برند ها

معرفی جدید ترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه : بالم، شامپو و لوسیون

شامپو و لوسیون

محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه ، از جمله پرفروش ترین و پر مخاطب ترین محصولات آرایشی در جهان بوده و در ایران نیز با استقبال آقایان و بانوان علاقمند به بهداشت پوست و مو قرار گرفته است. در دنیای محصولات آرایشی شیمیایی که صدها مشکلات پوستی را برای خانم ها به خصوص بانوان جوان به ارمغان آورده، برندی از دنیای مد و لباس آمده که همه محصولاتش، فرمولاسیون گیاهی داشته و شما را به جشنواره ای از دانه های روغنی که برای تغذیه و آبرسانی پوست و مو مفید است می برد. در گزارش امروز ، محصولات آرایشی ایوروشه اعم از بالم، شامپو و لوسیون را بررسی میکنیم.

با مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران با محصولات آرایشی ایوروشه همراه ما باشید.

فرق بالم و کرم و لوسیون و اسکراب چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش امده باشد که اساسا چه تفاوتی بین بالم و کرم و لوسیون وجود دارد. توجه کنید که بالم ها، غلیظ  بوده و بدون آب هستند و عناصر تشکیل دهنده آن ها موم  یا همان WAX است و به حفظ رطوبت پوست کمک  می کند و در برابر آلودگی های محیطی، نقش مدافع و محافظ دارد و نسبت به کرم  و لوسیون ها، گرانروی کمتر دارد. البته  بالم های نرم کننده هم  داریم.  اما بیش ترین  وظیفه بالم ها، موردی است که در  بالا اشاره  شد. اگر  خواستید از  بالم  برای  پوست صورت استفاده کنید،‌ حتما از  پزشک  متخصص  پوست و مو خود استعلام کنید.

اما لوسیون ها و کرم، برای تقویت پوست و آبرسانی و ترمیم و بازسازی به  کار می روند و اساسا ماموریت متفاوتی  با بالم دارد. بنابراین، نه بالم، نه لوسیون و نه  کرم  ها،  هیچ برتری  نسبت به همدیگر  نداشته و اصولا، ماموریت و کارکرد متفاوتی برای پوست و مو دارند که نباید با هم  اشتباه گرفت. همه  این ها هم  با اسکراب  که کار  لایه  برداری پوست را انجام می دهند، در مجموع، فرآیند مراقبت  از پوست را بر عهده دارند. سعی کنید بالم ها را بیش تر  در بخش  زبر و زمخت پوست استفاده  کنید  که نیاز به رطوبت رسانی  زیاد احساس  نمی شود.

کرم پس از اصلاح آقایان (AFTER SHAVE) از محصولات آرایشی ایوروشه

کرم پس از اصلاح از محصولات آرایشی ایوروشه

MEN FRESH AFTER SHAVE BALM

از محصولات آرایشی ایوروشه پس از اصلاح آقایان (AFTER SHAVE) میتوان به محصول خنک کن اشاره  کرد که COOLING  EFFECT  داشته و گزینه خوبی پس از اصلاح برای خنک سازی پوست آقایان است. برای پوست های نرمال و خشک توصیه  می شود. این کرم، خاصیت  ضد آفتاب و ویتامینه نداشت و ۱۰۰  میلی لیتر  می باشد.

بالم لب مرطوب کننده محصول ایوروشه

بالم لب مرطوب کننده لب از محصولات آرایشی ایوروشه

MOISTURIZING LIP BALM

بالم لب مرطوب کننده ، از دیگرمحصولات آرایشی ایوروشه مرطوب کننده لب این برند بوده که درطراحی و تولید آن از عصاره  انگور استفاده شده تا لبان درخشنده و پر حجم را در اختیار بانوان مشکل پسند قرار دهد. برای داشتن لب هایی انعطاف پذیر  و غیر خشک و آماده برای آرایش، میتوانید از لیپ بالم این برند فرانسوی خوش نام  استفاده  کنید.

بالم لب مرطوب کننده از محصولات آرایشی ایوروشه

توجه: این محصول، ویژگی ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و در فرمولاسیون گیاهی آن از پارابن استفاده نشده است و در طول شبانه روز  میتوان از آن بهره  برد.

کرم بالم بازسازی کننده پوست ایوروشه

کرم بالم از محصولات آرایشی ایوروشه

CRÈME INTENSE RECONSTRUCTION BALM

کرم بالم بازسازی کننده پوست ایوروشه از کالکشن ریچ کرم  (RICHE CRÈME)،  محصول ۵۰ میلی لیتری بوده که از امکا  ۳  و ۶ بهره  می  برند  و محصولی ترمیمی  فوق العاده برای جوانسازی و حفظ شادابی و طراوت پوست بانوان می باشد.  این محصول، حس  راحتی و آرامش به پوست می دهد و برای  پوشاندن چین و چروک های عمیق پوست، توصیه  می  شود. در  طراحی  فرمولاسیون گیاهی این محصول،  از دانه های سویا استفاده شده  که همان  طور که میدانید، مملو از OMEGA  می باشد و برای تغذیه کردن پوست، مفید خواهد بود.

به منظور مبارزه با کشیدگی  و سفتی پوست و کمک به بازسازی چربی های پوست، از  این  کرم  میتوان در طول  شبانه  روز  استفاده کرد.

توجه: این کرم،  خاصیت ضد آفتاب  ندارد و نمای RADIANT  را به پوست شما می دهد. حالت تیوبی باعث  می  شود که همه  ماده این  کرم، تحت نور آفتاب  قرار نداشته باشد.

بالم لب ترمیمی از محصولات آرایشی ایوروشه

بالم لب ترمیم کننده از محصولات آرایشی ایوروشه

RESTORATIVE LIP BALM

دیگر محصول گیاهی از جشواره محصولات آرایشی ایوروشه ، بالم لب ترمیمی است که برای جلوگیری از خشکی  لب ها به خصوص برای افرادی  که در مناطق سرد سیر کشور زندگی  میکنند، گزینه  خوبی  برای  ترمیم  این بخش از بدن  است. از  دست دادن آب لب ها، موضوعی است که خیلی ها با آن  مواجه بوده و بالم  تغذیه کننده ایوروشه،  برای بازگرداندن آب از دست رفته و مرطوب نگهداشتن  لب با عصاره های گیاهی مفیدخواهبد ود.

عصاره های به کار رفته در این محصول، همگی دارای اسید چرب بوده که مانع خشک شدن لب ها می شود. هر روز میتوان این محصول را مصرف کرد و محدودیت سنی و جنسی ندارد.

توجه: این محصول،  خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  نداشته و محصولی بدون رایحه  از آن در دسترس نیست.

بالم تغذیه کننده ایوروشه

بالم تغذیه کننده و ترمیم کننده از محصولات آرایشی ایوروشه

NUTRITION REPAIR BALM DRY ENDS

از محصولات آرایشی ایوروشه بالم تغذیه کننده که به منظور ترمیم کننده موهای خشک کاربرد دارد،  محصولی  ۵۰ میلی لیتری بوده که درطراحی و تولید آن، از عصار جو که سیلیکون ندارد و برای بهبود موها و جلوگیری  از خشک شدن آن  مفید بوده به کار  رفته است. این بالم، کاملا گیاهی بوده و از  موی  سر  شما مراقبت میکند. توجه کنید که پس  از استفاده از این محصول، نیاز به  شستم مو ندارید و میتوانید آن را برای دقایقی روی  موی خوب  نگهدارید  تا مو به خوبی  تغذیه  گیاهی  شود.

توجه: بالم ترمیم کننده نوتریشن ایوروشه مو، خاصیت ویتامینه و ضد آفتاب ندارد و برای بانوان توصیه می شود. اگر با التهاباتی در موی سر خود مواجه هستید، توصیه می شود که از این محصول در بلند مدت استفاده کنید. البته اخذ نظر مثبت متخصص مو نیز توصیه  می شود.

کرم تغذیه کننده شب ایوروشه

کرم تغذیه کننده شب از محصولات آرایشی ایوروشه

NUTRITIVE VEGETAL NIGHT BALM INTENSE NUTRITION

کرم تغذیه کننده شب ایوروشه، همانطور  که ازنامش پیداست، بالم  قوی  برای  تغذیه  پوست بانوان در شب است. هم  برای  روز هم  برای  شب  جهت مراقبت  از  پوست و مو باید اقداماتی  در دستور  کار قرار  دارد تا مو  از آسیب و تهدیدهای مختلف در  امان باشد. بالم شب نوتریتیو  این برند فرانسوی، برای بانوانی که علاقمند به مراقبت های شبانه از پوست  هستند توصیه می شود.

این محصول  نیز از  فرمولاسیون گیاهی استفاده  میکند و برای  طراوت و شادابی پوست  بانوان  مناسب تشخیص داده شده  که البته خاصیت ضد آب  و ضد آفتاب ندارد.

بالم نوتریتیور وژتال از محصولات آرایشی ایوروشه

بالم نوتریتیور از محصولات آرایشی ایوروشه

NUTRITIVE VEGETAL BALM NIGHT

بالم نوتریتیور وژتال ایوروشه، محصولی با فرمولاسیون گیاهی  از عصاره درخت اش (ASH  TREE) بوده  که  برای پوست شما، ترکیبات  مغذی  و معدنی خوبی دارد. برای مراقبت  از پوست  در طول  شب، این  بالم  پیشنهاد می شود که گزینه  خیلی  خوبی برای پوست های خشک است.  وژتال بالم  ایوروشه، قدرت ترمیمی  لیپیدهای پوست داشته  و برای  سفت کردن پوست  و در اختیار  داشتن  پوستی انعطاف پذیر توصیه  می شود.

توجه: این محصول از کالمشن  NITRITIVE VEGETAL  بوده  و خاصیت  ضد آب و ضد آفتاب ندارد و استایل  محصول  کاسه ای  داشته  و ۵۰  میلی لیتر  حجم دارد. دوام و ماندگاری  ۲۴  ساعته  برای این محصول گزارش  شده است.

بالم افترشیو محصول ایوروشه با فرمولاسیون گیاهی

بالم افترشیو از محصولات آرایشی ایوروشه

MEN SENSITIVE AFTER SHAVE BALM

پس از انجام اصلاح توسط  آقایان، برای ان دسته از افرادی که پوست حساس دارند،  بالم افترشیو ایوروشه توصیه می شود که کرمی با فرمولاسیون گیاهی بوده و برای آرامش و نرمی  پوست پس از اصلاح،‌گزینه خوبی خواهد بود. این محصول، ۱۰۰ میلی لیتر  است.

بالم نرم کننده پوست حاوی عصاره نارگیل از محصولات آرایشی ایوروشه

بالم نرم کننده از محصولات آرایشی ایوروشه

COCONUT SENSUAL SLIKY BODY BALM

محصول بالم نرم کننده پوست حاوی عصاره نارگیل  ایوروشه، محصولی ۱۵۰ میلی  لیتری برای  نرم  کردن  پوست های خشک است و از فرمولاسیون گیاهی با استفاده از  عصاره این  میوه  تهیه  شده است. البته نوع لیمو و اسطوخدوس  آن  هم در بازار در اختیار بانوان قرار دارد تا فرآیندهای مراقبت از  پوست را با استفاده از عصاره  های گیاهی  انجام دهند. این  نرم کننده پوست میتواند توسط بانوان و آقایان  در طول  شبانه روز استفاده  شود ولی نقش ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

 بالم تغذیه کننده لب ایوروشه

بالم تغذیه کننده از محصولات آرایشی ایوروشه

NOURISHING LIP BALM

اگر برای تغذیه کردن لبان خود و ایجاد حس طراوات و شادابی و درخشندگی آن، به دنبال پمادی هستید،  بالم تغذیه  کننده لب این برند را توصیه میکنیم.  در طراحی و تولید این محصول از عصاره  های دانه بادام شیرین استفاده شده تا تغذیه خوبی برای لب آقایان و بانوان باشد. این محصول دارای پارابن نیست و به همین خاطر، سبب لطافت پوست لب می شود  که با برق لب و رژ لب ایوروشه، لب های جذابی برای بانوان ایجاد می شود.

توجه: توجه داشته باشد که این محصول، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و ورژن بدون رایحه آن در دسترس نیست. این بالم، را میتوان در طول شبانه روز استفاده کرد.

مرهم رقیق یا بالم (BALM) بازسازی کننده ریچ قوی ایوروشه ۵۰ میلی لیتری

بالم بازسازی از محصولات آرایشی ایوروشه

RICHE CRÈME INTENSE RECONSTRUCTIION BALM

نخستین محصولی  که از مارک لوازم آرایشی  و بهداشتی  ایوروشه  معرفی میکنیم، مرهم رقیق یا بالم (BALM) بازسازی کننده ریچ قوی ایوروشه ۵۰ میلی لیتری است که از سری RICHE CREME بوده و از فرمولاسیون گیاهی برخوردار است. این محصول حاوی عناصری  چون OMEGA 3, OMEGA  ۶ و OMEGA 9 بوده و محصولی  کاملا ترمیم  کننده برای تغذیه پوست به شمار می رود.

شیوه  کاری این  بالم  آن است که پوست را پوشانده  و چروک  های  پوست را پر میکند و سبب استحاکم بخشی  به بافت پوست می شود. در  طراحی این محصول  گیاهی، از سویا استفاده شده  که امگاهای  مختلف فوق  الذکر  را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.  اگر  دوست دارید تا پوستی سفت داشته  باشید و چربی  های پوست شما فرصت بازسازی پیدا کنند، توصیه  میکنیم از بالم باز سازی کننده ایوروشه استفاده کنید که برای استفاده  روی پوست پیشانی،  مطلوب  است.

توجه: محصول بالم بازسازی کننده ایوروشه، بر اساس  اطلاعاتی که در سایت مرجع ایوروشه  ارائه شده است، خاصیت ضد آفتاب یا  ویتامینه  نداشته  و میتوان در طول شبانه  روز  از ان استفاده کرد. استایل تیوپی  داشته  تا بتوانید به راحتی آن را حمل  و از محتویاتش استفاده کنید.

لوسیون های محصولات آرایشی ایوروشه

لوسیون هایی از محصولات آرایشی ایوروشه

VEGETAL WHITE CELLUALR LOTION

لوسیون  سلولار  ADN  ویجیتال سفید ایوروشه که SPF 30 روی آن درج شده است، در واقع محصولی محافظت کننده و سفید کننده پوست بوده و برای محافظت از پوست در برابر اشعه  های UV  گزینه خوبی خواهد بود. در  طراحی فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره شیرین بیان، جوانه گندم و آفلوییا استفاده شده  است تا ضمن کاهش چروک های پوستی، شفافیت و درخشندگی و لطافت برای پوست به ارمغان آید. لوسیونی که در طراحی محصولات آرایشی ایوروشه به کار  رفته است، ضد لک بوده  و به خوبی پوست را مرطوب نگه میدارد و سبب جوانی پوست می شود.

اس  پی اف بالا داشته که برای محافظت از پوست افرادی که زیاد در مواجهه با اشعه نور خورشید هستند، انتخاب خوبی خواهد بود.

توجه: این محصول از کالکشن  AND VEGENTAL  بوده و خاصیت ویتامینه  ندارد و برای بانوان ساخته شده است. به تفاوت کارکرد کرم های شب و روز دقت کنید.

لوسیون بازسازی بدن از کالکشن ریچ کریم

لوسیون باسازی بدن از محصولات آرایشی ایوروشه

INTENSE RECONSTRUCTION BODY LOTION

این لوسیون، به منظور بازسازی بدن از کالکشن ریچ کریم  (RICHE CREAM) طراحی و تولید شده است و خاصیت ضد آفتاب ندارد. برای طروات و شادابی  پوست خانم  ها در  همه گروه  های سنی، استفاده از  لوسیون بدن ایوروشه  توصیه  می شود که از فرمولاسیون گیاهی در ساخت آن استفاده  گردید. این لوسیون  ۲۰۰ میلی لیتر  است.

لوسیون پیورسیستم بلمیش از محصولات آرایشی ایوروشه

لوسیون از محصولات آرایشی ایوروشه

YVER ROCHER PURE SYTEM STOP BELMISH LOTION

لوسیون پیورسیستم بلمیش، محصولی  ۴۰ میلی لیتری  است که دارای  خواص  چهار  گانه ای از جمله:  ترمیم و تصحیح جوش و لکه، ترمیم ساختار و متعادل کردن پوست و کاهش دهنده منافذ باز پوست بوده  و باعث  جلوگیری از رشد و نمو باکتری ها در پوست می شود. اگر دوست دارید تا پوست آسیب پذیر خود را به سرعت ترمیم کنید، از این لوسیون استفاده کرده که بیش از ۶ ساعت پوست شما را مات نگه می دارد.

در فرمولاسیون گیاهی این محصول، از عصاره  ارگانیک آلوئه  ورا  استفاده شده  و گل میمون نیز جهت حفظ  بالانس چربی های  مفید پوست به کار رفته است. این لوسیون آنتی باکتریال، برای کاور کردن جوش و خلل و فرج  پوست مطلوب گزارش می شود.

در  فرمولاسیون آن از اسیدسالیسیلیک استفاده شده و میتوانید از عملکرد تیوپی آن  در طول شبانه روز استفاده کنید.

شامپو و نرم کننده و حالت دهنده ایوروشه

شامپو نرم کننده از محصولات آرایشی ایوروشه

SHAMPOO FOR  FIZZY HAIR

شامپو و نرم کننده و حالت دهنده ایوروشه، از محصولات مفید این برند فرانسوی تولید محصولات آرایشی مردانه  و زنانه است که محصولی ۱۵۰ میلی لیتر  بوده  و با فرمولاسیون گیاهی خود، از کالکشن LISSAGE  می باشد. از این محصول میتوانید برای جلوگیری از خشکی و وز شدن موهای خود استفاده  کنید. البته چهل و هشت ساعت،‌ پایداری و دوام برای این محصول گزارش شده  است. این محصول، ویژگی ضد آفتاب و ویتامینه  ندارد.

شامپو کالر پورتکشن ایوروشه

شامپو کالر از محصولات آرایشی ایوروشه

COLOR PROTECTION SHAMPOO

شامپو کالر پورتکشن ایوروشه، شامپو محافظ ۳۰۰ میلی لیتری بوده که در فرمولاسیون گیاهی آن از  عصاره گیاه  زالزالک استفاده شده و مملو زا آنتی اکسیدان های مفید برای  محافظت از مومی باشد. اگر به دنبال درخشش مو هستید، توصیه میکنیم که از این محصول که عاملی برای تقویت مو و حفاظت و تثبیت رنگ مو است استفاده کنید.  این شامپو مناسب موهای رنگ شده  بوده و سبب جلای آن می شود.  این شامپو  برای حفاظت از فیبر موها نیز بسیار مفید است.

این شامپو، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و در فرمولاسیون آن از سیلیکون و پاربن استفاده نشده است.

شامپو حالت دهنده محصول موهای فر ایوروشه

شامپو حالت دهنده از محصولات آرایشی ایوروشه

BOUNCY CURLS TREATMENT SHAMPOO

شامپو حالت دهنده محصول موهای فر ایوروشه، لوسیونی ۳۰۰ میلی لیتر بوده  که خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته  و در فرمولاسیون گیاهی آن از سیلیکون استفاده نشده است. برای تقویت موهای فر و مجعد میتوانید از این محصولات آرایشی ایوروشه استفاده کنید که برای بانوان توصیه می شود.

شامپو ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه

شامپو ترمیم کننده مو از محصولات آرایشی ایوروشه

TREATMENT SHAMPOO

شامپو ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه، در فرمولاسیون گیاهی خود از  JOJOBA  OIL  استفاده کرده که خاصیت  آبرسان قوی و تقویت کننده مو می باشد. اگر دنبال شامپویی  هستید که فیبر موهای شما را تقویت کرده و هم  چنین ضخامت آن را افزایش دهد، شامپو ترمیم کننده و تغذیه کننده ایوروشه را توصیه میکنیم.  این شامپو  ۳۰۰ میلی لیتری، باعث نازکی و حجم دهندگی مو شده  و از سیلیکون و پارابن استفاده نمی کند.

شامپو درخشان کننده بریلینس از محصولات آرایشی ایوروشه

شامپو درخشان کننده مو از محصولات آرایشی ایوروشه

BRILLANCE SHAMPOO

شامپو درخشان کننده بریلینس ایوروشه،‌ محصولی ۲۰۰ میلی لیتری بوده و در  فرمولاسیون آن از  گل همیشه  بهار استفاده  شده است. محصولی ضد التهاب و آرامش بخش که برای لطافت و درخشان کردن موها به کار می رود. این شامپو از کالکشن  BRILLANCE  تولید شده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. در فرمولاسیون گیاهی آن از  سیلیکون و پارابن  استفاده نشده  است. این شامپو برای براق کردن مو به  کار می رود و هم  مناسب آقایان و هم  استحمام بانوان به  شمار می رود.

شامپو بدن زیتون و لیمو ایوروشه

شامپو بدن از محصولات آرایشی ایوروشه

OLIVE PETITGRAIN SHOWER GEL

شامپو بدن زیتون و لیمو ایوروشه،‌ از دو ماده  مغذی برای پوست و مو برخوردار است. محصولی  ۲۰۰ میلی لیتری که در  تولید آن از فرمولاسیون گیاهی حاوی عصاره زیتون و لیمو استفاده شده و البته خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

شامپو درخشان کننده از محصولات آرایشی ایوروشه

شامپو درخشان کننده مو از محصولات آرایشی ایوروشه

RADIANCE SHAMPOO

شامپو درخشان کننده ایوروشه، شامپویی ۳۰۰ میلی  لیتری با رایحه دل  انگیز لیمو  که  با فرمولاسیون  گیاهی، برای درخشندگی و لطافت موهای آقایان و بانوان توصیه  می شود. این مو حاوی ویتامین E  بوده  و برای  تغذیه موهای شکننده  و خشک گزینه خوبی خواهد بود. این شامپو، ضد آقتاب و ویتامینه نیست و ترکیبات  معطری  مرکباتی در آن به کار  رفته است.

شامپو ضد ریزش ۳۰۰ میلی  لیتری آنتی کوته (شوته) محصول ایوروشه

شامپو ضد ریزش مو از محصولات آرایشی ایوروشه

ANTI CHUTE STIMULATING SHAMPOO

شامپو  ضد ریزش ۳۰۰ میلی  لیتری آنتی  کوته  (شوته) این برند فرانسوی، همانطور  که از نامش مشخص است، برای ریزش  مو (ANTI  HAIR LOSS) مفید می باشد در فرمولاسیون گیاهی آن، از عصاره گیاه لوبیا سفید استفاده  که مملو  از پروتئین بوده و ساختار ویژه ای برای غنی سازی مو دارد. به دلیل اینکه سبب افزایش  گردش خون در  سر می  شود، برای تقویت پیاز مو مفید خواهد بود. اگر به دنبال موهای ضخیم و مقاوم هستید، توصیه  میکنیم که از  این  محصول به مدت ۳ ماه استفاده  کنید. این محصول خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و برای  افزایض  ضخامت و مقاومت  مو مناسب خواهد بود.

شامپو ۳۰۰  میلی لیتری محصول ایوروشه حجم دهنده مو

حجم دهنده مو از محصولات آرایشی ایوروشه

VOLUMIZING SHAMPOO

شامپو ۳۰۰  میلی لیتری ایوروشه که برای حجم دهنده مو مناسب است، از  دیگر محصولات آرایشی ایوروشه این برند فرانسوی بود که فرمولاسیون گیاهی دارد. اگر از موهای نازک رنج می برید و دوست دارید که موهای  ضعیف خود را پر حجم کنید، از این محصول ایوروشه استفاده کنید که کمک خوبی برای کاهش کچلی سکه ای در میان آقایان است.

برای بدست آوردن حجم طبیعی مو، میتوان از این محصول استفاده کرد. در این فرمولاسیون از عصاره گل پنیرک استفاده شد که عامل خوبی برای افزایش حجم دهندگی می باشد. این گیاه در قاره سبز  تولید می شود و در مزرعه ایوروشه پرورش یافته و در تولید این محصول به کار رفته است. این گیاه، سبب می شود تا ضریب رشد حجم دهندگی موها بیشتر  شده و حجم تار موها روندصعودی به خود بگیرد.

این شامپو، با  افزایش ساقه مو، بستر خوش حالتی موهای شما را فراهم می کند. طبق گزارش ها، با استفاده درست و بلند مدت از  این شامپو، بیش از  هفتاد درصد افزایش حجم برای موها به ارمغان خواهد آمد. هم  برای  بانوان و آقایان که با مشکل کم پشتی مو مواجه هستند، این شامپو گزینه مناسبی خواهد بود. در استفاده از این شامپو،  بیش از ۳ بار در هفته اقدام نکنید.

همراهان  گرامی

سعی کنید همواره از محصولات آرایشی و بهداشتی که فرمولاسیون گیاهی دارند برای  مراقبت های پوست و مو استفاده کرده و خریدها و انتخاب های  خود را بر اساس اطلاعات موثق و مشورت با پزشکان متخصص پوست و مو انجام داده تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنید. نا گفته پیداست که این گفتار، تنها نقش معرفی محصولات آرایشی ایوروشه که برگرفته از دل طبيعت و باغ‌هاي گاسيلي فرانسه است داشته و توصیه به خرید نیست.

به هر حال،کمپاني ايوروشه با شناخت فوايد و خواص گونه هاي مختلف گياهان، محصولات گوناگوني را ارائه مي‌دهد تا با استفاده از آن‌ ها حس بهتر و بي‌ نظيري را در مصرف کننده ايجاد کند.

دنیای مدو لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران تجربه کنید.

نظر شما درباره تاثیر محصولات لوسیون و شامپو ایوروشه چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا