استایل و مد آقایان

مدگردی با شکیرا و پیکه از معروف ترین زوج های هنری-فوتبالی

پیکه و شکیرا

۵۰ مدل لباس مجلسی و اسپرت جرارد پیکه و شکیرا

شکیرا ایزابل مبارک، خواننده‌، مدل و طراح رقص معروف کلمبیایی است که از سال ۲۰۱۱ میلادی با جرارد پیکه، کاپیتان محبوب ۱۹۴ سانتی متری آبی اناری پوش های بارسلونا، ازدواج کرد و از جمله معروف ترین زوج های هنری-فوتبالی یک دهه اخیر به شمار می رود. شکیرا، با آهنگ واکا واکا در جام جهانی، به شهرت زیادی رسید و هم اکنون در فهرست پر فالورهای اینستاگرام  و سلبریتی محبوب استیج های طوفانی آمریکا و اروپا همچون بیانسه، ادل، ریحانا و تیلور سویفت به شمار می رود که اتفاقا کنسرت های مشترکی نیز با آنان برگزار کرده است. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی  لوکس تهران شما را با ۵۰ مدل مو، لباس و کفش شکیرا و پیکه آشنا می کند.

با مد گردی امروز ما با این زوج مشهور سابق همراه باشید.

داستان شکیرا و پیکه همسران موفق

شکیرا و پیکه، هم چون دیوید بکهام و ویکتوریا، دو زوج فوتبالی-موسیقیایی معروف هستند که یکی از  اسپانیا و دیگری از انگلستان، میلیون ها مخاطب  در سراسر جهان دارند. تفاوت عمده زوج ویکتوریا و دیوید با شکیرا و پیکه در این است که خانواده بکهام، یک فعال کسب و کار تمام عیار است که در عرصه مدلینگ و برندینگ، صاحب روش و ساختار حرفه  ای بوده که قبلا در گفتاری  به آن اشاره کردیم و از رومئو یا دیوید، همه پولساز های جزیره به  شمار می روند. اگر چه پیکه به عنوان سفیر منگو و نایک و شکیرا به عنوان سفیر برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی معروف و هم چنین برند S به شمار می رود، اما هیچ گاه نتوانسته اند در قدو قواره های کسب و کار گسترده خاندان بکهام، قدرت نمایی کنند.

میلان و ساشا محصول ازدواج  شکیرا و پیکه است که تصاویرشان را در ادامه گفتار مشاهده خواهید کرد. شکیرا همراه با پیکه، در کمپین های تبلیغاتی برندهای محبوب جهان حضور داشته و همواره  رسانه ها از این زوج جوان معروف به عنوان زوجی نیکوکار یاد می کنند. موضوعی که در پست های اینستاگرامی شکیرا و پیکه نیز مشاهده می شود. او یکی از سفیران تبلیغاتی و برندینگ بارسلونا بوده و اتفاقا بستر آشنایی  او با جرارد خوش تیپ، جام جهانی ۲۰۱۰  آفریقای جنوبی بود.

حتما بخوانید : مدگردی با آن هاتاوی

آلبوم شناسی شکیرا

شکیرا از سال ۱۹۹۱ میلادی تا ۲۰۱۸، ۱۱ آلبوم پر فروش که بارها  جایزه گرمی و بیلبورد و آمریکای لاتین را تصاحب کرده است روانه  بازار کرده که اگر چه فروش طوفانی همچون سلنا گومز و تیلور سویفت تجربه نکرد، اما همچنان در فهرست آلبوم های پر فروش قرار دارد.

  • ۱۹۹۱: آلبوم افسون او
  • ۱۹۹۳: آلبوم  خطر
  • ۱۹۹۵: آلبوم پابرهنه
  • ۱۹۹۸: آلبوم دزدان کجایند شکیرا
  • ۲۰۰۱: آلبوم سرویس رختشویی او
  • ۲۰۰۵: آلبوم دلبستگی های ۱ و ۲
  • ۲۰۰۹: آلبوم  گرگ ماده
  • ۲۰۱۰: آلبوم خورشید در می  آید
  • ۲۰۱۴: آلبوم شکیرا شکیرا
  • ۲۰۱۷: آلبوم شخص زرین

برای آشنایی با فعالیت های او در حوزه مد و لباس و نیکوکاری به سایت اینترنتی اختصاصی  ایشان در این URL مراجعه  کنید.

مدگردی با شکیرا و پیکه

استایل شکیرا که با لباس گل دار بدون آستین یقه گرد

(مدل مو دم اسبی همسر پیکه در این استایل که با لباس گل دار بدون آستین یقه گرد ست شده است، تیپ او را در اکران انیمیشن موفق ZOTOPIA نشان می دهدکه فوریه ۲۰۱۶ به کالیفرنیا رفته بود)

شکیرا در این استایل اسپرت، شلوار جین پاره

(او در این استایل اسپرت، شلوار جین پاره طرح دار برند EXPRESS  را با تی  شرت  آستین کوتاه ساده و اکسسوری  های برنزی و چکمه های مشکی کامبت (COMBAT) ست کرده  است. تیپی در کالیفرنیا ۲۰۱۴)

کلکسیون لباس های شیک و مجلسی شکیرا

(از کلکسیون لباس های شیک و مجلسی ایشان، مدل مو صاف و روی شانه را مشاهده میکنیم که با لباس لاکچری سبز رنگ آستین بلند پوشیده  طرح دار از برند ZUHAIR MURAD ست کرده  است و در مراسم ACM AWARD شرکت کرد)

شکیرا در کالیفرنیا گردی های ۲۰۱۳

(در این تیپ اسپرت ساده، شلوار مشکی با کلاه همرنگ ست شده اما تی شرت یقه V  با کیف  رو دوشی  صورتی رنگ، ترکیب تابستانی جذاب را برای شکیرا در کالیفرنیا گردی های ۲۰۱۳ به ارمغان آورده است)

شکیرا با تونیک مشکی رنگ

(بلیز مشکی طرح دار آستین بلند همسر پیکه در این استایل، با تونیک مشکی رنگ و شلوار چرمی همرنگ ست شده است. او این استایل را برای رونمایی از برند عطر خود به نام S ست کرد)

شکیرا را در زمان مصاحبه خبری با شبکه KIIS FM

(در این استایل، او را در زمان مصاحبه خبری  با شبکه KIIS FM مشاهده میکنیم که حلقه جذاب الماس را در رویداد WANGO TANGO در لس آنجلس ۲۰۱۴ میلادی رونمایی کرد)

عینک ریبن شکیرا

(در این تیپ، عینک ریبن خود را با موهای کوتاه و کلیپس مشکی پارچه ای با کت پف دار خز مشکی ست کرده است و مادرید گردی زمستانی  را تجربه می کند)

شکیرا در این استایل شیک جذاب

(او در این استایل شیک جذاب، تاپ  یقه چرمی ضربدری مشکی و قرمز را با با شلوار مشکی گیپور طرح دار در مراسم ۴۰  PRINCIPALES MUSIC AWARD  ست کرده است)

چکمه کوتاه مشکی شکیرا

(شکیرا در این استایل، چکمه کوتاه مشکی رنگ خود را با جین مشکی پاره  (RIPPED) و تاپ نقره ای خیره کننده طرح دار ست کرده  است)

شکیرا در این استایل آبی رنگ مجلسی

(شکیرا در این استایل آبی رنگ مجلسی جذاب بدون آستین، جامه CHIFFON را در فرش  قرمز LATIN RECORDING در در نوامبر ۲۰۱۱ میلادی رونمایی کرد)

شکیرا با پیراهن یقه باز تیره رنگ

(شکیرا در این استایل، چکمه  های چرمی مشکی رنگ با پیراهم یقه  باز تیره  رنگ راه راه و کت پشمی زیپ دار  مشکی ست کرده است. کنتراست رنگ اکسسوری و کاله او در این تیپ اسپرت دوست داشتنی به نظر می رسد)

(شکیرا در این تیپ مجلسی شیک که در HOLLYWOOD WALK

(خانم ایزابل در این تیپ مجلسی شیک که در HOLLYWOOD WALK است، بلیزر  سفید رنگ با نوار های چرمی مشکی را با شلوار جین مشکی که کنتراست زیبایی  را پدید آورده،  با موهای  بلوند صاف  روی شانه ست کرده است)

شکیرا در این استایل مشکی ملیح

(شکیرا در این استایل مشکی ملیح که با رژ لب صورتی برند MAC همراه شده است، کلکسیون گوشواره  های خوشه  ای الماس را با تاپ مشکی و موهای بلوند روی شانه  ست کرده و در مراسم NRJ MUSIC AWARD  پاریس ۲۰۱۱ شرکت کرده  است)

بلیزر چرمی مشکی رنگ را با چکمه های چرمی ساق بلند شکیرا

(شکیرا در این تیپ اسپرت، بلیزر چرمی مشکی رنگ را با چکمه  های چرمی ساق  بلند و شال قرمز ست کرده  که ترکیب جذابی را در ایتالیا گردی  هایش در فوریه ۲۰۱۱ میلادی به ارمغان آورده است)

شکیرا با شلوار جین آبی پاره

(او در این تیپ اسپرت، شلوار جین آبی پاره را با کت زیپ دار کوتاه و تی شرت یقه V سفید ست کرده  است که با موهای مجعد روی شانه، استایل او را در فوریه ۲۰۱۱ نشان می دهد)

 ژاکت کلاه دار چرمی مشکی زیپ دار شکیرا

(خانم ایزابل در این تیپ،  ژاکت کلاه دار چرمی مشکی زیپ دار  را در پاریس  گردی های ۲۰۱۳  میلادی  اش به  نمایش می گذارد)

تیپ اسپرت شکیرا را در جام جهانی ۲۰۱۰ میلادی

(تیپ اسپرت همسر پیکه را در جام جهانی ۲۰۱۰ میلادی در آفریقای جنوبی  مشاهده می کنید که تیپ لیمویی رنگ خود را با دستنبدهای رنگارنگ دخترانه، ست کرده  است. او ترانه  معروف WAKA WAKA  را در فینال اسپانیا و هلند که به قهرمانی اسپانیا منتهی شد اجرا کرد که از ترانه  های معروف سال  های اخیر به شمار می رود)

شکیرا در این تیپ اسپرت

(شکیرا در این تیپ اسپرت، کت و شلوار مجلسی  مشکی را با تاپ برنزی ست کرده است و در در مراسم رونمایی از برند عطر خود یعنی S شرکت کرد)

شکیرا با چکمه های چرمی مشکی و کت زیپ دار پشمی بلند

(در این تیپ، او را با چکمه های چرمی مشکی و کت زیپ دار پشمی بلند مشاهده میکنید که با شال طوسی، استایل  اسپرت دوست داشتنی را در خیابان گردی های رم در فوریه ۲۰۰۹ میلادی  به نمایش می گذارد)

شکیرا را با عینک آفتابی

(خانم ایزابل را با عینک آفتابی ریبن در این  استایل مشاهده میکنیم)

لباس های مجلسی شیک و جذاب بلند شکیرا

(برای بانوان جوانی که عاشق لباس های مجلسی شیک و جذاب بلند هستند، این لباس قرمز رنگ که وسط آن با وسایل دکوری تزیین شده است، الگوی خیره  کننده به نظر می رسد. این تیپ را ایشان در برلین ۲۰۰۷ به نمایش گذاشت)

تیپ شکیرا

(صندل های مشکی رنگ شکیلی که در این تیپ شکیرا به  نمایش گذاشته شده است، محصولی از برند SERGIO ROSSI  است)

شکیرا در این تیپ مشکی

(خانم ایزابل در این تیپ مشکی، بوت های مشکی از برند YVES  SAINT LAURENT را با شلوار ساتین به نمایش می گذارد)

صندل های جذاب شکیرا

(صندل های جذابی که او در این تیپ به نمایش گذاشته است، محصولی فاخر از برند لاکچری ورساچه نی باشد که با لباس می نی بدون آستین و مدل مو دم اسبی  در BAMBI AWARDS  در نوامبر ۲۰۰۹ میلادی رونمایی شد)

 تیپ می نی زرد رنگ شکیرا

(در این تیپ نیز می نی زرد رنگ با طرح های نازک مشکی را با صندل های لاکچری از برند ورساچه رونمایی کرد که مربوط  به استایل های سال ۲۰۰۹ میلادی است)

شکیرا در این استایل به نسبت اسپرت

(شکیرا در این استایل به نسبت اسپرت، گردن بندهای نقره ای از برند DYLANLEX را با تاپ طرح دار ست کرده  است)

مدل کلاه های شکیرا

(مدل کلاه های همسر پیکه را در این دو طرح مشاهده می کنید که تناسب رنگ خوبی با تم استایل ایشان دارد)

رودوشی لاکچری شکیرا

(از کلکسیون کیف های رودوشی لاکچری او، شاهد کیفی از یک برند ناشناس  هستیم که در مراسم MTB  VMA ست کرد)

تیپ رسمی شکیرا و پیکه

(شکیرا در این استایل، لباس می نی مشکی رنگ طرح دار آستین بلند خود را با کت و شلوار مشکی برند دولچه گابانا جناب جرارد پیکه ست کرده است)

کلکسیون تیپ های کژوال شکیرا و پیکه

(دو طرح از کلکسیون تیپ های کژوال شکیرا و پیکه در خیابان گردی های اسپانیا)

لباس عروس شکیرا

(لباس عروس شکیرا در ویدیو تبلیغاتی EMPIRE)

شکیرا و پیکه و فرزند خردسال ۱ ساله

(شکیرا و پیکه و فرزند خردسال ۱ ساله)

لباس حاملگی شکیرا

(لباس حاملگی شکیرا در زمان بارداری فرزند اولش)

کلکسیون تیپ های مجلسی جرارد پیکه در کنار همسرش شکیرا

(از کلکسیون تیپ های مجلسی جرارد پیکه در کنار همسر خواننده اش)

گردن بند نقره لاکچری که شکیرا

(گردن بند نقره لاکچری که این خواننده در این تصویر به نمایش گذاشته است، در جریان یکی از سفرهای خاورمیانه ای در سال ۲۰۱۱ میلادی  به ایشان  اهدا شد)

هدبندمو شکیرا

(هدبند مو وقتی نقره و لاکچری باشد، چنین تیپ جذابی را روایت خواهد کرد)

 اکسسوری های نقرهای چند لایه شکیرا

(از کلکسیون اکسسوری های نقرهای چند لایه او )

کلسیون سلفی های شکیرا و پیکه

(از کلسیون سلفی های شکیرا و پیکه )

سلفی شکیرا و پیکه با تابلو مونالیزا

(سلفی شکیرا و پیکه با تابلو مونالیزا، شاهکار لئوناردو داوینچی در موزه لوور پاریس که تحت تدابیر شدید امنیتی محافظت می شود)

سلفی شکیرا و پیکه وفرزندشان

(تیپ آبی رنگ خواننده کلمبیایی را در این  عکس در شهر میلان ایتالیا مشاهده می کنید که مشغول سلفی گرفتن با پیکه است)

شکیرا در کنار بیانسه

(شکیرا در کنار بیانسه)

شکیرا در کنار ریحانا

(شکیرا در کنار ریحانا)

شکیرا و مالوما

(خواننده معروف کلمبیایی و مالوما)

شکیرا و فوتوشوت های ۲۰۱۷ میلادی

(فوتوشوت های ۲۰۱۷ میلادی)

شکیرا و فوتوشوت ۲۰۱۶

(شکیرا و فوتوشوت ۲۰۱۶)

بارسلون گردی های شبانه شکیرا و پیکه

(بارسلون گردی های شبانه شکیرا و پیکه با تیپ اسپرت)

تیپ های جذاب شکیرا و پیکه را در کنار دو پسرشان

(تیپ های جذاب شکیرا و پیکه را در کنار دو پسر آنها یعنی ساشا و میلان مشاهده می کنیم)

(جرارد پیکه با کت و شلوارهای مجلسی

(جرارد پیکه با کت و شلوارهای مجلسی  و اسپرت طرح  روشن  از برند MANGO)

پیکه کمپین تبلیغاتی برند NIKE

(جرارد پیکه را در تصویر بالا در کمپین تبلیغاتی برند NIKE‌ مشاهده می کنیم و در این عکس پایین در  کمپین MANGO)

جرارد پیکه در کت و شلوار و کراوات برند منگو

(جرارد پیکه در  این تیپ ها، محصولات کت و شلوار و کراوات برند منگو را رونمایی میکند)

شکیرا و پیکه در مراسم عروسی لیونل مسی

(لباس مجلسی بلند قرمز دنباله دار شکیرا را در کنار پیکه مشاهده میکنیم که در مراسم عروسی  لیونل مسی در سال  ۲۰۱۷  میلادی شرکت کردند)

در کانال آپارات لوکس تهران ویدیویی کوتاه از تمرین تنیس پسران پیکه در کنار مادرشان را میبینید

اینستاگردی با شکیرا و پیکه

شکیرا بیش از ۴۶ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و در فهرست پر فالورهای این شبکه به شمار می رود. صفحه او را که شما را با متن و حاشیه فعالیت های هنری و سبک زندگی دیجیتالی  اش آشنا می کند در این صفحه دنبال کنید.

 سلفی ها و شیوه آرایش شکیرا

(میلیون های لایک برای سلفی ها و شیوه آرایش شکیرا برای دو عکس بالا)

پیکه بر خلاف همسرش، خیلی در اینستاگرام فعال نیست و ۱۵ میلیون فالور دارد. صفحه او را در این  LINK  دنبال کنید.

سلفی پیکه در کنار شکیرا

(۲ میلیون لایک برای سلفی بالا که پیکه را در کنار همسرش نشان می دهد و پیکه، گوش او  را گاز گرفته است)

استایل قرمز و مشکی شکیرا و پیکه

(استایل قرمز و مشکی شکیرا و پیکه در این عکس اینستاگرامی، با بیش از ۲ میلیون  لایک و ۴۰ هزار کامنت طرفدارانشان همراه شد)

حتما بخوانید : مدگردی با آیشواریا رای

درس هایی از مد و لباس شکیرا

شکیرا با آنکه زیر  ۱۶۰ سانتی  متر قد دارد، اما همواره  تلاش  کرده تا از لباس  هایی که قد او را بیش از اندازه کوتاه  نشان بدهد پرهیز می کند. لباس های همرنگ و پرهیز  از لباس  های  چهار خانه  بزرگ که گزینه خوبی برای کوتاه اندام ها نیست،  برنامه طراحی استایل ایشان را تشکیل می دهد. طراحی مد او، الگوهای خوبی برای بانوان قد کوتاه لاغر اندام  است.

پوست صاف، یکدست و یکرنگ و بدون چین و چروک شکیرا، محصول نوشیدن آب کافی و استفاده از ضد آفتاب  هایی با رنج اس  پی اف  ۱۵ به بالا است. استفاده از سرم پاکسازی صورت ویتامینه، بخشی از فرآیند آرایشی او را در طول هفته تشکیل می دهد. اگر به  تصاویر بالا توجه کرده  باشید، ایشان علاقه  زیادی به ریمل داشته  و ریمل مشکی و قهوه ای ، گزینه های محبوب ایشان است  که با موهای های  لایت، تیپ دوست داشتنی را برایش  به  ارمغان می آورد که معمولا با شلوار  جذب  جین ست می شود.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

کدام لباس شکیرا را بیشتر می پسندید؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا