برند ها

جدیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه : ماسک، شیر پاک کن و تونر

ایوروشه، برند فرانسوی تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی، به دلیل استفاده از فرمولاسیون گیاهی و تولید محصولات ارگانیک، پرچم دار مد سبز در صنعت فشن بوده و تلاش کرده از کرم پودر تا لوسیون، بالم و انواع  آبرسان ها و شامپو، جشنواره ای از عصاره های گیاهی و روغنی را در طراحی محصولاتش استفاده کند. اگر تا کنون از محصولات استی لادر، لانکوم، میبی لینه و حتی مک استفاده  میکردید، به منظور تنوع بخشی به محصولات آرایشی و بهداشتی فصلی، از این برند فرانسوی نیز بهره مند شوید که امروز به معرفی ماسک ها، شیر پاک کن ها و تونرهای برند ایوروشه می پردازیم که پاک کننده های صورت بوده

با ایوروشه گردی مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران همراه باشید.

تونر چیست و چه فوایدی دارد؟

یکی از محصولات آرایشی کمتر شناخته شده  برای افراد به خصوص بانوان جوان، تونر است. تونر در واقع محلولی است که پس از آن که صورت خود را از مواد آرایشی تمیز کردید، بر روی صورت ریخته  می شود تا PH پوست شما  متعادل شود و در واقع ماموریت اصلی تونرها، بالانس سازی بین PH  پیش از شستشو پوست با PH  پس از  شستشو پوست می باشد تا از آسیب وارده به بافت های پوست جلوگیری شود. تونرها  معمولا پس از ژل ها و شیر پاکن ها به کار  می رود و این یکی از تفاوت های تونر با شیر پاک کن ها خواهد بود.

ماسک ها، شیر پاک کن ها و تونرهای برند ایوروشه

(به PH صورت و PH  مواد آرایشی توجه کنید)

وقتی  شما پوست  خود را می  شورید، برخی از مواد مورد نیاز پوست  هم با عمل تمیز کاری با صابون، از بین  می رود و لذا نقش دیگر تونرها به منظور جایگزینی مواد از دست رفته مشخص می شود. مثلا، وقتی شما صورت را زیاد با صابون های شیمیایی تمیز کنید، آنتی اکسیدان و گلیسرین ها به خصوص اسیدهای چربی که برای شادابی  و طروات  پوست شما مفید است نیز به همراه مواد شیمیایی صابون از پوست جدا می شوند.

تونرها در این حالت، تلاش  میکنند تا این مواد از دست رفته را جایگزین کنند. انواع مختلفی از تونر در  بازار هست  و هر برندی، محصولات خاص خود را با ترکیبات و فرمولاسیون و ابعاد و اندازه مخصوص دارد. در واقع انتخاب یک تونر خوب، کار آسانی نیست و نیاز به مشورت گرفتن از متخصصان پوست و مو و هم چنین مشاوران مجرب  دارد.  البته گاها داروخانه ها هم  در این زمینه  مشورت میدهند.

تقسیم بندی تونرهای برند ایوروشه

(فرهنگ و روش استفاده از تونرها را فرا بگیرید)

تقسیم بندی تونرها

تونرها را میتوان به چند دسته تقسیم بندی کرد. برخی از تونرها، اصطلاحا الکل پایه هستند. یعنی در تولید آن ها را از  مواد الکلی استفاده شده است. اگر جنس پوست شما به گونه ای است که در مقابل رادیکال های آزاد، آسیب نمی  بیند، میتوانید به مقدار کم و زمان معین و تحت نظر پزشک از این تونرهای استفاده کنید.

تونرهای دیگر، گلیگول پایه هستند که از مخلوط گلیسرین و آب تولید شده اند. از این محصولات میتوانید برای شادابی پوست استفاده کنید و تاثیر گذاری آن روی پوست اگر مقدار زیادی از آن مصرف شده  باشد، منفی است.

تونرهای دیگر هم هستند که آبی بوده  و درطراحی فرمولاسیون  آن ها از مواد مغذی و معدنی استفاده شده تا نقش آبرسان به پوست را پس از آرایش ایفا کنند. ویدیوی  زیر شما را با تونر  آشنا میکند.

توجه داشته باشید که همان طور که کرم پودرها، بالم ها، لوسیون ها، شامپوها، امولوسیون ها، حجم  دهنده ها، مرطوب کننده ها،  آبرسان ها و حتی ماسک و شیر پاک  کن ها، برای طیف های خاصی از مصرف کننده بر اساس  جنس و رنگ پوست تعیین می شود، تونرها نیز از این قاعده  مستثنی نیستند. یعنی شما نمی توانید هر تونری را برای هر  نوع پوست یا هر جنس و کیفیتی به کار ببرید و انتظار تاثیر گذاری در کوتاه مدت داشته باشید.

تونرها نیز بر اساس جنس پوست شما تقسیم بندی  می شود و پوست های  چرب، خشک و خیلی خشک، تونرهای مخصوص به خود دارند که برند ایوروشه نیز محصولاتی در این سطح را طراحی و تولید کرده است. اگر می خواهید نحوه استفاده از تونر  و کلینسرها را بدانید، ویدیوی ۴ دقیقه زیر را تماشا کنید.

  • بهترین تونر پوست خشک تونری است که مواد ANTI-REDNESS یعنی ضد سرخی پوست داشته و ضد التهاب  باشد.
  • بهترین تونر پوست، تونری است که بر اساس جنس و کیفیت و رنگ پوست آقایان و بانوان تعیین شده باشد.
  • بهترین تونر پوست،‌ تونری است که شرایط محیطی مصرف کننده در استفاده  آن لحاظ  شود.
  • بهترین تونر پوست برای پوست های چرب، تونرهای ترکیبی است که الکل کمی داشته و شادابی را به پوست بازگرداند.
  • تونرهای پوست چرب، اکثرا دارای الکل بوده و به دلیل اینکه ترکیبات منقبض کننده در تولید آن به کار رفته، روزنه های پوستی شما را کاهش می دهد.
  • تونرهای پوست خشک، برای افرادی که دنبال مرطوب کننده هستند توصیه می شود. چرا که مواد  رطوبت رسان بیش تری در طراحی و تولید آن استفاده شده است.
  • بهترین تونر پوست تونری هست که زیر نظر مشاوره پزشک متخصص پوست و مو برای شما توصیه و تجویز  شده باشد و بررسی های اینترنتی نباید ملاک نظر و بررسی و انتخاب نهایی قرار بگیرد. این هشدار را جدی  بگیرید!
  • تونرها معمولا نیازی به شستشو ندارند.

شیر پاک کن چیست؟

شیر پاک کن که با استقبال بانوان به خصوص  بانوان جوان مواجه شده است و برند ایوروشه نیز محصولات متنوعی در این حوزه دارد، برای  پاک کردن  آرایشی و بر طرف کردن  آلودگی های پوست کاربردی متفاوت با صابون  دارد. چرا که صابون به تمیز  کردن سطحی پوست می پردازد و شیرها، سبب باز شدن منافذ پوست می شود و حلال خوبی برای تمییز کردن محصولات آرایشی هستند.  پس اگر میخواهید منافذ پوست شما تمییز شود، از شیر پاک کن ها استفاده  کنید.

شیر پاک کن مناسب پوست برند ایوروشه

  • اگر از شیر پاکن کن برای تمیز کردن صورت خود پس از فرآیند آرایشی و بهداشتی استفاده می کنید، نیازی به صابون نیست.
  • شیر پاک  کن  ها بیشتر برای پوست خشک مناسب هستند. اما تشخیص این موضوع به جنس پوست شما و نظر پزشک مجرب بستگی دارد.
  • اسکراب ها (لایه  بردارها) برای تمیز شدن پوست های جوش دار از دیگر محصولات  آرایشی مفید تر  هستند و با شیر پاک کن  متفاوت است.
  • اگر پوست چرب دارید،  از اسکراب هایی که دارای دانه ریز هستند استفاده کنید که سایش خوبی روی پوست را به ارمغان می آورند.
  • اگر از خشکی زیاد پوست صورت رنج می برید، می توانید از شیر پاک کن ها زیر نظر مشورت پزشک  استفاده  کنید.
  • شیر پاک کن هایی که در بازار، زیر نظر پزشک تجویز می شوند، شفافیت و طراوت پوست را به ارمغان می آورند.
  • اگر پوست حساسی دارید، از شیر پاک کن ها استفاده کنید.
  • اگر پوست دور چشم حساس دارید، از محصولات مخصوص دور چشم (EYE CARE)  بهره  ببرید.
  • اگر در مناطق خشک و جنوبی کشور قرار دارید که سطح املاح آب بالا است، حتی المقدور از شیر پاک کن ها استفاده کنید که تیرگی پوست شما را کاهش می دهد
  • تنها شیر پاک کن هایی را در بازار و داروخانه ها خرید کنید که برچسب اصالت محصول از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارا بوده و بتوانید اصالت محصول را به صورت پیامکی استعلام کنید.
  • اینکه ژل برای پوست شما مناسب است یا شیر پاک کن، با بررسی های اینترنت حاصل نمی شود! از پزشکان و متخصصان استفاده کنید.
  • اگر دسترسی به آب ندارید میتوانید از اسکراب ها استفاده کنید که البته بیشتر برای پوست  های چرب توصیه شده است.
  • استفاده از شیر پاک کن ها برای بانوان جوان توصیه نمی شود. چه بسا که استفاده از آن نیز منعی ندارد.

شیر پاک کن و تونر و محصولات برند ایوروشه

(فهرستی از بهترین برندهای شیر پاک کن)

شیر پاک کن و تونر برند ایوروشه

شیر پاک کن و تونر برند ایوروشه

 NUTRITIVE VEGETAL VELVETY CLEANSING MILK

شیر  پاک کن نوترینو وژیتال برند ایوروشه ، محصولی ۲۰۰ میلی لیتر  است که فرمولاسیون گیاهی  در تولید آن به کار  رفته  و از کالکشن  VEGETAL  می باشد که برای  طراوت و شادابی پوست بانوان  پس از آرایش مفید خواهد بود.

پاک کننده پورکلیمل و تونر ایوروشه

پاک کننده پورکلیمل و تونر برند ایوروشه

CALMILLE CLEANSER & TONER

پاک کننده  پورکلیمل و تونر برند ایوروشه ،  محصولی ۲۰۰ میلیلیتری بوده که برای تمیز کردن پوست و افزایش شفافیت آن  موثر  است و سبب طراوت و شادابی پوست می شود. اگر  به دنبال  پوست سفت هستید، این محصول شیری ملایم ایوروشه را به شما پیشنهاد میکنیم که در طراحی و تولید آن از عصاره های  گل بابونه  استفاده شده  است. برای  داشتنپوستی  نرم و با طراوت در طول  روز،  استفاده مقداری از  این تونر و کلینسر  گزینه خوبی  برای  آقایان و بانوان است.

توجه: تونر و پاک کننده های برند ایوروشه، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  نداشته  و حالت لوسیونی در آن به  کار رفته  است . فرمولاسیون گیاهی آن سبب  می شود تا پوست شما تحت تاثیر  مواد شیمیایی  پاک  کننده های مرسوم  بازار قرار نگیرد. این پاک کننده  فقط مخصوص  پوست های  نرمال  است. اگر پوست شما وضعیت خاصی دارد،  باید با متخصص پوست به  منظور انتخاب پاک  کننده مناسب، مشورت کنید.

تونر پاک کننده سفید بوتانیکال برند ایوروشه

تونر پاک کننده سفید بوتانیکال برند ایوروشه

WHITE BOTANIVAL TONER

تونر پاک کننده سفید بوتانیکال  برند ایوروشه ، اقدامی  شایسته برای  پاک  کردن  صورت و گردن  از عرق  و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است که میتوان در طول  شبانه روز توسط  بانوان استفاده شود.  این محصول ۲۰۰ میلی لیتری،  با ایجاد بافت ساده  و یکنواخت و خنک، سوزش های گردن را در  بانوان به خصوص در روزهای گرم  نیمه نخست سال کاهش  داده  و جوانسازی و طراوت و شادابی را به ارمغان می آورد.

در طراحی این محصول از فرمولاسیون گیاهی استفاده  شده اما نقش ضد آفتاب ندارد. پد پنبه ای کنار آن، برای استفاده از  محصول و مالش آن در نواحی پوست صورت و گردن در دسترس است. این محصول، ۲۰۰ میلی لیتر  می  باشد.

شیر پاک کن پوست های سنستیو (حساس) برند ایوروشه

شیر پاک کن پوست های سنستیو (حساس) برند ایوروشه

 SENSITIVE VEGETAL SMOOTHING CLEANSING MILK

شیر پاک کن پوست های سنستیو (حساس) این برند فرانسوی، کالایی  ۲۰۰ میلی لیتر محصول فرانسه بوده که در فرمولاسیون گیاهی آن، از  عصاره درخت زبان  گنجشک استفاده  شده و خالص سازی می شود. کنستانتره مغذی و قوی  که نقش تولید لیپیدهای  پوست را به خوبی انجام می دهد و پوستی با طراوت و شاد را در اختیار  بانوان مشکل پسند قرار می دهد. محصول  شیر پاک کن این برند، برای از بین بردن چربی ها و آلودگی ها  بر روی منافذ  پوست مفید است  و البته خاصیت نرم  کننده  و تغذیه  کننده نیز دارد.

توجه: شیر پاک کن  وژتال  برند ایوروشه ، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و میتوان آن را در طول شبانه  روز استفاده کرد. اگر پوست حساس دارید از این محصول با استایل صورتی رنگ استفاده کنید.

شیر پاک کن هیدار وژتال ایوروشه

شیر پاک کن هیدار وژتال برند ایوروشه

 HYDRA VEGETAL CLEANSING MILK

شیر پاک کن هیدار  وژتال  برند ایوروشه ، محصولی  ۳۰ میلی لیتر بوده که از کالکشن VEGETAL روانه  بازار  شده و برای  پاکسازی و آبرسانی پوست  توصیه  می شود.  این محصول  با فرمولاسیون  طبیعی، حاوی عصاره درخت افراد می باشد و برای  در اختیار داشتن پوستی نرم و لطیف،  گزینه خوبی برای پاکسازی  و رطوبت رسانی  به  عنوان یک شیر  پاکسازی کننده  است. این محصول،  خاصیت ویتامینه  و ضد آفتاب ندارد.

سرم نرم کننده و ضد وز  ۴۸ ساعته  ایوروشه

سرم نرم کننده و ضد وز ۴۸ ساعته برند ایوروشه

 ANTI FRIZZ MILKY SERUM

سرم نرم کننده و ضد  وز  ۴۸ ساعته  برند ایوروشه ، از کالکشن LISSAGE بوده  و فرمولاسیون گیاهی دارد و به  عنوان آبرسان و نرم  کننده و حالت دهنده  مو میتواند  به کار رود.  این  محصول ۱۰۰ میلی لیتری،  خاصیت ویتامینه  یا ضد آفتاب نداشته و برای موهای  ژولیده  و خشک، گزینه  خوبی  به  شمار می رود. اگر این محصول را در سر خود اسپری کنید، ۴۸ ساعت  دوارم و ماندگاری را برای شما به ارمغان می آورد که برای شادابی  مو  مفیداست.

تونر پاکساز  ۲۰۰ میلی لیتری ایوروشه

تونر پاکساز ۲۰۰ میلی لیتری برند ایوروشه

 NUTRITIVE VEGETAL VELVETY TONER

تونرها نیز نقش مهمی در  آرایش و پاکسازی پوست صورت دارند. تونر پاکساز  ۲۰۰ میلی لیتری ایوروشه از کالکشن VEGETAL، برای پاک کردن ناخالص های  بر جا مانده از آرایش و تمیز کردن  پوست  پس  از  گریم  های سنگین  توصیه  می شود. در طراحی فرمولاسیون گیاهی آن از  عصاره  گیاه  زبان گنجشک استفاده شده و قدرت ترمیمی خوبی را برای  لیپیدها به ارمغان می آورند. برای پوست های خشک خیلی مفید است.

توجه: این محصول،  خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد و برای پوست های خشک و خیلی خشک  توصیه  شده  است.

ماسک گیاهی لایه بردار برند ایوروشه

ماسک گیاهی لایه بردار برند ایوروشه

 BOTANICAL GENTLE EXFOLIATING MASK

ماسک گیاهی لایه  بردار ایوروشه، برای تیره کردن  پوست شما مفید بوده و سبب  درخشندگی و پاکیزه  کردن  پوست می شود.  اگر به دنبال پوست  روشن و شفاف هستید،  از عصاره غنی غلات که در فرمولاسیون گیاهی این ماسک به  کار  رفته استفاده  کنید تا  لایه  برداری  خوبی  از پوست صورت شما داشته و ناخالصی  ها و سموم  را جذب و دفع کند.  این  محصول  از سری  ساخت GESTES D’INSTITUE بوده  و خاصیت  ویتامینه  و ضد آفتاب ندارد.  برای قسمت های تیره پوست از این ماسک  استفاده  کنید  که  به  خوبی لایه  بردار  تخصصی  لکه  های تیره  پوست بانوان است.

ماسک کرمی ترمیم کننده و تغذیه کننده وژتال برند ایوروشه

ماسک کرمی ترمیم کننده و تغذیه کننده وژتال برند ایوروشه

 NUTRITIVE VEGETAL CREAMY REPAIR MASK

ماسک  کرمی ترمیم کننده و تغذیه  کننده وژتال  ایوروشه، در واقع  یک لایه بردار  قوی است که در فرمولاسیون طبیعی آن از لیپیدها برای  ترمیم و بازسازی  پوست استفاده  میکند.  این ماسک  کرمی، دارای عصاره  گیاه زبان گنجشک بوده و قدرت ترمیم لیپیدهای پوست را دارا می باشد و برای پوست های خشک بسیار مفید می  باشد.  این  محصول برای پوست های خشک  و خیلی  خشک مفید بوده و یک محصول مفید برای  همه  گروه های سنی بانوان است.

توجه: ماسک نوتریتیو برند ایوروشه،  ویژگی ضد آفتاب  و ویتامینه  ندارد و برای پاک کردن  آن  میتوان از آب  استفاده کرد. عملکرد تیوبی داشته و هفتاد و پنج میلی  لیتر بوده  و میتوان چند بار در هفته از آن بهره  برد.

ماسک احیا کننده مو برند ایوروشه (آنتی ایجینگ ماسک)

ماسک احیا کننده مو برند ایوروشه

 ANTI AGING REDENSIFYING MASK

ماسک احیا کننده مو ایوروشه (آنتی ایجینگ ماسک)، کرم بدون پارابن و سیلیکون بوده که برای استفاده در طول روز  جهت  ترمیم  بافت های مو  توصیه  می شود. فرمولاسیون گیاهی این محصول  برای صاف و براق کردن آن  و بازسازی کننده  م گزینه  خوبی  است که پیری پوست را به  تعویق می  اندارد. از این ماسک سبب قوام  بخشی و استحکام به  مو می  شود.  این محصول  ۱۵۰ میلی لیتر  حجم دارد  و خاصیت  ضد آفتاب  یا ضد آب ندارد.

 ماسک احیا کننده مو ویتالیتی برند ایوروشه

 ماسک احیا کننده مو ویتالیتی برند ایوروشه

 VITALITY REDENSIFYING HAIR MASK

هم  چون محصول  قبلی، محصول  ماسک  احیا کننده  مو ویتالیتی  برند ایوروشه ،  برای  ترمیم و بازسازی  موهای خشک و شکننده توصیه  می شود و از فرمولاسیون گیاهی  برخوردار است که در بلند مدت، طراوات  و شادابی را به  عنوان یک ماسک ترمیم کننده به دنسیته  موها  می دهد.  این  محصول  به صورت کاسه  ای تولید شده  و ۱۵۰  میلی  لیتر حجم  دارد  و خاصیت ضد آب  و ضد عرق  و ضد آفتاب ندارد.

ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه

ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده برند ایوروشه

 NUTRI-REPAIR MASK

ماسک ترمیم کننده  موهای آسیب دیده برند ایوروشه ، محصولی  ۱۵۰  میلی لیتری بوده  و فرمولاسیون گیاهی  و مغذی  دارد.  در تولید این محصول، سیلیکون به کار نرفته و دانه های روغنی جوجوبا(JOJOBA  OIL) در ساخت آن به کار رفته است  تا موها به خوبی محافظت شود. روغن شیرین بادام که در  ساخت این محصول استفاده  شده  سبب  می شود تا موهای شما به خوبی تغذیه  و بازسازی شده  و شاهد  طراوت و شادابی مو و افزایش استحکام آن  باشید.  این محصول  از کالکشن  REPERATION ایوروشه  بوده  و نمای رادیانت را برای پوست ایجاد می کند. این کرم به صورت کاسه ای  تولید شده  و به  منظور حجم دهندگی موهای نارک و آسیب دیده،  کاربرد خوبی دارد.

این محصول، خاصیت ضد آب و ضد عرق و ضد  آفتاب ندارد و در طول شبانه روز میتوان از ان استفاده کرد.

ماسک پاکسازی  کننده کالکشن SEBO VEGETAL برند ایوروشه

ماسک پاکسازی کننده کالکشن SEBO VEGETAL برند ایوروشه

 PURITY MASK

ماسک  پاکسازی  کننده  کالکشن SEBO VEGETAL ایوروشه،  ماسک  تقویت کننده  پوست بوده که محصولی ۷۵  میلی  لیتر با فرمولاسیون گیاهی  و پمپی شکل بوده  که  برای  پاکسازی پوست های  منفذر دار  و بیش  از حد چرب توصیه می شود. از این  محصول میتوان ۲ بار در  هفته استفاده  کرد. ماسک پاکسازی کننده برند ایوروشه فرانسه،  خاصیت  ضد آفتاب  و ویتامینه ندارد.

ماسک براق کننده برند ایوروشه

ماسک براق کننده برند ایوروشه

 BRILLANCE MASK

ماسک براق کننده  برند ایوروشه ، محصولی ۱۵۰ میلی  لیتری بوده  که رایحه  خوش بویی داشته  و برای  لطافت و شادابی  مو توصیه می شود. این  محصول در فرمولاسیون گیاهی خود از عصاره  گل همیشه بهار استفاده کرده و خاصیت ضد التهابی دارد. به سرعت روی موها پخش شده و سبب لطافت و درخشندگی پوست می شود.  رنگ رادیانت به موها داده و از پارابن و سیلیکون در ساخت ان استفاده  گردیده است.

توجه:  این محصول، ویژگی ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

ماسک تغذیه کننده مو برند ایوروشه

ماسک تغذیه کننده مو برند ایوروشه

 NUTRITION NUTRI SILKY MASK

ماسک تغذیه کننده مو برند ایوروشه ، محصولی ۵۰  میل بوده که همان طور که در استایل  کاسه ای آن  مشاهده میکنید، جو دو سر در طراحی و ساخت فرمولاسیون گیاهی آن به کار رفته است. این محصول فاید سیلیکون و پارابن بوده و با عصاره درخت شی، غنی سازی شده است. برای تغذیه موها، گزینه خوبی بوده و در ترمیم مو موثر است. حس طراوات و شادابی مو، توسط این محصول در دسترس خواهد بود.

توجه: ماسک مو ایوروشه از کالکشن NUTRITION بوده و نقش ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. برای داشتن موهای ابریشمی، از این محصول استفاده کنید.

همراهان گرامی

دنیای  ماسک ها و تونرها و شیرپاک کن ها،  گسترده است. همانطور که گفته  شد، بهترین مشاوران شما، متخصصان پوست و مو هستند و نه مشاوران اینترنتی غیر مجرب مجهول الهویه! همواره در استفاده از محصول آرایشی و بهداشتی حتی با فرمولاسیون گیاهی، ازنظرات پزشکان استفاده کرده و در خرید محصولات  ایوروشه، مشخصات فنی  ارائه شده در این گفتارها  را با مشخصات ظاهری محصول چک کنید. خرید محصولاتی  که گواهی اصالت  محصول  از سازمان غذا و  دارو وزارت بهداشت کشورمان را ندارد به معنی  بازی کردن با سلامت است.

  • نمانیدگی های محصولات برند ایوروشه در  تهران را می دانید؟
  • نمایندگی محصولات ایورشه در  کیش و شیراز و اصفهان را میشناسید؟
  • فرق لوسیون و شیر پاک کن برند ایوروشه را میدانید؟
  • آیا میدانید چه شامپوهایی از برند ایوروشه مناسب موهای خشک و خیلی خشک است؟
  • آیا فرق لوسیون ایوروشه را با امولوسیون می دانید؟
  • آیا می دانید برق  لب ایوروشه  چه زمانی باید استفاده شود؟
  • آیا با آبرسان های ایوروشه آشنا هستید؟
  • آیا میدانید کدام شامپوهای برند ایوروشه مناسب مو شما است؟
  • آیا با PH پوست صورت خود آشنا هستید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید.

نظر خود را درباره ماسک و لوسیون برند ایوروشه در اختیار ما قرار دهید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا