استایل و مد بانوان

مدگردی با کایلی جنر ۲۰ ساله

کایلی جنر

کایلی جنر (به انگلیسی:  KYLIE  JENNER)، مدل و شخصیت تلویزیونی ۱۷۰ سانتی متری متولد ۱۰ آگوست ۱۹۹۷  میلادی در لس آنجلس آمریکا است و خواهر کندال جنر ، فعال مد و لباس و خواهر ناتنی کیم کارداشیان و کورتنی کارداشیان به شمار می رود. عکس های قبل از عمل و بعد از عمل جراجی کایلی جنر نشان می دهد که او برای حفظ استایل مدلینگ خود، پول های زیادی خرج می کند. کایلی پس از ازدواج با تراویس اسکات خواننده و تولد فرزندش استورمی وبستر نیز همچنان به  فعالیت های مدلینگ ادامه  می دهد. گزارش امروز سرویس مدگردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با ۶۰ مدل لباس اسپرت و مجلسی، کیف و کفش و کلکسیون طلا و جواهرات لاکچری کایلی جنر که این روزها در فهرست پر فالورهای اینستاگرام قرار دارد آشنا می کند.

حتما بخوانید : مدگردی با کیم کارداشیان : ملکه سلفی بازهای اینستاگرام

با مدگردی امروز ما به روایت کایلی همراه باشید که فقط  در دنیای مد و سهامداری برند NIP+FAB و BELLAMI HAIR نقش  فعالی ندارد. بلکه توییت او در ژانویه  ۲۰۱۸ میلادی مبنی بر پایان استفاده از  SNAP CHAT  سبب شد تا ارزش سهام این اپلیکیشن پیام رسان محبوب، ۱ میلیارد دلار سقوط کند!

کایلی جنر جوان ترین میلیاردر خودساخته آمریکا

مجله «فوربز» در گزارشی اعلام کرد کایلی جنر از خانواده کارداشیان ها جوان ترین میلیاردر خودساخته آمریکا است او در سال ۲۰۱۶ شرکت ارائه دهنده لوازم آرایشی خود که در ابتدا شامل بسته رژلب و مداد آرایشی به قیمت بست و نه دلار بود را تاسیس کرد و تا کنون بیش از ۶۳۰ میلیون دلار از همین کمپانی کسب کرده است این مجله ارزش کمپانی کایلی جنر را ۸۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.
نا گفته نماند پس از انتشار این گزارش موجی از انتقاد ها ، نسبت به استفاده از #زنان_خودساخته برای کایلی جنر را به همراه داشت چرا که منتقدان او را خودساخته نمیدانند و ثروت و شهرت کارداشیان ها را پشتوانه کسب و کار او دانستند.

مجله فوربز کایلی جنر میلیاردر خودساخته

     : How Kylie Jenner leveraged her massive social media following to build a $900M cosmetics fortune

(تصویری از عکس روی جلد مجله فوربز که آن را در توییتر نیز منتشر کرده است )

جشنواره کیف، کفش، لباس، اکسسوری و طلا و جواهرات کایلی جنر

طلا و جواهرات کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل  که با لباس مجلسی  طرح  دار  لاکچری در MET GALA در سال  ۲۰۱۷ ست شده است، مدل مو پلاتینیومی خود را با گوشواره  ای از فرد لیتون همراه کرده  که آرایش ملایم صورتی با ریمل  پر رنگ از MAC، جذابیت چهره را افزایش داده  است)

کایلی جنبر در این استایل

( کایلی جنر در این استایل، صندل های  مشکی بند دار را از برند DSQUARED2 با ژاکت مشکی تک شانه از برند VETEMESNTS X REEBOK ست کرده است که ترکیب اسپرت جالب از او در مراسم TRVAIS SCOTT PARTY  در نیویورک ۲۰۱۷ میلادی به شمار می رود)

کایلی جنر در این استایل مشکی رنگ اسپرت

(او در این استایل مشکی رنگ اسپرت، شلوارهای مشکی از برند ALEXANDER  WANG  را با کفش های سفید آدیداس ست کرده است. )

کایلی جنر با لباس کوتاه سفید رنگ

( کایلی جنر با لباس کوتاه سفید رنگ از برند کلوین کلین با کت خز شیک قرمز رنگ ست کرده است و با کفش اسپرت سفید آدیداس، به دیدار نامزد جدیدش TYGA در نیویورک  می رود)

 کایلی جنر در این تیپ اسپرت

( کایلی جنر در این تیپ، یکی از استایل های جذاب اسپرت خود را با لباس های LEVI’S نشان می دهد که با کمربند توردار بزرگ آبی با سگگ فلزی ست شده است. چکمه های کوتاه چرمی PVC  او در این تیپ اسپرت، از برند YEEZY می باشد)

کایلی جنر در این استایل اسپرت مشکی

( کایلی جنر در این استایل اسپرت مشکی، سویشرت کلاه دار از برند VETEMENTS X CHAMPION را با شلوار  مشکی که نوارهای آبی و قرمز  بلند دار ست کرده  است. استایلی در  ژانویه ۲۰۱۷)

کایلی جنر در این تیپ مشکی اسپرت زمستانی

( کایلی جنر در این تیپ مشکی اسپرت زمستانی،  ژاکت طرح نظامی از برند VETEMENTS X CANADA  را با شلوار مشکی رنگ از  برند VETEMENTS X  JUICY COUTURE ست کرده است که استایل  او را در ژانویه  ۲۰۱۷ نشان می دهد)

کایلی جنر در این تیپ سفید

( کایلی جنر در این تیپ سفید که با بوت بلند چرمی بنفش همراه شده است، لباسی  از برند PrettyLittleThing را با بوت جذاب از برند BALENCIAGA ست کرده  که برای پارتی گردی های زمستانی در آوریل ۲۰۱۷ میلادی  انتخاب  شده بود)

کایلی جنر در این استایل اسپرت تابستاانی

( کایلی جنر در این استایل اسپرت تابستانی، شلوار جین روشن کلاسیک از برند GOOD AMERICAN  را با اسنیکرهای سفید برند PUMA و تاپ آستین کوتاه  از برند TOPSHOP و کیف لاکچری برند هرمس ست کرده است. قیمت همین استایل جین  بیش از ۳۰ هزار دلار آمریکا براورد می شود. )

کت قهوه ای نارنجی رنگ کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، ترنچ کت قهوه ای نارنجی رنگ جذابی را برای شرکت در مراسم NOTBU  در نیویورک  ۲۰۱۷  ست کرد)

موهای بلند بلوند کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، موهای بلند بلوند روی شانه خود را با یکی از لاکچری ترین لباس های مجلسی یقه  بسته  بدون آستین خود در مراسم هارپر بازار در سال  ۲۰۱۴  ست کرد)

موهای موج دار مشکی روی شانه کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، موهای موج دار مشکی روی شانه را با دکلته آبی رنگ از برند MARIE CLAIRE ست کرده است که با فونداسیون های صورتی کم رنگ، تیپ ملیحی برایش به ارمغان آورده  است)

کایلی جنر را با ژاکت زیپ دار قهوه ای

(در این استایل،‌ایشان را با ژاکت زیپ دار قهوه ای از برند GANNI  مشاهده می کنیم که با عینک ریبن و هم  چنین اسنیکر چرمی سفید از برند محبوبش یعنی PUMA همراه شده است. استایلی در جولای  ۲۰۱۶ میلادی)

تی شرت سفید رنگ با عینک آفتابی کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، تی شرت سفید رنگ با عینک آفتابی با شیلد آینه ای از برند QUAY را با کیف رو دوشی  آبی  کمرنگ از برند HERMES ست کرده است)

رو دوشی مشکی از برند هرمس برای کایلی جنر

( کایلی جنر در این تیپ اسپرت، کیف رو دوشی مشکی از برند هرمس را با ژاکت مشکی قهوه  ای ساده آستین بلند از برند YEEZY ست کرده  است)

عینک آفتابی بزرگ از برند QUAY کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل،‌ عینک آفتابی بزرگ  از برند QUAY را با ژاکت قهوه  ای  زیپ دار ست کرده است. تیپ او را در فرودگاه  لس آنجلس  در ۲۰۱۶ مشاهده میکنید)

صندل های نقره ای گایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل،  صندل های نقره ای از برند GIAVITO  ROSSI  را با لباس مشکی  بدون آستین از ENZA COSTA  در نیویورک گردی های ۲۰۱۶ ست کرده است)

بلوز تاپ آبی کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل،  بلوز تاپ آبی  رنگ طرح دار  با یک دامن کوتاه  آبی از برند BALMAIN  و بوت های بلند قهوه ای ست کرده است. تیپی از او در جولای  ۲۰۱۶)

لباس مشکی کوتاه بند دار بدون آستین کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، لباس  مشکی کوتاه بند دار بدون آستین را با پیراهن سفید رنگ آستین کوتاه ست کرده  است که محصولی از برند THE ROW  به شمار می رود. او این پوشش را در مراسم REVOLVE DESERT HOUSE در آوریل ۲۰۱۶ میلادی  به  نمایش  گذاشت)

کایلی جنر در این پوشش سفید رنگ

( در این پوشش سفید رنگ، کت رافل و شلوار جذب سفید رنگ مجلسی از برند BALMAIN را به نمایش می گذارد که در مراسم MARIE CLAIRE FRESH FACES بر تن کرده  بود و با کیف دستی سفید از هرمس همراه شده است)

کایلی جنر در این تیپ اسپرت پاییزی

( کایلی جنر در این تیپ اسپرت پاییزی، شلوار چرمی مشکی جذب را با ژاکت VON DUTCH در لس آنجلس ست کرد. اسنیکر مشکی رنگ او در این پوشش پاییزی نیز از برند CONVERSE  است که با شلوار چرمی مشکی از برند J BRAND، ترکیب  دیدنی را به ارمغان می آورد)

سایه چشم خنثی کایلی جنر

( در این تیپ، سایه چشم خنثی را با یک ظاهر آرایشی  مایل به  صورتی با هد بندی از برند LOUIS  VITTON  ست کرده  است و در مراسم REVOLVE DESERT  HOUSE  حضور  یافت)

کایلی جنر در این پوشش

( کایلی جنر در این پوشش، تی  شرت قرمز  رنگ را با مدل مو مشکی روی  شانه  با کوله پشتی زنجیر دار از برند  GUCCI  ست کرده  است)

موهای بلند مشکی صاف روی شانه کایلی جنر

( در این تیپ، موهای بلند مشکی صاف روی شانه را با بلوز گل بهی در مراسم SUGAR FACTORY در فلوریدا ۲۰۱۶ ست کرد)

تیپ اسپرت کایلی جنر

(نگاهی نزدیک تر به تیپ اسپرت کایلی جنر )

دکلته مشکی با رژ لب مات کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، مدل مو صاف بلوند روی شانه را با دکلته مشکی با رژ لب مات ست کرده است)

یکی از تیپ های ملیح مجلسی کایلی جنر

(او در این استایل، یکی از تیپ های ملیح مجلسی خود را با رژ لب صورتی از برند NIP+FAB  با لباس مشکی و سفید ست کرده است . مدل مو همیشگی بلند روی شانه، ترکیب  خوبی در این  پوشش به نظر می رسد)

رژ لب صورتی کایلی جنر

(ایشان در این مدل  مو مشکی موج  دار، در بیستمین سالگرد مراسم GQ  در لس آنجلس ۲۰۱۵  شرکت کرد)

لباس چاپی از برند ورساچه کایلی جنر

(تیپ تابستانی او در این استایل،‌ لباس چاپی از برند ورساچه بوده که با کفش های مشکی  شیک از برند GIANVITO ROSSI ترکیب زیبایی را برای یک لباس اسپرت به ارمغان آورده  است)

مدل مو صاف بلند کایلی جنر

(در این ست،‌ شاهد مدل مو صاف بلند روی شانه هستیم که با رژ لب صورتی، دکلته مشکی ظریف  کاری  شده  را با عینک  آفتابی از برند CHRISTIAN DIOR  ست کرده  است)

عینک آفتابی مستطیل شکل کایلی جنر

(در این ترکیب، شاهد عینک آفتابی مستطیل شکل با فریم مشکی از برند TOM FORD هستیم که با کت پشمی سورمه ای رنگ  کریستین دیور ست جذابی را برای پاییز گردی  هایش به نمایش می گذارد)

کمربند سبز رنگ بزرگ کایلی جنر

( کایلی جنر پشت تبلیغات H&M، غول تولید پوشاک ارزان و پر فروش سوئدی ها، کمربند سبز رنگ بزرگی از برند BALMAIN و اچ اند ام را با یک لباس لاکچری طرح دار به نمایش می گذارد)

کت پشمی بلند لاکچری کایلی جنر

( کایلی جنر ، کیف چرمی مشکی کوچک زنجیر داری از برند ژیوانشی – پاندورا (GIVENCHY PANDORA)  را کت پشمی بلند لاکچری از دیور ست کرده است که با عینک مستطیلی تام فور و مانیکور  آبی نفتی  از MAC،  ترکیب اسپرت شکیلی را برایش به ارمغان آورد)

مدل مو صاف روی شانه بلوند کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، مدل مو صاف روی شانه بلوند با ریشه های تیره را در مراسم COSMOPOLITAN  CELEBRATION رونمایی می کند)

کت پشمی مشکی از برند WANG کایلی جنر

( در این تیپ، کت پشمی مشکی از برند WANG را با طرح خاص شانه ای در مراسم VERA WANG را به نمایش می گذارد)

بافتنی قهوه ای کایلی جنر

(خانم کایلی جنر در این استایل، مدل مو موجی مشکی بلند روی شانه را با بافتنی قهوه ای طرح دار ست کرده است. کالیفرنیا ۲۰۱۵)

 آرایش غلیظ و سایه چشم خنثی کایلی جنر

( کایلی جنر در این تیپ ملیح، همان مدل مو همیشگی را با آرایش غلیظ و سایه  چشم خنثی، در مراسم  KRIS’S HAUTE LIVING  ست کرده  است)

 پولیش ناخن پاستلی کایلی جنر

(ایشان در این تیپ، موهای بلند مشکی را با پولیش ناخن پاستلی را با لباس طرح دار رنگارنگ جذابش ست کرده است که عینک آفتابی از برند محبوبش یعنی تام  فورد، استابل  تابستان گردی  هایش را مونترال  کانادا، دوست داشتنی تداعی می کند)

مدل میکاپ کایلی

( در  این تیپ،  مدل مو دم اسبی را با رژ لب تیره  که به ندرت استفاده  می کند ست کرده است. مدل میکاپ او زیاد دیده نمی شود اما در این تم آرایش، رنگ مطلوبی به نظر می رسد و کنتراست خوبی با مدل مو نسکافه ای اش  دارد. بانوان جوان، به ترکیب  رنگ ها توجه کنند)

 لباس پر زرق و برق طلایی کایلی جنر

(از تیپ های بلند خیره کننده و مجلسی کایلی جنر ، شاهد لباس پر زرق و برق طلایی ایشان هستیم که از برند SHADY ZEINELDINE رونمایی شده  است و در مراسم ESPYS به  تن کرد)

 لباس هالتر خاکستری رنگ کایلی جنر

(در این استایل اسپرت، شاهد لباس  هالتر خاکستری  رنگ او هستیم که توسط NBD تولید شده و کمربند ظریف طلایی رنگ، ترکیب جذابی را برای این استایل ساده  لس آنجلسی به  ارمغان آورده  است)

لباسی از چرم جیر برای کایلی جنر

( کایلی جنر در این استایل، لباسی از چرم جیر که محصولی از برند TAMARA MELLON بوده  را با شلوار چرمی از همان برند ست کرده  است. مدل مو بلند روی شانه ایشان بر  خلاف ۴۰ مدل قبلی، متفاوت به نظر  می رسد)

کت سفید و جلو باز بدون دکمه کایلی جنر

(او در این استایل که با کت سفید و جلو باز بدون دکمه ساده پشمی از برند  KIMORA LEE  SIMMONS ست شده است، لباس مشکی از برند BALMAIN  را که برند مورد علاقه اش می باشد را ست کرد)

کت سفید از برند TOPSHOP کایلی جنر

( او در این استایل سلفی، کت سفید از برند TOPSHOP را با لباس قرمز رنگ بلند ست کرده است که ترکیب رنگ جالبی  برای طراحی مد تابستانی دارد)

 مدل مو بلند مشکی موج دار کایلی جنر

( کایلی جنر با مدل مو بلند مشکی موج دار، تاپ قرمز ساده از برند TOPSHOP را در کالیفرنیا گردی های ۲۰۱۵ میلادی به نمایش می گذارد)

مدل مو flip کایلی

(او در این استایل، مدل مو flip را با کت مشکی یقه  باز ساده ست کرده است)

دستان تتو شده حنایی و مانیکور نارنجی کایلی جنر

( این خانم مدل در این تیپ، دستبند طلایی برند CARTIER  را با دستان تتو شده حنایی و مانیکور نارنجی طراحی کرده که ترکیب جالبی  برای تیپ های اسپرت است)

لباس چرم جیر از برند BALENCIAGA کایلی جنر

( کایلی جنر در این ترکیب، لباس چرم جیر از برند  BALENCIAGA را با کیف دستی سبز زیتونی همراه کرده است)

صندل های والنتینو کایلی جنر

( کایلی جنر ، در این استایل، کیف دستی کوچک از برند RAWWOLF را با لباس  کوتاه  طرح دار از برند BALMAIN  ست کرده  و صندل های والنتینو ، ترکیب فاخری  به این طراحی مد لاکچری در مراسم  MTV  VIDEO در سال  ۲۰۱۵  داده  است)

لباس کوتاه یقه اسکی کایلی جنر

( کایلی جنر ، لباس کوتاه یقه اسکی قهوه ای رنگ از برند MISTRESS  ROCKS را با صندل جذابی از برند STUART WEITZMAN و کیف چرمی قهوه ای از برند لاکچری HERMES ست کرده  است)

همراهان گرامی

اگر قصد سفارش و خرید محصولاتی را دارید که توسط کایلی در گفتار  امروز معرفی شد، سوالات خود را از طریق کامنت با کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

دنیای مدو لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا