استایل و مد آقایان

۶۰ مدل کت و شلوار دامادی شیک و جدید با راهنمای خرید

کت و شلوار دامادی

انتخاب کت شلوار دامادی سنگین و شیک، اگر چه به اندازه انتخاب لباس عروس لاکچری و ظریف کاری شده، ظرافت های زیادی ندارد، اما گزینه نامناسب، همواره تا سال ها در ذهن عروس و داماد و اطرافیان باقی خواهد ماند و با تماشای فیلم عروسی، مرتب تداعی می شود. برای این که کت شلوار دامادی خوبی انتخاب کنیم، بایستی به راکز معتبر عرضه و فروش کت شلوار دامادی در تهران یا مراکز استان ها رفت و بر اساس استایل و اندازه و رنگ مورد نظر، انتخاب شایسته و بایسته انجام داد.

در گزارش امروز مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران، برای آقایان جوانی که به دنبال مدل های جذاب و شیک و جدید کت شلوار دامادی هستند، ۶۰ مدل معرفی کردیم که به همراه راهنمای خرید کت شلوار دامادی، راهکارهای خوبی در اختیار داماد  ها قرار می دهد.

با ما همراه باشید.

بهترین مدل کت شلوار دامادی چیست؟

فراموش نکنید که در انتخاب هر لباسی،  چه لباس اسپرت، چه لباس مجلسی و چه لباس کژوال و ورزشی،  بهترین مدل، معنی ندارد. چرا که مد و لباس، مقوله ای سلیقه ای و شخصی است و جدا از معیار های کلی در انتخاب پوشش،  بسیاری از  فاکتورهای انتخاب  مد، در  میان افراد  متفاوت می باشد. پس، بهترین مدل کت شلوار دامادی همواره آن مدلی است که متناسب با ظاهر، استایل و تیپ و علایق رنگ و طرح داماد بوده و او را در این پوشش، جذاب  و جنتلمن به نمایش بگذارد. لباس داماد در قیاس با لباس عروس که از فرم و دوخت و استایل بسیار متنوعی برخوردار می باشد، تنوع زیادی نداشته و باید همراستا با اندام، رنگ پوست و استایل داماد تنظیم شود.

مطلب مرتبط : راهنمای انتخاب کت تک و اسپرت

کت و شلوار دامادی علی دایی

(تصویر کت شلوار دامادی علی دایی در بهمن  ۱۳۸۳)

کت و شلوار علی دایی در مراسم عروسی علیرضا دبیر

(تصویر کت شلوار علی دایی در مراسم عروسی علیرضا دبیر)

کت و شلوار دامادی براد پیت

(طرح لباس براد پیت، در زمان ازدواج با آنجلینا جولی، سوپر استار هالیوود)

لباس دامادی جورج کلونی

(طرح لباس دامادی جورج کلونی، سوپر استار کاریزماتیک هالیوود با همسرش  AMAL)

در انتخاب مدل خوب کت شلوار ، از مشاوران مد و لباس دامادی استفاده کنید و انتخاب مدل های کت شلوار لاکچری که بر تن مانکن برندهای معتبر کت شلوار  مثل زارا و پیر گاردین و جورجیو آرمانی است، گزینه نهایی برای  انتخاب پوشش  شب  عروسی داماد ها نخواهد بود. همواره از مدل های مختلف الگو برداری کرده  و این الگو ها را بر  اساس وضعیت بدنی و استایل خود، متناسب  کنید.

مطلب مرتبط : اصول خرید کت شلوار مردانه برای جنتلمن ها

 کت شلوار دامادی را بخریم یا بدوزیم؟

همه  چیز بستگی به نظر و علایق و سلیقه  شما و وقت شما دارد. اگر وقت کمی دارید و از جمله داماد هایی  هستید که کارها را در  دقیقه ۹۰ انجام می دهید یا عروسی شما در زمانی است که خیاط مورد نظرتان، وقت و فرصت کافی برای انتخاب پارچه و دوخت لباس شایسته و خوش  استایل را ندارد، از لباس های آماده استفاده کنید. کت شلوار دامادی دوخته شده و آماده، طیف های متنوعی از لباس را در فروشگاه ها در اختیار شما قرار می دهد که شاید پس از بررسی چند فروشگاه بزرگ عرضه و فروش لباس دامادی، انتخاب را برای شما سخت کند.

راه راه های عمودی در کت و شلوار دامادی

(راه راه های عمودی در کت شلوار دامادی، باعت بلند قد تر نشان دادن داماد می شود. )

اما سفارش دوخت  لباس دامادی، اگر فرصت  کافی  برای این کار به خصوص پروهای متعدد دارید، گزینه  بهتری خواهد بود.  چرا که لباسی  کاملا فیت بدن  خود خواهید داشت و هر گونه پستی و بلندی و انحنا اندام شما در هنگام  دوخت لباس، در نظر گرفته می شود. اگر قصد دوخت لباس دامادی دارید، حتی المقدور از ژورنال های معروف کت شلوار شیک مردانه  و مجلسی داخلی و بین المللی استفاده کنید و زیر نظر یک مشاور مد و لباس مردانه، گزینه های مناسب با استایل  خود را انتخاب نمایید. این گزینه ها را با مشورت عروس و دوستان و خیاط خود، به یک گزینه کاهش داده  و آن را برای دوخت، در اختیار خیاط مجرب لباس دامادی قرار دهید.

توجه کنید که هر خیاطی، مناسب دوخت و دوز لباس دامادی نیست.  چرا که این کار، حساسیت و تجارب بیش تری می طلبد و در اختیار هر خیاط  پیراهن دوز و شلوار تک دوز نیست.

انتخاب پارچه کت و شلوار های دامادی

(پارچه هایی که طرح راه راه عمودی نازک در  آن ها به کار رفته است، برای انتخاب پارچه کت شلوار های دامادی به خصوص برای افراد قد کوتاه مناسب تر بوده تا بلند تر به نظر برسند)

در انتخاب کت شلوار دامادی شیک، جنس و کیفیت را فدای ظاهر و تزیینات و قیمت نکنید. به این توجه نکنید که لباس دامادی فقط یک شب پوشیده می شود و تمام! این تصور نادرست است. لباس دامادی شما، از فردای روز عروسی، در هر مراسمی قابل استفاده خواهد بود و چون  معمولا پول زیادی برای آن پرداخت شده است، می بایست به درستی محافظت شود. مهم ترین فرق لباس عروس با لباس داماد هم همین است که لباس دامادی را می  توان N  بار  پوشید اما لباس عروس، فقط  یک بار قابل پوشیدن خواهدبود.

کت شلوار دامادی را از کجا بخریم؟

این سوال  مهمی است که بسیاری از داماد ها می پرسند و برای آن به سایت های  اینترنتی و شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند. خرید کت شلوار دامادی راحت تر از خرید لباس عروس است که ظرافت های خاص خود را دارد و مراکز عرضه  آن نیز در تهران و مراکز استان ها بسیار محدود تر از مراکز عرضه  و فروش لباس دامادی است.

اکسسوری مناسب با کت و شلوار دامادی

( اکسسوری مردانهکت مناسب با کت شلوار دامادی شیک، از الزامات یک تیپ باشکوه در یک شب فراموش نشدنی است)

انتخاب لباس دامادی

(انتخاب رنگ و فهم کمپوریسیون رنگ ها با هم در انتخاب لباس دامادی اهمیت زیادی دارد. به خصوص برای کسانی که ساقدوش دارند)

کت شلوار دامادی را حتی الامکان از جایی بخرید که :‌

  • فروشنده خوش نام لباس دامادی باشد.
  • کت شلوار متناسب با استایل شما داشته باشد تا قد بلند تر دیده شوید.
  • فروشگاه، فقط عرضه کننده لباس دامادی نباشد و مشاوره حرفه ای به شما ارائه کند.
  • اکسسوری های متناسب با کت شلوار انتخابی را نیز به شما پیشنهاد کند.
  • در فرآیند بررسی قیمت و جنس و پارچه، بهترین گزینه را به شما معرفی کند.
  • قیمت های مصوب اتحادیه را در اختیار مشتری قرار می دهد.
  • جنس و کیفت پارچه کت شلوار دامادی تضمین شده باشد.
  • کت شلوار دامادی برای تنها یک شب را به شما نمی فروشد و می توان مدت ها از آن استفاده  کرد.
  • توسط افراد مجرب در لباس مردانه، توصیه شده  باشد.
  • شما را در معذوریت های اخلاقی برای خرید مدل های خاص لباس دامادی  قرار ندهد.
  • تضمین پس گرفتن لباس خریداری شده را در مدت مشخص، در صورتی که از خرید پشیمان شدید فراهم کند.

فروشگاه های کت و شلوار دامادی

(فروشگاه های کت شلوار دامادی، معمولا رنگ های روشن برای عرضه ندارند و تخصصی تر از فروشگاه های عرضه کننده کت شلوار اسپرت و غیر فرمال هستند)

بایدها و نبایدهای کت شلوار دامادی

  • در خرید کت شلوار دامادی به این فکر کنید که قرار نیست مثل لباس عروس، به آرشیو دائمی لباس  های شما منتقل شود!
  • اگر بالا تنه داماد، کوتاه تر از پایین تنه است، کت باریک انتخاب شود تا استایل کشیده تر به نظر برسد.
  • اگر پایین تنه داماد کوتاه تر از بالا تنه است، کت های کوتاه ست شود.
  • داماد های چاق، بهتر است از رنگ های روشن پرهیز کرده و رنگ های رسمی مثل مشکی و سرمه ای  را در دستور کار قرار دهند تا اندام آن ها باریک تر به نظر  برسد.
  • کت شلوار دامادی با پارچه های براق و طرح دار و حتی ضخیم، مد روز نیست. از ان ها پرهیز کنید.
  • اگر دامادی چاق باشد، بهتر است که از کت شلوار های پشت چاک دار استفاده نکند. به خصوص کت  های کمر جذب.
  • هر اندازه اکسسوری، کت شلوار ، جوراب و کفش و کراوات/پاپیون/دستمال جیبی هم رنگ یا با ترکیب رنگ  متناسب باشد، استایل کشیده تر می شود. سعی کنید از شکست های رنگی در طراحی استایل  خود پرهیز کنید.
  • کت های دامادی یقه پهن، دست شما را برای طراحی استایل باز می کند و مد روز هم  هست.
  • خط سر شانه در طراحی استایل کت شلوار مردانه بسیار اهمیت دارد. باید خط  سر شانه  با شانه  شما برابر بوده  و پستی و بلندی در آن  مشاهده نشود.
  • در انتخاب کت شلوار دامادی، به فرم کت و بخش کمر و باسن توجه کنید تا در نشستن و بلند شدن، آزادی عمل شما سلب  نشود.
  • توجه داشته باشید که مکان برگزاری عروسی هم در طراحی استایل شما به صورت غیر مستقیم نقش دارد. مثلا اگر عروسی شما در نیمه نخست سال به خصوص در تابستان برگزار می شود و در مکان سر باز مثل باغ های لاکچری مملو از گل و گیاه است (مثل عمارت ۲۱)، رنگ های روشن مثل خاکستری و کرم را در  نظر  داشته  باشید.
  • اگر مراسم عروسی یا نامزدی شما در باغ نیست و در تالار های لاکچری پر زرق و برق برگزار می شود، رنگ های تیره، گزینه مطلوب تر به نسبت رنگ های روشن است.
  • در انتخاب کت شلوار و رنگ و دوخت آن، به استایل لباس  عروس هم توجه کنید. فهم  تناسبات، می  تواند شب  باشکوهی را برایتان به ارمغان آورد.

بایدها و نبایدهای کت و شلوار دامادی

(اگر پوست سبزه دارید، از رنگ های خیلی تیره استفاده نکنید. البته پوست های برنزه، با استایل های کت شلوار دامادی سفید یا کرم، ترکیب جذابی را خلق می کند)

تاکسیدو سرمه ای جلیقه دار

(تصویر لباس عروسی پیپا میدلتون، خواهر کیت میدلتون (عروس ملکه انگلیس و ملکه مد جهان) که طرح ساده و شیک لباس او با تاکسیدو سرمه ای جلیقه دار جیمر متیوس ست شده است و ترکیب جذابی را به ارمغان آورده  است)

 لباس عروسی سوفیا هالکویست

(تصویر لباس عروسی سوفیا هالکویست، عروس خاندان سطلنتی سوئد که لباس عروس پوشیده تور دار بلندی را بر تن کرده است و تناسب خوبی با لباس پرنس کارل فیلیپ، فرزند کارل گوستاو شانزدهم (پادشاه  سوئد) دارد)

استایل کت و شلوار دامادی

(اصلا تعجب نکنید! این هم مدلی از استایل  کت شلوار دامادی به خصوص برای روزهای نیمه دوم سال است)

 تاکسیدو طوسی پیر کاسیراگی

(تصویر لباس عروسی بئاتریس برومئو (BEATRICE  BOROOMEO)  که لباسی در تم صورتی کمرنگ با تورهای  بلند ۴ متری است و با تاکسیدو طوسی پیر کاسیراگی  (PIERR  CASIRAGHI) ست شده است)

کت و شلوار مشکی کانیه وست با پاپیون زرشکی

(لباس عروسی کیم کارداشیان که بر خلاف تصور، خیلی ساده است  و با کت شلوار مشکی کانیه وست با پاپیون زرشکی و پیراهن سفید ست شده  است. به سر آستین ها  توجه کنید)

لباس عروسی ژاکلین جوزا با دان اوسبرون

(لباس عروسی ژاکلین جوزا با دان اوسبرون در  طرحی از SUZANNE NEVILLE)

کت و شلوار نامزدی

( کت شلوار نامزدی هم بهتر است با لباس نامزدی  عروس خانم، تناسب رنگ و فرم مطلوبی داشته باشد. همان طور که در طرح لباس نامزدی پیپا میدلتون (خواهر کیت میدلتون) مشاهده می کنید)

کت شلوار دامادی با کراوات بهتر است یا پاپپیون؟

شاید برای شما این سوال عجیب باشد! اما این پرسش اکثر داماد هایی است که شاید برای نخستین بار در زندگی  خود، تجربه کراوات زدن  یا پاپیون زدن  را تجربه می کنند و آن هم در شب  عروسی که طراحی استایل آنها، از  اهمیت فراوانی برخوردار است و نباید با طراحی مد و لباس بد، جلوه لباس عروس گرفته شود.

این که برای طراحی استایل داماد در روز عروسی یا نامزدی، کراوات بهتر است یا پاپیون، مساله ای شخصی و سلیقه ای است و حکم کلی در این زمینه  وجود ندارد. همه چیز به علایق و سلایق و استایل آقا داماد ارتباط دارد. معمولا کراوات برای داماد های قد کوتاه، گزینه خوبی نیست و پایپیون می تواند استایل را جذاب تر کند.

حتما بخوانید : راهنمای کامل ترکیب کراوات با پیراهن و کت شلوار مجلسی

کت و شلوار دامادی با کراوات

(برای آقایانی که علاقمند هستند تا قد آن ها در کت شلوار دامادی بلند تر دیده  شود، پوشیدن کت های به  نسبت کوتاه به  گونه ای که زیپ شلوار  پوشانده  نشود، توصیه  می شود.  اگر چه خیلی در تیپ های امروزی، این  استایل در میان داماد های سخت گیر دیده نمی شود)

انتخاب پاپیون در طراحی استایل داماد، به اندازه کراوات مرسوم است و هم در داخل و هم خارج از کشور و هم در  مراسم عروسی لاکچری و معمولی داخل و آن سوی مرزها استفاده می شود. بنابراین اگر شما با کت شلوار دامادی،  از پاپیون استفاده  کردید، کار خارق العاده و عجیبی انجام نشده است!

پاپیون با کت و شلوار دامادی

(الزامی به هم رنگ بودن پاپیون با کت شلوار دامادی نیست. اما تناسب تناژهای رنگ پاپیون و کت شلوار  درنظر  گرفته  شود. به  خصوص برای داماد هایی که از اکسسوری نیز استفاده  می کنند)

اگر نمی دانید که با چه نوع کت شلوار مجلسی  و شیک، می  توان از پایپیون متناسب استفاده  کرد، کافی  است  سری  به  ژورنال های جدید کت شلوار دامادی داخلی و خارجی زده  و از  نمونه های عرضه شده، ‌الگو برداری  کنید. هم راستا کردن الگو های انتخاب شده با طراحی مد و لباس و اندام شما، می تواند  ظاهر  شکیلی را برایتان به  ارمغان آورد.

پس در انتخاب کراوات یا پایپیون برای لباس دامادی، سخت گیر نباشید و جذابیت، خلاقیت، جنس و کیفیت لباس و متناسب  کردن رنگ پایپیون و کراوات یا میمیک چهره و رنگ پوست و استایل خود را مد نظر داشته باشید.  فقط توجه کنید که برای  کت  های یقه  آرشال، یقه انگلیسی و دیپلماتیک، از  پاپیون های  متناسب استفاده  کنید تا طراحی استایل شما شکیل  باشد.

جلیقه آبی پر رنگ را با کت و شلوار دامادی

(در این طرح، جلیقه آبی پر رنگ را با کت شلوار دامادی دو دکمه ساتن دار مشکی رنگ مشاهده می کنید که ترکیب جذابی را به ارمغان آورده  است.  کراوات و جلیقه و دستمال جیبی، هم رنگ بوده و کمپوزیسیون رنگ خوبی  را برای  طراحی استایل  موقر  و لاکچری ایجاد می کند. در عکس سمت راست،  ترکیب جلیقه آبی روشن  و کت شلوار طوسی دو دکمه ساتن دار هم مشاهده می شود که ترکیب شایسته ای را برای داماد های مشکل پسند ترتیب داده است)

کت و شلوار دامادی سفید رنگ

( کت شلوار دامادی سفید رنگ اگر هم  زیاد استفاده  نمی شود، اما محبوب  برخی از داماد  های امروزی است که دوست دارند از رنگ سفید که تناسب رنگ خوبی با لباس عروس دارد استفاده کنند. کت دو دکمه با پاپیون و کفش سفید رنگ را در استایل بالا مشاهده می کنید)

معمولا مشاوران  مد به افرادی که گردن  کوتاه دارند توصیه  می  کنند از کراوات به جای پاپیون استفاده  کنند. گر  چه این  موضوع نیز سلیقه ای  است و اجماع بین المللی روی ان وجود ندارد.

نکته آخر در این مورد آن است که کراوات ها برای کت شلوار های که یقه  یک تکه دارند مطلوب بوده  و پاپیون هم  برای  کت هایی که یقه آن در نزدیکی گردن، دو تکه می شوند، استایل  بهتری را به نمایش  می گذارد. معمولا نباید جنس پارچه یقه کت ، با جنس پارچه کراوات و پاپیون متفاوت باشد. مثلا اگر یقه کت دامادی  شما از  جنس ساتن  است، کروات یا پاپیون شما هم بهتر است ساتن باشد. در انتخاب  رنگ کراوات و پاپیون دقت کنید که طرح دار  و رنگارنگ نباشد و حتما تیره  و رسمی  باشد تا در طراحی استایل شما،  عضوی  مکمل در طراحی  مد باشد.

حتما بخوانید : برترین برندهای کراوات مردانه در جهان

پاپیون مشکی برای ست شدن با کت و شلوار داماد

(پاپیون مشکی برای ست شدن با کت شلوار دامادهای خوش تیپ، گزینه مطلوبی است)

۱۱ مدل پاپیون شیک و مجلسی مشکی رنگ

(۱۱ مدل پاپیون شیک و مجلسی مشکی رنگ)

یکی از بهترین رنگ ها برای پاپیون،رنگ مشکی است که تقریبا به هر کت شلوار شیک و مجلسی  تیره  رنگ،  ست خوبی  را به ارمغان می آورد. رنگ های زیادی برای پاییون وجود دارد اما همواره توصیه شده  که برای لباس های دامادی  و استایل های رسمی، همواره از نوع تیره رنگ آن استفاده شود. همان طور که می دانید، رنگ های تیره  به خصوص مشکی، رنگ رسمی کت شلوار برای مراسم  خاص و دیپلماتیک به شمار می رود که معمولا با پیراهن های سفید نیز ست می شود.

استایل کت و شلوار دیپلماتیک متداول محمد جواد ظریف

(تصویری از استایل کت شلوار دیپلماتیک متداول محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در کنار جان کری، وزیر امور خارجه سابق  ایالات متحده در جریان مذاکرات هسته ای  ایران با گروه  ۵+! در وین همان طور که مشاهده  می  کنید، کت شلوار های تیره با پیراهم سفید ست شده است)

کت شلوار بهاره و پاییزه

کت و شلوار های دامادی بهاره می  بایست خنک باشد.  به همین خاطر، استفاده از کت شلوار مردانه لینن توصیه  می شود. برای روزهای های  سرد نیمه دوم سال، از کت شلوار های پشمی استفاده کنید.

کت شلوار های دامادی دنباله دار

همان طور که برخی از داماد  های علاقمند هستند تا کت های پشت چاک دار  در رویایی  ترین  شب زندگی  خود بر تن کنند، برخی نیز مشتاق  پوشیدن کت شلوار  مدل  MORNING SUIT هستند که طراحی منحصر به فردی دارد. مورنینگ سویت یا سویت صبحگاهی، کت بلندی است که تا بالای سینه واقع شده و دنباله ای  تا میان زانو را در بر می گیرد. معمولا این ست  را با یک کلاه بلند مشکی و جلیقه بعضا راه راه ست می کنند. کت شلوار دامادی با این استایل، به  ندرت پوشیده  می شود اما حس و حال لباس های پرنسی را به داماد و مهمانان می دهد که جالب توجه است.

کت و شلوار بهاره و پاییزه

(مورنینگ سویت مشکی از کمپانی MOSS BROSS  انگلیس)

کت و شلوار های دامادی دنباله دار

(استایل خاص  دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا در لندن)

در غرب، از این استایل برای شرکت در مراسم خیلی مهم و خاص  استفاده  می کنند. دیوید بکهام، کاپیتان اسبق شیاطین سرخ و همسرش ویکتوریا بکهام معروف، در مراسم تولد  نخستین  فرزند کیت میدلتون عروس ملکه انگلیس، مورنینگ سویت مشکی بر تن کرد که در عکس بالا مشاهده می کنید.

تاکسیدو کلاسیک

تاکسیدو کلاسیک

(مدل تاکسیدو)

نوع دیگری از پوشش دامادی که البته خیلی مرسوم نیست اما توسط خیلی خاص پوش ها در مهم ترین روز  زندگیشان  پوشیده  می شود، تاکسیدو  (به فرانسوی  اسموکینگ  گفته می شود) یا همان کت دنباله دار  کلاسیک (CLASSIC  TUXEDO)  است که همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، از دو بخش  تقسیم شده و معمولا با جلیقه و کراوات و پیراهن رنگ روشن پوشیده می شود. مهم ترین تفاوت بین کت شلوار با تاکسیدو، استفاده از ساتن در دوخت لباس می باشد. البته  بین تاکسیدوهای کلاسیک و مدرن ، تفاوت هایی وجود دارد.

این  سبک کت شلوار مردانه، در مراسم خیلی رسمی مثل عروسی یا جشن های ملی توسط جنتلمن ها بر  تن می شود  و البته  به نسیت مورنینگ سویت، کاربرد کم تری دارد. چرا که استایلی کلاسیک و تقریبا از فهرست  مد پوشان  مدرن خارج شده است.

لونژ سوئیت

لونژ سوئیت

(از گزینه های کت شلوار دامادی ارزان، لونژ سوئیت است)

از دیگر  انواع کت شلوار های دامادی می توان به لونژ سوئیت (LOUNGE SUIT) اشاره  کرد که استایل  راحت برای داماد های  کم تر سخت گیر به شمار می رود  اگر دوست دارید در لباس دامادی حس راحتی بیش تری به  شما داده شود، از این ست استفاده کنید که تمرکز بیش تر بر روی انتخاب جلیقه و کراوات است تا کت  شلوار . البته برای کسانی که دوست دارند تا هزینه کت شلوار آن ها خیلی بالا نشود، این ست انتخاب مطلوبی به شمار می رود.  هر چند خیلی متداول نیست. از این ست پس  از مراسم عروسی، در رویداد های مختلف می توان به خوبی بهره  برد.

حتما بخوانید : آموزش نحوه بستن کراوات

کت و شلوار دامادی ارزان

(در عکس سمت چپ، یکی از  استایل های دیوید گاندی، مانکن معروف انگلیسی را مشاهده می کنید که لونژ سویت پشمی را بر تن کرده است)

کت شلوار های چهار فصل

اگر چه کم تر پیش می  آید تا دامادی برای  روز عروسی یا نامزدی، از کت شلوار طرح  روشن  یا شاد استفاده  کند، اما  رنگ هایی هستند که اصطلاحا برای همه  فصول قابل استفاده  بوده و ظاهر  شیک و جذابی را به داماد  های  شیک پوش  می شود.

حتما رنگ مشکی، گزینه ای عالی برای تمامی فصول است. همان طور که قبلا  گفتیم،  رنگ مشکی، رنگی  برای همه  فصول و از جمله رنگ های دیپلماتیک  به  شمار می رود که در کنار رنگ آبی نفتی، در استایل  های بهاره، تابستانی، پاییزه  و حتی زمستانی مقامات سیاسی بین  المللی مشاهده می شود. رنگی که هیچ  گاه از مد نمی  افتد  و می توان لباس  های رسمی مردانه به این رنگ را در همه نوع مراسم از عقد و عروسی تا عزا و رویدادهای ملی و بین المللی و اداری و روزمره  بر تن کرد.  به همین خاطر، توصیه می شود که آقایان شیک پوش، یک دست  کت شلوار مجلسی مشکی در کمد لباس خود داشته باشند.

کت و شلوار های چهار فصل

(استایل کت شلوار دامادی  مشکی رنگ که با پایپیون همرنگ ست شده است. این استایل چهار فصل به نظر می رسد)

با کت شلوار دامادی مشکی، می توان پاپیون های مشکی و روشن که کنتراست رنگ مطلوبی متناسب با رنگ پوست و میمیک چهره داماد و لباس عروس داشته باشد را ست کرد.

از دیگر رنگ های متداول در کت شلوار های دامادی می  توان به  رنگ آبی  نفتی یا بعضا آبی  کاربنی اشاره  کرد  که رنگی دیپلماتیک بوده و  در  برخی از کت شلوار های لاکچری گرد ها مشاهده می شود. انتخابی هوشمندانه  برای متفاوت بودن در روز عروسی به نظر می رسد. قطعا در مراسم عروسی، برخی از مهمانان رنگ مشکی بر تن  می کنند. اما آبی نفتی هم  چون زرشکی و بادمجانی و حتی بژ و خردلی، رنگی خاص و کم تر دیده شده به شمار  می رود. البته آبی نفتی، آفیشیال بودن مشکی را ندارد. اما شیک و مجلسی و با شکوه است.

کت و شلوار دامادی آبی نفتی با کفش چرم مشکی

کت شلوار دامادی به  این رنگ را می توان پس از عروسی در مراسم دیگر  نیز بر تن  داشت. کت شلوار دامادی آبی نفتی را می توانید با کفش  چرم مشکی ست کرد. البته جلیقه  آبی نفتی یا آبی کاربنی نیز ست خوبی برای پوشش های مردانه در مراسم عروسی یا نامزدی به شمار می رود.

مدل کت و شلوار دامادی قهوه ای رنگ

(مدل کت شلوار دامادی قهوه ای رنگ)

کت شلوار دامادی به رنگ قهوه  ای، یکی از رنگ های فراموش شده اما جذاب و  ایده آل برای  خوش تیپ ها در  با شکوه ترین  شب زندگی آنان است. این رنگ زیاد مورد توجه داماد ها نیست اما مشاهده دامادی با کت شلوار لاکچری شیک با دوخت مدرن، اصلا جای تعجب و شگفتی ندارد! توصیه شده  که در کمد لباس آقایان شیک پوش، هم چون کت شلوار مشکی، یک دست کت شلوار قهوه ای موجود باشد که با کفش عسلی ست شود.

کلا رنگ قهوه ای ترکیب  رنگ خوبی با رنگ های سرد و گرم دارد. اگر دوست دارید در مراسم مختلف  خاص باشید، رنگ قهوه ای را فراموش نکنید. رنگی که از  زمین نشات  می گیرد و حس آرامش و وقار  و صمیمیت و سادگی را القا می  کند. در  انتخاب رنگ لباس ها حتی لباس دامادی، به روانشناسی رنگ و کمپوزیسیونی  که تناژ های  مختلف رنگ ایجاد می کنند توجه داشته باشید. این سطح اطلاعات را باید از مشاوران مد و لباس  مجرب دریافت کنید.

 جشنواره کت شلوار های دامادی جذاب

کت و شلوار های دامادی جذاب

(طرح  کت شلوار دامادی دو دکمه مشکی که از جذاب ترین و متداول ترین رنگ های  لباس داماد  های  خوش تیپ می  باشد را در عکس بالا مشاهده می کنید که با جلیقه  مشکی و پاپیون همرنگ ست شده است. دستمال جیبی با رنگ متضاد با رنگ کت شلوار هم می  تواند اکسسوری خوبی در این استایل باشد. استفاده از  دکمه های جذاب  برای طراحی سر آستین  هم مد روز است. به این توجه کنید)

کت و شلوار دامادی به رنگ آبی تیره

(طرح کت شلوار دامادی به رنگ آبی تیره که گزینه  خوبی برای روزهای بلند نیمه اول سال است. آبی اقیانوسی  اگر چه خیلی  مرسوم  نیست، اما رنگ  متفاوتی  برای داماد  های خوش تیپ مشکل پسند به  شمار می رود. با  اکسسوری های هم  رنگ و کراوات  های  تیره، استایل خوبی را برای  مهم  ترین شب زندگی داماد ها به ارمغان می اورد)

کت و شلوار خاکستری

( کت شلوار خاکستری، یکی از رنگ های جذاب  و شیک برای مهم  ترین روز زندگی آقایان بوده  و برای روزهای بلند نیمه اول سال  گزینه خوبی به خصوص در فضاهای عروسی باز است که نمونه  آن را در لباس  عروسی همسر خواهر کیت میدلتون مشاهده کردید)

کت و شلوار دامادی مشکی که با جلیقه بنفش رنگ و کراوات

( کت شلوار دامادی مشکی که با جلیقه بنفش رنگ و کراوات و دستمال جیبی و گل سینه همرنگ ست شده است و ستی خوب برای شب عروسی  و مراسم رسمی به شمار می رود)

کت و شلوار دامادی طوسی برای روزهای بلند نیمه اول سال

( کت  شلوار دامادی طوسی برای روزهای بلند نیمه اول سال توصیه می شود. همان طور که در  تصویر  بالا  مشاهده می  کنید، لبه یقه  این کت  طوسی رنگ، ساتن  دوزی شده است)

مدل کت و شلوار مشکی رنگ تک دکمه

(مدل کت شلوار مشکی رنگ  تک دکمه که با جلیقه آبی نفتی و کراوات و دستمال جیبی همرنگ ست شده است. لب یقه کت نیز ساتن دوزی شده و مدل شال می باشد)

کت و شلوار طوسی مجلسی

(در عکس سمت چپ، جلیقه بنفش  تیره با کت شلوار دامادی مشکی دو دکمه  ست شده است و کمپوزیسیون جذابی را خلق می کند.  در عکس سم  راست نیز، کت شلوار طوسی مجلسی دو دکمه با  پاپیون و دستمال جیبی  صورتی پر رنگ ست شده است)

کت و شلوار دامادی بژ دو دکمه

( کت شلوار دامادی بژ دو دکمه ، رنگ خیلی خاصی مثل کت شلوار خردلی  و بادمجانی است. اما رنگ جذابی  برای روزهای  بلند سال به  خصوص  در محیط های عروسی  سر  باز می باشد.  همراهی  این  ست  با کفش  قهوه  ای، ترکیب شایسته  و لاکچری  را خلق می  کند. )

کت و شلوار سیاه و سفید

( کت شلوار سیاه و سفید دو دکمه مدل  شال  را در  تصویر بالا  مشاهده می کنید که با اکسسوری با رنگ متضاد ست شده است. دستمال جیبی و کراوات زرشکی، رنگ باشکوهی برای  ترکیب رنگ کت شلوار سیاه و سفید دامادی است)

دو ترکیب متفاوت از کت و شلوار دامادی مشکی

(دو ترکیب متفاوت از کت شلوار دامادی مشکی رنگ که با جلیقه و کراوات و دستمال جیبی آبی  و زرشکی ست شده است)

کت و شلوار مشکی دامادی

( کت و شلوار مشکی دامادی را به راحتی می توان با پاپیون های مختلف ست کرد. )

کت و شلوار های دامادی ساده

(برای آقایانی که به دنبال کت شلوار های دامادی ساده هستند، ۳  طرح بالا ، الگوی  خوبی است. در انتخاب رنگ کفش باید دقت کرد)

کت و شلوار دامادی شش دکمه

( کت شلوار دامادی شش دکمه اگر چه زیاد دیده نمی شود، اما ۳ الگوی بالا برای متفاوت پسندها، قابل استفاده خواهد بود)

کت و شلوار دامادی گراد

(طرح کت شلوار دامادی گراد)

کت و شلوار دامادی زارا

(طرح کت شلوار دامادی زارا)

کت های برند ماکسیم

(جدید ترین طرح کت های برند ماکسیم  (MAXIM) )

کت و شلوار دامادی سرمه ای

(کراوات  آبی روشن، گزینه خوبی برای ست شدن با کت شلوار دامادی سرمه ای است)

(برای آشنا شدن با کت و شلوراهای دامادها، می  توانید به هشتگ داماد در اینستاگرام مراجعه کرده  و هزاران مدل لباس عروس و داماد ایرانی و خارجی را در این لینک  مشاهده کنید که بعضا شما را با الگوهای دوخت مدرن  و جذابی آشنا می کند)

مدل کت و شلوار دامادی ایتالیایی از برند OTTAVIO NUCCIO

(مدل کت شلوار دامادی ایتالیایی از برند OTTAVIO  NUCCIO)

مدل کت و شلوار دامادی ایتالیایی دولچه و گابانا

(مدل کت شلوار دامادی  ایتالیایی دولچه و گابانا )

کت و شلوار دامادی چاق

(مدل کت شلوار دامادی چاق)

کت و شلوار دامادی تک چاک

(طرح کت شلوار دامادی تک چاک و تکه دکمه  برک موکارلو)

کت و شلوار دامادی تک دکمه یقه شاخی

(طرح کت شلوار دامادی تک دکمه یقه شاخی اسلیم فیت )

کت و شلوار دامادی تک دکمه سفید رنگ

(طرح کت شلوار دامادی تک دکمه سفید رنگ که با شال کمر مشکی و پاپیون سفید-مشکی ست شده است. )

کت و شلوارهای دامادی بدون کراوات و پاپیون

(طرح ها برای کت و شلوارهای دامادی بدون کراوات و پاپیون)

(طرح هایی برای تزیینات لباس داماد)

کت وشلوار زرشکی دامادی

(طرح زرشکی که رنگ کم تر دیده شده ای برای لباس داماد است)

کت و شلوار دامادی صورتی دو دکمه

(طرح کت شلوار دامادی صورتی دو دکمه که با کراوات همرنگ  ست شده است)

کت و شلوار مشکی رنگ دو دکمه با ژیله

(در این طرح، کت شلوار مشکی رنگ دو دکمه با ژیله و دستمال جیبی و پاپیون صورتی ست شده است)

کت و شلوار طوسی برند KENZO

( کت شلوار طوسی برند KENZO)

کت و شلوار دامادی مشکی تک دکمه ایتالیایی

( کت شلوار دامادی مشکی تک دکمه ایتالیایی)

همراهان گرامی

اگر در انتخاب لباس دامادی نیاز به مشاوره در انتخاب رنگ و پارچه داشتید، سوالات خود را کامنت  کرده تا توسط  کارشناسان  لوکس تهران بررسی شود. توجه داشته  باشید که پیشنهاد لباس  و عطر و کیف  و کفش، بدون  مشاهده استایل آقایان و بانوان  و در نظر گرفتن علایق و رنگ پوست آنها، تقریبا غیر ممکن است و به همین خاطر، همواره برای دریافت پاسخ  های بهتر و متناسب تر با استایل و علایق خود، شرح حالی از رنگ پوست و قد و وزن  و مکان برگزاری عروسی  (سرباز-سرپوشیده) فصل برگزاری (نیمه  اول سال/ نیمه دوم سال) و  تم و تناژ های رنگی مورد علاقه  نیز  ارائه کنید.

دنیای مد و لباس  و لاکچری  گردی را هر روز  با لوکس تهران و کانال های ما در شبکه های اجتماعی تجربه  کنید.

تجربیات خود را در خرید لباس دامادی و بهترین رنگ برای آن در اختیار ما قرار دهید

  • آیا می دانید بهترین رنگ جلیقه برای لباس دامادی مشکی  چیست؟
  • آیا می دانید چه اکسسوری هایی برای ست شدن با لباس داماد توصیه  می شود؟
  • آیا می دانید معروف ترین برندهای لباس دامادی در ایران کدام است؟
  • آیا می دانید پر فروش ترین برندهای خارجی لباس های مجلسی آقایان ایران کدام است؟
  • آیا فرق بقه آرشال و انگلیسی در انتخاب کت شلوار دامادی را می دانید؟
  • آیا می دانید با تاکسیدوهای تیره، چه پاپیون یا کرواتی بهتر است ست شود؟
  • آیا نکات مهم  درانتخاب رنگ  کراوات  را می دانید؟
  • آیا می دانید رنگ سال ۲۰۱۸ برای پاپیون چیست؟
  • آیا می دانید کفش های مجلسی عسلی متناسب با چه پوششی توسط داماد باید پوشیده شود؟
  • آیا نکات مهم در انتخاب رنگ دستمال جیبی داماد ها را می دانید؟
  • آیا می دانید چه رنگ هایی کم تر در طراحی استایل داماد ها  به کار می رود؟
  • آیا به نکات  مهم در طراحی مو  آقایان در انتخاب استایل لباس دامادی آگاه  هستید؟
  • آیا می دانید چه رنگ و سایز شال  کمر برای لباس دامادی بهتر است؟
  • آیا به دنبال بهترین خیاط لباس دامادی در تهران یا مراکز استان  های کشور هستید؟
  • آیا به دنبال خرید لباس دامادی ارزان و شیک در محل سکونت خود هستید؟
  • آیا قصد سفارش اینترنتی لباس و اکسسوری عروس و داماد از برندهای معتبر دارید؟
  • آیا به دنبال یک مشاور مد حرفه ای برای انتخاب لباس داماد هستید؟
  • آیا می دانید کت و شلوارهای مورد علاقه دیوید بکهام و جورج کلونی چه تناژ رنگی دارد؟
  • آیا می دانید پر تخفیف ترین کت شلوارهای مجلسی را از کدام سایت می  توان سفارش داد؟
  • آیا یا اصول انتخاب صحیح خیاط برای  دوخت لباس دامادی  آشنایی دارید؟

کارشناسان لوکس تهران آماده  پاسخ گویی  به  پرسش های شما عزیزان هستند

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا