لوازم آرایش

جدیدترین مدل های کرم پودر ، پنکیک و رژ لب دبورا (DEBORAH)

محصولات آرایشی و بهداشتی دبورا ایتالیا، همچون MAC، لانکوم، ایوروشه و استی لادر، در فهرست پر فروش ترین محصولات آرایشی بانوان بوده و به دلیل فرمولاسیون با کیفیت بدون آلرژی، یکی از گزینه های پر طرفدار برای مراقبت های پوست و مو بانوان شیک پوش است. در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، بیش  از ۵۰ محصول کرم پودر DEBORAH، پنکیک دبورا و انواع رژ لب های رنگارنگ و جدید این برند ایتالیایی را معرفی کردیم که راهنمای خوبی برای خرید محصولات این برند از طریق نمایندگی های دبورا در تهران و مراکز استان های کشور می باشد.

داستان دبورا

ایتالیا، مهد علم و فناوری و تاریخ  قاره سبز  است. هم چنان، قدیمی ترین دانشگاه جهان در  ایتالیا  قرار دارد  و سالانه ده ها میلیون نفر به شهرهای مختلف این کشور مثل ونیز رویایی برای تماشای تاریخ  و فرهنگ و معماری سفر میکنند. ایتالیا، هم مقصد فوق العاده ای برای لاکچری گردها  و هم مقصدی برای عاشقان مد و لباس  است تا در  سفر  به میلان، پایتخت مد اروپا، جدید ترین محصولات خانه های مد (FASHION HOUSE) این کشور را مشاهده کنید.

همچون پاریس، پایتخت عشاق قاره سبز، میلان و رم، خیابان ها و مراکز تجاری لاکچری معروفی دارد که شما را به تماشای جشنواره ای از عطرهای لوکس و لباس های مجلسی و ماکسی باشکوه و کت و شلوارهای خوش دوخت  و گران  قیمتی  می برد که در تن سلبریتی های  موسیقی و سینما و سیاست و ورزش مشاهده میکنیم.

موسسان برند دبورا

(تصویری از موسسان این برند در سال  ۱۹۰۳  میلادی)

کمپین تبلیغاتی DIADERMIN برند دبورا

(تصویری از کمپین تبلیغاتی DIADERMIN برند دبورا  که در  سال ۱۹۲۰ میلادی  با همکاری  OLIVIA  DE HAVILAND  و ANNA MAGNANI،  سلبریتی های دهه  بیست قرن بیستم  میلادی عرضه  شد)

محصولات و تبلیغات دبوار

(تصویری از محصولات و تبلیغات دبورا در دهه هفتاد قرن بیستم میلادی. ماسکارا و کرم  و رژ لب دبورا  را در ۴۰  سال پیش  مشاهده  میکنید. در آن  زمان، دبورا برای معرفی محصولاتش این شعار تبلیغاتی را انتخاب کرده بود:  برند جوان با قیمت جوان. دبورا در آن  ایام،  توانست شمار  گسترده ای از  بانوان  ایتالیایی و اروپایی  را طرفدار خود کند)

 تبلیغات برند ایتالیایی دبورا

(تصویری از تبلیغات برند ایتالیایی دبورا به منظور  معرفی خط  چشم، مداد چشم، رژ  لب و ریمل که با  فرمولاسیون LINEA FORMULA  PURA  طراحی  و روانه بازار شده است)

دیورا، در واقع یکی از میراث  های جادوان  صنعت  مد و لباس  لاکچری ایتالیا  به شمار میرود. این برند  از  اوایل  قرن بیستم میلادی، در زمینه  طراحی و تولید  محصولات آرایشی توسط جیورانی باتیستا  بونتی  )BATISTA BONETTI) تاسیس شد.

این برند از اوایل دهه هفتاد  قرن بیستم میلادی،  همگام به تحولات صنعت  فشن جهان  و به  منظور پاسخ  به نیاز روز افزون بانوان، کار خود را در طراحی وتولید محصولات ارایشی  با فرمولاسیونی  متفاوت آغاز کرد  و توانست به سرعت  در  فهرست  محصولات  آرایشی پر  طرفدار بانوان شیک پوش  مشکل پسند قرار بگیرد.

مجموعه  متنوعی  از  محصولات  آرایشی و بهداشتی دبورا از خط  چشم  و سایه چشم گرفته تا انواع واقسام  کرم پودرها، ریمل ها و کانسیلرهای  دبورا  ظرف چند دهه اخیر، با استقبال  گسترده  آرایشی  دوستان و هم  چنین کاربران لاکچری  گرد  اینترنت  مواجه شده است. برندی  چون DEBBY  نیز در  فهرست کسب  و کار  دبورا  قرار دارد.

برای آشنایی با جدیدترین  محصولات آرایشی  دبورا و بررسی مشخصات فنی، به سایت اینترنتی  مراجعه  کنید.

تصویر ایندکس سایت اینترنتی برند ایتالیایی دبورا

( تصویر ایندکس سایت اینترنتی برند ایتالیایی دبورا )

جدید ترین محصولات دبورا

(جدید ترین محصولات دبورا را در بخش  NEW ARRIVALS مشاهده  کنید)

پنکیک های دبورا

پنکیک اولترا فاین

پنکیک اولترا فاین

ULTRA FINE COMPACT POWDER

نخستین محصولی  که از  محصولات  آرایشی و بهداشتی برند دبورا ایتالیا  معرفی  میکنیم، پنکیک  اولترا فاین است که هم چون  پنکیک  ایوروشه  و پنیکیک  مک،  فرمولاسیون  با کیفیتی دارد و مخاطبان زیادی  در داخل و خارج  از کشور  از آن استفاده  می  کنند. پنکیک دبورا ،  رنگ  بندی  متنوع  داشته  و عنوان  GENTLE COMPACT  POWDER بر روی  آن نقش  بسته است.

محصولی  ضد آلرژی  که برای  انواع و اقسام  پوست  های حساس، خشک و خیلی خشک  توصیه شده است. توجه داشته  باشید که پنکیک  نرم و ابریشمی دبورا ، باعث  تسکین و آرامش پوست شده  و همچون  محصولات ایوروشه فرانسه  که  ترکیبات معدنی  در فرمولاسیون آن به کار  رفته است، این محصول  نیز  با مواد  مغذی برای بهداشت پوست، غنی  سازی شده  و سبب بازسازی  (REPAIR) و هیدراته (HYDRATE) پوست بانوان می  شود.

این محصول،  به  صورت پودر  فشرده  تولید شده  است و خاصیت ضد آفتاب  و ضد آب و هم  چنین ویتامینه  ندارد.برای پاک کردن محصول از صورت، میتوان از حلال های  معمولی  استفاده کرد. فرمولاسیون معدنی  آن سبب شده تا بتوان در طول  شبانه  روز استفاده کنید. پنکیک دبورا ، همراه با پد اسفنجی  عرضه  شده است و مراقبت  محصولات تقلبی دبورا  باشید.

پنکیک نیو اسکین کامپکت

پنکیک نیو اسکین کامپکت

NEWSKIN COMPACT POWDER

از  جمله دیگر محصولات پنکیک دبورا میتوان به پنکیک نیو اسکین کامپکت اشاره  کرد که  در رنگ بندی گوناگون  در اختیار  بانوان قرار دارد. روی درب  این محصول، جمله WET  & DRY  COMPACT FOUNDATION که نشان دهنده این واقعیت  است که پنکیک نیو اسکین، برای پوست  های حساس، گزینه  خوبی خواهد بود. این  محصول، مات  کننده بوده  و همانطور که در  جمله انگلیسی بالامشاهده  کردید، به صورت  خشک  و رطوبت دار قابل  استفاده می باشد.  منافذ پوست را باز  کرده  و برای بازسازی و تسکیل  پوست صورت  مطلوب است.

پنکیک نیو اسکین کامپکت دبورا

پنکیک نیو اسکین کامپکت دبورا ، خاصیت ضد آفتاب،  ضد آب و ویتامینه  نداشته و از پاک کننده  های آرایشی معمولی میتوان  برای تمیز  سازی آن استفاده  کرد. توجه داشته  باشید که پنکیک نیو اسکین  دبورا ، از  فرمولاسیون  آنتی  اکسیدان  بهره  می برد که برای تغذیه پوست،  فوق العاده است. در طول شبانه  روز، بانوان میتوانند از این محصول استفاده  کنند. اکسسوری این محصول، پد اسفنجی  است. هیچ محصول دیگری در داخل این  بسته قرار ندارد و مراقب محصولات پنکیک تقلبی  دبورا  باشید.

اگر  پوست شما با چروک ها و خلل و فرج ریز  سیاه  مواجه است، از این پنکیک استفاده کنید  که ضد آلرژی  می باشد.

پنکیک اولترا فاین کامپیکت شماره صفر یک دبورا

پنکیک اولترا فاین کامپیکت شماره صفر یک دبورا

ULTRA FINE COMPACT POWDER  ۰۱

پنکیک اولترا فاین کامپیکت شماره صفر  یک دبورا ،  استایل  کاسه ای صورتی  رنگ داشته  که برای پوست های روشن: متوسط  کاربرد دارد.  این محصول، خاصیت  ضد آفتاب نداشته  و محصولات معدنی در فرمولاسیون ان به کار رفته است.

بافتی  نرم و ابریشمی داشته  که آبرسانی  به پوست را تسریع میکند. این پنکیک،  مناسب  پوست های  DRY & VERY DRY بوده و حساسیت  ایجاد نمی کند. این پنکیک، چربی  پوست را میگیرد. پنکیک اولترافاین شماره صفر  یک، برای  پوشانندگی رنگ پوست های سرد و طبیعی گزینه  خوبی  به شمار می رود.

  • اولترا فاین شماره ۰۲، بر پایه رنگ متوسط روشن طراحی شده و برای پوست های روشن توصیه  می شود و ۹ گرم وزن دارد.
  • اولترا فاین شماره ۰۷، بر  پایه  رنگ متوسط طراحی شده  و مناسب پوست های گندم گون است  و ۹ گرم  وزن دارد.
  • اولترا فاین شماره ۰۸، بر پایه رنگ تیره  طراحی شده  و مناسب  پوست های گندمی می باشد و ۹ گرم وزن  دارد.

پنکیک فشرده دبورا سری لاکیپریا شماره  ۳۳

پنکیک فشرده دبورا سری لاکیپریا شماره 33

۳۳ LA CIPRIA COMPACT POWDER

پنکیک فشرده  دبورا  سری  لاکیپریا  شماره ۳۳، بر پایه  رنگ متوسط تیره تولید  شده  و مناسب  رنگ پوست های گندمی  می باشد. این محصول  کاسه  ای، خاصیت  ضد آفتاب نداشته و ۱۳ گرم وزن دارد و پوشش دهی  مناسب و یکنواختی را در اختیار مصرف کننده  قرار می دهد. شماره ۳۴  این  کالکشن، پایه رنگ تیره دار و برای رنگ پوست های تیره  مناسب  خواهد بود.

  • پنکیک فشرده دبورا  سری  لا کیپریا شماره ۲۹، بر پایه رنگ متوسط روشن  طراحی شده  و مناسب پوست های  روشن است.  این محصول ۱۳ گرم وزن  دارد و پوشش دهی مناسب و کاملی  روی پوست به ارمغان می اورد.
  • پنیکیک فشرده سری  لاکیپریا  شماره  ۳۰، پایه  رنگ  متوسط داشته  و مناسب رنگ پوست های  نیمه  روشن است. این  محصول، ۱۳  گرم وزن دارد.
  • پنیکیک فشرده دبورا  سری لاکیپریا  شماره ۲۴، پایه رنگ متوسط  داشته و مناسب پوست های نیمه  گندم گون می  باشد و ۱۳ گرم وزن دارد.
  • پنیکیک فشرده سری  لاکیپریا  شماره ۴۱، بر پایه  رنگ تیره طراحی شده و مناسب رنگ  پوست های  تیره است و ۱۳ گرم وزن دارد.
  • پنکیک فشرده دبورا سری لاکیپریا شماره ۴۰، بر پایه  رنگ متوسط  تیره  طراحی  شده و مناسب  رنگ پوست های گندمی تیره می باشد.

پودرهای برنزه کننده دبورا

پودر برنزه کننده دبورا مدل ترا  لومیناتور  شماره  صفر دو

پودر برنزه کننده مدل ترا لومیناتور  شماره  صفر دو، پودری  ۱۱  گرم  بوده  و بافت نرم و ابریشمی دارد.  پوشش عالی و کامل  را  از طریق  این  کرم  برنزه  کننده  خواهید داشت. در طراحی  فرمولاسیون  این  محصول،  از  روغن  های طبیعی استفاده  شده  که برای تغذیه پوست مناسب است. همچنین  حاوی دانه  های براق  و خشک است که ماندگاری و پوشش خوبی را برای مصرف کننده به ارمغان می اورد.

پودرهای برنزه کننده دبورا

LUMINATURE BRONZING POWDER 02

در  طراحی این پودر برنزه کننده، از منجوق، روبی،  مرواید و مرجان  استفاده شده  و برای پوست  های حساس  مفید خواهد بود.  همواره موقع استفاده  کردن از برنزه  کننده،  موارد مراقبتی از پوست  را رعایت کنید.

شماره ۰۴  این  محصول نیز ۱۱  گرم بوده  و حاوی مواد معدنی  می باشد. شماره های ۰۳ و ۰۱۱ نیز تنها در  رنگ بندی  متفاوت خواهد بود.

در استفاده از  برنزه  کننده ها، افراط، باعث حساسیت  پوستی و آسیب  به  بافت  پوست می شود و میتواند در  بلند مدت، پوست شما را آسیب پذیر کرده  و مشکلاتی  را برای  بهداشت پوست  ایجاد کند.  اگر  پس از برنزه  کردن، میخواهید دوش بگیرید، حتما دوش ولرم گرفته تا آب داع، روغن  روی پوست را از بین نبرد.  در استفاده  از اتو برنزه ها، مراقب محصولات  تقلبی  بازار باشید و حتی المقدور از فروشگاه های معتبر  که محصولاتشان دارای گواهی اصالت  محصول از سازمان غذا و دارو  وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است استفاده  کنید.

رژ لب های دبورا

کالکشن های چند گانه رژ لب  های دبورا عبارتند  از:

  • رز لب دبورا کالکشن NILANO RED LONG  LASTING با شماره  های مختلف
  • رژ لب دبورا کالکشن MILANO  RED  با شماره های مختلف
  • رژ لب دبورا کالکشن  RED  ATOMIC با شماره های مختلف
  • رژ لب دبورا کالکشن ROSSETTO با شماره های مختلف

رژ آتومیک قرمز رنگ مات دبورا

همان  طور که از نامش پیداست، رژ آتومیک قرمز رنگ مات ،  از  پر فروش ترین محصولات رژ لب این  برند ایتالیایی  بوده که دوام و ماندگاری خوبی از آن  گزارش  شده است. رنگ  نهایی این محصول، مات  بوده  و به خوبی  روی  لب ها قرار می  گیرد  و لایه لایه  نمی شود.  صافی و یکنواختی این محصول  بر  روی  لب،  از جمله مزیت  های  رژ  لب آتومیک مات می باشد.

رژ آتومیک قرمز رنگ مات دبورا

اDEOBRAH ATOMIC RED MAT LIPSTICK

توجه داشته  باشید که  رژ  لب مات  دبورا ،  خاصیت آبرسان،  ضد آفتاب و ویتامینه  نداشته و دوام  و ماندگاری  بالایی  به  مدت ۱۲  ساعت دارد. از پاک کننده های معمولی آرایش  میتوانید  برای پاکسازی آن استفاده  کنید. عملکرد استیکی داشته  و ضد آلرژی میباشد.

آتومیک  شماره ۰۵، بافت  مات  و مخملی داشته  و پایه رنگ قرمز  و قهوه ای دارد  و ضد حساسیت  و از عصاره  گیاهی ROSA CANINA در طراحی  فرمولاسیون آن  برخوردار می  باشد. پوشش  دهی یکدست از جمله امتیازات این کالکشن می  باشد.

آتومیک  شماره  ۰۱۹، ۴ گرم  وزن  داشته  و در فرمولاسیون آن از ویتامین  سی  و ای برخوردار است. پایه رنگ  قرمز و صورتی  داشته  و از  بافت مات  و مخملی سود می برد. این  نمره نیز از عصاره رزا  کانینا برخوردار است که برای پیری  زود رس  پوست  توصیه  می شود.

رژ لب جامد دبورا سری RED شماره یازده

رژ لب جامد دبورا سری RED شماره یازده

RED LIPSTICK  ۱۱

رژ لب  جامد دبورا  سری RED شماره یازده، ۴ گرم وزن داشته  و اس پی اف ۱۵ دارد. از پایه  رنگ  قرمز برخوردار است  و دوام  و ماندگاری  آن  زیر ۱۰  ساعت می باشد. در تولید این محصول از اسید هیالورنیک و روغن JOJOBA  استفاده  کرده اند.  این محصول نیز  ضد حساسیت  بوده و رنگ دانه روغنی داشته  و پوشش دهی  یکدستی  را به ارمغان می آورد. حس سنگینی ندارد.

رژ لب جامد دبورا سری میلانو شماره۳۳

رژ لب جامد دبورا سری میلانو شماره۳۳

۳۳ MILANO RED LIPC STICK  ۳۳

رژ لب جامد  دبورا  سری  میلانو  شماره ۳۳، ۴ گرم وزن داشته  و از رنگدانه  های غلیظ  برای  فرمولاسیون گیاهی آن سود می برد. برای بافتی  یکدست و صاف روی  لب و هم چنین آبرسانی و مرطوب  کردن، میتوان از  این محصول سود برد. این محصول نرم  کننده بوده  و از روغن آفتابگردان نیز  سود می برد.

رژ لب جامد دبورا سری میلانو  شماره ۳۴

رژ لب جامد دبوارا سری میلانو شماره ۳۴

MILANO RED LIPSTICK 34

رژ لب جامد  دبورا سری میلانو  شماره ۳۴،   ۴ گرم وزن داشته  و بافت  یکدست و صافی  را ارائه میکند. اگر  به  دنبال رژ لب های آبرسان و مرطوب  کننده هستید، از  این رژ  لب که رنگدانه غلیظ داشته و رنگ  براقی به ارمغان می آورد استفاده کنید. این رژ  لب، با اسید هیالورنیک غنی  سازی شده است.

رژ لب دیوار آتومیک قرمز سری صفر دو

رژ لب دیوار آتومیک قرمز سری صفر دو

red atomic lipstick 02

رژ لب دیوار آتومیک  قرمز سری  صفر دو،  از نوع مات و مخملی  بوده  و ۴  گرم وزن دارد و در فرمولاسیون گیاهی آن،  از  ویتامین  E-C  سود  می  برد. این رژ  لب، پایه رنگ  قهوه ای تیره  داشته و دوام  و ماندگاری خوبی از آن  گزارش شده است. در  فرمولاسیون آن از  عصار  رزا کانینا استفاده شده  تا  خاصیت بازسازی  کننده (REPAIR)  و ضد پیری  (ANTI  AGAING) داشته  بشد.  این کرم به منظور حفظ رطوبت و نرمی لب ها توصیه  می شود و پوشش دهی  یکدستی  دارد.

رژ لب قرمز رنگ جامد  دبورا سری میلانو  شماره۰۶

رژ لب قرمز رنگ جامد دبورا سری میلانو شماره06

۳۴ MILANO RED LONG LASTING LIPSTICK 06

این رژ لب  جامد  ۴  گرمی  دارای  اس  پی  اف ۱۵  بوده  و پایه  رنگ  روشن  و قرمز دارد و تا ۸ ساعت، ماندگاری  و دوام  را به  ارمغان می اورد. در  طراحی  فرمولاسیون  گیاهی آن از روغن جوجوبا  سود می  برد  و عصاره  گل  آفتابگردان  و درخت گل ابریشم نیز در ان به کار می  رود.  این رژ لب،  سرعت جذب بالا داشته  و حساسیت  زا نیست  و پوشش دهی یکدست دارد.

رژ لب جامد دبورا سری ۸۰۶

رژ لب جامد دبورا سری ۸۰۶

ROSSETTO LIPSTICK 806

رژ  لب جامد دبورا  سری ۸۰۶،  رنگ  براق داشته و از کالکشن روزتو  بوده  که بافت یکدست و صاف را برای مصرف کننده  به  ارمغان می اورد. اینرژ لب نیز دارای آبرسان و مرطوب کننده  بود و در فرمولاسیون آن، از رنگدانه های غلیظ استفاده شده  است.

دبورا لانگ لستینگ لیپ استیک صفر هشت

دبورا لانگ لستینگ لیپ استیک صفر هشت

MILANO  RED  LONG  LASTING LIPSTICK 08

دبورا لانگ  لستینگ  لیپ استیک صفر هشت، از  نوع براق ۴ گرمی  بوده و از اس  پی  اف  ۱۵  سود می  برد.  دوام و ماندگاری ۸ ساعته دارد و از عصاره درخت گل ابریشم و هم چنین روغن جوجوبا در فرمولاسیون آن استفاده  شده است.  این مرطوب  کننده، سرعت  جذب بالا داشته  و رنگ دانه  غنی و ضد حساسیت را به ارمغان می آورد.

رژ لب جامد دبورا سری RED شماره ۱۴

رژ لب جامد دبورا سری RED شماره ۱۴

RED LIPSTIC 14

رژ  لب  جامد دبورا سری RED شماره ۱۴، از نوع براق است  و اس پی  اف ۱۵  در  ان استفاده شده  است .این رژ لب۱۴ گرمی، از اسید هیالورنیک سود می برد  و در  فرمولاسیون گیاهی  آن  همچون  نمونه  قبلی، از  عصاره  گل آفتابگردان و عصاره گل  ابریشم  به کار  رفته است. این مرطوب کننده، سرعت  جذب بالا داشته  و پوشش دهی صاف و یکنواخت  را به ارمغان می  آورد.

رژ لب  جامد دبورا سری  میلانو RED شماره صفر هشت

رژ لب جامد دبورا سری میلانو RED شماره صفر هشت

MILANO RED LIPSTICK  ۰۸

رژ لب  جامد  دبورا سری  میلانو RED شماره صفر  هشت، ۴.۴  گرم  وزن داشته  و نوع براق است که از اس پی  اف  ۱۵ برخوردار بوده برای ایجاد  بافتی یکدست و صاف به  کار می رود. این محصول، نرم کننده داشته  و غنی  شده از  اسید هیالورنیک می  باشد.  این محصول  دارای روغن جوجوبا است و عصاره آفتابگردان در ان  به کار  می رود.

رژ لب جامد دبورا سری رزتو شماره ۶۰۱

رژ لب جامد دبورا سری رزتو شماره ۶۰۱

ROSSETTO LIPSTICK 601

رژ لب جامد  دبورا سری  رزتو شماره ۶۰۱،  ۴ گرم وزن داشته و برای بافت  یکدست و صاف بر  روی لب  با قابلیت  آبرسانی و مرطوب کننده استفاده  می شود. در  فرمولاسیون  آن  از رنگدانه های  غلیظ سود می  برد و رنگ درخشانی را به ارمغان  می آورد.

شماره ۵۱۶ از  این  کالکشن، ۴.۳ گرم  وزن داشته و پایه  رنگی  آن متفاوت می باشد.

رژ لب ال روستو دبورا

رژ لب ال روستو دبورا

IL ROSEETO LIPSTICK

رژ لب  ال روستو  دبورا ، رژ لب  خوش رنگ  این برند ایتالیایی بوده  که در ۱۴ رنگ  مختلف  طراحی  و روانه بازار  شده است. رژ  لب  روستو دبورا ، سبب مرطوب  شدن لب می شود و همچون محصول  قبلی، با عملکرد  استیکی،  به راحتی رنگ  مورد علاقه  بانوان را  ایجاد می  کند  و لایه لایه نمی شود. اگر به دنبال  محصول  ضد آلرژی هستید که در مقابل اشعه  های مضر UV هم مقاومت  خوبی داشته باشد، از این محصول  استفاده  کنید که  محافظ  خوبی برای  پوست لب است. در طراحی فرمولاسیون این محصول  از  ویتامین  A و B  استفاده  شده  است.

نمای  نهایی این رژ  لب، براق  بوده  و ضریب پوشانندگی  آن  در لب، بالا گزارش شده است. از هر نوع پاک  کننده متداول آرایش  برای پاک کردن آن  میتوان بهره  برد.  در  طول شبانه روز  میتوانید  از این رژ  لب جدید دبورا استفاده  کنید.

رژ لب مایع میلانو قرمز دبورا

رژ لب مایع میلانو قرمز دبورا

MILANO RED LAQUE LIQUID LIPSTICK

رژ لب مایع میلانو قرمز دبورا ،  با استایل  طلایی، از جمله رژ  لب های محبوب بانوان  در  ایتالیا به  شمار می رود که تبلیغات زیادی بر روی آن انجام شده است.  برای  کسانی که به دنبال  رژ لب های مایع  هستند،  این محصول  به نسبت گران، توصیه  می شود.

رژ لب مایع  دبورا ، از  نت  های گل  بنفشه در  طراحی  خود سود می برد و  همچون دیگر محصولات رژ لب دبورا ، لایه لایه  نشده  و سریع  در پوست جذب می شود. این محصول، آبرسان خوبی برای پوست لب است و در فرمولاسیون  آن،  از  مواد مغذی استفاده شد. اگر به دنبال رژ  لب خوش رنگ با ضریب  آلرژی  خیلی پایین هستید، از این محصول استفاده  کنید  که  جلوه خوبی  بر  لبان  بانوان  جوان شیک پوش دارد.

نمای  نهایی رژ  لب مایع ،  LUMINOUS  بوده  و خاصیت  ضد آفتاب ندارد. پایداری و دوام بالایی داشته و از  هر نوع پاک کننده  آرایش، میتوانید  برای پاکسازی آن  استفاده کنید.  این محصول را میتوان در طول  شبانه  روز استفاده کرد و برای  داشتن  لب های ابریشمی،  گزینه  خوبی  محسوب  می شود.

رژ لب جامد میلانو قرمز دبورا

رژ لب جامد میلانو قرمز دبورا

MILANO RED LIPSTICK

رژ لب جامد میلانو قرمز دبورا ، همچون رژ لب مابع میلانور، دارای محفظه طلایی رنگ است و ماندگاری خوبی دارد. این محصول مرطوب کننده، خاصیت جذب سریع داشته و لایه لایه نمی شود و سطحی صاف و یکنواخت را به ارمغان می  آورد. برای داشتن لبانی نرم و مرطوب، میتوان از این محصول استفاده  کرد.  همچون محصول  قبلی، از  نت های  گل بنفشه در طراحی  آن استفاده  شده تا بوی خوبی بر روی لبان بانوان شیک پوش برای  مدت کم  قرار داشته  باشد.

توجه داشته باشید که در طراحی فرمولاسیون این محصول، از هیالورنیک،  JOJOBA  OIL  و عصاره گل  ابریشم  استفاده  شده که قبلا در فرمولاسیون های گیاهی برند فرانسوی ایوروشه  نیز شاهد بودیم. توجه داشته  باشید که این محصول، خاصیت  ضد آفتاب داشته  و تا SPF15 را ارائه میکند که محافظت نسبتا خوبی در برابر  اشعه های  مضر  آفتاب می باشد.

نمای  نهایی  این رژ  لب براق است  و پوشانندگی خوبی را در  اختیار  بانوان قرار می دهد. از هر  نوع پاک  کننده  آرایشی معمولی  میتوانید برای تمیز  سازی  محصول  استفاده  کنید که حساسیتی  هم روی  لب  ها ایجاد نمیکند.

رژ لب جامد دبورا سری میلانو قرمز شماره ۲۰، ۴ گرم وزن داشته و در فرمولاسیون گیاهی  ان ازروغن  جوجوبا  با عصاره آفتابگردان استفاده شده است.

کرم پودرهای دبورا

پیش از انکه  به  معرفی کرم پودرهای مختلف دبورا بپردازیم  توجه شما را به یک  نکته مهم  جلب میکنیم  که سوال بسیاری از مشتریان این محصولات است.  کرم پودرهای دبورا ، هم کاسه ای دارد هم  تیوپی که حجم  های مختلفی  را شامل می شود. مواردی که روی  جعبه،  صفر درصد قید شده است، به  معنی  فاقد سیلیکون و پارابن در فرمولاسیون می  باشد. همگی دارای  spf  های مختلف هستند  که  از  ۱۰ تا ۳۰ متغیر  است.

محصولات کرم پودر دبورا ، ۵  کالکشن مختلف را  دارا می باشد که  از ۰۰  تا ۰۵  شماره  گذاری  می شوند.  هر  یک دارای پایه رنگ متفاوت است و  شما می  بایست بر اساس جنس  پوست و رنگ پوست خود، گزینه  مناسب  را انتخاب کنید.

  • کرم پودر دبورا کالکشن DAILY DREAM
  • کرم پودر دبورا کالکشن  DRESS ME  PERFECT
  • کرم پودر دبورا  کالکشن  PERFECT & NATUAL
  • کرم پودر دبورا کالکشن NEW  SKIN
  • کرم پودر دبورا  کالکشن COMFORT LIFT

کرم پودر بیست و چهار اور  پرفکت دبورا

کرم پودر بیست و چهار اور پرفکت دبورا

۲۴  ORE  PERFECT  FOUNDATION

کرم پودر بیست  و چهار اور  پرفکت  دبورا ، در رنگ بندی  مختلف تولبد شده  تا پاسخگوی نیازهای مراقبتی  وبهداشتی پوست بانوان  باشد. با استفاده از  نمره  رنگ پوست خود و با استفاده از  نظر مشاوران محصولات  دبورا ، میتوانید کرم  پودر متناسب  با پوست  خود را انتخاب کنید. این محصول ، پوست را براق نمیکند و برای استفاده از  انواع  پوست مناسب  میباشد.

این کرم،  عیوب  را پوشانده  و رنگ آن را یکنواخت می کند. اگر به  دنبال محصول  ضد آلرژی  هستید که دوام و ماندگاری بالا داشته باشد،  از این محصول استفاده  کنید. پوشش دهی خوبی  از این محصول گزارش شده و  دارای  قابلیت ضد آفتاب در سطح SPF نمره  ۱۰  می باشد. کرم  پودر  مات کننده  (ANTI SHINE) دبورا ، با استفاده  از پد اسفنجی، لایه لایه نمی شود و سطحی صاف را در اختیار  بانوان قرار  می  دهد.

این محصول، خاصیت ضد آفتاب نداشته  و بدون رایحه ای خاص،  تولید و روانه بازار  شده است. از هر نوع پاک  کننده  متداول آرایش  برای  تمیز  سازی  پوست میتوان  بهره گرفت.  عملکرد پمپی سبب می شود تا کاسه ای نبوده و سطح آن  در  معرض تابش نور آفتاب  قرار نگیرد. این کرم پودر  ۳۰  میلی  لیتری بوده  و مراقبت نمونه های تقلبی کرم پودر دبورا در بازار باشید.

توجه کنید که کرم  پودر دیورا مدل ۲۴ORE  PERFECT  شماره  صفر ۵، بر اساس  رنگ پوست تیره-برنزه  طراحی شده و پایه رنگ آن، بژ  تیره است.

کرم پودر کامفورت لیفت دبورا

کرم پودر کامفورت لیفت دبورا ،  در شش رنگ روانه بازار شده است و مرطوب کننده  قوی  با ضریب  اس پی اف  ۱۵ می باشد. همانطور که در نام این محصول مشاهده  میکنید، دارای قابلیت لایه برداری  بوده  تا چین وچروک  های  پوست را از  بین ببرد و تسریع کننده  فعالیت سلول ها و جوانسازی پوست شود.

کرم پودر کامفورت لیفت دبورا

COMFORT LIFT FOUNDATION

اگر به  دنبال  کرم  پودری هستید که از خشکی پوست شما جلوگیری  کند،  از این کرم پودر  استفاده کرده تا رطوبت مورد  نیاز پوست را تامین کند. در طراحی فرمولاسیون  این کرم  پور، از اسید  هیلارونیک (HILLARONIC  ACID) و ویتامین A و E  استفاده می شود و  همچون رژ لب های دبورا ،  از رایحه بنفشه  در  طراحی  و تولید محصول  بهره می برد.  توجه داشته باشید که ماندگاری این محصول روی پوست، کم تر  از ۱۲ ساعت می باشد و می  بایست  برای  پوشش کامل  در طول  شبانه  روز،  حداقل ۱  بار تجدید شود.

این کرم، دارای ویتامین آ و ایی است  که برای جوانسازی پوست و تغذیه پوست های  خیلی خشک مفید می  باشد.  پوشانندگی خوبی در  پوست دارد و از هر  نوع پاک کننده آرایش معمولی میتوان برای پاکسازی آن استفاده کرد. کرم پودری مناسب بانوان که در طول  شبانه روز استفاده  می شود. این کرم  پودر، عملکرد تیوبی داشته  و خاصیت  لیف کننده (LIFTING  EFFECT)  و محافظت کننده در برابر رادیکال های آزاد دارد.

کرم پودر دبورا کامفورت لیفت،  سری های ۴ و ۵  دارد که رنگ  بندی  و اس  پی  اف متفاوتی دارد.  تفاوت این  دو کرم که همواره سوال  می شود  این  هست  که سری ۵، دارای پایه رنگ تیره  مایل به زرد است، در حالی که دیوار کامفورت سری  ۴، دارای  پایه  رنگ مایل  به صورتی می  باشد. و گرنه  همگی دارای فرمولاسیون گیاهی غنی سازی شده با ویتامین بوده و ماندگاری طولانی مدت را به ارمغان می آورد و بافت فشرده  ای هم  دارد.

کرم پودر  کامفورت مات  دبورا

کرم پودر کامفورت مات دبورا

COFORT MAT FOUNDATION

کرم پودر  کامفورت مات  که در ۶ رنگ روانه  بازار  شده است،  مات  کننده (MATIFYING)   و آبرسان (MOSTURIZING) قوی  بوده  و دارای  قدرت ضد آفتاب با درجه اس پی اف ۱۵  است. این کرم  پودر  برای هر گونه پوست از نرمال تا خشک و چرب مناسب بوده و محصولی ضد آلرژی  به  شمار می رود تا قابلیت انعطاف  پذیر  پوست حفظ شود. برای حفظ رطوبت پوست و رنگ مات  آن،  ار این محصول استفاده کنید. این کرم پودر، خاصیت ویتامینه  و ضد آب نداشته و رایحه  ای درفرمولاسیون به  کار نرفته  است. پایداری بالا و دوام خوب، از جمله خصوصیت  های این  کرم پودر  به  شمار می رود. از هر  نوع حلال معمولی برای پاکسازی آن میتوان بهره  برد. این  کرم پودر،  عملکرد پمپی داشته و با استقبال خوبی از سوی  مشتریان بین  المللی دبورا مواجه شد.

کرم پودر کانسلیر دبورا ۸ کاره

کرم پودر  کانسلیر دبورا ۸ کاره،  از  جمله پر فروش ترین و پر مخاطب ترین  محصولات کرم پودر  این برند آرایشی  و زیبایی  ایتالیا  بوده  که قابلیت ضد آفتاب به منظور  محافظت  از پوست در  برابر اشعه  های  UV را با SPF نمره ۲۰ دارد. این کرم پودر  در  رنگ بندی مختلف  طراحی و روانه  بازار شده است و پوشش و ماندگاری بالایی  برای آن گزارش گردید.

کرم پودر کانسلیر دبورا ۸ کاره

۸ CREAM FOUNDATION AND CONCELAER

در طراحی فرمولاسیون این کرم،  از  اسید هیالورنیک  و OMEGA 3 OMEGA 6 استفاده  شده که برای  تعذیه پوست  فوق  العاده ارزشمند می باشد. علاوه بر این مواد، از عصاره  روغن جوجوبا  و عصااره  گل  آفتابگران  که در برخی از کرم  پودرهای ایوروشه فرانسه  نیز  شاهد هستیم،  استفاده  شده است.  این  کرم پودر  ۸ در  ۱، مغذی و ضد آلرژی بوده  و رایحه  گل بنفشه به عنوان گل  مورد علاقه  این  برند  در آن  به  کار رفته تا همواره  حس  شادابی و طراوات داشته باشید.

استفاده از این کرم پودر  دبورا سبب می شود تا جوانسازی و طراوات پوست در کوتاه مدت ایجاد شده و در فرآیندهای مراقبتی  پوست  بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که در فرمولاسیون گیاهی این محصول، از پاربن استفاده نشده  و پد اسفنجی، تنها اکسسوری ان به  شمار می رود. اگر  در  صورت خود، چین و چروک های ریزی  مشاهده میکنید، توصیه  میشود به منظور از  بین  بردن  خلل  و فرج  و جوش  های  ریز سیاه، از این  کرم استفاده کنید.

کرم پودر رادیانس کریتور دبورا

کرم پودر رادیانس کریتور دبورا

RADIANCE CREATOR FOUNDATION

کرم  پودر  رادیانس کریتور  دبورا ،  در  ۱۰ رنگ مختلف  تولید و روانه بازار  شده  است و پاسخگوی  نیازهای  کرم پودری بانوان  با رنگ پوست های مختلف  می باشد. همانطور  که روی  شیشه  این کرم  پودر درج شده است، خاصیت  ضد خستگی  (ANTI FATIGUE)  داشته و جلوه ای  براق  و درخشان  را برای  پوست به ارمغان می آورد. فرمولاسیون گیاهی آن  حاوی  عصاره  هسته  میوه  ها،  آنتی اکسیدان و روغن  انار  می  باشد. همچون دیگر محصولات  این  برند ایتالیایی،  از  اسید هیالورنیک نیز سود می برد. میزان  اس پی افی  که برای این محصول در نظر گرفته شده است،  اس  پی  اف  ۱۵ بوده  که از پوست در  برابر اشعه  های مضر  آفتاب  جلوگیری  می  کند.  این محصول جهت  استفاده از  پوست های  نرمال  و خشک مطلوب  می باشد و ضد چروک پوست عمل خواهد کرد.

توجه داشته  باشید که این محصول،  قابلیت ضد آفتاب نداشته  و  ضد آب  نداشته  و با هر پاک کننده آرایشی میتوان آن را تمیز کرد.

کرم پودر دبورا سری پرفکت اند نچرال شماره ۰۲

کرم پودر سری پرفکت اند نچرال شماره ۰۲،از دیگر محصولات کرم پودر دبورا  بوده  که رای رنگ پوست های روشن مناسب  هودخ و از SPF  نمره  ۱۵  بهره  می  برد.   در فرمولاسیون این محصول از پارابن  و سیلیکون  (PARABEN) استفاده  نشده است. این کرم  پودر ۳۰ میلی لیتری به  صورت  پمپی بوده و از جنس محافظت کننده پلاستیک برخوردار می  باشد. پایه رنگ  این محصول،  صورتی روشن است  و با فرمولاسیون  گیاهی،  بافت  نرم  و سبک را برای بانوان به  ارمغان  می آورد.  اگر به  دنبال نمای  ابریشمی و صاف و یکنواخت روی پوست خود هستید، از این محصول استفاده  کرده که پوشش دهی مناسبی را در اختیار شما قرار می  دهد.

کرم پودر دبورا سری پرفکت اند نچرال

PERFECT AND NATURAL FOUNDATION 02

کرم پودر دبورا سری پرفکت اند نچرال

کرم  پودر دبورا سری پرفکت اند نچرال،  بر اساس رنگ پوست روشن-متوسط  طراحی  شده  و کرم  پور ۳۰  میلی  لیتری می باشد  که اس پی  اف ۱۵ داشته  و  جنس محفاظت  کننده  پلاستیکی  دارد. این کرم  پودر تیوبی، پایه  رنگ گچی داشته  و از  بافت  نرم و سبک مانند دیگر  کالکشن  های PERFECT  & NATURAL سود می برد. فرمولاسیون گیاهی  فاید سیلیکون و PARABEN از  جمله  مشخصات این  کرم پودر محسوب می شود.

کرم پودر دبورا سری دیلی دریم شماره صفر یک

کرم  پودر دبورا سری دیلی دریم شماره  صفر یک، از جمله  کرم  پودرهای روزانه بوده که به  منظور مقابله با پیری زودرس  پوست (ANTI AGE) میتوان از آن استفاده  نمود.  این محصول ۳۰ گرمی،  محافظت کننده پوست در برابر  اشعه یو وی  با نمره  اس پی  اف  ۱۵  است  و عملکرد  پمپمی  دارد.

کرم پودر دبورا سری دیلی دریم شماره صفر یک

DAILY DREAM  FOUNDATION  ۰۱

این محصول،  حاوی مرطوب کننده بوده  و برای بازسازی و جوان کردن پوست، انتخاب  خوبی  برای  بانوان جوان  می باشد. قابلیت  آبرسانی آن سبب  می شود تا هموار پوست شما هیدراته باشد. در این کرم  پودر،  ترکیبات  سرم  روز  و شب استفاده می شود  که غلظت و ماندگاری  بالایی  دارد. با استفاده  از این کرم پودر با کیفیت، یکنواخت شدن رنگ پوست شما مشاهده  خواهد شد. این کرم  برای انواع مختلف پوست کاربرد داشته  و پایه رنگ روشن  مایل به صورتی دارد.

سری های دیلی  دریم  ۰۰ تا ۰۵،  پایه رنگ متفاوتی دارد. مثلا پایه رنگ کرم  پودر دیلی دریم صفر  یک،  پایه رنگ  روشن دارد و همچون دیلی دریم ۰۱ تا ۰۵، دارای بافت  سبک، غلظت و دوام بالا  از ترکیبات  سرم روز و شب برخوردار می باشد.

کرم پودر فشرده  کاسه ای دبورا سری نیو اسکین شماره دو صفر

کرم پودر فشرده کاسه ای دبورا سری نیو اسکین شماره دو صفر

NEW SKIN COMPACT FOUNDATION 00

کرم پودر  فشرده  کاسه  ای دبورا  سری  نیو اسکین  شماره  دو صفر، کرم پودر ۱۱  گرمی بوده که از اسی  پی اف  ۱۵ برخوردار است  و از جنس  محافظ  فلزی استفاده  می کند.  پایه  رنگ این  کرم پور، عاج فیل  (IVORY) بوده و دارای پوششی صاف  و یکدست  می باشد.  این کرم پودر دارای آنتی اکسیدان محافظ پوست بوده  و ضد آلرژی می باشد. این کرم  پودر برای پوست های  حساس  مناسب توصیه  شده  و به صورت  خشک  و مرطوب  میتوانید از ان استفاده  کنید.  کرم پودری تسکین  دهنده و بازسازی  کننده  صورت و عاملی برای ضد چین و چروک های پوست.

کرم پودر دبورا سری دیلی فونداسیون شماره  صفر دو

کرم پودر دبورا سری دیلی فونداسیون شماره صفر دو

DAILY CREAM FOUNDATION 02

کرم پودر دبورا سری دیلی فونداسیون شماره  صفر دو،  از جمله کرم پودرهای کالکشن DAILY CREAM بوده که از  پوست در برابر اشعه  آفتاب محاظفت  می  کند. از  اس پی  اف شماره ۱۵ برخوردار بوده  و مناسب  رنگ پوست  های  گندمی و تیره  می باشد. این کرم پودر ۳۰ گرمی،  از  محفظه  یمپی بهره می برد جنس  محفظه نگهدارنده  آن، شیشه ای  بوده و حاوی مرطوب  کننده  است.  این کرم  در  فرمولاسیون گیاهی آن،  حاوی  بازسازی  کننده  و ضد چروک است و بافت  سبک و غلظت بالایی  را در اختیار بانوان قرار می دهد.

این کرم،  یکنواخت کردن پوست را به  ارمغان  آورده و پایه رنگ  تیره مایل به  زرد دارد. اگر میخواهید پوستی  شاداب  و شفاف  داشته  باشید، از این کرم پودر  به  نسبت گران استفاده کنید.

کرم پودر دبورا سری پرفکت اند نچرال شماره  صفر چهار

کرم پودر دبورا سری پرفکت اند نچرال شماره صفر چهار

PERFECT AND NATURAL FOUNDATION 04

کرم پودر دبورا سری پرفکت اند نچرال شماره  صفر  چهار، از اس پی اف نمره  ۱۵ برخوردار بوده  و در  فرمولاسیون گیاهی آن ازسیلیکون و پارابن استفاده  نمی کند. این کرم پودر ۳۰ میلی  لیتری تیوپی،  از جنس  محفظه نگهدارنده پلاستیکی سود می برد  و پایه رنگ شنی دارد. این  فونداسیون صفر  چهار، نمایش  ابریشمی  برای پوست ایجاد میکند و پوشش دهی متوسطی دارد تا بافت  نرم و سبکی  روی پوست احساس کنید.

کرم پودر درس می پرفکت فونداسیون صفر سه

کالکشن dress me دبورا

DRESS ME PERFECT FOUNDATION 03

کرم پودر درس می پرفکت  فونداسیون صفر سه،  از کالکشن DRESS ME بوده  و برای داشتن  پوست طبیعی  بی  عیب و نقض  (FLAWLESS)  توصیه  می  شود. این کرم ،  برای رنگ پوست های گندمی  و تیره  مناسب است  و ۳۰ میلی لیتر ظرفیت  دارد. این کرم پودر،  از اس پی اف  نمره ۱۵ سود می  برد  و از  محفظه پمپی برخوردار  بوده و نس محفظه نگهدارنده شیشه ای دارد. این کرم پودر،  ماندگاری طولانی  مدت را سبب می شود  و بافت سبک و پوشش دهی کامل دارد. اگر به دنبال کرمی  برای  اکسیژن  رسانی  به پوست هستید،  از این کرم  پودر  که  پایه  رنگ شنی  (SAND)  دارد استفاده کنید.

کالکشن  dress me دبورا ، سری ۰۴ و ۰۵  دارد. سری ۰۵ دارای پایه  رنگ بسیار  تیره  با پوشش دهی کامل و بافت  سبک است. اما سری ۰۴، پایه رنگ گندمی وتیره را به ارمغان می آورد.  هم چنین سری ۰۱، دارای پایه رنگ رشون مایل به صورتی می باشد.

برس کرم پودر شانزده سانتی متری دبورا  مدل پنلو

برس کرم پودر شانزده سانتی متری دبورا

PENNELLO FOUNDATION BRUSH

برس کرم پودر  شانزده سانتی متری دبورا مدل پنلو، برس آرایشی مناسب برای کرم  پودر مایع و جامد بوده  و از ساختار تخت برخوردار است تا به منظور یکسان کردن کرم پودر روی پوست استفاده شود و میتوان کرم پودر را به خوبی روی پوست منتقل  کرد.

کرم پودر نیو اسکین کامپکت فونداسیون صفر یک

فرمولاسیون گیاهی دبورا نیواسکین

NEW SKIN  COMPACT  FOUNDATION 01

کرم پودر نیواسکین کامپکت فونداسیون صفر  یک، از نوع کاسه ای  با ظرفیت  ۱۱ گرم  بوده و از SPF نمره ۱۵ سود می برد که برای محفاظت از پوست  در برابر اشعه UV مناسب  خواهد بود. اینکرم پودر کاسه  ای، از جنس محفظه نگهدارنده فلزی استفاده می  کند و پایه  رنگ آن طبیعی می  باشد.

فرمولاسیون گیاهی دبورا نیواسکین کامپکت  فونداسیون صفر  یک،  دارای آنتی اکسیدان محافظ پوست است که ضد آلرژی  بوده  و مناسب پوست های  حساس می باشد. این  کرم به صورت خشک و مرطوب قابل استفاده خواهد بود. کرمی تسکین دهنده که برای بازسازی کننده پوست مناسب است و اگر میخواهید پوستی بدون چین و چروک و خلل و فرج  داشته باشید،  از ان در  کوتاه مدت استفاده  کنید.

توجه داشته باشید که نیو اسکین  ۰۱ تا ۰۵، پایه  رنگ  متفاوتی با هم  دارند.  مثلا پایه رنگ سری ۰۳، کاراملی است.

انواع رژ گونه دبورا

( انواع  رژ گونه دبورا )

نکات مهم

  • بهترین برنزه کننده : روغن نارگیل،  یکی از  بهترین روغن ها برای برنزه کردن پوست است
  • بهترین برنده کننده گیاهی : حتی الامکان از محصولات برنزه  کننده ای که فرمولاسیون گیاهی مثل  دبورا و ایوروشه دارد استفاده  کنید.
  • اتوبرنزه : فقط اگر برای برنزه  شدن عجله دارید از محصولات اتوبرنزه استفاده کنید.
  • سولاریوم : برای برنزه شدن اصلا توصیه  نمی شود.
  • کرم پور مناسب پوست چرب : کرم پودر کامفورت مات دبورا برای پوست های چرب مفید است.
  • پنکیک خوب دبورا : افرادی که پوست چرب مستعد به آکنه دارند، به  جای کرم پودر از پنکیک های دبورا استفاده  کنند.
  • محصولات آرایشی مشترک : پدهای اسفنجی پنکیک ها را مرتب  تعویض کنید تا مستعد  قارچ و کثیفی روی پوست نشود. هیچ وقت از رژ لب ، پنکیک و کرم  پودر دبورا به صورت اشتراکی استفاده نکنید.

انواع رژهای دبورا

  • محصولات تقلبی دبورا : برای تشخیص  محصولات تقلبی و اصل دبورا ، همواره  مشخصات ارائه شده در  این گفتار و سایت  دبورا  را با مشخصات ظاهری  محصول در فروشگاه تطبیق دهید.
  • دبورا با اکسسوری : اگر مشاهده  کردید که محصولات دبورا  با اکسسوری عرضه می شود، همواره  مراقب باشید تا جنس  تقلبی  با این ترفند  به شما فروخته نشود که آسیب های پوستی مختلفی  برایتان به ارمغان خواهد امد.
  • پنکک مخملی : اگر  به دنبال پنکک مخملی خوب  برای صورت  هستید، از محصولات دبورا استفاده  کنید.
  • پنکیک دوکاره : اگر به دنبال پنکیکی هستید که خشک و مرطوب استفاده کنید، از  پنکیک های  دو کاره استفاده  نمایید.
  • اینستاگرام دبورا : شرکت دبورا هیچ صفحه اینستاگرامی رسمی ندارد.

دبورا با اکسسوری

همراهان گرامی

اگر تجربه خوبی در استفاده از محصولات کرم پودر، رژ لب و هم چنین پنکیک دبورا دارید، از طریق بخ  کامنت با ما در ارتباط باشید.

رژ لب های دبورا

(بهترین رژ لب های دبورا را در همواره در این نشانی دنبال کنید)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا