استایل و مد بانوان

گشتی در کمد لباس های ماکسی و بلند آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

برترین لباس های ماکسی و بلند آنجلینا جولی

آنجلینا جولی ، فوق ستاره هالیوود یکی از خوش چهره ترین و خوش استایل ترین هنرپیشه های سینمای جهان به شمار میرود که در دو دهه اخیر، همچون ملکه مد جهان (کیت میدلتون)، طوفانی از برندها و استایل های مورد نظر خود را در فرش قرمز گلدن گلوب، بفتا و اسکار رونمایی کرده است. او امروزه به نوعی، فشن آیکونی برای مشاهده لباس های کوتاه و بلند مجلسی و ماکسی و هم چنین مدل مجلسی و گیپور دار برای زنان به خصوص بانوان جوان است که علاقمند هستند تا مدل های شب کوتاه یا بلند خود را با الهام از لباس های سلبریتی های پرده نقره ای انتخاب کنند.

گزارش امروز مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران ، شما را با کالکشنی از مدل های لباس آنجلینا جولی در سالهای مختلف و هم چنین طراحانش آشنا می کند. لاکچری گردی با آنجلینا جولی و مد گردی با آنجلینا جولی ، همواره حاوی نکات جالبی برای طراحان مد و لباس به ارمغان می آورد که مشاوره های اثربخشی برای عموم مخاطبان عرصه فشن محسوب می شود.

با مد گردی امروز ما با آنجلینا جولی همراه باشید.

نکاتی برای انتخاب لباس ماکسی

به فصل بهار نزدیک می شویم و بسیاری از بانوان خوش سلیقه و البته مشکل پسند، یکی از رازهای شیک پوشی خود را در مجالس و محافل خصوصی، استفاده از طرح های ماکسی بلند می دانند. به خصوص بانوانی که قد بلند و استایل بدنی لاغر و کشیده ای دارند، لباس های ماکسی را گزینه ای شیک برای همه فصول به خصوص نیمه اول سال می دانند.

توجه داشته باشید که مدل ماکسی ، بهتر است در کمد بانوان جوان قد بلند وجود داشته باشد و رنگ بندی آن به گونه ای باشد که بتوان آن را با کلکسیون کیف و کفش و اکسسوری های مختلف رنگارنگ ست کرد. اگر چه مدل ماکسی برای هر اندامی خوب است، اما قطعا به دلیل نوع طراحی و دوخت آن بهتر است که بانوان قد بلند، از آن برای طراحی مد و لباس خود بیشتر  استفاده کنند.

باتوانی که درشت اندام هستند، در انتخاب ماکسی باید بیشتر دقت کنند که انحنا و برجستگی های بدن در ماکسی سبب بد ریخت شدن و خراب شدن طراحی استایل شما نشود. به همین منظور، مدل ماکسی را باید این دسته از افراد انتخاب کنند که متناسب با دور کمر آن ها باشید و به همین خاطر، درخواست از خیاط برای تولید این لباس به نسبت خرید از مغازه ها (READY-TO-WEAR) بهتر است.

حتما بخوانید :

لاکچری گردی با آنجلینا جولی : از ورساچه تا رالف لورن

مدل لباس های آنجلینا در مراسم های فرش قرمز

کالکشن مدل های لباس آنجلینا جولی

(از کالکشن مدل های لباس آنجلینا جولی ، شاهد مدل ماکسی قهوه ای رنگ هستیم که او در کنفرانس جهانی زنان در سال ۲۰۱۳ میلادی در نیویورک بر تن داشت که طرحی از خانه مد سنت لارن (SAINT LAUREN) را به نمایش می گذارد)

پوشیدن مدل ماکسی بلند مجلسی یا کوتاه مجلسی، بهتر است با کفش پاشنه بلند که رنگ کفش تا حدودی با تناژ رنگ ست شود، همراه شده تا ترکیب برازنده و شیکی را به ارمغان آورد. چه شما قد بلند باشید چه قد کوتاه، لباس های ماکسی که با کفش های پاشه بلند ست شود، استایل شما را زیباتر نشان خواهد داد.

عدم استفاده از کفش هایی که پاشنه آن ها تخت است، به خصوص برای بانوان قد بلند توصیه شده است. اگر چه در طراحی مد و لباس چه لباس های ماکسی چه دیگر پوشاک ها (GOWN OR DRESS) هیچ اصلی وجود ندارد، اما گاها، عرف سبب می شود تا عده ای از پوشیدن سبک خاصی از لباس یا ست کردن آن با اکسسوری خاصی اجتناب کنند. به هر حال بسیاری از سلبریتی های پرده نقره ای و خوانندگان معروف، معمولا ماکسی را با کفش های پاشنه بلند ست می کنند تا جذابیت آن افزایش یابد.

لباس ابریشمی بلند آنجلینا جولی در دیدار وزیر امور خارجه سابق انگلیس

(در این تصویر، آنجلینا جولی ، لباس ابریشمی بلند را در دیدار وزیر امور خارجه سابق انگلیس بر تن دارد که از کفش پاشنه بلند برای ست کردن لباسی از برند L’AGENCE استفاده می کند)

اگر قد شما کوتاه است یا به نسبت اندام چاقی دارید، در صورتی که هم چنان علاقمند به پوشیدن مدل های ماکسی هستید، توصیه می شود که برای آنکه لباس ، سبب چاق نشان دادن و جلب توجه دیگران نسبت به درشتی  هیکل شما نشود، از لباس ماکسی که طرح های کوچک و ریز دارد استفاده کنید. طرح های برجسته بزرگ و رنگ های خیلی روشن، برای افراد چاق قد کوتاه معمولا گزینه خوبی نخواهد بود و در طراحی مد و لباس آنها، یک امتیاز محسوب نمی شود. در واقع افراد چاق که کوتاهی قد دارند، باید متناسب با سایز و میمیک چهره و رنگ پوست و نوع مجلسی که شرکت می کنند، طراحی لباس کرده و مدل ماکسی متناسب را بپوشند.

تصویری از ماکسی تک رنگ بلند آنجلینا جولی در مراسم SAW AWARD،

(تصویری از مدل ماکسی تک رنگ بلند آنجلینا جولی که او در مراسم SAW AWARD، لباس ماکسی قهوه ای رنگ متالیک (METALIC BROWN) را بر تن داشت که کاری از برند جنی پکهم (JENNY PACKHAM) است)

ماکسی بهتر است تک رنگ باشد و از جشنواره ای از رنگ ها در آن پرهیز شود. همان طور که در مدل های لباس آنجلینا جولی اعم از ماکسی و مجلسی از نقره ای تا سبز و آبی مشاهده میکنید، لباس ها با این که از تنوع رنگ برخوردار هستند، اما همواره یک رنگ غالب در طراحی مدل ماکسی استفاده شده که تناسب خوبی با رنگ پوست و میمیک چهره این فوق ستاره ثروتمند هالیوودی دارد.

مدل لباس بلند اطلسی چین دار آنجلینا جولی

(حفظ زیبایی آنجلینا جولی با موهای باز روی شانه و لباس بلند اطلسی چین دار که طرحی از رالف لورن (RALPH LAUREN) اسطوره مد و لباس آمریکایی ها در نیمه دوم قرن بیستم به این سو است که در دسامبر ۲۰۱۱ میلادی در نیویورک بر تن کرد)

(از مدل های لباس آنجلینا جولی ، مدل مجلسی آبی رنگ ماکسی و پوشیده را در کنار براد پیت مشاهده میکنیم که در مراسم SAG AWARDS بر تن داشت و در ژانویه ۲۰۰۹ میلادی رونمایی کرد)

آنجلینا جولی در لباس مجلسی شیک بلند

(در این تصوبر، آنجلینا جولی را در لباس مجلسی شیک ماکسی نسبتا ساده مشاهده میکنیم که در قرش قرمز مراسم کن سال ۲۰۱۰ میلادی، طرحی از CHIFFON KAFTAN را رونمایی کرد)

نکته بعدی در انتخاب مدل ماکسی آن است که خواه چاق باشید یا لاغر، قد بلند باشید یا قد کوتاه، همواره از لباس های ماکسی که طرح های برجسته گیپور، مدل های درشت تور دارد یا تصاویر برجسته با رنگ های تند و تیز دارد پرهیز کنید تا استایل و پرستیژ طرح ماکسی در ظاهر شما، جذابی و خیره کننده باشد. فراموش نکنید که مدل ماکسی ، می بایست بر اساس رنگ پوست و استایل هر فرد همراه شود اما رنگ های سرمه ای و نقره ای و ارغوانی میتواند گزینه های هیجان انگیزی برای رنگ لباس های ماکسی فوق العاده شیک باشد.

در انتخاب مدل ماکسی دقت کنید که ، چین و چروب های بدن شما را نشان ندهد. بنابراین ماکسی را نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ انتخاب کنید.

برخی از مدل های لباس آنجلینا جولی یا نیکول کیدمن، مدل های یقه V هستند. این نوع مدل های ماکسی سبب می شود تا تمرکز نگاه مخاطب، به سمت بخش بالایی بدن شما منحرف شود و نگاه اول بر روی بخش پایینی لباس یا بخش های چاق اندام شما تحت تاثیر قرار بگیرد.

معمولا  ماکسی که از خط های عمودی در طراحی پارچه آن ها استفاده شده است، گزینه خوبی برای انتخاب مجلسی ماکسی برای بانوان چاق و قد کوتاه است. در طراحی و دوخت لباس های ماکسی سعی می کنند که از پارچه های گوناگونی چون حریر، گیپور و ریون استفاده شود که هر یک به نسبت ساختار و نوع الگو و دوخت، مناسب افرادی است که بنا به سلیقه خود، طرفدار این گونه طرح و جنس هستند.

توجه داشته باشید که در  دوخت لباس های مجلسی کار شده، معمولا از پارچه هایی به جنس دانتل و گیپور استفاده می شود و برای لاکچری تر شدن آن، در قسمت بالا تنه از سنگ های قیمتی بهره می گیرند تا جذابیت آن افزایش یابد.

تصاویری از مدل لباس های ماکسی آنجلینا جولی

لباس های ماکسی و بلند آنجلینا جولی

(از مدل های لباس آنجلینا جولی که او را در جایزه فیلم هالیوود (HOLLYWOOD FILM AWARD) نشان می دهد، او یک تن پوش نقره ای رنگ ماکسی که توسط جنی پکهام (JENNEY PACKHAM) طراحی شده بود بر تن داشت)

آنجلینا جولی در یکی از معدود لباس هایش با تناژ رنگ صورتی پر رنگ

(در این تصویر، آنجلینا جولی را در یکی از معدود لباس هایش با تناژ رنگ صورتی پر رنگ مشاهده میکنیم که لباس بلند ابریشمی را از برند SCHIAPARELLI ایتالیایی بر تن دارد و در مراسم اکران فیلم آن ها ابتدا پدرم را کشتند (they first killed my father) شرکت کرد)

کلکسیون مدل های لباس آنجلینا جولی ماکسی

(در این تصویر، از کلکسیون مدل های لباس آنجلینا جولی ، شاهد مدل ماکسی این هنرپیشه هستیم که در مراسم اکران فیلمش: BY THE SEA بر تن کرده بود و در فهرست برترین لباس های مجلسی بلند آنجلینا جولی از دید منتقدان مجله GLAMOROUS قرار گرفت)

آنجلینا جولی در لباس ماکسی نقره ای بلند

( آنجلینا جولی در مدل ماکسی نقره ای بلند که در بیستمین جایزه سالانه منتقدان در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ میلادی در لس آنجلس آمریکا بر تن کرد، نشان می دهد که چگونه یک طرح جذاب و دوخت فوق العاده بدون رنگ های اضافی میتواند، شکوه تحسین برانگیزی را به ارمغان آورد )

ماکسی بلند خیره کننده و جذاب از آنجلینا جولی

(در این تصویر، شاهد مدل ماکسی بلند خیره کننده و جذابی از آنجلینا جولی در مراسم فرش قرمز اسکار ۲۰۱۴ میلادی هستیم که او طرحی خلاقانه از برند ELIE SAAB را بر تن کرد و از لباس های جذاب فرش قرمز اسکار هشتاد و ششم محسوب شد)

مدل های لباس آنجلینا جولی که دنباله نسبتا کوتاهی هم دارد

(از مدل های لباس آنجلینا جولی که دنباله نسبتا کوتاهی هم دارد، او پیراهن بلند شیک درخشانی از خط تولید ATELIER VERSACE را بر تن کرد که در مراسم اکران جهانی فیلم MALEFICENT ، محصول کمپانی دیسنی در ال کاپیتان کالیفرنیا در سال ۲۰۱۴ میلادی بر تن داشت. توجه کنید که چگونه انتخاب تناژ رنگ این پیراهن ، تناسب خوبی را رنگ پوست و آرایش و مدل مو آنجلینا دارد. انتخاب دست بند طلایی هم اکسسوری فوق العاده ای برای طراحی این استایل است)

آنجلینا جولی با لباس شیک مجلسی بلند بدون دنباله

(در این پیراهن ماکسی مشکی رنگ ، آنجلینا جولی را با لباس شیک مجلسی بلند بدون دنباله مشاهده میکنیم که طرحی خلاقانه از سنت لارن (SAINT LAUREN) است و در اکران جهانی فیلم WORLD WAR Z در سینما امپایر شهر لندن در سال ۲۰۱۳ میلادی بر تن داشت)

از مدل های لباس آنجلینا جولی توسط ورساچه (VERSACHE)

(از مدل های لباس آنجلینا جولی که بسیار شیک و مجلسی می باشد، شاهد طرح بلند با دنباله کوتاه هستیم که توسط ورساچه (VERSACHE) طراحی شده است. این مدل را در مراسم اکران فیلم CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON در دسامبر ۲۰۰۸ میلادی بر تن داشت)

طرحی از خط تولید لباس ماکسی آتلیر ورساچه (ATELIER VERSACE) آنجلینا جولی

(از مدل های لباس آنجلینا جولی تصویر متفاوتی مشاهده میکنیم که باز هم طرحی از خط تولید آتلیر ورساچه (ATELIER VERSACE) است. این پیراهن در مراسم اسکار ۲۰۱۲ میلادی رونمایی شد)

لباس مجلسی سفید بلند نامتقارن آنجلینا جولی

( آنجلینا جولی در این لباس مجلسی سفید بلند نامتقارن ، شکوه پیراهن سفید از برند رالف و روسو (RALPH & RUSSO) را به نمایش میگذارد. این لباس را در اکران فرانسوی فیلمش با عنوان سرزمین خون و عسل (LAND OF BEAUTY & HONEY) در فوریه ۲۰۱۲ میلادی بر تن کرد)

طرحی فوق العاده از کالکشن مدل های لباس ماکسی آنجلینا جولی

(در این تصویر، طرحی فوق العاده از کالکشن مدل های لباس آنجلینا جولی که نسبتا بلند هست شاهد هستیم که طرح جذاب از آتلیه ورساچه را به نمایش می گذارد. بخشی از پیراهن در قسمت مفصل ران گره خورده و ترکیب متفاوتی را خلق می کند. این مدل را در فرش قرمز جشنواره کن در سال ۲۰۱۱ میلادی به تن کرد)

لباس مجلسی بلند به نسبت ساده آنجلینا جولی

(در این لباس مجلسی ماکسی به نسبت ساده، آنجلینا جولی را در لباسی آستین بلند متقاطع با مدل مو باز شاهد هستیم که طرحی طلایی و خیره کننده از برند JENNY PACKHAM است. این پیراهن را در مراسم اکران فیلم سرزمین خون و عسل در برلین آلمان بر تن کرد)

لباس مجلسی مشکی بلند یقه V شکل آنجلینا جولی

(طرح لباس مجلسی مشکی ماکسی یقه V شکل آنجلینا جولی را شاهد هستیم که طرح جذابی در شانه آن به کار رفته است و مدلی از برند VERSACE را به نمایش می گذارد. او این مدل جذاب را در نمایش فیلم خود (سرزمین خون و عسل) در سارایوو در فوریه ۲۰۱۲ میلادی به نمایش گذاشت)

لباس ساده بلند پوشیده از مدل های لباس آنجلینا جولی

(از مدل های لباس آنجلینا جولی که بسیار ساده بلند پوشیده است مشاهده میکنید که طرحی از RALPH & RUSSO را به نمایش می گذارد. وی این پیراهن را در سال ۲۰۱۲ میلادی در CINEMA PEACE GALA به نمایش گذاشت)

لباس برند ورساچه آنجلینا جولی

(در این مدل چند طرح و دو رنگ (VELVET SKIRT) از برند ورساچه آنجلینا جولی را شاهد هستیم که با زیور آلات سواروسکی اتریش ست شده است. او این طرح را در اکران فیلم توریست در دسامبر ۲۰۱۰ میلادی در پایتخت اسپانیا بر تن کرد)

آنجلینا جولی را در یک لباس مشکی ابریشمی نسبتا بلند

(در این تصویر ، آنجلینا جولی را در یک پیراهن  مشکی ابریشمی نسبتا بلند از برند MIGUELINA مشاهده میکنیم که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای اکران فیلم THE LADY در جشنواره فیلم برلین بر تن داشت)

لباس ماکسی مشکی آنجلینا جولی

(در این طرح ، لباس فاخر مشکی با آستین های بلند از آنجلینا جولی را شاهد هستیم که توسط مایکل کورس (MICHAEL KORS) طراحی شد. او این  را در سال ۲۰۱۲ میلادی جهت شرکت در مراسم GUILD AWARD بر تن داشت)

مدل های لباس آنجلینا جولی که مجلسی ساده و بلند است

(از مدل های لباس آنجلینا جولی که مجلسی ساده و بلند است را شاهد هستیم که طرحی از برند SIGNATURE VIVIENNE WESTWOOD COUTURE را بر تن کرده است و در جشنواره فیلم تورنتو در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی به دلیل نمایش فیلم مانی بال براد پیت (همسر سابق آنجلینا جولی) شرکت کرده بود)

400

(در این طرح لباس جذاب به نسبت ساده با مدل مهار گردنی (halter neck) صورتی رنگ ملایم را شاهد هستیم که توسط ELIE SAAB طراحی شده بود. او این مدل را درمراسم PSIFF AWARS در ژانویه ۲۰۱۲ میلادی رونمایی کرد)

کیف دستی آنجلینا طرح ابریشمی کرم رنگ بلند و مجلسی

(از نظر برخی منتقدان و طراحان مد و لباس به خصوص فشن بلاگرها، این طرح ابریشمی کرم رنگ بلند و مجلسی آنجلینا جولی که توسط ورساچه طراحی شده بود یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب لباس مجلسی بلند و فوق العاده شیک بانوان جوان است. به تناسب رنگ تگه بالایی پیراهن با رنگ کیف دستی آنجلینا و خوش رنگی رژ او توجه کنید که چگونه اکسسوری های کوچک توانسته، شکوه این مدل زیبا را حفظ کند. او این طرح فاخر را در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۲ میلادی بر تن کرد)

لباس مشکی رنگ ساده بلندی از آنجلینا جولی

(در این تصویر، شاهد لباس مشکی رنگ ساده بلندی از آنجلینا جولی هستیم که توسط رومونا کوزا (ROMONA KEVEZA) طراحی شده است. از مدل های پیراهن آنجلینا جولی که در اکران عمومی فیلم سرزمین خون و عسل در لس آنجلس به نمایش گذاشت)

لباس سبز رنگ کریستالی آنجلینا جولی

(تصویر پیراهن سبز رنگ کریستالی آنجلینا جولی که طرحی فوق العاده از ورساچه را به نمایش می گذارد. این طرح را در گلدن گلوب ۲۰۱۱ به نمایش گذاشت)

لباس کرم رنگ پشمی آنجلینا جولی

(در این تصویر، لباس کرم رنگ پشمی آنجلینا جولی را مشاهده میکنید که طرح دیگری از خانه مد آتلیر ورساچه بوده و در اکران فیلم معروف توریست در نیویورک بر تن داشت)

لباس قرمز بلند مجلسی از آنجلینا جولی

(در این تصویر ، شاهد لباس قرمز ماکسی مجلسی از آنجلینا جولی هستیم که مدل یک شانه را به نمایش گذاشته و کاری از JENNY PACKHAM طراح مد آمریکایی است. این مدل را در زمان اکران فیلم درخت زندگی در لس آنجلس رونمایی کرد)

لباسی صورتی و تیره بلند آنجلینا جولی

(در این تصویر، شاهد لباسی صورتی چرک ماکسی آنجلینا جولی ، هنرپیشه سرشناس هالیوود هستیم که توسط آماندا واکلی (AMNADA WAKELEY) طراحی شده است. این مدل را در اکران فیلم سالت (salt) در لندن بر تن داشت)

همراهان گرامی

اگر قصد طراحی و دوخت مدل ماکسی مجلسی و هم چنین سفارش طراحی لباس ماکسی دارید، حتما از یک استالیست/طراح مد و لباس، مشورت گرفته تا گزینه مطلوبی متناسب با قد و وزن و میمیک چهره و رنگ پوست به شما پیشنهاد شود.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا