لوازم آرایش

آشنایی با جدید ترین محصولات ریمل، سایه چشم و مداد چشم دبورا (DEBORAH)

مداد چشم دبورا

در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، بیش  از ۲۰ محصول ریمل DEBORAH، سایه چشم برند دبورا و انواع مداد چشم رنگارنگ و جدید این برند ایتالیایی را معرفی کردیم که راهنمای خوبی برای خرید محصولات این برند از طریق نمایندگی های دبورا در تهران و مراکز استان های کشور می باشد.

حتما بخوانید :

آشنایی با محصولات خط چشم، خط لب و رژ گونه برند دبورا

آشنایی با محصولات کرم پودر، پنکیک و رژ لب برند دبورا

معرفی انواع ریمل های دبورا

مداد چشم دبورا

 ریمل ابسولوت های تک برند دبورا

سایه چشم برند دبورا

ABSOLUTE TECH MASCARA

نخستین محصول ریمل برند ایتالیایی دبورا که در این گفتار به لاکچری  گردها معرفی  میکنیم، ریمل ابسولوت های تک بوده  که از  یک برس برای پوشش دهی  همه بخش های مژه از ریشه تا نوک بهره می برد. پس از استفاده  از این محصول، شاهد حجیم سازی مژه ها و بلند شدن و خوش حالتی آنها خواهید شد. این ریمل، جلوه ای سه بعدی  و کاملا مشکی را در اختیار بانوان قرار می دهد.

نکته ای که باید درباره این محصول ریمل برند دبورا بدانید آن است که حالت ماده  مایع داشته  و نمای  نهایی  آن طبیعی می باشد. این محصول، خاصیت شد آفتاب و ضد آب نداشته و در فرمولاسیون آن از مواد معدنی  به منظور تعذیه  پوست  استفاده نشده است. از هر نوع حلال متداول که برای پاکسازی آرایش  استفاده می شود،  میتوان برای تمییز سازی این ریمل بهره برد.  عملکرد  برسی  این ریمل، برای افرادی که میخواهند با صبر و دقت، ریملی با رنگ  بالا  و خوش  رنگ در اختیار داشته باشند،  گزینه خوبی است.

ریمل اکسترو اوردینری پنج در  یک برند دبورا

ریمل اکسترو اوردینری پنج در یک برند دبورا

EXTRAORDINARY 5 IN 1 MASCARA

ریمل اکسترو اوردینری پنج در  یک دبورا ،  همان طور که از نامش  مشخص  است، ۵  ویژگی را در یک محصول  با محفظه  نقره  ای در اختیار  بانوان قرار می دهد. این محصول، دوام و ماندگاری  بالا داشته  و از رایحه  ای در تولید آن استفاده  نشده  است.  به  منظور  حجیم کردن و بلند نمودن مژه ها ،  این محصول توصیه  می شود. پس از استفاده  از این محصول از ریشه  تا نوک مژه ها به  خوبی  پوشانده شده  و به همین خاطر، دبورا اکسترو  اوردینری  پنج در یک ماسکارا، قدرت رنگ دهی خوبی  دارد و همچون نامش، فوق  العاده  است.

اگر لنز دارید، این محصول برای شما هم  قابل  استفاده خواهد بود. اما دقت کنید که مواد آرایشی وارد محفظه  چشم نشود. این محصول مایع، خاصیت ضد آب و ضد آفتاب نداشته و ویتامینه  نیست. پایداری و فر کنندگی خوبی دارد و برای بلند کردن مژه و حجم دادن به آن توصیه می شود. هم چون محصول  قبلی، با هر نوع پاک کننده آرایشی  شسته  می شود و بدون  حساسیت بوده و ضد آلرژی و لک می باشد.

ریمل بلک اند لانگ برند دبورا

ریمل بلک اند لانگ برند دبورا

BLACK & LONG MASCARA

ریمل بلک اند لانگ دبورا ،  همان طور  که از نامش دریافت می شود، ریمل  مشکی رنگ و بلند کننده بوده که محفظه  مشکی  هم  دارد. اگر به دنبال افزایش طول مژه خود هستید میتوانید از بلک  اند لانگ استفاده کرده  و طول مژه ها را بیش تر کنید. این محصول، شدت رنگ زیادی داشته و همه سطح ریمل را پوشش می دهد و دوام و ماندگاری خوبی را برای  رنگ مژه  ها به  ارمغان می آورد.  این  ریمل،  لک ایجاد نمی کند و سطحی یکنواخت را با برس آن  میتوان روی  مژه ها ایجاد کرد.

توجه داشته باشید که این محصول، خاصیت ضد آب و ضد آفتاب نداشته  و بدون بو  تولید و روانه  بازار شده  است. این محصول، خاصیت فر کنندگی ندارد  و از مواد معدنی برای خاصیت  تغذیه  کنندگی  پوست استفاده  نشده است. از هر نوع  پاک  کننده  آرایشی متداول میتوانید  برای تمیز کردن سطح  مژه از  این مواد رنگی  این محصول  سود برد. مراقبت محصولات  تقلبی که با نام و نشان  ریمل  دبورا در بازار موجود است باشید.

ریمل حجم دهنده بیست و چهار اور ابسولوت برند دبورا

ریمل حجم دهنده بیست و چهار اور ابسولوت برند دبورا

۲۴ ORE ABSOLUTE VOLUME MASCARA

ریمل حجم دهنده بیست و چهار اور ابسولوت دبورا ، به خوبی مژه ها را بلند و حجیم میکند. هر گاه  روی بسته  یک ریمل، کلمه  VOLUME  را مشاهده کردید، نشان از حجم دهندگی است. این ریمل، هم چون دیگر نمونه  ها،  دوام و ماندگاری خوبی به مژه ها داده و با شدت رنگ مشکی، آن را خوش حالت می کند. این ریمل، بدون رایحه  بوده و باعث  چسبندگی مژه ها و ایجاد  لک نمی شود.

توجه داشته  باشید که ریمل حجم دهنده بیست و چهار اوره ابسولوت ماسکارا برند دبورا ، خاصیت  ضد آفتاب، ضد آفتاب و ویتامینه نداشه  و برای فر  کردن مژه استفاده نمی شود. از  هر نوع حلال برای پاکسازی آرایش  انجام  شده  با این  ریمل  میتوان بهره  برد.

ریمل حجم دهنده اسپرینت برند دبورا

ریمل حجم دهنده اسپرینت برند دبورا

VOLUME SPRINT MASCARA

ریمل حجم دهنده اسپرینت برند دبورا ، از ریمل های پر فروش این  برند ایتالیایی بوده  و محفظه  مشکی دارد. اگر چشم  حساس  دارید، این ریمل  به دلیل فرمولاسیون خاص،  گزینه  خوبی خواهد بود. برای حجم دهندگی مژه ها و پر  پشت کردن  آنها، میتوانید از اسپرینت ماسکارا استفاده  کنید  که مژه ها را فر کرده  و جلوه ای  خوب  به ان  ها می  دهد.

این ریمل، رنگ طبیعی داشته و خاصیت ضد آفتاب  و ضد آب و ویتامینه  ندارد. از  هر نوع حلال  آرایشی میتوان برای  پاک  کردن آن استفاده  نمود.  این ریمل همان طور که  گفتیم، ضد حساسیت است.

ریمل حجم دهنده دفیتینیتو برند دبورا

ریمل حجم دهنده دفیتینیتو برند دبورا

DEFINITIVE VOLUME MASCARA

ریمل حجم دهنده دفیتینیتو دبورا ،  محفظه  فلزی  نقره ای  رنگ داشته  و کلمه  VOLUME  همان طور که گفتیم، به حجم  اشاره دارد.  برای  حجیم و پر  پشت کردن مژه های خود میتوانید از این محصول  استفاده  کرده و البته مانع  چسبندگی  آنها شوید. این محصول ضد آلرژی  بوده  و سطحی  صاف و یکنواخت را روی مژه ها ایجاد میکند. اگر دوست دارید مژه ای پر پشت داشته  باشید،  از فرمولاسیون معدنی این محصول  استفاده  کنید.

این ریمل  هم  خاصیت  ضد آب  و ضد آفتاب نداشته  و برای  بلند کردن مژه ها نمیتوان از آن استفاده  کرد. از هر گونه  مواد آرایشی پاک کننده  معمولی  میتوان برای  تمیز کردن مژه بهره برد. شدت رنگ این ریمل  بالا  می باشد.

ریمل ضد آب و حجم دهنده بیست و چهار اوره ابسولوت برند دبورا

ریمل ضد آب و حجم دهنده بیست و چهار اوره ابسولوت برند دبورا

۲۴ ORE  ABSOLUTE  VOLUME  WATERPROFF MASCARA

ریمل ضد آب و حجم  دهنده بیست و چهار اوره ابسولوت برند دبورا ، برای حجیم و بلند کردن مژه استفاده  می شود. در طراحی فرمولاسیون این محصول از ویتامین  A-E  استفاده  شده و حاوی آنتی اکسیدان می  باشد. پس از  استفاده، ریمل به سرعت خشک شده  و مژه ها را تغذیه  می کند. فرمولاسیون این محصول بدون  بو بوده  و  از شدت رنگ  بالا برخوردار می باشد. این ریمل حساسیت و لک ایجاد نکرده  و سطح  صاف  و یکنواخت و براق را میتوان با استفاده  از عملکرد برسی آن در اختیار  داشت.

این ریمل  حالت مایع داشته و خاصیت ضد آفتاب ندارد.  توجه کنید که از این ریمل برای  فر  کردن  مژه نمی  توان استفاده  کرد.  آنتی  اکسیدان  موجود در فرمولاسیون این ریمل،  برای تغذیه  مژه ها  مطلوب  می باشد.  خشک  شدن سریع، از جمله ویژگی  های  این محصول  به شمار  می رود.

ریمل حجم دهنده و فر کننده دیفنیتیو برند دبورا

ریمل حجم دهنده و فر کننده دیفنیتیو برند دبورا

DEFINITIVE VOLUME AND  CURL MASCARA

ریمل حجم دهنده و فر کننده دیفنیتیو دبورا ، برای داشتن مژه های پر  پشت و خوش حالت و حجیم  به  کار  می رود. این ریمل برای حالت دهی  مژه ها مناسب بوده  و انحنا  نود درجه ایجاد میکند . هم چون کلیه محصولات ریمل برند دبورا ، ضد آلرژی بوده و لک ایجاد نمیکند.

این ریمل، حالت طبیعی در  مژه ایجاد کرده  و خاصیت ضد آقتاب و ضد  آب ندارد. بر خلاف مورد قبلی، ویتامینه  هم  نیست  و برای بلند  کردن  مژه کارایی ندارد. از هر نوع پاک کننده آرایشی  معمولی میتوان برای تمیز کردن سطح  مژه با برس  آن استفاده نمود.

ریمل لش کریتور والیوم اند کر ماسکارا برند دبورا

ریمل لش کریتور والیوم اند کر ماسکارا برند دبورا

LASH CREATOR volume & CARE MASCARA

ریمل لش کریتور والیوم اند کر ماسکارا برند دبورا ، ریمل حجم دهنده و تقویت کننده دبورا بوده که خاصیت تقوت کنندگی داشته  و حجم  مژه ها را در کوتاه مدت افزایش می دهد. در فرمولاسیون آن، از مواد مغذی استفاده  می شود. در طراحی فرمولاسیون آن  از  کراتین استفاده نشده و محصولی ضد آلرژی  را برای  مشتری  به  ارمغان می  اورد. باید توجه داشته باشید که این محصول حجم دهنده  و فر دهنده، از  ریزش  مژه ها جلوگیری میکند و به راحتی، سطح صاف و یکنواخت را به ارمغان می آورد.

این محصول، خاصیت ضد آفتاب  و ضد آب  نداشته و از  رایحه  ای برخوردار نیست. توجه داشته باشید که این محصول با عملکرد  برسی، در طول  شبانه  روز قابل  استفاده  خواهد بود.

انواع سایه چشم

سایه های چشم، انواع مختلف داشته  که مایع،  براق، کرمی  و ژل و پودری  از  آن  جمله است و شما می  بایست براساس  رنگ پوست و جنس پوست و نوع کارکرد مورد نظر  از آن استفاده کنید. مثلا اگر پوست نرمال دارید، از سایه چشم مایع  و کرمی استفاده  کنید و اگر پوست چرب دارید، سایه  چشم مایع واتر پروف مناسب  خواهد بود.

سایه چشم بیست و چهار اور  ولوت برند دبورا

سایه چشم بیست و چهار اور ولوت برند دبورا

۲۴ ORE VELVET EYE SHADOW

سایه چشم  بیست  و چهار  اور  ولوت برند دبورا ، از سایه  های پر فروش دبورا بوده  که از بافت مخملی  و نرم برخوردار می باشد و به خوبی  روی  پوست قرار  می گیرد.  دوام و ماندگاری بالا داشته  و به صورت خشک و مرطوب قابل  استفاده  خواهد بود. فرمولاسیون این محصول از روغن  سیلیکون بهره مند بوده و ضد آلرژی می باشد. نمای نهایی  این محصول  نیز  LUMINOUS  است.

این سایه چشم دبورا ، از  پودر فشره تشکیل شده و خاصیت ضد آب و ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. پوشانندگی بالا و دوام  و ماندگاری خوبی دارد. برس اسفنجی آن سبب می شود تا به راحتی سایه  های خوش فرم  و جذاب را در فرآیند آرایش خلق کنید. این محصول،  ضد حساسیت  بوده و به  صورت خشک و مرطوب  (DRY  &WET) قابل استفاده خواهد بود.

سایه چشم آی دیزاین کواد برند دبورا

سایه چشم آی دیزاین کواد برند دبورا

EYe DESIGN QUAD EYE SHADOW

سایه چشم  آی دیزاین کواد دبورا ،  با طیفی  از  بنفش و ۱۰  رنگ  دیگر، روانه  بازار شده است و به صورت ترکیبی  یا مجزا میتوان از ان استفاده کرد. این  سایه، بافت  نرم و مخملی  داشته  و  به  خوبی روی سطح پوست  قرار میگیرد و به صورت خشک و مرطوب  قابل  استفاده خواهد بود. محصولی  ضد حساسیت با دوام و پوشش  بالا. سایه  چشم  کواد برند دبورا ، خاصیت  ضد آفتاب و ضد آب و ویتامینه نداشته  و از  پوشانندگی خیلی قوی  برخوردارمی  باشد. از هر حلال  می  توان برای  پاکسازی آرایش  بهره برد.

قلمو  دو طرفه اسفنجی  دارد که به خوبی،  متریال را بر روی سطح پوست  می مالد.

سایه چشم تریوهای تک برند دبورا

سایه چشم تریوهای تک برند دبورا

TRIO HITECH EYESHADOW

سایه چشم تریوهای تک دبورا ، رنگ بندی مختلف داشته و به  صورت ترکیبی و مجزا نیز قابل  استفاده خواهد بود. این سایه  چشم ترکیبی است. یعنی به صورت خشک  و مرطوب به کار می رود . این سایه نیز همچون دیگر محصولات دبورا ، ضد آلرژی می باشد.

سایه چشم دبورا ،  نمای RADIANT  داشته و خاصیت ضد آب  و ضد آفتاب و ویتامینه  ندارد.از  هر  نوع پاک کننده  آرایشی  برای تمیز سازی  آن  میتوان بهره برد. قلموی اسفنجی  آن سبب می شود تا بتوان به خوبی از ان در  طول شبانه  روز بهره  برد.

انواع محصولات مداد چشم برند دبورا

محصول ۸ رنگه  مداد چشم بیست و چهار  اور برند دبورا

محصول ۸ رنگه مداد چشم بیست و چهار اور برند دبورا

۲۴  ORE EYE  PENCIL

محصول  ۸ رنگه  مداد چشم  بیست  و چهار  اور برند دبورا ، بافت نرم داشته و دوام و ماندگاری خوبی  به  ارمغان می اورد. این محصول،  بافت ابریشمی  به ارمغان می اورد و پوشش  خوبی روی پوست ایجاد می کند. این مداد چشم، خاصیت ضد آفتاب  و ضد آب نداشته  و با هر  پاک  کننده  آرایشی میتوان برای تمیز  سازی آن  استفاده  کرد.

مداد چشم آیلاینر برند دبورا

مداد چشم آیلاینر برند دبورا

EYELINER EYE PENCIL

مداد چشم آیلاینر دبورا ، از  محصولات این برند ایتالیایی  بوده  و بافت نرم و ابریشمی داشته  و به خوبی  روی پوست قرار  می گیرد. در  طراحی  فرمولاسیون این برند،  رنگدانه  های غنی  شده  داشته  و رنگ بندی  و دوام و ماندگاری و پوشش  خوبی را به  ارمغان می آورد. این محصول، خاصیت ضد آفتاب  و ضد آب نداشته  و ویتامینه نمی  باشد.  از هر  حلال  برای  پاکسازی آرایش میتوان بهره  برد.

مداد چشم اکسترا دبورا در  ۸ رنگ مختلف

مداد چشم اکسترا دبورا در ۸ رنگ مختلف

EXTRA EYE PENCIL

مداد چشم  اکسترا  دبورا در  ۸ رنگ مختلف تولید شده است. اکسترا دبورا ، دوام  و ماندگاری بالایی داشته  و به خوبی روی پوست قرار داشته  و از  بافت نرم برخودار می باشد.  این محصول، خاصیت ضد آقتاب و ضد آب نداشته  و ضد آلرژی می باشد. این محصول جامد، با هر گونه حلال برای پاکسازی آن قابل استفاده  خواهد بود.

مداد چشم ضد آب بیست و چهار اور دبورا

مداد چشم ضد آب بیست و چهار اور دبورا

۲۴  ORE WATERPROOF  EYE PENCIL

مداد چشم ضد آب بیست و چهار  اور برند دبورا ، رنگ بندی مختلف داشته و از بافت ترم و ابریشمی سود می برد. در طراحی فرمولاسیون آن، رزین های سیلیکونی استفاده شده و ضد آلرژی می باشد که  دوام و ماندگاری خوبی را بر روی چشم ایجاد می کند.  این محصول،  خاصیت ضد آب و ضد آفتاب نداشته  و ویتامینه  هم نیست.  از هر حلال متداول  برای  پاکسازی  آن  می  توان استفاده  نمود.

این محصول هیچ  گونه لک  و لایه از خود به جای  نمی  گذارد.

مداد چشم گلیتر دبورا

مداد چشم گلیتر دبورا

GLITTER EYE  PENCIL

مداد چشم گلیتر دبورا ،  محصولی  ۱۰  رنگی است که جلوه خوبی  به چشم  به دلیل کیفیت رنگ  می دهد. این محصول همان طور که در نامش مشخص است،  اکلیلی بوده و درخشش  خاصی را به  ارمغان می  آورد. محصولی مورد تایید متخصصان چشم. اما  خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه و ضد  آب  نداشته و از هر  نوع پاک کننده  آرایشی  میتوان برای  تمیز سازی گلیتر  دبورا  استفاده  نمود.

مداد چشم کژوال برند دبورا

مداد چشم کژوال دبورا ،  محصولی  ۸ رنگی  بوده و  از بافت نرم  برخوردار می  باشد.  این محصول  بسیار نرم  بوده  و برای داخل چشم  قابلیت  استفاده  داشته  و از  رنگدانه  های غنی در فرمولاسیون خود سود می  برد. این مداد چشم نیز  خاصیت  ضد آفتاب  و ضد آب و ویتامینه  نداشته و از هر نوع پاک  کننده  آرایش  میتوان برای  پاکسازی آن  بهره برد.  شدت رنگدهی این محصول بسیار  بالا  است  و از جمله مواردی است که سبب استقبال مشتریان به مداد چشم کژال دبورا شده است.

  • مداد چشم برند دبورا بیست و چهار  اوره ماتیتا  شماره  صفر  یک  (MATITA  ۲۴  ORE  ۰۱) مشکی  ضد  آب است و نیم  گرم وزن دارد.
  • مداد چشم برند دبورا بیست و چهار اوره ماتیتا شماره صفر  دو (MATITA 24  ORE  ۰۲) قهوه  ای  رنگ  و مقاوم در برابر آب می باشد.
  • مداد چشم دبورا بیست و چهار اوره ماتیتا شماره ۲۵۱ (MATITA  ۲۴ ORE  ۲۵۱)  مشکی و رنگدانه  های  قوی دارد.
  • مداد چشم  برند دبورا بیست و چهار اوره مایتیتا  شماره ۲۶۴  (MATITA 24ORE  ۲۶۴)  بنفش رنگ و ۱.۵  گرم وزن دارد.
  • مداد چشم دبورا بیست و چهار اوره مایتیتا  شماره ۲۶۴  (MATITA 24ORE  ۲۶۴)  خاکستری رنگ و ۱.۵  گرم وزن دارد.
  • مداد چشم برند دبورا بیست و چهار اوره مایتیتا  مدل KAJAL شماره ۱۱۷  (MATITA 24ORE  ۱۱۷)  سفید رنگ و ۱.۵  گرم وزن دارد و برای داخل و خارج چشم مناسب  خواهد بود.

مداد سفید چشم برند دبورا

KAJAL EYE  PENCIL

  • مداد چشم برند دبورا بیست  و چهار اوره ماتیتا شماره  ۲۵۳ (MATITA 24  ORE  ۲۵۳)   به رنگ  آبی تیره  بوده  و ۱.۵  گرم  وزن دارد.
  • مداد چشم برند دبورا بیست و چهار اوره ماتیتا شماره  ۲۶۱  (MATITA  ۲۴  ORE  ۲۶۱)   به  رنگ سبز تیره  بوده  و ۱.۵  گرم  وزن دارد.

مداد چشم با خط چشم چه فرقی دارد؟

این سوال بسیاری از بانوان جوان است که در طراحی صورت خود، به دنبال مداد چشم یا خط چشم خوب هستند.

مداد چشم برند دبورا بیست و چهار اوره ماتیتا

(مداد چشم،  نوک نرم داشته و برای داخل و دور چشم استفاده می شود)

مداد چشم برای افرادی که آماتور هستند پیشنهاد می شود و نوع روغنی آن ها بهتر است. برای کشیدن خط داخل چشم قابل استفاده بوده و کارکرد خوب و عملکرد آسان دارد. ماندگاری مداد چشم کوتاه است  و پس از هر بار استفاده باید آن را بتراشید.

خط چشم مایع مویی برند دبورا

اما خط چشم، برای افراد حرفه ای در آرایش توصیه می شود. خط  چشم هایی که پایه  واکسی دارد، نرم  و روان بوده و معمولا واتر پروف می باشد. پخش شدن روی پلک در صورتی که مهارت خوبی در یکنواخت کردن آن  نداشته باشید، از جمله  معایب این محصول می باشد. خط چشم مایع مویی هم برای حرفه ای ها گزینه خوبی خواهد بود که معمولا لایه لایه نمی شود و مدت ماندگاری و دوام  آن از خط چشم های پایه واکسی بیشتر است. اگر به دنبال خط چشم نازک هستید و میخواهید به سرعت پاک شود از این نوع خط چشم استفاده کنید.

باید توجه کنید که این خط چشم، مدت زیادی  برای خشک شدن  نیاز داشته  و برای تمیز  کردن آن حتما به شیر پاک کن نیاز دارید.

خط چشم های ژلی، ماندگاری  عالی داشته و خیلی مرطوب  نیست  و اشکال بزرگش آن  است که باید حتما از قلمو استفاده  کنید. خط چشم سایه ای هم  کاربرد آسان داشته  و برای  استفاده  می بایست قلمو داشته  باشید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با  لوکس تهران دنبال کنید.

مراقب محصولات تقلبی دبورا باشید و محصولاتی که گواهی اصالت محصول از سازمان غذا و دارو وزارت  بهداشت کشورمان دارید را تهیه کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا