لوازم آرایش

جدید ترین مدل های خط چشم، خط لب و رژ گونه دبورا (DEBORAH)

رژ گونه دبورا

محصولات آرایشی و بهداشتی دبورا ایتالیا، همچون MAC، لانکوم، ایوروشه و استی لادر، در فهرست پر فروش ترین محصولات آرایشی بانوان بوده و به دلیل فرمولاسیون با کیفیت بدون آلرژی، یکی از گزینه های پر طرفدار برای مراقبت های پوست و مو بانوان شیک پوش است. در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، بیش  از ۴۰ محصول خط چشم ، خط لب و رژگونه این برند ایتالیایی را معرفی کردیم که راهنمای خوبی برای خرید محصولات دبورا از طریق نمایندگی های این برند در تهران و مراکز استان های کشور می باشد.

محصولات کرم پودر و رژ لب دبورا

حتما بخوانید : آشنایی با محصولات کرم پودر، برنزه کننده و رژ لب دبورا

حتما بخوانید : آشنایی با جدید ترین محصولات ریمل، سایه چشم و مداد چشم دبورا

خط چشم های محصولات دبورا

خط چشم بیست و چهار  اور اکسترا

خط چشم های محصولات دبورا

۲۴  ORE EXTRA  EYELINER

نخستین محصول خط چشم این برند که در این گفتار معرفی میکنیم،  خط چشم  بیست و چهار  اور  اکسترا  می باشد که در  سال ۲۰۱۴  میلادی تولید و روانه  بازار شد. این خط  چشم از محصولات با کیفیت ساخته  شده  و برای  بانوانی که اهمیت زیادی به خط چشم می دهند، محصول  ارزشمند و پر فروشی بوده است. خط  چشم اکسترا ، از  نوکی منعطف برخوردار  بوده و طراحی ارگونومیک دارد تا به راحتی در دست بانوان  جوان، خطوط  زیبایی را بیافریند. استفاده  از آن آسان است و محصولی یکنواخت و صاف و بدون لایه لایه را به ارمغان می آورد.

فرمولاسیون این محصول، ضد آب بوده و دوام و ماندگاری آن بش از ۱۴ ساعت  گزارش شده  است. شدت رنگ  محصول خط چشم دبورا ، مطلوب بوده و نمای طبیعی را به چشمان شما می بخشد. این محصول، خاصیت ضد آب و ضد آفتاب نداشته  و پوشانندگی خوبی را در اختیار  بانوان قرار می دهد. از  پاک کننده  های آرایش  معمولی میتوان برای تمیز  سازی  استفاده کرد.

عملکرد ماژیکی این  خط چشم سبب می شود تا به راحتی روی چشم  قرار گرفته و بدون پخش شدن، کمکی در فرآیند آرایشی بانوان باشد.

خط  چشم تیپ ۳ از محصولات دبورا

خط چشم تیپ ۳ از محصولات دبورا

۳ LIP EYELINER

خط  چشم تیپ ۳ دبورا ، از جدید ترین محصولات خط چشم این برند ایتالیایی بوده  و برای سه نوع  حالت مختلف  طراحی  شده است. شکل  های  نقطه ای،  خط  صاف و موازی، از جمله حالت های سه گانه ای است که برای دبوار  تیپ ۳ در نظر گرفته اند. شدت رنگ دراین محصول بالا بوده  و کاربری آسانی را در اختیار بانوان به خصوص دختران قرار  می دهد.

این محصول خط چشم ، خاصیت ضد آب و ضد آفتاب نداشته و پایداری زیادی را در اختیار مخاطبان قرار  می دهد. از پاک کننده  های آرایشی معمولی میتوان به منظور  تمیز  سازی  آن استفاده کرد.

خط چشم آیلایتر پریسیشن دبورا

خط چشم آیلایتر پریسیشن دبورا

EYELINER PRECISIONS EYELINER

خط چشم آیلایتر پریسیشن دبورا ، سومین خط  چشمی  است که در  این گفتار معرفی میکنیم  و فروش خوبی را در داخل کشور تجربه کرده است. محصول  پریسیشن دبورا ، ضد آلرژی بوده و خطی ظریف  را به رنگ  مشکی  برای  چشمان بانوان  ایجاد می کند  که از فرمولاسیون غنی شده با مواد نرم کننده نیز  برخوردار می باشد. این محصول، خاصیت  ضد آب و ضد آفتاب نداشته  و در تولید آن  از مواد  ویتامینه  برای پوست چشم استفاده نشده  است. عملکرد  قلمویی  آن،  کار ر ا برای اماتورها کمی سخت میکند. لذا مراقب  ورود مواد آرایشی به داخل چشم باشید و از کمک  افراد با تجربه در استفاده چنین محصولاتی  بهره  بگیرید. این  محصول، ضد آلرژی  می باشد.

خط چشم اولترایلاینر دبورا

خط چشم اولترایلاینر دبورا

ULTRALINER EYELINER

خط چشم اولترایلاینر دبورا ، از جدید ترین و خلاق ترین محصولات خط چشم این برند ایتالیایی بوده و کاربری آسان و سریعی را در اختیار بانوان قرار می دهد. به منظور داشتن خط چشمی صاف و یکتواخت از این محصول استفاده کنید که ضد آلرژی بوده  و خاصیت ضد آب و ضد آفتاب هم ندارد مراقب محصولات  تقلبی از این محصول باشید که بعضا با اکسسوری همراه  ارائه می شود. این محصول، نمای طبیعی را برای چشمان شما به ارمغان آورده و با  پاک  کننده های آرایشی معمولی میتوان آن را تمیز کرد و عملکرد قلمویی دارد.

خط چشم ضد آب بیست و چهار اور از محصولات دبورا

خط چشم ضد آب بیست و چهار اور از محصولات دبورا

۲۴ ORE WATERPROOF EYELINER

خط چشم ضد آب بیست  و چهار  اور ، محصولی همان طور که از  نامش  پیداست، ضد آب بوده و شدت رنگ بالایی  دارد. اگر  به دنبال  پوشانندگی قوی و مشکی روی  چشمان خود هستید  و دوست دارید  تا خط  چشم صاف و یکنواختی و بدون لایه لایه  را در اختیار داشته باشید، از این محصول استفاده  کنید.

دوام و ماندگاری خط چشمی  که توسط  دبوار واترپراف ۲۴  ارائه می شود بالاست و اثری براق را به ارمغان می آورد. این محصول، خاصیت ضد آب و ویتامینه  نداشته و ضد آلرژی می باشد.  خشک شدن سریع، از جمله خواص این محصول عنوان شده است.

خط چشم ضد آب آیلاینر پریسیشن دبورا

خط چشم ضد آب آیلاینر پریسیشن دبورا

EYELINER PRECISIONS WATERPROFF EYELINER

خط چشم ضد آب آیلاینر پریسیشن ، از جمله محصولات جدید این برند بوده که کاربری آسان داشته و برای ایجاد خطی نازک و قوی  با پوشانندگی بالا روی چشمان بانوان جوان توصیه  می شود. این محصول  نیز ضد آلرژی  تولید شده و در فرمولاسیون آن،  از  مواد نرم کننده استفاده شده است.

این محصول  پرسیشن  واتر پروف، ضد آب است  اما ضد آفتاب  نبوده  و خاصیت  ویتامینه  هم  ندارد.  از  هر  نوع حلال  متداول  پاک کردن  آرایش میتوان برای  تمیز  سازی آن استفاده  کرد. این خط  چشم، عملکرد قلمویی  دارد  و در طول  شبانه  روز  میتوان از آن بهره برد.

خط چشم دبورا مدل ماتیتا بیست و یک ان  وان  شماره صفر پنج

خط چشم دبورا مدل ماتیتا

MATITA 21N1 EYE LINER 05

خط چشم دبورا مدل ماتیتا بیست و یک ان  وان  شماره صفر پنج، از جمله محصولات دبورا  پر فروش  بوده که  خاصیت ضد آب داشته  و به رنگ قهوه ای  طراحی و تولید شده است. این خط  چشم  مدادی،  برای  کشیدن  روی پلک و داخل  چشم مناسب  می باشد. پوشانندگی و قدرت تاثیر آن زیاد بوده و تا ۱۶ ساعت روی پلک باقی می ماند. مدت زمان ماندگاری محصول داخل  چشم نیز حدود هشت ساعت اعلام  شده است.

این  خط  چشم، بافت  نرم داشته  و ضد آلرژی بوده و خاصیت ویتامینه  ندارد.

خط چشم دبورا ماتیتا شماره صفر دو

خط چشم دبورا ماتیتا شماره صفر دو، از دیگر محصولات  دبوار پر فروش بوده که به عنوان خط چشم مدادی، قدرت پوشانندگی و تاثیر بالا داشته  و ضد آلرژی می باشد. این محصول، ضد آب و ضد آفتاب بوده و همچنین  خاصیت  ویتامینه ندارد. از بافت نرم  برخوردار بوده و  ۲ گرم وزن دارد. مدل  ماتیتا صفر دو، رنگ خاکستری داشته  و لایه لایه  نشده  و لک به  جا نمی  گذارد.

خط چشم دبورا مدل ماتیتا  صفر سه

خط چشم دبورا مدل ماتیتا  صفر سه، همچون محصول قبلی، قدرت پوشانندگی با دوام و ماندگاری خوب داشته و خاصیت ضد آب و ضد آفتاب ندارد. این محصول، ویتامینه نیست  و در تولید آن از بافت نرم و مخملی استفاده شده است. اگر  به  دنبال خط چشم قهوه ای هستید، از این محصول ضد آلرژی این برند ایتالیایی استفاده  کنید که ۲  گرم  وزن دارد.

خط چشم اولترالینر مشکی رنگ

خط چشم دبورا مدل ماتیتا صفر سه

ULTRALINER BLACK EYE LINER

خط چشم اولترالینر مشکی  رنگ،  عملکرد  قلمویی داشته  و ۲.۵ میلی لیتر حجم دارد. این خط  چشم، ضد حساسیت  بوده  و در  فرمولاسیون مایع آن، از ترکیبات ارگانیک  استفاده شده است. این محصول دبورا نیز همچون سایر محصولات خط چشم، قدرت پوشانندگی و تاثیر بالا داشته  و ضد آلرژی  می باشد. صافی و یکنواختی این محصول،  خوب  گزارش شده است.

خط چشم دبورا مدل ماتیتا شماره صفر یک

خط چشم دبورا مدل ماتیتا شماره صفر یک، از دیگر محصولات پر فروش خط چشم این برند بوده که رنگ مشکی داشته  و ضد آلرژی می باشد. این خط چشم  مدادی، بافت نرم داشته و ۲ گرم وزن دارد و سطحی  صاف و یکنواخت را به ارمغان می آورد.

خط لب های محصولات دبورا

خط لب  ۲۴ اور دبورا

خط لب های محصولات دبورا

۲۴ ORE LIP PENCIL

محصول اولی که از خط  لب های این برند معرفی میکنیم،  خط لب  ۲۴ اور می باشد. این خط لب  در ۱۴  رنگ مختلف طراحی  و تولید شده است و رنگ بندی متنوعی برای بانوانی که از رژ  لب های خوش رنگ و آبرسان این برند استفاده میکنند به ارمغان می اورد. این محصول دارای  رنگدهی بالا روی لب  است و پوشانندگی  و قدرت تاثیر فوق  العاده ای دارد. گزارش شده است که دوام رنگ  و پایداری آن حدود ۲۴  ساعت است و فرم لب  های شما را به خوبی نمایان می سازد.

توجه داشته باشید که خط لب ها، خاصیت ضد آفتاب و ضد آب نداشته و ویتامینه و بدون بو  می باشد. از هر نوع حلال  آرایشی  برای پاکسازی  آن میتوان بهره برد.

خط لب  اکسترا از محصولات دبورا

خط لب اکسترا از محصولات دبورا

EXTRA LIP PENCIL

خط لب اکسترا دبورا ، در ۱۰ رنگ  مختلف  از  تناژهای قهوه ای تیره  و روشن تا  قرمز روشن و تیره  طراحی  و روانه  بازار  شده است.  این خط لب بسیار نرم بوده  و به  خوبی روی لبان شما مشخص می  شود. محصولی ضد آب که پوشانندگی  و قدرت تاثیر خوبی از ان گزارش شده است  و  تنوع رنگ  آن، انتخاب بانوان مشکل  پسند شیک پوش را آسان میکند.

مداد لب دبورا سری ماتیتا شماره صفر یک

مداد لب دبورا سری ماتیتا شماره صفر یک

MATITA LIP LINER 01

مداد لب سری ماتیتا شماره صفر یک، از  محصولات دبورا بوده که  رنگ پایه صورتی دارد  و از  بافت نرم  با رنگدانه های غنی برخوردار است. درفرمولاسیون آن،  مرطوب  کننده  لحاظ شده  و  ماندگاری و قدرت پوشانندگی ۲۴  ساعته  را در اختیار بانوان قرار می دهد. این محصول  ۲  گرم وزن دارد.

  • مداد لب مدل ماتیتا شماره  صفر دو،  رنگ  قهوه ای با بافت نرم و مرطوب کننده دارد.
  • مداد لب مدل ماتیتا از محصولات دبورا شماره صفر سه، رنگ قهوه ای ضد آلرژی با قدرت پوشانندگی  بالا دارد
  • مداد لب مدل ماتیتا دبورا شماره  صفر چهار، رنگ شکلاتی داشته  و ماندگاری  ۲۴  ساعته  دارد.
  • مداد لب ماتیتا از محصولات دبورا شماره صفر نه،  رنگ  قرمز داشته  و از بافت نرم  برخوردار است.
  • مداد لب  ماتیتا  دبورا  شماره  دوازده، رنگ زرشکی  تیره دارد و از  رنگدانه  های غنی  شده  برخوردار می باشد.
  • مداد لب ماتیتا شماره صفر  یک،  رنگ  قهوه  ای متوسط داشته  و ۱.۵ گرم  وزن دارد.
  • مداد لب ماتیتا از محصولات دبورا  شماره یازده، رنگ بنفش داشته  و ۱.۵  گرم وزن دارد برای جلوگیری از  خشکی لب مناسب می باشد.

مداد لب ماتیتا، سری لابرا هم دارد که مشخصات شماری از محصولاتش به شرح زیر می  باشد:‌

مداد لب ماتیتا از محصولات دبورا شماره یازده

  • مداد لب ماتیتا از محصولات دبورا شماره  ده از  سری  LABBRA ا،  رنگ  قرمز تیره داشته و  از ماندگاری  ۲۴ ساعته برخوردار می باشد.
  • مداد لب  ماتیتا  از محصولات دبورا  شماره صفر  هفت از سری  LABBRA، رنگ  سرخابی-گلبهی داشته و بافت نرم و لطیف دارد.
  • مداد لب ماتیتا  از محصولات دبورا شماره صفر نه از  سری  LABBRA، رنگ قرمز و نارنجی داشته  و از  رنگدانه  های قوی  برخوردار می باشد.
  • مداد لب  ماتیتا  از محصولات دبورا  شماره  ۱۲  از  سری LABBRA،  رنگ قهوه ای زرشکی داشته و ماندگاری  قوی دارد.
  • مداد لب ماتیتا  از محصولات دبورا  شماره صفر هشت از  سری  LABBRA،  رنگ صورتی کدر داشته و حاوی  ویتامین  E  است.
  • مداد لب ماتیتا  از محصولات دبورا شماره صفر  سه از سری  LABBRA، رنگ  قهوه ای قرمز داشته و رنگدانه های قوی در طراحی و تولید آن استفاده شده است.

رژ گونه محصولات دبورا

رژ گونه نچرال دبورا

رژ گونه محصولات دبورا

NATURAL BLUSH

رژ  گونه نچرال ، با طراحی کاسه ای  خلاق و جذابش ، در ۲۰ رنگ  مختلف  طراحی  و روانه بازار شده است  تا پاسخگوی هر نوع پوستی  باشد. رژ گونه نچرال دبورا ایتالیا، همان طور که از نامش مشخص می باشد،  رنگ طبیعی  به گونه ها داده  و پوشانندگی فوری و قوی از ان گزارش شده است.  این محصول،  ضد آلرژی  بوده  و خاصیت ضد آب و ضد آفتاب ندارد.  این پودر  فشرده، ویتامینه  نیست  و از هر  گونه  پاک کننده  آرایشی  معمولی به منظور پاکسازی آن میتوان  استفاده  کرد.

رژ  گونه نچرال دبورا ، عملکرد  قلمویی داشته  و برای  ایجادسایه  های روشن در اختیار  بانوان شیک پوش است. این محصول هفت در هشت  سانتیمتری را از فروشگاه های مجاز خریداری  کرده  و حتی الامکان، از استفاده آن  توسط دیگران  (حتی مادر و خواهر ) به دلیل احتمال ابتلا  به  بیماری های  قارچی  اجتناب  کنید.

  • رژ گونه نچرال دبورا مدل صفر چهار،  رنگ مات داشته و پر پایه رنگ  قهوه ای روشن  ساخته  شده  است و از  بافت سبک و ابریشمی  برخوردار می باشد.
  • رژ گونه نچرال مدل صفر  شش،  رنگ مات داشته  و بر پایه رنگ  ماهگونی با بافت سبک و ابریشمی ،  حاوی  مواد معدنی تولید شده است.
  • رژ گونه نچرال مدل صفر  یک، بافت سبک   و ابریشمی  داشته و ۶ گرم  وزن دارد و  در  فرمولاسیون آن،  از  هایپو آلرژیک  استفاده  شده تا کمترین میزان حساسیت  را برای  پوست بانوان به  ارمغان آورد.
  • رژ گونه نچرال مدل صفر  پنج،  بافت سبک و ابریشمی داشته و از  مواد معدنی  در  فرمولاسیون آن  استفاده شده است. این محصول، بر پایه رنگ گلبهی تیره طراحی و روانه بازار شده است.
  • رژ گونه نچرال دبورا مدل صفر ده، نوع مات بر پایه رنگ بنفش  تیره است و از پوشش عالی  و رنگ  بندی خوبی برخوردار  می  باشد.
  • رژ گونه نچرال مدل پانزده، نوع مات داشته و بر پایه رنگ قهوه ای روشن  تولید شده است.

رژ گونه های تک دبورا

رژ گونه های تک دبورا

HI TECH BLUSH

تنوع رنگ های تک محصولات دبورا

( تنوع رنگ های تک محصولات دبورا )

رژ گونه های تک دبورا ،  از دیگر رژ های ۶  گرمی  این  برند ایتالیایی  بوده  که در ۸ رنگ مختلف طراحی و روانه بازار  شده است. این محصول، ضد آلرژی و نرم و براق بوده  و ماندگاری بالا  دارد. این رژ  گونه، نمای  RADIANT  را به  صورت بانوان می دهد و خاصیت  ضد آفتاب و ضد آب ندارد. از هر نوع پاک کننده  آرایشی  معمولی برای پاک  کردن آن می توان بهره برد. عملکرد قلمویی  آن سبب می شود تا به راحتی در  طول شبانه روز کاربرد داشته باشد.

نکات مهم قبل از خرید محصولات دبورا

  • اجناس تقلبی دبورا : در  خرید رژ گونه محصولات دبورا ، خط چشم و خط لب دبورا ، مراقبت اجناس تقلبی باشید.
  • تشخیص محصولات دبورا اصل  :‌ بهترین راه برای تشخیص محصولات دبورا اصل با تقلبی، تطبیق مشخصات فنی محصول مندرج در سایت رسمی این برند با مشخصات  ظاهری محصول در فروشگاه است.
  • گواهی اصالت محصول :‌ محصولاتی از دبورا را خریداری کنید که گواهی اصالت محصول از سازمان  غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را داشته  باشد.
  • مداد لب دبورا : در انتخاب  مداد لب دبورا ،  اول نوع  ورنگ  مورد نظر رژ لب را انتخاب کنید  تا ترکیب این دو، ظاهری خوش فرم را برای  لبان شما به ارمغان آورد.
  • خط چشم دبورا : در  استفاده از خط چشم، همواره  دقت کنید که مواد شیمیایی وارد محیط  چشم  نشده  و از  آسیب بیماری  های  چشمی در امان باشید.
  • محصولات ضد حساسیت دبورا :‌ محصولات رژگونه دبورا  همه ضد حساسیت است. اما اگر  پوست  خیلی حساسی دارید،  پیش از استفاده  از  رژ  گونه  ها و کرم پودرها، با متخصص پوست خود  مشاوره کنید.
  • رژ گونه دبورا :‌ پودر تالک از مواد انتقال دهنده رنگ در رژ گونه محصولات دبورا بوده که در محصولات مایع رژ گونه ، از مواد جذب کننده رطوبت  نیز استفاده شده است.
  • رنگ پوست مناسب : در انتخاب رژ گونه  این برند ،  دفت کنید که ابتدا نمره رنگ  پوست خود را مشخص کرده تا اگر  خواستید رژ گونه ،  همان رنگ  پوست شما را ایجاد کند و آن را بپوشاند، در وقت  و هزینه خود صرفه  جویی کنید.
  • مشاوره تخصصی :  در  انتخاب  رژ گونه  و کرم پودر دبورا و حتی برنزه  کننده ، حتما  با مشاوران مجرب مشورت  کنید  تا پوست خود را تحت آسیب  محصولات  آرایشی متفاوت که مورد نظر شما  نیست  قرار ندهید.
  • پودر فشرده : محبوب ترین رژ گونه ها به خصوص در این برند ، نوع  پودر  فشرده است و از مواد رنگی و جاذب چربی  برخوردار می باشد.
  • رژ گونه های پودری :  بیشتر مناسب بانوانی است که به دنبال آرایش  ملایم و نه  خیلی سنگین  هستند و پوست  معمولی دارند. اگر پوست  خیلی چرب  دارد، رژ گونه  پودری  مناسب  شما نخواهد بود.
  • رژ گونه های مایع :  ماندگاری خوبی  دارند اما رنگ غیر طبیعی را به پوست  می دهند.
  • رژ گونه مناسب پوست خشک :  محصولی  است  که رطوبت و آبرسانی خوبی به پوست داده و نوع کرمی آن توصیه می شود.
  • رژ گونه مناسب  پوست  چرب :  محصولی  است که پودر  فشرده  بوده و  حامل رنگ  آن آبی باشد.
  • بهترین قلمو مناسب  رژ گونه : قلموهایی  شبیه بادبزن که باعث پخش خوب  پودر در سطح پودر می شود توصیه میکنیم تا ظاهری صاف و یکنواخت برای پوست به ارمغان آید.
  • رژ گونه گرمی : اگر از  رژ گونه  کرمی  یا ژل مانند استفاده  می  کنید،  توصیه  می شود تا از نوک انگشتان  برای  پوشاندن  محصول روی  پوست صورت  استفاده نمایید.
  • محصولات اشتراکی  دبورا :  از  استفاده  اشتراکی محصولات رژ لب، رژ گونه  و مداد چشم و مداد لب  دبورا جدا خودداری  کنید تا  از  آسیب  های قارچی پوست در امان باشید.
  • رژ تیره: هر چقدر از رژ  گونه  تیره رنگ استفاده کنید، جذب نور پوست شما افزایش  می یابد و احتمال تشکیل لک روی  صورت شما افزایش می یابد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین رژ گونه محصولات دبورا کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا