین بوده و در تقویت مکانیزم مو موثر است. یکی از فواید استفاده از این محصول ضد ریزش مو ایوروشه ، ارتقا سیستم خون رسانی کف سر است  که عامل بازدارنده برای ریزش مو  بوده و موجب افزایش  رویش مجدد مو  می شود.

 ضد ریزش مو ایوروشه

توجه: توجه کنید که این محصول، می بایست در مدت چند ماه استفاده شود تا تاثیر ان بر روی سر شما مشخص شود. پس از استفاده از این سرم، نیازی به شستشوی سر ندارید. این سرم از کالکشن ANTI  CHUTE بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. در  فرمولاسیون آن، از دانه های روغنی استفاده شده  و با یک پمپ در اختیار مصرف کننده قرار  دارد. در بسته سیاه  رنگ این محصول، ۴ عدد ویال وجود دارد که هر یک ۱۵میلی لیتر  حجم دارد.

کرم مرطوب کننده روز و شب پور کلمیل

کرم مرطوب کننده روز و شب پور کلمیل

YVES ROCHER PURE CALMILLE MOISTURIZING CREAM DAY & NIGHT

کرم مرطوب کننده روز و شب پور کلمیل، کرم کاسه ای ازکالکشن VISAGE بوده و و برای تغذیه  و آبرسانی پوست  گزینه  خوبی برای بانوان جوان است. اگر دوست دارید کرمی با فرمولاسیون گیاهی غنی شده از عصاره بابونه  در اختیار داشته  باشید، می توانید از این کرم پوست استفاده کنید. این کرم با عملکرد تیوپی، مناسب پوست های نرمال بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

کرم جلوگیری از تعرق و بوی بد پا ایوروشه

کرم جلوگیری از تعرق و بوی بد پا ایوروشه

YVESROCHERS BEAUTES DES PIEDS FOOT DEODORANTS CREAM

کرم ۵۰ میلی لیتری با استایل تیپوپی بنفش رنگ، کرمی برای جلوگیری از تعرق و بوی بد پا می باشد که ۱۲ ساعت ماندگاری دارد. در فرمولاسیون گیاهی این محصول از عصاره اسطوخدوس استفاده شده و برای بازسازی کردن و نرم کنندگی پوست پا گزینه خوبی خواهد بود.

در طراحی این محصول از خواص نشاسته یو کا که عامل خوبی برای جلوگیری از تعرق پا در کفش است استفاده گردید. این محصول از کالکشن BEAUTES  DES  PIEDS بوده و خاصیت  ضد آفتاب و ویتامینه  ندارد. در طول شبانه روز میتوان از این محصول استفاده کرد.

ژل استحمام هاماملیس ایوروشه

ژل استحمام هاماملیس ایوروشه

YVES ROCHER HAMAMELIS SUPER SOFT SHOWER GEL

ژل استحمام هاماملیس ایوروشه ، محصولی ۳۰۰ میلی لیتری بوده  که در فرمولاسیون گیاهی آن  از  عصاره هاماملیس در  طراحی و تولید آن استفاده شده است. این محصول پاک کننده ملایم، ضد خشکی بوده  و برای نرم کرده پوست مناسب می باشد. این ژل، از کالکشن  HAMAMELIS  استفاده  میکند و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. از این ژل استحمام  همه  افراد میتوانید استفاده کنند و رایحه های مختلفی از ان موجود می باشد.

کرم تغذیه کننده دست ایوروشه

کرم تغذیه کننده دست ایوروشه

YVES ROCHER BEAUTE DES MAINS NOURISHING HAND CREAM

کرم  تغذیه  کننده دست ایوروشه ، محصولی ۵۰ میلی  لیتر  بوده  که فرمولاسیون گیاهی داشته و از عصاره  ARNIKA  در  طراحی آن استفاده  شده است. این عصاره برای لطافت پوست مهم  بوده  و سبب نرمی  و آرامش پوست می  شود.  این کرم، از کالکشن  BEAUTES  DES MAINS بوده  و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. عملکرد تیوپی  داشته و تغذیه  کننده پوست است.

محصولی برای پاک کردن سریع آرایش چشم

محصولی برای پاک کردن سریع آرایش چشم

YVES ROCHE EXPRESS EYE MAKEUP REMOVER

همان طور که از نام  انگلیسی این محصول فرانسوی مشاهده  میکنیم، محصول برای پاک کردن سریع آرایش چشم است. محصولی  ۱۲۵میلی لیتری که عصاره گل  COMFLOWER داشته و می کوشد تا ناخالصی هایی به  جا مانده در آرایش چشم و اطراف آن را پاک  کند و مورد تایید متخصصان چشم است.

اگر چشم های حساس دارید و از لنز استفاده میکنید، حتما پیش از مصرف این محصول با پزشک متخصص خود مشورت کنید. این محصول، خاصیت ضد آفتاب ندارد و در فرمولاسیون گیاهی آن از پارابن استفاده نشده است. با  استفاده از پد پنبه ای میتوانید این محصول را در منطقه چشم خود کشیده  و برای پاک سازی چشم از آن بهره مند شوید.

کرم سرم وجیتال (وژیتال)  ۳  ایوروشه

کرم سرم وجیتال (وژیتال) ۳ ایوروشه

EYVES ROCHER SERUM VEGETAL 3 DAY CREAM

کرم سرم وجیتال (وژیتال)  ۳  ایوروشه ، کرم ۵۰ میلی لیتر درخشان کننده  (DAZZLING)  بوده  و به منظور کاهش چین و چروک و خلل و فرج های پوست استفاده می شود. این کرم سرم، شادابی و طروات را به پوست بانوان اعطا کرده و پوستی صاف و یکنواخت را برایشان به ارمغان می آورد.

به دلیل آنکه در فرمولاسیون گیاهی این محصول، از عصاره الیگو ساکارید استفاده شده،  تغذیه پوست به خوبی انجام شده و پوستی درخشان را سبب می شود. برای  شاداب کردن پوست و جوانی پوست، توصیه می شود از این محصول استفاده کنید.

توجه:  این محصول از کالکشن  SERUM  VEGETAL3  تولید شده و خاصیت ضد آفتاب ندارد. مناسب مراقبت های پوست روزانه بانوان است و از خستگی و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

کرم شبانه سرم ویجیتال ایوروشه

کرم شبانه سرم ویجیتال ایوروشه

YVES ROCHER SERUM VEGETAL WRINKLES & RADIANCE DAZZLING CREAM

کرم شبانه سرم ویجیتال ایوروشه ، ددر استایل کاسه  ای  تولید و با فرمولاسیون گیاهی روانه  بازار شده است. این کرم برای مراقبت های پوست شبانه استفاده می شود و طراوت و شادابی خوبی به پوست میدهد. اگر به دنبال پوستی  صاف و یکنواخت در طول شب هستید، از کرم سرم وژیتال درخشان کننده رادیانس استفاده  کنید که خاصیت  ضد آفتاب ندارد.

کرم رولی مراقبت از چین و چروک و پف و سیاهی دور چشم

کرم رولی مراقبت از چین و چروک و پف و سیاهی دور چشم

YVES  ROCHER  ELIXIR 7 YOUTH  REACTIVATING EYE CARE  ROLL-ON

این محصول نیز همان طور که ازنام انگلیسی آن مشخص است،  کرم رولی مراقبت از چین و چروک و پف و سیاهی دور چشم است که برای جوانسازی پوست این ناحیه از صورت کاربرد دارد. رول دور چشم الکسیر ۷.۹ ایوروشه  را میتوانند بانوان و آقایان در طول شبانه روز استفاده کنند که البته خاصیت ضد آفتاب نداشته و در  ۵۰  میلی لیتر  تولید شده است و از فرمولاسیون گیاهی بهره  می گیرد تا شادابی و طروات به این منطقه از پوست برگردد.

سرم کاهش دهنده منافذ پوست صورت

سرم کاهش دهنده منافذ پوست صورت

YVES ROCHER  PORE MINIMIZING SERUM

از دیگر محصولات پر فروش  ۳۰  میلی  لیتری ایوروشه میتوان به سرم کاهش دهنده  منافذ پوست صورت این برند فرانسوی اشاره کرد که از کالکشن SEBO VEGETAL بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  ندارد. این محصول، دارای فرمولاسیون گیاهی بوده و برای استفاده های روزانه و شبانه  بانوان توصیه می شود. اگر پوست خیلی چرب دارید، از این محصول سرم ایوروشه استفاده کنید.

کرم و سرم ضد لک و ضد چین و چروک و درخشان کننده پوست ایوروشه

کرم و سرم ضد لک و ضد چین و چروک و درخشان کننده پوست ایوروشه

YVES  ROCHER SERUM  VEGETAL  WRINKLES&  RADIANCE  DAZZLING  DAY CREAM

کرم کاسه ای که در بالا مشاهده می کنید، کرم و سرم ضد لک و ضد چین و چروک و درخشان کننده پوست ایوروشه بوده که تولید رنگدانه های پوست را کاهش می دهد و در شفاف کردن و درخشان کردن پوست موثر است. در  طراحی و تولید این محصول، از فرمولاسیون گیاهی استفاده شده که طراوت و شادابی خوبی را به پوست بانوان میدهد.

زیر ساز فینیش فلالس فلويید ایوروشه

زیر ساز فینیش فلالس فلويید ایوروشه

YVES ROCHER FLAWLESS FINISH FLUID FOUNDATION

همانطور که میدانید، فونداسیون (زیر سازها)  نقش مهمی در پاکسازی و طراوت پوست قبل از آرایش های سنگین دارند و ایوروشه هم توانسته چنین محصولاتی البته با فرمولاسیون گیاهی تولید و روانه بازار کند. زیر ساز فینیش  فلالس  فلويید  ایوروشه ، در واقع کرم پودر کاسه ای بوده  که  برای رفع  چین و چروک و لک روی  پوست  توصیه  می شود  و تا ۱۲ ساعت، دوام خوبی روی پوست دارد. این  نوع کرم برای انواع پوست مفید است اما پیش ازاستفاده، از پزشک متخصص پوست خود استعلام کنید.

ظاهری  نیمه  مات را برای پوست صورت ایجاد می کند و طراوت و شادابی را به پوست می بخشد. پوست را از اشعه  های یو  وی در امان نگه میدارد و به دلیل آنکه از عصاره  زغال اخته در طراحی آن استفاده شده است، باعث نرم  کنندگی  پوست می شود و انسجام  کامل پوست را به ارمغان می آورد.  برای ایجاد  رنگ دانه  های معدنی  روی پوست،  میتوان از این کرم فونداسیون فلاس استفاده کرد.

این کرم در رنگ های مختلف  تولید شده  که مناسب رنگ پوست های گوناگون بوده و پوشش دهی نسبتا بالایی از آن گزارش شده است. برای استفاده از این محصول می بایستی از یک قلم برای پخش  کردن کرم روی پوست به آرامی استفاده کرد تا به خوبی  به لایه  های پوست نفوذ کند.

توجه: توجه داشته باشید که زیر ساز بی عیب (FLAWLESS)  این برند فرانسوی، خاصیت ضد آفتاب نداشته  و ضد آب هم  نیست. اما پایداری زیادی دارد و به دلیل عصاره سویا، از  امگا ۳ برخوردار  است.

کرم دور چشم یا کرم رینکل ایوروشه

کرم دور چشم یا کرم رینکل ایوروشه

YVES ROCHER RICHE CRÈME WRINKLE REDUCING EYE CREAM

از جمله کرم های دور چشم میتوان به کرم رینکل ایوروشه  اشاره  کرد که در  کالکشن  RICHE  CREME  تولید شده  است.  این کرم  ۱۴ میلی  لیتری، فرمولاسیون گیاهی غنی  شده از ترکیبات معدنی  دارد که برای تقویت و آبرسانی  مطلوب چین و چروک های نازک  اطراف چشم توصیه  می شود.

از سی روغن  ارزشمند مثل بسیاری از محصولات ایوروشه برخوردار بوده  و مانع  از پیری زود رس پوست اطراف چشم  میشود. مخصوصا برای کاهش اثرات پنجه کلاغی زیر چشم، میتوان از این کرم استفاده کرد که درخشندگی و نرمی پوست را به ارمغان می آورد.

توجه: قابل ذکر است که این کرم، تاثیر ضد آفتاب نداشته و برای بانوان بالای ۵۰ سال توصیه می شود. در طول شبانه  روز میتوانید از این کرم استفاده کنید.

زیر سازهای ایوروشه

زیر سازهای ایوروشه

YVES ROCHE COMFORT CREAM FOUNDATION

از زیر سازهای ایوروشه  میتوان به کرم  کامفورت اشاره  کرد که در ۸ رنگ مختلف طراحی و روانه  بازار  شده است.  این کرم کاسه ای، از فرمولاسیون گیاهی شامل روغن کاجیره  بهره  می  برد که باعث صافی و درخشندگی پوست می شود.

با مالش این روغن بر روی پوست، خشکی پوست از بین می رود و لطافت و طروات را برای پوست شما به ارمغان می آورد.  با این کرم میتوان به نقض و جوش را به طور کامل پوشش داده و پوستی درخشان را در  اختیار  داشت.

توجه:  این کرم ضد لک بوده  و انعطاف پذیری خوبی را برای پوست بانوان میانسال به ارمغان می آورد. زیر ساز  کرمی  ایوروشه ،‌ خاصیت ضد آفتابنداشته  و نمای  رنگی  LOUMINIOUS را روی پوست ایجاد میکند. در فرمولاسیون گیاهی  این محصول  از اسید  گلیکولیک استفاده شده است که برای پر کردن چروک های  پوست مفید است.

سرم و کرم VEGETAL ایوروشه

سرم و کرم VEGETAL ایوروشه

YVES ROCHE SERUM VEGETAL 3 NIGHT CREAM

ازکالکشن VEGETAL ایوروشه شاهد  سرم  و کرم  این محصول هستیم که در استایل کاسه ای روانه  بازار  شده است و درخشندگی  و لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد. این محصول  که فرمولاسیون گیاهی  داشته  و از  مواد مغذی  الیگوساکارید در تولید آن استفاده می شود، پوست را یکنواخت کرده و درخشان می  کند.

اگر در طول شب  استفاده کنید، بازسازی خوبی را برای پوست  به ارمغان می آورد. فرمولاسیون صدفی این محصول سبب  می شود تا جوانسازی  پوست در بلند مدت رخ دهد.

توجه:  کرم شب ایوروشه خاصیت ضد آفتاب ندارد و از عصاره  سیب  در آن  به کار  رفته است. این محصول، ۵۰ میلی لیتر  است.

فوم مردانه ایوروشه

فوم مردانه ایوروشه

YVES ROCHE MEN SENSITIVE SHAVING FOAM

برای اصلاح  پوست های حساس، فوم مردانه ایوروشه  گزینه خوبی برای  فعالیت های آرایشی مردانه  است که بافرمولاسیون گیاهی، پوست شاداب  و نرمی را پس از اصلاح در اختیار آقایان قرار  می دهد.  این فوم  اصلاح، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  نداشته  و به صورت پمپی عمل میکند. این محصول، ۲۰۰ میلی  لیتر است.

کرم و سرم از بین بردن چین و چروک های زیر چشم و پر کردن چین های پنجه کلاغی

کرم و سرم از بین بردن چین و چروک های زیر چشم و پر کردن چین های پنجه کلاغی

YVES ROCHE SERUM VEGETAL WRINKLES & RADIANCE DAZZLING EYE  CREAM

از کرم سرم های ایوروشه میتوان به کرم دور چشم اشاره کرد  که از کالکشن  VEGETAL  روانه بازار شد. برای از بین بردن چین و چروک های زیر  چشم و پر کردن چین های پنجه کلاغی، استفاده از این کرم توصیه  می شود. قابل ذکر است که این کرم نیز از فرمولاسیون گیاهی برخوردار بوده و نرمی  و شادابی را به پوست آقایان و خانم ها می  دهد.

رول دور چشم سرم وژتال ایوروشه

رول دور چشم سرم وژتال ایوروشه

YVES ROCHE SERUM VEGETAL WRINKLES & RADIANCE LUMINIZING EYE ROLL-ON

رول دور  چشم سرم وژتال  ایوروشه ، محصولی  فوق  العاده و جدید از این برند فرانسوی بوده که نمای رادیانس را به پوست صورت داده  و تلاشی برای کاهش چین و چروک های تغذیه  پوست نازک دور چشم  به شمار  می رود.  این  محصول  نیز هم چون دیگر سرم های دور چشم ایوروشه ، دارای فرمولاسیون گاهی بوده  که لطافت و شادابی را به پوست های خشک  می دهد. این محصول، خاصیت ضد آفتاب یا ویتامینه ندارد.

کرم بوتانیکال روز و شب ایوروشه

کرم بوتانیکال روز و شب ایوروشه

YVES ROCHE WHITE BOTANICAL EXCEPTIONAL HYDRATING CREAM

کرم بوتانیکال  روز و شب ایوروشه در  واقع  کرم هیدراته (آبرسان)  بوده  که  برای بانوانی که به دنبال روش هایی برای مرطوب نگهداشتن  پوست و تغذیه آن  هستند توصیه  می شود. در طراحی و تولید این محصول نیز از  فرمولاسیون گیاهی  استفاده  شده  تا شادابی و طروات پوست را برای بانوان جوان به ارمغان آورد. از این کرم میتوان در طول  شبانه  روز استفاده کرد و خاصیت ضد آفتاب ندارد.

ژل  اصلاح  ۱۵۰ میلی لیتری ایوروشه

ژل اصلاح ۱۵۰ میلی لیتری ایوروشه

YVES ROCHE MEN FRESH SHAVING GEL

ژل اصلاح  ۱۵۰ میلی لیتری ایوروشه ، محصولی با فرمولاسیون گیاهی است که به  منظور پاکسازی پوست  قبل از اصلاح آقایان، گزینه  خوبی است. خاصیت ویتامینه و ضد  آفتاب نداشته  و با عملکرد تیوبی، به  منظور طروات بخشی به پوست های نرمال و البته خشک قابل استفاده خواهد بود.

کنستانتره مرطوب کننده هیدرا وژنال ایوروشه

کنستانتره مرطوب کننده هیدرا وژنال ایوروشه

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL MOISTURE BOOST CONCENTERATE

کنستانتره  مرطوب  کننده  هیدرا وژنال ایوروشه ، در واقع محصولی مرطوب کننده است که از  عصاره های درخت افرا  در فرمولاسیون گیاهی آن استفاده کرده اند. برای مرطوب سازی پوست، این کنستانتره توصیه  می شود که بافت سبک و فشرده ای برای پوشش پوست های خشک و آبرسان دارد.

برای لطافت پوست و شادابی آن،‌ میتوان از این محصول به نسبت ارزان ایوروشه استفاده  کرد. آبرسانی و مرطوب  کردن پوست، در کاهش پیری و آسیب پذیری پوست بانوان به خصوص در مناطق خشک کشور اهمیت بسیار دارد که باید به آن توجه داشت.

متخصصان توصیه می کنند که یکی از روش های مراقبت از پوست و مو و کاهش آسیب پذیری های گوارشی،  هیدراته  نگهداشتن بدن است.

توجه: کنستانتره مرطوب کننده وژتال ایوروشه ، ازکالکشن  HYDRA  VEGETAL  تولید شده و خاصیت ضد آفتاب  و ویتامینه  ندارد. از  فرمولاسیون گیاهی  استفاده  شده  و میتوان در طول  شبانه  روز از آن استفاده  کرد. این کرم رطوبت رسان، ۳۰  میلیمتر  حجم  دارد و بهتر است  در طول ماه  چند مورد استفاده شود.

کرم ایوروشه برای کاهش سرخی و التهاب های پوستی

کرم ایوروشه برای کاهش سرخی و التهاب های پوستی

YVES ROCHE SENSITIVE VEGETAL ANTI REDNESS CREAM

همان طور که از نام این محصول ایوروشه مشخص است، کرمی برای کاهش سرخی و التهاب های پوستی است  که البته کارکردی جایگزین پمادهای سوختگی سطح  دو و سه ندارد. این را با این چنین کرم هایی اشتباه نگیرید. این کرم برای سوزش و سرخی پوست های حساس توصیه شده و هم چون همه  محصولات ایوروشه ، فرمولاسیون گیاهی در طراحی و تولید آن به کار  رفته است.

این محصول به نسبت ارزان، دارای SPF  ۲۰  بوده که پوست را در برابر اشعه های یو  وی تا حدودی محافظت  میکند.  اما برای  مراقبت کامل، SPF بالای ۳۰ بهتر است. این محصول، خاصیت آبرسان و ویتامینه ندارد و برای شادابی و طراوت  پوست گزینه خوبی خواهد بود.

ریمل حجم دهنده فیبر الکسیر ایوروشه

ریمل حجم دهنده فیبر الکسیر ایوروشه

YVES ROCHE MASCARE VOLUME ELIXIR

ریمل حجم دهنده فیبر الکسیر ایوروشه ، محصولی برایحجم دهندگی مشکی رنگ مژه و ابرو بوده و محصولی برای جلوگیری از ریزش مژه است که ترکیب استوانه ای کوچک دارد و همه سطوح آن ها را پوشش  می دهد.

این محصول نیز از فرمولاسیون گیاهی در تولید آن استفاده شده است و به  نسبت برخی از ریمل های برندهای  دیگر، ارزان است. جزییات بیشتر درباره این محصول را میتوانید در این LINK مشاهده  کنید.

روغن پاک کننده بوتانیکال سفید ایوروشه

روغن پاک کننده بوتانیکال سفید ایوروشه

YVESROCHE WHITE BOTANICAL EXCEPTIONAL CLEANSING OIL

روغن پاک کننده  بوتانیکال سفید  ایوروشه از مجموعه کلیسنرهای روغنی این برند فرانسوی بوده که در فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره  های جوان کننده ای هم چون:  شیرین بیان و لوبیای سفید استفاده شده است.  اگر به دنبال  پوستی درخشان  و شاداب هستید، از این پاک کننده بوتانیکال  وایت استفاده کنید. این روغن را باید روی پوست  خشک زده  و به آرامی ماساژ دهید تا روغن تبدیل به فوم شده و پس از آن صورت را تمییز کنید.

کارکرد این محصول با  YVESROCHER  SEBO  متفاوت است اما هر دو، خاصیت ضد آب یا ضد آفتاب ندارند.

ژل کرم ضد جوش کاسه ای ۵۰ میلی لیتری زیرو بلمیش ایوروشه

ژل کرم ضد جوش کاسه ای ۵۰ میلی لیتری زیرو بلمیش ایوروشه

YVES ROCHES ZERO BLEMISH GEL GREAM

ژل کرم ضد جوش کاسه ای ۵۰ میلی  لیتری زیرو بلمیش ایوروشه ، ازکالکشن  SEBO  VEGETAL  بوده  و برای  رطوبت رسانی ۲۴ ساعته  به پوست و از کاهش آسیب پذیری پوست در برابر  جوش های احتمالی، مفید است. برای داشتن پوستی صاف و یکنواخت  میتوان از این ترکیب  استفاده کرد. اگر پوستی چرب دارید، و جوش های زیادی روی پوست شما ایجاد می شود، استفاده از زیرو بلمیش را توصیه می کنیم. این محصول به صورت کرم ژل تولید شده است  و در طول  شبانه روز میتوان  از آن استفاده کرد. زیرو بلمیش، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

ریمل حجم دهنده ایوروشه

ریمل حجم دهنده ایوروشه

YVES ROCHE EXTRA VOLUME MASCARA

ریمل حجم دهنده  ایوروشه ، از جمله محصولات ریملی  این برند فرانسوی بوده که مشتریان زیادی به خصوص در ایران دارد. ریمل  اکسترا ولوم، با یک برس رشته ای عرضه شده  که نقش مهمی در  حجم دهی مژها داشته  و آن ها را ضخیم  میکند. این محصول از الیاف طبیعی ساخته شده و به  راحتی مژه ها را بلند کرده و به خوبی ان ها را جدا میکند تا ضخیم شود.

محصولی که در سه رنگ مختلف با فرمولاسیون طبیعی  روانه  بازار  شده و برای افزایش حجم و طول  مژه مناسب است. این محصول ایوروشه ، بدنه بنفش رنگ دارد.

توجه: این محصول خاصیت ضد آفتاب و ضد آب نداشته و مورد تایید متخصصان چشم است. مراقب نمونه  های تقلبی  آن باشید.

ریمل بلند کننده  ۳۶۰ درجه ایوروشه

ریمل بلند کننده ۳۶۰ درجه ایوروشه

YVES ROCHEE ASCARA 360 DEGREE LENGTH

ریمل بلند کننده  ۳۶۰ درجه ایوروشه ، محصولی ضد آب اما نه ضد آفتاب است . این ریمل،  دارای فرمولاسیون طبیعی بوده  و ۱۲ ساعت ماندگاری را برای بانوان به ارمغان می آورد.  نوک این ریمل دارای برس کروی شکل است که سبب افزایش حجم  دهندگی مژه  شده  و از چسبندگی آن جلوگیری میکند.  شستشوی  آسان را میتوان پس  از استفاده  از این محصول  در اختیار داشت که با استقبال مشتریان ایرانی نیز مواجه شده است.

ژل مات کننده ایوروشه

ژل مات کننده ایوروشه

YVES ROCHES MATIFYING  CREAM GEL

ژل مات کننده ایوروشه ، از کالکشن  SEBO VEGTAL بوده  و پودر بایکال (BAIKAL)  است که برای مات شدن رنگ پوست برای  پوست هایی که بیش از حد چرب می باشد گزینه خوبی به نظر می رسد. این کرم ۵۰ میلی لیتری، دوام و ماندگاری  بالا داشته و خاصیت ضد آفتاب  و ویتامینه  ندارد. هم چون دیگر محصولات ایوروشه ، دارای فرمولاسیون طبیعی است و با عملکرد تیوپی، میتوان در طول شبانه روز از آن استفاده  کرد.

کرم روزانه تغذیه کننده وژتال ایوروشه

کرم روزانه تغذیه کننده وژتال ایوروشه

YVES ROCHE NUTRITIVE VEGETAL NOURISHING CREAM DAY

کرم روزانه تغذیه کننده وژتال ایوروشه ، برای پوست های خشک و بسیار  خشک (DRYTO VERY VRDY SKIN) توصیه  شده تا نرمی و لطافت به آن باز گردد. این کرم تغذیه کننده، پوست را تغذیه کرد و باعث انعطاف پذیری حداکثری آن در طول زمان می شود.

اگر پوست های حساس دارید، می توانید از این محصول استفاده  کرده و بدون ایجاد احساس  چربی پوست، سطحی یکنواخت را مشاهده  کنید. در فرمولاسیون گیاهی این کرم، عصاره گیاه زبان گنجشک استفاده  شده که برای بازسازی بهینه چربی های پوست، عملکرد فوق العاده ای دارد.

توجه: این محصول خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و از کالکشن NUTIRITIVE  VEGETAL بوده و ۵۰ میلی لیتر  حجم دارد.

پاکساز کننده پوست ایوروشه یا آب میسلار ۲ در  ۱

پاکساز کننده پوست ایوروشه یا آب میسلار ۲ در ۱

YVES ROCHER PURIFYING MICELLAR WATER

پاکساز کننده پوست ایوروشه که آب میسلار ۲ در  ۱ نام دارد، محصولی  ۲۰۰ میلی لیتری در کالکشن SEBO VEGETAL  بوده  و گزینه ای عالی و ارزان برای پاکسازی پوست پیش  از آرایش  به شمار می رود. این محصول ، حالت مایع داشته  و با پد پنبه  ای، میتوان به تمیزسازی پوست پرداخت.

این محصول، فرمولاسیون گیاهی دارد و برای پوست های خیلی چرب توصیه  می شود.  به منظور رفع چربی ها و آلودگی های پوست صورت،  میتوان از این محصول  آب میسلار پوریفایینگ ایوروشه استفاده  کرد. آب میسلار را نباید با شیر پاک کن یا ژل  شستشوی  صورت  اشتباه  گرفت.

آب میسلار که در این محصول به کار  رفته است، حاوی ملکول های ریزی است که به دلیل فرمولاسیون قوی جذب چربی، به عنوان یک حلال مفید عمل کرده و سطح پوست را به خوبی پاک سازی می کند. توجه کنید که پس از استفاده از  این محصول،  نیازی به شستشوی  صورت نیست و می توانید با حوله  خشک  نرم، پوست را خشک  کنید.

میسلار واتر یا آب پاک کننده آرایش، برای هر نوع پوستی حتی پوست های چرب یا خیلی خشک مناسب تشخیص داده می شود.

محلول پاک کننده  ۲۰۰ میلی لیتر سنستیو وژتال ایوروشه

محلول پاک کننده ۲۰۰ میلی لیتر سنستیو وژتال ایوروشه

YVES  ROCHER SENSITIVE  VEGETAL SMOOTHING  MICELLAR WATER

محلول پاک کننده  ۲۰۰ میلی لیتر سنستیو وژتال ایوروشه ، محصولی برای پاکسازی چربی  ها و آلودگی ها از پوست به  صورت عمیق است و میسلار واتر ندارد. برای پاکسازی پوست بانوان، چه قبل از آرایش  چه پس  از آرایش،  میتوانید از محلول استفاده کرده تا شادابی و طرواتی خوبی به پوست بدهید. این محلول، خاصیت ضد آقتاب یا ضد آب ندارد  و میتوان در طول شبانه روز  از آن بهره برد. در طراحی این محصول نیز از فرمولاسیون طبیعی استفاده  شده است.

ژل کرمی  ۵۰  میلی لیتری مرطوب کننده  (هیدراته) وژتال ایوروشه

ژل کرمی ۵۰ میلی لیتری مرطوب کننده (هیدراته) وژتال ایوروشه

YVES ROCHER  HYDRA VEGETAL INTENSE  HYDRATING GEL CREAM

از دیگر  محصولات  ایوروشه که در این گفتار  ارائه می شود، ژل کرمی  ۵۰  میلی  لیتری  مرطوب کننده  (هیدراته) وژتال ایوروشه است که دوام و ماندگاری بیست و چهار ساعته داشته و در مرطوب سازی پوست موثر است. در فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره درخت افرا استفاده می شود که برای تغذیه پوست بسیار مفید می باشد. اگر به دنبال  درخشان کردن و شادابی پوست هستید، هیدرا  وژیتال  اینتنس  هیدراتینگ ژل کرم  ایوروشه  توصیه  می کنیم .

توجه: این ژل، رنگ لومینوس به پوست میدهد و ویژگی ضدآفتاب و ویتامینه ندارد. این ژل کاسه  ای، برای پوست های  نرمال و ترکیبی، توصیه  می شود.

کرم ضد چروک چشم های سنسیتیو (حساس) وژیتال ایوروشه

کرم ضد چروک چشم های سنسیتیو (حساس) وژیتال ایوروشه

YVES ROCHE SENSITIVE VEGETAL EYE CONTOURE CREAM

کرم ضد چروک چشم های سنسیتیو (حساس) وژیتال ایوروشه ، همانطور که  از اسمش پیداست، برای چروک های دور  چشم  مناسب  بوده  و محصولی ۵۰ میلی  لیتر است. این محصول از فرمولاسیون گیاهی برخوردار است و برای تغذیه و ترمیم کننده  بافت پوست های دور چشم که معمولا سیاه  و کدر  و پفی  می شود مناسب خواهد بود.

بانوان میتوانند این محصول را با استفاده از پد اسفنجی در ناحیه اطراف چشم استفاده کنند. توجه داشته باشید که این محصول، ضد آفتاب  یا ضد آب نیست و در طول شبانه روز میتوان برای طروات پوست چشم استفاده  نمود.

کرم ضد چروک چشم های سنسیتیو

(برندهایی دیگر از EYE CONTURE CREAM)

 رژ لب های مرطوب کننده ایوروشه

 رژ لب های مرطوب کننده ایوروشه

YVES ROCHER MOISTURISING CREAM LIPTICK

در دنیای رژ لب های مرطوب کننده، رژ لب های ایوروشه نیز در فهرست پر فروش ترین رژ لب ها قرار دارد. مهم ترین  عامل، استفاده از فرمولاسیون گیاهی در طراحی و تولید این محصول است که از ورود مواد شیمیایی به لب بانوان جلوگیری میکند. این محصول، مواد مغذی داشته  که برای پوشش دهی لب و طراوت  آن مفید می باشد. در طراحی  فرمولاسیون این رژ لب، از عصاره روغن کنجده استفاده شده که مملو از اسیدهای  چرب بوده و برای هیدراته  کردن لب،  مفید است.

هم چنین از روغن گیاه شی، هسته زرد  آلو و گل رز استفاده شده که سبب تقویت و مرطوب شوندگی لب  می شود و ویتامین  B را به خوبی به منافذ لب تزریق میکند. برای داشتن لبی شاداب و درخشان، این محصول را در  نظر داشته  باشید که دوام و ماندگاری بالا دارد.

نمای نهایی این رژ لب، لومینوس بوده که خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته  و در ساخت آن از پارابن استفاده نشده است.

ریمل حجم دهنده ورتیژ ایوروشه

ریمل حجم دهنده ورتیژ ایوروشه

YVES ROCHER VOLUME VERTIGE LASH CURLER EFFECT MASCARA

ریمل حجم دهنده ورتیژ  ایوروشه  فرانسه، هم چون ریمل حجم دهنده و بلند کننده  مرژه MAYBELLENE و بورژوا، یک ریمل  با برش رشته ای حجم دهنده است که مژه ها را ضخیم و از هم جدا می کند و بافت پوشش دهنده  این محصول، توانایی خوبی برای بلن کردن مژه ها داشته و در ضخیم سازی آن موثر است. رنگ های مختلفی دارد که مورد تایید متخصصان چشم بوده و در تولید ان از فناوری نانو استفاده  گردید.

کرم مرطوب کننده پوست های حساس

کرم مرطوب کننده پوست های حساس

YVES ROCHER SENSITIVE VEGETAL SMOOTHING MOISTURIZING CREAM

کرم  مرطوب کننده پوست های حساس از این برند فرانسوی، محصولی  هیدراته است که برای آبرسانی به پوست  های حساس  بانوان مفید می باشد. این کرم کاسه ای، از فرمولاسیون گیاهی حاوی دانه های روغنی مفید برای شادابی و طراوات پوست بهره  می برد و برای بانوانی که پوست های خشک و خیلی چرب دارند مناسب تشخیص داده  می شود.

توجه داشته  باشید که این کرم، خاصیت  ضد آفتاب و ویتامینه  نداشته و در طول شبانه  روز میتوان از این کرم  ۱۰۰  میلی لیتری استفاده کرد. این محصول با محصول  ژل کرم مرطوب کننده  ۲۴  ساعته ایوروشه هیدرانه وژیتال  ۵۰ میلیلیتری  فرق دارد. اگر پوست دهیدراته  دارید، از این کرم استفاده کنید. مخصوصا اگر در نقاط خشک آبی و هوای  ایران  ساکن هستید.

کرم مرطوب کننده هیدرا وژیتال ایوروشه

کرم مرطوب کننده هیدرا وژیتال ایوروشه

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL RICH HYDRATING CREAM

کرم مرطوب کننده هیدرا  وژیتال ایوروشه ، همانطور  که ازنامش پیداست، ماموریت آبرسانی و هیدراته  کردن داشته و در  طراحی و ساخت آن از  فرمولاسیون گیاهی (عصاره درخت افرا) استفاده شده است  که برای  تقویت و تغذیه پوست بسیار مفید می باشد. این محصول برای پوست های نرمال و متمایل  به خشک (دهیدراته) مفید بوده  و سبب صافی و درخشندگی پوست می شود. تا بیست و چهار ساعت،‌ دوام و پایداری را برای پوست به ارمغان می اورد.

توجه:  این محصول  از کالکشن  HYDRA VEGETAL بوده  و رنگ پوست را لومینوس  می  کند. خاصیت  ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و میتوان در طول شبانه  روز از ان استفاده کرد. استایل  این محصول  نیز به صورت کاسه  ای و ۵۰ میلی لیتر است.

روغن برنزه کننده ایوروشه

روغن برنزه کننده ایوروشه

YVES ROCHERS TAHITI TANNING OIL SPRAY

روغن برنزه کننده ایوروشه برای کسانی که دنبال برنزه کردن  پوست در روزهای گرم تابستان و به  خصوص در کنار استخر و دریا هستید، گزینه مفیدی است که با فرمولاسیون گیاهی، آسیبی به پوست  نمی رساند.  روغن برنزه  کننده  تاهیتی  با استایل شیشه ای زرد رنگ، سبب مرطوب شدن و معطر شدن پوست شده  و رایحه  استوایی دارد. نقش ضد آفتاب قوی  نداشته  و پوست براقی را در اختیار  شما قرار می دهد. در فرمولاسیون گیاهی آن از پارابن استفاده نشده  است. این محصول ۱۲۵ میلی لیتری را میتوان در طول شبانه روز استفاده  کرد و هم  آقایان و هم بانوان میتوانید از آن استفاده کنند.

ژل پاک کننده هیدرا اسپسیفیک سفید ایوروشه

ژل پاک کننده هیدرا اسپسیفیک سفیدایوروشه

YVES ROCHERS HYDRA SPECIFIC WHITE CLEANSING GEL

ژل پاک  کننده هیدرا اسپسیفیک سفید برند فرانسوی  ایوروشه ، برای پاکسازی  آثار آرایش،لکه  ها و آلودگی  های روی  پوست بانوان توصیه می شود و سبب درخشندگی و طراوت و شادابی پوست می شود. در  فرمولاسیون گیاهی این محصول، از عصاره درخت افرا استفاده شده و چون عصاره شیرین بیان در فرمولاسیون به کار رفته،  میتوانید به  روشن شدن پوست خود امیدوار  باشید. برای داشتن پوستی صاف و یکنواخت از این محصول استفاده کنید.

توجه:  این محصول از کالکشن  HYDRA  SPECIFIC WHITE  بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. اگر  پوست خشک و کدر دارید، از این محصول ۱۵۰ میلی لیتری استفاده کنید.

 ژل پاک کننده هیدار وژتال

محصولات پاک کننده و طراوت بخش ایوروشه

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL REFRESHING GEL CLEANSER

از محصولات پاک کننده و طراوت بخش ایوروشه میتوان به هیدار وژتال اشاره کرد که به خوبی پوست را از هر گونه  خالصی  و آرایشی تمیز میکند. این ژل پاک کننده، از فرمولاسیون طبیعی برخوردار بوده و از عصاره درخت افرا در طراحی و تولید آن استفاده شده است که سبب تغذیه پوست با مواد معدنی می شود. این ژل دارای قابلیت آبرسان (HYDRA)  بوده و سبب درخشندگی  و طراوت پوست  می شود. اگر به دنبال پوستی نرم و لطیف  و با طراوت هستید،  از ژل ۱۲۵ میلی  لیتری رفرشینگ و کلینسر  ایوروشه استفاده کنید.

این ژل از  کالکشن HYDRA  VEGETAL بوده و قابلیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. با استفاده از آب میتوان اثرات ژل را تمیز  کرد.

روغن ترمیم کننده موهای آسیب شده  ۱۵۰  میلی  لیتری ایوروشه

روغن ترمیم کننده موهای آسیب شده ۱۵۰ میلی لیتری ایوروشه

YVES ROCHER HAIR REPAIR OIL

روغن ترمیم کننده موهای آسیب شده  ۱۵۰  میلی  لیتری ایوروشه همانطور  که از  نامش بر می آید،  برای  مراقبت  از مو به کار می رود و در فرمولاسیون گیاهی آن، از JOJOBA  OIL استفاده شده که روغن  ترمیمی خوبی برای بهداشت مو  می باشد. این محصول سبب افزایش ضخامت و مقاومت مو می شود و پس از مصرف، آن را نرم در خشان میکند و شادابی مطلوبی را به  مو  ها می بخشد.

توجه: این محصول از کالکشن  REPARATION بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. در فرمولاسیون گیاهی آن،  از پارابن استفاده نشده و حجم دهندگی خوبی دارد. برای موهای آسیب دیده و مو خوره شده مفید خواهد بود.

ژل پاک کننده غنی نوتریتیو ژیتال ایوروشه

ژل پاک کننده خیلی غنی نوتریتیو ژیتال ایوروشه

YVES ROCHER NUTRITIVE VEGETAL ULTRA RICH CLEANSER

ژل پاک کننده خیلی غنی نوتریتیو  ژیتال ایوروشه ، محصولی برای  پوست های خشک و خیلی خشک است. برای از  بین بردن آلودگی ها و ناخالصی های پوست استفاده  می شود و از  هر نوع صابون تهی  است. برای تغذیه  کردن  پوست و نرم  کردن آن، فرمولاسیون گیاهی این محصول مفید می باشد. در طراحی  فرمولاسیون آن، از  عصاره  گیاه زبان گنجشک استفاده  شده و قدرت ترمیمی  لیپیدهای پوست را دارا می باشد و برای  پوست های  خشک  بسیار مفید است.

توجه: این محصول، خاصیت ضد آفتاب نداشته و ویتامینه بوده و فرمولاسیون گیاهی ندارد. عملکرد تیوپی داشته و ۱۲۵ میلی لیتر حجم دارد.

ژل شستشوی سر و بدن امبر نویر مردانه

ژل شستشوی سر و بدن

YVES ROCHER AMBRE NOIR HAIR & BODY GEL DOUCHE

ژل شستشوی سر و بدن امبر نویر مردانه این برند فرانسوی، فرمولاسیون گیاهیداشته و قیمت ارزانی برای استحمام آقایان دارد. این محصول  ۲۰۰ میل،  ترکیب مشکی رنگی دارد و خاصیت ویتامینه  ندارد.

اسپری محافظت از مو ایوروشه

محافظت از مو ایوروشه

YVES ROCHER COLOR PROTECTION SPRAY

محافظت از مو ایوروشه ، محصولات خوبی دارد که اسپری کالر پروتکشن ۱۵۰  میلی  لیتری از ان جمله است. محصولی  ۱۵۰ میلی  لیتری که در  فرمولاسیون گیاهی آن از  عصاره  گیاه زالزالک  استفاده  شده  و به دلیل آنگه آنتی  اکسیدان دارد، برای  محفاظتاز درخشندگی مو  مفید می باشد. در طراحی این محصول از روغن کنجد که نقش  مقاوم در برابر  اشعه نور خورشید دارد استفاده شده است. این اسپری  برای  موهای رنگ شده مفید بوده  و برای حفظ  رنگ،  گزینه  خوبی  برای بانوان است.

این اسپری، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  نداشت  و بدون سیلیکون و پارابن است.

اسپری حالت دهنده مو ایوروشه

اسپری حالت دهنده مو ایوروشه

YVES ROCHE DETANGLING STYLING WATER

اگر به دنبال محصولی برای باز کردن گره  های مو هستید، اسپری حالت دهنده مو ایوروشه را توصیه  میکنیم که ۳۰۰  میلی لیتر  حجم دارد. این محصول از کالکشن DTANGLING  بوده و نقش ویتامینه  و ضد آفتاب ندارد. از فرمولاسیون گیاهی و ارگانیک برخوردار است و برای رفع  ژولیدگی مو  مفید می باشد.

اسپری حجم دهنده ایوروشه فرانسه

اسپری حجم دهنده ایوروشه

YVES ROCHER  VOLUME  SPRAY

اسپری حجم دهنده ایوروشه فرانسه، حاوی عصاره گل ختمی بوده که باعث افزایش حجم  تارهای مو می شود و   ضخیم شدن مو را به دنبال دارد. دوام و ماندگاری این محصول بر روی مو زیاد است و امکان حالت  پذیری خوبی برای موهای خشک دارد. این اسپری ۲۰۰ میلی لیتری، خاصیت ضد آفتاب نداشته و ویتامینه هم نیست.  اما در فرمولاسیون طبیعی آن از پارابن و سیلیکون استفاده نشده است و گزینه خوبی برای استفاده آقایان و بانوان می باشد. اگر موهای  ضعیف  و نازک  دارید، توصیه  میکنیم که از اسپری حجم دهنده تار مو ایوروشه  استفاده  کنید.

همراهان گرامی

برای استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه ، حتما با اطلاعات دقیق نسبت به خرید محصول اصل ایوروشه اقدام کنید و در هنگام خرید، مشخصات فنی محصولات را با مشخصات ظاهری محصول در فروشگاه به خوبی تطبیق دهید.  برخی از محصولات آبرسان و کرم پودرها، مناسب هر  پوست و مو نیست. لذا پیش از خرید، با پزشک  متخصص پوست و مو مشورت کنید.

محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

رژ لب های رنگارنگ ایوروشه

(رژ لب های رنگارنگ ایوروشه را در اینستاگرام تماشا کنید)

همواره از سایت رسمی ایوروشه و اینستاگرام ایوروشه به منظور کسب اطلاعات دقیق و مستند درباره صدها  محصول آن  استفاده  کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر  روز در لوکس تهران دنبال کنید.

7 دیدگاه

7 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا