اکسسوری

چرا محصولات برندهای معروف گرانقیمت هستند ؟

برندهای مشهور و لاکچری مثل گوچی ، شانل ، دیور ، والنتینو ، پرادا و … حتی اگر محصولات شان را از نزدیک هم ندیده باشید حتما نگاهی به قیمت‌های آن‌ها در فروشگاه‌های آنلاین خارجی انداخته‌اید. لباس‌ها و اکسسوری‌هایی با قیمت‌های سرسام آور که معمولا از ۲۰۰۰ دلار بالاتر است و طبیعتا هر کسی توان خرید چنین لباس‌هایی را ندارد.

این محصولات چه تفاوتی با لباس‌های معمولی دارند؟ اما علت بالا بودن قیمت این محصولات چیست؟ در ادامه همراه ما باشید تا بدانید چرا محصولات برندهای معروف گرانقیمت هستند ؟

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

برندهای مشهور از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت محصولات شان استفاده می‌کنند مثلا برای ساخت کفش به جای چرم مصنوعی که تولیدکنندگان عمده آن از آن استفاده می کنند این برند‌ها از چرم های طبیعی که گرانتر از چرم مصنوعی است استفاده می‌کنند.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

صرف زمان طولانی برای ساخت

بیشتر عملیات و کارهایی که روی لباس‌های برندهای مشهور انجام میشود با دست است. این کارها که شامل دوخت و تزیین و سایر عملیات تولید است توسط خیاطان و فن ورزان ماهر و با دست در ساعات طولانی انجام می‌شود به طوری که ممکن است ساخت یک کیف یا کفش که در کارخانه در بیست دقیقه انجام می‌شود در فرایند ساخت با دست چندین هفته طول بکشد.

صرف زمان طولانی برای ساخت برای برند های مشهور

دستمزد بالای طراحان مد

همه مدلهای لباسهای برند مشهور توسط طراحان مطرح جهان طراحی میشوند. مسیری که طراحی محصول طی میکند فرآیندی زمان بر است و طراحان مد زمان زیادی را صرف این کار میکنند و دستمزد بالایی هم بابت آن دریافت میکنند .

دستمزد بالای طراحان مد برای برند های مشهور

محصولات کلاس بالا برای لاکچرپسند ها

فراموش نکنید افرادی که محصولات لوکس را خریداری میکند بخشی از این پول را به دلیل لاکچری و کلاس بالای محصول پرداخت می‌کنند به عنوان مثال اگر هزینه تمام شده یک محصوا که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و هزینه طراحی و دوخت در کنار سود صاحب برند یه هزار دلار باشد علاوه بر این مبلغ چیزی در حدود شاید ۵۰۰ دلار بابت لوکس بودن آن به محصول اضافه میشود .

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا