لوازم آرایش

۱۰۰ طرح جذاب ناخن : از ژله ای و اکلیلی تا هولوگرامی و نگین دار

ناخن فرنچ رنگی

طراحی ناخن شیک و جذاب که از لاک های رنگارنگ و مدل های خلاقانه استفاده کرده باشد،  کار سختی نیست و بیش از  آنکه به مانیکور کارها و طراحان ناخن حرفه ای و مزون های آنچنانی  و لوکس نیاز داشته باشد، به صبوری  و آموزش و آشنایی با طرح های نوآور نیاز دارد. البته  نباید، کیت های طراحی ناخن حرفه ای را در این راستا فراموش کرد. اگر به دنبال مدل های جذاب برای مانیکور هستید، گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با طرح های زیبایی  آشنا می کند که برای  مانیکور بهاره و تابستانی مناسب خواهد بود.

با ما در جشنواره  ای از ۱۰۰ طرح جذاب و شگفت انگیز ناخن که انتخابی فوق العاده برای  سال ۹۷  است همراه  باشید.

توصیه هایی برای مانیکور ناخن

پیش از آنکه شما را به تماشای  ۱۰۰ طرح جذاب طراحی ناخن از  فانتزی و عروسکی تا لاکچری و صورتی و نگین دار دعوت کنیم،  بد نیست نکاتی در مانیکور را در نظر داشته باشید.

نکته اول  اینکه همیشه تلاش کنید که در فرآیند مانیکور ، از  لوازم غیر اشتراکی استفاده کنید. مخصوصا سوهان که وسیله مرسوم بوده  و بعضا مشاهده می شود که توسط  بانوان به  صورت  اشتراکی  استفاده می شود. سوهان، مکان  خوبی برای  تحمع باکتری  است  که تمیز نکردن آن سبب توسعه  قارچ روی پوست می شود.  همواره از سوهان و هم چنین ناخن گیر  برای تمیز سازی  سطح  و گوشت های اطراف  ناخن استفاده کنید که قبلا ضد عفونی  باشد.  عدم توجه به این مسایل سبب عفونت پوست شده یا سطح آن را آسیب می زند.

برای اینکه در  طراحی ناخن ، ناخن های شما کمتر آسیب  ببیند،  حتما از سوهان زدن  زیگزاگی پرهیز  کنید. نا گفته  پیداست که بانوانی که سطح ناخن خود را به صورت جلو-عقبی  سوهان می کنند، همواره سطح ناخن زبر دارند.  شکسته  شدن ناخن ها،دلایل زیادی  دارد که یکی از آنها، سوهان کشیدن نادرست می باشد. از آب داغ هم پس از مانیکور پرهیز کنید.  به طور کلی یادتان باشد که آب داغ برای بافت پوست مضر  است  و هیچ پزشک پوست و مویی  به شما توصیه  نخواهد کرد که پوست و مو خود را در معرض  آب داغ حتی برای چند دقیقه  قرار دهید!

 در پاک کردن طراحی ناخن ، باید هم  چون روند طراحی آن، حوصله به خرج  دهید. مثلا لاک مخملی به سختی پاک می شود. بانوانی که علاقمند به استفاده از لاک های مخملی  و اکلیلی در مانیکور هستند باید بدانند که پاک کردن این لاک ها کمی  مشکل است و باید از پنبه آغشته  به حلال  آرایش  برای  زدودن آن استفاده شود. البته لاک  های مخملی  و لاک های آینه ای در فرآیند مانیکور سبب می شود تا سطح ناخن شما بزرگ تر  و جذاب تر نمایش داده شود.

اگر برای پاکسازی آرایش به دنبال ماده  ای هستید، از استون ها استفاده نکنید. چرا که سبب خشک شدن  سطح ناخن می شوند و شکنندگی آن را افزایش می دهد. استون ها،  مواد مغذی  که روی ناخن استفاده  می کنید را از بین  می  برد.

حال، شما را به  تماشای جشنواره ای از  طرح های  زیبا و کمتر دیده ای  از  ۱۰۰ مدل مانیکور می بریم.

مانیکور فرنچ رنگی

( مانیکور فرنچ رنگی را در تصویر بالا مشاهده می کنید که یکی از طرح های جذاب و پر مخاطب در طراحی ناخن بانوان به خصوص دختران است و طرفداران  بسیاری دارد )

مدل طراحی ناخن ژلیس

(در تصویر بالا، مدل طراحی ناخن ژلیس (NAIL HARMONY GELISH) را مشاهده می کنید که ترکیب فوق العاده رنگ صورتی را با  سفید طرح دار به  نمایش می گذارد و برای  طراحی  مد بهاره، گزینه  شاداب و جذابی می باشد)

مانیکور با چسب نواری

(بله!  مانیکور با چسب نواری هم امکان پذیر است و میتوان با نوآوری،  طرح های خلاقانه زیبا و ساده ای  را ایجاد کرد. در تصویر بالا، شش مرحله برای مانیکور با چسب نواری را مشاهده می کنید که توسط همه  بانوان در خانه امکان پذیر است)

طراحی ناخن با انواع و اقسام نگین ها

(یکی از طرح های پر طرفدار در میان بانوان به خصوص نوجوانان و جوانان، طراحی ناخن با انواع و اقسام نگین های ریز و درشت و براق است که ترکیب فوق  العاده برای برای هم تیپ های اسپرت بهاره و هم ست های مجلسی شیک به ارمغان می آورد که نمونه ای از آن را در بالا مشاهده می کنید. یکی از ترندهایی که هیچ وقت کهنه نمی شود!)

مانیکور با ژل و پودر رنگی

( مانیکور با ژل و پودر رنگی را در  تصویر بالا مشاهده می کنید که یکی از روش های جذاب مانیکور است. البته این روش پر هزینه است  و بایددقت کافی در  ترکیب بندی رنگ و طراحی ناخن بعمل آید و انجامش توسط آماتورها توصیه نمی شود. اما به هر حال، مانیکور با ژل های رنگی طرفداران زیادی در سال های اخیر پیدا کرده است)

از مدل های خلاقانه مانیکور با آب

(یکی از مدل های خلاقانه مانیکور با آب است. فرآیندی به نسبت سخت  اما جالب که انجامش توسط حرفه ای های مانیکور انجام می شود)

مانیکور با آب

( مانیکور با آب را از  طریق فایل های ویدیویی فرا بگیرید )

طرح های خلاقانه مانیکور

(برای  بانوان جوانی که همواره دوستدار طرح های خلاقانه مانیکور هستند،  مدلهایی با روزنامه ی فارسی و انگلیسی هم جذاب و برای طرح های اسپرت بهاره و تابستانه  گزینه  مطلوبی به نظر می رسد که نمونه ای از آن را در عکس بالا که مراحل شش گانه را نشان می دهد مشاهده می کنید)

طراحی فوق العاده و جذاب طراحی ناخن

(طراحی فوق العاده و جذاب طراحی ناخن با انواع وا قسام تورهای سفید را مشاهده  می کنید. بله! بیش از  ۴۵ نوع طرح دیدنی  برای دیزاین ناخن  با تورها وجود داردکه میتوانید از آن برای طراحی مد خود استفاده  کنید. طرح هایی کم تر دیده شده در استایل بانوان جوان )

طراحی ناخن با لاک قرمز

(طراحی ناخن با  لاک قرمز یکی از دیدنی ترین و پر طرفدار ترین شیوه های مانیکور است که توسط بانوان در رده های سنی مختلف  انجام می شود.  رنگ قرمز، رنگ های مکمل  و گرم  بسیاری  برای ست کردن دارد که به همین  منظور، توصیه میکنیم روانشناسی رنگ  قرمز را مطالعه کنید که در لاک زدن و ست های فصلی مهم است)

مانیکور توسط لاک قرمز

(از طریق مانیکور توسط  لاک قرمز، میتوان طرح  های جذابی را خلق کرد که استفاده از نگین،  یکی از این مدل های خلاقانه به شمار می رود)

مانیکور با لاک مشکی

(طراحی ناخن با لاک مشکی،  آسان است. چرا  که رنگ های مکمل و متضاد بسیار و خوش رنگی روی لاک مشکی میتوان به کار بست و استفاده از نگین برای مانیکور با لاک مشکی نیز به  دلیل زمینه خوبی که دارد،  پر طرفدار می باشد)

طراحی ناخن با اکلیل

( طراحی ناخن با اکلیل هم از مدل های پر طرفدار در میان بانوان در رده های مختلف سنی  است. اما توجه کنید که این طرح با همه جور لباس مجلسی و اسپرت و کژوال ست نیست و بهتر است زمانی استفاده شود که تناسب رنگ و مفهومی  با طراحی مد شما داشته  باشد )

از روش های ساده و کم هزینه برای مانیکور

(یکی از روش های ساده و کم هزینه برای مانیکور ، استفاده از ابر است که به راحتی در خانه انجام می شود.  مراحل ۹ گانه  طراحی ناخن با ابر را میتوانی در تصویر بالا مشاهده  کنید)

طراحی ناخن با استیکر

(طراحی ناخن با استیکر (NAIL  DESIGN  BY STICKERS) یکی از روش های اسپرت و دخملونه در مانیکور برای تیپ های کژوال است که هزینه زیادی  ندارد و خیلی ساده است)

طراحی ناخن با استیکرهای رنگارنگ

(تصویر طراحی ناخن با استیکرهای رنگارنگ از جمله روش  های جالب  و جذاب است که برای خرید استیکرها از سایت های اینترنتی معتبر استفاده کنید)

مانیکور با اکلیل و نگین

( مانیکور با اکلیل و نگین از دیگر روش های خلاقانه  به نسبت سخت اما جذاب در طراحی ناخن بانوان شیک  پوش مشکل پسند است که در طراحی مد های مجلسی و بلند گزینه  خوبی به  نظر  می  رسد که باید توسط حرفه ای ها همراه شود)

طراحی ناخن های جذاب

( مانیکور با آب  به نسبت  کار دشواری است اما میتوان ترکیب  رنگ های متنوع را برای طراحی ناخن های جذاب که مناسب استایل بهاره و تابستانی بانوان جوان می  باشد به ارمغان آورد  که در تصویر بالا مشاهده می کنید)

مانیکور با ایر براش

( مانیکور با ایر براش  (AIR  BRUSH) از دیگر  روش های خلاقانه و جذاب طراحی ناخن است که برای  استایل های اسپرت بانوان جوان گزینه خوبی برای  طراحی  مد بهاره و تابستان خواهد بود)

2 مدل مانیکور ایر براش

(۲ مدل مانیکور ایر براش را در تصویر بالا مشاهده  می کنید)

مدل مانیکور با برچسب های رنگارنگ

(در تصویر بالا، مدل مانیکور با برچسب های رنگارنگ را مشاهده می کنید که یکی از روش های متنوع در طراحی ناخن فانتزی شیک برای تیپ های اسپرت بهاره  و تابستان به شمار می رود و البته طرفداران زیادی  هم  پیدا کرده است)

مانیکور با برگ های رنگارنگ بهاره و پاییزه

( مانیکور با برگ های رنگارنگ بهاره و پاییزه، از دیگر  مدل ها مانیکور بانوان است که بیشتر در  استایل های اسپرت بانوان جوان مشاهده  میکنیم)

مدل مانیکور با برگ های پاییزی با تم کرم

(مدل مانیکور با برگ های پاییزی با تم کرم را  در عکس بالا مشاهده می کنید)

طراحی ناخن با برچسب های رنگارنگ گل

(طراحی ناخن با برچسب های رنگارنگ گل را در بالا مشاهده می کنید که یکی از روش های آسان و ساده  برای طراحی ناخن فوری و سریع هست.  توجه کنید که این روش  چون ازمحصولات شیمیایی استفاده نمی  کند و موقتی است، اکسيژن رسانی به سطح  ناخن را با مشکل روبرو نخواهد کرد. اما به هر حال طرحی فانتزی به شمار می رود)

مدل مانیکور با طرح برف

(مدل مانیکور با طرح برف را در  تصویر بالا مشاهده  می کنید که برای  روز  های برفی  پاییز و زمستان مناسب  است.  البته طرح  جذابی  برای تیپ های اسپرت و کژوال دخترانه در روز  های بهار  وتابستان نیز می باشد)

مدل های طراحی ناخن طرح برف

(مدل های طراحی ناخن طرح برف را در  بالا مشاهده می کنید که میتوان با لاک های  سفید، طرح کریستال های زیبای برف را بر روی سطح ناخن ها به  ارمغان آورد)

مانیکور با لاک بنفش

(در تصویر بالا، ترکیب جذابی از مانیکور با لاک بنفش را مشاهده می کنید. همان طور که می دانید، بنفش رنگ  سال ۱۳۹۷ است و به همین خاطر،  رنگ جذاب و گرم و دوست داشتنی  و البته با شکوهی برای طراحی استایل های اسپرت و حتی تناژ  جذابی برای استایل های مجلسی بلند بانوان در مهمانی ها می باشد)

مدل مانیکور با لاک بنفش را در دو تصویر

(مدل مانیکور با لاک بنفش را در دو تصویر بالا مشاهده می فرمایید که روش های جذابی برای طراحی با رنگ سال ۲۰۱۸ میلادی است)

لاک مات

(یکی از  روش های آسان و ساده طراحی ناخن ، استفاده از لاک مات است که توسط ان می توان طرح  های رنگارنگ و جدیدی را برای استایل های بهاره و تابستانه و حتی مجلسی پاییزی به ارمغان آورد)

طراحی ناخن کریسمسی

( اگر به دنبال روش مانیکور منطبق بر رویداد و مراسم خاصی هستید، عکس بالا، روش طراحی ناخن کریسمسی را نشان می دهد که برای روزهای سرد دی ماه هر ساله گزینه خوبی خواهد بود. البته توجه کنید که  استفاده از مدل های کریسمسی، حتی در روزهای گرم سال نیز گزینه جذاب و غیر  منتظره ای برای استایل های اسپرت خواهد بود)

مانیکور با تم قرمز

( مانیکور با تم قرمز که در بالا مشاهده می کنید با استایل های مختلف بهاره و پاییزه قابل ست شدن است.  اما توجه کنید که طراحی ناخن با لاک قرمز اصطلاحا در ذوق می زند و استایل شما را خیلی جلوه  می دهد و مناسب هر تیپ و هر زمانی نیست)

مانیکور با استایل مشکی طلایی خالص

( مانیکور با استایل مشکی طلایی خالص را در بالا مشاهده می کنید که یکی از روش های جذاب است و برای استایل های مجلسی توصیه می شود)

طراحی ناخن با لاک جگری

(طراحی ناخن با لاک جگری را در بالا مشاهده  می کنید)

مدلی از مانیکور با لاک جگری

(مدلی از مانیکور با لاک جگری)

مانیکور با رنگ های جیغ

(اگر به دنبال مانیکور با رنگ های جیغ هستید دو طرح بالا می تواند یکی از صدها الگوی  مطرح و پر  مخاطب در طراحی ناخن های اصطلاحا شارپ و جیغ باشد)

طراحی ناخن با چسب زخم

(طراحی ناخن با چسب زخم را در تصویر بالا مشاهده می کنید که یکی از صدها روش  طراحی  خلاقانه  ناخن  بانوان شیک پوش  در بهار و تابستان به شمار می رود)

مانیکور با چسب زخم های شفاف

( مانیکور با چسب زخم های شفاف را در  تصویر  بالا ملاحظه  می کنید)

طراحی با حنا

(اگر فکر میکنید که طراحی با حنا ، مخصوصا پیر زن ها و بانوان روستایی است اشتباه میکنید! اکنون، طراحی ناخن ودست با حنا سفید نیز به مزون ها و مراکز spa داخل و خارج از کشور راه یافته  و مشتریان  زیادی دارد.)

طراحی دست و ناخن با حنا هندی

(طراحی دست و ناخن با حنا هندی  نیز یکی از ترندهای جذاب  طراحی  دست و ناخن سنتی  است که مشتریان خاص خود را دارد  و به نسبت روش های دیگر پر هزینه  و زمان  بر است اما برای کسانی که دوستدار  پوشاک و مد  اقوام  ایرانی هستند این طرح ها پیشنهاد می شود)

مانیکور با حروف الفبای انگلیسی

( مانیکور با حروف الفبای انگلیسی را مشاهده می کنید که یکی از روش های خلاقانه  در  طراحی ناخن جذاب و فانتزی به شمار می رود که در میان بانوان نوجوان، طرفدار دارد)

مانیکور با حروف الفبای انگلیسی که با لاک

( مانیکور با حروف الفبای  انگلیسی که با لاک های رنگارنگ همراه شده است)

طراحی ناخن با حیوانات

(روش طراحی ناخن با حیوانات را در  بالا مشاهده می کنید که گزینه خوبی برای  مانیکور کودکان بالای هفت سال است. البته الزامات و نکاتی که در ناخن کودکان و نوجوانان  باید رعایت شود را در نظر داشته باشید)

مانیکور با لاک حرارتی

( مانیکور با لاک حرارتی از جمله جذاب ترین روش های خلاقانه  است که طرفداران زیادی دارد.)

لاک حرارتی، در واقع یک  لاک منحصر به  فرد است که با تغییر درجه حرارت بدن و محیط، تغییر رنگ می دهد. یعنی اگر شما یک لیوان چای  یا قهوه  یا آب سرد در دست داشته باشید، این حرارت  به پوست و سطح  ناخن  منتقل و باعث تغییر رنگ  می  شود. شما می  توانید دستان  خود را در  معرض آب  سرد  یا گرم قرار داده تا شاهد طرح و رنگ  تازه و جذابی روی سطح ناخن باشید. البته بابد در خرید لاک های حرارتی که در  طراحی ناخن به کار می رود،  از خرید جنس های تقلبی  که بهداشت پوست و ناخن را تهدید میکند خودداری نمود.

 مانیکور با خلال دندان

( مانیکور با خلال دندان را در ۲ طرح  بالا مشاهده می کنید که یکی از سریع ترین و آسان ترین روش  های طراحی ناخن است )

طراحی ناخن  به خلال دندان را ویدیوی  زیر در ۳  دقیقه به شما آموزش  می دهد.

https://www.aparat.com/v/BygwK

مدل خاویاری اکلیلی

(مدل خاویاری اکلیلی را در تصویر بالا مشاهده  میکنید که یکی از خاص ترین روش های مانیکور بانوان به شمار می رود)

مدل های خلاقانه طرح ناخن

(در عکس بالا،  یکی از مدل های خلاقانه  طرح ناخن با خطوط مورب را مشاهده می کنید که از آسان ترین روش های مانیکور بانوان جوان می باشد. البته  برای زمان هایی که فرصت کم  هست، از پایه رنگ سفید میتوان ترکیبات خطوط مشکی را طراحی کرد)

مانیکور خطوط طلایی

(طراحی خطوط طلایی را در عکس بالا مشاهده میکنید که توسط چسب و لاک طراحی شده است)

طراحی ناخن با سایه چشم

(در  تصویر بالا، طراحی ناخن با سایه چشم را نشان می دهد. برای این کار می بایست یک لاک پایه روشن زده  و روی آن را با دولایه رنگارنگ مورد نظر پوشانده و سپس از یک سایه چشم محبوب خود استفاده کنید که البته با برق ناخن به خوبی مخلوط شود. سعی کنید برای جلوگیری از حباب، شیشه را افقی به هم بزنید و نه عمودی! )

مراحل مانیکور کردن با استفاده از سایه چشم

(عکس بالا، مراحل مانیکور کردن با استفاده از سایه چشم را نشان می دهد)

مدل های ساده طراحی ناخن با خودکار و ماژیک

(در تصویر بالا،  یکی از مدل های ساده طراحی ناخن با خودکار و ماژیک را مشاهده می کنید. البته توجه کنید که رنگ خودکار و ماژیک دوام  زیادی ندارد و هر لحظه احتمال دارد که رنگ آن، به پوست صورت یا لباس شما مالیده شود. )

هولوگرافیک

(در این تصویر، شاهد هولوگرافیک هستید که شبیه طراحی ناخن آینه ای است و جذابیت  و درخشندگی خاصی  برای استایل های مجلسی دارد)

مدل مانیکور با قلم داتینگ

(مدل مانیکور با قلم داتینگ  یکی از روش های  جذاب برای طراحی ناخن آسان و شیک است که نمونه ای  از  آن را در تصویر بالا مشاهده میکنید)

اگر با روش طراحی ناخن با ابزار داتینگ آشنا نیستید و خواهان یادگیری این روش در طراخی ناخن هستید توصیه می کنیم که از ویدیوی زیر استفاده  کنید.

طراحی ناخن دو رنگ

(طراحی ناخن دو رنگ، طرفداران زیادی دارد که نمونه ای از آن را در عکس بالا مشاهده می کنید. موقع لاک زدن دو رنگ ، حتما دقت کنید که لاک اولی خشک شده و سپس لاک دوم را استفاده کنید تا  تداخل رنگ  ایجاد نشده و سطح صاف و یکنواختی روی سطح ناخن شما ایجاد شود که البته نیاز به مهارت و تمرین دارد)

مدل لاک دو رنگ ترکیب سبز و مشکی

(مدل لاک دو رنگ را در عکس بالا مشاهده  میکنید که ترکیب سبز و مشکی است)

مدل طراحی ناخن فانتزی

(طرح  هایی جالب و رنگارنگ از مدل طراحی ناخن فانتزی که مناسب  کودکان ۸ تا ۱۵ سال است)

دستگاه طراحی  ناخن  هالیوود  نایلز (HOLLYWOOD  NAILS)  از دیگر روش  های دستگاهی  طراحی ناخن است. ویدیوی  زیر در  ۳ دقیقه شما را با این دستگاه و کارکرد آن  آشنا می  کند.

مدل طراحی ناخن با اکلیل نقره ای

(در این تصویر، مدل  طراحی ناخن با اکلیل نقره ای را  تماشا می کنید که با لاک قرمز جگری، ترکیب جذاب و زیبایی را به ارمغان می آورد و برای مدل های مجلسی  بانوان گزینه خوبی  خواهد بود)

مدل طراحی ناخن با کاغذ کادو

(مدل طراحی ناخن با کاغذ کادو را مشاهده می کنید که یکی از روش های آسان و ساده و البته کم  هزینه در طراحی ناخن برای استایل های بهاره و تابستانه فانتزی است)

مدل طراحی ناخن با زمینه سفید

(مدل طراحی ناخن با زمینه سفید را مشاهده می کنید که رنگ  پایه خیلی خوبی در طراحی ناخن به شمار می رود. چرا که با ان میتوانید رنگ ها و طرح های مختلف را در بستر سفید ایجاد و برای استایل های گوناگون اسپرتی  و فانتزی ست کنید. البته ترکیب  سفید یا اکلیل و نگین هم گزینه خوبی برای طراحی  استایل های مجلسی به شمار  می رود)

مدل طراحی ناخن بر پایه رنگ مشکی

(مدل طراحی ناخن بر پایه رنگ مشکی را شاهد هستیم که با اکلیل و نگین های ریز ظریف کاری  شده است. توجه داشته باشید که رنگ  مشکی نیز رنگ پایه خوب  در فرآیندهای دستی و تکنیکال طراحی ناخن می باشد)

مدل طراحی ناخن زنجیری

(مدل طراحی ناخن زنجیری را مشاهده میکنید که برای طراحی ناخن در عروسی و نامزدی هم کاربرد دارد و در برخی از مزون ها استفاده می شود)

کار طراحان ناخن عروس

(در عکس بالا، تصویری از صدها طرح مربوط به طراحان ناخن عروس را مشاهده میکنید که مدل های جذاب و برجسته سه بعدی  عروس را رونمایی می کند که استایل  فوق العاده شیکی برای تیپ های مجلسی در مهمانی های شب است)

مدل های فانتزی اما شیک طراحی ناخن

(دو طرح  بالا، تصویری از مدل های فانتزی اما شیک طراحی ناخن است که با اکسسوری هم  همراه شده است. در  عکس بالا، طرح مات  در طراحی ناخن را شاهد هستید که برای تولید آن از پودر نشاسته هم استفاده گردید. در عکس پایین، برای طراحی ناخن می‌ توانید یک نوار چسب کاغذی را با پانچ قلبی، پانچ کنید که ترکیب  جالبی را به نمایش می گذارد. به طور کل، صورتی رنگ  شیک و شادی  برای همه  نوع استایل های بهاره  و اسپرت و مجلسی است)

طراحی ناخن طرح سنگ

(در دو عکس  بالا، طراحی ناخن نگین دار و هم چنین طراحی ناخن طرح سنگ را مشاهده میکنید. این دو طرح هم برای تیپ های اسپرت و هم مجلسی شیک کاربرد دارد)

طراحی ناخن با دانتل و نگین

(مدل طراحی ناخن با دانتل و نگین را در طرح  بالا مشاهده میکنید که ترکیب جذابی برای استایل  های مجلسی نیمه  نخست سال  بانوان شیک پوش است)

یکی  از روش های طراحی  ناخن، استفاده از کاغذ سوخته است که با آن  میتوان طرح های  شیک  و  دیدنی را خلق کرد.  چند تکه روزنامه باطله  و برق ناخن با لاک  های مشکی و قهوه  ای، میتواند  ترکیب جالبی را به ارمغان آورد. برای  مشاهده روند کار از ویدیوی  زیر که در ۳  دقیقه  شما را با این روش  آشنا می کند، استفاده کنید.

طراحی ناخن سه رنگ

(مدل طراحی ناخن سه رنگ که طرفداران زیادی دارد)

طراحی ناخن با سنجاق

(طراحی ناخن با سنجاق  را در مراحل شش گانه  بالا مشاهده می کنید که یکی  از روش های جالب  و آسان برای مانیکور است. مراقب باشید که نوک سنجاق، سطح ناخن را نخراشیده و سلامت آن را تهدید نکند)

مانیکور با شابلون

( مانیکور با شابلون یکی از روش های آسان و ارزان و تقریبا جدید  است که به مدد  شبکه های اجتماعی در  حال گسترش  است. اما  طرفداران زیادی  ندارد)

طراحی ناخن با شوگر افکت

(تصویر طراحی ناخن با شوگر  افکت  (SUGAR  EFFECT)  )

ناخن شوگر افکت

(طراحی ناخن شوگر افکت)

مدل طراحی ناخن شوگر افکت

(مدل طراحی ناخن شوگر افکت)

طراحی ناخن طرح شکوفه

(مدل طراحی ناخن طرح شکوفه را مشاهده می کنید که برای  طرح  های بهاری توصیه  می شود و استایل جذابی دارد)

مدل مانیکور صدفی

(مدل مانیکور صدفی را در شکل  بالا مشاهده می کنید که برای استایل های ساده، طرح خوبی است.  اما سعی کنید با لباس  هایی که رنگ مکمل صدفی را دارند ست نمایید.)

مانیکور صورتی

(مدل مانیکور صورتی که یکی از جذاب ترین طرح های ناخن  برای نیمه نخست سال است. ست خوبی لاک صورتی با لباس های مجلسی  شب دارد)

مدل طراحی ناخن ترکیبی صورتی و مشکی

(مدل طراحی ناخن ترکیبی صورتی و مشکی را در عکس بالا مشاهده می کنید که طرح جذابی برای  لباس های شب مجلسی بانوان می باشد)

مدل طراحی ناخن ترکیبی صورتی و سفید

(مدل طراحی ناخن ترکیبی صورتی و سفید در بالا ارائه شده است که یکی از ترکیب  های زیبا و شیک برای مانیکور بانوان شیک پوش است)

مدل مانیکور ترکیبی طلایی و صورتی

(مدل مانیکور ترکیبی طلایی و صورتی را مشاهده میکنید که برای جذابیت بیشتر میتوانید از اکریلیک هم برای طراحی فاخر تر استفاده کنید)

مانیکور طلایی و مشکی مجلسی

(مدلی که در بالا ارائه شده است، الگویی برای مانیکور طلایی و مشکی است که برای استایل های شب مجلسی بانوان گزینه خوبی است. )

مانیکور صورتی با خاکستری

(صورتی با خاکستری، ترکیب رنگ ملایمی دارد که اگر دنبال ترکیبی با صورتی هستید، از الگوی  بالا استفاده کنید)

مانیکور هندوانه ای

(در  عکس بالا،نمونه ای از صدها طرح مربوط به مانیکور هندوانه ای را مشاهده می کنید که  طرح جذاب و رنگارنگ اما فانتزی برای نوجوانان است)

طراحی ناخن های زمستانی

(نمونه ای از صدها الگو برای طراحی ناخن های زمستانی را در ۳  عکس بالا ارائه شده است)

مدل ناخن صورتی با طرح گل

(در بالا،  نمونه ای از مدل ناخن صورتی با طرح گل را مشاهده می کنید  که برای  استایل های تابستانی و بهاره توصیه  می شود)

هزاران طرح شیک و جذاب برای مانیکور عروس

(در عکس بالا، شاهد نمونه هایی از هزاران طرح شیک و جذاب برای مانیکور عروس هستیم)

طراحی ناخن غمگین

(طراحی ناخن غمگین را در بالا تماشا می  کنید که به هر حال یکی از ترندهای مرسوم  در  مانیکور است که البته طرفداران زیادی ندارد)

طراحی ناخن با غلط گیر

(تصویر نمونه ای از صدها الگو برای طراحی ناخن با غلط گیر که طرحی شبیه پارچه  های برند لاکچری BURBERRY را به تصویر کشیده است)

مدل برای مانیکور عجیب و غریب

(مدل برای مانیکور عجیب و غریب را در عکس های بالا مشاهده می کنید که برای بانوان جوانی که به دنبال طرح های خاص دیده  نشده  هستند،  طرح  های  اسپرت جذابی به شمار می رود)

طراحی ناخن فرنچ رنگی

(مدلی که طراحی ناخن فرنچ رنگی را به نمایش می گذارد و مخاطبان زیادی  در داخل کشور دارد)

چند نکته مهم در خصوص مانیکور کاشت و طراحی ناخن

کاشت ناخن و طراحی ناخن  را حتما با ابزار و وسایل معتبر و اصل  انجام دهید تا پوست و سطح ناخن شما در  معرض بیماری های مختلف  قرار نگیرد. توجه داشته باشید که برخی خرید  لاک اصل  و عطر  اصل که تاثیر  مستقیمی  بر روی بافت پوست دارد، می بایست به  مراکز عمده  و مجاز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران و مراکز استان ها مراجعه کنید و از خرید محصولاتی که گواهی اصالت  محصول از وزارت بهداشت-درمان و آموزشی پزشکی ندارند جدا خودداری کنید.

استفاده از لوازم  آرایشی  اشتراکی نادرست است و مشکلات بسیاری  برای  شما به  ارمغان می آورد که مشکلات قارچی از آن جمله است.

در  کاشت ناخن هم توجه کنید که رابطه  زیادی  با قارچ های  پوستی دارد  و بعضا برخی  مراکز طراحی و کاشت  ناخن، از  مواد سرطان زا در کاشت ناخن استفاده  می کنند که باید از ان ها پرهیز  کرد. کاشت ناخن، صرفا جنبه زیبایی  داشته  و کاربرد  پزشکی ندارد و بانوان جوان باید  از آن پرهیزکنند.

توجه کنید که لایه سطحی ناخن شما بخش مهمی از ناخن است و در کاشت ناخن  تراشیده  می شود و این تراشیدن ها، آسیب  های فراوان و بعضا غیر قابل جبرانی را به پوست می  زند. اگر  سطح  ناخن را بتراشید، مواد شیمیایی و چسب  ها وارد بافت  پوست شده و بدن شما را مستعد انواع  بیماری های عفونی می کند.

در برخی از مراکز مانیکور با وجود نصب تابلو و تبلیغات اغوا کننده استفاده  از لوازم  بهداشتی،  متاسفانه  بعضا دیده می شود که وسایل استریلیزه  در دسترس نیست و امکان انقتلا و تکثیر  باکتری  در  زیر ناخن کاشته  فراهم  می شود.

چسب هایی  که در کاشت  و طراحی ناخن استفاده می شود به دلیل  فرمولاسیون شیمیایی،  همگی مستعد  ابتلا  به  قارچ هستند. توجه داشته باشید که  در طراحی ناخن مکرر، به دلیل قرار گیری  مواد شیمیایی روی سطح ناخن برای طولانی مدت، اکسیژن رسانی به ناخن کاهش یافته و این امر، سبب ایجاد پلاک روی دست می شود که در بلند مدت، تغییر  رنگ  ناخن  را به همراه خواهد داشت. انواع قارچ ها و بیماری های عفونی در نتیجه تراشیده  شدن  سطح ناخن  مشاهده می شود.

اگر  باردار  هستید، توصیه می شود که از مانیکور پرهیز کرده  و از کاشت  ناخن نیز  صرفه  نظر کنید.

امیدواریم ده ها طرح جذاب و خلاقانه  در  مانیکور ، توانسته  باشد شما را با الگوهای جالبی در  طراحی ناخن آشنا کند.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را با لوکس تهران تجربه کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا