لوازم آرایش

آموزش ۳۰ نوع طراحی ناخن جذاب و رنگارنگ با نکات کاربردی

طراحی ناخن

طراحی ناخن برای بانوان به خصوص دختران شیک پوش و مشکل پسند، یکی از دغدغه های هفتگی است که به خصوص در نزدیکی دورهمی ها و مراسم ویژه، همواره دل مشغولی را برای آنان به ارمغان می اورد. همواره ست کردن رنگ لاک ناخن با کیف و کفش و لباس مجلسی و اسپرت، موضوعی است که اهمیت روانشناسی رنگ و استفاده از استالیست ها  را در طراحی مد و لباس بانوان لاکچری گرد نشان می دهد. در گفتار امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۳۰ نوع جذاب و هیجان انگیز طراحی ناخن شیک و ساده آشنا می کند که با ۲۳ راهنمای کاربردی در فرآیند طراحی ناخن نیز همراه شده  است.

با ما همراه باشید.

لاک های زیبا برای بانوان زیبا

ناخن ها و طراحی آن ها، هم چون اکسسوری ها، مکمل استایل بوده و استایلیست،  یکی از چیزهایی که در  طراحی مد بانوان خیلی  به آن توجه می کنید، همین  موضوع است. هنر طراحی ناخن (NAIL  POLISH DESIGN) همواره  مورد نظر و علاقه بانوان شیک پوش است. چه کسی  هست که دوست نداشته  باشد تا شکوه و زیبایی خیره کننده  به طراحی استایل او اضافه نشود؟

اگر از رنگ خسته  کننده و کلاسیک ناخن های خود دلزده شده اید و قصد دارید چیزی جالب و هیجان انگیز را تجربه کنید، این گفتار امروز لوکس تهران را به خوبی مطالعه کنید که شما را با ۳۰ طرح دلپذیر  و جوان پسند طراحی ناخن شیک و رنگارنگ آشنا می کند. این ۳۰ شکل، تقریبا پاسخگوی  هر نوع سلیقه  بانوان مشکل پسند است که می تواند با حال و هوای طراحی استایل ان ها هماهنگ باشد. سعی کردیم روش طراحی ناخن را در  هر  قسمت به زبان ساده توضیح بدهیم که شما بتوانید این روش  ها را با کم ترین وسایل در منزل هم انجام  داده و از  صرف هزینه  های  زیاد  برای مراجعه به مزون ها و آرایشگاه ها بی نیاز  شوید.

طراحی های ساده ناخن برای مبتدیان و علاقمندان به هنر طراحی ناخن

طراحی ناخن به رنگ شعله های سفید و نارنجی

طراحی ناخن به رنگ شعله های سفید و نارنجی

سفید و نارنجی دو رنگ دوست داشتنی برای طراحی ناخن فانتزی است. هر چیزی که به هنر طراحی این مدل ناخن مربوط می شود، زنده و جوان به نظر می رسد. ترکیب رنگی سفید و نارنجی عالی بوده و می تواند به عنوان یک ظاهر  عالی برای به خصوص در بهار و تابستان، مکمل تیپ های اسپرت و حتی مجلسی  شود. البته  شما می توانید از  رنگ ثالث  برای اضاقه  شدن به این ترکیب استفاده  کنید که متناسب  با طراحی استایل شما باشد.  برای  انجام این طراحی، به موارد زیر نیاز دارید:

  • لاک سفید، سیاه، نارنجی،  زرد
  • نوارهای طراحی ناخن

برای طراحی ناخن به این سبک، می بایست ۲ بار  لاک سفید را بر روی ناخن خود پوشش داده  تا رنگ زمینه  فراهم شود.  سپس  نوارها را به شکل مورب از هم دیگر قرار داده و با لاک زرد آن را پوشش دهید. حالا نوار دیگر را به شکل عمودی در مرکز ناخن قرار داده و رنگ لاک نارنجی را در سمتی دیگر استفاده نمایید. سعی کنید،‌ نوار ها را همان طور که در شکل مشاهده می کنید قرار داده و رنگ مشکی را در پایین کار استفاده کنید.

اکنون وقت آن است که از یک لاک براق کننده  به محل ناخن زده که شکل آن کامل و زیبا شود.

طراحی ناخن با  گل های صورتی بنفش

طراحی ناخن با گل های صورتی بنفش

صورتی و بنفش، ترکیب رنگ دوست داشتنی به خصوص  برای بانوان نوجوانان و جوانان بوده  که مکمل مطلوبی برای تیپ های بهاره و تابستانی به شمار می رود. به نظر شما این طراحی ناخن زیبا نیست؟ ترکیب صورتی و بنفش همان طور که مشاهده می کنید، مسرت بخش است و اساسا این حس را به  شما القا می کند که شما در ناخن های خود، بهار را احساس خواهید کرد.  چرا که رنگ گل های بهاری هم، صورتی و بنفش است.

بنفش، رنگ  سال  ۲۰۱۸ میلادی  است و بسیار  امسال از این رنگ در طراحی مد سلبریتی ها تا استایل های کژوال فعالان مد و لباس استفاده  می شود. شما می توانید تنها در چند مرحله طراحی ناخن صورتی و بنفش را در اختیار داشته باشید و گزینه خوبی برای روزهای کسل  کننده باشد.  چیزهایی که برای این نوع طراحی ناخن نیاز  خواهید داشت عبارتند از :‌

  • لاک سفید، صورتی، بنفش
  • برس نازک طراحی ناخن (قلم موی طراحی)

شیوه  کار به این صورت است که هم چون روش  قبلی، کار خود را با دو بار استفاده از لاک سفید برای پوشش دهی سطح ناخن آغاز کنید. با استفاده از یک برس نازک، گل هایی با لاک رنگ صورتی روی ناخن ایجاد کرده  و سپس از لاک رنگ بنفش استفاده کنید تا زیبایی بیش تری به  گل های صورتی  بدهید. در مرحله پایانی، از  براق  کننده  استفاده کنید. حتما در نظر داشته  باشید که در فرآیند طراحی ناخن ، همان طور که در توصیه های ۲۳ گانه  پایان گفتار هم اشاره کردیم، صبور باشید تا وقتی هر رنگ لاک خشک می شود، از رنگ لاک دیگر استفاده  کنید.

شما می توانید شکل دیگری نیز به گل ها بدهید و یا این که گل ناخن را با گل تزیین کنید، به جای انکه فقط گل ها در یک گوشه  باشند. هم چنین می توانید از رنگ های روشن دیگر  هم بر  روی سطح بهره مند شوید.

طراحی ناخن به شکل رنگ پاشی

طراحی ناخن به شکل رنگ پاشی

یکی از روش های ساده و فانتزی  برای  طراحی ناخن همین روش است. شما می  توانید از  ناخن های  خود هم چون یک بوم نقاشی استفاده کنید و مقداری رنگ روی آن پاشیده تا حالت فوق العاده حاصل شود. خیلی هنری نیست؟ چیزهایی که برای این طرح  نیاز دارید به  شرح زیر است:‌

  • لاک سفید، آبی، بنفش، صورتی
  • قلم مو طراحی ناخن زاویه دار

توجه کنید که شما از هر رنگی می توانید استفاده نمایید و این به انتخاب خودتان بستگی دارد. کلیه  رنگ ها  قطعا ترکیب فوق العاده ای روی ناخن شما به ارمغان خواهد آورد. روش کار به این صورت است که ابتدا هم چون فرآیند های قبلی، از لاک سفید به عنوان زمینه کار استفاده کنید و ۲ بار سطح را بپوشانید.

وقتی پوشش کامل شد، قلم مو را در لاک آبی فرو کرده و با استفاده  از انگشت  شست،  رنگ را بر  روی ناخن های خود بپاشید. همین کار را در مورد هر رنگ انجام داده تا به ظاهر مورد نظر خود برسید. روی آن را با برق پوشش دهید. حالا  ناخن های شما هم چون یک اثر هنری، جذاب به نظر می رسد.

طراحی ناخن ابرهای رنگی

طراحی ناخن ابرهای رنگی

این طراحی بسیار دوست داشتنی است. رنگارنگ ، راحت، درخشان  و بی نهایت دوست داشتنی و زیبا. ما فقط با ناخن انگشت حلقه کار داریم و بقیه ناخن ها به  رنگ آبی فیروزه  ای متمایل به سبز رنگ خواهد شد. این  طراحی برای بهار و تابستان بهترین است. روش کار به این صورت است که شما  تمام ناخن  های  خود را به رنگ آبی فیروزه ای متمایل به سبز در می آورید به  جز انگشتی که حلقه  در آن می کنید. از رنگ صورتی برای ناخن انگشت حلقه  استفاده می کنید.

حال از یک قلمو برای کشیدن ابر ها استفاده کنید.  با رنگ لاک آبی روشن شروع کرده و خط های عمودی بکشید.  همان طور که در شکل بالا مشاهده می کنید.  هنگامی که لاک خشک شد،  از رنگ لاک آبی فیروزه ای متمایل به سبز برای ایجاد ابرهای بیش تر در بالای سطح آبی روشن استفاده  نمایید. براق کننده در پایان کار  روی ناخن بکشید تا در نهایت ، طرحی دوست داشتنی و دلفریب را روی ناخن خود به ارمغان آورید.

طراحی ناخن زرد و صورتی مورب

طراحی ناخن زرد و صورتی مورب

این طراحی ناخن رنگارنگ، چشم ها را نوازش می دهد.  شیک، جذاب و البته  جوان پسند می باشد. هر  از گاهی می  توانید طراحی ناخن زرد و صورتی مورب را روی  ناخن ایجاد کنید. چیزهایی  که برای این طراحی نیاز  دارید به  شرح زیر است:‌

  • لاک صورتی متمایل به بنفش، زرد، هلویی
  • نوارهای طراحی ناخن
  • براق کننده

در ابتدای کار می بایست ناخن های خود را به رنگ لاک زرد در بیاورید. قسمت نیمه پایینی را به  رنگ لاک  هلویی  در اورده  و سپس حالت مورب  در وسط ناخن ایجاد کنید. همین طرح را با لاک صورتی  متمایل به بنفش تکرار کنید. در پایان  این فرآیند، از براق  کننده  برای جلا و درخشش کار استفاده کنید و نظاره گر طرحی  دوست داشتنی باشید.

طراحی ناخن با سلفون

طراحی ناخن با سلفون

یکی  از روش  های جالب و آسان و ارزان طراحی ناخن ، طراحی ناخن با استفاده  از سلفون است. این  ترکیب ناب  آبی روشن  و طلایی، همیشه محسور کننده به نظر  می رسد. می  توانید به طور عادی  در روزهای معمولی آن را روی ناخن زده  و یا در یک مراسم  خاص  با لباس رنگ طلایی خود از آن استفاده  کنید. ما در این جا از سلفون  استفاده می کنیم که در  آشپزخانه همه پیدا می شود و بتوانیم بافت بی نظیر  به ناخن بدهیم.

چیزهایی که لازم  خواهید داشت عبارتند از:‌

  • لاک آبی روشن
  • سلفون
  • لاک طلایی،
  • براق کننده

روش کار  به این صورت است که می  بایست  دو بار رنگ لاک طلایی را روی ناخن های خود زده  تا پوشش کامل  پیدا کند. هنگامی  که خشک  شد، پوشش  لاک آبی را روی  طلایی استفاده کنید. در حالی که لاک هنوز  خیس است، سلفون مچاله  شده  را  آهسته  روی  ناخن خود بزنید. درخواهید یافت که رنگ لاک طلایی از  زیر آبی  بیرون می زند و کارتان را با زدن لاک  براق کننده  بر  روی ناخن تمام کنید. ما حصل کار،‌ آن چیزی است که در  عکس بالا مشاهده می کنید.

طراحی ناخن به شکل درجه نظامی سفید مینیمال  (طراحی  با اشکال  ساده)

طراحی ناخن به شکل درجه نظامی سفید مینیمال

طراحی مینیمال برای ساده پسند ها  انتخاب مطلوبی به  نظر می رسد و خیلی هم  شیک است. درست کردن آن نیز سخت نیست. تماما سفید بوده و هر چیزی که تماما سفید است، نا خودآگاه فوق العاده می شود. موافقید؟ چیزهایی که لازم دارید به این شرح است:‌

  • لاک سفید
  • نوارهای نازک
  • براق کننده

روش کار به این صورت است که کار را با قرار دادن نوارها روی ناخن خود و ساخت  ۳ تا V آغاز فرمایید. از رنگ سفید در نوک ناخن استفاده کنید. در پایان از  براق کننده ناخن استفاده کرده تا جلا و درخشندگی کار حفظ  شود. این ترکیب را همان طور که در شکل  بالا مشاهده می فرمایید، با تیپ های مختلف میتوان ست کرد.

طراحی ناخن سرخپوستی راه راه

طراحی ناخن سرخپوستی راه راه

برای افرادی که به دنبال طرح های عجیب و غریب هستند، این روش را توصیه می کنیم. این طراحی ممکن است پیچیده به نظر برسد. اما ما آن را فقط به چند مرحله تقسیم کرده  و آسان کرده  ایم و شما می توانید به  راحتی آن را در خانه  اجرا کنید. به همین آسانی که در ادامه برایتان توضیح  می دهیم.  آیا این زیبا ترین  طرحی نیست که تا کنون مشاهده کردید؟ به هر حال ترکیب رنگ، عالی و مجذوب  کننده به  نظر می رسد.

چیزهایی که لازم  دارید به این شرح  است:‌

  • لاک سفید، سیاه،  صورتی، طلایی
  • قلم مو نازک
  • نوارهای نازک ناخن

روش  کار به  این صورت است که رنگ زمینه  را سفید کرده و هنگامی که کاملا خشک شد، از  نوارهای ناخن استفاده کرده تا  راه راه های طلایی با لاک طلایی روی آن ایجاد کنید. سپس راه راه های صورتی  پدید آورید. از همین روش  استفاده  کرده و راه راه های سیاه رنگ ایجاد نمایید. با استفاده  از یک قلم مو نازک، طرح های سرخ  پوستی  همان طور که در شکل مشاهده می کنید روی سطح ایجاد می شود.

کار خود را با قرار  دادن مثلث هایی در وسط تمام کنید. از براق کننده در اتمام فرآیند استفاده کرده که برای درخشندگی طرح، مطلوب به نظر می رسد.

طراحی ناخن آمبر صورتی

طراحی ناخن آمبر صورتی

یک طیف رنگی صورتی برای ایجاد این طراحی صورتی لازم خواهد بود. آیا به نظر دلربا نیست؟ همین روش را می توانید برای هر رنگ که دوست دارید انجام دهید. این یک روش شاده بوده و تنها در چند مرحله انجام می شود. چیزهایی که نیاز  دارید به  این شرح  است:

  • لاک هلویی روشن، صورتی،
  • خلال های دندان
  • اسفنج

روش کار به این صورت است که ابتدا از لاک هلویی  روشن استفاده کنید. با استفاده  از  یک خلال  دندان، خیلی  آرام،  رنگ ها را با هم  مخلوط کنید.  رنگ های مخلوط  شده را به آرامی به  اسفنج بمالید. حال، اسفنج را به  آرامی روی  ناخن بکشید. از برق برای درخشندگی کار استفاده  کنید. این روش آسان را در هر جا می توانید به  راحتی  انجام دهید.

طراحی ناخن اکلیلی طلایی  (GOLD GLITTER)

طراحی ناخن اکلیلی طلایی

اکلیل در طراحی ، کاربرد زیادی دارد. طرحی ترغیب کننده و مجلل که برای روزهایی که می خواهید استایل جذاب  و شیک داشته باشید، قابل استفاده خواهد بود. روشی آسان دارد. اگر چه پاک کردن آن از سطح ناخن ، کمی سخت به نظر می رسد.

چیزهایی  که لازم  دارید به  این شرح است:‌

  • لاک طلایی، سیاه، صورتی
  • یک قلم مو نازک
  • ابزار نقطه گذاری

روش کار به این صورت است که دو بار  پوشش  طلایی-اکلیلی به سطح بدهید. سپس،‌ نقطه های صورتی در گوشه ها با ابزار نقطه گذاری ایجاد کنید.  به طور متناوب، دور نقطه های صورتی را با لاک سیاه دور گیری کنید. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید. در پایان، از برق استفاده فرمایید.

طراحی ناخن خاکستری دودی  (SMOKY GREY)

طراحی ناخن خاکستری دودی (SMOKY GREY)

این طرح، بسیار تیره و زیبا به نظر  می رسد حتما یک بار امتحان کنید.  چیزهایی که لازم دارید عبارتند از:‌

  • لاک خاکستری دودی
  • برق ناخن
  • اکلیل
  • قلم مو

روش کار به این صورت که است که ناخن های خود را با استفاده از لاک خاکستری دودی پوشش  داده  و سپس  در یک سطح تمیز، رنگ لاک خود را با مقداری اکلیل مخلوط کنید.  البته  می توانید از اکلیل کاردستی بچه ها نیز  استفاده  کنید. سپس با استفاده  از یک قلم مو، آن را در انتهای سطح،‌ همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید،‌ استفاده کرده و در نهایت، از برق  استفاده  کرده  تا رنگ ناخن شما ثابت بماند.

طراحی ناخن طلایی شکلاتی

طراحی ناخن طلایی شکلاتی

این طرح، در زمره شیک ترین طرح هایی است که در  این گفتار لوکس تهران ارائه می  کنیم. رنگ قهوه ای زیبا که به نظر فوق العاده  می آید.  چیزهایی  که برای این طراحی شگفت انگیز نیاز دارید عبارتند از:‌

  • لاک قهوه ای شکلاتی
  • نوار چسب
  • لاک طلایی

روش کار به این صورت است که ابتدا می بایست رنگ لاک قهوه ای شکلاتی را به عنوان زمینه‌، دو بار  روی ناخن های  خود بزنید. نوار چسب را به شکل مورب در وسط ناخن قرار داده  تا این که شکل مثلث به خود بگیرد. همان طور که در شکل بالا مشاهده می کنید. اکنون، لاک طلایی را در منطقه مثلث شکل بزنید و در پایان از  برق استفاده  کنید. نتیجه کار احتمالا نظر خیلی ها را به خود جلب کند.

طراحی ناخن با برگ های شبدر

طراحی ناخن با برگ های شبدر

یکی از طراحی های آسان،  طراحی به  سبک گیاه  شبدر است. در  این طرح،  ما عاشق زرد خیلی کمرنگ و سبز کامبو هستیم.  اهمیت طرح ۴  برگ شبدر  در این است که  برایتان شانس می آورد. این خودش دلیل خوبی  است که آن را امتحان کنید.  موافقید؟

چیزهایی که لازم دارید عبارتند از:‌

  • لاک زرد کم رنگ، سبز
  • قلم مو نازک

روش کار به این صورت است که ابتدا زرد کم رنگ را به عنوان زمینه کار به ناخن ها بزنید.  سپس از یک قلم مو نازک  استفاده کرده و قلب هایی را همان طور که در عکس مشاهده می کنید با لاک سبز روی سطح بکشید. یک خط کوچک در قلب ها ایجاد کنید و در  پایان  کار،  برای درخشندگی بیش تر، از برق استفاده  فرمایید تا طرح  مورد نظر، عالی به نظر برسند.

طراحی ناخن آبی با دو تناژ رنگی

طراحی ناخن آبی با دو تناژ رنگی

این طراحی هم سخت به نظر نمی رسد و آسان  است. ظاهر  زیبا و شیک داشته و می توانید از  هر دو  رنگی که دوست دارید استفاده کنید.  چیزهایی که لازم  دارید به شرح زیر است:‌

  • لاک آبی روشن
  • لاک آبی اکلیل دار
  • نوارهای ناخن

روش  کار به این صورت است  که کار را با زدن دو بار لاک آبی روشن آغاز  کنید. نوارهای ناخن را به شکل مورب روی سطح قرار دهید. لاک آبی را اکلیل دار بزنید. سپس از برق  استفاده  کرده و پایان کار را تماشا کنید.

طراحی ناخن های به طرح دشت های توت فرنگی

طراحی ناخن های به طرح دشت های توت فرنگی

آیا شما هم عاشق رنگ شاد قرمز هستید؟ آیا از رنگ قرمز کلاسیک خسته شدید؟ طرح متفاوتی را با این  شیوه به شکل توت فرنگی می توانید تجربه کنید. این طرح، فوق العاده تازه  و جذاب به  نظر  می رسد و به عنوان ظاهر جالب  تابستانی می توان از ان بهره  برد. چیزهایی  که لازم دارید به این شرح است:‌

  • لاک قرمز
  • لاک سبز رنگ
  • لاک سبزروشن
  • سایه زردخیلی کم رنگ یا لاک سفید رنگ

روش کار به  این صورت است که ابتدا از دو بار پوشش  رنگ لاک  قرمز برای زمینه  استفاده  کنید. با استفاده  از  یک قلم مو  نازک، نقطه هایی روی  سطح بگذارید.  هم با لاک رنگ سفید و هم با سایه زرد خیلی کم رنگ می توانید این کار را انجام دهید. در پایین ، سر توت فرنگی را با استفاده  از لاک سبز تیره  با یک قلم موی نازک بکشید. برای این که یک جلوه  سه  بعدی داشته باشید، لاک سبز پر رنگ را با لاک سبز کم رنگ تر،‌  بپوشانید. این به سرعت باعث به چشم آمدن رنگ ها و جلوه آن خواهد شد. در انتها نیز از برق استفاده کنید.

طراحی ناخن با آبی سرمه ای

طراحی ناخن با آبی سرمه ای

این یک طراحی فریبنده و مناسب برای زمان هایی است که بخواهید کمی طرح اسپرت شیطنت آمیز داشته  باشید! این طرح به اندازه کافی اکلیل دارد. شما قادر  هستید با رنگ هایی که دوست دارید، این طرح  را متنوع کنید. چیزهایی که لازم  دارید به این شرح است:‌

  • لاک آبی پر رنگ
  • لاک آبی اکلیل دار
  • لاک مشکی
  • سنگ های مصنوعی براق (اختیاری)

روش کار به این صورت است که کار را با لاک آبی اکلیل دار شروع کنید. لاک زدن را از پایین به بالا انجام دهید و سعی کنید سطح صاف و یکنواخت ایجاد شود. با استفاده از یک قلم مو نازک، خط هایی با لاک مشکی ایجاد کنید. از رنگ لاک آبی پر رنگ برای رنگ کردن بقیه  سطح استفاده  کنید. در پایان کار، لاک براق کننده بزنید.

طراحی ناخن ولنتاین

طراحی ناخن ولنتاین

این طراحی ولنتاین، با نقطه گذاشتن ایجاد می شود.  البته  نه نقطه های زیاد. فقط در اندازه ای که کافی باشد. اگر حوصله گذاشتن قلب های صورتی روی سطح را دارید از این طرح استفاده  کنید. چیزهایی که لازم دارید به این  شرح است:‌

  • لاک صورتی (۳ سایه  رنگ صورتی  همان طور که در عکس مشاهده می فرمایید)
  • ابزار نقطه  گذاری
  • خلال دندان

روش  کار به این صورت است که می توانید کار را با زدن لاک صورتی رنگ روشن شروع کنید. با استفاده از ابزار نقطه گذاری، شکل قلب ایجاد نمایید. با استفاده از خلال دندان، خط هایی با لاک صورتی تیره تر دور قلب ها بکشید. در پایان کار نیز از برق استفاده  کرده تا درخشندگی این طرح افزایش یابد.

طراحی ناخن به شکل ابرهای سه تایی

طراحی ناخن به شکل ابرهای سه تایی

اگر می خواهید از مانیکور فرنچ همیشگی خود رها شوید و طراحی جدیدی در مانیکو را تجربه  کرده و مکملی برای تیپ اسپرت خود پیدا کنید، این طرح مخصوص چنین انتظاری خواهد بود. این طرح، رنگ صورتی بسیار کم رنگ در زمینه خود دارد و تنها چند سایه پاستیلی با  لاک  روی آن استفاده می شود. چیزهایی  که نیاز دارید به این شرح است:‌

  • لاک صورتی بسیار کم رنگ
  • لاک سفید
  • لاک آبی کم رنگ
  • لاک نارنجی پاستیلی

روش کار  به این صورت است که سطح را با استفاده از صورتی رنگ پریده و بسیار کم رنگ بپوشانید. برای ایجاد ابرها، از یک قلم مو استفاده کرده  و با لاک آبی روشن با خطوط افقی همان طور که در  عکس بالا مشاهده می کنید، طرح ابر را در بیاورید. حال، این عمل را با لاک نارنجی و سفید رنگ هم  تکرار کنید. در  پایان  برای فیکس شدن و درخشندگی کار، براق کننده مثل همیشه، فراموش نکنید.

طراحی ناخن پولکی

طراحی ناخن پولکی

این طراحی به رنگ سبز دریایی، آسان است. با ناخن های کوتاه هم زیبا تر به نظر می آید. رنگ سر زنده ای است که سبب درخشندگی فوق العاده خواهد شد. رنگ آن بسیار روشن بوده و با نقطه هایی که از  بالای سطح با آن ها  بازی کرده و سایه  های مختلف لاک را ایجاد می کنید، طرح پولکی ایجاد می شود. چیزهایی که برای این نوع طراحی  نیاز دارید به این ترتیب است:‌

  • لاک سبز دریایی
  • لاک بژ
  • لاک سفید
  • لاک بنفش
  • لاک آبی
  • قلم مو نازک

برای پولک ها نیاز است  از سایه  های دیگر هم در حد لزوم استفاده شود. روش کار به این صورت است  که کار را با دو بار پوشش دادن سطح با لاک سبز دریایی  آغاز کنید. از یک قلم مو استفاده کرده  و از  بالای ناخن خود شروع به  کار کنید.  همین طور که پیش می روید، نقطه هایی کنار هم قرار دهید. همین طور ادامه  دهید و  نقطه  بگذارید تا به پایین  سطح برسید. پایان کار هم که احتمالا می دانید از چه چیزی باید استفاده کرد؟!

آیا این روش آسانی نیست؟ این  طرح اتفاقا برای دختران تنبل توصیه می شود که حوصله هیچ چیز با جزییات را ندارند و دنبال یک روش  جالب هستند.

طراحی ناخن با دایره هایی به رنگ سنبل (بنفش کم رنگ)

طراحی ناخن با دایره هایی به رنگ سنبل

این طرح با نمک، از  بنفش کم رنگ و خاکستری بسیار  روشن با هم  دیگر سود می برد و رنگ کامبو بسیار عالی  را خلق می کند. سریعا قادر خواهید بود که دست های خود را با این  طرح، جلایی تازه  ببخشید. در بهار یا تابستان و یا یک روز آبی بارانی آن ها را به رخ بکشید. چیزهایی  که لازم دارید به این شرح است:

  • لاک بنفش کم رنگ
  • لاک خاکستری بسیار روشن
  • برچسب های ناخن دایره ای شکل

۲۳ نکته ساده در طراحی ناخن

عمل  NAIL POLISH، به خصوص  با آموزش فرآیند های ۲۳ گانه که در بالا به آن اشاره  شد، کاری سخت به نظر می رسد. اما اگر شما یکی از ابتدایی ترین اصول طراحی مد و لباس که آن صبر و بردباری  است را در نظر داشته باشید، بازدهی  خوبی برایتان به  ارمغان خواهد آمد. در موضوع طراحی ناخن نیز صبر و بردباری  بسیار اهمیت دارد. چرا که شما با رنگ سر و کار دارید و نوک انگشتان دست و پا همواره از جمله نقاط  بدن است که در بازه دید  مخاطب  قرار می گیرد.

  1. دوش ممنوع: همواره پس از مانیکو و پدیکور از دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید. آب داغ، هم چون نوشیدن آب سرد، دشمن سلامتی انسان است. چرا که موها و پوست شما را با آسیب می زند. گرما و رطوبت زیاد، رنگ لاک و کیفیت ان را تخریب کرده  و سبب شل  شدگی مواد و احتمالا آسیب رسیدن به لباس  شما می شود. تا ۲ ساعت پس از لاک  زدن از دوش گرفتن اجتناب  کنید. مگر آنکه دستان خود را به خوبی بپوشانید.
  2. خواب ممنوع: گریمور ها توصیه می کنند که برای حفظ قوام رنگ لاک، از  خوابیدن فوری  پس از  لاک زدن خودداری کرده و به جای این کار، دستان خود را زیر آب سرد کم فشار قرار  دهید تا رنگ به  خورد سطح ناخن برود.

طراحی ناخن اکلیلی گلدار

  1. لاک بی رنگ: لاک  های  بی رنگ سبب  می شود تا جلای  رنگ لاک شما افزایش پیدا کرده  و جذابیت بیشتری  داشته باشد  و لایه  پوششی  آن، سبب تعویق  رنگ پریدگی رنگ لاک خواهد شد.
  2. رنگ پایه: همواره توجه کنید که فرآیند لاک زدن به خصوص  در روش  های  ۳۰ گانه ای که در این گفتار لوکس تهران ارائه کردیم،‌ به این صورت است که می بایست ابتدا از رنگ لاک پایه  برای طراحی استفاده کنید تا همچون فونداسیون آرایشی، سطح طراحی و آرایش  را آماده کند.
  3. لاک های چند لایه: بعضا بانوان جوان از این که رنگ لاک های متعدد آن ها کم رنگ می شود شکایت می کنند. گاها این موضوع به رنگ و کیفیت فرمولاسیون لاک ارتباطی ندارد. به حوصله  شما ریط پیدا می کند که اجازه بدهید سطح لاک  اول به  طور کامل خشک شود و سپس نسبت به لاک بعدی  اقدام کنید.

طراحی ناخن پلنگی

  1. لاک های قدیمی: لاک هم مانند ریمل، سایه  چشم، کرم پودر، سرم و برنزه  کننده، تاریخ مصرف دارد. اگر لاکی خریداری کردید که تاریخ مصرف ندارد، از خرید آن خودداری کنید چرا که آسیب های زیادی به بهداشت پوست می زند. لاک  قدیمی را دور بیاندازید و محتویاتش  را هم پیش از  دور انداختن خالی کنید.
  2. مراقب استون باشید:‌ استون ها برای بانوانی که دوست دارند پوست و سطح NAIL آن ها همواره هیدراته باشد، گزینه نامناسبی به نظر  می رسد. استفاده  مداوم از استون ها سبب بروز لکه های سفید می شود. به  جای آن، از لاک پاک  کن ها استفاده کنید که انتخاب بهتری است. به خصوص برندهایی که فرمولاسیون غیر شیمایی دارند مثل ایوروشه. لاک پاک کن های بدون استون، سطح را کم تر خشک می کنند.

طراحی ناخن طرح گربه

  1. تقوت کننده :‌ اگر زیاد به دنبال  لاک زدن هستید، همواره از تقویت کننده ها استفاده کنید. به همین  منظور از لاک های سه در یک استفاده  کنید که تولوئن و دی  پی بی در  فرمولاسیون آن ها استفاده که برای  تقویت و بهداشت مفید خواهد بود. لاک هایی که در  فرمولاسیون آن از کافور استفاده  شده  مثل  شانل یا دیور هم  در نظر  داشته باشید.
  2. بزرگی ناخن ها: گاهی خانم  ها دوست دارند تا انگشتان آن ها بزرگ تر از اندازه  واقعی به نظر برسد. در این حال بهتر است که از لاک های اکلیلی و براق استفاده کنند. به همین  خاطر برای پاک کردن این لاک های سخت، از توپ های پنبه ای آغشته به استون استفاده کنید تا سطح از لاک پاکسازی شود.

طراحی ناخن تیز

  1. سوهان زدن: قبلا هم در مطالب آرایشی  لوکس تهران اشاره کردیم و این جا هم  تاکید می کنیم که برای کاهش آسیب رساندن به  سطح و شکنندگی آن، ناخن ها را در یک جهت سوهان بزنید  تا سطح آن دندانه دندانه نشود.

طراحی ناخن بنفش و سفید

  1. ریشه های اطراف:‌ هم برای آقایان و هم برای بانوان، ریشه هایی که روی  پوست انگشت  ایجاد می شود،  آزار دهنده  است. حتما از ناخن گیر استفاده کنید تا سطح آن ها پاک شود.  از کندن پوست جلوگیری کنید. از  روش های بهتری برای بزرگ نشان دادن مانیکور بهره  ببرید.
  2. تکان دادن لاک: از تکان دادن ظرف لاک مثل ظرف ریمل به صورت عمودی پرهیز  کنید تا موقع لاک زدن، حبابی روی آن ایجاد نشود.
  3. نگهداری لاک: نگهداری لاک مثل نگهداری عطر و نگهداری ریمل و نگهداری رژ لب و نگهداری کرم  پودر و نگهداری کرم برنزه کننده و نگهداری سرم و نگهداری فونداسیون، اصولی دارد. باید در جای خشک و خنک و تاریک نگهداشت و از دسترس کودکان خارج کنید.

طراحی ناخن طوسی گلدار

  1. لایه تثبیت کننده:‌ لایه تثبیت کننده برای تسریع خشک شدن سطح را در نظر داشته باشید.
  2. شکل های بادامی: انگشتانی که طرح بادامی دارد، هم  برای بانوان جوان و هم  مسن مطلوب است. برای بانوانی که علاقه  ای به بلند کردن ندارند  نیز گزینه خوبی خواهد بود.
  3. طرح های سفید رنگ: طراحی های سفید رنگ اگر چه جذاب است، اما چون کنتراست رنگ خاصی باید به آن در طراحی لباس ایجاد کنید و رنگ جذب کننده ای است، از نوع مات استفاده کرده تا ظاهر  شما را شیک تر و ملایم تر تداعی کند.

طراحی ناخن دورنگ

(طراحی دو رنگ)

  1. ناخن مصنوعی: برای بانوانی که پوست ضعیف و شکننده دارند استفاده از این نوع توصیه  می شود.
  2. طراحی برای تیپ ملایم: برای کسانی که از تناژ رنگ  های ملایم در طراحی  مد و لباس  استفاده  می کنند، استفاده از  پوشش  های رنگی محو مثل  گلبهی یا پوست پیازی گزینه خوبی خواهد بود.
  3. طراحی سه بعدی: اگر  دوست دارید تا انگشتان شماچشم نواز و خاص برای مراسم  خاص به نظر برسد، طرح سه بعدی را با اکسسوری های ریز  مثل نگین ها تزیین کنید.

طرح ناخن صورتی رنگ

(رنگ صورتی یکی از بهترین رنگ های برای  تیپ های اسپرت نیمه  اول سال است)

  1. طراحی بهاره و تابستانی:‌ رنگ آبی آسمانی یا طراحی با موج های ساحلی از جمله انتخاب مطلوب  برای بانوان با تیپ اسپرت در نیمه نخست سال  است.
  2. طراحی ناخن ساده: گاهی استفاده از نوار چسب های نقره ای در جذابیت آفرینی به انگشتان شما موثر است.

طرح ناخن گلدار

طرح ناخن پاستلی

  1. مانیکور فرنچ: برای بانوانی که علاقمند به فرم طراحی بادامی و کلاسیک هستند، مانیکور فرنچ باید در نظر گرفته شود.
  2. طرح پاستلی: طرح پاستیلی در طراحی، مناسب افرادی است که دوست دارند تیپ های اسپرت رنگارنگ به تن کنند. این فرم کنتراست رنگ جالبی برای استایل های تک رنگ مجلسی و شب ندارد.

همراهان گرامی

اگر با بررسی  ۳۰  طرح  بالا و نکته  های  ۲۳ گانه، با  پرسشی روبرو شدید، سوالات خود را کامنت کرده  و در اختیار کارشناسان لوکس تهران قرار  دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را با لوکس تهران تجربه کنید.

شما کدام یک از این  طرح ها را بیشتر دوست دارید؟

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا