استایل و مد بانوان

مدگردی با پنه لوپه کروز، هنرپیشه فیلم اصغر فرهادی

پنه لوپه کروز (به انگلیسی: Penelope Cruz Sanchez) بازیگر  ۱۶۸ سانتی متری متولد ۱۹۷۴ میلادی در شهر مادرید اسپانیا است که در دو دهه اخیر به  عنوان مدل و هنرپیشه فعالیت دارد. او سابقه مدلینگ برای برندهای سرشناس لاکچری همچون:  MANGO, RALPHLAUREN,  L’OREAL را به همراهی خواهرش مونیکا در کارنامه دارد و به عنوان عاشق رنگ قرمز، در ده ها فیلم و سریال ایفای نقش کرد.

همکاری او با اصغر فرهادی، کارگردان نامدار اسکاری ایران در فیلم همه می دانند (EVERYBODY KNOWS) وی را به شخصیتی معروف برای اهالی سینما و هنر ایران تبدیل کرده است. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران تلاش می کند تا شما را با ۵۰ مدل آرایش، مدل مو، مدل لباس و جواهرات و اکسسوری های پنه لوپه کروز آشنا کند.

با مد گردی امروز با پنه لوپه کروز همراه باشید.

مدل های مو پنه لوپه کروز

(مدل های مو پنه لوپه کروز با استایل های کژوال شیک)

همسر پنه لوپه کروز و فیلم های سینمایی

(پنه لوپه و خواهرش مونیکا در فوتوشوتی از برند منگو)

کوتاه از پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز،  هنرپیشه خوش چهره و خوش استایل اسپانیایی، تنها هنرپیشه اسپانیایی است  که موفق  به کسب  جایزه اسکار  شد و نامش در پیاده  روی  مشهور  هالیوود با نصب ستاره ای  درج  شد. او  تنها بازیگر اسپانیایی  است  که موفق به همکاری با اصغر فرهادی، کارگردان نامدار  ایرانی برنده ۲  جایزه اسکار بهترین فیلم  غیر انگلیسی  زبان شده است. هم چون شارلیز ترون، حضور او در عرصه سنیما نیز به واسطه آشنایی با یک آژانس استعداد یابی سینمایی مرتبط است. از  سن ۱۵ سالگی به تلویزیون آمد و با فیلم خامون محصول ۱۹۹۲ میلادی روی پرده ای نقره ای سینما رفت. حضور گسترده او در عرصه سینما و مدلینگ را باید از سال ۲۰۰۰ میلادی دانست که موفقیت  های بسیاری برایش به ارمغان آورد.

حتما بخوانید : مدگردی با آن هاتاوی

همسر پنه لوپه کروز و فیلم های سینمایی

پنه لوپه کروز در سال ۲۰۱۰ میلادیبا خاویر باردم (JAVIER BARDEM) ازدواج کرد و دو فرزند به نام LUNA و LEO دارد. خواهر و برادر معروف او نیز مونیکا کروز، ادواردو کرو و سلما نام دارد که در فعالیت های هنری اشتغال دارند.

لباس لاکچری پنه لوپه کروز در کنار همسرش خاویر باردم

(لباس لاکچری این بازیگر در کنار همسرش خاویر باردم که کت و شلوار شیک و مجلسی از زارا به تن کرده است)

نقش آفرینی در فیلم های مطرحی چون: عید کریسمس، صحرا، جی فورس، ولور از جمله  عوامل طی شدن سریع مسیر خانم پنه لوپه سانچز در حوزه  هنری در یک دهه اخیر  به شمار می رود. او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش  اول  زن را در سال ۲۰۰۸ میلادی  برای بازی در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا به کارگردانی وودی  آلن، کارگردان شهیر  فرانسوی  تصاحب کرد  و ۲ سال  قبلش  نیز گلدن گلوب را به خانه  برد. به  همین  خاطر، وارد کت والک ها و فوتوشوت های طوفانی لورئال فرانسه و مانگو و رالف لورن آمریکا شد.

لباس پنه لوپه کروز در زمان دریافت جایزه اسکار

(لباس پنه لوپه کروز در زمان دریافت جایزه اسکار)

تبلیغ پنه لوپه کروز برای برند لوازم آرایشی لانکوم

(تبلیغ او برای برند لوازم آرایشی لانکوم)

تبلیغ پنه لوپه کروز

(تبلیغ پنه لوپه کروز برای برند لوازم آرایشی L’OREAL)

(تبلیغ بازیگر اسپانیایی برای برند لباس  مردانه و زنانه رالف لورن)

پدر و مادر او،  فروشنده و تعمیرکار خودرو بودند و او از  خانواده ای معمولی در منطقه متوسط مادرید پرورش  یافت. برای کسانی که طرفدار محصولات آرایشی و بهداشتی L’OREAL  فرانسه از جمله ریمل و رنگ مو و سایه  چشم هستند ، تبلیغات خانم کروز  برای این برند معروف  در سال ۲۰۰۶  میلادی فراموش  نمی شود. سال هایی که او در  اوج بود و با لباس های رنگارنگ خوش دوخت، طوفانی از برندهای  مطرح را در  فرش قرمز اسکار و بفتا و گلدن گلوب به نمایش می گذاشت.

تصویری از استایل های کژوال و مجلسی پنه لوپه کروز

(تصویری از استایل های کژوال و مجلسی همسر خاویار باردم از برند ARMANI  PRIVE)

مجلاتی هم چون ماکسیم و امپایر در سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ میلادی، پنه  لوپه کروز را در فهرست جذاب ترین هنرپیشه های زن جهان  قرار دادند و همین  عوامل سبب شد تا او با چهره اسپانیایی، در فهرست مدل های تبلیغاتی محصولات آرایشی مثل لانکوم (LANCOM)  قرار بگیرد. پنه  لوپه  کروز تا کنون بارها هم چون تیلور سویفت،  سلنا گومز و جانی دپ، روی جلد مجلات  معروف مد و لباس جهان از هارپر بازار تا ووگ و PEOPLE  رفته  و یکی از سوپر  استارهای هالیوود  از جنوب  اروپا محسوب می شود.

اینستاگرام پنه لوپه کروز

(تصویر او روی جلد مجله ELLE و VOGUE)

اینستاگرام پنه لوپه کروز

خانم کروز در اینستاگرام خیلی فعال نیست و حدود ۷۰۰ پست به اشتراک گذاشته  و بیش از ۳  میلیون  فالور دارد. برای مشاهده پشت صحنه  بازی  ایشان در فیلم جدید اصغر فرهادی  به نشانی او در این آدرس بروید.

(تبلیغ اینستاگرامی خانم کروز

(تبلیغ اینستاگرامی او برای کالکشنی از برند محبوب کیف ایشان: CARPISA.  برای اطلاعات بیشتر به صفحه  @CARPISA در اینستاگرام مراجعه کنید  که برندی با همکاری کروز است.)

فوتوشوت های پنه لوپه با کاپریسا

(از فوتوشوت های ایشان با کاپریسا در اینستاگرام)

همکاری پنه لوپه کروز با اصغر فرهادی در EVERYBODY KNOWS

(پست اینستاگرامی  خانم بازیگر به مناسبت پایان فیلمبرداری  فیلم همه  می دانند اصغر فرهادی. وی از این هشتگ ها برای دیده شدن بیش تر این عکس استفاده کرد)

festivalducannes #asgharfarhadi  !#everybodyknows  #cannesfilmfestival

#incompetition #asgharfarhadi   @bardemantarctic@ricardodarinok

همکاری پنه لوپه کروز با اصغر فرهادی در EVERYBODY KNOWS

پنه لوپه کروز در چند سال اخیر به واسطه ارتباط با خاویر  باردم  و هم چنان  همکاری با اصغر فرهادی بر سر پروژه جدید ایشان بر  سر زبان ها افتاد. پروژه سینمایی  اسپانیایی  زبان اصغر فرهادی  که پس از فیلم جدایی نادر از سیمین و فیلم فروشنده  که برایش ۲  اسکار به ارمغان آورد، جدید ترین فعالیت سینمایی این نابغه جدید هنر هفتم  از ایران به شمار می رود که سبب شده  تا سوپر استار اسپانیایی زبان  هالیوود  با آن همکاری کند. افتخاری که هم برای کروز و هم  برای اصغر فرهادی، سبب معروفیت  و فروش بالای  فیلم در  ایران و سایر  نقاط جهان خواهد شد.

مد گردی با پنه لوپه کروز

(تصویری از سکانس فیلم اصغر فرهادی با حضور خاویر باردم و پنه لوپه کروز)

خانم کروز در  اواسط سال ۲۰۱۷ میلادی  در گفتگو با مجله THE  WEEK گفته  بود که همکاری او با اصغر  فرهادی  تا نوامبر  ۲۰۱۷ میلادی طول کشید و دوشنبه  های بسیاری  او سر فیلمبرداری سکانس های فیلم همه  می دانند  اصغر فرهادی حاضر شد. او گفته  بود که با وجود ۲۰ سال سابقه  فعالیت  سینمایی با کارگردان های بزرگ سینما، اما همچنان از اصغر فرهادی، کارگردان اسکاری ایران، چیزهای زیادی را آموخته  است به خصوص آن که اصغر فرهادی  به زعم  او، از زمان برای حقیقت سازی استفاده می کند.

پشت صحنه فیلم اصغر فرهادی با حضور خاویر باردم و پنه لوپه کروز

(پشت صحنه فیلم اصغر فرهادی با حضور خاویر باردم و همسرش)

پنه لوپه  کروز به  عنوان هنرپیشه اصلی  فیلم  جدید اصغر  فرهادی  ایفای  نقش کرده است و علاوه بر ایشان، شاهد نقش آفرینی نام  های مطرح اسپانیایی  در این فیلم  از جمله  ادوارد  فرناندز، باربارا  لنی، الویر مینگز،  روژه کاسا مایور  و هم چنین  ریکاردو دارین، بازیگر شهیر  مرد سینمای  اسپانیا در  هشتمین ساخته  بلند اصغر فرهادی هستیم.

اگر درباره جزییات جدید ترین فیلم بلند سینمایی اصغر فرهادی می خواهید بدانید باید بگوییم که این  فیلم  به  عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن فرانسه (۱۸ اردیبهشت ۹۷)  انتخاب شد و نخستین افتخار برایش در اکران جهانی رقم خورد. فیلم  بزودی در سینماهای ایران به  نمایش در می آید. اما هنوز تاریخ زمان اکران فیلم  همه  می دانند اصغر فرهادی مشخص نشده است.

پنه لوپه کروز با انتشار سلفی بالا با اصغر فرهادی

(۲۸ نوامبر  ۲۰۱۷، پنه  لوپه کروز با انتشار سلفی بالا با اصغر فرهادی، از پایان مراحل فیلمبرداری خبر داد)

متن زیر به ستایش پنه لوپه از اصغر فرهادی حکایت دارد:‌

Last day of shooting #todoslosaben with this amazing genius #asgharfarhadi. We have been together in this adventure since the month of August and I’m so grateful to this #masteroflife for making me part of this.

در خلاصه  داستان فیلم همه می دانند اصغر فرهادی آمده  که کارولینا که نقش آن را پنه لوپه کروز بازی می کند، برای دیدار خانواده اش از بوینس آیرش آرژانتین رهسپار اسپانیا می شود تا تجدید دیداری با خانواده اش باشد. اما  اتفاقات جالبی  که اصغر فرهادی در سناریوی  فیلم رقم  زده  سبب می شود تا این بازدید، با اتفاقات  غیر منتظره ای برای کارولینا همراه شود تا زندگیش را تحت تاثیر قرار دهد. لوکیشن های مختلف جذابی که اصغر فرهادی برای این فیلم ترتیب داده، مخاطبان ایرانی را با فرهنگ و سبک زندگی و طبیعت بخش هایی از اسپانیا آشنا می کند.

خوزه لوییس آلکاینه، مدیریت فیلمبرداری  جدید ترین اثر اصغر فرهادی را عهده  دار است و سه شرکت بزرگ هنری از فرانسه، اسپانیا و ایتالیا هم چون  LUKY RED, MORENA FIL و هم  چنین MOMENTO، تهیه کنندگی فیلم همه می دانند را بر عهده  دارد. طراحی لباس جدید ترین ساخته اصغر فرهادی  توسط سونیا گرانده، طراح لباس شهیر اروپایی انجام شده و تدوین گری آن را نیز هایده صفی یاری صورت دارد.

تجلیل روایتی از همکاری پنه لوپه کروز و خاویر باردم با اصغر فرهادی

(تجلیل روایتی از همکاری پنه لوپه کروز و خاویر باردم با اصغر فرهادی در فیلم همه می دانند در کن فرانسه)

سایت سینمایی معروف ورایتی بارها در گزارشاتی به تحلیل جدید ترین ساخته اصغر فرهادی در اکران های جهانی در سال ۲۰۱۸ میلادی پرداخته است.

مد گردی با پنه لوپه کروز خوش استایل و دوست داشتنی

مدل مو و لباس و جدید ترین استایل پنه لوپه

(این بازیگر، با موهای بلند مشکی موجی، در این استایل، در مراسم UNION DE ACTORES  AWARDS در سال ۲۰۱۸ میلادی در شهر مادرید اسپانیا شرکت کرد . این مدل مو و لباس، جدید ترین استایل ایشان به شمار می رود)

پنه لوپه کروز در این استایل، موهای مشکی بلند روی شانه

(پنه لوپه کروز در این استایل، موهای مشکی بلند روی شانه را با ژاکت چرمی از برند VERSACE  ست کرده است و دامن کوتاه مشکی از همین برند (ورساچه) را در تیپ زمستانی خود وارد کرده  که ترکیب جذابی  با کمربند طلایی مشکی رنگ را تداعی می کند. )

پنه لوپه کروز در این استایل دکلته بدون بند آبی

(او در این استایل، دکلته بدون بند آبی رنگ شینگون را در جشنواره فیلم سزار پاریس در ۲ مارچ ۲۰۱۸ میلادی پاریس با گوشواره های بدلی نمایش می دهد)

جذاب ترین استایل های پوشیده بلند پنه لوپه کروز

(از جذاب ترین استایل های پوشیده بلند این بازیگر می توان به این استایل اشاره کرد که موهای بلند مشکی روی شانه را با گوشواره های نقره ای در مراسم  GAYA CINEMA AWARD که سوم فوریه در ماردید برگزار شد ست کرد)

موهای بلند قهوه ای تیره این بازیگر اسپانیایی

(موهای بلند قهوه ای تیره این بازیگر اسپانیایی در مراسم اکران فیلم سینمایی  LOVING PABLO)

کلکسیون طلا و جواهرات خوش تراش پنه لوپه

(پنه لوپه کروز در این عکس، از کلکسیون طلا و جواهرات خوش تراش خود،  گوشواره ای از برند فرد لیتون را با لباس مشکی مجلسی ساده ست کرده است و در اکران  فیلم MURDER ON THE ORIENT EXPRESS در لندن ۲۰۱۷ شرکت کرد)

پنه لوپه کروز در این استایل گوشواره های ساده و شیکی

(پنه لوپه کروز در این استایل، گوشواره های ساده و شیکی از برند ATELIER SWAROVSKI  را به نمایش می گذارد)

پنه لوپه کروز با مدل مو کوتاه را با تاکسیدو

(پنه لوپه کروز در این استایل، مدل مو کوتاه را با تاکسیدو بنفش رنگ و گوشواره های کریستالی جذابی از برند سوراروسکی ست کرده است)

پنه لوپه کروز در این مدل مو موجی کوتاه

(پنه لوپه کروز در این مدل مو موجی کوتاه، گل میخ های سواروسکی را با پیراهن سفید گیپور یقه V در مراسم فیلم ونیز ست کرده است)

پنه لوپه کروز در این لباس شیک مجلسی بلند مشکی آستین دار

(پنه لوپه کروز در این لباس شیک مجلسی بلند مشکی آستین دار، کفش هایی از JIMMY  CHOOE را با لباس فاخر و لاکچری زرق و برق دار از برند TEMPERLEY LONDON ست کرده است)

پنه لوپه کروز در این استایل، کت مشکی یقه باز با مدل های دکمه ای

(پنه لوپه کروز در این استایل، کت مشکی یقه باز با مدل های دکمه ای ۵ گانه دو طرفه از برند لاکچری BURBERRY در لندن ۲۰۱۷ ست کرد)

پنه لوپه کروز در این استایل سفید و مشکی

(پنه لوپه کروز در این استایل سفید که با کیف سفید جذابی هم ست شده است، لباس سفید رنگی از برند DAVID KAMA را با کیف دستی لاکچری از برند CARPISA همراه کرده و برند صندل های جلو باز  آن اعلام نشده است)

پنه لوپه کروز در این استایل سفید رنگ مجلسی

(پنه لوپه کروز در این استایل سفید رنگ مجلسی، لباس کوکتیل از برند MACHESA  را با کفشی سفید رنگ از برند کارپیسا ست کرده است)

پنه لوپه کروز در این استایل مجلسی شیک پوشیده

(پنه لوپه کروز در این استایل مجلسی  شیک پوشیده،  لباس زنجیر دار ظریف کاری شده از برند ATELIER VERSACE را در مراسم BAFTA در  سال  ۲۰۱۷  ست کرد)

پنه لوپه کروز در این استایل مشکی شیک

(پنه لوپه کروز در این استایل  مشکی شیک، لباسی  از MICHAEL KORS  را در زمان اکران فیلم  معروف MA  MA به نمایش گذاشت)

مو صاف و بلند پنه لوپه کروز

(در این استایل، یکی از مدل های مو صاف و بلند پنه لوپه کروز را در شهر برلین آلمان مشاهده می کنیم)

پنه لوپه کروز در این استایل سبز رنگ جذاب

(پنه لوپه کروز در این استایل سبز رنگ جذاب، صندل هایی از برند ROGER VIVIER  را با لباس چرمی سبز رنگ از برند لاکچری و محبوب او یعنی  BALMAIN ست کرد)

پنه لوپه کروز با لباس فاخر زرق و برق دار

(پنه لوپه کروز در این استایل، لباس فاخر زرق و برق دار گلدوزی شده بلند آستین کوتاه از برند BALMAIN را به نمایش می گذارد)

پنه لوپه کروز در این استایل، موهای بلند روی شانه را با لباسی گل دار

(پنه لوپه کروز در این استایل، موهای بلند روی شانه را با لباسی گل دار از برند بالمن ست کرده است)

پنه لوپه کروز در این استایل موهای موجی بلند

(پنه لوپه کروز در این استایل، موهای موجی بلند روزانه را با لباسی از بالمن ست کرده است)

کت های سفید بلند دوست داشتنی پنه لوپه کروز

(از کت های سفید بلند دوست داشتنی پنه لوپه کروز می  توان به این کت پشمی در مراسم FEROZ AWARD در سال  ۲۰۱۵ اشاره  کرد)

پنه لوپه کروز لباس بلند مشکی و بنفش از برند ETRO

(در این استایل، پنه لوپه کروز لباس بلند مشکی و بنفش از برند ETRO  را ست به  نمایش می گذارد)

نه لوپه کروز در این استایل مدل مو جذاب و دوست داشتنی

(پنه لوپه کروز در این استایل، مدل مو جذاب و دوست داشتنی همیشگی را با گوشواره کوچکی از سواروسکی نشان می دهد)

پنه لوپه کروز در این استایل تاپ و دامن مشکی رنگ

(پنه لوپه کروز در این استایل، تاپ و دامن مشکی رنگ را در جشنواره فیلم اسپانیا رونمایی می کند)

(پنه لوپه کروز در این استایل جذاب سفید رنگ

(پنه لوپه کروز در این استایل جذاب سفید رنگ، محصولی از برند ROLAND MOURET  را رونمایی کرده است)

پنه لوپه کروز در این استایل شیک و مجلسی

(پنه لوپه کروز در این استایل شیک و مجلسی، لباس سفید رنگ تک شانه از برند GIAMBATTISTA  VALLI  COUTURE را رونمایی کرده است که او را در فرش قرمز اسکار  ۲۰۱۴ نشان می دهد)

پنه لوپه کروز در این استایل شیک و مجلسی مشکی رنگ

(پنه لوپه کروز در این استایل شیک و مجلسی مشکی رنگ، طرحی از برند STELLA  McCartney  را رونمایی کرده است)

پنه لوپه کروز با کیف دستی صورتی از والنتینو

(پنه لوپه کروز در این استایل، لباس چاپ شده طرح گل را با کیف دستی صورتی از والنتینو ست کرده است)

پنه لوپه کروز در این استایل تک شانه لباس قرمز رنگ

(پنه لوپه کروز در این استایل تک شانه، لباس قرمز رنگ  بلند از برند ARMANI PRIVE را نشان می دهد. لباس مجلسی تک شانه بلند، از جمله لباس های محبوب خانم کروز در سال های اخیر است)

پنه لوپه کروز در این استایل مجلسی تک شانه آکوا

(پنه لوپه کروز در این استایل مجلسی تک شانه آکوا، محصولی زیبا از برند VERSACE  را به نمایش گذاشته است)

پنه لوپز کروز دکلته بدون بند قرمز رنگ

(پنه لوپز کروز در این استایل، دکلته بدون بند قرمز رنگ از برند GRECIAN DESIGN را بر تن کرده است)

لباس شیک و مجلسی مشکی و طلایی خانم کروز

(از برند های پشت سر خانم کروز مشخص است که این لباس شیک و  مجلسی مشکی و طلایی با همکاری  آرمانی و TEMPERLEY LONDON  است)

پنه لوپه کروز در این استایل کت عصرگاهی پشمی

(پنه لوپه  کروز در این استایل، کت عصرگاهی پشمی مشکی رنگ  خود را در مادرید گردی های  ۲۰۱۵  به نمایش گذاشته است)

پنه لوپه کروز در این استایل قرمز رنگ چرمی

(پنه لوپه کروز، در این استایل قرمز رنگ چرمی، محصولی  از برند LOEWE  را نشان می دهد)

پنه لوپه کروز صندل های شیکی از برند HERVE LEGER

(پنه لوپه کروز، صندل های شیکی از برند HERVE  LEGER  محصول MAX  AZIRA  را به نمایش گذاشته است)

پنه لوپه کروز در کت چرمی بلند مشکی

(پنه لوپه کروز در کت چرمی بلند مشکی رنگ از برند ورساچه)

پنه لوپه کروز در این استایل ملیح

(پنه لوپه کروز در این استایل  ملیح، از جعبه جواهرات گران قیمتش، گردن بند و گوشواره  الماس ۵۶ قیراطی از برند CHOPARD  را در فرش قرمز اسکار ۲۰۱۲  رونمایی  کرده است)

رازهای آرایش و زیبایی پنه لوپه کروز

(پنه لوپه کروز در این استایل، صندل های متالیک  و لباس  مشکی کوتاهی را در زمان اکران فیلم  TO  ROME  WITH LOVEبه نمایش  می گذارد)

پنه لوپه کروز در این استایل در مراسم اسکار

(پنه لوپه کروز در این  استایل در  مراسم اسکار  ۲۰۱۲،  کلکسیون از جواهرات CHOPARD  را به نمایش می گذارد که با سایه چشم  قهوه  ای،  ترکیب ملیحی  را تداعی می کند)

رازهای آرایش و زیبایی پنه لوپه کروز

پنه لوپه  کروز را در  ده ها تصویر  بالا، با صورتی صاف و یکدست و شفاف مشاهده کردید که آرایش های سنگین ندارد و با آنکه  مدل برندهای آرایشی معروف از لانکوم تا لورئال است، اما تلاش  کرده تا جذابیت چهره و لباس  هایی  که بر تن می کند را با گریم های سنگین  تغییر ندهد.

او همواره پیش از آرایش، صورت  خود را با فونداسیون مات و ملایم آماده  می کند تا ناخالصی ها ار روی پوست  حذف  شده  و پوست برای آرایش اماده شود. زیر سازی آرایشی  در صورت پنه  لوپه کروز  به قول آرایشگرهای حرفه ای، همواره یکدست انجام می شود و شما متوجه این قضیه  نمی شوید. همواره  توجه کنید که نباید از کانسیلرها، فونداسیون ها و کرم  پودرها و حتی  ریمل ها به صورت اشتراکی استفاده کنید چون احتمال ابتلا به بیماری های  قارچی وجود دارد.

جذاب ترین مدل لباس پنله کوپه کروز

خانم کروز با استایل اسپانیایی-مکزیکی  خود، همواره  از سایه چشم های  بژ  بهره  می برد  تا رنگ سایه ها برق تر دیده  شود. امتناع ایشان  از استفاده از  رژ لب  های پر  رنگ یا به  قولی  رنگ  جیغ سبب  می شود تا میمیک چهره  ملیح او، همواره  صورتی کمرنگ  به نظر آمده  و ست خوبی  را با  توجه به رنگ پوست و استایل  ایشان  خلق کند. ریمل  و مژه های بلند،  سبب درشت  تر به  نظر  آمدن  چهره  کروز در  این عکس ها می باشد.

هم  چون ماریا شاراپوا، او اعتقاد زیادی  به  مرطوب نگهداشتن پوست دارد. مرطوب نگهداشتن پوست سبب می شود تا شادابی  و طروات پوست حفظ شده و  پوست از چین و چروک و خشک شدن سریع دور بماند.  معضلی که بسیاری  از بانوان به خصوص بانوان جوان در مناطق خشک با آن روبرو هستند. کرم پودرهایی که نقش مرطوب کننده  دارد مانند MAC را توصیه  میکنیم.

پنه  لوپه کروز همواره  در فرآیند های آرایشی خود از کانسلیرهای قوی  استفاده  میکند تا لکه ها و پف  ها و هم  چنین تیرگی های  چهره سبز جذابش را بر  طرف  کند.  کانسلیر  خوب  که از فرمولاسیون گیاهی در تولید آن استفاده  شده است سبب می شود تا خلل و فرج و جوش های ریز  پوست از بین رفته  و صورت برای  آرایش اماده  شود.  کانسیلرها رنگ بندی  دارند و آن را به نسبت رنگ پوست و جنس پوست با مشاوره  پزشک پوست خود استفاده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را با لوکس تهران تجربه  کنید.

جذاب ترین مدل لباس پنه لوپه کروز کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا