سبک زندگی لوکس

مدگردی با جذاب ترین فرشته ویکتوریا سیکرت ؛ جی جی حدید

جی جی حدید

گزارش جی جی حدید بروزرسانی شده در پاییز ۲۰۱۹

جی جی حدید ، سوپر مدل جوان و ۱۸۰ سانتی متری دنیای  مد و لباس ، یکی از مدل های خوش استایل  و جذاب فرشتگان ویکتوریا سکرت محسوب می شود که در چند سال اخیر، در فهرست برترین مانکن های لباس بانوان قرار گرفته و ارتباطش با کندال جنر، زین مالک، بلا حدید و جو جوناس، حاشیه های پر رنگ تر از متن را برای این ستاره  صنعت مد و لباس جهان به همراه آورده است. رازهای زیبایی و تندرستی جی جی حدید و ۹۰  مدل مو و لباس و آرایش حدید را به همراه نگاهی به برند های محبوب کیف و کفش  ایشان در گفتار  امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی  لوکس تهران مرور می کنیم.

جی جی از مدل های معروف ویکیتوریا سکرت

( او از مدل های معروف ویکیتوریا سکرت است. تصویر  بالا مربوط به فشن شو ویکتوریا سکرت در پاریس است که با همراهی لیدی گاگا برگزار شد )

اگر می خواهید با اینستاگرام این ستاره محبوب فشن شو های جهان آشنا شوید، با ما در گزارش امروز همراه  باشید.

حتما بخوانید : پرونده ویژه : محرمانه های ویکتوریا سکرت

فوتوشوت های جی جی برای برند لوازم آرایش معروف MAYBELLINE

( فوتوشوت های این سوپر مدل برای برند لوازم آرایش معروف MAYBELLINE که با آن همکاری مشترک دارد و اخیرا محصولات مشترک خود را با میبیلینه در توکیو رونمایی کرد )

پاسخ های جالب  او با ده ها سوال را در این ویدیو از آپارات لوکس تهران  تماشا کنید.

جی جی حدید کیست؟

جی جی حدید (JELENA  NOUR HADID) هم چون لیدی گاگا (LADAY GAG) نام هنری برای خود انتخاب کرده  و با نام GIGI  HADID شناخته می شود. او متولد بیست و سوم ماه آوریل سال ۱۹۹۵  میلادی در شهر لس آنجلس کالیفرنیا بوده و پدر و مادر  فلسطینی الاصل دارد که در آمریکا زندگی می کنند.

انتشار عکس جی جی حدید

(انتشار عکس جی جی حدید بر روی نخستین شماره مجله ووگ عربی، انتقادات زیادی در پی داشت)

پاسخ جی جی حدید به انتقادات

(پاسخ این سوپر مدل به انتقادات درباره انتشار عکس او روی جلد مجله VOGUE)

این سوپر مدل ، میمیک چهره و فرم چشم و ابرو فوق العاده  ای برای تبدیل  شدن به ستاره  کت واک  های طوفانی شرق  و غرب داشته  و به دلیل قد صد و هشتاد سانتی  متری، اندام خوش فرمی برای  حضور  فعال در دنیای فشن را در اختیار  دارد.  جی جی حدید  از  سال ۲۰۱۳ میلادی  به فهرست  IMG MODELS  اضافه  شد و به جمع فرشتگان ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S SECRET ANGELS) اضافه شد که این  افتخار  در اختیار  معدود سوپر مدل های جهان از آدریانا لیما تا میراندا کر است.

جوجوناس و جی جی حدید در نیویورک

(جوجوناس و جی جی حدید در نیویورک)

سایت های معتبر  مدلینگ جهانی همچون  MODELS.COM بارها  جی جی حدید را در فهرست برترین مدل های جهان بر اساس معیارهای دقیق  و سخت گیرانه خود قرار داده  اند. شورای مد بریتانیا (BFC) در سال ۲۰۱۶  میلادی، جی جی حدید را به عنوان مدل بین المللی برگزید.

توکیو به روایت جی جی حدید

( توکیو  به روایت خانم سوپرمدل )

پدر این سوپر مدل فلسطینی  (محمد حدید) یکی از فعالان املاک و ساخت و ساز در لس آنجلس است که  با یولاندا حدید (وان دن هریک) در سال ۱۹۹۳ میلادی ازدواج کرد و سه فرزند دارند. بلا حدید، انور حدید و جی جی . رنگ مو بلوند و چشمان آبی-سبز این سوپر مدل سبب شد تا او وارد عرصه استعدادیابی مد و لباس  قرار گیرد و خیلی زود به کت واک ها راه  یافت و تا بالا ترین رده  های مدلینگ بین المللی لباس  بانوان پیش رفت.

جی جی حدید در کنار پدرش

(سلفی خودرویی او در کنار پدرش)

محمد حدید و کودکی جی جی حدید

( محمد حدید و کودکی جی جی حدید )

فوتوشوت های مادر جی جی حدید

(تصویری از فوتوشوت های مادر جی جی حدید را مشاهده می کنید که فعالیت مدلینگ خود را از سن شانزده سالگی در شوی مو آغاز کرد  و سپس با همکاری  آژانس FORD MODELING  وارد دنیای جذاب  فشن شد و از  سیدنی تا پاریس، روی استیج های  طوفانی  فشن در دهه شصت تا هشتاد میلادی قرن بیستم رفت)

مادر جی جی حدید را در کنار همسر سابق

(یولاندا،  مادر این سوپر مدل مسلمان را در کنار همسر سابق  (محمد:عکس چپ) و دیوید فاستر (عکس راست)  مشاهده می  کنید)

یکی از دلایل خوش  چهره  بودن این سوپر مدل را باید ژن آمریکایی-هلندی  مادرش دانست که پس  از جدایی از محمد حدید، با دیوید فاستر، آهنگساز  آمریکایی ازدواج کرد. حدید تحصیلات دانشگاهی ندارد و دانش آموخته مدرسه MALIBU HIGH SCHOOL  است. به واسطه  قد بلند، کاپیتان تیم والیبال مدرسه خود بود و هم چنان بخشی از ساحل گردی  های  خود را در سانتامونیکا و سانتا باربارا  به والیبال ساحلی و اسب سواری اختصاص می دهد.

کودکی جی جی حدید در اغوش مادرش

(کودکی او در اغوش مادرش که مدل هلندی  بود)

طلا و جواهرات جی جی حدید

(از کلکسیون طلا و جواهرات جی جی حدید ، گوشواره خوشه ای بدلی)

مدل مو جی جی حدید

(از کلکسیون  مدل مو  این مدل زیبا در سال  ۲۰۱۶)

مدل مو و عینک جی جی جدید

( تصویر مدل مو و عینک این سوپر مدل )

برندهای محبوب جی جی حدید

(شانل، یکی از برندهای محبوب این مدل مسلمان در دنیای مد زنانه است)

مدل مو جذاب جی جی حدید

(مدل مو جذاب این مدل زیبا با رژ لب قرمز MAYBELLINE )

از سال ۲۰۱۰ میلادی، تصاویر  جی جی حدید بر روی جلد مجلات معروف مد و لباس و سبک زندگی قرار گرفت که از آن جمله می  توان به: VOGUE, ELLE, W MAGAZINE, TEEN VOGUE, WSJ, HARPER’S BAZAAR, GRAZIA, CLEO, PAPER MAGAZINE, VANITY FAIR, VAMAGZINE  اشاره کرد. او با برند های مطرحی هم  چون: GUESS, VERSACE, PENSHOPPE. BALMAIN, TOPSHOP, STUART WEITZMAN, TOMMY HILFIGER, ISABEL MARANT همکاری دارد.

جی جی جدید در کت والک تامی

(وی در کت واک تامی هالیفیگر)

جی جی حدید با استایل های تک رنگ

( جی جی حدید استایل  های تک رنگ دارد که قد بلند او را کشیده  تر نشان می دهد. خاکستری و طوسی  و به طور کل رنگ های خنثی از جمله رنگ های مورد علاقه  او در استایل های اسپرت می باشد )

شلوار جین های متفاوت جی جی حدیدی

(شلوار جین های متفاوت از نظر طرح و رنگ، که با تاپ و بادی های رنگارنگ در پاییز و زمستان بر تن می کند، همواره تیپ های پاییزه او را در  فهرست استایل های جذاب اسپرت در نیمه دوم سال که توجه مجلات مد معرفی می شود قرار می دهد. )

استایل های مورد علاقه جی جی حدید

(تلفیق لباس های ورزشی با شلوار مشکی، از دیگر  استایل های مورد علاقه او است. در این تصویر، خودرو جی جی حدید را در پس زمینه  تصویر مشاهده می کنیم. سویشرت های کلاه دار، از علایق طراحی استایل کژوال این سوپر مدل به شمار می رود)

جی جی حدید و علاقه زیاد به کتانی های سفید رنگ

(هم چون دیوید بکهام، این سوپرمدل مسلمان علاقه زیادی به کتانی های سفید رنگ به خصوص برند adidas آلمان داشته و آن را با کت و شلوارهای سورمه ای و به طور کلی تیره ست می کند. )

ارتباط  جی جی حدید با زین مالک، خواننده انگلیسی در  سال  ۲۰۱۵ میلادی، حاشیه  های  زیادی  برای این سوپر  مدل جوان ایجاد کرد. حضور او در ویدیو موزیک  زین مالک با نام PILLOWTALK، شایعه ازدواج این دو را قوت داد به گونه  ای که در آگوست ۲۰۱۷ میلادی، تصویر آن دو روی جلد مجله  ووگ منتشر  شد.

حتما بخوانید : مدگردی با آن هاتاوی

تصاویر جی جی حدید با زین مالک

(از تصاویر جی جی حدید با زین مالک)

دوست پسر سابق جی جی حدید

(فوتوشوتی از زین مالک، نامزد سابق این سوپرمدل مسلمان روی جلد مجله ووگ)

این زوج، سومین زوجی هستند که تا کنون تصاویرشان بر روی جلد ووگ منتشر گردید. هم چنین هر دو در کمپین تبلیغاتی  ورساچه حضور  یافتند.  ۱۳  مارچ ۲۰۱۸ یعنی اواخر سال ۱۳۹۶ بود که هر  دو اعلام کردند  از  هم  جدا شدند.

سلفی های جی جی جدید

(از  کلکسیون سلفی های این مدل مسلمان ، عکس سمت راست مربوط به سلفی مشترک با دوست همیشگی اش  تیلور سویفت است)

فیلم و موزیک شناسی جی جی حدید

اگر  چه جی جی حدید بر خلاف شارلیز ترون  که از دنیای مدو لباس به سینما آمد و پله  های موفقیت را به سرعت  تا کسب اسکار و گلدن گلوب طی کرد، اما حضور خیلی فعالی در این عرصه نداشته  و در چند فیلم و سریال  حضور  کوتاهی را تجربه  کرد که به شرح زیر است:‌

  • ۲۰۱۲: VIRGIN EYES
  • ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶: THE  REAL HOUSEWIVES  OF  BEVERLY HILLS
  • ۲۰۱۵: THOSE WRECKED BY SUCCESS
  • ۲۰۱۶: MASTERCHEF, LIP SYNC BATTLE, AMERICAN MUSIC  AWARD

ویدیو کلیپ هایی که این سوپر مدل در ان ها حضور داشت به شرح زیر می باشد:

  • ۲۰۱۴: SIMPLE THINGS
  • ۲۰۱۵: BADBLOOD/ FLOWER / HOW DEPP IS YOUR  LOVE  /  CAKE BY THE  OCEAN / PILLOWTALK

این مدل زیبا تا کنون برنده ۴ جایزه بین المللی شده است که از آن جمله  می توان به :‌ ‌جایزه سالانه  مد لس آنجلس، جایزه TRL، جایزه مد بریتانیا و جایزه  سومین دوره  مد لس آنجلس اشاره  کرد.

جی جی حدید در اینستاگرام

جی جی حدید یکی از سوپر مدل های فعال در  اینستاگرام به شمار می رود. اما هنوز به جمع ۵۰ صفحه پر بیننده و پر فالور اینستاگرام  نیپوسته  و به نظر می رسد بزودی باید او را در جمع پر فالور های اینستاگرام  مشاهده کنیم. او ظرف  ۵  سال اخیر قریب به ۳ هزار پست در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده  و بیش از  ۴۰ میلیون فالور دارد. خانم سوپرمدل بر  خلاف بیانسه  و ادل که هیچ صفحه ای را در اینستاگرام  دنبال نمی کنند، قریب به ۱ هزار صفحه را دنبال می کند که نشان از علاقه وی به دنیای فشن دیجیتال  و شبکه های اجتماعی دارد.

او در توییتر  هم فعالیت زیادی  دارد. صفحه او در اینستاگرام را در این LINK  مشاهده کنید. متوسط  لایک پست هایی که او در  صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد، بین ۳۰۰ هزار تا ۱.۵  میلیون لایک است. گفته  شده  که وی  برای تبلیغ هر صفحه در اینترنت یا اینستاگرام، مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند که هم چون کیارا فراگنی  و لیاندرا کوهن، فشن بلاگرهای معروف  جهان، درآمد دیجیتالی از دنیای فشن و اینستاگرام نیز  دارد.

وی علاقه زیادی  به هشتگ نویسی  زیر پست هایش  دارد. عدم همراهی فرشتگان ویکتوریا سکرت در سفر به شانگهای چین در  سال ۲۰۱۷ میلادی،  از جمله خبرهای جنجالی از  وی بود. گفته شد  که ویدیوی  منتشر  شده از این سوپرمدل که در ان استایل چینی ها را مسخره  می کند، عاملی برای اعتراض چینی ها به  وی و شاید عدم  اعطای روادید سفر به  چین باشد. گر چه وزارت خارجه چین این موضوع را تایید نکرد.

جی جی حدید در اینستاگرام

فیلم و موزیک شناسی جی جی حدید

(همکاری  GIGI با برند  MAYBELLINE. کلکسیون لوازم آرایش این مدل مسلمان ، هم چون کندال  جنر، شامل رژ لب هایی با فرمولاسیون ارگانک و خط چشم های رنگارنگ  می  باشد که با سایه چشم های  متنوعی  تولید و روانه بازارشد)

به  هرحال  در اینستاگرامش، مطالب  جذابی  میبینیم. پست هایی که شماری به فوتوشوت های وی و برخی به مرور سبک زندگی و پشت صحنه  زندگی او و بلا و مادرش و پدرش و دوستان و دیگر مدل  های  همکار  ایشان اختصاص دارد. گشتی در اینستاگرام جی جی حدید ، شما را با بخشی از واقعیت های زندگی این سوپر  مدل به خصوص در زمینه  تغذیه  و لایف استایل  و علایق رنگی و خودرو و خانه  و پوشش آشنا می کند.

تصویر پست اینستاگرامی جی جی حدید

(تصویر پست اینستاگرامی جی جی حدید برای  تبلیغ جدید ترین مدل ساعت عقربه  ای شیک  تامی هایلفیگر. او، از سفیران تبلیغاتی این برند معروف بوده و برای آشنایی با کلکسیون  ساعت های TOMMY HILFIGER  به این هشتگ رجوع کنید)

تصویر تیپ اسپرت جی جی حدید

(تصویر تیپ اسپرت خانم سوپرمدل را در که با کتانی سفید  نایک ست شده  است مشاهده می  کنید که بیش از ۲.۵ میلیون لایک دریافت  کرد. می تواند الگوی جالبی  برای تیپ های زمستانی طرفداران  لباس های جین باشد)

جی جی حدید و تیپ لباس بهاره

(در این پست اینستاگرامی، او بدون هیچ  گونه  توضیحی، تیپ لباس بهاره  ۲۰۱۸  خود را که با کفش پاشنه بلند کرم از  برند VIVENNE در شهر پاریس ست شده است را نشان می دهد. عکسی  با ۲ میلیون لایک و ۱۰ هزار کامنت)

کت والک جی جی حدید

(کت واک  این سوپر مدل برای ورساچه که او را کیف و کفش و کت بلند قهوه ای جذاب و لاکچری این برند معروف مشاهده می کنید. ورساچه را می توانید در این نشانی  در اینستاگرام: @VERSACE دنبال کنید)

ست اینستاگرامی جی جی حدید در فوریه

(در این عکس، پست اینستاگرامی جی جی حدید را در فوریه مشاهده می کنید که فوتوشوت جذابی از  ورساچه را به  نمایش  می گذارد. او در سال ۲۰۱۸ به معرفی گسترده  ورساچه پرداخت. پستی  با ۲.۳ میلیون لایک)

رازهای زیبایی جی جی حدید

او  اگر چه یک مدل معروف است و درامد های میلیون دلاری برای انجام جراحی پلاستیک متعدد مثل کیم کارداشیان (ملکه سلفی بازهای اینستاگرام) دارد، اما به سبک زندگی ارگانیک و دوستدار  طبیعت  علاقه نشان می دهد. نکته  های خیلی ساده از رژیم غذایی و سبک زندگی او را در ادامه مشاهده می کنید:‌

  • او هر روز موهای خود را نمی شورد. مخصوصا با شامپوهایی که فرمولاسیون شیمیایی دارند که برای قوام و رنگ مو، مناسب نیست. برند شامپو مورد علاقه  ایشان، SHEER BLONDE  EVERLASTING   است. هم  چنین از نرم کننده و سرم های مو برند GHD SMOOTH & FINISH SERUM. اسپری مو مورد علاقه جی جی حدید ، WELLA OCEAN است.
  • شستن روزانه  مو، سبب  خشک  شدن و ریزش آن می شود.
  • او برای بستن موهای خود از برند   EMI  JAY که توسط  دو هم کلاسی سابقه اش  تاسیس  شده استفاده می کند.
  • اسکراب سنت ایوز، اسکراب مورد علاقه خانم سوپرمدل است.
  • لوسیون مورد علاقه جی جی حدید ، EUCERIN است که برای ترمیم  پوست های خیلی خشک (VERY DRY SKIN)  استفاده می شود.
  • او قبلا در مصاحبه ای گفته بود که برای از  بین بردن جوش های صورت، از خمیر دندان  استفاده می کند. راهی که مادرش در زمان کودکی به او آموخته شود و او در دهه سوم  زندگی خود از این روش استفاده می کند.
  • این مدل مسلمان با آنکه برند محصولات آرایشی خاص خود را دارد، اما همواره به دست  نزدن به ابرو و حفظ فرم واستایل طبیعی ان اعتقاد دارد. این موضوع را در فوتوشوت های اخیرش  نیز می توان مشاهده کرد.
  • اسکراب از نوع عصاره  های زرد آلو، به  خصوص از مدل ST  EWEZ را در زمان استحمام مصرف  می کند.
  • وی معتقد است که بانوان جوان باید از اعتیاد به آرایش صورت پرهیز کنند. چرا که آب رسانی به پوست را کاهش داده و اکسیژن رسانی به منافذ پوست را که برای شادابی و طروات آن مفید می باشد را تخریب می کند.

رازهای زیبایی جی جی حدید

( جی جی حدید در پشت صحنه  فشن شو ویکتوریا سکرت )

  • جی جی برای داشتن  پوستی صاف، یکدست و یکنواخت و بدون چون و چروک، همواره از ضد آفتاب با اس پی اف  های ۱۵ تا ۳۰ استفاده می کند.
  • او اعتقاد دارد که صورت او و خواهرش بلا حدید، بدون آرایش جذاب تر است. حرفی که به نظر می رسد صحیح باشد و رنگ پوست و مو او نیز سبب می شود تا چهره ای بدون آرایش  زیبا داشته باشد. دختران اسکاندیناوی  نیز  معمولا کم ترین حجم  استفاده از لوازم آرایش  را در قیاس با بانوان  اروپایی دارند.
  • او در زمان های سفر، دستمال مرطوب کننده  با خود به همراه می برد  تا آبرسانی پوست او به خوبی انجام شود.
  • لایه برداری  لب از جمله  روش  های آرایشی ساده این سوپر مدل است. آن هم  نه با کرم  ها و براق کننده  ها بلکه با دستمال های مرطوب. البته  او اعتقاد دارد که می توان از  اسکراب های طبیعی  مثل شکر  برای لایه  برداری  لب استفاده کرد.
  • دئو دورانت های ژله ای روشن، بخشی جدا نشدنی از لوازم  آرایش  محبوب این مدل زیبا است  تا پوست وی همواره  برای فوتوشوت ها شفاف و سفید باشد. برند محبوب او SECRET FLAWLESS است.
  • مدل مو مورد علاقه جی جی هم چون شارلیز ترون، مدل مو دم اسبی است که از قلم مو SEPHORA برای دیزان آن استفاده می کند.
  • برای استحمام، معمولا از ژل  لیمویی و شکری  استفاده  می کند.
  • عطر مورد علاقه جی حی حدید، TOM FORD VELEVT ORCHID‌ است که برای استایل های شبانه  استفاده  می کند و نت های شیرین دارد.
  • آی لش (EYELASH) مورد علاقه او نیز کاور گرل (COVERGIRL) می باشد.
  • او از تونرهای پروتئینی مثل EPICUREN  برای شفافیت پوست و پاکسازی آن استفاده می  کند.
  • ایر براش های بامبو،  گزینه  مورد علاقه او در آرایش است. مخصوصا فونداسیون KOH GEN  که مادرش  هم  از آن استفاده می کند. فونداسیون ها برای پاکسازی پوست و آماده کردن برای آرایش  سنگین استفاده می شود و کاربرد زیادی دارد. ایوروشه  و مک هم در این زمینه تولیدات پر  فروشی در ایران دارند.
  • نوشیدن آب زیاد و کافی، بخش جدا نشدنی از  سبک زندگی جی جی حدید است که سبب آبرسانی کافی  به پوست و مو و هم  چنین شادابی و پاکسازی پوست می شود.
  • استراحت دادن به پوست، از جمله  روش های آرایشی GIGI  به  شمار می رود. هر چقدر بانوان به  خصوص  جوانان به پوست خود استراحت بدهند، راحت تر قادر خواهند بود تا پوستی شاداب و بدون چین و چروک داشته و از ماسک تراپی و ویتامین تراپی برای رساندن  مواد غذایی به پوست استفاده کنند.
  • تغذیه سالم، اصل مهم در سبک زندگی این سوپر مدل است. او معمولا از فست فود پرهیز می  کند. اگر  چه سلفی هایی در زمان نوشیدن کوکاکولا و پپسی از وی مشاهده می شود.

گشتی در کمد لباس های جی جی حدید

جی جی حدید در پشت صحنه

(در این عکس، جی جی حدید لباس بافتنی مشکی خود را با موهای صاف بلند روی شانه ست کرده و در فشن شو تامی هایلفیگر در شهر میلان ایتالیا در  فوریه  ۲۰۱۸ شرکت کرد)

جی جی حدید لباس بافتنی

( این سوپرمدل زیبا را در کت واک برند MISSIONI مشاهده  می کنیم که لباس بافتنی رنگارنگ را با اکسسوری  بلند ست کرده است. او این تیپ جذاب را در فشن شو میلان در فوریه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی  کرد)

لباس شیک مجلسی جی جی

(در این لباس شیک مجلسی بلند که تناژهایی از  رنگ  سبز را به  نمایش می گذارد، در فشن شو برند MOSCHINO در فشن شو میلان در فوریه  ۲۰۱۸ میلادی شرکت نمود)

استایل بدون آرایش و ساده جی جی حدید

(استایل بدون آرایش و ساده جی جی حدید را  در پشت صحنه مراسم فشن  شو ALBERTA  FERRETTI مشاهده می کند که ۲۱ فوریه ۲۰۱۸ میلادی در میلان ایتالیا برگزار شد)

آستین پف کرده بلند جی جی حدید

(پامپ های سبک T-STRAP جی جی حدید از برند ANNA  SUI  را مشاهده  می  کنید که با آستین پف کرده بلند، در فشن شو نیویورک برای آنا سونی حضور  یافت. عکس مربوط به ۲۱ فوریه ۲۰۱۸ میلادی است)

لباس های زمستانی جی جی حدید

(در این تصویر، از کالکشن لباس های زمستانی او ، شاهد دامن گل آویز  بلند ایشان هستیم که با سویتر سفید رنگ ست جذابی را در فشن شو نیوریک ۲۰۱۸ به  ارمغان آورده است و جدید ترین محصول  PRABAL GURING  را به  نمایش  می  گذارد. دیزاین کفش او نیز جالب است. )

کیف دستی چرمی قهوه ای زنجیر طلایی جی جی حدید

(در این  تصویر، شاهد کیف دستی چرمی قهوه ای زنجیر طلایی جی جی حدید هستیم که با لباس پوشیده  بلند یقه بسته آستین  بلند ست شده است و یکی از محصولات FENDI را به نمایش می گذارد که در  مراسم  فشن شو میلان ۲۰۱۸ میلادی ست کرده بود)

مدل مو شینیون جی جی حدید

(در این عکس، شاهد مدل مو شینیون او هستیم که با لباس  پشمی  برند LEOPARD ست شده  است و در  مراسم  فشن شو MAX  MARA FASHION  شرکت کرد. )

جی جی حدید و مدل مو جذاب همیشگی

(در این عکس، شاهد استایلی از جی جی حدید هستیم که مدل مو جذاب  همیشگی اش  را با یک لباس فاخر و لاکچری از برند ANNA SUI  در  فشن شو ایشان در فوریه  ۲۰۱۸ در نیویورک ست کرده است. خط  چشم و سایه این مدل مسلمان در این استایل با استقبال مجلات مد و لباس همراه  شد. )

استایل جی جی حدید در این عکس

( جی جی حدید ، در  این عکس، بوت های  برند LOUBOUTIN  که با قطعات فلزی ظریف کاری  شده  است را با شلوار کریستین لوبوتین ست کرده است. او این استایل را در برنامه  MAKING MODEL WITH YOLANDA HADID که به بررسی  فعالیت مد مادر  ایشان اختصاص  داشت در نیویورک ست کرد)

کالکشن لباس های کژوال زمستانی جی جی حدید

(در این استایل، کالکشن لباس های کژوال زمستانی ایشان را  لباس خز دار سفید بلند که با گوشی آیفون هفت و قاب سفید مشاهده می کنیم که مشغول خیابان گردی در نیویورک است)

جی جی حدید در این استایل از محصولات برند ریباک

( جی جی حدید در این استایل، محصولات برند ریباک REEBOK  را در این  عکس مثلثی  کریسمسی به نمایش  گذاشته  است )

استایل جی جی حدید را با لباس سفید تور دار

(در این استایل، جی جی حدید را با لباس سفید تور دار  بلند برند BRANDON MAXWELL مشاهده می کنیم که در  فشن شو نیویورک در  فوریه ۲۰۱۸ میلادی در کت واک آن شرکت کرد)

مدل مو همیشه جذاب جی جی حدید را با آرایش خنثی

(در این عکس، مدل مو همیشه  جذاب جی جی حدید را با آرایش خنثی و ملایم  ایشان که با برند MAYBELLINE  همراه شده است را مشاهده می کنید که در مراسم جایزه GLAMOUR WOMEN  AWARD در ۱۳نوامبر  ۲۰۱۷ میلادی در  بروکلین  نیوریورک  ایالات متحده ست کرد)

لباس سفید رنگ جی جی حدید

(در این عکس، لباس سفید رنگ جی جی حدید را مشاهده  می کنیم که ژاکت طرح  کیمونو از ZEYNEP ARCAY  را نشان می دهد که در زمان شرکت در  مراسم STUART WEITZMAN بر تن داشت . او علاقه  زیادی به کت های پشمی مونوکروماتیک داشته به خصوص از برند ESP  دارد. همکاری او و استورات ویتزمن از سال ۲۰۱۶ آغاز شد)

مدل مو پیچکی موج دار جی جی

( جی جی حدید ، مدل مو پیچکی موج دار خود را با با آرایشی  از محصولات MAYBELLINE  در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی  در لندن  ست کرد و در مهمانی میبیلینه حاضر شد)

 مدل مو ساده وی را با رژ لب قرمز روشن MAYBELLINE

(در این عکس ، مدل مو ساده وی را با رژ لب قرمز روشن MAYBELLINE  شاهد هستیم که برای همکاری با برند تامی هایلفیگر به بارسلونا اسپانیا رفته است)

مدل های جذاب اکسسوری جی جی حدید

(از مدل های جذاب اکسسوری جی جی حدید می توان به این استایل  روسری زیبا قرمز رنگ از برند MAX JACOBS اشاره کرد که در سپتامبر  ۲۰۱۷ میلادیدر جریان فشن شو مارک  جاکوبز در نیویورک  بر تن کرد)

جی جی حدید در استایل ، کمربند فلزی از برند ROCKINS

( جی جی حدید در استایل ، کمربند فلزی از برند ROCKINS را با تیپ اسپرت و عینک آفتابی  مشکی رنگ  در نیویورک ست کرده است)

( این مدل زیبا در این استایل، کت پشمی بلند و آستین دار قرمز از تامی هایلفیگر را در فشن شو لندن به نمایش گذاشت)

 جی جی جدید در این استایل، یکی از مدل موهای هیپی صاف

( جی جی جدید در این استایل، یکی از مدل موهای هیپی صاف خود را به  همراه  یک اکسسوری  پروانه ای شکل  در  فشن شو BOTTEGA  VENETA در میلان ۲۰۱۷ میلادی به نمایش گذاشت. )

 مدل جین کاپری جی جی حدید

(در این عکس، مدل جین کاپری جی جی حدید را مشاهده می کنیم که با سویتر بافتنی صورتی رنگ ست شده است و همراهی آن با کفش صورتی  اسپرت جذاب  از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN ، استایل کژوال دوست داشتنی را از این سوپرمدل به نمایش گذاشته  است. یقه این لباس  TURTLENECK می باشد و از  برند ۳٫۱ PHILLIP LIM  اعلام گردید)

جی جی حدید همواره در فشن شو ها، با لباس های بلند طرح دار با آستین های کار شده

( جی جی حدید همواره در  فشن شو ها، با لباس های بلند طرح دار  با آستین های کار  شده  حاضر  می شود که نمونه ای از ان را در  تصویر بالا مشاهده می کنید.  در این تصویر، صندل های رو باز  را با لباسی چاپی از برند آنا سونی  مشاهده می کنید که در فشن شو نیویورک در گالری  اسکای لایت کارکسون به نمایش در آمد. عکس  مربوط به  ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی  می باشد)

استایلی جذاب از جی جی حدید

(استایلی جذاب  از جی جی حدید که او را در  لباس سفید رنگ تور دار با طرح یک دسته گل بهاری مشاهده می کنید که با روبان قرمز دیزاین شده است و کاری  از برند MOSCHINO ایتالیا می باشد. )

جی جی حدید را با استایل بریجیت باردویی در فشن شو هارپر بازار

(در این طرح، جی جی حدید را با استایل بریجیت باردویی در فشن شو هارپر بازار مشاهده می کنیم که گردن بند وی شکل الماس  را نیز بر تن دارد. وی  این طرح را در  هتل پلازا نیویورک در  سپتامبر  ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد)

جی جی حدید با مدل مو کم تر دیده شده و گوشواره های نقره ای صدف دار ظریف کاری

(در این عکس، او را با مدل مو کم تر دیده شده و گوشواره  های نقره ای صدف دار ظریف کاری شده شاهد هستیم که در مراسم PRABAL GURGUNG  FASHION SHOW  شرکت دارد. نیویورک- سپتامبر۲۰۱۷ میلادی)

جی جی حدید و شینیون همیشه جذایش را با گردن بند الماس یقه ای

( این سوپر مدل در این استایل،  شینیون همیشه جذایش را با گردن بند  الماس یقه ای(CHOKER)  و کت شیری رنگ ست کرده است و در  مراسم CFDA FASHION AWARD در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی شرکت کرد)

جی جی حدید با بلیزر صورتی رنگ را با دستمال گردن قرمز

( جی جی حدید در  این استایل، بلیزر  صورتی رنگ را با دستمال گردن قرمز و کیف  قرمز از برند BRANDAN MAXWELL ست کرده است. برای بانوانی که به دنبال  مدل  های کت و شلوار  اسپرت رنگی هستند، این الگو  خوبی برای مهمانی های  شب می باشد.  استایلی که با کفش قرمز پاشنه  کوتاه  ست شده  و ایشان این  تیپ را در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد)

جی جی جدید و کاپشن و شلوار خاکی

( جی جی جدید در این استایل،  کاپشن و شلوار خاکی را با پیراهن کوتاه مشکی ست کرده است و با زین مالک در حال خیابان گردی در نیویورک است )

خانم سوپر مدل را در استایل مالتی نئون

( خانم سوپر مدل را در استایل مالتی نئون شاهد هستیم که که طرحی از برند ورساچه  را در زمان نیویورک گردی های ۲۰۱۷ میلادی بر تن داشت. استایل های تک رنگ، تاثیر زیادی  در کشیده نشان دادن قد بانوان به خصوص افراد قد کوتاه و تا حدی  درشت اندام دارد. )

جی جی حدید را با سویتر سفید رنگ

(در این عکس، جی جی حدید را با سویتر سفید رنگ در فشن شو براندون مکسول در نیویورک مشاهده می کنیم که استایل  پرنسسی آبی-سفید را به نمایش گذاشته  است)

جی جی حدید را با ژاکت چرمی قهوه ای و مدل مو رها

(در این عکس، جی جی حدید را با ژاکت چرمی قهوه ای و مدل مو رها و عینک همرنگ با تیپ قهوه ای مشاهده می کنیم که در  فشن شو VOGUE EYEWEAR  شرکت کرده  است. عینک های آفتابی  OVAL  از برند های محبوب او به  شمار می رود. )

 جی جی حدید با تی شرت سفید رنگ و شلوار جین آبی

(در این استایل، جی جی حدید  را با تی شرت سفید رنگ و شلوار جین آبی مشاهده می کنیم که یکی از استایل  های کژوال  ایشان در خیابان گردی های نیویورک ۲۰۱۷ را به نمایش  می  گذارد. کفش مشکی رنگ او نیز از برند استورات ویتزمن است)

جی جی حدید ، سویشرت کلاه دار خاکستری را با شلوار ورزشی قرمز

( جی جی حدید ، سویشرت کلاه دار خاکستری را با شلوار ورزشی قرمز ست کرده است که از  برند محبوب او یعنی تامی هایلفیگر است)

حدید در این استایل، شلوار مشکی با نوار سفید از برند ALESSANDRO RICH

( حدید در این استایل، شلوار  مشکی با نوار سفید از برند ALESSANDRO RICH  را در خیابان گردی های نیویورک ۲۰۱۷ میلادی ست کرده است )

جی جی حدید را با کت پشمی بلند

(در این طرح،  این سوپر مدل را با کت پشمی بلند خاکستری رنگ مشاهده می کنید که خیابان گردی شبانه را به همراه  دوستان در نیویورک ۲۰۱۷ تجربه می کند. مشخصاتی درباره  برند این استایل به صورت مورگان لین  ارائه شده    است)

جی جی حدید و طرحی سبز و سفید راه راه عمودی

( جی جی حدید در این استایل، که طرحی سبز و سفید راه راه عمودی را از MORGAN LANE به نمایش گذاشته  است، سبک پاژامه زنانه  را در خیابان گردی  های نیویورکی خود نشان می دهد)

جی جی حدید ، DENIM JACKET را با سویشرت کلاه دار قرم رنگ

(در این عکس، جی جی حدید ، DENIM JACKET  را با سویشرت کلاه  دار قرم رنگ ست کرده  است که از برند AMO می باشد)

(در این عکس، شاهد تی شرت یقه باز آستین بلندمشکی رنگ خانم حدید از برند PROJECT SOCIAL T هستیم که در خیابان گردی های تابستانی نیویورک بر تن داشت. اسنکیرها نیز  برند DKNY  می باشد)

 جی جی حدید تی شرت آستین کوتاه طرح دار را از برند LNA

( جی جی حدید در این استایل، تی  شرت آستین کوتاه طرح  دار را از برند LNA  در خیابان گردی  های تابستانی در نیویورک نشان می دهد که با شلوار  سبز زیتونی ریباک نیز ست شده است و یکی از استایل های کژوال خیابانی ایشان را به نمایش  می  گذارد که البته  مدل  مو دم اسبی نیز در ترکیب این استایل بی تاثیر نیست)

(مدل شلوار جالب جی جی حدید که رنگ خاکستری مورد علاقه اش را نشان می دهد که از برند SALLY  LAPOINTE می  باشد. این استایل اسپرتی لاکچری را او در خیابان گردی  های نیویورک در  ۲۰۱۷ بر تن داشت)

(در  این طرح، جی جی حدید را با کت بلند مشکی و شلوار همرنگ مشاهده  می  کنید که با کمربند فلزی  ست شده  است. این استایل از برند ARE YOU AM I که یکی از برند های جدید آمریکایی می باشد گزارش  شد. کت  پشمی این استایل از برند WINONAH  است)

 کت پشمی را با کلاه بیسبال از برند ژیوانشی (GIVENCHY)

(در این استایل  سفید رنگ، کت پشمی را با کلاه بیسبال از برند ژیوانشی (GIVENCHY) ست کرده است که در اکتبر  ۲۰۱۷ میلادی در نیویورک بر تن داشت)

( جی جی حدید در این استایل، شاهد تیپ خاکی رنگ با سویشرت نارنجی بوده که کیف دستی  چرمی  را در  نیویورک گردی  های جولای ۲۰۱۷ میلادی بر تن داشت)

( جی جی حدید در این استایل ، عینک آفتابی از  برند GARRETT LEIGHT  را بر تن کرده است که با لباس یقه  اسکی سفید رنگ ست شد)

( جی جی حدید در این عکس، اکسسوری های جذابش را  با طرح  سایه چشم و ابرو که با کیف چرمی مشکی و هد بند مشکی  همراه شده، ست کرده است)

 خانم سوپرمدل در این استایل نارنجی رنگ

( خانم سوپرمدل در این استایل نارنجی رنگ، موهای  بلوند رها روی  شانه را در نیویورک گردی  های شبانه به نمایش می گذارد )

 جی جی حدید ، در این استایل، مدل مو دم اسبی را با اکسسوری های لب

( جی جی حدید ، در این استایل، مدل مو دم اسبی را با اکسسوری های لب و گردن ست کرده است. او این استایل را در فشن شو BALMAIN به  نمایش گذاشت )

جی جی حدید در فشن شو پاریس

(در این استایل، شاهد جامپ سویت سفید مشکی راه راه از برند شانل هستیم که جی جی حدید در فشن شو پاریس  ۲۰۱۷ میلادی ست کرد)

جی جی حدید در این استایل لاکچری مشکی

( جی جی حدید در این استایل لاکچری مشکی درخشان،  کفش چرمی مشکی از برند BALMAIN را به نمایش می گذارد )

جی جی حدید با مدل چشمان گربه ای

( جی جی حدید با مدل چشمان گربه ای در این استایل، با مدل مو رها زرد و بلوند در کت واک ورساچه در فوریه  ۲۰۱۷ در شهر میلان حاضر شد )

جی جی حدید در این استایل جذاب فاخر

( جی جی حدید در این استایل جذاب فاخر، جامه بلند رنگارنگ لاکچری را از برند MOSCHINO  در فشن شو میلان به  نمایش گذاشت )

جی جی حدید را با لباس گیپور دار و خز

(در  این استایل، جی جی حدید را با لباس گیپور دار و خز دار لاکچری مشکی رنگ از برند FENDI  مشاهده می کنیم که درمراسن فشن شو میلان با بوت قرمز حضور یافته بود. این  ست مربوط  به فوریه  ۲۰۱۷ میلادی است)

ستایل تمام قرمز لاکچری و جذاب جی جی حدید

(برای بانوانی که به دنبال ست های قرمز رنگ شیک مجلسی بلند هستند، این استایل  تمام قرمز لاکچری و جذاب جی جی حدید را در فشن شو MAX MARA  توصیه  می کنیم.  میلان- فوریه  ۲۰۱۷ میلادی)

جی جی حدید و ژاکت چرمی

( جی جی حدید ژاکت چرمی چاپ شده مشکی رنگ از برند مارک جاکوبز را در  شب گردی  های نیویورک نشان می دهد که با کفش های مشکی رنگ از برند ASOS ست شده است)

استایل های پوشیده جی جی حدید

(استایل های پوشیده جی جی حدید را در فشن شو آنا سونی مشاهده می  کنید که تیپ فاخر و لاکچری پوشیده  از این یک پشمی آبی نفتی را به نمایش می  گذارد که طرح ویکتوریایی مخملی از برند ANNA  SUI می باشد)

استایل قرمز رنگ جی جی حدید

(در  این طرح، شاهد استایل قرمز رنگ جی جی حدید از بلوز یقه اسکی و کت پشمی از برند ماکس مارا هستیم)

لباس پاییزه از جی جی حدید

(برای بانوانی که به دنبال تیپ های اسپرت جذاب زمستانی و پاییزه  هستند، این الگوی لباس پاییزه از جی جی حدید را پیشنهاد می کنیم که کت پشمی بلند جلو باز سفید رنگ را با شلوار طرح دار قرمز تور دار ست کرده است. )

جی جی حدید در این استایل کژوال خیایانی

( جی جی حدید  در این استایل کژوال خیایانی،  ژاکت بلند ز دار از برند BLUMARINE  را رونمایی  کرده است)

جی جی حدید با کوله پشتی

( جی جی حدید در این استایل زمستانی، کوله  پشتی از برند M2MALLETIER را با کت طرح دار لاکچری  در یکی از روزهای  سرد زمستانی نیویورک ۲۰۱۶ میلادی ست کرده است )

تیپ های ینفش جی جی حدید

(از کالکشن تیپ های ینفش جی جی حدید ، شاهد عینک  آفتابی  اویاتور با کت سفید رنگ از برند BASSIKE هستیم. بلوز صورتی رنگ او نیز کاری از برند JEREMY SCOTT  است)

همراهان گرامی

اگر علاقمند به طراحی لباس هایی به  سبک پوشش های جی جی حدید هستید، می توانید بر  اساس اطلاعات  داده شده  در این گفتار،  اطلاعات تکمیلی را از سایت برند های معرفی شده  بدست آورده و داده  های لازم را بدست آورید.

دنیای  مد و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

  • آیا رنگ مورد علاقه جی جی حدید در استایل های امسال را می دانید؟
  • آیا دوست دارید رژیم غذایی جی جی حدید را در قالب PDF دریافت کنید؟
  • آیا برنامه غذایی و ورزش جی جی حدید را دارید؟
  • آیا می دانید او چه برنامه ای برای حفظ مقام  خود در میان فرشتگان ویکتوریا سکرت دارد؟
  • آیا رژ لب ها و کرم پودر های مورد علاقه او را می شناسید؟
  • آیا دوست دارید با برند جی جی حدید همکاری کنید؟
  • آیا قصد خرید محصولات برند GIGI HADID را درخاورمیانه  دارید؟
  • آیا قصد سفارش محصولات  برند جی جی حدید را در ایران دارید؟
  • آیا فصد سفارش لباس های ایشان را در ماه های آینده دارید؟
  • آیا با کت و شلوار های مجلسی زنانه شیک  جی جی حدید آشنایی  دارید؟
  • آیا قصد سفارش عینک های آفتابی مورد علاقه این سوپر مدل را دارید؟
  • آیا می خواهید فونداسیون ها و تونرهای مورد علاقه جی جی حدید را خریداری کنید؟
  • آیا می دانید فرق محصولات  اصل و تقلبی  آرایشی GIGI  HADID  چیست؟
  • آیا می دانید چه گونه او و میراندا کر به جمع انجل های ویکتوریا سکرت پیوست؟
  • آیا می دانید برند کراوات و پاپیون مورد علاقه  این سوپر مدل چیست؟
  • آیا قصد اقامت در هتل جی جی حدید را دارید؟

به  نظر شما جذاب  ترین مدل  مو و لباس مجلسی شیک جی جی حدید کدام است؟

 


بیشتر بخوانید :

جی جی حدید یکی از ستاره های نوظهور دنیای مد است که با سبک خاص خیابانی خود بسیاری از دوربین ها رابسوی خود می کشاند. لباس های این ستاره زیبا با وجود سبکی خاص ، تنوع بی نظیری دارند.

جی جی حدید بخوبی فن تلفیق لباس های بظاهر نامتجانس را می داند و با استفاده از آن سبکی منحصربفرد را خلق کرده است.

عینک های دودی مختلف جزیی جدایی ناپذیر از ظاهر این ستاره محبوب هستند که معمولا براساس آخرین مدل های معرفی شده به بازار و با هماهنگی با مدل لباس، سبک آرایش و مدل مو انتخاب می شوند.

در ادامه برخی از بهترین های این سوپر مدل در سبک خیابانی را خواهیم دید:

استایل خیابانی جی جی حدید

جی جی در استایل زمستانی با شلوار جین

( جی جی در استایل زمستانی با شلوار جین )

تیپ و استایل دوست داشتنی جیجی

(تیپ و استایل دوست داشتنی جی جی با کیف قرمز رنگ )

استایل خیابانی جی جی حدید با لباسی سراسری و از جنس جین

( استایل خیابانی جی جی حدید با لباسی سراسری و از جنس جین )

فتوشوت های تبلیغاتی جی جی حدید

مونوکروم سفید جی جی حدید

جی جی حدید استایل پاییزه

( تصویری از تیپ پاییزی جیجی حدید با پالتوی خاکستری )

سوپرمدل قد بلند جی جی

شلوار بافتنی جی جی حدید

استایل جذاب با شلوار لی جی جی

جی جی با استایل خیابانی

کت جین جی جی حدید

استایل جی جی حدید با کت کوتاه مجلسی و ست شده با کیف و کفش طلایی و لاکچری

( استایل جی جی حدید با کت کوتاه مجلسی و ست شده با کیف و کفش طلایی و لاکچری )

پالتو بلند جی جی

مونوکروم مشکی جی جی حدید

جی جی مدل برند

تبلیغات فتوشوت حدید

استایل پاییزه زمستانی جی جی

جی جی در استایلی خیابانی با جین و بوت

( فتوشوتی از جی جی حدید با پیراهن شلوار بسیار خوش رنگ و استایل مونوکروم قرمز )

( فتوشوتی از جی جی حدید با پیراهن شلوار بسیار خوش رنگ و استایل مونوکروم قرمز )

جی جی فتوشوت های تبلیغات برند

پالتو خامه دوزی شده جی جی حدید

جی جی در خیابان های کالیفرنیا

جی جی با عینک افتابی گرد

پالتو لوکس جی جی

استایل خیابانی جی جی

پالتو پلنگی جی جی حدید

پالتو پشمی جی جی حدید

پالتو رنگ روشن جی جی حدید

جی جی مونوکروم مشکی

استایل جی جی تمام چرم

جی جی تبلیغات برند

استایل جذاب جی جی

جی جی حدید با موهای روشن

رنگ مو و آرایش جی جی حدید

جی جی حدید در استایل خیابانی

جی جی حدید با پالتوی خز

شلوار جین جی جی حدید استایل پاییزه

استایل کژوال جی جی حدید

عکس جی جی حدید با شلوار چرم

عکس جی جی حدید با استایل پاییزه

خلاصه گزارش :

بیوگرافی جی جی حدید مدل زیباروی فلسطینی

جیجی تباری فلسطینی دارد او در شهر لس انجلس از پدری آمریکایی فلسطینی و مادری آمریکایی آلمانی به دنیا امد . پدر این سوپرمدل از ثروتمندان سرشناس در لس انجلس است .وی قبل از اینکه برای تحصیل در رشته مدلینگ به نیویورک برود در لس انجلس زندگی میکرد خواهر جی جی ، بلا نیز در حوزه مدلینگ فعال است که طرفداران جیجی معتقد اند بلا به اندازه او موفق نبوده است .

نام کامل جیجی جلنا نورا حدید است و او در آوریل سال ۱۹۹۵ در لوس انجلس کالیفورنیا به دنیا آمده است جی جی سوپرمدلی مسلمان است و تحصیلاتش در سطح کالج است .

از خواننده های مورد علاقه جیجی میتوان به تیلور سوئیفت اشاره کرد و ورزش مورد علاقه اش بوکس است در ادامه در جدول زیر  به دیگر علایق و سرگرمی های از رنگی که دوست دارد تا برند محبوبش اشاره شده است

جیجی با طول قدی در حدود ۱۷۷ سانتی متر و وزن ۵۷ کیلو گرم از خوش اندام ترین فرشتگان ویکتوریا سکرت محسوب می شود در جدول زیر اطلاعات بیشتر از ظاهر این سوپر مدل ذکر شده است

جی جی حدی سوپر مدل

روابط جی جی از اوتز تا جدایی اش از زین مالیک

جی جی در حال حاضر دیگر با زین مالیک در رابطه نیست آشنایی و رابطه آن ها از سال ۲۰۱۵ شروع شده است اما رابطه های پیش از زین مالک در زندگی جی جی از پاتریک اوتز در سال ۲۰۱۲ شروع می شود که در همان سال این رابطه به پایان میرسد و در همان سال با نیک جوناس آشنا میشود و این رابطه هم یک سال بیشتر طول نمیکشد و پس از آن این سوپرمدل با کودی سیمسون وارد رابطه میشود و تا سال ۲۰۱۴ این رابطه ادامه دارد که در سال ۲۰۱۵ جی جی پس از قطع رابطه با سیمسون با جو جوناس آشنا میشود و در همان سال هم از هم جدا می شوند .

جیجی و زین مالک پس از ۲ سال رابطه در ماه مارچ سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند و این خبر را در قالب یک توییت به طرفدارانشان اعلام کردند زین مالک در این توییت نوشت :ما هنوز هم برای هم احترام زیادی قائل هستیم و دوست داشتیم این خبر را خودمان اعلام کنیم .

اولین فعالیت های جی جی در صنعت مد

جی جی از سال ۱۹۹۷ اولین فعالیت خود در زمینه مدلینگ را در سن دوسالگی با برند گس شرو کرد و این همکاری تا سال ۲۰۱۲ ادامه داشتوی به همراه مارسیانو مدلینگ برای برند بیبی گس را شروع کردند.

مهاجرت خانم مدل به نیویورک شروع فعالیت های حرفه ای وی در این صنعت بود و او در سال ۲۰۱۴ با دیزی گوال همکاری را آغاز کرد و در همین سال با همکاری با تام فورد برای عینک ها آفتابی این برند مشهور نام خود را در صنعت مدلینگ ثبت کرد این زیبای فلسطینی پس از مدتی برای دیگر محصولات تام فورد مثل محصولات آرایشی و عطر و ادکلن های تام فورد با این برند همکاری کرد

پس از گذشت مدتی این سوپرمدل مسلمان پله های ترقی را به سرعت طی کرد و با برند های مطرحی همچون فندی شنل ورساچه مایکل کورس و … همکاری داشته و بارها از طرف مجلات معتبر از جمله مجله وگ به عنوان بهترین مدل انتخاب شد او توانسته از سال ۲۰۱۵ خودش را به عنوان یکی از ستاره های مدلینگ به جامعه مد معرفی کند

تا برند های مشهوری که جی جی با آن ها همکاری داشته ویکتوریا سکرت ، ریباک ورساچه بی ام دبلیو تامی و بسیاری دیگر از برند های بزرگ که هر کدام برای هر پست اینستاگرامی که این مدل جوان منتشر کرده مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار دلار پرداخت می کنند و درامد خالص وی تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۳ میلیون دلار بوده است .

اصول و قوانین جی جی حدید برای تناسب اندام

شاید برایتان جالب باشد بدانید که غذای مورد علاقه این مدل زیبا برگر است و او عاشق غذا خوردن است ولی تلاش میکند همیشه غذاهای سالم را در رژیم غذایی اش بگنجاند . جی جی به عنوان یک سوپر مدل راه سختی پیش رو دارد او میداند برای داشتن اندامی زیبا و کشیده و خوش تراش باید تغذیه سالم و ورزش را همیشه در فعالیت های روزانه اش بگنجاند .

جی جی همیشه ورزش های استقامتی را تاجای که او را کامل خسته کند ادامه میدهد از تمرین ها و ورزش های مورد علاقه او دو ، پرش از موانع و پیاده روی است و ورزش های والیبال و بوکس را در برنامه تناسب اندامش میگنجاند و او میداند که علاوه بر ورزش ، تغذیه تاثیر زیادی در حفظ زیبایی اندام او دارد برنامه غذایی جیجی در طول روز به این شکل است که برای صبحانه املت و بیکن همراه یک لیوان آب میوه و قهوه میخورد او به شکلات تلخ علاقه دارد و برای میانوعده سیب زمین یا هویچ پخته میخورد برای وعده شام سوشی را ترجیح میدهد و برای تنقلات بین ورزش یک ظرف سالاد یا یک لیوان اسموتی میل میکند

 

4 دیدگاه

4 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا