استایل و مد بانوان

برندهای محبوب آن هاتاوی ؛ پرنسس زیباروی هالیوود

آن هاتاوی

آن هاتاوی  (ANNE HATHAWAY)،  هنرپیشه ۱۸۰ سانتی متری اهل نیویورک، متولد ۱۹۸۲ است که از سال ۲۰۰۰  میلادی تا کنون به عنوان خواننده و هنرپیشه و فعال رسانه ای فعالیت دارد و به عنوان سفیر صلح سازمان ملل شناخته  می شود. او را یکی از پولساز ترین هنرپیشه های پرده نقره ای می دانند که هم چون تیلور سویفت و فرشتگان ویکتوریا سکرت، خوش چهره و خوش اندام است. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را به جشنواره ای از مد و لباس های جذاب و زیبا آن هاتاوی می برد تا با برندهای محبوب و استایل ایشان در یک دهه اخیر آشنا شوید.

با مدگردی امروز ما به روایت  آن هاتاوی  آشنا شوید.

لباس مجلسی شیک و مشکی آن هاتاوی

(همراهی آرایش سبک با لباس مجلسی شیک و مشکی آن هاتاوی می  تواند درس های خوبی  برای  طراحی مد و لباس  بانوان جوان باشد)

داستان آن هاتاوی

آن، هنرپیشه  خوش  استایل و قد بلند هالیوود، جوایز  بسیاری را در کارنامه خود دارد. کسب جایزه اسکار  بهترین بازیگر نقش مکمل  زن  در مراسم اسکار  ۲۰۱۳ برای  بازی  در فیلم  بینوایان و همچنین جایزه  گلدن گلوب، بخشی از افتخارات هنری این بازیگر خوش چهره هالیوود است که با نقش آفرینی های  قوی، ستایش  منتقدان  فیلم  را در سال  های اخیر به ارمغان آورده است.

آن هاتاوی ، هم چون  سلنا گومز، دو ریشه دارد. یکی ایرلندی و دیگری انگلیسی و شاید برای شما جالب  باشید که بدانید، نام او،  دقیقا نام همسر ویلیام  شکسپیر، ادیب  نامدار انگلیسی است. یکی از جنجالی ترین استایل های ایشان مربوط  به  نقش  اندی  در  فیلم DEVILWEARS  PRADA  است  که از او  پدهایی  برای افزایش  سایز خود استفاده  کرد. وی، سفیر  برند لوازم  آرایش  لانکوم است  و پس از آشنایی  با آدام شولمن، با این برند همکاری  نکرد.

دختر زیبا  بروکلین،  با بازی در کمدی دفترچه خاطرات  پرنسس، به صورت جدی وارد عرصه  سینما شده و در  بیش  از ۳۰  فیلم ایفای نقش  کند  که شوالیه تاریکی بر می خیزد، بین ستاره ای، کارآموز، آلیس آن سوی آینه  و روز  ولنتاین، از جمله  کارهای اخیر آن هاتاوی  به شمار می رود. او در سال ۲۰۱۲ میلادی با یک فعال کسب  و کار به نام آدام شولمن ازدواج کرد و صاحب  پسری به نام جاناتان است. پدر و مادر  سرشناش  آن، کیت مک کالی و جرالد هاتاوی نیز وکیل دادگستری هستند.

حتما بخوانید : کیت میدلتون ؛ ملکه مد جهان

داستان آن هاتاوی

(از کلکسیون  آرایش  های آن هاتاوی در سال  ۲۰۱۷ میلادی  را شاهد هستید که همواره از آرایش  ملایم بدون خط چشم  براق و سایه  های پر رنگ مبتنی بر فونداسیون های غلیظ  بهره می برد تا میمیک چهره کاریزماتیک دوست داشتنی  خود را بهتر  جلوه  دهد. اگر به دنبال فونداسیون خوب هستید محصولات  MAC را انتخاب کنید)

استایل آن هاتاوی

(رژ لب قرمز برای پوست های سفید، کنتراست رنگ خوبی با دکلته های تور دار مشکی خلق می کند که در استایل  آن هاتاوی مشاهده  می کنید)

سفید رنگ طرح دار پروانه ای از آن هاتاوی

(شاهد NAIL ART سفید رنگ طرح دار پروانه ای از آن هاتاوی هستید که در مراسم SAG AWARD در سال ۲۰۱۳ میلادی در لس انجلس با تیپ مشکی ست کرده بود)

رژ لب قرمز و لاک قرمز و سفید آن هاتاوی

(رژ لب  قرمز و لاک  قرمز و سفید همواره برای تیپ های مشکی گزینه خوبی برای طراحی  مد و لباس  بانوان در  تیپ های مجلسی و شیک به شمار می رود که آن هاتاوی ست کرده است)

این چهره محبوب  که اکنون در لس آنجل، شهر فرشتگان امریکا  زندگی می کند، بیش از ۱۰ میلیون  فالور در اینستاگرام دارد و می توانید پشت صحنه فیلم ها و سریال  های ایشان و بخشی از سبک زندگی دیجیتالی او را در  صدها پست ایشان در ۵ سال اخیر مشاهده  کنید.  آن هاتاوی ،  راه زیادی را برای قرارگیری در  فهرست ۵۰ صفحه پر  فالوور  اینستاگرام پیش  رو دارد.

۲۰ مدل اکسسوری و جواهرات آن هاتاوی

جواهرات آن هاتاوی

(در این تصویر، آن هاتاوی ، از کلکسیون اکسسوری های نقره ای،  دستبندی زیبا از برند GUCCI را با یک بلور مشکی و سفید از گوچی ست کرده است)

تصویر آن هاتاوی

(مدل مو دم اسبی آن هاتاوی با گوشواره ای شیک از برند SOLANGE AZAGURY-PARTRIDGE ست شده است)

گردبند طلایی آنا هاتاوی

(گردبند طلایی آنا هاتاوی از برند MARNI می  باشد)

مدل مو جذاب آن هاتاوی با یک گردن بند ساده

(مدل مو جذاب آن هاتاوی با یک گردن بند ساده در مراسم اکران فیلم INTERSTELLAR  در کالیفرنیا ۲۰۱۴)

گوشواره الماس آن هاتاوی

(گوشواره الماس آن هاتاوی در این استایل، از برند VHERNIER  PAN DI  ZUCHHERO  است)

آن هاتاوی این دستبندهای کلاسیک

( آن هاتاوی این دستبندهای کلاسیک را با مانیکور قرمز و لباس بلند مشکی از گوچی ست کرد)

آن هاتاوی گل میخ و گردن بند یقه ای الماس

( آن هاتاوی ، گل میخ  و گردن بند یقه ای الماس را از برند FRED LEIGHTON  ست کرده است)

مدل های مو صاف روی شانه آن هاتاوی

(از مدل های مو صاف روی شانه آن هاتاوی که با گردن بند ۱۴ قیراطی الماس از برند DANA  REBECCA  DESIGN  ست شده است)

دستبند الماس از برند HELLMUTCH آن هاتاوی

(در این استایل جذاب که اکتبر ۲۰۱۱ را نشان می دهد،  دستبند الماس از برند HELLMUTCH مشاهده می  شود)

دستبند الماس خوش ترکیبی از برند TIFFANY & CO آن هاتاوی

(در این تیپ، دستبند الماس خوش ترکیبی از برند TIFFANY  & CO با لباس قرمز رنگ ست شده است)

(گردن بند یقه ای الماس آن هاتاوی

(گردن بند یقه ای الماس آن هاتاوی در این تصویر، از  برند معروف FRED LEIGHTON  است)

 کلکسیون جواهرات آن هاتاوی و گوشواره برلیانش

(از کلکسیون جواهرات آن هاتاوی شاهد گوشواره ای از فرد لیتون هستیم)

ترکیبی جذاب از لباس سفید رنگ آستین کوتاه آن هاتاوی

(ترکیبی جذاب از لباس سفید رنگ آستین کوتاه آن هاتاوی از برند ANTONIO BERARDI با دستبندهای  طلا و نقره  ای)

آن هاتاوی در این استایل

( آن هاتاوی در این استایل، گوشواره خوشه ای فرد لیتون را با لباس مشکی و شینیون جذاب ست کرده است)

مدل مو قهوه ای روی شانه آن هاتاوی

( آن هاتاوی ، مدل مو قهوه ای روی شانه را با دستبندهایی از تیفانی ست کرده است)

استایل لب و دهان آن هاتاوی در این تصویر

(استایل لب و دهان آن هاتاوی در این تصویر،  یادآور  میمیک چهره جولیا رابرتز، سوپر استار هالیوود است. در این عکس، آن هاتاوی گل میخ  هایی  که با سنگ های  قیمتی ظریف کاری شده است را از برند VON CLEEF  &  ARPELS به نمایش در آورده است)

آن هاتاوی در این استایل لباس نقره ای براق

( آن هاتاوی در این استایل، لباس نقره ای براق و جذابش را با دستبند و نگین های الماس از برند CARTIER ست کرده است)

گوشواره و حلقه ای از برند VON CLEEF & ARPLES آن هاتاوی

(در  عکس سمت چپ  نیز شاهد گوشواره و حلقه ای  از برند VON CLEEF  &  ARPLES هستیم. در عکس سمت راست نیز ستی از برند تیفانی  را با یک کت و شلوار  شیک زنانه  مشکی رونمایی کرده است)

آن هاتاوی و گردن بند طلایی بزرگ

(در این  عکس، آن هاتاوی گردن بند طلایی بزرگی را در زمان اکران فیلم راشل  ازدواج می کند  پوشیده  بود)

آن هاتاوی در مرکز خیریه نیویورک

(در این تصویر که اخرین عکس از کلکسیون  طلا و جواهرات آن هاتاوی است، گوشواره بزرگ ایشان را در زمان بازدید از یک مرکز خیریه در نیویورک مشاهده کنید که از جنس الماس بوده  و سنگ های  قیمتی تزیین شده است)

۲۰ مدل لباس جذاب آن هاتاوی

۲۰ مدل لباس جذاب آن هاتاوی

(در این عکس، تاکسید مشکی بلند یقه  V  از آن هاتاوی را شاهد هستیم که محصولی از خانه  مد HALSTON است و در مراسم NATIONAL  BOOK AWARD در سال ۲۰۱۷ میلادی  بر تن کرد)

کفشی از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN برای آن هاتاوی

( آن هاتاوی  در  این  عکس، لباس پوشیده  آستین بلند شیک و مجلسی  را از برند DOLCE  & GABBANNA  با کفشی از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN به  نمایش  گذاشته است که در نوامبر  ۲۰۱۷ در نیویورک رونمایی شد)

آن هاتاوی در این استایل فوق العاده

( آن هاتاوی در این استایل فوق العاده که شکوه کنتراست رنگ مشکی  و قرمز را نشان می دهد، ایشان یک وینتیج خوشگل از برند ژیوانشی را در نیویورک  گردی های  ۲۰۱۷ نشان  می دهد  که می تواند الگوی خوبی  برای  لباس های شب بانوان قد بلند باشد)

آن هاتاوی وینتیج کلاسیک و جذابی از برند YVES SAINT LAURENT را با با دامنی از برند استلا مک کارتنی

( آن هاتاوی وینتیج کلاسیک و جذابی  از برند YVES SAINT  LAURENT  را با با دامنی از برند استلا مک کارتنی ست کرده است که کفش های نوک سفید GIANVITO ROSSI، شکوه این استایل ساده و دوست داشتنی را تکمیل  کرده است)

لباس گلد دار مشکی آستین کوتاه آن هاتاوی با کفش قرمز رنگ محبوبش

( آن هاتاوی در این استایل، لباس گلد دار مشکی آستین کوتاه با کفش قرمز رنگ محبوبش از برند CHRISTIAN  LOUBOUTIN ست کرده است و کیف دستی راه راه از برند MANSUR GAVRIEL را در دست دارد. )

جامپ سوییت مشکی رنگ از برند VIVIENNE WESTWOOD آن هاتاوی

(در  این استایل، جامپ سوییت مشکی  رنگ  از برند VIVIENNE WESTWOOD  را  با مدل مو قهوه ای روی شانه ست کرده است. مدل کفش نیز از برند CHRISTIAN  LOUBOUTIN  است)

مدل های لباس آن هاتاوی

(از جذاب ترین مدل های لباس آن هاتاوی  می توان به لباس  شب شیک و جذاب  ایشان از برند ARMANI  PRIVE اشاره کرده  که در  زمان اکران فیلم COLOSSAL بر تن داشت. کیف دستی مشکی دوست داشتنی ان هاتاوی نیز  از برند EDIE PARKER می  باشد)

آن هاتاوی در این استایل ملیح زنانه

( آن هاتاوی در این استایل ملیح زنانه، لباسی از برند DIOR را در زمان شرکت در مراسم دیور در  نیویورک ۲۰۱۶ ست کرد)

آن هاتاوی لباس چند طرح و گیپور دار

( آن هاتاوی ، لباس  چند طرح  و گیپور داری از برند RODARTE  را در زمان اکران فیلم COLOSSAL در جشنواره بین المللی فیلم ریرسون تورنتو در سپتامبر ۲۰۱۶  میلادی ست کرد)

آن هاتاوی را با لباس گل دار از برند CHRISTOPHER KANE

(در این استایل، آن هاتاوی را با لباس گل دار از برند CHRISTOPHER KANE شاهد هستیم که در زمان اکران فیلم ALICE  THROUGH THE LOOKING  GLASS  در  کالیفرنیا ۲۰۱۶  برتن داشت)

آن هاتاوی را در لباس سیاه و سفید

(در این استایل، آن هاتاوی را در لباس سیاه و سفید بلند بدون آستینی از برند  DISAYA  شاهد هستیم که با صندل  هایی از برند PAUL ANDREW و کیف  دستی جذابی  از برند ANYA HINDMARCH ست شده است. استایل ایشان را در اکتبر ۲۰۱۶  در  نیویورک شاهد هستیم)

آن هاتاوی لباس مارتنیتی پوشیده بلند

( آن هاتاوی ، لباس مارتنیتی پوشیده بلند خود را از برند NAEEM KHAN در مراسم اسکار پارتی  VANITY FAIR رونمایی کرده است که با کیف دستی طلایی رنگ کوچکی  از برند JIMMY CHO ست شده است)

آن هاتاوی در این استایل قرمز رنگ بلند

( آن هاتاوی در این  استایل قرمز رنگ بلند، پوششی  از برند ZERO+MARIA  CORNEJO را با کفشی از برند SALVATORE FERRAGAMO  ست کرده است)

آن هاتاوی در این استایل کژوال

( آن هاتاوی در این استایل کژوال، لباس زمان حامگی خود که یک ژاکت چرمی را در بورلی  هیلز گردی  های  ۲۰۱۶ نشان  می دهد)

ان هاتاوی را با لباس چاپی سیاه و سفید را با کیف دستی مشکی چرمی

(در این استایل، ان هاتاوی را با لباس چاپی سیاه و سفید را با کیف دستی مشکی چرمی از برند SAINT  LAUREN مشاهده می کنیم که با کفش مشکی آکسفورد ست شده است)

آن هاتاوی در مراسم GOOD MORNING AMERICA بلوز چاپی

(در این استایل، آن هاتاوی در مراسم GOOD MORNING  AMERICA  بلوز چاپی طرح لب قرمز را از برند DORE X EQUIPMENT ست کرده است و  دامن آبی  از برند OSMAN  را رونمایی می کند. کفش قرمز رنگ  او نیز از برند سنت لارن می باشد. کفش قرمز، از جمله رنگ های  محبوب آن است  که در طراحی استایل خود همراه از آن بهره می برد)

لباس طلایی رنگ آنا هاتاوی

(عکس سمت راست مربوط به لباس طلایی رنگ  آنا هاتاوی از برند رالف لارن است  و عکس سمت چپ نیز استایل کژوال از برند مایکل کورس را نشان می دهد)

لباس بژ گلداری از برند VILSHENKO آن هاتاوی

(در عکس سمت راست، شاهد تیپ جذاب ساده و پوشیده ای از آن هاتاوی  هستیم که لباس بژ گلداری از  برند VILSHENKO  را بر تن کرده است و با کفش های  CHRISTIAN LOUBOUTIN، تیپ ملیح را در  PUBLIC THEATER  آمریکا  رونمایی می کند. عکس  سمت چپ  نیز از استایل های  کژوال  ایشان  در  سال  ۲۰۱۷ را نشان می دهد)

کت و شلوارهای شیک و مجلسی سفید رنگ هاتاوی

(بانوانی که به دنبال کت و شلوارهای شیک و مجلسی سفید رنگ هستند، می توانند از این طرح آن هاتاوی که از برند THEORY است استفاده  کنند. بلیزر خانم هاتاوی در این استایل ، محصولی از برند IRO  است که با اسنیکری های چرمی سفید نیز ست شده است)

آن هاتاوی در این استایل تمام سفید

( آن هاتاوی در این استایل تمام  سفید،  لباسی از برند MANMARA  را رونمایی می کند که در مراسم  فرش قرمز  MATTHEW MCCONAGHEY  در لس آنجلس  شرکت کرده  بود)

۱۰ مدل مو آن هاتاوی

مدل مو موج دار روی شانه آنا هاتاوی را در رویداد CHILDREN’S MONOLGUES

(مدل مو موج دار روی شانه آنا هاتاوی را در رویداد  CHILDREN’S MONOLGUES  مشاهده  میکنید)

مدل مو آن هاتاوی در این عکس

(مدل مو آن هاتاوی در این عکس، مدل مو صاف و بلند قهوه ای را در استایل های  آوریل ۲۰۱۷  میلادی مشاهده  می کنید)

مدل های مو جذاب آن هاتاوی

(از مدل های مو جذاب آن هاتاوی که استایل حلقه ای کوتاه روی شانه  را نشان می دهد)

مدل LOOSE BUN آن هاتاوی

(بانوان جوان می بایست مدل موهای خود را متناسب با طراحی استایل مورد نظر  طراحی  کرده تا شکوه لباس شب، بهتر نمایان شود. هم چون عکس بالا که مدل  LOOSE  BUN آن هاتاوی را در اکران یک فیلم  سینمایی با دکلته مشکی به نمایش گذاشته  است)

کلکسیون موهای شینیون شده آن هاتاوی

(از کلکسیون موهای شینیون شده آن هاتاوی)

مدل مو کوتاه موجی آن هاتاوی

(مدل مو کوتاه موجی آن هاتاوی در مارچ ۲۰۱۶ میلادی)

مدل مو کوتاه آن هاتاوی با دکلته سفید

(مدل مو کوتاه آن هاتاوی با دکلته سفید بند دار چاپی سفید و سیاه)

تصویر آن هاتاوی

(از کلکسیون مدل های مو ان هاتاوی که با گوشواره ای از برند SOLANGE  AZAGURY  PARTRIDGE ست شده است)

مدل مو موج دار مشکی کوتاه آن هاتاوی

(مدل مو موج دار مشکی کوتاه آن هاتاوی در برنامه صبح بخیر آمریکا)

چتری های جذاب آن هاتاوی

(چتری های جذاب آن هاتاوی در سال  ۲۰۱۶ میلادی)

مدل کفش های آن هاتاوی

مدل کفش های آن هاتاوی

( آن هاتاوی در این تیپ  سفید رنگ ، کفش  قرمز  رنگ  پاشنه بلندی از  برند BRIAN  ATWOOD را با این استایل شیک و مجلسی  که در مراسم  صبح  بخیر آمریکا در نوامبر ۲۰۱۴ میلادی بر تن داشت ست کرده است)

آن هاتاوی در این استایل شیک و مجلسی پوشیده بلند

( آن هاتاوی در این استایل شیک و مجلسی پوشیده  بلند، کفش هایی  از برند CHARLOTTE  OLYMPIA  را ست کرده است که با لباسی  از برند WES GORDON  ترکیب دوست داشتنی و باشکوهی  را روی  فرش آبی ODEON  LEICESTER  square لندن در اکتبر ۲۰۱۴ میلادی به  وجود اورد. ترکیب رنگ ها را توجه کنید. الگوهای خوبی برای طراحی استایل های  مجلسی بانوان قد بلند است)

آن هاتاوی با مدل مو همیشگی و رژ لب قرمز

(در این استایل مشکی رنگ اسپرت، آن هاتاوی با مدل مو همیشگی و رژ لب قرمز ، بلیزر  مشکی از برند VICTOR & ROLF  را رونمایی  کرده  که با شلوار جذب و کیف دستی مشکی چرمی والنتینو ست شده است)

کفش پاشنه بلند مشکی آن هاتاوی

(کفش پاشنه بلند مشکی آن هاتاوی در این استایل، با گل میخ های ریز درخشانی ظریف کاری شده است)

بوت های زمستانی چرمی، آن هاتاوی

(در این بوت های زمستانی چرمی، آن هاتاوی را در کنار همسرش مشاهده می  کنیم)

صندل های رو باز نقره ای جذاب طرح خوشه آن هاتاوی

(در این استایل، صندل های رو باز  نقره ای جذاب طرح خوشه را از  برند GIUSEPPE ZANOTTI شاهد هستیم که هم چون کفش های لاکچری والنتینو، شکوه  کفش های شیک و مجلسی ایتالیایی را برای بانوان شیک پوش نشان می دهد. او این کفش ها را در  مراسم COSTUME  DESIGNERS  GUILD  AWARD بر تن داشت)

 آن هاتاوی را در کفش های پاشنه بلند مجلسی

(در این طرح، آن هاتاوی را در کفش های پاشنه بلند مجلسی مشکی ساتین و شیک از برند CASADEI  مشاهده می کنید که از جمله برندهای محبوب کفش آن هاتاوی در سال های اخیر به شمار می رود)

آن هاتاوی را با صندل های طلایی جلو باز

(در این استایل، آن هاتاوی را با صندل های طلایی جلو باز پاشنه بلند از برند قبلی مشاهده می کنید)

کفش های قرمز رنگ پاشنه کوتاه آن هاتاوی

(همیشه کفش های  قرمز رنگ پاشنه کوتاه ، ترکیب خوبی را با جوراب های مشکی رنگ بانوان برای تیپ های مجلسی بلند به خصوص با ماکسی های کوتاه  به ارمغان می اورد که در این استایل  آن هاتاوی هم  مشاهده میکنید)

تیپ چهارخونه آن هاتاوی

(حتما تا کنون متوجه شدید که رنگ قرمز، رنگ محبوب آن هاتاوی در طراحی استایل است و از این  رنگ به عنوان رنگ غالب جیغ در طراحی  بسیاری از تیپ های رسمی و کژوال استفاده  می کند. کت پشمی قرمز و سیاه با یک کفش زمستانی چرمی قهوه ای، گزینه ای است که او با دستکش های  راه راه سفید و مشکی در زمستان ۲۰۱۳ سوییس بر تن  داشت)

آن هاتاوی از این ترکیب برای شرکت در مراسم LATE NIGHT WITH JIMMY FALON در راکلفلر سنتر نیویورک

(اگر چه راه رفتن  با چنین کفش های پاشنه  بلند  قرمز رنگی سخت است، اما آن هاتاوی از این ترکیب برای شرکت در مراسم LATE NIGHT  WITH JIMMY FALON  در راکلفلر سنتر نیویورک استفاده کرد. تیپی مربوط  به اکتبر ۲۰۱۲ میلادی)

عجیب ترین تیپ های آن هاتاوی

(یکی از عجیب ترین تیپ های آن هاتاوی را شاهد هستیم که با کفش های چرمی مشکی از برند TOM FORD همراه  شده  است)

آن هاتاوی در این استایل کژوال کانواس های آبی و سفید

( آن هاتاوی در این استایل کژوال، کانواس های آبی و سفید را برای  تیپ زمستانی خود انتخاب کرده است)

نیویورک گردی های آن هاتاوی

(نیویورک گردی های آن هاتاوی در استایل های کژوال و مجلسی مشکی رنگ)

صندل های چرمی قهوه ای زیبا آن هاتاوی

(باز هم صندل های چرمی قهوه ای زیبا از برند CASADEI)

همراهان گرامی

اگر علاقمند به سفارش محصولات لباس، کیف، کفش و  هم چنین اکسسوری و جواهرات آن هاتاوی در ایران هستید،  میتوانید پرسش های خود را از طریق کامنت یا کانال  های ما در شبکه های اجتماعی در اختیار کارشناسان لوکس تهران  قرار دهید.

چهره بدون آرایش آن هاتاوی

(چهره بدون آرایش آن هاتاوی)

کلکسیون سلفی های آن هاتاوی

(از کلکسیون سلفی های آن هاتاوی )

تیپ آن هاتاوی و همسرش

(تیپ آن هاتاوی و همسرش در پاریس گردی های ۲۰۱۷ میلادی)

تیپ پاییزی آن هاتاوی

(تیپ پاییزی آن هاتاوی در کنار همسرش در بروکلین گردی های ۲۰۱۶ میلادی)

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.


با گذشت ۱۵ سال از فیلم “خاطرات پرنسس” (The Princess Diaries )، بازیگر اصلی این فیلم، آن هاتاوی همچنان شمایل پرنسس گونه خود را حفظ کرده است.

در ادامه برخی از بهترین لباس های پرنسس هالیوود را با هم خواهیم دید:

طراح لباس آرمانی (Armani)، مراسم گلدن گلوب، سال ۲۰۰۹

طراح لباس آرمانی ( Armani)، مراسم گلدن گلوب، ۲۰۱۱

طراح لباس آلبرتا فِرِتی (Alberta Ferretti)، جشنواره فیلم ونیز، سال ۲۰۰۶

طراح لباس : پرادا (Prada )، مراسم اسکار، سال ۲۰۱۳

طراح لباس : رالف لورن (Ralph Lauren)، مراسم مت گالا، سال ۲۰۱۵

طراح لباس: ژیوانشی (Givenchy )، افتتاحیه فیلم “بینوایان”

طراح لباس : شانل ( Chanel)، مراسم اسکار، سال ۲۰۱۳

طراح لباس : مارچسا (Marchesa )، مراسم اسکار، سال ۲۰۰۸

طراح لباس : والنتینو (Valentino)

طراح لباس : والنتینو (Valentino)، مراسم اسکار، ۲۰۱۱

طراح لباس: والنتینو (Valentino)، مراسم اسکار، ۲۰۰۷

طراح لباس : والنتینو (Valentino)،مراسم مت گالا، سال ۲۰۱۰

طراح لباس : ورساچه (Versace )، جشنواره فیلم ونیز، سال ۲۰۰۸

طراح لباس : ورساچه (Versace)، سال ۲۰۱۱

طراح لباس : ویکتور اند رالف (Viktor & Rolf)، سال ۲۰۱۴


بیشتر بخوانید :

عکس آن هاتاوی بیوگرافی

بیوگرافی آن هاتاوی : Anne Hathaway

تاریخ تولد آن در ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ در نیویورک، آمریکا است . و از مهمترین دست آورد و افتخاراتش میتوان به جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش منمل زن برای فیلم جذاب بینوایان  بوده است .

در ادامه با بیوگرافی کوتاهی از آن هاتاوی با ما همراه باشید

مادر آن کیت مک کالی هنرپیشه و پدرش جرالد هاتاوی ، وکیل دادگستری است و مادر آن تاثیر بسیاری در انتخاب بازیگری توسط آن هاتاوی داشت و در برخی نمایش ها آن در کنار مادرش ظاهر شد .

در سال ۱۹۹۹ آن هاتاوی اولین نقشش را در سریال واقعی باش بازی کرد . پس از آن در فیلم خاطرات شاهزاده با جولی اندروز هم بازی شد پس از این فیلم آن تصمیم گرفت خود را در نقش های متفاوت نشان دهد که نتیجه این تصمیم بازی در فیلم های ویرانی و کوهستان بروبک بود .

مسیر پیرفت آن در هالیوود ادامه داشت او توانست برای بازی در فیلم ریچل ازدواج میکند نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین نقش اصلی زن شود و سرانجام در سال ۲۰۱۳ برای فیلم بینوایان اسکار نقش مکمل زن را با خود به خانه برد .

نکاتی که احتمالا درباره آن هاتاوی نمی دانید :

  • نامی که دوستان و اراطرافیانش او را صدا میکنند ” آنی ” است .
  • قد آن هاتاوی ۱۷۶ سانتی متر است
  • آن سفیر برند لوازم آرایشی لانکوم است و برای عطر های این برند تبلیغ میکند
  • ان پس از اینکه برادرش همجنسگرا شد کلیسا رفتن را رها کرد او تربیت شده مذهب کاتولیک بود
  • نکته جالب در مورد اسم این سلبریتی دوست داشتنی این است که نام و فامیل او مانند همسر شکسپیر آن هاتاوی آست .
  • او در باره انتخاب حرفه دیگری بجز بازیگری گفته که اگر هنرپیشه نمیشد یا روانشناس میشد یا معلم .
  • آن پس از گذست چهار سال از شروع رابطه اش با آدام شولمن در سال ۲۰۱۲ در کالیفورنیا با هم ازدواج کردند و در حال حاظر در نیویورک زندگی میکنند
  • آن توانست در فیلم بینوایان استعداد خوانندگیش را نشان دهد
  • آن تا چند سال پیش رژیم گیاه خواری داشت که مدتی است این رژیم را ترک کرده است .
  • از فعالیت های خیرخواهانه آن میتوان به سفر او به نیکاراگوئه اشاره کرد که برای کمک به واکسیناسیون کودکان به این کشور سفر کرده بود .
  • آن دو برادر دارد که برادرش تام قصد دارد مانند آن هنرپیشه شود .
  • آن بعد از همبازی شدن با امیلی بلانت در فیلم شیطان پرادا میپوشد به دوست های صمیمی تبدیل شدند .
  • آن در سن نوجوانی دچار افسرگی شده بود .

برترین و مهمترین فیلم های آن هاتاوی :

  1. The Princess Diaries فیلم
  2. Aliceفیلم in Wonderland
  3.  Brokebackفیلم  Mountain
  4. The Devil Wears Pradaفیلم
  5. One Dayفیلم
  6. Les Misérablesفیلم
  7. Becoming Janeفیلم
  8. The Dark Knight Risesفیلم
  9. Rachel Getting Marriedفیلم
برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا