تکنولوژی و دیجیتال

چگونه فشن بلاگر محبوبی باشیم؟ ۳۰ توصیه مهم

فشن بلاگر کیست

فشن بلاگر کیست؟ فشن بلاگر یعنی چی؟ فشن بلاگر چه میکند؟ فرق فشن بلاگر یا طراح  لباس چیست؟ تفاوت فشن بلاگر با استایلیست چیست؟ مشخص است که در فضای مجازی امروز جهان، با واژه های جدید روبرو هستیم که  فشن بلاگر (FASHION BLOGGER) یا فردی که تولید کننده محتوا در زمینه  مد است  و فریلنسر (FREELANCER) که دور کاری می کند،  از ان جمله است.

فریلنسرها، می توانند فشن بلاگر باشند. اما هر فشن بلاگر ی الزاما فریلنسر  نیست و نمی تواند برای شما، لباس طراحی کند یا بدوزد با طراح استایل  باشد! فشن بلاگر می تواند طرح ها و نقش  ها و رنگ های  مختلف  را در طراحی کیف و کفش و لباس و اکسسوری، معرفی کند. فارغ از اینکه  خود توانایی طراحی و تولید این عرصه ها را داشته باشد. گاها برخی از فشن بلاگر ها ، سفیران تبلیغاتی برندهای مطرح هستند و به نوعی استایل های مختلف خلاقانه  را برای جامعه مخاطبان معرفی می کنند.

معروف ترین فشن بلاگر جهان

( کیارا فراگنی ، معروف ترین فشن بلاگر جهان، هزاران استایل کیف و کفش و لباس و جواهرات را از برندهای مختلف به میلیون ها کاربر اینستاگرام معرفی کرده است)

جادوی شبکه های اجتماعی سبب شده تا در اپلیکیشن های مربوط به شبکه های اجتماعی عکس محور و ویدیو محور، فعالیت افرادی که در زمینه مد و لباس و دکوراسیون و به قول لاکچری گردی کار میکنند، رونق خوبی داشته باشد. چرا که میتوان با قدرت نامحدود و رایگان لایک و فالو و کامنت و دایرکت و هشتگ، طرح و استایلی را ظرف چند ثانیه جهانی کرد. موضوعی که تا پیش از قدرت گرفتن اپلیکیشن های استارت آپ های فناوری اطلاعات، مسبوق به سابقه نبود .

قبلا در سلسله مقالاتی به مقوله فشن بلاگر ها و رونق فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی در زمینه مد اشاره کردیم و به این موضوع پرداختیم که فشن بلاگر ها، پدیده ای در عرصه شبکه اجتماعی هستند که روایت خودمانی از دنیای جذاب و رنگارنگ مد و لباس را در فضای اینترنت گسترش می دهند و سبب آشنایی بیشتر مردم با دنیای مد و استایل های خیابانی و طرح های جدید برندهای معروف و غیر معروف می شوند.

فشن بلاگرهای معروف

(استفاده از لوکیشن و فهم میزانسن در تهیه و انتشار تصاویر فشن بلاگر ها ، نقش زیادی در افزایش محبوبیت و فرصت آفرینی برای آن ها در شبکه اجتماعی دارد. به تصویر بالا که یکی از فشن بلاگر های معروف منتشر کرده توجه کنید. لوکیشنی رنگارنگ از فصل هزار نقش پاییز در شهر پورتلند ایالات متحده که با رونمایی از استایل جدید وی همراه شده است)

مد نویسی و به نوعی استارت آپ های مد مثل استارت آپ های لاکچری  (Luxury startup) در سراسر جهان در حال گسترش است و در ایران نیز شمار  فشن بلاگر ها، مد نویس ها، استارت آپ های مد و لاکچری گرد در حال افزایش است. همانطور که دنیای فود بلاگر ها (food blogger) و توریسم بلاگر ها (tourism blogger) پر مخاطب شده است.

برخی از کاربران و کسانی که مقالات لوکس تهران را در شبکه های اجتماعی در زمینه فشن بلاگر ی مطالعه کرده اند، سوال می پرسند که چگونه میتوان در حوزه بلاگر ی و به طور کل مد و لباس خودمانی، محبوب شد و لایک و فالور بیشتر جمع کرد.

هشتگ فشن بلاگر در اینستاگرام

(تصاویر جدید منتشر شده روی هشتگ فشن بلاگر در اینستاگرام)

در این گفتار، به شما منابع و راهکارهایی معرفی می شود تا در عرصه لاکچری گردی و مد نویسی، بتوانید محبوبیت خود را ارتقا داده و فرصت های کسب و کار اینترنتی و در نهایت درآمد دیجیتالی داشته باشید که این روزها با دنیای بیت کوین (bitcoin.com) شاهد رونق پول الکترونیک هستیم.

با ما همراه باشید.

صورت مساله چیست : چگونه فشن بلاگر شوم ؟

صورت مساله این است: چگونه می توانیم یک فشن بلاگر معروف و مشهور شویم؟ چگونه در عرصه مدنویسی، تاثیرگذار باشیم؟  چگونه وبلاگ پر مخاطب و پر بیننده  راه اندازی کنیم؟ چطوری می توان یک صفحه اینستاگرام  در زمینه  مد و لباس را معروف و محبوب  کرد؟ چگونه  برای  صفحه اینستاگرامی  خود لایک و فالور جذب  کنیم؟

در واقع این گفتار میخواهد پاسخی  به  این  پرسش های عمومی ارائه کند. اما ابتدا به  این موضوع برسیم که چرا محبوبیت برای فشن بلاگر ها اهمیت دارد؟ جامعه مخاطبان فشن بلاگر ها را چه افرادی با چه رنج سنی و چه  تحصیلاتی از کدام کشور ها تشکیل می دهد؟

حتما بخوانید : لاکچری گردی با دنیای فشن بلاگر ها | (قسمت اول)

چرا محبوبیت برای فشن بلاگر ها مهم است؟

محبوبیت برای فشن بلاگر ها

(تصویری از کیارا فراگنی- فشن بلاگر مطرح ایتالیایی)

محبوبت برای فشن بلاگر ها و مد نویس ها به این دلیل اهمیت دارد که نظر و دیدگاه و روش و استایلی که در نوشته و طرح ها و تصاویر خود ارائه میکنند، در صورت محبوبیت، بیشتر مورد استقبال و نظر کاربران در شبکه های اجتماعی اینترنت قرار گرفته و به اشتراک گذاشته می شود. هر اندازه یک وبلاگ و نظر فشن بلاگر و تصویری که منتشر میکند، با استقبال عمومی تری روبرو شود، بالطبع، جایگاه وی در میان فشن بلاگر ها افزایش پیدا می کند.طرفداران از سبک زدنگی و سلیقه مد او پیروی می کنند و از این مرحله کسب درامد این مدنویس ها شروع می شود با گرفتن پیشنهاد های نجومی از طرف برند های مطرح و معرفی آن به اعضای پیجشان درامد های هنگفتی به دست می آورند.

فشن بلاگر تاثیر گذار جوان آمریکایی

(تصویری از صفحه اینستاگرام  لیاندار کوهن، فشن بلاگر تاثیر گذار جوان آمریکایی که بیش از ۱۸۰۰ پست در ۴  سال اخیر  برای مخاطبانش به  اشتراک گذاشته است و تیک آبی اینستاگرام دارد)

هر اندازه جایگاه مد نویسی یا فشن بلاگر ی شما در اینترنت ارتقا یابد، می توانید به این موضوع خوش بین باشید که کارفرماهایی مثل: مزون دار ها، خانه های مد، برندهای مطرح و غیر مطرح عرصه طلا و جواهر و پوشاک و اکسسوری و امثالهم ، کار شما را مشاهده و برای همکاری با شما، درخواست انعقاد قرارداد داشته باشند.

فشن بلاگر ایتالیایی در شهر میلان

(تصویری از جدیدترین لباس بافتنی صورتی کیارا فراگنی، فشن بلاگر ایتالیایی در شهر میلان)

بعضی از بلاگر های عموما جوان دنیا، گاها برای هر پست به اشتراک گذاشته شده بر روی وبلاگ یا کانال یا صفحه خود در اینترنت و شبکه های اجتماعی، ده ها هزار دلار ار فلان کمپانی یا برند دریافت می کنند. مثلا کیارا فراگنی فشن بلاگر معروف ایتالیایی مقیم آمریکا، اکنون با بیش از ۱۱ میلیون فالوور ، از مطرح ترین فشن بلاگر های دنیا بوده که هر تصویرش، ظرف ۲۴ ساعت مورد مشاهده بیش از ۱ میلیون نفر در سراسر جهان قرار می گیرد. هم  چنین  لیاندرا کوهن، فشن بلاگر آمریکایی که یکی از فعالان  این عرصه  بوده  و  بر خلاف  بسیاری از فشن بلاگر ها، خوش  چهره هم نیست اما درامد دیجیتالی دارد.

هشتگ فشن و فشن بلاگر

(هر دقیقه ۲۰ عکس روی هشتگ مد و فشن بلاگر بارگذاری می شود)

پس باید علاوه بر اشنایی با مد نویسی و اصول مد نویسی و فعالیت به عنوان فشن بلاگر ، با راهکارهای محبوبیت آفرینی و فرصت آفرینی در فضای مجازی هم آشنا بود. یکی از این  روش های  افزایش  دهنده  محبوبیت،  تبلیغ مستقیم  در  اینستاگرام  است. بله!  تبلیغ مستقیم.

تبلیغ مستقیم در اینستاگرام

یکی از روش های محبوب شدن در عرصه فشن بلاگر ی و دیده شدن بیشتر تصاویر خود در عرصه مد و لباس در شبکه های اجتماعی، تبلیغ مستقیم صفحه یا تصاویر خود در اینستاگرام است. اینستاگرام امروزه با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر که روزانه حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد آنها در طول روز آنلاین و مشغول لایک و فالو بازی هستند، یکی از تاثیرگذار ترین شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن فعال در میان کاربران اینترنت بوده و ۲۰ درصد کل کاربران اینترنت، مصرف کننده خدمات رایگان جذاب این شبکه اجتماعی هستند. تبلیغ در  این پلتفرم فعال ، جذابیت  های  زیادی به  همراه داشته و فرصت  های کسب و کار متعددی  را برای  فعالان این  حوزه ها به ارمغان می آورد.

تبلیغ مستقیم در اینستاگرام برای فشن بلاگرها

بنابران تبلیغ مستقیم و رسمی صفحه مد گردی یا لاکچری گردی شما در این شبکه، میتواند پرستیژ خاصی را به کسب و کار خودمانی شما بخشیده و سبب معروفیت شما در فضای اینترنت شود. نکته ای که باید توجه داشت این است که در تبلیغ مستقیم روی اینستاگرام، اینستاگرام بر اساس پنلی که خریداری میکنید، آگهی شما را به نمایش گذاشته و کاربران به صورت اتفاقی و بدون اطلاع قبلی، مشخصات صفحه مدگردی شما را مشاهده میکنند و میتوانند آن را لایک یا فالو کنند.

برند مطرح مد فشن بلاگرها

(برند مطرح مد سوئدی ها حضور ۲۳ میلیون فالوری در اینستاگرام دارد که جدید ترین طرح های نوامبر ۲۰۱۷ آن را مشاهده می کنید)

برخی از برندهای معروف مد و لباس مانند H&M (غول مد سوئد) و ZARA (برند محبوب لاکچری گردها) با روش تبلیغ مستقیم در اینستاگرام، زمینه مشاهده طرح های فصلی خود را توسط شمار گسترده ای از کاربران این شبکه فراهم می کنند. البته توجه داشته باشید که برای تبلیغ مستقیم صفحات خود در اینستاگرام، می بایست کارت  اعتباری مجازی در  اختیار داشته و پس از  ثبت  نام  در اینستاگرام،  نسبت  به  پرداخت  هزینه ها اقدام کنید.  جزییات بیشتر را در این link دنبال کنید.

معرفی گسترده صفحه اینستاگرام فشن بلاگرها

(تبلیغ رسمی در اینستاگرام، سبب معرفی گسترده صفحه اینستاگرامی شما به طیف زیادی از مخاطبان اینستاگرام در زمینه های مورد نظر شما در کشورهای هدف خواهد شد)

بیزینس پروفایل در فیس بوک فشن بلاگرها

(برای انتشار تبلیغ صفخه  خود در اینستاگرام، باید ۴  مرحله را پشت سر  بگذارید. شما باید بیزینس پروفایل در فیس بوک داشته و اگر  این  صفحه را ندارید، به  بخش  CREATE A  PAGE  رجوع کنید. سپس  تبلیغ عکسی یا ویدیویی  خود را طراحی کرده و میزان بودجه ای که برای انتشار  تبلیغ خود در نظر دارید را مشخص  کنید. )

 برای انجام فعالیت بالا، می بایست کارت اعتباری ارزی بین المللی معتبر و روش کار با بخش تبلیغاتی اینستاگرام باشید. یا از شرکت های پرداخت مجازی برای این کار استفاده کنید. ماهانه  بیش  از ۲  میلیون  تبلیغ در اینستاگرام منتشر می شود که فرصت خوبی  برای نمایش  فعالیت های فشن بلاگر های جوان است.

فشن بلاگرهای الکی معروف

فشن بلاگر های الکی معروف!

آمریکایی ها مثالی دارند که میگوید: FAKE IT TO MAKE IT. یعنی گاهی الکی الکی میشه! برای معروف شدن در عرصه فشن بلاگر ی ، انرژی مثبت باشید و سخت نگیرید و خلاقانه فکر کنید و ایده های نوآور را پرورش دهید. بسیاری  از فشن بلاگر ها مثل  لیاندرا کوهن، با وجود آنکه استایل  جذاب  یا قد بلند نداشتند، اما با پشتکار و خلاقیت  و انتشار محتوای  تحلیلی، صدها هزار مخاطب از سراسر  جهان جذب کردند.

جنیفرلوپز فشن بلاگر مد

( فشن بلاگر ها از روش های غیر مستقیم برای تبلیغ فعالیت های خود استفاده می کنند. جدیدترین تصویر سلفی جنیفر لوپز، فعال مد و لباس آمریکایی که میز شام چند روز پیش خود را رونمایی کرد و ۲ میلیون لایک به همراه داشت. )

حتما تا کنون سلبریتی های مختلفی را در عرصه های گوناگون به خصوص مد و لباس و موسیقی مشاهده کردید که ظرف مدت کوتاهی، از صفر به نقطه ای قابل ملاحظه رسیده اند. معروف شدن در عصر امروز، گر چه سخت است، اما به نسبت هزاره دوم، بسیار آسان تر است. کانالی که مادر جاستین بیبر در اوایل هزاره سوم میلادی در یوتیوب باز کرد و آواز هایش را به اشتراک می گذاشت، زمینه شهرت این خواننده جوان پاپ کانادایی را فراهم کرد.

نمونه مطرح این مورد را میتوان در زندگی افرادی مثل سلنا گومز، جاستین بیبر و کیم کارداشیان دانست که شبکه های اجتماعی و تولید محتوای صوتی و تصویری و ویدیویی در این عرصه توانست، آنها را به برندهای مطرحی در زمینه مد و لباس و دنیای موسیقی و استیج بدل کند.

مخاطبان کیم کارداشیان

(تنها ۲ تا ۵ درصد مخاطبان کیم کارداشیان، چهره معروف تلویزیونی و مد ایالات متحده، تصاویر ایشان را لایک می کنند. او بیش از ۱۰۵ میلیون فالور دارد و سومین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار اوست.)

جدید ترین تصویر سلفی کیم کارداشیان فشن بلاگر

( فشن بلاگر ها از قدرت سلفی بازی هم برای ارتباط مداوم با مخاطب استفاده می کنند که راهکاری برای افزایش محبوبیت و لایک خوری و دیده شدن غیر مستقیم مطالب منتشر شده است. جدید ترین تصویر سلفی کیم کارداشیان را مشاهده می کنید)

بنابراین، نا گفته پیداست که کیم کارداشیان،  کریس رونالدو، لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ سوئدی، اینستاگرام های میلیون مخاطبی را به رسانه های فعال برای تبلیغات گسترده برندهای مختلف غربی تبدیل کرده و حتی از این شبکه اجتماعی رایگان نیز درآمد های میلیونی دارند.

اسطوره سابق بارسلونا فشن بلاگر

(اسطوره سابق بارسلونا (زلاتان ابراهیموویچ) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر از رونمایی قریب الوقوع از ادکلن مردانه تحت برند خود کرده است)

این فقط سلبریتی های ورزش و موسیقی و سینما نیستند که از این راه، امرار معاش می کنند. بلکه کانال هایی توسط اشخاص حقیقی حتی در همین کشور خودمان در دسترس است که درآمد روزانه آن ها رقم های عجیبی را گزارش می دهد.

شلوار جین توسط کریستیانو رونالدو فشن بلاگر

(جدید ترین تبلیغ شلوار جین توسط کریستیانو رونالدو- اسطوره باشگاه کهکشانی رئال مادرید که فعالیت زیادی در زمینه مد و لباس در صفحه اینستاگرامی خود با ۱۱۴ میلیون فالوور دارد)

به هر حال برای معروفیت در شبکه های اجتماعی، علاوه بر راهکارهایی که گفتیم، پرتال هایی هم هستند که در این گزارش به آن اشاره می کنیم.

برای محبوبیت در دنیای مد و بلاگری ، مطالعه کنید

در مقاله تحصیل در رشته مد و لباس دنیا به این موضوع اشاره کردیم که مقوله فشن مثل هر فیلد دیگری در دنیای امروز، تخصصی و میان رشته ای است. یعنی شما در زمینه مد و لباس از طراحی کیف و کفش و پارچه تا فناوری های پوشیدنی و بازاریابی و مدیریت مد و حتی تبلیغات مد، میتوانید در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی PhD در موسسات مختلف و دانشگاههای مطرح مشغول به تحصیل شوید و سایتی مثل businessoffashion.com هر ساله فهرست ۲۰ مقصد تحصیلی برتر در زمینه مد و لباس را معرفی می کند.

استایل های خیابانی فشن بلاگرها

(طرح های پاییزه و زمستانی ۲۰۱۷ به جمع استایل های خیابانی فشن بلاگر ها اضافه شده است- استایلی از مدنویس جوان کره جنوبی)

این چه معنی دارد؟ این مفهوم را به ما می رساند که مقوله مد، در حال تخصصی شدن هست و برای بقا و موفقیت در این عرصه، باید به سلاح دانش و اطلاعات گسترده در کنار سواد رسانه ای، مجهز شد. اگر خواهان فعالیت در عرصه مد و لباس و فشن بلاگر ی به صورت غیر رسمی هستید، برای محبوبیت باید اطلاعات خوبی داشته باشید و به همین خاطر، باید زیاد مطالعه کنید.

بنابراین، روی آوردن به کتاب در عصر دیجیتال، الزامی مهم است که باید در نظر داشت. فقط اکنون،‌ دنیای دیجیتال، نسخه های دیجیتالی کتاب ها را راحت تر در اختیار شما می گذارد که راحت تر و سریع تر کتاب بخوانید.

سایت های خوب برای عاشقان محبوبیت در فشن بلاگری

از سایت های ارائه راهکارهای افزایش لایک و فالو و ترفندهای مجاز مربوطه باید استفاده کرد. البته باید مراقب فیشینگ هم بود. در واقع پرتالهای بسیاری در فضای مجازی به دنبال ارائه راهکارهایی برای افزایش مخاطبان پروفایل های اینترنت در شبکه های اجتماعی هستند و نمونه اش را در دنیای جامعه اطلاعاتی ایران نیز مشاهده می کنید که بعضا اپ ها و پرتال هایی برای افزایش شمار لایک و فالو پروفایل مخاطبان،‌طراحی و راه اندازی شده و مخاطبان زیادی هم به سمت خود جذب کردند.

در چند سال اخیر، تب محبوب کردن پروفایل در میان ۱ میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی به شدت افزایش یافته است و به واسطه تاثیرات زیاد محبوبیت پروفایل ها در عرصه کسب و کار و اطلاع رسانی و مسائل دیگر، صاحبان صفحات چه اشخاص حقیقی چه اشخاص حقوقی،  تلاش می کنند تا اصطلاحا popularity (محبوبیت) صفحه خود را حداکثر کنند.

خرید فالوور های اینستاگرام

فشن بلاگرهای محبوب و معروف

برای خرید فالورهای اینستاگرام، سایت های بسیاریست که این مورد، یکی از آن هاست. این پرتال به صورت تخصصی بر روی افزایش محبوبیت پروفایل هایی که در شبکه اینستاگرام بارگذاری شده اند فعالیت دارد و می کوشد تا با پنل های متنوع،‌خدماتی را برای افزایش محبوبیت پروفایل های شما به ارمغان آورد. این سایت یکی از معروف ترین سایتها برای لایک و فالو است. البته به قطعیت فعالیت هیچ یک نمیتوان ۱۰۰ درصد اعتماد کرد. فشن بلاگر های محبوب و معروف، از خرید لایک و فالو اجتناب می کنند و تلاش دارند تا در روند طبیعی اطلاع رسانی فرصت های مد و لباس و با  ارائه تحلیل های منطقی جذاب برا ی طیف های مختلف سنی، مخاطب گرایی کرده  و با ارائه فیدبک  ، مخاطبان بالقوه  را به سمت صفحه خود ترغیب کنند.

توصیه هایی برای محبوب شدن در فشن بلاگری و مد نویسی

صفحه فشن بلاگری محبوب

(اینستاگرام fashionnova الگوی خوبی برای آشنایی با یک صفحه فشن بلاگر ی محبوب است)

  • روش های خلاقانه فشن بلاگر های معروف دنیا را برای محبوبیت زایی و ظرفیت آفرینی برای افزایش لایک و فالو دنبال کنید.
  • برای محبوبیت در عرصه مد نویسی و فشن بلاگر ی ، برای انتشار حداقل ۵ تصویر جذاب در روز خود را آماده کنید.
  • انتشار سلفی های روزانه که طرح ها و استایل های خودمانی و بعضا رسمی را به اشتراک میگذارد، یکی از روش های خلاقانه ای است که فشن بلاگر ها برای افزایش محبوبیت خود در نظر می گیرند.
  • در خرید لایک و فالو از سایت های ایرانی و بین المللی دقت کنید که از مراکز معتبر این کار انجام شود.
  • در ارائه اطلاعات کارت های اعتباری به سایت های بین المللی برای خریدهای اینترنتی، به اعتبار سایت توجه کنید. اگر برای افزایش  محبوبیت صفحه مد خود نیاز به تبلیغ اینترنتی در سایت های مطرح دارید، کارت  اعتباری ارزی را از  سایتهای پرداخت مجازی  دارای  گواهی اعتماد الکترونیک تهیه  کنید.
  • قرار دادن هشتگ های بی ربط در حوزه کاری فشن بلاگر ی ، نه تنها سبب محبوبیت زایی نمیشود، بلکه ذهنیت منفی در ذهن مخاطب درباره کسب و کار مد شده ایجاد می کند. هشتگ های معروف  فشن بلاگر ها  مثل: fashion, fashionista  را در نظر داشته  باشید.
  • هشتگ معروف فشن در اینستاگرام

(بیش از  ۵۰۰ میلیون عکس روی هشتگ  معروف  فشن در اینستاگرام بارگذاری شده است. الگوی  خوبی  برای  فشن بلاگر های جهان برای آشنایی با جدیدترین  ترندهای بین المللی رنگ و طرح و نقش در طراحی لباس و کیف و کفش)

  • استفاده از خلاقیت دیجیتالی در تولید محتوا و ارزیابی دقیق جامعه مخاطبان و استفاده از روش های غیر مستقیم جذب مخاطب می تواند بدون نیاز به هزینه های اضافی، ماهانه هزاران لایک و مخاطب واقعی را به سمت پروفایل شما هدایت کند.
  • فشن بلاگر ی که به زبان انگلیسی مسلط نباشد، قدرت رقابت و حضور فعال در این عرصه را ندارد.
  • توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی اینستاگرام،‌توییتر و فیس بوک، در ایران محبوبیت زیادی دارد. اما فعالیت های سیاه و رفتارهای مغایر با حریم خصوصی و شئونات در محتوا گذاری سبب می شود تا در صورتی که کاربر یا کاربرانی نسبت به report یا block اقدام کنند، محبوبیت صفحه شما کاهش پیدا کرده و در برخی موارد، پلیس سایبر هم صفحات متخلف را تحت رصد شبانه روزی خود قرار می دهد.
  • یکی از بهترین روش ها برای ارتقا محبوبیت پروفایل مد نویسان در شبکه های اجتماعی، برنامه ریزی نوآورانه با ایده های جذاب برای انتشار تصاویر و ویدیوهای ۱ دقیقه ای جالب در عرصه فشن و مقولاتی که غیر مستقیم به مد و لباس مرتبط می شود.
  • روش های زیادی برای بررسی پروفایل های واقعی با fake‌وجود دارد. پروفایلی که مثلا فقط ۲۰ عکس منتشر کرده و ۸۰ هزار فالوور دارد و متعلق به شخص حقیقی یا حقوقی معروفی نیست و هزاران صفحه را هم فالو کرده است، این اکانت اعتباری ندارد. در استفاده از خدمات شرکت های ارائه لایک و فالو، حتما به bio‌و اطلاعات پروفایل  توجه کنید.
  • -مراقبت کلاهبرداری های اینترنتی مجرمان سایبر در زمینه خرید like و follow باشید و در صورت مشاهده آگهی های گمراه کننده، مراتب را به پلیس سایبر اطلاع دهید.

توجه کنید که فشن بلاگر های مطرح دنیا و مد نویس های بزرگ مجلات مد و لباس دنیا، اهل مطالعه و ارزیابی روندهای جریان ساز مد و لباس دنیا و دنبال کردن روندهای نوظهور در عرصه فشن جهانی هستند. شما نیز برای افزایش محبوبیت و دیده شدن بیشتر، باید مطالب دیجیتالی جذاب در این عرصه تولید و با قدرت هشتگ و لایک و اینفوگرافیک، در اختیار مخاطبان قرار دهید. همواره دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

8 دیدگاه

8 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا