سبک زندگی لوکس

راهنمای سفر به استان نیوبرانزویک کانادا

استان نیو برانزویک

نیوبرانزویک کانادا ، یکی از استان های کم تر شناخته شده کانادا برای هموطنان بوده اما به دلیل برنامه های مهاجرتی خود در عرصه های کارآفرینی(PROVICINAL NOMINEE PROGRAM)  و جذب نیروی متخصص (SKILLED WORKER) در سالهای اخیر، با استقبال سرمایه گذارانی که قصد دریافت اقامت دائم و گذرنامه کانادایی را دارند مواجه شده است. این استان زیبا و کوچک مثل جزیره پرنس ادوارد (PEI) فرصت های کسب و کار زیادی در عرصه کشاورزی، صنایع چوب و گردشگری دارد و به زیبایی استان بریتیش کلمبیا (BC) بوده و قریب به ۸۰۰ هزار نفر در مساحت ۷۲ هزار کیلومتر مربعی آن زندگی می کنند.

شما برای مهاحرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری این استان، می بایست شرایط لازم را داشته و امتیازات مورد نیاز برای مهاجرت را کسب کنید. این امتیازها بر اساس معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سطح زبان، تجربه، دانش فنی، دارایی خالص (NET WORTH) و همچنین بیزینس پلن (BUSINESS PLAN) تعیین می شود و باید مستنداتی برای ادعاهای مطروحه در اختیار اداره مهاجرت استان نیوبرانزویک قرار بگیرد. شروع کار نیز با تکمیل فرم خود اظهاری (EOI: EXPRESS OF INTEREST) انجام می شود. برای فهم روش های مهاجرتی و مدارک مورد نیاز به این گزارش  لوکس تهران مراجعه کنید که توضیحات کاملی در اختیار متقاضان مهاجرت به این استان قرار گرفته است.

همواره برای ارتباط با آفیسرهای اداره مهاجرت استانی و کسب جدید ترین اطلاعات و اخبار مربوطه، به سایت اینترنتی رسمی اداره مهاجرت استان نیوبرانزویک در این LINK مراجعه کنید و در صورتی که با سوالی روبرو شدید، پرسش های خود را از طریق پست الکترونیک و فرم ارتباطی این سایت مطرح کنید.

پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی در استان نیوبرانزویک کانادا

(تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی در استان نیوبرانزویک کانادا و در مرکز ROBERT WOOD )

مهاجرت و تحصیل پزشکی در کانادا

(تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی به زبان انگلیسی با بورس تحصیلی در بیمارستان دانشگاهی سنت پیتر و دانشگاه دال هوزی در دسترس دانشجویان ایرانی علاقمند به مهاجرت و تحصیل پزشکی در کانادا است)

در سرویس گردشگری مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، برای آن دسته از عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در این استان زیبا و کوچک کانادا را به منظور دریافت اقامت دائم (PR CARD) و کسب گذرنامه کانادایی دارند، اطلاعات استانی از جنبه های گردشگری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و تحصیلی ارائه می شود تا با کلیات این منطقه آشنا شوید. توجه داشته باشید که این استان همواره از متقاضیان مهاجرت به شیوه سرمایه گذاری درخواست می کند تا در یک سفر اکتشفانی (EXPLORATORY VISIT)، وضعیت کسب و کار،  شرایط، قوانین و اکو سیستم بیزینس نیوبرانزویک را از نزدیک مشاهده کنند تا نیازسنجی و امکان سنجی مربوطه را انجام دهند.

منطقه دیدنی و جذاب هوپ ول استان نیوبرانزویک کانادا

(تصویری از سلفی های گردشگران در منطقه دیدنی و جذاب هوپ ول استان نیوبرانزویک کانادا که مقصد گردشگری دریایی است)

بنابراین این اطلاعات می تواند راهنمای خوبی هم برای کارآفرینان آینده و هم برای علاقمندان به گردش در کانادا باشد. در انتهای این گفتار، راهنمای جامع گردشگری مجازی استان نیوبرانزویک کانادا نیز در اختیار فعالان گردشگری مجازی قرار گرفته است.

با نیوبرانزویک گردی امروز ما همراه باشید.

نیوبرانزویک کانادا : پرنس ادوارد آتلانتیک

نیوبرانزویک کانادا از جمله جزایر زیبا مثل جزیره پرنس ادوارد است که بخش زیادی از آن با جنگل پوشیده شده است و هشتاد درصد آن را تشکیل می دهد. این استان یکی از استان های چهار گانه منطقه آتلانتیک در شرق کانادا به شمار می رود و مرکز آن شهر فردریکتون است. به همین خاطر، منابع طبیعی بسیار خوبی داشته که فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری بسیاری در آن متمرکز بوده و به نظر می رسد برای کارآفرینان عرصه های کشاورزی، صنعت چوب، گردشگری و صنایع وابسته، گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

جالب است که بدانید این استان در فهرست نخستین استان های کانادا است که صدها سال پیش، اروپایی های مهاجر به آمریکای شمالی، به آن وارد شده و سکنی گزیدند و در واقع یکی از تاریخی ترین مناطق این کشور سردسیر به شمار می آید.

با وجود آنکه فردریکتون با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، مهم  ترین شهر این استان مهاجر خیز کانادا را تشکیل می دهد، اما دو شهر مونکتون و سنت جان، بزرگ ترین شهرهای استان بوده و کسب و کار خوبی در آنجا حکمفرماست و اداره مهاجرت استانی از متقاضیان اصلی مهاجرت به شیوه سرمایه گذاری میخواهد که فرصت های کسب و کار این مناطق را در تعریف بیزینس پلن خود لحاظ کنند. اگر به این استان زیبا سفر کنید، مناطق جنگلی را شاهد هستید که در اطرافش، زمین های کشاورزی  حاصل خیزی وجود دارد و به دلیل واقع شدن در مناطق شرقی کانادا، آب و هوای ملایم نه چندان سرد و نه چندان گرم در آن جا احساس می شود.

نیوبرانزویک همچون دیگراستان های کانادا، مناطق بکر و کمتر دیده شده بسیاری دارد که تورهای گردشگری یا ارتباط با کوچ سرف های کانادایی، زمینه خوبی را برای آشنایی با مناطق گردشگری و تفریحی این استان در اختیار گردشگران قرار میدهد.

خدمات گردشگری و اقامتی نیوبرانزویک کانادا

(بیش از ۶ هزار میزبان مهمان نواز رایگان در استان نیوبرانزویک ، آماده ارائه خدمات گردشگری و اقامتی به گردشگران این استان هستند)

توجه داشته باشید که این استان، یک دهم استان بریتیش کلمبیا جمعیت دارد و به همین خاطر، منطقه ای خلوت برای زندگی است و به نسبت، هزینه های زندگی از خرید و اجاره محل مسکونی  و اداری گرفته تا هزینه های خورد و خوراک، پول کمتری نیاز دارد و به همین خاطر، اگر قصد مهاجرت و گردشگری ارزان به کانادا را دارید، انتخاب این استان را به شما توصیه  میکنیم.

این استان، تنها استان کانادا است که دو زبان انگلیسی  و فرانسه) (Canada’s two official languages  به عنوان زبان های رسمی آن پذیرفته شده و البته بیش از ۶۰ درصد کانادایی ها فقط به زبان انگلیسی در خانه صحبت میکنند. برای آنکه با لایحه زبان های رسمی (OFFICIAL LANGUAGE ACT) استان نیوبرانزویک کانادا آشنا شوید به این URL مراجعه کنید.

اطلاعات ضروری

  • واحد پول: دلار کانادا
  • زبان های رسمی: انگلیسی و فرانسوی
  • سیستم مهاجرتی: کارآفرینی و نیروی متخصص (کارفرمایی و خانوادگی)
  • برق شهری: ۱۲۰ ولت
  • اختلاف ساعت با ایران: هفت ساعت و سی دقیقه عقب تر است.
  • پیش شماره مرکز استان: ۵۰۶
  • شماره ضروری پلیس و آمولانس: ۹۱۱
  • سایت اداره مهاجرت: ca
  • سایت دولت استانی: ca
  • سایت رسمی گردشگری استان: ca
  • سایت رسمی مدارس استان: net
  • سایت دانشگاه اصلی نیوبرانزویک: ca

اوضاع آب و هوا در استان نیوبرانزویک کانادا

به طور کلی، استان های شرقی کانادا، آب و هوای گرم تری به نسبت نقاط شمالی و غربی داشته و این استان تحت تاثیر وضعیت آب و هوایی  اقیانوسی است. همین مساله سبب  شده تا ما شاهد تابستان ها و زمستان های نسبتا معتدلی در این استان به نسبت استانهای  اونتاریو، ساسکاچوان، آلبرتا و مانیتوبا باشیم. پس از نظر آب و هوایی، این استان وضعیت معتدلی دارد و برای کسانی که حس خوبی با سرما و روزهای طولانی برف و یخبندان ندارند، گزینه مطلوبی برای زندگی بلند مدت است. دمای هوا در زمستان این استان، بین منفی ۵ درجه سانتی گراد تا منفی پانزده درجه سانتی گراد متغیر است.

در تابستان نیز دمای هوا بین پانزده درجه سانتی گراد تا بیست و پنج درجه سانتی گراد متغیر بوده که وضعیت خوبی برای آب تنی و گردشگری در این استان را فراهم می کند. معمولا حجم گردشگر این استان از ماه جون تا اوایل اکتبر افزایش پیدا می کند. چون آب و هوای معتدلی دارد، معمولا شاهد انباشت حجم زیادی برف در این استان نخواهیم بود.

وضعیت اقامتی

همانطور که در انتهای این گفتار اشاره شده است، برای  افرادی که به صورت موقتی به این استان سفر می کنند، فرصت های اقامتی این استان را میتوانند در بوکنیگ، تریپ ادوایزر و هتلز و اکسپدیا جستجو کرده و با قیمت ها و شرایط و انواع و اقسام مکان های اقامتی استان آشنا شوید. از هاستل تا هتل های معمولی و لوکس، فرصت های خوبی برای اقامت کوتاه مدت و میان مدت در نیوبرانزویک در اختیار گردشگران قرار دارد.

۲۲ مقصد اقامتی پیشنهاد شده توسط اداره گردشگری این استان را در ادامه مشاهده میکنید که در اولویت های اقامتی گردشگران میتواند جای بگیرد و هر یک، پکیج های تفریحی جذاب و هیجان انگیزی را در اختیار گردشگران بین المللی قرار می دهد.

قلب فرهنگی استان نیوبرانزویک کانادا

(هتل لوکس در منطقه HELDRICH. قلب فرهنگی استان نیوبرانزویک کانادا )

وضعیت اقامتی نیوبرانزویک کانادا

(HELDRICK HOTEL & SPA NEW BRUNSWICK)

هتل کاسینو نیوبرانزویک

(CASINO HOTEL NEW BRUNSWICK)

هتل سانتوا جان نیوبرانزویک کانادا

(CHATEAU SAINT JOHN HOTEL)

تل هالی دی نیوبرانزویک کانادا

(HOLIDAY IN EXPRESS)

  1. COUNTRY HAVEN LODG & COTTAGES
  2. CROWNE PLAZA FREDRICTON LORD BEAVERBROOK
  3. BED & BREAKFAST DU REPOS
  4. WILSON’S FOUR SEASON RESORT
  5. MOTEL & COTTAGES I’ACADIEN BY THE SEA
  6. EUROPA INN & RESTAURANT
  7. DELTA HOTEL BY MARRIOT BEAUSEJOUR
  8. FREDRICTON INN HOTEL
  9. FUNDY HEIGHTS B&B
  10. QUALITY HOTEL & CONFERENCE CENTER NEW BRUNSWICK
  11. ANDREW COTTAGES
  12. CITY MOTEL NEW BRUNSWICK
  13. COOKES & REGENT MOTEL
  14. COASTAL INN SACKVILLE
  15. DELTA HOTEL IN SAINT JOHN
  16. BRENNAN’S BED & BREAKFAST
  17. EARLE OF LEINSTER INN STYLE
  18. NOR-WEST COURT LTD
  19. CANOOSE CAMPS
  20. MOTEL LANDRY
  21. ABBEY GLEN RIVERFRONT B&B
  22. DAIGLE’S MOTEL

وضعیت غذایی استان

از نظر خورد و خوراک، این استان وضعیت خوبی دارد و انواع و اقسام رستوران های محلی و بین المللی و حتی لاکچری در اختیار لاکچری گردها و گردشگران محی و بین المللی قرار دارد. به نسبت بسیاری از استان های کانادا، قیمت غذا ارزان تر است و پاسخگوی همه نوع سلیقه در این استان چند ملیتی و چند فرهنگی می باشد.

امنیت غذایی خوبی در این استان حکمفرماست و توسط شبکه ای که در این LINK در دسترس است، تحت نظارت مستمر قرار دارد. با توجه به تغییرات و نوسانات نرخ ارز در کشورمان، دلار کانادا نیز بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است و احتمالا روی بودجه خرید هموطنانی که به این استان به منظور گردش و کار و مهاجرت سفر میکنند و هنوز درآمد ارزی ندارند، تاثیر میگذارد.

با این حال، خرید غذای خوب و مقرون به صرفه در این استان، بین ۱۰ تا ۲۰ دلار کانادا قیمت دارد. این رقم برای رستوران های متوسط و لوکس، از ۵۰ دلار تا ۲۰۰ دلار را شامل می شود. البته فکر نکنید که مک دونالد و برگر کینگ، خیلی ارزان است. باید حداقل ۱۰ دلار برای خرید ساندویچی کوچک و یک بطری آب یا نوشابه پرداخت کنید.

اگر یه آشپزی  علاقمند باشید، میتوانید در بودجه خرید خوراکی خود صرفه جویی کنید و از این صرفه جویی برای گردش بیشتر در مناطق حاشیه  ای و بکر استان استفاده نمایید. مخصوصا اگر در هاستل یا خانه های شخصی محلی ها (از طریق AIRBNB.COM پیدا کنید) اقامت کنید که آشپزخانه ای مجهز در اختیار شما قرار می گیرد تا پخت و پز کنید. خرید مواد اولیه به نسبت ارزان است و شما میتوانید چند صد درصد ارزش افزوده ایجاد کرده و غذای با کیفیت ارزان را میل کنید.

شکم گردهای تریپ ادوایزر در نیوبرانزویک

(صدها رستوران آسیایی، غربی و محلی در این استان وجود دارد که اطلاعاتش را در TRIPADVISOR مشاهده کنید)

کل مواد غذایی یک هفته را میتوان با حدود ۱۰۰ دلار خریداری کرد. محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، گوشت قرمز گاوی، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید.

فهرست برترین رستوران های  استان که با استقبال گسترده شکم گردهای تریپ ادوایزر در نیوبرانزویک کانادا مواجه شده است در فهرست زیر در دسترس خواهد بود:

تصویر ایندکس سایت رستوران DESTINATIONS DOGS استان نیوبرانزویک

(تصویر ایندکس سایت رستوران DESTINATIONS DOGS که یکی از ۱۶۰ رستوران استان نیوبرانزویک کانادا است)

ساندویچ ها و سیب زمینی های فست فود نیوبرانزویک کانادا

(تصویر ساندویچ ها و سیب زمینی های هیجان انگیزی که در رستوران DESTINATIONS DOGE سرو می شود)

تصویر منو غذا در رستوران STEAKHOUSE 85 در استان نیوبرانزویک کانادا

(تصویر منو غذا در رستوران STEAKHOUSE 85   در استان نیوبرانزویک کانادا که با استقبال تریپ ادوایزری ها مواجه شده است و خبر از پیش غذا و سالادهای نسبتا ارزان می دهد)

تصویر غذاهای لذیذی که در رستوران OLD MAN RAFFERY’S استان نیوبرانزویک کانادا

(تصویر غذاهای لذیذی که در رستوران OLD MAN RAFFERY’S استان نیوبرانزویک کانادا سرو می شود و گزینه خوبی برای تست غذاهای بین المللی است)

رستوران OLD MAN RAFFERY’S نیوبرانزویک

(در رستوران OLD MAN RAFFERY’S نیوبرانزویک کانادا ، انواع کیک و دسر و شیرینی در اختیار مهمانان قرار می گیرد)

پرس غذا در نیوبرانزویک کانادا

(این پرس غذا در نیوبرانزویک کانادا معمولا با کم تر از ۲۵ دلار کانادا قابل تهیه است)

  • DESTINATION DOGS
  • STEAKHOUSE 85
  • OLD MAN RAFFERY’S
  • SOPHIE’S BISTRO
  • DUE MARI
  • INC RESTAURANT
  • VEGANIZED
  • CLYDZ RESTAURANT
  • CHATHERINE LOMBARDI RESTAURANT
  • SAHARA RESTAURANT
  • HARVEST MOON BREWERY
  • ESQUINA LEFT STEAK
  • THE FROG & THE PEACH
  • NAMLI MEDITERANEAN TURKISH CUISINE
  • STUFF YER FACE

هزینه های حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در این استان کوچک، با تاکسی امکان پذیر است و خطوط اتوبوسرانی خوبی که ارزان و سریع است در اختیار گردشگران قرار دارد. بلیط تک سفره بین ۴ تا ۶ دلار قیمت دارد. برای تاکسی هم تعرفه های متفاوتی وجود دارد که جزییات بیشتر را میتوانید در این LINK مشاهده کنید.

هزینه های حمل و نقل عمومی در نیوبرانزویک

گردش درخلیج فاندی

یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری استان نیوبرانزویک کانادا ، خلیج فاندی است که در سواحل اقیانوس اطلس و در مرز بین استان نیرو برانزویک با استان نوا اسکوشیا قرار دارد. خط ساحلی کوتاهی هم بین این خلیج و استان های شمالی ایالات متحده برقرار است. این خلیج در سال ۲۰۰۹ میلادی به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین مقصدهای طبیعت گردی کانادا معرفی شد و انتخاب مهمی برای نیوبرانزویک گردهای تریپ ادوایزر و لونلی پلنت به شما رمی رود.

 نیوبرانزویک گردهای تریپ ادوایزر

جاهای دیدنی نیوبرانزویک

منظره های نیوبرانزویک

شکل این خلیج جالب است! شکلی قیفی دارد و شما میتوانید شاهد بزرگ ترین جزر و مد جهان که گاهی ارتفاع امواج به حدود بیست متر می رسد را شاهد باشید. در امتداد خط ساحلی، میتوان دیدنی های این خلیج را مشاهده کرد. سواحل زیبا، فانوس های دریایی همیشه روشن، صخره های دریایی، غارها و مسیرهای رانندگی و پیاده روی در حاشیه ساحلی و جنگل این منطقه از جمله فرصت های دیدنی طبیعت گردی در خلیج فاندی به شمار می رود.

گردش هیجان انگیز در هوپ ول

یکی دیگر از مناطق گردشگری جذاب این استان زیبا و کوچک، صخره های HOPEWELL است که اگر جدا جدا بخوانیم: HOPE WELL یا امید خوب را تداعی می کند. این منطقه در واقع روی خط ساحلی همان خلیج فاندی که بالا توضیح دادیم قرار دارد و در دماغه هوب پول واقع شده است. یکی از جذاب ترین شگفتی های دریایی جهان را میتوانید در این منطقه شاهد باشید. همانطور که گفتیم، بخشی از جذاب ترین جزر و مد جهان در این نقطه به وقوع می پیوندد که همچون منطقه چرچیل کانادا (پایتخت خرس های قطبی دنیا)، گردشگران بسیاری را در طول سال به سمت خود می کشاند.

گردش هیجان انگیز در هوپ ول در نیوبرانزویک

آسمان نیوبرانزویک کانادا

جاهای تفریحی نیوبرانزویک کانادا

طبیعت نیوبرانزویک کانادا

منطقه GARISSON در استان نیوبرانزویک کانادا

این مکان ارزش بالایی برای مسافران نیوبرانزویک دارد. در هنگام مد، صخره ها مانند جزیره ای کوچک روی آب به نظر می رسد و قایق سواران نیز بین آن ها گشت و گذار می کنند. وقتی که سطح آب پایین می باید، بازدید کنندگان میتوانند در بستر اقیانوس قدم بزنند و به ستون ها به شدت فزسایش یافته نگاه کنند.

 گردش در گریسون

منطقه GARISSON در استان نیوبرانزویک کانادا ، آن طور که گردشگران تریپ ادوایزر اشاره میکنند، یکی از مناطق دیدنی و تاریخی این استان است که در حاشیه شهر فردریکتون مرکز این استان قرار دارد. وجود بناهایی از پادگان های بریتانیایی های ساکن در منطقه در اوایل قرن نوزدهم میلادی سبب شده تا این منطقه تاریخی، بازدید کنندگان زیادی داشته باشد. اگر به QUEEN STREET و رودخانه این منطقه بروید، معمولا در تابستان، جشن های زیادی درانجا مشاهده خواهید کرد که در کنار تورهای پیاده روی و جنگل گردی، فرصت های تفریحی خوبی را در منطقه گریسون به ارمغان می آورد.

گردشگران تریپ ادوایزر در نیوبرانزویک

سربازان نیوبرانزویک

پارک نیوبرانزویک کانادا

منطقه دیدنی و جذاب و تاریخی نیوبرانزویک

این منطقه دارای موزه های نسبتا کوچکی به نام موزه منطقه ای فردریکتون و موزه روزهای مدرسه است که در کنار تالار مشاهیر NB و کالج هنر، مقصدهای گردشگری خوبی را در گریسون برای مسافران به ارمغان می آورد. فرصت های گردشگری در این منطقه دیدنی و جذاب و تاریخی نیوبرانزویک را در این URL دنبال کنید.

آدرس منطقه گریسون:  : ۴۲۶ Queen St, Fredericton, NB E3B 1B6, Canada

گردش در FUNDY BAY

یکی دیگر از مقصدهای گردشگری دیدنی، جذاب و خوش منظره این استان که در بخش ساحلی شهر سنت جان قرار دارد، فاندی بی نام دارد که مسیری ماشین خور خوش منظره بوده و در طول ۲۰ کیلومتر، شما را به جشنواره پانورامای بی نظیر از مناطق جنگلی و ساحلی می برد. علاوه بر ماشین سواری و دوچرخه سواری و پیاده روی، می توانید از دیدنی های منطقه لذت ببرید. پارک ملی فاندی در این منطقه همواره مملو از گردشگر است. فرصت قایق سواری نیز در بخش هایی این پارک در اختیار گردشگران قرار دارد.

گردش در FUNDY BAY در نیوبرانزوییک

آبشار های نیوبرانزویک

تنگه و آبهای نیوبرانزویک

تورهای قایق سواری در نیوبرانزویک

(تورهای قایق سواری در FUNDY NATIONAL PARK NEW BRUSNWICK را فراموش نکنید)

مسیرهای رویایی برای ماشین گردی در نیوبرانزویک

(مسیرهای رویایی برای ماشین گردی در منطقه فاندی)

مسیر قایق سواری در منطقه فاندی، از روستا تاریخی و دیدنی سنت ماتینز آغاز شده و شما را به دیدن غارهای دریایی، صخره های طویل و سواحلی بکر می برد که لوکیشن های هیجان انگیز برای سلفی بازهای اینستاگرام است. تورهای قایق سواری در این منطقه از ۱۰۰ دلار تا ۲۵۰ دلار برای گروه های گردشگری قیمت گذاری می شود. اگر به این منطقه رفتید، گردش در پارک ملی فاندی را فراموش نکنید که هزاران توصیه برای گردش در ان توسط نیوبرانزویک گردهای تریپ ادوایزر منتشر شده است.

آدرس:  : Alma, New Brunswick, Canada

گردش در آکادین

یکی از مقصدهای دیدنی و جذاب و کمتر شناخته شده نیوبرانزویک ، روستا تاریخی آکادین یا ACADEIEN است که با استقبال لونلی پلنتی ها نیز مواجه شده و برای گشتی در این منطقه توصیه کرده اند. این منطقه بازسازی شده در یک دهه اخیر، محل زندگی آکادکی ها بود که بین سال های ۱۷۷۰ میلادی تا اوایل دهه چهل قرن بیستم میلادی در اینجا زندگی میکردند و شما میتوانید با گشتی در این روستا، سبک زندگی یکی از مهاجران اولیه کانادا را تماشا کنید.

گردش در آکادین در نیوبرانزویک کانادا

زنان نیوبرانزویک کانادا

نان پزی در نیوبرانزویک

برای مشاهده این منطقه، باید به پنجاه کیلومتری شرق منطقه ای به نام BATHRUST رفته و در صد و سی کیلومتری شمال شرقی نیوبرانزویک ، تابلو روستای آکادین را تماشا خواهید کرد که به دو زبان به شما خوش آمدگویی میکند.

روستای تاریخی آکادین استان نیوبرانزویک کانادا

(تابلو خوش امد گویی به روستای تاریخی آکادین استان نیوبرانزویک کانادا )

در این روستا، موزه ای وجود دارد که کارکنان با لباس های سنتی و مسلط به زبان های خارجی، آماده ارائه خدمات به گردشگران این روستا هستند. موزه فضای باز آکادین، از جذاب ترین موزه های استان است که البته هتل شاتو آلبرت نیز که در کنار این منطقه قرار دارد، فرصت اقامت شبانه را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

هتل شاتو آلبرت روستا آکادین استان نیوبرانزویک

(هتل شاتو آلبرت روستا آکادین )

آدرس: Adres: 5 Rue Du Pont, Bertrand, NB E1W 0E1, Canada

سفر به سنت جان استان نیوبرانزویک

سفر به سنت جان

یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت استان، شهر سنت جان است که ظرفیت های گردشگری و تفریحی بسیار دارد. یکی از این دیدنی ها، بازار شهری است که از قدیمی  ترین بازارهای کشاورزی سراسر کانادا به شمار می رود. این بازار که طول زیادی هم دارد، بخش سرسته و سر باز دارد و فروشندگان و تولید کنندگان محصولات کشاورزی، صنایع دستی و پوشاک محلی در آن به فروش تولیدات خود اقدام می کنند. بنای این بازار، در سال ۱۸۷۵ میلادی بنا شد و با یک زنگ کار خود را اغاز و با یک زنگ، اتمام فعالیت را به خریداران اعلام می کند. این بازار در روزهای یکشنبه تعطیل است.

بازارهای کشاورزی سراسر کانادا

بزرگترین شهر ایالت نیوبرانزویک کانادا

سنت جان بزرگترین شهر ایالت نیوبرانزویک کانادا است. این شهر با جمعیت ۱۳۰۰۰۰ نفر بزرگترین شهر استان ایالت نیوبرانزویک است. دو زبان انگلیسی و فرانسوی به طور مساوی در این شهر صحبت می‌شود. مردمان این شهر به هویت محلی خود افتخار می‌کنند. صنعت در این شهر جایگاه ویژه‌ای دارد و مهمترین صنایع Atlantic Coast در این شهر یافت می‌شود. در سالهای اخیر این شهر به خوبی توسعه یافته‌است که به خطوط راه‌آهن سابق جان تازه بخشیده‌است. حاصل آن قدرت گرفتن کارهای خدماتی در این شهر می‌باشد.

پل های استان نیوبرانزویک

خطوط راه‌آهن استان نیوبرانزویک

بازار میوه در کانادا

شعار: “O Fortunati Quorum Jam Moenia Surgunt در این منطقه معروف است. اطلاعات گردشگری و سرمایه گذاری این منطقه را در این LINK تماشا کنید.

سفر به شگفنی های ۷ گانه آمریکای شمالی

پارک ملی فاندی در کانادا یکی از هفت شگفتی طبیعی در آمریکای شمالی به شمار می رود. همانطور که در بخش خلیج فاندی گفتیم، در این منطقه با جز و مد های جالبی مواجه می شویم که کمتر فرصت تماشای آن را در دیگر نقاط کانادا خواهیم داشت. پارکی به وسعت ۲۰۰ کیلومتر در طول منطقه غربی خلیج فاندی واقع شده است که خلیج چیگنکتو (Chignecto Bay) نام دارد.

پارک ملی فاندی در کانادا

همانطور که گفتیم، وقتی جزر به وقوع می پیوندد ، گردشگران قادر خواهند تا دنیای زیر آب اقیانوس را تماشا کنند و در بستر اقیانوس به گشت و گذار بپردازند و به تماشای موجوداتی مانند جلبک‌ها و صدف‌های دریایی که به سطوح چسبیده‌اند مشغول شوند.

پارک ملی فاندی استان نیوبرانزویک کانادا

توجه داشته باشید که در پارک ملی فاندی استان نیوبرانزویک کانادا ، وقتی مد اتفاق می افتد، این بستر زیر ۱۵ متر آب شور پنهان می‌شود. در این پارک دیدنی، بیش از بیست مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری تعبیه شده که برای گشتی دیدنی در این منطقه توصیه می شود از ان ها استفاده کنید.

از جمله محبوب ترین مسیرهای آبشارگردی در این پارک ملی دیدنی، مسیر آبشار دیکسون است. از جمله امکانات پارک می‌توان به یک زمین گلف، یک استخر آب گرم شور، ۳ زمین بقرای اردوگاه زدن و شبکه‌ای از حدود ۱۰۰ کیلومتر مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری اشاره کرد. در طول زمستان، پارک ملی فاندی برای استفاده در طول روز قابل دسترس است اما مسئولیت خطرات آن به عهده‌ی خود شخص خواهد بود.

گردشگری و کمپینگ متنوع استان نیوبرانزویک

(فرصت های گردشگری و کمپینگ متنوع این منطقه را از تریپ ادوایزری ها سوال کنید)

اگر زمستان به این پارک رفتید، فرصت انجام تفریحات هیجان انگیز اما پر خطری همچون اسکی، اسنوبورد سواری و پیاده‌روی زمستانی در اختیار شماستد. طبیعت بکر، آبشارهای باشکوه و زیبا، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری متعدد و پوشش گیاهی و جانوری حیرت انگیز از این پارک مقصد تفریحی جذابی ساخته‌اند که نباید از دست داد.

دیدنی ترین مناطق پیاده روی در استان نیوبرانزویک

(یکی از دیدنی ترین مناطق پیاده روی استان در این منطقه قرار دارد)

 منطقه پارک ملی فاندی استان نیوبرانزویک کانادا

(قایق سواری بین صخره های خلیج فاندی در منطقه پارک ملی فاندی استان نیوبرانزویک کانادا )

آدرس: NEW BRUNSWICK: Alma, New Brunswick, Canada

پل ریورسینگ

یکی از جذاب ترین جاهایی که در استان نیوبرانزویک توسط کانادا گردهای تریپ ادوایزر توصیه شده  است، پل ریورسینگ است که از آن جا میتوان یکی از رخدادهای طبیعی جالب را تماشا کرد. مشاهده جزر و مد از روی این پل بسیار دیدنی است. جایی که رودخانه از طریق یک تنگه عمیق ، باریک می شود. این پل در شهر سنت جان استان واقع شده است.

جذاب ترین جاها در استان نیوبرانزویک

رودخانه استان نیوبرانزویک

تنگه عمیق استان نیوبرانزویک

جزیره نیوبرانزویک کانادا

زمانی که مد اتفاق می‌افتد، برخلاف جریان رودخانه‌ی سنت جان فشار وارد می‌کند و همانطور که از نام این تنداب مشخص است، مسیر رودخانه بالعکس می‌شود و ریورسینگ فالز یا آبشار وارونه به وجود می‌آید. جزر و مد خلیج فاندی به گونه‌ای است که هنگام جزر، سطح آب دریا ۴ متر پایین‌تر از رودخانه و هنگام مد سطح آب دریا ۴ متر بالاتر از سطح آب رودخانه می‌شود.

درواقع REVERING FALL RAPID یکی از توصیه های گردشگری استان به شمار می رود.

جزیره گردی در GRAND MANAN

جزیره نیوبرانزویک کانادا ، یکی از جزایره چهار گانه شرقی کانادا است و دیدنی های بسیار دارد. یکی از انها، جزیره ای به نام گراند مانان است که جامعه کوچکی از ماهی گیران را در حاشیه دهانه خلیج فاندی در خود جای داده است. برای رفتن به این جزیره باید با قایق بروید و راه دیگری ندارد. جزیره  ای با ۳۰ کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عرض که یکی از بکر ترین نقاط کانادا برای طبیعت گردی محسوب می شود. تماشای پرندگان و خزندگان و موجودات دریایی مثل وال ها، بخشی از طبیعت دیدنی این منطقه را به تصویر می کشد. گراند مانان، بزرگ ترین جزیره از میان جزایر فاندی در خلیج فاندس بوده و هزاران نفر در انجا زندگی میکنند که البته در بخش شرقی قرار دارند.

جزیره گردی در GRAND MANAN استان نیوبرانزویک

قایق سواری استان نیوبرانزویک

خانه های مردم استان نیوبرانزویک

دیدار با فانوس ها

جزیره نیوبرانزویک مثل نیوفانلد و پرنس ادوارد، مقصد جزیره گردی و تماشای فانوس های دریایی  خوش آب و رنگ است. اگر به دماغه انریج که نوک جنوبی جزیره بارن مارش در استان نیوبرانزویک است مراجعه کنید، با طبیعت زیبا و قانوس های دریایی رنگارنگ مواجه می شوید که لوکیشن خوبی برای سلفی بازهای اینستاگرام خواهد بود. قدیمی ترین فانوس دریایی این استان در منطقه CAPE ENRAGE واقع شده است. قدمتش با اوایل  قرن نوزدهم میلادی باز می گردد و در بالای قانوس، میتوان مناظر پانورامای زیبایی از خلیج فاندی (FUNDY BAY) را شاهد بود.

دیدار با فانوس ها استان نیوبرانزویک

فانوسهای استان نیوبرانزویک

دماغه انریج یک مرکز تفریجی در استان نیوبرانزویک

دماغه انریج، یک مرکز تفریجی باز دارد که امکانات ZIP LINE، قایق سواری و صخره نوردی را نیز در اختیار آن ها قرار می دهد.

گشتی در پارک روزولت اینترنشنال

یکی دیگر از مقصدهای پارک گردی شگفت انگیز استان را میتوان روزولت اینترنشنال پارک یا ROOSEVELT INTERNATIONAL CAMPOBELLO PARK دانست که با قایق میتوان به این نقطه طبیعت گردی سفر کرد. مکانی حفاظت شده که اقامتگاه تابستانی فرانکلین روزولت، سی و دومین رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا و خانواده اش بود. این پارک در منطقه ای به نام جزیره کامپبلو قرار دارد. سازه اصلی آن، یک ویلای ۳۴ اتاقی است که در اوایل قرن بیستم میلادی توسط آقای رییس جمهور استفاده می شود.

گشتی در پارک روزولت اینترنشنال

پارک روزولت اینترنشنال نیوبرانزویک

گلهای پارک روزولت اینترنشنال استان نیوبرانزویک کانادا

گشتی در پارک استانی پارلی

یکی دیگر از مقصدهای پارک گردی زیبا و هیجان انگیز این استان، پارک استانی ساحل پارلی یا PARLESS NEACH PROVICINAL PARK است که با شن های نرم و ساحلی تمییز و مرجانی،گرم ترین آب شور کانادا را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این پارک در یکی از بهترین سواحل اقیانوس جای گرفته و شهر کوچک شدیاک نیز در نزدیکی آن قرار دارد. اردوگاه مناسبی برای بوم گردها و طبیعت گردها بوده و مکانی فوق العاده برای طبیعت گردی تابستانی در یکی از زیبا ترین نقاط استان نیوبرانزویک کانادا !

گشتی در پارک استانی پارلی

شنا و فوتبال ساحلی در ساحل نیوبرانزویک کانادا

همه نوع تفریح از دوچرخه سواری تا شنا و فوتبال ساحلی در این منطقه در دسترس است. مراکز خرید و رستوران ها و اقامتگاه هایی برای گذران اوقات خوش،در انتظار نیوبرانزویک گردها می باشد.

گردشگری مجازی در نیوبرانزویک

اگر برای تحصیل، مهاجرت، بیزینس یا شرکت در کنفرانس ها و کارگاه های بین المللی قصد سفر به یکی از دیدنی ترین استان های کانادا در سال ۲۰۱۸ میلادی و پس از آن را دارید، توصیه های زیر میتواند راهنمای خوبی برای گردش و تفریح و اقامت هیجان انگیز در این استان زیبا باشد.

به هر حال، هتل های لوکس، ظرفیت های بوم گردی، رستوران های بین المللی با غذاهای هیجان انگیز، پارک های ملی، جنگل ها و جزایر حیرت اتگیز استان مهاجر پذیر نیوبرانزویک (NEW BRUNSWICK) هم برای خارجی ها و هم برای گردشگران ایرانی، مملو از فرصت های گردشگری دریایی و ورزش های آبی بوده که میتواند در کنار اقامتگاه ها و رستوران های مجلل بین المللی، سفری خاطره انگیز را برای آنان به ارمغان آورد.

اگر قصد سفر به این استان زیبا و دیدنی را در هفته های پیش رو در سال ۲۰۱۸ و به خصوص در ایام نوروز و تابستان ۹۷ دارید، توصیه های ۸ گانه زیر میتواند راهنمای خوبی برای سفر به این مقصد گردشگری هیجان انگیز جنوب شرقی کانادا باشد.

هشتگ گردی در نیوبرانزویک

اگر مخاطب سلسله گفتارهای گردشگری و حتی مد و لباس و لاکچری گردی لوکس تهران باشید، حتما به این موضوع پی برده اید که ما از مخاطبان درخواست میکنیم تا با هشتگ های مهم و معروف و پر کاربرد اینستاگرام و فیس بوک و به طور کلی شبکه های اجتماعی آشنا شوند و از انها در سبک زندگی دیجیتالی خود بیش از پیش استفاده کنند.

هشتگ ها در واقع کلماتی هستند که سبب می شوند ما با موضوعات و مفاهیم گوناگون در قالب عکس و ویدیو آشنا شده و اطلاعات زیادی کسب کنیم. مثلا اگر شما بخواهید با شهر مد اروپا یعنی پاریس آشنا شوید و ظرف ۱۰ دقیقه گشتی هیجان انگیز در خیابان ها و مقصدهای توریستی و دیدنی شهر بزنید، کافیست به این هشتگ مراجعه کرده و شهر عشاق را به صورت لحظه از دید لنز دوربین گردشگران خارجی رصد کنید.

هشتگ گردی در نیوبرانزویک

(بیش از ۶۰۰  هزار  تصویر روی هشتگ #NEWBRUNSWICK تگ شده است تا شما بتوانید این استان زیبا و مهاجر خیز کانادا را از لنز دوربین شهروندان و مهاجران و گردشگران این استان تماشا کنید)

گردشگری مجازی در نیوبرانزویک

(تصویری دیدنی از فوریه ۲۰۱۸ میلادی استان نیوبرانزویک کانادا که روی این هشتگ ها برای کسب اطلاعات بیشتر تگ شده است:‌ #mispecbeach #newbrunswick#nouveaubrunswick #explorecanada#canada #adventuring #beach #coast#bayoffundy #wanderlust #atlanticocean#silhouette)

زمستان پارک دیدنی پارلی استان نیوبرانزویک

(زمستان پارک دیدنی پارلی استان را تماشا کنید که روی هشتگ ها نیز تگ شده است: #parleebrook #newbrunswick#nouveaubrunswick #explorecanada#canada #icepalace #winterwonderland#wanderlust #hiking #snow #frosted#forest)

ساحل دیدنی منطقه سنت مارتینز استان نیوبرلنزویک کانادا

(ساحل دیدنی منطقه سنت مارتینز استان را شاهد هستید که بر روی صفحه اینستاگرام رسمی اداره گردشگری نیوبرانزویک تگ شده است)

صخره های استان نیوبرانزویک کانادا

(صخره های منطقه هوپ ول HOPEWELL را شاهد هستید که یکی از دیدنی ترین مناطق معروف و بین المللی استان است)

منطقه دیدنی ساحل استان نیوبرانزویک کانادا

(منطقه دیدنی ساحل BATHRUST  استان را شاهد هستید که فضایی باشکوه از تناژهای رنگی باور نکردنی را در برابر دیدگان گردشگران به تصویر می کشد)

جزیره نیوبرانزویک کانادا

(پارک دیدنی IRVINE NATIONAL PARK استان را مشاهده میکنید که یکی از مناطق تفریحی و توریستی جزیره نیوبرانزویک کانادا است. اطلاعات بیشتر را در این LINK بررسی  کنید)

اسپاگردی را در نیوبرانزویک

(یکی از مقصدهای اسپاگردی را در نیوبرانزویک شاهد هستید که SPA CHANCE نام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ ها رجوع کنید:  spachanceharbour #newbrunswick#nouveaubrunswick #explorecanada#canada #pastel #cottoncandyclouds #pink#teal #instabeautiful #bayoffundy#winterescape #spa)

طبیعت فوق العاده استان نیوبرانزویک کانادا

( طبیعت فوق العاده از زمستان منطقه MISPEC BEACH استان نیوبرانزویک کانادا )

منطقه هارتلند نیوبرانزویک کانادا

(تصویری دیدنی از منطقه هارتلند نیوبرانزویک کانادا )

 در واقع، هشتگ گردی فرصتی برای تماشای فوری، سریع و گسترده تصاویر و ویدیویی هایی درباره موضوع مورد نظر ما از نقطه نظر میلیون ها کاربر اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی عکس محور اکنون با میلیاردها تصویری که از نقاط مختلف جهان در اختیار کاربرانش قرار می دهد، یک شبکه اجتماعی تخصصی و جذاب در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و جهانگردی است.

در کانادا و به خصوص در  این استان مهاجر پذیر نیز می توان با هشتگ های مختلف به گردشگری پرداخت و اطلاعات فوق العاده ای درباره نقاط دیدنی و تفریحی و به قولی صنعت گردشگری کانادا بدست آورد. هشتگ های مهم گردشگری کانادا را می توان: #NEWBRUNSWICK  ،  NOVASCOTIA، CANADA, VISITCANADA, VANCOUVER, VICTORIA. BRITISHCLOUMBIA دانست که بر روی آنها میلیون ها عکس و ویدیو توسط گردشگران مختلف و حتی شهروندان کانادایی بارگذاری شده است.

از طریق این تصاویر میتوان سراسر کانادا امکانات گردشگری و تفریحی و تجاری و سیاسی و هنری و فرهنگی را از جنبه های مختلف بدون سانسور و از لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران مشاهده کرد.

پس به دلایل زیر از هشتگ گردی در زمان سفر به استان NEW BRUNSWICK استفاده کنیم:

  • گشتی سریع در مقصدهای گردشگری استان
  • آشنایی با رستوران ها و کافه های مختلف استان
  • گشتی در جزایر و مکان های طبیعت گردی استان
  • آشنایی با پاساژ ها و مناطق تجاری و اقتصادی استان
  • آشنایی با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کانادا
  • آشنایی با صفحات رسمی دولت کانادا در اینستاگرام
  • آشنایی با فرصت های لاکچری گردی در شهرهای مختلف کانادا به خصوص استان نیوبرانزویک
  • آشنایی با امکانات SPA در شهرهای مختلف این کشور
  • ارتباط با گردشگران خارجی استان و تعامل با آنان
  • آشنایی با فرصت های کسب و کار این استان از طریق صفحات شرکت ها و موسسات استان

 کانادا گردی با اینترنیشنی ها و صبح خلاق!

اگر قصد سفر به یکی از نقاط دنیا را به صورت گروهی یا انفرادی دارید، مطلع باشید که در بیش از ۳۹۰ شهر دنیا، هر هفته و هر ماه، رویداد هایی به صورت رایگان در حوزه های گردشگری، فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری شهری، گالری گردی و امثالهم برگزار می شود و کاربران این سایت میتوانند در این event های هیجان انگیز ثبت نام کرده (attend) و با جمعی از گردشگران خارجی و شهروندان مقیم در کشور مقصد آشنا شوند.

در واقع اینتریشنی فرصتی برای ارتباط با گردشگران و متخصصان سراسر جهان در کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا است. در شهرهای مختلف این کشور معمولا رویدادهایی برگزار می شود که شما میتوانید به عنوان گردشگر ایرانی در آن شرکت کرده و احساس تنهایی در زمان اقامت در این استان نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

طبیعت گردی استان نیوبرانزویک کانادا

گردشگرانی که عازم استان نیوبرانزویک هستند میتوانند در انجمن کانادا اینترنیشن با یکدیگر تبادل اطلاعات کرده و از فرصت های گردشگری و شکم گردی و طبیعت گردی کانادا مطلع شوند.

(با عضویت رایگان در سایت اینترنیشن و مراجعه به بخش کانادا، اطلاعات خوبی برای سفر، زندگی، پیدا کردن کار و بررسی فرصت های سرمایه گذاری بدست خواهید آورد. مثلا به این LINK بروید)

 از طرفی، میتوان مقصدهای لاکچری گردی و انچه در سفر به این مکان زیبا نیاز دارید را به صورت زنده و چهره به چهره از گردشگران و شرکت کنندگان این رویداد ها بدست آورید.

اگر عضو سامانه جهانی صبح خلاق (creative morning) باشید نیز میتوانید در آخرین جمعه هر ماه میلادی، در رویداد صبحانه خلاق در شهرهای مختلف دنیا از جمله تورنتو و ونکوور شرکت کنید. این رویداد در تهران نیز هر ماه برگزار می شود و صدها تن به صورت رایگان در آن شرکت می کنند.

سایت رسمی صبح خلاق تهرانی ها

(سایت رسمی صبح خلاق تهرانی ها)

پس اگر برنامه کانادا گردی انفرادی یا گروهی داشتید، در صورتی که فرصت داشتید به این آدرس  مراجعه کرده و در جریان رویدادهای رسمی و معمولی آن در حوزه های مختلف قرار بگیرید و در صورت در اختیار داشتن فرصت کافی، در این برنامه ها شرکت کنید. اینترنیشنی ها در تهران نیز هر هفته و هر ماه برنامه دارند که معمولا در رستوران های مجلل شمال پایتخت برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

کانادا گردی با کوچ سرفینگ ها

شاید برای شما جالب باشید که هزاران تن از ۱۵ میلیون کاربر این سایت گردشگری معروف، در کانادا بوده و اماده میزبانی رایگان از کانادا گردها در زمان های مختلف سال هستند. در سفر  به صدها هزار شهر دنیا در ۶ قاره جهان، کاربران کوچ سرفینگ آماده ارائه خدمات میزبانی رایگان به مدت چند ساعت تا چند روز به شما هستند.

کانادا گردی با کوچ سرفینگ ها

(بیش از ۷۵۰ هزار میزبان مهمان نواز در کانادا آماده میزبانی رایگان یک یا چند شب از گردشگران هستند)

کاناپه گردی، ایده ای جالب برای کسانی است که قصد دارند تا با گردشگری خودمانی و آشنا شدن با شهروندان شهرهای کشور مقصد، گردشگری هیجان انگیز ارزان قیمت را تجربه کنند. همچون کاری که رایگان سوار ها (hitchhikers) انجام می دهند و دنیا را پیاده یا با وسایل حمل و نقل دیگران طی می کنند! کوچ سرف های کانادا را میتوان در صفحه اینستاگرام کوچ سرفینگ هم دنبال کرد.

برای آشنایی با میزبان های مهمان نواز کانادا که عضو کوچ سرفینگ هستند به این LINK رجوع کنید. کافی است برای آشنایی با هزاران کانادایی مهمان نواز خوش برخورد مهربان که فرصت اقامت رایگان را در اختیار متقاضیانی که تایید میکنند قرار می دهند، عضو رایگان کوچ سرفینگ شده و به فروم کانادایی ها در این پایگاه رفت. برای عضویت رایگان این نشانی در دسترس شما خواهد بود. دوست دارید ببیند که این سایت چگونه کار میکند؟ به این آدرس بروید!

همچون سایت کوچ سرفینگ، سایت BE WELCOME نیز برای گردشگری هیجان انگیز در NB پیشنهاد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر  به این آدرس بروید. همه این سایت ها در واقع شما را با شهروندان کانادایی و کانادا گردها آشنا میکند که دز افزایش اطلاعات شما در سفر به مقصدهای لوکس استان موثر خواهد بود.

کانادا گردی با تریپ ادوایزری ها

اگر قصد سفر هیجان انگیز و لاکچری و مجلل به کانادا و شهرهای مختلف آن دارید، حتما پیش از سفر، سری به بخش کانادا در شبکه اجتماعی گردشگران اینترنت بزنید و از اطلاعات مستند و مستدلی و جالبی که توسط کانادا گردها به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید. بیش از ششصد میلیون نظر توسط میلیون ها گردشگر از ۲۰۰ کشور جهان در این سایت بارگذاری شده است و شما را با مقصدهای شکم گردی، اقامتی، تفریحی، گردشگری، هنری و تاریخی و آنچه که بهتر است در سفر انجام دهید (THINGS TO DO) آشنا می کند.

کانادا گردی با تریپ ادوایزری ها

(بیش از ۷ میلیون توصیه توسط کاربران کانادا گرد تریپ ادوایزر برای معرفی مقصدهای گردشگری و لاکچری این کشور دیدنی در اختیار گردشگران قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به این LINK بروید)

کاربران نیوبرانزویک گرد تریپ ادوایزر

(بیش از ۸ هزار توصیه توسط کاربران نیوبرانزویک گرد تریپ ادوایزر درباره مقصدهای گردشگری این استان ارائه شده است که در این URL مشاهده کنید)

 آبشارها، مکان های تاریخی و طبیعت گردی و بوم گردی این استان دیدنی در سایت تریپ ادوایزر در اختیار گردشگران است.

تریپ ادوایزر برای کانادا گردهایی که دوست دارند در مدت زمان محدود خود در سفر به این کشور زیبا، از مناطق دیدنی و رستوران های مجلل با غذاهای لذیذ و همچنین اقامتگاه های رویایی ساحلی و جنگلی و مقصدهای SPA گردی با دوش های أبشاری و حمام گل و لوسیون های ماساژ عسلی و شیر مطلع شوند، اطلاعات فوق العاده ای ارائه کرده که در گشتی در مطالب میتوان به آن دست یافت.

تریپ ادوایزر برای کانادا گردها

(ده ها مقصد اسپاگردی در این استان را در این URL مشاهده کنید که DELTA HOTEL یکی از این آرامش گاه های استان است)

کانادا گردی با لونلی پلنتی ها

اگر دوست دارید پیش از سفر به کانادا، برنامه سفر را به اطلاع دیگر گردشگران جهان که مسافر کانادا و به خصوص استان مهاجر پذیر نیوبرانزویک  هستند برسانید، توصیه میکنیم به سایت اطلاع رسانی بزرگ ترین ناشر کتابهای گردشگری جهان یعنی لونلی پلنت رفته و همسفر پیدا کنید.

کانادا گردی با لونلی پلنتی ها

(در سفر به نوا اسکوشیا، از خدمات لونلی پلنتی ها برای آشنایی با فرصت های گردشگری، سرمایه گذاری و کارآفرینی استان های این کشور استفاده کنید)

اطلاعاتی که در زمان کانادا گردی در لونلی پلنت میتوان یافت به موضوعاتی از جمله: ‌یافتن همسفر، آشنایی با مقصدهای گردشگری، نظرات کاربران درباره هتل ها و کاقه ها و همچنین خرید و فروش لوازمی که در سفر به استان های کانادا نیاز دارید خلاصه می شود.

از اکسپدیا تا بوکینگ

اگر قصد سفر انفرادی یا گروهی به کانادا به صورت خارج از تور دارید، توصیه میکنیم که از ظرفیت های برترین درگاه های رزرواسیون بین المللی اینترنت استفاده کنید که expedia  و BOOKING از ان جمله است. صدها هزار فرصت اقامتی در سراسر جهان به خصوص در شهرهای مختلف کانادا در اختیار کاربران اکسپدیا و بوکینگ قرار دارد.

برترین سایت رزرواسیون تور و بلیط هواپیما نیوبرانزویک

(با مراجعه به سایت اکسپدیا که یکی از برترین سایت های رزرواسیون تور و بلیط هواپیما و محل اقامت است، ده ها مقصد اقامتی استان نیوبرانزویک کانادا را شناسایی و از تخفیف های قابل ملاحظه آن در ایام سال استفاده کنید. از مسافران، هیچ هزینه ای بابت CANCELATION دریافت نمی شود. )

 علاوه بر این، در این دو سایت معروف جهانی برای کانادا گردی، میتوانید با رستوران ها، هتل ها، ایرلاین هایی که به مقصد کانادا پرواز دارند و همچنین فرصت های اجاره خودرو لوکس و حتی کروز گردی آشنا شده و نسبت به رزرو آنلاین خدمات اقدام کنید.

استان مهاجرپذیر نیوبرانزویک

(بیش از ۱۳ هزار محل اقامت در کانادا در اختیار گردشگران قرار دارد که از این تعداد، ۳۱۱ مورد به استان مهاجرپذیر نیوبرانزویک اختصاص دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این URL بروید)

نقشه دیجیتالی پارک های ملی استان نیوبرانزویک کانادا

(با مراجعه به نقشه دیجیتالی ارائه شده در سایت بوکنیگ، میتوانید با بررسی لوکیشن، فرصت های اقامتی ۳۱۱ گانه را مشاهده کنید. مثلا اگر میخواهید محل اقامت شما در نزدیک پارک های ملی که در این گفتار معرفی شد باشد، روی نقشه بگردید)

پس، اگر کارت اعتباری ارزی بین المللی دارید، به شما توصیه میکنیم که از خدمات این دو سایت برای انجام سفری خاطره انگیز به کانادا استفاده کنید. بعضا هتل های مجلل کانادا را میتوان در بعضی زمان ها که OFF SEASON است مشاهده و با قیمت هتل های ۳ ستاره آنها را به صورت انفرادی و گروهی رزرو کرد!

تخفیف های جالب و شگفت انگیز نیز سایت hotels.com به کانادا گردها ارائه می دهد.

سایت فرودگاه بین المللی استان نیوبرانزویک کانادا

(ترافیک هوایی فرودگاه بین المللی گلدن ISLES این استان را میتوان در این URL مشاهده کرد)

برای خرید بلیط هواپیما از سایت های مختلف نیز میتوان از کایاک و اسکای اسکنر نیز استفاده کرد. اگر دوست دارید ترافیک هوایی فرودگاه های مختلف جهان از جمله فرودگاه های تورنتو، ونکوور و اتاوا را مشاهده کنید، از فلایت رادار استفاده کنید.

سایت های رسمی

در سفر به نفاط مختلف دنیا سعی کنید که از سایت های رسمی گردشگری آن کشور استفاده کنید. مثلا سایت رسمی گردشگری کانادا در این LINK در دسترس علاقمندان است که شما را با هزاران مکان توریستی و رستوران و کافه و هتل و فرصت های طبیعت گردی و انواع و اقسام زمینه های تفریحی در این کشور آشنا میکند.

شهر ساحلی فردریکتون در استان نیوبرانزویک

(تصویری هوایی از شهر ساحلی فردریکتون در استان نیوبرانزویک کانادا )

 در سفر به کانادا نیز میتوان از این URL استفاده کرد که ظرف چند دقیقه شما را با نقاط دیدنی استان، پارک ها و جزایر خاطره انگیز که لوکیشن های فوق العاده ای برای سلفی بگیرهای اینستاگرام و توریسم بلاگرها دارد، آشنا می کند. وزارت گردشگری و ورزش کانادا نیز در این آدرس قرار دارد که اگر قصد سرمایه گذاری یا دریافت اطلاعات تخصصی توریستی در این کشور دارید یا با مشکلی برخورد کردید، می توانید با کارشناسان آن به زبان انگلیسی در تعامل باشید.

همراهان گرامی

اگر در سفر به این استان و مهاجرت به آن، با پرسشی روبرو شدید، با اداره مهاجرت استان تماس گرفته و اطلاعات دقیق را بدست آورید و به گزارش لوکس تهران در این نشانی مراجعه کنید که جدید ترین منابع و امتیازات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استانی نیوبرانزویک را در اختیار هموطنان قرار می دهد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

  • خوشگل ترین مناطق کانادا کجاست؟
  • راحت ترین روش مهاجرت نیروی تخصص کانادا مربوط به کدام استان است؟
  • زیبا ترین مناطق گردشگری استان نیوبرانزویک را میدانید؟
  • چگونه میتوان در استان نیوبرانزویک کانادا بورس تحصیلی گرفت؟
  • خدمات اداره مهاجرت استان به تازه وارد ها (new comers) چیست؟
  • آیا با ۱۰۰ هزار دلار کانادا میتوان به استان نیوبرانزویک کانادا مهاجرت کرد؟
  • ارزش خالص دارایی های متقاضان مهاجرت به استان چگونه ارزیابی می شود؟
  • فرق اقامت موقت یا اقامت دائم کانادا چست؟
  • فرصت های سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک کانادا چیست؟
  • ایرانیان استان نیوبرانزویک کانادا  در کدام بخش استان ساکن هستند؟
  • نیروی متخصص استان نیوبرانزویک کانادا در چه رشته هایی پذیرش می شود؟
  • چگونه هتل و هاستل ارزان در نیوبرانزویک کانادا رزرو کنیم؟

پاسخ به این سوالات را در تماس با کارشناسان لوکس تهران دریافت کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا