استایل و مد بانوان

کت شلوار زنانه ؛ لباس محبوب خانم های شیک پوش

کت و شلوار زنانه

خرید مدل های جدید کت و شلوار دخترانه و زنانه مجلسی و اسپرت به صورت طراح دار، ساده یا رنگارنگ، همواره یکی از دغدغه های بانوان برای حضور در مراسم مختلف بوده  و ست شدن این پوشش با کیف و کفش های فصلی نیز خود داستانی بعضا تراژیک است. تنوع لباس ها و رنگ بندی آنها در کمد لباس بانوان به خصوص بانوان جوان در قیاس با آقایان سبب می شود تا انتخاب ها،‌ همواره سخت باشد. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۷۰ مدل کت و شلوار زنانه شیک مجلسی و هم چنین دخترانه مجلسی و اسپرت در ده ها رنگ با پارچه های مختلف آشنا می کند تا راهنمای خوبی برای انتخاب مشکل پسندان باشد.

با ما در گزارش امروز همراه باشید.

۷۰  مدل کت و شلوار زنانه شیک مجلسی

کت و شلوار مردانه شیک مجلسی

(شکوه کت و شلوار مجلسی زنانه سفید را می توانید در قامت شارلیز ترون، هنرپیشه خوش چهره  هالیوودی مشاهده کنید که در اکران فیلم GRINGO بر تن داشت)

خرید کت و شلوار زنانه اینترنتی

در خرید این  لباس از  سایت های اینترنتی که در سال های اخیر بین بانوان به خصوص بانوان جوان متداول شده است به نکاتی  توجه کنید:

  • حتی الامکان از سایت هایی خریداری کنید که گواهی نماد اعتماد الکترونیک (E-NAMAD) از وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشند. این نماد در پایین کلیه  صفحات  فروشگاه های اینترنتی مجوز دار و احراز صلاحیت شده ایرانی  در حوزه  مد و لباس  قرار دارد.
  • حتما کت و شلوار را از یک سایت خریداری کنید تا جنس و کیفیت و ست شدن رنگی آن برای شما  راحت و آسان باشد.
  • در سفارش خرید کت و شلوار زنانه مجلسی یا دخترانه از صفحات اینستاگرام و تلگرام، پیش از  پرو کامل  لباس، از پرداخت وجه خودداری کنید.
  • اگر خرید اینترنتی  لباس کردید  و به  هر دلیلی، فروشنده از ارسال کالا در  بازه  زمانی خودداری کرد، گردش حساب ممهور به مهر بانک  خود را به همراه یک اعتراض، تحویل پلیس فتا در استان محل  سکونت خود کنید.
  • اگر دوست دارید از سایت های بین المللی نسبت به خرید این  محصول اقدام  کنید و کارت اعتباری ارزی ندارید، از شرکت های پرداخت مجازی داخلی نسبت به  خرید گیفت کارت  اقدام کرده و آدرس دوست و آشنا  در خارج از کشور  را به  عنوان نشانی دریافت محصول ارائه کنید تا به محض دریافت،  برای  شما ارسال  شود. دقت کنید که در تبدیل سایزها  به اندازه خود،  اشتباه  نکرده  باشید.
  • در خرید پوشاک زنانه، حتما شرایط  مرجوع کالا را در بخش TERMS  & CONDITIONS مطالعه  کنید.

کت و شلوار زنانه اینترنتی

(از کلکسیون کت و شلوار های اسپرت شارلیز ترون. ست شدن  مدل های رنگارنگ با شلوار های مشکی و شال هم رنگ را در  نظر داشته باشید)

کلکسیون کت و شلوار های اسپرت

(از کلکسیون بلیزر های هم رنگ نیکول کیدمن، سوپر استار هالیوود)

کلکسیون بلیزر های سفید رنگ بدون دکمه آنجلینا

(از کلکسیون بلیزر های سفید رنگ بدون دکمه با زنجیره طلایی آنجلینا جولی که با شلوار  مشکی ست شده  است)

کت های اسپرت و مجلسی زنانه آنجلینا

(آنجلینا جولی علاقه زیادی به ست کردن کت های اسپرت و مجلسی با شلوار های تیره رنگ طوسی و مشکی دارد)

کت مشکی اسپرت زنانه کیت

(استایل مو بلوند کیت وینسلت با شلوار جین و کت مشکی اسپرت در خیابان  های نیویورک ۲۰۱۵ میلادی)

  • یکی از مهم ترین مشکلات بانوان در خرید کت و شلوار اینترنتی، عدم آگاهی به سایز خود و عدم توانایی در تیدبل سایز های اروپایی و آمریکایی به یکدیگر و تناسب  آن با سایزشان می باشد. از اپلیکیشن ها و مشاوران مد و لباس  و ادمین صفحات و کانال های مد و سایت  های لباس داخلی  استفاده کنید.
  • در خرید های اینترنتی لباس، حتما به مشخصات فنی هر محصول توجه کنید تا اطلاعات کافی درباره جنس و میزان موادی که در  تولید محصول استفاده شده  بدست آورید.  اگر در تحلیل و تفسیر  این اطلاعات، دانش کافی ندارید، از  خیاط خود کمک بگیرید.
  • ناگفته پیداست که سفارش لباس  زنانه پاییزه در بهار  و یا بهاره در اواخر پاییز  و اوایل زمستان، قطعا شما را با تخفیف  های هیجان انگیز  روبرو خواهد کرد.

 

رنگ های کت و شلوار زنانه مجلسی

(ست شدن رنگ قرمز همیشه با رنگ های کت و شلوار زنانه مجلسی یا اسپرت، ظاهری نیمه رسمی را به  ارمغان می آورد. رنگ جوان پسند طوسی را نیز می  توانید همان طور که گفتیم،  با بلوز های طرح دار و اکسسوری  های تیره ست  کنید)

مطلب مرتبط : چگونه از اکسسوری های لاکچری استفاده کنیم ؟

لباس های زنانه و دخترانه در اینستاگرام

در سال های اخیر، با گسترش فناوری اطلاعات  و شبکه های اجتماعی عکس محور، بانوان و آقایان چه لاکچری گردها و چه معمولی پوشان، از کانال  های اینستاگرامی برای  مشاهده جدید ترین طرح ها و مدل های پوشش روز داخلی  و بین المللی استفاده می کنند و از الگو  های هیجان انگیز  مد و لباس سلبریتی ها، برای سفارش  محصولات  مورد نظر  اقدام  می کنند. مخصوصا بانوان جوان که استایل سلبریتی های اسکار و بفتا و گلدن گلوب و صفحات  پر فالور اینستاگرام را برای انتخاب استایل  و تیپ جذاب در  نظر دارند. کت و شلوار های زنانه اینستاگرامی الزاما جدیدترین مدل ها نیستند.

اگر به استایل هنرپیشه یا  خواننده  مورد علاقه داخلی  یا خارجی خود علاقه  دارید، صفحه او را فالو کنید یا نسبت به فالو صفحاتی که فقط به معرفی و تحلیل استایل سلبریتی ها در  مراسم  مختلف به  خصوص رد کارپت ها اشاره  می کنند، اقدام  کنید تا اطلاعات فنی و  تخصصی دریافت کنید.  اگر با این صفحات  آشنا نیستید، توصیه می کنیم که از دنیای جذاب هشتگ ها استفاده  کنید که روزانه  صدها هزار عکس  در موضوعات  مختلف  روی آن ها بارگذاری می شود.

مثل هشتگ:‌ #FASHION, #FASHIONISTA, #MODEL , #MODELING, #DRSS, #WOMESNDRESS, WOMENBLAZER و امثالهم. البته  فشن بلاگرها مثل  کیارا فراگنی ایتالیایی یا لیاندرا کوهن هم همواره شما را با لباس های  جذاب رنگارنگ  لاکچری و معمولی در  طول  سال آشنا می کنند که در  جریان ترندهای جدید و کلاسیک مد و لباس جهان قرار می گیرد.

کت و شلوار زنانه و دخترانه شیک و مجلسی را از  کجا بخریم؟

این پرسش همواره در ذهن بانوان به خصوص  نوجوانان و جوانان است تا انتخاب  عالی  را در کجا انجام دهند تا در بودجه و زمان، صرفه  جویی کنند  و کیفیت  خوبی را در اختیار داشته باشند. برای  خرید این  لباس که در ایران  نمی توان در محیط های عمومی بر تن کرد، می بایست متناسب با موقعیت مکانی و زمانی، خرید را هدف گذاری کنید و بر اساس  تجربه خود اقدام کنید.

کت و شلوار زنانه و دخترانه شیک و مجلسی

(همواره  یک  بلوز  رنگی یا طرح دار شومیز در کمد لباس  خود داشته باشید تا بتوانید به  تناسب  فصل  و مهمانی، آن را با کت و شلوار  اسپرت تیره  رنگ ست کنید. همواره در  دورهمی های خانوادگی، کت و شلوار  اسپرت  که با بلوزهای به  اصطلاح جیغ! ست می شود، جذابیت فانتزی  خوبی  تداعی کرده  و ظاهر شما را دوست داشتنی و شاد جلوه  می دهد)

اگر تا کنون خرید کت و شلوار  های اماده  (READY TO WEAR)  برای  شما  ارزنده، مقرون  به صرفه، جذاب و دوست داشتنی بوده است، در  مرکز استان  محل  سکونت، نسبت به مشخص  کردن  چند فروشگاه و مزون  اقدام کرده  و با بررسی چند مورد آنها، خرید خود را نهایی  کنید.  اما اگر سایز  شما به گونه  ای است که شایسته ترین اقدام،  خرید پارچه و سپردن آن به یک خیاط  مجرب امتحان پس داده  خوش قول است!، حتما این عملکرد را در دستور کار  خود قرار دهید. اما هیچ وقت این کار را به دقیقه  ۹۰ موکول نکنید.  مخصوصا زمان هایی که به عید و تعطیلات خاص (مثل نوروز) منتهی می شود.

کت و شلوار زنانه طوسی و مشکی

 ( کت و شلوار زنانه طوسی، به دلیل آنکه رنگ خنثی را نمایندگی میکند، قابلیتی عالی برای ست شدن با رنگ های مکمل کیف و کفش و اکسسوری  داشته و در واقع یک استایل کاربردی را در اختیار بانوان مشکل پسند  در  مهمانی ها قرار می دهد. مخصوصا اگر آن را با کفش پاشنه  بلند  مشکی  (جلو باز یا بسته) ست کنید. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، پارچه های مخمل تیره گزینه خوبی برای ست شدن با کفش  های پاشنه  کوتاه بژ و شیری و صدفی است که البته با شومیز  هم مد جذابی را به ارمغان می آورد)

الزاما کت و شلواری که توسط  خیاط برای شما آماده می شود، ارزان ترین و خوش طرح و استایل ترین لباس نیست. حتی اگر الگو های فوق العاده  و هیجان انگیزی را بر اساس طرح فلان ژورنال بین المللی یا استایل فلان سلبریتی خاص پوش غربی یا شرقی انتخاب کرده باشید. اما چون خیاط، دقیقا بر اساس سایز شما و پارچه انتخابی شما و الگویی که در اختیارش  قرار  دادید، نسبت به برش و دوخت اقدام کرده است، ماحصل کار، با نیازهای شما تطبیق زیادی  دارد.

تیپ کت و شلوار اسپرت دخترانه

(الگویی ساده و شیک برای تیپ کت و شلوار اسپرت دخترانه که کاربرد کنتراست رنگ سفید را به  نمایش می گذارد)

اگر قصد خرید کت و شلوار دارید، همواره سری به کمد خود بزنید و رنگ ها و پارچه هایی که ندارید را در نظر بگیرید. تعداد لباس ها با پارچه گیپور و گل دار و طرح دار و کرپ و باربی، مناسب نیست و انتخاب های شما را محدود می کند.

پس از مشخص کردن رنگ و طرح، از  فروشگاه هایی استفاده کنید که تضمینی برای مرجوع شدن محصول حداقل  ۴۸ ساعت پس از خرید به شما ارائه دهند تا اگر  منصرف شدید، بر اساس معیارهای از قبل تعیین شده، کالا را مرجوع کنید.

رنگ کت و شلوار اسپرت آستین بلند

(انتخاب رنگ کت و شلوار اسپرت آستین بلند و آستین کوتاه رنگ روشن با توجه به رنگ پوست و مدل مو اهمیت دارد)

کت زنانه دو دکمه مشکی رنگ از برند GAP

(طرح کت دو دکمه  مشکی رنگ از برند GAP با شلوار جین  که برای الگو های اسپرت مطلوب است)

مکان هایی برای خرید کت و شلوار زنانه  مناسب  است که فروشگاه،  تخصصی  به این کار مبادرت کند.  مثلا در کنار کت و شلوار زنانه، کیف و کفش و اکسسوری و مانتو و پالتو ارائه نکند! چرا که در این صورت،  حق انتخاب ها محدود می شود. معمولا فروشگاه  های تخصصی کت و شلوار زنانه  در تهران و مراکز استان ها، از فروشندگان  حرفه ای برخوردار بوده که بعضا توصیه  های مد و لباس انان، نظرات اشتباه  بانوان جوان را در انتخاب پارچه و طرح و رنگ، تصحیح میکند.

اگر لاکچری پوش هستید، از  صفحات بهترین  طراحان مد و لباس  زنانه  در تهران و شهرستان ها استفاده کنید و همواره مزون های معروف  طراحان  سرشناس را دنبال کنید  تا اقلا، درجریان جدید ترین ترندها و رنگ ها و طرح ها  پوشاک بانوان قرار بگیرید که الگو  های خوبی  برای استایل های دوست داشتنی و خاص خواهد بود.

راهنمای خرید کت و شلوار زنانه

برای  خرید مناسب چنین پوشش  بانوان که امکان استفاده از ان معمولا در  محیط  های  عمومی  کم است، توضیحات زیادی وجود دارد که در این گفتار، به  ۱۰ مورد مهم  اشاره  میکنیم.

استایل بدن : در سفارش  و خرید این محصول زنانه، حتما فرم و استایل بانوان اهمیت  دارد. بانوان چاق یا لاغر، الزاماتی  در  انتخاب خود دارند، همان طور که بانوان قد کوتاه  و قد بلند  در  سفارش این  لباس، می  بایست  نکاتی را در طراحی مد در نظر بگیرند. پس، فرم  بدن خود را به خوبی  بشناسید و بهترین  انتخاب را بر اساس  فرم بدن داشته  باشید. برای این کار، از مشاوران  مجرب مد و لباس  استفاده کنید تا ان ها بهترین  گزینه  را بر  اساس بررسی سرشانه  و اندام  شما پیشنهاد کنند. چرا که بهترین کت و شلوار سلبریتی ها یا الگو  هایی  که  شما در  نظر دارید، الزاما گزینه  های ایده آل  برای فرم بدن شما نیست.

راهنمای خرید کت و شلوار زنانه

(طرح مشکی تک دکمه و مشکی-طوسی را مشاهده می کنید که ترکیب جذابی با پیراهن سفید یقه  باز و یقه بسته دارد)

مثلا توصیه  شده  که بانوانی که از کمر  درشتی برخور دارند و با این قضیه  مشکل دارند، از  کت و شلوار  های  پاچه گشاد استفاده کنند تا همواره  تمرکز دید مخاطب از کمر به  سمت انتهای شلوار  منتقل  شود. یا مثلا بانوانی که کوتاه  قد هستند (زیر  ۱۶۵ سانتی متر)، از کت های  کوتاه استفاده کنند تا قد آن ها کشیده  تر  نمایان شود. یا بانوان قد بلند همواره از استایل های هم رنگ استفاده کنند که جذابیت بیش تری در  اندام آن ها به نسبت  گزینه  های چند رنگ دارد.

طراحی استایل کت و شلوار های اسپرت زنانه

(اکسسوری می توانید نقش مهمی در طراحی استایل کت و شلوار های اسپرت زنانه ایفا کند)

رنگ های  خنثی : یکی از راحت ترین  روش  ها برای  انتخاب کت و شلوار زنانه  مجلسی  یا اسپرت، به  خصوص برای بانوان عجول،  انتخاب رنگ های خنثی است  مثل خاکستری یا طوسی یا ذغالی  تا قابلیت ست شدن  را با رنگ های مختلف در اختیار شما قرار دهد. مخصوصا اگر  کمد لباس شما، جشنواره ای از کیف  و کفش ها و اکسسوری های رنگارنگ می  باشد.  روانشناسی رنگ های خنثی  را به  خوبی  مطالعه  کنید تا بدانید که فلان  رنگ  با چه  تناژ رنگی  قابلیت  ست شدن با فلان رنگ داشته  و کنتراست ملیح و موقری  را تداعی می  کند. اگر در این زمینه  نیز تخصص ندارید از مشاوران مجرب مد و لباس بانوان استفاده  کنید.

ست کت و شلوار مجلسی و اسپرت

(کمربند به عنوان اکسسوری، نقش مهمی در جذابیت بخشی به ست کت و شلوار مجلسی و اسپرت دارد)

اصل کف دست : اگر  کت شما به اندازه یک  دست از سطح بدن  فاصله  داشته  باشد، کت  شما گشاد است  و باید تعویض شود. چنین کت هایی  نباید خیلی تنگ باشد تا آزادی  عمل  شما را در  مهمانی ها سلب  کند  و در فعالیت های مختلف،  مجبور به  تعویض  آن با لباس دیگر شوید.

کت و شلوار فصلی : انتخاب کت و شلوار مجلسی و اسپرت زنانه  یا دخترانه، حتما می بایست بر اساس  فصل انتخاب شود.  هر  فصل،  متناسب با وضعیت  آب و هوا، پوشش  خاص خود را طلب می کند که این موضوع در انتخاب پارچه پوشش بانوان نیز  تاثیر  گذار  خواهد بود.

کت و شلوار زنانه صورتی مناسب فصل بهار

(روانشناسی رنگ را می توان در استایل بالا مشاهده کرد که چگونه  کت صورتی آستین غیر  بلند با نوارهای مشکی لبه  کت ، ترکیب ارزنده ای  را با پیراهین سفید یقه هفت به ارمغان آورده است. شکست رنگ خوبی هم  کمربند ظریف کاری  شده ایجاد کرده که جالب  توجه می باشد. )

اندازه  کت و شلوار : سرشانه های کت  اهمیت زیادی دارد تا دقیق، فیت شانه  ها بوده و در یک راستا قرار بگیرد. سرآستین هم  نباید خیلی پایین تر  از مچ دست شما باشد. وقتی آرنج خود را در زمان پوشیده  شدن  کت خم  می  کنید،  نباید حس ناراحتی  به  شما دست داده یا به  سختی این کار انجام شود. توجه کنید که کت و شلوار زنانه، لباسی کاربردی است و مثل لباس عروس یا دکلته، جنبه تزیینی و خیلی آفیشیال ندارد. به همین  خاطر، شلوار باید چند سانت گشاد گرفته  شود تا در طول  سال  با پایین و بالا شدن  وزن، قابلیت تنظیم  شدن با کمربند یا سارافون داشته  و راحتی  شما را در نشستن  و بلند شدن  تضمین کند.

طرح های سفید و مشکی بهاره

(الگویی ساده و شیک برای طرح های سفید و مشکی بهاره)

قیمت خرید : بهتر  است به جای ۲-۳  کت و شلوار مجلسی  خیلی گران، چند دست متنوع و رنگارنگ ارزان تر در کمد لباس شما موجود باشد تا حق انتخاب شما برای ست های ملیح و زیبا در مجالس گوناگون افزایش  یابد. توصیه می شود که در خرید این محصولات، همواره پیش یا پس از فصل مورد نظر  اقدام  کنید تا با کاهش قابل ملاحظه  قیمت مواجه شوید.

کت تک متنوع : کت  های تک رنگارنگ متنوع طرح  دار یا ساده، امکان خوبی برای ست شدن با شلوار های تیره و رنگ  خنثی  دارد. به  خصوص آن که میتوان با اکسسوری  و کمر بندهای ظریف و شکیل، شکست های رنگی خوبی  در  استایل  خود ایجاد کرده  و کت های متنوع را با شلوار و شومیز و تی  شرت های رنگی یا رسمی ست کنید.

مطلب مرتبط : راهنمای انتخاب اکسسوری زنانه

رسمی ترین رنگ کت و شلوار زنانه مجلسی

(از چپ به  راست:  هم  چون رنگ  کت و شلوار مجلسی آقایان، رنگ مشکی، رسمی ترین رنگ کت و شلوار زنانه مجلسی است که برای هر طیف رنگ پوست و قد و اندامی، مناسب خواهد بود و از آن می توان در  مراسم  گوناگون بهره  برد. همان طور که در عکس وسط مشاهده می کنید، ست مشکی  و سفید، همیشه  جذاب و برازنده بانوان به خصوص  بانوان جوان قد بلند است. با این ست، می توان کیف و کفش  های رنگ  خنثی را همراه  کرد. عکس سمت راستی، شما را با نمونه  ای از بلیزر و شلوار سرمه  ای زنانه آشنا می کند که در اختیار داشتن یک دست از آن، هم چون  یک دست کت و شلوار مجلسی مشکی مردانه،  لازمه هر کمد افراد خوش پوش به نظر می رسد. چرا که برای مراسم گوناگون قابل استفاده بوده و رنگی جدی و با وقاری  برای اندام های  لاغر و چاق است)

کت تک قدیمی : کت های قدیمی خود را با تغییر  رنگ و فرم  دکمه  ها و سر آستین، می توانید اسپرت یا مجلسی کرده  و با شلوار های جدید و پیراهن های  تازه  خریداری شده ست کنید و در مجالس مختلف بر تن  نمایید. همواره خلاقیت  در  طراحی مد و لباس  با کت و شلوار  را در نظر داشته باشید که در هزینه  های شما صرفه  جویی می کند.

انتخاب پارچه مناسبت : پارچه مناسب  برای کت و شلوار زنانه  یا دخترانه  مجلسی/اسپرت، بستگی به موقعیت مکانی و زمانی دارد. مثلا اگر  در دورهمی هایی که در نیمه دوم سال در محیط های سر  باز مثل باغ برگزار می شود، انتخاب پارچه فاستونی گزینه  خوبی است. اما در نیمه نخست سال که روزهای  بلند گرم را در پیش داریم،  انتخاب پارچه نخی  برای بلیزر و شلوار زنانه توصیه می شود.

بهترین  پارچه برای کت و شلوار زنانه  را می توان از پارچه فروشی های معتبر تهران و مراکز استان ها جویا شد یا از خیاط  خود سوال کنید که با فرم بدن و سایز و علایق شما آگاهی و آشنایی بهتر و بیش تری تا یک فروشنده  عادی  سطح شهر دارد. برای  بانوان چاق یا لاغر، قد کوتاه یا بلند، انتخاب پارچه خوب و با کیفیت، تاثیر زیادی در خوش  استایل نشان دادن  آن ها دارد.

پارچه های  فاستونی  یا WORSTED  FABRIC از جمله  پارچه های محبوب در دوخت انواع لباس های مجلسی  در  کشور است و کارخانه های  تولید کننده  زیادی  در ایران به تولید فاستونی  مشغول  هستند. فاستونی  ها، همان طور که می  دانید، ساده یا طرح دار یا راه راه  یا چهارخانه هستند و معمولا در عرض یک و نیم  متر تولید می شوند.

فاستونی طرح دار برای دوخت کت و شلوار زنانه

(فاستونی طرح دار)

کت و شلوار زنانه تیره طرح کریستین دیور

( کت و شلوار زنانه تیره طرح کریستین دیور)

کت و شلوار زنانه فاستونی مشکی

( کت و شلوار زنانه فاستونی مشکی-شیری از برند شانل)

فاستونی های طبیعی برخلاف فاستونی های پلی استری، نرم تر و شایدگران تر  باشند. هر چقدر درصد پشم در پارچه فاستونی بیش تر باشد، با پارچه لطیف تری مواجه  هستیم و چگالی بیش تری به نسبت نمونه های ویسکوزی (پنبه مصنوعی) دارند. اما توجه کنید کت و شلوار های فاستونی از الیاف طبیعی، راحت تر چروک می شوند و مراقبت بیش تری می طلبد و قیمت بیش تری هم دارند.

انواع پلی استر فاستونی، برای روزهای سرد نیمه دوم سال مناسب بوده و چروک پذیری کمتری دارند و البته  فلکسیبیلیتی به نسبت کم تری  به نسیت الیاف طبیعی دارند. بهترین پارچه فاستونی برای کت و شلوار زنانه مجلسی به نوع درصد متریال به کار رفته بستگی دارد که باید از پارچه فروش یا مدیران مزون حرفه ای که از این  محصول در تولید پوشاک زنانه استفاده می کنند سوال شود.

طرح گیپور مجلسی آبی کاربنی

(طرح گیپور مجلسی آبی کاربنی ظریف کاری شده که ترکیب جذابی به خصوص برای بانوان با سینه های بزرگ است)

کت سفید و شلوار مشکی

(طرح کت و دامن گیپور سفید بدون دکمه که با پیراهن سفید یقه بسته و شلوار مشکی ست شده است)

کت های گیپور ۵ دکمه یقه گرد

(الگویی برای بانوان جوان که علاقمند به کت های گیپور ۵ دکمه یقه گرد هستند تا با شلوار های تیره ست کنند)

در انتخاب پارچه برای این نوع پوشاک زنانه دقت کنید اگر اندام  شما از  بالا  تنه به پایین تنه  بزرگ می شود  و اصطلاحا گلابی شکل  می باشد، از پارچه هایی استفاده کنید که لبه کت را بزرگ تر و شکیل تر جلوه  می دهد.

اگر دوست دارید تا کت های کمر کرستی با توجه به اندام خود داشته  باشید، از پارچه های گیپور طرح دار یا ساده استفاده کنید تا سینه و باسن شما در یک خط راستا قرار بگیرد و انحنا زیادی مشاهده نشود.

جشنواره ای از کت و شلوار های زنانه و دخترانه

جشنواره ای از کت و شلوار های زنانه و دخترانه

(در این مدل، طرحی از CK  معروف را مشاهده می کنیم که هم با جیب و هم  بدون جیب را نشان می دهد. لباس های قهوه ای و خاکستری زنانه  و دخترانه، هم برای تیپ های اسپرت و هم  مجلسی، گزینه  جذابی برای  بانوان خوش پوش به شمار می رود و چون در فهرست رنگ های خنثی قرار می  گیرد، کنتراست خوبی را با کیف و کفش و اکسسوری  های رنگارنگ  دارد)

مدل های جدید کت و شلوار زنانه بلند مجلسی مشکی

(از مدل های جدید کت و شلوار زنانه بلند مجلسی مشکی رنگ که برای بانوان قد بلند گزینه  خوبی به  نظر می رسد. برند VENUS)

طرح کت و شلوار مجلسی شیک تک دکمه

(طرح کت و شلوار مجلسی شیک تک دکمه که طرح متفاوتی در پایین کت داشته و نحوه  ست شدن کت های مختلف را با شلوار و کفش پاشنه  بلند مشکی نشان می دهد)

طرح کت و شلوار زنانه اسپرت سفید

(طرح کت و شلوار زنانه اسپرت که این مدل کت ها را می توان با شلوار جین فیت و یک شومیز شیری رنگ ست کرد. البته جین تیره مثل طوسی نیز گزینه خوبی برای ست کردن با کف سفید است)

 استایل کت و شلوار هم رنگ

(همان طور که قبلا گفتیم، استایل کت و شلوار هم رنگ برای کشیده نشان دادن قامت بانوان به خصوص جوانان  توصیه می شود. مخصوصا بانوان قد بلند می توانند کت های کوتاه  آستین  بلند یا کوتاه را با شلوار  های پارچه ای  فاستونی  بلند یا لخت ست کنند)

کت و شلوار زنانه اسپرت با بلیز راه راه

(اگر لاغر اندام هستید و دوست دارید با کت و شلوار زنانه اسپرت، درشت تر دیده شوید، از جادوی رنگ و طرح استفاده کنید. شومیز راه راه افقی یا عمودی میتواند استایل شما را شلوغ تر و بزرگ تر نشان دهد)

صورتی رنگ آستین بلند

(نگاه کنید که چگونه کت صورتی رنگ آستین بلند با دکمه های فانتزی مشکی دو طرفه، گزینه خوبی برای ست شدن با شلوار مشکی بلند و پیراهن تور دار سفید است)

کت و شلوار صورتی سفید دخترانه

(الگوی دیگری برای کت و شلوار صورتی-سفید دخترانه  که با ترکیب اکسسوری های طلایی و نقره ای، تیپ با شکوه و دوست داشتنی را در اختیار دختر خانم  های مشکل  پسند قرار می دهد)

کت های زنانه بلند زرد رنگ آستین بلند

(شکوه کت های زنانه بلند زرد رنگ آستین بلند را با شلوار و پیراهن چاپ سفید رنگ تماشا کنید که با یک شال ساده، تیپ جذابی را هم چون استایل کره ای فوق به ارمغان می آورد)

استایل کت های زنانه بهاره و تابستانه

(رنگ های شاد در کمد لباس بانوان جوان، حق انتخاب آن ها را برای استایل های بهاره و تابستانی افزایش می دهد)

مدل های کت و دامن مجلسی سفید و صورتی

(مدل های کت و دامن مجلسی سفید و صورتی دخترانه که با کفش مشکی،‌ استایل زیبایی را تداعی می کند)

کت وشلوار زنانه خوش دوخت

مدلی ساده از طرح سراسر مشکی

(مدلی ساده از طرح سراسر  مشکی که برای دختران  قد بلند، یکی از الگو  های دوست داشتنی ساده  محسوب می شود)

 کت و شلوار دخترانه مجلسی طوسی و خاکستری

(الگو های کت و شلوار دخترانه مجلسی  طوسی و خاکستری، همواره تیپ جذاب و سینگینی را برای بانوان جوان به  ارمغان می آورد)

کت و شلوار مشکی و سفید راه راه

(طرح کت و شلوار مشکی و سفید راه راه که از طرح های لاکچری از برند شانل می  باشد)

الگو هایی برای کت و شلوار سفید

(اگر به دنبال الگو هایی برای کت و شلوار سفید هستید، طرح لاکچری و جذاب بالا را در نظر داشته باشید)

جدیدترین مدل کت و شلوار زنانه ترک

(جدیدترین مدل کت و شلوار زنانه ترک)

کت و شلوار چرمی زنانه سایز بزرگ

( کت و شلوار چرمی زنانه سایز بزرگ)

کت و شلوار زنانه سبز سایز بزرگ

(طرح کت و شلوار زنانه سبز و سفید برای افراد چاق)

کت و شلوار قرمز و مشکی

( کت و شلوار قرمز و مشکی برای دختران چاق)

کت و شلوار هم رنگ برای دختران چاق

(طرح های  ساده برای کت و شلوار هم رنگ برای دختران چاق، گزینه بهتری از طرح های چهارخانه درشت است تا از  تمرکز دید مخاطب جلوگیری کند)

کت و شلوار زنانه مجلسی آبی و صورتی

(طرح کت و شلوار زنانه مجلسی آبی و صورتی که در اینستاگرام، نمونه های زیادی از ان مشاهده می شود)

دخترانه

( کت و شلوار های مجلسی دخترانه طرح دار تک دکمه را در عکس های بالا شاهد هستید)

کت و شلوار زنانه مجلسی قرمز و گلبهی

( کت و شلوار زنانه مجلسی قرمز و گلبهی، همواره گزینه خوبی برای بانوان قد بلند  است)

کت و شلوار آستر دار زنانه مجلسی

(طرح کت و شلوار آستر دار زنانه مجلسی ژاکارد ترک که با شلوار پارچه کرپ ست شده است )

کت و شلوار آستر دار زنانه مدل دار

(جزییات مدل قبلی را می توان در عکس بالا مشاهده کرد)

مدل های راسته و هم رنگ کت و شلوار های زنانه

(مدل های راسته و هم رنگ برای کشیده تر نشان دادن اندام بانوان جوان توصیه می شود)

کت آستردار ژاکارد و شلوار کرپ مجلسی سورمه ای

(مدل های کت آستردار ژاکارد و شلوار کرپ مجلسی سورمه ای که برای لاکچری گردها گزینه خوب  به نظر می رسد)

کت و شلوار زنانه گل دار

(طرح کت و شلوار زنانه گل دار که طرح زنجیری دارد و برای افرادی که به دنبال کت های خاص هستند، الگوی دوست داشتنی محسوب  می شود)

کت و شلوار زنانه سفید و مشکی ساده

(طرح سفید و مشکی ساده که برای بانوان لاغر اندام جوان توصیه می شود)

طرح کت و شلوار زنانه صوتی مجلسی کلاسیک

(طرح کت و شلوار زنانه صوتی مجلسی کلاسیک)

کت و شلوار اسپرت سورمه ای تیلور سویفت

(طرح کت و شلوار اسپرت سورمه ای تیلور سویفت)

کت سورمه ای و شلوار جین به سبک تیلور سویفت

(الگویی ساده و شیک از کت سورمه ای و شلوار جین به سبک تیلور سویفت)

مدل کت و شلوار زنانه پوشیده

(مدل کت و شلوار زنانه پوشیده)

مدل کت و شلوار زنانه برای عقد

(مدل کت و شلوار زنانه برای عقد)

طرح کت و شلوار اسپرت سلنا گومز

(طرح کت و شلوار اسپرت سلنا گومز )

کلکسیون کت و شلورهای اسپرت سلنا گومز

(از کلکسیون کت و شلورهای اسپرت سلنا گومز. او علاقه زیادی به رنگ سفید رنگ دارد)

کت و شلوار های مجلسی و اسپرت سلنا گومز از برند ورساچه

(ازکلکسیون کت و شلوار های مجلسی و اسپرت سلنا گومز از برند ورساچه)

مدل کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ

( مدل کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ)

مدل کت و شلوار زنانه پوشیده

(مدل کت و شلوار زنانه پوشیده)

طرح کت و شلوار زنانه پاییزه

(طرح کت و شلوار زنانه پاییزه)

طرح کت و شلوار زنانه مجلسی با پارچه طرح دار روشن

(طرح کت و شلوار زنانه مجلسی با پارچه طرح دار روشن)

کت و شلوار زنانه با پارچه مخمل زرشکی

(طرح کت و شلوار زنانه با پارچه مخمل)

کت و شلوار زنانه با پارچه گل دار

(طرح کت و شلوار زنانه با پارچه گل دار)

کت و شلوار زنانه با پارچه مخمل گلدار

(طرح کت و شلوار زنانه با پارچه مخمل)

کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ باربی سبز رنگ

( طرح کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ باربی سبز رنگ )

طرح کت و شلوار زنانه تک دکمه سورمه ای

(طرح کت و شلوار زنانه تک دکمه)

مدل های کت و شلوار زنانه جلو باز

(مدل های کت و شلوار زنانه جلو باز)

کت و شلوار مجلسی پاییزه زنانه

(مدل های تک دکمه و چند دکمه کت و شلوار مجلسی پاییزه زنانه)

همراهان گرامی

بیش از ۷۰ طرح جذاب و جدید کت و شلوار زنانه که در این گفتار ارائه شد، بخشی از ترندهای  طراحی و دوخت این محصولات را نشان می  داد که برای  مشاهده جدید ترین مدل ها، هر هفته بخش مد گردی  لوکس تهران را مشاهده کنید.

  • آیا به دنبال ارزان ترین فروشگاه  های معتبر عرضه این محصولات در  استان خود هستید؟
  • آیا می خواهید با گران ترین مدل کت و شلوار زنانه مجلسی امسال  آشنا شوید؟
  • آیا با سایت های بین المللی عرضه بلیزر  های زنانه  گیپور و مخمل آشنا هستید؟
  • آیا در جستجوی پارچه مناسب برای دوخت کت و شلوار زنانه  برای  نامزدی هستید؟
  • آیا می دانید بانوان قد بلند (بالای ۱۷۰ سانتی متر) چه میزان پارچه برای دوخت کت و شلوار نیاز دارند؟
  • آیا می دانید چه جور کفشی برای کت و شلوار اسپرت زنانه مناسب  است؟
  • آیا رازهای آرایش مو آنجلینا جولی و کیت میدلتون را برای ست کردن کت و شلوار های مجلسی می دانید؟
  • آیا با جدید ترین طرح طرح کت و شلوار زنانه چهار خونه و چرمی آشنا هستید؟
  • آیا در جستجوی ترندهای جدید کت و شلوار زنانه خردلی، زرشکی  و بژ هستید؟
  • آیا فرق کت و شلوار زنانه دانتل و سنگ دوزی شده را می دانید؟
  • آیا می دانید چه رنگ هایی در کت و شلوار زنانه  راه راه برای بانوان چاق مفید است؟
  • آیا می دانید بانوان لاغر اندام چه مدل از کت و شلوار رنگ روشن را بر تن کنند؟
  • آیا فرق کت و شلوار زنانه ژاپنی و کره ای را می دانید؟
  • آیا می دانید کت و شلوار  سفید یا صدفی را با چه رنگ کیف و کفش  می توان ست کرد؟
  • آیا دنبال مدل های جدید کت و شلوار زارا و کریستین دیور هستید؟
  • آیا می دانید کت و شلوار آبی کاربنی و آبی نفتی را با چه کفش هایی می توان بهتر  ست کرد؟
  • آیا به دنبال کت و شلوار زنانه سرمه  ای و صورتی هستید؟
  • برای نامزدی به دنبال جدید ترین طرح کت و شلوار زنانه فاخر و لاکچری  هستید؟
  • آیا با جدید ترین طرح کت و شلوار زنانه  کنزل آشنا هستید؟
  • آیا می دانید شلوار زنانه  کلاسیک  را می توان  با کت  لی  زنانه ست کرد؟
  • آیا تفاوت عمده کت و شلوار زنانه نامزدی را با کت شلوار  اسپرت می دانید؟
  • آیا می دانید چه اکسسوری هایی نباید در طراحی و دوخت کت و شلوار زنانه  نگین دار استفاده شود؟
  • آیا فرق کت و شلوار یقه  انگلیسی  را با یقه باز و آرشال  می دانید؟
  • آیا می دانید مدل کت و شلوار دخترانه  اسپرت اروپایی با کره ای  چه تفاتی دارد؟
  • ترندهای جدید کت و شلوار دخترانه بچه  گانه  لاغر و چاق  را می  شناسید؟
  • آیا دوست دارید برای دختر خردسال خود، کت و شلوار عروسی  جذاب  بدوزید؟
  • آیا به دنبال بهترین خیاط ها کت و شلوار مجلسی  و  اسپرت زنانه  هستید؟
  • آیا اصول ست کردن کراوات و پاپیون را با بلیزر های زنانه مجلسی  و اسپرت می دانید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید و سوالات خود را کامنت کنید

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا