برند ها

معرفی محصولات لانکوم از عطر و ریمل تا کرم پودر LANCOME

لانکوم

لانکوم ، محصول لاکچری گردهای اروپا، ابداعی قدیمی از جامعه مدگرای فرانسه و هم عصر فعالیت های بانو شانل است. شرکت لانکوم در سال ۱۹۳۵ تاسیس  شد اما ۱۱ سال بعد توسط غول آرایشی اروپا یعنی L’OREAL خریداری شد. نام این برند، الهامی از جنگلی زیبا در فرانسه بوده و گل رز آن نیز از درختان همین جنگل نشات میگیرد. محصولات آرایشی و بهداشتی برند لانکوم ، همچون MAC، از فرمولاسیون گیاهی بدون حساسیت تولید شده و طیف گسترده ای از محصولات را شامل شده که در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با ۴۰ محصول عطر، ریمل، کرم پودر (برای پوست های چرب) و کرم پودر دور چشم این برند آشنا می کنیم.

با لانکوم گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید : جشنواره محصولات MAC

جادوی محصولات برند لانکوم

(جادوی محصولات لانکوم را در اینستاگرام آن با هشتگ تنت آیدل دنبال کنید)

کرم پودرهای برند لانکوم

(کرم پودر لانکوم ، محبوب جولیا رابرتز، عروس فراری سینمای جهان است)

محصول مالتی لیفت ضد پیری RENERGIE از برند لانکوم

(کیت وینسلت را در فوتوشوتی از محصولی مالتی لیفت ضد پیری  RENERGIE می بینید)

سایه چشم و کرم پودرهای از برند لانکوم

(پنه لوپه کروز، بازیگر فیلم جدید اصغر فرهادی از طرفداران سایه چشم و کرم پودرهای لانکوم است)

طبقه بندی محصولات لانکوم

توجه داشته باشید که محصولات مراقبت از پوست این مارک (LANCOME  SKINCARE) به صورت زیر طبقه بندی می شود که در سایت لانکوم و اینستاگرام۳ میلیون فالوری این برند، جزییات بیشتری از  محصولات قدیمی و محصولات جدید این برند فرانسوی را میتوان مشاهده کرد.

محصولات مراقبت از پوست از برند لانکوم

محصولات لانکوم مراقبت از پوست

  • CLEANSER & TONERS
  • MOISTURISERS
  • FACE SERUM
  • EYE SERUM
  • EYE & LIP CARE
  • MEN’S SKIN CARE
  • BODY CARE
  • SUN CARE
  • MASKS & EXFOLIATORS
  • SELF-TAN
  • FACIAL PEELS

طبقه بندی محصولات لانکوم ؛ مراقبت از پوست بر اساس کاربرد

  • ANTI-AGEING (ضد پیری)
  • LINES & WRINKLES
  • LACK OF  FIRMNESS
  • HYDRATION (هیدراتیاسیون)
  • RADIANCE (درخشندگی)
  • SMOOTH SKIN
  • PORES
  • DARK SPOTS (ضد نقاط تیره)
  • SENSITIVE SKIN (پوست های حساس)
  • TIRED SKIN (ضد خستگی)

طبقه بندی محصولات لانکوم ؛ مراقبت پوست بر اساس کالکشن

  • VISIONNAIRE
  • ENERGIE DE VIE
  • ABSOLUE
  • RENERGIE
  • GENIFIQUE
  • HYDRA ZEN
  • ABSOLUE L’ EXTRAIT
  • NUTRIX

این طبقه بندی های را درخرید محصولات مراقبت از پوست این برند در نظر داشته باشید.

کرم پودر لانکوم تنت ویزیونز

کرم پودر تنت ویزیونز از برند لانکوم

TEINT  VISIONNAIRE

کرم پودر تنت ویزیونز برند لانکوم ، محصول ۳۰ میلی  لیتری این برند فرانسوی بوده  که برای بازسازی  رنگ  صورت بانوان از ویتامین سی سود می برد. تنت ویزیونز ، از فرمولاسیون LR23 استفاده  می کند که برای ترمیم بافت پوست مناسب  است. این کرم  پودر ، از پوست در  برابر  اشعه ماورا بنفش  تا سطح  اس پی اف ۳۰  مراقبت می کند. برای اصلاح لک و منافذ پوست و خطوط ریز و چروک های پوست از این محصول  استفاده کنید. شماره های  ۰۱، ۰۲، ۰۳، ۰۴، ۰۵،  ۰۶، ۰۳۵ و ۰۴۵ بر  اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید.  به نوشته  های DARK SPOTS و PORES روی محصولات کرم پودر توجه کنید.

کرم پودر لانکوم آیدل ۲۴ ساعته

کرم پودر آیدل از برند لانکوم

TEINT IDOLE  ULTRA 24H

این کرم پودر را از بهترین کرم پودرهای جهان دانسته و پوششی عالی  بدون نقض را برای پوست بانوان به ارمغان می  آورد و در تولید فرمولاسیون آن هیچ گونه مواد شیمیایی به کار نرفته است. محصولی با اس پی اف ۱۵ که کرم محافظت پوست با عملکرد لوسیونی بوده و برای  حفاظت از پوست مناسب می باشد.

پوشش کامل و مخملی روی سطح  پوست ایجاد می کند و برای  همه  نوع پوست از نرمال تا خیلی خشک مطلوب می باشد و نمای  مات دارد. دوام آن همانطور  که در نامش ذکر شده است، ۲۴ ساعته  است.  توجه کنید که همه کرم  پودرهای لانکوم یا مک یا استی لادر، دوام و ماندگاری  شبانه  روزی نداشته و باید در بازه های زمانی مختلف تجدید شود. به خصوص در روزهای گرم تابستان.

فناوری  به کار رفته  در تولید این کرم  پودر  محبوب  این برند ، فاقد مواد حساسیت زا بوده و برای  کلیه  سنین و هر پوستی مفید می باشد. اگر پوست چرب و حساس  هم  دارید این محصول را توصیه  میکنیم. جذب مخملی این کرم پودر، از  ویژگی هایش به شمار می رود که برای  تولید آن، ۹۰ ماه لابراتورهای تحقیقاتی این برند ، وقت صرف کرده اند.

کرم پودر آیدل لانکوم با شماره های مختلف،  رنگ  متفاوتی  را به ارمغان می اورد.  رنگ پوست بژ روشن و ملایم  و تیره از جمله  رنگ بندی های این کرم  پودر به شمار می رود.

محصول تنت میراکل لانکوم

محصول تنت میراکل از برند لانکوم

TEINT MIRACLE

محصول تنت میراکل برند لانکوم ، شماره های ۰۱  تا ۰۵ و ۱۰، ۳۵ و ۴۵ داشته که برای اساس رنگ پوست های مختلف قابل  انتخاب خواهد بود. این کرم، حاوی رنگدانه  های معدنی مطلوب برای استحکام پوست بوده و از عصاره های گل رز برای تسکین بخشی به پوست سود می برد. پوشش ملایم داشته  و درخشندگی عالی آن به مدت کم تر از ۲۰ ساعت گزارش شده است.

ریمل لانکوم هیپنوز دراما

ریمل هیپنوز دراما از برند لانکوم

HYPNOSE DRAMA MASCARA

ریمل هیپنوز دراما برند لانکوم ، یک ماسکارا  مشکی  خوب و با کیفیت است که به  همراه فرچه،  برای حجم بخشی به مژه ها انتخاب  خوبی خواهد بود.سایز  بزرگ آن سبب می شود تا بیشترین سطح  تماس را با مژه ها فراهم کند  و از نوک  تا ریشه را پوشش  می دهد و کیفیت خوبی را به ارمغان می آورد و سطحی صاف و یکنواخت را در اختیار بانوان مشکل پسند قرار می دهد.  نمای  ضد آفتاب نداشته  و با هر نوع حلال  آرایشی به راحتی پاک می شود.

ریمل هیپنوز دراما از برند لانکوم

ریمل لانکوم هیپنوز دال آیز

ریمل هیپنوز دال آیز از برند لانکوم

HYPNOSE DOLL EYES MASCARA

ریمل هیپنوز دال  آیز برند لانکوم ، یک ماسکارا  مشکی رنگ خوب و البته  سبک است که سبک مخروطی  شکل فرچه آن  فرصت خوبی برای پوشش  کامل و آسان مژه بوده  و سطح  یکدست را به  ارمغان می آورد. از کالکشن HYPNOSE  DOLL بوده  و با هر حلال آرایشی به  راحتی پاک می شود. پوشش سبکش سبب می شود تا در طول شبانه  روز بتوان از ان  بهره  برد.

کرم شب لانکوم ژنیفیک ریپیر

کرم شب ژنیفیک ریپیر از برند لانکوم

GENIFIQUE REPAIR SC NIGHT CREAM

کرم شب  ژنیفیک  ریپیر لانکوم ، گزینه  ای  عالی برای افرادی است که به دنبال  روشی  برای  رفع  خستگی و افزایش  درخشندگی پوست  و ترمیم  بافت هستند. از کالکشن  GENIFIQUE و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه  ندارد. بانوان از این کرم کاسه ای برای جلوگیری از پیری  زود رس  و خستگی استفاده کنند که نقش آبرسان هم دارد.

کرم ژنفیک نوتریکس برند لانکوم

کرم ژنفیک نوتریکس از برند لانکوم

GENIFIQUE NUTRICS CREAM

کرم ژنفیک نوتریکس لانکوم ، برای تغذیه بافت پوست بانوان مناسب بوده و برای کاهش چین و چروک پوست مناسب می باشد. خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و با عملکرد کاسه  ای،  برای پرهیز از  افتادگی پوست توصیه  می شود.

کرم ژنیفیک برند لانکوم

کرم ژنیفیک از برند لانکوم

GENIFIQUE CREAM

کرم ژنیفیک لانکوم ، کرم روزانه  کاسه ای مرطوب کننده آبرسان پوست است که برای کاهش چین و چروک های پوست مفید بوده و فرمولاسیون مخملی اش، آن را مناسب جوان سازی پوست و کاهش  خشکی می کند. این کرم با مدل توتریکس فرق می  کند. اشتباه  نگیرید!

کرم ژنیفیک سولی برند لانکوم

کرم ژنیفیک سولی از برند لانکوم

GENIFIQUE  SOLEIL  DAY CREAM

کرم ژنیفیک سولی لانکوم ، کرم ضد آفتاب  با درجه  SPF  نمره  ۳۰ بوده  که پوست را در برابر اشعه  های  UVA و UVB  محافظت می کند.  خاصیت ویتامینه  نداشته و بدون بو بوده و برای جلوگیری  از خشکی پوست بانوان جوان توصیه می شود.

کرم دست نوتریکس رویال از برند فرانسوی لانکوم

کرم دست نوتریکس رویال از برند فرانسوی از برند لانکوم

NUTRIX ROYAL MAINS HAND CREAM

کرم دست نوتریکس رویال از برند فرانسوی برند لانکوم ، برای  تغذیه  کردن پوست ترمیم  بافت توصیه  می شود و برای لطافت پوست شما مناسب  خواهد بود. فرمولاسیون آن از اسید گلیکولیک اسید بوده و با خاصیت مرطوب  کنندگی، انتخاب مناسب برای روز و شب بانوان مشکل پسند و علاقمند به بهداشت پوست می باشد.

کرم چشم لانکوم ویزیونق

کرم چشم ویزیونق لانکوم

LANOME VISIONNAIRE EYE CREAM

کرم چشم ویزیونق لانکوم از محصولات گران دور چشم اما با کیفیت از این برند فرانسوی بوده که برای بانوانی که با چین و چروک  های پنجه کلاغی در پوست خود مواجه هستند و میخواهد تیرگی و پف زیر چشم  را در صبح از بین ببرند، گزینه  مناسبی است و خستگی چشم ها را محو می کند و به بازسازی بافت کمک  می  کند.  موضوعی که برای حفاظت پوست بانوان جوان اهمیت بسیار دارد. این محصول، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

کرم چشم لانکوم لیفت کننده رینرجی یوکس

کرم چشم لیفت کننده رینرجی یوکس از برند لانکوم

RENERGIE YEUX MULTI LIFT EYE CREAM

کرم چشم لیفت کننده رینرجی یوکس برند لانکوم ، با استایل کاسه ای  بنفش رنگ،  کرمی  نرم و لطیف بوده  که برای حذف سایه  های تیره  اطراف چشم مطلوب  می باشد. از کالکشن RENERGIE بوده  و نمای  لومینوس  به  پوست بانوان در طول روز و شب می دهد. برای بازسازی  بافت پوست و جوانسازی  و رفع شل  شدگی پوست صورت گزینه  خوبی  به نظر  می رسد.

کرم چشم لانکوم ژنیفیک کاسه ای مشکی رنگ

کرم چشم ژنیفیک کاسه ای مشکی رنگ از برند لانکوم

 GENIFIQUE YEUX EYE CREAM

کرم چشم ژنیفیک کاسه ای مشکی رنگ این برند ، از گران ترین محصول کرم چشم این برند است که  فرمولاسیون ژلی کرمی داشته و برای برگردانی شادابی به منطقه تیره  اطراف چشم بانوان توصیه  می شود.  این کرم، برای  استحکام بخشی به بافت صورت مطلوب بوده و خاصیت ضد آفتاب  و ویتامینه  ندارد  و برای همه  ساعات، مفید گزارش شده  است.

محصولات عطر لانکوم

لانکوم فرانسه از سال ۱۹۴۷ میلادی، نخستین محصول عطر  خود را روانه بازار کرد و ظرف ۷۰ سال  اخیر، همواره یکی از گزینه  های مهم عطر بازهای شیک پوش جهان  به شمار می رود. اگر  چه مثل عطرهای سلطنتی (AJMAL)، خیلی گران نیست، اما رایحه های شگفت انگیزی هم چون مجموعه عطره سلبریتی ها دارد. پر فروش ترین عطر این کمپانی  را می توان ترزور، تروزر نیمه  شب (میدنایت)، میراکل  و لاوی  بر شمرد که در ایران نیز طرفداران  زیادی دارد. برخی از عطرهای این  کمپانی  قیمت های بالای  ۱۰۰ دلار  دارند که می توان آن ها را از سایتهای  مرجع جهانی عطر با تخفیف خریداری کرد.

عطر لانکوم لاوندز تریانن

برند لانکوم لاوندز تریانن

LAVANDES TRIANON

لاوندز تریانن، عطری جذاب و خوش بو بوده و عطری  ۱۰۰ میل با غلظت اسانس  EAU DEAPRFUME‌ است و در گروه  بویایی  گلی-میوه  ای قرار دارد و در سال  ۲۰۱۶ میلادی  تولید شد و گزینه  خوبی برای روزههای سرد نیمه دوم سال بانوان و آقایان به شمار می رود.

عطر لانکوم ترزور زنانه

ترزور زنانه از برند لانکوم

TRESOR

لانکوم ترزور زنانه، عطری  خوشبو  و با  شروع قدرتمندی از  هلو و زرد  آلو آب دار است که حس تلخ  رایحه های چوبی  نیز در کنارش  احساس  می شود. عطری ۱۰۰ میل که محصول  ۱۹۹۰ میلادی بوده و در گروه بویایی  اورینتال  فلورال  قرار میگیرد. بانوان علامند به رایحه  های شیرین و پودری  از این عطر که قدرت بو و ماندگاری  خوبی دارد استفاده  کنند.

عطر لانکوم هیپنوز هوم مردانه

هیپنوز هوم مردانه از برند لانکوم

HYPNOSE HOMME

لانکوم هیپنوز  هوم  مردانه  عطری تلخ و مردانه  با ظاهری جدی و رسمی است و رایحه  اسطوخدوس  را به عنوان رایحه  اصلی تداعی می کند. عطری  ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE  TOILETTE  در گروه بویایی اورینتال که در سال ۲۰۰۷ میلادی  تولید و روانه  بازار شد. رایحه  شیرین و تلخ برای نیمه  دوم سال دارد.  رایحه  اصلی این  عطر  را ترکیبی  شگفت انگیز  از مشک، نعناع هندی و حس سنگین کهربا  تشکیل می دهد.

عطر لانکوم لاوی است بل زنانه

لاوی است بل زنانه از برند لانکوم

LA VIE EST BELLE

لانکوم لاویست بل  زنانه، عطری  شیرین و گرم است که با حس دوست داشتنی وانیل آغاز می شود. پخش بو و ماندگاری مطلوب داشته  و رایحه میانی زنبق،  گل یاس و شکوفه  پرتقال را تداعی می کند. رایحه اصلی  این عطر را نعناع هندی،  دانه  تونکا،  وانیل و کرم بادام سوخته  تشکیل می دهد. غلظت اسانس این عطر  EAU DE PARFUM بوده  و در گروه بویایی فلورال قرار می گیرد.  در سال ۲۰۱۲  میلادی تولید شد و به دلیل رایحه  های گرم و شیرین گل دار، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال  به شمار می رود.

عطر لانکوم جاسمین مارزیپن

جاسمین مارزیپن از برند لانکوم

JASMINE MARZIPANE

جاسمین مارزیپن، عطری  طبیعی و خوشبو است که بر  پایه رایحه  گل یاس طراحی شده و بوی نیمه  شیرین و خامه  ای آن را تداعی می کند. پخش بو و ماندگاری  مناسبی داشته و از ترکیب  نت های بادام، چوب صندل و مشک  تولید شده  است. این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE  PARFUME‌ داشته و در گروه  بویایی WOODY FLORAL MUSK قرار می گیرد و در سال ۲۰۱۶ روانه  بازار شد. گزینه  خوبی برای روزهای گرم نیمه اول  سال بانوان و آقایان است.

عطر لانکوم ترزور این لاو زنانه

ترزور این لاو زنانه از برند لانکوم

TRESOR IN LOVE

لانکوم ترزور این  لاو زنانه، عطری  شاداب و خوشبو است که شروعی دوست داشتنی از  رایحه  گل  رز داشته  و پخش  بو و ماندگای  خوبی  از ان گزارش  شده است. از پر فروش های عطر از محصولات لانکوم  بوده و رایحه اصلی آن را ترکیب مشک  و چوب درخت سدر تشکیل می دهد. عطری  ۷۵ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM  که در گروه  بویایی  فلورال  فروتی قرار میگیرد.  در سال  ۲۰۱۰ میلادی تولید شد و گزینه  خوبی  برای بانوان در  همه فصول است.

عطر لانکوم لاویست بلا له اکلت زنانه

لاوی است بلا له اکلت زنانه از برند لانکوم

LA VIE EST BELLEL ECLAT

لانکوم  لاوی است بلا له اکلت زنانه،  عطری جذاب و خوشبو با شروعی گرم و عسلی از  وانیل بوده و پخش  بو و ماندگاری بو بالایی از ان گزارش می  شود. عطری ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه  بویایی  اورینتال فلورال  که در  سال  ۲۰۱۷ میلادی روانه  بازار شد.  رایحه  میانی  را شکوفه پرتغال، گل های سفید،‌ گل یاس  و زنبق تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه اصلی از چوب صندل، وانیل و نعناع هندی جایگزین می شود.

عطر لانکوم لانوی ترزور زنانه

لانوی ترزور زنانه از برند لانکوم

LA NUIT TRESOR

لانوی  ترزور زنانه عطری شیرین و میوه  ای بوده که حضور قوی نعناع هندی ، حس تند و تیزی  را در آن به ارمغان آورده  است. رایحه  اصلی شگفت انگیزی از: نعناع  هندی، پاپیروس، بخور،  کرم بادام سوخته، وانیل، کارامل، قهوه، دانه تونکا و شیرین  بیان داشته  و با حجم ۷۵ میل،  غلظت اسانس EAU DE PARFUM دارد و در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه  بازار شد.

عطر لانکوم میراکل

میراکل از برند لانکوم

MIRACLE

از پر فروش های این برند در ایران و کشورهای مختلف جهان بوده  و عطری مدرن و خوش بو با استایل شیشه  ای صورتی که حس ملایم  ماگنولیا را با حضور نسبتا تند فلفل  سیاه تداعی می کند. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس  EAU DE PARFUM که در  گروه  بویایی FLORAL (گلی) قرار گرفته  و در سال ۲۰۰۰ میلادی روانه بازار شد.  عطری مناسب  همه  فصول که پخش بو و ماندگاری  بالایی  دارد.

عطر لانکوم هیپنوز زنانه

هیپنوز زنانه از برند لانکوم

HYPNOSE

لانکوم هیپنوز زنانه، عطری ساده و خوشبو بر پایه رایحه  وانیل است که با غلظت EAU DE PARFUME‌ در گروه بویایی اورینتال فلورال جای گرفته  و در سال ۲۰۰۵ تولید شد. رایحه  شیرین  داشته و مناسب نیمه دوم  سال .

عطر لانکوم عود بوکی

عود بوکی از برند لانکوم

OUD  BOUQUET

عود بوکی،  عطری رسمی و خوش بو از این برند بوده و ترکیبی جذاب  از  گل  رز و چوب را تداعی می کند. عطری ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DEPARFUM که در  سال  ۲۰۱۶ تولید شد و مناسب  نیمه  دوم سال آقایان و بانوان.

عطر لانکوم لاوتر عود

لاوتر عود از برند لانکوم

L AUTRE OUD

لاوتر عود عطری گرم و تلخ  با شروعی  سنگین و چوبی  از  عود و نت چوبی  است که حجم ۷۵ میل  با غلظت اسانس EAU DEPARFUM  دارد و در گروه بویایی اورینتال وودی قرار می گیرد. مناسب نیمه  دوم سال  بانوان و آقایان.

عطر لانکوم مجی نویر زنانه

مجی نویر زنانه از برند لانکوم

MAGIE NOIRE

مجی نویر زنانه، عطری کلاسیک زنانه و تلخ و نیمه شاداب و سبز دارد که در سال  ۱۹۷۸ تولید شد و رایحه  های  اصلی آن ترکیبی از  کهربا، نعناع هندی، مشک، خزه  بلوط  و بخور  می باشد.

عطر لانکوم لا وی استی بل لود اینتنس

لا وی استی بل لود اینتنس از برند لانکوم

LA VIE EST BELLE  L EAU  DE PARFUM  INTENSE

لانکوم  لا وی استی  بل لود  اینتنس،  هم چون اسم طویلش،  پخش بو و ماندگاری بالا داشته  و عطری زنانه و شیرین و دوست داشتنی می باشد. این عطر رمانتیک، در ۲۰۱۵ تولید شد و ۷۵ میل حجم داشته و مناسب  روزهای  سرد  نیمه دوم  سال  بانوان شیک پوش.

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز

ترزور میدنایت رز از برند لانکوم

TRESOR MIDNIGHT ROSE

لانکوم ترزور میدنایت رز، از جمله عطرهای پر فروش محصولات لانکوم  فرانسه  بوده  که استایل شیشه  ای  بنفش رنگ آن، رنگ  سال  ۲۰۱۸ را تداعی  می کند. عطری  مدرن  و ساده  اما شیرین و کمی ترش با غلظت EAU  DE PRFUME  که در سال ۲۰۱۱  برای  روزهای سرد  سال  بانوان طراحی شد.

عطر لانکوم پوئم زنانه

پوئم زنانه از برند لانکوم

POEME

پوئم زنانه،  عطری خوش  ساخت و رایحه  ای شیک و خوشبو است که شروعی  گرم از  گل  های ابریشم  دارد.  رایحه اصلی  این عطر  ۱۰۰ میل  تولید ۱۹۹۵  را دانه  تونکا، کهربا، مشک و وانیل تشکیل  می دهد و رایحه گلی برای نیمه  دوم  سال  است.

عطر لانکوم میراکل فوراور

میراکل فوراور از برند لانکوم

MIRACLE FORVER

لانکوم میراکل فوراور، عطری هم  چون نامش، برای همیشه  است  و شیک و تلخ و حس  زنانه  می دهد. رایحه اصلی را چوب درخت سدر، کهربا، نعناع هندی و وانیل تشکیل می دهد و ۱۰۰ میل حجم دارد و سال ۲۰۰۶ برای روزهای سرد سال  مناسب می باشد.

عطر لانکوم میراکل سو میجک زنانه

میراکل سو میجک زنانه از برند لانکوم

MIRACLE SO MAGIC

لانکوم میراکل سو میجک زنانه، عطری محصول  ۲۰۰۴ با گروه  بویایی گلی  و ۱۰۰ میل  بوده  و غلظت EAU DE  PARFUM دارد و رایحه اصلی آن را مشک، چوب درخت سدر و کهربا تشکیل می دهد.

عطر لانکوم مگنیفنیک زنانه

مگنیفنیک زنانه از برند لانکوم

MAGNIFIQUE

مگنیفنیک زنانه، عطری  رسمی و جذاب با شروع قوی از رایحه گرم  گل های زعفران بوده و حجم ۷۵ میل  با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM  داشته  و محصول ۲۰۰۸ با رایحه شیرین و گل دار  پاییزی با گروه  بویایی  WOODY FLORAL MUSK.

عطر لانکوم میراکل هوم مردانه

میراکل هوم مردانه از برند لانکوم

MIRACLE HOMME

لانکوم میراکل هوم مردانه، محصول ۲۰۰۱، رایحه  اصلی از  چوب ماهون،  چوب گایاک و خس  خس و افرا تداعی می کند  و حجم ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  داشته  و در گروه  بویایی  WOODY SPICY  قرار  می  گیرد.

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر د اورینت زنانه

ترزور میدنایت رز الکسیر د اورینت زنانه از برند لانکوم

TRESOR MIDNIGHT ROSE ELIXIR D ORIENT

ترزور میدنایت رز الکسیر د اورینت زنانه، عطری گرم و گلدار و تلخ بوده  که حس چوبی و سنگین را تداعی می کند. رایحه اصلی را نعناع هندی، چوب  درخت سد، نوعی  عود و وانیل تشکیل داده و ۷۵ میل حجم داشته و در گروه بویایی  اورینتال فلورال  قرار می گیرد. محصول  جذاب  ۲۰۱۵ این برند.

عطر لانکوم هیپنوز سنس زنانه

هیپنوز سنس زنانه از برند لانکوم

HYPNOSE SENSES

لانکوم هیپنوز سنس زنانه،  عطری خوشبو و تلخ و نیمه  شاداب است که و با محصول هیپنوز کلاسیک  فرق  دارد و حس مرکباتی شیک را تداعی  می  کند. رایحه اصلی را لادن و نعناع  هندی و دانه  تونکا تشکیل داده و محصول ۲۰۰۹ با غلظت اسانس EAU DE PARFUME  می باشد.

عطر لانکوم او دی آزور زنانه

او دی آزور زنانه برند لانکوم

O D AZUR

او دی آزور زنانه، عطر  ۱۲۵ میل  ارزان محصول  ۲۰۱۰ میلادی  است که در گروه بویایی FLORAL FUIRY  قرار می گیرد. گروه بویایی هر  عطری، مبین نوع نت های  عطر  می  باشد.

عطر لانکوم میراکل تندر ویاژ زنانه

برند لانکوم میرادکل تندر ویاژ زنانه

MIRACLE TENDREVOYAGE

لانکوم میرادکل تندر ویاژ زنانه، عطری  با استایل شیشه  ای صورتی و ۷۵ میل بوده که در سال ۲۰۰۹ تولید شد و در گروه  بویایی  گلی  قرار می  گیرد. رایحه  اصلی را چوب درخت سدر و مشک  تشکیل داده و غلظت EAU DE  TOILETTE دارد.

چگونه محصولات لانکوم تقلبی را با اصلی تشخیص دهیم؟

راه تشخیص لانکوم اصل از تقلبی آن آسان است. باید  از دستفروش  ها و مغازه  های غیر معتبر  و هم  چنین محصولاتی  که برچسب  سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور  را ندارد ،‌‌ دوری کنید.

 محصولات برند لانکوم در سایت لانکوم

مشخصات فنی محصولات کرم پودر و ریمل و عطر لانکوم در این مطلب و در سایت این برند در دسترس است. هنگام خرید، مشخصات  فنی را با مشخصات ظاهری محصول تطبیق دهید.

اگر برای انتخاب و خرید محصولات لانکوم در ایران به دنبال نمایندگی های رسمی  عرضه محصولات این برند در تهران، کیش، قشم و مراکز استان ها هستید و برای راهنمایی خرید، نیاز به مشورت دارید، سوالات خود را کامنت کرده تا بررسی شود.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا