استایل و مد بانوان

مدگردی با اما واتسون ، از جذاب ترین سلبریتی های جوان هالیوود

اما واتسون

اما واتسون ، هنرپیشه ۱۶۵ سانتی متری  متولد ۱۹۹۰ میلادی در پاریس، یکی از خوش استایل ترین و جذاب ترین سلبریتی های جوان هالیوود است که کلکسیون مد و لباس و جعبه جواهراتش، همواره در کانون توجه مد گراها و لاکچری گردها قرار دارد. مدل و هنرپیشه بریتانیایی، با ایفای نقش در سری فیلم های هری پاتر به شهرت رسید و هم بازی دانیل رد کلیف و روبرت گرینت شد.

او فعال حقوق زنان و یکی از سفرای صلح سازمان ملل به  شمار می رود. او چهره تبلیغاتی برند LANCOME است. گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی  لوکس  تهران شما را با کلکسیون کیف، کفش و لباس و اکسسوری های اما واتسون آشنا می کند.

با ما همراه باشید.

داستان اما واتسون : قربانی تجاوز جنسی

اما واتسون ، هنرپیشه جوان، دانش آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه BROWN  است. او هم  چنین  گواهینامه تدریس یوگا دارد. او یکی از مبارزان فعال در جنبش ضد خشونت علیه زنان است و از طرفداران هشتگ METTO  و TIMESUP به  شمار می رود که غوغایی با لباس های مشکی رنگ در گلدن گلوب و اسکار ۲۰۱۸ به پا کرد. او در گفتگو با NME گفته  بود که چندین بار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است و بر این موضوع تاکید کرد که در ۲۰ سال فعالیت  هنریش، هنریشه  های زن بسیاری را دیده است که قربانی تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

تتو اما واتسون روی دست راست

( تتو اما واتسون روی دست راست که هشتگ جنبش ضد خشونت علیه زنان موسوم  به  TIMESUP  درج شده است )

اما واتسون در کنار دنیل رادکلیف و روپرت گرینت

( اما واتسون در کنار دنیل رادکلیف و روپرت گرینت هنرپیشه های فیلم هری پاتر )

اما واتسون در کناردنیل رادکیف و روپرت گرینت در سکانسی از فیلم هری پاتر

( هنرپیشه جذاب هالیوود در کناردنیل رادکیف و روپرت گرینت در سکانسی از فیلم هری پاتر )

کودکی اما واتسون در کنار هنرپیشه های فیلم هری پاتر

( کودکی اما واتسون در کنار هنرپیشه های فیلم هری پاتر )

اما واتسون شبیه جاستین بیبر شد

( وقتی اما واتسون شبیه جاستین بیبر ، خواننده معروف کانادایی و دوست سابق سلنا گومز می شود )

اما واتسون و تام فلتون

( هنرپیشه جذاب هالیوود و تام فلتون )

اما واتسون و کریستین استورات

( اما واتسون و کریستین استورات شباهت زیادی به یکدیگر دارن )

 اما واتسون و کودکی درهری پاتر

( اما واتسون و کودکی درهری پاتر )

اما واتسون در فیلم سیندرلا

( اما واتسون در فیلم سیندرلا و فیلم دیو و دلبر )

درس هایی از طراحی استایل اما واتسون

در جشنواره مد که از اما واتسون در این گزارش در  ادامه مشاهده می  کنید، درخواهید یافت  که این هنرپیشه جوان  سینمای جهان، یکی از خوش سلیقه ترین هنرپیشه های مطرح  این روزها بوده  که همواره سعی کرده تا استایل دخترانه جذابش رادر  طراحی مد و لباس  حفظ کند. او  از گردن  بندها و گوشواره  های  بلند لاکچری پرهیز می کند  تا میمیک چهره دخترانه اش زیر  رگباری از الماس ها و زمردها  گم نشود.

یکی از مواردی  که در طراحی  استایل اما  واتسون باید در نظر داشت و الگویی برای طراحی  مد بانوان جوان قلمداد می شود، توجه اما واتسون به روانشناسی  رنگ و کنتراست  رنگ در طراحی استایل است. او همواره بلیزرهای  سفید یا مشکی  را با دامن یا شلوار متضاد ست می  کند و بعضا رنگ های جیغ یا تند را به صورت  تک رنگ استفاده می کند تا لباس خود را در تن ایشان به خوبی نمایش دهد.

با توجه به اینکه قد کوتاهی دارد، همواره سعی میکند از لباس های چهار خانه یا راه راه پرهیز کرده تا کوتاه به نظر  نیاید. انتخاب آرایش های ملایم این سفیر تبلیغاتی برند لانکوم این موضوع را به ما یادآوری می کند که برای جلوه بهتر لباس های مجلسی، بهتر است تم آرایش  تناسب خوبی  برای رنگ و نوع لباس و هم  چنین رنگ پوست  داشته باشد تا ترکیب  رنگ ها حفظ شود. موضوعی که در آرایش های ملایم و به  چشم می خورد.

حتما بخوانید : مدگردی با آن هاتاوی

طراحی استایل اما واتسون

او همواره برای کشیده تر  به نظر  رسیدن استایل  خود، از  لباس  های  تک  رنگ در استایل های  اسپرت  یا مجلسی بلند یا کوتاه  استفاده  می کند که نکته  مهم برای  بانوان قد کوتاه می باشد. تنوع برندهایی که در  ۷۰  مدل  از کلکسیون مد و لباس اما واتسون شاهد هستیم، نشان دهنده  این موضوع است که اما، یک فشن آیکون لاکچری  گرد بوده  و تلاش  دارد تا ده  ها برند لباس و کیف  و کفش  از والنتینو تا رالف لورن از  تام  فورد تا کریستین  لوبوتین را تست کند.

اما واتسون در طراحی تیپ

اصل نخست اما واتسون در طراحی تیپ، پرهیز  از اکسسوری های اضافی، مثل کلیپس  و هد بند و گردن  بند  های نقره ای جانی دپی! است که باعث شکیل به  نمایش در امدن استایل های دخترانه اش می شود. همان طور که مشاهده  می  کنید، اما به  استایل های  مردانه علاقه زیادی  نشان می دهد و این  به آن دلیل نیست که به استایل های زنانه  کم  توجه است. به هر حال تک رنگ پوشی افراطی او سبب شده تا همچون مردها، به کت  و شلوار مجلسی علاقه زیادی نشان دهد.

حتما بخوانید : مدگردی با آیشواریا رای

اما واتسون سفیر تبلیغاتی لانکوم

او علاقه  زیادی  به برند والنتینو، کوکو شانل و البته CK دارد و به دلیل انکه سفیر تبلیغاتی لانکوم به  شمار می رود، همواره یکی  از ۲۴ محصول عطر  و ده ها محصول آرایشی لانکوم مثل کرم پودر  لانکوم را  استفاده می کند.

فوتوشوت اما واتسون برای برند LANCOME

( فوتوشوت اما واتسون برای برند LANCOME )

جشنواره مد به روایت اما واتسون

اگر  می خواهید با کلکسیونی از مد و لباس این هنرپیشه جذاب هالیوود آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم  که توضیحاتی که زیر  هر عکس در  ادامه  آمده است  را بررسی کنید که شما را با برندها، نوع طراحی لباس، کنتراست  رنگ ها و هم  چنین مراسمی که در  سراسر جهان، اما واتسون در چند سال  اخیر نسبت به رونمایی  تیپ های مختلف اقدام  کرد آشنا می کند.

جشنواره مد به روایت اما واتسون

( وی در این لباس  مجلسی شیک  بدون آستین که با گردن  بندهای جذاب نقره ای نیز ترکیب  فاخری را به وجود آورده است، جامه مشکی رنگ از RALPH LAUREN  را بر تن ردهاست که در او را در مراسم پیش پارتی اسکار ۲۰۱۸ میلادی  مشاهده می کنیم)

اما واتسون در این لباس مجلسی شیک بدون آستین

(برند RVDK از برند های محبوب اما واتسون است که نمونه  ای  از آن را می توان در استایل فاخر  ایشان در مراسم  گلدن گلوب  ۲۰۱۸ میلادی مشاهده کرد. ۲ موضوع در تحلیل این استایل اهمیت دارد. یکی نقش  PEEKABO و دیگری رافل ها که ترکیب شکوهمندی را برای این استایل مشکی به  وجود آورده است)

 اما واتسون در این تیپ مشکی و سفید

( اما واتسون در این تیپ  مشکی و سفید، بلیزر  سفید رنگ را درمراسم BAFTA  لس  آنجلس با شلواره ساتین مشکی رنگ محصولی از  برند OSMAN  ست کردهاست. آکسفورد های او در این استایل نیمه اسپرت، از  برند SUSI  STUDIO است )

اما واتسون در این استایل

( اما واتسون در این استایل، کیف  زنجیر دار  رو دوشی را از  برند M2MALLETIER با لباس جذاب  بلند بدون آستین ست کرده  است. این طراحی استایل او را در فوریه  ۲۰۱۷ میلادی  در پاریس نشان می دهد )

 دکلته سفید بند دار اما واتسون

( دکلته  سفید بند دار اما واتسون را با گوشواره بلند ساده در  این استایل که در اکران فیلم THE CIRCLE  حضور  یافته است با موهای موج دار  روی  شانه  در جولای  ۲۰۱۷ در پاریس مشاهده می کنیم )

کلکسیون لباس های شب جذاب اما واتسون

(در این استایل  مشکی تک  شانه، ازکلکسیون لباس های شب جذاب اما واتسون ، شاهد طرح  دیگری  از  RALPH LAUREN  هستیم که در مراسم MTV MOVIE AWARD در فوریه  ۲۰۱۷ بر تن داشت)

اما واتسون را با تیپ کژوال و رژ لب قرمز رنگ

(در این استایل، اما واتسون را با تیپ کژوال و رژ لب قرمز رنگ  از  MAYBELLINE مشاهده می  کنید که در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ شرکت  کرده  است و گوشواره  بلند بچه  گانه را با مدل  مو کوتاه ست کرده است)

 اما واتسون در این طرح

( وی در این طرح، مدل مو هاف  آپ (HALF UP)  را با بلیزر سفید رنگ و آرایش ساده ست کرده است  و در مراسم BAFTA  در لس آنجلس  شرکت کرد )

اما واتسون در این مدل مو

( اما واتسون در این طرح ،  مدل مو UPDO را با دکلته  بدون بند و بدون کاپ سفید رنگ را در مراسم TRIBECA FILM FEST که در آوریل ۲۰۱۷ در نیویورک به نمایش  گذاشت  مشاهده  می کنید.  مدلی که در میان دختران ایرانی  در سال های اخیر  متداول شده است)

 اما واتسون را در لباس شیک و مجلسی بلند بدون آستین

(در این استایل،  اما واتسون را  در لباس شیک و مجلسی بلند بدون آستین از  ژیوانشی مشاهده  می  کنید که با با کیف دستی کوچک هم رنگ از والنتینو ست کرده است و در مراسم اکران  فیلم دیو و دلبر  حضور یافت)

 اما واتسون در این استایل دخترانه شیک

( اما واتسون در این استایل دخترانه  شیک، محصولی طلایی  مشکی از برند LOUIS VITTON را با کفش مشکی کلاسیک از برند SANTANI ست کرده  است و استایل تابستان گردی های ۲۰۱۷  میلادی را به نمایش می گذارد)

 اما واتسون در این تیپ لباس پرینت آبی سفید

( اما واتسون در این تیپ، لباس پرینت آبی-سفید بلند بند دار بدون استین دار از برند MIU MIU  را در مراسم  اکران فیلم  سینمایی THE CIRCLE که با نقش آفرینی خودش به  نمایش در آمد، رونمایی  کرد. تیپ پاریس  ۲۰۱۷)

 اما واتسون و لباس دلربا و محسور کننده اش

( اما واتسون  در این استایل،  لباس دلربا و محسور کننده جذاب طرح دم  ماهی (FISHTAIL)  از برند ELIS  SAAB را در  اکران فیلم  دیو و دلبر در  شانگهای  چین به نمایش می گذارد. )

 اما واتسون در این تیپ جامپ سویت

( اما واتسون در این تیپ، جامپ سویت (JUMPSUIT) – لباس سرهمی- مشکی رنگ را از برند GALVAN  در مراسم  اکران THE CIRCLE به  تن کرده  است  و یکی از تیپ های  خودش در آوریل ۲۰۱۷ نیویورک  را به نمایش می گذارد)

اما واتسون و لباس سرهمی اش

(اما واتسون در این استایل،  کفش مشکی  پاشنه  بلند را از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN که برند محبوب کفش  سلبریتی  ها است با  لباس  بدون بند گل دار  سفید رنگ از برند OSMAN در مراسم اتحادیه  خبرنگاران کاخ  سفید WHCA به  نمایش  گذاشت)

 اما واتسون در این استایل مشکی مجلسی دوست داشتنی

( اما واتسون در این استایل مشکی مجلسی دوست داشتنی، از صندل  های مشکی برند مطرح STUART WEITZMAN رونمایی کرده  است که با لباس مشکی یقه  V از  متریال گوناگون  که برند KITX آن دوخته است، همراهشد. استایل او را در مراسم  MOMA FILM BENEFIT  در آوریل ۲۰۱۶ مشاهده  می کنید )

اما واتسون در این استایل فاخر و لاکچری

( او در این استایل فاخر  و لاکچری، از کالکشن لباس های جذابش، لباس  دنباله دار مشکی با کاپ سفید بدون بند آستین کوتاه را در  مراسم  MET GALA که توسط CLAVIN KLEIN دوخته  شده است را به نمایش می گذارد )

اما واتسون در این طرح و چکمه های مشکی

( اما واتسون  در این طرح، چکمه  های مشکی  MID-CALF  را  با لباس مشکی بلند از برند PHILIP LIM در  مراسم SIRIUSXM در نیویورک  ۲۰۱۷ رونمایی کرد )

اما واتسون و چشمان گربه ای خود با مدل مو UPDO

( اما واتسون در این استایل، چشمان گربه ای خود را با مدل مو UPDO  در اکران فیلم سینمایی دیو و دلبر ست کرده است )

 اما واتسون در این طرح ساده

( اما واتسون در این طرح ساده، بلوز مشکی از برند CHRISTIAN DIOR را با شلواری از همان برند ست کرده که با دستبند بزرگ نقره ای، استایل شیکی به این ترکیب ملیح می دهد)

اما واتسون و ژاکت چرمی مشکی رنگ

( اما واتسون در این تیپ، ژاکت چرمی مشکی رنگ از سنت لارن را با بوت هم رنگ از همین برندست کرده است )

 اما واتسون و تیپ لباس بلند سفید بدون بند

( خانم  واتسون در این  تیپ، لباس  بلند سفید بدون بند از برند EMILIA WICKSTEAD  رادر اکران فیلم دیو و دلبر در مراسم  لندن ۲۰۱۷ به نمایش می گذارد. او همواره تلاش کرده تا تیپ خاصی را در  مراسم اکران خصوصی فیلم BEAUTY & THE BEAST به  نمایش بگذارد)

 اما واتسون با کفش مشکی از برند TIBI

( اما واتسون در این تیپ، کفش  مشکی  از برند TIBI را با شلوار کاپری  از برند THE ROW ست کرده  است که با سوییشرت خاکستری از برند JOSEPH،  ترکیب اسپرت جذابی را در  فرودگاه لس آنجلس به  ارمغان  می اورد )

اما واتسون در این تیپ سفید رنگ

( وی در این تیپ سفید رنگ، پیراهن بلند بدون آستین از برند LWD را در مراسم HeForShe International women  day با کفش پاشنه بلند دو بندی مشکی  چرمی ست کرده است. نگاه کنید که چگونه  کمربند مشکی، در شکست رنگ این ظاهر، نقش تاثیر گذار  یک اکسسوری را به  خوبی ایفا کرد)

اما واتسون در این تیپ

( اما واتسون در  این تیپ، مدل مو کوتاه خود را با گوشواره  نقره ای کوچک ست کرده که آیکون مشکی  و قرمز، نماد مورد استفاده برای طرفداران حقوق زنان در نیویورک است)

اما واتسون شلوار مشکی جذب کلاسیک

( اما واتسون ، شلوار مشکی جذب کلاسیک  را با بلوز مشکی یقه   V  ست کرده است و در فشن شو GIAMBATTISTA VALLI COUTURE شرکت کرد )

 اما واتسون در این استایل سفید رنگ که با کت مشکی

( اما واتسون در این استایل سفید رنگ که با کت مشکی جلو باز بدون  دکمه از  برند کریستین دیور ست شده است، کیف مستطیلی  جذابی  از  برند ANYA HINDMARCH را در مراسم BRITISH FASHION AWARD به نمایش  گذاشت )

لباس اما واتسون

(بانوان جوانی که به دنبال طرح لباس شیک مجلسی  کوتاه دو رنگ با تم صورتی  هستند، این لباس اما واتسون می تواند الگوی خوبی باشد. صندل هایی از برند STAURT WEITZMAN را با دامن کوتاه از برند NASCISO RODRIGUEZ و بلور صورتی از همان برند را در این تیپ دوست داشتنی به  نمایش می گذارد. این استایل را در آوریل ۲۰۱۴ میلادی در نیویورک به نمایش گذاشت)

اما واتسون و دامن خاکستری بلند با بلوز سفید

( اما واتسون در این تیپ، دامن خاکستری بلند را با بلوز  سفید ۴ دکمه یقه باز از برند RALPH LAUREN و اکسسوری نقره ای ست کرده است. او این  تیپ را جهت شرکت در  مراسم ROYAL MORSDEN   که توسط  دوک کمبریج در سال  ۲۰۱۴ برگزار  شد رونمایی نمود)

موهای قهوه ای روی شانه اما واتسون

(ترکیب جذابی از موهای قهوه ای روی شانه اما واتسون را با رژ لب صورتی کمرنگ و بلوز صورتی در مراسم اکران فیلم سینمایی بلوار مشاهده می کنید)

 اما واتسون در این استایل مشکی جذاب

( اما واتسون در این استایل مشکی جذاب، کیف مشکی چرمی لاکچری از برند والنتینو را با ژاکت چرمی  مشکی  از همان برند در مراسم PARIS  FASHION WEEK در جولای  ۲۰۱۴  میلادی در پاریس به نمایش گذاشت. همراهی این استایل مشکی با کفش پاشنه بلند قرمز والنتیو قابل توجه است)

 حتما بخوانید : شکوه VALENTINO را اینجا ببینید

اما واتسون در این استایل سفید رنگ

( اما واتسون در این استایل سفید رنگ، کیف متالیک کوچک از برند JIMMY CHOO  را در اکران  NOAH بر تن کرده و با دستبند طلایی از برند JENNIFER FISHER، مد جالبی  برای این تیپ سفید رنگ خلق  کرده است )

اما واتسون در اکران فیلم NOAH

( اما واتسون  در این  استایل، در اکران فیلم NOAH، گل میخ های الماس را با رژ لب روشن نارنجی ست کرده  است و از تیپ تابستانی در نیویورک ۲۰۱۴ خبر می دهد )

 اما و کیف چرمی چفت دار

( اما در این استایل، کیف چرمی چفت دار از برند کریستین دیور را با لباس مشکی تک شانه از همین  برند را را با کفش مونوکروم را که کنتراست خوبی با این تیپ بی نقص دارد ست کرده  است )

دامن کوتاه مشکی اما واتسون

( اما در این طرح، دامن کوتاه مشکی را با بلوز پشمی از برند ALC ست کرده است که با کفش آکسفورد قهوه ای، تیپ اسپرت جالبی را به ارمغان آورد )

اما واتسون در مراسم اکران NOAH در اسپانیا

( اما واتسون در  این تیپ، جامپ سویت سفید و مشکی از برند J MENDEL یقه V   آستین بلند را در  مراسم اکران NOAH  در اسپانیا رونمایی کرد )

اما واتسون و رژ لب قرمز جذاب از برند MAC

( اما واتسون و رژ لب قرمز جذاب از برند MAC )

مدل های مو اما واتسون

(از کلکسیون مدل های مو اما واتسون شاهد مدلی جذاب روی  شانه  هستیم که با لباس سفید یقه  V، ترکیب  شایسته ای را  در مادرید ۲۰۱۳  میلادی روایت می کند)

اما واتسون در این استایل مشکی رنگ طرح دار

( اما واتسون در این استایل مشکی رنگ طرح دار، صندل های مشکی بند دار از برند SUSI STUDIO  را به نمایش گذاشته  است. این لباس نیز اوت کوتوری فاخر و کوتاه از برند KITX  است )

اما واتسون را با کیف چرمی مشکی رنگ از برند DSQUARED2

(در این استایل، اما واتسون را با کیف چرمی مشکی رنگ از برند DSQUARED2 مشاهده می کنید)

 اما واتسون در این تیپ اسپرت سفید رنگ تابستانی

( اما واتسون در این تیپ اسپرت سفید رنگ تابستانی، صندل های طلایی رنگ از برند K JACQUES را با لباسی از برند J BRAND ست کرده است )

اما واتسون یکی از کفش های مجلسی پاشنه بلند بند دار

(در  این تیپ،  اما واتسون یکی از کفش های مجلسی پاشنه بلند بند دار از برند GIUSEPPE ZANOTTI را بر تن کرده  است)

 اما واتسون و کفش های مشکی پاشنه بلند بدون بند

 ( اما واتسون در این تیپ، کفش های مشکی پاشنه  بلند بدون بند را از برند FERRAGAMO بر تن کرده است که با شلوار جذب مشکی، ترکیب خوبی در فرش قرمز اکران فیلم THIS  IS THE  END  در جولای  ۲۰۱۳ کالیفرنیا به ارمغان آورده است)

آکسفوردهای اما واتسون در این تیپ اسپرت تیره

( آکسفوردهای اما واتسون در این تیپ اسپرت تیره رنگ تابستانی، از برند CHOLE است. )

اما واتسون و چکمه های مشکی چرمی

(در  این تیپ، اما واتسون چکمه های مشکی چرمی از برند RAG & BONE  را با کت پشمی خاکستری رنگ در پاییز  گردی های لندن ۲۰۱۳ ست کرده  است)

اما واتسون با بوت مشکی

(در این تیپ،  او را با بوت مشکی از برند PROENZA  SCHOULER و لباس  چاپی کوتاهی از برند MAXIME SIMOENS ست کرده است)

 اما واتسون با بوت های جیر

( اما واتسون در این تیپ، بوت های جیر را از برند AMI  و ژاکت پشمی خز دار بدون کلاه زیپ دار از برند RALPH LAUREN ست کرده  است )

بوت های موتور سیکلتی اما واتسون

( او  در این  تیپ، بوت های موتور سیکلتی از  برند MAJE  KRIMINEL را با ژاکت چرمی از برند YIGAL AZROUEL و شال  سفید رنگی از  برند INVERNI EDELWEISS ست کرده است که ترکیب اسپرت جالبی ازایشان در فرودگاه لس آنجلس در فوریه ۲۰۱۳  میلادی می باشد )

اما واتسون در این تیپ با بوت های مشکی بلند چرمی

( اما واتسون در این تیپ، بوت های مشکی بلند چرمی از برند BALENCIAGA  را با کت پشمی از برند MARTIN GRANT ست کرده است )

بلیزر سفید رنگ بدون دکمه اما واتسون

(آخرین استایل او را در این گفتار لوکس تهران بررسی می کنیم، تیپی است که او بلیزر سفید رنگ بدون دکمه را با شلوار جذب از برند J BRAND ست کرده است. صندل های او در این عکس نیز محصولی از برند محصول  و لاکچری تام فورد (TOM FORD) است)

فیلم های اما واتسون

  • ۲۰۰۱: فیلم هری پاتر و سنگ جادو
  • ۲۰۰۲: فیلم هری پاتر و تالار اسرار
  • ۲۰۰۴: فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان
  • ۲۰۰۵: فیلم هری پاتر و جام آتش
  • ۲۰۰۷: فیلم هری پاتر و محفل ققنوس
  • ۲۰۰۸: فیلم کفش های باله
  • ۲۰۰۹: فیلم افسانه دسپرو – هری پاتر و شاهزاده دو رگه
  • ۲۰۱۰: فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ
  • ۲۰۱۱: فیلم هفته من با مریلین
  • ۲۰۱۲: فیلم مزایای  سر  به  زیر  بودن
  • ۲۰۱۳: فیلم این پایان است
  • ۲۰۱۴: فیلم نوح
  • ۲۰۱۵: فیلم کلونیا
  • ۲۰۱۶: فیلم بازگشت
  • ۲۰۱۷: فیلم دیو و دلبر
  • ۲۰۱۸: فیلم دایره

علایق اما واتسون

علایق اما واتسون

  • ورزش مورد علاقه: هاکی و تنیس روی میز و ماهیگیری
  • فعالیت عمومی:‌ پیاده روی و رقص و بازی های رایانه ای
  • بازیگران مورد علاقه: جانی دپ و جولیا رابرتز
  • فعالیت های هنری: بازیگری و تهیه کنندگی سینما
  • کتاب مورد علاقه: کتاب HEART BERRIES اثر  TERESE MARIE  MAILHOT  و کتاب WHY I AM NOT LONGER  TALKING  (چرا من دیگر صحبت نمی کنم)
  • شبکه های اجتماعی: او بیش از ۴۴ میلیون فالور  در اینستاگرمش دارد. اما اصلا در این شبکه فعال نیست. او در صفحه اش  در  توییتر، بیش از ۲۳  میلیون  فالور دارد.
  • حقوق زنان: فعالیت در کمپین تبلیغاتی SheForHe.

صفحه توییتر اما واتسون

( صفحه توییتر اما واتسون )

همراهان گرامی

اگر علاقمند به استایل های کیف و کفش  و لباس و جواهرات اما واتسون هستید و قصد تهیه این محصولات را در داخل کشور دارید، سوالات خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. ایشان  برای رنگ پوست شفاف و یکدست و صاف خود، آب زیاد می نوشد. کرم های ضد آفتاب با درجه اس پی  اف  ۱۵ تا ۳۰ مصرف می کند و از ماسک های صورت طبیعی به دفعات در هر فصل بهره می برد. توجه کنید که سادگی،  بخشی از شکوه طراحی استایل را به ارمغان می اورد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز  با لوکس تهران دنبال کنید.

  • رنگ محبوب او چیست؟
  • برند کفش محبوب اما واتسون کدام  است؟
  • اوت کوتور های  اما واتسون  از کدام  برند است؟
  • مدل کت و شلوارهای مجلسی وی چه گونه است؟
  • مدل مو شینیون اما واتسون را دیده اید؟
  • قد و وزن اما واتسون در فیلم دیو و دلبر می دانید؟
  • طراح لباس او در  فیلم سیندرلا را می شناسید؟
  • درامد سالانه اما واتسون چقدر است؟
  • رازهای زیبایی اما واتسون را می دانید؟
  • ارتباطات او با دنیل رادکلیف چگونه است؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

6 دیدگاه

6 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا