استایل و مد آقایان

۶۰ مدل جدید کت تک و اسپرت مردانه شیک با ۳۰ توصیه خرید

کت تک و اسپرت

خرید کت و شلوار مجلسی شیک با خرید کت و شلوار دامادی تفاوت دارد. الزامات و معیارهایی که برای  خرید لباس دامادی باید در نظر گرفت، با خرید لباس شیک اداری یا مجلسی و حتی اسپرت برای طیف های مختلف  سنی  متفاوت است. این قضیه برای خرید کت تک مردانه  شیک اسپرت و غیر اسپرت نیز صادق است. در واقع در خرید آن، بایستی اصولی در نظر گرفته شود تا طراحی استایل جذاب و شایسته ای برای شما به ارمغان آید.

در گزارش امروز مجله مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۴۰ مدل جدید کت تک مردانه از برندهای مختلف آشنا می  کنیم و نکات مهم  برای خرید این البسه پر مصرف  آقایان در بهار و تابستان و هم چنین نیمه دوم سال ارائه می شود.

با ما همراه باشید.

کت های تک تیره کارلوس کیروش

(از  کلکسیون های تیره کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران. او این تیپ را با پیراهن  سفید  و کراوات زرد ست کرده است)

فرق بین کت تک و کت اسپرت و کت رسمی

به  نظر می رسد خیلی نباید ذهن خود را درگیر الفاظ و تفاوت های خیلی ریز کرد.  آن چه که از همه مشخص است، کت و شلوار مجلسی معمولا هم رنگ و برای استایل های  رسمی و غیر  کژوال  به  کار می رود و گزینه  نهایی برای  لباس های دامادی و دیپلماتیک می باشد. اگر چه پوشش های مجلسی  شیک، اکثرا تیره هستند، اما به تناسب رنگ سال و موقعیت های مختلف، می توان از تناژهای رنگ روشن نیز در طراحی مد و لباس های غیر تیره  نیز  استفاده  کرد.

کت و شلوار  مجلسی  و رسمی را می توان به  صورت مجزا، در استایل های مختلف به  کار  برد.  اما چون تعداد این دست از پوشاک آقایان در کمد آنها به نسبت لباس های اسپرت و کژوال کم تر است، به ندرت از این البسه مجلسی برای ست کردن با دیگر پوشش ها استفاده می شود. هم کت های  اسپرت از جنس نخ راه راه  (TWEED)  و فلانل  (FLANNEL) و کتان (LINEN) تولید می شود و هم  کت های  تک! نبابراین خیلی نباید در گیر اسم  شد.

مطلب مرتبط : اصول خرید کت شلوار مردانه برای جنتلمن ها

 کت تک و کت اسپرت

(از سلبریتی های دنیای مد و لباس برای الگو یابی  استفاده کنید)

اما کت تک و اسپرت، کاملا متفاوت با کت و شلوار  مجلسی است  و تلاش  می شود تا رنگ و طرح و دوخت  و برش  آن، بر اساس نوع استایلی که فرد در موقعیت  های مکانی و زمانی گوناگون بر تن می کند، انتخاب شود. کت تک یا بلیزر، هم چون تاکسیدو و لباس مجلسی  مردانه، هم تک دکمه یا چند دکمه، ساتن دار یا بدون ساتن، کوتاه  یا بلند است و در  طرح و رنگ های مختلفی در  بازار در اختیار  آقایان شیک پوش  مشکل پسند است.

کت تک با شلوار متفاوت

(توجه کنید که نیازی به پوشش های همرنگ در لباس  مردانه نیست. کفش و اکسسوری  و رنگ کمربند شما می تواند شکست های رنگی در طراحی استایل شما ایجاد کرده و ظاهر دوست داشتنی را برای آقایان شیک پوش  به  ارمغان آورد)

همان طور که گفتیم، نباید فرق زیادی بین کلمه تک و اسپرت قائل شد. چرا که از نظر بسیاری از  طراحان مد مردانه، تک و اسپرت با هم  به کار  می رود. هر چند بالا پوش مردانه اسپرت، کم تر رسمی است و آفیشیال بودن  نوع تک ، کمی بیش تر است. اگر چه انواع اسپرت بسیاری در بازار است که می توان با خلاقیت و نواوری در طراحی استایل که کار استایلست ها هست، ظاهر موقر و رسمی جذابی را پدید آورد.

کت های پنبه ای و کتان

(این استایل اسپرت را می توان در مناسبت های مختلف بر تن کرد. استایل های پنبه  ای و کتان برای  نیمه  نخست سال  مناسب  است. البته از این نوع می توان برای روزهای سرد سال، وقتی  با یک بارانی  ست می شود نیز بهره  برد)

رنگ بندی های اسپرت هم  چون تک،  زیاد است  ولی  رنگ بندی روشن تری به نسبت  کت تک دارند. جنس و پارچه پوشش های اسپرت مثل تک (اگر تفاوتی  بین این دو کت قائل باشیم) متنوع بوده و کابردهای کژوال تری دارند. اگر  شما عاشق کفش های کالج هستید و استایل دانشجویی و خیابانی مبتنی بر مد و روز و رنگ سال را می پسندید، لباس های مردانه  اسپرت با اکسسوری  های هم  رنگ می تواند ترکیب شایسته ای  را برای جنتلمن ها به  ارمغان آورد.  البته  انتخاب کفش هم برای ست شدن با تیپ البسه تک و اسپرت اهمیت دارد که باید به آن توجه کنید.

کفش های مردانه

کت های اسپرت و تک، ظاهری متفاوت با پوشش رسمی و مجلسی و دامادی  دارند و این تفات را می توان  در نوع طراحی و برش و دوخت شاهد بود. مثل وصله هایی که روی آرنج یا سر  شانه زده  می شود و طراحی جیب  ها  متفاوت است . روش دوخت کت و شلوار مجلسی با غیر مجلسی تفاوت می کند.

طراحی استایل با کت تک

(انتخاب  رنگ در  طراحی استایل با کت تک بسیار اهمیت دارد. اتفاقا انتخاب ترکیب رنگ،  کمی سخت تر از البسه مجلسی  با جلیقه  یا بدون جلیقه است. )

بلیزرها  به نسبت کت و شلوار مجلسی،  کم  تر رسمی است  و برای تیپ های  اسپرت و خیابانی  در  فصول مخلتف  سال،  گزینه خوبی برای آقایان و حتی بانوان به  شمار می رود. می توان آن را به عنوان تیپ اداری و دانشجویی و مدرسه به  کار برد و با طراحی استایل شیک، در تیپ های نیمه رسمی نیز استفاده  کرد.

اگر به دنبال استایل نیمه رسمی هستید، بلیزرها توصیه می شود. تناژ رنگ  آبی  ارتشی که در ارتش بریتانیا در اواخر قرن هجدهم  میلادی به کار  گرفته  شد، از جمله  رنگ های کلاسیک و نوستالژیک برای بلیزها به شمار  می روند.

 استایل های کژوال با کت تک

(بکهام، مدت ها است که یکی از مانکن های محبوب برای معرفی مد و لباس مردانه به خصوص استایل های کژوال است)

کت تک و اسپرت

آنچه در  انتخاب کت تک و اسپرت اهمیت دارد

معیارهای مشترک : بسیاری از الزامات و معیارهایی که در انتخاب لباس مردانه شیک و رسمی مد نظر  آقایان است، در خرید و انتخاب کت تک و اسپرت نیز باید در دستور کار  قرار بگیرد. مثلا تناسب رنگ لباس با رنگ پوست و مدل مو و هم  چنین علایق افراد در روانشناسی  رنگ و تناژ های مختلف و هم  چنین استایل  و ظاهر و رنگ بندی اکسسوری ها. همه این موارد در انتخاب افراد خوش تیپ نیز باید مد نظر  شما باشد.

حتما بخوانید : چگونه مثل جنتلمن ها لباس بپوشیم؟

انتخاب کت تک و اسپرت

(کت تک و اسپرت باید سرشانه  و سر  آستین  اندازه  داشته  باشد )

ژورنال شناسی : در انتخاب این دو پوشش مردانه، همواره از ژورنال های معروف داخلی و بین المللی  استفاده کنید تا با دوخت ها و مدل های جدید  مردانه در رنگ و طرح های گوناگون آشنا شوید.

اندازه خود را بدانید : در خرید هم باید به خوبی  به سیستم های اندازه گیری و سایز بندی آگاه باشید. مخصوصا اگر قصدخرید اینترنتی  دارید. حتی الامکان از یک سایت اینترنتی برای خرید کت تک و شلوار استفاده کنید.  سیستم های سایز بندی در دنیا  به سیستم آمریکایی، اروپایی و انگلیسی  تقسیم بندی می شود و بعضا، سبستم های ایتالیایی و فرانسوی نیز در سایت  های معروف فروش لباس مثل علی بابا و علی اکسپرس معرفی شده است.

کت اسپرت یا تک مناسب

(دانستن دقیق سایز و به روز رسانی داشته  های خود در هر سال،  تاثیر زیادی در انتخاب کت اسپرت یا تک مناسب دارد)

تفاوت های این سیستم  ها، مثل تفاوت سیستم  متریک (ISI) با دیگر  سیستم های اندازه گیری صنعتی  می  باشد. اختلاف اصلی، در فاکتور ها و پارامتر هایی  است  که برای اندازه گیری بخش های مختلف بدن در نظر گرفته می شود. مثلا پارامتر های اندازه دوره سینه، دور  گردن، دور کمر، دور باسن و قد با هم  تفاوت دارد. با فهم  این  تفاوت ها و نصب اپلیکیشن های تبدیل سایزها در لباس ها،  نگران بزرگی و کوچکی سایز کت تک و سایر  لباس  ها نخواهید بود.

خرید اینترنتی کت تک مردانه

(همواره از  مشاوران مد (FASHION ADVISOR) برای طراحی استایل و انتخاب درست  لباس متناسب با اندازه  خود مشورت بگیرید. حتی اگر رییس جمهور باشید!)

کت تک افراد چاق : اگر خیلی  درشت اندام  هستید و انتخاب کت تک مناسب و شایسته  برای شما کار آسانی نیست، پارچه های با کیفیت متناسب با فصل مورد نظر  را از بازار  انتخاب کرده و در اختیار یک خیاط مجرب کارآزموده قرار دهید تا سر فرصت، کت تک یا اسپرت مورد نظر شما را دوخته و پس از پرو،  تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی کت تک مردانه : همواره در خرید تک/اسپرت/مجلسی/دامادی و نامزدی،  از خرید لباس  های اینترنتی،  تنها به  دلیل اینکه  مشخصات  ظاهری  لباس با سایز شما متناسب است،  خودداری  کنید. چرا که بارها پیش  آمده  است که مشخصات فنی ادعایی لباس با سایز یکی نبوده  و فروشنده از عودت جنس  خودداری کرده است. پس در  هنگام سفارش اینترنتی کت رسمی/اسپرت، از شرایط  عودت کالا مطمئن شوید.

نماد اعتماد الکترونیک :‌ در خرید کت های تک یا اسپرت از  سایت های اینترنتی داخلی، از فروشگاه  هایی  خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک را در اختیار داشته باشند. اگر در خرید اینترنتی کت تک با کلاهبرداری  مواجه شدید، مراتب  را به  پلیس سایبر اعلام کنید.

خرید اینترنتی  کت تک برند : در خرید کت های تک یا اسپرت از سایت های بین المللی، تا اطمینان کامل  از متتناسب  بودن سایز  ادعا شده در سایت با ابعاد اندام خود، از ارائه سفارش اینترنتی خودداری کنید و مشخصات  کارت  اعتباری ارزی را وارد نکنید.

کت تک و بارانی : کت تک مردانه نیز باید  به خوبی به تن شما نشسته  و اگر بارانی بر روی آن بر تن می کنید، ظاهرش  حفظ شده  و چروک نشود.

فیت بودن کت تک : اگر کت تک مردانه  قادر نباشد تا خطوط بدن شما را به درستی پوشش دهد، از پوشیدن آن اجتناب کنید.

فیت بودن کت تک

(ست کردن کت تک مردانه با کفش سفید، گزینه خوبی برای شیک پوش ها است)

خرید اینترنتی کت تک برند

(دیوید بکهام، اسطوره شیاطین سرخ منچستر یونایتد، علاقه زیادی به ست کردن استایل خود با کتانی سفید دارد)

فوتوشوت بکهام با کت تک ش

(فوتوشوت بکهام برای H&M سوئد)

جشنواره کت تک در هفته مد میلان ۲۰۱۵

(جشنواره کت تک در هفته مد میلان ۲۰۱۵)

تناسب کت تک با اکسسوری : انتخاب های تک خوش استایل و خوش دوخت، بسیار بیش تر از لباس مجلسی، ظاهر شما را جلوه می دهد.  چرا که تنوع رنگ بندی داشته و شما آن را بر اساس طراحی استایل خود، با کیف  و کفش و اکسسوری و ساعت و عینک خاصی ست می  کنید. پس در انتخاب مدل تک  مناسب  هم  بایستی  دقیق  و البته کم وسواس بود.

کت تک مناسب : مدل تکی مناسب شما است که بین بدن شما و لباس، به اندازه یک کف دست فاصله  باشد.  هم چنین، وقتی آن را بر تن می کنید، لبه  پایین  آستین با پایین کت در یک راستا قرار داشته باشد. البته  برای افراد قد بلند، تفاوت  ۱۰ تا ۲۰ میلیمتری  قابل قبول است.

۶ استایل کت تک

(۶ استایل کت تک به انتخاب دیوید  بکهام که یکی از پر فالور ترین صفحات شخصیت  های ورزشی را در اینستاگرام در اختیاردارد)

کت تک ۱ دکمه یا ۲ دکمه : انتخاب کت تک دکمه یا چند دکمه، به طراحی استایل شما ارتباط  دارد و مساله ای سلیقه ای و شخصی است و حکم  واحدی نمی توان درباره  بهتر بودن کت تک مردانه یک دکمه یا چند دکمه داد.

قاعده  کف دست : اگر  هنگامی که دکمه کت تک مردانه را بستید، فرم  X  روی سینه شما ایجاد شد، حتما لباس تنگی را پوشیده اید و باید تعویض شود.

کت تک ۱ دکمه یا ۲ دکمه

(کت تک علاوه بر  رعایت قاعده کف دست، باید سبک و انعطاف پذیر باشد)

کت تک  گشاد : اگر پس از بستن دکمه ها، دکمه جلویی آزاد باشد، انتخاب شما گشاد است و باید تغییر کند.  اگر پس از پوشیدن احساس کردید که اندازه سر شانه ، از سایز سر شانه شما بلند تر می باشد و شاهد چین و چروک هایی روی لباس هستید، حتما انتخاب گشادی داشتید. همواره فضای بخش سرشانه شما نباید از  پانزده میلی متر بیش تر باشد.  مدل تک گشاد سبب  می شود که وقتی بر تن می کنید، طول آستین ، کل مچ دست شما را بپوشاند.

سر  شانه کت تک : هم چون خرید کت و شلوار دامادی و مجلسی، اگر دوخت  سرشانه ، به  طور  مناسبی  روی  استخوان سرشانه قرار نگیرد،  گزینه مطلوبی انتخاب نکرده اید. این مشکل برای  افرادی که شانه های رو به جلو دارند، بیش تر به چشم می خورد.

کت تک گشاد

کت تک کوتاه :  یکی از روش هایی که می توان به کوتاهی تیپ تک مردانه پی برد، نحوه  قرار گیری آن در بخش  پایین کمر است.

کت تک بلند : اگر لباس مردانه بالاتر از باسن باشد،  انتخاب بلند است  و باید تعویض شود.

کت تک مناسبتی : در انتخاب تیپ های تک مردانه، به محل استفاده آن توجه کنید. اداره با کارخانه و مغازه و دانشگاه، نیازهای  پوششی متفاوتی را طلب می کند و معیار هایی که برای انتخاب پارچه در نظر گرفته می شود یکسان نیست.

کت تک پاییزه و زمستانی

کت تک بهاره و تابستانی : اگر مدل کت مردانه برای روزهای بلند نیمه  نخست سال در نظر  گرفته می شود، بهتر است جنس  نخی داشته  تا تعرق بدن به خوبی صورت بگیرد.

کت تک پاییزه  و زمستانی :  برای روزهای سرد نیمه دوم  سال نیز،  گزینه های تک مردانه پشمی یا پلی استر یا فلانل توصیه می شود.

کت تک فاستونی

(مدل پشمی را با تنوع  رنگ شاد در نیمه دوم سال بر تن کنید تا طراحی استایل شما جذاب شود)

کت تک فاستونی : مدل های فاستونی، همواره برای استایل  های کژوال و خیابانی در روزهای سرد نیمه  دوم سال  توصیه می شود که جنس محکم و با دوامی دارد و تنوع رنگ زیادی هم در  اختیار آقایان مشکل پسند قرار  نمی دهد. اما  تنوع رنگ تک  پشمی به نسبت  فاستونی بعضا بیش تر است.

کت تک کتان : مدل های کتان با شلوار جین و کفش های کتانی نایک و آدیداس و اسیکس، گزینه جذابی برای اسپرت پوشان  در روزهای گرم بهار و تابستان به شمار می رود. البته  تیپ های کتان، کم تر رسمی است و ضریب چروک شوندگی بیش تری به نسبت گزینه های فاستونی  و پشمی دارد.

کت تک و طراحی استایل : در  هنگام خرید کت تک و اسپرت و حتی لباس رسمی و مجلسی  مردانه، به نوع و رنگ پیراهن و کفش خود توجه کنید. قرار است این مدل تک را  با کدام  کفش و  بارانی و شلوار و پیراهن ست کنید؟ آیا این پوشش با تنوع کیف و کفش و اکسسوری و پیراهن های شما،  قابلیت ست شدن مطلوب  را دارد یا خیر؟ چون مدل های تک ،غیر رسمی است، تنوع انتخاب شما نسبت به البسه مجلسی بیش  تر است اما باید مراقب جشنواره  ای  شدن استایل خود به  دلیل بهره برداری از  رنگ ها و لباس های گوناگون باشید.

کت تک و طراحی استایل

(پیراهن مناسب  برای  طراحی استایل  اسپرت را در نظر داشته باشید که در  طراحی استایل بسیار مهم است)

کت تک با لباس  جین : پوشیدن مدل تک مردانه با لباس جین، یکی از متداول ترین و مرسوم ترین  روش های ست کردن پوشش مردانه در استایل  های بهاره،  تابستانی و پاییزه  است و به طور کلی، استایل مجبوب آقایان خوش تیپ  به  شمار می رود. استایل تک و اسپرت تیره به خصوص مشکی را می توان با طیف های مختلف شلوار چین مشکی  یا سفید و حتی آبی ست کرد که می تواند با تی شرت یا پیراهن هایی در همین  رنگ ها نیز همراه شود.

کت تک مشکی :  افرادی که عاشق مدل های مشکی هستند، انتخاب شلوار و پیراهن  زیادی برای  طراحی تیپ اسپرت دارند.  طیف های آبی از آبی نفتی یا آبی کاربنی توصیه می شود. البته  انتخاب رنگ های متضاد به گونه  ای که ترکیب استایل بر هم نخورد نیز  شایسته می باشد.

پوشیدن کت تک مردانه با لباس جین

اصل  تضاد : اصل تضاد در طراحی استایل آقایانی که مدل  های تک شیک می پوشند می تواند به کار گرفته  شود.  مثلا اگر رنگ آبی آسمانی در نظر  دارید، از شلوار جین آبی تیره استفاده کنید که با پیراهنی در همین تناژ رنگ  ست  شود. به  هر حال توجه داشته باشید که شناخت روانشناسی رنگ ها و اصول طراحی استایل، قواعدی دارد که اگر از آن پیروی نکنید، جشنواره ای از رنگ ها با استایل اسپرت در ظاهر شما نمایان می شود که ترکیب جذاب و شیکی نخواهد بود.

کت تک رسمی : تعجب نکنید که اگر افرادی را در مراسم عروسی  می  بینید که به  جای لباس های مجلسی، از  تیپ تک استفاده می کنند. مواردی که دو طرف دکمه دار هستند را می توان برای  پوشش های نیمه  رسمی در مراسم رسمی استفاده کرد. همواره یک اپل کوچک، زیبایی  خاصی  را برای  پوشش های اسپرت تیره و شیک به ارمغان می آورد که در نظر  داشته باشید.

کت تک رسمی

(کت تک دو دکمه  با جیب های  دو طرفه بزرگ)

کت تک زرشکی:  انتخاب زرشکی در طراحی استایل، نشان از  هوشمندی  و خلاقیت  شما در  طراحی مد و لباس  اسپرت یا تک دارد. شما می توانید برای استایل های بهاره و استایل های تابستانی، سراغ تیپ زرشکی بروید که با طیف  های مختلف لباس  های  رنگارنگ قابلیت ست شدن جذاب دارد.

کت تک زرشکی

(طرح دو دکمه ساده  زرشکی  رنگ را در بالا مشاهده می  کنید  که گزینه ای خاص  برای خاص پوش ها به  شمار می رود. )

رنگ دکمه کت تک : خیلی ها دوست دارند رنگ و استایل دکمه سر آستین پیراهن آن ها، در  تناسب با رنگ دکمه باشد. اگر بخواهید کمی متفاوت باشید، رنگ دکمه های طلایی و روشن کوچک با  مدل تک طوسی یا سرمه ای توصیه می شود.

 

رنگ دکمه کت تک

(ست کردن تیپ تک تیره رنگ دو دکمه با کراوات و پیراهن راه راه عمودی، برای مشکل پسندان گزینه خوبی برای طراحی استایل چهار فصل  است)

ست پوشی  با تیپ تک :‌ یکی از فواید استایل تک آن است که با طیف های مختلفی از لباس  های  رنگارنگ  قابل ست شدن است و می توانید با یک تیر  چند هدف را بزنید. مثلا می توانید کت تک را با پیراهن  های یقه  V ست کنید. یا در مراسم  نیمه  رسمی، ست کردن آن با  پیراهن و کروات با کنتراست رنگ جذاب، ظاهری موقر و هیجان انگیز را برای  آقایان به ارمغان می اورد.

البته در روزهای سرد نیمه دوم سال، ست کردن آن با جلیقه پشمی هم گزینه خوبی در طراحی استایل شیک پوشان به شمار می رود. اما همراه کردن آن با پیراهن های چهارخانه ساده، استایل ملیح و دوست داشتنی را برای شما به ارمغان می اورد.

پوشش های قدیمی : البسه های قدیمی خود را که یادگاری از لباس های  مجلسی بودند را به راحتی می توانید استفاده کرده و با تغییر دکمه  ها، به دنبال  لباس هایی برای ست شدن با آن ها باشید. معمولا لباس  های مجلسی، رنگ های تیره دارند و به راحتی می توان آن ها را با لباس های جین و امثالهم  ست کرد.

جشنواره ای از کت های تک

جشنواره ای از کت های تک

(در انتخاب لباس های سایز بزرگ، باید تناسب قد و وزن و موقعیتی  که لباس پوشیده می شود، در نظر گرفته شود)

کت تک مردانه دو دکمه با شلوار جین و کتان سفید

(پوشش تک مردانه دو دکمه  با شلوار جین  و کتان سفید)

مدل های کت تک در استایلهای گوناگون

(چهار تصویر  از مدل های تک رنگ در استایل های گوناگون)

ست کردن کت اسپرت با پاپیون و شال

(ست کردن کت اسپرت با پاپیون و شال)

ست کردن کت تک مردانه با شلوار های مختلف

(دراین عکس، شاهد انواع پوشش های مردانه  هستیم که با ۴ نوع شلوار  رنگارنگ، ست شده است)

کت های قدیمی

(بلیزهای ساده  در ۴ رنگ مختلف که استایل های گوناگونی را خلق کرده است)

کت تک با کفش عسلی و شلوار آبی کاربنی

(همراهی کفش عسلی و شلوار آبی کاربنی را در این استایل به روایت دیوید گندی، از معروف ترین و گران ترین مانکن های مد مردانه جهان مشاهده  می کنید)

کت تک پشمی طرح NAVY BLAZER

(مد پشمی طرح NAVY  BLAZER)

مدلی تابستانی برای کت تک مردانه

(مدلی تابستانی که قابلیت ست شدن با شلوارهای مختلف دارد)

مدل کت مردانه دو دکمه چهار خانه ریز

(مدل مردانه دو دکمه چهار خانه ریز)

کت تک مردانه خردلی

(طرح تک مردانه خردلی که با شلوار سفید و تی شرت، تیپ بهاری و تابستانی دوست داشتنی برای آقایان جوان به نظر  می رسد)

کت تک مردانه زرد رنگ

(طرح تک مردانه زرد رنگ که ترکیب فوق العاده ای با پیراهن سفید و شلوار آبی کاربنی دارد)

کت تک مردانه آبی رنگ

(تیپ تک مردانه آبی رنگ که با پیراهن های یقه باز سفید، ترکیبی ایده آل برای روزهای گرم تابستان را دراین عکس معرفی می کند. )

کت تک مردانه صورتی رنگ

(همراهی پیراهن سفید رنگ را در این مد مشاهده می کنید)

کت تک مردانه صورتی رنگ را با پیراهن مردانه سفید

(همراهی استایل صورتی رنگ را با پیراهن مردانه سفید به خوبی می توان در این عکس شاهد بود)

کت تک مردانه تک دکمه صورتی روشن

(در این استایل، انتخاب های یک دکمه مردانه صورتی روشن با پیراهن سفید ست شده  است و شلوار جین  تیره، ترکیب رنگ خوبی به استایل داده است. نگاه کنید که انتخاب درست کمربند به عنوان یک اکسسوری مکمل آقایان شیک پوش، چگونه شکست رنگ جالبی را در این ظاهر ساده و دوست داشتنی پدید اورده  است)

کت مردانه صورتی پر رنگ با شلوار و پیراهن سفید رنگ

(ترکیب پوشش مردانه صورتی پر رنگ با شلوار و پیراهن سفید رنگ از جمله طرح های تابستانی جذاب کم تر دیده شده  برای استایل آقایان شیک پوش به شمار می رود)

کت مردانه تک دکمه قرمز رنگ

(عکسی که شما را با همراهی پوشش یک دکمه قرمز رنگ با شلوار جین آشنا می کند)

کت تک مردانه قرمز جگری با پیراهن سفید

(در این عکس، تیپ مردانه قرمز جگری با پیراهن سفید با دکمه های مشکی ست شده است و کمربند به عنوان یک اکسسوری مورد نیاز تیپ جنتلمن ها، در شکست رنگ، عملکرد خوبی را در طراحی این استایل ساده  و شیک به نمایش می گذارد)

کت تک مردانه تک دکمه

(این عکس نیز، کت تک مردانه تک دکمه را به نمایش می گذارد که  با بوت چرمی و شلوار جین ست شده است و ترکیب جذابی برای استایل های پاییزی خواهد بود)

کت تک مردانه خاکستری رنگ که با شلوار آبی کاربنی

(برای علاقمندان به رنگ کاربنی، تیپ با وقاری به نظر می رسد. لباس مردانه خاکستری رنگ ، با شلوار آبی کاربنی و کفش چرمی قهوه ای بدون جوراب ست شده است)

کت تک مردانه خاکستری رنگ ناتینگهام

(در این تصویر، شاهد مد مردانه خاکستری رنگ ناتینگهام که با شلوار جین و کفش عسلی ست شده هستیم که شکوه  سادگی را به تصویر می کشد)

کت تک مردانه قهوه ای خاکی

(دراین عکس، لباس مردانه قهوه ای خاکی که با شلوار تیره ست شده و کمربند قهوه ای پر رنگ برای شکست رنگ بین شلوار و پیراهن سفید با دکمه  های سفید رنگ، انتخاب خوبی را به  نمایش می گذارد)

 کت تک مردانه ۲۰۱۸ که با کراوات

(از طرح های جدید استایل مردانه ۲۰۱۸ که با کراوات ، طرح دوست داشتنی را به نمایش در اورده است)

کت تک مردانه ۲۰۱۸ که رنگ شکلاتی

(از طرح های جدید تک مردانه  ۲۰۱۸ که رنگ های شکلاتی را به نمایش می گذارد)

استایل های جذاب کت تک مردانه قهوه ای

(از استایل های جذاب تیپ تک مردانه قهوه ای که با شلوار جین و تی شرت طرح دار انگلیسی ست شده است. کمربند نارنجی رنگ با سگگ فلزی برای  شکست رنگ در  این تیپ، گزینه خوبی به نظر می رسد)

کت تک مردانه با رنگ های تیره

(۵  طرح از مد مردانه با رنگ های تیره که با طیف های رنگ گوناگونی از شلوار های مردانه قابل ست شدن است)

کت تک راه اه

کت تک تنگ

کت تک با کالج سورمه ای

کت تک مردانه تک دکمه آبی رنگ

(کت تک مردانه یک دکمه آبی رنگ)

کت تک آبی سورمه ای

کت تک مردانه طرح گل

(تیپ کت مردانه طرح  گل، در  سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان ترند  جدید معرفی شده است)

کت تک مردانه که DOUBLE-BRASTED بلیزر

(طرحی جذاب و شیک برای تیپ مردانه که DOUBLE-BRASTED بلیزر را به  تصویر  می کشد)

همراهان گرامی

اگر قصد خرید پوشش تک و اسپرت مردانه شیک را در روز های آینده دارید و با مطالعه این گفتار، با موضوعات جدید  اما پیچیده آشنا شدید،  سوالات خود را می توانید از طریق کامنت با کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا توسط کارشناسان ما بررسی شود. برای دریافت پاسخ های بهتر، درباره استایل، رنگ مورد علاقه، سایز  و  هم چنین موقعیت هایی که قصد دارید گزینه های  مجلسی و اسپرت مردانه را بر تن کنید  نیز توضیح دهید.  توجه داشته باشید که ست کردن کت تک با کراوات و پاپیون در سال های اخیر در میان جوانان آسیایی نیز مد شده است و در جذابیت  استایل  به خصوص در مهمانی های خصوصی موثر  است.

مطلب مرتبط : آموزش نحوه بستن کراوات در انواع مدل ها

کت تک لاکچری

(تیپ لاکچری)

کت تک پوست ماری

کت تک محمد رضا گلزار در کنسرت فرزاد فرزین

(در این عکس، تیپ محمد رضا گلزار را در کنسرت فرزاد فرزین مشاهده می کنید)

مدل کت تک محمد رضا گلزار و فرهاد مجیدی

(استایل محمد رضا گلزار  و فرهاد مجیدی –کاپیتان  محبوب استقلالی ها)

 کت تک سبز رنگ علی کریمی

(تصویرکت تک سبز رنگ علی کریمی، جادوگر آسیا که با پیراهن صورتی رنگ ست شده بود. او این استایل را در جنجالی ترین برنامه تلویزیونی ۹۰ در بهمن ۹۶ بر تن کرد و به  افشا گری درباره وضعیت فوتبال پرداخت)

دنیای  مد و لباس  و لاکچری  گردی را هر  روز با لوکس تهران دنبال کنید.

  • کت تک مردانه با شلوار لی چگونه ست می شود؟
  • کت تک کمر کرستی با تاکسیدو چه تفاوتی دارد؟
  • کت تک لاکچری جدید چه رنگی است؟
  • کت تک لجنی و آبی کاربنی را با چه شلواری ست  کنید؟
  • رنگ مورد علاقه کت تک بانوان جوان کدام است؟
  • چگونه لباس  اسپرت را با شلوار جین ست کنید؟
  • بهترین رنگ برای ست کردن بلیزر مردانه با  شلوار  کتان در پاییز چیست؟
  • آیا می توان تی شرت طرح دار رنگی را با کاپشن بهاره تیره ست کرد؟
  • بهترین رنگ برای ست کردن کراوات های تیره با لباس مردانه تک کدام  است؟
  • استایل مورد علاقه جورج کلونی در ست کردن کت های اسپرت چیست؟
  • آیا می توان جلیقه رنگی در  استایل های اسپرت آقایان کاربرد دارد؟
  • بهترین رنگ برای ست کردن با کتانی چیست؟
  • چرا دیوید بکهام تیپ های اسپرت خود را با کتانی سفید ست می کند؟
  • تیپ کژوال مورد علاقه کریس رونالدو چه رنگی است؟
  • کت تک مردانه بهاره را با چه شلواری ست کنید؟
  • کت های بچه گانه چگونه  ست می شود؟
  • بهترین برند داخلی پوشاک اسپرت کدام است؟
  • برترین برند های بین المللی لباس آقایان کدام است؟
  • ارزان ترین برندهای داخلی کت تک و اسپرت را چگونه می توان سفارش دارد؟
  • لباس مجلسی را بهتر است بخریم  یا سفارش  بدهیم؟
  • برندهای مورد علاقه احسان علیخانی در استایل های کژوال و رسمی کدام است؟
  • علی دایی از چه برندهایی  برای انتخابش استفاده می کند؟
  • برند جدید ترین پوشش های اسپرت محمد رضا گلزار را می دانید؟
  • آیا می دانید رنگ محبوب بهرام رادان در  سفرهای خارج از کشور چیست؟
  • شما طرفدار تیپ های نسکافه ای  هستید یا شکلاتی؟
  • افراد چاق چه مواردی را در انتخاب  لباس مجلسی شیک مردانه در  نظر  بگیریند؟
  • پارچه مناسب لباس  مجلسی و اسپرت مردانه  کدام  است؟
  • مناسب ترین قیمت کت تک و اسپرت در تهران و مراکز استان ها را می دانید؟

برای  دریافت پاسخ به سوالات فوق، با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

کت باراک اوباما

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا