استایل و مد آقایان

۲۵ مدل لباس مردانه بهاره اچ اند ام

لباس مردانه بهاره اچ اند ام

غول مد و لباس سوئدی ها، سالهاست که یکه تازه  طراحی جدید ترین و نوآورترین مدل  های لباس  مردانه، زنانه و بچه گانه در اسکاندیناوی بوده و به دلیل تنوع طرح و رنگ وتغییرات گسترده فصلی در محصولاتش، با استقبال  جهانی  علاقمندان به مد ارزان و READY TO WEAR مواجه شده است. مارک اچ اند ام ، برندی ارزان برای خوش تیپ  ها است و به  همین خاطر، خانه  مد H&M  همواره تلاش کرده تا با استفاده از  طراحان جوان و صاحب سبک، محصولاتی مقرون به صرفه برای طیف های گوناگون مشتریان بین المللی خود تولید کند.  گزارش امروز مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۲۵ مدل لباس مردانه بهاره اچ اند ام  آشنا می کند که اخیرا رونمایی  گردید.

با اچ اند ام گردی ما همراه باشید.

اچ اند ام و مدل های با حجاب

(اچ اند ام اخیرا از مدل های با حجاب مسلمان برای معرفی  محصولات خود اقدام کرده است)

چگونه لباس های مارک  اچ اند ام را خریداری کنیم؟

برای خرید محصولات این برند از  لباس مردانه  و زنانه  و بچه گانه  تا محصولات آرایشی  و بهداشتی  H&M  تا اکسسوری های  اچ اند ام، میتوانید به نمایندگی های این برند  معتبر سوئدی  در کشورهای خاورمیانه یا آسیایی  مراجعه کنید و نسبت به  خرید حضوری کالا اقدام کنید.  توجه داشته  باشید که طبق اعلام  رسمی  اچ اند ام،  این  برند در  ایران، صاحب نمایندگی رسمی نیست  و مشتریان این شرکت می  بایست به این موضوع واقف  باشند.

در پرتال رسمی این برند معروف، درباره نمایندگی ایران صحبتی نشده است و به همین دلیل،  شما می بایست مراقبت محصولات تقلبی که به نام اچ اند ام بعضا در برخی از فروشگاه ها عرضه می شود باشید. برای خرید محصولات اصل اچ اند ام، توصیه می کنیم به  پرتال رسمی این برند سوئد یا اچ اند ام بین المللی مراجعه کرده و محصولات را مشاهده کنید.

لباس های مارک اچ اند ام

با ثبت نام در سایت این برند که به صورت رایگان امکان پذیر  خواهد بود، شما قادر  هستید تا با جدید ترین محصولات این شرکت  آشنا شده و بر اساس سایز و رنگ و طرح مورد نظر خود، نسبت  به سفارش  اینترنتی  محصولات  اقدام کنید.

برای  سفارش اینترنتی محصولات  اچ اند ام، نیاز به کارت اعتباری ارزی بین المللی  دارید. اگر این کارت  ها را ندارید توصیه  می  کنیم  که از شرکت  های پرداخت مجازی  (E-PAYMENT)  داخلی، نسبت به سفارش  دریافت کارت  اعتباری  ارزی روی مستر  کارت  یا ویزا کارت  (MASTER  CARD/ VISA  CARD)  اقدام  کنید. البته  برخی  شرکت  ها نسبت به صدور  GIFT CARD  ارزی  برای  متقاضیان اقدام می  کنند که با آن ها میتوانید به راحتی نسبت به سفارش  محصول اقدام  نمایید.

سایت اچ اند ام

(ثبت نام در سایت اچ اند ام رایگان است و برای خرید محصولات اصل آن توصیه می شود)

با توجه به این که محصولات این مارک ،  ارسال به ایران ندارد، توصیه  می کنیم  که آدرس دریافت محصولات را نشانی پستی  یکی از دوستان و آشنایان در  خارج از  کشور درج کنید تا کالا پس از سفارش، به  نشانی فرد مورد نظر  شما ارسال شود و ایشان با پست عادی، کالا را از  مبدا  به مقصد ایران ارسال نماید. برای کسانی که به دنبال محصولات متنوع و اصل این برند در ایران هستند و فرصت مراجعه به نمایندگی اچ اند ام در دوبی،  تفلیس، کوالالامپور، استانبول، آنتالیا، باکو و  بانکوک  را در طول سفرهای سالانه  خارج  از کشور ندارند، این روش که توسط بعضی از  عاشقان اچ اند ام در ایران انجام می شود را در  دستور کار  قرار دهید.

جدید ترین مدل لباس  های مردانه بهاره  H&M

مدل اورکت بهاره ۲۰۱۸ اچ اند ام

(تصویر جدیدترین مدل اورکت بهاره ۲۰۱۸ این برند که با قیمت ۱۸۰۰ کرون سوئد  عرضه  شد)

لباس های مردانه بهاره اچ اند ام

(بلیز راه راه سفید،  از کالکشن لباس های مردانه بهاره مارک اچ اند ام طرفداران زیادی دارد و با قیمت  ۴۰۰ کرون عرضه  شد)

طرح ۶۰۰ کرونی مارک اچ اند ام

(اگر  به دنبال مدل ساده اما شیک یک سویتر بافتنی در نیمه اول بهار هستید، این طرح ۶۰۰ کرونی مارک اچ اند ام گزینه خوبی خواهد بود)

تی شرت های مردانه بهاره و تابستانه اچ اند ام

( تی شرت های مردانه بهاره و تابستانه مارک اچ اند ام ، از نوع کتان است و از جمله ارزان ترین لباس های آقایان می باشد. این طرح سفید، ۱۴۰  کرون عرضه شده است)

ژاکت با کلاه مارک اچ اند ام

(ژاکت با کلاه مارک اچ اند ام ، از پر طرفدار ترین محصولات مردانه ارزان این برند سوئدی به خصوص در کشورهای سرد سیر شمال قاره سبز است. این محصول ۴۰۰ کرون اخیرا رونمایی شد)

پیراهن مردانه ساده و بهاری اچ اند ام

(پیراهن مردانه ساده و بهاری مارک اچ اند ام را مشاهده می کنید که با ۲۵۰ کرون در رنگ بندی و سایز های مختلف عرضه شده است)

طرح پیراهن های بهاره آستین کوتاه اسپرت و شیک اچ اند ام

(برای آقایانی که به دنبال طرح پیراهن های بهاره آستین کوتاه اسپرت و شیک هستند، این برند طرح های مختلفی رونمایی کرده است که نمونه اش را در بالا مشاهده می  کنید و ۱۵۰  کرون قیمت  گذاری شده است. پیراهن آستین کوتاه با پارچه کتان  و چاپ شده، گزینه خوبی برای آقایان در بهار  است و در سایزهای مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد و حرکت خوب و راحتی  را در کمر و دست ها در اختیار مشتری قرار می دهد)

طرح لباس مردانه آستین کوتاه مارک اچ اند ام

(طرح لباس مردانه آستین کوتاه بالا،  ۱۰۰ درصد از  ویسکوز بوده  و ۲۴۰ کرون  قیمت گذاری  شد)

تصویری از POLO آستین بلند بدون طرح از مارک اچ اند ام

(تصویری از POLO  آستین بلند بدون طرح از مارک اچ اند ام را مشاهده می  کنید که ۲۵۰ کرون قیمت گذاری شد)

مدل راگبی مارک اچ اند ام

(برای کسانی که به دنبال پیراهن های ساده و شیک یقه بسته بدون دکمه هستند، این مدل راگبی مارک اچ اند ام که در بهار رونمایی شد و رنگ بندی و سایز بندی های مختلف دارد توصیه  می شود. این محصول ۳۰۰ کرونی،  ۱۰۰ درصد از جنس کتان است)

کاپشن ۸۰۰ کرونی اچ اند ام

(محصول  بالا، کاپشن  ۸۰۰ کرونی اچ اند ام در بهار  ۲۰۱۸ را مشاهده می کنید که در رنگ بندی های مختلف روانه بازار شدو ۱۰۰ درصد از جنسپلی استر می باشد)

تی شرت ۱۴۹ کرونی مردانه مارک اچ اند ام

(تی شرت  ۱۴۹  کرونی مردانه مارک اچ اند ام را مشاهده می کنید که طرح چاپ داشته و از جنس کتان بوده و در طرح ها و سایز های مختلف روانه بازار شد. انتخاب جالبی برای تیپ های اسپرت مردانه در بهار است)

طرح های مختلف تی شرت مردانه اچ اند ام

(از طرح های مختلف تی شرت مردانه برای کالکشن بهار ۲۰۱۸ که به رنگ  صورتی  با قیمت ۱۵۰ کرون عرضه شد)

طرح پیراهن آستین بلند طرح چاپی مارک اچ اند ام

(طرح پیراهن آستین بلند طرح چاپی مارک اچ اند ام از کالکشن بهاره مردانه که با  قیمت ۲۰۰ کرون اخیرا  رونمایی شد و در سایز و رنگ بندی های مختلف در اختیار مشتریان اینترنتی این شرکت قرار گرفته است)

 

پیراهن های آستین بلند کالکشن لباس مردانه بهاره مارک اچ اند ام

(طرح اسپرت دیگر از پیراهن های آستین بلند کالکشن لباس مردانه بهاره مارک اچ اند ام سوئد که برای تیپ های اسپرت آقایان در بهار، گزینه  خوبی است. این  محصول نیز  ۲۰۰  کرون معرفی شد)

ژاکت دوچرخه سواری مشکی مارک اچ اند ام

(ژاکت دوچرخه سواری مشکی مارک اچ اند ام  که ۱۰۰ درصد از پلی استر ساخته شده و با قیمت  ۱۵۰۰ کرون روانه بازار  شد)

شلوار کتان راسته بدون طرح مارک اچ اند ام

(طرح شلوار کتان راسته بدون طرح مارک اچ اند ام از کالکشن  لباس مردانه  که  ۲۵۰ کرون قیمت گذاری گردید.  ۹۸ درصد پنبه در تولید این محصول به کار رفته است)

ژاکت های ساده بدون کلاه مارک اچ اند ام

(از ژاکت های ساده بدون کلاه مارک اچ اند ام که طرفداران زیادی دارد، نمونه  بهاره ۲۰۱۸ را مشاهده می کنید که ۳۰۰ کرون قیمت گذاری گردید و تک رنگ و در سایز  های مختلف عرضه شد)

لباس ۳۰۰ کرونی مارک اچ اند ام

(انتخاب خوبی این لباس  ۳۰۰ کرونی مارک  اچ اند ام برای تیپ های اسپرت بهاری آقایان است)

مدلی از کت های اسپرت مارک اچ اند ام

(مدلی از کت های اسپرت مارک اچ اند ام از  کالکشن  بهاره ۲۰۱۸ که  با قیمت ۱۰۰۰ کرون  معرفی شد. ۲۸ درصد پنبه  و ۷۲ درصد  از پلی استر ساخته شده است)

طرحی دیگر از پیراهن های آستین بلند مارک اچ اند ام

(طرحی دیگر از پیراهن های  آستین بلند مارک اچ اند ام که با قیمت ۲۰۰  کرون از  جنس کتان عرضه شده است)

ژاکت چرمی قهوه ای مارک اچ اند ام

(ژاکت چرمی قهوه ای مارک اچ اند ام که با ۲  جیب و قیمت۳ هزار  کرون از  کالکشن  بهاره اچ اند ام ۲۰۱۸ عرضه شده است و تک سایز  و تک  رنگ می باشد)

طرح شرت های مردانه مارک اچ اند ام

(جدید ترین طرح شرت های مردانه مارک اچ اند ام که ۵۰ کرون  قیمت گذاری شده و ۹۵ درصد پنبه در تولید آن به کار  رفته است)

ژاکت جین صورتی کمرنگ اچ اند ام

(ژاکت جین صورتی کمرنگ مارک اچ اند ام با قیمت  ۵۰۰ کرون در کالکشن  بهاره ۲۰۱۸ عرضه شد که تک  رنگ است)

توجه داشته باشید که اکثرا،  هر ۱یورو،  معادل ۱۰ کرون سوئد است.

جدید ترین کالکشن بهاره مردانه و زنانه برندهای معروف جهان را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا